Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Ak Bars" hokejists: "Ivanānam kautiņā vajadzīgs atbilstošs pretinieks" (+video)

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

"Ak Bars" hokejists: "Ivanānam kautiņā vajadzīgs atbilstošs pretinieks" (+video)
Raitis Ivanāns un Stepans Zaharčuks
Foto: ak-bars.ru

Rīgas "Dinamo" spēka uzbrucējs Raitis Ivanāns vakar gribēja kauties ar savu pretspēlētāju, tomēr saņēma "Ak Bars" hokejista atteikumu. Atteikušo kazaņieti tagad aizstāv komandas biedrs, norādot, ka laukumā katram ir savi uzdevumi.

Vienā no epizodēm "Ak Bars" hokejists Stepans Zaharčuks izdarīja iespaidīgu spēka paņēmienu pret Arvīdu Reķi. Nokārtot attiecības gribēja "Dinamo" uzbrucējs Raitis Ivanāns, kurš nometa vienu cimdu un aicināja Zaharčuku izkauties, tomēr raženais kazaņietis atteicās, savukārt dusmīgais rīdzinieks saņēma 2+10 soda minūtes.

Atteikuma autors Stepans Zaharčuks savus motīvus pagaidām nekomentē, toties to dara viņa kolēģis Konstantīns Korņejevs… "Tajā epizodē Zaharčuks veica tīru spēka paņēmienu, un tad Ivanāns izlēma aizstāvēt savu komandas biedru. Nekas īpašs", saka kazaņiešu aizsargs Korņejevs. Atbildot uz jautājumu, vai Zaharčuka vietā viņš pats pieņemtu Ivanāna izaicinājumu kauties, Korņejevs norāda sekojošo: "Ziniet, katram ir savi pienākumi uz ledus, policisti kaujas, aizsargi traucē pretinieku uzbrucējiem, bet uzbrucējiem jāgūst vārtus. Tāpēc sarežģīti mēroties spēkiem kautiņā ar Ivanānu, šajā ziņā viņam vajadzīgs atbilstošs pretinieks.

"Ak Bars" aizsargs noliedz, ka "Dinamo" tagad piedāvāja kaut ko taktiski jaunu, salīdzinot ar iepriekšējo maču Rīgā… "Nekādus pārsteigumus no viņu puses tagad nemanīju, šodien mēs izskatījāmies labāki, it sevišķi kustībā un uzbrukumā. Līdz ar to viesiem no Rīgas šoreiz bija pietiekoši grūti spēlēt Kazaņā," saka Korņejevs.







Zaharčuka spēka paņēmiens un Ivanāna noraidījums:

Izmantotie resursi:
sport-express.ru
khl.ru

 +41 [+] [-]

, 2012-11-22 12:57, pirms 11 gadiem
mjā, nu tas Zaharčuks ar nolaistu asti devās prom.... Raitis iedzen respektu

 +47 [+] [-]

, 2012-11-22 12:57, pirms 11 gadiem
Raitis vismaz atškiras no pērnās sezonas Čehovas atsaldeņiem un tos, kas negrib kauties nesit. Lai kā arī daudziem liekas, ka viņš ir tukša vieta, savu darbu viņš dara labi.

 +33 [+] [-]

, 2012-11-22 12:57, pirms 11 gadiem
Raiča vismaz kā džentelmenis uzvedās! Būtu Raičas vietā Jablonskis vai sīkais sprēgātājs Mirasty, tur neviens no viņiem nepiedāvātu izkauties... uzreiz bietē dotu!

 +56 [+] [-]

, 2012-11-22 12:57, pirms 11 gadiem
Man ar būtu bail,ja Raitis aicinātu izkauties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +40 [+] [-]

, 2012-11-22 13:04, pirms 11 gadiem
viss pareizi no Raita puses, pretinieku ari var saprast
normala speles epizode no abam pusem, Raitis malacis
vispar par musu 4.mainju nebut nav tas sliktakais iespaids

  +7 [+] [-]

, 2012-11-22 13:05, pirms 11 gadiem
Es Esmu Leģenda ^ ^ rakstīja: Raitis savu pamatpienākumu pilda lieliski un arī spēlē ar degsmi.
Par degsmi varētu runāt vēl pagājušajā sezonā, kad pēc pretinieku vārtu guvumiem aiz mūsu vārtiem tiešām iedegās spoža, sarkana lampiņa, bet lampiņas novāca, tāpēc īstas degsmes vairs nav...

P.S. Ivanāns tiešām IR sakarīgs džeks un cenšas arī, bet KHL ir KHL

 +19 [+] [-]

, 2012-11-22 13:06, pirms 11 gadiem
cilvēciski nobijās un viss...
Slēpts komentārs: rainmaker

 +11 [+] [-]

, 2012-11-22 13:16, pirms 11 gadiem
Raitis visu pareizi darīja un spēka paņēmiens arī bija labs Nez kāpēc Karsums neizmanto savu potenciālu tik bieži,nešaubos,ka viņa spēka paņēmieni būtu katra topa augšgalā!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-22 13:19, pirms 11 gadiem
Viss būtu ok, ja nenomestu cimdu! Vajag viņam cimdus ar skoču pietīt pie rokām, lai tie nekrīt nost , kur vajag un kur nē! p.s. Iespējams vienkārši cimdi par lieliem!!!
timoty rakstīja: viss pareizi no Raita puses, pretinieku ari var saprast
normala speles epizode no abam pusem, Raitis malacis
vispar par musu 4.mainju nebut nav tas sliktakais iespaids
Slēpts komentārs: KNIFSS

 +15 [+] [-]

, 2012-11-22 13:20, pirms 11 gadiem
Mongo rakstīja: Raitis vismaz atškiras no pērnās sezonas Čehovas atsaldeņiem un tos, kas negrib kauties nesit. Lai kā arī daudziem liekas, ka viņš ir tukša vieta, savu darbu viņš dara labi.
Daudzi ir vnk idioti,Raitis reāli cīnās,katru epizodi noslēdz ar spēka paņēmienu kā tam arī ir jābūt! Nav protams viņš tehniskākais un ātrākais spēlētājs,bet spēlēt viņš arī prot,smukas piespēles dot un nešaubos,ka vārtus viņš arī gūs,bet tas jau būs atkarīgs arī no trenera,cik lietderīgi viņu spēs izmantot. Manuprāt Raitim vajadzētu spēlēt vairākumā un bakstīties vārtu priekšā,vākt atlecošās un ar "gaļu" gūt vārtus!

  -3 [+] [-]

, 2012-11-22 13:23, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: bet spēlēt viņš arī prot,smukas piespēles dot
es arī novērtēju viņa vakardienas piespēli Morozovam :up
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-22 13:25, pirms 11 gadiem
Liquid rakstīja: es arī novērtēju viņa vakardienas piespēli Morozovam :up
Un tu domā,ka tādi Morozovi arī nekļūdās ?
Slēpts komentārs: Curtiys
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-22 13:29, pirms 11 gadiem
Jūs te ceļat Raiti debesīs un to kurš nekāvās zākajat ka mīkstias utt...Atliek patīt bildi atpakaļ kad pērn pret Vitjaz vienīgais kam nebijā mīziens no Rīgas Dinamo komandas pret policistiem/atsaldētiem bija Ozo...Vai kāds te aizmirsis cik mīksts bija Rēdlihs un Sprukts kuri abi uz zemes četrāpus krita lai nesistu viņus?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 13:29, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Zaharčukam nesen bija smaga trauma un + vel viņš nav nekāds kauslis, viņš nav dumš un pareizi ka nekāvās..


paskatieities mūsu komandā uz Karsumu.. kā asumi pie vārtiem tā Karsiks aizmirst ka ir Mežonis un klusi klusi aizslīd prom.. kapēc te neviens nesaka ka Karsums no kāda nom.īza?
Lieku Tev +100,kautko līdzīgu arī gribēju teikt!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-22 13:30, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Bet vienu gan jāatzīst - Zaharčuka spēka paņēmiens pret Reķi bija viens no labākajiem kāds šajā sezonā redzēts..
Pagaidām noteikti,bet kā jau minēju,ja Karsums nedaudz pacenstos tad domājams ,ka viņam būtu vel labāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-22 13:33, pirms 11 gadiem
Jā , tā bija smuka, kustībā iedeva! Tā gadās!
Liquid rakstīja: es arī novērtēju viņa vakardienas piespēli Morozovam :up
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-11-22 13:36, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Nebūtu šogad Ivanāns komandā tad bilde būtu pavisam cita.. vissi slēptos tieši tāpat kā iepriekšējās 4as ezonas to darija..


piekrītu par OZO kuram vienīgam pietika dūša stāties preti Čehovas atsaldētajiem.. un reāli 4tru gadu laikā ir bijis tikai viens Dinamo hokejists kurš nav baidījies.. es vel liktu klāt Rodžeru kurš neļāva sev kāpt uz galvas jaunajam Čehovietim Fedosejevam kad Rodis lauza roku kautinjaa.. viss.. pārējie tik slīd prom no asām situācijām..
Nu nebija jau tā,ka visi tur baidījās,tas pats Jēkabs kaut vai...
Slēpts komentārs: rainmaker
Slēpts komentārs: KNIFSS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-22 13:44, pirms 11 gadiem
uzsmelt jau nu vienu vajadzēja, kaut ar cimdu rokā...
savādāk pretinieki jau būs Raiču izkoduši, ka šis jau nesit ja atsakās no kautiņa, un visu laiku viņu provocēs.. un Raičam tik būs mazie sodi.. bet ja pretinieks zinās ka var dabūt arī galvā, tad baidīsies pat provocēt...

un vel besī tā filmēšana.. kapēc nav vel kāda kamera kas filmē citas vietas laukumā, kur kautkas notiek.. ne tikai tur kur ir ripa..
kā NHL kad normāli var redzēt atkārtojumā kautiņa iesākumu utt.
tagad tur praktiski tik beigas redzamas. kamera kautkur aizpeld.. un citas kameras nav..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-22 13:49, pirms 11 gadiem
rainmaker rakstīja: Jēkabs un Sprukts pret Vitjaz uz zemes krita lai nebūtu cīņa...tā kā nekādi varoņi paši nav pret policistiem/atsaldētiem.
Vispār tas jau bija Krišjānis,Jēkabs tajā mačā pat nepiedalījās,ja atmiņa mani neviļ....

  +8 [+] [-]

, 2012-11-22 13:51, pirms 11 gadiem
rainmaker rakstīja: Jēkabs un Sprukts pret Vitjaz uz zemes krita lai nebūtu cīņa...tā kā nekādi varoņi paši nav pret policistiem/atsaldētiem.
Atgādināšu, ka tieši Jēkabs izaicināja Timkinu kauties, kurš nav nekāds maziņais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-11-22 13:57, pirms 11 gadiem
Raitis malacis un visu cienu viņam-pagrustija,viegli iedunkaja bet nesita purna ka dzivnieks jo redzeja ka pretinieks nevelas kautinu- kaušli Jablonskis un Mirastijs butu ta izdarijusi bez kompleksiem.

     [+] [-]

, 2012-11-22 14:14, pirms 11 gadiem
Galvenais, ka Ivanans iedzen respektu!
Par Jēkabu, manuprāt, uzvarā pret SKA 5:0 viņš toreiz labi salika vienam, ja nemaldos, Artjuhinam jeb kļūdos?

     [+] [-]

, 2012-11-22 14:30, pirms 11 gadiem
A, ielikt bortā, tad gan atrada atbilstošu pretinieku? Rēķis tak ir aizsargs

policists vs policistu
aizsargs vs uzbrucēju
vārtusargs vs vārtusargu

     [+] [-]

, 2012-11-22 14:34, pirms 11 gadiem
maicins rakstīja: Galvenais, ka Ivanans iedzen respektu!
Par Jēkabu, manuprāt, uzvarā pret SKA 5:0 viņš toreiz labi salika vienam, ja nemaldos, Artjuhinam jeb kļūdos?
lol

  +3 [+] [-]

, 2012-11-22 14:42, pirms 11 gadiem
maicins rakstīja: Galvenais, ka Ivanans iedzen respektu!
Par Jēkabu, manuprāt, uzvarā pret SKA 5:0 viņš toreiz labi salika vienam, ja nemaldos, Artjuhinam jeb kļūdos?
Kļūdies gan pie spēles rezultāta, gan pie tā ar ko Rēdlihs kāvās! Ja būtu bijis Artjuhins, tad diemžēl Rēdlihu būtu pa gabaliem jāliek kopā!
Spēle beidzās 4:1 un Rēdlihs izkāvās ar Ribinu!

     [+] [-]

, 2012-11-22 14:45, pirms 11 gadiem
maicins rakstīja: Par Jēkabu, manuprāt, uzvarā pret SKA 5:0 viņš toreiz labi salika vienam, ja nemaldos, Artjuhinam jeb kļūdos?
leģendas...
vēl pēc diviem gadiem:
"Par Jēkabu, manuprāt, uzvarā pret SKA 9:0 viņš toreiz labi salika vienam, ja nemaldos, Kovaļčukam jeb kļūdos?"

  +4 [+] [-]

, 2012-11-22 14:52, pirms 11 gadiem
Tīri taktiski mēs ar šādu gājienu zaudējām, jo dabūjām 2+10. Neesmu hokeja speciālists, tomēr nomestais cimds mums maksāja papildus 10 minūtes + gribētos, lai Raiča pie šādām situācijām spētu arī atrast noteikumu robežās spēka kontaktu - atbildes spēka paņēmienu, kas būtu ļoti skaidra atbilde. Bet piekritīšu tiem, kas izceļ Raičas ētisko attieksmi pretstatā Vytjaz iepriekšējo sezonu pieredzētajam.
Jā, spēka paņēmiens bija efektīvs, taču mūsu spēlētājiem tas var beigties ar smagu traumu (varēja redzēt, ka Reķis negaidīja šādu pretspēli un nebija sagrupējies), tādēļ atbildes reakcijai būtu jābūt. Jautājums ir par formu. Bet, protams, katrā ziņā ir labi, ka mums ir spēlētājs, kas var norādīt, ka šādi lietas nenotiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-11-22 14:59, pirms 11 gadiem
Raitis kā jau no Ziemeļamerikas samācījies - ja tu esi tik varonīgs, ka vari manu komandas biedru izsmērēt, tad nāc parādi to. Un Zaharčuks parādīja, ka ir mīksties, lai gan pēc augumu parametriem abi ir līdzīgi. (Stepan Zakharchuk - 1,94m 103 kg, Raitis Ivanans - 1,93m 109 kg). Tā, ka nebija tā, ka Raitis aiztiktu kaut kādu mazo.

  +9 [+] [-]

, 2012-11-22 15:01, pirms 11 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Kļūdies gan pie spēles rezultāta, gan pie tā ar ko Rēdlihs kāvās! Ja būtu bijis Artjuhins, tad diemžēl Rēdlihu būtu pa gabaliem jāliek kopā!
Spēle beidzās 4:1 un Rēdlihs izkāvās ar Ribinu!
Bija divas epizodes, divos mačos. Vienā Ribins, otrā Artjuhins. Nekādos gabalos nebija jāliek, te tu brauc auzās.

Ar Raita epizodi manuprāt viss ir kārtībā. Vai 5:2 vai 6:2 man vismaz ir dziļi poh. Ja noraidījums būtu pie līdzīga rezultāta - tad būtu savādāk.

     [+] [-]

, 2012-11-22 15:04, pirms 11 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Kļūdies gan pie spēles rezultāta, gan pie tā ar ko Rēdlihs kāvās! Ja būtu bijis Artjuhins, tad diemžēl Rēdlihu būtu pa gabaliem jāliek kopā!
Spēle beidzās 4:1 un Rēdlihs izkāvās ar Ribinu!
Labi, sorry, kļūdījos, bet tuvu patiesībai bija nav tik laba atmiņa, laiciņš jau arī pagājis kopš tas spēles..

  +4 [+] [-]

, 2012-11-22 16:23, pirms 11 gadiem
spēlei jau beigas bija, vajadzēja sist tāpat nav ko tur džentlmeņus ar krieviem tēlot

  +1 [+] [-]

, 2012-11-22 16:51, pirms 11 gadiem
Lai arī spēka paņēmiens bija tīrs un ļoti jaudīgs, tomēr jāsecina, ka 4min pirms beigām, kad spēles liktenis jau izšķirts, nebija nekādas vajadzības tik sāpīgi nospēlēt pret Rēķi. (drusciņ savādāk izpildījums un Rēķis varēja palikt guļam) Tā kā, nebūtu nemaz iebildis, ja Ivanāns šo ne tikai iedunkātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-22 17:10, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Nebūtu šogad Ivanāns komandā tad bilde būtu pavisam cita.. vissi slēptos tieši tāpat kā iepriekšējās 4as ezonas to darija..


piekrītu par OZO kuram vienīgam pietika dūša stāties preti Čehovas atsaldētajiem.. un reāli 4tru gadu laikā ir bijis tikai viens Dinamo hokejists kurš nav baidījies.. es vel liktu klāt Rodžeru kurš neļāva sev kāpt uz galvas jaunajam Čehovietim Fedosejevam kad Rodis lauza roku kautinjaa.. viss.. pārējie tik slīd prom no asām situācijām..
Un Jēkabu tādu zini? Viņš spēlē Rīgas Dināmo,un nekad neslīd prom...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-22 17:14, pirms 11 gadiem
Māris Druvaskalns rakstīja: Kļūdies gan pie spēles rezultāta, gan pie tā ar ko Rēdlihs kāvās! Ja būtu bijis Artjuhins, tad diemžēl Rēdlihu būtu pa gabaliem jāliek kopā!
Spēle beidzās 4:1 un Rēdlihs izkāvās ar Ribinu!
Nu nu,nepārspīlē,nekas tur nebūtu jāliek pa gabaliem.

     [+] [-]

, 2012-11-22 17:15, pirms 11 gadiem
Tu jau tāds pats mīksts esi,kā tas krievelis! Pedāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-11-22 17:43, pirms 11 gadiem
rainmaker rakstīja: Jūs te ceļat Raiti debesīs un to kurš nekāvās zākajat ka mīkstias utt...Atliek patīt bildi atpakaļ kad pērn pret Vitjaz vienīgais kam nebijā mīziens no Rīgas Dinamo komandas pret policistiem/atsaldētiem bija Ozo...Vai kāds te aizmirsis cik mīksts bija Rēdlihs un Sprukts kuri abi uz zemes četrāpus krita lai nesistu viņus?
Spruktu tu neaiztiec, vinsh gan boksaa neielaidaas, bet Tarnaski piezhmiedza padusee pie ledus, ka tas pat pakusteeties nespeeja.

     [+] [-]

, 2012-11-22 17:44, pirms 11 gadiem
Kā teiktu pie mums "maskačkā" - barsiks nomīza... bļa!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 17:57, pirms 11 gadiem
Tātad ja Jablonskis piedāvātu Ņiživijam nomest cimdus, Sašam būtu jāpiekrīt citādi viņš būtu gļēvulis?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-22 17:58, pirms 11 gadiem
Kaut ka, es neaceros kad jus K.Redlihu= no dir sat, kad tas pagajusho sezonu nomiza ar Jabu kauties, ta vieta vins vienkshi nokritis uz ledus saravies, ta lai nesit, tapat ir ar to Zaharcuku kurs saprata ka nav jega dabut pa purnu, labak 5 min glevluis ,neka visu muzu invalids,es ceru ,ka ar to mani kads saprata Visa ciena Ivananam

     [+] [-]

, 2012-11-22 18:05, pirms 11 gadiem
Vot šis spēka paņēmiens parāda, kas ir Reķis tagad un kas ir viss Dinamo. Viņu visu vieta KHLā ir uz ledus. Nav ko te darīt tādiem mīkstajiem. Jāspēlē ir atbilstošā līmenī. Pašreizējam Dinamo tas varētu būt BAČ. Protams,izņemot tādus kā Karsumu vai Ivanānu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 18:11, pirms 11 gadiem
entuziasts rakstīja: Raitis kā jau no Ziemeļamerikas samācījies - ja tu esi tik varonīgs, ka vari manu komandas biedru izsmērēt, tad nāc parādi to. Un Zaharčuks parādīja, ka ir mīksties, lai gan pēc augumu parametriem abi ir līdzīgi. (Stepan Zakharchuk - 1,94m 103 kg, Raitis Ivanans - 1,93m 109 kg). Tā, ka nebija tā, ka Raitis aiztiktu kaut kādu mazo.
Kāds varonīgs? Ja pats esi teļš un provocē pretinieku uz tādu spēka paņēmienu, kā to izdarīja Reķis, tad saņem. Reķa vieta ir amatieros, tur šitā var kapāt un neviens pāri tā nedara. Bet te tomēr ir profesionāļi. Lai gan varētu teikt arī varonīgs. Reķis ir varonīgs. Tāpat kā Laviņš un daudzi citi dinamieši bezbailīgi ļauj sevi un vārtsargu slanīt, kačāt pretiniekiem statistiku pret sevi, ļauj sevi drāzt visos caurumos.. savā ziņā tas ir varonīgi.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-22 18:11, pirms 11 gadiem
Robis87 rakstīja: Kaut ka, es neaceros kad jus K.Redlihu= no dir sat, kad tas pagajusho sezonu nomiza ar Jabu kauties, ta vieta vins vienkshi nokritis uz ledus saravies, ta lai nesit, tapat ir ar to Zaharcuku kurs saprata ka nav jega dabut pa purnu, labak 5 min glevluis ,neka visu muzu invalids,es ceru ,ka ar to mani kads saprata Visa ciena Ivananam
Ākst, Ivanāns piedāvāja izkauties, uzsveru vārdu PIEDĀVĀJA, bet Jablonskis neko nepiedāvāja, sāka viņu sist. Ir atšķirība.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-22 18:13, pirms 11 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Tātad ja Jablonskis piedāvātu Ņiživijam nomest cimdus, Sašam būtu jāpiekrīt citādi viņš būtu gļēvulis?
Sanāk ka tā! Ozo kaut kā galīgi nebija bail lekt virsū Jablo, dabūt pa muti, bet aizstāvēt savu jaunāko komandas biedru (Cibuļu) + vēl arī kaut kādā makarā pāršķelt Jablo pieri.... ir reizes, kad nav jāmīž dabūt pa muti arī no pārspēka (piem. kad aizstāvi meiteni) un arī kad aizstāvi komandas biedru teiksim tajā pašā hokejā! Acīmredzot popkorna un kolas paaudzei tāda lieta tomēr ir sveša....

     [+] [-]

, 2012-11-22 18:15, pirms 11 gadiem
Ivananam,vēl daudz laika,bus izskauties,pret Simon,Charu un Gilies!
Viņam,nebija iemesla,kauties,bet Ivanans,visu pareizi darija,aizstāveja savejos,nevis,ka pagajušo gadu,musejie,muka no čehovs
vityaz,bet musejie,paši tagat

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 18:17, pirms 11 gadiem
Tad nav ko tādus paņēmienus taisīt, ja zin, ka komandā ir kas var iedot pa muti normāli! Vismaz tas Zaharčuks krita savu līdzjutēju acīs!

     [+] [-]

, 2012-11-22 18:18, pirms 11 gadiem
sarkanskupats_3 rakstīja: Ākst, Ivanāns piedāvāja izkauties, uzsveru vārdu PIEDĀVĀJA, bet Jablonskis neko nepiedāvāja, sāka viņu sist. Ir atšķirība.
Ākst, Krišjānis nokrita rakom pozā, bet šis vismaz Ivanānu pretī pagrūda. Tā kā šis līdzjutējiem nepaliks atmiņā uz mūžu, kā palikuši Krišjānis ar Cibuļski.

     [+] [-]

, 2012-11-22 18:20, pirms 11 gadiem
zaptsudens rakstīja: Tad nav ko tādus paņēmienus taisīt, ja zin, ka komandā ir kas var iedot pa muti normāli! Vismaz tas Zaharčuks krita savu līdzjutēju acīs!
Noteikti cēlās līdzjutēju acīs. Šitādu spēka paņēmienu uztaisīt! Ilgi topa pirmajās vietās varēs skatīt. Plus vēl kaut ko pretī pabikstīja Ivanānam, nebija tā ka galīgi samīzies ka mūsu latvju bābas hokeja aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2012-11-22 18:28, pirms 11 gadiem
sarkanskupats_3 rakstīja: Ākst, Ivanāns piedāvāja izkauties, uzsveru vārdu PIEDĀVĀJA, bet Jablonskis neko nepiedāvāja, sāka viņu sist. Ir atšķirība.
Vins tad vel neko nesaka

     [+] [-]

, 2012-11-22 20:55, pirms 11 gadiem
Mizals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-22 21:02, pirms 11 gadiem
JiSkx rakstīja: Noteikti cēlās līdzjutēju acīs. Šitādu spēka paņēmienu uztaisīt! Ilgi topa pirmajās vietās varēs skatīt. Plus vēl kaut ko pretī pabikstīja Ivanānam, nebija tā ka galīgi samīzies ka mūsu latvju bābas hokeja aizsardzībā.
Nevis pabikstīja, bet iesita ar nūju (par ko pienākās 2min., bet tiesneši neiedeva) un muka uz soliņu. Tātad samīzās. Tādiem nav vietas hokejā. Par savām izdarībām ir jāatbild.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 21:21, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: tu taču esi klauns...uz tādu spēka paņēmienu var jebkurš uzrauties un sekas būs tiesi tadas pašas...
ko tu pedi.ņ! loģiski, ka gandrīz jebkurš, bet nejau tik bieži kā Reķis, Laviņš vai kāds cits LAČ līme'ma spēlētājs KHLā.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 21:22, pirms 11 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Nevis pabikstīja, bet iesita ar nūju (par ko pienākās 2min., bet tiesneši neiedeva) un muka uz soliņu. Tātad samīzās. Tādiem nav vietas hokejā. Par savām izdarībām ir jāatbild.
Kātad! Bet vismaz uz ceļiem netupās Ivanāna priekšā atškirībā no dažiem labiem.

     [+] [-]

, 2012-11-22 21:39, pirms 11 gadiem
JiSkx rakstīja: Kātad! Bet vismaz uz ceļiem netupās Ivanāna priekšā atškirībā no dažiem labiem.
Uz ceļiem arī nebija jātupjās. Bet pagriezt muguru un lēni peldēt prom nav vīrišķīgi. Būtu Jablonskis vai Mirastijs Ivanāna vietā, no mugurpuses vēl tiktu norubīts tas kazaņietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-22 23:44, pirms 11 gadiem
Lācīšplēsis rakstīja: Uz ceļiem arī nebija jātupjās. Bet pagriezt muguru un lēni peldēt prom nav vīrišķīgi. Būtu Jablonskis vai Mirastijs Ivanāna vietā, no mugurpuses vēl tiktu norubīts tas kazaņietis.
Droši vien. Bet, ja tādiem neesot vietas hokejā, tad jau sanāk, ka 80% no Dinamo sastāva nav vietas hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 01:37, pirms 11 gadiem
Mongo rakstīja: Raitis vismaz atškiras no pērnās sezonas Čehovas atsaldeņiem un tos, kas negrib kauties nesit. Lai kā arī daudziem liekas, ka viņš ir tukša vieta, savu darbu viņš dara labi.
Raiča tak vispār profesionālais džentelmenis
ir kaut kāds NHL video, kur viņu tur viens mazāks apķēris, abi slidinās, Raitis visu laiku atskatās, ko treneris rāda, vai vajag, vai labāk pārtruakt.
Beigās kādas minūtes 2-3 mireīgi izslidinājās, kaut ko pateica abi un izvillojās.
Tādā ziņā Raitis ir kā tanks, kuru precīzi vada.
Jablonskis salīdzinot atgādina kaut kādu aizkautu kuili, kas metas virsū kam pagadās.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 01:41, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Zaharčukam nesen bija smaga trauma un + vel viņš nav nekāds kauslis, viņš nav dumš un pareizi ka nekāvās..


paskatieities mūsu komandā uz Karsumu.. kā asumi pie vārtiem tā Karsiks aizmirst ka ir Mežonis un klusi klusi aizslīd prom.. kapēc te neviens nesaka ka Karsums no kāda nom.īza?
Karsums ir par īsu lai kautos.
KArsums toties prot sagrupēt savu spēku un vienkārši monstrozus spēka paņēmienus itkā no zila gaisa pēkšņi izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 01:43, pirms 11 gadiem
sandis444 rakstīja: Nebūtu šogad Ivanāns komandā tad bilde būtu pavisam cita.. vissi slēptos tieši tāpat kā iepriekšējās 4as ezonas to darija..


piekrītu par OZO kuram vienīgam pietika dūša stāties preti Čehovas atsaldētajiem.. un reāli 4tru gadu laikā ir bijis tikai viens Dinamo hokejists kurš nav baidījies.. es vel liktu klāt Rodžeru kurš neļāva sev kāpt uz galvas jaunajam Čehovietim Fedosejevam kad Rodis lauza roku kautinjaa.. viss.. pārējie tik slīd prom no asām situācijām..
nu ja.
Šremps kā pateica, ka nekaujas uzreiz uz LM nometa.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-23 12:15, pirms 11 gadiem
JiSkx rakstīja: Droši vien. Bet, ja tādiem neesot vietas hokejā, tad jau sanāk, ka 80% no Dinamo sastāva nav vietas hokejā.
Muļķības. Neesmu redzējis, ka kāds RD spēlētājs muktu. Arī pret Čehovu pagājšsezon neviens nemuka un pretiniekam ar nūju nesita. Tātad RD spēlētājiem nebija iemesla kauties.