Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Ak Bars'' vēlreiz uzvar viesos

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Ak Bars'' vēlreiz uzvar viesos
Foto: Aleksandrs Safonovs, www.championat.ru

Šovakar otro uzvaru Kontinentālās hokeja līgas (KHL) finālsērijā guvuši Kazaņas ''Ak Bars'' hokejisti, kas ar 4:1 viesos pārspēja Balašihas ''MVD'', sērijā iegūstot pārsvaru 2-0. Divus vārtus uzvarētāju labā guva Dmitrijs Obuhovs.

Veiksme palīdz ''MVD'', atkal 0:0

Pirms šodienas spēles abu komandu treneri nebija veikuši korekcijas, tādēļ šodien notika vakardienas spēles atkārtojums, tiesa, ar lielāku noguruma fonu. Spēles sākumā aktīvāki bija mājinieki, izveidojot vairākus momentus, tomēr reālas vārtu gūšanas iespējas nebija. ''MVD'' pārsvaru sekmēja arī viesu uzbrucēja Dmitrija Obuhova, kurš vakar guva uzvaras vārtus, noraidījums. 8. minūtē situācija šajā statistikas rādītājā izlīdzinājās, turklāt Maikls Gārnets pretējos vārtos darbojās krietni aktīvāk, atvairot vairākus bīstamus metienus.

Pirmajā trešdaļā vārti netika gūti, lai gan abām komandām bija vēl viena iespēja spēlēt vairākumā. Atkal bīstamāk uzbruka ''Ak Bars'', un tikai lielā veiksme palīdzēja mājiniekiem nenonākt zaudētājos. Aleksejs Jemeļins vairākuma laikā meta pāri pustukšiem vārtiem, cita aizsarga Iļjas Ņikuļina metiens atsitās pret vārtu stabu, tomēr ripa spītīgi atteicās ielidot ''MVD'' vārtos. Pēc pirmajām 20 minūtēm rezultāts 0:0, tāpat bija arī vakar. Tiesa, šovakar spēle bija aktīvāka, kas gan nevainagojās vārtu guvumiem. Blakus 0:0 līdzsvars arī izdarīto metienu skaita ziņā - kazaņieši meta septiņas reizes, kamēr mājinieki - par vienu mazāk jeb sešas.

Nedisciplinētība maksā dārgi

Kazaņas komanda šīs sezonas izslēgšanas mačos viesos allaž spēlējusi veiksmīgi, un to apliecināja Grigorijs Paņins, kurš otrās trešdaļas otrajā minūtē vadībā izvirzīja viesus, atklājot spēles rezultātu - 1:0 ''Ak Bars'' labā. 10 sekundes iepriekš aiz mājinieku vārtiem attiecības nolēma izskaidrot ''MVD'' aizsargs Filips Novāks un ''Ak Bars'' uzbrucējs Dmitrijs Kazionovs. Abi saņēma divu minūšu noraidījumu, un spēle četratā pret četriem veiksmīgāk padevās tieši mājiniekiem - Paņins meta no zilās līnijas, savam vārtsargam patraucēja ''MVD'' aizsargi, un ripa ielidoja ''MVD'' vārtos.

Turpmākajās minūtēs notika tas pats, kas trešdaļas sākumā, proti, abas komandas turpināja aktīvi pelnīt soda minūtes, un ''Ak Bars'' - gūt vārtus. Tiesa, līdz tam nācās pagaidīt. Spēlējot vairākumā, nepatīkams notikums skāra ''MVD'' labāko vārtu guvēju Alekseju Cvetkovu, kurš laukumu pameta ar asiņojošu seju - viņam pa galvu trāpīja komandas biedra mestā ripa, taču tas nebija šķērslis, lai viņš jau pēc dažām minūtēm atkal atgrieztos laukumā. Neizmantojuši vairākumu, mājinieki nonāca mazākumā, jo atkal nesavaldīgs bija mājinieku uzbrucējs Jurijs Babenko, pretiniekam iesitot pa seju. Viesi ''MVD'' par šo pārkāpumu sodīja, panākot 2:0. Aleksejs Badjukovs apmuļķoja visus, un Obuhovs ripu raidīja tukšos vārtos. Līdz trešdaļas izskaņai viesu pārsvars neapsīka, turklāt ''MVD'' nebija nekādu argumentu, lai spēli ievirzītu viņiem labvēlīgā gultnē - pēc otrajām 20 minūtēm 2:0 vadībā ''Ak Bars''.

Neliela sasparošanās nelīdz

Nedisciplinētības sekas mājinieki izjuta trešās trešdaļas sākumā - to nācās iesākt mazākumā, spēlējot trijatā pret pieciem oponentiem. Laukumā atgriezās ceturtais mājinieku hokejists, un ''Ak Bars'' panāca 3:0, praktiski padarot zināmu mača uzvarētāju. Trešdaļā bija nospēlētas 60 sekundes, kad ripa pēc Jarko Immonena metiena šķērsoja vārtu līniju, tomēr lielākie nopelni pienācās aizsargam Ņikuļinam, kurš somam atdeva lielisku piespēli, un uzbrucējam atlika ripu raidīt tukšos mājinieku vārtos. Viesi mājinieku uzdevumu padarīja praktiski neiespējamu, jo ''Ak Bars'' ir komanda, kas, iegūstot pārsvaru, bieži vien izveido nepārvaramus aizsardzības vaļņus.

Tas gan neattiecās uz spēli mazākumā - Martins Štrbaks panāca 1:3. Vairākuma laikā saspēli veidoja tikai Novāks, Štrbaks un Mets Elisons. Pirmais piespēlēja, pēdējais meta garām vārtiem, taču ripa ļoti veiksmīgi atrada slovāku aizsargu, kuram atlika to ieraidīt tukšos pretinieku vārtos. ''MVD'' hokejisti sasparojās, tomēr tas palīdzēja spēles gaitu tikai izlīdzināt, ne gūt pārsvaru. Samazināt viesu pārsvaru tā arī neizdevās, nelīdzēja arī Gārneta nomainīšana pret sesto laukuma spēlētāju. Vēl vairāk - 16 sekundes pirms spēles beigām Obuhovs ripu ar slaidu trajektoriju raidīja mājinieku vārtos, panākot 4:1. Viņam šie bija otrie vārti šovakar, un trešais precīzais raidījums finālsērijā. Sērijā ar 2-0 vadībā izvirzījusies ''Ak Bars'' komanda, turklāt nākamās divas spēles norisināsies Kazaņā. Jāpiebilst, ka kazaņieši sasnieguši varenu sēriju - pret ''MVD'' gūti panākumi jau 16. mačos pēc kārtas! Tāpat dueļos starp ''MVD'' galveno treneri Oļegu Znaroku un ''Ak Bars'' virsvadoni Zinetuļu Biļaļetdinovu sešas reizes triumfējis otrais.

KHL, fināls, 2.spēle

Balašihas ''MVD'' - Kazaņas ''Ak Bars'' 1:4 (0:0, 0:2, 1:2)

Vārti: 21:18 Paņins (Morozovs, Kapanens) 0:1, 35:27 Obuhovs (Ņikuļins, Badjuhovs, vair.) 0:2, 41:00 Immonens (Kapanens, Ņikuļins, vair.) 0:3, 45:19 Štrbaks (Novāks, Elisons, vair.) 1:3, 59:44 Obuhovs (tukšos vārtos) 1:4
Metieni: 19:21
Soda minūtes: 16:16
Vārtsargi: Maikls Gārnets - Petri Vehanens
Skatītāji: 6000
Sērijā: 0:2

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 22:56, pirms 14 gadiem
zhel es tomer par MVD, kaut gan ja liktu likmes droshi vien liktu uz AK Bars! Tomer ka neka vinji ir meistarigaki, .. bet no otras puses tas ir sports un te durvis visiem ir atvertas!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:01, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Labāks? Protams - noteiktas jomās bet ja man jaizvēlas rit uz Ventspili aizbraukt ar auto vai traktoru, es izveletos pirmo
A piecelies ātrāk un iebrauc Rīgā ar Johan Deer , kurš vidēji jauns maksā ap 70 000 Ls .Spīd un laistās . Visa Rīgas lauku vecenes būs tavas , jo tikai tās varēs tevi pa īstam novērtēt .Citi jau redzēs tikai traktoru .

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:06, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: A piecelies ātrāk un iebrauc Rīgā ar Johan Deer , kurš vidēji jauns maksā ap 70 000 Ls .Spīd un laistās . Visa Rīgas lauku vecenes būs tavas , jo tikai tās varēs tevi pa īstam novērtēt .Citi jau redzēs tikai traktoru .
Tapēc jau saku ka noteiktas jomās traktors ir labāks. Redz, kā esi atklajis arī iespaida atstāšanai uz lauku sievietēm. Bet kā transportlīdzekli personīgi es izvēlos auto.

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:09, pirms 14 gadiem
Tiem(šoreiz Ivara klonam), kas atspērušies piemin OS, kā argumentu, ka NHL spēlē tikai zvaigznes, bet KHL lielākā daļa ir sēņuveči- sausi skaitļi:

RUS izlasē 11NHL laukuma spēlētāji kopā 4 spēlēs nospēlēja aptuveni 720minūtes, bet 9 KHL spēlētāji aptuveni 480 minūtes!

NHL spēlētāji guva 9vārtus:

720min:9vārti= 80:5(spēlētāju skaits laukumā)=16min RUS NHL piecinieks guva 1 vārtus!!!

KHL spēlētāji guva 7vārtus:

480min:7vārti=69:5=13.8 min RUS KHL piecinieks duva 1 vārtus!!!

Tātad, Krievijas izlasē 5 NHL spēlētājiem bija nepieciešamas 16 minūtes lai iemestu vārtus, bet KHL pieciniekam tikai 13,8 minūtes.
Tas gan ir tikai viens rādītājs un par gluži objektīvu to nosaukt grūti, taču neviens neapstrīdēs to, ka par RUS spēku tika uzskatītas NHL uzbrukuma zvaigznes, taču šajā aprēķinā redzams, ka tā nav un tieši uzbrukumā NHL spēlētāji ir bijuši vājāki par KHL spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:11, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: MVD augt,un augt ar visu Znaroku ,lai normāli spēletu finālā,te halavas cauri neies!!!! MVD nau fināla cienīgi ,ok vinēja cska,kas knapi noturējās astotniekā.RD ar satraumētiem vartsargiem,loko bij galvas tiesu meistarīgāki tik vārtsargs nodzīts !!!Un tad atnāca meistari un parādija ,ka HALAVŠČIĶIEM nav ko darīt finālā!!!!
Tas, ka vairaakaam koamndaam kaadi truukumi, bet finaalaa pretii speelee ljooti speeciiga komanda, nenoziimee, ka viss ieprieksheejais bija haljava!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:14, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tiem(šoreiz Ivara klonam), kas atspērušies piemin OS, kā argumentu, ka NHL spēlē tikai zvaigznes, bet KHL lielākā daļa ir sēņuveči- sausi skaitļi:

RUS izlasē 11NHL laukuma spēlētāji kopā 4 spēlēs nospēlēja aptuveni 720minūtes, bet 9 KHL spēlētāji aptuveni 480 minūtes!

NHL spēlētāji guva 9vārtus:

720min:9vārti= 80:5(spēlētāju skaits laukumā)=16min RUS NHL piecinieks guva 1 vārtus!!!

KHL spēlētāji guva 7vārtus:

480min:7vārti=69:5=13.8 min RUS KHL piecinieks duva 1 vārtus!!!

Tātad, Krievijas izlasē 5 NHL spēlētājiem bija nepieciešamas 16 minūtes lai iemestu vārtus, bet KHL pieciniekam tikai 13,8 minūtes.
Tas gan ir tikai viens rādītājs un par gluži objektīvu to nosaukt grūti, taču neviens neapstrīdēs to, ka par RUS spēku tika uzskatītas NHL uzbrukuma zvaigznes, taču šajā aprēķinā redzams, ka tā nav un tieši uzbrukumā NHL spēlētāji ir bijuši vājāki par KHL spēlētājiem!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:17, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tapēc jau saku ka noteiktas jomās traktors ir labāks. Redz, kā esi atklajis arī iespaida atstāšanai uz lauku sievietēm. Bet kā transportlīdzekli personīgi es izvēlos auto.
Par tām sievietēm malacis labi ieknābi , es to novērtēju . Ha!!!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:18, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Izrūnija MVD pa pilnu programmu un izmētāja pa bortiem, tā arī sanāk. Ko tad MVD uzvarēja pa ceļam uz finālu? Galīgi izķidātu CSKA un kā līdzīgs ar līdzīgu ar RD cīnijās, kas knapi playoff tika. tālāk septiņas spēles ar Lokomotīvi, kas šogad ir pakāpeinu zemāk nekā pagājušogad. Vidējais līmenis Rietumos ir augstāks, taču top komandas Austrumos - magņitka, Akbars un Ufa ir ievērojami labākas. MVD nekad nspēlētu finālā, ja būtu apvienotais playoffs
pilnīgas muļķības! ja runājam par haļavām, tad tādā veidā radies tu!
MVD rāda ļoti labu komandas spēli! Visām komandām ir svarīgi kas spēlē, bet MvD 4. maiņa var spēlēt tikpat rezultatīvi kā 1!
Viņi regulārajā sezonā bija 2.! Ņemot vērā, ka mums bija spēcīgāka divīzija! saki, ka viņi spēlēja kā līdzīgs ar līdzīgu ar DinamoR, bet neņem vērā, ka RDI uzvarēja nr1 mūsu divīzijā- SKA!
Tātad netiešā veidā MvD ir labāki par SKA!
Kā arī uzvarēja Loko!!
Atcerēsimies, ka Loko pagājušajā sezonā, finālā jau papisa AK Bars!
Gribētu redzēt, ko tu teiksi, ja MvD paņems titulu!
Besī ārā šitie... MvD ir finālā un bija 2. divīzijā pēc sezonas!Var paveikties 1. spēlē, bet ne visā sezonā, tā kā ej dir..

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:22, pirms 14 gadiem
aigar076 tavi cipari pierāda to ka daudzas NHL zvaigznes īstenībā ir tikai reklāmas produkti ( uzspūstās zvaigznes ) . Reālos apstākļos čiks vien sanāk .

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:22, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: par kādām zvaigznēm Tu tur murgo??
Kurš no AK Bars spēlētājiem jebkad ir bijis kaut NHL mēroga zvaigzne?
Par zvaigznēm neiet runa!
Pasties uz SKA!
Viņiem bija agrākā St. luisas Blues zvaigzne Čajņiks,visas ASV zvaigzne Ešs un vēl pilna dir** ar spēlētājiem, kas vidusmēra NHL komandā tiktu 2-3 maiņā, bet RDI viņus izlika! Ir pasaules hokejs un ir NHL! Ja tu esi superzvaigzne vienā, tas nenozīmē, ka būsi tāda pati zvaigzne arī otrā! Abpusējs piemērs Hosa un Jāgrs!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:25, pirms 14 gadiem
Var jau nedaudz piekrist, ka veiksme bij MVD pusē, jo nebija jāspēlē ne pret SKA, ne pret MD, kas tomēr izskatījās uz papīra spēcīgāki, bet šeit man tas kaut kā pie kājas, jo spēle ir līdz 3 - 4 uzvarām, kas tad pie velna liedza Ska vai MD parādīt, ka tiešām ir spēcīgāki, tas ir sports, ja Šveice vai Latvija iekļūtu PČ finālā, kļūst tikai interesantāk, daudziem liekas labāk ir ja paņemt uz papīra pirms sezonas salīdzināt sastāvus komandām un automātiski izdalīt vietas. Kāda jēga tad spēlēt, uzvar tas, kas pelnījis uzvarēt. Vienīgais protams ir tas, ka jūtams, ka MVD vietā tur veiksmes gadījumā varēja atrasties RD, šādas iespējas var kādu laiku arī nebūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 23:33, pirms 14 gadiem
Nē nu kauns lasīt... atkal aiziet līgu salīdzināšana un MvD nolikšana...
Top 1-5 KHL var cīnīties ar NHL top 1-5, bet tālāk jau NHL graus!
Tur arī ir tas līgas prestižs, ka līmenis augsts un starpība starp 1 un pēdējo vietu nav tik liela- tāpēc NHL ir spēcīgākā līga!
MVD ir spēcīga komanda! Viņi bija priekšā Mdinamo, Rdinamo, Loko, Atlantam un Spartakam! liekat tak viņiem mieru!
Viss ir pelnīti un viss notiek!
Idiotiem skaidroju, ka cīņa ir nevis līdz 2. uzvarām bet gan līdz 4!
Matemātiski pastāv 33,3% iespēja, ka pēc 2 spēlēm rezultāts būs 0:2!
kā arī 33,3%, ka būs 2:0 un 33,3%, ka būs 1:1!
viss vēl notiek un Mvd cīnās!
Pēc RDI izstāšanās es par miličiem!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:36, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Uzvarēja LOKO???? ha,ha,ha kuram pirms PO nomainijās treners un vārtsargs bij riktīgs caurums šogad!?!?!?! Ok nebij halava,bet bij apstākļu sakritība par labu MVD,bet tikai ne izcīnīta !!!! AK BARS visu regulāro spēļu laiku taupija sevi,mainīja iespēles,pieciniekus,praktiski gatavojās PO ,bet tā lai neizlidotu no astotnieka un tad BĀC PO Barisu AM, Metalurgu AM,AM,Salavatu Ņam un kas salīdzinājumā ar šīm komandām ir MVD ?!?! DESERTS !!!!!!!!!
100% piekrītu .Netiks MVD pāri AK Baris .Te pat tiesneši nepalīdzēs .Kādu klasi viņi parādīja vakar kad MVD iemeta otro golu .Tas bija kaut kas .

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 23:36, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tiem(šoreiz Ivara klonam), kas atspērušies piemin OS, kā argumentu, ka NHL spēlē tikai zvaigznes, bet KHL lielākā daļa ir sēņuveči- sausi skaitļi:

RUS izlasē 11NHL laukuma spēlētāji kopā 4 spēlēs nospēlēja aptuveni 720minūtes, bet 9 KHL spēlētāji aptuveni 480 minūtes!

NHL spēlētāji guva 9vārtus:

720min:9vārti= 80:5(spēlētāju skaits laukumā)=16min RUS NHL piecinieks guva 1 vārtus!!!

KHL spēlētāji guva 7vārtus:

480min:7vārti=69:5=13.8 min RUS KHL piecinieks duva 1 vārtus!!!

Tātad, Krievijas izlasē 5 NHL spēlētājiem bija nepieciešamas 16 minūtes lai iemestu vārtus, bet KHL pieciniekam tikai 13,8 minūtes.
Tas gan ir tikai viens rādītājs un par gluži objektīvu to nosaukt grūti, taču neviens neapstrīdēs to, ka par RUS spēku tika uzskatītas NHL uzbrukuma zvaigznes, taču šajā aprēķinā redzams, ka tā nav un tieši uzbrukumā NHL spēlētāji ir bijuši vājāki par KHL spēlētājiem!
Tāpēc krievi arī zaudēja, ka Bikovs spēlēja kaut kādu pagātnes hokeju ar četrām vienādām maiņām. Būtu Kovi un Ovi dragājuši pa 30 min, būtu variants, bet tā jau ir tēma citai sarunai. Lielāko daļu golu KHL sameta pret Latviju. Pārējās trijās spēlēs pa golam. Un es jau nesaku, ka KHL vispār nav spēlētāju, kas varētu spēlēt līmenī NHL. Bet tas, ka tādas viduvējības kā Elisons vai Novaks vai Štrabaks var būt līderi kausa fināla komandā, tas arī liecina par līmeni

  -2 [+] [-]

, 2010-04-16 23:36, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Pēc 4:0 gaidu Znaroku LV
Tev paris dienas principiala starpiba???
"Stripainie" salauza šo speli !!! Tas ir fakts skatijos no A līdz Z
Ta ir tīra maucība ta Play-off tiesat !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-16 23:41, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Nē nu kauns lasīt... atkal aiziet līgu salīdzināšana un MvD nolikšana...
Top 1-5 KHL var cīnīties ar NHL top 1-5, bet tālāk jau NHL graus!
Tur arī ir tas līgas prestižs, ka līmenis augsts un starpība starp 1 un pēdējo vietu nav tik liela- tāpēc NHL ir spēcīgākā līga!
MVD ir spēcīga komanda! Viņi bija priekšā Mdinamo, Rdinamo, Loko, Atlantam un Spartakam! liekat tak viņiem mieru!
Viss ir pelnīti un viss notiek!
Idiotiem skaidroju, ka cīņa ir nevis līdz 2. uzvarām bet gan līdz 4!
Matemātiski pastāv 33,3% iespēja, ka pēc 2 spēlēm rezultāts būs 0:2!
kā arī 33,3%, ka būs 2:0 un 33,3%, ka būs 1:1!
viss vēl notiek un Mvd cīnās!
Pēc RDI izstāšanās es par miličiem!
Ne velti saka - mīlestība padara aklu .MVD var būt NHL pirmajā pieciniekā? Es pareizi sapratu ?Reti nākas sastapt tādus optimistus vai ....!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:41, pirms 14 gadiem
MVD būs loti gruti panakt luzumu serija! Loti gruti! Skatoties sis dienas speli AK Bars izskatijas daudz labak! MVD jebkura gadijuma jau uz doto bridi ir paveikusi fenomenalu darbu un ir sasniegusi loti daudz! Kartejo reizi pieradas tas(sezonas konteksta) ,ka ne nauda ir galvenais(protams,bez naudas ari nevar),bet tomer ,galvenais ir kolektivs un ta saliedetiba!

Ceresim,ka Znaroks tik pat patikamas emocijas spes sagadat ari ar izlasi!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:42, pirms 14 gadiem
madness rakstīja: Uzvarēja LOKO???? ha,ha,ha kuram pirms PO nomainijās treners un vārtsargs bij riktīgs caurums šogad!?!?!?! Ok nebij halava,bet bij apstākļu sakritība par labu MVD,bet tikai ne izcīnīta pār khl monstriem vieta finālā !!!! AK BARS visu regulāro spēļu laiku taupija sevi,mainīja iespēles,pieciniekus,praktiski gatavojās PO ,bet tā lai neizlidotu no astotnieka un tad BĀC PO Barisu AM, Metalurgu AM,AM,Salavatu Ņam un kas salīdzinājumā ar šīm komandām ir MVD ?!?! DESERTS !!!!!!!!!
MvD jau visiem ir deserts! arī mēs viņus gribējām redzēt Rīgā 1/4 finālā! MvD palika 2. mūsu divīzijā! priekšā manis pieminētajām komandām!
Loko nomainījās treneris, viņi tika pāri spartak, bet netika pāri MvD?
MvD bija vienīgie favorīti 1/4 fināla, kas uzvarēja pretinieku!
tātad reāli ne1 komanda nebija pelnījusi tikt finālā?
Pie tam uz Jaroslavļu atnāca ne1 cits, kā Vorobjovs! Un spriežot pēc visa viņš paspēja adoptēties! Un par Ak Bars nu ok, PO viņiem tika spēcīgāki pretinieki, tikai tāpēc, ka rietumos underdogi salika favorītus un parādīja, ka superstāru skaits nav galvenais. Bet MvD salika tos underdogus!
Viss ir pareizi! Un tie idioti, kas titulu jau atdod ak barsam ,domājams, nemaz neskatīsies ne NHL PO, ne Pk, jo statistiski un vēsturiski viss ir skaidrs, bet laukumā-!!!

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:44, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Ne velti saka - mīlestība padara aklu .MVD var būt NHL pirmajā pieciniekā? Es pareizi sapratu ?Reti nākas sastapt tādus optimistus vai ....!
nevarētu sezonas gaitā, bet 1 spēli ar Caps varētu nospēlēt +-2 goli!
Varbūt nedirs**imies un skatīsimies, kas notiks?

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:44, pirms 14 gadiem
nemiersmc rakstīja: Tev paris dienas principiala starpiba???
"Stripainie" salauza šo speli !!! Tas ir fakts skatijos no A līdz Z
Ta ir tīra maucība ta Play-off tiesat !!!
Tu domā par labu AK BARIS ?

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:54, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: nevarētu sezonas gaitā, bet 1 spēli ar Caps varētu nospēlēt +-2 goli!
Varbūt nedirs**imies un skatīsimies, kas notiks?
Es nemaz ne....s ,bet cienu tavus uzskatus , kaut gan nemaz tiem nepiekrītu . DR arī nnorautu vienu spēli ar jebkuru NHL klubu .A CAPS man arī simpatizē , bet SK neiegūs , kaut gan pēc mārketinga principiem tieši Capital jāiegūst SK .Redzēsim .

     [+] [-]

, 2010-04-16 23:57, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: veči tas ir Znaroks! Viņš izdomās ko darīt! Pie tam viņam palīdz Vītoliņš! Es par MvD! ne tikai tapēc, ka viņus trennē Znaroks, bet ja nespēlē mans favorīts, tad parasti esmu par underdogiem! Znaroks parādīs Napoleona cienīgu stratēģuju TO ES SOLU!
Znaroks,gan nekad nav izceelies ar iipassaam taktiskajaam gudriibaam un streegiskaam viltiibaam!
Zinetula Bilaletdinovs sajaa zinaa ir klasi paaraaks,gan kaa speeleetaajs,gan kaa treneris.Taapeec visticmaak seerija beigsies peec divaam speeleem Kazanaa

     [+] [-]

, 2010-04-17 00:00, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Es nemaz ne....s ,bet cienu tavus uzskatus , kaut gan nemaz tiem nepiekrītu . DR arī nnorautu vienu spēli ar jebkuru NHL klubu .A CAPS man arī simpatizē , bet SK neiegūs , kaut gan pēc mārketinga principiem tieši Capital jāiegūst SK .Redzēsim .
pēdējais teikums ir domāts visiem, kas uzskata, ka fināls beidzās tad, kad tika noskaidroti tā dalībnieki!
tas attiecas arī uz teiv 007

  +1 [+] [-]

, 2010-04-17 00:21, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tāpēc krievi arī zaudēja, ka Bikovs spēlēja kaut kādu pagātnes hokeju ar četrām vienādām maiņām. Būtu Kovi un Ovi dragājuši pa 30 min, būtu variants, bet tā jau ir tēma citai sarunai. Lielāko daļu golu KHL sameta pret Latviju. Pārējās trijās spēlēs pa golam. Un es jau nesaku, ka KHL vispār nav spēlētāju, kas varētu spēlēt līmenī NHL. Bet tas, ka tādas viduvējības kā Elisons vai Novaks vai Štrabaks var būt līderi kausa fināla komandā, tas arī liecina par līmeni
Tas neko neliecina. Kur teikts,ka NHL zvaigznes tādas būs KHL.
Lielākā starpība starp KHL un NHL ir noteikumi un laukumu izmēri. Bez šaubām,NHL spēlē individuāli talantīgāki spēlētāji,kā KHL (kopumā)
Šis tavs stāsts darbotos tad,ja uz KHL nebrauktu ex-NHL spēlētāji un nebūtu iespējas salīdzināt.
Ko KHL ir parādījis Jāgrs,Fjodorovs ? Atbrauc Torensens NHL viduvējība un KHL nospēlē labāk nekā Jāgri šmāgri visi kopā salikti.
Un lokauta laikā bija iepēja pavērot tos mistiskos stārus RUS līgā.
No pēcpuses viņiem nezibeņoja.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-17 00:24, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: pēdējais teikums ir domāts visiem, kas uzskata, ka fināls beidzās tad, kad tika noskaidroti tā dalībnieki!
tas attiecas arī uz teiv 007
Tev puis vajadzeetu pamaaciities diskusiju kultuuru .Citaadu uzskatu paudeejus tev neviens nedod tiesiibas apsaukaat par idiotiem!.Tas pirmkaart
OTRKAART teoreetiski,jau MVD pastav iespeeja,atspeeleeties,bet praktiski loti nieciiiga

     [+] [-]

, 2010-04-17 00:31, pirms 14 gadiem
erudīts007 rakstīja: Tev puis vajadzeetu pamaaciities diskusiju kultuuru .Citaadu uzskatu paudeejus tev neviens nedod tiesiibas apsaukaat par idiotiem!.Tas pirmkaart
OTRKAART teoreetiski,jau MVD pastav iespeeja,atspeeleeties,bet praktiski loti nieciiiga
Kapēc? te ir demokrātija, un ko gribu, to saku! Kā arī ja runājam par pieklājību, tad teikt, ka MvD nav iespēju, vai teikt, ka iespējas ir niecīgas ir nepieklājīgi!
Par idiotiem es apsaukāju tos, kas savu ideju izsaka nevis kā domu, bet kā faktu! +Kā arī jau teicu literāri apsaukāties man dod demokrātijas tiesības!
Teorētiski pastāv, bet praktiski niecīgas? tātad abējādi pastāv! es pat neteiktu pastāv, jo rez ir 2:0 nevis 3:0 un regulārajā sezonā Ak Bars nerādīja neko īpaši spīdošu! Kā parādīja RDI arī underdogi un outsaideri var cīnīties uz izlidināt līderus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-17 00:39, pirms 14 gadiem
Da kas notiktu sportā, ja titulus dalītu pēc jūsu principa? atcerēsimies ČL 2003-2004, kurā finālā tikās Porto un Monako, kad 1/2 no "spēcīgajām" komandām bija tikai Čelsa! Arī hokejā šādi pavērsieni notiek! Te visi jau saka, ka Ak Bars jau ir 2. tituls pēc kārtas, nu lai viņi tā domā! Galu galā, šitie paši eksperti arī teica, ka mēs PO uzvarēsim 3 mačos SKA!

     [+] [-]

, 2010-04-17 00:45, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Da kas notiktu sportā, ja titulus dalītu pēc jūsu principa? atcerēsimies ČL 2003-2004, kurā finālā tikās Porto un Monako, kad 1/2 no "spēcīgajām" komandām bija tikai Čelsa! Arī hokejā šādi pavērsieni notiek! Te visi jau saka, ka Ak Bars jau ir 2. tituls pēc kārtas, nu lai viņi tā domā! Galu galā, šitie paši eksperti arī teica, ka mēs PO uzvarēsim 3 mačos SKA!
Lai kā arī nebūtu,nākamā spēle MVD būs izšķirošā. Ja AK Bars paņems arī trešo spēli,tad MVD cīņa būs beigusies.
Šodien pirmo reizi šajā PO MVD spēlētāju acīs un rīcībā bija redzams bezcers un tāda nolemtība. AK Bars lieliski lasa MVD spēli.

     [+] [-]

, 2010-04-17 00:50, pirms 14 gadiem
visām komandām bija lieli klupieni. nezinu, manuprāt vienīgā, komanda, kas nebija cietusi sagrāvi bija UFA, un re kas notika!
Tava doma jau ir siltāka!
Es negribētu teikt, ka cīņa būs beigusies, bet situācija būs kritiska! Bet tagad atdot titulu... tad jau uz Vāciju ne1 nevajag braukt! Lai Top 4 izlases izmet akmens, šķēres, papīrīts un miers! Ietaupīti līdzekļi

     [+] [-]

, 2010-04-17 01:01, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: visām komandām bija lieli klupieni. nezinu, manuprāt vienīgā, komanda, kas nebija cietusi sagrāvi bija UFA, un re kas notika!
Tava doma jau ir siltāka!
Es negribētu teikt, ka cīņa būs beigusies, bet situācija būs kritiska! Bet tagad atdot titulu... tad jau uz Vāciju ne1 nevajag braukt! Lai Top 4 izlases izmet akmens, šķēres, papīrīts un miers! Ietaupīti līdzekļi
Sezona un PO izspēle divas dažādas lietas. Klupieni sezonas laikā neko nenozīmē. Priekš tam arī ir klubu menedžeri,kas sezonas gaitā atsijā liekos un piesaista vajadzīgos spēlētājus.
Runājot par PČ. Nevajag līdzināt PČ ar KHL sezonu. Tās ir nesalīdzināmas lietas. Kluba komanda PO tiek veidota visu sezonu utt. Uz PČ komanda tiek veidota labi ja 3 nedēļas. Z-Amerikāņiem tas laiks vēl īsāks. Tava doma saprotama par tām šķērēm un papīrīšiem.
Sports ar to arī ir interesants,ka nekad neko nevar zināt par 100%.
Bet arī sportā ir likumsakarības un tie izņēmuma gadījumi ir tikai izņēmumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja