Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" iegūst tiesības uz Daugaviņu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" iegūst tiesības uz Daugaviņu
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Nedēļas nogalē Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs panācis vienošanas ar Ņižņijnovgorodas "Torpedo", par tiesību iegūšanu uz Latvijas izlases uzbrucēju Kasparu Daugaviņu, kurš šobrīd spēlē Amerikas Hokeja līgas (AHL) klubā Binghamtonas "Senators", kas ir Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Otavas "Senators" fārmklubs.

Līgums ar "Senators" Kasparam Daugaviņam beidzas pēc šīs sezonas un nākotnē iespējama šī hokejista parādīšanās Rīgas "Dinamo" sastāvā.

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" tiesības uz Kasparu Daugaviņu ieguva KHL 2009. gada jauno spēlētāju draftā, un līdz ar to, ja Latvijas izlases uzbrucējs vēlētos spēlēt KHL, tad viņam būtu jāslēdz līgums tieši ar "Torpedo". Tagad Rīgas "Dinamo" šīs tiesības ir iemainījusi no Ņižņijnovgorodas "Torpedo" pret divām izvēles tiesībām 2011. gada KHL draftā, un gadījumā, ja Kaspars Daugaviņš vēlēsies savu karjeru turpināt KHL, tad viņš to varēs darīt Rīgas klubā.

Uzbrucēju Kasparu Daugaviņu (dzimis 1988. gada 18. maijā, augums – 183 cm, svars - 93 kg) Otavas "Senators" 2006. gada NHL jauno spēlētāju draftā izvēlējās 3. kārtā ar kopējo 91. numuru. Savas karjeras laikā viņš ir spēlējis - HK "Rīga2000" (BAČ un LAČ), Mississauga St. Michael's Majors (OHL), Binghamton "Senators" (AHL) un vienus spēli arī NHL Otavas "Senators" sastāvā, kā Latvijas pieaugušo (četras pasaules čempionāti un vienas olimpiskajās spēles), U-20 izlasē (trīs pasaules čempionāti) un U-18 izlase (trīs pasaules čempionāti) izlašu sastāvos.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

  +6 [+] [-]

, 2011-01-31 19:48, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Kaut kā pārāk vēlu sarosījās. Krīzes menedžmenta speciālisti, ibiem
Sējējam jau patīk visu darīt ķiharā un pēdējā brīdī, lai, kā viņš pats saka, citi nenoceļ.... Ok, es to saprotu, ja šādi rīkojas kādu noskatītu ārzemnieku sakarā... tik nez vai šādu taktiku vajadzēja piekopt arī Daugaviņa sakarā! Cik zinu, uz viņu arī nekāda baigā gribētāju rinda nestāv, jo pat uz AHL fona (pēc statiem) čalis ir diezgan viduvējs un viņiem tur pašiem tādu kadru pietiek atliku likām tapēc ir diezgan smieklīgi te lasīt dažu individu "dvēseles saucienus" no sērijas "Nenāc!!!Paliec labāk NHL (it kā viņu tur kāds tagad gaidītu un ņemtu) vai pat AHL" , lai čalis atkal spēlē pa AHL kapeikām un $, kamēr pat tādā RD viņš varētu saņemt eirikus un vismaz uz pusi vairāk nekā AHL.... un pieļauju, ka tieši labi pazīmējoties te KHL viņam tad pat būtu lielākas izredzes tikt tuvāk tādam NHL nekā sezonu vai divas atkal "maļoties" pa AHL....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:58, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja tu domā,ka uz viņu pakalpojumiem drūzmēsies Rus klubi,tad tu maldies.
Es nesaku ka drūzmēsies.
bet piemērām ja Skrastiņš pārnāk nākamsezon uz KHL domā ka Rīga viņu dabūs, skaties ka kāds lielais klubs nenoceļ, un domā ka Ozo neviens negribētu redzēt savā klubā, jau šosezon gribēja, bet vienīgais OZo jau ir samērā vecs, un teica ka pats negrib arī citur spēlēt un drīzāk tad beigs karjēru.
Nu par citiem spēlēt''ajiem ir cits stāsts, es teiktu ka neko apgalvot nevar, jo dažu labu arī varētu paķert kāds cits klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 20:02, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kāds teica ka tas radikāli mainīsies? Tu te sāc apgāzt apgalvojumus kuri nemaz nav izskanējuši
Hm, bet tad izskaidro man nejēgam kāpēc vispār jēga kādu vel ņemt, ja tas radikāli nemainīs šobrīd ne pārāk pārliecinošo RD sniegumu??
Ņem tikai ņemšanas pēc un tāpēc ka savējais??
Slēpts komentārs: Huet

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:05, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ozo un Skrastiņš ir ārpus tā visa,par to neiet runa. Bet par pārējiem,vari būt mierīgs,neviens viņus neķers kā karstus pīrāgus.
Ja pat Hosa Barsā ir palēka vienība,tad ko tur runāt par citiem.
Krievi ja ņem leģionārus,tad uz vadošām lomām komandā. 3 - 4 maiņai viņiem savu resursu ir liku likām,kur nu vēl lai ņemtu leģionāru.
Ja nu vienīgi Astana vai MnD pārpērk kādu.
To visu es saprotu un necenšos tev apgalvot pretējo.
Bet gadīties var visādi un daži protams mēģinās celt sev algu un tāpēc neko nevar zināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 20:07, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Viņš pats labi apzinās, ka NHL viņš varbūt maksimums tikai 3. maiņas, bet faktiski 4.maiņas uzbrucējs. Ja viņš labi sevi parāda KHL, visas Eiropas labāko līgu durvis ir vaļā un finansiālajā ziņā tas noteikti ir ieguvums, it sevišķi, ja viņs nedabū vienvirziena līgumu.
Un Tu domā, ka spēlējot AHL viņam šo līgu durvis ir slēgtas?
Paskaties, kas spēlē tajā pašā Šveices līgā, kas šobrīd šķiet, ja ne vienā līmenī ar KHL, tad tuvu šim līmenim gan.
Attiecībā uz finansiālo ieguvumu, tad tas ir strīdīgs jautājums, jo RD saviem pašmāju spēlētājiem maksā tik cik maksā, bet lai tiktu kādā reāli maksātspējīgā RU klubā Daugaviņam vel art un art.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:11, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tas ka kāds iespējams vēlēsies platāku rubli viennozīmīgi.
Kas Tavuprāt ir vēlēšanās pēc platāka rubļa?
Var jau iet Masaļska ceļu, un kapāt kaut kur RU nomalē par 100 tūkstošiem vairāk nekā RD piesolija (pēc neapstiprināta info), bet var tākā Hossa,kuram piesolija vairāk par 1,3 miljoni vairāk nekā RD. Tikai kurš no RD letiņu spēlētājiem var pretendēt uz Hossas līguma apmēriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:16, pirms 13 gadiem
"Tiklīdz būs piedavājums plaikšu AHL/NHL" <---- Daugavinš

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vairāk biju domājis ka (iespējams) gribēs no RD izspiest platāku rubli , aizbildinoties ar kādu mistisku klubu interesi.
Kā pierādija Masaļska variants (varbūt Edžam vel bija kādi iemesli), tad RD akcionāri uz provakācijām īpaši neparakstās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:24, pirms 13 gadiem
Šķiet ka loģisks lēmums jo KHL drafts vēl nav izveidojis tik spēcīgs un diezvai mēs ar šīm divām izvēlēm kaut ko palaidīsim garām turklāt Sējējs arī ņem pārsvarā latviešus.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 20:24, pirms 13 gadiem
Es domāju dzirdot intervijas ar viņu ,viņš vēl kādus gadus paplosīsies pa ameriku un tad jau redzēsim viņu pasaules labāko lidzjutēju priekšā.Domāju arēnas rīga atmosfēra vien ir labs iemesls lai paliktu te!
Tik visi jau ir izdomājuši visu viņa vietā :d

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:26, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Redzi, Latvijā tāds Daugaviņš kādam kaut ko izsaka, tādā Šveicē viņiem ir dziļi PO, drīzāk viņa vietā paņemtu Ziemeļamerikas spēlētāju ar līdzīgiem statiem...
Piekrītu, drīzāk paņemtu kādu kanādieti ar pāris spēlēm AHL, bet tas tomēr būtu kanādietis..

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 20:30, pirms 13 gadiem
Daugaviņš tak pats teica, ka mēģināšot ASV palikt cik ilgi varēšot...
Slēpts komentārs: duum

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 20:42, pirms 13 gadiem
NĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒ, dieva dēļ, lai ko ari darītu , lai nerādās KHL, labak pa AHL un tad dabut un izcīnīt to nolāpīto vietu NHL, nekā iet uz KHL un vienkārši nodeldēt savu līmeni un atmest ar roku saviem sapņiem!

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:52, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Redzi, Latvijā tāds Daugaviņš kādam kaut ko izsaka, tādā Šveicē viņiem ir dziļi PO, drīzāk viņa vietā paņemtu Ziemeļamerikas spēlētāju ar līdzīgiem statiem...
Varbūt ka Tev ir taisnība, bet es tomēr joprojām domāju, ka visu izsaka spēlētāja meistarība (un cik viņš par to vēlās nopelnīt) un nevis tautība. Protams, ka ir arī atsevišķi gadijumi,ka tautībai ir sava nozīme, bet nedomāju ka tas ir masveidā.

     [+] [-]

, 2011-01-31 20:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz finansiālo ieguvumu, tad tas ir strīdīgs jautājums, jo RD saviem pašmāju spēlētājiem maksā tik cik maksā, bet lai tiktu kādā reāli maksātspējīgā RU klubā Daugaviņam vel art un art.
Nu nu gudriniek, padalies ar informāciju cik tad maksā... Spēlētājiem virs 22 gadiem (un RD tādu ir vairums arī Daugaviņš tāds būs) minimālā noteiktā sezonas alga ir ne mazāk kā 3M krievu rubļu, kas ir pie 95K zaļo vai 70K eiro sezonā.... bet šādu minimumu, domāju, RD nevienam vai tik pat kā nevienam savam spēlētājam nemaksā.... spēlējot AHL standarta alga "divvirzienniekiem" ir ap 60-80K $ pa gadu un uz paaugstinājumu pa sezonu tiek salīdzinoši retais un tikai tad, ja lielajai komadai ir kāda (tāda) vajadzība..... tad kas ir finansiāli izdevīgāk?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 21:02, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu nu gudriniek, padalies ar informāciju cik tad maksā... Spēlētājiem virs 22 gadiem (un RD tādu ir vairums arī Daugaviņš tāds būs) minimālā noteiktā sezonas alga ir ne mazāk kā 3M krievu rubļu, kas ir pie 95K zaļo vai 70K eiro sezonā.... bet šādu minimumu, domāju, RD nevienam vai tik pat kā nevienam savam spēlētājam nemaksā.... spēlējot AHL standarta alga "divvirzienniekiem" ir ap 60-80K $ pa gadu un uz paaugstinājumu pa sezonu tiek salīdzinoši retais un tikai tad, ja lielajai komadai ir kāda (tāda) vajadzība..... tad kas ir finansiāli izdevīgāk?
Atzīstu ka tiešām nezinu cik maksā AHL, bet pastāv arī bonusu sistēma, un pieļauju,ka šī bonusu sistēma štatos spēj kompensēt to ko viņš varētu nopelnīt šeit.
Pretējā gadijumā lielākā daļa AHL labāko spēlētāju jau sen būtu Eiropā.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 21:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstu ka tiešām nezinu cik maksā AHL, bet pastāv arī bonusu sistēma, un pieļauju,ka šī bonusu sistēma štatos spēj kompensēt to ko viņš varētu nopelnīt šeit.
Pretējā gadijumā lielākā daļa AHL labāko spēlētāju jau sen būtu Eiropā.
A KHL nav bonusu sistēmas? Ko teiksi par Broku Troteru? Cik atceros viņš pagājušosezon bija 6 rezultatīvākais AHL spēlētājs..... Un tā arī ir, ka pēc kāda laika tie, kas netiek NHL diezgan bieži aizceļo uz Eiropu (DEL, NLA, SEL, EBEL u.t.t.), kur arī viņiem parasti maksā stipri labāk nekā tādā AHL.... principā tādā AHL ir jēga "sēdēt", ja esi jaunais (pirmos 3 gadus pēc drafta, kad tu piederi noteiktam klubam un 4. varbūt arī vēl 5. gadu, kad vēl no AHL vari mēģināt tikt lielajā līgā), bet pēc tam pa lielam tāda jēga spēlēt AHL pazūd, jo: 1) tev ar katru nākamo gadu pazūd izredzes sevi apliecināt lielajā līgā (ja vien nesāc spēlēt superlabi) 2) nav lielas jēgas "sēdēt" AHL un pelnīt salīdzinoši grašus, ja ar kaut cik jēdzīgu AHL statistiku + piem. kādu NHL spēli kādā Eiropas līgā vari dabūt labākus ciparus uz līguma nekā tie tev ir AHL....

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:20, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atzīstu ka tiešām nezinu cik maksā AHL, bet pastāv arī bonusu sistēma, un pieļauju,ka šī bonusu sistēma štatos spēj kompensēt to ko viņš varētu nopelnīt šeit.
Pretējā gadijumā lielākā daļa AHL labāko spēlētāju jau sen būtu Eiropā.
AHL pārsvarā spēlē tikai ar domu par NHL, tāds Daugaviņš pelna ap 60-70 štukām pa sezonu+ vēl Amerikā nodokļi ir tā neko, tā kā domāju ka Eiropā viņš varētu nopelnīt vairāk. Protams ja viņsu izsauc uzNHL, tad viņa alga ir 500 štukas pa sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 21:25, pirms 13 gadiem
als rakstīja: A KHL nav bonusu sistēmas? Ko teiksi par Broku Troteru? Cik atceros viņš pagājušosezon bija 6 rezultatīvākais AHL spēlētājs..... Un tā arī ir, ka pēc kāda laika tie, kas netiek NHL diezgan bieži aizceļo uz Eiropu (DEL, NLA, SEL, EBEL u.t.t.), kur arī viņiem parasti maksā stipri labāk nekā tādā AHL.... principā tādā AHL ir jēga "sēdēt", ja esi jaunais (pirmos 3 gadus pēc drafta, kad tu piederi noteiktam klubam un 4. varbūt arī vēl 5. gadu, kad vēl no AHL vari mēģināt tikt lielajā līgā), bet pēc tam pa lielam tāda jēga spēlēt AHL pazūd, jo: 1) tev ar katru nākamo gadu pazūd izredzes sevi apliecināt lielajā līgā (ja vien nesāc spēlēt superlabi) 2) nav lielas jēgas "sēdēt" AHL un pelnīt salīdzinoši grašus, ja ar kaut cik jēdzīgu AHL statistiku + piem. kādu NHL spēli kādā Eiropas līgā vari dabūt labākus ciparus uz līguma nekā tie tev ir AHL....
Nu tad atliek secināt,ka Trotteram nebija nekādu cerību tikt NHL
Un, ja godīgi, tad Daugaviņam vel ir tas vecums, ka vel pāris sezonas var mierīgi pakapāt AHL ar cerībām tomēr iespraukties NHL Ja čalis būs pacietīgs un audzēs savu meistarību, tad arī lielais dolārs nekur nepazudīs.
No AHL tomēr ir īsāks ceļš uz NHL.

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No AHL tomēr ir īsāks ceļš uz NHL.
Gan jā, gan nē.... ja spēlē labi (vari spēlēt ļoti labi), tad arī neejot cauri AHL "sietam" vari tikt uz NHL.... mums ir gana labs piemērs starp pašu spēlētājiem - Kaža (Skrastiņš), kas kopumā tik vienu gadu pa minoriem (toreiz vēl IHL) paņēmās .... un pēc tam palika par stabilu NHL vērtību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:44, pirms 13 gadiem
tak Holts iekš AHL arī kapeikas saņēma, a šeit runa bija par 100t + letiņi ceļ dieva vietā

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 21:47, pirms 13 gadiem
als rakstīja: A KHL nav bonusu sistēmas? Ko teiksi par Broku Troteru? Cik atceros viņš pagājušosezon bija 6 rezultatīvākais AHL spēlētājs..... Un tā arī ir, ka pēc kāda laika tie, kas netiek NHL diezgan bieži aizceļo uz Eiropu (DEL, NLA, SEL, EBEL u.t.t.), kur arī viņiem parasti maksā stipri labāk nekā tādā AHL.... principā tādā AHL ir jēga "sēdēt", ja esi jaunais (pirmos 3 gadus pēc drafta, kad tu piederi noteiktam klubam un 4. varbūt arī vēl 5. gadu, kad vēl no AHL vari mēģināt tikt lielajā līgā), bet pēc tam pa lielam tāda jēga spēlēt AHL pazūd, jo: 1) tev ar katru nākamo gadu pazūd izredzes sevi apliecināt lielajā līgā (ja vien nesāc spēlēt superlabi) 2) nav lielas jēgas "sēdēt" AHL un pelnīt salīdzinoši grašus, ja ar kaut cik jēdzīgu AHL statistiku + piem. kādu NHL spēli kādā Eiropas līgā vari dabūt labākus ciparus uz līguma nekā tie tev ir AHL....
... ja esi jaunais, vai arī "tavas mājas" ir ZA, esi komandas līderis un spēlēšana AHL tevi apmierina. Bet tā kopumā taisnība, un bonusu sistēma tur diezin vai tādā ziņā kaut ko kompensē.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 21:48, pirms 13 gadiem
Cerams ka paliks Amerikā un turpinās cīņu par NHL. Tā jau pārāk daudz izlases spēlētāju ir Dinamo sastāvā. Vajadzīgī vairāk labi spēlētāji citās pasaules līgās UN NHL jābūt visu galvenajam mērķim uz kuru tiekties!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 21:50, pirms 13 gadiem
>Namejam
p.s. Labāks pat piemērs ir krievs Kuļomins, kas faktiski AHL tik pat kā nemaz nav spēlējis (laikam tikai kaut kādas pāris spēles) un faktiski pa taisno no RSL tika uz NHL kaut RSL stati it kā bija salīdzinoši labi, bet ne izcili- pie 35-40 punktiem pa sezonu....salīdzinājumam var teikt tāds šīgada "Miķeļa/Dārziņa" variants .... Tapēc nevarētu teikt, ka ceļš uz NHL ir "ejams" tikai caur AHL....

     [+] [-]

, 2011-01-31 21:58, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: ... ja esi jaunais, vai arī "tavas mājas" ir ZA, esi komandas līderis un spēlēšana AHL tevi apmierina. Bet tā kopumā taisnība, un bonusu sistēma tur diezin vai tādā ziņā kaut ko kompensē.
+ vēl cik zinu tā nodokļu sistēma štatos ir krietni "rijīgāka" par Rus vai Eiropu .... līdz ar to spēlētājam, ja viņš visu sezonu ņemās tikai pa AHL nekas dižs "uz ķepas" nepaliek.... un jēga ir palikt AHL, ja tiešām kā jau rakstiji - esi jaunais, ir tur "dzimtās mājas" vai esi komandas līderis un viss tevi tur apmierina....