Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Bukarts: "Kur ir pozitīvisms?"

Jānis Celmiņš

Bukarts: "Kur ir pozitīvisms?"
Roberts Bukarts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Īsi pēc tam, kad Rīgas „Dinamo” komanda bija izcīnījusi Cerības kausu, bet Latvijas izlase sākusi gatavoties pasaules čempionātam, portāls Sportacentrs.com uz sarunu aicināja „Dinamo” uzbrucēju Robertu Bukartu, kurš pagaidām ar izlasi kopā nevar būt savainojuma dēļ.

Klubā sezona galā! Kāpēc neesi uz ledus kopā ar Latvijas izlasi?
Spēlējot „Liepājas metalurga” sastāvā guvu pleca savainojumu. Sezonas beigās ieguvu spēles laiku „Dinamo” rindās, tāpēc nebija iespēja izārstēt pleca savainojumu. Pēc Cerības kausa turnīra gāju pie ārstiem uz pārbaudēm, un tika nozīmētas atveseļošanās procedūras. Pēc desmit dienām jāveic atkārtota pārbaude.

Ko teiksi par aizvadīto sezonu kopumā?
Jautra sezona, spēru ļoti daudz soļu uz priekšu savas karjeras izaugsmē. Pilnīgi izmainīju attieksmi pret dzīvi, hokeju un ģimeni. Bija lietas, kuras vēlējos paveikt, un progresēt neskatoties uz to, ka nebiju komandas pamatsastāvā sezonas sākumā. Paldies cilvēkiem, kuri man palīdzēja nenovirzīties no ceļa un sava mērķa.

Konkrētāk arī pastāstīsi?
Nē, tas lai paliek pie manis.

Kāpēc šī sezona bija tik raiba? Kāds ir tavs paša skaidrojums?
Viennozīmīgi tas, ka Pekas Rautakalio hokejs nebija Rīgas hokejs. Es jau pagājušajā sezonā to teicu. Tā kā vēlējās viņš, spēlē Kanādā, Somijā… Droši vien, ka komanda bija jākomplektē nedaudz citādāk, un arī rezultāts būtu cits. Droši vien vajadzēja 20 somus, ne likt uzsvaru uz vietējiem. Pie vietējiem treneriem līdz šim bija spēlēts pavisam cits hokejs. Mums ir jāspēlē hokejs, kādu spēlējām sezonas otrajā pusē pie Arta Ābola – tā sauktais Oļega Znaroka spēles stils. Tas ir tā, ka maiņas partneri zina, ko otrs darīs un kur atdos ripu nākamajā epizodē. Tā kā Peka vienmēr teica: „You have to be on the same page” (tiešs tulkojums no angļu valodas – jābūt uz vienas lapas). Cerības kausā mēs to parādījām, tā mums bija jāspēlē visu sezonu. Ja godīgi, tad es nemaz īsti nesapratu, ko Peka no manis vēlējās…

Pats to nemaz nesaprati?
Nē, viņš nemaz īsti nevarēja paskaidrot. Viņam komandā bija spēlētāji, kuriem viņš deva zaļo gaismu jebkurā situācijā, bet bija spēlētāji, kurus ierobežoja un nostūma otrajā plānā. Bija nedaudz smieklīgi, ka viņš mani pirmajā sezonā nosēdināja malā par to, ka es neizmetu ripu no savas zonas, bet to saglabāju, atdevu aizsargam, kurš tālāk veidoja uzbrukumu. Par to tiku nosēdināts malā… Dīvainākais, ka šīs sezonas sākumā viņš no komandas prasīja tieši to. Skaidrs, ka arī es centos pielāgoties viņam.

Arī viņš pats taču centās mainīties, ne tā?
Jā, protams, centās. Viņš mainīja savus uzskatus par hokeju un mainījās, necentās pieturēties pie sev tik tuvās forčekinga spēles. Saprata, ka laukumi tam te ir par lielu, pretinieki par meistarīgu. Ar vienu precīzu piespēli var nogriezt vairākus pretiniekus.

Kā tad „Dinamo” būtu jāspēlē?
Domāju, ka līdzīgi kā Maskavas „Dinamo” – laba un stabila spēle aizsardzībā, asi un bīstami pretuzbrukumi un rezulatatīvs vairākums. Tas ir tas, ko darījām pie Šuplera un arī tagad pie Ābola.

Kā tu pats uztver nosūtīšanu uz fārmklubu? Tā ir kaut kāda baigā sāpe?
Sāpe tā ir pirmajā reizē. Tā ir kā atlaišana no darba – pirmajā reizē liekas traki, bet otrajā un trešajā reizē reakcija ir jau pavisam citādāka. Pirmā reize arī man bija sāpīga, nemaz nesapratu, kas notiek, un kādā sakarā tur esmu nonācis. Priekšā jau bija Laviņš un Ankipāns, turklāt devāmies sezonas garākajā izbraukumā. Liepājā viss ir kārtībā, tur bija daudz brīvāka atmosfēra, izņemot to, ka spēles laiks ir ierobežots. Liepājai svarīgāk bija iespēlēt savus spēlētājus, ne dinamiešus. Es uzskatu, ka fārmklubā tomēr būtu jādod spēlēt krietni vairāk, jāļauj izskrieties un izspēlēties gan vairākumā, gan mazākumā. Sadarbība starp lielo klubu un fārmklubu īsti nestrādāja.

Garākais izbraukums – ko tas nozīmē Baltkrievijas Atklātajā čempionātā?
Tas bija traks izbraukums, bijām prom šķiet 13 vai 14 dienas, braucām ar autobusu. Biju paņēmis līdzi pārtiku, arī 200 dolāru, taču vienalga bija par īsu.

Pie labām lietām laikam ātri pierod…
Skaidrs, ka pierod, bet mēs esam profesionāļi. Klubam jārūpējas, lai spēlētāji varētu domāt tikai un vienīgi par hokeju, nevis jādomā, ko ēst vakariņās vai no rīta brokastīs.

Ko labu „Dinamo” deva Artis Ābols?
Konkrēti par sevi varu teikt, ka man ar Peku nebija nekāda kontakta. Pusotras sezonas laikā bijām aprunājušies divas reizes un abas pēc manas iniciatīvas. Pietrūka cilvēcisko attiecību. Ja viņš ir dusmīgs, tad ir dusmīgs, ja priecīgs, tad runā tikai ar diviem vai trim cilvēkiem komandā. Jaunie spēlētāji tika nosēdināti malā bez lielas runāšanas un kļūdu analīzes. Es kā jaunais gribu mācīties no savām kļūdām, lai kļūtu labāks, taču tiku sēdināts malā, un man nekas netika pateikts vai pamācīts. Ārzemju treneri nepazīst spēlētājus, Artim tādas problēmas nebija, viņš bija krietni vien demokrātiskāks un atsaucīgāks. Artis un Viktors pazīst spēlētājus jau kopš junioru gadiem, tas ir viņu pluss. Domāju, ka tas apliecinājās Cerības kausā, kad Artis izveidoja pareizās maiņas, katrs zināja savu lomu un uzdevumu. Mēs ne tikai noticējām sev, bet arī apkārtējie mums. Artis saprat, ka ar pāris vārtiem mēs neuzvarēsim, un viņs iedeva lieāku brīvību uzbrukumā un arī atļāva aizsargiem pieslēgties, kas pie Pekas bija izslēgts. Es jau sezonas sākumā zināju, ka man nebūs liels spēles laiks, tāpēc gāju uz treniņiem pirmais, no halles braucu prom pēdējais, kad pārējie spēlēja, gāju uz trenažieru zāli un darbojos kopā ar fiziskās sagatavotības treneri Vilni Kluci. Pilnībā mainīju attieksmi, kas rezultātā nesa savu labumu sezonas beigās.

Klau, ko teiksi par šīs sezonas ārzemniekiem?
Tā ir vesela tēma. Lai leģionārs ātri un produktīvi varētu iejusties komandā, viņam ir jājūtās atbrīvotam un tādam, kuru šeit vēlas redzēt gan treneri, gan skatītāji, gan kluba vadība. Varbūt daži leģionāri sezonas sākumā to nesajuta, tāpēc nespēja parādīt savu potenciālu pilnībā, bet sezonas beigās palikušie leģionāri parādīja savu potenciālu par visiem simts, bija forši, atsaucīgi komandas biedri un bija prieks kopā ar viņiem uzspēlēt un daudzko iemācīties.

Kā sezonu ietekmēja NHL lokauts?
Mani visai tieši – brīdī, kad komanda parakstīja Daugaviņu, es tiku nosūtīts uz Liepāju. Kopumā sezonu arī ietekmēja jūtami. Daudzas spēles zaudējām ar vienu ripu, un lielā daļā gadījumu tieši NHL vīri uztaisīja rezultātu pretiniekiem.

Daugaviņš pirms došanās prom teica, ka komandā mikroklimats esot ne tas labākais… Ko teiksi tu?
Kā var veicināt mikroklimatu, ja pieciem spēlētājiem ģērbtuvē viss ir labi, bet pārējiem – nē. Katrs tikai domāja par savu pakaļu, ka tik kaut kas nenotiek, ka tik netiktu nosūtīts uz Liepāju, netieku aizmainīts un tamlīdzīgi. Arī spiediens no līdzjutējiem, medijiem, kluba vadība bija jūtams. Jā, piekrītu, ka mikroklimats nebija labākais. Man bija iespēja trenēties ar komandu, taču lielākoties es nespēlēju, bet redzēju to visu no iekšienes. Aizbraucām uz Čeļabinsku un mani ielika sastāvā. Pirms spēles ģērbtuvē nejutu to atmosfēru, kas bija iepriekš. Tā bija kā tāda nolemtības sajūta, kas virmoja ģērbtuvē. Pirms Cerības kausa pēdējā mača Habarovskā novēroju pretējo – vēlme, pārliecība par saviem spēkiem, degošās acis, visu, kas nepieciešams, lai dotos laukumā un uzvarētu.

Tad jau Daugaviņam tomēr bija taisnība.
Ja godīgi, tad nemaz īsti nezinu, ko viņš pateica, neesmu redzējis to interviju.

Kā spēlētājs ikdienā izjūt spiedienu no līdzjutējiem un medijiem? To jūt uz ielas, ieejot veikalā vai iebraucot automazgātavā?
Nē, klāt neviens nenāk. Raksta Feisbukos, Draugos visādas muļķības. Es visus esmu nobloķējis, neviens man nevar uzrakstīt, taču ir bijuši visdažādākie varianti. Nesaukšu nevienu spēlētāju vārdā, bet nesen viens saņēma vēstuli ar tekstu: „Jūs mīkstie, ko jūs tur tajā Nadeždā spēlējat? Īstie veči par Gagarinu cīnās!”

Kā ar medijiem? Viņi ir pārāk negatīvi vai, kur ir tā problēma?
Ieejot veikalā es redzu tikai vienus dzeltenos virsrakstus – „Kas Jauns”, „Privātā Dzīve”… „Sporta Avīze” šodien raksta - Biedriņam būt vai nebūt. Nu kas par sviestu? Viņs ir NBA vienīgais latvietis, mums būtu jāpriecājas, ka pārstāv mūsu valsti un jāatbalsta grūtā brīdī čalis. Kur ir tas pozitīvisms? Droši vien, ka esi redzējis Andreja Ēķa filmu par basketbola izlasi, tajā visi avīžu virsraksti bija pozitīvi un visa informācija bija ņemta no reālām tā laika avīzēm. Kas notiek tagad? Mēs esam vinnējuši Cerības kausu, bet visiem atkal viss ir slikti. Turnīrā piedalījās labas komandas, mēs vinnējām četras sērijas pret trijām valstīm, tā nav zemē metama lieta. Visi saka, ka pretinieki nav gribējuši uzvarēt, kādas muļķības. Es neesmu redzējis nevienu aizsargu, kurš četrās spēlēs grib dabūt koeficientu -10 vai uzbrucēju, kurš nevēlas gūt vārtus katrā mačā. Jā, es arī par sevi dzirdēju stāstus, ka Cerības kausā viegli samest vārtus, jo neviens necīnās, negrib spēlēt, tad kāpēc citi nesameta vairāk, ja jau tas ir tik viegli un nevienu neinteresē? Dažam labam ir izdevīgi, ka par „Dinamo” runā sliktu. Acīmredzot avīzes neviens nepērk, ja tajās nav kāds skandāls vai kāda noniecināšana.

Minska taču Rīgā izskatījās traģiski – negribīgi, lēni, bez degsmes. Tam piekritīsi?
Gribi es tev izstāstīšu, kas ir kas? Ja tu esi vārtsargs vai ej laukumā ar domu ielaist ripu savos vārtos?

Nē!
Tu esi aizsargs, tu gribi apēst golus, arī nē. Ja tu esi uzbrucējs, vai tu negribi gūt vārtus? Gribi, un katrā mačā. Vienīgais, kur var izpausties nevēlēšanās uzvarēt ir epizodēs, kad aizsargs pārāk aktīvi dodas uz priekšu, uzbrucējs neatskrien atpakaļ un tamlīdzīgi, bet vārtsargs, taču vienmēr stāv uz visiem simts. Ja mēs divas reizes pēc kārtas spējām iemest pa septiņām ripām, tad tā ir vairāk mūsu meistarība, ne pretinieku nevēlēšanās. Nav tā, ka kāds dodas laukumā, lai zaudētu. Visiem ir jāpelna līgumi jaunajai sezonai. Kāds troksnis tika sacelts Baltkrievijā, neviens taču to nevēlējās! Es uzskatu, ka mēs tobrīd vienkārši bijām labāki.

Vēl par Ābolu runājot, šķiet viņam ir tas ņuhs uz pareizo maiņu salikšanu, ne?
Jā, jāpiekrīt. Es vispār uzskatu, ka labākie treneri ir tie, kuri paši pavisam nesen beiguši spēlēt. Viņi vēl ir iekšā tajā spēlē, bet pēc kāda laika jau nedaudz zaudē asumu. Ap 55 vai 60 gadiem treneris jau vairāk kļūst par psihologu un motivētāju. Tādiem treneriem blakus ir nepieciešams viens „jaunais”.

Ko teiksi par spēlēšanu izlasē?
Es vienmēr esmu gribējis un vēlējies spēlēt izlasē, un to vēlas ikviens normāls Latvijas hokejists. Spēlēšana izlasē ir pavisam citas emocijas un atmiņas, tas nav tas pats, kas spēlēt klubā. Pirms sezonas runāju ar Nolanu, viņs teica, ka dos man iespēju pārbaudes spēlēs, bet šogad devis nospēlēt tikai vienu spēli pret Krieviju sezonas sākumā. Treneru lēmumus ietekmēt nevaru, taču es vēlos spēlēt izlasē un apliecināt to arī treniņos.

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:01, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Dārziņa gadījumā tas viss notika soli pa solim! Junioru līga - Somija - Čehija - Baltkrievija - KHL [3 gadi DR], tikai tad AK Bars!
Jā, tikai pirms Kazaņas jau viņš ar spēlēja maiņā, ko pirms sezonas kristīja kā ''trešo''... Viss atkarīgs no tā kā saspēlēsies ar partneriem, redzējām, ka Ābolam, tāpat kā Rautakallio patika izspēlēties ar pirmajām trīs maiņām vienlīdzīgi

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 13:08, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja:
Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.
Ko Tu pin politiku iekšā, vēl jo vairāk 2. pasaules karu! Krievu armija šo karu ar cilvēku masām paņēma, palasi cik daudz kritušo bija krieviem salīdzinājumā ar citām armijām!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 13:08, pirms 11 gadiem
Beidzot viens cilvēks ,kurš izkliedza savu sāpi par attieksmi kādu pauž gan mēdiji ,gan tā saucamie fani ,jeb līdzjutēji!Ja palasa te tos komentārus ,tad no vienas lielas daļas vemt gribas -pilns ar negatīvismu un ķengām!Tādēļ jau mums arī Latvijā nekas labs nenotiek un nespējam savest savu valsti kārtībā!Nožēlojams nūģu bars -tas bija tas ko gribēja pateik Bukarts!!!

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:09, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, tikai pirms Kazaņas jau viņš ar spēlēja maiņā, ko pirms sezonas kristīja kā ''trešo''... Viss atkarīgs no tā kā saspēlēsies ar partneriem, redzējām, ka Ābolam, tāpat kā Rautakallio patika izspēlēties ar pirmajām trīs maiņām vienlīdzīgi
Ja jau Tev patīk matus skaldīt, tad pie pana Šuplera bija tāda maiņa Meija-Džeriņs-Bukarts! Un?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-07 13:10, pirms 11 gadiem
Vidziņš rakstīja: Beidzot viens cilvēks ,kurš izkliedza savu sāpi par attieksmi kādu pauž gan mēdiji ,gan tā saucamie fani ,jeb līdzjutēji!Ja palasa te tos komentārus ,tad no vienas lielas daļas vemt gribas -pilns ar negatīvismu un ķengām!Tādēļ jau mums arī Latvijā nekas labs nenotiek un nespējam savest savu valsti kārtībā!Nožēlojams nūģu bars -tas bija tas ko gribēja pateik Bukarts!!!
Pats ko esi izdarījis VALSTS labā?

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:12, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atšķirībā no Bukarta tevis pieminētā CSKA un PSRS izlases pirmais piecinieks treniņos līdz vemšanai atstrādāja katru sadarbību!
Tad, kad tādi bukarti treniņā strādās lidz vemšanai, lai sāk pļūtīt par improvizēšanu... Sadomājušies te baigie meistari, ibio.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-07 13:14, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pats ko esi izdarījis VALSTS labā?
Nu katrā ziņā savos pāri četrdesmit gados daudz vairāk ,nekā te viena liela daļa ''lielo nolicēju''!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 13:14, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja:
Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.
Piemēram Raguļins, ar ko pat Bobijs Klarks īsti negribēja ielaisties.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 13:16, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kādas muļķības tu raksti? Ja visus radošos spēlētājus vajag ''sist'' jau no mazotnes, tad kas metīs vārtus??? Te nav runa par Kanādām vai Krievijām, kam tur ir lielāki improvizatori, bet kurš metīs vārtus pret tām komandām pret ko ir jāmet- frančiem, norvēģiem, dāņiem u.t.t. Mēs jau pie Nolana to redzam, ka ar mūsu forčekinga ''shēmu'' pretiniekam ir vieglāk spēlēt pret mums, jo viņš zina ko un kā mēs darīsim. Un tikai tad, kad kāds no mūsējiem kaut ko parāda individuāli (Dārziņš pret Franciju OS kvalifikācijā) kaut kas sanāk, jo tās komes negaida no mums ko tādu. Un Bukarts jau te neprasa kaut kādas brīvas rokas uz laukuma, tikai to lai spēlētājiem ļautu domāt, nevis tupi ripas mest prom vai div piespēles un metiens pa vārtiem...
Lai treniņos kačā savus skilus, nevis uz komandas rēķina ceļ savu meistarību... Kad metīs sezonā vairāk par 20 goliem un iedos vismaz tikpat piespēles, tad varēs kaut ko ļurināt par improvizāciju.
Vai Bukarts ir Dinamo pirmo divu maiņu uzbrucējs, ka vinam pienākas privilēģija improvizēt?
Nepļūtī čalīti, ja nepazīsti drēbi!

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:17, pirms 11 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu katrā ziņā savos pāri četrdesmit gados daudz vairāk ,nekā te viena liela daļa ''lielo nolicēju''!
Konkrētāk, jo Tu nemaz nezini, ko šie "lielie nolicēji" ir vai nav darījuši valsts labā!

  +5 [+] [-]

, 2013-04-07 13:20, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja:
Ne jau tāpēc viņi pameta laukumu, bet gan tāpēc, ka kanādieši visu laiku pārkāpa noteikumus, bet tiesneši nesvilpa...
Krievi nekad nav bijuši mīkstie, nevajadzētu šai tautai piedēvēt šīs īpašības, jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz.... Nez vai tautu, kas tupo uz ''masu'' (tāpat kā tagad mikrorajonos naktīs letiņus) vinnēja 2. pasaules karu būtu jāsauc par mīkstajiem.
Tikai nevajag, krievu ziņās lasīji to? Kanādieši pamatīgu spēka spēli spēlēja, krievs pirmo reizi ar kaut ko tādu saskārās. Vecais krievu hokejs bija un ir tehnisks, tehnisks un vēlreiz tehnisks ar n-tajām piespēlēma (skaisti, protams, skatīties, piekrītu). Bet atkal, jaunā laika hokeja viens no galvenajiem spēles komponentiem ir spēle nevienādos sastāvos, kā arī tas pats forcheching un spēka spēle - un uz to arī pats KHL rādās, ka virzās!!!

"jo pats jau ar naktīs gan jau no urlatāniem iemīz"
Tev jau šķiet, ka 3 pret 1 ir varonīgi un godīgi - īsti urlotāni!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 13:24, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Konkrētāk, jo Tu nemaz nezini, ko šie "lielie nolicēji" ir vai nav darījuši valsts labā!
Īsti pat nejūtu vajadzību ,te ieslīgt baigajās diskusijās par katra pašatdevi valsts labā ar cilvēku ,kuru neredzu un nepazīstu!
Tā kā ,visu labu!

     [+] [-]

, 2013-04-07 13:27, pirms 11 gadiem
Vidziņš rakstīja: Īsti pat nejūtu vajadzību ,te ieslīgt baigajās diskusijās par katra pašatdevi valsts labā ar cilvēku ,kuru neredzu un nepazīstu!
Tā kā ,visu labu!
Nu redz, bet Tev pašam citus apd!rst gan patīk! Sāc vien no sevis! Aizej no sākuma sakārto savu māju, tad mājas priekšu, tad ielu, utt.! Skat, cienīt citus un sevi sāksi!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 13:34, pirms 11 gadiem
Pretīgi jau lasīt jūsu komentārus. 90% no jums pat īsti nespēlēja normālajā līmeni, neko, izņemot litrobolu. Piekritīšu ka vienmēr gribas uzvarēt. Tādel secinājumi ))) pasi jūs esat mīkstie un luzeri.
Ne jūs atnācāt uz stadionu atbalstīt, bet ari rakstīt izņemot stulbības nemākat.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 13:34, pirms 11 gadiem
Da labi ,3 treneri vainīgi , un ne pie viena netiek sastāvā ? viņam vienmeŗ kaut kādas atmaskas ,tāpēc jau metjaļurgā spelē..!!!!


Un kad tad dzeltenie rakstijuši ko savādāku ,viņam gan baigā atklāsme Ja viņu tādu čerņu nerakstiitu neviens tos žurnālus nepirktu

  +4 [+] [-]

, 2013-04-07 13:53, pirms 11 gadiem
Dažubrīd šķiet, ka Rīgas Dinamo lielākā problēma ir pārāk lielās mutes spēlētājiem. Par Peku, tiklīdz treneris projām visiem viedoklis. Žēl, jo katram tomēr savs darbs un kompetence. Ja spēlētājs atzīst, ka jau gadu atpakaļ nav bijis vienās domās ar treneri un nav sapratis, ko no viņa prasa, pat necenšoties to noskaidrot, tad nav tālu jāmeklē, kas ir mikroklimata vaininieki.
Lielākā problēma LV sportā ir pārlieka pašapziņa un nespēja redzēt maksimāli aizsniedzamo. Sorry, veči - Jūs darāt milzīgu darbu, ko liela daļa pat nespēj iedomāties, taču komandas sporta veidos ļoti bieži jūtams saliedētības trūkums viena mērķa labā. Šķiet teju vai vienīgi Butauts ir piemērs, kad ārzemju treneris spēj sastrādāties ar pašmāju špīleriem ilgtermiņā. Un tas arī labi atsaucas uz spēlētājiem, jo pēdējā gada laikā VEF spēlētāju komentāri ir daudzkārt piezemētāki un loģiskāki par atsevišķu Rīgas Dinamo spēlētāju viszināšanu.

Katrā ziņā šī intervija mazināja Bukarta vērtību manās acīs.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-07 13:58, pirms 11 gadiem
Protams īsti vīri cīnās [ar Gagarin kausu,šiti Dinamo,par kaut kādu cerību kausu,kur loģika,viņi labāk cinās par kaut kādu mīksto kausu,bet par īstu kausu nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 14:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kungi,kas šo klubu izveidoja, domā kā to noturēt uz ūdens.
Neizdomās, tad tas vienkārši nebūs, un viss. Noies pa burbuli tāpat kā daudz kas cits šai valstī.
Kaut kā agrāk kad Liepājā viss bija labi, Tu par Latviju pat neatcerējies. Liepāja un Liepāja, vēl varbūt varenā BLR tika pieminēta, tagad kad sūdi, tad jau protams jāuzkakā arī mums.

     [+] [-]

, 2013-04-07 14:22, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut kā agrāk kad Liepājā viss bija labi, Tu par Latviju pat neatcerējies. Liepāja un Liepāja, vēl varbūt varenā BLR tika pieminēta, tagad kad sūdi, tad jau protams jāuzkakā arī mums.
Bla,bla,bla.
Purkšķi tik vien tālāk. Man no tā ne silts, ne arī aukts.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-07 14:29, pirms 11 gadiem
Jā,jā Bukartam visi treneri slikti,nenovērtētais talants...Kauns būtu te muti virināt par Peku-un vispār-ko tad deldē to soliņu Dinamo-lai tak brauc pasaulē laimi meklēt!Un iespējas Dinamo viņam bija atliku likām ,kad vēl Šuplera laikos bija maiņa Dzeriņš-Bukarts-Meija.Un regulāri spēlēja.

     [+] [-]

, 2013-04-07 14:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bla,bla,bla.
Purkšķi tik vien tālāk. Man no tā ne silts, ne arī aukts.
Tev pofig sava nekonsekvence?
Tā jau gan ir Tava fiška, nenoliegšu.
Andri 5 pie raksta par LM, nolīdzini ar zemi, bet jau pēc pusstundas mani par mazāku aizrādijumu trollim pie RD raksta, sūti uz uz Z-Koreju.
Turi buru, ko gan mēs bez Tevis darītu, tagad vismaz līdz DEL spēlei var uzjautrināties. Barbosa vai kā to SKA faneli sauc, kad viņu pieķer liekulībā, šis mūk prom, bet Tu vismaz cīnies galam.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-07 16:23, pirms 11 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: ar tādiem pamuļķiem kā tevi - kā pret sienu, labāk maksimāli ignorēt
nu, škiet, lielākais pamuļkis šobrīd te esi Tu. (pārējiem jau esmu uzlicis 'ignorēt')

  +2 [+] [-]

, 2013-04-07 16:24, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kā kurš uztvēra-manās acīs Bukarts cēlās , intervija to apstiprināja,
ja paklausās intervijas, tad visi jau baigie veči...

     [+] [-]

, 2013-04-07 16:37, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ja paklausās intervijas, tad visi jau baigie veči...
No visām intervijām man vislabāk patika kā Sotnieks pateica, ka tagad jau vairs nav jāspēlē par uzvaru, bet gan par to, lai līdzjutēji tevi cienītu, un varētu viņiem acīs paskatīties (nu kkā tā, no galvas precīzi neatceros).

     [+] [-]

, 2013-04-07 16:40, pirms 11 gadiem
beidzot kāds pateica, kas ir kas un tiešām, kur ir jūsu pozitīvismis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-07 20:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani visvairāk pārsteidza tas, ka Bukijs Naģeždas kausa izcīņu uzdrošinās stādīt blakus jebkādiem nopietniem turnīriem. Šis kauss tādiem bukarta stila spēlētājiem bija kā sviestmaize, jo nekāda nopietna sišanās un spēka spēle tur nebija. Jaunie puikas varēja izslidoties uz velna paraušanu.
Mani visvairāk pārsteidz šādu tekstu rakstītāju mūžīgā neapmierinātība ar visu un jebko, un kas laimīgi, ka tik rodas iespēja kādu pakritizēt vai apliet ar mentālām samazgām, nedomājot par ko citu.

Un es varu tikai piekrist tam, ka arī mediji nereti pārāk daudz grēko ar pārmērīgu kritiku, nenovērtējot pozitīvos aspektus. Tieši pozitīvās attieksmes trūkums patiešām ir jūtams, īpaši SA un SA+ (bet ne tikai), kad nereti spēlētāju vai komandu plusi un sasniegumi netiek īpaši akcentēti (ja labi spēlē, tas taču pašsaprotams, ko tur vēl piebilst...), bet negatīvie momenti - kļūdas u.c. - tiek parādīti visspilgtākajā gaismā.
Nevajag nevienu slavēt un pārslavēt, bet pārlieka negatīvo "sasniegumu" akcentēšana un sekojoša kritika rada atbalsi arī citur informācijas laukā, veidojas "domino efekts", un rodas aizvien jauni kritizētāji, daži no kuriem kļūst arī par žultainajiem indes maisiem... Un negatīvisms pieaug...
Tā gan ir problēma visā Latvijas informācijas telpā, ne tikai sporta pasaulē vien. Lamāt visus, kas ir pie varas vai vienkārši ir plašāk pazīstami, neraugoties uz to, kurš cik lielu kritikas devu pelnījis (analizēt, censties domāt objektīvi daudziem ir slinkums) vai pat kritikas vietā varbūt pelnījis uzslavu, daudziem tagad šķiet moderni, stilīgi utt. Izvirtusi un degradējusies tāda "mode"...