Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" cieš sakāvi Maskavā

Jānis Pārums

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēlē Rīgas "Dinamo", aizvadot vāju pirmo trešdaļu, piedzīvoja zaudējumu pret Maskavas "Dinamo" ar 2:4. Abus vārtus rīdzinieku labā guva Marsels Hosa.

Informācija tiks papildināta...

  +5 [+] [-]

, 2009-10-06 21:07, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Pruseks ielaida tikai vienus, nezinu pagājušajā spēlē Edgars ķēra tādus pašus metienus. Es neapgalvoju ka Edgars ir vainīgs, laikam tāpēc ka Pruseks bija labāks.
Edgars arī šai spēlē sākumā pavilka, bet komandas biedri šo vnk piečakarēja ar savu tizlumu 1. trešdaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:09, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: tu te nejauc RD ar izlasi!
Bet paši komandas īpašnieki atzīst, ka ir bāzes klubs Latvijas izlasei!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:10, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un jau kurā pēc skaita.... nez' tās "melnās dienas" arī kādreiz beigsies? Visu paši sačakarēja 1. periodā un tad pārējos divos mēgināja glābt... bet brīnumi kā ar Atlant katru dienu nenotiek!
nez, jacer ka mēs skatamies uz citiem grandiem un šosezon ir plāns pačakarēties sezonas sākumā lai otrajā dāļā visu nokārtotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:10, pirms 15 gadiem
vai tad Dinamo nav 4 uzvaras ?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 21:11, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Man vienalga kas man ielika mīnusiņu bet tomēr..., "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs, mēs nevaram vinnēt NHL līmeņa Hokejistus un tur nav nekas apkaunojošs .
bet abidna tāpat... + varam vinnēt un ne reizi vien to esam pierādijuši, prosta ūdeni, kas tika izliets pirmajās 20min nevarēja tik vnk svākt...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 21:12, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: acīmredzot ar psiholoģiju šuplers & co nedraudzējas, ja jau DR spēlē tik nestabili...
Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 21:12, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Man vienalga kas man ielika mīnusiņu bet tomēr..., "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs, mēs nevaram vinnēt NHL līmeņa Hokejistus un tur nav nekas apkaunojošs .
vispār jau varēt varam, bet tikai pie viena nosacījuma- ja spēlē visu spēli, nevis pirmo spēles daļu vnk ir uz laukuma...

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:13, pirms 15 gadiem
Nebutu tas pirmais periods ta nogurkots.. tad jau butu iespeja atspeleties..

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 21:14, pirms 15 gadiem
Piekrītu WILDE! Šuplers kā psihologs izskatās ļoti vājš un vēl viņam treneru štābā vajadzētu kādu speciālistu, kurš ieteiktu, kuru vārtsargu uz attiecīgo spēli ir ieteicams likt vārtos!

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:14, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: 2 un 3...
par otrajiem...tur lai speci vērtē, bet trešajos - kanādietis neatīrija vārtupriekšu

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:15, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: jaa...tverams metiens un vins metiena briidi redzeeja!Neviens priekshaa nebija.Paskaties atkaartojumaa
Tas bija izgaajiens ar vaartusargu Omarks iemet devenee...ko tu tur muldi? Metiens no taalas masalam bija pilniigi neredzams, to vinja reakcija skaidri pateica...pa pirmajiem nerunaajot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:16, pirms 15 gadiem
hossa...es teicu la buus sim 3 vaarti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:17, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....
Kā nav? redzēji kā Cipulis ārdījas pēc pasēdēšanas malā iepr. spēlē, lai gan tad spēlēja gan Meija, gan Cinks...tik iemest nelietis nevar. Gandrīz jasūta uz fārma neoficiālo fārmu, tad metīs pa hetrikam trešdaļā

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:18, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....
Labums arī nebūs, jo vienu dienu maiņa nospēlē labi, nākamajā atkal slikti un tad Šuplera kungs sāk rotēt ar maiņām, un citreiz tas arī palīdz, bet uzskatu, ka Šupleram lielāku uzmanību vajadzētu pievērsties pie tā, kas notiek spēletāju galviņās!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:18, pirms 15 gadiem
Mjā, izskatās, ka Lielais Jānis Dinamo ir paņemts tikai mazākuma spēlei. Ar to jau meistars atšķirās no parasta špīlera, diemžēl Jānis to momentu neizmantoja. Par Bērziņu bez komentāriem, par ko Laurim un Miķelim tāds sods, ka jāmocās kopā ar Bērziņu?!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:19, pirms 15 gadiem
Bilcis rakstīja: bet uzskatu, ka Šupleram lielāku uzmanību vajadzētu pievērsties pie tā, kas notiek spēletāju galviņās!
Nu nez, tad komandai drīzāk japieslēdz Zālīša kungs vai cits specs

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:20, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Bišķīt tā kā škrobe par Cipuli,jau 11 spēles,bet golu ailītē apaļš zero!
Toties lielajam talantam Meijam kopā pa abu 2 sezonu spēlēm ir viens gols!!!Jāapskatās ,arī -cik ta Cinkam bet tad jau Petrovickis-Bļinovs-Štāls un Cipruss vismaz nebija puišeļi,ko pa bortiem smērē-nu neatzīstu es šādu jauno audzināšanu -vajag vīrus,kas kapājās un,ja vajag lauzt spēles gaitu-tad arī kādu kašķi sataisīt-vienkārši man bija kauns...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:20, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu nez, tad komandai drīzāk japieslēdz Zālīša kungs vai cits specs
tas Zālītīs, kurš seksopatologs? gribi dzīt džeku laukumā ar stāvošiem krāniem?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:20, pirms 15 gadiem
Virsrakstu jau autors varēja ielikt objektīvāku, sakāvi jau izklausās kā sinonīms sagrāvei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:20, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Man vienalga kas man ielika mīnusiņu bet tomēr..., "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs, mēs nevaram vinnēt NHL līmeņa Hokejistus un tur nav nekas apkaunojošs .
Tad man tev jautājums, kas spēlēja Atlant sastāvā? žērdevs, kvaša, gerbers, landrī, novotnijs... arī NHL veči, bet uzvarēja 4:2 !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:21, pirms 15 gadiem
ZORRO rakstīja: Mjā, izskatās, ka Lielais Jānis Dinamo ir paņemts tikai mazākuma spēlei. Ar to jau meistars atšķirās no parasta špīlera, diemžēl Jānis to momentu neizmantoja. Par Bērziņu bez komentāriem, par ko Laurim un Miķelim tāds sods, ka jāmocās kopā ar Bērziņu?!
Nu Miķelīts arī ir nekāds!

     [+] [-]

, 2009-10-06 21:22, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Man atmiņa nav no tām sliktākajām. Es edgaru nevainoju, es izsaku savu viedokli kāpēc mēs zaudējām, tas ka es piekrītu uzreiz manai kritikai ir ļoti normāli, kāds var būt garastāvoklis un objektīva spēles analīze uzreiz pēc spēles kur bija iespējas iemest un vinnēt.

Lai objektīvi spriest, nekādā gadījumā galvā nedrīkst būt emocijas,
tas neattiecas tikai uz sportu, tā ir cilvēka psiholoģija - "LAI OBJEKTĪVI VĒRTĒT ..... NEDRĪKST BŪT EMOCIJAS!" .

... TEV NO MANIS MĪNUSS PAR "SLENGU" ....
Kā tas ir.......OBJEKTIVI VĒRTĒT!?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:24, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ja analizēt objektīvi, nospēlējām priekš savām iespējām ar nepilnu pamatsastāvu normāli,
iepriekšējā spēlē pretinieks bija vājāks un mēs saņēmāmies un atspēlējāmies jau 3/3 sākumā.
Uzvara pār Severstal pamatlaikā bija liela veiksme, pret Atlantu mums palīdzēja Gerebera kļūdas. Impotents vairākums, slikta realizācija joprojām ir palikuši. Iepriekšējās uzvaras bija veiksme, nevis likumsakarība

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:24, pirms 15 gadiem
Cik reizes var atgādināt autoriem ka 2;4 tā nav sakāve ne hokejā ne futbolā.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 21:25, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Nu jaa neatiirija vaartu priekshu,bet palubomu nemams metiens bija.Blja jeegas nav striideeties kurs bija vainiigs,jo jebkuraa situaacijaa buus vainiigs kaads no aizsargiem,kas nolahojaas un vaartusargs kas nenoker ripu.Un tas viss.....
epizodes var izdiskutēt, strīdēties, bet tak nenoliegsi ka sākumā maskaviešiem bija liela vaļa mūsu zonā un to uzorganizēja laukumu spēlētāju pasivitāte, nevis vārtusargs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 21:25, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tas Zālītīs, kurš seksopatologs? gribi dzīt džeku laukumā ar stāvošiem krāniem?
Skats varētu būt labs!!!