Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmo reizi Horvātijā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pirmo reizi Horvātijā
Zagrebas "Medveščak" debijā izrēķinājās ar Maskavas CSKA
Foto: medvescak.com

Sestā Kontinentālās hokeja līgas sezona uzņem arvien straujākus apgriezienus. Šovakar otro maču aizvadīs Rīgas "Dinamo", kas pirmo reizi vēsturē viesosies Horvātijā un spēkosies ar debitanti Zagrebas "Medveščak". Spēles sākums pulksten 20:30, tās tiešraide būs pieejama "Viasat Sport Baltic" un KHL TV kanālos.

"Pagaidām nezinu neko," nākamo pretinieku Zagrebas "Medveščak" pēc pirmās uzvaras jaunajā Kontinentālās hokeja līgas sezonā komentēja Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Gints Meija. 26 gadus vecais hokejists guva "Dinamo" pirmos vārtus sezonā, ripu Minskas "Dinamo" cietoksnī raidot 89. sekundē. Uzvaras metiens 10. minūtē kanādieša Kaila Vilsona, kurš realizēja skaitlisko vairākumu, kontā.

Lai gan rīdzinieki aizvadīja varenu pirmo trešdaļu, panākums nenāca viegli -, esot vadībā ar minimālu pārsvaru (2:1), izskaņā nācās izturēt Minskas "Dinamo" spiedienu. "Aizsardzības zonā pārāk bieži pazaudējām spēlētājus. Tāpat ripa ātrāk jādabū ārā," uzlabojamos rādītājus komentēja Meija. Pēc hokejista domām, neizteiksmīgais noslēgums skaidrojams ar psiholoģisko faktoru.

Taču 16 metienus atvairījušajam zviedram Mikaelam Telkvistam grūtāka izvērtās spēles pirmā puse. "Vienmēr ir vieglāk, ja ir daudz metienu. Nācās gaidīt piecas minūtes līdz vienam metienam, tad atkal piecas," atzina pieredzējušais vārtsargs. Pret "Medveščak" Telkvistam par metienu daudzumu nebūs jāsatraucas - Horvātijas komandu pārstāv Nacionālajā un Amerikas Hokeja līgā spēlējuši hokejisti, turklāt Zagrebā mači notiek uz mazā laukuma.

Debijas spēlē "Medveščak" savā laukumā ar 7:1 sagrāva Maskavas CSKA, kas pagājušajā sezonā ierindojās otrajā vietā Rietumu konferencē, bet vasarā piesaistīja divkārtējo Gagarina kausa čempionu Alekseju Morozovu. Vēsturiskos pirmos vārtus 5. minūtē guva Džonatans Čīču - uzbrucējs, kurš 2006. gadā Sanhosē "Sharks" rindās guva 56 vārtus, kļūstot par NHL labāko snaiperi. Pēdējās četras sezonas 33 gadus vecais kanādietis gan pavadījis līmeni zemāk - AHL.

Ar diviem vārtiem izcēlās arī Raiens Veske, taču amerikānis pievienoja arī divas rezultatīvas piespēles. 2011. un 2012. gadā viņš pārstāvēja Ņižņijnovgorodas "Torpedo", pirmajā sezonā 51 spēlē sakrājot 48 punktus. Ar to bija gana, lai ieņemtu 11. vietu KHL rezultatīvāko spēlētāju sarakstā, bet četras vietas zemāk ierindojās kanādietis Čārlzs Linglets, kurš pret CSKA nopelnīja vārtus un piespēli.

"Tā bija komanda ar otro lielāko budžetu? Rezultāts par to neliecina," tiešs bija ar 27 metieniem galā tikušais "Medveščak" vārtsargs Marks Dekaničs. 2011. gadā kanādietis AHL atvairīja 93,1% pretinieku metienu, uzrādot labāko rādītāju visā līgā.

"Mans mērķis ir jau no sākuma parādīt, ka esam izveidojuši cienīgu komandu un ka KHL ienesam jaunas vēsmas - Ziemeļamerikas komandu, kas katru vakaru aizvadīs atraktīvas spēles. Mums jāpierod pie līgas, spēles stila, spēlēšanas ārpus Zagrebas. Neizvirzām augstus uzdevumus," pauda Horvātijas kluba galvenais treneris kanādietis Marks Frenčs. Viņš pēdējās sešas sezonas pavadīja kā AHL vienības Hēršijas "Bears" galvenais treneris, 2010. gadā aizvedot komandu līdz uzvarai. Starp vadošajiem uzbrucējiem bija Vilsons no Rīgas "Dinamo".

"Medveščak" aizsardzību cementē pērn "Dinamo" rindās 35 spēles aizvadījušais un piecus punktus guvušais kanādiešu aizsargs Matjē Karls. Viņam palīdz NHL 571 spēli aizvadījušais Stīvs Montadors un Kērtiss Fosters, kura kontā ir 405 mači. Bet vienības kapteinis ir 38 gadus vecais Alans Letangs, kurš Zagrebā spēlē kopš 2009. gada. Kanādiešu aizsargs 2013. gadā bija Horvātijas valstsvienības ģenerālmenedžeris.

Rīgas "Dinamo" pirmo reizi vēsturē ar Zagrebas "Medveščak" tiksies šovakar pulksten 20:30. Spēli tiešraidē translēs gan "Viasat Sport Baltic", gan KHL televīzija. "Laukumā devāmies, lai iegūtu trīs punktus un lai parādītu, ka varam būt vienotāka komanda nekā iepriekšējā sezonā," pēc pirmās uzvaras teica Telkvists.

Sezonas pirmā izbraukuma ietvaros rīdzinieki spēlēs arī pret Maskavas "Spartak" un CSKA un Doņeckas "Donbass". Savukārt nākamais mačs savā laukumā būs 17. septembrī, uzņemot Kazaņas "Ak Bars".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Vārtsargi: Mikaels Telkvists, Jakubs Sedlāčeks un Rihards Cimermanis.
Aizsargi: Sandis Ozoliņš, Krišjānis Rēdlihs, Georgijs Pujacs, Mets Robinsons, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Oskars Cibuļskis, Rodrigo Laviņš, Edgars Siksna un Mārtiņš Porejs.
Uzbrucēji: Marcels Haščāks, Pols Šehura, Miks Indrašis, Aleksandrs Ņiživijs, Kails Vilsons, Marsels Hosa, Roberts Bukarts, Andris Džeriņš, Gints Meija, Juris Upītis, Artūrs Kuzmenkovs, Mārtiņš Cipulis, Vitālijs Pavlovs, Gunārs Skvorcovs un Deivids Sarkanis.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 10:38, pirms 11 gadiem
janijs56 rakstīja: Vai nevarētu būt, ka mūsējiem ne pārāk laba fiziskā sagatavotība? Jo kā lai citādi izskaidro to, ka spēles pirmo pusi skrien kā vējiņi, iespiež baltkrievus zonā, bet pēdējā trešdaļā pat nevar ieiet pretinieka zonā, pilnīgā bezspēkā. Varbūt es kļūdos, bet ar psiholoģiju šo izskaidrot īsti nevar, jo var noslinkot aizsardzībā, bet to, ka vairs nevar uzbrukt, ieiet zonā- manuprāt vairs nav spēka.
Ja tu redzēji pārbaudes spēles un to, ka pēc zaudētajiem vārtiem pēdējā trešdaļā RD atkal pārņēma iniciatīvu un būtībā (ja neskaita pēdējās sekundes) neko vairs neļāva Minskai izveidot, kaut arī Minska bija uz viļņa pēc gūtajiem vārtiem, tad nedomāju, ka tā ir tiesa.

RD neuzbruka, jo viņi 3. trešdaļā jau klaji spēlēja uz rezultāta noturēšanu, kas protams nav labi, bet nu tāda bija situācija. Bet pēc Minskas iesistā gola jau nekādas Minskas tālākas ofensīvas vairs nebija. Bija divi momenti pēc tam vēl Minskai, bet ne jau tāpēc, ka viņi mūsu mūsu zonā spiestu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:52, pirms 11 gadiem
Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:55, pirms 11 gadiem
dinamietis92 rakstīja: Es loti atvainojos,bet sini spele bus zaudejums vismaz ar 4 golu parsvaru...zagrebai ir fantastiska,pieredzejusa komanda, pie tam mazais laukums viniem ir prieksrociba...vini nopera CSKA ka mazus puishelus un diemzhel ta bus ari ar Rigas Dinamo...bet protams esmu par Rigu vnk esmu godigs un liekas ceribas neloloju...bet kas zin musejiem patik paradit labu sniegumu kad tas liekas pilnigi neiespejami.. PAr Dinamo,lai veicas
Es arī nelolotu lielas cerības uz mūsējo uzvaru, vismaz ne Medvesčak laukumā, jo viņu salasītajiem Ziemeļamerikāņiem tur jājūtas kā zivīm ūdenī. Uzmetu aci tādam rādītājam kā NHL experience: 2529 GP, lielāks ir tikai SKA 2612 GP, savukārt Medvesčak komandā 19 spēlētāji ir NHL aizvadījuši vismaz 1 spēli un tas ir labākais rādītājs KHL, kas liecina par to, ka komanda nesastāv tikai no prastiem AHL spēlētājiiem, bet gan no pietiekoši labiem meistariem, kuri savā laukumā sagādās grūtības jebkurai KHL komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:57, pirms 11 gadiem
RILEY. rakstīja: Un es kaut kā negribu ticēt, ka vārdu `Charles Linglet` izrunā kā `Šārls Linglets`..
tā kā viņš ir kanādietis no Monreālas un obviously franču izcelsmes, tad Šarls Linglē varētu būt normāls veids kā izrunāt šo vārdu...

Tāpat man patīk kā Marku Popoviču izrunā pēc ZA modes par ''Popoviku'', bet tur protams jāņem vērā, ka čalis ir dzimis un uzaudzis Ziemeļamerikā un ģimenē acimredzot par horvātu saknēm un to kā viņu uzvārds skan jau sen ir aizmirsuši....

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:01, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: nezinu,man personigi,atrodoties arpus LV,ar VIASAT nav nekadu problemu ( uzinstalets viltiga veida uz kompja ) kad bija LTV7,nenormali raustijas, galvenokart pateicoties tam,ka daudzi idioti,kuri atrodas LV, tai vieta lai luretu speli pa teliuku,noslogoja netu ar savu nevajadzigo klatbutni VIASAT,paldies HokejDievam,masveida neta nav pieejams,tapec tagad skatos bez raustisanam
Kāpēc tev vienmēr tik ļoti patīk apvainot citus? Internetā skatās, piemēram, studenti, kuriem vai nu nav televīzijas vai nav vajadzības pēc tv, taču reizēm ir kāda pārraide, ko gribas vērot. Datorā ir ērti skatīties, arī, ja paralēli jādara kaut kas.

Tas, ka tev ir problēmas, ir tevis paša vaina, jo pārraides bija paredzētas tikai tiem, kas atrodas Latvijas teritorijā (LTV7 bija tikai tāda licence).

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:03, pirms 11 gadiem
Tīģeris2 rakstīja: Es arī nelolotu lielas cerības uz mūsējo uzvaru, vismaz ne Medvesčak laukumā, jo viņu salasītajiem Ziemeļamerikāņiem tur jājūtas kā zivīm ūdenī. Uzmetu aci tādam rādītājam kā NHL experience: 2529 GP, lielāks ir tikai SKA 2612 GP, savukārt Medvesčak komandā 19 spēlētāji ir NHL aizvadījuši vismaz 1 spēli un tas ir labākais rādītājs KHL, kas liecina par to, ka komanda nesastāv tikai no prastiem AHL spēlētājiiem, bet gan no pietiekoši labiem meistariem, kuri savā laukumā sagādās grūtības jebkurai KHL komandai.
Jā, bet tas NHL experience lielākajai daļai tur ir jau 4-5 gadu pagātne... Protams, mums ir spilgts piemērs Ozo, kam arī ir NHL experience, bet nu tur Ozo lieluma kadri ir vienu sezonu Čīčo tikai bijis.... lai gan protams Ozo jau ir galīgs veterāns arī.

Grūti jau spriest kaut ko par komandu, jāredz normālās spēlēs (tā kā šodien pret Rīgu, Slovan un līdzīgām komandām, kas kapājas), lai saprastu ko viņi šogad varēs. Pie tam liels faktors ir izbraukumi pa Sibīriju un austrumiem in general, jo tās komes ir sīkstas un pagājušogad Slovan jau ar izbaudīja to, ka rezultāti gāja uz leju kā sākās tālie izbraukumi.... Tur Sibīrijas veči punktus ar nevienam nedala.

Bet nu komanda jau nav nemaz slikta, vnk Rietumos ir ļoti daudzas komandas, kas var teikt to pašu...

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:04, pirms 11 gadiem
Būs interesanti.

Šodien laikam trīs spēles,kas vairāk pievērš uzmanību

Авангард — Локомотив

Ак Барс — Салават Юлаев

Медвешчак — Динамо Р

Kaut gan vesela virkne.

Šodien palasīju kārtējās Larionova pērles,nu dikti viņam kaut kas kremt. Velns kur neielaida,ko neiedeva
Aizvainojums nu milzīgs cilvēkam.

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:08, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Būs interesanti.

Šodien laikam trīs spēles,kas vairāk pievērš uzmanību

Авангард — Локомотив

Ак Барс — Салават Юлаев

Медвешчак — Динамо Р

Kaut gan vesela virkne.
Latviešu līdzjutējam vēl interesanta varētu būt:

Torpedo - Traktor

Donbass - LEV (abas komandas ievērojami papildinājušas budžetus un cīnīsies par augstām vietām šogad domājams)

Minska - CSKA (redzot to kā CSKA spēlēja pie horvātiem un Minska pret mums, interesanti paskatīties vai Minska savā laukumā k-ko CSKAi izdarīs)

Spartak - Slovan (Pret Atlant Spartak parādīja, ka ja Glasam ir zvaigžņu stunda, viņi var vinnēt labas komandas, Slovan gribēs pirmos punktus)

Karoč tur pa katru spēli var k-kādu intrigu atrast

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:09, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Medveščak fani labākie. Nekas viņus nepārspēs, Slovan fani atpaliek. Rīga ar saviem bēru maršiem vienkārši sūkā....
http://www.youtube.com/watch?v=N3RRACzVJrE&feature=youtu.be
Vakar lasīju komandas prezidenta interviju. Jāsaka čaļi nu ļoti noskaņoti.
Viņš teica,ka pirms KHL gadījās,ka zaudē 10 spēles pēc kārtas,bet fani tāpat atbalsta. Paliek pēc spēles un sveic utt.
Tur tā fanošana pavisam savādāka. Es pat teikti fanātiska kaut kur.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:09, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: 26 gadus vecais hokejists guva "Dinamo" pirmos vārtus sezonā, ripu Minskas "Dinamo" cietoksnī raidot 89. sekundē.

Viņam manliekas tik 23 gadi..
Meijam ir 87 numurs ne tikai tāpēc, ka viņš fanotu par Krosbiju, bet arī tāpēc, ka tas sakrīt ar Ginta paša szimšanas gadu

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:10, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !
Pasaulē ir tik daudz "neīstu" sporta komandu. Un kāda galu galā ir tava darīšana par komandas politiku. Ja viņi grib arī kādu uzvaru sezonas laikā, skaidrs, ka vāks leģionārus.

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:11, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Latviešu līdzjutējam vēl interesanta varētu būt:

Torpedo - Traktor

Donbass - LEV (abas komandas ievērojami papildinājušas budžetus un cīnīsies par augstām vietām šogad domājams)

Minska - CSKA (redzot to kā CSKA spēlēja pie horvātiem un Minska pret mums, interesanti paskatīties vai Minska savā laukumā k-ko CSKAi izdarīs)

Spartak - Slovan (Pret Atlant Spartak parādīja, ka ja Glasam ir zvaigžņu stunda, viņi var vinnēt labas komandas, Slovan gribēs pirmos punktus)

Karoč tur pa katru spēli var k-kādu intrigu atrast
Piekrītu. Pazemotais CSKA būs ninks
Man patika,kā Radulovu uz vietas lika Medvešak spēlētāji. Džeks bija apjucis. Bet nu viņš vienīgais arī spēlēja - kaut arī daudzviet ar savām pārgalvīgajām piespēlēm kosjačīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-09-08 11:15, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !
Vai nešķiet, ka vēl neīstāka un neloģiskāka ir Horvātijas komandas spēlēšana Krievijas hokeja čempionātā?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:15, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Vai nešķiet, ka vēl neīstāka un neloģiskāka ir Horvātijas komandas spēlēšana Krievijas hokeja čempionātā?
Viņi aizmirsa tev pajautāt. Tev nešķiet aplami,ko tādu teikt,pie tādas ažiotāžas,kāda valda Zagrebā ?

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 11:21, pirms 11 gadiem
par Zagrebu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:23, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņi aizmirsa tev pajautāt. Tev nešķiet aplami,ko tādu teikt,pie tādas ažiotāžas,kāda valda Zagrebā ?
Nekādas īpašas ažiotāžas Zagrebā nav. Horvātu avīžu saitos - Jutarnji list sporta sadaļā un Zagrebas sporta avīzē Sportske novosti redzamākajā vietā šodien joprojām futbols Tokijas uzvara, kā arī US Open teniss, un lai tiktu līdz Medveščakam vairāki papildus klikšķi vajadzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:23, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: Krievijas hokeja klubi ir spēcīgākie pasaulē, tāpēc rodas iespaids ka tā ir Krievijas līga, bet patiesībā tā ir Kontinenta un starptautiskā līga un Horvātijas kluba spēlēšana tur ir pilnīgi saprotama
muterīte tevi pie -30 grādiem kupenā piedzemdēja?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:24, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, bet tas NHL experience lielākajai daļai tur ir jau 4-5 gadu pagātne... Protams, mums ir spilgts piemērs Ozo, kam arī ir NHL experience, bet nu tur Ozo lieluma kadri ir vienu sezonu Čīčo tikai bijis.... lai gan protams Ozo jau ir galīgs veterāns arī.

Grūti jau spriest kaut ko par komandu, jāredz normālās spēlēs (tā kā šodien pret Rīgu, Slovan un līdzīgām komandām, kas kapājas), lai saprastu ko viņi šogad varēs. Pie tam liels faktors ir izbraukumi pa Sibīriju un austrumiem in general, jo tās komes ir sīkstas un pagājušogad Slovan jau ar izbaudīja to, ka rezultāti gāja uz leju kā sākās tālie izbraukumi.... Tur Sibīrijas veči punktus ar nevienam nedala.

Bet nu komanda jau nav nemaz slikta, vnk Rietumos ir ļoti daudzas komandas, kas var teikt to pašu...
Par izpraukumiem piekrītu, tur viņiem vajadzētu būt problēmām, gan tāpēc, ka tiem daudzajiem Ziemeļamerikāņiem būs jāpierod pie lielajiem laukumiem, gan tāpēc, ka tādi izbraukumi uz Sibīriju Ziemeļamerikāņiem varētu būt pilnīgi jauna pasaule, bet nu savā laukumā šai komandai būtu jābūt cietam riekstam un es arī ar interesi gaidu šī vakara spēli, redzēs kas un kā būs, ganjau nekādi 7:1 nebūs, tas manuprāt vairāk bija negadījums nevis likumsakarība, bet nu lai Dinamo aizķertu kādu punktu, es domāju šiem nāksies pamatīgi pacensties.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:24, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Pasaulē ir tik daudz "neīstu" sporta komandu. Un kāda galu galā ir tava darīšana par komandas politiku. Ja viņi grib arī kādu uzvaru sezonas laikā, skaidrs, ka vāks leģionārus.
Darīšana man protams nekāda,un protams bez leģionāriem arī nevar,bet vai es gribētu just līdz Latviešu komandai,kurā nespēlē neviens Latvietis(?),visticamāk ka nē! Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis...

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 11:26, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Vai nešķiet, ka vēl neīstāka un neloģiskāka ir Horvātijas komandas spēlēšana Krievijas hokeja čempionātā?
Tajā pašā laikā tā ir kontinentāla līga

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:26, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Darīšana man protams nekāda,un protams bez leģionāriem arī nevar,bet vai es gribētu just līdz Latviešu komandai,kurā nespēlē neviens Latvietis(?),visticamāk ka nē! Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis...
Latvijai, atšķirībā no Horvātijas, ir vismaz KHL līmeņa spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 11:28, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: vai es gribētu just līdz Latviešu komandai,kurā nespēlē neviens Latvietis(?),visticamāk ka nē! Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis...
Protams, ka tikai tavs subjektīvais viedoklis. Skat, cik šeit daudz cilvēku, kas fano PRET komandu, kurā lielais vairums ir LV izlases kandidātu! Un nekas, viņiem tas liekas pilnīgi normāli.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:30, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: pec tavas logikas sanak,ka hokejs ari ir domats tikai tiem,kas atrodas LV ? un tas ka es neesmu LV ,ir "manis pasa vaina"? intresants un savdabigs domu gajiens! kas attiecas uz LTV 7,tad pa TV kasti tas ir piejams JEBKURAM BOMZIM, bet tu te par studentiem runa ja jau nauda pietiek datoram un internetam,tad +- 5 lati atradisies ari prieks leta teliuka,ko var nopirkt par sadu cenu jebkura tirgus baraholka sliktakaja gadijuma var noskatities pie draugiem,radiem,kaiminiem,vai jebkura leta stura kroga,kau Riga ir parilns savukart,arzemes dzivojosiem,neviens no pieminetajiem variantiem nav realizejams tu par to padomaji?
LTV7 bija licence pārraidīšanai Latvijas teritorijā. Tā kā fu. Ar televizoru vien nepietiek, jāpieslēdz arī televīzija, un kāpēc to vispār darīt, lai noskatītos hokeja spēli reizi nedēļā vai divās? Un nekatru reizi skatīšanās ir plānota, lai dotos kaut kur ciemos or something.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:33, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Tajā pašā laikā tā ir kontinentāla līga
Par kontinentālo to paralēli nosauca, lai pārāk nepieklājīgi neizskatītos vārdu salikums ''Krievijas atklātais čempionāts''.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:33, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekādas īpašas ažiotāžas Zagrebā nav. Horvātu avīžu saitos - Jutarnji list sporta sadaļā un Zagrebas sporta avīzē Sportske novosti redzamākajā vietā šodien joprojām futbols Tokijas uzvara, kā arī US Open teniss, un lai tiktu līdz Medveščakam vairāki papildus klikšķi vajadzīgi.
Nu ja avīzē,tad gan
Nu muļķi tak tie Horvāti,tāpat kā Latvieši (izņemot tevi un vēl daži) + vēl kāds lērums valstu,kas piedalās tajā Krievijas čempionātā.
Tumsoņas un nejēgas,atšķirībā no tevis. Tu viens zini,ka pareizi ir fanot par Ziemeļamerikas hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:34, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Protams, ka tikai tavs subjektīvais viedoklis. Skat, cik šeit daudz cilvēku, kas fano PRET komandu, kurā lielais vairums ir LV izlases kandidātu! Un nekas, viņiem tas liekas pilnīgi normāli.
Līdz CILVĒKIEM viņiem vēl ir jāpaaugas

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:34, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Par kontinentālo to paralēli nosauca, lai pārāk nepieklājīgi neizskatītos vārdu salikums ''Krievijas atklātais čempionāts''.
Kāpēc ''Krievijas atklātais čempionāts'' būtu nepieklājīgi ? Pats to izdomāji ?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:37, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Līdz CILVĒKIEM viņiem vēl ir jāpaaugas
Vai no troļļa var kļūt par Cilvēku - tāds ir jautājums.

Var - ja maina attieksmi un ja pazūd tie, kas viņu pazina kā Trolli.