Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Beidzas Braienta karjera, beidzas ēra mūsdienu basketbolā

Rolands Eliņš

Beidzas Braienta karjera, beidzas ēra mūsdienu basketbolā
Kobe Braients
Foto: AFP/Scanpix

Kobe Braients aizvadīja fantastisku karjeras pēdējo spēli, kurā guva 60 punktus, pieliekot izteiksmīgu punktu 20 sezonām Losandželosas "Lakers" sastāvā.

Kobe Braients pieder pie Vinsa Kārtera, Šakila O`Nīla, Treisija Makgreidija, Alena Aiversona, Stīva Neša, Reja Alena un Džeisona Kida paaudzes. Atšķirībā no vairuma pārējo, Braients superzvaigznes statusā spēlēja vēl līdz šai sezonai. To pašu dara arī Dirks Novickis, samazinātās lomās savās komandās vēl darbojas Tims Dankans un Kevins Gārnets, taču Braienta kā savas paaudzes spilgtākās zvaigznes aiziešana no basketbola pieliek punktu apmēram 15 gadus ilgai ērai Nacionālajā basketbola asociācijā.

Savu pēdējo spēli pret Jūtas „Jazz” 37 gadus vecais Braients iesāka smagnēji, aizmetot garām vairākus metienus pēc kārtas. "Jazz" aizsardzība viņam īpašas atlaides nedeva, taču Kobe pamazām uzņēma tempu un pirmo ceturtdaļu noslēdza ar 15 punktiem. Otrajā ceturtdaļā viņš nāca laukumā uz maiņu un izcēlās ar precīzu tālmetienu pēc māņkustības, puslaiku noslēdzot ar 22 punktiem. Lieki piebilst, ka katru Braienta precīzo metienu pavadīja milzīgs ovāciju vilnis.

"Lakers", nemitīgi spēlējot uz Braientu, nonāca krietnos iedzinējos, taču Kobe otrajā puslaikā realizēja vēl vairākus tālmetienus un 135. reizi savā karjerā sasniedza 40 punktu robežu. Braients pēdējās divās minūtēs uguņoja, metot iekšā visu pēc kārtas, un pievilka "Lakers" līdz 95:96. "Jazz" savas iespējas neizmantoja, un Braients vēl pēdējo reizi savā karjerā 30 sekundes pirms mača beigām iemeta uzvaras metienu. Pēc tam vēl sekoja divi soda metieni, un "Lakers" uzvara 101:96.

Braients laukumu atstāja reizē ar smaidu un asarām acīs. Balsij trīcot, Kobe pateicās līdzjutējiem, savai ģimenei un komandas biedriem, kā arī izteicās, cik grūti aptvert, ka tam visam pienācis gals. Braients savu pēdējo spēli noslēdza ar 60 punktiem, trāpot 22 no 50 metieniem no spēles, kas ir šīs sezonas rezultativitātes rekords un NBA spožākajās lappusēs ierakstāma spēle.

Dzeltens un purpursarkans 20 sezonas pēc kārtas

Sezonā, kuru pats Braients jau laicīgi pasludināja sev par pēdējo, viņš aizvadīja 66 spēles, gūstot vidēji 17.4 punktus, trāpot 35% metienu no spēles un izdalot 2.8 rezultatīvas piespēles. Viņš joprojām bija „Lakers” rezultatīvākais spēlētājs, tacu Braienta efektivitātes koeficients bija tikai trešais labākais. Līgas rezultatīvāko spēlētāju sarakstā Braients bija 31. vietā.

Taču tas neatspoguļo to Braientu, kurš NBA dominēja 15 sezonas pēc kārtas un ieguva piecus čempiona titulus. Tas neatspoguļo to Braientu, kurš savos labākos gados prata izsist uzvaras ar tīru gribasspēku. 2005./06. gadā „Lakers” pamatsastāvā praktiski visu sezonu kopā ar Braientu bija Lamārs Odoms un neizteiksmīgas karjeras aizvadījušie Smušs Pārkers, Kvame Brauns un Kriss Mims, taču Braients vidēji spēlē sadragāja 35.4 punktus un aizveda „Lakers” līdz 45 uzvarām. Šajā sezonā Braients arī parūpējās par otru visu laiku rezultatīvāko spēli NBA vēsturē, sametot 81 punktu "Raptors" grozā.

Braients visu karjeru, visas 20 sezonas pavadīja „Lakers” sastāvā, kas ir atkārtots NBA rekords, un pirmsspēles ceremonijā Maģiskais Džonsons nosauca Braientu par dižāko spēlētāju „Lakers” dzeltenajās un purpursarkanajās krāsās, to pašu izdarīja arī cita Losandželosas basketbola leģenda Šakils O`Nīls. Braientam netrūkst dažnedažādu rekordu un apbrīnas vērtu statistikas ierakstu, taču vienā ziņā gan Braients krietni piekāpjas pārējiem NBA dižgariem – viņš „tikai” vienu reizi atzīts par sezonas MVP, lai arī 11 reizes iekļuvis labāko pieciniekā MVP balsojumā.

Braienta veikums 20 NBA sezonās

SasniegumsReizes
NBA čempions5
Finālsērijas MVP2
Reg. sezonas MVP1
Sezonas simboliskā izlase15
Aizsardzības simboliskā izlase12
Sezonas labākais punktu guvējs2
Dalība Zvaigžņu spēlē18
Slam Dunk čempions1
Olimpiskais čempions2

Mūžīgie salīdzinājumi ar neaizsniedzamo Džordanu

Maikla Džordana vārds joprojām daudziem basketbola nesekotājiem ir vienīgā asociācija, kas rodas, pieminot abreviatūru NBA. Braients ienāca NBA brīdī, kad Džordans izcīnīja savus pēdējos čempiona titulus, un notika simboliska paaudžu-superzvaigžņu maiņa. Braients pamazām ieņēma līgas simbola pozīciju, taču Džordana statusu tā arī nesasniedza. Kaut vai tāpēc, ka bija viņa sekotājs un nemitīgi tika salīdzināts ar „Bulls” līderi, gluži tāpat kā visi Lebrona Džeimsa (un šosezon Stefena Karija) panākumi spiesti iziet caur Braienta/Džordana prizmu.

Braienta publisko tēlu nopietni iedragāja arī brīžiem nevaldāmais raksturs, ego sadursme ar Šakilu O`Nīlu un, protams, izvarošanas skandāls 2003. gadā. Savukārt Džordana karjeras skaļākais skandāls bija aizraušanās ar azartspēlēm, kas bija daudz klusāks un pozitīvāk uztverts, turklāt, atšķirībā no Braienta, Džordanam bija iespēja sevi pieteikt visai pasaulei oriģinālās ASV Sapņu komandas sastāvā. Ar veiksmīga „Nike” mārketinga palīdzību Džordans ieguva globāla elka statusu, kamēr Braientam skeptiķu un kritiķu tikpat, cik līdzjutēju.

Skeptiķi un kritiķi norāda uz izseno stereotipu, ka Braients nav komandas spēlētājs. Te nu katram savs viedoklis, taču neviens nevar nenoliegt, ka Braients ir piedzimis ar uzvaras alkām asinīs. Šīs alkas var izpausties dažādos veidos, piemēram, nav nekas neparasts redzēt Kobi noslēdzam ātro uzbrukumu trīs pret viens ar pustālo metienu pāri aizsarga rokām. Taču tāpat nav nekas neparasts redzēt Braientu pēdējās sekundēs ņemam bumbu savās rokās un izraujot uzvaru ar izšķirošo metienu. Ja gribam būt precīzi, tas noticis 36 reizes. Pēdējos četros gados Braients savu pēdējo sekunžu metienu statistiku krietni pabojājis, turklāt viņam pieder arī NBA antirekords – Braients garām aizmetis 14 481 metienus no spēles.

NBA visu laiku rezultatīvākie spēlētāji

V.SportistsPunkti
1.Karīms Abduls Džabars38 347
2.Karls Melouns36 928
3.Kobe Braients 33 643
4.Maikls Džordans32 292
5.Vilts Čemberleins31 419

Aiziešana

Par to, ka Braientam vajadzētu mest mieru basketbolam, runas bija dzirdamas jau kopš 2013. gada, kad viņš guva smagu Ahillejas cīpslas savainojumu. Pirmajās 17 sezonās Braients bija izticis bez patiešām lielām traumām, bet pēdējās trīs sezonās izlaida 139 spēles no 246. „Lakers” nebija gatava šādam pavērsienam, izgāzās gan Dvaita Hovarda, gan Stīva Neša piesaistes eksperimenti, bet Džeimsu, Entoniju vai Polu uz „Lakers” atvilināt tā arī neizdevās.

„Lakers” bosiem ap traumēto Braientu un viņa milzīgo līgumu (ko paši vien viņam iedeva) neizdevās savākt pat vidusmēra komandu. Pēdējās trīs sezonas līdz ar to ir liels apkaunojums slavenā kluba vēsturē un šajā laikā gūtas tikai 65 uzvaras. Tik daudz Braients savulaik ir uzvarējis vienas sezonas laikā...

Arī tajos pēdējo sezonu brīžos, kad Braients bija ierindā, bija skaidrs, ka melnās mambas inde ir izplēnējusi. To, protams, iespaidoja arī kvalitatīvu komandas biedru neesamība, un ik pa brīdim, kā piemēram šonakt, Braients atgādināja par saviem spožajiem laikiem, taču biežāk tomēr nācās samierināties ne tikai ar komandas zaudējumu, bet arī zaudējumu individuālajā duelī pret jaunāku un ātrāku pretinieku aizsargu.

Braients par savu aiziešanu paziņoja 29. novembrī, ievadot savu atvadu tūri, līdzīgu kā savulaik izpelnījās cita „Lakers” leģenda Karims Abduls Džabars. Braients pretinieku komandām lūdza, lai tās izvairās no speciālām pirmsspēles ceremonijām vai publisku piemiņas veltu pasniegšanas. Taču tik un tā katrā pilsētā, kur Braients aizvadīja savu pēdējo spēli, viņam tika veltīts īpašs video uz arēnas lielā tablo un līdzjutēju ovācijas. Pats Braients gan vairākkārt norādījis, ka dotu priekšroku ierastajai attieksmei, proti, izsvilpšanai Bostonas, Sakramento, Portlendas un Fīniksas fanu izpildījumā, taču šonakt par „Lakers” fanu ovācijām Kobe smaidīja plaši jo plaši.

Nu beigusies gan izsvilpšana, gan ovācijas par godu basketbolistam Braientam. Lai arī pēdējās sezonās viņš vairs nebija svarīgākā un spēcīgākā figūra uz basketbola šaha galdiņa, nākamās sezonas sākumā NBA sastāvā kaut kā tomēr pietrūks. Pietrūks viena no visu laiku labākajiem basketbolistiem, kurš raksturo veselu ēru šajā sporta veidā.

 +15 [+] [-]

, 2016-04-14 08:09, pirms 8 gadiem
Warriors šodien laboja nba rekordu, kuru daudzi uzskatija ka nekad nelabos, bet tas pat nebija dienas iespaidīgakais notikums
Piekrītu autoram par to ka ēra ir beigusies.
Neviens, neatkārtos šādu pēdējo karjeras spēli, NEKAD

 +10 [+] [-]

, 2016-04-14 08:13, pirms 8 gadiem
60 punkti... Neticami! Protams, spēles laikā precizitāte bija nevisai augsta, bet pēdējā ceturdaļā jau bija kārtīga Mamba!
Leģenda aiziet un beidzas vesela ēra basketbolā! Paldies Kobe par daudzām skaistām epizodēm, spēlēm!
Bet dzīve turpinās un gaidām play-off! Būs interesanti!

P.S. Protams, GSW ar malači - izdarīja, kas bija jāizdara! 73-9 neticams sniegums!

  +6 [+] [-]

, 2016-04-14 08:13, pirms 8 gadiem
Kobe ar savu spēli aizēno Warriors mūžīgo rekordu. LEĢENDA

 +12 [+] [-]

, 2016-04-14 08:14, pirms 8 gadiem
Mamba out (60!!!pts)

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 08:14, pirms 8 gadiem
Moš vēl vienu sezonu? Spēle jau laba,bet ja vēl tie 3pt sakristu normāli vispār butu wow

  +5 [+] [-]

, 2016-04-14 08:14, pirms 8 gadiem
60 pts un 22/50 metienos. GOAT!

 +17 [+] [-]

, 2016-04-14 08:17, pirms 8 gadiem
Kaut kas prātams neaptverams tikko notika LA. Leģendas pēdējais iznāciens un 60 pts un tiešām neticami izvilkta uzvara pēdējās minūtē. Un es tā liecinieks. Man bija liels pagodinājums to redzēt! Tas ko Kobe parādījā pēdējās 3 minūtēs, neticami, viņš tur atstāja visu savu sirdi, izlika pēdējos spēkus 5/5 pēdējie metieni, kāds trīnis, neticami! Mamba out !! ;/

 +21 [+] [-]

, 2016-04-14 08:17, pirms 8 gadiem
Kā kaut ko tādu var izdarīt 60 pt iemest no -10 izraut uzvaru 37 gados un visu sabiedrības krējuma priekšā. Skaistākā spēle kāda pēdējo reizi redzēta. Kobe aiziet kā uzvarētājs.

  +7 [+] [-]

, 2016-04-14 08:18, pirms 8 gadiem
Fantastika!
Leģenda.
Slēpts komentārs: markkomartins

  +4 [+] [-]

, 2016-04-14 08:23, pirms 8 gadiem
Kā teica JAY Z - thats what we came for, nekad nebiju redzējis tik daudz slavenības kādā sporta pasākumā.
Greatness appreciates greatness!

  -3 [+] [-]

, 2016-04-14 08:24, pirms 8 gadiem
un truļi 6 no 21... bet cambeks jau nu spēcīgs , tur nu neko...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 08:26, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: one man show.... un viss... likaas jau ka kobe viens spēlē.... visi respekteeja vinu,,, gan komandas biedri, gan jazzmeņi un pat tiesneši... bet laikam jau saprotams.....
kauka nepamet doma ka aiznākamsezon varētu atgriesties , tīri ka reklāma .. ta pat ka jordanis
komandasbiedri viņam lika mest un lai pat nedoma piespēlēt un baigās samēta ar 44% un vienpersoniski izvilka uzvaru takā nedomaju ka var pārmest vispār kaut ko
Par atgriešanos, te nav tas variants, viss jau ir atdots un vairāk nav ko dot ne fiziski ne garīgi, lai kā miljoniem cilvēku gribētos lai atgriežās, šīs bija viņa profesionālās karjeras beigas

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 08:28, pirms 8 gadiem
Pilnīgi nereāla nakts

  +6 [+] [-]

, 2016-04-14 08:28, pirms 8 gadiem
Esmu skatījies neskaitāmas Kobes spēles tiešajā un šo noteikti nevarēju palaist garām un kas par izrādi! Nekad nav bijis cita spēlētāja, kas bumbu grozā var dabūt ar pliku gribas spēku vien, tādēļ mani Kobes pēdējo minūšu varoņdarbi nepārsteidza, nav pirmo reizi Paldies Kobem par atmiņām. NBA šonakt kļuva krietni, krietni garlaicīgāks, jo otra spēlētāja ar tik atstrādātu uzbrukuma arsenālu, tur vairs nav.

  +8 [+] [-]

, 2016-04-14 08:38, pirms 8 gadiem
73 uzvaras GSW, Kobe aiziet no basketbola - liela, tomēr nedaudz skumja diena basketbolā.
Paldies Mambai par 20 gadiem basketbolā!

  +4 [+] [-]

, 2016-04-14 08:40, pirms 8 gadiem
LEGEND

  +3 [+] [-]

, 2016-04-14 08:46, pirms 8 gadiem
Gan jau tūlīt atnāks kāds, kas tikko piecēlies un neko nav redzejis un pljuutiis kaads.Kobe selfish, ja 50 metienus izmetis, bet Kobe skaidri pateica, ka visa komanda teikusi, lai nemaz nedomā piespēlēt! un beigās Kobe parādīja, kāpēc viņš ir Kobe! tā.vienam izvilkt uzvaru. Un nebija vispār nevienas strīdīgas epizodes, kur kāds varētu teikt, ka tiesneši kko būtu nepamatoti nosvilpuši. Kobe šodien laukumā smagi strādāja, smagi un tas beigās attaisnojās. Fenomenāli, uzvaras instinktu pazaudēt nevar me ar kādu vecumu! meistars!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 09:01, pirms 8 gadiem
Malacis!!! Visu cieņu!

  -4 [+] [-]

, 2016-04-14 09:01, pirms 8 gadiem
cirks.
bet nu NBA jau pirmkārt ir bizness un izklaide skatītājiem, tad sports - tā ka beigās visi laimīgi

lielākais paldies Kobem, ka iedvesmoja daudzus jaunos čalīšus pievērsties basketbolam un bija viņiem kā paraugs!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 09:05, pirms 8 gadiem
LEĢENDA!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 09:06, pirms 8 gadiem
Paldies par skaistiem mirkļiem!

  +3 [+] [-]

, 2016-04-14 09:07, pirms 8 gadiem
zigiss rakstīja: cirks.
bet nu NBA jau pirmkārt ir bizness un izklaide skatītājiem, tad sports - tā ka beigās visi laimīgi

lielākais paldies Kobem, ka iedvesmoja daudzus jaunos čalīšus pievērsties basketbolam un bija viņiem kā paraugs!
Kur bija kāds cirks? ja viņš visu sezonu varētu fiziski izturēt 40 min spēlē, tad katru spēli tā būtu, un kāpēc gan ne, ja spēlētājs no 50 metieniem var mest ar gandrīz 50% precizitaati un viens nokārtot uzvaru?

     [+] [-]

, 2016-04-14 09:11, pirms 8 gadiem
kafijas pauze rakstīja: 60 punkti... Neticami! Protams, spēles laikā precizitāte bija nevisai augsta, bet pēdējā ceturdaļā jau bija kārtīga Mamba!
Leģenda aiziet un beidzas vesela ēra basketbolā! Paldies Kobe par daudzām skaistām epizodēm, spēlēm!
Bet dzīve turpinās un gaidām play-off! Būs interesanti!

P.S. Protams, GSW ar malači - izdarīja, kas bija jāizdara! 73-9 neticams sniegums!
Vienīgā neprecizitāte bija no 3pt, bet no spēles metienos 22/50 ir 44%, kas ir ļoti pieklājīgs vidējs rādītājs. Viņš tādu procentu karjerā vidēji met!

     [+] [-]

, 2016-04-14 09:12, pirms 8 gadiem
Nez Džeks Nikolsons arī metīs mieru fanošanai pēc Kobes aiziešanas?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 09:15, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Nez Džeks Nikolsons arī metīs mieru fanošanai pēc Kobes aiziešanas?
teica ka moš, domāju ka jā tad ja komanda neatgūs izcilību

     [+] [-]

, 2016-04-14 09:15, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Gan jau tūlīt atnāks kāds, kas tikko piecēlies un neko nav redzejis un pljuutiis kaads.Kobe selfish, ja 50 metienus izmetis, bet Kobe skaidri pateica, ka visa komanda teikusi, lai nemaz nedomā piespēlēt! un beigās Kobe parādīja, kāpēc viņš ir Kobe! tā.vienam izvilkt uzvaru. Un nebija vispār nevienas strīdīgas epizodes, kur kāds varētu teikt, ka tiesneši kko būtu nepamatoti nosvilpuši. Kobe šodien laukumā smagi strādāja, smagi un tas beigās attaisnojās. Fenomenāli, uzvaras instinktu pazaudēt nevar me ar kādu vecumu! meistars!
Tieši tā! Un arī Jūtas aizsardzība turklāt arī nebija nekāda vājā. Nebija tā, ka Kobe iet uz grozu, tad visi Jūtas garie mūk malā, lai tikai punkti (par spīti tam, ka Jūta jau spēles sākumā bija zaudējusi cerības uz playoffiem, tā kā šis mačš šosezon viņiem vairs neko nenozīmē) vai ka slinkoja uz Kobi aizsardzībā un ļāva darīt, ko grib! Tieši otrādi - sedza, kā visi vienmēr Kobi ir seguši. Bieži arī double-team nāca virsū. Tā kā Kobe tos 60 punktus reāli godam nopelnīja un arī uzvaru sakārtoja, lai var nobeigt karjeru uz pozitīvas nots.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-14 09:18, pirms 8 gadiem
Mūsdienu bb Ēra sākās ar Jordanu un noteikti šodien nebeidzas.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-14 09:19, pirms 8 gadiem
Ehh, Kobe, paldies par visu! Biji viens no bērnības NBA elkiem. Atceros kā pie sienas līmēju Kobes, Jordana, Onīla, Melouna, Millera u.c. spēlētāju plakātus. Tagad neviens no viņiem vairs nespēlē... Tik ātri laiks skrien, liekas tas vēl bija pavisam nesen.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 09:26, pirms 8 gadiem
Bryant atnāca laikā, kad Jordan beidza savu karjeru.
Bryant beidz savu karjeru lakā, kad Porziņģis sāk.
Vai arī paaudžu maiņa?

     [+] [-]

, 2016-04-14 09:31, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Kā teica JAY Z - thats what we came for, nekad nebiju redzējis tik daudz slavenības kādā sporta pasākumā.
Greatness appreciates greatness!
to neteica Jay-Z. To teica Arsenio Hall

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 09:33, pirms 8 gadiem
Kaut ka antifana heiteru purns nav manīts, nez ko tā

 +10 [+] [-]

, 2016-04-14 09:44, pirms 8 gadiem
Viennozīmīgi gada spēle!! Priekš manis NBA sezona ir beigusies.
Paraugdemonstrējums kā Leģendām jābeidz karjera!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 09:52, pirms 8 gadiem
Teikšu kā ir - Kobe man nekad nav paticis. Vai nu tāpēc ka bija tie skandāli , vai arī sava ego dēļ, bet visdrīzāk tāpēc, ka tik ļoti kopēja MJ. Tas ir tāpat kā mākslā, glezniecībā - oriģināldarbs ir krietni vērtīgāks kā kopija. Tajā pašā laikā nu nekādi nevaru neatzīt viņa iespēto, viņa sasniegumus un viņa talantu. Fantastisks atvadu mačs, un paldies KB par skaistajām epizodēm, uzvarām, un lielisko karjeru!

  +6 [+] [-]

, 2016-04-14 09:52, pirms 8 gadiem
Lapsēns rakstīja: Bryant atnāca laikā, kad Jordan beidza savu karjeru.
Bryant beidz savu karjeru lakā, kad Porziņģis sāk.
Vai arī paaudžu maiņa?
Ak dievs, neesi galvu saspiedis ar KP?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 10:12, pirms 8 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Īstiem basketbola korifejiem sezona tikai ar plejofiem sākas.
Muļķības, "Īstiem basketbola korifejiem" sezona jau sākas ar vasaras līgu

  -3 [+] [-]

, 2016-04-14 10:16, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Muļķības, "Īstiem basketbola korifejiem" sezona jau sākas ar vasaras līgu
pilnīgi piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 10:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kā kaut ko tādu var izdarīt 60 pt iemest no -10 izraut uzvaru 37 gados un visu sabiedrības krējuma priekšā. Skaistākā spēle kāda pēdējo reizi redzēta. Kobe aiziet kā uzvarētājs.
Kāds sabiedrības krējums, Maģiskais tak pats pirms spēles teica ka Kobe ir slavenākais LA iedzīvotājs, viņš ir tas sabiedrības krējums uz ko nāk visi skatīties!!

     [+] [-]

, 2016-04-14 10:29, pirms 8 gadiem
Lapsēns rakstīja: Bryant atnāca laikā, kad Jordan beidza savu karjeru.
Bryant beidz savu karjeru lakā, kad Porziņģis sāk.
Vai arī paaudžu maiņa?
Kobe atnāca 96/97 gada sezonā, MJ beidza beidza karjeru 2002/2003.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-14 10:30, pirms 8 gadiem
Man Kobe nekad īpaši nav paticis, ne viņa skarbā un egoistiskā attieksme pret komandas biedriem, ne nevēlēšanās paņemt algas samazinājumu, lai dotu iespēju izveidot labāku komandu ap sevi. Bet pat man jāatzīst, ka man atkārās mute, kad redzēju, ko Kobe izdarīja spēlēs pēdējās 1:45 minūtēs. Kobe pierādīja, ka Lebrons nekad nebūs tas, kas ir Kobe - clutch assasin un daudzkārtējs čempions. Ne tikai pats Kobe, bet arī šī spēle notiekti ieies vēsturē, kā iespējams labākās atvadas sportā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 10:33, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Man Kobe nekad īpaši nav paticis, ne viņa skarbā un egoistiskā attieksme pret komandas biedriem, ne nevēlēšanās paņemt algas samazinājumu, lai dotu iespēju izveidot labāku komandu ap sevi. Bet pat man jāatzīst, ka man atkārās mute, kad redzēju, ko Kobe izdarīja spēlēs pēdējās 1:45 minūtēs. Kobe pierādīja, ka Lebrons nekad nebūs tas, kas ir Kobe - clutch assasin un daudzkārtējs čempions. Ne tikai pats Kobe, bet arī šī spēle notiekti ieies vēsturē, kā iespējams labākās atvadas sportā.
Redzēji, kā Klarksons ar Raselu sāka spēlēt aizsardzībā, visu sezonu pastaigājās, bet šodien skrēja it kā būtu viņu pēdējā spēle! Kobe apskāviens ar komandu 4sec. līdz beigām bija emocionāls mirklis. Un ar šo spēli kobe ir atpelnījis ar uzviju visu savu algu šosezon.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 10:36, pirms 8 gadiem
NBA pulse vispār iespārda Kobem 262 stefam 14

     [+] [-]

, 2016-04-14 10:53, pirms 8 gadiem
spēli neredzēju, tagad skatos hailaitus... asaras un puņķi... jāiet pēc hekča

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 11:01, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāds sabiedrības krējums, Maģiskais tak pats pirms spēles teica ka Kobe ir slavenākais LA iedzīvotājs, viņš ir tas sabiedrības krējums uz ko nāk visi skatīties!!
Tur bija praktiski visas dzīvās leģendas. Sākot ar basketbolistiem beidzot ar mūziķiem un aktierim. Jazz spēlētāji pēdējos uzbrukumos skrēja ar trīcošām rokām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-04-14 11:06, pirms 8 gadiem
Leģenda

     [+] [-]

, 2016-04-14 11:07, pirms 8 gadiem
Kobe LEĢENDA! Visu laiku labākais! Black Mamba 4ever!

     [+] [-]

, 2016-04-14 11:12, pirms 8 gadiem
Omg Kāpēc es šorī sāku ar GSW spēli?

     [+] [-]

, 2016-04-14 11:24, pirms 8 gadiem
60 punkti nav raksturīgi basketbola zvaigznei, kas gatavojas kautkur nozust (bet tas ir ar tādu cieņu, ka neviens basketbolists pat tuvu nestāv)

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 11:24, pirms 8 gadiem
endiaz rakstīja: Nesaprotu, priekš kam tas mērkaķa neģīmis ir vajadzīgs Latvijas sporta portāla pirmajā lapā tieši akurāt lielā hokeja dienā !?
Ideāls piemērs tam, ka cilvēks nezina kā pievērst sev uzmanību, vienīgā iespēja paliek ar stulbiem tekstiem/komentāriem.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 11:32, pirms 8 gadiem
shitaa rakstīja: Mūsdienu bb Ēra sākās ar Jordanu un noteikti šodien nebeidzas.
Padsmit gadi pagajusi, kops MJ bota nav skarusi NBA parketu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 11:56, pirms 8 gadiem
endiaz rakstīja: Pievērst uzmanību vajag tam, ka šis ir LATVIJAS SPORTA PORTĀLS, nevis āfrikas vai USA, kur mērkaķbols ir namber van! Mums prioritāte ir HOKEJS un šovakar pirmā pārbaudes spēle mūsu izlasei savās mājās, tādejādi nēģerģīma fotka pa visu lapu ir maigi sakot nevēlama! Ir attsevišķa basketa sadaļa, tur variet cildināt un dievināt savus elkus, bet ne pirmajā lapā ir jāliek neandertālietis!
Paskaties uz vietējo čempionātu, hokejs ne tikai ir zem Basketa, bet arī zem Futbola. Hokejs nr.1 ir tikai uz pč pārējā laikā baskets ieliek stingri.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-14 12:06, pirms 8 gadiem
endiaz rakstīja: Pievērst uzmanību vajag tam, ka šis ir LATVIJAS SPORTA PORTĀLS, nevis āfrikas vai USA, kur mērkaķbols ir namber van! Mums prioritāte ir HOKEJS un šovakar pirmā pārbaudes spēle mūsu izlasei savās mājās, tādejādi nēģerģīma fotka pa visu lapu ir maigi sakot nevēlama! Ir attsevišķa basketa sadaļa, tur variet cildināt un dievināt savus elkus, bet ne pirmajā lapā ir jāliek neandertālietis!
Labi, negribēju atbildēt, bet laikam tomēr vajadzēs.
1)Kobi nosaukt par mērkaķa neģīmi - nu sorry vecīt, jāarstējas
2)Basketbolu nosaukt par mērkaķbolu - sorry, laikam jāpalielina zāļu deva x2
3) Dotajā mirklī, kad rakstu komentāru: pie Kobes raksta 55 komentāri, pie pārbaudes spēles raksta - 19 komentāri. Attiecīgi redzams, kas šajā momentā ir svarīgaks lasītājiem
4)Tu, kas it kā esi lielais hokeja fans, pie pārbaudes spēles raksta neko neesi komentējis, toties šeit - esi. Smieklīgi

Man turpināt?

     [+] [-]

, 2016-04-14 12:07, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Paskaties uz vietējo čempionātu, hokejs ne tikai ir zem Basketa, bet arī zem Futbola. Hokejs nr.1 ir tikai uz pč pārējā laikā baskets ieliek stingri.
Godigi sakot, hokeja liga redzams labs progress, finals bija baudams, tuvu Eiropas hokeja vidusmeram. Savukart LBL tomer pietrukst tas VEFs, kas bija paris gadus atpakal, tagad tikai ena. Futbola Virsliga, manuprat, sobrid ir visaizraujosaka.

Turklat, busim godigi, Rigas Dinamo ir apmekletaks, neka jebkurs basketa vai futbola klubs, tamdel teikt, ka hokejs ir interesants tikai uz PC laiku, nu sorry, stiprs parspilejums. Es nemaz nerunaju par komentaru skaitu un burbulosanu seit SC

     [+] [-]

, 2016-04-14 12:09, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Paskaties uz vietējo čempionātu, hokejs ne tikai ir zem Basketa, bet arī zem Futbola. Hokejs nr.1 ir tikai uz pč pārējā laikā baskets ieliek stingri.
Kādā veida ieliek? Es mīlu basketbolu, bet fakti paliek fakti, šeit pat hokeja ziņas tiek vairāk lasītas un apspriestas, arī bez visa PČ. Basketbolam vēl nr.1 ir jāizcīna grūtā un ilgā kaujā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 12:32, pirms 8 gadiem
Endiaz, manis pēc vari tos nabagus lūrēt, bet nevajag citur kaut ko pļūtīt. LV izlase vispār varētu no elites izkrist, varbūt sāktu beidzot kārtot hokeju Latvijā. Vai arī vispār mest mieru, cik var nervus visiem bendēt
Slēpts komentārs: Ich liebe Deutschland

     [+] [-]

, 2016-04-14 12:37, pirms 8 gadiem
Jigsaw rakstīja: Endiaz, manis pēc vari tos nabagus lūrēt, bet nevajag citur kaut ko pļūtīt. LV izlase vispār varētu no elites izkrist, varbūt sāktu beidzot kārtot hokeju Latvijā. Vai arī vispār mest mieru, cik var nervus visiem bendēt
Kādā veidā izkrišana automātiski nozīmētu sakārtošanu? Nu, nekādi!

  -3 [+] [-]

, 2016-04-14 12:39, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Gan jau tūlīt atnāks kāds, kas tikko piecēlies un neko nav redzejis un pljuutiis kaads.Kobe selfish, ja 50 metienus izmetis, bet Kobe skaidri pateica, ka visa komanda teikusi, lai nemaz nedomā piespēlēt! un beigās Kobe parādīja, kāpēc viņš ir Kobe! tā.vienam izvilkt uzvaru. Un nebija vispār nevienas strīdīgas epizodes, kur kāds varētu teikt, ka tiesneši kko būtu nepamatoti nosvilpuši. Kobe šodien laukumā smagi strādāja, smagi un tas beigās attaisnojās. Fenomenāli, uzvaras instinktu pazaudēt nevar me ar kādu vecumu! meistars!
Atnāca ar. Tik pat labi varēj skatīties strītbola maču, kur visu laiku spēlē viens spēlētājs.
Selfiš vai nē, bet rekordu uzstādīja izmestajos metienos.

NŪBS!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 12:39, pirms 8 gadiem
endiaz rakstīja: Idiot, sporta veida popularitāte nav izmērama pēc vietējā čempionāta līmeņa un apmepklējuma! Rīgas Dinamo ir tas, kas aizvieto īsto iekšējo Latvijas čempionātu spēlējot atklātajā Krievijas čempionātā, patīk tas kādam vai ne, bet tas ir fakts! Latvieši ir BALTIE cilvēki un nebalto cildināšana ir kaitīga, tikpat kā viss rietumnieciskais politkorektisms, kurš nācis no USA, ar pamatdomu, iznīdēt visu tradicionālu eiropisko kultūru un mentalitāti!
Blēņas sarakstīji. Latvieši basketbolu piekopa jau pirms 80 gadiem! Un nav tāda plāna iznīdēt eiropeisko kultūru. Kur tu šito sagrābstījies?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 12:41, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kur bija kāds cirks? ja viņš visu sezonu varētu fiziski izturēt 40 min spēlē, tad katru spēli tā būtu, un kāpēc gan ne, ja spēlētājs no 50 metieniem var mest ar gandrīz 50% precizitaati un viens nokārtot uzvaru?
Nejauc 50% ar 44%. 50 sezonas garumā jau būtu bez maz izcili, bet 44% ir vidēji/normāli. Zemāk jau sūdīgi.

Domā viņš vienīgais var dabūt 60 punktus ar 50 metieniem?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 12:42, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Godigi sakot, hokeja liga redzams labs progress, finals bija baudams, tuvu Eiropas hokeja vidusmeram. Savukart LBL tomer pietrukst tas VEFs, kas bija paris gadus atpakal, tagad tikai ena. Futbola Virsliga, manuprat, sobrid ir visaizraujosaka.

Turklat, busim godigi, Rigas Dinamo ir apmekletaks, neka jebkurs basketa vai futbola klubs, tamdel teikt, ka hokejs ir interesants tikai uz PC laiku, nu sorry, stiprs parspilejums. Es nemaz nerunaju par komentaru skaitu un burbulosanu seit SC
Dinamo jau nespēlē vietējā čampionātā. Uz lbl nāk vairāk skatītāju nekā uz Lač, un Lač ir amatieru līga, kamēr Lbl ir izlases spēlētāji, bet Lač veterāni un amatieri. Dinamo katru gadu sarūk skatītāju skaits, līdz ar OZO aiziešanu tā komanda katru gadu ir ārpus PO un veidojas bardags. Reāli Hokejs ir tikai izlase.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-14 12:43, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Kaut ka antifana heiteru purns nav manīts, nez ko tā
Ir ir te.

Viens liels fuflo. Un rakstu arī cepis viens ar rozā brillēm.

     [+] [-]

, 2016-04-14 12:43, pirms 8 gadiem
Kaspar, tas ir ar domu, ka varbūt lipmanu un citus resnos aizvāktu. Kaut arī, kāda iespēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-14 12:46, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nejauc 50% ar 44%. 50 sezonas garumā jau būtu bez maz izcili, bet 44% ir vidēji/normāli. Zemāk jau sūdīgi.

Domā viņš vienīgais var dabūt 60 punktus ar 50 metieniem?
37 gados jā. Un komanda uzvarēja. A tavs CP3 kārtējo sezonu atdursies otrajā kārtā un kad viņš beigs karjeru, tad par viņu visi būs aizmirsuši.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-14 12:47, pirms 8 gadiem
endiaz rakstīja: Pievērst uzmanību vajag tam, ka šis ir LATVIJAS SPORTA PORTĀLS, nevis āfrikas vai USA, kur mērkaķbols ir namber van! Mums prioritāte ir HOKEJS un šovakar pirmā pārbaudes spēle mūsu izlasei savās mājās, tādejādi nēģerģīma fotka pa visu lapu ir maigi sakot nevēlama! Ir attsevišķa basketa sadaļa, tur variet cildināt un dievināt savus elkus, bet ne pirmajā lapā ir jāliek neandertālietis!
Izēd dir su A-burt jobanais! Pēc tam ar sūdainām rokām izspied kādu savu pumpu uz sasmakušās pip eles

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 12:49, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Godigi sakot, hokeja liga redzams labs progress, finals bija baudams, tuvu Eiropas hokeja vidusmeram. Savukart LBL tomer pietrukst tas VEFs, kas bija paris gadus atpakal, tagad tikai ena. Futbola Virsliga, manuprat, sobrid ir visaizraujosaka.

Turklat, busim godigi, Rigas Dinamo ir apmekletaks, neka jebkurs basketa vai futbola klubs, tamdel teikt, ka hokejs ir interesants tikai uz PC laiku, nu sorry, stiprs parspilejums. Es nemaz nerunaju par komentaru skaitu un burbulosanu seit SC
Neapkauno šo rakstu un leģendu pieminot kaaaaut kādu sapuvušu čekas klubu dinamo.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 12:52, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 37 gados jā. Un komanda uzvarēja. A tavs CP3 kārtējo sezonu atdursies otrajā kārtā un kad viņš beigs karjeru, tad par viņu visi būs aizmirsuši.
Es jau Kobi vakar aizmirsu.

Un kas tas tāds Igijs pat tagad nezinu. Kur nu vēl pēc karjeras beigām.

     [+] [-]

, 2016-04-14 12:53, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Izēd dir su A-burt jobanais! Pēc tam ar sūdainām rokām izspied kādu savu pumpu uz sasmakušās pip eles
Žiņot!!!

     [+] [-]

, 2016-04-14 12:59, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 37 gados jā. Un komanda uzvarēja. A tavs CP3 kārtējo sezonu atdursies otrajā kārtā un kad viņš beigs karjeru, tad par viņu visi būs aizmirsuši.
Tieši tā.
Tāpāt kā retais atstāj vēsturiskas pēdas ar nesavtīgo spēli un finala MVP tituliem.

     [+] [-]

, 2016-04-14 13:01, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es jau Kobi vakar aizmirsu.

Un kas tas tāds Igijs pat tagad nezinu. Kur nu vēl pēc karjeras beigām.
Andre Igoudala pernā gada final MVP!
Nesavtīguma paraugs sportā!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 13:02, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nejauc 50% ar 44%. 50 sezonas garumā jau būtu bez maz izcili, bet 44% ir vidēji/normāli. Zemāk jau sūdīgi.

Domā viņš vienīgais var dabūt 60 punktus ar 50 metieniem?
Līga ir vēl tikai uz rokas pirkstiem saskaitami basketbolisti kas var to izdarīt un nav neviena kas to varēs izdarīt savā 20tajā sezonā
Veterāni jau pēc spēles runāja ka tā tik liekās ka izmest 50 metienus ir nieks un mierīgi katrs otrais var iemest tik daudz, nebūt tā nav
Nezinu vai esi kādreiz spēlējis reālu basketbolu komandā, bet es tev no pieredzes pateikšu ka fiziski izmest tik daudz metienus ar normalu procentu pie labas aizsardzības ir gandrīz nereāli, un tāda vecumā, pēc visa kam kobe ir gājis cauri tas ir nereāli, tieši tpc jau neviens cits to nekad nav izdarījis, tas varētu būt tāds labs pierādījums tam cik viegli pēc taviem vārdiem tas ir

     [+] [-]

, 2016-04-14 13:03, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tieši tā.
Tāpāt kā retais atstāj vēsturiskas pēdas ar nesavtīgo spēli un finala MVP tituliem.
Pagaidām ar tādiem sasniegumiem kā kobem vienīgas kurš bija nesavtīgs basketbolists ir maģiskais, visi pārējie ir tāda paša tipa spēlētāji

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 13:05, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Līga ir vēl tikai uz rokas pirkstiem saskaitami basketbolisti kas var to izdarīt un nav neviena kas to varēs izdarīt savā 20tajā sezonā
Veterāni jau pēc spēles runāja ka tā tik liekās ka izmest 50 metienus ir nieks un mierīgi katrs otrais var iemest tik daudz, nebūt tā nav
Nezinu vai esi kādreiz spēlējis reālu basketbolu komandā, bet es tev no pieredzes pateikšu ka fiziski izmest tik daudz metienus ar normalu procentu pie labas aizsardzības ir gandrīz nereāli, un tāda vecumā, pēc visa kam kobe ir gājis cauri tas ir nereāli, tieši tpc jau neviens cits to nekad nav izdarījis, tas varētu būt tāds labs pierādījums tam cik viegli pēc taviem vārdiem tas ir
Izmet treniņā no vietas 50 truļus, redzēsi kā rociņa piegurst un precizitāte samazinās ar nākamajiem metieniem. 50 metieni nav nekāda pastaiga, tas gan.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 13:25, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es jau Kobi vakar aizmirsu.

Un kas tas tāds Igijs pat tagad nezinu. Kur nu vēl pēc karjeras beigām.
Šodien laikam nav tava laimīgā diena.
1.Igijs un Stefs dabūja rekordu GSW
2.Kobe iemeta 60pt un Lakers šodien ir svētki.
3.Lac šodien pamatīgi ierija no suns, kur Bosnietis paņirgājās par Lac.
4.Bostona šodien uzvarēja.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-14 14:05, pirms 8 gadiem
Grūti iedomāties, kas šobrīd notiek Kobes galvā. 20 lieliskie NBA karjeras gadi aiz muguras, bet kas tālāk? Ko darīt, ko sasniegt? Cik vēl daudz spekulāciju ap to, kādas tik komandas viņu nemēģinās viņu pierunāt spēlēt pie sevis, tai skaitā Eiropā. Neticās, ka viņš vienkārši sēdēs mājās un skatīsies NBA pa TV ar čipsu bļodu rokā. Tāds nav KOBE!
Apbrīnoju to, ko viņš varēja parādīt laukumā un ko vēl spēja šonakt! Respect!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-14 14:11, pirms 8 gadiem
visu cieņu bet pēdējie 3 vai 4 gadi bija nožēlojami nevis lieliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 15:10, pirms 8 gadiem
wifebeater rakstīja: visu cieņu bet pēdējie 3 vai 4 gadi bija nožēlojami nevis lieliski
Mazajam sportacentrs com lietotājam vidēji 17 pts spēlē 37 gados pēdējā NBA sezonā pēc tādas traumas, skaitās nožēlojami ej attīsties bomzi!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-14 15:23, pirms 8 gadiem
Mamba out...diemžēl ,lai kā to negribētu. GOAT , mans Idol. Lepojos ar to, ka varēju Kobem sekot līdz visus šos 20 gadus NBA. Pat neticās,ka laiks tā skrien.. atceros vēl uz SEGA NBA 97 laikam, kur Kobe bija Lakers rezervistos. Pateicoties labai apstākļu sakritībai bija iespēja 2003 gadā arī vienu Lakers spēli redzēt dzīvajā. Fantastisks spēlētājs, fantastiska karjera. Tādi kā KOBE un MJ vairs nav un tuvākajā laikā neredzu... Durants ir tuvākais šiem abiem. Adios, Kobe! Skumji, kad aiziet leģendas..

     [+] [-]

, 2016-04-14 15:49, pirms 8 gadiem
Šovakar man būs youtuba maratons ar visiem izcilākajiem Kobes momentiem....

     [+] [-]

, 2016-04-14 16:10, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Šodien laikam nav tava laimīgā diena.
3.Lac šodien pamatīgi ierija no suns, kur Bosnietis paņirgājās par Lac.
Salika komandu, kas spēlēja bez 5 labākajiem spēlētājiem....WOOOW

     [+] [-]

, 2016-04-14 16:29, pirms 8 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Salika komandu, kas spēlēja bez 5 labākajiem spēlētājiem....WOOOW
Suns jau ar nebija viņu Big 3!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-14 17:03, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Mazajam sportacentrs com lietotājam vidēji 17 pts spēlē 37 gados pēdējā NBA sezonā pēc tādas traumas, skaitās nožēlojami ej attīsties bomzi!
es domāju gan ka viņam bija vidēji 17 pts spēlē jo viņš izmeta ap 50 metieniem spēlē, bomzi. tava ome arī kaut ko samestu

  -2 [+] [-]

, 2016-04-14 17:07, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Mazajam sportacentrs com lietotājam vidēji 17 pts spēlē 37 gados pēdējā NBA sezonā pēc tādas traumas, skaitās nožēlojami ej attīsties bomzi!
Kobe šosezon ir sliktākais 3p metējs līgā un aizmetis garām visvairāk metienu, nemaz nerunājot par vairākām drausmīgām spēlēm. Ar to nepelnīto metienu skaitu, ko viņš izdarīja šosezon, 17p savākt vidēji spēlē nav nekāds sasniegums. Viņa fani First Take paši atzina, ka uz to, cik slikts Kobe ir šosezon, ir smagi noskatīties. Viņus ar par maziem heiteriem sauksi?

Jebkurā gadījumā, es domāju šī atvadu spēle bija izcils Kobes kā spēlētāja simbols - izmesta kaudze metienu ar apšaubāmu precizitāti, tomēr clutchā izrauta uzvara. Vintage Kobe!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 17:09, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Suns jau ar nebija viņu Big 3!
Nu ta ko tad tu salīdzini? It kā LAC kaut ko vēl vajadzēja tajā spēlē.

Tagad tikai jāgaida kā Grifins atgriezīsies, jo aizvadītajās pēdējās spēlēs nav ne smaķele no viņa gada sākumā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 17:10, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kobe šosezon ir sliktākais 3p metējs līgā un aizmetis garām visvairāk metienu, nemaz nerunājot par vairākām drausmīgām spēlēm. Ar to nepelnīto metienu skaitu, ko viņš izdarīja šosezon, 17p savākt vidēji spēlē nav nekāds sasniegums. Viņa fani First Take paši atzina, ka uz to, cik slikts Kobe ir šosezon, ir smagi noskatīties. Viņus ar par maziem heiteriem sauksi?

Es domāju šī atvadu spēle bija izcils Kobes kā spēlētāja simbols - izmesta kaudze metienu ar apšaubāmu precizitāti, tomēr clutchā izrauta uzvara. Vintage Kobe!
Ar apšaubāmu precizitāti? 22/50 metieniem ir 45 procenti un tas esot sūdīgi? ej attīsties. 60 punkti karjeras pēdējā spēlē 37 gados, spēlējot 42 minūtes un gandrīz nemitīgi ar bumbu, caurgājieni, kritieni utml, un tas esot sūdīgs procents ? viss skaidrs ar tevi

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 17:12, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Ar apšaubāmu precizitāti? 22/50 metieniem ir 45 procenti un tas esot sūdīgi? ej attīsties. 60 punkti karjeras pēdējā spēlē 37 gados, spēlējot 42 minūtes un gandrīz nemitīgi ar bumbu, caurgājieni, kritieni utml, un tas esot sūdīgs procents ? viss skaidrs ar tevi
Sūdīgi=apšaubāms??? Ar kuru te ir skaidrs, tu pat elementāru latviešu valodu nejēdz

     [+] [-]

, 2016-04-14 17:15, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kobe šosezon ir sliktākais 3p metējs līgā un aizmetis garām visvairāk metienu, nemaz nerunājot par vairākām drausmīgām spēlēm. Ar to nepelnīto metienu skaitu, ko viņš izdarīja šosezon, 17p savākt vidēji spēlē nav nekāds sasniegums. Viņa fani First Take paši atzina, ka uz to, cik slikts Kobe ir šosezon, ir smagi noskatīties. Viņus ar par maziem heiteriem sauksi?

Jebkurā gadījumā, es domāju šī atvadu spēle bija izcils Kobes kā spēlētāja simbols - izmesta kaudze metienu ar apšaubāmu precizitāti, tomēr clutchā izrauta uzvara. Vintage Kobe!
Un, ir loģiski, ka viņam bija slikts procents, ja būtu sekojis spēlēm, tad Kobe reti, kad bija ritmā. Tad, kad īpaši noskaņojās, tad laukumā bija īstais Kobe. Viņam galvenais bija netraumēties, jo komandai izredžu tāpat nebija nekādu jau pēc sezonas pirmajām 10 spēlēm... Bieži spēlēs Kobe pat 4 minūtes no vietas nemaz nepieskārās bumbai, jo neviens viņam to nedeva, pat komentētāji to teica, loģiski, ka viņš nav pieradis spēlēt bez bumbas. tādu spēlētāju ir jābaro, jādod viņam ritms, jāļauj darboties un tad arī ir 35, 37 un 60 pts spēlē. Loģiski, ka viņš spēlēs,kur jau sākumā ir -15 īpaši neiespringa un taupīja savu ķermeni. Arī šodien jump shotos viņam negāja, bet kā koncentrējās spēkiem caurgājienam, tad gandrīz katrs bija precīzs, kā taupīja spēkus un meta metienu, tā bieži bija neprecīzs spēles gaitā. Viss jautājums ir fiziskajā spēkā. Ja tas viņam būtu kā 27 gadīgam, tad nekas nebūtu pazudis, tas ir arī viss. Viņa caurgājiens, pump feiki, feidaveji un karāšanās gaisā ir fenomenāla joprojām!

     [+] [-]

, 2016-04-14 17:18, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Sūdīgi=apšaubāms??? Ar kuru te ir skaidrs, tu pat elementāru latviešu valodu nejēdz
Ja NBA spēlētājam no 50 izmestajiem metieniem ir 45% precizitāte un kāds var pateikt, ka tā ir apšaubāma, tad ir viss skaidrs. tas nav iemest 5/11, kas ir laba precizitāte, tas ir spēles laikā visu laiku esot augstā pulsā, vienmēr ar bumbu no 50 metieniem iemest 22ivus spēles apstākļos, tu vispār to apjēdz? 37 gados tik smagi strādāt laukumā , spēles beigās sakoncentrēt visu sirdi un prātu un salikt 5/5 pēdējās 2 minūtēs un izvilkt uzvaru. Kā vispār kāds kko var atļauties iepļūtīt. nožēlojami.

     [+] [-]

, 2016-04-14 17:31, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Ja NBA spēlētājam no 50 izmestajiem metieniem ir 45% precizitāte un kāds var pateikt, ka tā ir apšaubāma, tad ir viss skaidrs. tas nav iemest 5/11, kas ir laba precizitāte, tas ir spēles laikā visu laiku esot augstā pulsā, vienmēr ar bumbu no 50 metieniem iemest 22ivus spēles apstākļos, tu vispār to apjēdz? 37 gados tik smagi strādāt laukumā , spēles beigās sakoncentrēt visu sirdi un prātu un salikt 5/5 pēdējās 2 minūtēs un izvilkt uzvaru. Kā vispār kāds kko var atļauties iepļūtīt. nožēlojami.
Varbūt uzraksti vēl kādu eseju ar attaisnojumiem? Mani tie īpaši neinteresē. Tā it kā es nezinātu, ka viņš sen jau fiziski vairs nevar spēlēt augstākajā līmenī un ka iemest 45% pie 50 metieniem ir smagi. Bet fakts paliek fakts, Kobes precizitāte bija labākajā gadījumā ciešama (5/11 varbūt tikai sētas mačos ir ''laba'' precizitāte). Un es jau pie šī raksta atzinu, ka man mute atkārās, redzot, ko viņš izdarīja pēdējās 2 min - CLUTCH! Tas ir Kobe - lielākais volume shooter ko līga redzējusi, visvairāk garām aizmesto metienu, precizitāte līdz ar to bieži apšaubāma, bet, kad vajag iemest, viņš to izdara. Tā kā paliec vien savās miklajās bikšelēs. Es tikai atbildēju uz smieklīgo argumentu, ka Kobes 17p vidēji spēlē ir kkas, ko vajadzētu slavēt.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-14 18:16, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Ja NBA spēlētājam no 50 izmestajiem metieniem ir 45% precizitāte un kāds var pateikt, ka tā ir apšaubāma, tad ir viss skaidrs. tas nav iemest 5/11, kas ir laba precizitāte, tas ir spēles laikā visu laiku esot augstā pulsā, vienmēr ar bumbu no 50 metieniem iemest 22ivus spēles apstākļos, tu vispār to apjēdz? 37 gados tik smagi strādāt laukumā , spēles beigās sakoncentrēt visu sirdi un prātu un salikt 5/5 pēdējās 2 minūtēs un izvilkt uzvaru. Kā vispār kāds kko var atļauties iepļūtīt. nožēlojami.
45 % 2punktu metienu precizitāte spēlē noteikti nav laba. Nesaku arī ka slikta. Un šeit nav runa vai spēletājs izmet 10 vai 50 metienus. Basketbols pirmkārt ir komandas spēle un ja esi noguris, precizitāte mazinās, tad lai met citi.
45 % iemest spēlē - normāls ,parasts rezultāts, bet nekādā gadījumā labs.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-14 18:23, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Neapkauno šo rakstu un leģendu pieminot kaaaaut kādu sapuvušu čekas klubu dinamo.
...kurā spēlē vismaz puse no Latvijas izlases hokejistiem.

     [+] [-]

, 2016-04-14 18:25, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu ta ko tad tu salīdzini? It kā LAC kaut ko vēl vajadzēja tajā spēlē.

Tagad tikai jāgaida kā Grifins atgriezīsies, jo aizvadītajās pēdējās spēlēs nav ne smaķele no viņa gada sākumā.
Suns iet uz draftu un speciāli gribēja zaudēt, bet tomēr uzvarēja, jo LAc bija bezcerīgi vājš!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 18:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: ...kurā spēlē vismaz puse no Latvijas izlases hokejistiem.
Dalbajobu izlase tu gribeji teikt

     [+] [-]

, 2016-04-14 18:59, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Suns iet uz draftu un speciāli gribēja zaudēt, bet tomēr uzvarēja, jo LAc bija bezcerīgi vājš!
Dir.t jau gribas, bet tev nesanāk. Trollis, kurš mēģina atrast pat visdebīlākos iemeslus, lai tik kādu komandu nodir.tu.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 19:02, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: 45 % 2punktu metienu precizitāte spēlē noteikti nav laba. Nesaku arī ka slikta. Un šeit nav runa vai spēletājs izmet 10 vai 50 metienus. Basketbols pirmkārt ir komandas spēle un ja esi noguris, precizitāte mazinās, tad lai met citi.
45 % iemest spēlē - normāls ,parasts rezultāts, bet nekādā gadījumā labs.
Apžēliņ, nekomentē basi...

     [+] [-]

, 2016-04-14 19:28, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Apžēliņ, nekomentē basi...
Jo viņš pateica taisnību un uzspridzināja tavu burbuli?

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 19:30, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Apžēliņ, nekomentē basi...
Basketbolā ļoti sīki vienmēr pētu statitistiku un vismaz tik daudz zinu ko nozīmē 45% precizitāte. Kāpēc man nekomentēt basketbolu, ja pats jaunībā 7 gadus tajā cītīgi trenējos.
Pēc taviem apgalvojumiem sāķ šķist ka tev basketbola statistika ir sveša.

     [+] [-]

, 2016-04-14 19:43, pirms 8 gadiem
kāda jēga šeit rakstīt ''"paldies kobe'' takā viņš šeit ienāks un apskatīsies , un atbildēs!

     [+] [-]

, 2016-04-14 19:48, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Suns iet uz draftu un speciāli gribēja zaudēt, bet tomēr uzvarēja, jo LAc bija bezcerīgi vājš!
Aha.... nejauši vinnēja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 20:29, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Basketbolā ļoti sīki vienmēr pētu statitistiku un vismaz tik daudz zinu ko nozīmē 45% precizitāte. Kāpēc man nekomentēt basketbolu, ja pats jaunībā 7 gadus tajā cītīgi trenējos.
Pēc taviem apgalvojumiem sāķ šķist ka tev basketbola statistika ir sveša.
Turpini, tu mani uzjautrini. 45 % esot slikta precizitāte NBA , it sevišķi, izmetot 50 metienus . Karijs ir tāds superzvaigzne un pasaulē labākais snaiperis, kurš iemetis 400 trīņus sezonā, bet viņa % tur ir ap 40 %, bet fuņa un Mixes viedoklis atšķiras no visas pārējās pasaules uzskatot, ka tas nav nekas ievērības cienīgs un procents ir slikts Loģiski, jo vairāk metīsi, jo lielāka iespēja aizmest vairāk garām. Ai , te pat nav jēgas...bērnudārzs.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 20:32, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Turpini, tu mani uzjautrini. 45 % esot slikta precizitāte NBA , it sevišķi, izmetot 50 metienus . Karijs ir tāds superzvaigzne un pasaulē labākais snaiperis, kurš iemetis 400 trīņus sezonā, bet viņa % tur ir ap 40 %, bet fuņa un Mixes viedoklis atšķiras no visas pārējās pasaules uzskatot, ka tas nav nekas ievērības cienīgs un procents ir slikts Loģiski, jo vairāk metīsi, jo lielāka iespēja aizmest vairāk garām. Ai , te pat nav jēgas...bērnudārzs.
Tu proti lasīt, nerakstīju ka 45% ir slikta precizitāte. Izlasi vēlreiz manu komnetāru. iemācies lasīt un nesagrozi faktus.
Protams, ka jo vairāk metieni jo mazākas iespējas dabūt ļoti labu precizitāti. Tā ir matemātikas ābece.

     [+] [-]

, 2016-04-14 20:39, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tu proti lasīt, nerakstīju ka 45% ir slikta precizitāte. Izlasi vēlreiz manu komnetāru. iemācies lasīt un nesagrozi faktus.
Protams, ka jo vairāk metieni jo mazākas iespējas dabūt ļoti labu precizitāti. Tā ir matemātikas ābece.
manuprāt, nožēlojami vispār pēc šādas spēles un karjeras tik leģendāram sportistam ir atļauties izdvest kaut vienu sliktu vārdu par viņa spēli, vai metienu procentu šajā spēlē. Nožēlojami. Izmantojiet kādreiz iespēju paklusēt. Šī nu būtu bijusi tā reize. Bet tev kā cilvēkam, kam basketbols nav sirdslieta to nesaprast.

     [+] [-]

, 2016-04-14 20:43, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: manuprāt, nožēlojami vispār pēc šādas spēles un karjeras tik leģendāram sportistam ir atļauties izdvest kaut vienu sliktu vārdu par viņa spēli, vai metienu procentu šajā spēlē. Nožēlojami. Izmantojiet kādreiz iespēju paklusēt. Šī nu būtu bijusi tā reize. Bet tev kā cilvēkam, kam basketbols nav sirdslieta to nesaprast.
Visu cieņu izcilajam leģendārajam basketbolistam. Žēl ka neturpinās karjeru, bet tādēļ jau nevajag pārspīlēt un rakstīt muļķības. 60 punkti atvadu spēlē - izcili, bet jāsaprot ka visa komanda šodien speciāli spēlēja uz viņu un ja viņš iemeta šodien 45% no metieniem tas ir normāli , jo šodien iespējams arī nervi spēlēja savu lomu.
Tāpēc jau nevajag apgalvot ka 45% ir laba precizitāte.
Parasti iesaka paklusēt par cilvēkiem citos daudz traģiskākos gadījumos.

     [+] [-]

, 2016-04-14 20:51, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Visu cieņu izcilajam leģendārajam basketbolistam. Žēl ka neturpinās karjeru, bet tādēļ jau nevajag pārspīlēt un rakstīt muļķības. 60 punkti atvadu spēlē - izcili, bet jāsaprot ka visa komanda šodien speciāli spēlēja uz viņu un ja viņš iemeta šodien 45% no metieniem tas ir normāli , jo šodien iespējams arī nervi spēlēja savu lomu.
Tāpēc jau nevajag apgalvot ka 45% ir laba precizitāte.
Parasti iesaka paklusēt par cilvēkiem citos daudz traģiskākos gadījumos.
Tu vispār redzēji pēdējās 3 minūtes no šīs spēles? Tu vispār kaut ko esi redzējis no šīs spēles? Vienkārši aizveries.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-14 20:53, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tu vispār redzēji pēdējās 3 minūtes no šīs spēles? Tu vispār kaut ko esi redzējis no šīs spēles? Vienkārši aizveries.
Nē neredzēju un basketbolu skatīties man ne īpaši patīk, Eirolīgu paskatos, dažreiz kādu VEF spēli, arī LBL spēlēm uzmetu aci. NBA spēles neskatos tās ļoti nepatīk. Patīk ja basketbolā dominē aizsardzība, bet NBA regulārā sezonā mazliet vairāk velk uz zvaigžņu spēles pusi. To ir teikuši arī vairāki basketbola speciālisti Latvijā. NBA basketbols ne visiem patīk. Arī Porziņģa spēles neskatos (redzēju tikai vienu).
45% ir laba precizitāte. To tu apgalvoji un tieši tas mani pārsteidza.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 20:55, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tu vispār redzēji pēdējās 3 minūtes no šīs spēles? Tu vispār kaut ko esi redzējis no šīs spēles? Vienkārši aizveries.
Zinu ka beigās Kobe rādīja ļoti labu precizitāti.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 21:09, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nē neredzēju un basketbolu skatīties man ne īpaši patīk, Eirolīgu paskatos, dažreiz kādu VEF spēli, arī LBL spēlēm uzmetu aci. NBA spēles neskatos tās ļoti nepatīk. Patīk ja basketbolā dominē aizsardzība, bet NBA regulārā sezonā mazliet vairāk velk uz zvaigžņu spēles pusi. To ir teikuši arī vairāki basketbola speciālisti Latvijā. NBA basketbols ne visiem patīk. Arī Porziņģa spēles neskatos (redzēju tikai vienu).
45% ir laba precizitāte. To tu apgalvoji un tieši tas mani pārsteidza.
Nu, ja neskaties, tad nemurgo, ka velk zvaigžņu spēles pusi. Neviens tur nevienam nepaiet malā, lai tikai varētu iemest vai iedankot, tā kā mazāk vajag murgot.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-14 21:48, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu, ja neskaties, tad nemurgo, ka velk zvaigžņu spēles pusi. Neviens tur nevienam nepaiet malā, lai tikai varētu iemest vai iedankot, tā kā mazāk vajag murgot.
Par zvaigžņu spēli ir teikuši vairāki basketbola speci arī Valters. Un nav pamata viņiem neticēt. Es saku ka NBA neskatos. Esmu šosezon redzējis kaut kur 8-12 NBA spēles un uzskatu ka tas skaitās neskatos, bet runāju ar vienu kurš skatās un viņš arī esot redzējis kādas 10 spēles.
Atšķirība ir uzskatos ko nozīmē skatās.
Kad skatos NBA, tad uzkrītoši krīt acīs MILZĪGĀ atšķirība. Eirolīgā galvenais ir aizsardzība, bet NBA spēle uz ubrukumu, skaistas izspēles uzbrukumā (mani personīgi neuzrunā triecieni grozā no augšas).
Un piebilde-paiet malā un kā vēl paiet malā. Ne jau bieži , bet īpašu pretestību ik pa brīdim neizrāda aizsardzībā. Uzbrukumā tur gan katrs rāda ko māk.

     [+] [-]

, 2016-04-14 22:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Par zvaigžņu spēli ir teikuši vairāki basketbola speci arī Valters. Un nav pamata viņiem neticēt. Es saku ka NBA neskatos. Esmu šosezon redzējis kaut kur 8-12 NBA spēles un uzskatu ka tas skaitās neskatos, bet runāju ar vienu kurš skatās un viņš arī esot redzējis kādas 10 spēles.
Atšķirība ir uzskatos ko nozīmē skatās.
Kad skatos NBA, tad uzkrītoši krīt acīs MILZĪGĀ atšķirība. Eirolīgā galvenais ir aizsardzība, bet NBA spēle uz ubrukumu, skaistas izspēles uzbrukumā (mani personīgi neuzrunā triecieni grozā no augšas).
Un piebilde-paiet malā un kā vēl paiet malā. Ne jau bieži , bet īpašu pretestību ik pa brīdim neizrāda aizsardzībā. Uzbrukumā tur gan katrs rāda ko māk.
Nu tad tu laikam manam sencim vecumā, kurš arī saka, ka nepatīk danki. Danks ir tas pats, kas hoķī izspēlēt līdz tukšiem vārtiem, kur tikai nūja jāpieliek. Un, ja tas nav smuki, tad es nez.

Jā tikai nez kpc, NBA blice sezonas laikā jebkurā mirklī visas Eirolīgas komandas pazemotu. Tad jēga no tādas aizsardzības.

     [+] [-]

, 2016-04-14 22:17, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tad tu laikam manam sencim vecumā, kurš arī saka, ka nepatīk danki. Danks ir tas pats, kas hoķī izspēlēt līdz tukšiem vārtiem, kur tikai nūja jāpieliek. Un, ja tas nav smuki, tad es nez.

Jā tikai nez kpc, NBA blice sezonas laikā jebkurā mirklī visas Eirolīgas komandas pazemotu. Tad jēga no tādas aizsardzības.
Hokejā līdz tukšiem vārtiem - nekas labāks nevar būt. Danki man personiski nesaista. Saprotu ka tas ir kas super, bet sirdij nepavēlēsi, man tie ir vienaldzīgi. Jā basketbola izspēles ļoti patīk , ja ir skaistas, bet ne pats danks. Hokejā līdz tukšiem vārtiem vai basketbolā danks-atšķirība ir ļoti leila, jo danki ir regulāri, bet hokejā izspēlēt kaut ko tādu - retums.
Via pazemotu varētu diskutēt, bet tas ka NBA ir pārāks par Eirolīgu, jau nemaina basketbola filozofiju un skaistumu. Patīk aizsardzības basketbols nevis kā NBA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-04-14 22:30, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Hokejā līdz tukšiem vārtiem - nekas labāks nevar būt. Danki man personiski nesaista. Saprotu ka tas ir kas super, bet sirdij nepavēlēsi, man tie ir vienaldzīgi. Jā basketbola izspēles ļoti patīk , ja ir skaistas, bet ne pats danks. Hokejā līdz tukšiem vārtiem vai basketbolā danks-atšķirība ir ļoti leila, jo danki ir regulāri, bet hokejā izspēlēt kaut ko tādu - retums.
Via pazemotu varētu diskutēt, bet tas ka NBA ir pārāks par Eirolīgu, jau nemaina basketbola filozofiju un skaistumu. Patīk aizsardzības basketbols nevis kā NBA.
1.danki tev nepatīk,jo tīkliņu nevari aizsniegt. 2. Eirolīgā arī iet uzbrukumā un spēlē bijušie nba speletāji. 3.Ja tev patīk aizsardzība,tad nba defs ir skaistāks,jo bloku efektīvu netrūkst. Iztēlojos,kad eirolīgā kāds pārķer bumbu,tad tu aiztaisi acis,jo tūliņ danks.

     [+] [-]

, 2016-04-14 22:37, pirms 8 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Dankans?
Tak visi viņu šeit un pasaulē izskatās, ka piemirsuši. Jau dienas iepriekš rakstīju, ka džekam arī 5 tituli (reāli balstoties uz viņu, kā līderi), 1000 uzvaras ar vienu komandu, bet redz viņam parādes neviens netaisa. Nu lab, KB ir MJ līmenim tuvu un varētu būt (kā te gudrie raksta) GOAT 2. sarakstā, bet Dankans neatpaliek it nemaz.

     [+] [-]

, 2016-04-14 22:37, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 1.danki tev nepatīk,jo tīkliņu nevari aizsniegt. 2. Eirolīgā arī iet uzbrukumā un spēlē bijušie nba speletāji. 3.Ja tev patīk aizsardzība,tad nba defs ir skaistāks,jo bloku efektīvu netrūkst. Iztēlojos,kad eirolīgā kāds pārķer bumbu,tad tu aiztaisi acis,jo tūliņ danks.
Whew.... labi, ka es varu stīpu aizsniegt

  +1 [+] [-]

, 2016-04-15 06:00, pirms 8 gadiem
endiaz rakstīja: Nesaprotu, priekš kam tas mērkaķa neģīmis ir vajadzīgs Latvijas sporta portāla pirmajā lapā tieši akurāt lielā hokeja dienā !?
nesaprotu kaapec vajadzetu par katru darzena pi dienu likt galvenaja lapaa ? zb jau sitas viss - dinamo apkopeja pakrita uz pakalas un raksts pie galvenajiem bet tadas lietas kaa Eiropas liga futbola (sporta karalis) hz kur jaameklee !!!