Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beresņevs: "Sastāvs ir skaidrs par 90-95%"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Beresņevs: "Sastāvs ir skaidrs par 90-95%"
Leonīds Beresņevs (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlase preses konferencē sastāvu pasaules čempionātam vēl nenosauca, bet galvenais treneris Leonīds Beresņevs norādīja, ka nav izdarīts lēmums par vienu aizsargu un vienu uzbrucēju.

"Esmu gandarīts par treniņos paveikto darbu un atmosfēru, kas valdīja spēlētāju starpā. Daudz runājam un spriežam, nav bijušas nekādas problēmas. Protams, nācās risināt dažādus jautājumus, tāpēc gribu pateikt paldies mūsu darbiniekiem. Tāpat vēlos izcelt, ka gandrīz katru dienu runāju ar galveno treneri, un tas ir pozitīvi. Agrāk sazināties ar viņiem bija grūti," preses konferenci ievadīja Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans.

Tāpat viņš pateicās U18 valstsvienības spēlētājiem un treneru korpusam, jo tas ļauj visām Latvijas komandām atrasties starp labākajām pasaulē. Savukārt izlasei izvirzīto uzdevumu Lipmans vēl neatklāja, jo valdes sēde notiks pulksten 15, un tikai tad tiks pieņemts lēmums.

"Gatavojāmies vislabākajos apstākļos, kāda ir pieejami Latvijā. Arī tas, kāda ir sadzīve ārpus laukuma, dod pienesumu komandas rezultātos. Tāpēc paldies prezidentam, ka tika nodrošināts viss, lai varētu sekmīgi strādāt laukumā," pauda federācijas ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.

"Uzskatu, ka sagatavošanās bija produktīva un noritēja ļoti labi. Gan treniņu process, gan apstākļi, kas bija sagatavoti augstākajā līmenī. Un to izmantojām pēc pilnas programmas. Aizvadījām astoņus pārbaudes mačus pret dažādiem pretiniekiem. Galvenais secinājums: bija jūtams komandas raksturs un vēlme parādīt rezultātu. Protams, bija kļūdas, bet bez tām nevar. Protams, gribētos mazāk. Cerēsim, ka līdz pasaules čempionātam tās labosim," sacīja galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

"Ieguvām 12 punktus, bet tikpat arī zaudējām. Pārbaudes mačos laukumā gāja 36 cilvēki," norādīja Beresņevs, kurš uzreiz piebilda, ka sastāvs pasaules čempionātam vēl netiks nosaukts. "Pagaidām tas ir skaidrs par 90-95%. Nav skaidrības par pāris pozīcijām - vienu aizsargu un vienu uzbrucēju. [Latvijas izlase uz turnīru vedīs astoņus aizsargus un 14 uzbrucējus - aut.] Skatīsimies uz pēdējiem treniņiem. Visticamāk, nosauksim otrdien."

Šodien Latvijas izlasei pievienosies uzbrucējs Ronalds Ķēniņš, kuram noslēdzās Amerikas Hokeja līgas sezona. Komentējot Mika Indraša muguras savainojumu, Beresņevs norādīja, ka viņam dota atpūta pirms svarīgākajām spēlēm un satraukuma par viņa veselību neesot. "Ceram, ka viņš aizvadīs vienu no labākajiem pasaules čempionātiem karjerā," piebilda galvenais treneris. Arī ar Edgara Masaļska veselību viss esot kārtībā.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Elvis Merzļikins un Jānis Kalniņš.
Aizsargi: Jānis Andersons, Edgars Siksna, Ralfs Freibergs, Kristaps Sotnieks, Guntis Galviņš, Oskars Cibuļskis, Kristiāns Rubīns, Maksims Širokovs, Renārs Demiters, Kristaps Zīle un Aleksandrs Jerofejevs.
Uzbrucēji: Kaspars Daugaviņš, Kaspars Saulietis, Rodrigo Ābols, Vitālijs Pavlovs, Artūrs Ozoliņš, Miķelis Rēdlihs, Andris Džeriņš, Zemgus Girgensons, Edgars Kulda, Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs, Aleksejs Širokovs, Gints Meija, Māris Bičevskis, Miks Indrašis, Ronalds Ķēniņš un Nikolajs Jeļisejevs.

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)4:1
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)2:1 P
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišetale)4:3

Pasaules čempionāta kalendārs

DatumsLaiksPretinieks
6. maijs16:15Zviedrija
7. maijs20:15Čehija
9. maijs16:15Krievija
11. maijs16:15Šveice
13. maijs20:15Dānija
14. maijs20:15Kazahstāna
17. maijs16:15Norvēģija
Slēpts komentārs: tornis

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 12:35, pirms 8 gadiem
viens otru kārtīgi saslavēja
varēja jau nosaukt to dažu spēlētāju uzvārdus, kuri vēl cīnās par atlikušajām 2 vietām

  -4 [+] [-]

, 2016-05-02 12:36, pirms 8 gadiem
Teoretiski,ja labi nospelesim,tad varam tikt talak. Protams ja panemsim 4 komandas,bet vairak gaidu 9.maiju,lai sadotu okupantiem bet........

     [+] [-]

, 2016-05-02 12:39, pirms 8 gadiem
Ar uzbrukumu viss kartiba,bet aizsardziba sanak tikai 1 stabila maina,nu varbut 2vas. Parejas,vismaz es neredzu,jo tiesam,sogad vel lazarete uz aizsargiem

 +17 [+] [-]

, 2016-05-02 12:39, pirms 8 gadiem
Go0dFather rakstīja: Teoretiski,ja labi nospelesim,tad varam tikt talak. Protams ja panemsim 4 komandas,bet vairak gaidu 9.maiju,lai sadotu okupantiem bet........
Teorētiski, ja labi nospēlē, tad zelta medaļu var dabūt. Tik viena problēma - medaļas dala nevis par teoriju, bet praksi.

  +5 [+] [-]

, 2016-05-02 12:39, pirms 8 gadiem
Būtu dīvaini, ja nezinātu 95%. Patīk kā pēkšņi visi klāre cik labi apstakļi :-D

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 12:40, pirms 8 gadiem
14 vieta cempii

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:43, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Teorētiski, ja labi nospēlē, tad zelta medaļu var dabūt. Tik viena problēma - medaļas dala nevis par teoriju, bet praksi.
Vards teoretiski,ko tu piekasies,tas ir mans viedoklis. Eksperts,Ha
Slēpts komentārs: Edgars
Slēpts komentārs: RahX

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:46, pirms 8 gadiem
Paņems punktus no no Zviedriem, Krieviem vai Čehiem, bet pazaudēs punktus no pārējiem un beigās paliks tur pat kur vienmēr.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 12:46, pirms 8 gadiem
Edgars rakstīja: Visticamāk uz jautājuma zīmes ir Jerofejeva veselība un jautājums kuri būs 4 liekie uzbrucēji. Pilnīgi skaidrs, ka Jeļisejevs paliek mājās, savukārt Ozoliņa sekmīgais sniegums noteikti ir apgrūtinājis izvēli. Kuldas sniegums pret Šveici visticamāk ir iecementējis viņa vietu sastāvā, es teiktu, ka mājās paliks Bičevskis, bet par atlikušajiem diviem grūti pateikt.
3 liekie uzbrucēji. Vienu pa daudz Tu gribi atskaitīt

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 12:47, pirms 8 gadiem
Go0dFather rakstīja: Vards teoretiski,ko tu piekasies,tas ir mans viedoklis. Eksperts,Ha
Es nepiekasos, es tikai norādu, ka tās ir ne ar ko neapamtotas teoretizētas pasakas un vēlamā uzdošana par esošo.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 12:47, pirms 8 gadiem
Nikolajs Jeļisejevs, Māris Bičevskis, Artūrs Ozoliņš, Kristaps Zīle, Renārs Demiters un Aleksandrs Jerofejevs/Maksims Širokovs.

     [+] [-]

, 2016-05-02 12:49, pirms 8 gadiem
RahX rakstīja: Prieks, ka Ronalds ir ieradies. Būs interesani pavērot ar ko būs Kenins, visticamak ar Dzerinu,Meiju. 1 maina Daugava-Zemgus-Miks. Diezgan labs uzbrukums un GK mums ir. Vienigi defs var buut labaaks, jo ne Bartulis/Kulda/K.Redlihs nav. Bet buus labi, es juutu. Par Latviju!
Visticimāk, 3. maiņa – Džeriņa maiņa, kas visu laiku tika iespēlēta nemainīga un nes rezultātu, diez vai jauks ārā, pie Daugavas un Girgensona jau Indrašis ieplānots.

  +7 [+] [-]

, 2016-05-02 12:50, pirms 8 gadiem
Par 1/4 finālu. Galvenais čehus vinnēt, tas ir reālākais, pārējos paņesim

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:51, pirms 8 gadiem
par Jevpalovu un R.Bukartu kāds pajautāja Beresņevam? Būs / nebūs?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:55, pirms 8 gadiem
Uzbrukumā tris liekie visticamāk būs Ozoloņš, Jeļisejev, Bičevskis.
Aizsardzībā stabili braucēji ir Galviņš, Sotnieks, Cibuļskis, Freibergs, domāju ka paņems arī Siksnu, Širokovu,ja būs vesels arī Jerofejevu. Diez vai Zīli un Demiteru, tad jau drīzāk Rubīnu vai Andersonu.

  +4 [+] [-]

, 2016-05-02 12:56, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: par Jevpalovu un R.Bukartu kāds pajautāja Beresņevam? Būs / nebūs?
R.Bukarts jau ir sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:56, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: par Jevpalovu un R.Bukartu kāds pajautāja Beresņevam? Būs / nebūs?
Tavuprāt, viņi ir vajadzīgi?
Jevpalovs pagājušsezon atrādījās, nekāds tūlītējais glābējs nebija. Sezona profos neliek domāt, ka būs arī šogad.
Bukarts-jaunākais vispār lielajā izlasē nav aizvadījis nevienu spēli... uzreiz uz PČ ņemt?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 12:56, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: par Jevpalovu un R.Bukartu kāds pajautāja Beresņevam? Būs / nebūs?
Tak skaidrs, ka nebūs. Nav viņi NHL spēlētāji, kurus pa taisno bez pārbaudes spēlēm un izlases nometnes likt sastāvā.
Slēpts komentārs: Ambrē

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:59, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tak skaidrs, ka nebūs. Nav viņi NHL spēlētāji, kurus pa taisno bez pārbaudes spēlēm un izlases nometnes likt sastāvā.
Lūk tur es uzskatu, ka Beresņevs pieļauj kļūdu - Jevpalovs lieti noderētu, jo AHL ir spēcīga līga kur arī spēlē Ķēniņš kuru Beresņevs gaida!

     [+] [-]

, 2016-05-02 12:59, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavuprāt, viņi ir vajadzīgi?
Jevpalovs pagājušsezon atrādījās, nekāds tūlītējais glābējs nebija. Sezona profos neliek domāt, ka būs arī šogad.
Bukarts-jaunākais vispār lielajā izlasē nav aizvadījis nevienu spēli... uzreiz uz PČ ņemt?
redzot kā spēlē Ābols gribētos redzēt arī Bukartu jaunāko. statistika Bukartam bij labāka nekā Ābolam, tāpēc labāks par dažiem labiem noteikti būtu.

  +6 [+] [-]

, 2016-05-02 13:00, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Manuprāt:

Vārtsargi) Merzļikins, Masaļskis, Kalniņš
Aizsargi) Freibergs, Sotnieks, Rubīns, Galviņš, Cibuļskis, Siksna un Zīle vai Andersons
Uzbrucēji) Girgensons, Daugaviņš, Ķēniņš, Indrašis, Ābols, Kulda, Ozoliņš, Džeriņš, Bukarts, Pavlovs, Saulitis, Meija, Bičevskis, Skvorcovs.

Tāds lūk būtu manis izvēlētais sastāvs - varbūt atmestu tomēr Bičevski un Skvorcovu un uzaicinātu no AHL Jevpalovu un gaidītu Dzierkalnu!
Kāds Zīle? Viņš nevienā pārbaudes spēlē nav splēlējis. Droši vien kopā ar izlasi ir prakses nolūkos.

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:02, pirms 8 gadiem
Pavlovs, A.Ozolins un Bičevskis nepārliecina.
Arī Jelisejevs jau nu nebūs starp braucējiem.

bet nu neesmu jau eksperts!

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 13:02, pirms 8 gadiem
RahX rakstīja: Prieks, ka Ronalds ir ieradies. Būs interesani pavērot ar ko būs Kenins, visticamak ar Dzerinu,Meiju. 1 maina Daugava-Zemgus-Miks. Diezgan labs uzbrukums un GK mums ir. Vienigi defs var buut labaaks, jo ne Bartulis/Kulda/K.Redlihs nav. Bet buus labi, es juutu. Par Latviju!
K.Redlihs kā aizsardzības balsts? pie tam A.Kulda ir uzbrūkošā tipa aizsargs, bet Bārtulis tik tiešām ir klasisks aizsargs.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:03, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: par Jevpalovu un R.Bukartu kāds pajautāja Beresņevam? Būs / nebūs?
Loģiski ka nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:03, pirms 8 gadiem
Anitinsh rakstīja: Kāds Zīle? Viņš nevienā pārbaudes spēlē nav splēlējis. Droši vien kopā ar izlasi ir prakses nolūkos.
Zīle skaitās viens no Latvijas nākotnes progresīvajiem aizsargiem - bet viņu ņemtu līdzi kā rezerves variantu, vai arī Andersonu!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:04, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Pavlovs, A.Ozolins un Bičevskis nepārliecina.
Arī Jelisejevs jau nu nebūs starp braucējiem.

bet nu neesmu jau eksperts!
Ozoliņš viens pats tiešām nepārliecina, bet maiņā starp Ābolu un Kuldu viņš kaut kā tomēr iederās un viņi visi trīs labi saprotas.
Ozoliņs vietā varbūt vajadzēja izmēģināt Jevpalovu no AHL!

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:05, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: K.Redlihs kā aizsardzības balsts? pie tam A.Kulda ir uzbrūkošā tipa aizsargs, bet Bārtulis tik tiešām ir klasisks aizsargs.
Kulda uzbrūkošā tipa aizsargs? Vadāmies pēc viena PČ parādītā snieguma? Vai arī ir kādi citas lietas kas par to liecinātu?

Kāda tipa aizsargs ir Bārtulis?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:06, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Ozoliņš viens pats tiešām nepārliecina, bet maiņā starp Ābolu un Kuldu viņš kaut kā tomēr iederās un viņi visi trīs labi saprotas.
Ozoliņs vietā varbūt vajadzēja izmēģināt Jevpalovu no AHL!
Kad izmēģināt? PČ? Tur nav laika vairs eksperimentēt!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:07, pirms 8 gadiem
vispār Latvijas žurnaļugas preses konferencēs kaut kādus tupus jautājumus uzdod!
vai nu no hokkeja ne velna nesaprot vai nemaz neintresē ko dara.

Viens džeks no SC un viens no Dienas var uzdot normālus jautājumus.
Vai tiešām tikai divi normāli sporta žurnālisti visa LV???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:08, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: vispār Latvijas žurnaļugas preses konferencēs kaut kādus tupus jautājumus uzdod!
vai nu no hokkeja ne velna nesaprot vai nemaz neintresē ko dara.

Viens džeks no SC un viens no Dienas var uzdot normālus jautājumus.
Vai tiešām tikai divi normāli sporta žurnālisti visa LV???
Kādi jautājumi bija jāuzdod trenerim? Dod vaļā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-05-02 13:10, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ķīnā pāris miljoni tik perspektīvi aizsargi,kā Zīle.
Un kur ir šie miljoni? Nosauc 10 Ķīnas aizsargus kas ir perspektīvāki par to pašu Zīli? Tikai 10, tev tak ir miljons, es prasu tikai desmit uzvārdus, kur viņi spēlē, kādas ir perspektīvas?

Aiziet, izpaudies!

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 13:10, pirms 8 gadiem
sastāvs.. un atkal bez Jakovļeva un vēl in Moscow..

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:13, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: vispār Latvijas žurnaļugas preses konferencēs kaut kādus tupus jautājumus uzdod!
vai nu no hokkeja ne velna nesaprot vai nemaz neintresē ko dara.

Viens džeks no SC un viens no Dienas var uzdot normālus jautājumus.
Vai tiešām tikai divi normāli sporta žurnālisti visa LV???
Neko daudz jau arī nav.
No rakstošajiem hokeja tēmā ir jēga skatīties Matuļa, Zemberga, Poļakova un Stūriškas rakstus, nu un vēl arī tas Latvijas radio čalis vēl savā medijā reizēm sniedz noderīgu info. Delfi (Stirna) un Tvnet (Gaross) arī cenšas, bet sanāk ar dažādām sekmēm (šeit es runāju tieši par hokeja atspoguļošanu).
Pārējos, kas kaut kā mēgina darboties latviešu valodā, diez vai var saukt par žurnālistiem - lai gan viņi droši vien sevi par tādiem uzskata.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 13:14, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kādi jautājumi bija jāuzdod trenerim? Dod vaļā..
es nerunāju tieši par šo preses konferenci, bet tieši pēc spēlēm, gan pārbaudes spēlēs gan čempionāta laikā.

šodien varēja pajautāt:
1) vai tiek gaidīti ZA spēlējošie Gudis, Jevpalovs un Bukarts jaunākais?
2) kas ar skaitlisko vairākumu? vai ir kādas iespēles? es personīgi neredzēju nekādu iespēlētu kombināciju pārbaudes spēlēs. Laikam tikai Znaroka laikā varēja redzēt kaut kādas iespēles kuras varēja redzēt čempja laikā.
3) kas būs vārtsargs no.1? vai dalīs uz pusēm?
šie jautājumi ienāca man galvā 2 min laikā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:21, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: es nerunāju tieši par šo preses konferenci, bet tieši pēc spēlēm, gan pārbaudes spēlēs gan čempionāta laikā.

šodien varēja pajautāt:
1) vai tiek gaidīti ZA spēlējošie Gudis, Jevpalovs un Bukarts jaunākais?
2) kas ar skaitlisko vairākumu? vai ir kādas iespēles? es personīgi neredzēju nekādu iespēlētu kombināciju pārbaudes spēlēs. Laikam tikai Znaroka laikā varēja redzēt kaut kādas iespēles kuras varēja redzēt čempja laikā.
3) kas būs vārtsargs no.1? vai dalīs uz pusēm?
šie jautājumi ienāca man galvā 2 min laikā...
par Jevpalovu un Ri.Bukartu lieki jautāt - tāpat ir zināms, ka viņus neplāno. Arī uz Gudļevski īsti nav ko cerēt, pat ja Tampa nolej 3 pēc kārtas, Kristers var ierasties tikai pa taisno uz spēli ar Šveici (kas laikam ir ar stipri mazu varbūtību).

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 13:21, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Neko daudz jau arī nav.
No rakstošajiem hokeja tēmā ir jēga skatīties Matuļa, Zemberga, Poļakova un Stūriškas rakstus, nu un vēl arī tas Latvijas radio čalis vēl savā medijā reizēm sniedz noderīgu info. Delfi (Stirna) un Tvnet (Gaross) arī cenšas, bet sanāk ar dažādām sekmēm (šeit es runāju tieši par hokeja atspoguļošanu).
Pārējos, kas kaut kā mēgina darboties latviešu valodā, diez vai var saukt par žurnālistiem - lai gan viņi droši vien sevi par tādiem uzskata.
Puče normāli agrāk rakstīja...
Zembergs ar labs.
Stūrišku nezinu.

Matulis tak vispār kkādas aplamības raksta, pat lasīt negribās.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:22, pirms 8 gadiem
tornis rakstīja: Un kā būs ar hokeja konkursiņu? Citādi nav tik interesanti sekot līdzi šim pasākumam.
Es ar gaidu konkursiņu!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:23, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: par Jevpalovu un Ri.Bukartu lieki jautāt - tāpat ir zināms, ka viņus neplāno. Arī uz Gudļevski īsti nav ko cerēt, pat ja Tampa nolej 3 pēc kārtas, Kristers var ierasties tikai pa taisno uz spēli ar Šveici (kas laikam ir ar stipri mazu varbūtību).
nu var pieteikt divus Edžu un Elvi un paņemt Kalniņu, bet vēl nepieteikt.
Un skatīties kas notiks ar Tampu!

kāpēc Bukartu un Jevpalovu neplāno??

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:23, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Visiem Ķīnas hokejistiem uzvārdus neatceros,bet nu visi tikpat perspektīvi,kā Zīle😆😆😆😆😆
Tev taču neprasa VISUS Ķīnas hokejistus,bet gan 10.spēlētājus(aizsargus),kuri ir perspektīvāki par Zīli.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:24, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Puče normāli agrāk rakstīja...
Zembergs ar labs.
Stūrišku nezinu.

Matulis tak vispār kkādas aplamības raksta, pat lasīt negribās.
I.Stūriška ir labs žurnālists. Interesanti raksti viņam ir.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:26, pirms 8 gadiem
Ovechkins69 rakstīja: I.Stūriška ir labs žurnālists. Interesanti raksti viņam ir.
kur viņš raksta?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:27, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: kur viņš raksta?
Latvijas avīzē.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:28, pirms 8 gadiem
Yevpalovs, Yakimovs, Yeliseyevs, Yakovlevs- atkal off

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:28, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: nu var pieteikt divus Edžu un Elvi un paņemt Kalniņu, bet vēl nepieteikt.
Un skatīties kas notiks ar Tampu!

kāpēc Bukartu un Jevpalovu neplāno??
Tāpēc, ka pārāk maz laika atlicis līdz PČ.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:29, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: nu var pieteikt divus Edžu un Elvi un paņemt Kalniņu, bet vēl nepieteikt.
Un skatīties kas notiks ar Tampu!

kāpēc Bukartu un Jevpalovu neplāno??
Vārtsargu līnija ir laba, neredzu vietu,jēgu Gudļevskim, turklāt viņš nav spēlējis kopš AHL sezonas beigām. Bukarts jaunākais un Jevpalovs nav vēl tāda kalibra spēlētāji,kurus uzreiz iekļautu sastāvā.

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:32, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: nu var pieteikt divus Edžu un Elvi un paņemt Kalniņu, bet vēl nepieteikt.
Un skatīties kas notiks ar Tampu!

kāpēc Bukartu un Jevpalovu neplāno??
protams, ka Kalniņu pieteikt nav nekāda steiga, taču reāli uz Gudļevski cerēt dēļ vienas, divām spēlēm (ar lielu jo lielu jautājuma zīmi!)... manuprāt, jautājumi lieki.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:34, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: kāpēc Bukartu un Jevpalovu neplāno??
absurds jautājums! Ko ar viņiem darīt, ja maiņas jau saspēlētās! Ja Bukarts AHL netika komandas sastāvā, tad viņš izlasei būtu pastiprinājums? Arī Jevpalovs bez treniņnometnes šobrīd nekāds pastiprinājums nebūtu...

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:34, pirms 8 gadiem
ok, bet kāda jēga bija no šis preses konferences? lai pateiktu cik vis ir labi utt? pēc 4.dienām jau jāspēlē, bet atkal kaut kas tiek marinēts un gaidīts, kamēr daudzas izlases jau sen nosaukušas sastāvu.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 13:35, pirms 8 gadiem
Bukarts ar Jepavlovu ir labāki par pusi no uzbrucējiem, no viņiem vismaz kādu rezultatīvi varētu gaidīt, nekā no kaut kada Ozoliņa, Širokova, Skvorcova...

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:36, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: ok, bet kāda jēga bija no šis preses konferences? lai pateiktu cik vis ir labi utt? pēc 4.dienām jau jāspēlē, bet atkal kaut kas tiek marinēts un gaidīts, kamēr daudzas izlases jau sen nosaukušas sastāvu.
a kur Berjam steigties. Pirmā spēle tik pēc 4 dienām.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:36, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Bukarts ar Jepavlovu ir labāki par pusi no uzbrucējiem, no viņiem vismaz kādu rezultatīvi varētu gaidīt, nekā no kaut kada Ozoliņa, Širokova, Skvorcova...
"redzējis neesmu. bet ir viedoklis"

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:36, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kulda uzbrūkošā tipa aizsargs? Vadāmies pēc viena PČ parādītā snieguma? Vai arī ir kādi citas lietas kas par to liecinātu?

Kāda tipa aizsargs ir Bārtulis?
Bārtulis ir klasisks aizsargs kā, piemēram, Laviņš - ar solīdu +/- koeficientu, bet ne ar milzīgu vārtu gūšanas bagāžu un spēli vairākumā kā tas ir ar A.Kuldu, S.Ozoliņu (Avalanche laikā).
Tie ir aizsargi, kas disciplinēti 100% spēlē no aizsardzības un piedalīšanās spiedienveida ubrukumā pretinieku zonā skaitās netipiski - tas būs aizsargs, kas vienmēr atskatīsies atpakaļ uz savu vārtu drošību un nemēģinās rīkoties riskanti cenšoties gūt vārtus!

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:37, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: a kur Berjam steigties. Pirmā spēle tik pēc 4 dienām.
tāds nebija mans jautājums, ja nesaproti gadijumā.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:38, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: es nerunāju tieši par šo preses konferenci, bet tieši pēc spēlēm, gan pārbaudes spēlēs gan čempionāta laikā.

šodien varēja pajautāt:
1) vai tiek gaidīti ZA spēlējošie Gudis, Jevpalovs un Bukarts jaunākais?
2) kas ar skaitlisko vairākumu? vai ir kādas iespēles? es personīgi neredzēju nekādu iespēlētu kombināciju pārbaudes spēlēs. Laikam tikai Znaroka laikā varēja redzēt kaut kādas iespēles kuras varēja redzēt čempja laikā.
3) kas būs vārtsargs no.1? vai dalīs uz pusēm?
šie jautājumi ienāca man galvā 2 min laikā...
1)Par Gudļevksi ir atbildēts jau reizes 10it, jāseko līdz cītīgāk, vēl vakar Ankipāns LNT TOP10 par to runāja

2)pie skaitliskā vairākuma komanda strādā katrā treniņā tāpat kā pārējās 15 izlases kas dosies uz Krieviju

3)Par v/sargu izmantošanu - kam vajadzīgs par tādu tēmu runāt vispār? Nu pateiks ka Evis ir pirmais v/sargs un pirmajā mačā salaidīs 8 ripas, ko tad?

Ieej arī citos portālos ne tikai Sportacentrā, tur arī ir sarunas ar treneriem, spēlētājiem, vai klausies radio, skaties tv, tur arī daudz ko stāsta.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:39, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: absurds jautājums! Ko ar viņiem darīt, ja maiņas jau saspēlētās! Ja Bukarts AHL netika komandas sastāvā, tad viņš izlasei būtu pastiprinājums? Arī Jevpalovs bez treniņnometnes šobrīd nekāds pastiprinājums nebūtu...
kāds vēl absurds? tas pats Ābols vismaz ripiņu vārtos var iebīdīt, a Ozolins, Bicevskis un Pavlovs kaut ko taustās un čamdās.
Personīgi man prieks skatīties kā spēlē E.Kulda un Ābols, kapā, kapā un kapā.
a tu to par absurdu sauc!? Daudziem no Eiropas hokkeja trūkst koncentrācijas līdz beigām, ZA iemāca to, ka nevar atslābt līdz sirēnas beigām!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:39, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: ok, bet kāda jēga bija no šis preses konferences? lai pateiktu cik vis ir labi utt? pēc 4.dienām jau jāspēlē, bet atkal kaut kas tiek marinēts un gaidīts, kamēr daudzas izlases jau sen nosaukušas sastāvu.
Daudzas izlases jau sen nosaukušas sastāvus - Zviedrija, Somija, Norvēģija.. jā tiešām, lielākā daļa! Un jau sen to izdarījušas

Nu tu mauc

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:40, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ķīnā pāris miljoni tik perspektīvi aizsargi,kā Zīle.
Ķīnā ir precīzi 0 tik perspektīvu aizsargu kā Zīle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:41, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: kāds vēl absurds? tas pats Ābols vismaz ripiņu vārtos var iebīdīt, a Ozolins, Bicevskis un Pavlovs kaut ko taustās un čamdās.
Personīgi man prieks skatīties kā spēlē E.Kulda un Ābols, kapā, kapā un kapā.
a tu to par absurdu sauc!? Daudziem no Eiropas hokkeja trūkst koncentrācijas līdz beigām, ZA iemāca to, ka nevar atslābt līdz sirēnas baigām!
Jevpalovs būs 4 maiņas spēlētājs? Viņš spēs izpildīt tos uzdevumus kas ir jādara 4 maiņai? Tas pats jautājums par Bukartu junioru!

Viņiem citās maiņās vietas nav!

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 13:43, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: "redzējis neesmu. bet ir viedoklis"
Viņu spēles laiks un statistika klubos ir redzama!
RD spēlētāji ir satrupējuši - Bukartu izsvieda (es arī domāu, ka Bukarts ir nekāds), bet tad čalis lieliski aizvada sezonu Čehijā un pārbaudes spēlēs ir redzams, ka puisis ir tiešām progresējis un kļuvis spēcīgāks uz laukuma - savukārt Skvorcovs spēlējot 4.maiņā RD ir tur pat kur pirms gada un vēl pirms gada utt.
Miķelis Rēldihs ir palicis galīgi švaks un tagad to vien spēj izdarīt, kā censties izprovocēt pretspēlētāju uz kādu noraidījumu.
Runājot par jaunajiem kopsummā - tad var redzēt, ka Rūbīns pārredz laukumu labāk nekā RD veterāni Cibuļskis, Sotnieks, Galviņš (Galviņš nu jau ir bijušais RD spēlētājs)!
Bet kopumā būsim atklāti - lielas izvēles Beresņevam nav - bet viņa vietā es padomātu vismaz par Jevpalovu no AHL!

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:44, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ķīnā ir precīzi 0 tik perspektīvu aizsargu kā Zīle.
Iespējams viņš sajauca ar sporta ekipējumu, kuri tiek ražoti miljoniem
Profesionāli hokejisti- Tur uz rokas pirkstiem saskaitāmi!

To ko valsts ieliek sportā(OS, futbols, basketbols) to viņi neatpelna, jo ir maz profesionāļi!

Cita lieta ar sporta inventāru!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:44, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Viņu spēles laiks un statistika klubos ir redzama!
RD spēlētāji ir satrupējuši - Bukartu izsvieda (es arī domāu, ka Bukarts ir nekāds), bet tad čalis lieliski aizvada sezonu Čehijā un pārbaudes spēlēs ir redzams, ka puisis ir tiešām progresējis un kļuvis spēcīgāks uz laukuma - savukārt Skvorcovs spēlējot 4.maiņā RD ir tur pat kur pirms gada un vēl pirms gada utt.
Miķelis Rēldihs ir palicis galīgi švaks un tagad to vien spēj izdarīt, kā censties izprovocēt pretspēlētāju uz kādu noraidījumu.
Runājot par jaunajiem kopsummā - tad var redzēt, ka Rūbīns pārredz laukumu labāk nekā RD veterāni Cibuļskis, Sotnieks, Galviņš (Galviņš nu jau ir bijušais RD spēlētājs)!
Bet kopumā būsim atklāti - lielas izvēles Beresņevam nav - bet viņa vietā es padomātu vismaz par Jevpalovu no AHL!
Skvorcovs aizvadīja ļoti labu sezonu klubā un arī izlasē izskatās enerģijas pārpilns un spēlē ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:46, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jevpalovs būs 4 maiņas spēlētājs? Viņš spēs izpildīt tos uzdevumus kas ir jādara 4 maiņai? Tas pats jautājums par Bukartu junioru!

Viņiem citās maiņās vietas nav!
Jevpalovs laikam jau nav, bet ja nu (tfu tfu) kādam no pirmajām divām maiņām trauma? Jevpalovs ir metējs.
Bukarts jaunākais varētu mierīgi spēlēt 3/4 maiņā. Sliktāks par Pavlovu, Bičevski, A.Ozoliņu diez vai būtu.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:46, pirms 8 gadiem
No uzbrucējiem nost Jeļisejevs, Ozoliņš un...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:50, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Jevpalovs laikam jau nav, bet ja nu (tfu tfu) kādam no pirmajām divām maiņām trauma? Jevpalovs ir metējs.
Bukarts jaunākais varētu mierīgi spēlēt 3/4 maiņā. Sliktāks par Pavlovu, Bičevski, A.Ozoliņu diez vai būtu.
Ņemt spēlētāju, kurš derēs tikai tad, kad kāds cits būs traumējies? Tad mož uzreiz viņam iedot rokās kļušku, lai šams iet pirmo maiņu spēlētājus slānīt, atvainojos, cīnās par vietu sastāvā?

Katru gadu liekas, ka pavasara hokeja lēkmē nu jau visādi varianti ir izskatīti un nekas jauns neadekvātumu krājkasē neparādīsies, bet... katru nākamo gadu pārliecinos par pretējo.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:51, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Jevpalovs laikam jau nav, bet ja nu (tfu tfu) kādam no pirmajām divām maiņām trauma? Jevpalovs ir metējs.
Bukarts jaunākais varētu mierīgi spēlēt 3/4 maiņā. Sliktāks par Pavlovu, Bičevski, A.Ozoliņu diez vai būtu.
Tak nomierinies ar saviem Bukartiem un Jevpaloviem. Ne tu esi redzējis kā viņi spēlē, ne tu vispār zini cik viņi gatavi iekļauties izlasē neaizvadot nevienu pārbaudes spēli. Smieklīgi. Bērnudārzs!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:56, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Tak nomierinies ar saviem Bukartiem un Jevpaloviem. Ne tu esi redzējis kā viņi spēlē, ne tu vispār zini cik viņi gatavi iekļauties izlasē neaizvadot nevienu pārbaudes spēli. Smieklīgi. Bērnudārzs!
Kāpēc bērnudārzs?
Man jautājums bij kāpēc žurnālisti nevarēja pajautāt LV izlases galvenajam trenerim - vai tiek gaidīts Bukarts jaunākais un Jevpalovs.
Trenera atbilde: Nē.
Kāpēc?
Lai visiem būtu viss skaidrs un nevajadzētu te diskutēt... kāpēc tad tiek rīkotas konferences???!!
Lai uzdotu jautājumus.
A jūs mani te par bērnudārzu saucat, psc. izsaku tikai savu viedokli un mani intresē ko domā pats treneris par šiem spēlētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:59, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nesaprotu vispār tos ,kas, enkuru Zīli, velk uz priekšu,viņš parādīja cik perspektīvs ir spēlējot KHLlīgā,tik golus atveda
Un nesākiet te attaisnot jauns utt.,ja nevelc līmeni ,sēdi smilškastē,ja esi laukumā spēlē.
Tev vietu junioru komandā viņš acīmredzot atņēmis ir. Pieļauju, ka pats neesi viņam slidas ostīt cienīgs.

Jebkuram cilvēkam ar abām savienotām smadzeņu puslodēm ir skaidrs, ka Zīle ir starp talantīgākajiem jaunajiem aizsargiem Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 14:11, pirms 8 gadiem
Runājot par Jevpalovu!

Šosezon viņiem ir līdzīga statistika kā Ķēniņam AHL

Ķēniņam 5+18
Jevpalovam 5+9

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 14:12, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Atbildi labāk par savu,vienu smadzeņu puslodi.
Nepārliecināji,ka Zīle ir perspektīvāks par tiem pāris miljoniem Ķīnas iedzīvotājiem.
Viens no iemesliem ir tāds, ka nav pat 10x ķīniešu spēlētāju, kas būtu iekļauti starp iespējamajiem NHL šī gada drafta spēlētājiem, bet Zīle tur atrodas gan domāju, ka NHL skauti ir daudz gudrāki par Tevi un no hokeja saprot lietas labāk!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:18, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nesaprotu vispār tos ,kas, enkuru Zīli, velk uz priekšu,viņš parādīja cik perspektīvs ir spēlējot KHLlīgā,tik golus atveda
Un nesākiet te attaisnot jauns utt.,ja nevelc līmeni ,sēdi smilškastē,ja esi laukumā spēlē.
Njā... redzu tavu loģiku - prasīt no jauna aizsarga cik golus viņš KHL ir iemetis!
Cik iemetis golus kādā komandā vēl neizsaka to cik spēlētājs ir perspektīvs - to pierādīja Teds Nolans ar Indraši un Gudļevski - kad viņi spēlēja HK Rīga tad RD viņi nebija vajadzīgi un viņos neko nesaredzēja, bet tagad viens no viņiem spēlē NHL sistēmā, bet bez otra nav iedomājama RD uzbrukuma līnija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:27, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Runājot par Jevpalovu!

Šosezon viņiem ir līdzīga statistika kā Ķēniņam AHL

Ķēniņam 5+18
Jevpalovam 5+9
kas tur līdzīgs?

     [+] [-]

, 2016-05-02 14:32, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: kas tur līdzīgs?
Piecinieki
Un Ķēniņam vajadzēja 19 spēlēm mazāk lai šos punktus sakrātu.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:35, pirms 8 gadiem
Ķēniņu sazvanīja vai klusie telefoni turpinās ala "viņš teica, ka spēlēs, bet tālāk neko nezinām, jo nevaram sazvanīt"?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:38, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piecinieki
Un Ķēniņam vajadzēja 19 spēlēm mazāk lai šos punktus sakrātu.
Un burti AHL

     [+] [-]

, 2016-05-02 14:47, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Jevpalovs laikam jau nav, bet ja nu (tfu tfu) kādam no pirmajām divām maiņām trauma? Jevpalovs ir metējs.
Bukarts jaunākais varētu mierīgi spēlēt 3/4 maiņā. Sliktāks par Pavlovu, Bičevski, A.Ozoliņu diez vai būtu.
atgādināšu, ka hokejs ir komandas spēle nevis individuālā mešanas disciplīna

     [+] [-]

, 2016-05-02 14:48, pirms 8 gadiem
Diemžēl vai par laimi šoreiz sastāvā ir visi labākie, kas ir spējīgi kustēties un ir pieejami. Ļoti pietrūks Dārziņš, Kulda un Bārtulis. Cerams uz OS kvali visi novāksies.

     [+] [-]

, 2016-05-02 14:50, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piecinieki
Un Ķēniņam vajadzēja 19 spēlēm mazāk lai šos punktus sakrātu.
Jā, bet Tu nesalīdzināji to, ka Ķēniņš pirms sezonas nospēlēja 30 spēles NHL un 5 vēl Play-off
Kamēr Jevpalovs spēlēja tikai QMJHL, bet šosezon Jevpalovs statistikas ziņā baigi no Ķēniņa neatpaliek, lai arī abi spēlē AHL!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:51, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: kas tur līdzīgs?
Ķēniņam tā bij otrā sezona AHL, kamēr Jevpalovam pirmā.
Jevpalovs ir par 4 gadiem jaunāks nekā Ķēniņs! nemaz tik slikta sezona viņam nav bijusi.

     [+] [-]

, 2016-05-02 14:52, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Jā, bet Tu nesalīdzināji to, ka Ķēniņš pirms sezonas nospēlēja 30 spēles NHL un 5 vēl Play-off
Kamēr Jevpalovs spēlēja tikai QMJHL, bet šosezon Jevpalovs statistikas ziņā baigi no Ķēniņa neatpaliek, lai arī abi spēlē AHL!
"baigi neatpaliek" - tas nekas, ka viens tika pacelts uz NHL, kamēr otrs pār reizes nomests uz ECHL... citādi jau atšķirības nekādas

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:52, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Ķēniņam tā bij otrā sezona AHL, kamēr Jevpalovam pirmā.
Jevpalovs ir par 4 gadiem jaunāks nekā Ķēniņs! nemaz tik slikta sezona viņam nav bijusi.
a kāds izlasei no tā labums, ka Jevpalovs jaunāks par Ķēniņu?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:52, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Un burti AHL
Jā tizlenīti - viens čalis uz izlasi tiek bez jebkādiem jautājumiem, lai arī spējis gūt AHL 5x vārtus, bet pirms sezonas spēlēja NHL, bet otrs kas pirmo sezonu spēlē AHL iemet tikpat vārtus, bet šo pat neiekļāva kā varbūtējos kandidātos!
Nākamsezon Jevpalovs spēlēs AHL, bet kur spēlēs Ķēniņš vēl neviens nezina - iespējams, ka Šveicē!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:54, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: "baigi neatpaliek" - tas nekas, ka viens tika pacelts uz NHL, kamēr otrs pār reizes nomests uz ECHL... citādi jau atšķirības nekādas
Lieta tāda, ka Ķēniņš šozeson AHL/NHL sniegums nepārliecina kamēr Jevpalova AHL pārlicina, jo viņš tikai progresē, bet Ķēniņš šosezon manāmi ir regresējis - un to nesaku tikai es, bet pat Canucks vadība un hokeja apskatnieki un tā saucamie eksperti!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:55, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Jā tizlenīti - viens čalis uz izlasi tiek bez jebkādiem jautājumiem, lai arī spējis gūt AHL 5x vārtus, bet pirms sezonas spēlēja NHL, bet otrs kas pirmo sezonu spēlē AHL iemet tikpat vārtus, bet šo pat neiekļāva kā varbūtējos kandidātos!
Nākamsezon Jevpalovs spēlēs AHL, bet kur spēlēs Ķēniņš vēl neviens nezina - iespējams, ka Šveicē!
!!! 5 vārti AHL tā kā būtu rādītājs, ka OBLIGĀTI jāņem Elites grupas izlasē??? Pat bez treniņnometnes un pārbaudes spēlēm?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:56, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: !!! 5 vārti AHL tā kā būtu rādītājs, ka OBLIGĀTI jāņem Elites grupas izlasē??? Pat bez treniņnometnes un pārbaudes spēlēm?
Šodien nav kaut kāds pilnmēness? Kur šitādi tirliņi rodas.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:56, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Lieta tāda, ka Ķēniņš šozeson AHL/NHL sniegums nepārliecina kamēr Jevpalova AHL pārlicina, jo viņš tikai progresē, bet Ķēniņš šosezon manāmi ir regresējis - un to nesaku tikai es, bet pat Canucks vadība un hokeja apskatnieki un tā saucamie eksperti!

tik ļoti pārliecina, ka kā balvu viņam deva iespēju ECHL uzspēlēt? un pie tam, vairākas reizes

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 14:57, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: !!! 5 vārti AHL tā kā būtu rādītājs, ka OBLIGĀTI jāņem Elites grupas izlasē??? Pat bez treniņnometnes un pārbaudes spēlēm?
Atgādini lūdzu - uz kuru treniņnometni un pārbaudes spēli bija Ķēniņš?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:58, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Lieta tāda, ka Ķēniņš šozeson AHL/NHL sniegums nepārliecina kamēr Jevpalova AHL pārlicina, jo viņš tikai progresē, bet Ķēniņš šosezon manāmi ir regresējis - un to nesaku tikai es, bet pat Canucks vadība un hokeja apskatnieki un tā saucamie eksperti!
Kaut kā neredzu,ka progresējušais Jevpalovs šonakt būtu izsaukts uz Sanhosē,kura vēl cīnās kausā.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 15:00, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Atgādini lūdzu - uz kuru treniņnometni un pārbaudes spēli bija Ķēniņš?
Ķēniņš jau ir piedalījies 4 PČ, arī Sočos, OS kvalifikācijas turnīrā, viņš partnerus pazīst un viņam nebūs problēmu saspēlēties ar tiem. Un NHL/AHL spēlētājs ir augstākas raudzes nekā AHL pirmgadnieks, kurš reizi pa reizei ir ceļojis uz ECHL.
pagaidām vēl nesalīdzināmi spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:01, pirms 8 gadiem
runa ir par to kurš var vēl dot kādu pienesumu izlasei!
Kāds var samaklēt Pavlova, Bičevska un Ozoliņa statistiku pa 8 pārbaudes spēlēm?
un salīdzināt to ar Ābolu un E.Kuldu?
Laiks vēl ir, lai viņi varētu atbraukt un saprast kas un kā!
uz pirmām divām spēlēm vēl nelaist, lai aizvada treniņus ar izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:01, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Atgādini lūdzu - uz kuru treniņnometni un pārbaudes spēli bija Ķēniņš?
Līdz asarām

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:03, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: runa ir par to kurš var vēl dot kādu pienesumu izlasei!
Kāds var samaklēt Pavlova, Bičevska un Ozoliņa statistiku pa 8 pārbaudes spēlēm?
un salīdzināt to ar Ābolu un E.Kuldu?
Laiks vēl ir, lai viņi varētu atbraukt un saprast kas un kā!
uz pirmām divām spēlēm vēl nelaist, lai aizvada treniņus ar izlasi.
kādu statistiku tad Tu gribi? Pēc kā tad Tu salīdzināsi čekerus??

p.s. un, aizmirsti, neviens vairs nekur nebrauks.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:04, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Kaut kā neredzu,ka progresējušais Jevpalovs šonakt būtu izsaukts uz Sanhosē,kura vēl cīnās kausā.
Ķēniņš no NHL nolidoja uz AHL (tātad regress)
Jevpalovs no QMJHL tika uz AHL (tātad progress)
Bet lieta tāda, ka ļoti iespējams, ka Ķēniņš nākamsezon nespēlēs arī AHL, bet Jevpalovs tur spēlēs 99%
Un Tu salīdzināji arī - no QMJHL uzreiz AHL un tad NHL - NHL komandu kurai ar sastāvu ir tik labi viss kārtībā, ka stabili soļo pretīm play-off finālam - tādos gadījomos spēlētājus no fārmkluba nemeklē un maksimāli sastāvu nemaina, lai pat fārmklubā atrastos labi spēlētāji!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 15:05, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Līdz asarām
bet galvenais, ka stingrs viedoklis.

p.s. puisēniem labāk būtu uzspēlēt kādu hokeja menedžeri - tad varēs ko un kur vien grib likt sastāvā. Būs paši sev kingi

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:07, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Ķēniņš jau ir piedalījies 4 PČ, arī Sočos, OS kvalifikācijas turnīrā, viņš partnerus pazīst un viņam nebūs problēmu saspēlēties ar tiem. Un NHL/AHL spēlētājs ir augstākas raudzes nekā AHL pirmgadnieks, kurš reizi pa reizei ir ceļojis uz ECHL.
pagaidām vēl nesalīdzināmi spēlētāji.
jā es atceros to PČ kad visi brīnijās, ka Nolans no kaut kāda MHL ir izvilcis laukā kaut kādu Indraši - kas kļuva tajā PČ Latvijas izlasē par rezultatīvāko spēlētāju 3+2
Tāpēc arī tāds Nolans ir trenējis NHL komandas, bet Beresņevs tikai kaut kur Baltkrievijas atklātajā čempionātā!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:08, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Ķēniņš no NHL nolidoja uz AHL (tātad regress)
Jevpalovs no QMJHL tika uz AHL (tātad progress)
Bet lieta tāda, ka ļoti iespējams, ka Ķēniņš nākamsezon nespēlēs arī AHL, bet Jevpalovs tur spēlēs 99%
Un Tu salīdzināji arī - no QMJHL uzreiz AHL un tad NHL - NHL komandu kurai ar sastāvu ir tik labi viss kārtībā, ka stabili soļo pretīm play-off finālam - tādos gadījomos spēlētājus no fārmkluba nemeklē un maksimāli sastāvu nemaina, lai pat fārmklubā atrastos labi spēlētāji!
kāda starpība, kur kurš nākamsezon spēlēs??? Nu, spēlēs Ķēniņš, piemēram, Bernē - vēl labāk mums.
A par Jevpalovu neesi tik drošs - Sharki viņu var arī nomest uz ECHL. Nesaku, ka tā būs, bet tāda iespēja arī pastāv.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:09, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: jā es atceros to PČ kad visi brīnijās, ka Nolans no kaut kāda MHL ir izvilcis laukā kaut kādu Indraši - kas kļuva tajā PČ Latvijas izlasē par rezultatīvāko spēlētāju 3+2
Tāpēc arī tāds Nolans ir trenējis NHL komandas, bet Beresņevs tikai kaut kur Baltkrievijas atklātajā čempionātā!
tas Indrašis pie Nolana treniņnometnē bija no pašas pirmās dienas. Tur arī tā visa sāls.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 15:09, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: jā es atceros to PČ kad visi brīnijās, ka Nolans no kaut kāda MHL ir izvilcis laukā kaut kādu Indraši - kas kļuva tajā PČ Latvijas izlasē par rezultatīvāko spēlētāju 3+2
Tāpēc arī tāds Nolans ir trenējis NHL komandas, bet Beresņevs tikai kaut kur Baltkrievijas atklātajā čempionātā!
Noskaties interviju ar Ābolu, tur konkrēti tiek izstāstīts, kā Nolans "izvilka" Indraši, tad nebšu tev stulbības jādrukā.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:12, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: jā es atceros to PČ kad visi brīnijās, ka Nolans no kaut kāda MHL ir izvilcis laukā kaut kādu Indraši - kas kļuva tajā PČ Latvijas izlasē par rezultatīvāko spēlētāju 3+2
Tāpēc arī tāds Nolans ir trenējis NHL komandas, bet Beresņevs tikai kaut kur Baltkrievijas atklātajā čempionātā!
Ja jau Tu tik labi atceries Nolana laikus, tad pastāsti mums, kuri Nolana laikos tika ņemti uz PČ bez dalības treniņnometnē, neaizvadot nevienu pārbaudes spēli?

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tas Indrašis pie Nolana treniņnometnē bija no pašas pirmās dienas. Tur arī tā visa sāls.
Bet viņš puisi pamanīja no MHL un nevis no KHL, vai kur citur un tas pats bija ar Gudļevski - RD turēja Holtu un vēl nzin kādus leģionārus, bet Gudļevski viņiem nevajadzēja - precīzāk, neredzēja viņā perspektīvu!

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:15, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Ķēniņš no NHL nolidoja uz AHL (tātad regress)
Jevpalovs no QMJHL tika uz AHL (tātad progress)
Bet lieta tāda, ka ļoti iespējams, ka Ķēniņš nākamsezon nespēlēs arī AHL, bet Jevpalovs tur spēlēs 99%
Un Tu salīdzināji arī - no QMJHL uzreiz AHL un tad NHL - NHL komandu kurai ar sastāvu ir tik labi viss kārtībā, ka stabili soļo pretīm play-off finālam - tādos gadījomos spēlētājus no fārmkluba nemeklē un maksimāli sastāvu nemaina, lai pat fārmklubā atrastos labi spēlētāji!
Ķēniņam bija arī viens Call-up sezonas laikā, tāpēc par regresu nevar teikt neko. Viņš ir tur kur ir, uz NHL/AHL robežas. Tāpat kā agrāk bija vēl virkne ar spēlētājiem - Daugaviņš, Bārtulis... varbūt arī Karsums (bet varbūt Mārtiņš arī nebija tik tuvu NHL).

Jevpalovs kā QMJHL overeidžs (spēlējot arī pret 16gadīgajiem) guva tos 100 punktus, bet PRO hokejā viņam vēl ĻOTI DAUDZ kas ir jāpierāda. Konkrētā vietā un laikāviņš izlasei nav nepieciešams, tāpat kā izlase pašlaik viņam drīzāk traucētu, nekā palīdzētu (ir jāgatavojas nākamajai sezonai).

No tā kur Ķēniņš spēlēs vai nespēlēs, nav atkarīgs pilnīgi nekas, jo viņš sevi pieaugušo hokejā un konkrēti Latvijas izlasē ir parādījis un ir gana vērtīgs kadrs.

Jevpalovam tas vēl ir priekšā (pēc pāris gadiem, domāju, arī viņš būs "nepārbaudāmo" sarakstā, t.i., tiks ņemts uz turnīriem bez īpašām pārbaudēm).

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:19, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: bet galvenais, ka stingrs viedoklis.

p.s. puisēniem labāk būtu uzspēlēt kādu hokeja menedžeri - tad varēs ko un kur vien grib likt sastāvā. Būs paši sev kingi
saprašana nav viedoklis ir

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:19, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Bet viņš puisi pamanīja no MHL un nevis no KHL, vai kur citur un tas pats bija ar Gudļevski - RD turēja Holtu un vēl nzin kādus leģionārus, bet Gudļevski viņiem nevajadzēja - precīzāk, neredzēja viņā perspektīvu!
To, ko Baldonieks izsauca uz nometni, to arī pamanīja. Tāpat pamanīja arī Kobu Jasu no Kazahstānas.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:20, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: runa ir par to kurš var vēl dot kādu pienesumu izlasei!
Kāds var samaklēt Pavlova, Bičevska un Ozoliņa statistiku pa 8 pārbaudes spēlēm?
un salīdzināt to ar Ābolu un E.Kuldu?
Laiks vēl ir, lai viņi varētu atbraukt un saprast kas un kā!
uz pirmām divām spēlēm vēl nelaist, lai aizvada treniņus ar izlasi.
EHC: European Hockey Challenge | Pointstreak Stats

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:21, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Bet viņš puisi pamanīja no MHL un nevis no KHL, vai kur citur un tas pats bija ar Gudļevski - RD turēja Holtu un vēl nzin kādus leģionārus, bet Gudļevski viņiem nevajadzēja - precīzāk, neredzēja viņā perspektīvu!
Pag, pag, pag.... nejauc profesionālā sporta komandu un izlasi. Tās ir divas dažādas lietas.

PRO komandai vajag rezultātu un viņiem auklēties ar pusgatavu Gudļevski ne tas ka nav laika, bet nav lielas vajadzības, jo teorētiski viņi var nopirkt JEBKURU spēlētāju. Šeit arī - tika paņemti droši kadri, kas deva rezultātu. Gudļevskis tad arī bija 20-21 gadu vecs tikko junioru vecumu pāraudzis kadrs, kurš... nu spēlēja ar dažādām sekmēm, slikts nebija, taču nespēja sastādīt konkurenci RD pamatsastāva kadriem.

Savukārt izlasēs - viņš bija U-18 un U-20 izlašu pamatvārtsargs, tb, Latvijas hokejā viņš bija ļoti labi zināms. Viņam treneri uzticējās un deva spēlēt. Ja šis snieguma kāpums notiktu agrāk, tad Gudļevska "atklāšana" tiktu pierakstīta kādam citam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:23, pirms 8 gadiem
Prussian2 rakstīja: Voi LV izlasis vēsturī ir bejs gadejums ,ka spālātojs debitē outrok NHL kai PČ ?
Ir un vairāki - Ozoliņš, Ivanāns, Astašenko.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:24, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Ķēniņš no NHL nolidoja uz AHL (tātad regress)
Jevpalovs no QMJHL tika uz AHL (tātad progress)
Bet lieta tāda, ka ļoti iespējams, ka Ķēniņš nākamsezon nespēlēs arī AHL, bet Jevpalovs tur spēlēs 99%
Un Tu salīdzināji arī - no QMJHL uzreiz AHL un tad NHL - NHL komandu kurai ar sastāvu ir tik labi viss kārtībā, ka stabili soļo pretīm play-off finālam - tādos gadījomos spēlētājus no fārmkluba nemeklē un maksimāli sastāvu nemaina, lai pat fārmklubā atrastos labi spēlētāji!
Ja tu sekotu hokejam, tad būtu pamanījis,ka Sharks tikko izsauca uz augšu labākos Barracuda 3 uzbrucējus, aizsargu un vārtsargu.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:25, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: jā es atceros to PČ kad visi brīnijās, ka Nolans no kaut kāda MHL ir izvilcis laukā kaut kādu Indraši - kas kļuva tajā PČ Latvijas izlasē par rezultatīvāko spēlētāju 3+2
Tāpēc arī tāds Nolans ir trenējis NHL komandas, bet Beresņevs tikai kaut kur Baltkrievijas atklātajā čempionātā!
Interesanti, kam viņš bija "kaut kāds Indrašis", ja vēl pirms MHL izveides viņš Juniora sastāvā Baltkrievijas čempionātā bija pietiekoši rezultatīvs.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:27, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir un vairāki - Ozoliņš, Ivanāns, Astašenko.
Arī Ignatjevs, Panteļejevs, Žoltoks.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:27, pirms 8 gadiem
Rainers 99 rakstīja: http://eurohc.stats.pointstreak.com/teamplayerstats.html?teamid=552320&seasonid=15640
visvairāk metienus ir izdarījis Roberts Bukarts - 19. No tiem 0 goli. Daugaviņam 13 metieni - arī 0 goli. Vot, šie cipari nav tie patīkamākie...

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:28, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: visvairāk metienus ir izdarījis Roberts Bukarts - 19. No tiem 0 goli. Daugaviņam 13 metieni - arī 0 goli. Vot, šie cipari nav tie patīkamākie...
Nu re kur brīvas vietas jaunajam Bukartam ar Jevpalovu!

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:29, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Arī Ignatjevs, Panteļejevs, Žoltoks.
Tieši tā! Tāpat arī Irbe, ja nu kas.

Piemēru ir vairāk nekā kādam varētu šķist.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:29, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Arī Ignatjevs, Panteļejevs, Žoltoks.
Ignatjevs spēlēja 1996.gada OS kvalifikācijā...Penguins sezonu vēlāk debitēja.
bet Irbe spēlēja NHL 1991/92, bet izlasē debitēja 1993.gada kvalifikācijā..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:30, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā! Tāpat arī Irbe, ja nu kas. Latvijas izlasē Irbe debitēja pēc 5(!!!) sezonām NHL.

Piemēru ir vairāk nekā kādam varētu šķist.
Irbe tomēr bija jau bijis PČ un pat atzīts par labāko vārtsargu turnīrā - tikai citas izlases sastāvā.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:30, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Ignatjevs spēlēja 1996.gada OS kvalifikācijā...Penguins sezonu vēlāk debitēja.
Jā, tā bija, bet jautājums jau bija par PČ.

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:34, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Jā, tā bija, bet jautājums jau bija par PČ.
nu tad jā...

     [+] [-]

, 2016-05-02 15:34, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Irbe tomēr bija jau bijis PČ un pat atzīts par labāko vārtsargu turnīrā - tikai citas izlases sastāvā.
Nu tas jā, protams, bet atkal - kāds jautājums tika uzstādīts, tā arī atbildu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:38, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pag, pag, pag.... nejauc profesionālā sporta komandu un izlasi. Tās ir divas dažādas lietas.

PRO komandai vajag rezultātu un viņiem auklēties ar pusgatavu Gudļevski ne tas ka nav laika, bet nav lielas vajadzības, jo teorētiski viņi var nopirkt JEBKURU spēlētāju. Šeit arī - tika paņemti droši kadri, kas deva rezultātu. Gudļevskis tad arī bija 20-21 gadu vecs tikko junioru vecumu pāraudzis kadrs, kurš... nu spēlēja ar dažādām sekmēm, slikts nebija, taču nespēja sastādīt konkurenci RD pamatsastāva kadriem.

Savukārt izlasēs - viņš bija U-18 un U-20 izlašu pamatvārtsargs, tb, Latvijas hokejā viņš bija ļoti labi zināms. Viņam treneri uzticējās un deva spēlēt. Ja šis snieguma kāpums notiktu agrāk, tad Gudļevska "atklāšana" tiktu pierakstīta kādam citam.
Kuriem kadriem tad Gudļevskis tajā laikā nespētu sastādīt konkurenci? Tas bija tas laiks kad Gudļevskis stāvēja izlasē OS.
Atcerēsimies Beresņevu no 97,98,99 gada - viņa komandas kodolu vienmēr veidoja vecā gvarde (Maticins, Znaroks, Kerčs utt.) - šo visu biki izdevās likvidēt Vasiļevam - un tas nesa augļus jau pirmajā gadā.
Nolans savukārt 100% uzticējās jaunajiem - un neviens no viņiem līmeņa ziņā nepievīla - ne PČ un arī ne OS!
Tāpēc šoreiz esmu atkal kritisks par Beresņevu, lai arī viņam no vecās (pašreizējās) gvardes nav iespējams neko izvēlēties un nākas iztikt ar daļu jaunajiem (kuriem acīmredzot viņš tomēr neuzticās) - bet teikšu atklāti no tāda Kuldas un Ābola es saskatu lielāku jēgu nekā no M.Rēdliha, tikai man ir bažas, ka viņš izvēlēsies Rēdlihu!

  +4 [+] [-]

, 2016-05-02 15:51, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Kuriem kadriem tad Gudļevskis tajā laikā nespētu sastādīt konkurenci? Tas bija tas laiks kad Gudļevskis stāvēja izlasē OS.
Atcerēsimies Beresņevu no 97,98,99 gada - viņa komandas kodolu vienmēr veidoja vecā gvarde (Maticins, Znaroks, Kerčs utt.) - šo visu biki izdevās likvidēt Vasiļevam - un tas nesa augļus jau pirmajā gadā.
Nolans savukārt 100% uzticējās jaunajiem - un neviens no viņiem līmeņa ziņā nepievīla - ne PČ un arī ne OS!
Tāpēc šoreiz esmu atkal kritisks par Beresņevu, lai arī viņam no vecās (pašreizējās) gvardes nav iespējams neko izvēlēties un nākas iztikt ar daļu jaunajiem (kuriem acīmredzot viņš tomēr neuzticās) - bet teikšu atklāti no tāda Kuldas un Ābola es saskatu lielāku jēgu nekā no M.Rēdliha, tikai man ir bažas, ka viņš izvēlēsies Rēdlihu!
Tu tak lej pilnīgi sviestu visu laiku..piemēram par Vasiļjevu, kurš veiksmīgajā sev čempī aizveda visvecāko izlasi PČ vēsturē vidēji tuvu 30 gadiem, kas bija vecākā arī starp visām izlasēm. Tā jauno iespēlēšana ir jau kā leģenda, ko sien klāt Vasiļjevam un Nolanam nepārtraukti, kaut gan 1-2 spēlētāji iespēlēti ir bijuši visu laiku un visiem treneriem, neviens neko daudz nav izcēlies. Tas ka kādu vecu kadru atsijā kā Vasiļjevs Čudinovu un Znaroku...tagad var teikt par Spruktu un Cipuli. Nolans uz OS vilka lidzi Vasiļjevu un Ozo, kaut gan abi jau bija paziņojuši par beigam izlasē...ko ta jaunos neņēma viņu vietā, bet vecos bukus, ja jau tāds ahūnais novators bija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 15:56, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Kuriem kadriem tad Gudļevskis tajā laikā nespētu sastādīt konkurenci? Tas bija tas laiks kad Gudļevskis stāvēja izlasē OS.
Atcerēsimies Beresņevu no 97,98,99 gada - viņa komandas kodolu vienmēr veidoja vecā gvarde (Maticins, Znaroks, Kerčs utt.) - šo visu biki izdevās likvidēt Vasiļevam - un tas nesa augļus jau pirmajā gadā.
Nolans savukārt 100% uzticējās jaunajiem - un neviens no viņiem līmeņa ziņā nepievīla - ne PČ un arī ne OS!
Tāpēc šoreiz esmu atkal kritisks par Beresņevu, lai arī viņam no vecās (pašreizējās) gvardes nav iespējams neko izvēlēties un nākas iztikt ar daļu jaunajiem (kuriem acīmredzot viņš tomēr neuzticās) - bet teikšu atklāti no tāda Kuldas un Ābola es saskatu lielāku jēgu nekā no M.Rēdliha, tikai man ir bažas, ka viņš izvēlēsies Rēdlihu!
Laiks, kad Gudļevskis spēlēja RD un OS, tās ir divas dažādas sezonas. OS sezonā viņš jau pa ECHL-AHL-NHL ņēmās.

Pie Vasiļjeva spēlēja gan Maticins, gan Kerčs, gan vēl virkne ar hokejistiem.
Vasiļevs nosacīti atbrīvojās tikai no 2 hokejistiem - Znaroka un Čudinova, lai gan te arī jāsaprot, ka vienam bija 36, otram - 37 gadi un tas būtu tik laika jautājums (1 PČ jautājums), kad viņi aizietu paši prom.

Par Miķeli Rēdlihu, Beresņevu un jaunajiem... tās ir ilūzijas. Beresņevs ar lielāko daļu no šiem jaunajiekm jau U-20 izlasē ir strādājis. Labi viņus zina. Tas, ka kopumā šogad izlase ir tikpat eksperimentāla kā pirms gada - nu gadās. Tai pat laikā spēle, kas brīžiem tiek rādīta nav švaka.

Jaunais vs. vecais - šāds duelis VIENMĒR bija ir un būs, jo vienmēr liekas, ka kādu jauno apzināti bremzē. Tik, redz, vot... par Girgensonu NEKAD neteica, ka viņu, redz, vecās autoritātes nospiež un treneri viņam netic... par citiem saka. Secinājumi? Spēlēt vajag, ne pūsties uz visiem un meklēt vainīgos!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 15:59, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Daudzas izlases jau sen nosaukušas sastāvus - Zviedrija, Somija, Norvēģija.. jā tiešām, lielākā daļa! Un jau sen to izdarījušas

Nu tu mauc
jūs lasīt mākat? atradies gudrīts. pirmkārt es teicu daudzas, nevis lielākā daļa. Un otkārt es vispār jautāju kāda jēga bija no šis preses konferences? tikai lai pateiktu cik vis ir labi utt.
ķipa nosauci izlases kurām zini sastāvu un tagad palielijies ar to? it kā es to nezinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:11, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Kuriem kadriem tad Gudļevskis tajā laikā nespētu sastādīt konkurenci? Tas bija tas laiks kad Gudļevskis stāvēja izlasē OS.
Atcerēsimies Beresņevu no 97,98,99 gada - viņa komandas kodolu vienmēr veidoja vecā gvarde (Maticins, Znaroks, Kerčs utt.) - šo visu biki izdevās likvidēt Vasiļevam - un tas nesa augļus jau pirmajā gadā.
Nolans savukārt 100% uzticējās jaunajiem - un neviens no viņiem līmeņa ziņā nepievīla - ne PČ un arī ne OS!
Tāpēc šoreiz esmu atkal kritisks par Beresņevu, lai arī viņam no vecās (pašreizējās) gvardes nav iespējams neko izvēlēties un nākas iztikt ar daļu jaunajiem (kuriem acīmredzot viņš tomēr neuzticās) - bet teikšu atklāti no tāda Kuldas un Ābola es saskatu lielāku jēgu nekā no M.Rēdliha, tikai man ir bažas, ka viņš izvēlēsies Rēdlihu!
Nu jau Tu totālās auzās iebrauci...

1. sakrita apstākļi. Nebūtu toreiz Masaļskim bijusi tā trauma, Gudļevskis, visticamāk, pat netiktu ne uz vienu spēli saģērbts. Toreiz sakrita Gudim labvēlīgi apstākļi. Nu, i labi ka tā
2. Vasiļjevs tur neko daudz nelikvidēja - tik vienu Znaroku atšuva. Uz PČ tāpat pamatā ņēma veco gvardi - Maticinu, Beļavski, Vītoliņu, Tambijevu, Semjonovu, Panteļejevu, Ignatjevu, Fanduļu u.c. Daļa no tiem (Semjonovs, Panteļejevs, Tambijevs) pat vēl 2007.g. PČ spēlēja.
3. Nolans ņēma jaunos, taču pamats tā pat bija vairāk vai mazāk pieredzējušie - Masaļskis, Pujacs, Dārziņš, Kulda, Kr.Rēdlihs u.c. Tāpat arī, kad OS kvalifikācijā vajadzēja rezultātu, izlase balstījās uz tīru pieredzi: Ozo, Ņiživijs, Vasiļjevs, Masaļskis, Pujacs, Štāls, Kr.Rēdlihs u.c.
4. Beresņevs tieši atjaunināja sastāvu šogad - Ābols, E.Kulda, Rubīns,... savukārt netika ņemti Cipulis, Jekimovs u.c.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:21, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Bārtulis ir klasisks aizsargs kā, piemēram, Laviņš - ar solīdu +/- koeficientu, bet ne ar milzīgu vārtu gūšanas bagāžu un spēli vairākumā kā tas ir ar A.Kuldu, S.Ozoliņu (Avalanche laikā).
Tie ir aizsargi, kas disciplinēti 100% spēlē no aizsardzības un piedalīšanās spiedienveida ubrukumā pretinieku zonā skaitās netipiski - tas būs aizsargs, kas vienmēr atskatīsies atpakaļ uz savu vārtu drošību un nemēģinās rīkoties riskanti cenšoties gūt vārtus!
kur tu saskati A.Kuldam milzīgu vārtu gūšanas bagāžu?

spēlējot OHL, AHL un NHL, Arturs bija tipisks defensīvais aizsargs, kurš izcēlās ar hitiem un blokiem, nevis goliem.
Kā uzbrūkošais aizsargs A.Kulda uzsprāga, nonākot KHL- Sibirj pirmajā mēnesī īpaši un vēl 2-3 KHL debijas sezonas mēnešos, pēc tam palika par tādu universālo aizsargu. Arī LR izlasē Artijs šad tad gūst vārtus, BET- vīņš nekad nav bijis uzbrūkošais aizsargs, izņemot pirmo mēnesi Sibirj sastāvā.

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:32, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzbrukumā tris liekie visticamāk būs Ozoloņš, Jeļisejev, Bičevskis.
Aizsardzībā stabili braucēji ir Galviņš, Sotnieks, Cibuļskis, Freibergs, domāju ka paņems arī Siksnu, Širokovu,ja būs vesels arī Jerofejevu. Diez vai Zīli un Demiteru, tad jau drīzāk Rubīnu vai Andersonu.
mans viedoklis par to, kuriem 3 aizsargiem un 3 uzbrucējiem jāpaliek mājās atšķiras no Tava viedokļa u.c. viedokļiem, bet labi, ka mēs neesam LR izlases treneri.

Tātad, IMHO, no pašreizējiem kandidātiem- uzbrucējiem visvājākie ir Jeļisējevs un Bičevskis, un tad uz jautājuma zīmes ir viens palicējs- A.Ozoliņš, Pavlovs vai E.Kulda [?]

no aizsargiem vislielākais jautājums ir par Jerofējeva veselību + fizisko formu un iespējamo spēlēšanu PČ vai palikšanu mājās. un vēl 2 vai 3 aizsargi zem jautājuma (atkarībā no Jerofējeva veselības): Demiters, Zīle un [vai] Rubīns.

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:33, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Nu jau Tu totālās auzās iebrauci...

1. sakrita apstākļi. Nebūtu toreiz Masaļskim bijusi tā trauma, Gudļevskis, visticamāk, pat netiktu ne uz vienu spēli saģērbts. Toreiz sakrita Gudim labvēlīgi apstākļi. Nu, i labi ka tā
2. Vasiļjevs tur neko daudz nelikvidēja - tik vienu Znaroku atšuva. Uz PČ tāpat pamatā ņēma veco gvardi - Maticinu, Beļavski, Vītoliņu, Tambijevu, Semjonovu, Panteļejevu, Ignatjevu, Fanduļu u.c. Daļa no tiem (Semjonovs, Panteļejevs, Tambijevs) pat vēl 2007.g. PČ spēlēja.
3. Nolans ņēma jaunos, taču pamats tā pat bija vairāk vai mazāk pieredzējušie - Masaļskis, Pujacs, Dārziņš, Kulda, Kr.Rēdlihs u.c. Tāpat arī, kad OS kvalifikācijā vajadzēja rezultātu, izlase balstījās uz tīru pieredzi: Ozo, Ņiživijs, Vasiļjevs, Masaļskis, Pujacs, Štāls, Kr.Rēdlihs u.c.
4. Beresņevs tieši atjaunināja sastāvu šogad - Ābols, E.Kulda, Rubīns,... savukārt netika ņemti Cipulis, Jekimovs u.c.
Tu pats iebrauci auzās.
1) uz OS Ņiživijs, Ozoliņš un Vasiļevs praktiski bija vienīgie ko varētu nosaukt par reāliem veterāniem tad, un Nolana laikā nebija vēl noticis tāds jauniņo birums uz ZA - tas tieši sākās ar Nolana aiziešanu no izlases stūres, bet tos jauniņos, kas viņam bija pieejami iesaistīja izlasē.
2) Runājot par Herbertu Vasiļevu tad tieši viņa laikā sāka iesaistīt jauniņos - kā piemēram Jānis Sprukts kuram tad bija tikai 18 gadi vēl, kas daudzos Latvijas hokeja darboņu starpā radīja šoku.
Beresņeva laikā savukārt jau pirms PČ 3x pirmās maiņas jau bija teju zināmas un tad varbūt kādam izdevās iespraukties 4.maiņā, ja nu kāds no vecajiem netika, vai sēdēja ar traumu - un to skaidri un gaiši arī pateica Artis Ābols atceroties tos laikus kad pats vēl bija jauniņais.
3) Liela daļa veco vairs paši negrib spēlēt izlasē un tikais šis faktors piespiež Beresņevam izvēlēties dažus jaunos.

bet ko es ar visu to gribu teikt, ka spēlētāji jāņem pēc sava sezonas snieguma un nevis pēc tā kurā līgā viņš spēlē - tāpēc arī skatos ar bažām par Saulieti, Meiju un it īpaši brāļiem Širokoviem, kas spēlējot 35 gadu vecumā VHL spēj gūt tikai 6x vārtus sezonā kā uzbrucējs - bet tai pašā laikā nepaņem AHL spēlējošu jaunu uzbrucēju!

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:36, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: kur tu saskati A.Kuldam milzīgu vārtu gūšanas bagāžu?

spēlējot OHL, AHL un NHL, Arturs bija tipisks defensīvais aizsargs, kurš izcēlās ar hitiem un blokiem, nevis goliem.
Kā uzbrūkošais aizsargs A.Kulda uzsprāga, nonākot KHL- Sibirj pirmajā mēnesī īpaši un vēl 2-3 KHL debijas sezonas mēnešos, pēc tam palika par tādu universālo aizsargu. Arī LR izlasē Artijs šad tad gūst vārtus, BET- vīņš nekad nav bijis uzbrūkošais aizsargs, izņemot pirmo mēnesi Sibirj sastāvā.
Be es jau tagad arī runāju par A.Kuldu KHL un nevis to kāds viņš bija AHL laikā - nav vērts skatīties kāds spēlētājs bija pirms tam, jo svarīgāk ir tas kāds viņš ir pašreiz!

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:46, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Be es jau tagad arī runāju par A.Kuldu KHL un nevis to kāds viņš bija AHL laikā - nav vērts skatīties kāds spēlētājs bija pirms tam, jo svarīgāk ir tas kāds viņš ir pašreiz!
kur tad tu runāji par Kuldu KHL laikā?
" bet ne ar milzīgu vārtu gūšanas bagāžu un spēli vairākumā kā tas ir ar A.Kuldu." ???

un Kulda KHL pirmajos 3 mēnešos un Kulda turpmākājā Sibirj sezonā un Salavatā un Jokeros ir divas dažādas lietas. Paskaiti, cik procentuāli Kuldam KHL bija vārti spēlē [0,...?], pēc pirmajiem 3 mēnešiem Sibirjā?

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:49, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ķīnā pāris miljoni tik perspektīvi aizsargi,kā Zīle.
Super! Beidzot atkal tava tēma! Ilgi gan tev bija jāciešas, droši vien riktīgi aizcietējumi sakrājušies! Beidzot atkal vari Zīli apriet un noķēzīt! Tev pie ārsta, vecīt, jāiet - tur ir tā vieta, kur tikt galā ar aizcietējumiem, jo izklausās diezgan smagi - tev tas saturs jau līdz smadzenēm uzkāpis...

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 16:50, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: 2) Runājot par Herbertu Vasiļevu tad tieši viņa laikā sāka iesaistīt jauniņos - kā piemēram Jānis Sprukts kuram tad bija tikai 18 gadi vēl, kas daudzos Latvijas hokeja darboņu starpā radīja šoku.
Beresņeva laikā savukārt jau pirms PČ 3x pirmās maiņas jau bija teju zināmas un tad varbūt kādam izdevās iespraukties 4.maiņā, ja nu kāds no vecajiem netika, vai sēdēja ar traumu - un to skaidri un gaiši arī pateica Artis Ābols atceroties tos laikus kad pats vēl bija jauniņais.
Ko Tu lej? Pie Vasiļjeva tāpat pirmās 3 maiņas bija skaidras un nekādus jaunos viņš vairs neiespēlēja, Spruktu piesaistija pēc ļoti laba U18 čempja un šis vēl sameta pārbaudes spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:52, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: kur tad tu runāji par Kuldu KHL laikā?
" bet ne ar milzīgu vārtu gūšanas bagāžu un spēli vairākumā kā tas ir ar A.Kuldu." ???

un Kulda KHL pirmajos 3 mēnešos un Kulda turpmākājā Sibirj sezonā un Salavatā un Jokeros ir divas dažādas lietas. Paskaiti, cik procentuāli Kuldam KHL bija vārti spēlē [0,...?], pēc pirmajiem 3 mēnešiem Sibirjā?
štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 16:58, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!
Ja Jevpalovs būtu brīvs vismaz uz Šveices pārbaudes spēlēm, tad domāju, ka pasauktu...tagad jau īsti vairs nav kur pārbaudīt un iespēlēt. nekā traģiska nav noticis, ka šis šogad nav. Širokovs vēl jau nav paņemts uz čempi un pirmā maiņā viņš noteikti nespēlēs...

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:58, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!
tu neizvairies no atbildes par savu tukšo gvelšanu.

Kulda pēdējās 3 sezonās kopumā (no 2013- 2016) ir regsezonā un pleiofos kupumā guvis tikai 7 vārtus 157 spēlēs. lūk tev labais vārtu guvējs Kulda!
khl.ru

(ar šo es nebūt nenoniecinu Arturu, tieši otrādi, bet es uzsveru- Kulda nav uzbrūkošais aizsargs un nav izteikts vārtu guvējs)

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 16:59, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Tev vietu junioru komandā viņš acīmredzot atņēmis ir. Pieļauju, ka pats neesi viņam slidas ostīt cienīgs.

Jebkuram cilvēkam ar abām savienotām smadzeņu puslodēm ir skaidrs, ka Zīle ir starp talantīgākajiem jaunajiem aizsargiem Latvijā.
Atslēgas frāze "ar savienotām smadzeņu puslodēm", bet fanotājam a viena vai abas smadzeņu puslodes ir savienotas ar taisno zarnu...

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:00, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!
tu taču esi apsēsts ar Jevpalovu.
kurš viņa līmeņa uzbrucējs ir šogad paņemts izlasē bez treniņnometnes un pārbaudes spēlēm?

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:11, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Tu pats iebrauci auzās.
1) uz OS Ņiživijs, Ozoliņš un Vasiļevs praktiski bija vienīgie ko varētu nosaukt par reāliem veterāniem tad, un Nolana laikā nebija vēl noticis tāds jauniņo birums uz ZA - tas tieši sākās ar Nolana aiziešanu no izlases stūres, bet tos jauniņos, kas viņam bija pieejami iesaistīja izlasē.
2) Runājot par Herbertu Vasiļevu tad tieši viņa laikā sāka iesaistīt jauniņos - kā piemēram Jānis Sprukts kuram tad bija tikai 18 gadi vēl, kas daudzos Latvijas hokeja darboņu starpā radīja šoku.
Beresņeva laikā savukārt jau pirms PČ 3x pirmās maiņas jau bija teju zināmas un tad varbūt kādam izdevās iespraukties 4.maiņā, ja nu kāds no vecajiem netika, vai sēdēja ar traumu - un to skaidri un gaiši arī pateica Artis Ābols atceroties tos laikus kad pats vēl bija jauniņais.
3) Liela daļa veco vairs paši negrib spēlēt izlasē un tikais šis faktors piespiež Beresņevam izvēlēties dažus jaunos.

bet ko es ar visu to gribu teikt, ka spēlētāji jāņem pēc sava sezonas snieguma un nevis pēc tā kurā līgā viņš spēlē - tāpēc arī skatos ar bažām par Saulieti, Meiju un it īpaši brāļiem Širokoviem, kas spēlējot 35 gadu vecumā VHL spēj gūt tikai 6x vārtus sezonā kā uzbrucējs - bet tai pašā laikā nepaņem AHL spēlējošu jaunu uzbrucēju!
1. OS kvalifikācijā Latvijas izlasei bija viens salīdzinoši augsts vidējais vecums - 28,57 gadi. OS Sočos - 28,6 Cipari runā paši par sevi. Ja spēlētājus virs 30 gadiem (Masaļskis - 34, Pujacs - 32, Kr.Rēdlihs - 33, Cipulis -33, Sprukts - 32, Štāls -32) nesauc par veterāniem, tad ko ir par tādiem jāsauc?
2. Beidz murgot par Haraldu Vasiļjevu un jaunajiem - 2001.g. uz PČ tika aizvests visu laiku vecākais sastāvs! Vidējais vecums - 29,64 gadi. Jaunākais spēlētājs bija Atvars Tribuncovs - 24 gadi. Nākamais bija nelaiķis Skrastiņš - 26 gadi.
3. liela daļa - Sprukts un Dārziņš, tiešām liela daļa

par Širokoviem un pārējiem nekomentēšu, tāpat Tev nepielec.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:15, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: tu neizvairies no atbildes par savu tukšo gvelšanu.

Kulda pēdējās 3 sezonās kopumā (no 2013- 2016) ir regsezonā un pleiofos kupumā guvis tikai 7 vārtus 157 spēlēs. lūk tev labais vārtu guvējs Kulda!
khl.ru

(ar šo es nebūt nenoniecinu Arturu, tieši otrādi, bet es uzsveru- Kulda nav uzbrūkošais aizsargs un nav izteikts vārtu guvējs)
īstenībā, manuprāt, izlasē šogad visvairāk pietrūkst tieši Kuldas. Dēļ viņa šķēlieniem no zilās līnijas.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:21, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: īstenībā, manuprāt, izlasē šogad visvairāk pietrūkst tieši Kuldas. Dēļ viņa šķēlieniem no zilās līnijas.
tur es Tev piekrītu, A.Kuldas noteikti pietrūkst, tāpat kā Bārtuļa.

Taču izteikts ofensīvais vārtu guvējs Arturs nekad nav bijis, atskaitot to rezultativitātes sprādzienu Sibirj pirmajos mēnešos, bet dēļ aktīvās pieslēgšanās uzbrukumiem toreiz ievērojami cieta viņa spēle tieši aizsardzībā. tagad atkal viss ir ok un Kulda gan labi spēlē aizsardzībā, gan šad tad rezultatīvi pieslēdzas uzbrukumam.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:33, pirms 8 gadiem
a kur mans draugs Namejs

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:35, pirms 8 gadiem
Argonauts rakstīja: tur es Tev piekrītu, A.Kuldas noteikti pietrūkst, tāpat kā Bārtuļa.

Taču izteikts ofensīvais vārtu guvējs Arturs nekad nav bijis, atskaitot to rezultativitātes sprādzienu Sibirj pirmajos mēnešos, bet dēļ aktīvās pieslēgšanās uzbrukumiem toreiz ievērojami cieta viņa spēle tieši aizsardzībā. tagad atkal viss ir ok un Kulda gan labi spēlē aizsardzībā, gan šad tad rezultatīvi pieslēdzas uzbrukumam.
štrunts par Sibirj, bet pēdējo reizi, kad viņš spēlēja PČ (2014.g. Minskā) - viņš iemeta 4 golus. Cik atceros, tieši ar šķīlieniem no zilās.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:38, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: īstenībā, manuprāt, izlasē šogad visvairāk pietrūkst tieši Kuldas. Dēļ viņa šķēlieniem no zilās līnijas.
aizsardzībā Kulda, uzbrukumā Dārziņš...šie divi spēlētaji reāli pietrūkst PČ. pārējā komanda nav ne vainas un diezgan optimāla. Uz OS kvalifikāciju šie divi vismaz būs ierindā...pārējie atkritēji uz PČ ne jau pirmo sezonu, tādi šaubīgi man liekas kā Karsums un Bārtulis.

p.s. LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 2m2 minutes ago View translation
LHF valde Latvijas hokeja valstsvienībai dod uzdevumu PČ izcīnīt vietu ne zemāk par 10.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:58, pirms 8 gadiem
6 Liekie vēl palikuši:
3 uzbrucēji Jeļisejevs+(Bičevskis Ozoliņš Širokovs Pavlovs)
3 aizsargi Zīle, Demiters + (Jerofejevs,Andersons,Širokovs,Rubīns)

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 17:59, pirms 8 gadiem
abrags,zaipis,namejs,eliktriskais zutis jūs gadījumā neesat sevī iedomājušies pāķi kam viss ir atļauts

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 18:14, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Visticimāk, 3. maiņa – Džeriņa maiņa, kas visu laiku tika iespēlēta nemainīga un nes rezultātu, diez vai jauks ārā, pie Daugavas un Girgensona jau Indrašis ieplānots.
Ko domajat par manu variantu Daugava-Zemgus-Miks, otra Kenins Dzerins Mikels, tresa Bukijs Meija Skvorcovs ceturta Abols Pavlovs Kulda?

     [+] [-]

, 2016-05-02 18:25, pirms 8 gadiem
a.g. Ambrē ļoti uzvilcies kopā ar visiem palagiem

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 18:26, pirms 8 gadiem
anonimus rakstīja: Ko domajat par manu variantu Daugava-Zemgus-Miks, otra Kenins Dzerins Mikels, tresa Bukijs Meija Skvorcovs ceturta Abols Pavlovs Kulda?
Brože twiteri jau rakstija šodien trenejas Ķēniņš-Girgensons-Daugaviņš

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:34, pirms 8 gadiem
dibsis rakstīja: Brože twiteri jau rakstija šodien trenejas Ķēniņš-Girgensons-Daugaviņš
Nu ja Miks Dzerins Mikels ar izskatas masivi ) Bukiju otraja maina neredzu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:40, pirms 8 gadiem
anonimus rakstīja: Nu ja Miks Dzerins Mikels ar izskatas masivi ) Bukiju otraja maina neredzu
tad atver acis. Beresņevam 2. maiņa ir Miķelis - Džeriņš - Bukarts

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:58, pirms 8 gadiem
Ok, sanak tad ka Miku jaliek tresaja, neticas. Nedrikst jaukt Dzerins Mikels,Zemgus Daugava parejie varianti ir pienemami

     [+] [-]

, 2016-05-02 19:16, pirms 8 gadiem
Pārējie 5-10% neskaidri, jo Beresņevs nezina kā pareizi izrunāt uzvārdus?

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:49, pirms 8 gadiem
Bus labi, shogad ja noturesies, tad nakamgad jau bus daudz pieklajigaka izlase, Abols, Jevpalovs, Balcers, Bukarts un Dzierkals bus paaugushies un cerams kads no musu aizsargiem ari pievienosies.

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:51, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tad atver acis. Beresņevam 2. maiņa ir Miķelis - Džeriņš - Bukarts
Beresnevam pasham ari driz pieleks, ka Bukarta vietaa jabut Indrashim. Zhek ka delj ta bus jaziedo vienu vai divas speles

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 23:11, pirms 8 gadiem
Sochi rakstīja: Bus labi, shogad ja noturesies, tad nakamgad jau bus daudz pieklajigaka izlase, Abols, Jevpalovs, Balcers, Bukarts un Dzierkals bus paaugushies un cerams kads no musu aizsargiem ari pievienosies.
ļoti iespējams, visi viņi pēc gada būs ZAmerikā... kāds būs aizņemts play-offos, kādu tāpat nesauks pašā pēdējā brīdī...

     [+] [-]

, 2016-05-02 23:11, pirms 8 gadiem
Sochi rakstīja: Beresnevam pasham ari driz pieleks, ka Bukarta vietaa jabut Indrashim. Zhek ka delj ta bus jaziedo vienu vai divas speles
kāpēc Tu domā, ka Beresņevs ar komandu būtu tik stulbs, ka pat Tu par viņu labāk zini???

     [+] [-]

, 2016-05-03 00:02, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti iespējams, visi viņi pēc gada būs ZAmerikā... kāds būs aizņemts play-offos, kādu tāpat nesauks pašā pēdējā brīdī...
Protams, bet kads jau no vinjiem atbrauks un katrs no vinjiem bus jau nobriedushaks.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-03 00:05, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu domā, ka Beresņevs ar komandu būtu tik stulbs, ka pat Tu par viņu labāk zini???
Visi ir cilveki un pieljauj kljudas, ari Beresnevs. Var jau but ka vins kaut ko tur saskata tadu ko citi neredz, bet tu pats iedomajies ko Bukarts daris otrajaa mainjaa pret Ziedriem un Krieviem?! Protams, ka vins pec tam tiks pazeminats

     [+] [-]

, 2016-05-03 12:28, pirms 8 gadiem
Sochi rakstīja: Visi ir cilveki un pieljauj kljudas, ari Beresnevs. Var jau but ka vins kaut ko tur saskata tadu ko citi neredz, bet tu pats iedomajies ko Bukarts daris otrajaa mainjaa pret Ziedriem un Krieviem?! Protams, ka vins pec tam tiks pazeminats
protams, Tu jau mums megakesperts un Nostradamuss