Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudējums arī pret "SKA"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" zaudējums arī pret "SKA"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālājā Hokeja līgā aizvien bez uzvaras savā laukumā ir Rīgas ''Dinamo'', kas šovakar ''Arēnā Rīgā'' ar 0:2 piekāpās Sanktpēterburgas ''SKA''.

Šodien ''Dinamo'' savā laukumā uzņēma zvaigžņoto Sanktpēterburgas ''SKA'', kas pašreiz KHL tabulā ieņem otro vietu. Mājinieku vārtos, kā vairumā šīs sezonas spēļu, stājās Martins Pruseks. Skatītāju gan šoreiz bija neierasti maz – 6274.

Sākums nepārliecinošs, zaudējam vārtus

Spēles pirmajās minūtēs nevienai komandai neizdevās uzspiest pretiniekam savu spēli, lai gan jāatzīst, ka bīstamāk izskatījās viesi. Pirmā bīstamā situācija pie ''Dinamo'' vārtiem izveidojās sestajā minūtē, kad divi ''SKA'' hokejisti izrāvās pret Rodrigo Laviņu, kurš pārtvēra piespēli un likvidēja briesmas. Tomēr 12. minūtē ''SKA'' guva loģiskus vārtus, kā pēc notīm apspēlējot ''Dinamo'' aizsardzību. Aleksejs Jašins no aiz vārtiem piespēlēja Sergejam Čajanekam, kurš pāradresēja ripu uz brīvo tālo vārtu stabu nepiesegtajam Maksimam Sušinksim – 1:0.

''Dinamo'' gandrīz uzreiz panāca izlīdzinājumu. Lauris Dārziņš no kreisās meta pa vārtiem, taču vietā bija Roberts Ešs. 15. minūtē viesiem bija vēl viena laba iespēja. Pēc Jurija Trubačova piespēles no pašas vārtu priekšas garām aizmest pamanījās Konstantīns Gorovikovs. Līdz perioda beigām abas komandas pa reizei spēlēja vairākumā. ''SKA'' vārtus gandrīz guva Sušinskis, kurš paslīdēja metiena brīdī, Pruseks nebūtu glābējs. No ''Dinamo'' vairākuma atmiņā palika Sanda Ozoliņa slidošanas tehnikas paraugdemonstrējums un Ģirta Ankipāna metiens, pēc kura ripa lidoja garām vārtiem. Pēc pirmā perioda nepatīkams 0:1.

0:1 arī otrajā periodā

Otrā perioda sākumā pa vienai labai iespējai izniekoja Antons Buts un Marsels Hosa, nespēdami pārspēt pretinieku vārtsargus. Turpinājumā vēl divreiz pie metieniem no labām pozīcijām tika aktīvais Buts, kuram ''Dinamo'' aizsargi uzkrītoši daudz deva izvērsties. Devītajā minūtē pēc ripas pārtveršanas vidus zonā gandrīz izrāviens viens pret vienu izdevās Hosam, kuru paspēja atbloķēt Džoels Kvjatkovskis. 12. minūtē spēcīgs šķīliens Robertam Bukartam, garām vārtiem.

''Dinamo'' sniegumā nekas neliecināja, ka mūsējiem izdosies kaut ko mainīt uz pozitīvo pusi, bet ''SKA'' ne no kā četras minūtes pirms otrā perioda beigām guva otros vārtus. Turbačovs brīvi apslidoja vārtus, pēc tam viņam tika dots laika novērtēt situāciju, pēc kā viņš piespēlēja brīvajā zonā ieslidojušajam Sergejam Gusevam, kurš ar neatvairāmu metienu augšējā stūrī dubultoja ''SKA'' pārsvaru – 2:0.

Vairākuma realizācija katastrofāla, kārtējais zaudējums

Pēdējā perioda otrajā minūtē Gints Meija mūsējiem nopelnīja vairākumu, kurā trīs reizes pa Eša vārtiem meta Lī Svets, taču ne reizi pārspēt viesu vārtsargu viņam neizdevās. Pēc tam divas minūtes atpūtās Jašins, ideāla iespēja bija Hosam, kurš aizmeta garām no pāris metriem, bet ''SKA''. Pēc tam 36 sekundes ''dinamieši'' spēlēja pieci pret trim, taču arī divu vīru pārsvaru izmantot neizdevās. Pēc tam nesakarīgi nospēlēts vēl viens vairākums... Spēles pirmajos periodos izlieto ūdeni ''Dinamo'' neizdevās sasmelt, un tika piedzīvots jau ceturtais zaudējums šīs sezonas četrās mājas spēlēs – 0:2.

''Dinamo'' sastāvā šodien par labāko tika atzīts Guntis Galviņš, bet pretiniekiem - Roberts Ešs.

KHL regulārā sezona, 30. septembris

Rīgas ''Dinamo'' – Sanktpēterburgas ''SKA'' 0:2 (0:1, 0:1, 0:0)
Vārti: 11:38 0:1 Sušinksis (Jašins, Čajaneks), 36:40 0:2 Gusevs (Trubačovs),
Vārtsargi: Pruseks – Ešs

Izmantotie resursi:
khl.ru

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 22:36, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tieši tā, neteiksim ka mūsējie spēlēja slikti ,tomēr SKA līmenis bija acīmredzams, tas pats bija pret CSKA.

Diemžēl, pretinieki šogad novērtē mūs.. un spēlē ar gandrīz maksimālu atdevi. Vai pagajušajā gadā bieži varēja redzēt ka Koroļuks (Vairāk golu metējs, nevis aizsardzības guru) metās līdaciņā priekšā Ņiživija metienam 3. periodā pie rezultāta 2:0 SKA labā.
Arī tas ir fakts! Tik laikam te liela daļa vienu lietu nesaprot... pretī nebija ne Baris, ne arī Torpedo (kas protams arī ir labas komandas), bet pretī bija SKA ar padsmit NHL līmeņa večiem sastāvā!!! Un tapēc arī RD neko nevarēja izdarīt uzbrukumā, ka 1) meistarības līmenis kopumā SKA ir vismaz galvastiesu ausgtāks nekā RD -viņiem ir ap padsmit veču ar pārsimt NHL spēļu pieredzi (katram!!) kamēr mums ar nopietnu NHL pieredzi ir tikai Ozo un kaut cik nopietnu Hossa un Pruseks.... pārējie tādu NHL nav redzējuši kā savas ausis (Sprukts un Iggy ir tik vēl ap padmit spēlēm tur nospēlejuši)! 2) mūs vairs neviens nenopietni ņenem un te nu mēs redzam arī "rezultātu"! Un SKA panēma RD "uz klasi", kaut arī, manuprāt, RD šodien nebūt nespēlēja slikti! Vienkārši līdz tādam SKA līmenim RD ir vēl tāls ceļš ejams....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:39, pirms 15 gadiem
speeli neredzeeju, var kads pateikt, kaads tad bija Hossam tas sods, ko Shuplers soliija? vai arii taa tas arii palika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:42, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Arī tas ir fakts! Tik laikam te liela daļa vienu lietu nesaprot... pretī nebija ne Baris, ne arī Torpedo (kas protams arī ir labas komandas), bet pretī bija SKA ar padsmit NHL līmeņa večiem sastāvā!!! Un tapēc arī RD neko nevarēja izdarīt uzbrukumā, ka 1) meistarības līmenis kopumā SKA ir vismaz galvastiesu ausgtāks nekā RD -viņiem ir ap padsmit veču ar pārsimt NHL spēļu pieredzi (katram!!) kamēr mums ar nopietnu NHL pieredzi ir tikai Ozo un kaut cik nopietnu Hossa un Pruseks.... pārējie tādu NHL nav redzējuši kā savas ausis (Sprukts un Iggy ir tik vēl ap padmit spēlēm tur nospēlejuši)! 2) mūs vairs neviens nenopietni ņenem un te nu mēs redzam arī "rezultātu"! Un SKA panēma RD "uz klasi", kaut arī, manuprāt, RD šodien nebūt nespēlēja slikti! Vienkārši līdz tādam SKA līmenim RD ir vēl tāls ceļš ejams....
O.K., bet vai mūsu uzbrukums bija labāks kaut vai pret to pašu Torpedo? Var jau runāt, ka ar šādu spēli kā šodien, Torpedo tiktu saraustīts gabalos, bet katra spēle ir atsevišķi ņemama.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šuplers jau uzreiz pateica, ka soda mēri paliks komandas iekšienē, un netiks publiskoti.
nu jaa, es saprotu, bet varbuut kaads zina? vai ar pirkstu pakratiija, ka dariit nedriiikst vai citaa mainjaa ielika? ja info nav pieejama, tad zheel, vnk tiiri interese, ko Shupleram noziimee "sodishana"....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:46, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Nez ko rādija pa televizoru, bet Arenā neizskatijās tik ļoti pārliecinoši, diezgan daudz kļūdijās savā zonā, ko gan mūsu uzbrukuma simulācija nemācēja izmantot. Protams mūsējo izpildijumā daudz kļūdas un ļoti daudz neprecīzu piespēļu, tā vismaz man izskatijās.
Tu piemet tā teikt "uz aci" SKA špīleru pieredzi (un vēl kādā līgā - NHL) un mūsējo pieredzi .... Tad arī atradīsi atbildi kapēc mūs'jie neko šodien izdarīt nevarēja..... 1) dažādas "svara kategorijas" meistarības līmeņos; 2) kas iziet no punkta Nr. 1 - RD spēlēja tā kā ļāva pretinieks.... un RD nebija situācijas noteicēji.... spēli pārliecinoši kontrolēja SKA (uz savas meistarības rēķina)!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:48, pirms 15 gadiem
Spēle šoreiz tiešām bija skatāma gan ātruma, gan pretinieku meistarības ziņā!Manuprāt treneriem cītīgāk jāizskata dažu spēlētāju sniegums un nu jau pēc astoņām nokapāt spēlēm vajadzētu redzēt, ka reāli bremzē gan uzbrukums, gan vairākuma izspēle, gan tālo piespēļu uzņemšana un caur sviedriem, puņķiem un ja vajag asinīm pie tā arī strādāt!

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:50, pirms 15 gadiem
Nav ko cepties, šitais zaudējums jau bija ierēķināts, žēl vienīgi, ka sausā palikām.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 22:50, pirms 15 gadiem
sanjo rakstīja: loseru komanda
Katrs spriež par sevīm, cukur gabaliņ.

Apsveicu Dinamiešus, lai turpina spēlēt un neskatās uz leju!
Ļoti labi spēlēja, pret tik augsta līmeņa komandu.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-30 22:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tu piemet tā teikt "uz aci" SKA špīleru pieredzi (un vēl kādā līgā - NHL) un mūsējo pieredzi .... Tad arī atradīsi atbildi kapēc mūs'jie neko šodien izdarīt nevarēja..... 1) dažādas "svara kategorijas" meistarības līmeņos; 2) kas iziet no punkta Nr. 1 - RD spēlēja tā kā ļāva pretinieks.... un RD nebija situācijas noteicēji.... spēli pārliecinoši kontrolēja SKA (uz savas meistarības rēķina)!
Piekrītu, protams atšķirīgi meistarības līmeņi, bet mūsējo spēlē diezgan liela putra uzbrukumā. Pagājušogad daudzi čīkstēja, ka leģionāriem pa daudz tiek dots laiks, bet viņi savu darbiņu padarija, pat ja ne uzreiz, bet tomēr.

     [+] [-]

, 2009-09-30 22:53, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: O.K., bet vai mūsu uzbrukums bija labāks kaut vai pret to pašu Torpedo? Var jau runāt, ka ar šādu spēli kā šodien, Torpedo tiktu saraustīts gabalos, bet katra spēle ir atsevišķi ņemama.
Pret Torpedo bija murgs ne spēle! Nav jēgas tagad zīlēt kā būtu ja būtu, bet, domāju, ar šādu spēli kā šodien RD arī Torped ar 2:7 nepadirstu... manuprāt, šodien bija kopumā kvalitātīvi labāka spēle it sevišķi aizsardzībā, bet arī pretinieks bija klasi labāks, kas RD praktiski neļāva izvērsties uzbrukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 23:01, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Piekrītu, protams atšķirīgi meistarības līmeņi, bet mūsējo spēlē diezgan liela putra uzbrukumā. Pagājušogad daudzi čīkstēja, ka leģionāriem pa daudz tiek dots laiks, bet viņi savu darbiņu padarija, pat ja ne uzreiz, bet tomēr.
Nu šogad ir tādi leģionāri kādi ir.... iespējams, ka tiešām viņi ir bišķi zemāki meistarībā, bet viņi ir tādi kādus RD var atļauties.... nešaubos, ja RD būtu vismaz Minskas vai Baris finansiālā rocība, tad RD varētu atļauties arī labākus tos 5-6 leģionārus... bet viņa ir tāda kāda ir... ja nemaldos pēc budžeta RD ir 3. nabadzīgākais klubs līgā.... un attiecīgi neko dižu atļauties nevar! Kapēc nepalika Elisons vai Hartigans tas jau ir "cits stāsts"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-30 23:39, pirms 15 gadiem
Pēdējās divās spēlēs zaudējumi, bet ir arī labās ziņas. Abās bija sakarība spēle aizsardzībā bez muļķīgām kļūdām. Vismaz bez biežām kļūdām Un tas ir pirmais solis uz panākumiem. Virkne komandu būs galvastiesu pārākas un disciplīna un spēle no aizsardzības ir vienīgais veids, kā tās pieveikt. Protams, otrs svarīgs elements ir iespēju izmantošana uzbrucējiem. Bet ja turpināsies šāds progress, tad panākumi neizpaliks. Neaizmirsīsim, ka pagājušajā sezonā bija 0:7 sērija. Spēles kvalitāte uzlabojas un tas ir galvenais.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 23:40, pirms 15 gadiem
Varbūt šādu taktiku vismaz mūsējie varētu pielietot:

youtube.com: YouTube - Sean Avery screens Martin Brodeur...

Dinamo Sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 23:59, pirms 15 gadiem
6274 skatiitaaju ... nu nezinu, biju areenaa, ja taas seedvietu ietilpiiba uz hokji ir 10300 , tad vizuaali likaas, ka kaadi 7500, ja ne visi 8000 toch bija, jo briivu vietu pat 3 liimenii bija saliidzinoshi maz ! nu iespeejams +/- 1500 cilveeku uz hokji iet ar ieluugumiem vai veel kaut kaa (bez samaksas) un tos nemaz neskaita pie kopeeja apmekleetaaju skaita

     [+] [-]

, 2009-10-01 00:03, pirms 15 gadiem
un veel par tiem apmekleetaaju cipariem (raksta autors raksta, ka skatiitaaju shoreiz gan bija neierasti maz) > sezonas otrajaa speelee uz Avangard bija 4529 un pret Baris 4916 .. tikai atklaashanas speelee 12.septembrii bija paarpildiita areena kas tad ir domaats ar "neierasti maz" ?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-01 00:13, pirms 15 gadiem
Joprojām neiet! Gan jau melnā josla beigsies.
Šodien patika OZO,pēdējās divās izbraukuma spēlēs viņa ļoti pietrūka,tieši uzbrukuma veidošanā.Cinks un Meija progresē ar katru spēli,Dārziņš aktīvs kā vienmēr.Iguldens šodien bija vājš,Sprukts arī,Sorokins palika atmiņā ar efektīgu pirueti,bet diemžel arī ar muļķīgām kļūdām savā zonā.Katrā ziņā,gribam to atzīt vai ne,zaudējām krietni meistarīgākai komandai,trašā perioda vidū varējām lauzt spēli,bet Ešs bija labs..... Gaidam nākamo spēli,Severstaļ tā kā būtu jāuzvelk!

     [+] [-]

, 2009-10-01 00:37, pirms 15 gadiem
Ja saglabāsim šadu disciplīnu un uzlabosim vairākumu, par PO vēl nopietni varēs paskrāpēties. Pagaidām visvairāk esmu vīlies Spruktā, parējie +/- tas ko vareja sagaidīt. Un jau otro reizi sezonā redzēju epizodi kad izejam 3 pret 2 Sorokins ieiet zonā, nobremzē un sagaida kamēr pretinieks pieslido no aizmugures un atņem ripu. Skaitās pieredzējis uzbrukoša plāna aizsargs. Vispar patika pēdēja trešdaļa, džeki tiešam centās. Izmaiņas trijniekos likās attaisnotas.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-01 00:53, pirms 15 gadiem
Man bija tas gods aizbraucu spēli pastiities klātbūtnē esmu nopietns komandas fans,bet pēc šitādas spēles es nez kad aizbraukšu atkal negribu kaut ko kritizeet ,bet komanda izskatās loti sūdīga salīdzinoši ar iepriekšējo sezonu pirmie 2 puslaiki norakti pilniibaa un tad 3 puslaiks jālabo ko sastrāsājuši pirmajos 2 kā fanam kas braucis tālu celju no Rigas man bija pilniigs tukšums braucot majas 200km bet tikai Riga tikai Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-01 07:49, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: Viss sākās ar briesmigu himnas dziedāšanu
Pilnīgi piekrītu.ir jamekle cits himnas atskaņošanas vieds,cits aranžējums,citādi tāda lūzeru pirms spēles ņaudēšana vien sanāk.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-01 08:07, pirms 15 gadiem
Mana prognoze piepildījās....Esmu pārliecināts,ka pēc šādiem rezultātiem"fanu" rindas strauji saruks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-01 09:49, pirms 15 gadiem
Principā jau viss ir loģiski, jo SKA patiešām IR spēcīgāks. Protams, arī stiprajiem gadās melnās dienas, bet šoreiz tā nebija. Meistarība šoreiz uzvarēja vēlmi un azartu.
Nu ko....gan jau būs svētki arī uz mūsu ielas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-01 10:18, pirms 15 gadiem
Otro spēli pēc kārtas, pie 0:2 vairākumā nevar noņemt vārtsagu!!!!
Nemāk Šuplers riskēt!!!

     [+] [-]

, 2009-10-01 12:02, pirms 15 gadiem
Zaudējām, bet spēlējam labi. Nosedzām pretinieka vadošos spēlētājus aizsardzībā un arī Pruseks glaba vairākās situācijās. Bet spēle uzbrukumā un vairākumā ir ļoti slikta. Bet lai džeki strādā un tad jau būs uzvaras. 2.oktobrī Dinamo UZVARĒSSSS !!!! Tikai Rīga, Tikai Dinamo!!!