Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

VEF pret "Ventspili" spēlēs Bauskā

Andrejs Siliņš

VEF pret "Ventspili" spēlēs Bauskā
Rīgas VEF
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas VEF komanda savu vienīgo mājas spēli Latvijas Basketbola līgas (LBL) regulārajā sezonā, 21. janvārī pret "Ventspili", aizvadīs galvenā trenera Nikolaja Mazura dzimtajā pilsētā Bauskā, portālam Sportacentrs,com apstiprināja kluba direktore Laila Spaliņa.

VEF šajā sezonā LBL turnīrā aizvada vienu apli ar astoņām komandām, spēlējot izbraukumos, kā arī divus apļus ar Latvijas čempioni "Ventspili". Tāpat kā iepriekš, arī šajā sezonā VEF pieturējies pie prakses regulārā turnīra mājas spēles aizvadīt nevis Rīgā, bet citās pilsētās. Tā kā šosezon VEF regulārajā turnīrā ir tikai viena mājas spēle, lai to vērotu klātienē, komandas atbalstītājiem nāksies mērot ceļu uz Bausku.

Spēle pret "Ventspili" 21. janvārī norisināsies Sporta namā "Mēmele", kas atrodas VEF galvenā trenera Nikolaja Mazura dzimtajā pilsētā Bauskā.

Sporta namā "Mēmele" ikdienā mājas spēles aizvada LBL3 komanda "Bauskas BJSS". 2012./2013. gada sezonā šajā hallē mājas spēles aizvadīja LBL2 komanda "Kvēle/SC Mēmele".

Pagājušajā sezonā VEF pret "Ventspili" vienīgo mājas spēli aizvadīja Aizkrauklē, bet pusfināla cīņas pret "Jūrmalu.Fēnikss" aizvadīja Smiltenē un Talsos. Praksi aizvadīt LBL mājas spēles ārpus Rīgas VEF piekopj kopš 2011./2012. gada sezonas. 2013. gadā arī finālsērijas divi mači tika aizvadīti ārpus Rīgas.

VEF mājas spēles pret "Ventspili"

GadsVietaRezultāts
2014Aizkraukle79:86
2013Saldus84:86*
2013Saldus74:72*
2012Saldus74:80
2011Saldus81:87

* - finālsērija.

 +23 [+] [-]

, 2014-12-30 14:06, pirms 9 gadiem
Runā, jo tālāk no savas pilsētas brauc, jo mazāks kauns par zaudējumu.

 +19 [+] [-]

, 2014-12-30 14:09, pirms 9 gadiem
Attieksmes jautājums. Pilnīgi uzspļaut uz cilvēkiem, kas grib redzēt spēli, aizvadīs labāk ūķī, bez normāla apgaismojuma un translācijas iespējām, un vēlams tālāk no Rīgas. Pilnīgi prognozējams gājiens.

 +13 [+] [-]

, 2014-12-30 14:19, pirms 9 gadiem
Super, spēlēs zālē, kurā ziemā nav siltāks par 13 grādiem.
Slēpts komentārs: narcisens

  +3 [+] [-]

, 2014-12-30 14:21, pirms 9 gadiem
essavamāte. rakstīja: Super, spēlēs zālē, kurā ziemā nav siltāks par 13 grādiem.
Kāds basketbols,tāda zāle.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-30 14:31, pirms 9 gadiem
''Bauskas BJSS'' mājas spēļu apmeklējums šosezon (LBL3), ja ticēt basket.lv datiem: ? (skaitlis nebija minēts), 48, 68, 48, 51, 43. Cik ietilpīgs ir Mēmeles SN?

 +10 [+] [-]

, 2014-12-30 14:32, pirms 9 gadiem
Sviests! Un kas tā ir vispār ir par zāli? Uz LBL3 Bauskas BJSS rekords šogad ir 68 skatītāji.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-30 14:33, pirms 9 gadiem
Būtu uz šo spēli vairāk skatītāju nekā uz krievu VTB..

  +8 [+] [-]

, 2014-12-30 14:34, pirms 9 gadiem
cik liels šķūnis tur ir?

 +17 [+] [-]

, 2014-12-30 14:35, pirms 9 gadiem
Pizģ*ts, VEF vadība nemācās no savām kļūdām. Tad brīnās, ka uz spēlēm nenāk skatītāji. Piemēram man par šo spēli bija daudz lielāka interese nekā kkādas krievu čumošņiku līgas spēlēm.

 +16 [+] [-]

, 2014-12-30 14:38, pirms 9 gadiem
Vefs turpina izcelties ar stulbām darbībām. Būtu spēlējuši arēnā un uz tādu maču kād 4 tūkstoši atnāktu.

 +10 [+] [-]

, 2014-12-30 14:39, pirms 9 gadiem
Esmu šajā zālē spēlējis, tur kādu stundu nevarēja grozus pareizi noregulēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-12-30 14:46, pirms 9 gadiem
Kakselis V rakstīja: O jā, ventiļu kapteinīti dzīvajā redzēt, tas tik būtu kaut kas
Beidz pīpēt spaisu un sāc elpot tīru gaisu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-12-30 14:52, pirms 9 gadiem
narcisens rakstīja: Manuprāt tikai apsveicams gājiens. Šadi pasākumi veicina kautkādu rosību reģionos. Tas ir tikai labi,ka kautkas notiek arī ārpus rīgas.
Piedāvā b.J-pam aizvest uz turieni kādus tur čmokus vai autodorus! Vot būtu super ārpus rīgas!

 +13 [+] [-]

, 2014-12-30 14:52, pirms 9 gadiem
1 rakstīja: ''Bauskas BJSS'' mājas spēļu apmeklējums šosezon (LBL3), ja ticēt basket.lv datiem: ? (skaitlis nebija minēts), 48, 68, 48, 51, 43. Cik ietilpīgs ir Mēmeles SN?
Uz florbola Virslīgu tur labās dienās vairāki simti ir nākuši. Redzamība gan dēļ stabiem starp laukumu un tribīnēm vietām ir ne pārāk.
';

  +7 [+] [-]

, 2014-12-30 14:58, pirms 9 gadiem
Tajaa zaalee tieshi priekshaa tribiineem chetraas vietaas vietaas ir taadi milziigi stabi aiz kuriem seezhot vsp nihuja nevar redzeet,var tikai redzeet kaa uz vienu grozu uzbruuk,tie cilveki kas aiz viniem seedees reali nepavecaas

  +6 [+] [-]

, 2014-12-30 15:05, pirms 9 gadiem


talnti ibio. Par tiem stabiem vispār...

  +8 [+] [-]

, 2014-12-30 15:10, pirms 9 gadiem
uz tiem krēsliem ir arī diezgan neērti gulēt.

  +6 [+] [-]

, 2014-12-30 15:13, pirms 9 gadiem
Grozi piekarinātie, teorētiski nemaz nevar tur spēlēt LBL pēc nolikuma.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-30 15:25, pirms 9 gadiem
Varēja spēlēt Madonā!

     [+] [-]

, 2014-12-30 15:26, pirms 9 gadiem
ventspilij jauns melnais

  +8 [+] [-]

, 2014-12-30 15:40, pirms 9 gadiem
Kartejais stulbums no vef puses!! pilnigaakie dzeni

  +3 [+] [-]

, 2014-12-30 15:41, pirms 9 gadiem
Uz so speeli arena butu uzstadiits skatiitaju apmekletibas rekords

  -1 [+] [-]

, 2014-12-30 15:47, pirms 9 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Uz so speeli arena butu uzstadiits skatiitaju apmekletibas rekords
labs joks rekords būtu ja tur brauktu Žalgiris vai LR

  +3 [+] [-]

, 2014-12-30 15:50, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: labs joks rekords būtu ja tur brauktu Žalgiris vai LR
nu vairaak jau butu neka uz VTB un Eurocup speleem..

  +9 [+] [-]

, 2014-12-30 15:51, pirms 9 gadiem
klubam uzspļaut saviem faniem.. kapeikas p...sēji ,negrib zāli Rīgā īrēt..ar labu reklāmu 3-4 tūkstošus varētu arēnā dabūt

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 15:52, pirms 9 gadiem
Varēja jau sarunāt ,lai spēle notiktu Arēnā,domāju 3tūkstoši kā minimums savāktos
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

  +8 [+] [-]

, 2014-12-30 15:55, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu zini cik arēna izmaksā?
nezinu..bet ja klubs ir nopietns un cīnās par kaut ko vairāk kā maza ambicioza jefiņa trenera izaugsmi..tad tā nevarēja'būt atruna....protams protams..."zin cik izmaksā labs treneris"?...droši vien mazāk kā nepārtraukti zāģi stulbi izspēlētās galotnēs un risks nesaņemt sponsoru piķi nākotnē

  -4 [+] [-]

, 2014-12-30 15:56, pirms 9 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nu vairaak jau butu neka uz VTB un Eurocup speleem..
Paši vainīgi, ka negāja uz EK spēlēm, reāli agrāk tas cipars par arēnu kādi 4000 Ls, ja ne vairāk, par spēli bija, tagad gan jau labu tiesu vairāk, ir jau saprotama vēlme ietaupīt + tāpāt spēlēs Rīgā pret LU, var teikt turpat vēl Barons

Daudzi neiet sezonā uz spēlēm un tagad pēkšņi par vienu spēli kaut ko bļauj, piedodiet, bet paši vainīgi

  +6 [+] [-]

, 2014-12-30 16:03, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: labs joks rekords būtu ja tur brauktu Žalgiris vai LR
Tavs kungs atkal parādījis savu nicīgo attieksmi pret LV basketbolu. Kāpēc tu brīnies par publikas nemīlestību pret tava Kunga patronēto projektiņu - te tev atbilde... Var jau Putina līgai atvēlēt LTV7 ar zēniem šlipsītēs visgudri komentēt, var jau ar bilanci 2-0 pussezonu goaēties avangardā, var jau parunāt par kultūras (lasi laba līmeņa basketbola) exportu uz dziļiem laukiem, var jau stāstīt par latviešu basketbolistu attīstīšanu spēlēs ar stipriem (čmoki, bizoņi utt.) pretiniekiem, var jau...
Jau kuro reizi, runājot par vef darbošanos - man ir kauns! Interesanti būtu zināt, ko par to visu domā paši spēlētāji (tie, kuri no LV). Varbūt te arī ir tā atbilde, kāpēc ne velna nespēlē!? Gaidu atbildi !
p.s. - tikai nesāc runāt par savu tā teikt, viedokli. Pasaki tieši, kāpēc , pēc J-upa, Ventspils (ja kas - arī Jēkabpils, Liepāja) sliktāka par bizoņiem un čmokiem!?

  +9 [+] [-]

, 2014-12-30 16:04, pirms 9 gadiem
Nez par ko fanos vietējie "VEF mājas spēlē" - Ventspils vai VEF???
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 16:16, pirms 9 gadiem
Ā te kāds minēja, ka nolikumam neatbilst Bauskā zāle, tad lūdzu sakiet BKV, lai iesniedz protestu LBL kā Barons to darīja Jūrmalas gadījumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-12-30 16:27, pirms 9 gadiem
savi plusi, savi mīnusi
Šīs spēles jau tikai popularizē visu sporta infrastruktūru lauku reģionos, bet tā zāle ir stipri apšaubāma, grozi, kad to zāli redzēju, bija piekarinātie, nezinu vai uz tādiem maz lbl drīkst spēlēt
Skatītāju vietas ar tur nav daudz, varēja jau spēlēt kaut kur citur, arī ārpus rīgas, bet tomēr pieklājīgākā vietā, kur skatītājiem satilpt, kā arī pieņemu, ja spēlētu arēnā rīga, tad apmeklējums uz šo spēli būtu lielāks nekā EC un VTB turnīros, tiešām šī spēle ļoti interesē un cerēju ka varēšu to apmeklēt rīgā!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-30 16:29, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Patiesībā sakot, visās šajās reģionu pilsētās visi vienmēr atbalsta VEF. Cik ir rādītas šīs spēles un pats esmu bijis Kandavā, kad spēlēja...aizmirsu pret ko tikai. Visi aplaudēja VEFam par iemestajiem groziem, jo vefs jau ir tas kas to pasākumu uz to pilsētiņu vispār atveda, tāpēc ir loģiski, ka viņus atbalsta un otra lieta ir tas, ka tā visa nepatika pret VEF ir reāli uzpūsta. Tas ir tikai šeit soc tīklos un Rīgā kā tādā. Bet ārpus Rīgas, es aizbraucu uz laukiem pie vectēva, vai krustēva, šie skatās spēles, apsriežam kā vefiņam gājis. Tie cilvēki jau atbalsta to komandu. Līdz viņiem jau tur nenonāk nekāda informācija par to, ko Jaunups twiterī uzraksta, vai par to, kā VEF tiesājas un kāda ir komunikācija. Viņi jau to nezin un viņiem tas neintersē, viņi vienkārši ieslēdz LTV7 un skatās to basīti un pārdzīvo. Viss. Rīgā jau visi ir pārpildīti ar informāciju no priekšas un pakaļas par visu negatīvo, tāpēc arī situācija ir tāda...
Pilnīgi piekrītu, pagāšgad, kad spēle bija Aizkrauklē, viss sporta nams bija pārpildīts un lielākā daļa atbalstīja VEF, jo ja nebūtu viņi, lbl spēli tur neviens neredzētu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 16:41, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: jāa jaaa, protams, protams...visos spraigajos finālos ir bijis svilpojošs vējš...nu neinteresē te nevienam nekāds VEF : Ventspils duelis...

Lai gan man arī besī, ka komandai nav savas normālas, mazās mājas zāles, kur spēlēt, tomēr nevajag sapņot par kautkādu pilnu arēnu, vai kaut vai 3 tūkstošiem cilvēku uz šo spēli.....Varu jums iemest linkus no šīm finālsērijām Arēnā...labi ja 2.5 tk bija apmeklētākajā FINĀLA spēlē...Un pietam laikos, kad bija Janičenoks, Valters, Bertāns, Bērzs....skatītājus pievilinoši spēlētāji un sērija gāja punkts punktā. Ta jēga īrēt to Arēnu? Tas ka vefam nav savas zāles jau ir cits stāsts, bet šajā sakarā īrēt Arēnu ir bezpriģels. Viena mājas spēle izmaksā ap 10 000 eur...Ta priekškam tas vjaadzīgs? Ok VTB un eurocup nolikums vienkārši neatļauj tur nespēlēt, lai gan tur arī nāk labi ja pusotrs tūkstotis skatītāju....Protams, cita lieta ir OSC, bet tā jau arī nav VEF zāle... Kurs protams, visai dīvains, bet baigi līdz galam nolikt arī netaisos. Naudas ta nav, jātaupa. Varu pačukstēt, ka līgums ir noslēgts uz 5 gadiem ar šīm "lauku zālēm". Tā kā vēl vismaz 5 gadus, VEF tā braukās, ja, protams, pastāvēs tik ilgi, zinot Jaunupa politiku un komunikāciju visās jomās. Finālus gan es netaisos skatīties reģionos...Tos nu vajadzētu spēlēt Arēnā!
DAUGAVAS SPORTA NAMS! Kur spēlēts visu laiku, pat okupācijas sūrajos gados!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 16:47, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viss ir ļoti vienkārši - ja klubs spēlē EK, tad vajag otru līgu bez LBL. kur spēlēt, jo BBL neder - mav līguma ar ULEB, spilgts piemērs tagad ir BKV, ka sēž bez spēļu prakses...

Otrs variants ir ECH, bet tad atkal VTB ir spēcīgāks turnīrs, kur jaunos audzināt...

Nejauc spēlētājus iekšā, pats labāk loģiski padomā, pret ko viņiem ir interesantāk spēlēt - 2 reizes pret LU vai saldu vai piemēram pret KK, Loko utt.

Un svarīgi arī ir finansiālais faktors, ir pilnīgi bezjēdzīgi aizvadīt spēles pret Saldu, LU un dažu citu klubu arēnā....
Spēlētājs nav robots, viņš arī ir personība (uz ko ļoti ceru). Spēlētājs nav dīkdienis, kurš nu izvēlēsies, kā interesantāk izklaidēties. Vēl viens jautājums - vai tava Kunga projekts pret Himkiem vai Unic ir kaut kas vairāk kā Saldus (LU, Jelgava) pret vefu?
p. s. - joprojām - man ir kauns!
Par tiem jaunajiem - jā, joks samērā smalks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-12-30 16:53, pirms 9 gadiem
brunoje rakstīja: Spēlētājs nav robots, viņš arī ir personība (uz ko ļoti ceru). Spēlētājs nav dīkdienis, kurš nu izvēlēsies, kā interesantāk izklaidēties. Vēl viens jautājums - vai tava Kunga projekts pret Himkiem vai Unic ir kaut kas vairāk kā Saldus (LU, Jelgava) pret vefu?
p. s. - joprojām - man ir kauns!
Par tiem jaunajiem - jā, joks samērā smalks...
Ko tu man ar to kungu piesējies? Uzraksti normāli, tad atbildēšu, nevis to pašu, ko iepriekš tikai komandas vietām apmainot un vēl kaut kādu izklaidi iepin

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 16:56, pirms 9 gadiem
Vīzdegunīga attieksme pret tiem kas būtu gājuši uz šādu spēli Rīgā. Tā nekad nesavāks cilvēkus ne Arēnā, ne kādā citā zālē. Ja VEFs mēra savus līdzjutējus tikai pāris simtos, tad šādi cirkus trupas cienīgi izbraucieni, tikai jāturpina. Vēl varētu sākt vadāt riņķī arī krievu līgas pārstāvjus.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-30 17:12, pirms 9 gadiem
Bet ja jums nepatīk, tad lūdzu iejaucieties un sūties uz LBL savu sūdzību, lai dara kaut ko lietas labā -> lbs@lbs.lv Lūdzu

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 17:23, pirms 9 gadiem
Skatītāju beigās būs mazāk, nekā komentāru pie šī rakstiņa par šo spēli!

  -2 [+] [-]

, 2014-12-30 17:40, pirms 9 gadiem
Ar VEF izcel''šanu ka tie ir labākie LATVIJĀ ir panākts ka9 zaudējumi 10 spē lēs!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-30 17:41, pirms 9 gadiem
Butu es VEF līdzjutējs, man par šo spēli noteikti būtu daudz lielāka interese nekā par spēli ar kādu Krasnij Oktjabrj vai Cmoki....
Ja VEF grib būt nopietns klubs, tad ar Ventspili jau nu mājas spēli Rīgā būtu varējis noorganizēt (ja ne arēnā tad vismaz OC) ..., bet nu - katrs jau dara kā grib..

  -3 [+] [-]

, 2014-12-30 17:42, pirms 9 gadiem
Argonaut rakstīja: Butu es VEF līdzjutējs, man par šo spēli noteikti būtu daudz lielāka interese nekā par spēli ar kādu Krasnij Oktjabrj vai Cmoki....
Ja VEF grib būt nopietns klubs, tad ar Ventspili jau nu mājas spēli Rīgā būtu varējis noorganizēt (ja ne arēnā tad vismaz OC) ..., bet nu - katrs jau dara kā grib..
Esmu līdzjutējs un man visas spēles svarīgas, atšķirība ir tikai tā, kuras es skatos un kurām vienkārši rezultātam sekoju līdzi

  +2 [+] [-]

, 2014-12-30 17:48, pirms 9 gadiem
Un vispār- vai tad kādreiz Rīgā nevarētu radīt tādu modernu, normālu zāli basketbolam (un arī citi sporta veidi arī varētu izmantot attiecīga līmeņa sacīkstēm), uz kādiem 3-4 tk skatītāju? Tas būtu vinkārši atbilstoši. Arēna, piekrītu, vairumā gadijumu par lielu, bet tāda vidēja lieluma sporta būve nav....

  +3 [+] [-]

, 2014-12-30 17:52, pirms 9 gadiem
Skudriniekss rakstīja: DAUGAVAS SPORTA NAMS! Kur spēlēts visu laiku, pat okupācijas sūrajos gados!
++

     [+] [-]

, 2014-12-30 17:58, pirms 9 gadiem
Šoreiz saku urā, jo pats esmu no Bauskas. Sasodīts, tad jau grēks būtu neaizšļūkt paskatīties Vefiņu. Mēmeles sporta nams nemaz nav tik slikts kā te daži mālē, tikai joprojām ir nesaprotama šāda Vef kluba vadības attieksme. Rodas aizdomas ka komandai pat nav primārais uzvarēt

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 18:02, pirms 9 gadiem
Slieka tas Jaunups. BKV. For the win

     [+] [-]

, 2014-12-30 18:06, pirms 9 gadiem
poxis15 rakstīja: Nez par ko fanos vietējie "VEF mājas spēlē" - Ventspils vai VEF???
Nu es būšu klāt un fanošu par BK Ventspils komandu !

  +2 [+] [-]

, 2014-12-30 19:48, pirms 9 gadiem
Stāvvietas būs?

  +4 [+] [-]

, 2014-12-30 21:07, pirms 9 gadiem
aarinsh rakstīja: Uz florbola Virslīgu tur labās dienās vairāki simti ir nākuši. Redzamība gan dēļ stabiem starp laukumu un tribīnēm vietām ir ne pārāk.
Āāāā........ kaut kāda 90-to zāle! Vēl tikai uzaudzēt ūsas un būs riktīgs oldskūūl

  +1 [+] [-]

, 2014-12-30 22:11, pirms 9 gadiem
anjo rakstīja: Āāāā........ kaut kāda 90-to zāle! Vēl tikai uzaudzēt ūsas un būs riktīgs oldskūūl
īsos šortus arī vajag

  +4 [+] [-]

, 2014-12-30 22:41, pirms 9 gadiem
DSN ir aura

  +3 [+] [-]

, 2014-12-30 23:10, pirms 9 gadiem
Nu skaidrs, tā jau tikai liekas - kāda starpība, kur pakāst... Īstenībā Bauskā pēc spēles varētu būt daudz drošāk, nekā Rīgā ...

  +3 [+] [-]

, 2014-12-30 23:57, pirms 9 gadiem
Bauska ir normala zale, uz sestdienas spelem florbola nak ap 200-300 sk