Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeisons Kids pēc 19 NBA sezonām beidz karjeru

Džeisons Kids pēc 19 NBA sezonām beidz karjeru
Džeisons Kids
Foto: AP/Scanpix

Šodien kļuvis zināms, ka savu profesionālā basketbolista karjeru noslēgs viens no visu laiku labākajiem Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) piespēlētājiem Džeisons Kids, vēsta Ņujorkas "Knicks" izplatītais paziņojums.

"Džeisona nozīmi "Knicks" un visai NBA nevar izteikt tikai skaitļos," daiļrunīgs bija Ņujorkas kluba pārstāvis Glens Grunvalds. "Mēs visi šeit, Ņujorkā, esam redzējuši, kas par lielisku cīnītāju viņš ir un kāpēc Džeisonu uzskata par vienu no līgas visu laiku labākajiem saspēles vadītājiem un līderiem."

Pats Džeisons Kids sacīja: "Mans profesionālajā basketbolā pavadītais laiks bija neticams ceļojums, kuram tagad, pēc 19 gadiem ir jābeidzas. Varu ar prieku atskatīties uz jebkuru sezonu, kuru pavadīju katrā no četrām komandām, un par to paldies katram manam komandas biedram un trenerim."

Arī leģendāro aizsargu gaidīja pateicības vārdi. "Viņa līdera īpašības gan laukumā, gan tā malā bija ārkārtīgi nozīmīgs faktors, kāpēc mēs spējām tikt pie 54 uzvarām un uzvarēt Atlantijas divīzijā," teica "Knicks" galvenais treneris Maiks Vūdsons. "Džeisonam bija milzīga loma mūsu ģērbtuvē, un es uzskatu, ka esmu bijis pagodināts par iespēju būt viņa trenerim."

Džeisons Kids NBA aizvadījis 19 sezonas. Šo gadu laikā viņš spēlējis Ņujorkas, Ņūdžersijas, Fīniksas un Dallasas komandās un sasniedzis virkni līgas augstākā līmeņa rezultātu. Džeisons Kids ir otrs labākais aizvadīto sezonu skaita ziņā (19), sestais spēļu skaita ziņā (1391), trešais nospēlētajās minūtēs (50 111), otrais rezultatīvās piespēlēs (12 091), otrais pārtvertajās bumbās (2684) un trešais sasniegto "triple-double" ziņā (107), pie tam šie ir tikai daži no viņa iespaidīgajiem statistikas rādītājiem.

Regulārās sezonas vidējiem rādītājiem (12,6 punkti, 8,7 piespēles, 6,3 bumbas zem groziem, 1,93 pārtvertās bumbas) Kids pievienoja tikpat labu "play-off" statistiku - 158 spēlēs saspēles vadītāja kontā 12,9 punkti, 7,8 piespēles, 6,7 atlēkušās bumbas un 1,91 pārtvertās bumbas. Kida kontā ir 2011.gada NBA čempiona tituls Dallasas "Mavericks" rindās un divu Olimpisko spēļu zelta godalgas ar ASV izlasi.

Turpinot Kida sasniegumu sarakstu, aizsargs 10 reizes ir piedalījies NBA Visu Zvaigžņu spēlē, piecas reizes ticis iekļauts NBA simboliskās izlases pirmajā sastāvā un četras reizes ir iekļauts arī simboliskajā aizsardzības izlasē. Kopā ar Grantu Hilu, kurš arī nesen paziņoja par karjeras beigām, Kids 1995.gadā saņēma labāko debitanta apbalvojumu.

Izmantotais avots:
NBA.com

1 2 36 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2013-06-03 20:30, pirms 11 gadiem
Man jau bija tāda nojauta! Lēmums loģisks un saprotams, es ticu, ka varētu būt grūti ne tikai fiziski, bet arī psiholoģiski turpināt spēlēt, redzot, ka tavi līdzgājēji (Hills) arī beidz karjeru un stāsta, cik laimīgi ir, pieņemot tādu lēmumu! Treknu punktu visam vēl uzliek sniegums šajos playoffos, kas bija, maigi sakot, nekāds!
Visu cieņu šim vīram, aiz sevis atstājis lielas pēdas NBA, esot 2. visu laiku labākais piespēļu devējs, kā arī pārtvertajās bumbās, atstājot sev priekšā, šķiet neaizsniedzamo Stoktonu! Taču arī pats ir visai pārliecinoši 2. abās kategorijās. Malacis, tiešām, visu cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kipa33

  +9 [+] [-]

, 2013-06-03 20:35, pirms 11 gadiem
kipa33 rakstīja: kobe būs nākamais?
Nē, nē, Kobe vēl par jaunu! Pats jau kādu laiku licis noprast, ka karjeru nebeigs traumas dēļ! Viņam vēl viens gads līgumā ir, to viņš arī nospēlēs! Kas pēc tam notiks, to gan grūti spriest, jo īpaši, ja Hovards nepaliks LAL!

  +8 [+] [-]

, 2013-06-03 20:36, pirms 11 gadiem
Man bija liels prieks, kad viņš beidzot dabūja to gredzenu ar Dalasu
Protams, hall of fame biedrs būs, nav šaubu 2. labākais saspēlnieks nba vēsturē.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-03 20:48, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Man bija liels prieks, kad viņš beidzot dabūja to gredzenu ar Dalasu
Protams, hall of fame biedrs būs, nav šaubu 2. labākais saspēlnieks nba vēsturē.
Džonsons, Stoktons, Lielais O, Tomass..Kidds ir top10. Par to šaubu nav. Bet top2? Nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-03 21:09, pirms 11 gadiem
Assasinss' rakstīja: Man bija liels prieks, kad viņš beidzot dabūja to gredzenu ar Dalasu
Protams, hall of fame biedrs būs, nav šaubu 2. labākais saspēlnieks nba vēsturē.
Nu nevajag jau pārspīlēt.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-03 21:28, pirms 11 gadiem
Bija jau nojausma,ka Kidds šogad beigs karjeru.
Noteikti ir slavas zāles cienīgs spēlētājs, prieks bija skatīties viņa spēles.

  +5 [+] [-]

, 2013-06-03 21:33, pirms 11 gadiem
Tu saki? rakstīja: Džonsons, Stoktons, Lielais O, Tomass..Kidds ir top10. Par to šaubu nav. Bet top2? Nekad.
Nejauc Point Guard ar Playmaker!

  -3 [+] [-]

, 2013-06-03 21:44, pirms 11 gadiem
kāda ir starp šiem diviem atšķirība?

hantele rakstīja: Nejauc Point Guard ar Playmaker!

  +2 [+] [-]

, 2013-06-03 21:59, pirms 11 gadiem
Paldies vecīt!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-03 22:02, pirms 11 gadiem
ramis rakstīja: kāda ir starp šiem diviem atšķirība?
Saspēles vadītājs ir tas, kas vada komandu, kā jau teikts vārdu salikumā. Piebremzē, paātrina spēli, kad nepieciešams. Saspēles vadītājam ir jābūt augstam basketbola IQ, jālasa spēle, jāzina kur atradīsies komandas biedri, kādās pozīcijās laukumā komandas biedri jūtas visērtāk. Saspēles vadītājs ir ķēdes posms starp treneri un komandu.
Tikmēr Point Guard, kuram latviski īsti nespēju atrast pienācīgu tulkojumu ir spēlētājs, kas vairāk tendēts uz individuālu uzbrukumu, piemēram, Curry, Westbrook.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-06-03 22:27, pirms 11 gadiem
krischens rakstīja: Muļķības, point guard ir pozīcija, playmaker ir kā loma uz laukuma. Spēli veidot teorētiski var arī centrs, bet nu parasti tas ir point guards.
Runa neiet par pozīciju, dēls...
Jau augstāk, vienā no komentāriem viņš tiek minēts kā saspēles vadītājs, tas šeit tiek paturpināts un izskaidrots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-03 22:45, pirms 11 gadiem
Paldies.
Izcils spēlētājs.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-03 22:57, pirms 11 gadiem
Kāpēc tik ātri skrien laiks...Ja godīgi jaunie spēlētāji samazina manu interesi par NBA. Kā es mīlēju tos laikus, kad līgā bija tādas zvaigznes kā Šaks, Alens Aiversons, Sems Kesels, Jao Mins. Nemaz nerunājot par leģendārajiem Džordanu, Maģisko, Bārkliju utt. Tagad šī spēle mani vairs nesaista...

  +5 [+] [-]

, 2013-06-03 23:07, pirms 11 gadiem
Es domāju nav vērts tagad salīdzināt kurā vietā topā viņš ierindojas,atzīsim ka viņš ir aizvadijīs fantastisku karjeru un ir vien no visu aiku spīdekļiem!

  +3 [+] [-]

, 2013-06-03 23:09, pirms 11 gadiem
hantele rakstīja: Nejauc Point Guard ar Playmaker!
Point guard (PG), also called the one, play maker or "the ball-handler," is one of the standard positions in a regulation basketball game and is commonly abbreviated "PG." A point guard has perhaps the most specialized role of any position – essentially, they are expected to run the team's offense by controlling the ball and making sure that it gets to the right players at the right time. Above all, the point guard must totally understand and accept his or her coach's game plan; in this way, the position can be compared to a quarterback in American football.
Point guard - saspēles vadītājs.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-03 23:27, pirms 11 gadiem
Meanwhile in Goldenstate...

     [+] [-]

, 2013-06-03 23:47, pirms 11 gadiem
Es domāju top 5 saspēlnieks noteikti.Kas ir unikāli,priekš slikta metēja viņš ir top 3 pēc tālmetieniem iemestajiem.
Hall of fame arī noteikti būs,

Šobrīd no tā gada drafta vēl Džuveins Hovards skaitās aktīvs.Loģiski būtu ja viņš arī beigtu

     [+] [-]

, 2013-06-04 00:16, pirms 11 gadiem
Vynilz rakstīja: Es domāju top 5 saspēlnieks noteikti.Kas ir unikāli,priekš slikta metēja viņš ir top 3 pēc tālmetieniem iemestajiem.
Hall of fame arī noteikti būs,

Šobrīd no tā gada drafta vēl Džuveins Hovards skaitās aktīvs.Loģiski būtu ja viņš arī beigtu
Slikts metējs jau pēdējos 10 gadus viņš vairs nav.. Kad ienāca līgā viņš mest nemācēja, bet nu jau labu laiku troikas labi met.

Un arī TOP5 saspēlnieks viņš nav. Top10 jā, bet top5 nē.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 00:21, pirms 11 gadiem
sakat ko gribat,bet savas paaudzes labākais saspēlnieks,kas komandai deva milzīgu devumu,tik tā lieta,ka laikam izņemot Novicki,nebija viņam tik izcila komandas biedra kā Stoktonam bija Melons.
P.S.gribētos redzēt to sarakstu ar iespētajiem "triple-double",domāju ka tajā ļoti maz saspēlnieku

  -2 [+] [-]

, 2013-06-04 00:30, pirms 11 gadiem
ventilators rakstīja: Slikts metējs jau pēdējos 10 gadus viņš vairs nav.. Kad ienāca līgā viņš mest nemācēja, bet nu jau labu laiku troikas labi met.

Un arī TOP5 saspēlnieks viņš nav. Top10 jā, bet top5 nē.
Neaizmirsīsim ka pēdejās 10 spēles Kids neguva nevienu punktu un nevarēja iemest nevienu tālo. Viduvējs kam veicās spēlēt pārsvarā bez traumām visas 19 sezonas.

Tas kā katrs veido savu rangu. Man pirmais ir Maģiskais, tad Robertsons,Stoktons un tad nāk Kids.

     [+] [-]

, 2013-06-04 00:30, pirms 11 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Paldies par skaistu basi ko rādīji.
Veiksmi turpmākajā dzīves ceļā.
viņš izlasīja tavu komentāru un ļoti nopriecājās

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 00:31, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: sakat ko gribat,bet savas paaudzes labākais saspēlnieks,kas komandai deva milzīgu devumu,tik tā lieta,ka laikam izņemot Novicki,nebija viņam tik izcila komandas biedra kā Stoktonam bija Melons.
P.S.gribētos redzēt to sarakstu ar iespētajiem "triple-double",domāju ka tajā ļoti maz saspēlnieku
Arī Nets manuprāt nebija talantīga komanda. Viņi toreiz lēja asinis aizsardzībā kas ļāva tikt līdz fināliem.

     [+] [-]

, 2013-06-04 00:32, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: sakat ko gribat,bet savas paaudzes labākais saspēlnieks,kas komandai deva milzīgu devumu,tik tā lieta,ka laikam izņemot Novicki,nebija viņam tik izcila komandas biedra kā Stoktonam bija Melons.
P.S.gribētos redzēt to sarakstu ar iespētajiem "triple-double",domāju ka tajā ļoti maz saspēlnieku
Here you go - http://en.wikipedia.org/wiki/Double_(basketball)#NBA_2

  +2 [+] [-]

, 2013-06-04 00:40, pirms 11 gadiem
Visu cienju shim speeleetaajam!

  +2 [+] [-]

, 2013-06-04 00:47, pirms 11 gadiem
Nedaudz žēl, ka vēl viena leģenda beidz profesionālo karjeru.
Liels Paldies Kidam, ka palīdzēja Dirkam ar Mavs izcīnīt Čempiona titulu.
Lai veicas turpmākajā dzīvē!

     [+] [-]

, 2013-06-04 01:44, pirms 11 gadiem
yankeezulu rakstīja: viņš izlasīja tavu komentāru un ļoti nopriecājās
Es tieši to pašu gribēju rakstīt

     [+] [-]

, 2013-06-04 02:51, pirms 11 gadiem
Jesha rakstīja: Here you go - http://en.wikipedia.org/wiki/Double_(basketball)#NBA_2
neiet

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 02:57, pirms 11 gadiem
Vynilz rakstīja: Neaizmirsīsim ka pēdejās 10 spēles Kids neguva nevienu punktu un nevarēja iemest nevienu tālo. Viduvējs kam veicās spēlēt pārsvarā bez traumām visas 19 sezonas.

Tas kā katrs veido savu rangu. Man pirmais ir Maģiskais, tad Robertsons,Stoktons un tad nāk Kids.
es runāju par sava laika labākajiem,pēdējās spēles,nu ok,ja ņem par karjēras rādītāju 19 sezonas NBA nospēlējušam spēlētājam,tad protams tev taisnība,kāda zvaigzne,bet ja nopietni,nosauc kaut vienu saspēlnieku viņa ērā,kas spēja tikpat daudz kā viņš

  +1 [+] [-]

, 2013-06-04 04:22, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: es runāju par sava laika labākajiem,pēdējās spēles,nu ok,ja ņem par karjēras rādītāju 19 sezonas NBA nospēlējušam spēlētājam,tad protams tev taisnība,kāda zvaigzne,bet ja nopietni,nosauc kaut vienu saspēlnieku viņa ērā,kas spēja tikpat daudz kā viņš
Mans tops vairāk bija atbilde Ventilatoram.
Par viņa laiku protams ka labākais.Nešs būtu kādu gredzenu ieguvis tad būtu sarunā par labāko.
1 2 36 komentāri