Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" pievienojas Somijas līgas rezultatīvākais aizsargs

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" pievienojas Somijas līgas rezultatīvākais aizsargs
Metjū Majone
Foto: yle.fi

LETA. Kontinentālās hokeja līgas (KHL) Latvijas komanda Rīgas "Dinamo" no Maskavas CSKA maiņas darījumā ieguvusi aizsargu Dmitriju Šuļeņinu, vēsta līga. Savukārt vēlāk pats klubs paziņoja par itāliešu izcelsmes kanādiešu aizsarga Metjū Majones pievienošanos.

27 gadus vecais kanādiešu aizsargs Metjū Majone šo sezonu pavadīja Somijas klubā "KalPa", kas izstājās ceturtdaļfinālā. Regulārajā sezonā Majone 60 spēlēs sakrāja 39 (15+24) punktus, bet sešās izslēgšanas spēlēs viņam seši (2+4) punkti. Sezonu pirms tam viņš spēlēja Slovākijas "Banska Bystrica", bet iepriekš nedaudz vairāk nekā trīs sezonas pavadīja ECHL. 150 spēlēs regulārajā sezonā viņam 100 (25+75) punkti, bet 37 izslēgšanas spēlēs 27 (6+21) punkti. Kontinentālajā hokeja līgā Majonem šī būs pirmā sezona.

Savukārt pirms tam Kontinentālā hokeja līga paziņoja par maiņas darījumu, kurā "Dinamo" tika pie 22 gadus vecā krievu aizsarga Dmitrija Šuļeņina. Maskavas CSKA no rīdziniekiem ieguvuši tiesības uz zviedru uzbrucēju Viktoru Rasku un somu Āpeli Resenenu, kurus "Dinamo" savulaik izraudzījās KHL jauno spēlētāju draftā. Rasks jau četras sezonas pēc kārtas ir stabils Karolīnas "Hurricanes" spēlētājs, kamēr Resenens spēlē Nacionālajā koledžu asociācijā (NCAA).

Šuļeņins iepriekšējās trīs sezonas pavadīja Ņižņijnovgorodas "Torpedo" paspārnē, bet pēc aizvadītās sezonas beigām nonāca Maskavas CSKA rīcībā. Viņš aizvadītajā sezonā regulārajā čempionātā 32 spēlēs atzīmējās ar trim rezultatīvām piespēlēm un negatīvu lietderības koeficientu -5, savukārt izslēgšanas turnīrā viņa divos mačos viena rezultatīva piespēle un lietderība -3. Kopumā viņš KHL aizvadījis 92 mačus, kuros guvis divus vārtus, veicis 11 rezultatīvas piespēles un ticis pie pozitīva lietderības koeficienta +1.

Kā vēstīts, pagājušajā nedēļā "Dinamo" parakstīja līgumus ar kanādiešu uzbrucēju Kevinu Klārku un šajā pašā pozīcijā spēlējošo zviedru Līnusu Videlu. Savukārt mēneša sākumā tika pagarināts līgums ar kanādiešu uzbrucēju Brendonu Makmilenu. Rīgas "Dinamo" aizvadītajā sezonā ceturto gadu pēc kārtas nespēja iekļūt izslēgšanas turnīrā, paliekot pirmspēdējā vietā visā līgā.

Izmantotie resursi:
LETA

 +12 [+] [-]

, 2018-05-17 13:59, pirms 6 gadiem
Kāda jēga no khl drafta?Neviens to pierē neņem.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-17 14:01, pirms 6 gadiem
Jamals rakstīja: Kāda jēga no khl drafta?Neviens to pierē neņem.
Teorētiski ja ir NHL lockout tad viņi varēs spēlēt tikai pie viņiem,bet kāpēc viņiem vispār uz viņu braukt ja pilna Eiropa ar stiprām līgām

  -2 [+] [-]

, 2018-05-17 14:02, pirms 6 gadiem
Šī vietā labāk jaunos vietējos.

     [+] [-]

, 2018-05-17 14:10, pirms 6 gadiem
Šaraškins?

 +11 [+] [-]

, 2018-05-17 14:23, pirms 6 gadiem
Sie gan ir labi dzeki,it seviski Kanadietis, but tik rezultivam aizsargam Somijas liga,ir labs raditajs!!! Prieks musu budzeta,loti labi papildinajumi!!!

  -3 [+] [-]

, 2018-05-17 14:23, pirms 6 gadiem
Metjū Majonēze

     [+] [-]

, 2018-05-17 14:25, pirms 6 gadiem
Jamals rakstīja: Šī vietā labāk jaunos vietējos.
šis ir labāks nekā uzbrucēji

  +8 [+] [-]

, 2018-05-17 14:26, pirms 6 gadiem
Šuļeņins jauns džeks, tieši pie Anky/Skudras ienāca KHL,vajadzētu būt labam aizsargam. Vismaz trenerim zina, ko ņem.
Majone? Nu labāk kolorīts itālis nekā lūrēt uz Jerofejeva ūdeņiem

     [+] [-]

, 2018-05-17 14:29, pirms 6 gadiem
Nekad neesmu sapratis šo KHL draftu. Un vai mūsu Rīgas Dinamo vadītāji šiem draftētajiem puišiem seko līdzi? Vai kādu no saviem draftētajiem ir saucis uz "augšu" komandā? Nevienu. Jēga no šī drafta?
NHL šo draftēšanu saprotu. Ir spēlētāji studentu līgās un ir AHL. Un ir spēlētāji, kas ir piesaistīti NHL komandai, bet spēlē Eiropā. Un viņiem ir savstarpējs līgums. KHL - tādi joki nav.

Cita lieta būtu - NHL un KHL kopējs spēlētāju drafts - būtu jēga. Jauki jau būtu kratīties nost no KHL, bet veidot EHL (Eiropas hokeja līgu) - Latvija, Somija, Zviedrija, Vācija, Šveice, Čehija utt. Un tad tur veidot arī šādu kopēju draftu. Bet tas nenotiks, jo komandu tad būtu krietni par daudz un kā to visu sadalīt. Pagaidām ir tā kā ir. Bet KHL drafts šobrīd izskatās tāds nekāds. Vienīgais labums - maiņas darījumos un kaut kur vēl, ja nu kas sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 14:36, pirms 6 gadiem
Baigais vels izskatās

  +4 [+] [-]

, 2018-05-17 14:37, pirms 6 gadiem
tigereens rakstīja: Nekad neesmu sapratis šo KHL draftu. Un vai mūsu Rīgas Dinamo vadītāji šiem draftētajiem puišiem seko līdzi? Vai kādu no saviem draftētajiem ir saucis uz "augšu" komandā? Nevienu. Jēga no šī drafta?
NHL šo draftēšanu saprotu. Ir spēlētāji studentu līgās un ir AHL. Un ir spēlētāji, kas ir piesaistīti NHL komandai, bet spēlē Eiropā. Un viņiem ir savstarpējs līgums. KHL - tādi joki nav.

Cita lieta būtu - NHL un KHL kopējs spēlētāju drafts - būtu jēga. Jauki jau būtu kratīties nost no KHL, bet veidot EHL (Eiropas hokeja līgu) - Latvija, Somija, Zviedrija, Vācija, Šveice, Čehija utt. Un tad tur veidot arī šādu kopēju draftu. Bet tas nenotiks, jo komandu tad būtu krietni par daudz un kā to visu sadalīt. Pagaidām ir tā kā ir. Bet KHL drafts šobrīd izskatās tāds nekāds. Vienīgais labums - maiņas darījumos un kaut kur vēl, ja nu kas sanāk.
Nekāds EHL nevar sanākt, jo tas prasītu no klubiem pārāk lielas naudas summas, kamēr KHL ir propagandas ierocis, kurā mākslīgi tiek gāzta iekšā liela nauda (pārsvarā atmazgāšanas veidā).

  -3 [+] [-]

, 2018-05-17 14:46, pirms 6 gadiem
Aizsargu jau mums pašiem pietiek. Bet atkal ar leģionāru daudzumu gribam iebraukt grāvī, vēl tikai trūkst leģionāra vārtsarga. Labāk paņēmuši vienu vai divus ekstra klases uzbrucējus, nevis sešus nekam nederīgus leģionārus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-17 14:55, pirms 6 gadiem
maris777 rakstīja: Aizsargu jau mums pašiem pietiek. Bet atkal ar leģionāru daudzumu gribam iebraukt grāvī, vēl tikai trūkst leģionāra vārtsarga. Labāk paņēmuši vienu vai divus ekstra klases uzbrucējus, nevis sešus nekam nederīgus leģionārus.
Pilnīgi piekrītu. Es teiktu, ka vēl diviem leģionāriem maksimumā būtu jābūt, vienam no tiem - Salmelam, bet otram - vārtus gūstošam uzbrucējam. Ja godīgi, bez abiem pat varētu iztikt. Ir ļoti daudz latviešu spēlētāju - brīvo aģentu: Gudļevskis, Bukarts, Džeriņš, Dzierkals, Sotnieks ir tikai daži no tiem, kuriem būtu jāspēlē Dinamo nākamajā sezonā.

     [+] [-]

, 2018-05-17 14:56, pirms 6 gadiem
Vai patiešām nauda DR parādījusies? Acīs krītoša tendence-DR pērk leģionārus,kuri iepriekšējā sezonā ir bijuši rezultatīvi. Vairs nav tie, kas nespēj gūt 10 vārtus sezonā. Laikam mācāmies no kļūdām. Latvijas izlases panākumi PČ kaut minimāli , bet arī var palīdzēt piesaistīt DR kādu labu spēlētāju. Ļoti gribētos redzēt DR treneru korpusā Arti Ābolu. Būs daudz ko iemācījies no Hārtlija metodēm un pārliecinājies ka tās darbojās.
Daudz kas pat ļoti daudz būs atkarīgs no DR vārtsargu līnijas. Vēlos redzēt divus labus, ļoti labus vārtsargus.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 14:56, pirms 6 gadiem
Eiropā tāds drafta pasākums pēc idejas ir teju neiespējams, jo šajā okeāna pusē ir pilnīgi atšķirīga hokeja sistēma.

Eiropā viss balstās uz klubiem un var sanākt tā, ka kāds hokejists 5 gadu vecumā atnāk uz savu pirmo treniņu kādā "Spartak" vai "Modo" un visu karjeru tur nospēlē.

Ziemeļamerikā klubu (Eiropas izpratnē) nav un jau junioru līgās spēlē tādas pašas neatkarīgās komandas. Kā piemērs, Krosbijs, pirms tika draftēts, pirms tam spēlēja 4 dažādās komandās un čempionātos. Aiz okeāna nav tāda apzīmējuma kā "pašu izaudzināts spēlētājs". Tāpēc arī tur, pārejot no viena līmeņa uz otru (no bērnu uz junioru hokeja no junioriem uz profesionāļiem), tādi drafti ir ne tikai loģiski, bet arī objektīvi nepieciešami.

Eiropā tiek ieguldīta nauda spēlētāju attīstībai, faktiski ~15 gadus viņi tiek treneti un ko tad? Atdot konkurentiem? Vai arī labākos kādus aizsargāt un draftēt "atikušos"? A tad jāprasa - jēga no tāda "labākie no palikušajiem" drafta?

Eiropā drafta mehānisms kā tāds nav pielietojams normāli. Tāpēc arī vai tas būtu KHL vai jebkas cits, tas nestrādās tā kā tas strādā Ziemeļamerikā.

     [+] [-]

, 2018-05-17 14:59, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai patiešām nauda DR parādījusies? Acīs krītoša tendence-DR pērk leģionārus,kuri iepriekšējā sezonā ir bijuši rezultatīvi. Vairs nav tie, kas nespēj gūt 10 vārtus sezonā. Laikam mācāmies no kļūdām. Latvijas izlases panākumi PČ kaut minimāli , bet arī var palīdzēt piesaistīt DR kādu labu spēlētāju. Ļoti gribētos redzēt DR treneru korpusā Arti Ābolu. Būs daudz ko iemācījies no Hārtlija metodēm un pārliecinājies ka tās darbojās.
Daudz kas pat ļoti daudz būs atkarīgs no DR vārtsargu līnijas. Vēlos redzēt divus labus, ļoti labus vārtsargus.
Kalniņš, Gudļevskis tevi apmierinātu?

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:02, pirms 6 gadiem
Par Maioni runājot, viņš prot apspēlēt, piespēli atdot. 5 vārti, 20 punkti varētu būt viņa slieksnis, varbūt vairāk. Uztraukums ir par to vai viņš pratīs spēlēt aizsardzībā, jo mēs redzam PČ, cik tas ir svarīgi Latvijas izlasei. Dinamo bez aizsardzības arī uzvarēt nevarēs.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-17 15:03, pirms 6 gadiem
borats

  -2 [+] [-]

, 2018-05-17 15:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Vai patiešām nauda DR parādījusies? Acīs krītoša tendence-DR pērk leģionārus,kuri iepriekšējā sezonā ir bijuši rezultatīvi. Vairs nav tie, kas nespēj gūt 10 vārtus sezonā. Laikam mācāmies no kļūdām. Latvijas izlases panākumi PČ kaut minimāli , bet arī var palīdzēt piesaistīt DR kādu labu spēlētāju. Ļoti gribētos redzēt DR treneru korpusā Arti Ābolu. Būs daudz ko iemācījies no Hārtlija metodēm un pārliecinājies ka tās darbojās.
Daudz kas pat ļoti daudz būs atkarīgs no DR vārtsargu līnijas. Vēlos redzēt divus labus, ļoti labus vārtsargus.
Kremlis grib redzēt pilnas tribīnes Rīgā un ja Savickis to nevar izdarīt ,Savicki var nomainīt`

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:08, pirms 6 gadiem
pūce rakstīja: šis ir labāks nekā uzbrucēji
Es par krievu domāju.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:13, pirms 6 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Kalniņš, Gudļevskis tevi apmierinātu?
Teiksim tā - normāls variants , bet... nedaudz bažas būtu. Kalniņš sevi pierādījis kā pietiekami stabils un es viņu vērtēju kā labu otro vārtsargu vai tādu vidēju bet uz labo pusi pirmo vārtsargu. Gudļevska nestabilitāte patiešām nepatīk. Var spīdoši aizvadīt dažas spēles un tad izgāzt pilnībā vairākas spēles.
Šis tandēms varbūt der lai cīnītos par PO, bet gribas ko vairāk nekā tikais tikt PO. Pēdējos divos gados mūsu koneferencē komandas kuras bija 5.-8.vietā pirmā kārtā tikai vienu reizi pamatlaikā uzvarēja 1.-4.vietu(šķiet ka Minska uzvarēja Kazaņu ,kad sērija bija jau 3-0). Pat nav iespēja ieķerties stiprajos. Gribas vienu ļoti labu vārtsargu, lai cerības PO mums būtu lielākas.
Kalniņš , Gudļevskis būtu kompromiss starp to ko vēlamies un kluba finansiālajām iespējām.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:14, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kremlis grib redzēt pilnas tribīnes Rīgā un ja Savickis to nevar izdarīt ,Savicki var nomainīt`
Nebūtu slikti ja Savicki nomainītu pret kādu citu. Latvieši grib redzēt pilnu arēnu DR spēlēs. Pamatā DR fani ir arī izlases fani-redzu izlases un DR spēlēs tās pašas sejas.

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:18, pirms 6 gadiem
Lai paraksta Čalpu Būtu laba vartsargu līnija,Kalniņš un Čalpa un trešais kā Naumovs

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Teiksim tā - normāls variants , bet... nedaudz bažas būtu. Kalniņš sevi pierādījis kā pietiekami stabils un es viņu vērtēju kā labu otro vārtsargu vai tādu vidēju bet uz labo pusi pirmo vārtsargu. Gudļevska nestabilitāte patiešām nepatīk. Var spīdoši aizvadīt dažas spēles un tad izgāzt pilnībā vairākas spēles.
Šis tandēms varbūt der lai cīnītos par PO, bet gribas ko vairāk nekā tikais tikt PO. Pēdējos divos gados mūsu koneferencē komandas kuras bija 5.-8.vietā pirmā kārtā tikai vienu reizi pamatlaikā uzvarēja 1.-4.vietu(šķiet ka Minska uzvarēja Kazaņu ,kad sērija bija jau 3-0). Pat nav iespēja ieķerties stiprajos. Gribas vienu ļoti labu vārtsargu, lai cerības PO mums būtu lielākas.
Kalniņš , Gudļevskis būtu kompromiss starp to ko vēlamies un kluba finansiālajām iespējām.
Tu pārāk zemu novērtē Gudļevski. Viņš ir ļoti labs vārtsargs. Drīzāk man viņu negribētos redzēt DR sastāvā, bet gan kādā citā spēcīgākā KHL komandā.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:23, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Teiksim tā - normāls variants , bet... nedaudz bažas būtu. Kalniņš sevi pierādījis kā pietiekami stabils un es viņu vērtēju kā labu otro vārtsargu vai tādu vidēju bet uz labo pusi pirmo vārtsargu. Gudļevska nestabilitāte patiešām nepatīk. Var spīdoši aizvadīt dažas spēles un tad izgāzt pilnībā vairākas spēles.
Šis tandēms varbūt der lai cīnītos par PO, bet gribas ko vairāk nekā tikais tikt PO. Pēdējos divos gados mūsu koneferencē komandas kuras bija 5.-8.vietā pirmā kārtā tikai vienu reizi pamatlaikā uzvarēja 1.-4.vietu(šķiet ka Minska uzvarēja Kazaņu ,kad sērija bija jau 3-0). Pat nav iespēja ieķerties stiprajos. Gribas vienu ļoti labu vārtsargu, lai cerības PO mums būtu lielākas.
Kalniņš , Gudļevskis būtu kompromiss starp to ko vēlamies un kluba finansiālajām iespējām.
Beidziet sapņot troļli. Gudļevskis nekad uz to jūsu pabiru klubu nebrauks. Viņam tas nafig nav vajadzīgs, un viņs var krietnu līmeni augstāk spēlēt par tādu pašu kāpostu.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:31, pirms 6 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Par Maioni runājot, viņš prot apspēlēt, piespēli atdot. 5 vārti, 20 punkti varētu būt viņa slieksnis, varbūt vairāk. Uztraukums ir par to vai viņš pratīs spēlēt aizsardzībā, jo mēs redzam PČ, cik tas ir svarīgi Latvijas izlasei. Dinamo bez aizsardzības arī uzvarēt nevarēs.
Tieši tā! Raksta autors laikam piemirsis ļoti svarīgu statistikas rādītāju aizsargam - Lietderības koeficentu. Šosezon regulārajā sezonā šim kanādietim +17, bet playoffos sešās spēlēs -6, bet arī rezultāti tur bija tādi, ka viņus sagrāva playoffos pa lielam.
Vērts pieminēt arī, ka viņš bija savas komandas rezultatīvākais spēlētājs no visiem (gan uzbrucējiem, gan aizsargiem), un komanda tomēr iekļuva Somijas līgas playoffos, tā kā es teiktu, ka šis ir ļoti labs papildinājums, vismaz uz papīra izskatās ļoti labi.

https://www.eliteprospects.com/team...
https://www.eliteprospects.com/play...

  +3 [+] [-]

, 2018-05-17 15:34, pirms 6 gadiem
Mejone pareizi dara. Citur bārdu audzē uz pleiofiem. Rīgā bārdu labāk audzēt uzreiz.

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:36, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Teiksim tā - normāls variants , bet... nedaudz bažas būtu. Kalniņš sevi pierādījis kā pietiekami stabils un es viņu vērtēju kā labu otro vārtsargu vai tādu vidēju bet uz labo pusi pirmo vārtsargu. Gudļevska nestabilitāte patiešām nepatīk. Var spīdoši aizvadīt dažas spēles un tad izgāzt pilnībā vairākas spēles.
Šis tandēms varbūt der lai cīnītos par PO, bet gribas ko vairāk nekā tikais tikt PO. Pēdējos divos gados mūsu koneferencē komandas kuras bija 5.-8.vietā pirmā kārtā tikai vienu reizi pamatlaikā uzvarēja 1.-4.vietu(šķiet ka Minska uzvarēja Kazaņu ,kad sērija bija jau 3-0). Pat nav iespēja ieķerties stiprajos. Gribas vienu ļoti labu vārtsargu, lai cerības PO mums būtu lielākas.
Kalniņš , Gudļevskis būtu kompromiss starp to ko vēlamies un kluba finansiālajām iespējām.
Par Gudļevska nestabilitāti piekrītu, bet lai Kalniņš spēpētu, viņam ir jābūt konkurencei. Kad Pītersu atlaida un paņēma Armali, Kalniņš stipri turējās virs 94,0%., kas ir lieliski, bet uz sezonas beigām, kad viņš bija izcīnījis 1. vārtsarga vietu, viņš tik labs vairs nebija. Tāpat arī sezonu iepriekš ar Sedlačeku. Ja Kalniņš būs stabils pirmais numurs, top 10 KHL, tad viņam ir vajadzīga veselīga konkurence, ko Gudļevskis, ja paveicas un viņš aizvada labu sezonu, vajadzīgajos brīžos pastumjot Kalniņu, vids būs labi. Turklāt, mēs jau zinām - Kalniņš var nozagt spēli, par play-off gan nevar zināt, jo Kalniņš sezonas beigās nav tik labs, cik vidū, bet Gudļevskis ir lielo spēļu spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:44, pirms 6 gadiem
Salavecis2 rakstīja: Par Gudļevska nestabilitāti piekrītu, bet lai Kalniņš spēpētu, viņam ir jābūt konkurencei. Kad Pītersu atlaida un paņēma Armali, Kalniņš stipri turējās virs 94,0%., kas ir lieliski, bet uz sezonas beigām, kad viņš bija izcīnījis 1. vārtsarga vietu, viņš tik labs vairs nebija. Tāpat arī sezonu iepriekš ar Sedlačeku. Ja Kalniņš būs stabils pirmais numurs, top 10 KHL, tad viņam ir vajadzīga veselīga konkurence, ko Gudļevskis, ja paveicas un viņš aizvada labu sezonu, vajadzīgajos brīžos pastumjot Kalniņu, vids būs labi. Turklāt, mēs jau zinām - Kalniņš var nozagt spēli, par play-off gan nevar zināt, jo Kalniņš sezonas beigās nav tik labs, cik vidū, bet Gudļevskis ir lielo spēļu spēlētājs.
Džeks uz sezonas beigām ir izpumpēts. Kāpēc lai nebūtu, ja viņu komanda jau otro sezonu pēc kārtas pamet zem tankiem

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:44, pirms 6 gadiem
es skatos, te daži kadri uzlūko kalniņu kā eventuālo pirmo numuru, bet gudi kā otro?
ja viņi spēlēs kopā, tad tieši kalniņš būs tas, kurš paretam aizstās gudiju, kad tas būs piekusis vai neies spēle.

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:48, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: es skatos, te daži kadri uzlūko kalniņu kā eventuālo pirmo numuru, bet gudi kā otro?
ja viņi spēlēs kopā, tad tieši kalniņš būs tas, kurš paretam aizstās gudiju, kad tas būs piekusis vai neies spēle.
Nevar arī noliegt, ka DR sastāvā Kalniņam ir labi stati... Domāju, ka tas ir rādītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:51, pirms 6 gadiem
Pidrinkjis rakstīja: Beidziet sapņot troļli. Gudļevskis nekad uz to jūsu pabiru klubu nebrauks. Viņam tas nafig nav vajadzīgs, un viņs var krietnu līmeni augstāk spēlēt par tādu pašu kāpostu.
Pilnībā piekrītu ka uz pabiru klubiem Gudļevskis nebrauks. Varbūt domā par DR bet ne īpaši es viņu vēlētos. Varbūt kļūdos bet neredzu vismaz pagaidām viņu kā labu pirmo vārtsargu KHL līmenī.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-17 15:52, pirms 6 gadiem
Beidzot sastāvu, sākam komplektēt laikus, šā gada leģionāri ir diezgan pieklājīgi.!

  -3 [+] [-]

, 2018-05-17 15:53, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu ka uz pabiru klubiem Gudļevskis nebrauks. Varbūt domā par DR bet ne īpaši es viņu vēlētos. Varbūt kļūdos bet neredzu vismaz pagaidām viņu kā labu pirmo vārtsargu KHL līmenī.
Pilns KHL ar AHL viduvējībām, kas tagad KHL spīd Nevajag pārspīlēt ar KHL līmeni

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:54, pirms 6 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Nevar arī noliegt, ka DR sastāvā Kalniņam ir labi stati... Domāju, ka tas ir rādītājs.
stati ir labi. bet, cik esmu skatījies rd spēles, nekad nevar būt drošs, ka kalniņš pēkšņi neielaiž taureņus. augstāk par vidusmēru esošā klubā viņš nekad nebūtu pirmā izvēle

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:54, pirms 6 gadiem
Adams Sendlers

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:56, pirms 6 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Tu pārāk zemu novērtē Gudļevski. Viņš ir ļoti labs vārtsargs. Drīzāk man viņu negribētos redzēt DR sastāvā, bet gan kādā citā spēcīgākā KHL komandā.
Gudļevska atvairīto metienu procents sākot ar pēdējo sezonu AHL.
89,7 (37 spēles), 89,7 (37 spēles), 90,7 (41 spēle), 90,0 (46 spēles). Pēdējās 2 sezonas identiski vienādas. Ar atvairītiem metieniem 89-91% grūti pierādīt atbilstību NHL līmenim. 2 sezonas nespēj dabūt 90+ procentus. Bieži lasu Gudļevskis AHL nomainīts. Nestabilitāte. Mēs fani atceramies spīdošās viņa spēles, bet ir un ne mazums citas.
Paši redzat, lai kā nospēlēja pret Kanādu Merzļikins ir pārliecinoši pirmais izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 15:58, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: stati ir labi. bet, cik esmu skatījies rd spēles, nekad nevar būt drošs, ka kalniņš pēkšņi neielaiž taureņus. augstāk par vidusmēru esošā klubā viņš nekad nebūtu pirmā izvēle
Taisnība, bet vai tas traucē priecāties par viņa salīdzinoši labo sniegumu ? Es priecājos par katru labi spēlējošo latviešu hokejistu. Pārāk maz mums viņu ir, lai visus tikai kritizētu.

     [+] [-]

, 2018-05-17 15:59, pirms 6 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Pilns KHL ar AHL viduvējībām, kas tagad KHL spīd Nevajag pārspīlēt ar KHL līmeni
KHL vārtsargu līmenis ir diezgan augsts. Labs vai pat vidējs AHL vārtsargs var nostāvēt arī KHL, bet Gudļevskis teiksim tā ir tuvu tam vidējam līmenim, bet...
Katram arī savas līgas īaptnības ir pluss vai mīnuss. Lielie , mazie laukumi-kā kuram vārtsargam patīk. Spēles stili atšķiras katram vārtsargam, kā kurš peilāgojās KHl, NHl, AHL.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 16:05, pirms 6 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Taisnība, bet vai tas traucē priecāties par viņa salīdzinoši labo sniegumu ? Es priecājos par katru labi spēlējošo latviešu hokejistu. Pārāk maz mums viņu ir, lai visus tikai kritizētu.
es jau arī nebēdājos, lai tik aug un progresē. ja elvis aizbrauks uz nhl, pirmā vārtsarga pozīcija mūsu izlasē būs vakanta.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-17 16:15, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevska atvairīto metienu procents sākot ar pēdējo sezonu AHL.
89,7 (37 spēles), 89,7 (37 spēles), 90,7 (41 spēle), 90,0 (46 spēles). Pēdējās 2 sezonas identiski vienādas. Ar atvairītiem metieniem 89-91% grūti pierādīt atbilstību NHL līmenim. 2 sezonas nespēj dabūt 90+ procentus. Bieži lasu Gudļevskis AHL nomainīts. Nestabilitāte. Mēs fani atceramies spīdošās viņa spēles, bet ir un ne mazums citas.
Paši redzat, lai kā nospēlēja pret Kanādu Merzļikins ir pārliecinoši pirmais izlasē.
Viss tas tā ir. Bet neaizmirsīsim vēlvienu būtisku aspektu. Aizsardzība un komandas darbs savā zonā. Ja komanda palīdz vārtsargam, tad arī labāks procents sanāk. Ja nepalīdz - protams, būs kā pret Somiju un iebirs kaudze ripu. Viens nav karotājs.
Ļoti daudz no svara ir aizsardzības un uzbrukumu spēlētāju prasmes un sniegums laukumā.

     [+] [-]

, 2018-05-17 16:16, pirms 6 gadiem
Jamals rakstīja: Šī vietā labāk jaunos vietējos.
dažreiz ir vērts nedaudz paklusēt

  -1 [+] [-]

, 2018-05-17 16:19, pirms 6 gadiem
Dinamo savlaicīgi bruņojas, neslikti legi, reāla nometne jūlijā

  -1 [+] [-]

, 2018-05-17 16:20, pirms 6 gadiem
tigereens rakstīja: Viss tas tā ir. Bet neaizmirsīsim vēlvienu būtisku aspektu. Aizsardzība un komandas darbs savā zonā. Ja komanda palīdz vārtsargam, tad arī labāks procents sanāk. Ja nepalīdz - protams, būs kā pret Somiju un iebirs kaudze ripu. Viens nav karotājs.
Ļoti daudz no svara ir aizsardzības un uzbrukumu spēlētāju prasmes un sniegums laukumā.
Esmu vairākas reizes skatījies kādus golus Gudļevskis ielaida pret Somiju. Kāds bija metiens, cik viegli/grūti bija to atvairīt, kā vārtsargs reaģē, cik viegli uzķeras uz māņkustībām utt.

     [+] [-]

, 2018-05-17 16:22, pirms 6 gadiem
Jamals rakstīja: Šī vietā labāk jaunos vietējos.
Somijas līgas rezultatīvākais aizsargs. Nez vai vajadzētu laist garām iespēju tādu paņemt.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-17 16:25, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu vairākas reizes skatījies kādus golus Gudļevskis ielaida pret Somiju. Kāds bija metiens, cik viegli/grūti bija to atvairīt, kā vārtsargs reaģē, cik viegli uzķeras uz māņkustībām utt.
Vēl jau tu neprotot angļu valodu lasi AHL apskatnieku viedokļus, tā ka par tavu kompetenci vārtsargu jautājumos nav nekādu šaubu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-17 16:43, pirms 6 gadiem
Pidrinkjis rakstīja: Beidziet sapņot troļli. Gudļevskis nekad uz to jūsu pabiru klubu nebrauks. Viņam tas nafig nav vajadzīgs, un viņs var krietnu līmeni augstāk spēlēt par tādu pašu kāpostu.
Simpatizē Gudļevskis , bet pat AHL nevar jēdzīgi ilgtermiņā nospēlēt . Vienu , divas spēles - jā , bet vairāk ne . Tāpēc jau NHL ar viņu vairs nerēķinās un vairs pat neizsauc . Iespējami augstākais līmenis - otrais vārtsargs viduvējā KHL klubā (DR - pirmais ). Uz pirmo varētu tēmēt Itālijā , Austrijā varbūt Vācijā.

     [+] [-]

, 2018-05-17 16:52, pirms 6 gadiem
Paskatos uz to bildi un redzu izspļautu Sašu Baronu Koenu aka Boratu

  +5 [+] [-]

, 2018-05-17 16:57, pirms 6 gadiem
Varētu vel pagarināt ligumu ar Salmelu... Ļoti labs aizsargs

     [+] [-]

, 2018-05-17 16:57, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latvijas izlases panākumi PČ kaut minimāli , bet arī var palīdzēt piesaistīt DR kādu labu spēlētāju.
Interesanti, kā???

     [+] [-]

, 2018-05-17 17:23, pirms 6 gadiem
Šis būs labs kumoss Rīgas dūdiņām.

     [+] [-]

, 2018-05-17 18:03, pirms 6 gadiem
Majonē ir, tagad gaidām Kečupu.

     [+] [-]

, 2018-05-17 18:34, pirms 6 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Pilns KHL ar AHL viduvējībām, kas tagad KHL spīd Nevajag pārspīlēt ar KHL līmeni
Tikpat labi bumbas var pārspēlēt uz otru pusi, kad NHL lokauta sezonā Minskas Dinamo vārtos stāvēja NHL `stārs` soms (uzvārdu neatceros), sietu aizvietoja.

     [+] [-]

, 2018-05-17 18:49, pirms 6 gadiem
orlis rakstīja: Tikpat labi bumbas var pārspēlēt uz otru pusi, kad NHL lokauta sezonā Minskas Dinamo vārtos stāvēja NHL `stārs` soms (uzvārdu neatceros), sietu aizvietoja.
Peka Rinne

     [+] [-]

, 2018-05-17 18:51, pirms 6 gadiem
tagad lietas un jokus pie malas, pēc nedēļas VEFam jāiegraužas ciskā. Kādu gaļu jūs vēlētiesies ?

     [+] [-]

, 2018-05-17 19:47, pirms 6 gadiem
TAS NAV BORATS???

     [+] [-]

, 2018-05-17 20:49, pirms 6 gadiem
O, čekisti izpildījuši obligāto prasību - krieviņš DR. Viens pašmāju jaunais aizsargs paliks bez sapņa.