Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Porziņģis: "Mērķis ir izkarot spēles laiku 20-30 minūtes mačā"

Porziņģis: "Mērķis ir izkarot spēles laiku 20-30 minūtes mačā"
Kristaps Porziņģis
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis, kurš 2. augustā nosvinēja savu 19. dzimšanas dienu, pirms došanās uz Spānijas ACB līgas klubu Seviljas "Cajasol" sarunā ar Sportacentrs.com izteicās, ka ir apmierināts ar šajā vasarā paveikto.

Jūlija sākumā Kristaps bija nobriedis doties uz Barselonu, kur būtu iespēja trenēties kopā ar NBA komandas Oklahomsitijas "Thunder" centru Seržu Ibaku, taču tam nebija lemts notikt. Ibaka nedaudz pamainīja savus vasaras plānus, bet vēlāk viņam jau bija jāpievienojas Spānijas izlasei, kura gatavojas pašu mājās gaidāmajam Pasaules kausa finālturnīram.

Ņemot vērā, ka treniņi Barselonā atkrita, tika izlemts doties uz Lasvegasu, par ko jūlija sākumā Porziņģim vēl nebija 100% pārliecības. "Divas nedēļas kārtīgi notrenējos. No pazīstamākajiem basketbolistiem tur bija arī Kails Laurijs no Toronto "Raptors" un Barons Deiviss, kurš apņēmies atgriezties NBA. Turpat individuālos treniņus aizvadīja arī Deriks Rouzs un Rasels Vestbruks. Autogrāfu prasīt gan negāju, nevēlējos viņus traucēt," stāsta Kristaps.

"Pilsētu gan daudz redzēt nesanāca. Tik vien kā izbraucot cauri ar automašīnu. Viss izskatījās mākslīgs, taču nevar noliegt, ka skaisti."

Pēc atgriešanās no Lasvegasas Porziņģis ikdienā dodas pamētāt pa grozu Liepājas Olimpiskajā centrā, kā arī apmeklē svaru zāli. Tieši progress spēka rādītājos viņam bija viens no galvenajam vasaras mērķiem un pats basketbolists secina, ka darbs ir devis rezultātu.

"Progress ir. Lai gan muskuļu masa īpaši daudz klāt nav nākusi, jūtu, ka esmu kļuvis fiziski spēcīgāks. Pirms tam 85 kg stieni guļus varēju uzspiest vienu vai divas reizes, bet tagad mierīgi varu pacelt 90 kg. Kopumā ar šo vasaru esmu apmierināts. Vienīgi žēl, ka izjuka treniņi Barselonā. Taču traumu nav, ar veselību viss ir kārtībā un tas ir labi," rezumē Porziņģis.

Jau svētdien Kristapam jābūt "Cajasol" kluba rīcībā, lai izietu medicīniskās pārbaudes un fiziskos testus, bet treniņus paredzēts sākt trešdien. Seviljas klubā starpsezonā nomainījā ne tikai kluba īpašnieki, bet arī galvenais treneris. Aito Garsija Renesess devies uz "Gran Canaria", bet jūlija beigās viņa vietu ieņēma 51 gadu vecais Skots Rots, kurš pagājušajā sezonā bija NBA komandas Detroitas "Pistons" trenera asistents.

"Komandā no pagājušās sezonas palikuši tikai četri pieci spēlētāji. Kluba mērķi jaunajai sezonai vēl nav skaidri. Par sevi varu teikt - ja viss būs kārtībā ar veselību, tad jābūt OK," norāda Porziņģis. Pirms pagājušās sezonas viņš izteicās, ka gribētu vidēji mačā laukumā pavadīt 10-15 minūtes, bet gada laikā viņa apetīte ir augusi. "No 15 līdz 40 minūtēm," vaicāts par vēlamo spēles laiku, smejoties saka Kristaps. "Nu labi, 40 minūtes, protams, nebūtu arī pareizi, bet ar 20-30 minūtēm gan būtu apmierināts. Sākumā gan vēl jāizcīna vieta sastāvā."

Spānijas ACB līgas jaunā sezona sāksies 5. oktobrī. Bez Porziņga šajā līgā spēlēs arī Dāvis Bertāns (Vitorijas "Laboral Kutxa") un Dairis Bertāns ("Bilbao Basket").

  +2 [+] [-]

, 2014-08-16 22:39, pirms 10 gadiem
Domāju, ka viņa brālim ir bijusi laba pieredze ar Šnepu tādēļ arī izvirza tādas prasības. Viņš ir lielākais talants uz doto brīdi starp latviešiem.
Sir.Paul rakstīja: Atņemot Latvijas izlasei tik talantīgu spēlētāju jo uzstāda visādas smieklīgas prasības un priekšnoteikumus, lai Kristaps būtu izlasē.

Tagad pasaki, kur Kristapam ir problēma ar Šnepu? Ko viņš viņam ir izdarījis? Vai tik te atkal nav kāds cits apvainojies uz Šnepu.

     [+] [-]

, 2014-08-16 22:41, pirms 10 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju, ka viņa brālim ir bijusi laba pieredze ar Šnepu tādēļ arī izvirza tādas prasības. Viņš ir lielākais talants uz doto brīdi starp latviešiem.
DING DING DING DING DING!!!! BINGO

     [+] [-]

, 2014-08-16 22:41, pirms 10 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Domāju, ka viņa brālim ir bijusi laba pieredze ar Šnepu tādēļ arī izvirza tādas prasības. Viņš ir lielākais talants uz doto brīdi starp latviešiem.
paldies, beidzot kāds runā taisnību. Un tieši tāpēc nevaru ciest, ka Jānis saskalo Kristapam smadzenes un darbojas viņa vietā

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 22:45, pirms 10 gadiem
Nu jā, cerēsim, ka viss būs kārtībā ar Kristapu, bet, manuprāt, viņam būtu laiks iegūt profesionālu, labu aģentu.
Sir.Paul rakstīja: paldies, beidzot kāds runā taisnību. Un tieši tāpēc nevaru ciest, ka Jānis saskalo Kristapam smadzenes un darbojas viņa vietā

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 22:46, pirms 10 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nu jā, cerēsim, ka viss būs kārtībā ar Kristapu, bet, manuprāt, viņam būtu laiks iegūt profesionālu, labu aģentu.
vēlreiz bingo. Cepums tev! Tāpat novēlu Kristapam visu to labāko, bet lai izdodas atrast pareizos cilvēkus sev apkārt.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 22:47, pirms 10 gadiem
Nesaprotu tevi. Ko vins izdarija ? Atteica lielajai izlasei ? U-20 ? Lielaja izlase ir freimis, berzs,mareks. Ko kristapam tur dariit ? Tad sanak, ka silinu arii atrunaja Jaanis ?
Sir.Paul rakstīja: paldies, beidzot kāds runā taisnību. Un tieši tāpēc nevaru ciest, ka Jānis saskalo Kristapam smadzenes un darbojas viņa vietā

     [+] [-]

, 2014-08-16 22:51, pirms 10 gadiem
Tu tiesam doma ko runaa ? Tiesham domaa, ka nba prospektam nav reaala agjenta ? Juus,dzheki, slimi esat ?
No kurienes juus tos suudu s izvelkat ??????????
hokejists1188 rakstīja: Nu jā, cerēsim, ka viss būs kārtībā ar Kristapu, bet, manuprāt, viņam būtu laiks iegūt profesionālu, labu aģentu.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 22:54, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Nesaprotu tevi. Ko vins izdarija ? Atteica lielajai izlasei ? U-20 ? Lielaja izlase ir freimis, berzs,mareks. Ko kristapam tur dariit ? Tad sanak, ka silinu arii atrunaja Jaanis ?
Negribu atkal visu atkārtot, bet jā, atteikums lielajai izlasei bija kļūda. Tevis nosauktie nav pat KP stratosfērā talanta ziņā. Tad jau nevienu gadu nevajag spēlēt, jo tevis nosauktie jau nekur nepazudīs? Izlasē jāspēlē labākajiem, Kristaps tāds noteikti ir. Par Siliņu arī neesmu sajūsmā, un ne es tāds vienīgais, bet no viņa 'nometnes' nav nekas dzirdēts par visādām prasībām un vel nez ko. Esmu par 99% pārliecināts, ka Siliņš izlasē būs un būs regulāri. Par Kristapu šobdrīd galīgi neesmu pārliecināts. Esmu pat gatavs dot 90%, ka viņš izlasē nespēlēs tuvākajā laikā, kamēr situācija nemainīsies, vai nu LBS pusē vai nu no viņa 'nometnes' puses.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 22:56, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Tu tiesam doma ko runaa ? Tiesham domaa, ka nba prospektam nav reaala agjenta ? Juus,dzheki, slimi esat ?
No kurienes juus tos suudu s izvelkat ??????????
Viena lieta ir nolīgt aģentu, cita lieta, iedot brālim visas tiesības tevi pārstāvēt sarunās ar nacionālās izlases vadību. Nevienam normālām spēlētājam ģimene šādi nejaucas pa vidu. Neviens vel apčakarēts pliks arī nav.

     [+] [-]

, 2014-08-16 22:59, pirms 10 gadiem
Rekur tev porzingja agjentura http://www.youfirstsports.com/en-us/Baloncesto/Clientes.aspx#ACB
Sir.Paul rakstīja: Viena lieta ir nolīgt aģentu, cita lieta, iedot brālim visas tiesības tevi pārstāvēt sarunās ar nacionālās izlases vadību. Nevienam normālām spēlētājam ģimene šādi nejaucas pa vidu. Neviens vel apčakarēts pliks arī nav.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-16 23:01, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Rekur tev porzingja agjentura http://www.youfirstsports.com/en-us/Baloncesto/Clientes.aspx#ACB
Paldies, zināju jau, ka viņu pārstāv 1st sports

     [+] [-]

, 2014-08-16 23:01, pirms 10 gadiem
Iespaidiigi, ne ? Tavuprat shie nezin labak par tevi kas un kaa jatrenejas kristapam lai iekluutu nba ?

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 23:04, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Iespaidiigi, ne ? Tavuprat shie nezin labak par tevi kas un kaa jatrenejas kristapam lai iekluutu nba ?
Tas, ka viņu pārstāv respektabla aģentūra nenozīmē, ka viņam netiek galva čakarēta no citām pusēm, ka jau iepriekš teicu.

Galvenais, ka visi gribam, lai Kristapam izdodas, tad to arī cerēsim, un lai nākotnē ir lielas uzvaras gan NBA, gan ar Latvijas izlasi. Būtu skumji, ja viņu ienīstu tāpat kā Andri B.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 23:06, pirms 10 gadiem
Tev neliekas taa- agenti, treneri noraadija kas vinam jadara ir vasaraa un visi apspriezoties noleema, ka nav jega skriet uz izlasi ? Janis vieniigais ko dara- veic starpnieka pienakumus, pazinojot to lbs. Prichom tur vinja kaut kads iekshejais konflikts ar lbs ?????

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 23:09, pirms 10 gadiem
Pilnigs nonsenss par to, ka porzingis nebus izlasee. Vinjam pat luugsies shneps, kaa to dariija ar biedru pec visiem sudiem ko vins sastradaja.

     [+] [-]

, 2014-08-16 23:19, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Tev neliekas taa- agenti, treneri noraadija kas vinam jadara ir vasaraa un visi apspriezoties noleema, ka nav jega skriet uz izlasi ? Janis vieniigais ko dara- veic starpnieka pienakumus, pazinojot to lbs. Prichom tur vinja kaut kads iekshejais konflikts ar lbs ?????
Lūk es neticu, ka spēlētājs šai sarunā sēž kā nopērts bērns stūrī un krata galvu visam piekrītot. Tapēc Ginobili, Novickis u.c. NBA zvaigznes gadiem spēlē izlasē pat ar traumām, ar visu to, ka owneri ne par ko negrib viņus laist uz izlasi. Galu galā viss ir atkarīgs no spēlētāja. Un tur ietekme ir ģimenei. Citam vairāk citam mazāk.

Tas nav nonsenss, skatos, ka pats esi pietiekami lietas kursā, par sūdiem ko KP ir sastrādājis. Tieši tā Šneps ir gatavs lūgties, bet tas ir idiotisms!!! konkrēts!! Izlasē spēlēt būtu jābūt godam, cieņas jautājumam. KP ir tāds gadījums, kur neskatoties uz lielajiem sūdiem ko viņš sastrādāja, izlase to visu gatava piedot un ņemt viņu, bet redz Jānim, viņa personīgā konflikta dēļ vajag Šnepu pilnīgi izpotēt, lai zina savu vietu. Tieši tāpēc domāju ka nespēlēs. Ne jau tāpēc ka LBS negrib ņemt, bet dēļ tās nostājas Porziņģa nometnē

     [+] [-]

, 2014-08-16 23:34, pirms 10 gadiem
nu re, tagad tikai japasaka pasham Kristapam lai visu izlasa un naakamgad 1st draft pick garanteets

     [+] [-]

, 2014-08-16 23:37, pirms 10 gadiem
Es neteicu, ka kp sudus sataisija, bet ab.
Tu nesaproti vienu lietu. KP draftes nakamgad 1. kaartaa, respektivi garantets ligums pec 2 gadiem. Saproti, skries vins tagad uz izlasi, riskejot ar veseliibu un sezonas laikaa dabus traumu(tfutfutfu). Drafts aiziet secen un naudas nebus. Vai labak vienu reizi 19 gadu vecumaa atteikt izlasei,kura bez vinja easy kvalificejas, sagatavoties nakamajai sezonai un turpinat progreseet visu sezonu. Un beigas draftaa top 10. Garanteti labaakie pasaules aarsti utt.
Kas zin kada butu bertana rehabilitacija, ja nebuutu spurs draftejusi vinu.
Sir.Paul rakstīja: Lūk es neticu, ka spēlētājs šai sarunā sēž kā nopērts bērns stūrī un krata galvu visam piekrītot. Tapēc Ginobili, Novickis u.c. NBA zvaigznes gadiem spēlē izlasē pat ar traumām, ar visu to, ka owneri ne par ko negrib viņus laist uz izlasi. Galu galā viss ir atkarīgs no spēlētāja. Un tur ietekme ir ģimenei. Citam vairāk citam mazāk.

Tas nav nonsenss, skatos, ka pats esi pietiekami lietas kursā, par sūdiem ko KP ir sastrādājis. Tieši tā Šneps ir gatavs lūgties, bet tas ir idiotisms!!! konkrēts!! Izlasē spēlēt būtu jābūt godam, cieņas jautājumam. KP ir tāds gadījums, kur neskatoties uz lielajiem sūdiem ko viņš sastrādāja, izlase to visu gatava piedot un ņemt viņu, bet redz Jānim, viņa personīgā konflikta dēļ vajag Šnepu pilnīgi izpotēt, lai zina savu vietu. Tieši tāpēc domāju ka nespēlēs. Ne jau tāpēc ka LBS negrib ņemt, bet dēļ tās nostājas Porziņģa nometnē

  -1 [+] [-]

, 2014-08-16 23:45, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Es neteicu, ka kp sudus sataisija, bet ab.
Tu nesaproti vienu lietu. KP draftes nakamgad 1. kaartaa, respektivi garantets ligums pec 2 gadiem. Saproti, skries vins tagad uz izlasi, riskejot ar veseliibu un sezonas laikaa dabus traumu(tfutfutfu). Drafts aiziet secen un naudas nebus. Vai labak vienu reizi 19 gadu vecumaa atteikt izlasei,kura bez vinja easy kvalificejas, sagatavoties nakamajai sezonai un turpinat progreseet visu sezonu. Un beigas draftaa top 10. Garanteti labaakie pasaules aarsti utt.
Kas zin kada butu bertana rehabilitacija, ja nebuutu spurs draftejusi vinu.
Pēc tavas teorijas šovasar ir izdarīts kas tāds, kas novērsis visus tevis pieminētos riskus ja? Uzskatu, ka liela daļa traumas ir vienkārši neveiksme, un tur vairs nav svarīgi, ņēmi tu vasarā pauzi vai nē. Bet lai jau izdodas. Tu te bisku citu bildi zīmē, varētu padomāt, ka Kristaps paņem 1 gadu brīvu, bet pēc tam cīnīsies un spēlēs izlasē, pēc garantētās naudas NBA. Lūk, es tam neticu. Būs pēc rookie sezonas nogurums, tad būs kaut kas cits, tad būs lielais līgums pēc rookija līguma, atkal nevarēs riskēt, tad būs play offs, utt.. Bet ja tev taisnība, un šis ir tikai 1 tāds izņēmuma gads, ok ņemu 95% savus vārdus atpakaļ. Par to pārliecināsimies nākamgad, utt..

     [+] [-]

, 2014-08-17 00:07, pirms 10 gadiem
Jaa, es uzskatu, ka vini izdarija visu, lai butu pec iespejas mazaka iespejamiba notraumeties. Protams, ir arii neveiksmes, bet ir arii nenostiprinatas saites un muskulji.
Redzi, tu uzskati, ka taa nav. Bet vai vecais, bonis, db44, kalve taa uzskata- diezvai. Un galu galaa- taa ir vina karjera, ne taveja. Tapec thumbs up un nechiiksti. Manuprat, nevar nosodiit nevienu under 21 par nespelesanu lielajaa izlasee, jo reaali tas ir iistais vecums, kad japilnveidojas pa vasaram.
Come on, slovakija, rumanija, zviedrija!!!! Pret tadu limeni tieshi vel lielaka iespeja notraumeties.
Sir.Paul rakstīja: Pēc tavas teorijas šovasar ir izdarīts kas tāds, kas novērsis visus tevis pieminētos riskus ja? Uzskatu, ka liela daļa traumas ir vienkārši neveiksme, un tur vairs nav svarīgi, ņēmi tu vasarā pauzi vai nē. Bet lai jau izdodas. Tu te bisku citu bildi zīmē, varētu padomāt, ka Kristaps paņem 1 gadu brīvu, bet pēc tam cīnīsies un spēlēs izlasē, pēc garantētās naudas NBA. Lūk, es tam neticu. Būs pēc rookie sezonas nogurums, tad būs kaut kas cits, tad būs lielais līgums pēc rookija līguma, atkal nevarēs riskēt, tad būs play offs, utt.. Bet ja tev taisnība, un šis ir tikai 1 tāds izņēmuma gads, ok ņemu 95% savus vārdus atpakaļ. Par to pārliecināsimies nākamgad, utt..

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:15, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Jaa, es uzskatu, ka vini izdarija visu, lai butu pec iespejas mazaka iespejamiba notraumeties. Protams, ir arii neveiksmes, bet ir arii nenostiprinatas saites un muskulji.
Redzi, tu uzskati, ka taa nav. Bet vai vecais, bonis, db44, kalve taa uzskata- diezvai. Un galu galaa- taa ir vina karjera, ne taveja. Tapec thumbs up un nechiiksti. Manuprat, nevar nosodiit nevienu under 21 par nespelesanu lielajaa izlasee, jo reaali tas ir iistais vecums, kad japilnveidojas pa vasaram.
Come on, slovakija, rumanija, zviedrija!!!! Pret tadu limeni tieshi vel lielaka iespeja notraumeties.
Par tām traumām var diskutēt un diskutēt. Es tomēr uzskatu, ka vairāk neveiksme un fiziskā nesagatavotība.

Redz par izlasi jau sāc dziedāt citu dziesmu, tikko bija tikai šogad nespēlēs, tagad jau saki, ka neviens neko nedrīkst teikt ja nespēlēs vēl 2 gadus kamēr nav 21. Par to arī ir runa. Un tas ir nožēlojami. Pilnīgi nekāda cieņa pret valsti un izlases godu.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-17 00:16, pirms 10 gadiem
Sir Paul, neizlasīju visus komentus, bet radās iespaids, ka Tu gribi, lai Porziņģis kultūristu stilā "iet uz masu"? Aplami. Basketbolistiem nepieciešami kompleksie treniņi, kuros nemauc uz lielajiem svariem...

Protams muskuļu masu jāaudzē, bet pirmkārt jāliek uzsvars uz dziļajiem muskuļiem un saišu stiprināšanu.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:19, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Sir Paul, neizlasīju visus komentus, bet radās iespaids, ka Tu gribi, lai Porziņģis kultūristu stilā "iet uz masu"? Aplami. Basketbolistiem nepieciešami kompleksie treniņi, kuros nemauc uz lielajiem svariem...

Protams muskuļu masu jāaudzē, bet pirmkārt jāliek uzsvars uz dziļajiem muskuļiem un saišu stiprināšanu.
Piekrītu. Ne par to es te visvairāk cepos.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:23, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Sir Paul, neizlasīju visus komentus, bet radās iespaids, ka Tu gribi, lai Porziņģis kultūristu stilā "iet uz masu"? Aplami. Basketbolistiem nepieciešami kompleksie treniņi, kuros nemauc uz lielajiem svariem...

Protams muskuļu masu jāaudzē, bet pirmkārt jāliek uzsvars uz dziļajiem muskuļiem un saišu stiprināšanu.
Tas ir pa lielam tava doma ir pareiza, bet tas, ka nevajag strādāt ar lielajiem svariem vispār gan ir aplami. Ir kaut kāda robeža kur tālāk aiziet kultūrisms, bet nevari tu svērt 90kg būt 210cm un teikt, ka stiprini saites. Tas nekur neder.

     [+] [-]

, 2014-08-17 00:24, pirms 10 gadiem
Sakumaa teici ko citu..
Sir.Paul rakstīja: Piekrītu. Ne par to es te visvairāk cepos.

     [+] [-]

, 2014-08-17 00:26, pirms 10 gadiem
Neviens nekur nav teicis, ka vins nestrada ar lielajiem svariem. Kursh vispar zin no mums te, ko vins dara zaalee ?
Sir.Paul rakstīja: Tas ir pa lielam tava doma ir pareiza, bet tas, ka nevajag strādāt ar lielajiem svariem vispār gan ir aplami. Ir kaut kāda robeža kur tālāk aiziet kultūrisms, bet nevari tu svērt 90kg būt 210cm un teikt, ka stiprini saites. Tas nekur neder.

     [+] [-]

, 2014-08-17 00:30, pirms 10 gadiem
Par to 21 gadu vecumu nebija konkreti par KP.
Ieprieksh stastiji, ka vinam zem groza eiropaa nav ko dariit. Un ko vinam tad izlase tur shogad dariit ?
Sir.Paul rakstīja: Par tām traumām var diskutēt un diskutēt. Es tomēr uzskatu, ka vairāk neveiksme un fiziskā nesagatavotība.

Redz par izlasi jau sāc dziedāt citu dziesmu, tikko bija tikai šogad nespēlēs, tagad jau saki, ka neviens neko nedrīkst teikt ja nespēlēs vēl 2 gadus kamēr nav 21. Par to arī ir runa. Un tas ir nožēlojami. Pilnīgi nekāda cieņa pret valsti un izlases godu.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:33, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Par to 21 gadu vecumu nebija konkreti par KP.
Ieprieksh stastiji, ka vinam zem groza eiropaa nav ko dariit. Un ko vinam tad izlase tur shogad dariit ?
Redzi, tajā līmenī kur viņš grib spēlēt, ar tādiem parametriem nav ko darīt, tādā viduvējā ACB klubā viņš ar talantu vien var parādīt izcilus momentus. Ar Eiropu es šeit domāju Eirolīgas līmeni. Izlasē tāpat pretinieki, ka jau minēji šogad nav tie spēcīgākie, tāpēc arī KP būtu iederējies. Būtu mums pretī Serbi, Krievi, Grieķi tad nebūtu šogad liela jēga no KP.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:37, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Tas ir pa lielam tava doma ir pareiza, bet tas, ka nevajag strādāt ar lielajiem svariem vispār gan ir aplami. Ir kaut kāda robeža kur tālāk aiziet kultūrisms, bet nevari tu svērt 90kg būt 210cm un teikt, ka stiprini saites. Tas nekur neder.
Bet tur jau tas joks, ka 120 kg masu ar 210+cm var dabūt neizmantojot lielos svarus. Cik skatījos video par Dvaitu Howardu, tad viņš, piemēram, to pašu bench press netaisa vairāk par tiem 110+ kg, kas reāli nav "lielo svaru" kategorijā.

Es neticu, ka Porziņģis tajās pašās līdztekās varētu atspiesties kaut 10x, un kad viņs to sasniegs, tad būs jau +10kg masiņā (ķipa kā piemērs).

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:48, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Bet tur jau tas joks, ka 120 kg masu ar 210+cm var dabūt neizmantojot lielos svarus. Cik skatījos video par Dvaitu Howardu, tad viņš, piemēram, to pašu bench press netaisa vairāk par tiem 110+ kg, kas reāli nav "lielo svaru" kategorijā.

Es neticu, ka Porziņģis tajās pašās līdztekās varētu atspiesties kaut 10x, un kad viņs to sasniegs, tad būs jau +10kg masiņā (ķipa kā piemērs).
Te nu es gan nepiekrītu. Kā notiek fizioloģiski muskuļu augšana, veidošanās?

Īss science kurss: Pie attiecīgas slodzes muskuļu šķiedras tiek 'pārrautas', jeb veidojas tā teikt small tears. Pēc tam ar pareizu atpūtu un uzturu, šis pats muskulis atjaunojas un izaug mazliet lielāks kā iepriekš, lai spētu turēt to slodzi kas tika uzlikta. Ar maziem svariem tu neveido šos muskuļu pārrāvumus, līdz ar ko nenotiek augšanas process.

Par Dvaitu, nezinu ko tu esi redzējis, bet esmu skatījies kur viņš 180kg spiež, kā darba svaru. Tas tomēr iet vairāk uz lielajiem svariem. Nevajag jau salīdzināt arī ar Dvaitu, KP visticamāk nebūs nekad tik liels. Par atspiešanos piekrītu, tas ir viens no vingrinājumiem pie kā būtu jāstrādā, 3x10-12, tas jau ir rezultās. Visvairāk gan uzskatu, ka viņam pie core un kājām jāstrādā, tad nezaudēs tik ļoti balansu pie katra kontakta. Tātad pietupieni, vilkme un citi core vingrinājumi.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-17 00:54, pirms 10 gadiem
Vecais, zvani porzingiem un saki, ka tev viss ir skaidrs. Tu neesi tas henriks rodke ?
Sir.Paul rakstīja: Te nu es gan nepiekrītu. Kā notiek fizioloģiski muskuļu augšana, veidošanās?

Īss science kurss: Pie attiecīgas slodzes muskuļu šķiedras tiek 'pārrautas', jeb veidojas tā teikt small tears. Pēc tam ar pareizu atpūtu un uzturu, šis pats muskulis atjaunojas un izaug mazliet lielāks kā iepriekš, lai spētu turēt to slodzi kas tika uzlikta. Ar maziem svariem tu neveido šos muskuļu pārrāvumus, līdz ar ko nenotiek augšanas process.

Par Dvaitu, nezinu ko tu esi redzējis, bet esmu skatījies kur viņš 180kg spiež, kā darba svaru. Tas tomēr iet vairāk uz lielajiem svariem. Nevajag jau salīdzināt arī ar Dvaitu, KP visticamāk nebūs nekad tik liels. Par atspiešanos piekrītu, tas ir viens no vingrinājumiem pie kā būtu jāstrādā, 3x10-12, tas jau ir rezultās. Visvairāk gan uzskatu, ka viņam pie core un kājām jāstrādā, tad nezaudēs tik ļoti balansu pie katra kontakta. Tātad pietupieni, vilkme un citi core vingrinājumi.

     [+] [-]

, 2014-08-17 00:56, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Vecais, zvani porzingiem un saki, ka tev viss ir skaidrs. Tu neesi tas henriks rodke ?
Bingo!

  +1 [+] [-]

, 2014-08-17 02:59, pirms 10 gadiem
Izlasīju visus komentārus. Labi, ka ir tāds cilvēks kā sir paul, vsmz džeks izsaka savu viedokli. Daudzi kā hiēnas viņam uzbrūk, bet viņš turpina iesākto, malacis. Vēl es sapratu, ka krisho ir tas pats Zmanka (Jānis) Porziņģis. Teātris dzīvē, pilnīgs standarts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-17 23:38, pirms 10 gadiem
Šodien skatoties izlases spēli un redzot ar kādu azartu džeki cīnās, ceru, ka Kristaps pats nožēlo savu lēmumu šovasar nespēlēt. Tie, kas šovasar kapā izlasē ar savu attieksmi un komandas garu ir parādījuši, kas viņiem ir prioritātes! Tas pats Šmits vel jauns, bet kad tiek laukumā plēšās par katru milimetru laukumā! Galu galā, to arī skatītāji novērtē un grib redzēt no izlases džekiem