Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" labākais starts kluba vēsturē - trešā uzvara pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" labākais starts kluba vēsturē - trešā uzvara pēc kārtas
Pols Šehura ievadīja Rīgas "Dinamo" atspēlēšanos
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirmo reizi sešu Kontinentālās hokeja līgas gadu laikā sezonu ar trim uzvarām pēc kārtas sācis Rīgas "Dinamo", kas šovakar izbraukumā atspēlējās un ar 3:1 pieveica Maskavas "Spartak". Rīdzinieku labā izcēlās Pols Šehura. Miks Indrašis un Kails Vilsons, bet Mets Robinsons un Sandis Ozoliņš izdarīja divas rezultatīvas piespēles.

Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" centieni sasniegt labāko sezonas startu - trīs uzvaras pēc kārtas - vēsturē pirmajās 20 minūtēs pārliecību neradīja - sāncenšu vārti tika apdraudēti vien četras reizes. Iniciatīva piederēja Maskavas "Spartak", Aleksandram Ņikuļinam no šaura leņķa trāpot pa Mikaela Telkvista sargāto vārtu stabiņu, bet Deronam Kvintam nerealizējot izgājienu vienatnē pret zviedru.

Lai gan otrās trešdaļas ievadā "Dinamo" sasparojās, uzbrukuma smailē nonākot Kailam Vilsonam un Marselam Hosam, 24. rezultātu atklāja mājinieki. Vairākumā 26 gadus vecais zviedrs Toms Vandels, kurš guvis 20 vārtus Nacionālās hokeja līgas kluba Dalasas "Stars" labā, nokļuva metiena pozīcijā un raidīja ripu tālajā stūrī. Rīgas "Dinamo" ne tikai pirmo reizi sezonā zaudēja vārtus mazākumā, bet arī pirmo reizi nonāca iedzinējos.

Pēc nepilnām desmit minūtēm rīdziniekiem izdevās rezultātu līdzsvarot. Pretuzbrukumu iesāka Mets Robinsons, pēcāk Miks Indrašis ripu nogādāja pie Pola Šehuras, kurš to raidīja tuvajā stūrī - 1:1. Kanādietim tas bija pirmais rezultatīvais trāpījums sezonā, bet "Spartak" vārtsarga Džefa Glāsa sausā sērija aprāvās pie 153 minūtēm un sešām sekundēm.

Trīs sekundes pirms otrās trešdaļas noslēguma Rīgas "Dinamo" tika pie piecām minūtēm vairākumā - Mihails Juņkovs iegrūda apmalē Gintu Meiju. Asumu netrūka arī pēc beigu sirēnas - mājinieki bija neapmierināti ar Šehuras metienu, laukumā izceļoties lielākām nekārtībām. Tiesneši kopumā sadalīja 26 soda minūtes.

44. minūtē "Dinamo" realizēja skaitlisko pārsvaru un guva uzvaras vārtus. Sandis Ozoliņš un Robinsons nokārtoja Mikam Indrašim metienu tukšos vārtos - 2:1. Turpinājumā pēc Meijas metiena uzdevumu augstumos bija Glāss, bet mājinieki no labas pozīcijas meta garām Telkvista vārtiem.

Punktu 39 sekundes pirms mača noslēguma ar metienu tukšos vārtos pielika Kails Vilsons, gūstot savus otros vārtus "Dinamo" sastāvā un panākot 3:1. Viņam nesavtīgi piespēlēja Vitālijs Pavlovs.

Tādējādi Rīgas "Dinamo" pirmo reizi izdevies sezonu sākt ar trim uzvarām pēc kārtas. Iespēja uzlabot rekordu būs ceturtdien Doņeckā pret Oskara Bārtuļa pārstāvēto "Donbass", bet nākamā spēle savā laukumā 17. septembrī pret Kazaņas "Ak Bars".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Rihards Cimermanis); Sandis Ozoliņš - Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Krišjānis Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Edgars Siksna; Miks Indrašis - Pols Šehura - Mārtiņš Cipulis, Juris Upītis - Kails Vilsons - Marsels Hosa, Roberts Bukarts - Andris Džeriņš - Gints Meija, Vitālijs Pavlovs - Artūrs Kuzmenkovs - Gunārs Skvorcovs, Deivids Sarkanis.

KHL regulārā sezona, 10. septembris, Maskava

Maskavas "Spartak" - Rīgas "Dinamo" 1:3 (0:0, 1:1, 0:2)

Vārti: 23:35 Vandels (Sergejevs, vair.) 1:0, 33:06 Šehura (Indrašis, Robinsons) 1:1, 43:01 Indrašis (Ozoliņš, Robinsons, vair.) 1:2, 59:21 Vilsons (Pavlovs, Ozoliņš, tukšos vārtos) 1:3
Soda minūtes: 39:38
Metieni: 24:27
Vārtsargi: Džefs Glāss - Mikaels Telkvists

  +2 [+] [-]

, 2013-09-10 21:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jāpagaida pirmās 10-12 spēles,un tad jau iezīmēsies,kas šogad būs kas iekš KHL. Šobrīd vel stipri par agru spriest.
Jāatzīst,ka RD šo periodu,kad daudzas komandas vel joprojām spēlē ''vasarīgo'' hokeju'', vismaz pagaidām, ļoti labi izmanto. Par to viņiem visu cieņu, jo arī tas ir jāprot.
Ābols ar RD taktiskā ziņā apspēlēja Spartaku...

  -2 [+] [-]

, 2013-09-10 21:38, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu gribi teikt ar to Galvenais,lai Tu pats tam tici?
Mūsdienās par tik atklātu grūdienu bortā, varbūt tikai āfrikā nedod 5+20. NHL uz atvadām, būtu vēl noķēruši Juņkovu un kārtīgi noslānijuši.
Es jau neapšaubu šo konkrēto epizodi, jo tur viss tiešām bija 5+20.
Es rakstīju vispār par spēles gaitu, kad pirmā periodā RD deva noraidījumus,kur varēja arī nedot, bet maskaviešiem šādus pārkāpumus piedeva. Otrā spēles pusē jau bija otrādi. Jeb īsāk sakot-tiesnešiem ar konsekvenci bija diezgan pašvaki.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-10 21:38, pirms 11 gadiem
Dinamo turpina sevi pierādīt! Varēja just, ka Spartak nav taisīts no tā paša materiāla, kā minskieši un lācīši, un tomēr nāk uzvara smagā spēlē! Malacīši!

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:40, pirms 11 gadiem
par kautiņu runājot,ja tā turpinās mūs aizskart,vajadzētu atpakaļ ierindā Ivanānu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau neapšaubu šo konkrēto epizodi, jo tur viss tiešām bija 5+20.
Es rakstīju vispār par spēles gaitu, kad pirmā periodā RD deva noraidījumus,kur varēja arī nedot, bet maskaviešiem šādus pārkāpumus piedeva. Otrā spēles pusē jau bija otrādi. Jeb īsāk sakot-tiesnešiem ar konsekvenci bija diezgan pašvaki.
Tiesāja tiešām dīvaini, galvenais ka kopsummā nebija par labu kādam.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 21:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu.
Visu Spartak sabojāja Juņkova noraidījums, un līdz ar to Kanareikinam iznāca pārkārtot savas komandas maiņas jau spēles gaitā. Plus Spartak nespēja realizēt pašu radītos n-tos bīstamos momentus.
Absolūti nepiekrītu!
Spartak mēģināja spēlēt Znaroka hokeju, tikai spēki pietika līdz kādai 28 minūtei, pēc tam iniciatīvu pārņēma RD, Juņkova noraidījums bija loģisks iznākums spēku trūkumam...

  -2 [+] [-]

, 2013-09-10 21:45, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tiesāja tiešām dīvaini, galvenais ka kopsummā nebija par labu kādam.
Bet šāda tiesāšana baigi lauž spēles gaitu. Vienīgi RD paveicās, ka Spartak savas iespējas neizmantoja pirmā periodā, jo atspēlēt 2-3 vārtu pārsvaru jau ir salīdzinoši grūtāk.

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:48, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Absolūti nepiekrītu!
Spartak mēģināja spēlēt Znaroka hokeju, tikai spēki pietika līdz kādai 28 minūtei, pēc tam iniciatīvu pārņēma RD, Juņkova noraidījums bija loģisks iznākums spēku trūkumam...
Savu viedokli uzrakstīju, vairāk man nav ko piebilst.
Vienīgi to, ko jau uzrakstīju-Spartak neizmantoja spēles pirmā periodā tiesnešu dāvanas, bet RD spēles otrā pusē jau savu tiesnešu labvēlību prata izmantot.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 21:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet šāda tiesāšana baigi lauž spēles gaitu. Vienīgi RD paveicās, ka Spartak savas iespējas neizmantoja pirmā periodā, jo atspēlēt 2-3 vārtu pārsvaru jau ir salīdzinoši grūtāk.
Kad pirms gada DR savā laukumā spēles pirmā pusē bija ,milzīgs pārsvars pret Ufu. Mēs izveidojām n-tos momentus , bet beigās zaudējām, Tu teici ka tieši tāds arī bija spēles plāns-lai mēs noskraidāmies, ja mēs neiemetam un pretinieki iemet tātad tā ir klases augstāka komanda, jo savus momentus izmanto.
Tāpēc man šķiet ka ar konsekvenci problēmas ir vēl kādam ,kurš šeit komentē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:50, pirms 11 gadiem
He-he-he
''Lācēni'' KHL mājas lapas on-line dod angliski tā kā nemetās. Malači!
Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:52, pirms 11 gadiem
Kvadra rakstīja: Par ko man bridinajums es zinu......Liepājas un Kurzemes hokejisti tāpat ir vislabākie....Ivaru nepazīstu,bet Fetels čempions,rd lai cīnās

Tas tāpat bija skaidrs ka kukaiņi no Liepājas te savus pincīšus mēgina celt debesīs!!! Tagad pats vēlreiz to apstiprināji.

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:52, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kad pirms gada DR savā laukumā spēles pirmā pusē bija ,milzīgs pārsvars pret Ufu. Mēs izveidojām n-tos momentus , bet beigās zaudējām, Tu teici ka tieši tāds arī bija spēles plāns-lai mēs noskraidāmies, ja mēs neiemetam un pretinieki iemet tātad tā ir klases augstāka komanda, jo savus momentus izmanto.
Tāpēc man šķiet ka ar konsekvenci problēmas ir vēl kādam ,kurš šeit komentē.
Par jebkuras KHL komandas klasi mēs varēsim rakstīt/runāt pēc spēlēm 10-15, un nevis tagad,kad čempionāts vel tikai ieskrienas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savu viedokli uzrakstīju, vairāk man nav ko piebilst.
Vienīgi to, ko jau uzrakstīju-Spartak neizmantoja spēles pirmā periodā tiesnešu dāvanas, bet RD spēles otrā pusē jau savu tiesnešu labvēlību prata izmantot.
Ivar, atkal tu esi nepārspējams - RD izmantoja Juņkova stulbumu, nevis tiesnešu dāvanas - pārējie 2 noraidījumi Spartakam bija objektīvi KHL lapā ir viedo katram pārkāpumam redzami

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he
''Lācēni'' KHL mājas lapas on-line dod angliski tā kā nemetās. Malači!
http://online.mhl.khl.ru/online/37817.html
kāpēc tad angliski, nevis ''na hrvatskom''?
nu malači, man jau labi- es lieliski zinu gan angļu, gan krievu valodas.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 21:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par jebkuras KHL komandas klasi mēs varēsim rakstīt/runāt pēc spēlēm 10-15, un nevis tagad,kad čempionāts vel tikai ieskrienas.
Ja DR savus momentus realizē , bet pretinieks ne-tad tā ir veiksme, ja otrādi , tad pretinieks bija klasi pārāks, jo prot momentus izmantot. Piekritīsi ka šādos spriedelējumos konsekvence nav.

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par jebkuras KHL komandas klasi mēs varēsim rakstīt/runāt pēc spēlēm 10-15, un nevis tagad,kad čempionāts vel tikai ieskrienas.
tu arī esi ieskrējies... ka tik pēc 10-15 spēlēm nav jāsāk domāt, ka esi ieskrējies, lai atdurtos ar pieri sienā.

     [+] [-]

, 2013-09-10 21:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he
''Lācēni'' KHL mājas lapas on-line dod angliski tā kā nemetās. Malači!
http://online.mhl.khl.ru/online/37817.html
Ja viņi rakstītu horvātu valodā, būtu intresanti, bet tagad, vienkārši nav kas sajēdz hokeju un krievu valodu. Ja Milan tiešām spēlēs KHL, nebrīnīšos ja viņi rakstīs itāļu valodā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-09-10 22:00, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ja DR savus momentus realizē , bet pretinieks ne-tad tā ir veiksme, ja otrādi , tad pretinieks bija klasi pārāks, jo prot momentus izmantot. Piekritīsi ka šādos spriedelējumos konsekvence nav.
Šāda loģika dominē visu laiku, kopš te uzturos.
Ja RD zaudē, tad ir lūzeri. Ja vinnē, tad pretinieks
* bija noguris
* speciāli ļāva uzvarēt
* zaudēja spēlētājus RD brutālās spēles dēļ
* pie visa vainīgs vārtsargs
* visi vakar koda un bija pohaini.

noteikti uz sitienu kaut ko neiedomājos.

  +5 [+] [-]

, 2013-09-10 22:03, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Ja DR savus momentus realizē , bet pretinieks ne-tad tā ir veiksme, ja otrādi , tad pretinieks bija klasi pārāks, jo prot momentus izmantot. Piekritīsi ka šādos spriedelējumos konsekvence nav.
Kādu konsekvenci tu vari prasīt, ja cilvēks jau 6-to gadu drillē vienu un to pašu. Nezinu vai viņš bija ar šo niku vai kādu citu, bet manuprāt jau pie tā slavenā Miņina raksta ''Rīgas Dinamo atdzimst

Rīgas "Dinamo" atdzimst?

viens no šiem Abrags + kāds no tagadējiem troļļotājiem teica, ka nekādas komandas nebūs, pat ja būs, tad ne jau latvieši tur spēlēs, jo mums nav līmenis, nekādu ārzemju klubu KHL nebūs, nekādu rezultātu komei nebūs, neviens uz Arēnu neies pa vidēji 5ls biļeti hoķi skatīties... u.t.t.

Tas pats dižais hokeja patriots NAMEJS pirmajās pāris sezonās jau brēca, ka letiņu hokejisti ir lūzeri un KHL līmeni nevelk (par spīti pāris play-off sezonām)... Jautājums, kāpēc tāds viedoklis?? Man personīgi nav ne jausmas, jo it kā patriotisms neietver savējo nodi*šanu.......

Tas pat nav viedoklis, bet vnk uzkārusies plate. Man ir viedoklis, es esmu kritizējis Rautakallio (jau sezonā, kad mēs vēl ar viņu k-ko sasniedzām), spēlētājus, KHL līgu un tās atsevišķas izdarības u.t.t. (tāpat kā visi cilvēki), bet te jau katram komentāram pie katras situācijas skaidrs kas būs rakstīts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 22:08, pirms 11 gadiem
Kvadra rakstīja: Mes no Kurzemes nekad nelaizam......jūs no visas LV to darat regulari

tev ne grama nav kurzemnieka asiņu. Liepājas kukainis nav kurzemnieks, bet parodija .... un kurš, gan te klepo visu kurzemnieku vārdā...

     [+] [-]

, 2013-09-10 22:10, pirms 11 gadiem
skumji, bet taada ir taa latviesu iistaa daba
RILEY. rakstīja: * tiesneši par labu Dinamo tiesāja
* spēlēja ar 3. sastāvu
* vājš pretinieks

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 22:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tik švaki spēlējot var svinēt uzvaru, tad atliek tikai RD spēlētājus un līdzjutējus apsveikt ar uzvaru.
Naļivaiko&Co pa biezo lauza abu komandu spēli visas spēles garumā. No sākuma RD spēli, bet spēles otrā pusē steidza atdot RD parādu par dažiem apšaubāmiem noraidījumiem viņu komandā.
Kurš tad bija tas apšaubāmais noraidījums, kas lauza spēles gaitu, kukaini? Tas, ka nedeva noraidījumus spēles sākumā Spartakam to tu labi ievēroji. Pēc manām domām, Spartaks vienkārši fiziski vairs nevilka un tas arī viss. 5 minūšu ofesīvai 3.periodā viņiem labi ja pietika, un pēc tam atsēsdās. tas arī viss. 1.periodā, jā, Spartaks dominēja, bet paši vainīgi, ka nevienu tā arī neiemeta... kaut kā biju sev iestāstījis, ka ar kukaiņiem neiesaistīšos diskusijās. bet nevar izturēt jūsu stulbumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 22:18, pirms 11 gadiem
Hey, varbūt tas zuteļa jaunais uzņēmums par ko šis runāja ir jauns Cs 1.6 serveris?

  +6 [+] [-]

, 2013-09-10 22:22, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Hey, varbūt tas zuteļa jaunais uzņēmums par ko šis runāja ir jauns Cs 1.6 serveris?
Elektriskais Utis sapņo

  +3 [+] [-]

, 2013-09-10 22:23, pirms 11 gadiem
Neskatoties ne uz ko, gan latviešu puiši, gan leģionāri no Rīgas Dinamo šodien parādīja labu sniegumu par ko arī tika atalgoti ar pelnītu uzvaru. Grib to pieņemt Liepājas kukaiņi un SC drazas vai nē, bet 3 pti RD tabulā tiks ierakstīti. Par to arī PROZĪT!!! Par Rīgas Dinamo!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-09-10 22:35, pirms 11 gadiem
kastasir rakstīja: Neskatoties ne uz ko, gan latviešu puiši, gan leģionāri no Rīgas Dinamo šodien parādīja labu sniegumu par ko arī tika atalgoti ar pelnītu uzvaru. Grib to pieņemt Liepājas kukaiņi un SC drazas vai nē, bet 3 pti RD tabulā tiks ierakstīti. Par to arī PROZĪT!!! Par Rīgas Dinamo!!!
" Liepājas kukaiņi un SC drazas " - izcils apzīmējums !!! RESPECT !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-10 22:54, pirms 11 gadiem
Mēs esam zvērā!