Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Hornets" uz Vašingtonu aizmaina Okaforu un Arizu, pretī saņem Luisu

Andrejs Siliņš

"Hornets" uz Vašingtonu aizmaina Okaforu un Arizu, pretī saņem Luisu
Pastāv ļoti liela iespēja, ka jau tuvākajā laikā Rašards Luiss var kļūt par ļoti bagātu bezdarbnieku
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Ņūorleānas "Hornets" vadība, gatavojoties drafta ceremonijai, kurā komandai ir pirmās izvēles tiesības, vienojusies par maiņas darījumu ar Vašingtonas "Wizards". Tas paredz, ka uz ASV galvaspilsētu dosies Emeka Okafors un Trevors Ariza, savukārt pretējā virzienā brauks Rašards Luiss.

"Hornets" draftā būs pirmās izvēles tiesības un, domājams, ka klubs nelaidīs garām iespēju draftēt spēka uzbrucēju Entoniju Deivisu. Lai atbrīvotos no liekiem izdevumiem un varētu sākt veidot jaunu komandas kodolu ap nākotnes zvaigzni Deivisu, "Hornets" vadība atbrīvojas no finansiālās nastas. Okafors un Ariza kopā par nākamo sezonu saņemtu gandrīz 21 miljonu dolāru, bet tagad par šīs naudas maksāšanu būs jārūpējas "Wizards".

Uz Ņūorleānu aizmainīts uzbrucējs Rašards Luiss, taču krietni pāragri sacīt, ka spēlētājs jau var kravāt somas ceļam uz Luiziānas štata lielāko pilsētu. Luiss aizvadītajā sezonā bija otrais vislabāk apmaksātais basketbolists līgā, saņemot vairāk nekā 22 miljonus dolāru. Vēl vairāk - par nākamo sezonu Luisam būtu jāsaņem jau gandrīz 24 miljoni. Līdz ar to gandrīz droši varam teikt - "Hornets" mēģinās šovasar Luisu izmantot vēl kādā maiņas darījumā.

Cita iespēja paredz to, ka "Hornets" vienkārši atlaidīs Luisu, kurš kļūs par brīvo aģentu. Tas dos klubam papildu finansiālās iespējas, kas ir nepieciešamas arī tāpēc, lai parakstītu jaunu līgumu ar aizsargu Eriku Gordonu. Līdz ar Luisu "Hornets" darījumā ieguva arī "Wizards" otrās kārtas izvēles tiesības un varēs izvēlēties, klubaprāt, 46. labāko jauno basketbolistu pasaulē.

Vašingtona savukārt ieguvusi divus uz aizsardzību orientētus spēlētājus Okafora un Arizas personās, turpinot izveidot jaunu komandas modeli ap Džonu Volu, kuru ieguva 2010. gada draftā ar pirmo numuru. Šī gada draftā "burvjiem" būs iespēja izvēlēties jau ar trešo numuru.

Izmantotie resursi:
DraftExpress
ESPN

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2012-06-20 22:15, pirms 12 gadiem
Luisam un Biedram nav tas pats aģents? Šitādus līgumus izkapāt

  +7 [+] [-]

, 2012-06-20 22:21, pirms 12 gadiem
Visa komanda no cepures vilka līgumus, Lūisam paveicās

  +6 [+] [-]

, 2012-06-20 22:32, pirms 12 gadiem
Grūti spriest. Liekas gudra maiņa no abām pusēm.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-20 22:35, pirms 12 gadiem
Varētu Luisu atlaist - panjemt kads pa letakam naudam un vinsh atkal uzspidetu !

  +4 [+] [-]

, 2012-06-20 22:37, pirms 12 gadiem
Abām komandām laba maiņa- Hornets Draftēs Anthony Davis (PF) tapat kā Okafors. Bet Wizards labs papildinājums un vairs uz kakla nav Luisa milzīgais līgums, bet ir divi labi palīgi Džonam Volam.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-20 22:41, pirms 12 gadiem
Rashaads L...pats sevi neciena un var necereet,ka kaads vinu naakotnee cieniis.Kaut arii poh..ta4u jo pikis ...$$$$$$$$$$$$.Nozeelojami un punkts.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-20 22:46, pirms 12 gadiem
Vašingtonai groza apakša tagad izskatās ārprātīgi spēcīga - Blatche, Nene, Okafor, draftā jāpaņem labs trešais numurs un nākamajā sezonā var izveidoties labs pārsteiguma moments no šiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-20 22:48, pirms 12 gadiem
Ja tagad FA laikā abas komandas gudri nostrādās + veiksmīgs drafts, tad būšu 'drosmīgs', bet teikšu, ka tuvējā nākotnē ir iespējamas divas stabilas PO komandas, šeit tiešām abu komandu menedžeri ir ļoti labi pastrādājuši. Tagad tikai veiksmīgi darboties draftā un FA tirgū, laigan NO būs grūti nošaut garām draftā.

  +8 [+] [-]

, 2012-06-20 23:07, pirms 12 gadiem
Abām komandām vienkārši izcila maiņa. Vašingtona jau uzreiz nākamajā sezonā var cīnīties un iekļūt play-off. Jo sastāvs ir tiešām labs - Nene,Okafors,Krauofrds un Vols + vēl Blatche un vēl pāris labi role-players. Draftā nekļūdīties un domāju, ka izslēgšanas spēles nākamgad ir ļoti reālas.

Hornets savukārt parāda, ka Deiviss būs franchise spēlētājs, ap kuru tiks būvēta komanda - un kā vēl labāk to parādīt, kad tiek iegūts Luiss, kurš noteikti (nešaubos ne par mata tiesu) tiks amnestēts, tādējādi iegūstot 22 miljonus, kurus varēs tērēt, lai ap Deivisu veidotu komandu.

Fantastiski pastrādāts darbs abām komandām.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-20 23:09, pirms 12 gadiem
VEF fans rakstīja: Washingtonai izdevīgs treids.
ja viņi neko negrib sasniegt tuvākajā laikā, tad jā. Bet Ņuorleāna tikmēr ietaupa 30 miljonus un varēs paņemt kādu normālu brīvo aģentu.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-20 23:21, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Abām komandām vienkārši izcila maiņa. Vašingtona jau uzreiz nākamajā sezonā var cīnīties un iekļūt play-off. Jo sastāvs ir tiešām labs - Nene,Okafors,Krauofrds un Vols + vēl Blatche un vēl pāris labi role-players. Draftā nekļūdīties un domāju, ka izslēgšanas spēles nākamgad ir ļoti reālas.

Hornets savukārt parāda, ka Deiviss būs franchise spēlētājs, ap kuru tiks būvēta komanda - un kā vēl labāk to parādīt, kad tiek iegūts Luiss, kurš noteikti (nešaubos ne par mata tiesu) tiks amnestēts, tādējādi iegūstot 22 miljonus, kurus varēs tērēt, lai ap Deivisu veidotu komandu.

Fantastiski pastrādāts darbs abām komandām.
Piekrītu pilnibā, un tie, kas saka, ka WAS uz neko nevar cerēt tuvākajā laikā, tad lūdzu neaizmirstam, ka WAS šogad ir trešais "pick" draftā, kas viņiem dos ļoti labu spēlētāju, sanāk, ka Nene+Okafor+Wall+"drafta picks" veido labu pamatu, lai uzbuvētu komandu.

Un šīs darījums parāda to, ka NOH grib šinī starpsezonā "paspēlēt" brīvo aģentu tirgū, un tas padara šo starpsezonu jo interesantāku, jo ja viņi negribētu, tad Ariza un Okafors tiktu aizmainīti pret "draft pickiem".

  +2 [+] [-]

, 2012-06-20 23:23, pirms 12 gadiem
Tas Rašards Luiss tā kā veca, nevajadzīga tupele tiek mētāts pa klubiem. Neticu, ka jebkad šis spēlētājs sāks atkal spēlēt kā senās dienās.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-20 23:43, pirms 12 gadiem
Justifiable rakstīja: Piekrītu pilnibā, un tie, kas saka, ka WAS uz neko nevar cerēt tuvākajā laikā, tad lūdzu neaizmirstam, ka WAS šogad ir trešais "pick" draftā, kas viņiem dos ļoti labu spēlētāju, sanāk, ka Nene+Okafor+Wall+"drafta picks" veido labu pamatu, lai uzbuvētu komandu.

Un šīs darījums parāda to, ka NOH grib šinī starpsezonā "paspēlēt" brīvo aģentu tirgū, un tas padara šo starpsezonu jo interesantāku, jo ja viņi negribētu, tad Ariza un Okafors tiktu aizmainīti pret "draft pickiem".
3. izvēle draftā viņiem nekādu īpašo priekšrocību nedos, sevišķi šogad, kad pēc Deivisa draftā nākamie 10-15 spēlētāji ir visai līdzīgi pēc meistarības un potenciāla

     [+] [-]

, 2012-06-20 23:51, pirms 12 gadiem
Royal rakstīja: 3. izvēle draftā viņiem nekādu īpašo priekšrocību nedos, sevišķi šogad, kad pēc Deivisa draftā nākamie 10-15 spēlētāji ir visai līdzīgi pēc meistarības un potenciāla
Jā, 10-15 spēlētāji ir līdzīgi pēc meistarības un potenciāla, tomēr trešā drafta izvēle viņiem dod priekšrocību tādu, ka viņi varēs izvēlēties viņiem vajadzīgo pozīciju un spēlētāja personalitāti, nevis 10. vai 15. drafta pozīcija, kur jāņēm kāds no šiem, kas vēl nav izvēlēts.

     [+] [-]

, 2012-06-21 00:02, pirms 12 gadiem
Es īsti to amnestēšanu nesaprotu. Kāds zinošāks, lūdzu, varētu paskaidrot. Es saprotu tā, ka amnestējot, klubs tiek vaļā no spēlētāja un tādā veidā nemaksā viņam algu, taču šī alga tiek atskaitīta no kluba algu griestiem(budžeta). Vai tad nesanāk, ka tagad Horneti ir ietaupījuši piķi, bet neko lāgā nevar nopirkt (1 gadu gan, jo tad Luisam beidzas līgums) ?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-21 00:26, pirms 12 gadiem
Bebedor rakstīja: Es īsti to amnestēšanu nesaprotu. Kāds zinošāks, lūdzu, varētu paskaidrot. Es saprotu tā, ka amnestējot, klubs tiek vaļā no spēlētāja un tādā veidā nemaksā viņam algu, taču šī alga tiek atskaitīta no kluba algu griestiem(budžeta). Vai tad nesanāk, ka tagad Horneti ir ietaupījuši piķi, bet neko lāgā nevar nopirkt (1 gadu gan, jo tad Luisam beidzas līgums) ?
Apmēram tu esi sapratis, tikai ir otrādāk par maksāšanu, ir tieši tā, ka klubs amenstējos spēlētāju turpina spēlētājam maksāt algu, bet viņa alga vairs neskaitās kluba "salary cap". Tas nozīmē, ka ja Hornets amnestē Lewis, tad Horneti turpinās viņam maksāt algu 22m apmērā, bet tie 22m nāk nost no "salary cap", kas uz doto brīdi ir 58,04m (ja nemaldos), līdz ar to Hornetiem būs par 22m vairāk naudas uz ko parakstīt spēlētājus, bet tajā pašā brīdi viņi finansiāli zaudē uz to, ka viņi maksā Lewis naudu, kaut vai viņš nespēlē, sanāk Lewis var parakstīt līgumu ar citu komandu, pieņemsu uz 2m, un viņš saņems 2m par līgumu un vēl 22m no Hornetiem.

P.S. Iespējams, ka es kļūdos, jo īpaši šīm procesam nesekoju, ja kādam ir labākas zināšanas un var mani izlabot, tad droši, es arī labprāt palasītu, kā tur īsti ir.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-21 00:36, pirms 12 gadiem
Justifiable rakstīja: Apmēram tu esi sapratis, tikai ir otrādāk par maksāšanu, ir tieši tā, ka klubs amenstējos spēlētāju turpina spēlētājam maksāt algu, bet viņa alga vairs neskaitās kluba "salary cap". Tas nozīmē, ka ja Hornets amnestē Lewis, tad Horneti turpinās viņam maksāt algu 22m apmērā, bet tie 22m nāk nost no "salary cap", kas uz doto brīdi ir 58,04m (ja nemaldos), līdz ar to Hornetiem būs par 22m vairāk naudas uz ko parakstīt spēlētājus, bet tajā pašā brīdi viņi finansiāli zaudē uz to, ka viņi maksā Lewis naudu, kaut vai viņš nespēlē, sanāk Lewis var parakstīt līgumu ar citu komandu, pieņemsu uz 2m, un viņš saņems 2m par līgumu un vēl 22m no Hornetiem.

P.S. Iespējams, ka es kļūdos, jo īpaši šīm procesam nesekoju, ja kādam ir labākas zināšanas un var mani izlabot, tad droši, es arī labprāt palasītu, kā tur īsti ir.
Tagad viss skaidrs, paldies. Nu ok, ja biezs vecis pie stūres, tad varbūt tie 20-25m nav problēma, bet vispār jau tā nav maza nauda, labi, ka vismaz vienu gadu tikai. Atkarīgs, ko Hornets paņems, ja viduvējības, tad neredzu šī trade jēgu, laikam tad cierē uz kaut ko lielu.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-21 01:04, pirms 12 gadiem
Justifiable rakstīja: Apmēram tu esi sapratis, tikai ir otrādāk par maksāšanu, ir tieši tā, ka klubs amenstējos spēlētāju turpina spēlētājam maksāt algu, bet viņa alga vairs neskaitās kluba "salary cap". Tas nozīmē, ka ja Hornets amnestē Lewis, tad Horneti turpinās viņam maksāt algu 22m apmērā, bet tie 22m nāk nost no "salary cap", kas uz doto brīdi ir 58,04m (ja nemaldos), līdz ar to Hornetiem būs par 22m vairāk naudas uz ko parakstīt spēlētājus, bet tajā pašā brīdi viņi finansiāli zaudē uz to, ka viņi maksā Lewis naudu, kaut vai viņš nespēlē, sanāk Lewis var parakstīt līgumu ar citu komandu, pieņemsu uz 2m, un viņš saņems 2m par līgumu un vēl 22m no Hornetiem.

P.S. Iespējams, ka es kļūdos, jo īpaši šīm procesam nesekoju, ja kādam ir labākas zināšanas un var mani izlabot, tad droši, es arī labprāt palasītu, kā tur īsti ir.
gandrīz tev bija pareizi. par 70%
īsumā tu dabū spēlētāju kuru tu negribi. amnestēt var vienu spēlētāju 3 gadu laikā - viens spēlētājs (varbūt kļūdos, bet bija 3 -5 gadu laikā) tad tā summa tiek vienkārši izņemta no salary cap space ārā - ja klubam ir 58 miljoni algās. izņem jauno 24 miljonu līgumu paliek 34 un 24 ar ko operēt šajā vasarā. tātad ir reāli pieejami 24 miljoni papildus tirgū brīvajos aģentos... un nomaksa ir jebkurā laikā - varbūt šo es tiešām nevarēšu precīzi pateikt, bet varēja nomaksāt līdz tā spēlētāja aiziešanas + 7 vai 10 gadi. ( ja aiziet 34 gadu vecumā , tad jānomaksā līdz 41-44 gadu vecumam, vienalga kad viš ir amnestēts no komandas 23-25 gadu vecumā vai 28gadu vecumā)

tāda ir tā amnestēšanas sistēma.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-21 01:17, pirms 12 gadiem
ljames237 rakstīja: gandrīz tev bija pareizi. par 70%
īsumā tu dabū spēlētāju kuru tu negribi. amnestēt var vienu spēlētāju 3 gadu laikā - viens spēlētājs (varbūt kļūdos, bet bija 3 -5 gadu laikā) tad tā summa tiek vienkārši izņemta no salary cap space ārā - ja klubam ir 58 miljoni algās. izņem jauno 24 miljonu līgumu paliek 34 un 24 ar ko operēt šajā vasarā. tātad ir reāli pieejami 24 miljoni papildus tirgū brīvajos aģentos... un nomaksa ir jebkurā laikā - varbūt šo es tiešām nevarēšu precīzi pateikt, bet varēja nomaksāt līdz tā spēlētāja aiziešanas + 7 vai 10 gadi. ( ja aiziet 34 gadu vecumā , tad jānomaksā līdz 41-44 gadu vecumam, vienalga kad viš ir amnestēts no komandas 23-25 gadu vecumā vai 28gadu vecumā)

tāda ir tā amnestēšanas sistēma.
Paldies par paskaidrojumu, tagad man arī kļuva skaidrāks!

Veiksmīgu dienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-21 01:48, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Beigas nepareizas.

Ja cits klubs viņam maksā algu 2M, tad hornetiem jāmaksā 20M. Ja kāds idiots maksā 22M, tad hornetiem vairs nekas nav jāmaksā.

Bija vairāki spēlētāji, kas tādā veidā parakstīja minimālos(vai tuvu tam) līgumus, jo viņš jau naudu tāpat dabū no vecā kluba. Un arī jaunajam klubam labi- dabū spēlētāju un nav jāmaksā alga.
Skaidrs, nu man kļūst saprotamāk.

P.S. Patīkami, ka sportacentrā vēl var atrast cilvēkus, kas paskaidro, ar kuriem var padiskutēt, ja ir tāda iespēja, nevis tikai pokemonus .

  -2 [+] [-]

, 2012-06-21 06:29, pirms 12 gadiem
"Hornets" neizdevīgs darījums

  -1 [+] [-]

, 2012-06-21 09:07, pirms 12 gadiem
Tagad tikai cits jautājums, vai tad vairāk nekā puse klubu nav pāri salary cap? Miami vien big 3 maksā vairāk nekā 58m.

     [+] [-]

, 2012-06-21 10:07, pirms 12 gadiem
Bebedor rakstīja: Tagad tikai cits jautājums, vai tad vairāk nekā puse klubu nav pāri salary cap? Miami vien big 3 maksā vairāk nekā 58m.
Ir, tāpēc maksā luxury cap. Kā tas darbojas nemācēšu izskaidrot. Bet ja pareizi zinu, tad no Amerikas lielajām līgām (NBA, NFL, NHL, MLB), tikai NHL ir cietie algu griesti.

     [+] [-]

, 2012-06-21 10:09, pirms 12 gadiem
Bebedor rakstīja: Tagad tikai cits jautājums, vai tad vairāk nekā puse klubu nav pāri salary cap? Miami vien big 3 maksā vairāk nekā 58m.
Miami uz nākamo sezonu ir 8 miljonu deficīts. TIKAI!
To principā var likvidēt amnestējot Milleru, jo neticu, ka viņi amnestēs Hazlemu.

     [+] [-]

, 2012-06-21 10:12, pirms 12 gadiem
Marka1111 rakstīja: Ir, tāpēc maksā luxury cap. Kā tas darbojas nemācēšu izskaidrot. Bet ja pareizi zinu, tad no Amerikas lielajām līgām (NBA, NFL, NHL, MLB), tikai NHL ir cietie algu griesti.
Ja nemaldos bija tā, ka par katru pārsniegto dolāru, dolārs līgai.
Ja pieci milīši pārsniedz, pieci milīši līgai jānobleķo.

     [+] [-]

, 2012-06-21 10:20, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja nemaldos bija tā, ka par katru pārsniegto dolāru, dolārs līgai.
Ja pieci milīši pārsniedz, pieci milīši līgai jānobleķo.
Nav nedaudz par vārgu tie noteikumi? Citādi komandas ļoti nevienlīdzīgas + kas tad ir tie Miami 8 miljoni? Peļņa tāpat viņiem liela, problēmu nomaksāt nav.

     [+] [-]

, 2012-06-21 10:39, pirms 12 gadiem
Justifiable rakstīja: Jā, 10-15 spēlētāji ir līdzīgi pēc meistarības un potenciāla, tomēr trešā drafta izvēle viņiem dod priekšrocību tādu, ka viņi varēs izvēlēties viņiem vajadzīgo pozīciju un spēlētāja personalitāti, nevis 10. vai 15. drafta pozīcija, kur jāņēm kāds no šiem, kas vēl nav izvēlēts.
tā viņiem būtu priekšrocība, ja viņi būtu komanda, kas parasti izvēlās labus spēlētājus draftā, bet paskaties ko viņi ir draftējuši pēdējos gados. Bez Vola, kas togad bez domāšanas bija pirmais drafta numurs, labākā viņu izvēle draftā ir Makgī, kas jau ir aizmainīts un šogad viņi visticamāk paņems Bīlu ar trešo izvēli, ar ko, manuprāt, viņi smagi kļūdīsies..

     [+] [-]

, 2012-06-21 11:21, pirms 12 gadiem
Bebedor rakstīja: Tagad tikai cits jautājums, vai tad vairāk nekā puse klubu nav pāri salary cap? Miami vien big 3 maksā vairāk nekā 58m.
Cik zinu, tad big 3 katrs sanem ap 11-12 miljoniem, kas kopaa nu nekadigi nesanak virs 58 miljoniem

     [+] [-]

, 2012-06-21 11:32, pirms 12 gadiem
raiversons rakstīja: Cik zinu, tad big 3 katrs sanem ap 11-12 miljoniem, kas kopaa nu nekadigi nesanak virs 58 miljoniem
patiesība ir kaut kur pa vidu - šogad viņi visi trīs kopā saņem 47,5m nākamgad tie būs jau 52m un ja nospēlēs visi līdz līguma beigām, tad pēdējā sezonā visi trīs saņems 65,5m
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-21 17:07, pirms 12 gadiem
Lewis tas līgums velkas vēl no Sietlas laikiem, kad ar šo noslēdza n-to gadu līgumu par 100+ miljoniem dolāru. Tādi paši līgumi jau ir/bija Kārteram, Garnetam...
Bet nu ja Hornets noamnestē Lewis, gan jau kāds pa pāris miljoniem šo uz sezonu paņems!
1 2 36 komentāri