Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Šēnhofs par Porziņģa aizmainīšanas baumām: ''Parasti šāda ziņa noplūst ar kādu domu''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Šēnhofs par Porziņģa aizmainīšanas baumām: ''Parasti šāda ziņa noplūst ar kādu domu''
Kristaps Porziņģis pret Dreimondu Grīnu. Foto: USA Today Sports/Scanpix

''Bleacher Report'' ziņoja, ka Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas ''Mavericks'' ir pētījusi tirgu saistībā ar Kristapa Porziņģa aizmainīšanu. Basketbola zinātājs Artūrs Šēnhofs sarunā ar portālu ''Sportacentrs.com'' pauda, ka parasti šāda informācija noplūst ar kādu domu - ja no komandas puses, tad ar vēstījumu spēlētājam, ka arī viņš var tikt aizmainīts.

''Bleacher Report'' naktī uz otrdienu ziņoja, ka Kristapa Porziņģa Dalasas ''Mavericks'' šobrīd pārbauda tirgu saistībā ar iespējamo basketbolista aizmainīšanu.

Sarunā ar portālu ''Sportacentrs.com'' basketbola analītiķis no raidījuma ''Ūdenszeļļi'' Artūrs Šēnhofs pauda, ka šādas baumas tiek nopludinātas nejauši kādam izpļāpājoties vai komandai nododot skaidru vēstījumu Kristapam: ''Šobrīd varam tikai spekulēt. Principā tā ir normāla biznesa sastāvdaļa. Pārsvarā mēs par to nezinām. Parasti šāda informācija noplūst ar kādu domu un vai no komandas vai kāda spēlētāja. Ja no kluba, tad ar vēstījumu - Kristap, saņemies! Šādi tiek nodota ziņa, ka arī viņu var aizmainīt. Pastāv arī nejaušības faktors, ka kāds no spēlētājiem vai kluba pārstāvjiem izpļāpājies.''

Iepriekš portāls ''Sportacentrs.com'' analizēja ''Mavericks'' sezonas sākumu ar ''Dallas Morning News'' sporta reportieri Bredu Taunsendu. Viņš apgalvoja, ka šobrīd būtu muļķīgi aizmainīt Porziņģi vai Dončiču. Tam piekrīt arī Šēnhofs: ''99%, ka muļķības. Teorētiski apskata šādu variantu. Klubs neparaksta ilgtermiņa līgumu ar spēlētāju un uzreiz aizmaina. Nav noticis nekas tāds, lai ''Mavericks'' to darītu. Domāju, ka šobrīd Kristaps rāda 70% no savām spējām. Fiziski formā ir iegājis, bet mentāli vēl ir kur piesardzīgs.''

''Mēs visur dramatizējam. Gan Vašingtonā, gan Dalasā uz brīdi bija ārā seši vai septiņi rotācijas basketbolisti. Neveiksmīgais sākums nebija nekas šokējošs. Dalasas sniegumu objektīvi var novērtēt tagad un tuvāko mēnešu laikā. Palieku pie tā, ka ''Mavericks'' ir izslēgšanas spēļu komanda, kas var uzvarēt jebkuru, izņemot ''Lakers'' un ''Clippers''. Viņi ir otrajā ešelonā kopā ar Jūtu, Denveru un veselu Portlendu,'' ''Mavericks'' sniegumu un sezonas prognozes izteica Šēnhofs.

Tāpat basketbola zinātājs piekrita tam, ko pauž citi analītiķi - Porziņģis ir atslēga tam, lai ''Mavericks'' varētu uz ko pretendēt: ''Protams! Ja Porziņģis spēlē pagājušās sezonas burbuļa līmenī. Ja viņš tā nespēlē, tad ''Mavericks'' nav liels drauds citiem.''

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 13:45, pirms 4 gadiem
Skairds ka pret Kristapu pretī jādod loti augsta kalibra spelētājs, vai čupa ar viduvējiem, potenciāliem un drafta biļetēm. Ja Dallasa vēlas čempiona gredzenus, tad čupa ar viduvējiem neder! Kristapa variantā nebūtu nemaz tik slikti doties citur, jo izslavētais duets nedarbojas! Luka ir komandas vienīgais dievs, to viņš ir panācis!

  +8 [+] [-]

, 2021-02-23 14:29, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Skairds ka pret Kristapu pretī jādod loti augsta kalibra spelētājs, vai čupa ar viduvējiem, potenciāliem un drafta biļetēm. Ja Dallasa vēlas čempiona gredzenus, tad čupa ar viduvējiem neder! Kristapa variantā nebūtu nemaz tik slikti doties citur, jo izslavētais duets nedarbojas! Luka ir komandas vienīgais dievs, to viņš ir panācis!
Tur es 100% piekrītu - manuprāt Luka + KP duets īsti nedarbojas. Manuprāt viņi abi spēlē labi, tad kad otra nav.
KP var nonākt tur kur ir vajadzīgi garie spēlētāji - kā piemēram Warriors.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-23 14:33, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Tur es 100% piekrītu - manuprāt Luka + KP duets īsti nedarbojas. Manuprāt viņi abi spēlē labi, tad kad otra nav.
KP var nonākt tur kur ir vajadzīgi garie spēlētāji - kā piemēram Warriors.
Goldensteitā pietiek 3p metēju. Porziņģīs neiederēsies sistēmā. Ja tiek runāts par groza apakšu, tad ņemt KP tikai tā dēļ ir pilnīgi bezjēdzīgi. Neiet ( vai nevar?) pēc atlēkušajām. Tādam makaronam būtu jābūt vismaz tik atlēkušajām vidēji kā Dramondam.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-23 14:40, pirms 4 gadiem
"Viņi ir otrajā ešelonā kopā ar Jūtu"

hahahaha. Eksperts atradies. Jūta ir galvas tiesu pārāka par Mavs. Un var pilnīgi nopietni diskutēt par to, vai viņi nav liekami vienā līmenī ar Lakers un Clippers.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-23 14:43, pirms 4 gadiem
Mavs ar šo Pončika kultu beigās panāks to, ka tiks sačakarēta tā komanda. Un tā nebūs pirmā komanda, kas ko tādu izdara.
Līdz KP atnākšanai tā jau vairākas sezonas nebija Play Off komanda, un būs tā, ka viņa ilgstoši atkal nebūs izslēgšanas spēlēs.
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 14:55, pirms 4 gadiem
vispār gribētos lai kp ir ''sava'' komanda.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-23 15:04, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Makarons ir pliks šovmens kurš spēlē tīņu basketbolu uz publiku- skaisti nodankot un lidināt zilos tas faktiski ir vienīgais ko viņš prot. Savam agumam vinš spēlē pilnīgi nepareizu basketbolu- jo austāk uzleks jo smagāk kritīs, bet tikai tie kāti viņam netur. Bet viņš joprojām cenšas apmānīt sevi ka var spļēt to pašu ko sēle mazie spēlētāji. Lūk Sabonis un Jokičs spēlē mierīgi un ir komandas līderi, bet makarons ir savtīgs un komandas interesēs nespēlē nemaz. To apliecina vdēji 1 piespēlē sezonā. Savtīguma iemiesojums. Vienīgais kur tads šovmens iederas ir lejas gala komandas kuras necīnas par nekādiem gredzeniem, bet spēlē publikai par prieku dankojot un lidinot zilos.
Kašera draugs arī deva rezumē! Tā ir tā skaudības virsotne! Kam lemts līst, tas nelidos!

  +4 [+] [-]

, 2021-02-23 15:23, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Makarons ir pliks šovmens kurš spēlē tīņu basketbolu uz publiku- skaisti nodankot un lidināt zilos tas faktiski ir vienīgais ko viņš prot. Savam agumam vinš spēlē pilnīgi nepareizu basketbolu- jo austāk uzleks jo smagāk kritīs, bet tikai tie kāti viņam netur. Bet viņš joprojām cenšas apmānīt sevi ka var spļēt to pašu ko sēle mazie spēlētāji. Lūk Sabonis un Jokičs spēlē mierīgi un ir komandas līderi, bet makarons ir savtīgs un komandas interesēs nespēlē nemaz. To apliecina vdēji 1 piespēlē sezonā. Savtīguma iemiesojums. Vienīgais kur tads šovmens iederas ir lejas gala komandas kuras necīnas par nekādiem gredzeniem, bet spēlē publikai par prieku dankojot un lidinot zilos.
Kāda atšķirība? Jo kamēr NBA komandās neparādīsies tādi gudri GM, kā tu, tikmēr KP lidinās zilos un saņems n-tos miljonus sezonā no tiem nejāgām - klubu īpašniekiem. 🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 15:42, pirms 4 gadiem
Nav dūmi bez uguns

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:07, pirms 4 gadiem
Kur viņš fiziski formā iegājis? Atkal trauma pēc 8 dienu atpūtas!

     [+] [-]

, 2021-02-23 16:10, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: vispār gribētos lai kp ir ''sava'' komanda.
Tā tad var būt tikai kkāda lejasgala miskaste kāda bija Knicks, nenovēlu.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:11, pirms 4 gadiem
emilino rakstīja: Nav dūmi bez uguns
ir ja nopirdies bet nepieskil

     [+] [-]

, 2021-02-23 16:12, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tā tad var būt tikai kkāda lejasgala miskaste kāda bija Knicks, nenovēlu.
labak pirmais lejasgala miskaste neka dvielju padevejs chempionos

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:15, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: labak pirmais lejasgala miskaste neka dvielju padevejs chempionos
Konkrēta lauķa domāšana.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur viņš fiziski formā iegājis? Atkal trauma pēc 8 dienu atpūtas!
pa daudz to Vizlu būs cilājis, ja jau muguru sapisis

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 16:42, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur viņš fiziski formā iegājis? Atkal trauma pēc 8 dienu atpūtas!
Pārliecināts, ka trauma, nevis atpūta pirms Celtics? Šonakt paskatīsim

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:49, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur viņš fiziski formā iegājis? Atkal trauma pēc 8 dienu atpūtas!
Kāda trauma?
Tu arī tici visādām muļķībām.
Šonakt spēle pret Bostonu, un par cik KP šai spēlē vairāk vajadzīgs nekā pret Memfisu pagājušā naktī, tad viņu pietaupīja.

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda trauma?
Tu arī tici visādām muļķībām.
Šonakt spēle pret Bostonu, un par cik KP šai spēlē vairāk vajadzīgs nekā pret Memfisu pagājušā naktī, tad viņu pietaupīja.
https://www.mavs.com/porzingisbacki...
Kāpēc, lai klubs melotu, treneris melotu? Nav jau PO, kad slēpj nespēlēšanas iemeslus...

  +3 [+] [-]

, 2021-02-23 17:17, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda trauma?
Tu arī tici visādām muļķībām.
Šonakt spēle pret Bostonu, un par cik KP šai spēlē vairāk vajadzīgs nekā pret Memfisu pagājušā naktī, tad viņu pietaupīja.
Basis nav tavs lauciņš. Nerunā, ko nezini.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-23 17:21, pirms 4 gadiem
Jā. Esot runājuši ar warriors. Pēdējā pietura kp, pirms došanos atpakaļ uz Eiropu

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:25, pirms 4 gadiem
Reāli džekam ar augumu 2.21m ir viegli savainot mugiru, it sevišķi,ja Laura ir prasīga.

     [+] [-]

, 2021-02-23 19:48, pirms 4 gadiem
KP kaut ko vajag sevī mainīt.
Aiztinās no sliktās Ņujorkas, Dallasā dabuja maksimālo līgumu, bet nu atkal izskatās, ka ceļos tālāk.
Neko labu tas par viņu neliecina.
Bet nu mazliet smieklīgi lasīt. Knicks visi redz bija lohi utt, bet Dallasā arī redz kāds viņam traucē sasniegt virsotnes.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 19:59, pirms 4 gadiem
Guru no geto rakstīja: Goldensteitā pietiek 3p metēju. Porziņģīs neiederēsies sistēmā. Ja tiek runāts par groza apakšu, tad ņemt KP tikai tā dēļ ir pilnīgi bezjēdzīgi. Neiet ( vai nevar?) pēc atlēkušajām. Tādam makaronam būtu jābūt vismaz tik atlēkušajām vidēji kā Dramondam.
Ne jau problēma ir tas, ka kāds met, vai nemet trīspunktu metienus, bet tajā, ka KP + Luka duets nestrādā kā bija domāts.
Saproti vienu lietu - kad Mavs šo variantu uztaisīja, tad viņi cerēja, ka tas būs tas pats, kas ar Nash + Nowitzki - iestrādes jau ir zināmas, bet tikai dzīvē jāpielieto, bet Nash bija playmaker, bet Nowitzki bija punktu mašīna, bet šeit ir cita situācija - Luka ar bumbu dalās reti, bet KP tomēr labāk iet spēle kā centra pozīcijas spēlētājam un nevis PF - tad īsti Nash+Nowitzki variants tas īsti nav.
Te nav vainīgi spēlētāji, bet gan komandas stratēģi, kas vēlamo gribēja pataisīt par esošo, bet situācija ir cita.
Ko varētu gribēt Warriors? Ar KP aizlāpīt iztrūkstošo Kevin Durant vietu - jā KP nav tik labs vēl kā Durant un varbūt nekad nebūs, bet viņš ir tuvākais pēc spēles stila tam, kas bija Durant iekš Warriors ko NBA šobrīd var dabūt.
Un pēdējais - ko Mavs vēlas pretīm, un vai Warriors ir to gatavi dot pretīm!

     [+] [-]

, 2021-02-23 20:06, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: KP kaut ko vajag sevī mainīt.
Aiztinās no sliktās Ņujorkas, Dallasā dabuja maksimālo līgumu, bet nu atkal izskatās, ka ceļos tālāk.
Neko labu tas par viņu neliecina.
Bet nu mazliet smieklīgi lasīt. Knicks visi redz bija lohi utt, bet Dallasā arī redz kāds viņam traucē sasniegt virsotnes.
Ir bijušas spēles, kur KP met ar labu precizitāti, bet "tikai" ap 20 punktiem. Ko vajadzētu mainīt? Atņemt Lukam bumbu?

Ņemiet vērā, ka neviens stārs uz Dalasu neraujas jau gadiem, kāpēc?

     [+] [-]

, 2021-02-23 23:41, pirms 4 gadiem
Vispār jau vienalga par to MAVS.bet manuprāt KP būtu labi tikt komandā kur ir kārtīgi pleimekeri,kur dabūs bumbu pie groza.Man liekas būtu interesnti KP UZSPĒLĒT AR Rubio vai Kampaco tie vismaz točna ar bumbu nežmiegtos.Ar Dončiciu neredzu nākotni,ja nu vienīgi atnāktu treneris,kas viņu riktīgi iegrožotu savādāk otrais Hārdens...