Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nedisciplinētā U20 izlase piedzīvo pamatīgu vilšanos pret Austriju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Nedisciplinētā U20 izlase piedzīvo pamatīgu vilšanos pret Austriju
Patriks Ozols. Foto: LHF

Latvijas U20 hokeja izlase šodien piedzīvoja zaudējumu pasaules čempionāta pirmās divīzijas A grupas spēlē, ar 1:2 piekāpjoties Austrijai. Tādējādi pazaudēta pirmā vieta turnīra tabulā, un pirms noslēdzošās kārtas galvenā favorīte uz iekļūšanu Elites divīzijā ir tieši Austrija, kamēr latviešiem atliek cerēt uz pretinieku klupienu.

Latvijas valstsvienībai ievads bija patīkams – Patriks Zabusovs sestajā minūtē panāca 1:0. Saņēmis ripu pie sarkanās līnijas, viņš ātrumā tika garām pozicionālu kļūdu pielaidušajam pretinieku aizsargam, nonāca vienatnē pret vārtsargu un izgājienu pārliecinoši realizēja. Zabusovam tas bija trešais vārtu guvums četrās spēlēs. Tomēr spēles turpinājums nebija tik gluds.

Problēmas sākās drīz pēc izvirzīšanās vadībā – vienā epizodē noteikumus pretinieku zonā pārkāpa Rūdolfs Polcs un Raivis Ansons, divi Kanādas junioros spēlējoši uzbrucēji, atstājot komandu trijatā. Austrija teicamo iespēju garām nelaida – 1:1 panāca Bendžamins Baumgartners. Komandas līderis veica solo reidu un tika pie metiena aizsarga aizsegā, un ripa izspraucās cauri Jāņa Vora padusei.

Austrijai piederēja pārsvars, kamēr mūsējie turpināja pelnīt muļķīgus noraidījumus un 25. minūtē vēlreiz tika sodīti par disciplīnas trūkumu. Spēlējot mazākumā, izdevās notīrīt vārtu priekšu, taču pie netraucēta metiena no distances tika Luiss Lindners, kurš panāca 2:1 Austrijas izlases labā. Ripa atkal izlidoja cauri Vora padusei – šādā veidā viņš ielaida jau trešos vārtus pēc kārtas.

Tomēr tieši Voris bija labākais spēlētājs Latvijas izlases rindās, palīdzot izturēt vēl pusotru minūti trijatā un glābjot arī citās epizodēs. Ar to gan bija par maz – vajadzēja veidot momentus uzbrukumā. Iespēja bija Ričardam Grīnbergam, bet glāba austriešu vārtsargs. Pēc Denisa Fjodorova metiena sāncenšiem talkā nāca stabs.

Pusotru minūti līdz beigām mazākumā cerību stariņu deva Kārļa Bucenieka individuālā meistarība. Viņš apspēlēja četrus austriešus, bet gūt vārtus liedza pretinieku pārkāpums. Sekoja pusminūtes pārtraukums galvenā trenera Kārļa Zirņa izpildījumā un Vora nomainīšana pret piekto laukuma spēlētāju (pirms tam komandas spēlēja četratā pret četriem). Tomēr pēdējo sekunžu centieni izglābt spēli un, iespējams, turnīru bija neveiksmīgi.

Latvijas izlasei turnīrā atlicis aizvadīt vēl vienu spēli – svētdien jātiekas ar Norvēģiju. Tomēr mūsējo liktenis atrodas austriešu rokās. Viņiem pēdējā spēle būs pret Slovēniju, kuru Latvija vakar sagrāva ar 9:1. Ja Austrija paņem trīs punktus, tā nākamgad spēlēs Elites divīzijā.

Latvija – Austrija 1:2 (1:1, 0:1, 0:0)

Vārti: 5:07 Zabusovs (Ozols, Brants) 1:0, 9:44 Baumgartners (Pairs, Hūbers, vair.) 1:1, 24:40 Lindners (Harnišs, vair.) 1:2
Soda minūtes: 60:4
Metieni: 29:23
Vārtsargi: Jānis Voris – Aleksanders Šmits

IA divīzija U20 izlasēm

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Austrija4300114:99
2.Latvija4210116:58
3.Norvēģija3110111:95
4.Baltkrievija310208:95
5.Dānija301024:82
6.Slovēnija300124:171

Latvijas U20 izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieceRez
9. decembris15:00Dānija3:0
10. decembris18:30Baltkrievija3:2 P
12. decembris11:30Slovēnija9:1
13. decembris11:30Austrija1:2
15. decembris15:00Norvēģija
Slēpts komentārs: karliss
Slēpts komentārs: RINALDS94

  +9 [+] [-]

, 2019-12-13 13:58, pirms 4 gadiem
Shitas laikam ir baigi sūd..i

  -2 [+] [-]

, 2019-12-13 13:59, pirms 4 gadiem
Tagad varu atklāt, ka jau pirms čempja domāju, ka LV izlase atrausies no kādas nosacītās autsaideru komandas, jo tas visām LV izlasēm ir gana tradicionāli, ka tās nespēj noskaņoties nosacīti vājākiem pretiniekiem.
Tikai man šķita, ka šī atraušanās būs no norvēģiem. un nevis austriešiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:00, pirms 4 gadiem
Ja Zirnis nevar buciņiem aplaust ragus ,tad viņam tur nav ko darīt...

  +6 [+] [-]

, 2019-12-13 14:01, pirms 4 gadiem
Tas ir pzdc ((

 +12 [+] [-]

, 2019-12-13 14:01, pirms 4 gadiem
Kauns. Jo esam spēcīgāki. Bet ja nespēj noskaņoties un saņemties.... žēl. Un šoreiz vaina tieši visā komandā kā tādā. Ieskaitot trenerus. Jo šajā spēlē komandas nebija

 +11 [+] [-]

, 2019-12-13 14:02, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad varu atklāt, ka jau pirms čempja domāju, ka LV izlase atrausies no kādas nosacītās autsaideru komandas, jo tas visām LV izlasēm ir gana tradicionāli, ka tās nespēj noskaņoties nosacīti vājākiem pretiniekiem.
Tikai man šķita, ka šī atraušanās būs no norvēģiem. un nevis austriešiem.
Es tagad varu atklāt, ka paredzēju jau pirms chempionata ka Latvija 1-2 zaudēs austrijai, un 9-1 uzvarēs slo, utt. Nu tu I priduroks

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:02, pirms 4 gadiem
tas tik bija murgs-žēl,notēloja varoņus...

  +8 [+] [-]

, 2019-12-13 14:03, pirms 4 gadiem
karliss rakstīja: Tiesnesis vainīgs.
Vainīgi ir paši! Ne disciplīnas ne spējas iemest vārtus!

  +5 [+] [-]

, 2019-12-13 14:03, pirms 4 gadiem
Sviests. Ar tādu disciplīnu nav ko darīt elitē.

  +4 [+] [-]

, 2019-12-13 14:03, pirms 4 gadiem
Bija redzams, ka esam labāki, taču notika viss, par ko brīdināju.

Austrija gandrīz garantējusi uzvaru visā turnīrā līdz ar šo spēli.

Būtībā šī pat nebija godīga sāncensība starp komandām, absurda spēle.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:04, pirms 4 gadiem
Kaa to visu saprast...?

Latvijas U20 hokeja izlase pēdējā pārbaudes mačā pirms pasaules čempionāta pirmās divīzijas izspēles ar 9:2 Minskā, Baltkrievijā, apspēlēja Austrijas U20 izlasi. Piecus punktus šajā mačā guva Antons Siņegubovs.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-13 14:04, pirms 4 gadiem
Pareizi sakiet nenoskaņojās, treneri nemācēja galvas sakārtot, bet jāatzīst ka Austrieši arī labi nospēlēja.

 +15 [+] [-]

, 2019-12-13 14:04, pirms 4 gadiem
Austriešiem laba komanda.. knaps zaudējums belariem, uzvaras pret norvēģiem un dāņiem.. kāpēc, lai šie būtu kaut kādi outsaideri attiecībā pret mums? Viena līmeņa komandas.
Ar šo kāsienu par 99% varam teikt atā elites grupai..

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:05, pirms 4 gadiem
Nu neko, cerības, ka slovēņi parādīs brīnumu un uzvarēs Austriju.
Jebkurā gadījumā, austriešiem elitē ar tādu spēli bez tiesnešu iejaukšanās nebūs ko darīt.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-13 14:05, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Bija redzams, ka esam labāki, taču notika viss, par ko brīdināju.

Austrija gandrīz garantējusi uzvaru visā turnīrā līdz ar šo spēli.

Būtībā šī pat nebija godīga sāncensība starp komandām, absurda spēle.
Padalies ar info-ko tad austrieši tādu izdarīja, ka šī ir negodīga viņu uzvara?

  +7 [+] [-]

, 2019-12-13 14:06, pirms 4 gadiem
Ar visu tiesnesi-mu*aku bij jāņem austrieši !

  +5 [+] [-]

, 2019-12-13 14:08, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: Austriešiem laba komanda.. knaps zaudējums belariem, uzvaras pret norvēģiem un dāņiem.. kāpēc, lai šie būtu kaut kādi outsaideri attiecībā pret mums? Viena līmeņa komandas.
Ar šo kāsienu par 99% varam teikt atā elites grupai..
Neko baigi labu neredzēju no austriešiem. Jebkurā gadījumā- norvēģi un belari izskatījās labāk, bet nu- lai jau veicas elitē. Iespējams, ka netikšana elitē dos vielu pārdomām arī mūsu puišiem, pie kā ir jāstrādā.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:08, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad varu atklāt, ka jau pirms čempja domāju, ka LV izlase atrausies no kādas nosacītās autsaideru komandas, jo tas visām LV izlasēm ir gana tradicionāli, ka tās nespēj noskaņoties nosacīti vājākiem pretiniekiem.
Tikai man šķita, ka šī atraušanās būs no norvēģiem. un nevis austriešiem.
Vājākiem? 😁Austrija visdrīzāk uzvarēs turnīru! Izņemot slovēņus pārējie ir daudz maz līdzīgi!

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:09, pirms 4 gadiem
jāsaka godīgi,ka visu speli neredzēju..bet nu cik redzēju-nekādi nespēju saskatīt,ko tad tiesneši noraka?pie pirmajiem ielaistajiem paši vien sapelnīja noraidījumus pretinieka zona,spēles beigās ai bija grūdiens bortā..

  -3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:11, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Vājākiem? 😁Austrija visdrīzāk uzvarēs turnīru! Izņemot slovēņus pārējie ir daudz maz līdzīgi!
Mja, šī gan ir tā retā reize, kad teikšu - tika zaudēts manāmi vājākiem pretiniekiem... Pašu laža. Drausmas!

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:11, pirms 4 gadiem
Negribas ticēt, ka Austrijas jauniešu hokeja sistēma mums ir priekšā!
20 gadi atpakaļ te būtu vienos vārtos!
Jautājums : ko darīja LHF ar Kirovu priekšgalā visos šos 20 gadus???
Cēla sev villas un braukāja pa Emirātiem !!!

  +6 [+] [-]

, 2019-12-13 14:11, pirms 4 gadiem
Pēc beigu svilpes jau aizkadrā jautri gājis:

20min penalty for Latvia
#21 FJODOROVS Deniss for Abuse of Officials.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:11, pirms 4 gadiem
Nu neko,nav disciplīnas,tad nav arī uzvaras.Cerības uz uz augstāko divīziju jāatliek uz nākošo gadu.Uz brīnumiem,kā baltkrievi vēl cer,ir naivi.Situācijas kontroli grupā mums būtu devis pat viens punkts šajā mačā.Tagad vairs nekā.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:12, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Nu neko, cerības, ka slovēņi parādīs brīnumu un uzvarēs Austriju.
Jebkurā gadījumā, austriešiem elitē ar tādu spēli bez tiesnešu iejaukšanās nebūs ko darīt.
Un domā ka Latvijai būtu ko darīt? Labāk lai spēlē ar sev līdzīgiem!

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:13, pirms 4 gadiem
Kads no Liepājas var namejam iedot pa muti? Apnicis jau šis lielais ekspertu kalngals 😁😁😁 mūsu varonis Namejs!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:13, pirms 4 gadiem
Vorim vajadzeeja ar klushku 3per saakumaa izrubiit pusi komandas jeebak

  +5 [+] [-]

, 2019-12-13 14:13, pirms 4 gadiem
Liekat tiesnesi mierā, paši vainīgi. Tā izskatās ,ka radziņi par lielu izauguši!!!???

  +7 [+] [-]

, 2019-12-13 14:14, pirms 4 gadiem
Treneriem buciņiem bija jāiztīra galvas pēc 9:1 pār SLO... un pēc pārbaudes spēles ar tiem pašiem AUT 9:2.... Vecā LAT vaina, psiholoģija...bet jaunajiem jau asinis kūsā... Turās, un jāmācās no kļūdām !!!

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:14, pirms 4 gadiem
semerjaks rakstīja: Negribas ticēt, ka Austrijas jauniešu hokeja sistēma mums ir priekšā!
20 gadi atpakaļ te būtu vienos vārtos!
Jautājums : ko darīja LHF ar Kirovu priekšgalā visos šos 20 gadus???
Cēla sev villas un braukāja pa Emirātiem !!!
Kā reiz gadus 20 atpakaļ jauniešu līmenī austrieši mūsējos klapēja, neapšaubāmi talantīgāki un spēcīgāki esam, bet noskaņojušies bijām drausmīgi, spēlējām drausmīgi, bet ar to pašu likām jau no spēles vidus austriešiem būvēt autobusu... Un vienalga

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:15, pirms 4 gadiem
nākošgad izlases pamatvecums būs tie puiši,kas pagājušo gadu U18 tika astotniekā...

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:15, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Un domā ka Latvijai būtu ko darīt? Labāk lai spēlē ar sev līdzīgiem!
Baltkrievi, norvēģi un latvieši izskatās kvalitatīvāk, bet nu tas ir mans subjektīvais viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:15, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Bija redzams, ka esam labāki, taču notika viss, par ko brīdināju.

Austrija gandrīz garantējusi uzvaru visā turnīrā līdz ar šo spēli.

Būtībā šī pat nebija godīga sāncensība starp komandām, absurda spēle.
brīdinātājs... bij viens Mačimols, kas te deklarēja, ka Latvijai viss izšķirsies pirmajās 2 spēlēs. Tu tādu Mačimolu nepazīsti?

  +4 [+] [-]

, 2019-12-13 14:16, pirms 4 gadiem
skatiiijos speeli visu. 2per vnk atstojs slido gruustaas kko spregaa utt un tiesnesis vainiigs ja? hehe bomaaru izgaajieni

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:18, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Nu neko,nav disciplīnas,tad nav arī uzvaras.Cerības uz uz augstāko divīziju jāatliek uz nākošo gadu.Uz brīnumiem,kā baltkrievi vēl cer,ir naivi.Situācijas kontroli grupā mums būtu devis pat viens punkts šajā mačā.Tagad vairs nekā.
šeit ĻOTI LIELA daļa par neveiksmi ir jāuzņemas arī LHF... Atceries kāds bija U20 izlases sagatavošanās posms? Nekāds!!! Es jau baidījos, ka tas atstās kādas sekas, diemžēl tā arī nu ir noticis...

  +6 [+] [-]

, 2019-12-13 14:21, pirms 4 gadiem
Mazs kopsavilkums par šodienu:

- Austrieši spēles gaitā bija manāmi vājāki, ja neskaita viņu līdera #24 reidus (dažus) un vārtsarga labo spēli, tad uz kopējā fona, Latvijai bija daudz lielākas nospiedošais pārsvars, pat neskatoties uz n-tajiem noraidījumiem.

- Austriešu līders #24 iemeta, kad vajadzēja. Mūsu līderi Švanenbergs, Fjodorovs - nē. To nozīmē, ka komandā ir izteikts līderis, jo viņš pavelk.

- Varu apgalvot droši, jo noskatījos visu spēli - Pie vienādām situācijām mums nosvilpa, austriešiem nē. Kā jau teicu iepriekš, tiesneši parasti neizšķir spēli, svilpjot nospiedoši par labu kādam. Šoreiz svilpa uz mums. Sazvērestības teoriju piekritēji var droši apgalvot, ka itāļu tiesnesis palīdzēja.

- Ansons izskatījas ļoti nervozs. Lai gan slidojumā un darbībās ar ripu ir diezgan pārliecinošs un veikls, taču jaunības maksimālisms lika vairākās spēlēs nospēlēt negudri.

Žēl, likās 2001 & 2002 kombo nākamgad elitē, varēja būt nopietns spēks. Nu neko, cerēsim uz nākamo gadu.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:21, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: šeit ĻOTI LIELA daļa par neveiksmi ir jāuzņemas arī LHF... Atceries kāds bija U20 izlases sagatavošanās posms? Nekāds!!! Es jau baidījos, ka tas atstās kādas sekas, diemžēl tā arī nu ir noticis...
ko tu muldi? vnm esi muldeejis! nekaada atbildiiba nevienam nav jauznemas!!! chaliem vajadzeetu padzert nervu zaales kkaadu psihologisko testu vajadzeetu veikt visiem LV hokejistiem, ar katru gadu beediigaaks un beediigaaks mentaaalais staavoklis!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:22, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: šeit ĻOTI LIELA daļa par neveiksmi ir jāuzņemas arī LHF... Atceries kāds bija U20 izlases sagatavošanās posms? Nekāds!!! Es jau baidījos, ka tas atstās kādas sekas, diemžēl tā arī nu ir noticis...
o,abrags paādījiesko tu vari atkal gudeli tēlot-HK Rīga visu sezonu spēlē kopā,kāds tur vēl sagatavošanās posms vajadzīgs??
Labāk pastāsti,kā tur baltkrieviem ar to spēletāju mega progresu CHL viss sokas?

  +5 [+] [-]

, 2019-12-13 14:22, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: šeit ĻOTI LIELA daļa par neveiksmi ir jāuzņemas arī LHF... Atceries kāds bija U20 izlases sagatavošanās posms? Nekāds!!! Es jau baidījos, ka tas atstās kādas sekas, diemžēl tā arī nu ir noticis...
Domāju, ka šoreiz sagatavošanas posms nekādas sekas neatstāja. Džeki uz laukuma kopumā izskatījās labi, un nekādas saspēlētības problēmas nebija novērojamas. Tīri izgāza pašu radītā vēlme itāļu zebrai svilpi mutē likt

  -3 [+] [-]

, 2019-12-13 14:23, pirms 4 gadiem
eriks_oskalns_5518360 rakstīja: ko tu muldi? vnm esi muldeejis! nekaada atbildiiba nevienam nav jauznemas!!! chaliem vajadzeetu padzert nervu zaales kkaadu psihologisko testu vajadzeetu veikt visiem LV hokejistiem, ar katru gadu beediigaaks un beediigaaks mentaaalais staavoklis!!!
aizver muti

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:24, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Domāju, ka šoreiz sagatavošanas posms nekādas sekas neatstāja. Džeki uz laukuma kopumā izskatījās labi, un nekādas saspēlētības problēmas nebija novērojamas. Tīri izgāza pašu radītā vēlme itāļu zebrai svilpi mutē likt
manā laikā treneris tad nomierināja spēlētājus,ja pārlieku tiesnesi āvās pamācīt

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:24, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Domāju, ka šoreiz sagatavošanas posms nekādas sekas neatstāja. Džeki uz laukuma kopumā izskatījās labi, un nekādas saspēlētības problēmas nebija novērojamas. Tīri izgāza pašu radītā vēlme itāļu zebrai svilpi mutē likt
protams, ka nekādas sekas neaststāja! ... jo sagatavošanās posma vispār NEBIJA!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:24, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: aizver muti
rekaa iemetu acii mazu suudinju bleg tu cirvi, purvciema petuh

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:25, pirms 4 gadiem
abragelis galiigi uz vecumu praatinu razkukukal

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:33, pirms 4 gadiem
abragelim ar nervs vairs netur juut juut vecajam krakim burnouts ej meklee paliidziibu un paker savus LV hokeja prospektus sev liidz!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:35, pirms 4 gadiem
Fuņa mazie dinamieši...

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:38, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Vājākiem? 😁Austrija visdrīzāk uzvarēs turnīru! Izņemot slovēņus pārējie ir daudz maz līdzīgi!
Kā viņi pabeigs šo PČ skaidru ziņu vel nav, bet to, ka austrieši tradicionāli ir vājāki par mūsu izlasēm, nevienam nav noslēpums. Tāpēc viņus arī pierakstīju pie autsaideriem pirms šīs spēles.

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:38, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: protams, ka nekādas sekas neaststāja! ... jo sagatavošanās posma vispār NEBIJA!
Tak 90% sastāvs no HK Rīgas, visu sezonu kopā kaplē kādu sagatavošanos tev vajag?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad varu atklāt, ka jau pirms čempja domāju, ka LV izlase atrausies no kādas nosacītās autsaideru komandas, jo tas visām LV izlasēm ir gana tradicionāli, ka tās nespēj noskaņoties nosacīti vājākiem pretiniekiem.
Tikai man šķita, ka šī atraušanās būs no norvēģiem. un nevis austriešiem.
Ko tu murgo? Kādi nosacīti vājāki? Tu sastāvus esi skatījies? Austrija, Belari un LV šogad viena limeņa komandas. Ja Austrijai būtu atbraukuši visi labākie viņi būtu izteikti favorīti.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 14:41, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: Ko tu murgo? Kādi nosacīti vājāki? Tu sastāvus esi skatījies? Austrija, Belari un LV šogad vien limeņa komandas. Ja Austrijai būtu atbraukuši visi labākie viņi būtu izteikti favorīti.

Es jau vienam atbildēju uz šādu repliku.
Tagad visi baigi gudrie pēc konkrētās spēles.
Varu derēt, ka neviens pat īsti nezin, kas par kadriem spēlē austriešu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 14:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad varu atklāt, ka jau pirms čempja domāju, ka LV izlase atrausies no kādas nosacītās autsaideru komandas, jo tas visām LV izlasēm ir gana tradicionāli, ka tās nespēj noskaņoties nosacīti vājākiem pretiniekiem.
Tikai man šķita, ka šī atraušanās būs no norvēģiem. un nevis austriešiem.
Neko tu nedomāji.

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:48, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Es jau vienam atbildēju uz šādu repliku.
Tagad visi baigi gudrie pēc konkrētās spēles.
Varu derēt, ka neviens pat īsti nezin, kas par kadriem spēlē austriešu izlasē.
Beidz fleitēt! tas, ka esi no alas izlīdis un neko nezini nenozīmē, kā tādi ir visi. Viņiem ir Baumgartners, kuram NLA ir gandrīz punkts spēlē. Tas pats Mačimols jau te daudz ko par sastāviem rakstīja, jau pēc pirmajām spēlēm. Rakstīja, ka austriešu pirmā maiņa ir iespējams spēcīgākā visā turnīrā, kā tas arī izskatās.

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:49, pirms 4 gadiem
Latviešu stilā, nenoskaņojās kā nākas un cerēja ka vinēs uz pus gāzīti spēlējot! Bet ir arī pozitiviais, šis ir musu līmeņa komandas, nākam gad būs vairākas līdzīgas spēles, kamēr austriešus tur smagi pērs!

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:51, pirms 4 gadiem
Austrijai atliek vien vinnēt pēdējo spēli Latvijai nekādu variantu tad nebūs

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:53, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: Beidz fleitēt! tas, ka esi no alas izlīdis un neko nezini nenozīmē, kā tādi ir visi. Viņiem ir Baumgartners, kuram NLA ir gandrīz punkts spēlē. Tas pats Mačimols jau te daudz ko par sastāviem rakstīja, jau pēc pirmajām spēlēm. Rakstīja, ka austriešu pirmā maiņa ir iespējams spēcīgākā visā turnīrā, kā tas arī izskatās.
Malacis, ka Tu visi zini.
Bet es zinu, ka........tradicionālā pretinieku nenovērtēšana, pēc divām spēlēm, kuras visur tika sludinātas kā galvenās, kārtējo reizi mums atgādināja par dažām LV hokeja izlašu ''tradīcijām'' ne tajā labākajā nozīmē.
Un godīgi sakot, austrieši šodien bija ņemami. Ka LV izlase to neizdarīja jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:54, pirms 4 gadiem
Jo ja arī uzvara papildlaikā manuprāt skatās savstarpējo spēli tad tā pat Austrija ir elitē

     [+] [-]

, 2019-12-13 14:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad varu atklāt, ka jau pirms čempja domāju, ka LV izlase atrausies no kādas nosacītās autsaideru komandas, jo tas visām LV izlasēm ir gana tradicionāli, ka tās nespēj noskaņoties nosacīti vājākiem pretiniekiem.
Tikai man šķita, ka šī atraušanās būs no norvēģiem. un nevis austriešiem.
Būs arī no NOR!!!

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Malacis, ka Tu visi zini.
Bet es zinu, ka........tradicionālā pretinieku nenovērtēšana, pēc divām spēlēm, kuras visur tika sludinātas kā galvenās, kārtējo reizi mums atgādināja par dažām LV hokeja izlašu ''tradīcijām'' ne tajā labākajā nozīmē.
Un godīgi sakot, austrieši šodien bija ņemami. Ka LV izlase to neizdarīja jau ir cits stāsts.
Vajag pēc spēlem palasīt ko raksta citi. Šad tad var izfiltrēt kko noderīgu. IIHF mājas lapā paskatīties sastāvus. Nez vai te vajag gudroties par kkādām LV tendencēm. Junioru čempjos viss atkarīgs no tā kāds ir attiecīgā gada talantu birums.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:12, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: brīdinātājs... bij viens Mačimols, kas te deklarēja, ka Latvijai viss izšķirsies pirmajās 2 spēlēs. Tu tādu Mačimolu nepazīsti?
O, viens ir izlīdis no skapja. Nez kurš bija tas brīdinātājs kas šī gada KK laikā stāstīja ka Mogo ar rumāņiem sadalīs pirmo vietu, serbus sitīs ar divciparu skaitli, un ukraiņi stāvēs maliņā un nervozi pīpēs par uzvaru turnīrā neiesaistīsies. Tādu abragu nepazīsti?

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:17, pirms 4 gadiem
Kā vienmēr un visur , Namejs domā ka ir pats gudrākais. Laikam vienīgais kurš šeit atklāti jūt pret savu valsti.

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:17, pirms 4 gadiem
Maziem dinamiešiem tikai atliek cerēt.

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:18, pirms 4 gadiem
Visvairāk jau šis zaudējums "iesita" MHL spēlējošajiem puikām.
U20 elite būtu lieti noderējusi, bet austrieši var arī paklupt.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:20, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Kā vienmēr un visur , Namejs domā ka ir pats gudrākais. Laikam vienīgais kurš šeit atklāti jūt pret savu valsti.
Onkulis māca jauniešus, studentus, skolniekus kā prognozēt

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:23, pirms 4 gadiem
Austrieši, protams, nebija slikti, bet pārliecinoši labākais viņu spēlētājs bija tiesnesis.

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:24, pirms 4 gadiem
Zirni! Kur spēles disciplīna!??? Puišeļi sadomājušies, ka nu tik uz vienas slidas apspēlēs AUT... Nevajadzīgi noraidījumu iegāza komandu!

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:25, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Austrieši, protams, nebija slikti, bet pārliecinoši labākais viņu spēlētājs bija tiesnesis.
Tiesnesis golus neieskaitīja?

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:27, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Austrieši, protams, nebija slikti, bet pārliecinoši labākais viņu spēlētājs bija tiesnesis.
Tiesneši ļoti labi parādīja, ka LV telēniem ļoti kliboja spēles disciplīna un treneris nevar savākt komandu

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:28, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tiesnesis golus neieskaitīja?
Tik tendencioza un amatieriska tiesāšana nebija redzēta

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 15:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Onkulis māca jauniešus, studentus, skolniekus kā prognozēt
Viņš jau atkal ir pilnīgākos ūdeņus nolējis 😁
Nav austriešu sastāvu apskatījis, austriešus par sētas komandu uzskata.
No manis līdz hokeja ekspertam kā cūkai līdz mēnesim... iespējams, pat tālāk.
Bet pat man spēcīgi atmiņā iekritis, ka Machimol (kura viedokļus hokeja sakarā tiešām cienu) jau SEN atpakaļ par austriešiem tieši brīdināja 😁

Namejam hokejs it kā saista vairāk nekā man.
Bet kā vienmēr... absolūtā purvā 😁

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:30, pirms 4 gadiem
smithwiks rakstīja: Tiesneši ļoti labi parādīja, ka LV telēniem ļoti kliboja spēles disciplīna un treneris nevar savākt komandu
Par treneri varētu būt jautājumi bet skaidrs ir arī tas, ka tik atklāta tiesāšana vienā virzienā kārtīgi sit pa nerviem.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:32, pirms 4 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tik tendencioza un amatieriska tiesāšana nebija redzēta
tu laikam Arxiivel speeli neskatiijies! slidoja kaa jau Abragela prospekti taadi leciigi Fjodorovs vsp meeginaaja gar bortu nokekseet avstrijcus

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:35, pirms 4 gadiem
paarmetiens tiesnesis nosvilp visi rikteejaas uz iemetienu bet te Fjodorovs staav pie borta un meegjina katru garaam slidojosho avstrijcu iekekseet kkaadu plecinu padeni izmukjiit

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:36, pirms 4 gadiem
Mda uzz..Vilsanaas ne pa jokam,tomeer pat looti priecee,ka mums Latvijaa jaunaa paaudze hokejaa,arii dazos citos sporta veidos nav nemaz tik slikta,vieniigi kaa parasti kaut kaa nedaudz pietruukst..Leisu uzvareetaaja basketbolaa passapzinas.nekauniibas u.t./t.Diemzeel Letiniem vienmeer kaut kaa nedaudz pietruust...

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:38, pirms 4 gadiem
Labi, pofig, ies atpakaļ pie galda!

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:40, pirms 4 gadiem
jaa jaa pietruukst pietruukst nervu zaalju. penalty boxaa ar kluhaanu meetaaja dvieli pret stiklu smeereeja un meetaaja. vnm kkaa pietruukst... letiniem JEBKURAA sportaa vajag savaldiibu un discipliinu!! pat Podrinkis iemaniijies NBA bosus shantazheet un ar muti braukaat.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:44, pirms 4 gadiem
maza leciiga tautele!!!! tas redzams sportaa, politikaa, dziivee un komentos un vnm visi citi vainiigi krievi amurikaanji zimbabvieshi un jeezus

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:51, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: Vajag pēc spēlem palasīt ko raksta citi. Šad tad var izfiltrēt kko noderīgu. IIHF mājas lapā paskatīties sastāvus. Nez vai te vajag gudroties par kkādām LV tendencēm. Junioru čempjos viss atkarīgs no tā kāds ir attiecīgā gada talantu birums.
Lasīt var un vajag, bet domāt jebkurā gadījumā atliek vien pašam.
Atkārtošos, pēc spēles LV izlase bija labāki, bet tas ka viņi sevi nerealizēja vārtu guvumos jau ir cits stāsts.
LV izlasei šogad ir ideālais modelis, jo tik daudz kopā spēlējuši, ka lielākai daļai šo spēlētāju vienam otru jāsaprot pat bez runāšanas. Tas ka spēlētāji šodien spēlēja tik nedisciplinēti ir tieša treneru vaina, bet ko var gribēt, ja uz soliņa ir tādi klauni kā Lūsiņš.

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:52, pirms 4 gadiem
eriks_oskalns_5518360 rakstīja: maza leciiga tautele!!!! tas redzams sportaa, politikaa, dziivee un komentos un vnm visi citi vainiigi krievi amurikaanji zimbabvieshi un jeezus
Bija jau no kā mācīties

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 15:53, pirms 4 gadiem
kaa es teicu sievai! ja mees speeleetu gladiatoru veida hokejaa ( tjip katru periodu kaadu iznes ar kaajam pa priekshu ) tad mees buutu pasaules un olimpiskie chempji gadu no gada! kaa paskataas no 1994g taa leciigums tik velkaas kaa aste un ar katru gadu pieaug kuplumaa nu gluzhi taapat kaa Abragela nervu staavoklis!

     [+] [-]

, 2019-12-13 15:56, pirms 4 gadiem
ja paskataas 5 uz 5 tad mees avstrijcus uz petachoka peraam kaa beernus, tik tas Shmits jau saaka uz veedera raapot un ripas ar zobiem kert!

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:01, pirms 4 gadiem
Namejam līdz Lūsiņa zināšanām kā zīdainim līdz augstskolai. Laikam iedomājās ka iri daudz gudrāks ne tikai par Lūsiņu bet daudziem citiem hokeja speciālitiem. Varbūt domā ka gudrāka par viņu nav.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 16:02, pirms 4 gadiem
nu un vai es teicu ka leciigums ir slikti??? rusnju krievijas purvos slaaniijaam, liidz stalina naavei kgb'eshnikus dinamovcus kolhiznikus kurzemes mezhos dziivus geereejaam! tik jaareekinaas ka leciigumam un nesavaldiibai ir sava maksa - "kkaa vienmeer lettiniem vnm kkur kkas pa iisu..."

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:03, pirms 4 gadiem
Spēli neredzēju, bet no dzirdētā cik saprast var sakāpis galvā bija mūsu "zvaigznēm" un tika nolieta 1.vieta. Zirnis ar komandu arī "zvaigznes" nevarēja savaldīt...

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:03, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Namejam līdz Lūsiņa zināšanām kā zīdainim līdz augstskolai. Laikam iedomājās ka iri daudz gudrāks ne tikai par Lūsiņu bet daudziem citiem hokeja speciālitiem. Varbūt domā ka gudrāka par viņu nav.
tevi chekist vienu dien beerza zaraa viksim biku apzhuut

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:08, pirms 4 gadiem
Manas un tikai manas domas ir šo spēli vinnēja Austrijas Treneri ar savu pieredzi daudzās niansēs.

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:12, pirms 4 gadiem
eriks_oskalns_5518360 rakstīja: kaa es teicu sievai! ja mees speeleetu gladiatoru veida hokejaa ( tjip katru periodu kaadu iznes ar kaajam pa priekshu ) tad mees buutu pasaules un olimpiskie chempji gadu no gada! kaa paskataas no 1994g taa leciigums tik velkaas kaa aste un ar katru gadu pieaug kuplumaa nu gluzhi taapat kaa Abragela nervu staavoklis!
slims Tu esi - vari turpināt diskutēt ar saviem palātas biedriem Tvaika ielā, no manas puses IGNORE. Vari turpināt smirdēt no sava n-tā profila. Baigais varonis atradies - uzcepis atkal jaunu profilu un spamo pa vecam... labāk ej ārstējies.

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:12, pirms 4 gadiem
Labi, ka neredzēju, nervus ietaupīju... Lai vai kā būtu tiesāts, te nu attaisnojumu, visdrīzāk, nevar būt. Redzēs, kādas atskaņas virmos. Ehh, jaunība... Laikam par daudz bija sadomājušies pēc vakardienas uzvaras.

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:13, pirms 4 gadiem
Baigās zvaigznes.

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:16, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: slims Tu esi - vari turpināt diskutēt ar saviem palātas biedriem Tvaika ielā, no manas puses IGNORE. Vari turpināt smirdēt no sava n-tā profila. Baigais varonis atradies - uzcepis atkal jaunu profilu un spamo pa vecam... labāk ej ārstējies.
stulbais purvciema uzpuutiigais BIDLA tev jau 15g atpakal piedaavaju izkauties, miizal!!!

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lasīt var un vajag, bet domāt jebkurā gadījumā atliek vien pašam.
Atkārtošos, pēc spēles LV izlase bija labāki, bet tas ka viņi sevi nerealizēja vārtu guvumos jau ir cits stāsts.
LV izlasei šogad ir ideālais modelis, jo tik daudz kopā spēlējuši, ka lielākai daļai šo spēlētāju vienam otru jāsaprot pat bez runāšanas. Tas ka spēlētāji šodien spēlēja tik nedisciplinēti ir tieša treneru vaina, bet ko var gribēt, ja uz soliņa ir tādi klauni kā Lūsiņš.
kāds tur ideālais modelis, ka izlase turnīram praktiski vispār netika gatavota...
- novembrī pēdējais pārbaudes turnīrs pirms PČ: kas piedalās, lielākā daļa, kas pat nav kandidāti uz izlasi!!! Kur Zirnis? Aļaskā!
- pēdējā pārbaudes spēle mājās: lielākā daļa no pamatsastāva, tiek atstāta malā (jo HK Rīga federācijai ir svarīgāks par U20 izlasi)

Kamēr būs šāda attieksme no LHF puses, tikmēr izlasei Elites grupu neredzēt...

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:18, pirms 4 gadiem
katru reizi kad tavas smakas vairs nejuut jau saaku priecaaties ka esi beidzot nolicis karoti, bet nee spraagonis veel dziivs un savu purvciema meergla smaku turpina izplatiit!

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:20, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kāds tur ideālais modelis, ka izlase turnīram praktiski vispār netika gatavota...
- novembrī pēdējais pārbaudes turnīrs pirms PČ: kas piedalās, lielākā daļa, kas pat nav kandidāti uz izlasi!!! Kur Zirnis? Aļaskā!
- pēdējā pārbaudes spēle mājās: lielākā daļa no pamatsastāva, tiek atstāta malā (jo HK Rīga federācijai ir svarīgāks par U20 izlasi)

Kamēr būs šāda attieksme no LHF puses, tikmēr izlasei Elites grupu neredzēt...
idiot tu raksti kko tik lai kko uzrakstiitu??? vai arii meegini kko pateikt??? brt tas mani nemaz neizbriina!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 16:22, pirms 4 gadiem
Ivars, kā parasti, izklaidē ar saviem komentāriem, nenosmieties "Tagad varu atklāt, ko pirms spēles domāju" ir patiesi šedervs, īpaši zinot, ka tas nav trollisms. Un, ja vēl tam piepluso pasmiešanos par citiem, cik tagad visi esot gudri pēc kaujas.. Ak saldā ironija

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:27, pirms 4 gadiem
Ko lai vēl saka.... Epic fail.... Zirnis kā bija video treneris tā arī tāds palika. Nedomāju, ka viņam būtu jāvada kāda izlase ever nakotnē pat nekatoties kā ar norgēm nospēlēs vai notiks brīnums Aus vs Slo spēlē. Asistents (video) jā lūdzu, galvenais treneris? Paldies nē...

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:32, pirms 4 gadiem
Latviešiem sportā kaut kas nav kārtībā ar psiholoģisko spēku. Visos sportos ļoti bieži tiek zaudēts vājākiem pretiniekiem svarīgās spēlēs. Kā to vēl savādāk izskaidrot?

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:33, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ivars, kā parasti, izklaidē ar saviem komentāriem, nenosmieties "Tagad varu atklāt, ko pirms spēles domāju" ir patiesi šedervs, īpaši zinot, ka tas nav trollisms. Un, ja vēl tam piepluso pasmiešanos par citiem, cik tagad visi esot gudri pēc kaujas.. Ak saldā ironija
Tak pirms čempja jau vairāki rakstīja, ka visticamāk SLO būs izteikti vājāki, DEN švaks gads un ar pārējiem būs grūtas spēles. To pa lielam tagad parāda gan tabula gan savstarpējās spēles. Ivars kā jau Ivars pēc spēlēm ieraksta pie raksta viens no pirmajiem, kkādu baigi gudro domugraudu, papriecājas par savu gudrību un aiztinas. Pēc tam mētājas ar banālām frāzītēm.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 16:35, pirms 4 gadiem
p.s. Es piem. nesaprotu kapēc tāds Sorokins nevarētu būt gan U-18, gan U-20 teneris. Viens otram nemaisa, jo turnīri nepārklājas laika ziņā. Oļegs tomēr kaut kā labāk māk atrast kopēju valodu ar jaunajiem čaļiem un līdz viņiem "davest" vismaz spēles "uzstanovku" vai kas un kā jādara, ka nevajag noraidīties u.t.t. Ta kaut to pašu HK Rīgas Vilkoitu būtu iepihņijuši arī par U-20 galveno treneri par cik viņš ar lielāko daļu šo čaļu ņemās pa MHL...

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:37, pirms 4 gadiem
protams ka avstriijci uzvilks sloveenus! kaujai bija jaabuut shodien bet 2 un 3 per vnk atsojs. vnk man silkmaiziite nerijaas bez kefiira, taads taka kamols kaklaa.... vnk psc

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:39, pirms 4 gadiem
Gūža rakstīja: Latviešiem sportā kaut kas nav kārtībā ar psiholoģisko spēku. Visos sportos ļoti bieži tiek zaudēts vājākiem pretiniekiem svarīgās spēlēs. Kā to vēl savādāk izskaidrot?
re viens logiski domaajosh!

  -2 [+] [-]

, 2019-12-13 16:40, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ivars, kā parasti, izklaidē ar saviem komentāriem, nenosmieties "Tagad varu atklāt, ko pirms spēles domāju" ir patiesi šedervs, īpaši zinot, ka tas nav trollisms. Un, ja vēl tam piepluso pasmiešanos par citiem, cik tagad visi esot gudri pēc kaujas.. Ak saldā ironija
Ja netici, tad palasi ko es rakstīju pirms pirmās spēles pret dāņiem, un pēc spēles pret belariem.
Tomēr kā jau rakstīju-domāju, ka atrausies no norvēģiem. Ka tas notiks pret austriešiem nebiju domājis.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-13 16:47, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: kāds tur ideālais modelis, ka izlase turnīram praktiski vispār netika gatavota...
- novembrī pēdējais pārbaudes turnīrs pirms PČ: kas piedalās, lielākā daļa, kas pat nav kandidāti uz izlasi!!! Kur Zirnis? Aļaskā!
- pēdējā pārbaudes spēle mājās: lielākā daļa no pamatsastāva, tiek atstāta malā (jo HK Rīga federācijai ir svarīgāks par U20 izlasi)

Kamēr būs šāda attieksme no LHF puses, tikmēr izlasei Elites grupu neredzēt...
Ja Zirnis uz PČ būtu atvedis sastāvu, kurā vairāk citu komandu pārstāvji, un nevis tādu kādu tas ir patreiz, tad tiešām varētu spriest par pārbaužu spēļu lietderību. Šoreiz tas ir lieki. Tīri treneru norakta spēle.

     [+] [-]

, 2019-12-13 16:55, pirms 4 gadiem
ko te vēl sapņot par Austrijas zaudējumu...
pašiem jātiek galā ar Norvēģiju... un tad tik varam kaut ko sapņot...
nesaprotu toas, kas pēc spēles ar BLR jau berzēja rokas, ja priekšā spēles pret NOR un AUT...

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 17:02, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: šeit ĻOTI LIELA daļa par neveiksmi ir jāuzņemas arī LHF... Atceries kāds bija U20 izlases sagatavošanās posms? Nekāds!!! Es jau baidījos, ka tas atstās kādas sekas, diemžēl tā arī nu ir noticis...
Piekrītu tieši tāpēc arī uz OS netikām ,jo toreiz arī teica ,kam izlasei rīkot treniņnometni un pārbaudes spēles,ja kodols nāk no dinamo ,kur visi saspēlēti un gatavi.Bet gan khl ,gan mhl hokejs ir savādāks kā citur Eiropā un sagatavošanās posms ir vajadzīgs nopietns nevis savācot vairumu no bāzes kluba un uz priekšu.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 17:03, pirms 4 gadiem
Brožē, Župeizdas skolniek! Kāpēc nemēdi? Grīnberjs, Švānenberjs, Āšons utt.

     [+] [-]

, 2019-12-13 17:07, pirms 4 gadiem
als rakstīja: p.s. Es piem. nesaprotu kapēc tāds Sorokins nevarētu būt gan U-18, gan U-20 teneris. Viens otram nemaisa, jo turnīri nepārklājas laika ziņā. Oļegs tomēr kaut kā labāk māk atrast kopēju valodu ar jaunajiem čaļiem un līdz viņiem "davest" vismaz spēles "uzstanovku" vai kas un kā jādara, ka nevajag noraidīties u.t.t. Ta kaut to pašu HK Rīgas Vilkoitu būtu iepihņijuši arī par U-20 galveno treneri par cik viņš ar lielāko daļu šo čaļu ņemās pa MHL...
Ko tur nesaprast? Zirnis ir Kalvīša cilvēks. Kārlis ir ļoti palidzējis Kalvīša dēlam vai dēliem veidot ASV karjeru.

     [+] [-]

, 2019-12-13 17:12, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Piekrītu tieši tāpēc arī uz OS netikām ,jo toreiz arī teica ,kam izlasei rīkot treniņnometni un pārbaudes spēles,ja kodols nāk no dinamo ,kur visi saspēlēti un gatavi.Bet gan khl ,gan mhl hokejs ir savādāks kā citur Eiropā un sagatavošanās posms ir vajadzīgs nopietns nevis savācot vairumu no bāzes kluba un uz priekšu.
neeziime astranomisko kalendaaru!!!
papisa JO - gruuda, klupinaaja, lecaas, sita, btuukeeja muti, palaida rokas un nervus! nevajag ar demagogiju acis te citiem miglot!!!
speeli redzeeji??? neredzeeji!! atstojs seedies 2!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 17:13, pirms 4 gadiem
Abrags raud !!!

     [+] [-]

, 2019-12-13 17:21, pirms 4 gadiem
Nu tad nav ko arī darīt elites divīzijā!

     [+] [-]

, 2019-12-13 17:22, pirms 4 gadiem
kristaps26 rakstīja: Abrags raud !!!
nu jau beidza! ieveipoja biku buldurjaanu tinktuuru tagad miiksto staipa

     [+] [-]

, 2019-12-13 17:31, pirms 4 gadiem
Tas ir arī viss... austrieši jau nu točna nezaudēs slovēnijai. Ehh, aušas... Latvijas komandu sporta nelaime, cik jau tā nav bijis ka nolejam izšķirošās spēles.

     [+] [-]

, 2019-12-13 17:33, pirms 4 gadiem
Var teikt paši sagādājām sev zāģi un tas ir vissāpīgākais

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 17:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Spēli neredzēju, bet no dzirdētā cik saprast var sakāpis galvā bija mūsu "zvaigznēm" un tika nolieta 1.vieta. Zirnis ar komandu arī "zvaigznes" nevarēja savaldīt...
Piebeidzi lielo pudeli?

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 18:13, pirms 4 gadiem
arch122 rakstīja: Piebeidzi lielo pudeli?
Tagad iedzeru. No rīta steidzamas darīšanas uzzīmēja uz veču batlonu tik tiku pie galda...

     [+] [-]

, 2019-12-13 18:45, pirms 4 gadiem
Zirnim kā trenerim nekad neesmu ticējis.

     [+] [-]

, 2019-12-13 19:05, pirms 4 gadiem
Varam apsveikt Austriju ar ieklusanu elite, kas pirms si cempionata viniem nesapnos neradijas, jo Slovenijai jau vini noteikti nezaudes, kaut gan sloveni ies uz pilnu banku visu vai neko.
So es sauktu par izgasanos no Latvijas puses.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 19:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja netici, tad palasi ko es rakstīju pirms pirmās spēles pret dāņiem, un pēc spēles pret belariem.
Tomēr kā jau rakstīju-domāju, ka atrausies no norvēģiem. Ka tas notiks pret austriešiem nebiju domājis.
tik tad tu nespēji pamatot, 2x prasīju, kapēc tada prognoze, klusums. Nu paredzēt ka 1 spēli turnīrā nolies varēja katrs, jo LV nebija izeikta favorīte. Tā ka tagad nevajadzētu baigi plātīties ar "es jau teicu", teici ka ar norgēm būs izšķirošā spēle. izskatās ka nebūs viss. tu kļūdījies.

     [+] [-]

, 2019-12-13 19:48, pirms 4 gadiem
als rakstīja: p.s. Es piem. nesaprotu kapēc tāds Sorokins nevarētu būt gan U-18, gan U-20 teneris. Viens otram nemaisa, jo turnīri nepārklājas laika ziņā. Oļegs tomēr kaut kā labāk māk atrast kopēju valodu ar jaunajiem čaļiem un līdz viņiem "davest" vismaz spēles "uzstanovku" vai kas un kā jādara, ka nevajag noraidīties u.t.t. Ta kaut to pašu HK Rīgas Vilkoitu būtu iepihņijuši arī par U-20 galveno treneri par cik viņš ar lielāko daļu šo čaļu ņemās pa MHL...
par Sorokinu nepiekritīšu - kāpēc Tu gribi atņemt (kaut tikai daļēji) U18 izlasei lielisku treneri? Sorokins izlašu pauzēs tiešām strādā ar izlasi, viņš katru pauzi izmanto - tāpēc arī tam bija rezultāts. Ja Tu viņam piekārsi arī U20, pirmkārt, cietīs U18 izlase - Oļegs būs 2x retāk kopā ar U18 jauniešiem. Arī U20 viņš nevarēs rauties uz pilnu slodzi - darbam ar izlasi jau ir jāsākas vasarā - gan ar U20, gan ar U18... Tad Tev Oļegu vajadzētu klonēt.

Par Vilkoitu arī tīri subjektīvi nepiekritīšu: man nav pretenziju pret Raimondu kā cilvēku, bet, redzot, federācija augstāk stāda HKR intereses nekā U20 izlases, tad, sorry, es negribētu lai HKR treneris vienlaicīgi ir arī U20 izlases treneris...

     [+] [-]

, 2019-12-13 19:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Zirnis uz PČ būtu atvedis sastāvu, kurā vairāk citu komandu pārstāvji, un nevis tādu kādu tas ir patreiz, tad tiešām varētu spriest par pārbaužu spēļu lietderību. Šoreiz tas ir lieki. Tīri treneru norakta spēle.
ja Zirņa vietā būtu Vilkoits, tad es Tev piekristu, šinī gadījumā izlasi vada cits treneris (nevis tas kurš diendienā ar HKR). Protams, zaudētās spēlēs vienmēr vainīgs treneris, taču šoreiz 100% visu uz treneri es nenoveltu.
Tavuprāt, LHF no savas puses visu ko vajag ir izdarījuši?

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 19:56, pirms 4 gadiem
Fiasko!

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 19:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tik tad tu nespēji pamatot, 2x prasīju, kapēc tada prognoze, klusums. Nu paredzēt ka 1 spēli turnīrā nolies varēja katrs, jo LV nebija izeikta favorīte. Tā ka tagad nevajadzētu baigi plātīties ar "es jau teicu", teici ka ar norgēm būs izšķirošā spēle. izskatās ka nebūs viss. tu kļūdījies.
Ginamas faniem viss vienkārši. Ja būtu uzvarējuši, tad teiktu ginama uzvarēja. Ja zaudē tad Latvija
p. s. Tas neattiecas uz Nameju. Es tik tā savā nodabā padomāju un uzrakstīju.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-13 20:08, pirms 4 gadiem
Trīs dienas klausījos par MHL spēku. Ceturtā dienā viens NL pundurzakis visu mhl blcii atstāj janos...

     [+] [-]

, 2019-12-13 20:18, pirms 4 gadiem
Laba zinia ir taa, ka Norges uzvareeja Daanius, tas noziimee to, ka Sloveeni Sveetdien pleesiis pakaliu pret Austriju, jo tiem veel ir iespeeja aizkerties grupaa Pie tam veel taa ir tikai VIENA speele, kuru shiem buutu jaauzvar, taapeec veel viss kas var notikt!

     [+] [-]

, 2019-12-13 21:00, pirms 4 gadiem
Slovēņiem jārisina nopietna dilemma. Divas naktis Minskas naktsklubos vai 3 punkti turnīra tabulā. Abi iespējami. Pirmais 90%, otrais 10%

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:06, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Slovēņiem jārisina nopietna dilemma. Divas naktis Minskas naktsklubos vai 3 punkti turnīra tabulā. Abi iespējami. Pirmais 90%, otrais 10%
Tu slovēņiem palīdzēsi?

  -3 [+] [-]

, 2019-12-13 21:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Ginamas faniem viss vienkārši. Ja būtu uzvarējuši, tad teiktu ginama uzvarēja. Ja zaudē tad Latvija
p. s. Tas neattiecas uz Nameju. Es tik tā savā nodabā padomāju un uzrakstīju.
Mazie dinamieši zaudēja un tas ir cieši saistīts ae HK Rīga un Dinamo sistēmu.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:23, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Laba zinia ir taa, ka Norges uzvareeja Daanius, tas noziimee to, ka Sloveeni Sveetdien pleesiis pakaliu pret Austriju, jo tiem veel ir iespeeja aizkerties grupaa Pie tam veel taa ir tikai VIENA speele, kuru shiem buutu jaauzvar, taapeec veel viss kas var notikt!
Austrija arī plēsīs un slovēņiem tik spēlē ar dāņiem bja kād varianti, pārējie vazāja. Brīnumi notiek, bet pat izlaižot naktsklubus, viņiem paliek tie paši 10 vai mazāk procentu uz uzvaru pār austriešiem

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:28, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Tu slovēņiem palīdzēsi?
Daudz kas buus atkariigs no zebraam, vai kaads varbuut zin, kuri striipainie sho speeli tiesaas?
Veel svariigs buus liidzjuteeju faktors, Belari, Norges, muuseejie un, protams, arii Sloveeniu fani viennoziimiigi Sloveeniju atbalstiis Veel ir variants ar aizkuliseem, muuseejie ar Belariem var vienoties izpedereet Austrieshus Ir vairaaki veidi, saakot no samesties preemijaam Sloveeniem, beidzot ar daasni apmaksaataam striipaino diivainiibaam P.S. Neshaubos, ka Batjka ar Koziolu un Kalviiti vareetu vienoties kaadam kopeejam "briinumdarbam" un taalaak, proti, peecpusdienaa un vakaraa lai uzvar speeciigaakie

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:32, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Daudz kas buus atkariigs no zebraam, vai kaads varbuut zin, kuri striipainie sho speeli tiesaas?
Veel svariigs buus liidzjuteeju faktors, Belari, Norges, muuseejie un, protams, arii Sloveeniu fani viennoziimiigi Sloveeniju atbalstiis Veel ir variants ar aizkuliseem, muuseejie ar Belariem var vienoties izpedereet Austrieshus Ir vairaaki veidi, saakot no samesties preemijaam Sloveeniem, beidzot ar daasni apmaksaataam striipaino diivainiibaam P.S. Neshaubos, ka Batjka ar Koziolu un Kalviiti vareetu vienoties kaadam kopeejam "briinumdarbam" un taalaak, proti, peecpusdienaa un vakaraa lai uzvar speeciigaakie
Padomju āmurs ierunājās...
Sirpis drīz arī muti sāks virināt...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 21:35, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Daudz kas buus atkariigs no zebraam, vai kaads varbuut zin, kuri striipainie sho speeli tiesaas?
Veel svariigs buus liidzjuteeju faktors, Belari, Norges, muuseejie un, protams, arii Sloveeniu fani viennoziimiigi Sloveeniju atbalstiis Veel ir variants ar aizkuliseem, muuseejie ar Belariem var vienoties izpedereet Austrieshus Ir vairaaki veidi, saakot no samesties preemijaam Sloveeniem, beidzot ar daasni apmaksaataam striipaino diivainiibaam P.S. Neshaubos, ka Batjka ar Koziolu un Kalviiti vareetu vienoties kaadam kopeejam "briinumdarbam" un taalaak, proti, peecpusdienaa un vakaraa lai uzvar speeciigaakie
kad iedomājos ka tu šo murgu domā nopietni, rēka ir vēl lielāka

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kad iedomājos ka tu šo murgu domā nopietni, rēka ir vēl lielāka
Uz plakanās zemes tā notiekot...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kad iedomājos ka tu šo murgu domā nopietni, rēka ir vēl lielāka
Satiirikia Zadornova joki ik pa briidim arii meedza piepildiities

  -2 [+] [-]

, 2019-12-13 21:43, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Satiirikia Zadornova joki ik pa briidim arii meedza piepildiities
labākais viņa joks ir, ka tas kremļa padibene ir nosprādzis

     [+] [-]

, 2019-12-13 21:45, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Satiirikia Zadornova joki ik pa briidim arii meedza piepildiities
Vatenis viņš bija nevis satirikis. Kurš dzīvoja Latvijā un Maskavā aptirsa savu dziimteni par prieku mongoliem...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 21:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: labākais viņa joks ir, ka tas kremļa padibene ir nosprādzis
Var jau runāt visu ko, bet ik pa bridim kāds pārkāpj sarkano līniju. Šajā komentārā tu pārkāpi cilvēcības robežas. Skumji ka kāds šādi raksta.

     [+] [-]

, 2019-12-13 22:28, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Var jau runāt visu ko, bet ik pa bridim kāds pārkāpj sarkano līniju. Šajā komentārā tu pārkāpi cilvēcības robežas. Skumji ka kāds šādi raksta.
Vieniem skumji, ka kāds šādi raksta, citiem skumji, ka tu eksistē. Lai vai kā, skumji visiem

     [+] [-]

, 2019-12-13 22:33, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Vatenis viņš bija nevis satirikis. Kurš dzīvoja Latvijā un Maskavā aptirsa savu dziimteni par prieku mongoliem...
Aptirsa visvairaak vinsh tieshi pashu Krieviju Piemeeru tam ir daudz, viens no visspilgtaakajiem ir par zagtien kiegeliem stroikaa https://www.youtube.com/watch?v=_QH...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-13 22:34, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Vieniem skumji, ka kāds šādi raksta, citiem skumji, ka tu eksistē. Lai vai kā, skumji visiem
Fuņa eksistenci raksturot ar vārdu skumji, manuprāt, ir tas pats. kas viesuļvētru saukt par mērenām vēja brāzmām

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 22:41, pirms 4 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Aptirsa visvairaak vinsh tieshi pashu Krieviju Piemeeru tam ir daudz, viens no visspilgtaakajiem ir par zagtien kiegeliem stroikaa https://www.youtube.com/watch?v=_QH...
Tie ir 90.gadu vecie ieraksti. Pēc tam viņš tirsu laizija huilo.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 22:45, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Vieniem skumji, ka kāds šādi raksta, citiem skumji, ka tu eksistē. Lai vai kā, skumji visiem
Vēl izrādās kāds lasa savickija palaistuves domu graudus un citē sen nebiju redzējis. Šito mauku pat ginamas fani ignorē!

     [+] [-]

, 2019-12-13 22:46, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Fuņa eksistenci raksturot ar vārdu skumji, manuprāt, ir tas pats. kas viesuļvētru saukt par mērenām vēja brāzmām
viss atkarīgs no perspektīvas - uz Jupitera viesuļvētra, pēc mūsu izpratnes, būtu mērenas vēja brāzmas

     [+] [-]

, 2019-12-13 22:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Vēl izrādās kāds lasa savickija palaistuves domu graudus un citē sen nebiju redzējis. Šito mauku pat ginamas fani ignorē!
es pēdējā laikā bieži neesmu ielogojusies, tad visādu kaku te redzu

     [+] [-]

, 2019-12-13 22:54, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es pēdējā laikā bieži neesmu ielogojusies, tad visādu kaku te redzu
Var iztikt bez pēdējā laikā? es bieži neesmu ielogojusies....

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 22:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: viss atkarīgs no perspektīvas - uz Jupitera viesuļvētra, pēc mūsu izpratnes, būtu mērenas vēja brāzmas
diemžēl šobrīd ir visai maz cerību, ka Funis tuvākajā nākotnē tiks ekspatriēts uz Jupiteru...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 22:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Var iztikt bez pēdējā laikā?
iedod man pēdējam laikam labu alternatīvu, tad padomāšu.

bet tā vispār, tev pašam nav tā perfektākā un izcilākā latv. val., lai piekasītos citiem par it kā nekorektiem izteiksmes veidiem

  -1 [+] [-]

, 2019-12-13 22:58, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: diemžēl šobrīd ir visai maz cerību, ka Funis tuvākajā nākotnē tiks ekspatriēts uz Jupiteru...
bet kā jau pats labi zini - cerība mirst pēdējā

     [+] [-]

, 2019-12-13 22:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Var iztikt bez pēdējā laikā? es bieži neesmu ielogojusies....
jā, bet tas ir noticis pēdējā laikā, agrāk biju ielogojusies praktiski vienmēr

     [+] [-]

, 2019-12-13 23:00, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: iedod man pēdējam laikam labu alternatīvu, tad padomāšu.

bet tā vispār, tev pašam nav tā perfektākā un izcilākā latv. val., lai piekasītos citiem par it kā nekorektiem izteiksmes veidiem
Nekad neesmu sevi uzskatījis, ka perfekti zinu latviešu valodu un teicis.

     [+] [-]

, 2019-12-13 23:07, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Nekad neesmu sevi uzskatījis, ka perfekti zinu latviešu valodu un teicis.
labi, labi, neķer kreņķi, labāk iedod labu alternatīvu "pēdējam laikam"

  +1 [+] [-]

, 2019-12-13 23:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: bet kā jau pats labi zini - cerība mirst pēdējā
Jā gagarina kausu uzšāva kosmosā, tad jau savickijs savai maukaii ar var nopirkt vietu blakus. Diezgan reāli

     [+] [-]

, 2019-12-13 23:12, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: labi, labi, neķer kreņķi, labāk iedod labu alternatīvu "pēdējam laikam"
Vienkārši ignorēt...

     [+] [-]

, 2019-12-14 15:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: labi, labi, neķer kreņķi, labāk iedod labu alternatīvu "pēdējam laikam"
"Pirmsapokaliptiski"...? Nu ja ņem no kristiešu Bībeles to "pēdējo laiku'...