Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzvar arī Ņižņekamskā

Jānis Celmiņš

Rīgas "Dinamo" komanda izcīnījusi otro uzvaru pēc pārtraukuma Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL). Izbraukuma spēlē Ņižņekamskā dinamieši lieliskā stilā ar 5:3 apspēlēja vietējo "Neftekhimik" komandu.

Divas dienas iepriekš rīdzinieki Kazaņā ar 3:1 apspēlēja Gagarina kausa ieguvējus "AK Bars", veiksmīgi iesākot izbraukuma spēļu tūri pēc pārtraukuma KHL turnīrā. Šodien visi "Dinamo" atbalstītāji no komandas gaidīja veiksmīgu turpinājumu un dinamieši nepievīla.

Spēli krietni veiksmīgāk iesāka mūsējie un pēc nepilnām četrām spēles minūtēm bija izvirzījušies vadībā ar 2:0. Rezultātu atklāja Martins Karija – vārtu priekšā nesapratās "Neftekhimik" aizsargi, arī Ivans Kusķins nebija glābējs un Karija guva savus pirmos vārtus pēc smadzeņu satricinājuma izārstēšanas. Mirkli vēlāk Kusķins nespēja tvert arī Marsela Hosas mesto ripu no asa leņķa un "Dinamo" dubultoja pārsvaru – 2:0. Perioda vidū pēc Maika Iguldena piespēles trešos vārtus "Dinamo" labā guva Mārtiņš Cipulis un pielika punktu pirmajām 20 spēles minūtēm.

Arī otrais periods aizritēja ar "Dinamo" hokejistu pārsvaru, taču vairāk iespēju gūt vārtus bija laukuma saimniekiem. Pēc Oļega Sorokina un Sanda Ozoliņa nesaprašanās savā zonā "Dinamo" glāba vien Edgara Masaļska meistarība. Mirkli vēlāk klasi parādīja Zviedrijas izlases uzbrucējs Niklass Persons. Apspēlējot trīs rīdziniekus viņš guva pirmos vārtus arī mājinieku labā. 1:3 - ar tādu rezultātu noslēdzās otrās 20 spēles minūtes.

Trešais mača periods sākās ar ievērojamu "Neftekhimik" ofensīvu. Jau perioda pirmajā minūtē Sergejs Demagins samazināja viesu pārsvaru līdz minimumam (2:3), bet brīdi vēlāk, kad uz sodīto soliņa atradās Marsels Hosa, mājinieki izlīdzināja rezultātu. Pēc precīza Jevgēņija Rjasenska metiena rezultāts kļuva 3:3. Visa trešā perioda pirmā puse aizritēja nervozā gaisotnē – "Dinamo" pat paspēja uzspēlēt trīs pret pieciem, taču mājinieki Masaļski pārspēt neprata. Pašaizliedzīgi spēlēja visi mūsu hokejisti un tas vainagojās panākumiem mirkli vēlāk. Perioda divpadsmitajā minūtē Maika Iguldena mestā ripa trāpīja pa "Neftekhimik" vārtu stabu, taču tā atleca uz lāpstiņa Mārtiņam Cipulim un viņš to raidīja vārtos, gūstot jau savus otros vārtus – 4:3.

Īsā mirklī (37 sekunžu laikā) veiksme vēlreiz smaidīja "Dinamo". Otros vārtus spēlē guva līgas rezultatīvākais spēlētājs Marsels Hosa un ļāva rīdziniekiem nedaudz uzelpot – 5:3. Atlikušajās astoņās minūtēs vārti netika gūti un "Dinamo" svinēja pelnītu otro uzvaru pēc kārtas.

Informācija tiks papildināta…

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:01, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Tomer trukst vel viens kvalificets aizsargs. Nabaga vecozens Sorokins, nodzisim mes vinu galigi
Nedomāju, ka kādreiz to teikšu, bet pilnībā piekrītu.
Sveta kārtējās kļūdas dēļ rezultāts kļuva 3:2 un sākās Neftehimik lavīna uz Dinamo vārtiem. Svetam arī kļūda bija pret MnD, kādēļ zaudējām punktus. Vajadzēja papildinājumu aizsardzībā, jo centra pozīcija šķiet ir kārtībā. Bet to varēs spriest tad kad redzēsim Arnasonu darbībā.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:02, pirms 14 gadiem
Tā vietā, lai turpinātu kontrolēt spēli pēc 3:0, iesēdāmies savā krutajā aizsardzībā, es saprotu ka pie tāda rezultāta nevajag skriet uz priekšu, bet vismaz šaibu vairāk pieturēt varēja, labi ka šiem arī aizsardzība nebija uzdevumu augstumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:04, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Patīkami, jauki.
atceros pagātni-kā rakstīju ka Šuplers - jāatstāj man lika mīnusus, kad rakstīju ka Cipulis labi spēlē un nekādā gadījumā nedrīkst sūtīt viņu uz farmklubu- man lika mīnusus, kad rakstu ka Sprukts ļoti daudz dara melno neredzamo darbu man liek mīnusus-žēl ka daļa latviešu fanu redz tikai punktus sttistiku bet neredz ciuk labi kurš spēlē-kā varēja neredzēt ka Cipulis nav slikts sezonas sākumā arī negūstot vārtus-vietas izvēle labs metiens ātrums-tas viss bija - nebija galvenā vārti.
Iedomājos ja šuplers būtu atlaists un būtu šādi rezultāti-fani rakstītu apmēram tā -re cik labi ka atlaida uzreiz ir rezultāts, komanda sāk spēlēt arī Cipa sācis mest utt.
Malači , protams būs arī zaudējumi un par play-off būs ļoti smagi jāsitās-varbūt tiks varbūt arī nē, bet redzams ka cīnīsimioes par PO līdz pēdējām spēlēm-mums konference ir ļoti spēcīga bet domāju ka tikt astotniekā varam -galvenais pretinieks laikam būs Torpedo, jo Minskā jau darīs visu lai tiktu PO ar šito supersastāvu.
100% Tev piekrītu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:06, pirms 14 gadiem
Jau otrajā trešdaļā varēja just, ka kaut ko līdz galam nenospēlē... bet nu labi, ka tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:06, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viena lieta - Cipulim nav labs metiens ! tā tas ir parsvara visi metieni pa vidinju vai pa zemiiti...shodien par brinumu tads izgaja cauri, jau reecu, ka tads leenais un pa zemiti , bet iegaja
Cipulim tieši ir ātrs metiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2009-11-14 17:09, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
Toties daudzie smailiji komentos, liecina ka esi īsts hokeja metienu eksperts.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:10, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu RD kalendārs atkal gāž iekšā reāli! Pēc ladas seko Spartaks, tad Lokomative, tad MVD, tad SKA, un atkal Lokomative, 3 zāģi stabili, varbūt vēl pret MVD vai Spartak ar zāģis, kopā 4 zāģi 5 spēlēs!
Slimo ar uzmanības trūkumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:11, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai diskutētu ar cilvēkiem, kuri interesējas par hokeju, šeit ir zinoši cilvēki gan Latvijas, gan Krievijas un Ziemeļamerikas hokejā. Maz, bet tādi ir.
Bet bieži vien te nenotiek diskutēšana, bet tukšu salmu kulšana. Zinoši cilvēki te ir, par to es neko nesaku. Tomēr, arī viņi te (pie šādiem rakstiem) komentē, komentēšanas pēc.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:11, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
un ja arī būtu stiprs,ko tas dod,ja iemest nevar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
Zinu, ka šis laikam nav tas gadijums, bet ātrs metiens var būt tādā ziņā cik ātri var sagatavoties un izpildīt precīzu, negaidītu metienu. Hossa šajā ziņā RD ir labākais spēlētājs.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viena lieta - Cipulim nav labs metiens ! tā tas ir parsvara visi metieni pa vidinju vai pa zemiiti...shodien par brinumu tads izgaja cauri, jau reecu, ka tads leenais un pa zemiti , bet iegaja
Es gan nepiekrītu ka cipulim slikts metiens, viņam ir ļoti labs metiens pasuales čempionātā es pat brīnijos pa viņi, ka tik stiprs metiens...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Slimo ar uzmanības trūkumu?
Es vienkārši esmu reālists! Es pat nešaubos, ka nākamajās 5 spēlēs būs 4 zāģi!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: ko tu saproti aatrs metiens kur tā var vispār uzrakstīt ir vai nu spēcīgs vai nu speciigs un precīzs, vai nu pa zemiti un pa vidinju taads ir Cipulim

ātrs metiens klasisks meitenes komentārs ..
man tie;si rodas jautājums, vai tu ko saproti no hokeja? ja vari tā spriest esi pētijis tieši Cipuli un Cipu;la metienus? vienā spēlē bija tāds, tagad tas nozīmē,ka tāds ir visu laiku?

  +3 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viena lieta - Cipulim nav labs metiens ! tā tas ir parsvara visi metieni pa vidinju vai pa zemiiti...shodien par brinumu tads izgaja cauri, jau reecu, ka tads leenais un pa zemiti , bet iegaja
tur nevaru Tev piekrist -Cipulim ir labs metiens

  +1 [+] [-]

, 2009-11-14 17:12, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labi, jaiet tālāk skatīties futene RU:SLO. Tur arī labs sižets.
Nekā laba tur nav

  -2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:13, pirms 14 gadiem
Avery rakstīja: Tagad panem simts latus un skrien uz toto kantori
Hokejā totalizatoru spēlē tiešām azartiski cilvēki! un it sevišķi uz tādām līgām kā KHL likmes liek neprātīgie!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:14, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Nekā laba tur nav
Un kā vēl ir! Patiesi interesanta spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-14 17:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es vienkārši esmu reālists! Es pat nešaubos, ka nākamajās 5 spēlēs būs 4 zāģi!
Zini - šobrīd Tu izskaties nevis pēc reālista, bet vnk provokatora, kas grib izprovocēt cilvēkus, lai tad viņus noliktu, jeb centies kopēt Ivaru viņa sliktākajās dienās pagājušsezon.

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:15, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: ...uz tādām līgām kā KHL likmes liek neprātīgie!
Bet tu taču jau mums visus rezultātus skaidri un gaiši pateici!

     [+] [-]

, 2009-11-14 17:15, pirms 14 gadiem
Es gan pagaidām neredzu nekādu pamatu lieliem priekiem.... ok, ir otrā uzvara (varēja arī nebūt, ja NH būt izmantojuši lielo vairākumu un šoreiz viss labs, kas labi beidzas), bet mūsējo spēle vairākumā ir zem katras kritikas....tādas praktiski nav.... jo mūsējie esot vairākumā zonā pat normāli nostāties nevar!!! Ok, es saprastu "atrunas", ka mūsējie vietējie kadri nekad nav bijuši baigie vairākuma speci un tam varētu arī piekrist, bet RD jau nespēlē tikai vietējie kadri (it seviški vairākumā) un tieši varāk spēlē arī leģionāri + vairākuma specuks (bez ironijas) Ozo, kas varbūt arī nav īsti tāds kā AVS vai Panthers laikos, bet vairākumus realizēt var (un māk) arī RD sastāvā!!! No kā varam secināt, ka visdrīzākais džeki hujova atstrādā vairākumus treniņos un tas ir liekas tieši Jūļa, ja tā var teikt, "nopelns".... vai arī dažbrīd rodas sajūta, ka viņi tos varākumus tajos treniņos vispār neatstrādā.... nez' varbūt Jūlim ir jāpaņem un jāpaskatās kā pretinieki spēlē vairākumā, jo viņiem praktiski varbūt ne katrā vairākumā sanāk iemest (vienus iemeta), bet vismaz zonā viņi var normāli nostāties katrā vairākumā spēlējot gan 5 pret 3, gan arī 5 pret 4... un tas ir galvenais pie spēles vairākumā, jo (loģiski) neesot pretinieka zonā un bakstoties pa viduszonu vai savu zonu tu nevari neko iemest....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja