Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzvar arī Ņižņekamskā

Jānis Celmiņš

Rīgas "Dinamo" komanda izcīnījusi otro uzvaru pēc pārtraukuma Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL). Izbraukuma spēlē Ņižņekamskā dinamieši lieliskā stilā ar 5:3 apspēlēja vietējo "Neftekhimik" komandu.

Divas dienas iepriekš rīdzinieki Kazaņā ar 3:1 apspēlēja Gagarina kausa ieguvējus "AK Bars", veiksmīgi iesākot izbraukuma spēļu tūri pēc pārtraukuma KHL turnīrā. Šodien visi "Dinamo" atbalstītāji no komandas gaidīja veiksmīgu turpinājumu un dinamieši nepievīla.

Spēli krietni veiksmīgāk iesāka mūsējie un pēc nepilnām četrām spēles minūtēm bija izvirzījušies vadībā ar 2:0. Rezultātu atklāja Martins Karija – vārtu priekšā nesapratās "Neftekhimik" aizsargi, arī Ivans Kusķins nebija glābējs un Karija guva savus pirmos vārtus pēc smadzeņu satricinājuma izārstēšanas. Mirkli vēlāk Kusķins nespēja tvert arī Marsela Hosas mesto ripu no asa leņķa un "Dinamo" dubultoja pārsvaru – 2:0. Perioda vidū pēc Maika Iguldena piespēles trešos vārtus "Dinamo" labā guva Mārtiņš Cipulis un pielika punktu pirmajām 20 spēles minūtēm.

Arī otrais periods aizritēja ar "Dinamo" hokejistu pārsvaru, taču vairāk iespēju gūt vārtus bija laukuma saimniekiem. Pēc Oļega Sorokina un Sanda Ozoliņa nesaprašanās savā zonā "Dinamo" glāba vien Edgara Masaļska meistarība. Mirkli vēlāk klasi parādīja Zviedrijas izlases uzbrucējs Niklass Persons. Apspēlējot trīs rīdziniekus viņš guva pirmos vārtus arī mājinieku labā. 1:3 - ar tādu rezultātu noslēdzās otrās 20 spēles minūtes.

Trešais mača periods sākās ar ievērojamu "Neftekhimik" ofensīvu. Jau perioda pirmajā minūtē Sergejs Demagins samazināja viesu pārsvaru līdz minimumam (2:3), bet brīdi vēlāk, kad uz sodīto soliņa atradās Marsels Hosa, mājinieki izlīdzināja rezultātu. Pēc precīza Jevgēņija Rjasenska metiena rezultāts kļuva 3:3. Visa trešā perioda pirmā puse aizritēja nervozā gaisotnē – "Dinamo" pat paspēja uzspēlēt trīs pret pieciem, taču mājinieki Masaļski pārspēt neprata. Pašaizliedzīgi spēlēja visi mūsu hokejisti un tas vainagojās panākumiem mirkli vēlāk. Perioda divpadsmitajā minūtē Maika Iguldena mestā ripa trāpīja pa "Neftekhimik" vārtu stabu, taču tā atleca uz lāpstiņa Mārtiņam Cipulim un viņš to raidīja vārtos, gūstot jau savus otros vārtus – 4:3.

Īsā mirklī (37 sekunžu laikā) veiksme vēlreiz smaidīja "Dinamo". Otros vārtus spēlē guva līgas rezultatīvākais spēlētājs Marsels Hosa un ļāva rīdziniekiem nedaudz uzelpot – 5:3. Atlikušajās astoņās minūtēs vārti netika gūti un "Dinamo" svinēja pelnītu otro uzvaru pēc kārtas.

Informācija tiks papildināta…

+104 [+] [-]

, 2009-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
jājājā. malači.
liels prieks par Marselu un Mārtiņu.
Masaļskis arī ļoti labi nostāvēja.
Un jā, pie rezultāta 3:3 man likās, ka tūlīt sajukšu prātā. ;D

  +7 [+] [-]

, 2009-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
ļoti labi,super!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
Labais!

 +34 [+] [-]

, 2009-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
Labs sizets 3-0 3-3 5-3

 +12 [+] [-]

, 2009-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
Jāsaka, ka bija jautri.

 +59 [+] [-]

, 2009-11-14 16:11, pirms 14 gadiem
Malači!" tagad es saprotu, kāpēc visiem treneriem sirmi mati!"

  +5 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Skaisti.

 +14 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
"M" uzvaras gajiens

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Malači !!!

 +61 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Hossa valda KHL

 +18 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Uzvara labi!! Lieliski! !!
Bet..nu DR spelejas ar Shuplera! darbu!
Malachi ka sanemas!!!!
Hossam atkal 2vi gooli!
Karijs lenam sak atguties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
maisam gals vaļā......cerams

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Labi, ka tā beidzaas!

 +41 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
tā viņš tagad būs

 +13 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
malači Dinamo, pēc 3:3 jau neticēju, bet tad tas izdevās! UZVARA!! Hossa kā vienmēr formā!

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Mazs trilleris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Viss ir labs,kas labi beidzas!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
lieliski...Edgars vienkārši monstrs
Slēpts komentārs: delpjero
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Nebriiniishos, ja Hossa un Masaljskis shonedeelj tiks iekljauti KHL zvaigzhnu 5niekaa - t.i. kaa nedeeljas labaakie!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
paldies čaļiem par spēli Prieks ka spēja saņemties un izcīnīt uzvaru

 +32 [+] [-]

, 2009-11-14 16:12, pirms 14 gadiem
Kreipāns: Nū jā pirmajās 10 minūtēs mēs jau samētām tos 10 golus!
no'šīm kļūdām man šī vis vairāk patika

  +5 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
sirmaki mati

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
tā spēlēt aizsardzībā nevar!nosit,bet nevar

  +7 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
pastresoju gan riktīgi, bet malači, ka beigās saņēmās! GALVIŅŠ klupdams , krisdams cīnījās. protams, visi malači

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
LIELISKI! Cipulis malacis, ir sanemies. Bet nervus tomer pakutinaja.

  +8 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
nē, nu diezgan traki jau bija no 3:0 uz 3:3 un tas mazākums, bet labi ka izturēja un uzvarēja. Edža perfekts, ja neskaita vineu kļūdiņu, bet nekļūdās, jau tikai tas, kas neko nedara. Malači. Gaidam pirmdienu

 +26 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Varētu tagad uzvaru sēriju sākt.

  +8 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
nervi sadirsti

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Spēle laba!!! Sakums ari labs 3 - 0 , bet 2 periods...3 saakums bija sliktāks beigas paveicas ka iemetaam divus vartus.
Spēle laba!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Jau nobijos pie3:3 ka nepnjems vairs 3 punktus bet malachi izcciiniija uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Kārtējā pelnītā uzvara!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Jau IR saakta!

emiils rakstīja: Varētu tagad uzvaru sēriju sākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Zilupes Gagarins

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:13, pirms 14 gadiem
Asa sižeta trilleris DR izpildījumā ar laimīgām beigām...

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:14, pirms 14 gadiem
jes....taa jaaturpina un viss buus ok!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:14, pirms 14 gadiem
ja tagad izdotos aizvilkt līdz 5-6 uzvaru sērijai, tad mēs varbūt i play off atrastos.

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:14, pirms 14 gadiem
Kā saka,viss ir labs,kas labi beidzas.Nervus gan drusku pabojāja,brt prieks par uzvaru.

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:14, pirms 14 gadiem
Nav pa teemu bet kaa sauca to filmu pa hokeju kur anehaimas ducks kautkadi berni speleeja kautkas piba varenas piles vai kautkas lidzigs

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:14, pirms 14 gadiem
hockeyholic rakstīja: jājājā. malači.
liels prieks par Marselu un Mārtiņu.
Masaļskis arī ļoti labi nostāvēja.
Un jā, pie rezultāta 3:3 man likās, ka tūlīt sajukšu prātā. ;D
Labi, ka nesajuki (;

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:14, pirms 14 gadiem
Malachi

bet tas stresinsh uz taadu sestdienas pohu staavokli bija nevietaa

taa tureet DINAMO

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:15, pirms 14 gadiem
lika jau panervozeet muuseejie pie 3:3 pamatiigi, bet ideaali, ka viss beidzaas labi! Ja ar Ladu speeleesim un ciiniisimies liidz galam taapat kaa shodien, buus 3pt. arii 1dien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:15, pirms 14 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Nav pa teemu bet kaa sauca to filmu pa hokeju kur anehaimas ducks kautkadi berni speleeja kautkas piba varenas piles vai kautkas lidzigs
Varenaas piiles

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
neri tok i drusk sabeigti bet beigas super
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: andromons2

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
Kimi Raikkonen rakstīja: Nav pa teemu bet kaa sauca to filmu pa hokeju kur anehaimas ducks kautkadi berni speleeja kautkas piba varenas piles vai kautkas lidzigs
The Mighty Ducks, 3 daljas vinjai ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
Paši savārija mēslus, paši arī izstrēba. Atslēgas moments bija izturētais lielais mazākums.

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
Trillera cienīgs spēles sižets, bet ar laimīgām beigām. Malači, ka spēja saņemties un pabeigt spēli kā iesāka!

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
jee super

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:16, pirms 14 gadiem
njaaa garlaiciigi nebija traks var palikt
liels priex par Cipuli!!

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
ahaaa tās pēdējās divas ķeseles bija labās it īpaši piektie vārti, bet nu nervus kutinoša spēle jau bija it īpaši pēc tiem n-tajiem trešā peridoa noraidījumiem.

Apsveicu Dinamo un visus fanus ar otro uzvaru izbraukumā

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
Un Minska zaude labam vakara noslegumam~!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
andromons2 rakstīja: Bet krejpāns tikuntā ir pakaļa!! -tieši tā!!
viņš vēl 10 gadus komentēs sportu ļoti augstā līmeni, nav vienkārši maiņas, nu nav. Tā kā tos spriedelējumus paturi pie sevis, izaudz un kļūsti par komentētāju - varēsi pierādīt, ka neesi pakaļa...

  -4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
lēti!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
Viss labs kas labi beidzas Malači!
Pirmais periods lielisks.
Otrais labs.
Trešais līdz tam izturētajam lielajam mazākumam bija slikts. Pēc tam atguvāmeis, iemetām un ķīmiķi jau bija morali nogdaunā tomer.
Tā turēt. Jāizskūvē sveces tagad Ladas motoram vēl tik

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:17, pirms 14 gadiem
bik nerviņi uzdīvoja
prieks, par Mārtiņu, Hossu, Martinu, prieks par visu komandu-3punkti. Edža kā vnm..

1majā periodā jau viņi vārtsargu nomainīja vai otrajā?

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:18, pirms 14 gadiem
FanīTe* rakstīja: bik nerviņi uzdīvoja
prieks, par Mārtiņu, Hossu, Martinu, prieks par visu komandu-3punkti. Edža kā vnm..

1majā periodā jau viņi vārtsargu nomainīja vai otrajā?
pēc 10 min jau

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:18, pirms 14 gadiem
ko lai saka , malači

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:18, pirms 14 gadiem
Super, malači, paldies Rīgas Dinamo par uzvaru!
Lai veicās Toljati

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:18, pirms 14 gadiem
FanīTe* rakstīja: bik nerviņi uzdīvoja
prieks, par Mārtiņu, Hossu, Martinu, prieks par visu komandu-3punkti. Edža kā vnm..

1majā periodā jau viņi vārtsargu nomainīja vai otrajā?
Viņi nomainīja pirmajā peridoā. Pēc 2gola.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:18, pirms 14 gadiem
Tada spele vnk

musejie parada ka ir vieni no labakajam komandam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:19, pirms 14 gadiem
visiem liels prieks!man arī pa uzbrukumu!bet pa aizsardzību!
Latvieši nespēj būt objektīvi par savējiem,ka tik ko sliktu nepasaka!
es vairāk priecātos par 2-0

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:19, pirms 14 gadiem
crazyporn.partija.lv

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:19, pirms 14 gadiem
Pēc 3-3 jau gribējās slēgt tv ārā Bet par laimi viss ok . tā turpināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:19, pirms 14 gadiem
Interesanta spele

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:19, pirms 14 gadiem
zigulus ari vinesim viniem taga gruti laiki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
nu pie 3-3 domāju ja neuzvarēs pamatlaikā pateikšu pāris labus vārdus, tā spēlēt nedrīkstēja, bet nu 5-3 uzvara, neko, uzdzina niknumu skatītājiem 3ā periodā bet gals padevās laimīgs, 6pti ir, lieliski.

ladu ar vajag uzvarēt, vienkārši vajag.

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
anD_One rakstīja: Pēc 3-3 jau gribējās slēgt tv ārā Bet par laimi viss ok . tā turpināt.
labak gruta uzvara, nekās skaists zaudejums...

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
Spēles komentētāji ir pilnīgi idioti, sāk spriest kā būs tā kā būs tā, jau līdz kaklam, laikam nesaprot ka piesauc nelaimi komandai

Bet prieks, ka uzvarējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:20, pirms 14 gadiem
viss labs kas labi beidzas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:21, pirms 14 gadiem
tik laba spēle !

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:21, pirms 14 gadiem
Ļoti skaista uzvara
Redzēju pa TV bija vnk ideali
Katru spēli šādi vajadzētu

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:22, pirms 14 gadiem
šitā ar sirmiem matiem var palikt bet malači!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:22, pirms 14 gadiem
Martins, Mārtiņš 2x, Marsels 2x, Masaļskis.
Apsveicu, es domāju, ka durvis uz 8nieku ir vaļā.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:22, pirms 14 gadiem
Trilleris gan, bet ar laimīgām beigām! Es vēl pie sevis nodomāju - ja mūsējie izturēs tos baigos gadus (minūtes mazākumā - ), tad varētu arī uzvarēt. Un tā arī bija! Nervi pakutināti, bet - labs ir viss, kas labi beidzas!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:22, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Tagad Cipulis bus visu pokemonu pajolinu galvenais varonis Tiem pasiem, kas ganija vinu pedejiem vardiem uz farmu. Un atkal viss pa rinki
es jau gribēju rakstīt,tagad slotas kāts tiks uzskatīts pa snaiperi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:23, pirms 14 gadiem
It kā jau uzvarētājus netiesā ,bet spēles kvalitāte RD izpildījumā bija drausmīga.Ja ne Masaļskis,tad .............Otrā trešdaļa vispār bija kaut kāds murgs.Laukuma saimnieki mūsu zonā darīja ko gribēja,mums ne aizsardzības ne uzbrukuma.Par šodienas spēli var teikt tikai vienu :viss ir labs kas labi beidzās.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:23, pirms 14 gadiem
hockeyholic rakstīja: Viņi nomainīja pirmajā peridoā. Pēc 2gola.
paldies. tā jau man likās. ar draudzeni gandrīz sastrīdējāmies par šo.

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:23, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Plus ierindā jau ceru būs Saša Ņiževijs !
Nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:24, pirms 14 gadiem
Labi ka vinējām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:24, pirms 14 gadiem
manuprāt 1.peridoā spēle diezgan līdzīga, tikai mums šoreiz izdevās samest savus vārtus, nevis pret mums kā parasti sameta. 2.periodā manuprāt nedaudz pārāki bija bija mājinieki. trešajā daudz spēles mazākumā, tāpēc pirmo pusi pārāki bija mājnieki, pēc tam dinamieši labi pacīnijās un sameta to ko vajadzēja samest. ļoti noderīgi 3pt. un vēl piedevām ļoti labi, ka minskieši pagrūda Ak Bars.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:25, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Nākamajā spēlē "Lada" OBLIGĀTI ir jāņem, tā ir no šitām divām komandām pati ņemamākā un tad, uz spēli Rīgā ar "Maskavas Spartak" mēs iziesim ar pavisam citu pārliecību par saviem spēkiem !!!

Plus ierindā jau ceru būs Saša Ņiževijs !
Žigulis šodien notrieca Maskavas Dinamo, iesaku pārdomāt iepriekš teikto. Viņiem arī ir vairāk punktu nekā RD...

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:26, pirms 14 gadiem
prieks par laimīgajām beigām.
stress bija līdz spēles beigām. preiks,ka puiši pēc 2viem zaudēatjaiem vārtiem spēja saņemties un beigās arī uzvarēt.
spēle interesanta
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:26, pirms 14 gadiem
Super spele!

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:26, pirms 14 gadiem
Zvēri Zvēri Zvēri!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:27, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Žigulis ir neprognozējams! Ceru uz Ladas uzvaru pirmdien!
Ivars laikam maskējas aiz vārda "Pingvīns"

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:27, pirms 14 gadiem
Super!!! Tada spele sen nebija redzeta..

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:27, pirms 14 gadiem
Veinhandls rezultatīvākais, malacis!

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:27, pirms 14 gadiem
Cipuls gripu sakeris,ka 2 bankas iesita bet dzeki malaci,respekt!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:27, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Žigulis ir neprognozējams! Ceru uz Ladas uzvaru pirmdien!
tev neviens te neliek komentēt.
te jācer uz RD uzvaru.
mums ir ļoti nepieciešami punkti.
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: It kā jau uzvarētājus netiesā ,bet spēles kvalitāte RD izpildījumā bija drausmīga.Ja ne Masaļskis,tad .............Otrā trešdaļa vispār bija kaut kāds murgs.Laukuma saimnieki mūsu zonā darīja ko gribēja,mums ne aizsardzības ne uzbrukuma.Par šodienas spēli var teikt tikai vienu :viss ir labs kas labi beidzās.
Jā kaut kur no 30 min sākās muļķīgas kļūdas.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
spēlētājiem vajadzētu padomāt par līdzjutēju nervu šūnām

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
Man ir viens jautājums, kāpēc Miķelis ar partneriem nemet bankas vairāk?

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
Skaista spele ar kulminacijas briizhiem... Bet el fantastico...

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
Malači,talu nav lidz 8. vietai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
malachi !!! taa tik turpinat un bus ideaali

TIKAI RIGA TIKAI DINAMO!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 16:28, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Žigulis ir neprognozējams! Ceru uz Ladas uzvaru pirmdien!
Tev kāds tolks?

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:29, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Uzsvars nebija uz to, ka slaves Cipuli, bet uz to, ka pirms tam vinu nolika
es ari viņu lieku un likšu!domāju ka man ir tādas tiesības!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +5 [+] [-]

, 2009-11-14 16:29, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Cipulis šodien bija rezultatīvs, tomēr... viņš jau sen tāds varēja būt ja Šuplers būtu viņu nosūtijis uz RDJ un viņš tur atgūtu vārtu garšu un motivāciju. Pietiktu ar pāris spēlēm un nebūtu tik ilgi jāgaida.
Prieks par tādiem kas zina kā būtu bijis ja...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:29, pirms 14 gadiem
kas par speeli:0

prieks, ka nenolaidaam rokas un sametaam veel 2as ripas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:29, pirms 14 gadiem
Baigi forsa speele

Kaads redzeeja kurs tika atdziits par labaako speeleetaaju RD komandaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:30, pirms 14 gadiem
Gribetos lai Hosa un Masaļskis butu zvaigznu spēlē ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:31, pirms 14 gadiem
vot sitiet mani nost - šito nekad neesmu varējis saprast, kā var neveikties un laist luni 20 spēles un tad pēkšņi kļūt par megasnaiperi

to es par Mr. Icanscorenow

  +5 [+] [-]

, 2009-11-14 16:31, pirms 14 gadiem
es tā skatos, ka hossa varētu būt nedēļas labākais uzbrucējs .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:32, pirms 14 gadiem
cehoslovāks rakstīja: Gribetos lai Hosa un Masaļskis butu zvaigznu spēlē
kā tad masaļskis?
uz marsa dzīvo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:33, pirms 14 gadiem
PēterisP rakstīja: vot sitiet mani nost - šito nekad neesmu varējis saprast, kā var neveikties un laist luni 20 spēles un tad pēkšņi kļūt par megasnaiperi

to es par Mr. Icanscorenow
laist luni? lai nu ko, bet to viņš nav darījis. Nerealizēja momentus, tas jā. Cik nerealizēja dē'meistarības trūkuma,cik reizēs trūka veiksmes, tas cits stāsts, bet luni viņš nav laidis

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:33, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Prieks par tādiem kas zina kā būtu bijis ja...
Man prieks, ka tev prieks par to ka es zinu...
Paskaties uz Bērziņu, viņš tiek nosūtīts uz RDJ tad pirmajās spēlēs pēc izsaukšanas atpakaļ ir labs, līdz brīdim kad viņu atkal jāsūta lejā. Cipulis būtu atguvis vārtu izjūtu, turklāt viņam pietiktu ar vienu reizi fārmā. Tas nav normāli, ka pirmās maiņas malējais 19 spēles nevar gūt vārtus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:34, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Un ko vieta panemt?? Vienreiz jaatbild uz so jautajumu! Cipulis visu laiku kapaja neatejot no kases. RDJ nav tada speletaja, kas varetu ienemt vina vietu. Atrums, pieredze, speks, izpratne. Ja neiet goli, tad speles telpu aiznem, nogurdina pretinieku, spiezh uz pretinieku. Normala limena speletajs, ja ir pareiza attieksme goli bus
Ko var ņemt Cipuļa vietā? Sākt uzskaitīt?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:34, pirms 14 gadiem
Atpūta nākusi par labu! Vēl tikai LADA un tad mājās būs jau vieglāk! Karija droši vien gribēs atspēlēties savam pāri darītājam!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:34, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Man prieks, ka tev prieks par to ka es zinu...
Paskaties uz Bērziņu, viņš tiek nosūtīts uz RDJ tad pirmajās spēlēs pēc izsaukšanas atpakaļ ir labs, līdz brīdim kad viņu atkal jāsūta lejā. Cipulis būtu atguvis vārtu izjūtu, turklāt viņam pietiktu ar vienu reizi fārmā. Tas nav normāli, ka pirmās maiņas malējais 19 spēles nevar gūt vārtus...
Nu Rīgā viss ir savādāk, tas bija sen jāpamana!
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:36, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: minskietis grjobanijs. ko tad nedzīvojies pa belaru saitiem? sasita tavu Minsku ka maz nelikās
Paskaties tabulā un raudi.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:36, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Man prieks, ka tev prieks par to ka es zinu...
Paskaties uz Bērziņu, viņš tiek nosūtīts uz RDJ tad pirmajās spēlēs pēc izsaukšanas atpakaļ ir labs, līdz brīdim kad viņu atkal jāsūta lejā. Cipulis būtu atguvis vārtu izjūtu, turklāt viņam pietiktu ar vienu reizi fārmā. Tas nav normāli, ka pirmās maiņas malējais 19 spēles nevar gūt vārtus...
Nekur nav teikts ka viena spēle BAČā uzreiz atvērtu Cipuli. Protams tas ir variants, lai nekasītos varētu teikt pat minējums ar labu ticamības pakāpi, bet ko tādu APGALVOT manuprāt ir smieklīgi. Un nav jau teikts ka šams tai BAČ spēlē golu iemestu Ko tad, pazeminātu uz Vidzemes čempi?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:36, pirms 14 gadiem
djruucha rakstīja: es tā skatos, ka hossa varētu būt nedēļas labākais uzbrucējs .
jā, prieks,ka tas ir iespējams.
neesam mēs nemaz tik mazi un nespēcīgi,kā daži te saka.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:37, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: kā tu to domā, tas ka mēs zaudējām vairākas spēles pēc kārtas ar labu sastāvu ?
vili netaisi kaunu sev! logiksi ka ir zaudetas vairakas speles ar labu sastaavu! briiziem tavien liekas ka esi gariigi atpalicis! tie tavi komentaari, tu kko centies te rakstiit, bet visiem zinamas lietas! nevajag telot gudreli ja neesi tads!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:37, pirms 14 gadiem
Pie šitādas spēles tiešām nervi izčakarēti līdz pēdējam, stresoju vēl vairāk nekā pirms skolas ieskaitēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-14 16:41, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Protams, ko tu tik stulbi smaidi?
Smejos par tevi! Kaut ko no NHL pieminēt vai KHL? Nē nu protams RD jau ir tāds iestādījums, kurš skaita kapeikas! LW nu ko varētu minēt Ovečkins, Hītlijs, Smits, Parise... !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:43, pirms 14 gadiem
Nē nu labs sastāvs RD ir nosacīti! SKA un Salavatam arī ir labs sastāvs! Devils un Avalanche arī ir labs sastāvs!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:43, pirms 14 gadiem
jau tā nerviņi šodien uzdīvoja , bet komentētāji-āāhh, nokaitināja.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:44, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Vins jau sen ir pelnijis GM posteni kaut kur NHL vai vismaz KHL
Paldies, ka esi augstās domās par mani. Tu jau arī esi speciālists kontraktu jautājumos un vārtusargu izvēlē.

Tev labāk patiktu, ja es aprobežotos ar frāzēm. "Dinamo šodien uzvarēs!", "Tikai Rīga, Tikai Dinamo" , līdz ar to nepaustu nekādu viedokli. Šeit jau tāpat pietiek tādu, kas komentē tikai komentēšanas pēc neko jaunu nepasakot...
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:47, pirms 14 gadiem
pieslēdzos spēlei, kad jau bija 3:0, bija ko panervozēt, bet tomēr vēl 3 punkti kabatā, lieliski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:49, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pokemons , tu esi āksts čali(vai?) , tu prasīji ko likt Cipuļa vietā, es tikai devu piemērus! Vai es vainīgs, ka RD tāds nabagmājas ūķis?
lien atpakaļ vannā, krokodil

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:50, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Paldies, ka esi augstās domās par mani. Tu jau arī esi speciālists kontraktu jautājumos un vārtusargu izvēlē.

Tev labāk patiktu, ja es aprobežotos ar frāzēm. "Dinamo šodien uzvarēs!", "Tikai Rīga, Tikai Dinamo" , līdz ar to nepaustu nekādu viedokli. Šeit jau tāpat pietiek tādu, kas komentē tikai komentēšanas pēc neko jaunu nepasakot...
sorre, ka iejaucos un kāpēc Tu komentē? Lai sasniegtu kādu mērķi, jeb tikai komentēšanas pēc?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 16:50, pirms 14 gadiem
Jā ,kad bija 3:3 man likās ,ka ir beigas!
Hossam jau 17 vārti ! Super! Prieks arī par Cipuli!
Bet visa komanda nenolaida rokas, kad bija izturēti grūtie mazākumi!
MALAČI! 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:51, pirms 14 gadiem
Cipulu uz NHL!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:51, pirms 14 gadiem
Cipuli uz Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:52, pirms 14 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Cipuli uz Dinamo
Cipulis jau ir Dinamo!
!!!

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:52, pirms 14 gadiem
skaisti

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:52, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Kā tas labais sastāvs izpaudās??! Zudēja vairākas reizes pēc kārtas, kā vēl ??!
potenciali labakie pieejamie speeki!

es pienmu ka tu esi labs cilveks, bet ludzu nekomentee! reali cik reizes tev cilveki raksta aizveries! tu virini savu caurumu!
ka jau teicu nediskutesim par sastavu, jo kāds ir tāds ir, bet aizdomajies pirms komente gudras lietas!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:52, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Nākamajā spēlē "Lada" OBLIGĀTI ir jāņem, tā ir no šitām divām komandām pati ņemamākā un tad, uz spēli Rīgā ar "Maskavas Spartak" mēs iziesim ar pavisam citu pārliecību par saviem spēkiem !!!

Plus ierindā jau ceru būs Saša Ņiževijs !
""Lada" OBLIGĀTI ir jāņem" , varbūt neesi lietas kursā ,bet Dinamo tā būs 3 spēle piecās dienās , izbraukumā . Aizvadītās spēles tomēr ir atdots diezgan spēka un līdz ar to ,tādi kategoriski izteicieni šeit ir nevietā ,protams cerēt drīkstam ,bet šai spēlē ,tieši tāpat ,kā 3pts,izcīnītie 2pts un pat 1 pts arī tomēr būs vērtīgi ,bet ja zaudēs - protams , Ladai arī bija spēles ,bet viņi 2 nedēļas nav no "mājām gājuši ārā " . Un nav ar viņi nekādi "vakarējie". Tāpēc cerībā uz gūtiem punktiem bet ar sapratni.
A,Ņiživijs ir Rīgā , dziedē brūces , un uz Toljati pagaidām netaisās (tak ziņoja , ka viņš šajā izbrukumā nepiedalīsies).

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:52, pirms 14 gadiem
fantastiski

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:53, pirms 14 gadiem
Ja,nervus kutinat musejie ir specialisti.Tagad ceru mutes ciet Petrovicka lincotajiem.Saikne Petrovickis Hossa jau sevi pieradija.Ticiet man,Arnasons ari nav nekads peramais puika un pareiza virknejuma vel paradis ko var.

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:53, pirms 14 gadiem
Labs..
ir viss jo varu teikt

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:53, pirms 14 gadiem
Raimoda rakstīja: Cipulis jau ir Dinamo!
!!!
KO TU LEJ

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:54, pirms 14 gadiem
beidzot arī karrija iemeta!Malacis

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:54, pirms 14 gadiem
малачи....но нервы попортили...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:54, pirms 14 gadiem
fikuss rakstīja: Ja,nervus kutinat musejie ir specialisti.Tagad ceru mutes ciet Petrovicka lincotajiem.Saikne Petrovickis Hossa jau sevi pieradija.Ticiet man,Arnasons ari nav nekads peramais puika un pareiza virknejuma vel paradis ko var.
Kāds būtu iemesls ticēt Tev?

     [+] [-]

, 2009-11-14 16:54, pirms 14 gadiem
Malači!!!
Beidzot arī Karya iemeta.
Tā tik turpināt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:55, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: sorre, ka iejaucos un kāpēc Tu komentē? Lai sasniegtu kādu mērķi, jeb tikai komentēšanas pēc?
Lai diskutētu ar cilvēkiem, kuri interesējas par hokeju, šeit ir zinoši cilvēki gan Latvijas, gan Krievijas un Ziemeļamerikas hokejā. Maz, bet tādi ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:55, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un šoreiz šai uzvarai pat reāls labums, ka punktus zaudēja citas (MD un MnD) RD divīzijas komandas.
Ivar, uzvarām ir labums arī ja tās komandas uzvar, viņas neatraujas....

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:57, pirms 14 gadiem
worse rakstīja: fantastiski
vot kas ir fantastisks????
pirmie 3 vārti?otro periodu vispār var izdzēst!un trešo arī gandrīz!
galvenais ka uzvarējām,ne???
varēja 5 reizes no krēsla pakaļu atraut,bet ka gandrīz dabujām iekšā,pohuj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:59, pirms 14 gadiem
Nu pēc 3:3 un kad mūsējie spēlēja mazākumā, domāju, ka ir beigas, bet kopumā bija patīkams stress. Man patika spēle, malači puiši!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 16:59, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un šoreiz šai uzvarai pat reāls labums, ka punktus zaudēja citas (MD un MnD) RD divīzijas komandas.
Bet nu tas, ka zaudēja MnD nav labi , pārtrūka 4 uzvaru sērija!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:59, pirms 14 gadiem
Varu iedomāties kādi komenti sekotu,ja mūsējie šodien zaudētu pēc pārliecinošās pirmās trešdaļas!Prieks ka mūsējie nepadevās!Izskatās ka Jūlis no šefiem būs kārtīgi dabūjis iekšā!gRIBU TICĒTka tas ir viņs pirksts,ka komanda beigās nedomāja padoties!Bet vairākums mūsējiem joprojām jēls!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:59, pirms 14 gadiem
šeit iederās vārdi- likās , nu ir pakaļā, nē, uzvara ir mūsējā

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 16:59, pirms 14 gadiem
DINAMO IS BACK!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:00, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: bet Anatolijs ar Marisu gan ir un paliek pilnīgi idioti....nav iespejams klausīties viņu "lieliskajās" metaforās un epitetos ....
pārgudri!domā ka pārējie ir lohi un neko nezina!un stāsta tādas lietas,kas visiem jau gadiem ir zināms!ko var gribēt,Andersonu 90 gadu vidū,aizturēja pa mētelīšu virināšanu un tādiem ļauj strādāt televīzijā

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 17:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: RD gadijumā ir arī svarīgi,lai viņi var pievilkt klāt kamēr citiem neveicas, jo ne jau nu tā RD visus uzvarēs pēc kārtas. Nākošā spēlē pret LADU Hossam neviens tā neļaus izvērsties.
Svarīgi ir visi punkti, vismaz kamēr vēl cīnamies par PO. Un kas notiks nākamajā spēlē, protmas var diskutēt un bīdīt versijas, bet izskatās ka nav jēgas, jo Tu atšķirībā no manis, zini kas būs, es varu tikai minēt...

  +6 [+] [-]

, 2009-11-14 17:01, pirms 14 gadiem
Patīkami, jauki.
atceros pagātni-kā rakstīju ka Šuplers - jāatstāj man lika mīnusus, kad rakstīju ka Cipulis labi spēlē un nekādā gadījumā nedrīkst sūtīt viņu uz farmklubu- man lika mīnusus, kad rakstu ka Sprukts ļoti daudz dara melno neredzamo darbu man liek mīnusus-žēl ka daļa latviešu fanu redz tikai punktus sttistiku bet neredz ciuk labi kurš spēlē-kā varēja neredzēt ka Cipulis nav slikts sezonas sākumā arī negūstot vārtus-vietas izvēle labs metiens ātrums-tas viss bija - nebija galvenā vārti.
Iedomājos ja šuplers būtu atlaists un būtu šādi rezultāti-fani rakstītu apmēram tā -re cik labi ka atlaida uzreiz ir rezultāts, komanda sāk spēlēt arī Cipa sācis mest utt.
Malači , protams būs arī zaudējumi un par play-off būs ļoti smagi jāsitās-varbūt tiks varbūt arī nē, bet redzams ka cīnīsimioes par PO līdz pēdējām spēlēm-mums konference ir ļoti spēcīga bet domāju ka tikt astotniekā varam -galvenais pretinieks laikam būs Torpedo, jo Minskā jau darīs visu lai tiktu PO ar šito supersastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:01, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Tomer trukst vel viens kvalificets aizsargs. Nabaga vecozens Sorokins, nodzisim mes vinu galigi
Nedomāju, ka kādreiz to teikšu, bet pilnībā piekrītu.
Sveta kārtējās kļūdas dēļ rezultāts kļuva 3:2 un sākās Neftehimik lavīna uz Dinamo vārtiem. Svetam arī kļūda bija pret MnD, kādēļ zaudējām punktus. Vajadzēja papildinājumu aizsardzībā, jo centra pozīcija šķiet ir kārtībā. Bet to varēs spriest tad kad redzēsim Arnasonu darbībā.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:02, pirms 14 gadiem
Tā vietā, lai turpinātu kontrolēt spēli pēc 3:0, iesēdāmies savā krutajā aizsardzībā, es saprotu ka pie tāda rezultāta nevajag skriet uz priekšu, bet vismaz šaibu vairāk pieturēt varēja, labi ka šiem arī aizsardzība nebija uzdevumu augstumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:04, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Patīkami, jauki.
atceros pagātni-kā rakstīju ka Šuplers - jāatstāj man lika mīnusus, kad rakstīju ka Cipulis labi spēlē un nekādā gadījumā nedrīkst sūtīt viņu uz farmklubu- man lika mīnusus, kad rakstu ka Sprukts ļoti daudz dara melno neredzamo darbu man liek mīnusus-žēl ka daļa latviešu fanu redz tikai punktus sttistiku bet neredz ciuk labi kurš spēlē-kā varēja neredzēt ka Cipulis nav slikts sezonas sākumā arī negūstot vārtus-vietas izvēle labs metiens ātrums-tas viss bija - nebija galvenā vārti.
Iedomājos ja šuplers būtu atlaists un būtu šādi rezultāti-fani rakstītu apmēram tā -re cik labi ka atlaida uzreiz ir rezultāts, komanda sāk spēlēt arī Cipa sācis mest utt.
Malači , protams būs arī zaudējumi un par play-off būs ļoti smagi jāsitās-varbūt tiks varbūt arī nē, bet redzams ka cīnīsimioes par PO līdz pēdējām spēlēm-mums konference ir ļoti spēcīga bet domāju ka tikt astotniekā varam -galvenais pretinieks laikam būs Torpedo, jo Minskā jau darīs visu lai tiktu PO ar šito supersastāvu.
100% Tev piekrītu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:06, pirms 14 gadiem
Jau otrajā trešdaļā varēja just, ka kaut ko līdz galam nenospēlē... bet nu labi, ka tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:06, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viena lieta - Cipulim nav labs metiens ! tā tas ir parsvara visi metieni pa vidinju vai pa zemiiti...shodien par brinumu tads izgaja cauri, jau reecu, ka tads leenais un pa zemiti , bet iegaja
Cipulim tieši ir ātrs metiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 17:09, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
Toties daudzie smailiji komentos, liecina ka esi īsts hokeja metienu eksperts.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:10, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu RD kalendārs atkal gāž iekšā reāli! Pēc ladas seko Spartaks, tad Lokomative, tad MVD, tad SKA, un atkal Lokomative, 3 zāģi stabili, varbūt vēl pret MVD vai Spartak ar zāģis, kopā 4 zāģi 5 spēlēs!
Slimo ar uzmanības trūkumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:11, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai diskutētu ar cilvēkiem, kuri interesējas par hokeju, šeit ir zinoši cilvēki gan Latvijas, gan Krievijas un Ziemeļamerikas hokejā. Maz, bet tādi ir.
Bet bieži vien te nenotiek diskutēšana, bet tukšu salmu kulšana. Zinoši cilvēki te ir, par to es neko nesaku. Tomēr, arī viņi te (pie šādiem rakstiem) komentē, komentēšanas pēc.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:11, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
un ja arī būtu stiprs,ko tas dod,ja iemest nevar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
Zinu, ka šis laikam nav tas gadijums, bet ātrs metiens var būt tādā ziņā cik ātri var sagatavoties un izpildīt precīzu, negaidītu metienu. Hossa šajā ziņā RD ir labākais spēlētājs.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viena lieta - Cipulim nav labs metiens ! tā tas ir parsvara visi metieni pa vidinju vai pa zemiiti...shodien par brinumu tads izgaja cauri, jau reecu, ka tads leenais un pa zemiti , bet iegaja
Es gan nepiekrītu ka cipulim slikts metiens, viņam ir ļoti labs metiens pasuales čempionātā es pat brīnijos pa viņi, ka tik stiprs metiens...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Slimo ar uzmanības trūkumu?
Es vienkārši esmu reālists! Es pat nešaubos, ka nākamajās 5 spēlēs būs 4 zāģi!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
man tie;si rodas jautājums, vai tu ko saproti no hokeja? ja vari tā spriest esi pētijis tieši Cipuli un Cipu;la metienus? vienā spēlē bija tāds, tagad tas nozīmē,ka tāds ir visu laiku?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viena lieta - Cipulim nav labs metiens ! tā tas ir parsvara visi metieni pa vidinju vai pa zemiiti...shodien par brinumu tads izgaja cauri, jau reecu, ka tads leenais un pa zemiti , bet iegaja
tur nevaru Tev piekrist -Cipulim ir labs metiens

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labi, jaiet tālāk skatīties futene RU:SLO. Tur arī labs sižets.
Nekā laba tur nav

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:13, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Tagad panem simts latus un skrien uz toto kantori
Hokejā totalizatoru spēlē tiešām azartiski cilvēki! un it sevišķi uz tādām līgām kā KHL likmes liek neprātīgie!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:14, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Nekā laba tur nav
Un kā vēl ir! Patiesi interesanta spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es vienkārši esmu reālists! Es pat nešaubos, ka nākamajās 5 spēlēs būs 4 zāģi!
Zini - šobrīd Tu izskaties nevis pēc reālista, bet vnk provokatora, kas grib izprovocēt cilvēkus, lai tad viņus noliktu, jeb centies kopēt Ivaru viņa sliktākajās dienās pagājušsezon.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: ...uz tādām līgām kā KHL likmes liek neprātīgie!
Bet tu taču jau mums visus rezultātus skaidri un gaiši pateici!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:15, pirms 14 gadiem
Es gan pagaidām neredzu nekādu pamatu lieliem priekiem.... ok, ir otrā uzvara (varēja arī nebūt, ja NH būt izmantojuši lielo vairākumu un šoreiz viss labs, kas labi beidzas), bet mūsējo spēle vairākumā ir zem katras kritikas....tādas praktiski nav.... jo mūsējie esot vairākumā zonā pat normāli nostāties nevar!!! Ok, es saprastu "atrunas", ka mūsējie vietējie kadri nekad nav bijuši baigie vairākuma speci un tam varētu arī piekrist, bet RD jau nespēlē tikai vietējie kadri (it seviški vairākumā) un tieši varāk spēlē arī leģionāri + vairākuma specuks (bez ironijas) Ozo, kas varbūt arī nav īsti tāds kā AVS vai Panthers laikos, bet vairākumus realizēt var (un māk) arī RD sastāvā!!! No kā varam secināt, ka visdrīzākais džeki hujova atstrādā vairākumus treniņos un tas ir liekas tieši Jūļa, ja tā var teikt, "nopelns".... vai arī dažbrīd rodas sajūta, ka viņi tos varākumus tajos treniņos vispār neatstrādā.... nez' varbūt Jūlim ir jāpaņem un jāpaskatās kā pretinieki spēlē vairākumā, jo viņiem praktiski varbūt ne katrā vairākumā sanāk iemest (vienus iemeta), bet vismaz zonā viņi var normāli nostāties katrā vairākumā spēlējot gan 5 pret 3, gan arī 5 pret 4... un tas ir galvenais pie spēles vairākumā, jo (loģiski) neesot pretinieka zonā un bakstoties pa viduszonu vai savu zonu tu nevari neko iemest....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:16, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labi, jaiet tālāk skatīties futene RU:SLO. Tur arī labs sižets.
Futbolists ar hokejista uzvārdu dzen mūsu balkānu draugus zemē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:17, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
nu bet kaa lai savadaak pasaka? stiprs, ass?? ripa nekad nelido lēnām, kad Cipulis pa viņu uzsit

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:17, pirms 14 gadiem
als rakstīja: bet mūsējo spēle vairākumā ir zem katras kritikas....
Jā, tas ir lielais sāpju bērns

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:17, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu RD kalendārs atkal gāž iekšā reāli! Pēc ladas seko Spartaks, tad Lokomative, tad MVD, tad SKA, un atkal Lokomative, 3 zāģi stabili, varbūt vēl pret MVD vai Spartak ar zāģis, kopā 4 zāģi 5 spēlēs!
Vai Tu esi Nstradamus. Un vēl vai uzvaru Kazaņā Tu paredzēji. Ja jau visu tā varētu rēķināt-varbūt tad nemaz spēlēt nevajag-pamato kāpēc mēs savā laukumā nevaram uzvarēt piemēram Spartak

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:17, pirms 14 gadiem
KHL.ru vairāk neliek spēles protokolus publiskai apskatei?... Pat 1. novembra spēlei nav, neceru uz tādu servisu kā NHL, tomēr visam ir savas robežas..

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:18, pirms 14 gadiem
zanessa rakstīja: nu bet kaa lai savadaak pasaka? stiprs, ass?? ripa nekad nelido lēnām, kad Cipulis pa viņu uzsit
Kas gribēs saprast tas sapratīs, kam gribas nolikt un kasīties tas to arī darīs, nav vērts skaidrot

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:20, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Es gan pagaidām neredzu nekādu pamatu lieliem priekiem.... ok, ir otrā uzvara (varēja arī nebūt, ja NH būt izmantojuši lielo vairākumu un šoreiz viss labs, kas labi beidzas), bet mūsējo spēle vairākumā ir zem katras kritikas....tādas praktiski nav.... jo mūsējie esot vairākumā zonā pat normāli nostāties nevar!!! Ok, es saprastu "atrunas", ka mūsējie vietējie kadri nekad nav bijuši baigie vairākuma speci un tam varētu arī piekrist, bet RD jau nespēlē tikai vietējie kadri (it seviški vairākumā) un tieši varāk spēlē arī leģionāri + vairākuma specuks (bez ironijas) Ozo, kas varbūt arī nav īsti tāds kā AVS vai Panthers laikos, bet vairākumus realizēt var (un māk) arī RD sastāvā!!! No kā varam secināt, ka visdrīzākais džeki hujova atstrādā vairākumus treniņos un tas ir liekas tieši Jūļa, ja tā var teikt, "nopelns".... vai arī dažbrīd rodas sajūta, ka viņi tos varākumus tajos treniņos vispār neatstrādā.... nez' varbūt Jūlim ir jāpaņem un jāpaskatās kā pretinieki spēlē vairākumā, jo viņiem praktiski varbūt ne katrā vairākumā sanāk iemest (vienus iemeta), bet vismaz zonā viņi var normāli nostāties katrā vairākumā spēlējot gan 5 pret 3, gan arī 5 pret 4... un tas ir galvenais pie spēles vairākumā, jo (loģiski) neesot pretinieka zonā un bakstoties pa viduszonu vai savu zonu tu nevari neko iemest....
viņiem ir jāpskatās NHL,kā tur vairākumā kapā!ielikt to kā obligāto stundu!malkins līdaciņā lec,lai ripu neizlaistu no zonas ārā,cīnās līdz pēdejam!ok,nevar un nevajag salīdzinat,bet vismaz no vairākuma 80 % tev ir jāpavada pretinieku zonā!un nejau tikai bumbulējot

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:21, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Es gan pagaidām neredzu nekādu pamatu lieliem priekiem.... ok, ir otrā uzvara (varēja arī nebūt, ja NH būt izmantojuši lielo vairākumu un šoreiz viss labs, kas labi beidzas), bet mūsējo spēle vairākumā ir zem katras kritikas....tādas praktiski nav.... jo mūsējie esot vairākumā zonā pat normāli nostāties nevar!!! Ok, es saprastu "atrunas", ka mūsējie vietējie kadri nekad nav bijuši baigie vairākuma speci un tam varētu arī piekrist, bet RD jau nespēlē tikai vietējie kadri (it seviški vairākumā) un tieši varāk spēlē arī leģionāri + vairākuma specuks (bez ironijas) Ozo, kas varbūt arī nav īsti tāds kā AVS vai Panthers laikos, bet vairākumus realizēt var (un māk) arī RD sastāvā!!! No kā varam secināt, ka visdrīzākais džeki hujova atstrādā vairākumus treniņos un tas ir liekas tieši Jūļa, ja tā var teikt, "nopelns".... vai arī dažbrīd rodas sajūta, ka viņi tos varākumus tajos treniņos vispār neatstrādā.... nez' varbūt Jūlim ir jāpaņem un jāpaskatās kā pretinieki spēlē vairākumā, jo viņiem praktiski varbūt ne katrā vairākumā sanāk iemest (vienus iemeta), bet vismaz zonā viņi var normāli nostāties katrā vairākumā spēlējot gan 5 pret 3, gan arī 5 pret 4... un tas ir galvenais pie spēles vairākumā, jo (loģiski) neesot pretinieka zonā un bakstoties pa viduszonu vai savu zonu tu nevari neko iemest....
Uzvarētājus netiesā!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:21, pirms 14 gadiem
blj, kad buus pirmais shutauts? aizsargi paliidziet edzam!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:21, pirms 14 gadiem
Sastavs DINAMO ir normals,tikai apstaklu sakritibas del nacas jaukt mainas.Tagad,kad mainas stabilizejas veidojas skaistas kombinacijas.Uzreiz var just veidojas cits speles zimejums.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:22, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Uzvarētājus netiesā!
Nav jatiesā, bet fakts ja vairākums mums ir drausmīgs tomēr ir grūti apgāžams

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:23, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nav jatiesā, bet fakts ja vairākums mums ir drausmīgs tomēr ir grūti apgāžams
drausmīgs jau nav. :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:26, pirms 14 gadiem
Tā laikam atsevišķa diskusija , bet kas notiek ar Džeriņu ,tas kurš #12 ? Sezonu sāka normāli , bet tagad , vai tas "pirksts" viņu šitā nolauza , vai Šuplers .

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:26, pirms 14 gadiem
Raimoda rakstīja: drausmīgs jau nav. :p
Pareiz, ka nav drausmīgs, man liekas, ka nav vispār Ja 4 min ko komanda pavada vairākumā vienreiz uzmet pa vārtiem...
Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:26, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: ļoti bieži te notiek kvalitatīva analīze, kā arī šad tad komentos var atrast vairāk vērtīgas informācijas, nekā esporta autoru rakstos.
Nereti te ir arī kvalitatīvi uzrakstīta, subjektīva analīze.

Objektīvāk spriež tikai insaideri.

P.S. Protams, nav nekas pret diskusijām komentāros. Bet grubu uzsvert tikai vienu: komentāri ir tikai komentēšanas pēc (lai pateiktu savu viedokli kaut kur tur, kaut kam).

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:27, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja:
Es arī nezinu, bet tikai minu skatoties KHL tabulā. Neticu, ka ir daudz tādu, kas ticēja, ka RD šodien tatārus šitā iebāzīs maisā. Un pie tam šādā trillerī.
Bet par punktiem taisnība, ka katrs punkts no svara, jo sezonas beigās var kas pietrūkt.
Labi, jaiet tālāk skatīties futene RU:SLO. Tur arī labs sižets.
Cik nu labs... SLO pagaidām kāš 0:2.... bet par Kreipānu runajot... bišķi pārsteidza viņa nezināšana kapēc ir pustukšas tribīnes hallē.... tak Rus vs SLO playoff spēle par tikšanu uz Dienvidāfiku 18:00 sākās un viņa bišķi "pārklātos"(pārklājās) ar RD un NH spēli.... labi, ka tai hallē vispār kāda tauta bija sanākusi....

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:27, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nav jatiesā, bet fakts ja vairākums mums ir drausmīgs tomēr ir grūti apgāžams
Toties mazākums nav zemē metams.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:28, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: vairakums tiesam ir dramatisks. Dmaju, ka iemesls ir, ka nav neviena aizsarga, kas var spelet KHL limeni blakus Ozo vairakuma. It ka Krisjanis varetu, bet vins ir traumets un tomer lidz galam nav tas limenis.
Viņi pat zonā nejēdz ieiet normāli, skatījos Minskas spēli ar Ak Bars, nevienai no komandām nebija problēmas ar ieiešanu zonā, nemaz nerunājot par vārtu gūšanu, Ak Bars 2 šaibas iemeta vairākumā, MnD vienīgos vārtus arī guva vairākumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:31, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: tu pietaisi vienreiz savu hleborezku, man pohuj uz to tavu Minsku
Piespied! Demokrātiska valsts, ja neesi pamanījis! Vārda brīvība, es tik izsaku savu viedokli!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:35, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Jā, tas ir lielais sāpju bērns
Ar tik lielu "sāpju bērnu" varam arī PO netikt, protams, ja nekas neuzlabosies, jo ne man Tev stāstīt cik svarīgi ir gan vairākums, gan mazākums hokejā ..... Ja mazākums (kopumā un it seviški pēdējās spēlēs) vairs nav tik "krimināls" kāds viņš bija pirms tam, tad vairākumā joprojām nekas nav uzlabojies ne pa gramu....

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:38, pirms 14 gadiem
Vienu brīdi vairākumā RD kā otro aizsargu laida Ņiživiju(Vašingtonas CAPS or Ovečkinu kā otu aizsargu modelis)!,bet arī no tā nekas nesanāca!Var jau te gudri teikt-ka pretinieki prasmīgi aizstāvās,bet tik daudz jau kā zonā nostāties ir jāvar!Redzēs kā vairākumā tiks iesaistīts Ārnsons!Protams jau prieks par iekšējo konkurenci uz centra spēlētāja posteni!Bet tagad jau kaut kā īsti nav normāli-Džonis Sprukts kā cents spēlē pa kreiso malu,Iguldens kura īsta vieta ir labajā malā kapā centra vietā!Jācer ka Jūlis neiebāzīs kādu uzbrucēju spēlēt aizsardzībā!Jo tur tiešām vajadzēja pastiprinājumu!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:39, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ar tik lielu "sāpju bērnu" varam arī PO netikt, protams, ja nekas neuzlabosies, jo ne man Tev stāstīt cik svarīgi ir gan vairākums, gan mazākums hokejā ..... Ja mazākums (kopumā un it seviški pēdējās spēlēs) vairs nav tik "krimināls" kāds viņš bija pirms tam, tad vairākumā joprojām nekas nav uzlabojies ne pa gramu....
Mūsu komandas vairākuma labums ir proporcionāli atkarīgs no pretinieku komandas mazākuma labuma. Tāds lūk tas hokejs. Ne man Tev to stāstīt.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:40, pirms 14 gadiem
Njā, tāda spēle! Labi, ka viss tik veiksmīgi beidzās, jo pie 3:3 un tā lielā noraidījuma, likās, ka mūsējiem ir pakaļā.
Malači, ka parādīja raksturu. Tagad vajadzētu kādu ilgāku uzvaru sēriju.

P.s. Izskatās, ka mūsus Saulietis ir izkāvies šodienas spēlē.
33:00Удаление. 91.Каспарс Саулиетис (Динамо Мн). 20мин. Грубость.
33:00Удаление. 91.Каспарс Саулиетис (Динамо Мн). 5мин. Грубость.
33:00Удаление. 75.Григорий Панин (Ак Барс). 20мин. Грубость.
33:00Удаление. 75.Григорий Панин (Ак Барс). 5мин. Грубость.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:41, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Mūsu komandas vairākuma labums ir proporcionāli atkarīgs no pretinieku komandas mazākuma labuma. Tāds lūk tas hokejs. Ne man Tev to stāstīt.
Var jau arī uzrakstīt ka mēs ar savu švako vairākumu, paceļam pretinieku mazākuma status

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 17:41, pirms 14 gadiem
Neapbizojiet tak Aligatoru, vinam uzmanibas deficita sindroms piektaja pakape atgadina laikus,kad pie raksta par Barona uzvaru nemas Ask fani un otradak. Tik vinu bij daudz,bet Aligators viens pats, nenosodiet vinu dikti!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:43, pirms 14 gadiem
Raimoda rakstīja: drausmīgs jau nav. :p
Drīzāk drausmīgs, JO nav.... tāda vairākuma realizācijas praktiski tik pat kā sugas! Esam vieni no sliktākajiem vairākuma realizētājiem visā līgā un brīnamies kapēc RD ir tur kur ir... labs vairākums (viņa realizācija) ir viens no galvenajiem hokeja spēles, ja tā var teikt, "stūrakmeņiem" un komandas uzvaru priekšnoteikumiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:44, pirms 14 gadiem
Prieks, ka Marsels tā turpina. Izbraukumā mums tiešām veicas...

Apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:44, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Neapbizojiet tak Aligatoru, vinam uzmanibas deficita sindroms piektaja pakape atgadina laikus,kad pie raksta par Barona uzvaru nemas Ask fani un otradak. Tik vinu bij daudz,bet Aligators viens pats, nenosodiet vinu dikti!
Es tikai izsaku savu viedokli! Citi uzreiz domā, ka man ir sindroms,skan briesmīgi vispār, bet nu tā gan tas nav!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:44, pirms 14 gadiem
kas bija spēles zvaigzne?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:45, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Var jau arī uzrakstīt ka mēs ar savu švako vairākumu, paceļam pretinieku mazākuma status
Nevis mēs "paceļam" pretinieka mazākumu, bet pretinieks "nograuj" mūsu vairākumu.

P.S. Par to vairākumu. Es jau sen par to neiespringstu. Cik vien spēju atcerēties sevi kā hokeja sekotāju, mūsu spēlētāji (par izlasi runāju) nekad nav bijuši izcilnieki vairākumos. Bet tas ir normāli komandai, kas nespēlē ikdienā izteiktu uzbrukuma spēli, bet vairāk no aizsardzības un uz pretuzbrukumiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:46, pirms 14 gadiem
Prieks par 5 vārtiem un, protams, uzvaru!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:46, pirms 14 gadiem
Ir ir, tev katra teikuma gala izsaukuma zime. tas vien jau ko nozime.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:47, pirms 14 gadiem
Skatoties pēdējās spēles krīt acīs tas, ka mūsējie slikti spēlē pie tālā rezervistu soliņa

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:48, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Nevis mēs "paceļam" pretinieka mazākumu, bet pretinieks "nograuj" mūsu vairākumu.

P.S. Par to vairākumu. Es jau sen par to neiespringstu. Cik vien spēju atcerēties sevi kā hokeja sekotāju, mūsu spēlētāji (par izlasi runāju) nekad nav bijuši izcilnieki vairākumos.
Izcilnieki nebijām, bet šitik štruntīgu neatminos. Es necepjos, vnk konstatēju faktu. Un es nenoniecinu pretinieku varējumus mazākumā. 'Tomēr hokejs ir spēle kur liekais spēlētājs jaizspēlē jēdzīgāk.
jep, SLO ielika

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:48, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Mūsu komandas vairākuma labums ir proporcionāli atkarīgs no pretinieku komandas mazākuma labuma. Tāds lūk tas hokejs. Ne man Tev to stāstīt.
Pirmām kārtām mūsējiem būtu jāiemācās vispirms ieiet tai zonā un nostāties tur un tad varētu tālāk domāt par tā vairākuma realizāciju... Pagaidām RD pat šo pirmo priekšnoteikumu ar grūtībām var izpildīt.....

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:54, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pirmām kārtām mūsējiem būtu jāiemācās vispirms ieiet tai zonā un nostāties tur un tad varētu tālāk domāt par tā vairākuma realizāciju... Pagaidām RD pat šo pirmo priekšnoteikumu ar grūtībām var izpildīt.....
Šajā sakarā tikko izteicu savas domas, pāris komentārus augstāk.

P.S. Nez kādēļ, šis Tavs komentārs man uzjundīja atmiņas.. Bēdīgi slavenā LAT-GER spēle, kad mūsējie vispār nemācēja ieiet pretinieku zonā.

P.P.S. 2:1

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:55, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Izcilnieki nebijām, bet šitik štruntīgu neatminos. Es necepjos, vnk konstatēju faktu. Un es nenoniecinu pretinieku varējumus mazākumā. 'Tomēr hokejs ir spēle kur liekais spēlētājs jaizspēlē jēdzīgāk.
jep, SLO ielika
Par to jau arī es te tagad "ņemos", ka vismaz tik daudz kā zonā vairākumā ir jāvar nostāties! Tad radīsies arī tie momenti! Bet ja tu pus vairākumu vai pat vairāk pavadi bakstoties pa viduszonu vai pat savu zonu, tad par kādu vairākuma realizāciju var būt runa...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 18:04, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: einschteini,paschi ko sakariigu dziivee sasniedziet un tad arii maaciet komandas dzhekus speeleet un baarstieties ar padomiem....
apnicis jau.
Es varbūt esmu gana daudz jau dzīvē sasniedzis,bet ne jau tapēc es nevaru izteikt savas domas,kas man nepatīk Rd spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 18:10, pirms 14 gadiem
Tiesakais nosaukums-Viss, kas labi beidzas. Malaci puisi, nenolaida rokas un cinijas lidz galam. Apsveicu ar uzvaru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 18:23, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: veel jo vairaak...ja ir kaa saki,tad arii zini kaa un cik daudz tas no Tevis sr panjeemis...un arii,ja esi taads profesionaalis,tad nevareesi apschaubiit,ka lohi un amatieri profesionaalaa augsta limenja hokeja liigaa speeleet netiek .kaa arii ,taadu pikji par neko nesanjem...
Es tikai nesprotu kas tad Tevi tā uztrauc-ir izveidots sporta portāls,cilvēki to lasa,pēc tam padalās ar savām domām!(piekrītu-reizēm subjektīvām)!Bet mums ir brīva valsts,ir vārda brīvība!Komentāri tiek atstāti ļoti daudzos portālos!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 18:28, pirms 14 gadiem
Cipuli uz fārmklubu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 18:31, pirms 14 gadiem
Jācer, ka tagad pēc nesenās "piedzīvo kārtējo zaudējumu" būs ilgstoša "piedzīvo kārtējo uzvaru" sērija Rīgas Dinamo bilancē!
Apsveicu pretinieku komandas galveno treneri ar.. zaudējumu!

     [+] [-]

, 2009-11-14 18:31, pirms 14 gadiem
Patiesi kādu brīdi pat neticēju, ka mūsējie spēt tik labi saņemties.. MA LA ČI!

     [+] [-]

, 2009-11-14 18:33, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: einschteini,paschi ko sakariigu dziivee sasniedziet un tad arii maaciet komandas dzhekus speeleet un baarstieties ar padomiem....
apnicis jau.
Labi, ka Tu nedzīvo Brazīlijā un neinteresējies par futbolu.Domāju, ka tev būtu sirmi mati!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 18:33, pirms 14 gadiem
Prieks par Cipuli, intrigas ziņā spēle arī laba, bet kvalitātes ziņā... nu tā ne parāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: beiziiters

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 18:46, pirms 14 gadiem
skatījos live score ddarbā un kodu pirkstos, ka neredzu tik lielisku spēli... paldies dinamo... malači...

     [+] [-]

, 2009-11-14 18:54, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: braziilijaa bez futbola pastaav arii poliandrija. taa kaa,veci,atvaino,bet savu sievu daliit ar veel neskaitaamiem kraaniem neveelos

un,es par futbolu es arii intereseejos...kaa reiz schobriid skatos ukrainju un griekju speeli.un ceru,ka ukrainji vinnes...
Un kur rāda šo spēli? Savādāk man jāskatās NZL-BRN ar garlaicīgiem komentāriem.

     [+] [-]

, 2009-11-14 18:59, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Un kur rāda šo spēli? Savādāk man jāskatās NZL-BRN ar garlaicīgiem komentāriem.
livetv.ru: LiveTV / прямая трансляция Греция - Украина...

Ja gribi netā, tad tik izvēlies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 19:21, pirms 14 gadiem
es ar domaju pie3:3.bus pakalaa bet beigas biku paveicas mes vinejam

     [+] [-]

, 2009-11-14 19:29, pirms 14 gadiem
super, nu tādi malači, vsm varēja pastresot

     [+] [-]

, 2009-11-14 19:31, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: apskauzhu Tevi.visu muuzhu esmu gribeejis veerot burundijas speeli ha-ha !!!
Bahreinas, tu domāji, malaci?

     [+] [-]

, 2009-11-14 19:56, pirms 14 gadiem
par vairākumu.

Toč rodas sajūta, ka Jūlis pie tā nestrādā. Klasisks veco laiku eiropeiskais hokejs - nekādu speciālo brigāžu, PP, PK spēlē pārsvarā labākie. Vairākumā laiž trīs maiņas pa apli, neskatoties uz situāciju. Būtu uztaisījis treniņos 2 PP maiņas, un katrai pa minūti ļāvis spēlēt. + vēl tas, ka Hossa regulāri spēlē mazākumā, ok aizsargājas neslikti, bet var jau arī citus izmantot vairāk. Dažreiz liekas Jūlis kaut kads hokeja taktikas dinozaurs, pat vairums krievu treneri šo to apguvuši no modernā hokeja..

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 20:00, pirms 14 gadiem
kuri bij tie lielie balamutes par shupleru... prom ...prom... cilveks zin ko var un ko grib!!!

     [+] [-]

, 2009-11-14 20:11, pirms 14 gadiem
flyer rakstīja: par vairākumu.

Toč rodas sajūta, ka Jūlis pie tā nestrādā. Klasisks veco laiku eiropeiskais hokejs - nekādu speciālo brigāžu, PP, PK spēlē pārsvarā labākie. Vairākumā laiž trīs maiņas pa apli, neskatoties uz situāciju. Būtu uztaisījis treniņos 2 PP maiņas, un katrai pa minūti ļāvis spēlēt. + vēl tas, ka Hossa regulāri spēlē mazākumā, ok aizsargājas neslikti, bet var jau arī citus izmantot vairāk. Dažreiz liekas Jūlis kaut kads hokeja taktikas dinozaurs, pat vairums krievu treneri šo to apguvuši no modernā hokeja..
Jaa,itkaa vinam rokaas ir kaut kaads blocinsh ar dazhaadaam mainaam,bet vairaakumaa tas nestraadaa...

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 20:42, pirms 14 gadiem
GAGARINA kausa finals,DINAMO RIGA-BARIS ASTANA

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 20:55, pirms 14 gadiem
Beidzot musejie ir ieskrejusies .... Ta tik turet L)
bet tresa perioda toc vareja sviesta sajiet

     [+] [-]

, 2009-11-14 21:00, pirms 14 gadiem
"Arī otrais periods aizritēja ar "Dinamo" hokejistu pārsvaru..." tik viennozīmīgi nevarētu teikt. citādi, šķiet, dažādas spēles skatījāmies...

petrovich27.wordpress.com: no Tatarstānas paņemts maksimums. 5:3 pret...

     [+] [-]

, 2009-11-14 21:28, pirms 14 gadiem
žēl, ka neredzēju. Cipa malacīs un Karija ir pa īstam atgriezies

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 21:55, pirms 14 gadiem
Karija ar malacis!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 22:47, pirms 14 gadiem
Nu malači, bet kad šie iemeta trešos, man atkal gribējās teļļuku pa logu izmest! Iedomājaties, cik jau ir izlidojuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 23:43, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Cipulis malacis,2 vārti der
tu veel dziivs?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-15 01:39, pirms 14 gadiem
Jep.. paris nervushunas mazak, tas maigi teikts..

Par lielu Dinamo..turpinam...

     [+] [-]

, 2009-11-15 07:38, pirms 14 gadiem
tagad kārta ladai tikai kas tas par sviestu ka nerāda spēli

     [+] [-]

, 2009-11-15 09:24, pirms 14 gadiem
mala4i!! TAgat tik jaturpina būt virsotnē.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-15 09:45, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Laba spēle. Ass sižets visas spēles garumā.
Ņefķehimik paši vainīgi, ka nerealizēja tos vairākumus.
tipisks latvietis tu esi,kazoku maini peec situaacijas

     [+] [-]

, 2009-11-15 10:13, pirms 14 gadiem
Prieks par Cipuli...kaut kāds dežavu,šķiet,ka pagājušo sezona arī tikai uz sezonas vidu atvērās,SUPER....MALAČI

     [+] [-]

, 2009-11-15 13:34, pirms 14 gadiem
Nu mani tā pārbiedēja!

     [+] [-]

, 2009-11-15 15:06, pirms 14 gadiem
kursh bija speeles veertiigaakais Dinamo komandaa?