Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" izsaka atzinību sestajam laukuma spēlētājam

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" izsaka atzinību sestajam laukuma spēlētājam
Rīgas "Dinamo" sestais laukuma spēlētājs

"Septiņas uzvaras pēc kārtas – tas ir jauns Rīgas "Dinamo" hokeja komandas rekords, kuru izdevies sasniegt, pateicoties smagam darbam gan pašu sportistu, gan arī komandas vadības pusē. Bet, lai arī cik smagi strādātu gan treneri, gan spēlētāji, šīs uzvaras nebūtu iedomājamas bez komandas lielākā un skaļākā dalībnieka – sestā laukuma spēlētāja!" teikts Rīgas "Dinamo" vadības pateicībā faniem

Rīgas "Dinamo" ir izdevies piesaistīt jaudīgāko sesto laukuma spēlētāju visā Kontinentālajā hokeja līgā – mūsu līdzjutējus, kuri izceļas ar 40 000 lielu fanuspēku! Komandas vadība tic, ka sestā laukuma spēlētāja rezultatīvais atbalsts, trāpīgā uzmundrināšana un skaļais optimisms palīdzēs Rīgas "Dinamo" turpināt komandas veiksmīgi aizsākto uzvaru sēriju arī turpmāk!

Rīgas "Dinamo" sestais laukuma spēlētājs aizvadītajā sezonā izcēlies ar 1500 rezultatīvām pievilkšanās un 5557 atspiešanās reizēm stundas laikā, visaugstāko lietderības atbalsta koeficientu 120,7 decibelu skaļumā, izšķirošu vairākumu apmeklējuma ziņā – 104 500 līdzjutēji sestās sezonas spēlēs līdz šim, kā arī hokeja vēsturē iespaidīgākajām ūsām, kuru kopgarums sasniedz 12,54 metrus!

Paldies Jums, mūsu līdzjutēji – Jūs esat mūsu izcilākais sestais laukuma spēlētājs – bez Jūsu atbalsta mūsu panākumi nebūtu iespējami!

Jūsu,
DINAMO RĪGA

     [+] [-]

, 2013-11-20 18:38, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Algun,Tu ņēmi dalību Atmodas laika kustībā?
Ja jā, tad kur ir palikuši tie mērķi par kuriem latvieši cīnijās tad. Viens no 'mērķiem bija atjaunot savu Olimpisko komiteju (vakar tai palika 25 gadi), un tāpat no PSRS neatkarīgu sporta saimniecību.
Ja Tu Atmodas laikā biji Interfrontē vai vispār stāvēji nomaļus no visa tā, tad man ir saprotama šāda nostāja, bet ja nē, tad man nav izprotama tik vienkārša attiekšanās no saviem principiem tikai tāpēc lai varētu baudīt augstāka līmeņa hokeju.
Namej, tu kadreiz strada arii? Vai tikai parsvara sedi sc.com?
Zin, negribas jau strideties, bet wnk tavi komentie pie katra Dinamo vai KHL raksta ir vesela jura!

  +5 [+] [-]

, 2013-11-20 18:38, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Nezināju līdz šim, ka esi tāds muļķis. Piedod!
Tipiska nīdēja atbilde, neko neprot uzrakstīt kā atbildi pretī. Prot tikai nolamāties. Atspēko ja tas ir iespējams nevis akli lamājies.
Es pilnībā piekrītu alguns pārdomām. Labi ja var par svešu naudu kaut ko labui savai valstij izbīdīt un plusi noteikti ir daudz vairāk nekā mīnusi no DR eksistēšanas par krievu naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-11-20 18:46, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: RD marketingam kaut kā jau jāmēģina pretdarboties pret publiskā telpā (kaut arī vārgi pagaidām) iedarbināto PSRS okupāciju seku paliekas antikampaņai.
Vai varētu noskaidrot, kur tu, okupācijas pārpalikum, dienēji? Magadanā vai tās apkārtnē, vai ne? Kāda bija tava dienesta pakāpe okupācijas armijā - tai pašā armijā, kas apspieda revolūcijas Ungārijā un Čehoslovākijā, tai pašā armijā, kas okupēja mūsu valsti?

Tu tai armijā darīji ko? Gatavojies iebrukt un paverdzināt vēl kādu neatkarīgu valsti? Mācījies, piedalījies manevros?

Ja atbilde ir jā (un citāda atbilde būtu pilnīgi meli), kādas tev ir tiesības uzmesties par Vislielāko Auseklīti Velnciemā, pašam izsakot cieņu un apbrīnu Rubikam?

  -4 [+] [-]

, 2013-11-20 18:48, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>Mīlas Bimbambols
Un tas bija tavs arguments? Tu kā mazs bērns,kad nezini ko teikt,tad parādi mēli.Nu varbūt arī neesi izaudzis no īsām bikšelēm,mans piecgadīgais mazdēls arī pie datora profesors,jau rakstīt iemācījies.
Šķiet, par Dinamo tēmu jau esmu izteicies tik daudz, ka lieki būtu vēlreiz atkārtoties. Ir vienkārši tā, ka līdz šim man likās, ka par futbolu Tu diezgan sakarīgi rakstīji, bet nevarēju iedomāties, ka arī Tevi tik viegli ir paņēmis Maskavas projekts. Žēl.

  +8 [+] [-]

, 2013-11-20 18:49, pirms 10 gadiem
>>>NAMEJS 9999 rakstīja: Algun,Tu ņēmi dalību Atmodas laika kustībā?
Ja jā, tad kur ir palikuši tie mērķi par kuriem latvieši cīnijās tad. Viens no 'mērķiem bija atjaunot savu Olimpisko komiteju (vakar tai palika 25 gadi), un tāpat no PSRS neatkarīgu sporta saimniecību.
Ja Tu Atmodas laikā biji Interfrontē vai vispār stāvēji nomaļus no visa tā, tad man ir saprotama šāda nostāja, bet ja nē, tad man nav izprotama tik vienkārša attiekšanās no saviem principiem tikai tāpēc lai varētu baudīt augstāka līmeņa hokeju.

Nomierinies Namej( latvieša virsaiša vārdu esi atļāvies sev izvēlēties)!
Atmodas laikā es biju tur ,kur kārtīgi latvieši arī atradās,uz barikādēm.Tāpēc labāk interfronti nepiemini.Starp citu šīsdienas jauniešiem maz tas interesē un lielākā daļa droši nezin ,ko sauc par interfronti.Tevi interesē mana politiskā nostāja.Varam padiskutēt personiski,caur vēstulēm.Šī nebūtu tā īstā vieta .Šeit mēs varētu padiskutēt par Rīgas Dinamo.Viens Dinamo pretinieks mani nosauca par muļķi,tu par standarta latvieti.Tas bija viss jūsu arguments uz manu garo peršu.Atliek tikai pasmaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-11-20 18:53, pirms 10 gadiem
kad lasu Ivara komentārus, asaras birst!
šis cilvēks ir tā sajucis savā pasaulē, ka nu jau nodarbojas troļļošanu....
pavisam piemirsis iesaistīt smadzenes, kautgan, nav jau muļķis itkā.
Palicis par lētu provokātoru, tāpat kā viņa novadnieks Osipovs.
pats putrojas savos principos, uzskatos un nostājā.
vecuma plānprātība iestājās/
Bieži pat liekas- varētu uzšaut vinam pie iespējas pa to pauri, bet vai vajag?
kautko lej un lej, cenšas citus- savādāk domājošos par neandertāliešies utml. saukt...
Riktīgā komunista silā- mana taisnība vienīgā...
es skatos hokeju, jo man tas patīk,
es dzderu alu, jo tas man garšo, kapēc gan lai es neskatītos rd spēles sev pieņemamā laikā un neiedzertu pa aliņam?
Vai tad cilvēks paliek zombēts ar padomju stilā ieturētajām metodēm?
šo 6 gadu laikā es ne pa gramu neesmu iemīlējis krieviju, visā visumā- tāda pat attieksme vien laikam ir +-...
Tufta riktīga te notiek...
Kā mazi bērni.
Pielauju, ka Ivars gan manus komentārus jau kādu laiku nelasa, jo gan jau ka būs nobloķējis, bet tas jau netraucē izteikties.
kapēc pieminu tiešu viņu? Zinu, ka viņš ir pieaudzis, par pārējiem kadriem negribas izteitkies, bērnudārzs gatavais....

  -4 [+] [-]

, 2013-11-20 18:54, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Šeit mēs varētu padiskutēt par Rīgas Dinamo.Viens Dinamo pretinieks mani nosauca par muļķi,tu par standarta latvieti.Tas bija viss jūsu arguments uz manu garo peršu.Atliek tikai pasmaidīt.
Diskutēts ir tik ļoti daudz. Vai tiešām vēlreiz jāstāsta visiem viss, kas jau zināms. Tajā pašā TVNET rakstā viss ir skaidri kā uz delnas izlikts. Es parakstos zem katra vārda tur rakstītajam. Pašam man tas bija skaidrs jau 2008.gadā, tāpēc arī jau visus šos gadus esmu atļāvies spēcīgi nostāties pret šo projektu.
Protams, katram pašam, izanalizējot faktus, ir jāizdara sava izvēle.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-20 18:55, pirms 10 gadiem
>>>Mīlas Bimbambols
Redzi ,es jūsu diskusijās parasti neiesaistījos,neredzēju nekādu jēgu,jo sākot normālu diskusiju ar argumentiem,parasti tieci apsaukāts,nomelnots utt.Taisni tāpat ,ka šodien ,kad beidzot iebāzu savu degunu tur ,kur nevajadzēja.Vienkārši jau piegriezies ,it sevišķi to ko izlasīju resna putna blogā.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 18:56, pirms 10 gadiem
Interesants viedoklis!
Hokeja komandu fanu klubu biedri – idioti...

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:02, pirms 10 gadiem
Bimbambol,davai uzspēlēsim spēlīti.Es tev jautājumu ,tu atbildi.Tu man jautājumu,es tev atbildu.Bet temats viens, Rīgas Dinamo PAR UN PRET

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:02, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: šo 6 gadu laikā es ne pa gramu neesmu iemīlējis krieviju, visā visumā- tāda pat attieksme vien laikam ir +-...
Es vienreiz par šo aizdomājos. Sapratu, ka:
* Varbūt vars teikt, ka Krieviju tagad zinu mazliet labāk. Tas absolūti nenozīmē kaut kādu attieksmes maiņu.
* Ja RD rīt izjuktu, mana interese par KHL paliktu Krievijas Superlīgas laikos - no rīta izlasītu ziņās, kā gājis mūsu hokejistiem-leģionāriem.
(vienīgi tagad es zinātu, ka Magņitka, SKA, Avangards ir stipri, bet CSKA - nav. To es pirms 6 g nezināju).

Visas tās maigas varas... Ziniet, es ieslēdzu septiņos vakarā TV un no pieciem Latvijas kanāliem četri raida kaut ko krieviski. Latvieši blenž krievu filmas un seriālus (tepat histēriskie KHL nīdēji piesauc kaut kādu Gasmjas, es pat paskatījos internetā, ka tas no kaut kāda krievu seriāla), klausās krievu mūziku (BG!!!) utt.
RD uz tā visa ir tikai ziediņi...

  -3 [+] [-]

, 2013-11-20 19:04, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Bimbambol,davai uzspēlēsim spēlīti.Es tev jautājumu ,tu atbildi.Tu man jautājumu,es tev atbildu.Bet temats viens, Rīgas Dinamo PAR UN PRET
Aiziet!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:04, pirms 10 gadiem
Tipiska Dinamo nīdēja portrets: ap 18 gadu vecs, topā vārdi kolchozs un kepons, kuru nozīme un izcelsme, gan īsti nav skaidra, taču intensīvi jālieto ir, jo to pieprasa mode! Regulāri izvairās iet ārā viens pats, jo negrib riskēt tikt iekaustīts no 13 gadīgā kaimiņu Koļas, tāpēc diennakts lielākā daļa tiek pavadīta pie nospeķotas klaviatūras!

  -3 [+] [-]

, 2013-11-20 19:06, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>NAMEJS 9999 rakstīja: Algun,Tu ņēmi dalību Atmodas laika kustībā?
Ja jā, tad kur ir palikuši tie mērķi par kuriem latvieši cīnijās tad. Viens no 'mērķiem bija atjaunot savu Olimpisko komiteju (vakar tai palika 25 gadi), un tāpat no PSRS neatkarīgu sporta saimniecību.
Ja Tu Atmodas laikā biji Interfrontē vai vispār stāvēji nomaļus no visa tā, tad man ir saprotama šāda nostāja, bet ja nē, tad man nav izprotama tik vienkārša attiekšanās no saviem principiem tikai tāpēc lai varētu baudīt augstāka līmeņa hokeju.

Nomierinies Namej( latvieša virsaiša vārdu esi atļāvies sev izvēlēties)!
Atmodas laikā es biju tur ,kur kārtīgi latvieši arī atradās,uz barikādēm.Tāpēc labāk interfronti nepiemini.Starp citu šīsdienas jauniešiem maz tas interesē un lielākā daļa droši nezin ,ko sauc par interfronti.Tevi interesē mana politiskā nostāja.Varam padiskutēt personiski,caur vēstulēm.Šī nebūtu tā īstā vieta .Šeit mēs varētu padiskutēt par Rīgas Dinamo.Viens Dinamo pretinieks mani nosauca par muļķi,tu par standarta latvieti.Tas bija viss jūsu arguments uz manu garo peršu.Atliek tikai pasmaidīt.
Nekādā mērā netaisos Tevi audzināt, bet uzdošu Tev vienkāršu jautājumu-kur ir Tavi principi vai pārliecība,kuras dēļ Tu gāji uz barikādēm?
Mūsu jauniešus grūti vainot,ka tie nezin ko nozīmē būt brālīgā 15 republiku saimē, un ka tie neizprot patiesas brīvības būtību, kad vari droši pateikt savu viedokli, kad tas nesaskan ar valsts oficiālo viedokli, un citus labumus ko mums dod esot NEATKARĪGAI demokrātiskai valstij.
Mums ir jābūt tiem,kuriem jaunai paaudzei jāstāsta un jāmāca vienkāršas dzīves patiesība. Tai skaitā, ka nevajag pārdot savu pārliecību un principus caur mums svešu kultūru,sportu vai vienkārši ekonomiskās vajadzībām.
Ja Tu to nespēj, un esi gatavs parakstīties straumei, tad Tu vienkārši esi nodevis pats sevi.
Ceru,ka saproti ko es ar to domāju.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:06, pirms 10 gadiem
Mans 1.jautājums:

Kurš un ar kādu mērķi izveidoja Dinamo un to uztur?

  -4 [+] [-]

, 2013-11-20 19:07, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekādā mērā netaisos Tevi audzināt, bet uzdošu Tev vienkāršu jautājumu-kur ir Tavi principi vai pārliecība,kuras dēļ Tu gāji uz barikādēm?
Mūsu jauniešus grūti vainot,ka tie nezin ko nozīmē būt brālīgā 15 republiku saimē, un ka tie neizprot patiesas brīvības būtību, kad vari droši pateikt savu viedokli, kad tas nesaskan ar valsts oficiālo viedokli, un citus labumus ko mums dod esot NEATKARĪGAI demokrātiskai valstij.
Mums ir jābūt tiem,kuriem jaunai paaudzei jāstāsta un jāmāca vienkāršas dzīves patiesība. Tai skaitā, ka nevajag pārdot savu pārliecību un principus caur mums svešu kultūru,sportu vai vienkārši ekonomiskās vajadzībām.
Ja Tu to nespēj, un esi gatavs parakstīties straumei, tad Tu vienkārši esi nodevis pats sevi.
Ceru,ka saproti ko es ar to domāju.
Pilnībā piekrītu rakstītajam.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:11, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Vai varētu noskaidrot, kur tu, okupācijas pārpalikum, dienēji? Magadanā vai tās apkārtnē, vai ne? Kāda bija tava dienesta pakāpe okupācijas armijā - tai pašā armijā, kas apspieda revolūcijas Ungārijā un Čehoslovākijā, tai pašā armijā, kas okupēja mūsu valsti?

Tu tai armijā darīji ko? Gatavojies iebrukt un paverdzināt vēl kādu neatkarīgu valsti? Mācījies, piedalījies manevros?

Ja atbilde ir jā (un citāda atbilde būtu pilnīgi meli), kādas tev ir tiesības uzmesties par Vislielāko Auseklīti Velnciemā, pašam izsakot cieņu un apbrīnu Rubikam?
Laikam jau dažam labam ir prātiņš par īsu,lai saprastu, kas ir OBLIGĀTĀ dienesta karavīrs jebkurā armijā, un kas ir profesionāls karavīrs.
Es biju OBLIGĀTĀ dienesta karavīrs.
Attiecībā uz Rubiku. Man nav pieņemama viņa ideoloģija, bet toties man ļoti simpatizē viņa morālā stāja, kad tas nemētā kažoķeli pie katras politiskās konjuktūras maiņas.
Bet man klusas aizdomas,ka tās Tev ir neizprotamas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:12, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Labi ja var par svešu naudu kaut ko labui savai valstij izbīdīt un plusi noteikti ir daudz vairāk nekā mīnusi no DR eksistēšanas par krievu naudu.
Man personīgi tieši atkarība no krievu naudas un komandas vadības sastāvs ir derdzīgākais punkts šai projektā ... un padomju himna pirms spēles man ir allaž vissāpīgākais brīdis Arēnā (pie TV parasti izslēdzu skaņu), daudz sāpīgāks par jebkuru zaudējumu.
Spēlēšana citas valsts čempionātā ... pēc gadiem ilgas dalības Baltkrievijā kaut kā pierasts.

Bet cita risinājuma laikam nav. Diez vai iespējams LV sakasīt pat miljonu šādiem mērķiem - brīvprātīgi, nevis piespiedu kārtā, kā to dara austrumu pusē...

Es atbalstu hokejistus. Mūsējos. Ja sāktos agrākā Minskas Dinamo laiki, es neredzētu nepieciešamību tādu komandu atbalstīt.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:19, pirms 10 gadiem
Diez kad shis viss murgs beigsies?
Kad bus tadi laiki, ka tie kas gribes fanot par Dinamo tie to arii dariis, un tie kas negribes tie nefanos, un neviens nevienu necentisies iespaidot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:20, pirms 10 gadiem
mnbvc rakstīja: Mīlas Bimbambols, 18:54, pirms 8 minūtēm

nu un ko tu hujimbi esi reali panacis kops ta 2008 kad aktivi pret to iestājies?
Reali tikai shosezon es dzirdu ka vinsh regulari kko pluti par Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:21, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols, 19:06, pirms 11 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Mans 1.jautājums:

Kurš un ar kādu mērķi izveidoja Dinamo un to uztur?

Putins un Krievija.

Vai esi ideālists ,vai praktiķis(Turpinājumā tas skars hokeju)

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:23, pirms 10 gadiem
mnbvc rakstīja: Mīlas Bimbambols, 18:54, pirms 8 minūtēm

nu un ko tu hujimbi esi reali panacis kops ta 2008 kad aktivi pret to iestājies?
īstenībā, man patīk kā bimbis raksta, sākumā likās pilnīgs pamuļķis, beet ejot laikam un palasot viņa komentārus, sapratu- čalis ir erudīts un ar galvu uz pleciem. Lai kāds arī nebūtu viņa viedoklis, viņa komentāros ir doma, nevar nemaz salīdzināt ar visādiem tur elektriskajiem zušiem un citie- n-to profilu īpašniekiem....
Jāprot tikai to visu pareizi sakārtot pa plauktiņiem

  +2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:24, pirms 10 gadiem
Namej! Tu mani audzināt? Ar tevi mēs par politiskiem jautājumiem varam padiskutēt caur SC privātām vestulēm.Bimbambols man ir piekritis paduelēties,ta kā nenovirzi manu uzmanību.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-20 19:24, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Mīlas Bimbambols, 19:06, pirms 11 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Mans 1.jautājums:

Kurš un ar kādu mērķi izveidoja Dinamo un to uztur?

Putins un Krievija.

Vai esi ideālists ,vai praktiķis(Turpinājumā tas skars hokeju)
Atbilde: Esmu praktiķis ar ideāliem.

Jautājums: Kā vērtē notikumus 2010.gada oktobrī, kad Arēna pirms Rīgas Dinamo spēlēm pēkšņi pārvērtās par krieviem draudzīgās "Par Labu Latviju" ruporu, himnu dziedāja Vents Armands Krauklis, Šelesers uzrunāja tautu, bet vēlēšanu dienā visa Rīga bija izlīmēta ar Ozoliņa bildēm "Par Labu hokeju!"?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:25, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekādā mērā netaisos Tevi audzināt, bet uzdošu Tev vienkāršu jautājumu-kur ir Tavi principi vai pārliecība,kuras dēļ Tu gāji uz barikādēm?
Mūsu jauniešus grūti vainot,ka tie nezin ko nozīmē būt brālīgā 15 republiku saimē, un ka tie neizprot patiesas brīvības būtību, kad vari droši pateikt savu viedokli, kad tas nesaskan ar valsts oficiālo viedokli, un citus labumus ko mums dod esot NEATKARĪGAI demokrātiskai valstij.
Mums ir jābūt tiem,kuriem jaunai paaudzei jāstāsta un jāmāca vienkāršas dzīves patiesība. Tai skaitā, ka nevajag pārdot savu pārliecību un principus caur mums svešu kultūru,sportu vai vienkārši ekonomiskās vajadzībām.
Ja Tu to nespēj, un esi gatavs parakstīties straumei, tad Tu vienkārši esi nodevis pats sevi.
Ceru,ka saproti ko es ar to domāju.
Jūtot līdzi DR cilvēki nekļūst draudzīgāki Krievijai, nekļūst par Savicka domubiedriem vai jaunas okupācijas atbalstītājiem. Protams ka Tu domā pilnīgi otrādi vai vismaz savā naidā pret DR centies kaut ko iestāstīt. Kā biju patriotiski noskaņots tad tā arī palikšu.
Man patīk ka Dinamo Rīga izskan Eiropā kā hokeja komandas vārds. Vari jau stāstīt cik gribi ka KHL nevienu neinteresē bet ir tā kā ir nevis tā kā Tu gribi. Ja Tev interesē kā klājas latviešiem citās līgās, tad vismaz kopainu kā klājās skandināviem čehiem slovākiem KHL daudzi paskatās, kuriem interesē hokejs. Tā arī iepazīst tuvāk arī DR. Piemēram Hossas brālis noteikti paseko kā klājās DR. Sīkumi, kuri man kā patriotam patīk (tev protams nē, jo visur rādās okupācija).
Latvijas himna skan Krievijas pilsētās, man patīk. Ļoti daudzi ir teikuši 6 gadu laikā kas nav no Latvijas, ka DR ir simpātiska ar savu raksturu, sīkstumu, nepiekāpību utt.
DR labākā sezona. Nameja komentāri pēc intelekta sāk līdzināties zuša komentāriem. Sakritība vai tomēr nē. Laikam jau nē un DR šīgada lieliskā vieta tabulā (spēle nav tik lieliska kā vieta, spēle ir vienkārši laba) tā kādu sāk grauzt, ka...vēl klāt Minska ar savu 14 vietu, vēl LM likstas..protams nav viegli to visu pārdzīvot.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-20 19:28, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekādā mērā netaisos Tevi audzināt, bet uzdošu Tev vienkāršu jautājumu-kur ir Tavi principi vai pārliecība,kuras dēļ Tu gāji uz barikādēm?
Mūsu jauniešus grūti vainot,ka tie nezin ko nozīmē būt brālīgā 15 republiku saimē, un ka tie neizprot patiesas brīvības būtību, kad vari droši pateikt savu viedokli, kad tas nesaskan ar valsts oficiālo viedokli, un citus labumus ko mums dod esot NEATKARĪGAI demokrātiskai valstij.
Mums ir jābūt tiem,kuriem jaunai paaudzei jāstāsta un jāmāca vienkāršas dzīves patiesība. Tai skaitā, ka nevajag pārdot savu pārliecību un principus caur mums svešu kultūru,sportu vai vienkārši ekonomiskās vajadzībām.
Ja Tu to nespēj, un esi gatavs parakstīties straumei, tad Tu vienkārši esi nodevis pats sevi.
Ceru,ka saproti ko es ar to domāju.
Kapēc Tu tagad runā par tādām svētām lietām, ja tieši Tu konkrēti diskusijās ar RD faniem, aizstāvēji LPSR-cccp laikus? Teici ka nemaz jau tik slikti nebija, varēja jau reformēt! Vai tas nebiji Tu, kas mums RD faniem skaloji smadzenes, par paša apjūsmoto BLR Baķku, kuru krievijā mīl vairāk nekā Putinu?
Tev šie jautājumi tagad ir ļoti neērti, tapēc izvēlies neatbildēt, bet kapēc? Tu jau neesi Savickis kurš nevar atbildēt par okupāciju, jo viņam krievijā ir daudz miljonu bizness.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-20 19:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Jūtot līdzi DR cilvēki nekļūst draudzīgāki Krievijai, nekļūst par Savicka domubiedriem vai jaunas okupācijas atbalstītājiem. Protams ka Tu domā pilnīgi otrādi vai vismaz savā naidā pret DR centies kaut ko iestāstīt. Kā biju patriotiski noskaņots tad tā arī palikšu.
Man patīk ka Dinamo Rīga izskan Eiropā kā hokeja komandas vārds. Vari jau stāstīt cik gribi ka KHL nevienu neinteresē bet ir tā kā ir nevis tā kā Tu gribi. Ja Tev interesē kā klājas latviešiem citās līgās, tad vismaz kopainu kā klājās skandināviem čehiem slovākiem KHL daudzi paskatās, kuriem interesē hokejs. Tā arī iepazīst tuvāk arī DR. Piemēram Hossas brālis noteikti paseko kā klājās DR. Sīkumi, kuri man kā patriotam patīk (tev protams nē, jo visur rādās okupācija).
Latvijas himna skan Krievijas pilsētās, man patīk. Ļoti daudzi ir teikuši 6 gadu laikā kas nav no Latvijas, ka DR ir simpātiska ar savu raksturu, sīkstumu, nepiekāpību utt.
DR labākā sezona. Nameja komentāri pēc intelekta sāk līdzināties zuša komentāriem. Sakritība vai tomēr nē. Laikam jau nē un DR šīgada lieliskā vieta tabulā (spēle nav tik lieliska kā vieta, spēle ir vienkārši laba) tā kādu sāk grauzt, ka...vēl klāt Minska ar savu 14 vietu, vēl LM likstas..protams nav viegli to visu pārdzīvot.
Pašā būtībā problēma ir viena:
Latvija un latviešiem vislielākā nelaime un bieds ir tie latvieši, kuriem visur rādās okupācija un okupanti...
tas aizēno prātu un veselo saprātu...
Cilvēks nespēj būt objektīvs, bet paliek par zvēriņu, kurš prot tikai rādīt savus mazos zobiņus, nesaprotot, ka tos zobiņus ar vienu kājas spērienu var arī izsist.....

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:32, pirms 10 gadiem
Algun, tā mēs tālu netiksim savā sarunā. Pats taču ierosināji sarunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-20 19:34, pirms 10 gadiem
bimbambols raksta:Atbilde: Esmu praktiķis ar ideāliem.

Atbilde īsta politiķa garā.Cepums tev
Žēl ,bet uz tavu jautājumu nepratīšu atbildēt,jo esmu no tiem tipiem ,kuri reizi sezonā labākā gadījumā var atļauties aizbraukt uz Rīgu un atļauties noskatīties spēli klātienā.Praktiski visas spēles skatos TV ,pat nacās abonēt Viasat.Šo momentu esmu palaidis garām ,tāpēc atbildēt nepratīšu.Droši vien kāda vēlēšanu akcija,un ja vēl par Šleseru,tad vērtēju negatīvi.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:34, pirms 10 gadiem
Es atbalstu Nameja domu nemest kažoku uz otru pusi. Kā atbalstīju DR PSRS laikos, tā atbalstu to tagad un šo komandu atbalstīšu vienmēr īpaši ja tā spēlēs spēcīgā līgā. Labāk lai tur spēlētu latviešu puiši, bet esmu sapratis ka atbalstītu DR arī tad ja tur latvieši būtu 10-20% un pārējie leģionāri. Kādreiz esmu domājis kad neatbalstītu DR. Vienu variantu tomēr izdomāju. Reāli tas nav iespējams, tātad nereāls variants. DR spēlētu lielākā daļa leģionāri un tie visi vai gandrīz visi būtu Krievijas krievi. Par Krieviem no Krievijas gan nespētu just līdzi.
To patiešām var darīt laikam tikai zutis vai Namejs.
Ja tādi Karamnovs būtu DR kādi 15 tad jā skatītos hokeju, bet bez līdzjušanas, bet uz 15 skandināviem, čehiem vai ziemeļamerikāņiem droši skatītos un justu līdzi kā savējiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-20 19:36, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: bimbambols raksta:Atbilde: Esmu praktiķis ar ideāliem.

Atbilde īsta politiķa garā.Cepums tev
Žēl ,bet uz tavu jautājumu nepratīšu atbildēt,jo esmu no tiem tipiem ,kuri reizi sezonā labākā gadījumā var atļauties aizbraukt uz Rīgu un atļauties noskatīties spēli klātienā.Praktiski visas spēles skatos TV ,pat nacās abonēt Viasat.Šo momentu esmu palaidis garām ,tāpēc atbildēt nepratīšu.Droši vien kāda vēlēšanu akcija,un ja vēl par Šleseru,tad vērtēju negatīvi.
Es vēl nekad neesmu bijis uz Dinamo spēli (un nebūšu), taču tas man netraucē sekot līdzi un saprast tur notiekošās lietas un kontekstu. Ja jau Tu tik svarīgu lietu kā pirmsvēlēšanu kampaņu Arēnā nepamanīji, tad par ko vispār var būt runa?