Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts "Dinamo" atsakās arī no Nieminena

Andrejs Siliņš

"Dinamo" atsakās arī no Nieminena
Ville Nieminens
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc abpusējas vienošanās Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas "Dinamo" pārtrauc līgumsaistības ar somu uzbrucēju Ville Nieminenu, kurš šī iemesla dēļ arī nedosies kopā ar komandu uz Špenglera kausa izcīņu.

Ville Nieminens Rīgas "Dinamo" pievienojās novembra sākumā un komandas sastāvā KHL regulārajā čempionātā piedalījās 16 spēlēs, kurās atdeva vienu rezultatīvu piespēli un realizēja vienu izšķirošo pēcspēles metienu, kā arī nopelnīja 14 soda minūtes un negatīvu lietderības koeficientu (-7). Vidēji katrā spēle laukumā Nieminens pabija 16 minūtes un 53 sekundes, bet kopā izdarīja 33 metienus pa vārtiem.

Nieminens ir jau otrais ārzemnieks, no kura pēdējās dienās šķīrusies "Dinamo". Iepriekš paldies par darbu tika pateikts Jakubam Šindelam.

Traumu dēļ uz Davosā notiekošo Špenglera kausu, kas sāksies jau 26. decembrī, nedosies Rīgas "Dinamo" hokejisti Aleksandrs Ņiživijs un Jānis Sprukts, tādēļ uz "Dinamo" izsaukti HK "Rīgas" uzbrucēji Raimonds Vilkoits, Miks Indrašis un Māris Bičevskis.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

     [+] [-]

, 2011-12-23 23:36, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Vispār viņš vēl negatavojās mirt
Priekš Rīgas Dinamo ir miris
Kad būs izvadīšana iz Lidosta Rīga?
nu to tak žurnālisti varēja precizēt!,,kāds meitens vai jaunā mamiņa lai zin!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-23 23:38, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka Sējējs komplektā ar Iteras Juri ir nedaudz gaisā parauts. Moš tagad arī Lundmarku atlaidīs?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-23 23:40, pirms 12 gadiem
Alexij rakstīja: dīvaini... tieši šāda tipa spēlētājs mums bija pietrūcis, vienīgi ar to rezultativitāti viņam bija pašvaki taču darba rūķis bija labs
Darba rūķu mums pašiem pilna d....sa, tas pats Cipuļa kungs, piemēram. Prātīgs lēmums atbrīvoties no leģionāra-nespējnieka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-23 23:43, pirms 12 gadiem
Reaktors rakstīja: Davai - Luceniuss .. skaķertju doroška
Atlaist Nieminenu, , bet paturēt Luceniusu - jābūt īpašai domāšanai.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-23 23:45, pirms 12 gadiem
brg1 rakstīja: Piekrītu,ka Villi nevajadzēja atskaitīt,tehnisks labs spēlētājs,tad jau pus komandu vajag atskaitīt,jo pārsvarā golus met pirmā maiņa
Tas ka viņš pēc pirmās spēles sniedz emocionālu interviju un iepatikās visiem Dinamo kepkām neko nenozīmē. Kā spēlētājs- leģionārs galīgi neko prātīgu neparādija, izņemot nepārtraukti atiezto redeli Kapātājs, protams labs, bet 4 maiņas spēlētāju LV ir pietiekami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-23 23:49, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: atlaidaam play off atsleegas speeleetaaju. sezonas peedeejaa treshdaljaa buutu savu kontraktu atstraadaajis. bet laikam jau par daargu, lai paljautos uz taadu varbuutiibu. lai izdodas uz pozitiivas nots kaadaa somu klubaa!
Tu,puis, neesi gadījumā salasījies zinātnisko fantastiku?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-23 23:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta man patiesībā po, kas notiek BLR, jo mani tas nekādi neskar, bet man nav vienalga,kas notiek LV.
Ja man riebjas tādi p..... kā Kalvītis,Savickis un Ulmanis, tad es pavisam noteikti neatbalstīšu viņu projektus.
Es neesmu divkosis,kas apgalvo ka šie vīri ir šādi un tādi, bet pats patiesībā viņus tiešā mērā atbalstu.
visā pasaulē masas necieš darītājus. Ja cilvēki ar iespējām dara, ir slikti, nedara, atkal slikti. Tādas ir masas, neko darīt, uz jums tādiem orjentējas tikai popsa.
Tikai nevajag par divkosību te stāstīt, pirms sezonas kad bija runa ka LM ir finansu problēmas, pats sāki fantazēt ka LM varbūt varētu kļūt par okupantu armijas sporta kluba farmu. Tagad LM ir RD fārms un ar nekāda vaina.
Vispār kapēc Tu domā ka RD alkst Tevi redzēt kā savu fanu? Pofig, nu neesi. Tu tik bieži to atkārto, ka varētu domāt ka uz Tevīm kā krievi saka pasaule noķīlējusies.

     [+] [-]

, 2011-12-23 23:53, pirms 12 gadiem
Reaktors rakstīja: Tas nav tiešā sakarā ar Nieminenu.
Vienkārši ir jāsaņemas un jāatzīst, ka šogad leģionāri SŪKĀ!!
Vargs kaut cik ir palīgs, bet viņš noteikti nav lielais vilcējs. Ja vajadzētu, vietējos hokejistus patramdītu vairāk un tur Varga punktu krājumu arī savāktu.
Šogad vārgā loze RD vadībai.

Nu nav jaun tik sūdīgi tie leģionāri, cik sūdīgi ir vietējie. Dažam sakāpis galvā, citam nekad nav bijis talanta, vēl cits grūž mugurā ne pa tēmu un vēl stulbi taisnojas...

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:00, pirms 12 gadiem
gazxs rakstīja: Pirmkārt 1.sezonā rezultātu taisīja rezultātu taisīja leģionāri tapēc, ka mūsējiem bija krietni zemāks līmenis, uz doto brīdi džeki ir pielikuši un savu līmeni uzaudzējuši un lai tagad dabūtu leģionāru, kas ir galvas tiesu pārāks par mūsējo ir vajadzīgs krietni lielāks piķis, kuru DR nevar pavilkt. Paskaties tai pašā Ufā Zviedru, ko paņēma arī neko nerāda un tādi piemēri ir pietiekami

Nu nestāsti vecīt, piemēram tas pats Elisons joprojām ir Torpedo līderis, Hosam ar nav ne vainas, tikai Spartak buksē, Novāks pie Znaroka arī tīri labi turas. Tā ka 1 sezonas Dinamo Rīga leģionāri joprojām spēlē labi. Nepiekrītu tavai teorijai. Ne par velti Nieminens nenostiprinās nevienā KHL komandā- šobrīd nav līmenim atbilstošs un uz vecajiem lauriem neviens diemžēl neskatās. Personīgi man - ļoti simpātisks spēlētājs, kā cilvēks- emocionāls , ieliek sirdi savā spēlē... bet... vairs nevelk. Žēl...

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:01, pirms 12 gadiem
vienīgais in dinamo, Radulova stilā ar vienu roku turot nuuju ar ripu ,ar otru aizsargu, prata apslidot vārtus...tas pietruuks...

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:02, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: visā pasaulē masas necieš darītājus. Ja cilvēki ar iespējām dara, ir slikti, nedara, atkal slikti. Tādas ir masas, neko darīt, uz jums tādiem orjentējas tikai popsa.
Tikai nevajag par divkosību te stāstīt, pirms sezonas kad bija runa ka LM ir finansu problēmas, pats sāki fantazēt ka LM varbūt varētu kļūt par okupantu armijas sporta kluba farmu. Tagad LM ir RD fārms un ar nekāda vaina.
Vispār kapēc Tu domā ka RD alkst Tevi redzēt kā savu fanu? Pofig, nu neesi. Tu tik bieži to atkārto, ka varētu domāt ka uz Tevīm kā krievi saka pasaule noķīlējusies.
Darītājus?
Nu Tu mani tiešām sasmīdināji.
Zini, zagļiem pēc savas būtības ir jābūt darītājiem,jo laupījumā iegūtais labums pats mājās nenāk.
Un atkal Tu man liec mutē vārdus ko es neesmu rakstijis un teicis. Jā,es rakstiju,ka pastāv tāda varbutība,ka RD atpogās naudu LM, bet nekur neko nepaudu,ka mani tas baigi priecētu. Arī tas,ka LM ir RD sadarbības partneris mani ne pārāk priecē.
Es arī nekur neesmu paudis,ka kāds RD gribētu mani redzēt kā savu fanu. Arī tas ir Tavs fantāzijas auglis.

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:07, pirms 12 gadiem
Talantiigs speletajs bet fiziski bija galiigi shvaks, likumsakariigs leemums

  +3 [+] [-]

, 2011-12-24 00:07, pirms 12 gadiem
Jāņem vietā Mikušs, čalis normāli kapā, atbilst KHL līmenim.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-24 00:08, pirms 12 gadiem
[quote alexusa]
Péc tik daudziem neveiksmígiem pirkumiem varbút bútu drízák jápārtrauc līgumsaistības ar to amatpersonu, kura tik neveksmígi noskatíjusi un iepirkusi shos nederígos hokejistus??!! Párák daudz jau laika notéréts...
[/quote
parādi man kaut vienu labu Sējēja pirkumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-24 00:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas man te ko teikt, ja paši belaru iedzīvotāji mīl un ciena savu hokeja komandu.
Netici?
Paskaties, kurš KHL klubs ir visapmeklētākais KHL mājas spēlēs.
Un tici vai netici, bet viņiem (MnD līdzjutējiem) dziļi po ko te LV domā par šo komandu.
Paskaties, Belarus_namej_9999, kuram no KHL klubiem ir lielākā halle un tad runā par apmeklējumu Ja Habarovskai būtu 15000 halle, gan jau ka arī tā būtu uz visu sezonu ar abonementiem izpirkta. Un paskaties, Belarus_namej_9999, cik bija Minskai apmeklējums pirms jaunās halles uzcelšanas. Joks tu tāds, 40 gadīgais

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:11, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Jāņem vietā Mikušs, čalis normāli kapā, atbilst KHL līmenim.
Nu , ja jau jāņem Mikušs, tad jāņem arī Jemeļjaņenko ar Repsi. Maiņā iederēsies

  +4 [+] [-]

, 2011-12-24 00:16, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Atlaist Nieminenu, , bet paturēt Luceniusu - jābūt īpašai domāšanai.
var izteikt divus, iespejams, dažiem liksies neprātīgus apgalvojums kapēc Luseniuss paliek un Nieminens tiek padzits:
1. pastāv ļoti liela iespējamība, ka Nieminena alga ir samērā lielaka nekā Luseniusam, bet pienesums komandai ir mazāks
2. Nieminens ir 12 gadus vecaks par Luseniusu + Luseniusam savos 22 gados ir spēkā līgums ar Dinamo arī uz nākamo sezonu, kurā gan viņam vajadzēs būt nopietnakam punktu guvējam.
Secinajums 22 gadus vecu jaunekli nemetīs ārā no komandas, ja viņš tik augstā līmenī spēlē tikai pirmo gadu un ar viņu tiek saistīti ilgtermiņa komandas mērķi.

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:17, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Agrāk, kad nebija tāds Dinamo gāja pat labāk. Un kā dēļ, tad panīka tā visa Latvijas hokeja saimniecība?
Tasnav nopietni, gadu pirms DR Latvijas hokeja saimniecība bija daudz augstāka līmeņa nekā tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:18, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: [quote alexusa]
Péc tik daudziem neveiksmígiem pirkumiem varbút bútu drízák jápārtrauc līgumsaistības ar to amatpersonu, kura tik neveksmígi noskatíjusi un iepirkusi shos nederígos hokejistus??!! Párák daudz jau laika notéréts...
[/quote
parādi man kaut vienu labu Sējēja pirkumu.
Hartigans, Trotters, Holts, Pruseks, pirmie, kas nāk prātā.

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:19, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Un kas tagad ir labāks? Viens sūda Dinamo!
Es nesaku, ka ir labāk, bet gan to, ka ir vairāk vai mazāk nekā iepriekš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-24 00:20, pirms 12 gadiem
mxs rakstīja: var izteikt divus, iespejams, dažiem liksies neprātīgus apgalvojums kapēc Luseniuss paliek un Nieminens tiek padzits:
1. pastāv ļoti liela iespējamība, ka Nieminena alga ir samērā lielaka nekā Luseniusam, bet pienesums komandai ir mazāks
2. Nieminens ir 12 gadus vecaks par Luseniusu + Luseniusam savos 22 gados ir spēkā līgums ar Dinamo arī uz nākamo sezonu, kurā gan viņam vajadzēs būt nopietnakam punktu guvējam.
Secinajums 22 gadus vecu jaunekli nemetīs ārā no komandas, ja viņš tik augstā līmenī spēlē tikai pirmo gadu un ar viņu tiek saistīti ilgtermiņa komandas mērķi.
Par kādu augstu līmeni Tu runā? Vajadzētu 1x izmest no galvas domu, ka KHL ir augsts līmenis! LKīmenis tāds, ka zajeb.s

  +1 [+] [-]

, 2011-12-24 00:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Darītājus?
Nu Tu mani tiešām sasmīdināji.
Zini, zagļiem pēc savas būtības ir jābūt darītājiem,jo laupījumā iegūtais labums pats mājās nenāk.
Un atkal Tu man liec mutē vārdus ko es neesmu rakstijis un teicis. Jā,es rakstiju,ka pastāv tāda varbutība,ka RD atpogās naudu LM, bet nekur neko nepaudu,ka mani tas baigi priecētu. Arī tas,ka LM ir RD sadarbības partneris mani ne pārāk priecē.
Es arī nekur neesmu paudis,ka kāds RD gribētu mani redzēt kā savu fanu. Arī tas ir Tavs fantāzijas auglis.
Namej -dēliņ, Tu esi tāds jocīgs fruktiņš. Nu nevaru saprast, gribi būt orģināls, vai kārtējais "latvietis īstenais", kam skauž citu darbi un panākumi? Brīžiem uzvedies kā cimperlīga jumprava - Jūs te visi zagļi un nemākuļi... bet ko tur dariet tomēr interesē un ap stūri jāpaglūn! Rīkojies taču kā Vīrietim pienākas, ja esi Pret kaut ko, tad paliec pie Sava, slēdz ārā to hoķi un laiku pavadi lietderīgāk!

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:25, pirms 12 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Hartigans, Trotters, Holts, Pruseks, pirmie, kas nāk prātā.
es vēl pievienotu Djūviju Vestkotu un Metu Elisonu.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-24 00:27, pirms 12 gadiem
viens no labākajiem, un šitā atskaita.. tad jau labāk to pašu Cipuli vai Ankipānu.. bet ne jau tik labu spēlētāju

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:28, pirms 12 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Hartigans, Trotters, Holts, Pruseks, pirmie, kas nāk prātā.
Hartigans, atvainojos, ir tūdīgs spēlētājs, un, ja Holtam nebūtu ģitāras un nespētu pāris vārdus parunāt latviski, tad visiem arī tā liktos. Pruseks jau tā kā hokejam ir metis mieru. Savukārt, Troters, kas patiešām bija labs pirkums, kaut kā izvēlējās spēlēt citā okeāna pusē. V ar 3x minēt kāpēc!

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:29, pirms 12 gadiem
Uzskatu, ka šī gan ir kļūda, ja vien neapstiprināsies baumas par nopietnu pastiprinājumu (no Kanādas?)

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:30, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Hartigans, atvainojos, ir tūdīgs spēlētājs, un, ja Holtam nebūtu ģitāras un nespētu pāris vārdus parunāt latviski, tad visiem arī tā liktos. Pruseks jau tā kā hokejam ir metis mieru. Savukārt, Troters, kas patiešām bija labs pirkums, kaut kā izvēlējās spēlēt citā okeāna pusē. V ar 3x minēt kāpēc!
Tavu spriešanas kompetenci parāda fakts, ka tu pierādījumu Pruseka zemajam līmenim mini to, ka viņš ir beidzis spēlēt hokeju.

  +8 [+] [-]

, 2011-12-24 00:30, pirms 12 gadiem
Paldies Dinamo, laba ziņa, atlaida čali, par kuru visvairāk biju sajūsmā kad ieradās RD. Lai jums labi svētki...

  +2 [+] [-]

, 2011-12-24 00:33, pirms 12 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Paldies Dinamo, laba ziņa, atlaida čali, par kuru visvairāk biju sajūsmā kad ieradās RD. Lai jums labi svētki...
Tu neesi vienīgais kurš bija sajūsmā par viņu !

     [+] [-]

, 2011-12-24 00:35, pirms 12 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Tavu spriešanas kompetenci parāda fakts, ka tu pierādījumu Pruseka zemajam līmenim mini to, ka viņš ir beidzis spēlēt hokeju.
Kā tā? Manuprāt, tas nav slikts pierādījums, ka kāds spēlētājs izlemj nobeigt karjeru Dinamkā. Pavisam neslikts. Ja jau vairs nav kur, tad, kur nu atliek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja