Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ērls "Dinamo" vietā izvēlas Zalcburgas "Red Bull"

Ērls "Dinamo" vietā izvēlas Zalcburgas "Red Bull"
Robijs Ērls
Foto: AP/Scanpix

Amerikāņu uzbrucējs Robijs Ērls, kurš jau bija vienojies par spēlēšanu Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubā Rīgas "Dinamo", taču pēdējā mirklī savas domas mainīja, karjeru nolēmis turpināt Austrijas vienībā Zalcburgas "Red Bull".

Par 26 gadus vecā Ērla pievienošanos "Dinamo" vēstīja kluba oficiālā mājaslapa internetā, taču lidmašīna, ar kuru hokejistam bija jāierodas Rīgā, atlidoja uz Latvijas galvaspilsētu bez aizvadītās sezonas Amerikas Hokeja līgas (AHL) finālista. "Dinamo" aizsarga Oskara Cibuļska bijušais klubs Zalcburgas "Red Bull" vēsta,ka Ērls pievienojies šai komandai.

Līdz ar to vairāk nekā 11 000 līdzjutēju ietilpīgās Arēnas Rīga vietā Robijs izvēlējies 3200 vietu ietilpīgo "Eisarena Salzburg" arēnu par savu mājvietu nākamajai sezonai. Aizvadītajā sezonā Zalcburgas vienība regulārajā turnīrā piekāpās "EC KAC", taču izslēgšanas mačos triumfēja septiņu spēļu sērijā, kļūstot par četrkārtējo Austrijas čempioni.

Izmantotie resursi:
Red Bulls

  -1 [+] [-]

, 2011-08-12 16:20, pirms 13 gadiem
mozhet holoda boitsa ?

  +4 [+] [-]

, 2011-08-12 16:22, pirms 13 gadiem
Trapss rakstīja: Tavs naids pret krieviem pārāk aptumšo tavu skatienu, jo pat zirgam ir skaidrs, ka pēc spēlētāju atlases KHL ir labākā līga Eiropā bez variantiem. KHL vadošie klubi ( un ne tikai vadošie ) iegūst faktiski jebkuru noskatītu somu, zviedru, čehu vai slovāku no savu valstu līgam, izņemot, tos, par kuriem ir interese no NHL, jaunos, kuri vēl nogaida, un vecos, kuri grasās pabeigt karjeru mājās. Savukārt, nezinu nevienu laba līmeņa krievu spēlētāju, kurš spēlētu minētajās līgās.
Pat tādas KHL vidusmēra komadas, kā Rīgas Dinamo spēlētājs, kurš netiek sastāvā var atrast darbu Somijas vai Zviedrijas elites līgu komandās, toties pretēja rotācija patreiz man sķiet neiespējama.
P.S. Starp citu, tās zviedru līgas spēles, kuras esmu redzējis, ne ar ko īpašu izcelt nevaru, tad jau drīzāk palikušas atmiņā pāris spēles no DEL līgas.
Tad jau Tev nikss ir jāmaina uz zirgs!!! Katra līga ar kaut ko atšķiras.Katrā ligā ir top komandas,vidējas un vājas.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-12 16:46, pirms 13 gadiem
Nez ka vinam tur ies, varbut atlak pardomasXD

     [+] [-]

, 2011-08-12 16:47, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: Tad jau Tev nikss ir jāmaina uz zirgs!!! Katra līga ar kaut ko atšķiras.Katrā ligā ir top komandas,vidējas un vājas.

  +4 [+] [-]

, 2011-08-12 16:50, pirms 13 gadiem
Trapss rakstīja: Tavs naids pret krieviem pārāk aptumšo tavu skatienu, jo pat zirgam ir skaidrs, ka pēc spēlētāju atlases KHL ir labākā līga Eiropā bez variantiem. KHL vadošie klubi ( un ne tikai vadošie ) iegūst faktiski jebkuru noskatītu somu, zviedru, čehu vai slovāku no savu valstu līgam, izņemot, tos, par kuriem ir interese no NHL, jaunos, kuri vēl nogaida, un vecos, kuri grasās pabeigt karjeru mājās. Savukārt, nezinu nevienu laba līmeņa krievu spēlētāju, kurš spēlētu minētajās līgās.
Pat tādas KHL vidusmēra komadas, kā Rīgas Dinamo spēlētājs, kurš netiek sastāvā var atrast darbu Somijas vai Zviedrijas elites līgu komandās, toties pretēja rotācija patreiz man sķiet neiespējama.
P.S. Starp citu, tās zviedru līgas spēles, kuras esmu redzējis, ne ar ko īpašu izcelt nevaru, tad jau drīzāk palikušas atmiņā pāris spēles no DEL līgas.
ja? Un kāpēc tad tāds Saulietis pēc KHL tagad tikai BAČ tiek? Kāpēc A.Širokovs pēc KHL netur ne Somijas, ne pat čehu Elites līmeni - tagad cenšas tikt VHL... un tie nebūt nav vienīgie piemēri. Tas pats Tribuncovs arī pēc KHL arī jau ir nobraucis līdz BAČ...

  -4 [+] [-]

, 2011-08-12 16:54, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: Tad jau Tev nikss ir jāmaina uz zirgs!!! Katra līga ar kaut ko atšķiras.Katrā ligā ir top komandas,vidējas un vājas.
Toties tev niks jāatstāj kāds ir. Turpini vien taurēt, tāpat neviens zirgs nesapratīs, ko tu ar to gribēji pateikt un kāds tam sakars ar to, ko rakstīju es?

     [+] [-]

, 2011-08-12 16:57, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ja? Un kāpēc tad tāds Saulietis pēc KHL tagad tikai BAČ tiek? Kāpēc A.Širokovs pēc KHL netur ne Somijas, ne pat čehu Elites līmeni - tagad cenšas tikt VHL... un tie nebūt nav vienīgie piemēri. Tas pats Tribuncovs arī pēc KHL arī jau ir nobraucis līdz BAČ...
Tu velti centies kādam kaut ko iestastīt.Piekrītu Taurei ka katrā ligā ir specīgas komanda vidējas un švakas.Tajā pašā NHL visas nav top komandas.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-12 16:59, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Tu velti centies kādam kaut ko iestastīt.Piekrītu Taurei ka katrā ligā ir specīgas komanda vidējas un švakas.Tajā pašā NHL visas nav top komandas.
tieši tā - un nevienā citā Eiropas TOP līgā visticamāk nebūs vajadzīgs KHL lejasgala komandas 3.-4. maiņas spēlētājs.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:00, pirms 13 gadiem
Interesanti, kapeec nekas netiek rakstits par sho izveidoto liigu, kur jau notiek speles?
European Trophy - Europe's most prestigious ice...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-12 17:02, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti kapeec nekas netiek rakstits par sho izveidoto liigu, kur jau notiek speles?
http://www.europeantrophy.com/
tāpēc, ka lielākajai daļai no šejieniešiem ir tikai NHL vai KHL (pie kam, šī daļa ir pārsvarā). Ja palasa tādus gudrīšus, tad tā vien liekas, ka citās līgās tikai nīkuļi spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-12 17:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka lielākajai daļai no šejieniešiem ir tikai NHL vai KHL (pie kam, šī daļa ir pārsvarā). Ja palasa tādus gudrīšus, tad tā vien liekas, ka citās līgās tikai nīkuļi spēlē.
Tur gan Tev taisnība.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:08, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tieši tā - un nevienā citā Eiropas TOP līgā visticamāk nebūs vajadzīgs KHL lejasgala komandas 3.-4. maiņas spēlētājs.
Nu ja baigi paveicās tad var tikt,bet drizāk ka nē.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:09, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti, kapeec nekas netiek rakstits par sho izveidoto liigu, kur jau notiek speles?
http://www.europeantrophy.com/
Tiem kam tas interesē jau rezultātus zina.Par vienu otru rezultātu biju ļoti pārsteigts.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:17, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Tiem kam tas interesē jau rezultātus zina.Par vienu otru rezultātu biju ļoti pārsteigts.
Augusts tomer, taapeec ari taadi rezultaati.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:22, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Augusts tomer, taapeec ari taadi rezultaati.
Vēl jau tas ka tiek pārbaudīti hokejisti kam vēl nav līgumi un iespelēti jaunie.Bet tas ka Redbull tā saliks zviedrijas čemjus negaidīju gan,bet paskatoties Redbull sastāvu tapa skaidrs kapēc tā.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-12 17:26, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Tiem kam tas interesē jau rezultātus zina.Par vienu otru rezultātu biju ļoti pārsteigts.
Pilnigi piekritu Tev un Abragam, ka nav daudz cilveku kam tas interese, un kuri var paskatiies uz hokeju Eiropa ne tikai caur KHL prizmu. Hokejs Eiropa strauji attistas un par to liecina ari Erla izvele, kas daudziem seit liekas divaina. Rezultatos parsteidz Färjestad sniegums, ka ari nedaudz Linköpinga. Pa netu vakar skatijos HV71 speli pret Pragas Spartu, zviedri radija skaistu dinamisku speli ar daudz vartu gusanas momentiem.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:28, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Vēl jau tas ka tiek pārbaudīti hokejisti kam vēl nav līgumi un iespelēti jaunie.Bet tas ka Redbull tā saliks zviedrijas čemjus negaidīju gan,bet paskatoties Redbull sastāvu tapa skaidrs kapēc tā.
Gan jau grib pieradit, ka var tikt uz finaalu ari peec punktiem, nevis kaa turnira rikotaaji.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-12 17:33, pirms 13 gadiem
slotet rakstīja: Pilnigi piekritu Tev un Abragam, ka nav daudz cilveku kam tas interese, un kuri var paskatiies uz hokeju Eiropa ne tikai caur KHL prizmu. Hokejs Eiropa strauji attistas un par to liecina ari Erla izvele, kas daudziem seit liekas divaina. Rezultatos parsteidz Färjestad sniegums, ka ari nedaudz Linköpinga. Pa netu vakar skatijos HV71 speli pret Pragas Spartu, zviedri radija skaistu dinamisku speli ar daudz vartu gusanas momentiem.
Eiropā tiešām hokejs attistās un tas ir ļoti pozitīvi.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:34, pirms 13 gadiem
Jā, Austrijā ir daudz tumšādaino cilvēku, kas strādā vienkāršus darbus. Tur ir gan pakistānieši, gan arī Ērla tautieši, kas izmanto Austrijas augsti attīstītās civilizācijas un demokrātijas labumus. Savulaik Vīnē gadījās redzēt šos cilvēkus, kas bija apvienojušies demonstrācijai, kurā pieprasīja sev vēl lielākas tiesības un protestēja pret tolaik vēl dzīvā politiķa Haidera Brīvības partijas nostādnēm imigrācijas jautājumos. Demonstrāciju ļoti rūpīgi apsargāja Vīnes policija, lai tikai nedotu iespēju sašķobīties demokrātijai. Ērls, šķiet, izvēlējies komfortu.

     [+] [-]

, 2011-08-12 17:34, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Gan jau grib pieradit, ka var tikt uz finaalu ari peec punktiem, nevis kaa turnira rikotaaji.
Redbull sastava septini dzeki ar NHL pieredzi+ tagad klat Erls

  +1 [+] [-]

, 2011-08-12 17:36, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Gan jau grib pieradit, ka var tikt uz finaalu ari peec punktiem, nevis kaa turnira rikotaaji.
RedBull ir piesaistījusi labus hokeja speciālistus.Viņi šogad tam visam pieiet ļoti nopietni.Jauniešu komanda spelēs šogad Čehijas čempionatā.Viņi grib lai viņu līga attistās tā pat kā Šveicē.

  +8 [+] [-]

, 2011-08-12 18:09, pirms 13 gadiem
"pēdējais vāciet's" plēsīs sev matus visās vietās - kā tas Ērls varēja izvēlēties Austriju nevis superspēcīgo DEL ?!

  -3 [+] [-]

, 2011-08-12 18:14, pirms 13 gadiem
ha ha, Erls...dunduks nekas vairak.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-12 18:21, pirms 13 gadiem
nesapratu kpc vinsh dinamo nespelees
Citos rakstos bija rakstiits ka vinsh shosezon vsp ģimenes apstaklu deel uz Eiropu nedosies

  -1 [+] [-]

, 2011-08-12 18:46, pirms 13 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2011-08-12 21:11, pirms 13 gadiem
guntarsr rakstīja: Mazāk komandu līgā, mazāk spēles jāaizvada.
komandu skaits gan nebūs pats noteicošākais faktors spēļu skaita "rēķināšanai".
redz, 2010./2011.g. sezonā KHL-ā bija 23 komandas, bet EBEL (kas Austrijas stiprākā līga) - 10 komandas. abās līgās regulārā čempionāta gaitā katra komanda aizvadīja pa 54 spēlēm.
sk EBEL tābeli: Erste Bank Eishockey Liga Team Statistik

  -1 [+] [-]

, 2011-08-13 00:02, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Pilnīgs idiots esi Tu - kā Tu zini, ko tieši viņš teica? Varbūt, tas par ZAmeriku bija tikai kāda Sējēja vai Stepīša pasaciņa?

Otrkārt, KHL nav vienīgā līga "šaipus dīķim" kur spēlēt hokeju - ja ir labi sadzīves apstākļi un pieklājīgi maksā, tad kāpēc to nedarīt tai pašā Austrijā?

nee tu esi pilnigs idioots!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-13 14:12, pirms 13 gadiem
Nu re!!!! Ģimenei pret Austriju nebij nekas pret. ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-18 16:53, pirms 13 gadiem
Ah, ko jūs te muldat. Džeks vienkārši sajauca uz lidmašīnas karogus, nu kā šis ar formu ārā Zalcburgā, tā medžments šim klāt un uz klubu prom. Noteikti no sākuma gribēja ieborēt, ka tā ir DR komanda.........

     [+] [-]

, 2011-08-18 16:59, pirms 13 gadiem
Trapss rakstīja: Tavs naids pret krieviem pārāk aptumšo tavu skatienu, jo pat zirgam ir skaidrs, ka pēc spēlētāju atlases KHL ir labākā līga Eiropā bez variantiem. KHL vadošie klubi ( un ne tikai vadošie ) iegūst faktiski jebkuru noskatītu somu, zviedru, čehu vai slovāku no savu valstu līgam, izņemot, tos, par kuriem ir interese no NHL, jaunos, kuri vēl nogaida, un vecos, kuri grasās pabeigt karjeru mājās. Savukārt, nezinu nevienu laba līmeņa krievu spēlētāju, kurš spēlētu minētajās līgās.
Pat tādas KHL vidusmēra komadas, kā Rīgas Dinamo spēlētājs, kurš netiek sastāvā var atrast darbu Somijas vai Zviedrijas elites līgu komandās, toties pretēja rotācija patreiz man sķiet neiespējama.
P.S. Starp citu, tās zviedru līgas spēles, kuras esmu redzējis, ne ar ko īpašu izcelt nevaru, tad jau drīzāk palikušas atmiņā pāris spēles no DEL līgas.
to, ka var dabūt (pareizāk nopirkt) piekrītu, bet vai KHL ir labākais Eiropā?? par to jāpadomā no daudziem aspektiem. 1. dzīves apstākļi. 2. valodas barjera. 3. ko vispār vēlies iegūt no tās vai citas līgas..