Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' regulāro sezonu pabeidz ar zaudējumu un 8. vietu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šodien pēdējo regulārās sezonas spēli aizvadīja Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo''. Viesos ar 4:6 tika zaudēts līgas spēcīgākajai vienībai Ufas ''Salavat Yulaev'', lai gan pēc pirmās trešdaļas bija 3:0 rīdzinieku labā. Vārtus guva Miķelis Rēdlihs, Marsels Hosa, Lauris Dārziņš un Jānis Sprukts. Diemžēl zaudējums neļāva saglabāt 7. vietu rietumu konferencē un pirmajā izslēgšanas spēļu kārtā būs jāspēlē pret Sanktpēterburgas SKA.

Pirms šodienas spēles jau bija skaidrs - Maskavas CSKA izcīnījuši trīs punktus, un rīdziniekiem jāiegūst tik pat, lai regulāro sezonu pabeigtu 7. vietā rietumu konferencē. Spēles sākums parādīja, ka viss ir pašu rokās - ''Salavat Yulaev'' nespēja parādīt saturīgu uzbrukuma hokeju, dodot labas iespējas rīdziniekiem. Viena no tām tika izmantota - pretuzbrukumā aizskrēja viss piecinieks, Martins Karija ripu atstāja Miķelim Rēdliham, tomēr viņa metienu atvairīja Vitālijs Koļesņiks. Pirmais pie ripas bija tieši Rēdlihs, kuram reizē ar Sandi Ozoliņu izdevās ripu iedabūt ''Salavat Yulaev'' - 1:0. Nepagāja pat minūte, un rezultāts kļuva 2:0. Līgas labākais snaiperis Marsels Hosa ieslidoja viesu aizsardzības zonā un meta pa vārtiem - ne bez veiksmes palīdzības, tomēr ripa ieslīdēja ufiešu vārtos. Turpinājumā vairāk uzbruka mājinieki, taču ripas ceļā allaž bija Martins Pruseks, kuram ''dinamiešu'' vārtu drošība bija uzticēta otro spēli pēc kārtas. Tiesa, pirmā trešdaļa nenoslēdzās ar rezultātu 2:0, jo lieliski Ufas kluba aizsardzības zonā cīnījās Jānis Sprukts, ripa nonāca pie Laura Dārziņa, kurš vārtus guva jau trešo spēli pēc kārtas. Pirmās 20 minūtes šokēja visus - ar 3:0 vadībā atradās ''Dinamo'', pārliecinoši apspēlējot Kontinentālā kausa ieguvējus.

Otrajā trešdaļā viss apgriezās kājām gaisā - ''Salavt Yulaev'' guva četrus vārtus, izvirzoties vadībā ar 4:3. Jau pirmajās minūtēs mājinieki uzbruka bīstami, tomēr izdevība bija arī ''Dinamo''. Divi pret vienu aizsargu izskrēja Gints Meija un Hosa. Pirmais meta, taču ripu noķēra Aleksandrs Jerjomenko, kurš laukumā tika laists Koļesņika vietā. Sestās minūtes sākumā 1:3 panāca Aleksandrs Perežogins, pielabojot soma Mikas Hannulas metienu. Arī nākamie vārti tika gūti, mainot ripas lidojuma virzienu. 4:3 panāca uzbrucējs Aleksandrs Radulovs, ripu ieraidot Pruseka sargātajos vārtos, tieši zem pārliktņa. Pirms pēdējām 20 minūtēm ''Dinamo'' atradās iedzinējos ar 3:4, turklāt mūsējiem nederēja pat neizšķirts - šodienas mačā bija jāizcīna uzvara pamatlaikā.

Trešās trešdaļas sākumā parādījās cerību stariņš - viens pret vārtiem izskrēja Jānis Sprukts, un, lai gan tika neatļauti kavēts, tomēr pamanījās ripu iedabūt mājinieku vārtos un panākt 4:4. Prieki gan nebija pārāk ilgi - Radulovs vārtu priekšā atrada vientuļo novēģi Patriku Turesenu, kurš viegli pārspēja Pruseku un atkal vadībā izvirzīja ''Salavat Yulaev'' - 5:4. Sekoja klusais periods, līdz ''Dinamo'' galvenais treneris Juliuss Šuplers nomainīja Pruseku pret sesto laukuma spēlētāju. Tukšie vārti palīdzēja ufiešiem gūt arī 6. panākumu, noslēdzot spēli ar uzvaru 6:4. ''Salavat Yulaev'' šis bija 12. panākums pēc kārtas, bet rīdziniekiem pārtrūka astoņu spēļu sērija, kurā bija izdevies tikt pie punktiem. Regulārā sezona noslēgta ar 84 punktiem, 8. vietu rietumu konferencē un pirmajā play off kārtā jāspēlē pret spēcīgāko rietumu komandu Sanktpēterburgas SKA.

KHL regulārā sezona, 7. marts

Ufas ''Salavat Yulaev'' - Rīgas ''Dinamo'' 6:4 (0:3, 4:0, 2:1)

Vārti: 8:02 M. Rēdlihs (Ozoliņš, Karija) 0:1, 8:50 Hosa 0:2, 16:58 Dārziņš (Sprukts) 0:3, 25:00 Perežogins (Hannula) 1:3, 28:50 Nurtdinovs (Grigorenko, Ščastļivijs) 2:3, 30:19 Kaļiņins (Vorobjovs, Antipovs) 3:3, 38:26 Radulovs (Turesens) 4:3, 47:25 Sprukts (Sotnieks, Karsums) 4:4, 48:47 Turesens (Radulovs) 5:4, 59:47 Antipovs (Gorohovs) 6:4
Metieni: 40 (11, 18, 11) - 23 (9, 5, 9)
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Koļesņiks - Pruseks
Skatītāji: 8250

Izmantotie resursi:
khl.ru

Kā ''Dinamo'' veiksies pirmajā ''play off'' kārtā?

  • 437

  • 924

  • 446


 +65 [+] [-]

, 2010-03-07 16:06, pirms 14 gadiem
Par šodienu – malacis Sprukts. Ar visu it kā „lēno” slidojumu paspēja gan aizbēgt no aizsargiem, gan pārtvert ripas.
Par regulāro sezonu:
1. Mūsu uzbrucēji ir pamatīgi progresējuši
2. Nākamsezon jāpastiprina aizsardzības līnija
3. Galvenais, kādas sezonas beigas, ne sākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+107 [+] [-]

, 2010-03-07 16:06, pirms 14 gadiem
Cienigi,bet no 3-0 ir jauzvar......
Slēpts komentārs: siruan

 +32 [+] [-]

, 2010-03-07 16:06, pirms 14 gadiem
Škietami zaudejam Gagarina kausa finalistiem.
Nu tad jasadod bus SKA

 +12 [+] [-]

, 2010-03-07 16:06, pirms 14 gadiem
Nu nekas, žēl tik ka to 0-3 tik ātri pazaudēja.. Veiksmi Play-off!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: garmatis
Slēpts komentārs: ma4o

  +9 [+] [-]

, 2010-03-07 16:07, pirms 14 gadiem
Varbuut Ozo pameginat speekus Vaartsarga lomaa ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2010-03-07 16:07, pirms 14 gadiem
nu vismaz pagarinaja sezonu par trim spelem
Slēpts komentārs: Runčuks

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:07, pirms 14 gadiem
Jāņem SKA !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:07, pirms 14 gadiem
Nekas, pret Znaroku spēlēsim otrajā kārtā :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-03-07 16:07, pirms 14 gadiem
Dārziņš laikam būs vakar redzējis Datsjuka golu.

Paldies Dinamo vismaz par intrigu pret Salavatu.

 +28 [+] [-]

, 2010-03-07 16:07, pirms 14 gadiem
No 3-0 zaudēt....vot tas ir stulbi!
Slēpts komentārs: Par_muuseejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ma4o

  +7 [+] [-]

, 2010-03-07 16:08, pirms 14 gadiem
sākums jau bija daudzsološs

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:08, pirms 14 gadiem
Mala4i nokapajas ka naakas...,tikai 2.treshdala drusku pieviila!Nu nekas buus janem SKA...

  +7 [+] [-]

, 2010-03-07 16:08, pirms 14 gadiem
Rīga sitīs, SKA kritīs !

  +7 [+] [-]

, 2010-03-07 16:08, pirms 14 gadiem
Bleg pedejo viens pret viens neizmantoja

  +9 [+] [-]

, 2010-03-07 16:08, pirms 14 gadiem
nomierinās, pirms nedēļas vēl cerējām un sapņojām,ka būsim astotie,bet tagad jau žēlojas un pat sāk nodi*st (Raptor komentārs), ka mēs esam astotie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:08, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: sākās...
Tur nav ko sākt, tā tas ir un tas ir fakts, Šupleram vispār nav nekādas varas, šādi rezultāti liecina tikai par to, ka komanda spēlē pati par sevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
pruseks lāpsta

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
Paši vien vajnīgi!! Ar tādu ajsardzību nav ko cerēt uz uzvaru!!!
Slēpts komentārs: gattiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
Ja nebuutu redzeejis otro treshdalju, vareetu teikt, ka bija pat ljoti laba speele..:/
Slēpts komentārs: imantsbg

  +9 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Schuplers
nu jā, Spruktam šodien piesieties nevarēja, Laviņam arī, tad jāķeras pie Šuplera...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
nez kaa buutu ja Mikjelis iemestu

  +6 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tā bijja kaķa spēle ar peli.Peles lomā bija RD.
Pats neko izdomāt nevari? Jāšpiko no "ekspertiem"?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:09, pirms 14 gadiem
Nav ko raudāt,bet sāpīgi ir. Viņi vienkārši sāka spēlēt. kā nekā viņi ir pirmajā vietā.
Pruseku nav ko vainot, viņš glāba daudz.
Nu jācer, jācer turpmāk. Jāsaņemas kārtīgi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tufijs1984

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:10, pirms 14 gadiem
Ko juus visi kritizeejat DINAMO mes shodien spelejam pret KHL regulara cempionata uzvaretajiem....

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:10, pirms 14 gadiem
Kāds stulbums un bezspēcīga lieliskas iespējas neizmantošana!
Šajā spēlē bija jāspēlē un vajadzības gadījumā jākaujas tā, it kā zaudējuma gadījumā tiktu izslēgti no līgas. RD bija pilnībā jāignorē, ka SJ sevi saudzē.
Pret ASK nav nekādu cerību un ir bezjēdzīgi alu pārdzērušiem, uzburbušiem purniem izkliegt 2.c) klases paroles. MVD ir ievērojami zemākas klases komanda un tā būtu bijusi lielā loze.
Murgs.. Sveicieni Jemeļjanam Pugačovam no Salavata Julajeva!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-07 16:10, pirms 14 gadiem
raimcik rakstīja: Ko juus visi kritizeejat DINAMO mes shodien spelejam pret KHL regulara cempionata uzvaretajiem....
taisniiba

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:10, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Ozolins aizsardziibas miinus R.D,neskatoties uz to ka ir liideris gerbtuvees.Muusu aizsardziiba ir nulle,taa pat kaa shuplers!
BĻee bet tu gan esi zelts. idiots.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:10, pirms 14 gadiem
billyboy rakstīja: Nihuja nesaprotu ko vartos dariija pruseks ja mums taa speele bija tik svariiga.... jau peec pagajusaas speles bija cau ar to lasaru vartos.... nafiga... nu nekas liigums vinam nakamsezon buus ar ogri... N u tas uz sanpeterburgu....
Pagājušajā spēlē mēs uzvarējām ar to Tavu "lašaru" vārtos.
Pēc kara visi gudri. Pruseks glāba daudz, tā tomēr ir līgas spēcīgākā vienība.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-07 16:11, pirms 14 gadiem
Doamju, si spele parada to, ka 3-0 nav nekas, jaspele no sakuma lidz beigam. Turas Dinamo, jagaida izslegsanas speles!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas saucās-jūs iemetat cik varat,bet mēs iemetīsim cik vajag.
ah, cik bieži šosezon to teica Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
Eh cik tas ir bēdīgi, bet tomēr likumsakarīgi. Nevar čakarēties pēc 3:0, atklātais hokejs bļ*...

 +12 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
koroče, jūs esat nožēlojami, atceros, kā te visi īdēja, ka netiksim playoffos, ka Sprukts jātriec no komandas utt tas, ka jūs dzīvē neko nevarat nevarat sasniegt, neattaisno jūsu smirdēšanu publiskā telpā

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
ai bljin 3-0 paarsvaru pakaasa 10 minuutees

tagad 3 speeles un varat iet briivdienas jo neticu ka vareesim SKA kko izdariit

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
It kā jau laba spēle, bet nu tomēr mazliet pietrūka... Varēja spēlēt asāk... Bet tagad jāsaņemas pret spēcīgo SKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
Kad Ufai vajadzēja, tad arī iemeta. Vairāk viņi nevēlējās iespringt

  +7 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: BĻee bet tu gan esi zelts. idiots.
nu ozolinju gan es tavaa vietaa nevainotu ozolinjsh vispasaules hokejaa tomeer ir autoritaate!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-07 16:12, pirms 14 gadiem
Jebkurām gadījumā paldies Dinamo par lielisko sezonu un sagādātajām fantastiskajām emocijām, bez viņiem būtu daudz garlaicīgāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-03-07 16:13, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kad RD izcēla šādas spēles,tad Šuplers bija malacis,bet tagad.......
Kļūda.
Neviens, vismaz, es neatceros, ka būtu tieši Šupleru slavējuši par tām spēlēm. Šuplera briesmīgais plāns diez cik slavinošs tomēr nebija, drīzāk kā joks. Drīzāk tieši komanda saņemās un pati uzvar tos.

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:13, pirms 14 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Vo, vo, Šuplers gailis. Prom to komunistu.
Man gan liekas ka gailis esi tu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:13, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kad RD izcēla šādas spēles,tad Šuplers bija malacis,bet tagad.......
Nekad neesmu teici ka Šuplers ir malacis, tā kā nepiesienies man!
Visas šīs atspēlēšanās, un rezultāti liecina, ka komanda pati par sevi spēlē, Šuplers ir auns, bieži vien viņš ir pilnīgi neizprotams!
Skaidrs ir viens, gaidām nākošsezon citu treneri, cerams labāks, kas spēs vadīt komandu!
Protams gaidām spēlēs ar SKA, hokejs ir sporta veids kurā nav nekā neiespējāma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:14, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Cerams Ozolins,Lavins,Sorokins,K.Redlihs vairs naakoshgad nespeeleess R.D
cerams, ka nākošgad te nekomentēsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-07 16:14, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Cerams Ozolins,Lavins,Sorokins,K.Redlihs vairs naakoshgad nespeeleess R.D
Ilgi domāji??? idiots...

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:14, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Cerams Ozolins,Lavins,Sorokins,K.Redlihs vairs naakoshgad nespeeleess R.D
Un tad Tevi un Tavus draugus viņu vietā?

  +5 [+] [-]

, 2010-03-07 16:14, pirms 14 gadiem
Visi muld kaut play-off'ā būtu vairāk, nekā trīs spēles! Neviens nedomā, ka (vismaz teorētiski) pastāv iespēja, ka mēs varam uzvarēt sērija ar trīs nulle?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:14, pirms 14 gadiem
Skaidrs ir viens. Pirmajā spēlē vārtus gūs gan Lauris, gan Miķelis. Viņi ir pasākuši mest katru spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:15, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Ozolins aizsardziibas miinus R.D,neskatoties uz to ka ir liideris gerbtuvees.Muusu aizsardziiba ir nulle,taa pat kaa shuplers!
pats tu miinus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:15, pirms 14 gadiem
tikko Skudra pareizi pateica - Mēs spēlējam kā mēs mākam.... un te arī parādās tā nestabilitāte....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:16, pirms 14 gadiem
dinamosuns rakstīja: s.uka, m.auka, p.eža, p.impis

pim.pisss

dzēšat arā manu profilu
šitāda zaude

āšlo.hs
Tipisks dinamo fanpuika ! Willis & co, gan nav tik radikāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:16, pirms 14 gadiem
Raimish91 rakstīja: Man gan liekas ka gailis esi tu!
man liekas, ka gailji esat juus visi, jo striidaties vnk bezjedzigi
saprastu pats vel spelee, tad vareetu pardziivot utt...bet nu shita...

Nu ko, zaudeeja - zaudeeja, tapec jau nau pasaules gals

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:16, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Nee blj.e tevi!
Mani nē, viņi ir pietiekami profesionāli un talantīgi hokejisti.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:16, pirms 14 gadiem
Gribējām Znaroku ar MVD pretī,dabūsim,tikai mazliet jāpačiešas līdz konferences pusfinālam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:17, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Cienigi,bet no 3-0 ir jauzvar......
Tad ko Tu teikt par Dinamo brīnumiem no 3:0 un 4:0 ??

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:17, pirms 14 gadiem
Bij labs 1-periods,tālāk,kā ierasts.ASK -gaidiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:17, pirms 14 gadiem
Laba spēle, Salavatam pat 20 minūtes bija nopietni jāspēlē.

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:18, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nekad neesmu teici ka Šuplers ir malacis, tā kā nepiesienies man!
Visas šīs atspēlēšanās, un rezultāti liecina, ka komanda pati par sevi spēlē, Šuplers ir auns, bieži vien viņš ir pilnīgi neizprotams!
Skaidrs ir viens, gaidām nākošsezon citu treneri, cerams labāks, kas spēs vadīt komandu!
Protams gaidām spēlēs ar SKA, hokejs ir sporta veids kurā nav nekā neiespējāma!
Gribu redzēt ko tu teiksi, kad ar to citu treneri būs vēl sliktāk

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:18, pirms 14 gadiem
Par_muuseejiem rakstīja: nu ozolinju gan es tavaa vietaa nevainotu ozolinjsh vispasaules hokejaa tomeer ir autoritaate!
da es jau nevainoju, viņš vaino.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:18, pirms 14 gadiem
jansons rakstīja: PAsakiet man ko Ozoliņš šodien vai pēdējās spēlēs labu ir izdarījis
un tu pēdējās dienas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:19, pirms 14 gadiem
nu neko spēlēsi pret to SKA
gan jau būs arī patīkami brīži

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:19, pirms 14 gadiem
jons402 rakstīja: Labāk būtu Masaļskis stāvējis vārtos!!!
Jo?
Iepriekšējās spēles, atkārtojos, 90.3% atvairīto metienu Tevi neapmierināja?

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:19, pirms 14 gadiem
Mjaa;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:19, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kad RD izcēla šādas spēles,tad Šuplers bija malacis,bet tagad.......
Reti kurš ir slavējis Šupleru, personīgi es nekad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:20, pirms 14 gadiem
(runčuks) ko tu te ņaudi!! Ajzej pāed kitiket!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:20, pirms 14 gadiem
nu neko, netaisīsim no šitā zaudējuma traģēdiju, galvenais ka esam play off.....uztaisīsim, lielāko sensāciju un visā sērijā uzvilksim SKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:21, pirms 14 gadiem
Galvenais cienīgi zaudēt SKA Arēnā, lai sezonu pabeigtu cienīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:21, pirms 14 gadiem
Marka111 rakstīja: Ja sakārtosim aizsardzību un Masaļskis stāvēs uz ausīm tad varam SKA uzvilkt. Vienreiz jau izdarījām savā laukumā, un otreiz gandrīz sanāca arī pie viņiem.
8:2 ir gandrīz ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:21, pirms 14 gadiem
neee, man tas Matulis patīk pēc 1.perioda šams baig teica: ''Manliekas kādas no jums jāiet pēc alus.'' jebal, es gar zemi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:22, pirms 14 gadiem
Varbūt Savicka kungs sapratīs,ka jādomā par sakarīgiem aizsargiem,nevis nems visādus Svetus un Arnasonus......Lavins tautai jau otru sezonu arpus kritikas......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:22, pirms 14 gadiem
nedudz piebesīja tie gudriniekui, kurui iedomājās, ka Salāts tā viegli pagulsies mumsīm apakšā. Nekā, pie kam vēl kausa pasniegšanas dienā...
beidzot dabūjām izjust arī mēs to sāpi - kāds ir fīlings pēc `kombeka` no 0:3.... diez kas nav....
...bet dzīve turpinās - Pētera pilsēta mums nes laimi turnīros...

p.s. no tā kausa ko Ufai šodien pasniedza, kā ievēroju - nemaz nevar pat neko gardu iedzert....barjeras priekšā gar malu un arī tā tasīte tāda niecīga...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:22, pirms 14 gadiem
jansons rakstīja: PAsakiet man ko Ozoliņš šodien vai pēdējās spēlēs labu ir izdarījis
Nuu jap neko diži, tikai rezultatīva piespēle ( sākumā jo domāja,ka tas viņu vārtu guvums, bet beigās izrādijās ka piespēle )
aiztaisi muti loh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:23, pirms 14 gadiem
Ufa musu stila uzvareja :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:23, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Galvenais cienīgi zaudēt SKA Arēnā, lai sezonu pabeigtu cienīgi.
Cienīgi zaudēt SKA, vai cīnīties par otro kārtu Play-off. Tādā smagumā šī izlaistā uzvara Ufā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:23, pirms 14 gadiem
Būtu vārtos MASAĻSKIS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:23, pirms 14 gadiem
Marka111 rakstīja: Es runāju par to pirmo spēli kur tikai OT zaudējām.
SKA regulārajā sezonā un PO ir divas dažādas lietas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:24, pirms 14 gadiem
špehs 07 rakstīja: pret SKA nav variantu!
laikam gan :/

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:24, pirms 14 gadiem
imantsbg rakstīja: Varbūt Savicka kungs sapratīs,ka jādomā par sakarīgiem aizsargiem,nevis nems visādus Svetus un Arnasonus......Lavins tautai jau otru sezonu arpus kritikas......
Gribēji izcelties, bet Tailers ir uzbrucējs.
+ Laviņam +/- koeficients viens no labākajiem komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:24, pirms 14 gadiem
Karsikam manuprāt šis ir jau 4. punkts 3 spēlēs- 2+2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:24, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Žēl, ka neizcīnījām 7. vietu, bet ko tu čempioniem padarīsi...
DR uzbrukums ir izcils, taču aizsardzība katastrofāla.
Dārziņa un Sprokta goli izgājienos- konfektes! Taču man absolūti nepatīk Ņiživija spēle pēdējā laikā! Viņš nav guvis vārtus no spēles kopš 3. februāra. Ja vēl pieskaita piecas sausās izlases spēles, viņš nav iemetis golus jau 10 mačus pēc kārtas. Un momentu viņam pietiek- kaut vai labais moments 2. trešdaļas sākumā vairākumā- būtu Saša iemetis, būtu 4:0 un USJ karstais spiediens būtu atvēsināts...
vecais, nu nemetīs katrs mūsējais katrā spēlē hat-trick, man tieši patīk RD neprognozējamība (izņemot Hosu rezultivitātē, katrā spēlē met citi
pavelkot svītru tiktāl - laba sezona, man ļoti patika, objektīvi spriežot mēs uzlēcām augstāk par savu p...ļu, bija daudz super izglābšanās spēļu, bija Ozoliņš, Karsums, Sprukts, esmu apmierināts, lai kāds būs rezultāts playoffos, vīriem liels Paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:25, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Cienigi,bet no 3-0 ir jauzvar......
Sezonas beigās Atlants,Maskavas Dinamo ? uzvarēja ,kad bija vadībā pat ar 4:0
Paši ar esam uzvarējuši atspēlejot 3 un 4 vārtus ,tāpēc nevajag teikt ,ka ir jāuzvar!!!
Bet Malači cīnijās!
Un Hossa atkārto KHL rekordu- Prieks!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:25, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Gribēji izcelties, bet Tailers ir uzbrucējs.
+ Laviņam +/- koeficients viens no labākajiem komandā.
Pri4om aizsargs vai uzbrucējs? Nauda tāpat viņam jāmaksā !!! Kokos jau neaug

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:26, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Pri4om aizsargs vai uzbrucējs? Nauda tāpat viņam jāmaksā !!! Kokos jau neaug
Ne jau par to, viņš teica, ka jāsāk ar normāliem aizsargiem, nevis Svetu un Arnasonu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:26, pirms 14 gadiem
Purciks rakstīja: Dinamo taču nejēdz spēlēt Dinano ir mīkstie no pačanu rajona!
Vispirms iemācies rakstīt bez kļūdām.Tālāko cerams pats sapratīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:26, pirms 14 gadiem
IP bans ir iespējams SC vai nav?!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:26, pirms 14 gadiem
BANŪŪŪŪŪUŪŪŪŪ!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:27, pirms 14 gadiem
dinamosuns rakstīja: Tev
Es jau trīs reizes par tevi noziņoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:28, pirms 14 gadiem
jansons rakstīja: 1.Ozoliņš 0
2.LAviņš mironis
3.Sotnieks lohs
Visus prom
Un tagad visi ozoliņa laviņa un sotnieka fani noteikti liksiet mīnusus paldies
Īsti ritīgs jau Tu neesi!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:28, pirms 14 gadiem
Tak vienkārši nospiediet ignorēt un viss, es to izdarīju, un viņa komentārus vairs neredzu.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:28, pirms 14 gadiem
Marka111 rakstīja: Neko diži jau viņi uzlabot nevar. Tas tomēr vēl bija novembrī un SKA iepriekšējo spēli ar RD bija zaudējuši un gribēja tā smuki uzvilkt. Toreiz ne SKA ne RD vel nekas nebija garantēts takā sitās SKA ar 100% atdevi.
Itkā nebija skaidrs, ka SKA pa 56 spēlēm savāks tos punktus, lai tiktu PO

8:2 viņi sitās ar pilnu atdevi, lai atriebtu zaudējumu Rīgā.

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:29, pirms 14 gadiem
pēc 3-0 vajadzēja pāriet uz 3 pieciniekiem, bet šuplers atkal nolažoja, tas protams ja gribējām uzvarēt, ja nē tad jūlis izdarīja visu pareizi

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:29, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Piedraazt uz tiem koificentiem,ja speelee,kaa loh.s.Olimpiaadee lupata un sheit arii turpinaajums,labi ,ka Ozolins ateicaas uz olimpiaadi braukt,tad buutu kauns paar visu pasauli!Ozolins uz laukuma ir - 0.
Jā, lietderības koeficients veidojas par skaistām acīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:29, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Ozolins aizsardziibas miinus R.D,neskatoties uz to ka ir liideris gerbtuvees.Muusu aizsardziiba ir nulle,taa pat kaa shuplers!
Es lasu tavu koentaru un saprotu ka nulle esi tu!!! Nu ja ko es gribu,jo pec tava nick var nojaust cik tev gadini!

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:30, pirms 14 gadiem
Piekrītu par Fosteru,kaut arī meistarība bij ka bija ,bet cīnījās katrā epizodē,Karsums man personigi liela vilsanās,varbūt vajag gadu lai pierod,saprotams,ka nhl tāda spēle nav vajadzīga......

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:30, pirms 14 gadiem
Pēc 7. vietas un pirmās uzvaras pret ''Salavat Yulaev'' jeb Pār savu pakaļu nepārlēksi. Žēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:32, pirms 14 gadiem
helkama rakstīja: Bleg pedejo viens pret viens neizmantoja
Nu ,bet mums vienalga vajadzēja uzvaru pamatlaikā!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:32, pirms 14 gadiem
Marka111 rakstīja: Tas 8:2 man vienalga. Fakts ir tāds ka ar SKA var cīnīties arī viņu laukumā.
8:2 gluži tomēr nenorāda, ka var cīnīties.

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:33, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: 8:2 gluži tomēr nenorāda, ka var cīnīties.
Zaudējums papildlaikā gan.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:33, pirms 14 gadiem
Diez cik svaigi musējie pēc tiem visiem pārlidojumiem pret ASK nebūs...Tas uztrauc!Ļoti svarīga būs pirmā spēle,jo man ne pārāk labā atmiņā ir pagājušais gads ar sagrāvi jau pirmajā mačā.Ceru,ka Ozoliņš un Laviņš saņemsies un netaisīs tik daudz kļūdas kā regulārajā čempī.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:35, pirms 14 gadiem
Cikos 3dien ir spēle?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:35, pirms 14 gadiem
Purciks rakstīja: Dinamo taču nejēdz spēlēt Dinano ir mīkstie no pačanu rajona!
Gribētos tevi dzīvē ieraudzīt un paskatīties kā tad izskatas šis stiprinieks, kurš nosauc Dinamo spēlētājus par mīkstajiem. Viņam 100 % pat īstie zobi nav izauguši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:36, pirms 14 gadiem
zaudējums pelnīts,lai džeki mazliet atvēsinās,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:37, pirms 14 gadiem
Prognozēju ka SKA trešdien un vēl jo vairkā ceturdien pārbrauks pār Dinamo kā ceļarullis. Skatieties paši. 1. Dinamo spēlētājiem pēdējā mēneša laikā bijušas ļoti daudz spēles un fiziski viņi nebūs tik labi kā SKA. 2. SKA pēdējās spēles spēlēja mājās regulārajā čempī mierīgā gaisotnē, šodien nospēlēs pēdējo spēli, atpūtīsies, patrenēsies, bet dinamieši kamēr atlidos no Ufas, pēc tam atkal kamēr aizlidos uz St.Pēterburgu, tie lidojumi jau par labu nenāk. 3. Būs jāspēlē divas dienas pēc kārtas, gan trešdien, gan ceturdien, jau tā nepārāk labā kondīcijā esošajiem dinamiešiem tas būs pa smagu. 4. SKA ir fantastiski meistari - Jašins, Sušinskis, Zubovs, utt. 5. Jā SKA ir veci, varbūt ne tik ātri kā Slalavata spēlētāji, taču pieredze ir milzīga un man gribās tieši SKA komandu saukt par plejofu komandu, jo ar tādu pieredzi kas viņiem ir oi oi oi, tur jebkuram pretiniekam būtu grūti. Tātad prognozēju 6-2, 7-1, 3-1 Ska labā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:38, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Deel shiis zaudes,kas shodien bija deelj shuplera,R.D izkritiis pirmajaa kaartaa play-off.Un SKA nevinees ne reizi!Varam sadereet!Shuplers loh.s,tadiem nedriikst buut par treneriem!
loh.s esi tu, jo tavas Dinamo fana brilles neļauj tev saskatīt reālos spēku samērus...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:39, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Deel shiis zaudes,kas shodien bija deelj shuplera,R.D izkritiis pirmajaa kaartaa play-off.Un SKA nevinees ne reizi!Varam sadereet!Shuplers loh.s,tadiem nedriikst buut par treneriem!
Bļ*, man vnk smieties gribas, kad šitādi īpatņi komentārus raksta. Nevaru beigt smieties. Meitenīt, tu jau nu čista labāk nezini, kurš būs un kam vajadzētu būt trenerim. Tev vēl pat pe*a nav atvērusies.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:41, pirms 14 gadiem
Pareizi Saša intervijā teica, cik viegli vartus ieguvām, tik viegli arī zaudēsim...

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 16:42, pirms 14 gadiem
Blaviens, jus nevarat man paskaidrot, kaa es vareju skatities trampalinleksanu un taja pasa laika Rigas Dinamo un pec tam uzreiz 'analizet' RD speli? Es esmu garigi slims vai genijs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:43, pirms 14 gadiem
Laba spēle, nav ko īsti pārmest!!!!

Īstenīnbā CSKA varēja jau iepriekš uzvarēt Nk Metalurgu, mums nebūtu šeit jāraizējas.

Tomēr punktos 2-10 pret CSKA mums nebūtu sevišķi jācer uz pārākumu pret CSKA pēc visas sezonas.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-07 16:43, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tici vai nē,bet neskatijos ko stāsta ,,experti'',jo tajā laikā pa Eurosport skatijos tramplīnlēkšanu.
Nu tad varēji turpināt skatīties eurosport, nevis līst te un jau minūti pēc raksta publicēšanas rakstīt savus bezjēdzīgos komentārus.

Neko jaunu jau tu neuzraksti. visu laiku viens un tas pats.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:43, pirms 14 gadiem
Marka111 rakstīja: Sankpēterburgas SKA – Rīgas Dinamo 3:2 (1:2;1:0;0:0;1:0)



Vārti: 0:1 Hossa (Sprukts, Ankipāns) vair. 04:20, 1:1 Čajaneks (Sušinskis, Jašins) 06:08, 1:2 Hossa (Sprukts, Sweatt) vair. 15:29, 2:2 Sušinskis (Buts, Zubovs) 22:01, 3:2 Jašins (Sušinskis) 62:07.



Vārtsargi: Ešs - Masaļskis

Šis gan parāda ka var
Čalīt nejauc divas lietas kopā - regulāro čempi un plejofus. ja atceries tadp āgājušogad pret Maskavas Dinamo arī bija normālas spēles regulārajā čempī, kad Rīgā Maskava krita ja pareiz atceros 4-3 vai 5-4 ridzenieki uzvareja, bet ka bija plejofos to visi mes atceramies, ar SKA bus tas pats. Regularaja čempī itkā normāli nospēlēj, bet plejofos būs 10 reiz grūtāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:45, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Čalīt nejauc divas lietas kopā - regulāro čempi un plejofus. ja atceries tadp āgājušogad pret Maskavas Dinamo arī bija normālas spēles regulārajā čempī, kad Rīgā Maskava krita ja pareiz atceros 4-3 vai 5-4 ridzenieki uzvareja, bet ka bija plejofos to visi mes atceramies, ar SKA bus tas pats. Regularaja čempī itkā normāli nospēlēj, bet plejofos būs 10 reiz grūtāk.
A tevi vispār nav vērts klausīties, gudrītis ala bļāvējs atradies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:48, pirms 14 gadiem
Automobilist vadībā izvirzījās. Tas priecē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:49, pirms 14 gadiem
A par ko te cepiens?
Čaļi labi nospēlēja, rezultatīvs, interesants hokejs, PO esam tikuši.
Spēle skatāma, nu jā, diemžēl Ufa parādīja savu spēku.
Tagad baudām vismaz Rīgas spēli PO

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:49, pirms 14 gadiem
Janis2404 rakstīja: Par šodienu – malacis Sprukts. Ar visu it kā „lēno” slidojumu paspēja gan aizbēgt no aizsargiem, gan pārtvert ripas.
Par regulāro sezonu:
1. Mūsu uzbrucēji ir pamatīgi progresējuši
2. Nākamsezon jāpastiprina aizsardzības līnija
3. Galvenais, kādas sezonas beigas, ne sākums
komentetājos labi māki ieklausīties

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:50, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Prognozēju ka SKA trešdien un vēl jo vairkā ceturdien pārbrauks pār Dinamo kā ceļarullis. Skatieties paši. 1. Dinamo spēlētājiem pēdējā mēneša laikā bijušas ļoti daudz spēles un fiziski viņi nebūs tik labi kā SKA. 2. SKA pēdējās spēles spēlēja mājās regulārajā čempī mierīgā gaisotnē, šodien nospēlēs pēdējo spēli, atpūtīsies, patrenēsies, bet dinamieši kamēr atlidos no Ufas, pēc tam atkal kamēr aizlidos uz St.Pēterburgu, tie lidojumi jau par labu nenāk. 3. Būs jāspēlē divas dienas pēc kārtas, gan trešdien, gan ceturdien, jau tā nepārāk labā kondīcijā esošajiem dinamiešiem tas būs pa smagu. 4. SKA ir fantastiski meistari - Jašins, Sušinskis, Zubovs, utt. 5. Jā SKA ir veci, varbūt ne tik ātri kā Slalavata spēlētāji, taču pieredze ir milzīga un man gribās tieši SKA komandu saukt par plejofu komandu, jo ar tādu pieredzi kas viņiem ir oi oi oi, tur jebkuram pretiniekam būtu grūti. Tātad prognozēju 6-2, 7-1, 3-1 Ska labā!!!
nu es ceru ka skatiitajiem areenaa nebuus tads pats noskanjojums kaa tev...

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:50, pirms 14 gadiem
un Koļesniks visu maču ar nestāvēja Salavata vārtos

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:50, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Čalīt nejauc divas lietas kopā - regulāro čempi un plejofus. ja atceries tadp āgājušogad pret Maskavas Dinamo arī bija normālas spēles regulārajā čempī, kad Rīgā Maskava krita ja pareiz atceros 4-3 vai 5-4 ridzenieki uzvareja, bet ka bija plejofos to visi mes atceramies, ar SKA bus tas pats. Regularaja čempī itkā normāli nospēlēj, bet plejofos būs 10 reiz grūtāk.
Un viņiem ar būs 10x grūtāk! (ĻOTI CERU!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:51, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Pri4om aizsargs vai uzbrucējs? Nauda tāpat viņam jāmaksā !!! Kokos jau neaug
Tavu naudu tere????

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:51, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Prognozēju ka SKA trešdien un vēl jo vairkā ceturdien pārbrauks pār Dinamo kā ceļarullis. Skatieties paši. 1. Dinamo spēlētājiem pēdējā mēneša laikā bijušas ļoti daudz spēles un fiziski viņi nebūs tik labi kā SKA. 2. SKA pēdējās spēles spēlēja mājās regulārajā čempī mierīgā gaisotnē, šodien nospēlēs pēdējo spēli, atpūtīsies, patrenēsies, bet dinamieši kamēr atlidos no Ufas, pēc tam atkal kamēr aizlidos uz St.Pēterburgu, tie lidojumi jau par labu nenāk. 3. Būs jāspēlē divas dienas pēc kārtas, gan trešdien, gan ceturdien, jau tā nepārāk labā kondīcijā esošajiem dinamiešiem tas būs pa smagu. 4. SKA ir fantastiski meistari - Jašins, Sušinskis, Zubovs, utt. 5. Jā SKA ir veci, varbūt ne tik ātri kā Slalavata spēlētāji, taču pieredze ir milzīga un man gribās tieši SKA komandu saukt par plejofu komandu, jo ar tādu pieredzi kas viņiem ir oi oi oi, tur jebkuram pretiniekam būtu grūti. Tātad prognozēju 6-2, 7-1, 3-1 Ska labā!!!
pagājušo sezonu arī viņi noplosījās PO

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:53, pirms 14 gadiem
vikings33 rakstīja: cienijama pretestība,bet būsim godīgi,ja ufai kautko vairāk vajadzētu viņi mums samestu vēl 5 ripas.
vēl maza atkāpe,bet mani joprojām nepamet doma par to,ka mums ir ļoti rūpīgi jāizvērtē dinamo spēlē un īpaši kluba nākotne.kas mūs sagaida turpmāk?bija pretīgi skatīties kā studijā lielie eksperti muldēja par iekļūšanu play off.par to,ka mums tagad jābūt baigi lepniem?.par ko?par to ka izcīnijām 8.vietu starp 12 komandām?neuzskatu to par šausmīgu sasniegumu.zinu,ka nav naudas,nav laba līmeņa spēlētāju.tomēr uzskatu par bezjēdzīgu tāda kluba pastāvēšanu,kurš sezonā izcīna pāris skaistas uzvaras,knapi iekļūst play off un uzreiz izstājas pirmajā kārtā.jābūt nopietnākiem mērķiem vai arī turpmāk pasludināt,ka mūsu mērķis ir tikai spēlēšana khl nevis cīnīšanās par nopietnām uzvarām.katram saprātīgam cilvēkam ir skaidrs,ka mēs nevaram uzvarēt sērijā ask un labākajā gadījumā uzvarēsim vienu spēli.tāpēc mani gribētos uzzināt ko domā fani par šo jautājumu?nevajag mani pārprast,es nenolieku dinamo,esmu dinamo fans,bet mani tomēr satrauc kluba nākotnes perspektīvas.ja vēl krievi nedos naudu,tad beigta balle.
jebkurā gadījumā tikai rīga ,tikai dinamo
Lielākā daļa no komandām nevarētu paņemt SKA 1. kārtā – vai tāpēc nespēlēt KHL?
Pāris skaistas uzvaras? Visa otrā sezonas daļa bija ļoti skaista, piesātināta ar skaistām uzvarām.
Un, ņemot vērā, ar kādām komandām bijām salikti vienā konferencē, tad iekļūšana play-off ir pat ļoti labs sasniegums.
Un nerunāsim par to, cik reāli ir paņemt kādu komandu, jo atcerēsimies pagājušajā sezonā, kad Omska, kas knapi ietraucās play-off, izsita no ierindas mūsu šīs dienas pretinieku.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:53, pirms 14 gadiem
Novēlu SKA noplosīties PO pirmajā kārtā tāpat kā Ufai pagājšgad.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:54, pirms 14 gadiem
It ain't over until it's over.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:54, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Tavu naudu tere????
Izvelk no konteksta pirms paris stundam uzrakstitu komentāru. Mana nauda tā nav, bet var norādīt, ka RD budžets ir mazs ar visu krievu ieguldīto, tāpēc tas prātīgi jātērē.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:55, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Lielākā daļa no komandām nevarētu paņemt SKA 1. kārtā – vai tāpēc nespēlēt KHL?
Pāris skaistas uzvaras? Visa otrā sezonas daļa bija ļoti skaista, piesātināta ar skaistām uzvarām.
Un, ņemot vērā, ar kādām komandām bijām salikti vienā konferencē, tad iekļūšana play-off ir pat ļoti labs sasniegums.
Un nerunāsim par to, cik reāli ir paņemt kādu komandu, jo atcerēsimies pagājušajā sezonā, kad Omska, kas knapi ietraucās play-off, izsita no ierindas mūsu šīs dienas pretinieku.
Bez tam manā skatījumā šīgada Dinamo ir augstākā līmenī kā pagājušā gada Omska.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:55, pirms 14 gadiem
Tik nestabils sniegums ... no 3:0 arī no 4:0 ... kā arī 0:3; 0:4 manuprāt ir akmens treneru korpusa dārziņā ... Prasās nopietnas pārmaiņas

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:56, pirms 14 gadiem
Shogad gan daudz komandu ir bijushas peles lomaa pret RD, visi peec kaartasSkaitiit slinkums. Taa var atljauties tikai TOP komandas, ko Ivar?

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:56, pirms 14 gadiem
nav tak tiem klauniem naudu maksāt ja nemāk spēlēt tad lai iet uz ezera zivis zvejot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 16:57, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: loh.s esi tu, jo tavas Dinamo fana brilles neļauj tev saskatīt reālos spēku samērus...
Es aceros ka pirms maca RUS-CAN tev ari tadas krievu roza briles bija,jo bija skaidrs ka Kanada salesis lupatas Krieviju!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 16:57, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Es aceros ka pirms maca RUS-CAN tev ari tadas krievu roza briles bija,jo bija skaidrs ka Kanada salesis lupatas Krieviju!!!
pēc kā bija skaidrs?
pēc grupu spēlēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 16:59, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Blaviens, jus nevarat man paskaidrot, kaa es vareju skatities trampalinleksanu un taja pasa laika Rigas Dinamo un pec tam uzreiz 'analizet' RD speli? Es esmu garigi slims vai genijs?
1.variants 100%, sen jau skaidrs

     [+] [-]

, 2010-03-07 16:59, pirms 14 gadiem
vikings33 rakstīja: tur jau tā lieta,ka otrā sezonas daļā.mēs nevaram nospēlēt vienmērīgi vienu spēli kur nu vēl visu sezonu.kamēr nebūs stabilitātes nebūs arī komandai augstu vietu.un par tām sezonas otrās puses skaistajām uzvarām.vairāk nekā puse no šīm uzvarām tika izcīnītas pret komandām kurām sen jau neko nevajadzēja
Muļķīga atruna – neko nevajadzēja.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:00, pirms 14 gadiem
Stefano rakstīja: nav tak tiem klauniem naudu maksāt ja nemāk spēlēt tad lai iet uz ezera zivis zvejot
zobus tev izdauziit. tagad spēlēt nemāk ja? a tad,kad ir 11uzvaras pēc kārtas tad gan tā nešķiet ne? Tad,kad atspēlējamies no 0:3, no 0:4. tad esam spici. bet kad pakāšam pret čempioniem, tad redz klauni. Bļāviens,tādiem kā jūs visi šeit, hokeju vajadzētu aizliegt ar likumu,skatīties. Pēdējās nulles jūs jau tā esat,vēl pat nemākat analītiski spriest.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:00, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Čalīt nejauc divas lietas kopā - regulāro čempi un plejofus. ja atceries tadp āgājušogad pret Maskavas Dinamo arī bija normālas spēles regulārajā čempī, kad Rīgā Maskava krita ja pareiz atceros 4-3 vai 5-4 ridzenieki uzvareja, bet ka bija plejofos to visi mes atceramies, ar SKA bus tas pats. Regularaja čempī itkā normāli nospēlēj, bet plejofos būs 10 reiz grūtāk.
Kapec to nevar atiecinat uz DR,tieshi ta mes saniemsimies,jo mums neviens neparmetis ka mes zaudesim SKA,bet SKA gan bus tragedija ja pirmaja apli izkritis!! Paskatamies kas notika pagajusho gadu UFA-OMSK!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:00, pirms 14 gadiem
Varbut tomer edzu vareja ielikt pedeja spele, tomer loti svariga spele..

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:01, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Kapec to nevar atiecinat uz DR,tieshi ta mes saniemsimies,jo mums neviens neparmetis ka mes zaudesim SKA,bet SKA gan bus tragedija ja pirmaja apli izkritis!! Paskatamies kas notika pagajusho gadu UFA-OMSK!
salidzinaji mus ar omsku camon!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:01, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: zobus tev izdauziit. tagad spēlēt nemāk ja? a tad,kad ir 11uzvaras pēc kārtas tad gan tā nešķiet ne? Tad,kad atspēlējamies no 0:3, no 0:4. tad esam spici. bet kad pakāšam pret čempioniem, tad redz klauni. Bļāviens,tādiem kā jūs visi šeit, hokeju vajadzētu aizliegt ar likumu,skatīties. Pēdējās nulles jūs jau tā esat,vēl pat nemākat analītiski spriest.
+1

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:01, pirms 14 gadiem
crushader rakstīja: Varbut tomer edzu vareja ielikt pedeja spele, tomer loti svariga spele..
gluzi vai manas domas!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:01, pirms 14 gadiem
crushader rakstīja: Varbut tomer edzu vareja ielikt pedeja spele, tomer loti svariga spele..
Ielika Pruseku. Uzticējās. Iepriekšējā spēle lieliska. Šī ļoti laba.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:02, pirms 14 gadiem
Radzinsh rakstīja: salidzinaji mus ar omsku camon!
kamon kamon, ne kamon.

Šogad esam vēl spēcīgāka komanda kā Omska pagājušogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:03, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ielika Pruseku. Uzticējās. Iepriekšējā spēle lieliska. Šī ļoti laba.
Tomēr vajadzēja Masaļski. Vajadzēja. Un nevis tāpēc, ka Pruseks būtu slikti nospēlējis, bet lai Edžam ir gatavība pirms PO. Jo grozi kā gribi, pirmais vārtsargs tomēr ir Edgars. Pruseks play offiem nebija gatavs ne pagājšgad, ne arī šogad visticamāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:03, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas saucās-jūs iemetat cik varat,bet mēs iemetīsim cik vajag.
tu vel te ?

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:04, pirms 14 gadiem
Stefano rakstīja: nav tak tiem klauniem naudu maksāt ja nemāk spēlēt tad lai iet uz ezera zivis zvejot
Tur jau nav vietas,jo tu ar savien comiem visu izkeri!

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:04, pirms 14 gadiem
Nu kopuma nav ko bedaties, isti speli so neredzeju, bet nu pedejas speles ari liecina kad mes varam cinities ar jebkuru pretinieku un arii uzvaret, un SKA nav izneemums.. tagat tik uz prieksu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:04, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Tomēr vajadzēja Masaļski. Vajadzēja. Un nevis tāpēc, ka Pruseks būtu slikti nospēlējis, bet lai Edžam ir gatavība pirms PO. Jo grozi kā gribi, pirmais vārtsargs tomēr ir Edgars. Pruseks play offiem nebija gatavs ne pagājšgad, ne arī šogad visticamāk.
Nebija gatavs pagājušajā gadā? Nu tu lej. Pruseks pagājušajā gadā bija stabīls pirmais numurs, stabīli spēlēja. Vairākas spēles sausā, atklāšu,ka vairāk kā Masaļskim, tāpēc par pagājušo sezonu nevienu sliktu vārdu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:04, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: pēc kā bija skaidrs?
pēc grupu spēlēm?
Jaa!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:05, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Jaa!
Grupu spēles ir pats mazākais pēc kā spriest.
Grupu spēlēs arī ASV ar 5:3 pieveica Kanādu. Finālu redzējām paši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:06, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Kad Tu mbeidzot sapratīsi,ka Ufa pērn zaudējā PO rūdītai komandai,kas ir bijuši par RU čempioni-Avangardam.
Tavā vecumā tik elementārai lietai jau nu vajadzēja aiziet līdz smadzenēm.
Ko RD var likt pretīm dažādos PO rūdītai komandai?????
Nu lai viņi ir bijuši čempioni, bet pagājšgad viņi tādi nebija. Kur nu vēl regulārajā sezonā.

Ko var likt pretī? Ok, mums ir labs uzbrukums. Ļoti labs. Labs vārtsargs - kurš var izcili nospēlēt. Aizsardzība pieklibo, bet neviens nav ideāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:09, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nebija gatavs pagājušajā gadā? Nu tu lej. Pruseks pagājušajā gadā bija stabīls pirmais numurs, stabīli spēlēja. Vairākas spēles sausā, atklāšu,ka vairāk kā Masaļskim, tāpēc par pagājušo sezonu nevienu sliktu vārdu.
Viņš nebija gatavs play ofiem, ne - bi - ja. Tu tās spēles atceries?

Ne jau par regulāro sezonu runa gāja. Bet izslēgšanas spēlēs Martins izskatījās kā iemests kāmja ritenī. Vienvārdsakot - neglāba.

P.S. Par sausajām spēlēm ir nekorekti salīdzināt. Pagājšgad mēs vairāk tomēr spēlējām no aizsardzības, šogad patīk vairāk uzbrukt, līdz ar to aizsargi savus tiešos pienākumus pilda sliktāk.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:10, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Grupu spēles ir pats mazākais pēc kā spriest.
Grupu spēlēs arī ASV ar 5:3 pieveica Kanādu. Finālu redzējām paši.
Es ne pec rezultata spriedu,bet pec speles kavalitates,atruma,veleshanas!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:10, pirms 14 gadiem
!IIZ 70, 17:06, pirms 3 minūtēm, citēt
AtceltZiņot gattiss rakstīja: Novēlu SKA noplosīties PO pirmajā kārtā tāpat kā Ufai pagājšgad.
Kad Tu mbeidzot sapratīsi,ka Ufa pērn zaudējā PO rūdītai komandai,kas ir bijuši par RU čempioni-Avangardam.
Tavā vecumā tik elementārai lietai jau nu vajadzēja aiziet līdz smadzenēm.
Ko RD var likt pretīm dažādos PO rūdītai komandai?????

[+] [-]Dzēst
gattiss, 17:06, pirms 3 minūtēm, labot
AtceltZiņot Gena@Traktors rakstīja: Kad Tu mbeidzot sapratīsi,ka Ufa pērn zaudējā PO rūdītai komandai,kas ir bijuši par RU čempioni-Avangardam.
Tavā vecumā tik elementārai lietai jau nu vajadzēja aiziet līdz smadzenēm.
Ko RD var likt pretīm dažādos PO rūdītai komandai?????
Nu lai viņi ir bijuši čempioni, bet pagājšgad viņi tādi nebija. Kur nu vēl regulārajā sezonā.

Ko var likt pretī? Ok, mums ir labs uzbrukums. Ļoti labs. Labs vārtsargs - kurš var izcili nospēlēt. Aizsardzība pieklibo, bet neviens nav ideāls.

Sajuki personībās?

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:10, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Viņš nebija gatavs play ofiem, ne - bi - ja. Tu tās spēles atceries?

Ne jau par regulāro sezonu runa gāja. Bet izslēgšanas spēlēs Martins izskatījās kā iemests kāmja ritenī. Vienvārdsakot - neglāba.

P.S. Par sausajām spēlēm ir nekorekti salīdzināt. Pagājšgad mēs vairāk tomēr spēlējām no aizsardzības, šogad patīk vairāk uzbrukt, līdz ar to aizsargi savus tiešos pienākumus pilda sliktāk.
Atceros gan.
Maskavā spēlējām diezgan vāji. Un piedod, bet pie tā, ka gūstam 1us vārtus, nevar vainot vārtsargu. Jeb tomēr esat gatavi Martinu vainot pie visām nelaimēs?
Un spēlē Rīgā, viņš glāba daudz, pat ļoti daudz.

Nekorekti ir salīdzināt, sakot, ka viens vai otrs būtu nospēlējis labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:10, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Es ne pec rezultata spriedu,bet pec speles kavalitates,atruma,gribeshanas!
Tu gadījumā neminēji, ka pirms spēles jau bija skaidrs?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:10, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Kāpēc mēs nespējam visu spēli nospēlēt vienā līmeni jau kuro reizi...


vismaz Hossa ieguva šo skaitli - 35...
Kapec arī tas komandas kas pret mums saka ar 3 :0 un 4 :0 nenotureja???.....
(un tas bija specigas vienibas) ta irspele!...re kur atbilde spele aizvadita godam !!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:12, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: !IIZ 70, 17:06, pirms 3 minūtēm, citēt
AtceltZiņot gattiss rakstīja: Novēlu SKA noplosīties PO pirmajā kārtā tāpat kā Ufai pagājšgad.
Kad Tu mbeidzot sapratīsi,ka Ufa pērn zaudējā PO rūdītai komandai,kas ir bijuši par RU čempioni-Avangardam.
Tavā vecumā tik elementārai lietai jau nu vajadzēja aiziet līdz smadzenēm.
Ko RD var likt pretīm dažādos PO rūdītai komandai?????

[+] [-]Dzēst
gattiss, 17:06, pirms 3 minūtēm, labot
AtceltZiņot Gena@Traktors rakstīja: Kad Tu mbeidzot sapratīsi,ka Ufa pērn zaudējā PO rūdītai komandai,kas ir bijuši par RU čempioni-Avangardam.
Tavā vecumā tik elementārai lietai jau nu vajadzēja aiziet līdz smadzenēm.
Ko RD var likt pretīm dažādos PO rūdītai komandai?????
Nu lai viņi ir bijuši čempioni, bet pagājšgad viņi tādi nebija. Kur nu vēl regulārajā sezonā.

Ko var likt pretī? Ok, mums ir labs uzbrukums. Ļoti labs. Labs vārtsargs - kurš var izcili nospēlēt. Aizsardzība pieklibo, bet neviens nav ideāls.





Sajuki personībās?
Jā,mazliet
Bet nekad arī neesmu slēpis,ka man priekš SA+ ir vel otrs profils.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:13, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Atceros gan.
Maskavā spēlējām diezgan vāji. Un piedod, bet pie tā, ka gūstam 1us vārtus, nevar vainot vārtsargu. Jeb tomēr esat gatavi Martinu vainot pie visām nelaimēs?
Un spēlē Rīgā, viņš glāba daudz, pat ļoti daudz.

Nekorekti ir salīdzināt, sakot, ka viens vai otrs būtu nospēlējis labāk.
Nē, viņš nav vainīgs, ka uzbruccēji iemet vienus. Bet viņš ir vainīgs, ka ir ielaidis septiņus, no kuriem vairākus būtu varējis glābt. Esi dzirdējusi, ka arī laukuma spēlētāji spēlē atraisītāk un drošāk, ja zina, ka vārtos ir kāds, kurš glābj?

Es neteicu, ka Edža būtu nospēlējis labāk. Es teicu, ka viņam vajadzēja spēlēt, lai jau ieietu play off ritmā - sagatavotos.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:15, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Nē, viņš nav vainīgs, ka uzbruccēji iemet vienus. Bet viņš ir vainīgs, ka ir ielaidis septiņus, no kuriem vairākus būtu varējis glābt. Esi dzirdējusi, ka arī laukuma spēlētāji spēlē atraisītāk un drošāk, ja zina, ka vārtos ir kāds, kurš glābj?

Es neteicu, ka Edža būtu nospēlējis labāk. Es teicu, ka viņam vajadzēja spēlēt, lai jau ieietu play off ritmā - sagatavotos.
Masaļskis arī olimpiādē ielaida pat 8. Vai tāpēc viņš tajā spēlē vispār neglāba? Pruseks arī šajā glāba. Ir nekorekti ko tādu teikt.
Es domāju, ka 1. periods apliecināja, ka glāba, un komanda spēlēja droši.
2. periodā – tur jau nevainosim tikai vārtsargu

Un tu nezini, kā Edgaram ies play-off, varbūt nāksies nomainīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:15, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tu gadījumā neminēji, ka pirms spēles jau bija skaidrs?
Ja par speli starp CN-RUS es biju parliecinats ka CAN vines RUS,bet ja tu doma shodienas speli tad nee,neko neesmu teicis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:16, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Jā,mazliet
Bet nekad arī neesmu slēpis,ka man priekš SA+ ir vel otrs profils.
Es zinu. Tikai nesaprotu jēgu.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:16, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja kas,tad SKA šobrīd mokās ar AUTO. Otrā puslaika beigās ir 1:1.
Gribētu, lai Auto tiek play-off, bet Sibirj vadībā pret Vitjaz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:20, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Masaļskis arī olimpiādē ielaida pat 8. Vai tāpēc viņš tajā spēlē vispār neglāba? Pruseks arī šajā glāba. Ir nekorekti ko tādu teikt.
Es domāju, ka 1. periods apliecināja, ka glāba, un komanda spēlēja droši.
2. periodā – tur jau nevainosim tikai vārtsargu

Un tu nezini, kā Edgaram ies play-off, varbūt nāksies nomainīt.
Viņš ielaida astoņus, jo Znaroks tieši tāpat kā Šuplers pagājšgad nenomainīja viņu pret Naumovu. Līdz ar to arī nervi sajuka.

Jā, es nezinu. Bet Tu arī nezini, vai nomainīt nevajadzētu Pruseku. Uzskatu, ka šodien arī viņu vajadzēja nomainīt pēc ceturtajiem. Kāpēc Ufa var nomainīt, bet RD nevar? Akmens Šuplera lauciņā. Un atkal - nevis Pruseka sliktās spēles dēļ, bet lai uzlabotu komandas spēli. Pēc vārtsarga nomaiņas komanda visbiežāk saņemas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:20, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Manuprāt, puse no esporta lieto'tajiem ir iemīlējušies Ozoliņā, tāpat kā Mariss !
žēl, gan, ka tevī neviens nav iemīlējies, un gan jau ari nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:20, pirms 14 gadiem
vikings33 rakstīja: paskatījos khl.ru statistikā.dinamo ir 4 vietā līgā pēc iemestajām ripām,bet 3 vietā no beigām pēc ielaistajām.vairākumā esam astotajā vietā ,bet mazākumā 23 vietā.pietiekami daiļrunīgi.varam iemest,bet ielažam daudz vairāk.par mazākumu vispār nav jēgas runāt.dinamo tas ir katastrofāls,bet ask ir pirmajā vietā visā līgā skaitliskajā vairākumā.ja noraidīsimies pret ask,tad vakars uz ezera.galvenais ir tas,ka jaizvairās no muļķiiģiem noraidījumiem kādi dinamo ir regulāri.piemēram laviņa noraidījums šodien
Ielaižam daudz vairāk? Viena ripa ir daudz? Cik būtu maz? Pusripa?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:21, pirms 14 gadiem
Skaidrs ir viens, lai vai ko saka citi, tomēr būšu optimists, un nav tie SKA nekādi briesmoņi, pie labas spēlēs varam pacīnīties arī ar viņiem play off!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:21, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Skaidrs ir viens, lai vai ko saka citi, tomēr būšu optimists, un nav tie SKA nekādi briesmoņi, pie labas spēlēs varam pacīnīties arī ar viņiem play off!
+1

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:22, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Viņš ielaida astoņus, jo Znaroks tieši tāpat kā Šuplers pagājšgad nenomainīja viņu pret Naumovu. Līdz ar to arī nervi sajuka.

Jā, es nezinu. Bet Tu arī nezini, vai nomainīt nevajadzētu Pruseku. Uzskatu, ka šodien arī viņu vajadzēja nomainīt pēc ceturtajiem. Kāpēc Ufa var nomainīt, bet RD nevar? Akmens Šuplera lauciņā. Un atkal - nevis Pruseka sliktās spēles dēļ, bet lai uzlabotu komandas spēli. Pēc vārtsarga nomaiņas komanda visbiežāk saņemas.
Paši n-tās reizes esat apgalvojuši, ka Edžam iet spēle, kad viņu nerausta.
Nedomāju, ka kaut kas kardināli mainītos komandas spēlē, jo paši redzējāt, ka Ufa uz vienas slidas neslidoja.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:22, pirms 14 gadiem
Btw pēc otrā perioda beigām Ska zaudē 1-2 automobilistam. Tā kā nevajadzētu teikt, ka mūsējie nevarētu ar viņiem pacīnīties play off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:23, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Skaidrs ir viens, lai vai ko saka citi, tomēr būšu optimists, un nav tie SKA nekādi briesmoņi, pie labas spēlēs varam pacīnīties arī ar viņiem play off!
un veiksmes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:23, pirms 14 gadiem
EUcerin rakstīja: Btw pēc otrā perioda beigām Ska zaudē 1-2 automobilistam. Tā kā nevajadzētu teikt, ka mūsējie nevarētu ar viņiem pacīnīties play off.
Play-off ir pavisam cita cīņa.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:24, pirms 14 gadiem
Es esmu ari Gena@Traktors, atcerieties so visi Bet realaja dzive mani sauc Ivars Zvirgzdins, no Liepajas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:24, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Paši n-tās reizes esat apgalvojuši, ka Edžam iet spēle, kad viņu nerausta.
Nedomāju, ka kaut kas kardināli mainītos komandas spēlē, jo paši redzējāt, ka Ufa uz vienas slidas neslidoja.
Maskavas Dinamo arī uz vienas slidas neslidoja.

Vispār ko Tu tik ļoti aizstāvi Pruseku? Neviens viņu tagad nenoliek Sāc palikt neobjektīva. Tas pats, kas Lediņai?
Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:25, pirms 14 gadiem
vikings33 rakstīja: paskaties statistiku gattiss.es nerunāju par šodienas spēli,par visu sezonu
Bet Tu saki, ka mēs ielaižam daudz vairāk kā iemetam. Bet pa visu sezonu mums vārtu attiecība ir -1. Tā ir tieši viena ripa. Ne vairāk, ne mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:26, pirms 14 gadiem
Vitjaz jau priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:27, pirms 14 gadiem
Es gan gribu, lai SKA vinnē Auto. Lai Pujacs tiek tais sasodītajos playofos.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:27, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Maskavas Dinamo arī uz vienas slidas neslidoja.

Vispār ko Tu tik ļoti aizstāvi Pruseku? Neviens viņu tagad nenoliek Sāc palikt neobjektīva. Tas pats, kas Lediņai?
Es viņu neaizstāvu, nu aizstāvu, bet tāpēc, ka nevar vainot.
Neobjektīvi ir tie, kuri spriež, ka Pruseks lupata, Edgars būtu labāk nospēlējis utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:29, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ziepes jau nav tikai tajā,ka SKA ir labi nokomplektēta un meistarīga komanda.
Vislielākās ziepes ir tajā,ka SKA ir GAZPROM komanda,un tai ir liels sakars ar pašu Mr. Medvedevu (KHL prezidentu).
Zinot RU tikumus,tad ....................
Jā jā, būs tur sazvērestības un sarunāts spēlēs, speciāli atdotas un tā tālāk

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:30, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es viņu neaizstāvu, nu aizstāvu, bet tāpēc, ka nevar vainot.
Neobjektīvi ir tie, kuri spriež, ka Pruseks lupata, Edgars būtu labāk nospēlējis utt.
Bet es viņu par lupatu nesaucu, ne arī kāds cits. Nerunāju par tiem, kas noliek visus pēc kārtas. Un OBJEKTĪVI skatoties, PO ir jāspēlē Edgaram. Pruseks ir labs vārtsargs, bet tad viņam neveicas. Tik maz uzvaru ar viņu vārtos - labāk neizaicināt veiksmi.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:31, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Bet es viņu par lupatu nesaucu, ne arī kāds cits. Nerunāju par tiem, kas noliek visus pēc kārtas. Un OBJEKTĪVI skatoties, PO ir jāspēlē Edgaram. Pruseks ir labs vārtsargs, bet tad viņam neveicas. Tik maz uzvaru ar viņu vārtos - labāk neizaicināt veiksmi.
Ne īpaši mazāk par Edgaru, patiesībā. Bet tas tā.
Neapstrīdu, ka play-off ir jāuzsāk Edgaram.

Vispār, viņu te daudzi sauca par caurumu/lupatu, bet slinkums tīt atpakaļ komentārus.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:31, pirms 14 gadiem
vikings33 rakstīja: vispār jau pietiek ar to vienu ripu,bet es runāju par statistiku mēs esam 4 vietā pēc iemestajām,bet 18 pēc ielaistajām.diezgan skaidra bilde
Nu bet tad nevajag teikt, ka ielaižam daudz vairāk. Laikam tikai pēc vietām apskatījies un bliezi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:32, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ne īpaši mazāk par Edgaru, patiesībā. Bet tas tā.
Neapstrīdu, ka play-off ir jāuzsāk Edgaram.

Vispār, viņu te daudzi sauca par caurumu/lupatu, bet slinkums tīt atpakaļ komentārus.
Ne īpaši mazāk? Prusekam 7 uzvaras, Masaļskim 16. Cik būtu īpaši mazāk?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:33, pirms 14 gadiem
ma4o rakstīja: domā tagad plusiņus dabūt
bet tu minusus

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:33, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nav jabūt sarunātām spēlēm. Vai mazums LV izlasi ir iegāzuši tiesneši??
Atceriesmkas notika PČ 2000,kad mēs spēlējām ar Čehiju. Par cik Škoda ir PČ ģenerāl sponsors,tad mūsējos tiesneši vienkārši noraka.
Nu neticu ka kas tāds tiks pieļauts, jo pats zini cik ļoti KHL rūpējās par savu labo vārdu!

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:34, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Ne īpaši mazāk? Prusekam 7 uzvaras, Masaļskim 16. Cik būtu īpaši mazāk?
Salīdzini ar spēļu skaitu, nevis vienu ar otru.
Un vispār jau 8, aizvakardienas, manuprāt, nav pieskaitīta.
Tad jau, ja vērtējam vienu ar otru, tad Edžam arī vairāk zaudējumu.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:34, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nav jabūt sarunātām spēlēm. Vai mazums LV izlasi ir iegāzuši tiesneši??
Atceriesmkas notika PČ 2000,kad mēs spēlējām ar Čehiju. Par cik Škoda ir PČ ģenerāl sponsors,tad mūsējos tiesneši vienkārši noraka.
Ir iespēja uzķert pozitīvas emocijas, apejot tiesnešus. Izturot noraidījumus. Un tad jau soģiem nāksies arī kādu sodu tiem iedot un tad bāc, mēs iemetam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 17:36, pirms 14 gadiem
Un, jā.
Tā paskatoties.
Edgaram 9 spēļu vairāk, 9 uzvaru.
Ā, 8 pēc jaunajiem aprēķiniem. Un 8 uzvaru.
Tātad – vienādi.
Tāpēc nevajag salīdzināt pēc statistikas.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:36, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Salīdzini ar spēļu skaitu, nevis vienu ar otru.
Un vispār jau 8, vakardienas, manuprāt, nav pieskaitīta.
Tad jau, ja vērtējam vienu ar otru, tad Edžam arī vairāk zaudējumu.
Ko tu tagad gribi panākt, nu iesāka Edža sezonu ļoti slikti,bet taču acīm redzami ir kas notika pēc tam, nu nespēj šosezon Pruseks izdarīt, to ko Edža, ja viņam spēle aiziet, tad spēli spēj bez maz vai uz saviem pleciem izvilkt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:36, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kāda starpība kāds varočiks?
Šodiena parādija,ka Pruseks ir mierīgi caursitams,bet OS,ka Masaļskis ir mierīgi caursitams. Viss atkarīgs cik meistarīgs pretinieks.
Čehi arī bija spēcīgi, bet tik viegli Edžu nepārsita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:36, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Ko tu tagad gribi panākt, nu iesāka Edža sezonu ļoti slikti,bet taču acīm redzami ir kas notika pēc tam, nu nespēj šosezon Pruseks izdarīt, to ko Edža, ja viņam spēle aiziet, tad spēli spēj bez maz vai uz saviem pleciem izvilkt!
Gribu panākt to, lai daudzi saprastu, ka viņi ir viena līmeņa vārtsargi, Edgaram šī sezona veiksmīgāka vienkārši.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:37, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Salīdzini ar spēļu skaitu, nevis vienu ar otru.
Un vispār jau 8, aizvakardienas, manuprāt, nav pieskaitīta.
Tad jau, ja vērtējam vienu ar otru, tad Edžam arī vairāk zaudējumu.
Tu tiešām tici, ka tās deviņas spēles, ko Pruseks ir spēlējis mazāk par Edgaru, viņš visas arī būtu uzvarējis, lai izlīdzinātu rezultātu? Jo tieši deviņas uzvaras viņus šķir.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:37, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet vel vairāk viņi rūpējas par savu ieguldīto naudu. GAZPROM SKA labu naudu starpsezonā ieguldija.
Nu labi domā ko gribi, bet nebūs nekas tāds, jo Tad jau velti Gazprom iegūldījis Ska naudu, ja ar savu budžetu nespēs mūs godīgā ceļā uzvarēt!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:38, pirms 14 gadiem
Un zaudējumu Edgaram ir par diviem vairāk nekā Prusekam, kurš ir spēlējis deviņas spēles mazāk. Secinājumus izdari pati.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:38, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Gribu panākt to, lai daudzi saprastu, ka viņi ir viena līmeņa vārtsargi, Edgaram šī sezona veiksmīgāka vienkārši.
Pati atbildi uz savu jautājumu, šosezon Edža labāks, un viss, tātad uz doto brīdi nav viena līmeņa vārtsargi!

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 17:39, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Tu tiešām tici, ka tās deviņas spēles, ko Pruseks ir spēlējis mazāk par Edgaru, viņš visas arī būtu uzvarējis, lai izlīdzinātu rezultātu? Jo tieši deviņas uzvaras viņus šķir.
Bet Tu nevari apgalvot, ka tā nebūtu. Tāpēc - nesalīdzināsim.
Kā jau minēju – neapstrīdu, ka Edgars ŠOSEZON ir 1. numurs, bet pēc meistarības viņi ir vienlīdzīgi.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:40, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Un, jā.
Tā paskatoties.
Edgaram 9 spēļu vairāk, 9 uzvaru.
Ā, 8 pēc jaunajiem aprēķiniem. Un 8 uzvaru.
Tātad – vienādi.
Tāpēc nevajag salīdzināt pēc statistikas.
Vienādi?

Nesmīdini mani. Es Tev tūlīt uzvaru koeficientu izrēķināšu. Tad redzēsi, vienādi.

Kurš nu būtu runājis par nesalīdzināšanu pēc statistikas? Pēc kā vēl man salīdzināt? Pēc deguna garuma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:41, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Bet Tu nevari apgalvot, ka tā nebūtu. Tāpēc - nesalīdzināsim.
Kā jau minēju – neapstrīdu, ka Edgars ŠOSEZON ir 1. numurs, bet pēc meistarības viņi ir vienlīdzīgi.
bik pretrunaa ar sevi esi

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:41, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Vienādi?

Nesmīdini mani. Es Tev tūlīt uzvaru koeficientu izrēķināšu. Tad redzēsi, vienādi.

Kurš nu būtu runājis par nesalīdzināšanu pēc statistikas? Pēc kā vēl man salīdzināt? Pēc deguna garuma?
BET STATISTIKA LIECINA PAR TO, KA UZVARU SKAITS PĒC SPĒĻU ATTIECĪBAS VIŅIEM IR VIENĀDS.

Ārprāts, mīļie cilvēki. Šķiet, ka jūs tikai te ieciklējušies uz savu Edgaru.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:41, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Bet Tu nevari apgalvot, ka tā nebūtu. Tāpēc - nesalīdzināsim.
Kā jau minēju – neapstrīdu, ka Edgars ŠOSEZON ir 1. numurs, bet pēc meistarības viņi ir vienlīdzīgi.
Varu apgalvot. Ar diezgan drošu matemātisku precizitāti. Jo viņam kopumā ir septiņas uzvaras, mazāk nekā viņa potenciālās deviņas uzvaras

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:42, pirms 14 gadiem
Lanana rakstīja: bik pretrunaa ar sevi esi
Pretrunā?
Nē.
Edgars ir labākā formā, bet meistarība viņiem ir vienlīdzīga. Kā viens, tā otrs ir augsta līmeņa vārtsargi.
Pēc pieredzes – Martins augstāks.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:42, pirms 14 gadiem
Pruseks man kaitina,jo visas ripas atsit priekšā sev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:42, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pats galvenais ka viņi to pārsita,kad viņiem to visvairāk vajadzēja.
Un ja kas,tas paskaties kur ir SKA vārtsargs Ešs,starp KHL vārtsargiem,un kur RD vārtsargi. Ešs ir 6 kopējā rangā,bet Masaļskis tikai 28. Teiksi,ka tā ir tikai statistika,bet statistika arī nerodas ne no kā.
Statistika šajā gadījumā nav tas labākais piemērs, jo šosezon ir divi dažādi Edžas, respektīvi, Edža sezonas sākumā, un sezonas otrajā pusē!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:43, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: BET STATISTIKA LIECINA PAR TO, KA UZVARU SKAITS PĒC SPĒĻU ATTIECĪBAS VIŅIEM IR VIENĀDS.

Ārprāts, mīļie cilvēki. Šķiet, ka jūs tikai te ieciklējušies uz savu Edgaru.
Kurš te uz kuru ieciklējies? Tiešām Lediņas gadījums.

Uzvaru skaits pēc spēļu attiecības NAV vienāds.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:43, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Varu apgalvot. Ar diezgan drošu matemātisku precizitāti. Jo viņam kopumā ir septiņas uzvaras, mazāk nekā viņa potenciālās deviņas uzvaras
8!
Atkārtoju 15983241652156456525 reizi.
Ar Tavu matemātisko precizitāti, nevar apgalvot, ka Martina ir šausmīgi maz uzvaru, jo, attiecinot uz spēļu skaitu, arī Edgaram sanāk šausmīgi maz uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:44, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja,Tu mūsdienu sportā meklē godīgumu,tad tad labāk vairs neskaties sportu.
Nu bet taču atslābsti, nu nebūs tās spēles ne nopirktas, ne sarunātas, vai nu RD godīgā ceļā zaudēs, vai uzvarēs!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:44, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pats galvenais ka viņi to pārsita,kad viņiem to visvairāk vajadzēja.
Un ja kas,tas paskaties kur ir SKA vārtsargs Ešs,starp KHL vārtsargiem,un kur RD vārtsargi. Ešs ir 6 kopējā rangā,bet Masaļskis tikai 28. Teiksi,ka tā ir tikai statistika,bet statistika arī nerodas ne no kā.
Runa neiet par Ešu un Masaļski, bet Pruseku un Masaļski.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:44, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Kurš te uz kuru ieciklējies? Tiešām Lediņas gadījums.

Uzvaru skaits pēc spēļu attiecības NAV vienāds.
Jā, Edgaram par 1 vairāk.
Lūk, viss. Tas izsaka pilnīgi visu.
Es neesmu ieciklējusies, jo es pati atzīstu, ka pašlaik Edgars ir labākā formā un IR 1. vārtsargs, par to nav runa.

Bet drīz sāksiet, ka muldēt, ka Naumovs un Muštukovs arī ir Pruseka līmenī.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:44, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: BET STATISTIKA LIECINA PAR TO, KA UZVARU SKAITS PĒC SPĒĻU ATTIECĪBAS VIŅIEM IR VIENĀDS.

Ārprāts, mīļie cilvēki. Šķiet, ka jūs tikai te ieciklējušies uz savu Edgaru.
JOLKI POLKI cik tev matemātikas eksāmenā bija?
Masaļskis - uzvaru procents 17/37=46%
Pruseks - uzvaru procents 8/29 = 27,5% (ja pieņem ka pagajušo neieskatija).
46/27,5=1,672 (Tātad tik reizes Edgars labāk kapā par Pruseku)
Protams var dalīt visas atsevišķās epizodes un teikt ka aizsargi kādam nepalīdz, bet mani interesē vairāk uzvaras un ja ar Edgaru vartos uzvar tad viss ir ok.
Kuram te matemātika klibo?

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 17:46, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: JOLKI POLKI cik tev matemātikas eksāmenā bija?
Masaļskis - uzvaru procents 17/37=46%
Pruseks - uzvaru procents 8/29 = 27,5% (ja pieņem ka pagajušo neieskatija). Kuram te matemātika klibo?
Pag, pag, matemātiķi.
Es runāju par uzvaru skaitu, Tu par uzvaru procentu.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:46, pirms 14 gadiem
Pruseku vārtos Dinamo uzvar 26,9 % spēļu.
Ar Edgaru vārtos Dinamo uzvar 45,7 % spēļu.


Tiešām ļoti maza starpība. Kā es agrāk neivēroju. Gandrīz par 20% vairāk spēļu uzvar Edgars, bet kas tad tas ir. Štrunts. Galvenais, ka Prusekam ir smuks deguns.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:47, pirms 14 gadiem
Gatiss nedaudz bremzē vislaik

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:47, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Pruseku vārtos Dinamo uzvar 26,9 % spēļu.
Ar Edgaru vārtos Dinamo uzvar 45,7 % spēļu.


Tiešām ļoti maza starpība. Kā es agrāk neivēroju. Gandrīz par 20% vairāk spēļu uzvar Edgars, bet kas tad tas ir. Štrunts. Galvenais, ka Prusekam ir smuks deguns.

Kurš tad te visu te tik saasināti uztver.
Ņemot vērā, ka es vēl joprojām runāju par skaitu, nevis procentuāli.

Un, nesaprotu, ko jūs gribat pierādīt, jo neesmu noliegusi ne to, ka Edgars šosezon labāks, ne arī to, ka 1. numurs

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:47, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Pag, pag, matemātiķi.
Es runāju par uzvaru skaitu, Tu par uzvaru procentu.
Ir mazliet muļķīgi rēķināt te nez kādas matemātiskās darbības, ja ir skaidrs, šosezon, jau no otrās sezonas puses, Edža ir izteikti labāks kā Martins! Nesaprotu par ko vēl jāstrīdās!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 17:48, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kāda starpība kāds varočiks?
Šodiena parādija,ka Pruseks ir mierīgi caursitams,bet OS,ka Masaļskis ir mierīgi caursitams. Viss atkarīgs cik meistarīgs pretinieks.
Tu vari nosaukt kādu necaursitamu vārtsargu???

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:48, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Ir mazliet muļķīgi rēķināt te nez kādas matemātiskās darbības, ja ir skaidrs, šosezon, jau no otrās sezonas puses, Edža ir izteikti labāks kā Martins! Nesaprotu par ko vēl jāstrīdās!
Bet es to arī nenoliedzu, mīļie cilvēciņi.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:49, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Pag, pag, matemātiķi.
Es runāju par uzvaru skaitu, Tu par uzvaru procentu.
Tie ir savstarpēji saistīti lielumi. Pēc skaita neviens neko nerēķina. Pēc skaita, Edgars bija labāks, Tu teici, ka vajag skatīties pēc attiecības. Pēc attiecības skatās ar procentiem. Kāda Tev matemātikā atzīme?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:49, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Pag, pag, matemātiķi.
Es runāju par uzvaru skaitu, Tu par uzvaru procentu.
Matemātika nav mana vājā puse. Tikpat labi varu salīdzināt te ka redz 100 uzvaras no 120 spelem ir tas pats kā 1 uzvara no 21 spēles

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:50, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Tie ir savstarpēji saistīti lielumi. Pēc skaita neviens neko nerēķina. Pēc skaita, Edgars bija labāks, Tu teici, ka vajag skatīties pēc attiecības. Pēc attiecības skatās ar procentiem. Kāda Tev matemātikā atzīme?
Spēļu attiecības. Pēc skaita. Ārprāts.
Un, jā. 8 man ir

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:50, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja:
Kurš tad te visu te tik saasināti uztver.
Ņemot vērā, ka es vēl joprojām runāju par skaitu, nevis procentuāli.

Un, nesaprotu, ko jūs gribat pierādīt, jo neesmu noliegusi ne to, ka Edgars šosezon labāks, ne arī to, ka 1. numurs
Es vienkārši smejos par to, ka Tu spītīgi paliec pie sava par tām uzvarām. Un tas man liek domāt par to, uz kurieni mūsu izglītības sistēma iet.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:50, pirms 14 gadiem
Gūti 4 vārti pret Ufu jau vien ir panākums.
Varbūt, ka mums pret SKA ies labāk kā CSKA pret MVD.
Viss ir mūsu pašu rokās.
Malači mūsu čaļi, ka spēlēja no sirds - tas vien ir apsveicami.!

_
Tagad visi uz MŪSU arēnu un atbalstam SAVĒJOS!!!^^
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:51, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Spēļu attiecības. Pēc skaita. Ārprāts.
Un, jā. 8 man ir
Neizskatās.

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:52, pirms 14 gadiem
Labi, nav jēgas, jo es, protams, ar savu vājo matemātikas līmeni neprotu atņemt vienkāršu skaitļus un izsecināt to, lai jūs nepateiktu, ka, redz, tas nav pareizi.
Jo te jau aizgājis ne pa tēmai.
Jūs strīdaties paši ar sevi, jo es neesmu noliegusi Edgara 1. numura lomu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 17:53, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ārprāts.
Es nenoliedzu, ka procentuāli viņam ir labāks rādītājs, bet pēc uzvaru skaita, nerēķinot procentos, sanāk Edgaram par vienu uzvarētu spēli vairāk.
Sanāk, ka Martina 8/27, Edgaram 17/39
27-8=19
37-17=20
Es to biju domājusi tā!

     [+] [-]

, 2010-03-07 17:53, pirms 14 gadiem
Nejauši uzklikšķināju uz turnīra tabulas saites pie šī raksta - KHL 2009/2010
Kas var patekt, kā tas nācies, ka Toljatti Lada nospēlējusi neizšķirti ar Magņitogorskas Metalurgu? (abām un tikai šīm komandām tabulā ir pa 1 neizšķirtam). Tas būtu kāds "tehniskais" rezultāts? Esmu palaidis to neievērotu ...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:55, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ārprāts.
Es nenoliedzu, ka procentuāli viņam ir labāks rādītājs, bet pēc uzvaru skaita, nerēķinot procentos, sanāk Edgaram par vienu uzvarētu spēli vairāk.
Sanāk, ka Martina 8/27, Edgaram 17/39
27-8=19
37-17=20
Es to biju domājusi tā!
Bet tā neviens neskatās. Tu vēl jaunu Pitagora teorēmu ievies, atņemot vienu malu no otras

Ko Tu tur esi pierēķinājusi? Mana bijusī matemātikas skolotāja nokliegtos: "Dievs nogrābsties!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 17:57, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Bet tā neviens neskatās. Tu vēl jaunu Pitagora teorēmu ievies, atņemot vienu malu no otras

Ko Tu tur esi pierēķinājusi? Mana bijusī matemātikas skolotāja nokliegtos: "Dievs nogrābsties!"
Tur jau tā lieta, ka es nerēķinu uzvaru attiecību procentos, nevis rēķinu, bet nepareizi.
Es rēķināju, ko citu.
Dievs žēlīgais.
Mēs vienkārši nesaprotamies, tas arī viss.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 17:58, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Necaursitamu nav,bet ir tādi,kas ir salīdzinoši maz tikuši caursisti. Ieej paskaties KHL un NHL mājas lapās,un tur Tu varēsi aplūkot pasaules labāko vārtsargu statistiku.
Masaļska sakarā Tu pieminēji OS! Ieej apskaties IIHF lapā un apskaties, kādiem vārtsargiem % ir sliktāks. Cerams, ka Tev kaut ko izsaka uzvārdi- Nabokovs, Brodērs un Tomass! Ja nē, tad ieej NHL mājaslapā un apskaties, kas tie tādi!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 17:59, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Bet tā neviens neskatās. Tu vēl jaunu Pitagora teorēmu ievies, atņemot vienu malu no otras

Ko Tu tur esi pierēķinājusi? Mana bijusī matemātikas skolotāja nokliegtos: "Dievs nogrābsties!"
Protams tā statistikas ailīte ir diezgan neprecīza, jo 27+37=64; -56=8 (tik spēles notika vārtsargu maiņa), bet atņemot šitā vienu no otras vajadzētu iegūt 3. ailīti (zaudējumu skaits), bet tā kā 1. ailītē ieskaita arī spēles, kur nospēlēta kaut vai viena minūte, iegūst MISTISKU NEKO!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:00, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tur jau tā lieta, ka es nerēķinu uzvaru attiecību procentos, nevis rēķinu, bet nepareizi.
Es rēķināju, ko citu.
Dievs žēlīgais.
Mēs vienkārši nesaprotamies, tas arī viss.
Nē, Tu rēķini nepareizi. Tā neko nevar izrēķināt. Nestrīdies ar vecākiem cilvēkiem.

Labi, ka Dinamo cilvēki rēķina labāk par Tevi.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 18:01, pirms 14 gadiem
Jūs vienkārši nesapratāt, ka gribu pateikt, ka Martins šajā sezonā nav formā, nevis, ka meistarība ir augstāka kā Edgaram.
Un, jā, bet, ja jums paliek labāk – Martins 0, fuj, tolks vispār spēlē RD? Es uzreiz sūtītu uz BAČ.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:01, pirms 14 gadiem
Vienkārši (bez "dažādiem gudriem spriedelējumiem"),
PALDIES, Rīgas Dinamo vīriem par šīs sezonas regulārā turnīra 56 spēlēm! Tās bija pozitīvu emociju un pārdzīvojumu pilnas!
Un, protams, šis saldais ēdiens - "play-off"...SKA-Rīgas Dinamo, tā būs jauna, pavisam cita cīņa, citas kaislības, cita likme!
Par uzvaru, par Rīgas Dinamo uzvaru! Veiksmi vīriem!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es jau nesaku,ka obligāti tā arī būs,bet vienkārši piezīmēju,ka tāds risks pastāv.
Nedomāju,ka SKA tā baiditos no RD,ka jau tagad sāktu piesegt aizmuguri.
Un tieši tas ir mūsu trumpis, ka Ska no mums nebaidās!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:02, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Nē, Tu rēķini nepareizi. Tā neko nevar izrēķināt. Nestrīdies ar vecākiem cilvēkiem.

Labi, ka Dinamo cilvēki rēķina labāk par Tevi.
Dinamo cilvēks esi Tu?

Nu, jā, lai aprēķinātu, cik ābolu Jurim vairāk par Annu, Tu arī rēķini procentus - tāda bija doma.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:02, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Protams tā statistikas ailīte ir diezgan neprecīza, jo 27+37=64; -56=8 (tik spēles notika vārtsargu maiņa), bet atņemot šitā vienu no otras vajadzētu iegūt 3. ailīti (zaudējumu skaits), bet tā kā 1. ailītē ieskaita arī spēles, kur nospēlēta kaut vai viena minūte, iegūst MISTISKU NEKO!
Tieši tā.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-07 18:03, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Dinamo cilvēks esi Tu?

Nu, jā, lai aprēķinātu, cik ābolu Jurim vairāk par Annu, Tu arī rēķini procentus - tāda bija doma.
Kā jau minēju tā tu varētu iegūt tikai zadēto spēļu skaitu, ja statistikas ailētēs būtu nedaudz savādāka kartība!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:04, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jūs vienkārši nesapratāt, ka gribu pateikt, ka Martins šajā sezonā nav formā, nevis, ka meistarība ir augstāka kā Edgaram.
Un, jā, bet, ja jums paliek labāk – Martins 0, fuj, tolks vispār spēlē RD? Es uzreiz sūtītu uz BAČ.
Neviens nenoliek Pruseku. Noliek Tavu matemātiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:05, pirms 14 gadiem
Labi līdz nākamajām spēlēm. Cerēsim uz interesantu cīņu!

PS - ļaudis rēķinām procentus - viss te ir relatīvs (domājam par Einšteinu )

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:05, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Neviens nenoliek Pruseku. Noliek Tavu matemātiku.
Ar manu matemātiku viss ir precīzi.
Mēs vienkārši domājām kaut ko pavisam citu.

Ak Dievs, tak paskaties tālāk par savu degunu un izlasi citus komentārus, kuru dēļ šis viss aizsākās.
Vai arī Tu sevi uzskati par visiem?

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:06, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Dinamo cilvēks esi Tu?

Nu, jā, lai aprēķinātu, cik ābolu Jurim vairāk par Annu, Tu arī rēķini procentus - tāda bija doma.
Es neesmu Dinamo cilvēks, bet tie, kas īzvērtē spēlētājus. Pēc Tavas loģikas mēs drīz nonāktu pie es pat nezinu, kā.

Un nav nekāda sakara starp Jāņa un Annas āboliem un Tavu mistiku.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 18:07, pirms 14 gadiem
Kopumā laba sezona ,žēl ka netika 7 vietā ,tad būtu šans pārvarēt pirmo kārtu ,bet tagad pret ASK 1:3 sērijā .

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 18:07, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Es neesmu Dinamo cilvēks, bet tie, kas īzvērtē spēlētājus. Pēc Tavas loģikas mēs drīz nonāktu pie es pat nezinu, kā.

Un nav nekāda sakara starp Jāņa un Annas āboliem un Tavu mistiku.
Ir gan, vistiešākais. Jo es rēķināju skaitu, nevis procentuāli, ko darīji Tu. Tātad – mēs domājām kaut ko pavisam citu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:08, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ar manu matemātiku viss ir precīzi.
Mēs vienkārši domājām kaut ko pavisam citu.
Spēlēts - uzvarēts = zaudēts = 3. statistikas ailīte = 1. ailītes nozīmes lielums = tas pats kā salīdzināt uzvarēto spēļu skaitu = EDGARS LABĀKS ES ar rēķinu pa tevai metodei PSS bij jautri

     [+] [-]

, 2010-03-07 18:09, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Spēlēts - uzvarēts = zaudēts = 3. statistikas ailīte = 1. ailītes nozīmes lielums = tas pats kā salīdzināt uzvarēto spēļu skaitu = EDGARS LABĀKS ES ar rēķinu pa tevai metodei PSS bij jautri :d
Šausmas.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:12, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ar manu matemātiku viss ir precīzi.
Mēs vienkārši domājām kaut ko pavisam citu.

Ak Dievs, tak paskaties tālāk par savu degunu un izlasi citus komentārus, kuru dēļ šis viss aizsākās.
Vai arī Tu sevi uzskati par visiem?
Ar Tavu matemātiku NEKAS nav precīzi. Nevar šādi izrēķināt un uzskatīt, ka esi Einšteins. Tev tur pareizs nebija pilnīgi nekas. Un es visu pilnīgi sapratu - tā, kas nesaprata, esi Tu. Un joprojām nesaproti.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:13, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Spēlēts - uzvarēts = zaudēts = 3. statistikas ailīte = 1. ailītes nozīmes lielums = tas pats kā salīdzināt uzvarēto spēļu skaitu = EDGARS LABĀKS ES ar rēķinu pa tevai metodei PSS bij jautri

     [+] [-]

, 2010-03-07 18:15, pirms 14 gadiem
gattiss rakstīja: Ar Tavu matemātiku NEKAS nav precīzi. Nevar šādi izrēķināt un uzskatīt, ka esi Einšteins. Tev tur pareizs nebija pilnīgi nekas. Un es visu pilnīgi sapratu - tā, kas nesaprata, esi Tu. Un joprojām nesaproti.
Ko es nesaprotu? Es saprotu, ka Edgars šajā sezonā ir labāks. Nav vēl jāraksta n-tie komentāri, lai pierādītu kaut kādu patiesību, ko jau sen it kā biju atzinusi.
Ar matemātiku man ir precīzi. Par Einšteinu sevi neuzskatu. Klau, kaut kur to minēju, vai Tu sāc savas lietas izdomāt? Interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 18:23, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pasaki cik spēles nospēlēja Broders??
Un tik pat labi Tu vari paskatīties,kā spēlēja Luongo, Millers, šveicietis Hillers u.t.t.
Paskaties procentu un tad sapratīsi, kāpēc spēļu skaits ir tieši tāds un ne savādāks. Mani vienkārši pārsteidza Tavs teksts: ''Kāda nozīme kāds varotčiks?" Atbilde ir vienkārša- nozīme ir milzīga!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:24, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ar matemātiku man ir precīzi. Par Einšteinu sevi neuzskatu. Klau, kaut kur to minēju, vai Tu sāc savas lietas izdomāt? Interesanti.
Pateikšu vienkārši : SPĒLĒTĀS SPĒLES - UZVARĒTĀS SPĒLES = ZAUDĒTĀS SPĒLES. Tā tu varētu iegūt tikai zaudēto spēļu skaitu katram vārtsargam, kurus būtu salīdzīnāt tikpat gurdri, kā Uzvarēto spēļu skaitu, kas ir 17:8

  -4 [+] [-]

, 2010-03-07 18:25, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Labi jāmet šitam ar roku - Konsultācijas matemātikā pasniegšu tikai par samaksu un personīgi klātienē Redzams, ka ar diegiem nav aršana ..
Man nevajag konsultācijas, paldies, ja vajadzētu, ietu pie sava matemātikas skolotāja, kas, visticamāk, ir kompetentāks.

Jo, kā jau teicu, lai aprēķinātu starpību starp Jura un Annas āboliem, parasti atņem, nevis izdala procentuāli.
Jo es neteicu, ka viņam uzvaru procents lielāks vai mazāks.
Tas arī viss.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:26, pirms 14 gadiem
Labi jāmet šitam ar roku - Konsultācijas matemātikā pasniegšu tikai par samaksu un personīgi klātienē Redzams, ka ar diegiem nav aršana ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 18:32, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Ko es nesaprotu? Es saprotu, ka Edgars šajā sezonā ir labāks. Nav vēl jāraksta n-tie komentāri, lai pierādītu kaut kādu patiesību, ko jau sen it kā biju atzinusi.
Ar matemātiku man ir precīzi. Par Einšteinu sevi neuzskatu. Klau, kaut kur to minēju, vai Tu sāc savas lietas izdomāt? Interesanti.
Nekur neko nesāku izdomāt, bet Tev nav precīzi. Izlasi, ko Tev Crush teica.

     [+] [-]

, 2010-03-07 18:32, pirms 14 gadiem
Labi, beigsim par šo tēmu!
Paliksim pie tā, ka Edgars šosezon ir labākā formā, un viņam jāuzsāk play-off mači!
Tomēr Pruseks abās spēlēs nostāvēja ļoti labi.

     [+] [-]

, 2010-03-07 18:48, pirms 14 gadiem
labs joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 18:50, pirms 14 gadiem
neaarstejamie slimnieki kas cer vinnet ask 3:0 un pilnigi degradejusies fani,ko var murgot

     [+] [-]

, 2010-03-07 18:53, pirms 14 gadiem
Nu, ko kā Salavats ieslēdza 5 ātrumu otrajā trešdaļā, tā spēles liktenis bija izšķirts.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:53, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Pēc šitā raksta Rokas nost no Laviņa! Duļevki gattissam viņš ir debesīs jāceļ, citādi parts sev ģīmī būs iespļāvis !!!
Kas ar tevi, visu laiku likās ka esi normāls, bet tagad saprotu čali tev ir jaārstējās!
Tev Laviņš kau ko apēdis ir?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 18:58, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Blaviens, jus nevarat man paskaidrot, kaa es vareju skatities trampalinleksanu un taja pasa laika Rigas Dinamo un pec tam uzreiz 'analizet' RD speli? Es esmu garigi slims vai genijs?
Variants viens, jo pec speles beigam knapi paris minutes pagajusas un tramplinleksana turpinas bet no Tevim, jau nezcik posti!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:00, pirms 14 gadiem
Tomēr tā ir noticis-sezonas laikā visvairāk ,,norietais,, no līdzjutēju puses spēlētājs Laviņš ir ar vislabāko lietderības koeficientu komandā - viela pārdomām. Un otra viela kāpēc Hossam ar super rezultativitāti ir mīnus 3 sezonā, slavētājam Ņiživijam mīnus 9, arī Petrovickim mīnus 3, bet piemēram daudzu /ne visu nīstajam / Spruktam ir labākais lietderības koeficients starp uzbrucējiem Plus 9/kopā ar Rēdlihu/ un 2-3 rezultatīvākais komandā/kopā ar Ņiživiju/.
Bet laikam Laviņš tomēr stāv paŗi visam no neviennozīgās situācijas jo cik viņš nav lamāts , bet vislabākā vārtu attiecība ir tieši viņam visā sezonā.

     [+] [-]

, 2010-03-07 19:01, pirms 14 gadiem
Ķivere rakstīja: text.khl.ru: Хоккей. Чемпионат КХЛ. Игра номер 667...

26:46 Удаление. 2.Родриго Лавиньш (Динамо Р). 2мин. Атака игрока не владеющего шайбой.

Jābūt 1000% idiotam lai tik atbildīgas spēles laikā uzbrukt spēlētājam pie kura nav ripa + vēl 1000% idiots ir Laviņs ka ton darīja hokejistam kurš bija aiz viņu vārtiem !!!!!!!!!

Ceru ka viņu ģērbtuvēs pamatīgi nospārdīja ar kājām !!!
Tu laikam esi slims-es tādus nevajadzīgus noraidījumus ļoti daudziem varu uzskaitīt. Laviņam kopumā noraidījumu ir pamaz.

     [+] [-]

, 2010-03-07 19:03, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Ir mazliet muļķīgi rēķināt te nez kādas matemātiskās darbības, ja ir skaidrs, šosezon, jau no otrās sezonas puses, Edža ir izteikti labāks kā Martins! Nesaprotu par ko vēl jāstrīdās!
Jāstrīdās ir sezonas otrā pusē jā Edžus labāks, bet kopumā abi vienādi jo edgaram uznāk nestabili periodi laika gaitā-sezonas sākums Edgaram bija ļoti slikts-Pruseks bija labāks

  +4 [+] [-]

, 2010-03-07 19:12, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu, ko kā Salavats ieslēdza 5 ātrumu otrajā trešdaļā, tā spēles liktenis bija izšķirts.
un ko tagad? ejam mājās, izslēdzam gaismu un neatbildam uz telefona zvaniem, t.s., atsakamies no dalības playoffā? tu (ar mazo burtu apzināti) vienmēr māki smirdēt, taču nevienu konstruktīvu komnetāru gan neatceros, tipisks vidējs latvietis, kas gatavs stučīt kaimiņu represīvajām iestādēm

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:14, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Pēc šitā raksta Rokas nost no Laviņa! Duļevki gattissam viņš ir debesīs jāceļ, citādi parts sev ģīmī būs iespļāvis !!!
Tev jāārstējas, ja uzskati, ka šis ir vainīgs pie zaudējuma.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 19:18, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tā bijja kaķa spēle ar peli.Peles lomā bija RD.
Vai cik interesanti tad jau mēs Maskavā ar Dinamo M bijām kaķa lomā , pēc tam ar ar Atlant bijām kaķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-07 19:21, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Vai cik interesanti tad jau mēs Maskavā ar Dinamo M bijām kaķa lomā , pēc tam ar ar Atlant bijām kaķis.
Tas taks vistirakas halavas. RD nekad nevar kadu sita uzvaret bez HALAVAS. RD pat istislidot nemak. Taka uzpirkam tiesnesus , vini mums lava paris speles uzvaret!! Un tas ka esam PO, tas tikkai del ta ka vajag savangot kadu citu aarzemju komandu. Taksto Rd ir galigie gurki un tikai del ta ka var caur siem atmazgat labas naudinas patuir vinus ieks KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 19:23, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Tas taks vistirakas halavas. RD nekad nevar kadu sita uzvaret bez HALAVAS. RD pat istislidot nemak. Taka uzpirkam tiesnesus , vini mums lava paris speles uzvaret!! Un tas ka esam PO, tas tikkai del ta ka vajag savangot kadu citu aarzemju komandu. Taksto Rd ir galigie gurki un tikai del ta ka var caur siem atmazgat labas naudinas patuir vinus ieks KHL.
Murgs. Pat neatbildēšu uz tavu savārstījumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:34, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: un ko tagad? ejam mājās, izslēdzam gaismu un neatbildam uz telefona zvaniem, t.s., atsakamies no dalības playoffā? tu (ar mazo burtu apzināti) vienmēr māki smirdēt, taču nevienu konstruktīvu komnetāru gan neatceros, tipisks vidējs latvietis, kas gatavs stučīt kaimiņu represīvajām iestādēm
NU man krīt uz nerviem tas, ka daudzi te saceras, ka RD tagad izsitīs SKA, nebūs tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 19:36, pirms 14 gadiem
Jums kas noliek Dinamo vispaar kauna nav? Labaak paskatas pret ko speleja! Pret labako KHL komandu! Butu labaak priecājusies ka cienīgi nospēleja!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:36, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: sorry, bet dinamo rigai play off nav ko meklet! tiraka veiksme , ka tur tikam (atceramies kautvai no 4-0 vairakas speles atspelejamies) ar shadu speli kad no 0:3 izlaizh uzvaru svariga spele esam pakalja un pret SKA nav pat mazako ceribu

uuber krutais aizsargs Ozolins kuru te visi slave knapi pa laukumu kustas legendarais lv hokejists


pietika ar to ka UFA iesledza 3 atrumu un dinamo ik pec minutes pa golam sameta
Uzraksti vienu kārtīgi komentāru, nevis tīnisku bļaustīšanos. Pierādi savu domu ar faktiem, statistiku, pārliecini mani ka Tev ir taisnība, nevis bļauties -slikti, slikti, slikti.
Kas tavuprāt jādara-jāatsakās no KHL jeb vajag lielāku budžetu komandai. Mani ļoti apmierina vispirms kopumā 10 vieta/pirms gada/ tagad 13 vieta ar tik mazām iespējājām-kopumā super un ka arī izlidosim PO pirmā kārtā nekas mēs 2reiz pēc kārtas bijām Po 2 stiprākā līgā pasaulē-mācies priecāties nevis bļaustīties cik mums slikti.
Esam 5 rezultatīvākā komanda KHL -man prieks.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:38, pirms 14 gadiem
Nu ko no divām izbraukuma spēlēm ar Ask viena jāņem un tad redzēs kā Rīgā nospēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:42, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: es uzskatu ka komanda, kura nevar noturet 0-3 parsvaru tik svariga spele nav play off cieniga! Ir dazadas nianses, kas pierada ka dinamo ieklusana play off ir vistiraka veiksme! Pretinieku atslabums, brinumainas atspelesanas no 0-3, 0-4 normala hokeja tas nenotiek, spelesana uz vienu speletaju HOSSU.
Tad jau arī Atlant un Maskavas Dinamo nav cienīgas spēlēt play-off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:44, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: abas shiss komandas tiks talak, bet rigas dinamo pakasis ar 5-2, 5-1 3-2 (pedeja spele jo majas )
lame.
tādiem kā tev jāaizliedz te komentēt.
kaut kādi pilnīgi greizi spriedumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:45, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: tad jau redzesim
ne jau par to, vai tiks tālāk
bet kaut kāda nod.iršana

  +3 [+] [-]

, 2010-03-07 19:53, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: NU man krīt uz nerviem tas, ka daudzi te saceras, ka RD tagad izsitīs SKA, nebūs tā.
nu par izsišanu piekrītu, objektīvi nav pamata uz to cerēt, tie, kas tagad bļauj "SKA kritīs" būs pirmie, kas bļaus ''Dinamo lūzeri" pēc pirmā RD zaudējuma, taču neredzu iemeslu nenovīdīgi paredzēt RD zaudējumu pirms sākusies pirmā RD-SKA spēles minūte - let's get rambo un ta jau redzēs, anyway mūsējie ir malači, ka ir sasnieguši playoff, jo tikpat OBJEKTĪVI viņiem tur nebija jābūt

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 19:57, pirms 14 gadiem
izjutām kā ir kad pretinieks DR stilā atspēlējas no 0:3.

     [+] [-]

, 2010-03-07 20:12, pirms 14 gadiem
Avtomobilist šogad , tas pats kas Rīgas Dinamo pagājušogadu!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 20:16, pirms 14 gadiem
Sākums bija cerīgs.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 20:19, pirms 14 gadiem
Apbrinojami,kad kaut kada neizskaidrojama veida iekluvam pleiofa,visi kliedza:zveri,malaci..utt. Tagad notiek tradicionala ..irsana!! Klauni!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 20:28, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kaut gan Tu nerakstiji uz manu komentāru,tomēr pateikšu.
Tu nepieļauj iespēju,ka es varu gan datorā ko uzklimpirēt,un pie viena teļūkā lēcējus paskatīties??
+1
Tā lielakā daļa skatās hokeju, bet tagad kaut ko pārmet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-07 20:49, pirms 14 gadiem
Šādi žaudēt nedrīkst!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 21:22, pirms 14 gadiem
man patika saakums taads pats kaa ieprieksheejaas 2aas speelees, beigas ne tik labas, bet muuseejie ciiniijaas liidz galam, un mees zaudeejaam liiderim !

  +2 [+] [-]

, 2010-03-07 21:35, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: NU man krīt uz nerviem tas, ka daudzi te saceras, ka RD tagad izsitīs SKA, nebūs tā.
nu un?

Ja tev tik ļoti krīt uz nerviem, tad kāpēc dzīvo pie RD rakstiem
Vai tad faniem aizliegts prognozēt komandai uzvaru pat pret galvastiesu pārāku pretinieku? Neviens neraksta, ka SKA jau ir vinnēts.
Pats vai tad nebiji liels optimists pirms sezonas vērtējot Minskas Dināmo izredzes? Aizmirsi jau

     [+] [-]

, 2010-03-07 21:42, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Cienigi,bet no 3-0 ir jauzvar......
zaudējām, jo bija 3-0 ne 0-3 pirmajā periodā

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 21:54, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: zaudējām, jo bija 3-0 ne 0-3 pirmajā periodā
es domaju,ka tie visi 0-3,0-4 vai tagad 2 speles pec kartas 4-0 un 3-0 pec 1.periodiem ir tikai sagadisanas.Sodienas zaudejuma galvenais iemesls ir slikta spele mazakuma,lai gan nevieni varti netika ielaisti,bet 2 no tiem bija uzreiz pec mazakuma beigam,vienkarsi parak pasivi spelejam,ka Julis 56 speles nav vel iedzinis kartigu disciplinu,ta lai grauz ledu mazakumos un kapajas nevis stav,es vel nesaprotu.Un vairakumos ilgak jalaiz Karijas maina,nu neiet sobrid Petrovickim spele,tadel Sasa ar Hosu ar vairakumos neko daudz neiespeja........

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 22:00, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neesmu speciāli pētijis cik un kurš varočiks ir salaidis ripas vārtos OS,bet šķiet ka 22 ripas 4 spēlēs bija tikai Masalam. Protams,var jau attaisnoties,ka pa viņa vārtiem tika izdarīti daudz vairāk metieni nekā uz citu komandu vārtsargu vārtiem, bet pret SKA nebūs savādāk,jo arī viņi metīs uz velna paraušanu.
Tas tikai liecina cik ruupigi seko lidzi sacensibam, gan hokejam , gan tramplinleksanai!!! Ja reiz skaties tad skaties, nevis sedi un centies atrast kaski ar sev nistajiem RD lidzjutejiem. Kapec sev lieki nervus bojat ko??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 22:26, pirms 14 gadiem
Kas par sviestainiem uzbraucieniem Prusekam?...
Šodien viņa vainas, šķiet, nebija nevienos ielaistajos vārtos, kaut kādi rikošeti vai netverami metieni naturāli no vārtu priekšas (kā Toresens).
Nu labi, Radulova šķīliens varbūt bija ņemams.

Mačs bija lielisks, īsts šovs Bet uzmanību ne tajā labākajā nozīmē piesaista tik liela atšķirība starp pirmo un otro periodu jau otrajā spēlē pēc kārtas. Nu kas notiek? Šuplers saka, ka atdevām spēles pavedienu pretiniekam. Nu bāc, treneris laicīgi to neredzēja???

     [+] [-]

, 2010-03-07 22:27, pirms 14 gadiem
tā, tā, kas mums tur nāk pretī pēc SKA?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 22:29, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Jāārstējas ir tev ar tio debīliļi gatissu, debīliķu duets uzradies un ar putām uz lūpām lec acīs !!!
Čali, izteicienus izvēlies!

     [+] [-]

, 2010-03-07 22:30, pirms 14 gadiem
Vispār pagājušajā gadā PO izgāzāmies pilnīgi, treneri neprata vai nevēlējās sagatavot komandu cīņai. Cīņas spars šogad ir līmenī, iemest varam daudz Aizsargāties arī mākam, ja gribam (ir vairāki mači ar min ielaistajiem vārtiem, tas pats SKA, kad spēle notika Rīgā, iemeta tikai vienu golu, bija pat sausie mači).

Jānoskaņojas kā uz pašu svarīgāko spēli, nu veči, mēs varam parādīt SKA piparus To arī novēlu, kārtīgu cīņu!

     [+] [-]

, 2010-03-07 22:30, pirms 14 gadiem
eu a kad tur sanāk tās spēles ar sKA?

     [+] [-]

, 2010-03-07 22:35, pirms 14 gadiem
www.vecamate.lv rakstīja: eu a kad tur sanāk tās spēles ar sKA?
jau 3dien un 4dien,sudigi,ka 2 dienas pec kartas,musejiem vienmer,tad diezgan svaki gajis......

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 22:45, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: jau 3dien un 4dien,sudigi,ka 2 dienas pec kartas,musejiem vienmer,tad diezgan svaki gajis......
Paldies par info Jā, nekas labs nav... Bet reāli, ja būs pret SKA kkas, tad tas reāli tāpat būs brīnums un brīnums jau var atnākt ar tādā veidā, kad tip sūdīgi..

     [+] [-]

, 2010-03-07 22:54, pirms 14 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Avtomobilist šogad , tas pats kas Rīgas Dinamo pagājušogadu!
ar to būtisko atšķirību, ka pērn Dinamo ar 86 punktiem piezemējās 10. vietā koptabulā, bet Avtomobiļist ar 64 punktiem ir 19. vietā. un pateicoties konferenču ieviešanai ir play off-ā. bet, protams, Avto malači!
vairāk tabulu: petrovich27.wordpress.com: 4:6 Ufā. ieņemta Rietumu konferences 8. vieta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-07 23:09, pirms 14 gadiem
špehs 07 rakstīja: pret SKA nav variantu!
Jā,bus gruti ...Piekritu !

  +1 [+] [-]

, 2010-03-07 23:10, pirms 14 gadiem
vajadzētu uzsākt "We believe" akciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-08 12:58, pirms 14 gadiem
Purciks rakstīja: Dinamo taču nejēdz spēlēt Dinano ir mīkstie no pačanu rajona!
Idinj, neapkauno rajonu rakstot taa nosaukumu sava nika vietaa un atstaajot debiilus komentaarus!! Noej kaadreiz no kompja un beidz audzeet veedeeru lielas runaataaj!!

     [+] [-]

, 2010-03-08 14:16, pirms 14 gadiem
Vispār jau derētu pieminēt, ka 8. vieta ir konferencē nevis visā līgā pēc regulārā čempionāta beigām! Citādāk te daži labi vispār nesaprot Dinamo reālās iespējas un spēka samēru.