Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlases uzbrucēju virknējumi šodienas (4.04) treniņā

Treniņā esot bijis šāds sadalījums pa uzbrucēju trijniekiem:

M.Rēdlihs - Macijevskis - Jekimovs
Cipulis - Širokovs - Ankipāns
Meija - Bērziņš - Bukarts
Indrašis - Štāls - Upītis
Skvorcovs - Džeriņš - K.Jass

Informācijas avots: Jānis Matulis

1 2 58 komentāri

 +19 [+] [-]

, 2012-04-04 13:49, pirms 12 gadiem
šķidri laj neteiktu vairāk

 +13 [+] [-]

, 2012-04-04 13:54, pirms 12 gadiem
ar šādu sastāvu būs smagi

  -4 [+] [-]

, 2012-04-04 13:57, pirms 12 gadiem
hewlet rakstīja: ar šādu sastāvu būs smagi
nav jau galējais - Macijevskis šobrīd visticamāk aizpilda Spukta vietu, vēl nav Saulietis, var gadīties, ka sastāvu papildina Daugaviņš un Girgensons... katrā ziņā priekš pirmajām pārbaude spēlēm normaļoks...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-04 13:58, pirms 12 gadiem
Gaidam Raiču, Daugaviņu. Cerams ka Sprukstiņš arī nāks pie prāta.

     [+] [-]

, 2012-04-04 13:58, pirms 12 gadiem
štāls vai tad ir centrs ?
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2012-04-04 14:01, pirms 12 gadiem
priekšnieks rakstīja: štāls vai tad ir centrs ?
nomināli nav. Taču var spēlēt kā centrs
Slēpts komentārs: mkr

     [+] [-]

, 2012-04-04 14:04, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nomināli nav. Taču var spēlēt kā centrs
paldies tā jau likās

  +2 [+] [-]

, 2012-04-04 14:04, pirms 12 gadiem
Аболс: ситуация с составом сборной Латвии печальная
Хоккей на AllHockey.Ru - Аболс: ситуация с...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-04 14:22, pirms 12 gadiem
Cik mes nabadzigi esam Un daudzi seit uzskata, ka mes esam hokeja lielvalsts ....ha ha

  +2 [+] [-]

, 2012-04-04 14:35, pirms 12 gadiem
bobes rakstīja: Cik mes nabadzigi esam Un daudzi seit uzskata, ka mes esam hokeja lielvalsts ....ha ha
Tiem, kuriem nav savas ligas(labas), tie ari mocaas.

Dāņiem, norvēģiem(izkrit kaads uzbruceejs, aizsargs - uzreiz jaanem no daanu, norveeģu liigas).

  +9 [+] [-]

, 2012-04-04 14:36, pirms 12 gadiem
Es tikai nesaprotu ko var čīkstēt... senos laikos mums vispār neviens neblieza KHL 1. maiņās un izlasē spēlēja tādi Dārziņi un Miķeli, kam punktu summa bija tam pašam Saulietim līdziga BAČ un tādu Ķēniņu no NLA vai Jekimovu no SM Līga kā dieva dāvanas gaidītu....

Tagad, kad ir KHL klubs, tad pēkšņi BAČ spīleri ir ''da nu, gavno''... kas tas Ķēniņš tāds, 3. maiņa NLA finālā, kas tas Jekimovs tur 2. maiņa vai kāda SM Līga.... ņemot vērā, ka vēl i Miķelis i Sprukts spēlēs.... i Cipulis PČ metīs kā vienmēr ir metis arī BAČ spēlējot, vēl jo vairāk arī Bukarts ar Meiju, kas met visur, izņemot KHL...

Nesaku, ka šis ir k-kāds supersastāvs, bet ar tādu mēs i 2005, 2006, 2007. gadā u.t.t. pirms RD spēlējām un nekur nekritām, bet tagad kādam ir vitāli svarīgi tas, ka visiem LV izlasē ir obligāti jābūt no KHL un TIKAI TAD izlase nekritīs nekur ārā, lai gan nekad nav tā bijis, izņemot varbut pirmos 2 KHL gadus, kad gandriz visai komei ir rūdījums tādā līgā...

Komandai jau ir pagājušā gada PČ rūdījums, kad ne viens vien pods tika apgāzts, bet tad arī pārējās spēlēs tie podi tika salikti atpakaļ. Nu ok... mīnus Ņiživijs ar Vasiļjevu, un? Vietā Sprukts, kas nebija pagājušogad, uzlabots par gadu vecāks Ķēniņš gan jau būs, ja ne tad Jekimovs rādīs k-kādu klasi varbūt beidzot. Aizsardzība labāka šogad, vārtsargi +/- vienādi

Saulietis pagājušogad bija viens no līderiem un palīdzēja uztaisīt spēli pret austriešiem un pa daļai ari pret belariem, Bukarta maiņa sita golus.... klāt vajadzētu nākt beidzot Ķēniņam, Jekimovam, varbūt vel kāds atbrauc no ZA... Nebūs super labi, bet neredzu kāpēc nevaram nospēlēt labāk kā pagājušogad, jo tā sastāva pasliktināšanās ir uz vienu Ņiživiju, kura šogad nav....

  -3 [+] [-]

, 2012-04-04 14:38, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Dāņiem, norvēģiem(izkrit kaads uzbruceejs, aizsargs - uzreiz jaanem no daanu, norveeģu liigas).
Latviešiem paņem Indraši ar Upīti no MHL vai Skvorcovu no LM un nebūs sliktāki par tiem no tām tavām līgām....

Es nesaprotu kādā veidā nacionālas līgas esamība vai neesamība uzlabos mūsu hokejistu līmeni? Vai tas, ja mēs paņemsim kādu kreiso hoķi no hipotētiskā R2000, nevis Artūru Ozoliņu no Kazahstānas čempja vai to pašu Hartmani no britu elites, kaut kā uzlabosies tā spēlētāja līmenis...???

  -1 [+] [-]

, 2012-04-04 14:41, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es tikai nesaprotu ko var čīkstēt... senos laikos mums vispār neviens neblieza KHL 1. maiņās un izlasē spēlēja tādi Dārziņi un Miķeli, kam ...
Senos laikos mums visi uzbrucēji bija kā Dārziņi un Miķeļi.... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-04-04 14:57, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Senos laikos mums visi uzbrucēji bija kā Dārziņi un Miķeļi.... .
tajos laikos par kuriem es runāju Dārziņi un Miķeļi bija šībrīža Bukartu un Sauliešu līmenī...

2006. gadā Dārziņš izlasē kapāja ar Pelša statistiku WHL un 2 golus iemeta
Miķelim bija 14 pts sezona Allsvenskan......

2007. gadā 5 pts PČ Dārziņam ar Bukarta statistiku KHL sezonā spēlējot čehos un SM līgā
Miķelim bija Saulieša stati BAČ

2008. gadā Dārziņš ar Bukarta statistiku, ja viņš spēlētu BAČ šogad...
Miķelim = see 2007

Un šie abi čalīši jau 2007. gada PČ laikā tika uzskatīti par izlases ''stāriem'', lai gan viņu statuss hokeja pasaulē bija Bukarta un Ķēniņa līmenī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-04 15:10, pirms 12 gadiem
Intereses pēc- 2006. gads, PČ Rīgā un musu uzbrucēju statistika sezonā

Semjonovs Allsvenskan 38 sp. 27 pts
Širokovs (Superlīga=KHL) 21 sp. 14 pts/ VHL 18 SP. 8 pts (pats atceros kā visi kaifoja no Sirokova toreizējām 19 sp. un 14 pts kuzņā, toreiz man pat likās, ka viņš būs stārs Superlīgā nākotnē )
Tambijevs NLA 21 sp. 14 pts
Ņiživijs VHL 49 sp. 36 pts
Dārziņš WHL 47 sp. 33 pts
Cipulis BAČ 53 sp. 33 pts
M. Rēdlihs Allsvenskan 36 sp. 14 pts
Bļinovs Mestis 44 sp. 33 pts
Vasiļjevs DEL 50 sp. 45 pts
Daugaviņš BAČ 45 sp. 15 pts
Sprukts SM Liiga 35 sp. 28 pts
Panteļējevs VHL 23 sp. 9 pts
Štāls ECHL 66 sp. 45 pts

Nekāda dižā superlīgu un stāru plejāde ar nesanāk man...

     [+] [-]

, 2012-04-04 15:14, pirms 12 gadiem
trakais_v9 rakstīja: izklausās jau skaisti,bet tagad daudziem RD spēlētājiem izlase ir tikai pienākuma pēc,pret faniem.Patriotismu tikai no ārzemju latviešiem var redzēt.
Es pat nespēju iedomāties spēlētājus no RD,kas bez atrunām skries uz izlasi? Laviņš,Sotnieks,Meija,Bukarts.. un tālāk? pļurks vien sanāk

zvaigznes ibio
Kā ir, tā ir jādzīvo. Arī par centriem, Sprukts, Bērziņš, ņemot vērā kā Džeriņš (ja atkopsies) pagājušā PČ centrā nospēlēja- mierīgi var tur arī spēlēt, plus ielikt Ķēniņu centrā vai vēl ko izdomāt un problema puslīdz atrisināta šogad, malējos jau var piemeklēt... tas pats Pelšs vēl var izvelties no play-off...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-04 15:19, pirms 12 gadiem
Tajā pašā laikā nedomāju, ka šis sastāvs nevarētu objektīvi vinnēt itāļus (tam tas ir jāzdara vnk, tāpat ka pagājušogad EIHC) un ja ne abus, tad vinnēt spēli dāņiem vai norvēģiem... lai gan domāju, ka komandai jābūt pa spēkam vinnēt abus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-04 15:22, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kā ir, tā ir jādzīvo. Arī par centriem, Sprukts, Bērziņš, ņemot vērā kā Džeriņš (ja atkopsies) pagājušā PČ centrā nospēlēja- mierīgi var tur arī spēlēt, plus ielikt Ķēniņu centrā vai vēl ko izdomāt un problema puslīdz atrisināta šogad, malējos jau var piemeklēt... tas pats Pelšs vēl var izvelties no play-off...
par centriem runājot - vēl jau ir Širokovs, jāskatās, ko šamais spēj.
jā, arī Pelšs - taču viņam vēl būs jāpacīnās par vietu sastāvā, ja izbirs no play-offiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-04 15:27, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es tikai nesaprotu ko var čīkstēt... senos laikos mums vispār neviens neblieza KHL 1. maiņās un izlasē spēlēja tādi Dārziņi un Miķeli, kam punktu summa bija tam pašam Saulietim līdziga BAČ un tādu Ķēniņu no NLA vai Jekimovu no SM Līga kā dieva dāvanas gaidītu....

Tagad, kad ir KHL klubs, tad pēkšņi BAČ spīleri ir ''da nu, gavno''... kas tas Ķēniņš tāds, 3. maiņa NLA finālā, kas tas Jekimovs tur 2. maiņa vai kāda SM Līga.... ņemot vērā, ka vēl i Miķelis i Sprukts spēlēs.... i Cipulis PČ metīs kā vienmēr ir metis arī BAČ spēlējot, vēl jo vairāk arī Bukarts ar Meiju, kas met visur, izņemot KHL...

Nesaku, ka šis ir k-kāds supersastāvs, bet ar tādu mēs i 2005, 2006, 2007. gadā u.t.t. pirms RD spēlējām un nekur nekritām, bet tagad kādam ir vitāli svarīgi tas, ka visiem LV izlasē ir obligāti jābūt no KHL un TIKAI TAD izlase nekritīs nekur ārā, lai gan nekad nav tā bijis, izņemot varbut pirmos 2 KHL gadus, kad gandriz visai komei ir rūdījums tādā līgā...

Komandai jau ir pagājušā gada PČ rūdījums, kad ne viens vien pods tika apgāzts, bet tad arī pārējās spēlēs tie podi tika salikti atpakaļ. Nu ok... mīnus Ņiživijs ar Vasiļjevu, un? Vietā Sprukts, kas nebija pagājušogad, uzlabots par gadu vecāks Ķēniņš gan jau būs, ja ne tad Jekimovs rādīs k-kādu klasi varbūt beidzot. Aizsardzība labāka šogad, vārtsargi +/- vienādi

Saulietis pagājušogad bija viens no līderiem un palīdzēja uztaisīt spēli pret austriešiem un pa daļai ari pret belariem, Bukarta maiņa sita golus.... klāt vajadzētu nākt beidzot Ķēniņam, Jekimovam, varbūt vel kāds atbrauc no ZA... Nebūs super labi, bet neredzu kāpēc nevaram nospēlēt labāk kā pagājušogad, jo tā sastāva pasliktināšanās ir uz vienu Ņiživiju, kura šogad nav....
tev taisnība, taču ir viens BET. Tas BAČ, kurā agrāk spēlēja Miķelis, Dārziņš un Cipulis vairs nav tas pats BAČ. Tagad līmenis ir visai ievērojami krities.

Sprukts agrāk SM līgā bija komandas līderis un uzvarēja Somijas čempionātā, tagad mums ir Jekimovs, kurš ne tuvu nebija komandas līderis un komanda pat netika pleiofos.

Džekiem jāmēģina noturēties elitē. Nākotnē iekavās musm ir diezgan labi centri - Girgensons, tas pats ķēniņš, Džeriņš, Bičevskis, bet pagaidām laikam atliek tikai gaidīt.

     [+] [-]

, 2012-04-04 15:27, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vot,vot un sheit ari paradas pats LHF kazus. No vietejas ligas nenjemam lai ari cik punktus vinjsh gutu(pat uz parbaudem) , bet vienlaicigi tas ir ari visas federacijas novertejums. Tjipa jo vairak speletaju spejam sava ligaa sagatavot tik arii federacijas darbs razhiigs. Gluzhi jau mes neesam chehi kas pilniba var izlasi nokomplektet no AHL/NHL un KHL spelejoshiem, bet taapat vinji iesaistis no savas ligas speletajus.
kāpēc tad neņem, ir kandidātos no PROFESIONĀLĀM līgām džeki, ir no Liepājas, ir no HK Rīga...
Ja tu domā, ka jāņem kāds no LAČ, tad kurus? Gan SMS Credit, gan Monach jau līderi ir atvadijušies no izlases... Un kuru tu ņemsi no citiem klubiem? Pujātu, Maslovski, Kurņiginu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-04 15:39, pirms 12 gadiem
smilchs2 rakstīja: tev taisnība, taču ir viens BET. Tas BAČ, kurā agrāk spēlēja Miķelis, Dārziņš un Cipulis vairs nav tas pats BAČ. Tagad līmenis ir visai ievērojami krities.

Sprukts agrāk SM līgā bija komandas līderis un uzvarēja Somijas čempionātā, tagad mums ir Jekimovs, kurš ne tuvu nebija komandas līderis un komanda pat netika pleiofos.

Džekiem jāmēģina noturēties elitē. Nākotnē iekavās musm ir diezgan labi centri - Girgensons, tas pats ķēniņš, Džeriņš, Bičevskis, bet pagaidām laikam atliek tikai gaidīt.
Es nesaprotu no kurienes ceļas runas par kādreiz dižen augsto BAČ līmeni...? Kādā veidā un kam BAČ zaudēja spēlētājus? KHL cilvēkus 5 plus Miķelis ar Dārziņu?

Jau toreiz salīdzinot ar Samsunglīgu, kurā spēlētais hokejs nu nebija nekāda dižā līmeņa Matulis, skatoties mūsējo Žlobinu teica, ka nu nekas diži augstāks tas nav- labāks, bet nu tikai tikai...

Jā, šogad BAČ bik iegrieza finansu problēmas, bet ne jau nu pašus top klubus, kur mūsējie šogad arī spēlēja.

Es neredzu no kurienes ceļas runas pa BAČ līmeņa kritumu? Kontinentālā kausa izcīņā k-kā to līmeņa kritumu varēja redzēt tik tajā, ka Minskas pašas līmenis bija krities šogad...

Nu ok bija toreiz Vasiļjevs, bija Sprukts... Šogad arī ir Mikelis KHL līderis un Sprukts. Un? Labi toreiz vēl kāds tur k-kur labi punktus vāca zemākās līgās, šogad arī... Pagājušogad SM līgā bija Bērziņš ar Saulieti un Ķēniņš bija NLB un Jekimovs Mestis, šogad otrādi.... Jekimovs SM, Kenins NLA, tie abi BAČ...

Itāļiem nav NEVIENA uzbrucēja, kas spēlētu k-kur augstāk par itāļu līgu un mēs vēl te runājam par vietas noturēšanu elitē... NU COME ON, CILVĒKI........ Ja mēs pagājušogad vinnējam belarus un austriešus ar līdzīgu sastāvu, tad šogad runāt par zaudējumiem itāļiem........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-04 15:40, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Intereses pēc- 2006. gads, PČ Rīgā un musu uzbrucēju statistika sezonā
Nekāda dižā superlīgu un stāru plejāde ar nesanāk man...
Tas nebija tas gads, kad mūsējie spēlēja Latvijā? Neko dižu arī neparādīja.
Pret Somiju 0:5, pret kanādu 0:11. Laikam tikām tālāk dēļ 1:1pret Čehiem un kaut ko vinnējām (laikam Itāļus ar 1:5).

  +2 [+] [-]

, 2012-04-04 15:46, pirms 12 gadiem
Lapsēns rakstīja: Tas nebija tas gads, kad mūsējie spēlēja Latvijā? Neko dižu arī neparādīja.
Pret Somiju 0:5, pret kanādu 0:11. Laikam tikām tālāk dēļ 1:1pret Čehiem un kaut ko vinnējām (laikam Itāļus ar 1:5).
jāsaka gan, ka pēc 2006.g PČ Latvijas izlase tikai vienreiz ir bijusi augstākā vietā nekā 2006. g PČ (2009.g PČ Šveicē)
1 2 58 komentāri