Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ankipāns: "Izskatās, ka "Dinamo" saglabās 75% spēlētāju"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ankipāns: "Izskatās, ka "Dinamo" saglabās 75% spēlētāju"
Juris Savickis, Lauris Dārziņš, Ģirts Ankipāns. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Ģirts Ankipāns ir apmierināts ar sastāva komplektēšanu. Izdevies saglabāt pagājušās sezonas pašmāju spēlētājus, savukārt starp ārzemniekiem parādījušies jauni uzvārdi, par atsevišķiem spēlētājiem vēl nav skaidrības, hokejistu meklējumi turpinās, lasāms laikrakstā "Diena".

Galvenais treneris uzskata, ka šobrīd izskatās cerīgāk nekā pērnajā vasarā, jo vairums spēlētāju palikuši komandā un zina lietu kārtību. Uzreiz pēc pagājušās sezonas beigām treneris lēsa, ka tiks saglabāti 80% spēlētāju, bet "patlaban izskatās, ka būs izdevies saglabāt 75 procentus sastāva, un mani tas priecē," atklāj Ģirts Ankipāns.

Vārtsargu līnijā šobrīd ir tikai Kristers Gudļevskis, savukārt leģionārs Timurs Biļalovs atgriezies Kazaņas "Ak Bars". Ankipāns vēlējās paturēt abus, taču Biļalovs izvēlējās dzimto klubu. Cik var noprast, Biļalova aizvietošanai varianti ir, taču spēlētāju tirgū "situācija ir visai kutelīga", tāpēc "visas kārtis" netiek atklātas. Treneris arī cer uz Gudļevska progresu.

Aizsardzības līnijā ir līgumi ar astoņiem spēlētājiem. Domājams, ka vienošanos parakstīs arī lietuviešu aizsargs Nerijus Ališausks. Ar deviņiem aizsargiem vajadzētu pietikt. Tostarp uzaicināts latviešu aizsargs Eduards Hugo Jansons, kurš pagājušajā sezonā spēlēja VHL klubā Aļmetjevskas "Neftyanik". Minētais spēlētājs ir perspektīvs arī Latvijas izlases sakarā, uzskata Ankipāns.

Runājot par uzbrucējiem, nav izdevies paturēt pagājušas sezonas "Dinamo" labāko punktu guvēju Līnusu Videlu, taču nav vērts par to satraukties, jo "hokejs ir komandas spēle". Ankipāns domā, ka par līdzjutēju favorītu varētu kļūt kanādietis Eštons Kārters, kurš pagājušajā sezonās spēlēja Čerepovecas klubā. "Viņš ir spēcīgs spēlētājs un NHL nav baidījies izvicināt dūres pat ar smagsvariem. Pats esmu redzējis, kā viņš, ja tā var teikt, iznīcina pretinieku," informē rīdzinieku galvenais treneris. Notiek pārrunās ar kanādieti Brendonu Makmilanu, tiks parakstīti vēl vairāki pašmāju uzbrucēji.

15. jūlijā sāksies "dinamiešu" treniņnometne Liepājā, no 27. jūlija hokejisti trenēsies Piņķos, 2.-8. augustā būs pārbaudes mači Sočos, savukārt 10-25. augustā notiks tradicionālais turnīrs "Arēnā Rīga".

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena", Māris Zembergs

  +7 [+] [-]

, 2019-06-20 13:25, pirms 5 gadiem
pēdējā sezonā 75% no darba padarija 2 spēlētāji, un abi vairs nebūs sastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 13:27, pirms 5 gadiem
Pārējos uz līmes fabriku.

  -4 [+] [-]

, 2019-06-20 13:40, pirms 5 gadiem
Tak jāmet miers vienreiz... kurš uz tām spēlēm iet vispār....

  +7 [+] [-]

, 2019-06-20 13:50, pirms 5 gadiem
"izdevies saglabāt" - tas tiešām bija grūts darbiņš, liela konkurence un daudzi piedāvājumi LV hokejistiem, ka Ankipāns smagi pastrādājis?

  +9 [+] [-]

, 2019-06-20 13:54, pirms 5 gadiem
Raitcha rakstīja: Tak jāmet miers vienreiz... kurš uz tām spēlēm iet vispār....
daudzi iet, cits dzer alu, cits skatās kā hokeju spēlē krievu čempī, divi šejienes tipāži velkas uz arēnu lai rakstītu komentārus sportacentrā.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:07, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: daudzi iet, cits dzer alu, cits skatās kā hokeju spēlē krievu čempī, divi šejienes tipāži velkas uz arēnu lai rakstītu komentārus sportacentrā.
es ar vienreiz aizietu apskatīties, ja hendža biļetes nopirktu, kā apsolīja...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 14:27, pirms 5 gadiem
sportazinas raksta, ka, iespējams, vārtus sargās Zapolskis.

     [+] [-]

, 2019-06-20 14:43, pirms 5 gadiem
burqka rakstīja: sportazinas raksta, ka, iespējams, vārtus sargās Zapolskis.
Iekopē virsrakstu šai ziņai,jeb kārtējais hokeja viszinis.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-20 14:56, pirms 5 gadiem
Galvenais darbs laikam bija nosargāt līderus un tas nav paveikts.Trekns -,Gilisu un pārējos jau nav pārāk liela māksla noturēt.Kā vienmēr bāž vati ausīs,laikam tas no Jura pielīp.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 15:02, pirms 5 gadiem
doksnomarsa rakstīja: pēdējā sezonā 75% no darba padarija 2 spēlētāji, un abi vairs nebūs sastāvā.
Pierādījums , ka hokeja daļa skatītāju redz tikai vārtus un piespēles. Uzvar komanda un zaudē komanda nevis atsevišķi spēlētāji. Paskaties cik Majonemm ir liederība. Laikam bija mīnus 14. Protams ka Majone bija ļoti labs, bet ir spēlētāji mazāk spilgti bet ar ļoti lielu pienesumu komandai. Vai mazākums neskaitās, vai spēle aizsardzībā neskaitās?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 15:20, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Pierādījums , ka hokeja daļa skatītāju redz tikai vārtus un piespēles. Uzvar komanda un zaudē komanda nevis atsevišķi spēlētāji. Paskaties cik Majonemm ir liederība. Laikam bija mīnus 14. Protams ka Majone bija ļoti labs, bet ir spēlētāji mazāk spilgti bet ar ļoti lielu pienesumu komandai. Vai mazākums neskaitās, vai spēle aizsardzībā neskaitās?
Nu nevar komanda sastāvēt no vieniem vienīgiem kapļiem vai punktu mašīnām. Jābūt balansam. DR pagājušo gadu vilka 3-5 cilvēki, kamēr visi pārējie luni dzina Nu nevar tā iekļūt play off. 75% komandas katru gadu lietderības koeficients ir drausmīgs. Vot, to es saucu par stabilitāti.

     [+] [-]

, 2019-06-20 15:24, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Pierādījums , ka hokeja daļa skatītāju redz tikai vārtus un piespēles. Uzvar komanda un zaudē komanda nevis atsevišķi spēlētāji. Paskaties cik Majonemm ir liederība. Laikam bija mīnus 14. Protams ka Majone bija ļoti labs, bet ir spēlētāji mazāk spilgti bet ar ļoti lielu pienesumu komandai. Vai mazākums neskaitās, vai spēle aizsardzībā neskaitās?
Tak 50% jeb puse no komandas ir varotčiks un viņš saņem 50% no atalgojuma budžeta! pārējie tik pārējos 50% aizpilda...viss normāli jeb pats tā teici, ka dinamkā tā notiek!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-20 15:25, pirms 5 gadiem
DR pat nav fermas Pār kādu tālredzīgu sistēmu te vispār var runāt

  +6 [+] [-]

, 2019-06-20 15:26, pirms 5 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: DR pat nav fermas Pār kādu tālredzīgu sistēmu te vispār var runāt
DR turās uz citiem principiem...kam ar sportu ir maz sakara, ja neskaita hokejistu algošanu kluba atslidošania krievu līgā! Domāju hokejisti to novērtē un labpŗat izmanto dinamkas pakalpojumus!

  +7 [+] [-]

, 2019-06-20 15:36, pirms 5 gadiem
Nav svarīgi, cik procenti ir saglabājušies, bet gan tas, kas šajos procentos ietilpst - ja galvenokārt ietilpst tikai 3. un 4. maiņu līmeņa spēlētāji, tad nav iemesla lepoties...

  +3 [+] [-]

, 2019-06-20 16:03, pirms 5 gadiem
Malachi!!! Noturēja nevienam nah.. nevajadzīgos !!!

     [+] [-]

, 2019-06-20 16:29, pirms 5 gadiem
Kā tam Itāļu izlases vārtsargam, sokas Andreass Bernards? Uz Dinamo!

     [+] [-]

, 2019-06-20 16:30, pirms 5 gadiem
Tikai izskatas, ka svarigakos procentus nenotureja. Kaplus jau vienmer var savakt, nedomaju ka kads viniem citur maksatu pat tuvuma DR algai. Pazors!

     [+] [-]

, 2019-06-20 16:41, pirms 5 gadiem
Divi rezultatīvi spēlētāji prom.Vietā ne tik nadzīgi vartu guvēji.Šobrīd komplektācija neiepriecina.

     [+] [-]

, 2019-06-20 16:50, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Divi rezultatīvi spēlētāji prom.Vietā ne tik nadzīgi vartu guvēji.Šobrīd komplektācija neiepriecina.
Var jau gadīties, ka vietā nācēji kopā sapelna to, ko tie 2 aizgājušie. No vienas puses pat labāk - reizēm ir labāk, ja katrā maiņā ir pa kādam kas laiku pa laikam iemet, nekā ja ir 1 super metoša maiņa un pārējās nīkuļo.

     [+] [-]

, 2019-06-20 17:00, pirms 5 gadiem
Uzskatu, ka šī gada sastāva komplektācija ir ļoti vāja. Labi, Berglunds izskatās labs, bet Ulstroms ar Eštonu - 3.maiņas līmeņa čaļi, kas pēdējās sezonas mokās ar traumām. Cik saprotu, tad paliks Makmilans, un pievienosies vēl 1 centrs. Ja tiešām labu centru paņems, tad varbūt būs labi, kaut gan neticās, ka būs labāk par pagājušo gadu. Vēl jau jāskatās, kas būs tas otrs vārtsargs, Ankipāns saka, ka baumas par Zapolski nav patiesas. Ja nebūs paņemts kāds top vārtsargs, tad nekādu play offu nebūs arī šogad.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-20 17:01, pirms 5 gadiem
dīvaina pieeja
ja vēl pēc tiem procentiem stāvētu gara rinda ar magņitkas vai julajeva menedžeriem, varētu saprast
ja tas būtu pusfināla vai vismaz plovu sastāvs, tad jāpriecājas, ka saglabā
ja nekā tāda nav, tad jēga no zoniem, kas atkal kapāsies pa 9-12 vietu

  +3 [+] [-]

, 2019-06-20 17:47, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: dīvaina pieeja
ja vēl pēc tiem procentiem stāvētu gara rinda ar magņitkas vai julajeva menedžeriem, varētu saprast
ja tas būtu pusfināla vai vismaz plovu sastāvs, tad jāpriecājas, ka saglabā
ja nekā tāda nav, tad jēga no zoniem, kas atkal kapāsies pa 9-12 vietu
bet kādu tu gribi pieeju, komandelei, kura atkarīga katru gadu no tā ko atmetīs kremlis?
man var kāds paskaidrot?
kāda ir dinamkas nākotnes vīzija, mērķis u.t.t.?
es pat nepiesaucu fuņus vai citus spirtacentra personāžus. kāds žurnālists var pajautāt ko dinamka dara Rīgā? vai bail, ka kancelēs čekists biļetes uz arēnu....vot i viss hokejs! slapinam no dinamkas , kas neslapina tie ienaidnieki!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 17:58, pirms 5 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Nu nevar komanda sastāvēt no vieniem vienīgiem kapļiem vai punktu mašīnām. Jābūt balansam. DR pagājušo gadu vilka 3-5 cilvēki, kamēr visi pārējie luni dzina Nu nevar tā iekļūt play off. 75% komandas katru gadu lietderības koeficients ir drausmīgs. Vot, to es saucu par stabilitāti.
Komandā ir līderi - piekrītu. Kapļi mums ir par daudz -piekrītu. Spēlē 3-5 cilvēki un pārējie dzen luni-kaut kādas muļķības tu apgalvo. Nevar 15-20 hokejisti dzīt muļķi un komanda tik labi spēlē. Naids vai pilnīgs diletantisms tevi dzen rakstīt šādas muļķības.

     [+] [-]

, 2019-06-20 18:01, pirms 5 gadiem
Raitcha rakstīja: Tak jāmet miers vienreiz... kurš uz tām spēlēm iet vispār....
ES EJU, MAN PATIK. VISMAZ NAV JAGAIDA VESALS GADS LAI HOKI REDZETU.

BET JA DINAMO BEIGTU PASTAVET VARBUT TEV BEIDZOT DZIVE PARADITOS. NEVAJADZETU SMIRDINAT GAISU PIE KATRA RAKSTA

     [+] [-]

, 2019-06-20 18:12, pirms 5 gadiem
Tie ir 75% no sastāva kurš nebija pietiekoši labs lai iekļūtu play-off...

     [+] [-]

, 2019-06-20 18:54, pirms 5 gadiem
doksnomarsa rakstīja: pēdējā sezonā 75% no darba padarija 2 spēlētāji, un abi vairs nebūs sastāvā.
Pēc šāda komentāra ir skaidrs, ka par hokeju zini to, ka tā nav peldēšana

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 19:22, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: dīvaina pieeja
ja vēl pēc tiem procentiem stāvētu gara rinda ar magņitkas vai julajeva menedžeriem, varētu saprast
ja tas būtu pusfināla vai vismaz plovu sastāvs, tad jāpriecājas, ka saglabā
ja nekā tāda nav, tad jēga no zoniem, kas atkal kapāsies pa 9-12 vietu
Tak kārtējoreiz tiks "apgūta" un notrallināta krievu gāzes nauda "politiski sportiskiem" mērķiem! Funs atkal varēs tualetē krievu himnu visu sezonu klausīties! Par kādiem rezultātiem tur var būt runa ar "average joe" līmeņa kadriem? 9-12 vieta tas ir maximums ko pats Čičiks ar šiem kadriem ir spējīgs sasniegt. Nav tur ne nopietna trenera, ne nopietnu spēlētāju. Tas viss TRTD pasākums krieviem ir tikai keksīša pēc! Pieļauju(un ceru), ka uz nahrenizēšanu (pēc Slovana šogad) nākamie nākamgad rindā būs TRTD it seviški, ja krievi dabūs kādu klubu no Rietumeiropas.

     [+] [-]

, 2019-06-20 19:42, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Nevar 15-20 hokejisti dzīt muļķi un komanda tik labi spēlē.
Tik "labi spēlē", ka pat play-off neiekļūst!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-20 21:43, pirms 5 gadiem
Komanda speelee suudiigi un netiek playoff jau kuru gadu, bet trenneris priecaajas, ka sastaavs nemainaas ... Kaut kur te nav logjikas ...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-20 22:25, pirms 5 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Tik "labi spēlē", ka pat play-off neiekļūst!
20 hokejisti dzen muļķi un komanda paliek tikai 1 punktu aiz PO zonas. Tad DR bija superlīmeņa hokejisti, ja 80% laukumā var visu sezonu muļķi dzīt.

     [+] [-]

, 2019-06-21 03:59, pirms 5 gadiem
Raitcha rakstīja: Tak jāmet miers vienreiz... kurš uz tām spēlēm iet vispār....
Tu ej!