Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LTV diskusija: Sports un politika

Dāvids Ernštreits un Artūrs Vaiders piedalās diskusijā ar studijas viesiem par pēdējo mēnešu aktuālāko tēmu - sportu un politiku.

1 2 3 4 110 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2014-09-15 18:55, pirms 10 gadiem
Taisnības labad žurnālisti varēja arī pastātīt, cik bieži mūsu politiķi gozējās uz sportistu fona, jo īpaši Vienotība politiķi uz renes sportistiem. Bet savējos jau neaiztiks...

  -1 [+] [-]

, 2014-09-15 19:14, pirms 10 gadiem
Nupat noskatījos. Ieteiktu paskatīties arī citiem. Biju gan gaidījis bišķi ko asāku. Kādu fuņveidīgo jau arī derēja pieaicināt, citādi diskusija izvērtās starp daudzmaz domubiedriem

  +2 [+] [-]

, 2014-09-15 19:53, pirms 10 gadiem
Pučem vajadzētu uzbliest augšā diskusiju, viņam vismaz ir viedoklis.

     [+] [-]

, 2014-09-15 21:49, pirms 10 gadiem
Vareja Armandu Puci pasaukt,domaju ka butu ko teikt... Bet varbut tiesam vajag mainit nosaukumu Nez vai tas ko mainis...

  -3 [+] [-]

, 2014-09-16 11:26, pirms 10 gadiem
Viens no jautājumiem bija:

Kāpēc Rigas Dinamo tribīnēs pulcē tik daudz līdzjutējus?

Atbilde ir ļooti vienkārša:

Latvijas lidzjutējs ir noilgojies pēc augstas klases sporta sacensībām?

Uz ko lai Latvijas sporta līdzjutējs iet piemēram galvaspilsētā Rīgā?

Uz SMS Virslīgu kur spēlē totalizatoru pārņemti prāti un necenzētā valodā runājoši cilvēki? Uz ko? Uz VEF Rīga iet skatīties kā tur pa laukuma skraida 3-4 nēģeri un Latviešu puikas soliņu silda?

Līdzjutēji kuri iet uz Arena Riga un fano par Dinamo nefano par Krievijas politiku un Putinu! Bet iet un bauda augstas klases sportu!

Jā, reģionos ir savas basketbola komandas kuras spēlē pieklājīgā līmenī, bet Rīgā no augstas klases sporta vispār nav ko redzēt!! Jā, nu jau 7to gadu izņēmums ir Rīgas Dinamo! Un arī publika kas tur apgrozās ir gana pieklājīgā, tā nav futbola publika kas ir nepieklājīga!

Ne jau pa velti uz hokeju iet ģimenes ar bērniem, tur ir droši un patīkami!

Tās ģimenes ietu arī uz futbolu, bet piedodiet, tur nav radīti tam apstākļi! Ko lai tie vecāki rāda un māca tam bērnam skatoties futbolu? Neko!!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-16 11:35, pirms 10 gadiem
Kad bija jautājums par to vai vajag Dinamo sponsorēt no valsts uzņēmumiem un A Vrubļevskis sāka stāstīt par to kāds ir Olimpiskās komandas budžets Olimpiskajā gadā (tas ir 1 milj eiro uz VISU komandu) un ka Dinamo budžets gadā ir 10it Olimpisko komandu budžeti un ja valsts uzņēmumi atbalstītu Dinamo tad tā būtu atņemta nauda Latvijas sportam.. tad kad Aldonis to teica tad Ernštreits iesmējās un teica "ā tad jūs to tā saskatāt" - tajā brīdi prasījās Ernštreitam pa ausīm ielikt par to frāzi!

Ja valsts sāk atbalstīt Dinamo no sava maka tad jābrauc prom no šīs valsts!

15 milj eiro katru gadu privātam klubam - pa 15 milj eiro var uzcelt normālu v-atlētikas manēžu lai mūsu sportistiem ziemā nav jāmētājas kā Dieva nepieņemtiem pa pasauli, bet var trenēties savās mājās!

Pa šo naudu var nodrošināt mūsu elites sportistus un atbalstīt jaunatnes sportu pēc pilnas programmas ne vienu gadu vien!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-16 12:04, pirms 10 gadiem
sandis444444- Vrubļevskis jau nu tas īstais "apdalītais" Ja nav slinkums, pastudē, ar kādām summām operē LOK un kur tās paliek (LOK un Olimpiskās komandas budžeti nav viens un tas pats, bet tomēr...): LATVIJAS OLIMPISKĀS KOMITEJAS 2014. GADA...
Attiecībā uz Dinamo (ne)sponsorēšanu no valsts puses gan viņam var tikai piekrist.

  -2 [+] [-]

, 2014-09-16 12:06, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viens no jautājumiem bija:

Kāpēc Rigas Dinamo tribīnēs pulcē tik daudz līdzjutējus?

Atbilde ir ļooti vienkārša:

Latvijas lidzjutējs ir noilgojies pēc augstas klases sporta sacensībām?

Uz ko lai Latvijas sporta līdzjutējs iet piemēram galvaspilsētā Rīgā?

Uz SMS Virslīgu kur spēlē totalizatoru pārņemti prāti un necenzētā valodā runājoši cilvēki? Uz ko? Uz VEF Rīga iet skatīties kā tur pa laukuma skraida 3-4 nēģeri un Latviešu puikas soliņu silda?

Līdzjutēji kuri iet uz Arena Riga un fano par Dinamo nefano par Krievijas politiku un Putinu! Bet iet un bauda augstas klases sportu!


Jā, reģionos ir savas basketbola komandas kuras spēlē pieklājīgā līmenī, bet Rīgā no augstas klases sporta vispār nav ko redzēt!! Jā, nu jau 7to gadu izņēmums ir Rīgas Dinamo! Un arī publika kas tur apgrozās ir gana pieklājīgā, tā nav futbola publika kas ir nepieklājīga!

Ne jau pa velti uz hokeju iet ģimenes ar bērniem, tur ir droši un patīkami!

Tās ģimenes ietu arī uz futbolu, bet piedodiet, tur nav radīti tam apstākļi! Ko lai tie vecāki rāda un māca tam bērnam skatoties futbolu? Neko!!
pieklājīga publika - pats savām acīm esmu redzējis, kā līdzjutējs apčurājās, paši uz savām kājām nespēj iziet no arēnas un tie, kas spēj - pie ieejas izgrūsta visas sievietes, bērnus un vecus cilvēkus

     [+] [-]

, 2014-09-16 12:15, pirms 10 gadiem
Līdzjutējs Jānis mums grib piespēlēt savu nesmuko sievu ar visu draņķīgo sievasmāti.

     [+] [-]

, 2014-09-16 12:20, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: pieklājīga publika - pats savām acīm esmu redzējis, kā līdzjutējs apčurājās, paši uz savām kājām nespēj iziet no arēnas un tie, kas spēj - pie ieejas izgrūsta visas sievietes, bērnus un vecus cilvēkus
Tev gadījusies ļooti slikta publika! Es cik esmu bijis uz Dinamo spēlē nekā tāda nav bijis!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-16 12:21, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viens no jautājumiem bija:

Kāpēc Rigas Dinamo tribīnēs pulcē tik daudz līdzjutējus?

Atbilde ir ļooti vienkārša:

Latvijas lidzjutējs ir noilgojies pēc augstas klases sporta sacensībām?

Uz ko lai Latvijas sporta līdzjutējs iet piemēram galvaspilsētā Rīgā?

Uz SMS Virslīgu kur spēlē totalizatoru pārņemti prāti un necenzētā valodā runājoši cilvēki? Uz ko? Uz VEF Rīga iet skatīties kā tur pa laukuma skraida 3-4 nēģeri un Latviešu puikas soliņu silda?

Līdzjutēji kuri iet uz Arena Riga un fano par Dinamo nefano par Krievijas politiku un Putinu! Bet iet un bauda augstas klases sportu!


Jā, reģionos ir savas basketbola komandas kuras spēlē pieklājīgā līmenī, bet Rīgā no augstas klases sporta vispār nav ko redzēt!! Jā, nu jau 7to gadu izņēmums ir Rīgas Dinamo! Un arī publika kas tur apgrozās ir gana pieklājīgā, tā nav futbola publika kas ir nepieklājīga!

Ne jau pa velti uz hokeju iet ģimenes ar bērniem, tur ir droši un patīkami!

Tās ģimenes ietu arī uz futbolu, bet piedodiet, tur nav radīti tam apstākļi! Ko lai tie vecāki rāda un māca tam bērnam skatoties futbolu? Neko!!
Tie fani ,kuri atzīst tikai augstas klases sportu ,būtībā ir modes fani .Slikti ,ka Latvijā ļoti vāji veidojās savu novadu pilsētu fani .Piemēram normālā valstī Liepājas,Ogres fani nekad neatbalstītu Dinamo ,jo viņiem ir savas hokeja komandas.Es piemēram pat nepieminot politiku ,uzskatu ,ka ASK un pēc tam Dinamo un VEF ir nodarījuši lielu ļaunumu ,atraujot fanus no savām komandām basketbolā ,futbolā,hokejā ,volejbolā un joprojām uzskatu ,ka Latvijai nav vajadzīgi superklubi.

     [+] [-]

, 2014-09-16 12:25, pirms 10 gadiem
elements rakstīja: sandis444444- Vrubļevskis jau nu tas īstais "apdalītais" Ja nav slinkums, pastudē, ar kādām summām operē LOK un kur tās paliek (LOK un Olimpiskās komandas budžeti nav viens un tas pats, bet tomēr...): LATVIJAS OLIMPISKĀS KOMITEJAS 2014. GADA...
Attiecībā uz Dinamo (ne)sponsorēšanu no valsts puses gan viņam var tikai piekrist.
11 milj eiro uz visu Latviju? Atgādināšu ka LOk nav tā mazākā saimniecība kas jāapsaimnieko!

Izlasi līdz galam rakstu un tad padomā vai ar tiem 11 milj eiro pietiek un var dzīvot bēdu nezinot ja !

Atgādināšu ka Dinamo Riga vieniem pašiem budžets ir 12-15 milj eiro un Dinamo organizācijā ir tikai aptuveni 25-30 Latvijas sportisti!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 12:32, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Tie fani ,kuri atzīst tikai augstas klases sportu ,būtībā ir modes fani .Slikti ,ka Latvijā ļoti vāji veidojās savu novadu pilsētu fani .Piemēram normālā valstī Liepājas,Ogres fani nekad neatbalstītu Dinamo ,jo viņiem ir savas hokeja komandas.Es piemēram pat nepieminot politiku ,uzskatu ,ka ASK un pēc tam Dinamo un VEF ir nodarījuši lielu ļaunumu ,atraujot fanus no savām komandām basketbolā ,futbolā,hokejā ,volejbolā un joprojām uzskatu ,ka Latvijai nav vajadzīgi superklubi.
Kad uz futbola Latvijā ir gājuši cilvēki?

Un reģioni nekad nav sūdzējušies ka piemēram uz basketbolu iet maz cilvēki (to ka tribīnēs ir daudz cilvēku to var redze arī Sportacentra translācijās no LBL spēlēm)!

Par futbolu jau izstāstiju iepriekš kāpēc tur cilvēki neiet un neies!

Volejbols apgrozās tikai ap Rīgu, jā ir komanda arī Daugavpilī un arī volejbols nevar sūdzēties ka cilvēki nenāk!

Es uzskatu ka Dinamo un VEF neatņem lidzjutējus reģionu komandām!

     [+] [-]

, 2014-09-16 13:28, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kad uz futbola Latvijā ir gājuši cilvēki?

Un reģioni nekad nav sūdzējušies ka piemēram uz basketbolu iet maz cilvēki (to ka tribīnēs ir daudz cilvēku to var redze arī Sportacentra translācijās no LBL spēlēm)!

Par futbolu jau izstāstiju iepriekš kāpēc tur cilvēki neiet un neies!

Volejbols apgrozās tikai ap Rīgu, jā ir komanda arī Daugavpilī un arī volejbols nevar sūdzēties ka cilvēki nenāk!


Es uzskatu ka Dinamo un VEF neatņem lidzjutējus reģionu komandām!
Shosezon Schenker liigaa athriezhas arii Kuldiigas volejbola komanda.

     [+] [-]

, 2014-09-16 13:41, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kad uz futbola Latvijā ir gājuši cilvēki?

Un reģioni nekad nav sūdzējušies ka piemēram uz basketbolu iet maz cilvēki (to ka tribīnēs ir daudz cilvēku to var redze arī Sportacentra translācijās no LBL spēlēm)!

Par futbolu jau izstāstiju iepriekš kāpēc tur cilvēki neiet un neies!

Volejbols apgrozās tikai ap Rīgu, jā ir komanda arī Daugavpilī un arī volejbols nevar sūdzēties ka cilvēki nenāk!


Es uzskatu ka Dinamo un VEF neatņem lidzjutējus reģionu komandām!
Kad uz futbola Latvijā ir gājuši cilvēki? - 80jos gados gāja - pats esmu sēdējis pilnā Daugavas stadionā. Uz izlašu spēlēm arī Skonto stadions ir bijis pilns (vienīgo reizi kad tur biju - tas bija pilns)


Es uzskatu ka Dinamo un VEF neatņem lidzjutējus reģionu komandām!

loģiski, ka tiešā veidā neatņem, taču šo komandu esamība arī neveicina reģionu sporta pasākumu apmeklētību. Drīzāk jau otrādi... Taču lielākais iemesls tomēr būs pašu reģionālo klubu nespēja (varbūt arī neprasme) atvilkt vietējos līdzjutējus uz saviem pasākumiem.

     [+] [-]

, 2014-09-16 14:18, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Kad uz futbola Latvijā ir gājuši cilvēki? - 80jos gados gāja - pats esmu sēdējis pilnā Daugavas stadionā. Uz izlašu spēlēm arī Skonto stadions ir bijis pilns (vienīgo reizi kad tur biju - tas bija pilns)


Es uzskatu ka Dinamo un VEF neatņem lidzjutējus reģionu komandām!

loģiski, ka tiešā veidā neatņem, taču šo komandu esamība arī neveicina reģionu sporta pasākumu apmeklētību. Drīzāk jau otrādi... Taču lielākais iemesls tomēr būs pašu reģionālo klubu nespēja (varbūt arī neprasme) atvilkt vietējos līdzjutējus uz saviem pasākumiem.
Taču lielākais iemesls tomēr būs pašu reģionālo klubu nespēja (varbūt arī neprasme) atvilkt vietējos līdzjutējus uz saviem pasākumiem.
Nenoliedzami,kas vājais sporta mārketings ir vājais ķēdes posms tam, lai reģionos līdzjutējus piesaistītu sporta arēnām.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 14:28, pirms 10 gadiem
Ļoti skaidri lietas pa plauktiņiem saliek Andris Kudors. Pateica daudzas svarīgas lietas.

Nesaprotama bija diskusijas dalībnieku analīze par iespējamām alternatīvām Dinamo spēlēšanai citā līgā. Kāds sviests?! Vai tad nav skaidrs, ka Dinamo īpašniekiem, naudas devējiem vispār nekāda cita līga neinteresē? Tas tak naivums- domāt, ka Putins caur Makarova rokām dos naudu Dinamo spēlēšanai Somijas vai Zviedrijas līgā.

Ja grib spēlēt normālas valsts līgā, tad jādibina jauna komanda ar jaunu nosaukumu un pilnīgi citu finansējuma avotu.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-16 14:35, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Ļoti skaidri lietas pa plauktiņiem saliek Andris Kudors. Pateica daudzas svarīgas lietas.

Nesaprotama bija diskusijas dalībnieku analīze par iespējamām alternatīvām Dinamo spēlēšanai citā līgā. Kāds sviests?! Vai tad nav skaidrs, ka Dinamo īpašniekiem, naudas devējiem vispār nekāda cita līga neinteresē? Tas tak naivums- domāt, ka Putins caur Makarova rokām dos naudu Dinamo spēlēšanai Somijas vai Zviedrijas līgā.

Ja grib spēlēt normālas valsts līgā, tad jādibina jauna komanda ar jaunu nosaukumu un pilnīgi citu finansējuma avotu.
daudziem nav nekādas sajēgas, kas darās citu valstu hokeja līgās
neviena Rietumeiropas hokeja līga neņems Latvijas klubu pie sevis. tā ir utopija un lēta demagoģija...
vienīgās valstis, kas savās līgās ņems ir Baltkrievija un Krievija...
Somijā un Zviedrijā jau ir mēģināts iefiltrēties, bet saņemts stingrs - nē!
p.s. Zviedrija piemēram ir atteikusies pat Dānijas un Norvēģijas klubus savās līgās uzņemt...

  +3 [+] [-]

, 2014-09-16 14:37, pirms 10 gadiem
Patīkams pārsteigums bija Mārtiņš Rubenis- viens no tiem sportistiem, kurš ir vairāk nekā tikai sportists. Spējīgs skatīties plašāk. Šādā sarunā ļoti būtu iederējies Arturs Irbe.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 14:37, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Ļoti skaidri lietas pa plauktiņiem saliek Andris Kudors. Pateica daudzas svarīgas lietas.

Nesaprotama bija diskusijas dalībnieku analīze par iespējamām alternatīvām Dinamo spēlēšanai citā līgā. Kāds sviests?! Vai tad nav skaidrs, ka Dinamo īpašniekiem, naudas devējiem vispār nekāda cita līga neinteresē? Tas tak naivums- domāt, ka Putins caur Makarova rokām dos naudu Dinamo spēlēšanai Somijas vai Zviedrijas līgā.

Ja grib spēlēt normālas valsts līgā, tad jādibina jauna komanda ar jaunu nosaukumu un pilnīgi citu finansējuma avotu.
Pirmajām 2 rindkopām Tev piekrītu.

savukārt, par trešo - Baldonieks pareizi pateica, tur (Somijā vai Zviedrijā) mūs neviens negaida un arī neņems, pat ja ļoti gribēsim.

     [+] [-]

, 2014-09-16 14:44, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmajām 2 rindkopām Tev piekrītu.

savukārt, par trešo - Baldonieks pareizi pateica, tur (Somijā vai Zviedrijā) mūs neviens negaida un arī neņems, pat ja ļoti gribēsim.
Es to neapstrīdu. Vienkārši saku to, ka pat ja kaut kas tāds būtu iespējams, tad ne jau ar Rīgas Dinamo un tiem finansējuma avotiem, kas šai komandai ir apakšā.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 15:03, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taču lielākais iemesls tomēr būs pašu reģionālo klubu nespēja (varbūt arī neprasme) atvilkt vietējos līdzjutējus uz saviem pasākumiem.
Nenoliedzami,kas vājais sporta mārketings ir vājais ķēdes posms tam, lai reģionos līdzjutējus piesaistītu sporta arēnām.
Nav vajadzīgs baigais mārketings lai dabūtu lidzjutējus futbola stadionā!

Vienkārši vajag sakoptu un tīru vidi radīt ap stadionu un protams lai cilvēki ar kuriem Tu sēdi stadionā nekādīgi neapdraud ne Tevi ne Tev tuvos cilvēku kas nereti arī notiek futbolā!

Protams arī šī necenzētā leksika kas nāk arī no pašiem futbolistiem un treneriem (nerunājot par tribīnēm) nepievilina lidzjutējus šajos stadionos!

Un kas pats galvenais - lai komandas kas sacenšas uz laukuma dara to GODĪGI!

Tas futbols kāds tiek spēlēts šodien Virslīgā, tas nav tīrs futbols un pats galvenais ka šie ar totalizatora sērgu pārņemtie klubi un spēlētāji aizēno to labo ko dara tie klubi kas spēlē GODĪGU spēli!

Skumjākais ir tas ka LFF nedara pilnīgi neko!! Gadiem par to runā, bet netiek darīts nekas!!

     [+] [-]

, 2014-09-16 15:15, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nav vajadzīgs baigais mārketings lai dabūtu lidzjutējus futbola stadionā!

Vienkārši vajag sakoptu un tīru vidi radīt ap stadionu un protams lai cilvēki ar kuriem Tu sēdi stadionā nekādīgi neapdraud ne Tevi ne Tev tuvos cilvēku kas nereti arī notiek futbolā!

Protams arī šī necenzētā leksika kas nāk arī no pašiem futbolistiem un treneriem (nerunājot par tribīnēm) nepievilina lidzjutējus šajos stadionos!

Un kas pats galvenais - lai komandas kas sacenšas uz laukuma dara to GODĪGI!

Tas futbols kāds tiek spēlēts šodien Virslīgā, tas nav tīrs futbols un pats galvenais ka šie ar totalizatora sērgu pārņemtie klubi un spēlētāji aizēno to labo ko dara tie klubi kas spēlē GODĪGU spēli!

Skumjākais ir tas ka LFF nedara pilnīgi neko!! Gadiem par to runā, bet netiek darīts nekas!!
kāpēc Tu īpaši izcel futeni??? Nemanīju, ka Namejs būtu to savā komentā pieminējis... nedomāju, ka futbols pats par sevi ir baigais kairinātājs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-16 15:56, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Ne tikai Zviedrija, bet arī mūsu klubi ir tieši tādi paši, jo atsaka Lietuvas,Igaunijas klubiem dalību LAČā. Tas tak nav svarīgi, Zviedrija,Vacija vai Latvija, jo tie ir papildus izdevumi klubiem un tajos neviens nav ieinteresets.
Tapec jau jāsāk ar sevīm un tad var želoties par citiem.
Volx! Cik atceros, Tu tā kā biji LČ kvēlākais atbalstītājs Jeb ir kas mainījies??

Tev vajag Tev sirdij vistuvākajā līgā komandeles, kas grauj līgas tēlu?? Pats labi atceries, kāadas vienmēr ir bijušas problēmas ar leišiem... Tas pats arī attiecībā uz igauņiem.

Ko mums šobrīd dotu kāda pusjēla leiši vai eestu komanda? Iespējams, atkal būtu finanšu problēmas, uz spēlēm ierastos 13 cilvēku sastāvā u.t.t. Bez tam, nav jau mūsu komandām tā rocība tik liela, lai brīvi regulāri ārpus Latvijas braukātos... Ja vēl tas būtu nopietns pastiprinājums līgai...

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 15:58, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Ne tikai Zviedrija, bet arī mūsu klubi ir tieši tādi paši, jo atsaka Lietuvas,Igaunijas klubiem dalību LAČā. Tas tak nav svarīgi, Zviedrija,Vacija vai Latvija, jo tie ir papildus izdevumi klubiem un tajos neviens nav ieinteresets.
Tapec jau jāsāk ar sevīm un tad var želoties par citiem.
hmm..kur es žēlojos?
vienkārši izstāstu daudziem diletantiem, kas te grib lai Dinamo Rīga vai kāds cits superklubs startētu kādā Eiropas līgā nevis pie krieviem...
tas nav iespējams!
p.s. ne tikai šeit SC, daudz cilvēki vienkārši nesaprot kāpēc Dinamo Rīga nestartē Zviedrijā vai Somijā, bet gan KHL...viņiem liekas tas ir viss vienkārši pārmesties ar krievu naudas balstītu klubu uz rietumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 16:28, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Kad uz futbola Latvijā ir gājuši cilvēki? - 80jos gados gāja - pats esmu sēdējis pilnā Daugavas stadionā. Uz izlašu spēlēm arī Skonto stadions ir bijis pilns (vienīgo reizi kad tur biju - tas bija pilns)


Es uzskatu ka Dinamo un VEF neatņem lidzjutējus reģionu komandām!

loģiski, ka tiešā veidā neatņem, taču šo komandu esamība arī neveicina reģionu sporta pasākumu apmeklētību. Drīzāk jau otrādi... Taču lielākais iemesls tomēr būs pašu reģionālo klubu nespēja (varbūt arī neprasme) atvilkt vietējos līdzjutējus uz saviem pasākumiem.
Klubiem nav tradīciju, šodien viņš ir, rīt nav, 95% sportistu kas sevi uzskata par profesionāļīem, aizbraukuši. Cilvēkiem nav uz ko iet skatīties.
Visi tirgus dalībnieki cīnās par to cilvēciņu, lai viņš nāk pie viņiem savā brīvajā laikā, bet diemžēl sports ar savu pārpalikumu tur zaudē.
Uz amatieru teātra izrādēm un zabegalovkām kas tirgo izlejamo spirtu arī neiet cilvēki.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-16 17:40, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Klubiem nav tradīciju, šodien viņš ir, rīt nav, 95% sportistu kas sevi uzskata par profesionāļīem, aizbraukuši. Cilvēkiem nav uz ko iet skatīties.
Visi tirgus dalībnieki cīnās par to cilvēciņu, lai viņš nāk pie viņiem savā brīvajā laikā, bet diemžēl sports ar savu pārpalikumu tur zaudē.
Uz amatieru teātra izrādēm un zabegalovkām kas tirgo izlejamo spirtu arī neiet cilvēki.
Tā gan nav ,jo uz amatieru teātru izrādēm zāles ir labi piepildītas ,protams tas pateicoties tam ,ka latviešiem ļoti patīk teātris ,un daudzi grib redzēt kā paziņas tēlo.Arī uz novadu čempionātiem futenē,basketbolā un hokejā cilvēki nāk ,bet mazāk ,kā pirms septiņiem gadiem.Tas ,ka manas paaudzes cilvēkiem ir nostalģija pēc psrs čempjiem ir saprotams ,bet diemžēl ASK,Dinamo un VEF arī jaunatni pieradināja pie superklubliem,un līdz ar to mazināja jaunatnes intresi par saviem čempionātiem .Būtībā nogalināja tos asnus ,kas labi dīga 90 gados un 2000 pirmajā pusē.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 17:46, pirms 10 gadiem
Interesanti, ka nav taču pat skaidrības par Rīgas, tas kas Dinamo, tradīcijām. Vieni pauž, ka pavisam jauns klubs (pārvarā Latvijā), vieni (pārsvarā Krievijā) velk pakaļ visu PSRS laiku bagāžu. Kā tad ir īsti? Arī Balderis dažos sarakstos ir viens no nevis PSRS čempionātu, bet Kremlina huilo līgas (KHL) visu laiku rezultatīvākajiem spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-16 17:57, pirms 10 gadiem
Principā pašās raidījuma beigās patriotiskais līdzjutējs Jānis pāris vārdos izteica visu Ģinamas fanu būtību un domāšanu: "Esam gatavi s*kāt jebkuram. Ka tik hokejs ir".
Šie ir īsti fani, kuriem dzīvē svarīgāka par finansiālu labklājību, valsts drošību un, visdrīzāk, arī paša ģimeni, ir skatīšanās uz kaučuka dzenāšanu. Bet tikai ar nosacījumu, ka augstā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-16 19:07, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Atceries kas darījās Liepājas hallē pirmos gadus pēc komandas nodibināšanas, AEHL spēlēs? Brīžiem nebija kur adatai nokrist bet neatceros, ka toreiz būtu bijis kāds mārketings
Tos laikus ir grūti pievilkt mūsdienu skatītāju prasībām, jo tad hokejs Liepājā bija jauns sporta veids.Arī Liepājā tad bija modes lieta doties uz hokeju jeb ledus halli.
Mūsdienu realitātes prasa, lai ledus hallē būtu pieejama vairāk par vienu alus, ēdienu un citu dzērienu tirdzniecības vietu, jo skatītāji nevēlas visu pārtraukumu nomīcīties rindā pēc vēderu piepildāmām lietām, kas ir neatņemama hokeja skatīšanās sastāvdaļa. Tāpat suvenīru tirdzniecībai ar kluba simboliku jābūt normālā līmenī. Kas tas par līdzjutēju, kurš nevar normāli halles veikaliņā nopirkt hokeja kreklu ar kluba simboliku. Vai vismaz šallīti. Utt.
Jā, tas viss prasa zināmus ieguldījumus no halles un kluba puses, bet ar laiku tas var atmaksāties.

     [+] [-]

, 2014-09-16 19:11, pirms 10 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Principā pašās raidījuma beigās patriotiskais līdzjutējs Jānis pāris vārdos izteica visu Ģinamas fanu būtību un domāšanu: "Esam gatavi s*kāt jebkuram. Ka tik hokejs ir".
Šie ir īsti fani, kuriem dzīvē svarīgāka par finansiālu labklājību, valsts drošību un, visdrīzāk, arī paša ģimeni, ir skatīšanās uz kaučuka dzenāšanu. Bet tikai ar nosacījumu, ka augstā līmenī.
Kārtīga futbola fana komentārs. Paldies par nodemonstrēto intelektu.
1 2 3 4 110 komentāri