Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts "Dinamo", visticamāk, pārdos Dārziņu

"Dinamo", visticamāk, pārdos Dārziņu
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" nākamajā sezonā, visticamāk, vairs nespēlēs tās uzbrukuma līderis Lauris Dārziņš, šorīt kanāla LTV1 raidījumā "Labrīt, Latvija" atzina kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

Viņš informēja, ka uz "Dinamo" galvenā trenera amatu ir jau 10-12 kandidātu. Tāpat Savickis uzsvēra, ka sastāvā gaidāmas izmaiņas. Tā, piemēram, visticamāk, kluba rindās vairs neredzēsim rezultatīvo Lauri Dārziņu, kam, pēc Savicka vārdiem, esot "ambīcijas un piedāvājumi". Dārziņa cena varētu būt no 300 000 līdz 500 000 eiro, vēsta telegraf.lv.

Vēl vairāki spēlētāji varētu pārcelties uz Maskavas "CSKA", kur nākamsezon strādās bijušais "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers. Viņš jau iepriekš bija izteicies, ka savas jaunās komandas sastāvā labprāt redzētu vairākus rīdziniekus, tiesa, konkrētus uzvārdus nenosaucot. "Dinamo" spēlētājiem ir piedāvājumi arī no citiem klubiem, sacīja Savickis. Taču kluba vadība vēlas turpināt sadarbīb ar abiem vārtsargiem - Krisu Holtu un Mikaelu Telkvistu - kuriem izdevās veiksmīga sezona.

Savickis arī uzsvēra, ka kopumā komandas sastāvs un budžets (12 miljoni eiro) būt aptuveni tāds pats kā šajā sezonā.

Izmantotie resursi:
LTV1 / "Labrīt, Latvija!"
Телеграф.lv : Новости Латвии : Политика :...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hybry

 +69 [+] [-]

, 2011-04-04 08:57, pirms 13 gadiem
Cik atceros, Holtam un Dārziņam bija 2. gadu līgumi, tātad viņi nekur vispāri nevar iet. Varbūt Dinamo vadība Lauri atlaistu ja tam ir piedāvājumi no NHL, bet ne taču uz citu KHL komandu.
Slēpts komentārs: makslinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rich4sport
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-04-04 10:01, pirms 13 gadiem
vismaz elitprospects rādā, ka Laurim ir divu gadu līgums, bet mēs jau neredzam kādi ir šī līguma nosacījumi! Būtu dīvaini ja RD pagājušā vasarā kad Laurim beidzās līgums būtu to slēguši tikai uz 1 gadu. Pagaidām izskatās, ka RD plāno nopelnīt ar šo darījumu!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 10:05, pirms 13 gadiem
Hmm... Redz shuplers grib... Redz Savickis jau sacis veidot kkadu scenariju, ka nenosargas... A ko pats Darzinjsh grib? Ja godigi mac shaubas, ka vinjsh gribes, 20% delj atstat gjimeni, un spelet pie tuksham tribinem...

P.S. Man ar liekas, ka vinjam 2g ligumu deva...

 +45 [+] [-]

, 2011-04-04 10:06, pirms 13 gadiem
Da labi! Savickis taču vispār fišku par hokeju nerubī! Visticamāk Dārziņu ar Lūsiņu sajauca vai arī vienkārši gāzi pārelpojies.
Būs viss kārtībā!

 +22 [+] [-]

, 2011-04-04 10:08, pirms 13 gadiem
Nu tik būs par lielu Latviju! Pirmā maiņa: Kanādietis; soms - zviedrs - čehs, slovāks - amerikānis.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 10:09, pirms 13 gadiem
Ja jau līderi pārdod , tad aizvietotājs atrasts ?

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:10, pirms 13 gadiem
ļoti jauki

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 10:11, pirms 13 gadiem
Nu principā domāju, ka Lauris diemžēl nepaliks, bet nu citur bez Miķeļa viņam ies krietni grūtāk. Kas attiecas uz vārtsargiem, manis pēc var palik viens no viņiem un otrais lai ir Lūsiņš, savādāk visi mūsu vārtsargi Rīgas Dinamo savu karjeru ir maigi sakot iesaldējuši!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 10:11, pirms 13 gadiem
Laimīgu ceļu! Vai veiksies citur - laiks rādīs. Nevar teikt, ka Masaļskim veicās. Bet naudiņu nopelnīt vajag.

 +12 [+] [-]

, 2011-04-04 10:14, pirms 13 gadiem
Laurim līgums vēl uz gadu, bet to jau var lauzt un RD dabūtu smuku naudiņu, gribētos Lauri redzēt NHL.

 +56 [+] [-]

, 2011-04-04 10:15, pirms 13 gadiem
Gribētu ieteikt Savicka k-gam nemētāties ar vārdiem(piem. ambīcijas),tas rada nevajadzīgu spriedzi.Kur ir kluba preses sekretārs?Kādu izaugsmi var gaidīt,ja nākošas sezonas budžets jau noteikts?Kā var būt 12 trenera kandidāti?Tas nozīmē,ka nav skaidra kluba spēles stila koncepcija!p.s.Piekrītu Lipmana k-gam,ka "RD"vadība ir tāla no hokeja spēles izpratnes.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 10:16, pirms 13 gadiem
Jāpārdod jau ir tikmēr kamēr ir spēkā līgums, resp. jāļauj kādam to pārpirkt. Ja gaidīs kamēr līgums beigās viņš vienkārši slēgs līgumu ar citu komandu un RD par to neko nesaņems.

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:18, pirms 13 gadiem
Reaktors rakstīja: vai arī visus 3 pārdot CSKA par astro summām
vai tad vēl nav pamanīts, ka hokejā nenotiek pārdošanas, bet tikai maiņas?

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 10:19, pirms 13 gadiem
kalcium rakstīja: Hmm... Redz shuplers grib... Redz Savickis jau sacis veidot kkadu scenariju, ka nenosargas... A ko pats Darzinjsh grib? Ja godigi mac shaubas, ka vinjsh gribes, 20% delj atstat gjimeni, un spelet pie tuksham tribinem...

P.S. Man ar liekas, ka vinjam 2g ligumu deva...
Ja jau Saviskis šorīt publiski TV intervijā pasaka, ka Dārziņu neizdosies noturēt, tad jau tam ir kāds pamats.
Bez tam - Puče raksta, ka RD gribot Dārziņu pārdot. Pie šāda scenārija Dārziņa paša viedoklim ir 0 vērtība - ja klubs pārdod spēlētāja kontraktu, tad spēlētājam nav tiesības atteikties (KHL reglaments)

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 10:19, pirms 13 gadiem
Par vārtsargiem :domāju,ir skaidrs tagad,pēc pērnās sezonas,kurš ir Nr-1.Kāpēc turpināt līgumus ar abiem?Ir mums uz Nr-2 pašiem rezerves.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:20, pirms 13 gadiem
Bolder rakstīja: vai tad vēl nav pamanīts, ka hokejā nenotiek pārdošanas, bet tikai maiņas?
atsevišķos gadījumos pārdošanas KHL notiek - taču tie ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi gadījumi.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 10:22, pirms 13 gadiem
Kā saka ko nevar izdarit par naudu var izdarīt par lielu naudu...

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 10:22, pirms 13 gadiem
ar taaadu politiku( iztirgojot liiderus) RD nekad neko nesasniegs---- max. pl.of otraa kaarta

 +25 [+] [-]

, 2011-04-04 10:24, pirms 13 gadiem
Labāks maksāt tad 300 k Laurim, nekā kaut kādam amītim vai kanādietim. Tomēr mums ir vajadzīgs lokālais varonis un latvietis.

  +9 [+] [-]

, 2011-04-04 10:24, pirms 13 gadiem
Laurim vel ir gada ligums. Lieta tada, ka vina cena augusi. Un Savickis redz iespeju nopelnit.

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:25, pirms 13 gadiem
Savicka vārdiem esot "ambīcijas un piedāvājumi".

Ko nozīmē ambīcijas un piedāvājumi? Lauris ir labs spelētājs un domāju, ka spēlēt par nieka 300k sezonā, jau ir apnicis. Naudas faktoram jau arī ir liela vērtība. CSKA jau nav Krievija, tā ir Maskava, kā paši krievi saka + Tuvu mājām.
Domāju, ka lauris ir meistars un tādam klubam ka Dinamo drīkst izvirzīt savus noteikumus, ja DR tas nepatīk, tad Lauris bez jebkādām problēmām atradīs sev citu darbavietu.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 10:28, pirms 13 gadiem
cskagoal rakstīja: Prognozes piepildas- RD turpmakas sezonas 9-11 vieta
Šķiet, ka tu neizproti vārda "prognoze" jēgu, jebšu tomēr esi Dievs un zini rītdienas notikumus.

 +20 [+] [-]

, 2011-04-04 10:28, pirms 13 gadiem
Uzskatu, ka nav jāmēģina noturēt labākie par katru cenu. Dārziņam ir jātiek NHL, nevis visu mūžu jādzīvojās pa Rīgu. Ilgu laiku spēlējot vienā vietā spēlētāji iesūno. Bet Dinamo ir jāaudzina jaunie, savādāk nebūs kas spēlē izlasē pēc pieciem gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 10:29, pirms 13 gadiem
Cerams ka tiks uz kādu klubu, kas reāli var paņemt gagarina kausu. Šuplers jau visticamāk grib paņemt savējos, tik ko no latviešu bāliņiem grib pārvilkt pie sevis?

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:29, pirms 13 gadiem
Varbūt Dārziņu uz DALu pie tevis?

Q rakstīja: Labāks maksāt tad 300 k Laurim, nekā kaut kādam amītim vai kanādietim. Tomēr mums ir vajadzīgs lokālais varonis un latvietis.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 10:29, pirms 13 gadiem
cskagoal rakstīja: Prognozes piepildas- RD turpmakas sezonas 9-11 vieta
Ko tu atkārtojies? Prātiņš īss?
Visi tavas muļķības jau zin no galvas, tapēc arī neviens neatbild!

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:29, pirms 13 gadiem
vkungs rakstīja: Cik atceros, Holtam un Dārziņam bija 2. gadu līgumi, tātad viņi nekur vispāri nevar iet. Varbūt Dinamo vadība Lauri atlaistu ja tam ir piedāvājumi no NHL, bet ne taču uz citu KHL komandu.
2 vai 10 gadu ligums..tas pilnigi neko nemaina ja mes nezinam kadas veel atrunas ir ligumos,tur var but rakstits Dieva ziimes.Var but atrunats ja kads piedava algu par 30% lielaku ka RD tad RD kaaju prieksaa neliks utt.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-04 10:29, pirms 13 gadiem
Trendy rakstīja: Savicka vārdiem esot "ambīcijas un piedāvājumi".

Ko nozīmē ambīcijas un piedāvājumi? Lauris ir labs spelētājs un domāju, ka spēlēt par nieka 300k sezonā, jau ir apnicis. Naudas faktoram jau arī ir liela vērtība. CSKA jau nav Krievija, tā ir Maskava, kā paši krievi saka + Tuvu mājām.
Domāju, ka lauris ir meistars un tādam klubam ka Dinamo drīkst izvirzīt savus noteikumus, ja DR tas nepatīk, tad Lauris bez jebkādām problēmām atradīs sev citu darbavietu.
Ambīcijas pierādīt sevi pasaules labākajā hokeja līgā - NHL. Ja viņš pārietu uz citu KHL klubu tad diez vai Savickis runātu par ambīcijām.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 10:32, pirms 13 gadiem
vot kad aizies,tad arii čīkstesim!

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:32, pirms 13 gadiem
ja aizies veel dazi LV speletaj tad kas notiks ar RD?klus par legionaru komandu?

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:34, pirms 13 gadiem
Visi danco pie tās stabules ,kura vairāk maksā,sen skaidrs.Cerams ka Miķelis paliks

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 10:35, pirms 13 gadiem
Varbūt Dārziņam tomēr labāk ir paspēlēt citur, un pierādīt sevi kādā no līderkomandām, vai tanī pašā NHL!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 10:36, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ambīcijas pierādīt sevi pasaules labākajā hokeja līgā - NHL. Ja viņš pārietu uz citu KHL klubu tad diez vai Savickis runātu par ambīcijām.
Tiešām ir tāda naiva cerība, ka Nešvila ar Lauri saista baigās cerības? Piedāvās 2virzienu līgumu un dabūs pakaļu plēst pušu Milvokī,vai kur tur viņiem bija fārms.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 10:36, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Ja jau Saviskis šorīt publiski TV intervijā pasaka, ka Dārziņu neizdosies noturēt, tad jau tam ir kāds pamats.
Bez tam - Puče raksta, ka RD gribot Dārziņu pārdot. Pie šāda scenārija Dārziņa paša viedoklim ir 0 vērtība - ja klubs pārdod spēlētāja kontraktu, tad spēlētājam nav tiesības atteikties (KHL reglaments)
Hmmm... tik sūdīgi ar naudām, ka jāpārdod labākais uzbrucējs.... ? Viela pārdomām....

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 10:39, pirms 13 gadiem
Man ir tāda aizdoma,ka nākamā Rīgas Dinamo sezona ,būs bālākā,kāda bijusi līdz šim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 10:42, pirms 13 gadiem
Friday

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:44, pirms 13 gadiem
oh.. lielais runātājs Jurka... Šeit jau sākas spēle "Kurš vairāk?".
Uzskatu, ka Troteram jāspēlē malā! Nav viņš centrs. Ja Dārzs aiziet tad normāli būtu šādi Troters-nezināms centrs-Miķelis. Tad jau redzēs.

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:44, pirms 13 gadiem
Tadjau driz varēsim pa CSKA fanot.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 10:45, pirms 13 gadiem
lauri paņem lidz miķeli

  +7 [+] [-]

, 2011-04-04 10:46, pirms 13 gadiem
newar parmest, gan jau ka ari summas ko piedava Laurim, ir daudz iespaidigakas.

lai veicas dzekam, paldies par jaukajiem mirkliem DR rindas!!!!

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:46, pirms 13 gadiem
Kāds tur NHL. Nu nebūs.

     [+] [-]

, 2011-04-04 10:49, pirms 13 gadiem
Melbārdis rakstīja: Par vārtsargiem :domāju,ir skaidrs tagad,pēc pērnās sezonas,kurš ir Nr-1.Kāpēc turpināt līgumus ar abiem?Ir mums uz Nr-2 pašiem rezerves.
ja tu domā ka tellkvists ir NR. 1 tad tev piekrītu Holtu drīkst pārdot!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 10:49, pirms 13 gadiem
Kā Savickis atver muti - tā pīles lido!

Nu kādas runas varbūt par to, ka Laurim ir labāki piedāvājumi no KHL, ja viņam vēl ir līgums ar Dinamo! Viņš nevar pamest Dinamo, citu KHL klubu dēļ, pat gribēdams! Vienīgais izņēmums ir NHL nevis Šuplers! Tas pats attiecas uz Holtu!

Vispār, vajadzētu atļaut publiski runāt tikai Stepītim!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 10:52, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un ļoti pareizi,ja ir iespēja pārdot un nopelnīt,tad tā arī jādara.Pretējā gadījumā būs kā ar Hosu,nedabūjot neko pretī aizies,tas ir krietni lielāks robs. Visi tie pesimisti var iet paraudāt. Ja notiek pārmaiņas komandā,tad notiek. Tukša vieta nekad nepaliks. Un ja atmet malā ka to tautiešu padarīšanu,tad KHL līmenī nekas vairāk kā viduvēji labs spēlētājs,kādam noteikti var atrast aizvietotāju. Tukša vieta noteikti nepaliks. Būs iespēja Vilkoitam,Podziņiem,Bukartiem utt. Iespējams tajā maiņā atbrīvēja vietu Daugaviņam.
Īstenībā cepure nost Savickim,ja viņš spēj nesēdēt uz spēlētāja kā suns uz siena kaudzes,bet šajā situācijā rast iespēju nopelnīt.

Un es tiešām rēkšu,ja Dārziņš pāries uz CSKA,tur tādu ledus griezēju netrūks. Būs galvenais jautājums,vai viņam pietiks apņēmīgas izsist sev vietu zem saules viņu starpā. Sākumā Šuplers avansā arī varētu viņu likt kādā 1 - 2 maiņā,bet cik ilgi.
Kā arī zinot kā mīl Krievijā jaukties trenera darbā un komandas komplektācijā klubu vadības grožus raustīt,var nākties beigās nožēlot par savu lēmumu. Bet tās jau būs viņa problēmas.
Tikai viens bet, Lauris ir ierobežotais aģents KHL. Un tāds būs vēl 2 gadus.

RD nav problēmu noturēt viņu savā īpašumā KHL.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-04 10:53, pirms 13 gadiem
NEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 10:57, pirms 13 gadiem
Tas jau bija sagaidams. Lidz sezonas sakumam gan jau bus vel lielaki parsteigumi, un iespejams RD bus liepajas metalurgs sastavs. Tas tik butu skaisti. Tad gan mums butu drosha ciina par pedejo vietu ar МЕТАЛЛУРГ НК. JUHUHUUU......

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:01, pirms 13 gadiem
phKRII rakstīja: nu jaa, darzs - troters - redlihs labaakais trijjnieks, par sho trijjnieku toch vajadzeej paruupeeties/patureet.
Saspelejusies!Nhl neviens neprasa,cik ilgi ar ko spele!Tur jau paradas tavs limenis,ka maki pielagoties.Ta doma tikai te

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:01, pirms 13 gadiem
Armands Puče: Normunda Sējēja izpļautā janvāra frāze par „bombu, kas ir īsta bomba”, šajās dienās beidzot iegūst skaidras aprises. Rīgas Dinamo mēģinās pārdot savas komandas rezultatīvāko spēlētāju. To apstiprina kluba galvenais akcionārs.

Tātad ambīcijas ir vadībai nevis Laurim.

  +8 [+] [-]

, 2011-04-04 11:03, pirms 13 gadiem
Bet tas taču ir ļoti labi, ka mūsu spēlētāji ir pietiekošio labi lai būtu leģionāri citur un izraisītu par sevīm interesi.
Dinamo pacēla Lauri, lai tagad pusiis iziet orbītā pelna lielo naudu un dod citiem tādiem "Lauriem" kādu latvijā ir vēl ne viens vien iespēju pacelties caur Dinamo.
Tāpēc jau tas Dinamo ir labs, ka dod līdz šim nebiju iespēju piestrartēt jaunus Latvijas talantus augstā līmenī..
Varam jau savākt pilnīgi visu izlases sastāvu Dinamo un tad baigi cīnīties par gagarinu un varbūt pat tikt tālāk kā šogad, bet kas tad notiks pēc 10 gadiem.. vai tiešām Gagarins ir tas ko mēs gribam, jeb tā ir spēcīga izlase ar 50 - 100 KHL līmeņa spēlētājiem, ko kuriem varbūt 10 būs NHL līmenī..
Manuprāt tas ir tas uz ko ejam.. nevis maksimālas iespējas pacīnīoties par Gagarinu nākamgad

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:05, pirms 13 gadiem
"mūsu maiņa" sabruk?! so sad if so, gribētos redzēt R.Dinamo ierindās, bet nu, ka jau negribētos laist - visu saprotam...lai veicās, Laurix!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:06, pirms 13 gadiem
tiesaam bus jautri ka lauris paries uz CSK!

P:S parmainas jau sakas cerams ka tiesam uzleks velviena latvijas zvaigzne!

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:07, pirms 13 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Armands Puče: Normunda Sējēja izpļautā janvāra frāze par „bombu, kas ir īsta bomba”, šajās dienās beidzot iegūst skaidras aprises. Rīgas Dinamo mēģinās pārdot savas komandas rezultatīvāko spēlētāju. To apstiprina kluba galvenais akcionārs.

Tātad ambīcijas ir vadībai nevis Laurim.
Kapēc Tu Lauri tik zemu vērtē?
Ja viņam šajā vecumā nav ambīcijas, tad varbūt labāk beigt hokeju spēlēt!

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:08, pirms 13 gadiem
bet ja Laurim piedava 600k DR budzets tam par isu ja vienigi jatsakas no OZO

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:10, pirms 13 gadiem
Lai tikai eksperimentē.
Nākamsezon - tukšas tribīnes?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:10, pirms 13 gadiem
Nu.. neviens nav neaizvietojams.

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:10, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Hmmm... tik sūdīgi ar naudām, ka jāpārdod labākais uzbrucējs.... ? Viela pārdomām....
Da labi, klubu hokejs nav klubu futbols! Nu, cik nopelnīs RD pārdodot Dārziņu, pusļimonu, drusku vairāk??? Turklāt viņš būs jāaizstāj, visdrīzāk, ar leģionāru, kas prasīs labu algu.

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:11, pirms 13 gadiem
Es gan neticu, ka Dārziņu varētu aizmainīt uz CSKA. Bija taču runa par Ak Bars. Turklāt kur tad Jūlim pēkšņi Dārziņu savajadzējies, viņam taču tikai padod Demitru, Vašičeku - Gagarina kausa ieguvējus!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:11, pirms 13 gadiem
Yuri rakstīja: Bijis - nebijis tas Dārziņš. Nekas nemainīsies! Tomēr ceru, ka kādā kreivu klubā viņu beidzot piespiedīs spelēt pa īstam!
tas gan, play-offā tā +- statistika palika jau pavisam katastrofāla.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:11, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Da labi, klubu hokejs nav klubu futbols! Nu, cik nopelnīs RD pārdodot Dārziņu, pusļimonu, drusku vairāk??? Turklāt viņš būs jāaizstāj, visdrīzāk, ar leģionāru, kas prasīs labu algu.
pieļauju, ka tiek cerēts uz Daugaviņu nevis leģionāru...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:13, pirms 13 gadiem
Beidzot!
Lai veicas citā komandā.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 11:15, pirms 13 gadiem
phKRII rakstīja: nav slikta doma, par kaadiem, 5 miljoniem .
par 1 milj nopirkt abas malas un pa 4 milj kaadu NHL centru.
Jā, un pa atlikušo naudu tev jaunas ūziņas......
Tāds kasieris atradies, ka bail...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:16, pirms 13 gadiem
NoIQ rakstīja: Jā, un pa atlikušo naudu tev jaunas ūziņas......
Tāds kasieris atradies, ka bail...
Par 5 ļimoniem Puika premjerlīgu pārskatījies

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:16, pirms 13 gadiem
vkungs rakstīja: Cik atceros, Holtam un Dārziņam bija 2. gadu līgumi, tātad viņi nekur vispāri nevar iet. Varbūt Dinamo vadība Lauri atlaistu ja tam ir piedāvājumi no NHL, bet ne taču uz citu KHL komandu.
Kāds vēl NHL Dārziņam? Tad jau drīzāk jāmaina sporta veids
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pieļauju, ka tiek cerēts uz Daugaviņu nevis leģionāru...
It kā jau makā nav kritis tas variants vēl...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Ja jau Saviskis šorīt publiski TV intervijā pasaka, ka Dārziņu neizdosies noturēt, tad jau tam ir kāds pamats.
Bez tam - Puče raksta, ka RD gribot Dārziņu pārdot. Pie šāda scenārija Dārziņa paša viedoklim ir 0 vērtība - ja klubs pārdod spēlētāja kontraktu, tad spēlētājam nav tiesības atteikties (KHL reglaments)
Bet, vai tas nebutu normali, ja profesionals klubs meginatu nopelnit sev naudu?
Manuprat, kapec ne, ja ir iespeja papildinat savu budzetu...
Tik mac saubas, vai Latvija vispar iespejams pelnit(sporta) jo varka tak jasabazh kabatas

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:24, pirms 13 gadiem
vkungs rakstīja: Cik atceros, Holtam un Dārziņam bija 2. gadu līgumi, tātad viņi nekur vispāri nevar iet. Varbūt Dinamo vadība Lauri atlaistu ja tam ir piedāvājumi no NHL, bet ne taču uz citu KHL komandu.
izlasi sportaavīze + rakstu sakarā ar šo un tad pīksti BOMBA beidzot uz galda

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:26, pirms 13 gadiem
phKRII rakstīja: Troteram ar divu gadu.
Troters var lauzt ligumu, ja ir piedavaajums no NHL . par Lauri tochna neatceros , bet man liekas ka bija 2 gadu ligums

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:27, pirms 13 gadiem
NoIQ rakstīja: Bet, vai tas nebutu normali, ja profesionals klubs meginatu nopelnit sev naudu?
Manuprat, kapec ne, ja ir iespeja papildinat savu budzetu...
Tik mac saubas, vai Latvija vispar iespejams pelnit(sporta) jo varka tak jasabazh kabatas
Kas tad viņu bāzīs kabatās?
Filantropi

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:28, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kapēc Tu Lauri tik zemu vērtē?
Ja viņam šajā vecumā nav ambīcijas, tad varbūt labāk beigt hokeju spēlēt!
Tieši pretēji
Lauris grib tikt NHL, tāpēc ir jākāpj pa KHL pakāpieniem, ja viņam tas izdosies - tikai priecāšos
Es uzsvēru kluba ambīcijas vairāk, jo valde grib nopelnīt un kāpēc gan ne, ja AK Bars var un grib izpirkt Laura līgumu + Laurim no algas cipariem žilbs acis- vouv!!!
Vien žēl mūsu labākās maiņas Lauris - Broks - Miķelis. Varbūt Daugava pie šiem iederēsies?

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:28, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tas takir labi ja mūsu spēlētāji citur tiek novērtēti!
Jaunajiem būs vairāk šansu iespraukties satāvā.Es jau redzu ka Dārziņa vieta iespēlē Daugaviņu.
daugavins seit kaju nespers turpmakos 3 gadus! vins teica ka daris visu lai tiktu NHL un nezinu vai caur KHL vins to izdaris

     [+] [-]

, 2011-04-04 11:29, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Da labi, klubu hokejs nav klubu futbols! Nu, cik nopelnīs RD pārdodot Dārziņu, pusļimonu, drusku vairāk??? Turklāt viņš būs jāaizstāj, visdrīzāk, ar leģionāru, kas prasīs labu algu.
Dārzam ir vēl līgums (uz gadu) ar RD, tātad klubs viņu var tikai aizmainīt vai pārdot (kas KHL šad tad gadās) un, domāju, tad ne jau par kaut kādiem 500K... jo tad tiešām nav vērts pārdot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:30, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: bet to,ka Dārzam uz 2 gadi bija,to arī biju dzirdējis.
To Tu biji dzirdējis pirms 2 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:32, pirms 13 gadiem
Porejs,Biezais,Vilkoits un Co visi vārti vaļā....Cerams ka Lauris ies uz augšu...

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 11:33, pirms 13 gadiem
Smieklīgi, kā vairāki latvieši CSKA? Pēc reglamenta krieviem var būt 5 leģionāri.... tad sanāk ka CSKA uz letiņiem balstīsies????

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:34, pirms 13 gadiem
goriks rakstīja: daugavins seit kaju nespers turpmakos 3 gadus! vins teica ka daris visu lai tiktu NHL un nezinu vai caur KHL vins to izdaris
Tik kaut kā hrenova viņam sanāk ar to tikšanu NHL.... pagaidām Sens uz augšu ņem visu ko citu tikai ne Daugavu!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:37, pirms 13 gadiem
Vēl,jau nekur nav rakstīts
Артур Пирожков rakstīja: Letiņi jau no šīs sezonas neskaitās leģionāri KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:42, pirms 13 gadiem
Артур Пирожков rakstīja: Letiņi jau no šīs sezonas neskaitās leģionāri KHL.
Ogo, tas man ir jaunums!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:50, pirms 13 gadiem
divu gadu līgums vēl nenozīmē, ka Dinamo atteiksies no iespējas noeplnīt maiņas darījumā, kurā, iespējams, tiks piedāvāta naudas summa divu Hosu algai.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:50, pirms 13 gadiem
YouTube
- Savickis: «Dinamo» trenera...
kas vel nav redzējis

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 11:50, pirms 13 gadiem
Pieņemu, ka tas piķis, ko kāds piedāvā par Lauri varētu būt tik liels, ka ar to pietiktu gan Spruktam, gan Surovijam, gan vēl dažam labam (Daugavins), tāpēc tik viegli Savickis šķirās no Laura
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 11:52, pirms 13 gadiem
Varu iedomāties, kurus hokejistus Šupis vēlētos redzēt CSKA... Surovijs, Petrovickis. Nu, labi, varbūt vēl Sprukts.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 11:52, pirms 13 gadiem
phKRII rakstīja: nav slikta doma, par kaadiem, 5 miljoniem .
par 1 milj nopirkt abas malas un pa 4 milj kaadu NHL centru.
VAI KALVĪTIM UN SAVICKIM PA JAHTAI...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 11:52, pirms 13 gadiem
Domājams ,ka tas tikai ir sākums.Vēl jau troksni uztaisīs Latvijas izlase un tad būs kārta Rīgas Dinamo.Nav nemaz te ko saspringt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:11, pirms 13 gadiem
uz citu KHL klubu viņš var pāriet tikai ar RD atļauju, par kuru RD cer iekasēt labu naudiņu

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:13, pirms 13 gadiem
Šeit ir jautājums par to vai klubs grib nopelnīt vai paturēt Dārziņu, ja jau Dārziņam ir vēl šis viena gada līgums, ļoti ļoti viņu vajadzētu paturēt, viens no Dinamo atslēgas spēlētājiem!

ekoncis blog
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:15, pirms 13 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Kā Savickis atver muti - tā pīles lido!

Nu kādas runas varbūt par to, ka Laurim ir labāki piedāvājumi no KHL, ja viņam vēl ir līgums ar Dinamo! Viņš nevar pamest Dinamo, citu KHL klubu dēļ, pat gribēdams! Vienīgais izņēmums ir NHL nevis Šuplers! Tas pats attiecas uz Holtu!

Vispār, vajadzētu atļaut publiski runāt tikai Stepītim!
Pārpirks ar visu līgumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 12:17, pirms 13 gadiem
Russian hockey school in Latvia
canlathockey.com
Incompatible Browser | Facebook
Please click like button!

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:19, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Dārzam ir vēl līgums (uz gadu) ar RD, tātad klubs viņu var tikai aizmainīt vai pārdot (kas KHL šad tad gadās) un, domāju, tad ne jau par kaut kādiem 500K... jo tad tiešām nav vērts pārdot!
Kā jau teicu - klubu hokejs nav klubu futbols! Pārdošanas summa būs pusļimona līdz ļimonam, kkur.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 12:19, pirms 13 gadiem
"Slikts tas kareivis,kas negrib kļūt par ģenerāli !" Domāju,ka Lauris vēl grib NHL ... Ja, tomēr viņa ambīcijas aprobežojas ar KHL, tad viņa maciņš būs biezāks, bet meistarība diezin vai no tā daudz iegūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 12:25, pirms 13 gadiem
Nu ja spēlētāji seko Šupleram uz CSKA,tad padomājiet cik labs bija Šuplers!? ai ai nevajadzēja ar Šupleru tā un tagad arī Dārziņu obligāti jāpatur! Kur paliek mans mīļais Dinamo!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 12:27, pirms 13 gadiem
Ko viņi tur ir aprijušies? Abi vartsargi aizvadija labu sezonu. Playoff zaudejam del varsargu sliktas speles. Holts vel ir OK, bet Telkvists tas ir vispār. Nospeleja pa sezonu labi ja 10 speles un pusi no tam zaudeja, kam vinjsh mums vajadziigs.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 12:28, pirms 13 gadiem
Pilnīgi saprotu Lauri- jauns, perspektiivs, labākākie spēlētāja gadi- ir jāpelna nauda dzīvei!

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:29, pirms 13 gadiem
ja godīgi tad žēl, bet nu, kurš vairāk maksā, tur arī iet.

  +6 [+] [-]

, 2011-04-04 12:29, pirms 13 gadiem
Versiju, ka Lauris pārceļas uz Baškīriju un spēlēs blakus draugam Radulovam neviens neizskata?

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:30, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Bija minēts,cik SKA maksā par īri Linčepingai par Vainhandelu un Mortensenu. Ja atmiņa neviļ,tad par Mortensenu tiek maksāts apmēram 600 000 $ bet par Vainhandelu vēl mazāk. + - par abiem Ļimons $$$$
Tātad nekāda naudas pelnīšana nebūs. Dabūs kādu papildus naudu jēdzīgam leģionāram. Tas arī viss.

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:31, pirms 13 gadiem
Yuri rakstīja: Bijis - nebijis tas Dārziņš. Nekas nemainīsies! Tomēr ceru, ka kādā kreivu klubā viņu beidzot piespiedīs spelēt pa īstam!
Tavuprāt viņš šajā sezonā luni laida?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 12:33, pirms 13 gadiem
Varbut tomer Darzins brauc pie Predators? Loti gribetos uz to ceret
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:41, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Varbūt Dārziņš lidos kosmosā ?
Ļoti gribētos,lai viņš kļūtu par pirmo LV kosmonautu
Vienkarsi neredzu nekadu jegu RD vinu mainit uz citu KHL klubu, naudu baigo uz tā nenopelnisi. Vienigais varbut lai dabutu kadus 2-3 speletajus pretīm.

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:43, pirms 13 gadiem
Da bl... savickim naudas nepietiek Majas remontam,sievas gredzeniem,dargiem restoraniem,jo pats nejedz gatavot un tagad kipa izdomajis kaa var dabut vieglu naudu.. Ja piedavas labu naudu,ta Kaut darzinam uz 5 gadi tas ligums.ar personigo masinu aizvedis uz citu klubu

Bet nu jaaa piekritu nav ko Ja grib izaugsmi un parliecinaties savos spekos ta uz citu klubu !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 12:44, pirms 13 gadiem
Vagon rakstīja: Varbut tomer Darzins brauc pie Predators? Loti gribetos uz to ceret
Varbut tu izleksi no loga.Loti gribetos to redzet..

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:46, pirms 13 gadiem
Vagon rakstīja: Ko viņi tur ir aprijušies? Abi vartsargi aizvadija labu sezonu. Playoff zaudejam del varsargu sliktas speles. Holts vel ir OK, bet Telkvists tas ir vispār. Nospeleja pa sezonu labi ja 10 speles un pusi no tam zaudeja, kam vinjsh mums vajadziigs.
Play off zaudējām nevis vārtu sargu dēļ vien. Visi bija vainīgi, ka nespēja rādīt pienācīgu sniegumu aizsardzībā vai uzbrukumā. Punkts. Nedrīkst vainot vienu pie neveiksmes, ja komanda zaudē trīs spēles ar 8:x rezultātu.

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:46, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: visu cieņu Laurim, bet NHL viņam nav pa spēkam
viņa stilā tur neviens nespēlēs
čali, varu tev nosaukt vismaz 10 NHL večus,kas spēlē līdzīgā stilā( un neslikti spēlē) :

Alex Tanguay CGY L 77 21+ 44 65
Danny Briere PHI R 75 32 +31 63
Martin Havlat MIN R 78 22+ 40 62
Nikolai Kulemin TOR L 79 29 +27 56
Ray Whitney PHX L 72 16+40 56
Milan Hejduk COL R 67 21+ 33 54
Martin Erat NSH R 63 17 +32 49
Tyler Ennis BUF L 79 19 +29 48
Mark Recchi BOS R 78 14 +34 48
Jason PominvilleBUF R 70 20+ 27 47
Sergei KostitsynNSH L 74 20 +26 46
Radim Vrbata PHX R 76 18+ 28 46
Michael Cammalleri MTL L 64 17+ 27 44

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:47, pirms 13 gadiem
G`day Mate! rakstīja: Kā Savickis atver muti - tā pīles lido!

Nu kādas runas varbūt par to, ka Laurim ir labāki piedāvājumi no KHL, ja viņam vēl ir līgums ar Dinamo! Viņš nevar pamest Dinamo, citu KHL klubu dēļ, pat gribēdams! Vienīgais izņēmums ir NHL nevis Šuplers! Tas pats attiecas uz Holtu!

Vispār, vajadzētu atļaut publiski runāt tikai Stepītim!
Pēc līgas reglamenta ir taču tā, ka spēlētājam ar spēkā esošu līgumu, citi klubi nevar piedāvāt līgumu par lielāku summu (tieši tamdēļ lai izbeigtu tās entās spēlētāju staigāšanas pa komandām, tikko spēlētājs parāda labu sniegumu, tā kāds ar biezāku maku klāt), palielināt līguma summu var tikai klubs ar kuru spēlētājam jau ir līgums (līdz 30% pieaugums) .

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:47, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un ko RD dabūs ja Dārziņš pēkšņi pāries uz NHL ? Ko vairāk ?!
RD teica ka neliks nekadus skerslus ja bus piedavajums no NHL, Sotnieku ari pagasgad atlaida uz Vašingtonu

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:49, pirms 13 gadiem
Vagon rakstīja: RD teica ka neliks nekadus skerslus ja bus piedavajums no NHL, Sotnieku ari pagasgad atlaida uz Vašingtonu
Nu atlaida un cik talu sotnieks tika ?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:50, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Nu atlaida un cik talu sotnieks tika ?????
Tas jau bija viņa kompetencē parādīt izcilu sniegumu un NHL kluba vadībai novērēt viņu kā derīgu spēlētāju viņu sistēmai.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 12:51, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es tev uzdevu konkrētu jautājumu,ko no tādas pārejas gūtu RD ?
NEKO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 12:56, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kā arī pie reizes varētu nosaukt spēlētāju,kas no Eiropas devies uz NHL pa taisno un tur sācis spēlēt. Ja vari,nosauc.
Bobrovskis

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 13:01, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kā arī pie reizes varētu nosaukt spēlētāju,kas no Eiropas devies uz NHL pa taisno un tur sācis spēlēt. Ja vari,nosauc.
Loti daudzi no KHL varetu mierigi spelet NHL, Radulovs vispar tur butu zvaigzne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 13:04, pirms 13 gadiem
neko dariit.Vieta tuksha nepaliks,buus cita zvaigzne.Kad Hosa aizgaaja,tad uzspideeja Darzins,tagad kaarta nakoshajam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 13:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Varētu,nevarētu,ir cits stāsts. NHL nevajag 26 gadīgas cerības,jo pietiek jaunāku un krietni daudzsološāku.
Jā tu jau labāk zini ko katram NHL klubam tieši vajag 26 hokejista ziedu gadi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 13:20, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu izliecies,vai tiešām tici saviem sapņiem
Labākajā gadījumā,pat pie vēlmes,viņš varētu aizbraukt uz AHL psapēlēt kādu sezonu,divas. Līdzīgi kā vēl 101 sapņotājs no Eiropas.
Labi, tad kāda jēga viņu mainīt uz citu KHL klubu? Ko iegūs RD?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 13:22, pirms 13 gadiem
Vagon rakstīja: Labi, tad kāda jēga viņu mainīt uz citu KHL klubu? Ko iegūs RD?
Naudu.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 13:30, pirms 13 gadiem
Ka cilveki nesaprot. Pardos Darzinu sogad, dabus labu naudu, kur attiecigi vares atlauties labakus legionarus. Izdomas Darzinu paturet sosezon, ok, vins dabus savus punktus, bet nakamgad no Dinamo vins aizies pa pliku velti. Saja zina Dinamo doma ar galvu, nevis kaa dazi Latvijas klubi, citos sporta veidos. Un varat neceret par nhl, Sejejam todien zvanija menedzeris, kurs runaja krieviski.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 13:34, pirms 13 gadiem
nais rakstīja: Ka cilveki nesaprot. Pardos Darzinu sogad, dabus labu naudu, kur attiecigi vares atlauties labakus legionarus. Izdomas Darzinu paturet sosezon, ok, vins dabus savus punktus, bet nakamgad no Dinamo vins aizies pa pliku velti. Saja zina Dinamo doma ar galvu, nevis kaa dazi Latvijas klubi, citos sporta veidos. Un varat neceret par nhl, Sejejam todien zvanija menedzeris, kurs runaja krieviski.
Kapēc Tu domā ka šis darijums, ir tieši tā BOMBA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 13:38, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kapēc Tu domā ka šis darijums, ir tieši tā BOMBA?
SA ir raksta pa so, protams, var ari manities, bet kada starpiba.

     [+] [-]

, 2011-04-04 13:40, pirms 13 gadiem
par kādu tur "palaišanu" jūs te runājat? Runa ir par biznesu un pārdošanu un te tas ka Dārziņam ir līgums uz vēl 1 gadu, pilnīg nespēlē.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 14:28, pirms 13 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Varu iedomāties, kurus hokejistus Šupis vēlētos redzēt CSKA... Surovijs, Petrovickis. Nu, labi, varbūt vēl Sprukts.
Ja Šūpis kaut sev grib ņemt līdzi uz CSKA, tad tas nozīmē, ka Surovija mums nebūs. Žēl.
Dārziņa jautājums ar Šupleru nav jāsaista. Ticamāk, ka uz Lauri met acis kāds stiprais klubs, piem., Loko, bet pretī dod kādu citu spēlētāju un nedaudz naudiņas.
Es šaubos, ka ne-sevišķi-naudīgais CSKA, kuram vēl ne tik sen bija sponsoru problēmas, maksās Dārziņam lielo rubli + Dinamo vēl kompensāciju.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 14:29, pirms 13 gadiem
Uz Dinamo pie Znaroka, visticamāk

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 14:32, pirms 13 gadiem
Lai labāk Dārzinš aiziet nevis Troters .Dārziņš ir slinks , viņš neveido saspēli tajā trīniekā .Galvenais lai paliek Troters ar Miķeli .

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 14:40, pirms 13 gadiem
realais vecis rakstīja: Lai labāk Dārzinš aiziet nevis Troters .Dārziņš ir slinks , viņš neveido saspēli tajā trīniekā .Galvenais lai paliek Troters ar Miķeli .
Tur tev bez shaubaam piekriitu nebuutu Trotters Ar Mikeli nebuutu Darzinjam tada statestika

     [+] [-]

, 2011-04-04 14:42, pirms 13 gadiem
notirgos Darzinu un vel kadu un pretim panems atpakal Hosu,kurs sezona iemetis 10 ripas augstakais un tad jau vel kads jauna trenera milulits bus,bez kura iepirksanas treneris ligumu neparakstis un aida,sezona norakstama

     [+] [-]

, 2011-04-04 14:46, pirms 13 gadiem
donis7 rakstīja: Tagad sāku saprast, kāpēc sākotnēji izskanēja versija par Dārziņa nespēlēšanu izlases sastāvā PČ. Braukt uz izlasi, dabūt traumu un palikt bez jaunā kontrakta... nu, kam tas vajadzīgs!? Ja tev sola vairāk, tad kādēļ lieki riskēt? Un, ja PČ neparāda to sniegumu, kādu no viņa gaida.... tad Dārziņš paliek tikai zaudētājos! Ja vēl piepluso to, ka LHF negrib segt PILNU apdrošināšanu (t.i. par nākamās sezonas līguma summu), tad jautājums par Dārziņa spēlēšanu/nespēlēšanu izlasē, manuprāt, ir izsmelts!
ja,pastulbi tas viss ir,paliekam laikam par hokeja lielvalsti ,ka otrpusdika izlases,kas uz cempi suta otros sastavus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 14:58, pirms 13 gadiem
Tā ir Lipmaņa politika- ar savicka vārdiem.Nevajag cilvēkus ,kuri nogurst no pussezonas ,un negrib spēlet Latvjas izlasē. Sprukstiņu arī vajag pārdot,jo arī nogurst pirms laika,un piekakā faniem dveseli.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 15:05, pirms 13 gadiem
vkungs rakstīja: Cik atceros, Holtam un Dārziņam bija 2. gadu līgumi, tātad viņi nekur vispāri nevar iet. Varbūt Dinamo vadība Lauri atlaistu ja tam ir piedāvājumi no NHL, bet ne taču uz citu KHL komandu.
Viņi var pārdot viņu

     [+] [-]

, 2011-04-04 15:10, pirms 13 gadiem
Tas būs izdevīgi gan Laurim, gan Dinamo. Saprotiet, Laurim vairs Dinamo nav ko darīt, viņš ir augstākas klases spēlētājs un ja vēlas sasniegt kko vairāk par 2. kārtu Play Off, tad pāriešana uz stiprāku klubu nāks tikai par labu viņam. Runājot par DInamo, uz Dārziņa cenu varēs nopelnīt.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 15:16, pirms 13 gadiem
Lauris aizies uz Citu Klubu Buus taka Hosam

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 15:17, pirms 13 gadiem
[quote huet]
Lauris aizies uz Citu Klubu Buus taka Hosam
[/quDarzinam bus labak ka Hossam

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 15:20, pirms 13 gadiem
Ne pirmais ,ne pēdējais ,kuru pārdos, vai kurš pats aizies. Dinamo budžets ir ierobežots,tas jau bija redzams,kad Masaļskim nemaksāja ,cik vēlējās. Ja vien būs piedāvājumi daudzi aizies,jo šeit daudzus notur tikai tas ,ka spēlē savās mājās ,bet samaksa krievu klubos daudziem būtu labāka. OZO pat jebkurā krievu komandā pelnītu ievērojamāki vairāk kā Dinamo.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 15:20, pirms 13 gadiem
Ja Lauris tiek NHL,tad varētu piekrist,ka viņš pamet Dinamo,bet ja viņš aiziet uz citu KHL klubu,tad gan būtu ļoti skumīgi.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 15:21, pirms 13 gadiem
Huet rakstīja: Lauris aizies uz Citu Klubu Buus taka Hosam
Un kas tad Hosam ir,statistika normāla,alga lielāka un līgums vēl uz sezonu.

     [+] [-]

, 2011-04-04 15:21, pirms 13 gadiem
Savickim naudas žēl un tas arī ir izskaidrojus ka visi spēlētāji(tie kas iet)
iess prom,jo neviens netaisās par kapeikām strādāt,FUJ SAVICKIM!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 15:25, pirms 13 gadiem
aigars076 rakstīja: Versiju, ka Lauris pārceļas uz Baškīriju un spēlēs blakus draugam Radulovam neviens neizskata?
Ja Toresens taisās uz NHL, tā varētu būt.

     [+] [-]

, 2011-04-04 15:28, pirms 13 gadiem
Tas, ka Darzins var but loti rezultativs ari citos klubos, pieraada kautvai Cervenkas, un Mareka gadijums, ari vini 21 gadu vecumaa,( kad Darzins nevareeja nostiprinaaties SM, Extraliga) nebija nekas, bet tagad ir top speletaaji KHL.

Cervenka 51 6 6 12 punkti
Mareks 38 7 4 11 punkti
Darzins 13 3 0 3 punkti
Čehijas ekstraliga

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 15:38, pirms 13 gadiem
Lai sākumā skumji izskatās,es Savicki saprotu.Džekam sakapis un ja grib,tad laizam,varbūt cits atvērsies.Nav fakts,ka laurim citā klubā ies kā smērēts.Hossa piemēram-pārmetumi,ka nekapā aizsardzībā,vai ta Laurim nav tas pats.Lai jau izdodas.Neizdosies sezona,tad saimnieki izdarīs slēdzienus.tepat khl var minēt daudz piemēru,ka aiziet čalis uz spicāku klubu,bet sezonas nogalē ir jau atpakaļ.Ar to atgriesanos pēc laika,ka mājās vienmēr pieņems,nu nezinu,diez vai īpasnieks kājas bučos,jo tāpat kā futbolā ir liels svars ir uzticībai klubam.Palasīju krievu vietnes--tur līdzjuteji mūs mierina--jūs vienmēr paņemsiet ar raksturu....cerēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 15:43, pirms 13 gadiem
Bumba rakstīja: vismaz elitprospects rādā, ka Laurim ir divu gadu līgums, bet mēs jau neredzam kādi ir šī līguma nosacījumi! Būtu dīvaini ja RD pagājušā vasarā kad Laurim beidzās līgums būtu to slēguši tikai uz 1 gadu. Pagaidām izskatās, ka RD plāno nopelnīt ar šo darījumu!
piekrītu, pēc gada nāksies palaist par velti, jo konkurētspējīgu līgumu nevarēs iedot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 15:47, pirms 13 gadiem
kgbešņiks debīls paliek

  +7 [+] [-]

, 2011-04-04 15:51, pirms 13 gadiem
argonsxx rakstīja: Hey, Darzin, nepievil mani un paliec Riga, pliiiz man
Paskatoties uz Tavu avataru, viņš vēl ātrāk aizbrauks.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 15:52, pirms 13 gadiem
A ko es teicu par līderu noturēšanu sastāvā, protams tad visi smīkņāja...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 15:57, pirms 13 gadiem
''Vēl vairāki spēlētāji varētu pārcelties uz Maskavas "CSKA"/''

Surovijs, Petrovickis?

Starp citu no Spartaka visticamak tur nākošsezon redzēsim Mikušu

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 16:01, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko es teicu par līderu noturēšanu sastāvā, protams tad visi smīkņāja...
Nevienam tas nebiaj noslēpums, ka Rēdlihs, Dārziņš piekrita spēlēt par smieklīgiem līgumiem jau tad, bet tagad viņi ir vēl pielikuši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 16:18, pirms 13 gadiem
nav dūmu bez uguns sakarā ar Lauri.

     [+] [-]

, 2011-04-04 16:32, pirms 13 gadiem
Pec komentariem spriezot - Kaa gan mums visiem pietrukst muusu hokejs.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 16:32, pirms 13 gadiem
Savickis apgalvo - komandā būs izmaiņas.Jautājums - cik lielas? Varbūt komanda ir izsmēlusi savu potenciālu un ir jābūvē jauna komanda? Ja tā,tad gribētos lai jaunā komanda būtu tiešām jauna.Un es daudz nepārdzīvotu ,ja nākotnes vārdā RD vienu sezonu netiktu PO.Mēs labi zinām kāds bija Lauris 4 gadus atpakaļ. Atvērās Dārziņš,atvērsies arī citi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 16:39, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko es teicu par līderu noturēšanu sastāvā, protams tad visi smīkņāja...
Tikai atšķirība ir tāda ka Dinamo viņš nemaz nav jānotur ja baigi gribētu, jo viņam ir jau līgums, runa iet par līguma pārdošanu RD interesēs, tā kā vari te netaisīties atkal par Zilākalna Martu

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 16:57, pirms 13 gadiem
Slikti. Pavisam slikti. Tas ir slikti. Slikti pavisam tas ir.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 17:07, pirms 13 gadiem
Var redzēt ka Savickis rubi kautko no hoķi , tāds losis

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 17:27, pirms 13 gadiem
Domāju ka nākamā sezona būs beigu sākums.sapirks leģionārus,kas kā parasti sāk spēlēt uz sezonas beigām(ja sāk).jauns treneris.ja nebūs rezultāta no paša sākuma domāju ka ar jauno treneri neauklēsies.pēc tam sāks utis meklēt spēlētājos .vobšim pipec

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 17:45, pirms 13 gadiem
kkā nepārsteidz. ies Marsela pēdās. nu ko - Bukartam visas iespējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: realais vecis

  +3 [+] [-]

, 2011-04-04 17:55, pirms 13 gadiem
realais vecis rakstīja: Štrunts ar Dārziņu .Ir jau ko likt no jaunajiem vietā .Varbūt tad šī maiņa būs ar labāku +/- koificentu .Es uzskatu ka tā ir laba ziņa .Suroviju gan nevajadzētu aizlaist . Hartiganu diez nevar kādam pārdot ?Hossu gan nevajag atpakaļ .Nez vai vajag arī Telkvistu , labāk lai kāds vietējais .Vajadzēja Elisonu pārpirkt .Nu nekļūs Rīgas Dinamo kā Minska - naudiņas par maz , tāpēc nāksies iztikt ar vietējiem kadriem un tas nav slikti .
Surovy mums točna vajag, par Hartiganu nekas nav zināms, Hossa nespīd - viņam līgums uz vēl vienu sezonu ar Kazaņu, Sējējs plāno paturēt Telkvistu, Elisonu nedabūt - jau parakstīja ar Torpedo uz vēlvienu sezonu.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-04 17:56, pirms 13 gadiem
Nu vispār jau bez KHL ir arī citas līgas, kurās Lauris varētu spēlēt. Jāsaka, kā no rītiem saka pans Kleksis, es sapnī redzēju ........... . Lauri lai veicās tur

  +4 [+] [-]

, 2011-04-04 18:11, pirms 13 gadiem
gribētos Dārziņu vēl kādu sezonu redzēt Dinamo rindās.! :/

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 18:28, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Nu atlaida un cik talu sotnieks tika ?????
Dārziņš nav Sotnieks un Nešvila nav Vašingtona! Paskaties Nešvilas LW status! Tik viens pats Kosticins ir ticis tuvu pie 50 punktiem, tālāk pavecais un ar katru sezonu švakāk spēlējošais Salivans un tad divi keksi, kas vairāk atbilst AHL līmenim... tur nekā (Laurim) "nenokožama" nav....

     [+] [-]

, 2011-04-04 18:31, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kā arī pie reizes varētu nosaukt spēlētāju,kas no Eiropas devies uz NHL pa taisno un tur sācis spēlēt. Ja vari,nosauc.
Kuļomins! Tās 5 spēles AHL bija vairāk simboliskas!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 18:39, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Dārziņš nav Sotnieks un Nešvila nav Vašingtona! Paskaties Nešvilas LW status! Tik viens pats Kosticins ir ticis tuvu pie 50 punktiem, tālāk pavecais un ar katru sezonu švakāk spēlējošais Salivans un tad divi keksi, kas vairāk atbilst AHL līmenim... tur nekā (Laurim) "nenokožama" nav....
Muļkibas , pilnīgs sviests - Dārziņš nav NHL spēlētājs .Jūs ko pārfanojušies un akli palikuši .Ar tādu atieksmi kā Dārziņam NHL nav ko darīt ( tas pats kā Hossam jaunākajam) .Nekāda agresivitāte , tikai plika tehnika .Pluss vel tā pašapmierinitāte ar sevi - vienvārd zvaigžņu slimība .Nekas atgirešanās realitātē būs sāpīga .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 18:54, pirms 13 gadiem
Atcerejos Sējēja teikto--pārāk daudz brīvdomātāju---te nu sekas....krievu klubiem leģionaru limits un katra ņemšanu rūpīgi jāpārdomā,nedomāju,ka musu videjos tagad plēsīs ar naudas piedāvājumiem,pie tam no NHL arī kādas ekszvaigznes atbrīvosies.Vairak tas izskatas pēc cenas uzsišanas un nekas vairāk.....

     [+] [-]

, 2011-04-04 18:56, pirms 13 gadiem
imantsbg rakstīja: Atcerejos Sējēja teikto--pārāk daudz brīvdomātāju---te nu sekas....krievu klubiem leģionaru limits un katra ņemšanu rūpīgi jāpārdomā,nedomāju,ka musu videjos tagad plēsīs ar naudas piedāvājumiem,pie tam no NHL arī kādas ekszvaigznes atbrīvosies.Vairak tas izskatas pēc cenas uzsišanas un nekas vairāk.....
Uzsist cenu kam? Cenu ko Dinamo maksās Laurim? LAURIM JAU IR LĪGUMS AR DINAMO

     [+] [-]

, 2011-04-04 19:00, pirms 13 gadiem
cenu grib uzsist spēlētāji,kuriem beidzas līgums.....

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 19:07, pirms 13 gadiem
Ja Lauris tiešām nepaliks RD varbūt tiešām ieraudzīsim Trottiņu spēlējot malā,piemēram Trottiņš-?-Miķelis,protams ja Trottiņš paliks RD.

     [+] [-]

, 2011-04-04 19:08, pirms 13 gadiem
Galvenais, lai ne uz top klubu. Kaut kādu Torpedo, Severstaļ. Dārziņš uz šo brīdi ir stipri pārvērtēts, nekādu stabilu spēli vēl nav parādijis, ši sezonā nav izņēmums, 14 spēles bez vārtiem to pierāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-04 19:38, pirms 13 gadiem
Jauki. Dārziņu saprotu. Pēc tik labas sezonas ir piedāvajumi. Arī Dinamo iegūtu naudu, Dārziņam lielākas iespējas vel stiprākā klubā spēlē, jauns izaicinājums un arī naudiņa vairāk.
Bet par trulo CSKA. Tur nu gan negribu redzēt rīdziniekus. Nē, nē, nē! Kaut gan nauda var darīt savu.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 19:59, pirms 13 gadiem
Marcela81 rakstīja: Surovy mums točna vajag, par Hartiganu nekas nav zināms, Hossa nespīd - viņam līgums uz vēl vienu sezonu ar Kazaņu, Sējējs plāno paturēt Telkvistu, Elisonu nedabūt - jau parakstīja ar Torpedo uz vēlvienu sezonu.
Par Suroviju piekrītu, cerams ka Šuplers nesavāks pie sevis, jo viņš tiešam būtu noderīgs arī nākošajā sezonā, arī Hartigans jau it kā nav slikts, mazliet apspiestu savu slinkumu un palielinātu pašatdevi visas sezonas garumā un būtu ok.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-04 20:19, pirms 13 gadiem
cskagoal rakstīja: uz CSKA pie suplera
nee suplers nodevejs mai*a
Slēpts komentārs: Sārms96
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 21:21, pirms 13 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: ar taaadu politiku( iztirgojot liiderus) RD nekad neko nesasniegs---- max. pl.of otraa kaarta
pie tā jāpierod, ka RD ir KHL virtuvē loma meklēt talantus, ar kuriem apgādāt pārējās maksāt spējīgākās komandas. Paskatieties kāds ir mūsu budžets uz ārējo komandu fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-04 21:43, pirms 13 gadiem
Klubu īpašnieki iegūldījuši savus līdzekļus ne jau lokālpatriotisma dzīti ,bet lai nopelnītu . Komandu sponsori - lai iegūtu sev vēlamus politiskus un ekonomiskus lēmumus valstī ,apgabalā vai pilsētā !
Pērn starpsezonā KHL pieņēma vairākus noteikumus ,kas tieši bija saistīti ar spēlētāju pārdošanu . Tas ir jebkuras profesionālas līgas mērķis - ļaut klubiem nopelnīt izaudzinot vai vienkārši piesaistot talantus ,vēlāk tos izdevīgi pārdodot .
Dārziņa pārdošana ir visai loģiska un laikā , tukša vieta nekad nepaliks . Ir vairāk jāuzticas jaunajiem ,ne jau par velti HK RĪGA tiek uzturēta no RD komandas kopējā budžeta ,no iegūldītās naudas arī te tiek gaidīta atdeve - proti papildinājums galvenajai komandai. RD ir jāienāk vietējiem spēlētājiem tikai to klātbūtne RD spēs uzturēt interesi un aizpildīt tribīnes . Daudzi piekritīs man , ka labāk ar savējiem būt desmitiem nekā bez viņiem - pirmajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-04 21:53, pirms 13 gadiem
Viss iet savu riteejumu - nekaa slikta nav, ka muusu liideri ir pieprasiiti un speelee labaas komandaas, DINAMO jaaaudzee jaunas Latvijas hokeja zvaigzniites.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-04 22:10, pirms 13 gadiem
idioti !

  +2 [+] [-]

, 2011-04-04 22:43, pirms 13 gadiem
lai veicas, viņš ir labs spēlētājs. ne par velti viņu grib...no tādiem leņķiem kā viņš liek iekšā... ir ko aizdomāties

     [+] [-]

, 2011-04-04 23:20, pirms 13 gadiem
Tas nu gan būtu stulbi/skumji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-05 01:22, pirms 13 gadiem
Parasti jau komandas cenšas noturēt labākos un ievākt papildus kādus cilvēkus.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-05 07:45, pirms 13 gadiem
To, ka Laurim ir līgums vēl uz nākošu gadu es viennozīmīgi zinu..
..bet Dinamo var viņu pārdot, ja redz tādas iespējas..
..iespējas nopelnīt uz viņa.
Un man tas sāk nepatikt. Un kā vēl nepatikt.

Gribu Lauri vēl vismaz vienu sezonu redzēt..
Gribu, lai "lidojošā maiņa" paliek tāda, kāda tā ir!
';

     [+] [-]

, 2011-04-05 07:57, pirms 13 gadiem
Tas ka musejos ņem citi klubi tas ir labi. Mums bus vairāk profiseonāli spēlētāji. prekš izlases labak.

     [+] [-]

, 2011-04-05 22:05, pirms 13 gadiem
Ja paturēsim Lauri uz vel kādām 2 sezonām tad cena ju varētu sasniekt
1 000 000.