Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmoreiz sezonā sausā un trešais zaudējums pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pirmoreiz sezonā sausā un trešais zaudējums pēc kārtas
Pirmajās četrās spēlēs piecus vārtus guvušais Kails Vilsons bez rezultatīviem trāpījumiem jau pēdējos septiņos mačos pēc kārtas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Četru spēļu izbraukuma sēriju ar zaudējumu šodien turpināja Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas pirmajā tikšanās reizē ar 0:3 piekāpās debitantei Vladivostokas "Admiral". Rīdzinieki pirmoreiz sezonā nespēja atslēgt sāncenšu vārtus un pirmoreiz cieta trešo neveiksmi pēc kārtas.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" piekto reizi pēdējās sešās spēlēs nespēja gūt vārtus pirmo 20 minūšu laikā, lai gan momenti bija. Astotajā minūtē pēc čehu uzbrucēja Vojteha Polāka, kurš veselības problēmu dēļ izlaida iepriekšējos divus mačus, piespēles Vladivostokas "Admiral" vārtu stabiņa izturību pārbaudīja Miks Indrašis.

Mirkli iepriekš uzbrukuma smailē bija aizsargs Arvīds Reķis, pēcāk bīstami meta Mārtiņš Cipulis, bet Ginta Meijas izrāviens tika neitralizēts. Tomēr metienu attiecība atkal nebija glaimojoša - Rīgas "Dinamo" pirmajā trešdaļā sāncenšu vārtus otro reizi pēc kārtas apdraudēja tikai trīs reizes.

Otrās trešdaļas ievadā kļūdījās Oskars Cibuļskis, taču "Admiral" uzbrucējam Igoram Bortņikovam neizdevās realizēt izgājienu vienatnē pret Mikaelu Telkvistu - zviedrs apturēja ripu, kas slīdēja starp viņa kājsargiem. Pēc trim minūtēm viņš atvairīja arī mājinieku kapteiņa Envera Ļisina raidījumu pretuzbrukumā un tika galā arī ar atlēkušo ripu, kas uzlidoja augstu gaisā un piezemējās pie "Dinamo" vārtu līnijas.

33. minūtē no neērtā tvēriena bīstamu metienu izdarīja šosezon piecus vārtus guvušais Pols Šehura. Viņa raidīto ripu ar plecu atvairīja "Admiral" zviedru vārtsargs Joakims Lundstrēms, bet pirmais pie atlēkušas ripas bija Marsels Hosa. Šoreiz Lundstrēmam talkā nāca komandas aizsargi, neļaujot rīdziniekiem izvirzīties vadībā.

Turklāt nepilnas piecas minūtes pirms trešdaļas noslēguma 1:0 panāca Vladivostokas "Admiral" labākais vārtu guvējs Viktors Drugovs. Pēc Rīgas "Dinamo" zonā uzvarēta iemetiena viņš vārtu guvumā pārvērta Sergeja Ļesņuhina piespēli no kreisās malas. Drugovam gūt ceturtos vārtus pēdējās četrās spēlēs ļāva Aleksandra Ņiživija paviršā spēle aizsardzībā.

45. minūtē ceturtos vārtus sezonā guva arī zviedrs Niklass Bergforss, kurš dubultoja "Admiral" pārsvaru - 2:0. Uzbrucējs pretuzbrukumā ripu raidīja starp tautieša Telkvista kājsargiem. Turpinājumā mājinieki pašaizliedzīgi darbojās aizsardzībā, un viņu uzvaru neapdraudēja arī trīs minūtes pirms noslēguma nopelnītais noraidījums.

Rīgas "Dinamo" vairākuma laikā gan meta Hosa, vārtu priekšā asi cīnījās Vitālijs Pavlovs, komandas biedrus uzmundrināt mēģināja kapteinis Sandis Ozoliņš, taču neviena hokejista centieni panākumiem nevainagojās. Tādējādi rīdzinieki pirmo reizi sezonā nespēja iekarot sāncenšu cietoksni.

Turklāt pēdējā sekundē ripu tukšajos "Dinamo" vārtos raidīja Ļisins, nosakot mača gala iznākumu - 3:0. Rīgas "Dinamo" pirmo reizi zaudēja trešajā spēlē pēc kārtas un tikai otro reizi nepiekāpās ar minimālu deficītu.

Septembri Rīgas "Dinamo" hokejisti noslēguši ar 11 spēlēs sakrātiem 18 punktiem, bet oktobri viņi sāks otrdien pulksten 15:00, izbraukumā tiekoties ar Novosibirskas "Sibir". Sezonas tālākajā izbraukumā palicis mačs arī pret Novokuzņeckas "Metallurg", bet atgriešanās savā laukumā paredzēta 9. oktobrī pret Ufas "Salavat Yulaev".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Rihards Cimermanis); Sandis Ozoliņš - Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Kristaps Sotnieks - Oskars Cibuļskis, Edgars Siksna; Marsels Hosa - Kails Vilsons - Vitālijs Pavlovs, Aleksandrs Ņiživijs - Artūrs Kuzmenkovs - Mārtiņš Cipulis, Gints Meija - Andris Džeriņš - Gunārs Skvorcovs, Vojtehs Polāks - Pols Šehura - Miks Indrašis, Andris Siksnis.

KHL regulārā sezona, 29. septembris, Vladivostoka

Vladivostokas "Admiral" - Rīgas "Dinamo" (0:0, 2:0,

Vārti: 35:17 Drugovs (Ļesņuhins) 1:0, 44:27 Bergforss (Šics) 2:0, 59:59 Ļisins 3:0
Soda minūtes: 12:8
Metieni: 20:24
Vārtsargi: Joakims Lundstrēms - Mikaels Telkvists

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:07, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Neviens nevaino trenerus. Smieklīgi liekas, ka mūsu treneriem ir jālīdzinās zaudētājiem [Šupim un Rautukālim], nevis uzvarētājiem [Znarokam un Vītoliņam]!!!
Nu Supleru par zaudetaju gan es nesauktu, tomer ar vinju mums gaja vislabak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:08, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Ja tie viņa draugi pabraukātu pa Azerbaidžānas laukiem un mazpilsētām ,tad Latvija viņiem paradīze liktos,tas pats Krievija pabraukājot pa Pleskavas novada laukiem uzreiz redzams ,ka pie mums nemaz tik slikti nav kā daļa bļauj.
Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:09, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Taga notiek viens no lielaakajiem eventiem-Elite Road Race- Cycling WCH
Nezini kad Briedim bus tas boksa macs, par Starptotiskas boksa asociacijas jostu? Zinu ka to macu radis arii eurosport!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:11, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu Supleru par zaudetaju gan es nesauktu, tomer ar vinju mums gaja vislabak!
Kādi tad baigie mega sasniegumi ar Šupi bija? Iekļūšana plovos? Baigais sasniegums!!! Znaroks ar Vītoliņu jau klāt Šupim nestāv [sarkasms]. Kas tas ir divkārtējie čempji, kāpēc no viņiem mācīties!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:12, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Ja tie viņa draugi pabraukātu pa Azerbaidžānas laukiem un mazpilsētām ,tad Latvija viņiem paradīze liktos,tas pats Krievija pabraukājot pa Pleskavas novada laukiem uzreiz redzams ,ka pie mums nemaz tik slikti nav kā daļa bļauj.
Regulāri sanāk aprunāties ar tūristiem, gandrīz visi kā viens saka, pie jums viss ir zaļš, tas faktiski ir galvenais iespaids tiem ārzemniekiem kas apbraukā Latviju. Protams ir arī aizrādijumi, pamatā par mūsu urlu un viņu pakalpiņu Džemilu izmētātajām PET pudelēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
Man gan k-kā gribētos bļaut bulls**, jo tad tas arī kaut kā atspoguļotos IKP. Bet atšķirība IKP uz vienu iedzīvotāju nav tik liela, lai varētu samanīt būtiskas atšķirības.

Nez kāpēc man šķiet liela daļa latviešu ir nosvērti uz savas valsts un visa, kas mums ir nolikšanu. Un nu jā TVNET, Delfi u.c. raksti jau nepalīdz saskatīt neko pozitīvu šeit, tāpēc es laiku pa laikam palasu arī ''pozitīvās'' ziņas pēc kurām jārokas dziļāk- par to kā kāds attīsta lauku saimniecības par ES naudu laukos, kur ir saremontētas ielas pilsētās, atjaunotas skolas, izveidots kāds uzņēmums.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:14, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kādi tad baigie mega sasniegumi ar Šupi bija? Iekļūšana plovos? Baigais sasniegums!!! Znaroks ar Vītoliņu jau klāt Šupim nestāv [sarkasms]. Kas tas ir divkārtējie čempji, kāpēc no viņiem mācīties!?
ieklusana plovu 2. karta pie tam 2 reizes, un kas mums ar Rautakalio bija? Iekluvam PO un tapat pirmaja karta zaudejam, un nakamaja gada ar vinju pie stures pamatiga izgashanas!

Un Znaroka bandu nav jegas piesaukt!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:15, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Sibīrijā u.t.t. tas pats ir arī centrā, atšķirībā no Rīgas. Un Rīgā jau mikrorajoni ar nav tas, kas tie bija 90tajos gados...

Un tas ko es saku jau ir loģiski, jo no Rīgas uz Stokholmu, Londonu, Romu, Parīze Ryanair lido par 20 eiro atlaižu laikā, jebkurš sīcis no Rīgas var tur aizlidot, noskatīt kaut ko foršu un ieviest to Rīgā, tāpat te ir tonnām Erasmus studentu (kaut vai pārsvarā no Spānijas vai Turcijas), skandināvi, kas vada vai brauc ciemos uz vietējiem uzņēmumiem, kas viņiem pieder u.t.t. Kamēr tās Sibījas, Kazahstānas pilsētas varbūt uzceļ pāris debesskrāpjus, bet tās ir tūkstošiem km attālumā no ''modernās'' pasaules un dabiski arī, ka jauniešiem no tām pilsētām nav tik viegli kaut kur paceļot pa Eiropu un kaut ko redzēt un ieviest arī savā dzīvē/pilsētā.

Un runa nav jau tikai par Sibīriju, Rīga kultūras ziņā ir attīstītāka arī par jebkuru Kanādas vai ASV vidus tās lieluma pilsēteli, kas arī ir kulturāli iestrēgušas pagājušajā desmitgadē, jo arī tur tā cilvēku apmaiņa nav tik liela. Ir daudzkārt vieglāk jaunam latvietim apceļot Parīzi, Londonu u.t.t. kā teiksim cilvēkam no Vaiomingas vai Kanzasas aizbraukt uz Losandželosu vai Ņujorku.

Tā, ka mēs varam priecāties par atvērtajām robežām, Ryanair un Eiropas kompaktajiem izmēriem, kas ļauj būt tuvu pasaules kultūras un modes centriem...
Vladivostokā esmu bijis 3 reizes.
Normāla pilsēta, ja ņem vērā, ka tāpat kā Liepāja, PSRS laikos bija slēgta pilsēta. Pēc PSRS sabrukuma tā pakāpeniski kļuva atvērta ārzemniekiem, un tas jau ir devis savus augļus. Lielu atspērienu Vlaģikas attīstībā deva pērn šajā pilsētā notikušais APEC samits, kad gatavojoties tam pilsēta tika ļoti sakārtota.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:15, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: patiesiiba ir taada, ka puse iekaapj ryanair, aizlido liidz Egiptei vai Turcijai, nodzerstaas, veel dalja brauc shopingaa uz Vaaciju, cita dalja mekleet laimi aarzemes un tikai neliela kripatinja celjotaaju atved no eiropas kaadas zinaashanas.
Kā tad neved, mozaīka uz ielām slavina zilos, drīz bērnus sāks no ģimenēm ņemt ārā kā Norvēģijā, Francijā un Nīderlandē [piesedzoties ar bērnu tiesībām], utt.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
Pie mums Tu apbraukā visādas vietas, arī pakalnes kuras nav izdevīgi apsēt, bet pie viņiem Tu brauc kur ir asfalts un līdzenumi.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: ieklusana plovu 2. karta pie tam 2 reizes, un kas mums ar Rautakalio bija? Iekluvam PO un tapat pirmaja karta zaudejam, un nakamaja gada ar vinju pie stures pamatiga izgashanas!

Un Znaroka bandu nav jegas piesaukt!
Par to jau es arī runāju, ka mēs gribam līdzināties lūzeriem nevis uzvarētājiem!!!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:18, pirms 11 gadiem
žēl , lai veicas, bet kautkā iekšēji sajūtas ka velk uz pagājušā gada dinamo
sākums tāds cerīgs , bet nu sezona vēl gara,
rokas nenolaižu, turās veči
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:20, pirms 11 gadiem
Katrai komandai būs kritumi un kāpumi!To pierādīja nupat gan SKA,gan tas pats Znaroka Dinamo.Visas spēles neuzvarēs neviena komanda.Taču cik ātri no šīs zaudējumu sērijas tiksim ārā,tas ir cits jautājums!
Un tiek Dinamo nolicēji,kas špļauj ikreiz pēc zaudētām spēlēm un ceļ debesīs pēc uzvarām un zina kā vajag spēlēt...kļūstiet vienreiz pieauguši..vai labākajā gadījumā sazinieties ar Ābolu,lai izlaiž jūs uz laukuma("profus"),lai varat parādīt kā jāspēlē!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
ne pa ķeksi tēmai, bet- redz, lietuvā, atšķirībā no latvijas, netiek attīstīta tikai galvaspilsēta... to labi var redzēt tepat tuvajās palangā un klaipēdā (un to apkārtnē), tā tikai latvijā ir viena ūdensgalva... un krievijā arī- ja neesi no maskavas, tad neesi nekas.. bet krievijas laukos ir vel su... nekā šeit..

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:22, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Vakar skatiijos LTV1 par Trolju cietumu, ej tu nost taada PARADISE:d
Skat, mēs pat par dzīvi cietumā izrādām sajūsmu! Vergu dvēseles!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:23, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Regulāri sanāk aprunāties ar tūristiem, gandrīz visi kā viens saka, pie jums viss ir zaļš, tas faktiski ir galvenais iespaids tiem ārzemniekiem kas apbraukā Latviju. Protams ir arī aizrādijumi, pamatā par mūsu urlu un viņu pakalpiņu Džemilu izmētātajām PET pudelēm.
Ir viena lieta,kas mums runā par labu.
Pērn izdevās pabraukāties pa Vācijas teritoriju, kas skaitās bijušā DDR. Bet pabraukājos pa to teritoriju, kas ir patālu no tūristu apmeklētām vietām, un jāsaka,ka arī tur ir gana daudz ''attīstītā sociālisma'' pēdu. Pussabrukušas mājas, lopu kompleksi u.t.t. Takā ne tikai krievi un mēs nespējam 20+ gados tikt galā ar savas pagātnes rēgiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:24, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Man gan k-kā gribētos bļaut bulls**, jo tad tas arī kaut kā atspoguļotos IKP. Bet atšķirība IKP uz vienu iedzīvotāju nav tik liela, lai varētu samanīt būtiskas atšķirības.

Nez kāpēc man šķiet liela daļa latviešu ir nosvērti uz savas valsts un visa, kas mums ir nolikšanu. Un nu jā TVNET, Delfi u.c. raksti jau nepalīdz saskatīt neko pozitīvu šeit, tāpēc es laiku pa laikam palasu arī ''pozitīvās'' ziņas pēc kurām jārokas dziļāk- par to kā kāds attīsta lauku saimniecības par ES naudu laukos, kur ir saremontētas ielas pilsētās, atjaunotas skolas, izveidots kāds uzņēmums.
Kāpēc nolikšanu. Man gandrīz vai šķiet,ka mēs tieši otrādi gribām arvien vairāk izcelt savu pārākumu par citām nācijām.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:24, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Man gan k-kā gribētos bļaut bulls**, jo tad tas arī kaut kā atspoguļotos IKP. Bet atšķirība IKP uz vienu iedzīvotāju nav tik liela, lai varētu samanīt būtiskas atšķirības.

Nez kāpēc man šķiet liela daļa latviešu ir nosvērti uz savas valsts un visa, kas mums ir nolikšanu. Un nu jā TVNET, Delfi u.c. raksti jau nepalīdz saskatīt neko pozitīvu šeit, tāpēc es laiku pa laikam palasu arī ''pozitīvās'' ziņas pēc kurām jārokas dziļāk- par to kā kāds attīsta lauku saimniecības par ES naudu laukos, kur ir saremontētas ielas pilsētās, atjaunotas skolas, izveidots kāds uzņēmums.
Galvenā atšķirība no Lietuvas un jo vairāk Igaunijas ir tas ,ka mums tā attīstība galvenokārt notika Rīgā un ap Rigu ,bet kaimiņi centās veidot vienādus spēles noteikumus visos savu valstu reģionos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:26, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Galvenā atšķirība no Lietuvas un jo vairāk Igaunijas ir tas ,ka mums tā attīstība galvenokārt notika Rīgā un ap Rigu ,bet kaimiņi centās veidot vienādus spēles noteikumus visos savu valstu reģionos.
Tieši tā, kamēr leiši ceļus būvēja uz Klaipēdu un Palangu, mūsu bāleliņi visu tik uz Rīgu, tik uz Rīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:28, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pie mums Tu apbraukā visādas vietas, arī pakalnes kuras nav izdevīgi apsēt, bet pie viņiem Tu brauc kur ir asfalts un līdzenumi.
Tā gluži nav,ka leišos esmu braukājies tikai pa smuki sakoptiem ceļiem. Arī viņiem ir pietiekoši daudz sliktu ceļu, kas ir nomaļāk no lielām transporta maģistrālēm.
Es vairāk biju domājis leišu ciematus, kuri rada ļoti labu iespaidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:32, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: ne pa ķeksi tēmai, bet- redz, lietuvā, atšķirībā no latvijas, netiek attīstīta tikai galvaspilsēta... to labi var redzēt tepat tuvajās palangā un klaipēdā (un to apkārtnē), tā tikai latvijā ir viena ūdensgalva... un krievijā arī- ja neesi no maskavas, tad neesi nekas.. bet krievijas laukos ir vel su... nekā šeit..
Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet otrs faktors,ka leišos laukos (provincē) tomēr nekad nav valdījusi tik liela depresija kā tas bija mums šajos 20+ neatkarības gados. Un tas bija patiecoties pašu leišu tautai,un nevis valdības vai politiķu centieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:36, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tieši tā, kamēr leiši ceļus būvēja uz Klaipēdu un Palangu, mūsu bāleliņi visu tik uz Rīgu, tik uz Rīgu.
Būsim taču godīgi,ka leiši PSRS laikos vienkārši prata app...t Maskavas partijas bonzas. Zini kā tapa foršā autotrase Kauņa-Klaipēda? Liešu partijnieki pierādija Maskavai,ka leišos vajag tādu auto trasi uz kuras var nolaisties kara aviācija. Smagos bumbvedējus ieskaitos. Un tā daudzās lietās viņi sev izsita labu kapitālu no Maskavas.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 12:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet otrs faktors,ka leišos laukos (provincē) tomēr nekad nav valdījusi tik liela depresija kā tas bija mums šajos 20+ neatkarības gados. Un tas bija patiecoties pašu leišu tautai,un nevis valdības vai politiķu centieniem.
Salīdzinot visu 3 valstu pēcpadomijas laikus, redzam, ka gan leiši un igauņi pareizi darīja, ka laukos uzreiz neatgrieza zemes īpašniekiem viņu īpašumus un turpināja rušināties uz kolhozu un sovhozu bāzes. Latvijā visu sadalīja un daudz ko izsaimniekoja, katrs darīja pa savam. To pašu var teikt par kooperācijas veikaliem, uz kuru bāzes varētu izbūvēt savu veikalu ķēdi, kā to izdarīja Maxima un Selver. Latvieti interesē tikai viņa kabata, par valsti viņš nedomā!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim taču godīgi,ka leiši PSRS laikos vienkārši prata app...t Maskavas partijas bonzas. Zini kā tapa foršā autotrase Kauņa-Klaipēda? Liešu partijnieki pierādija Maskavai,ka leišos vajag tādu auto trasi uz kuras var nolaisties kara aviācija. Smagos bumbvedējus ieskaitos. Un tā daudzās lietās viņi sev izsita labu kapitālu no Maskavas.
Teikšu atkal to pašu, latvieti neinteresē tautas un valsts problēmas, viņu interesē tikai savas.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet otrs faktors,ka leišos laukos (provincē) tomēr nekad nav valdījusi tik liela depresija kā tas bija mums šajos 20+ neatkarības gados. Un tas bija patiecoties pašu leišu tautai,un nevis valdības vai politiķu centieniem.
Nepārslavē ar tos lietuviešus. Mans paziņa, daudzu nozaru uzņemējs, krīzes laikā slēdza visas (piecas) filiāles Lietuvā, tur uz mūsu krīzes beigām valdija baigā depresija. Vēl viens piemērs, mums viens vietējais džeks pagastā, kurš strādā servisā, pirms pieciem gadiem pats uz dullo aizbrauca uz Īriju meklēt darbu, viņš teica ka visur pilns ar leišiem un poļiem, esot saticis tikai pāris latviešus.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:52, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Teikšu atkal to pašu, latvieti neinteresē tautas un valsts problēmas, viņu interesē tikai savas.
Tas mums tā vēsturiski ir izveidojies, jo pārsvarā mums pagātnē viss individuāli bija pašiem saviem zobiem jāizplēš. Leiši tomēr vairāk ir bijuši kopā ar poļiem, bet igauņi daudz ko mācījušies no somiem, kas arī tagad viņiem ļoti daudz palīdz.