Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Barons kvartāls" satriec valmieriešus un izcīna LBL bronzas godalgas

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

"Barons kvartāls" satriec valmieriešus un izcīna LBL bronzas godalgas
"Barons kvartāls"
Foto: OlyBet LBL

Pie "OlyBet" Latvijas Basketbola līgas (LBL) bronzas godalgām šajā sezonā tikuši "Barons kvartāls" basketbolisti. Rīdzinieki sērijas ceturtajā spēlē savā laukumā ar rezultātu 83:65 pieveica "Valmieru/Ordo", triumfējot sērijā ar 3-1.

"Barons kvartāls" komanda Mārtiņa Gulbja vadībā sagādājusi šo izslēgšanas spēļu lielāko pārsteigumu. Jau ceturtdaļfinālā rīdzinieki nebija favorītu statusā pret "Jēkabpili", tomēr Gulbja komandai izdevās iekļūt pusfinālā, izšķirošo spēli uzvarot pretinieku laukumā. Sērijā par bronzas medaļām "Barons" bija vēl lielākā pastarīšu pozīcijā, tomēr rīdzinieki pārspējuši visas prognozes, jau sērijas ceturtajā cīņā nonākot pie iespējas izcīnīt medaļas. Rīgas komanda sērijā līdz trīs uzvarām atradās vadībā ar 2-1, ar iespēju sēriju noslēgt jau Daugavas sporta namā, kamēr valmierieši to centās nepieļaut.

Starta piecinieki:
Barons: Zonne, Geks, Jogela, Freimanis, Rozītis
Valmiera: Gabrāns, Kaufmans, Jonāts, Bērziņš, Fišers

Spēles pirmajā minūtē viesi izvirzījās vadībā ar 4:0, bet turpinājumā cīņa jau ritēja līdzīgi. Rezultātu mājiniekiem veidoja Roberts Freimanis, panākot izlīdzinājumu (6:6). Līdz pat pirmās ceturtdaļas izskaņai cīņa ritēja punkts punktā, kad Dāvis Geks ar tālmetienu deva četru punktu pārsvaru savai komandai. Mārtiņš Laksa otrā laukuma galā atbildēja ar to pašu, bet pēdējais vārds bija Taileram Larsonam, kurš realizēja tālmetienu pēdējā sekundē - 23:19.

Otro ceturtdaļu ar 10:2 izrāvienu sāka "Barons kvartāls", parādot, ka vēlreiz uz Valmieru doties negrasās. Artūrs Bērziņš ar tālmetienu šo izrāvienu pārtrauca, bet rīdzinieki nezaudēja kontroli pār spēli. Ceturtdaļas otrajā pusē "Valmiera/Ordo" turpināja slīgt mīnusos, ļaujot pretiniekiem bieži vien tikt pie viegliem punktiem un palielināt savu pārsvaru līdz 15 punktiem (39:24). Tuvojoties pirmā puslaika izskaņai, komandas atkal cīnījās punkts punktā, kas vairāk saistījās ar rīdzinieku atslābumu aizsardzībā. Damjērs Pitss aizvadīja dueli pret Taileru Larsonu, Valmieras komandas basketbolistam palīdzot sadeldēt deficītu līdz 10 punktiem. Valmieriešiem neizdevās realizēt savus pēdējos uzbrukumus, puslaikam noslēdzoties ar rezultātu 44:32 "Barons kvartāls" labā.

Pēc lielā pārtraukuma spēles raksturs nemainījās. "Barons kvartāls" droši noturēja savu pārsvaru, valmieriešiem tikai reizēm atbildot ar labām epizodēm uzbrukumā. Viens no tādiem bija D'ora Fišera un Mārtiņa Laksas ievadītais izrāviens. Mārtiņš Gulbis izrādīja nepatiku pret tiesneša lēmumu, kas beidzās ar tehnisko piezīmi. Drīz jau viņam vajadzēja ņemt pārtraukumu, jo rezultāta starpība bija sarukusi līdz sešiem punktiem - 46:40.

Pēc pārtraukuma Kristaps Mediss īsā laikā guva piecus punktus, pārtraucot pretinieku izrāvienu. Eštons Mičels otrā laukuma galā gan arī realizēja tālmetienu, neatlaižot rīdziniekus. Ceturtdaļas otrajā pusē valmieriešiem bija lieliska iespēja sadeldēt deficītu līdz četriem punktiem, bet Lauris Blaus sagaidīja Deinsa Krestiņina bloku groza apakšā. Mājinieku problēma bija Kristapa Medisa pārāk lielā uzņemšanās, metot tālmetienus, bet jāsaka, ka šie tālmetieni bija brīvi. Rīdzinieki turpināja spēlēt pavirši, Valmieras komandai pilnībā atgriežoties spēlē. Ceturtdaļas izskaņa gan atlak nedaudz labāka uz pretinieku kļūdu rēķina beija mājiniekiem, kuri saglabāja vadību - 55:51.

Spēles izšķirošo nogriezni ar sarežģītu metienu pāri Fišera rokām sāka Geks, bet brīdi vēlāk pēc ātras pārejas uzbrukumā Taurs Jogela atjaunoja astoņu punktu pārsvaru mājiniekiem. Uvis Helmanis uzreiz ņēma pārtraukumu, bet tas neko nedeva. Rīgas komandas basketbolisti atkal spēlēja gana aktīvi, lai nenovestu spēli līdz smagai galotnei. Valmieras komanda nedomāja tik viegli padoties, pēc četrām spēlētām minūtēm sadeldējot deficītu līdz pieciem punktiem (58:63).

Spēle turpināja ritēt kā pa viļņiem, kas šoreiz nāca par labu "Barons kvartāls" basketbolistiem. Tailers Larsons ar soda metieniem atjaunoja 11 punktu pārsvaru, nostādot valmieriešus sarežģītā situācijā, kad jāspēlē bija mazāk par četrām minūtēm (70:59). Lai arī kā Valmieras komanda centās vēl ko glābt, rīdzinieki bija uz viļņa, kas ļāva nosargāt pārsvaru un godam izcīnīt bronzas medaļas - 83:65 un 3-1 sērijā.

Uzvarētāju rindās ar 21 punktu un 10 atlēkušajām bumbām izcēlās Tailers Larsons, bet 15 punkti Tauram Jogelam. Valmieras komandas labā 15 punktus guva Artūrs Bērziņš, bet pa 12 pievienoja Jānis Kaufmanis un Damjērs Pitss.

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas bronzas sērija, 22. maijs

"Barons kvartāls" - "Valmiera/Ordo" 83:65 (23:19, 21:13, 11:19, 28:14)

"Barons kvartāls": Larsons 21 (10 ab), Jogela 15, Geks 12, Mediss 11, Freimanis 9, Rozītis 8 (7 ab, 5 rp), Krestiņins 4 (8 ab), Mētra 3 (6 ab), Zonne, Epners, Dārgais.
"Valmiera/Ordo": Bērziņš 15, Kaufmanis 12, Pitss 12, Fišers 10, Gabrāns 6, Blaus 3, Laksa 3, Mičels 3, Jonāts 1, Kārlis, Mālmanis.

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas bronzas sērija

Komandas1. spēle2. spēle3. spēle4.spēleSērijā
Valmiera/Ordo - Barons kvartāls69:6373:9060:7965:831-3

  +8 [+] [-]

, 2017-05-22 21:28, pirms 7 gadiem
Un visi kopā : Barons, Barons, Barons, Barons, Barons, Barons Rīga, Barons Rīga, Barons Rīga uzvarēs! hei, hei.

  +8 [+] [-]

, 2017-05-22 21:28, pirms 7 gadiem
Cerams, ka Uvelis pats iesniegs atlūgumu

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 21:30, pirms 7 gadiem
helmanim ar mietu un uz lbl2... āmurs ne trenneris. laukumā protams viņš neiet,bet maiņas jau nu sap*sa konkrēti

     [+] [-]

, 2017-05-22 21:30, pirms 7 gadiem
Smags kritums salīdzinot ar iepriekšējo sezonu.

 +10 [+] [-]

, 2017-05-22 21:30, pirms 7 gadiem
APSVEICU BARONS!
Malači! Izcīnīja ar lielāku gribasspēku!

  +7 [+] [-]

, 2017-05-22 21:30, pirms 7 gadiem
Lieliski

 +12 [+] [-]

, 2017-05-22 21:31, pirms 7 gadiem
Mārtiņš Gulbis- Galvenais bronzas kaldinātājs

 +10 [+] [-]

, 2017-05-22 21:32, pirms 7 gadiem
šausmīga spēle no laksas un mitčela, visas sērijas garumā. un kārlis ar tik bāls ka bail

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:32, pirms 7 gadiem
Malači!!!

 +11 [+] [-]

, 2017-05-22 21:32, pirms 7 gadiem
Butu labi, ja ietu talak un startetu eirokausos. Valmieras gadijuma-komanda neauga, tas jau ir cirks, uzvar LV cempi bet eirokausos nespele.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 21:32, pirms 7 gadiem
Apsveicu Baronus! Pelnīti.
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka Uvelis pats iesniegs atlūgumu
Bet šitam japiepildās!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:33, pirms 7 gadiem
Slota MVP?

 +11 [+] [-]

, 2017-05-22 21:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka Uvelis pats iesniegs atlūgumu
Ja godīgi, tad sen jau brīdināju šeit Boni, kad viņš ir parakstījis treneri -zaudētāju. Pa lielam, Baronam bija jācīnās ar Liepāju, nevis Valmieru.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:33, pirms 7 gadiem
Valmieras komandas vadības fiasko....
Vai nu spēlē leģionāri un iebraucēji,tad mērķi ir čempiontituls un eirokausi...
vai arī spēlē vietējie džeki un rezultāts nebūtu sliktāks kā šobrīd.

p.s.
Personīgi man iepriekšējās 3. vietas ar saviem džekiem ir lielāka vērtē nekā pērnais zelts!
Par stipru Valmieru!!!

 +10 [+] [-]

, 2017-05-22 21:33, pirms 7 gadiem
Malači Barons, negaidīts panākums!

es saprotu Valmieru, ka zaudētāju play-off nav tā lielākā motivācija - bet šiem dāsni apmaksātajiem profesionāļiem kauna lieta tā nospēlēt pret līmeni zemākiem spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:33, pirms 7 gadiem
īsfilma - Andrītis (Uvelis) papysa tubu...

  -2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka Uvelis pats iesniegs atlūgumu
Barons ir meistarīgāks sastāvs
Valmierā nav neviena Larsona līmeņa spēlētāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 21:34, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Malači Barons, negaidīts panākums!

es saprotu Valmieru, ka zaudētāju play-off nav tā lielākā motivācija - bet šiem dāsni apmaksātajiem profesionāļiem kauna lieta tā nospēlēt pret līmeni zemākiem spēlētājiem.
Larsons ir meistarīgākais starp abām komandām

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 21:35, pirms 7 gadiem
Zaudēja Helmanis... Traki, ka barons ar pusprofesionālu sastāvu uzvilka Valmieru!

  +5 [+] [-]

, 2017-05-22 21:35, pirms 7 gadiem
Tāpat arī mendžeris stipri vien pārmudrīja šīs sezonas finālu, sevišķi iegrābās ar valteru

  +7 [+] [-]

, 2017-05-22 21:35, pirms 7 gadiem
interesanti kur M.Gulbis būs nākošsezon? jo lai paliktu Baronā - jābūt lielam budžeta un ambīciju pieaugumam, kas ir mazticams ..

Valmierā gan jau būs lielas izmaiņas, daļa no sevis ir izspieduši maksimumu. kļūda būs, ja atkal savāks BKV un VEF rezervistus par lielu naudu ..

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:35, pirms 7 gadiem
Daniel, kuri tad Valmierā ir tie augsta līmeņa spēlētāji?

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 21:36, pirms 7 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Ja godīgi, tad sen jau brīdināju šeit Boni, kad viņš ir parakstījis treneri -zaudētāju. Pa lielam, Baronam bija jācīnās ar Liepāju, nevis Valmieru.
Liepāja tiešām bija vairāk pelnījusi pusfinālu kā Valmiera

  +7 [+] [-]

, 2017-05-22 21:38, pirms 7 gadiem
Valmieras izpildījumā padrausmīgs sniegums! Prieks par Barons! Pelnita ar grūtu ,emocionalu, gribas spēka pilnu darbu IZCĪNĪTA bronza!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:38, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Daniel, kuri tad Valmierā ir tie augsta līmeņa spēlētāji?
Tiešām nesaprotu. Larsons tak ir meistarīgākais starp abām komandām
Fišers neskaitās, jo Valmiera nemācēja izmantot Fišeru

  +9 [+] [-]

, 2017-05-22 21:39, pirms 7 gadiem
Super, pelnīti, pēc uzvaras emocijām viss ir pateikts.

Valmieras vadība diemžēl šogad iebrauca auzās, ne jau treneris. Spēlēt bez normāla līmeņa saspēles vadītāja ir traki, pārējā komanda pārsvarā pārmaksāti.

     [+] [-]

, 2017-05-22 21:41, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Larsons ir meistarīgākais starp abām komandām
protams, un meistarīgāks par daļu BKV & VEF. bet to visi tikai tagad saprot.
ne jau viņš atteica šo 3 grandu piedāvājumam - pirms sezonas tiem nebija interesants, tur menedžeri izvēlējās citus un Larsons par mazu naudiņu dabūjā spēlēt Baronā ..

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 21:42, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: protams, un meistarīgāks par daļu BKV & VEF. bet to visi tikai tagad saprot.
ne jau viņš atteica šo 3 grandu piedāvājumam - pirms sezonas tiem nebija interesants, tur menedžeri izvēlējās citus un Larsons par mazu naudiņu dabūjā spēlēt Baronā ..
Ja nemaldos tad Larsons vel sezonas sākumā spēlēja leišos Pienu Zvaigznēs,bet pat nezināmu iemeslu dēļ no turienes tika izmests.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:44, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: protams, un meistarīgāks par daļu BKV & VEF. bet to visi tikai tagad saprot.
ne jau viņš atteica šo 3 grandu piedāvājumam - pirms sezonas tiem nebija interesants, tur menedžeri izvēlējās citus un Larsons par mazu naudiņu dabūjā spēlēt Baronā ..
Gulbis saprot, kurš būs labs spēlētājs, bet kurš atbrauks pēc algas čeka
Vēl viena uzslava Gulbim!

  +5 [+] [-]

, 2017-05-22 21:44, pirms 7 gadiem
Ja godīgi, tad Valmierai jau paveicās ar Liepāju sērijā un tagad parādījās reālā aina. Žēl Liepājas, kas varētu pacīnīties daudz saistošāk cīņā vismaz par bronzu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:46, pirms 7 gadiem
Ja godīgi, līdzīgas komandas. Valmiera jau šogad nekas īpašs nav, izņemot Fišeru, pārējie vidēja līmeņa spēlētāji. Domāju BK Valm vadībai nav ko tur pukoties, jo Baronam ar labs sastāvs. Domāju Valmiera pazaudēja daudz emocijas pret Vef, savukārt Barons mērķtiecīgi fufeļoja pret BKV gaidot bronzu, tā kā Valm piedodams

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:47, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Daniel, kuri tad Valmierā ir tie augsta līmeņa spēlētāji?
muļķīgs jautājums, kad zināms uzvarētājs.
pirms sērijas diez vai tik pārliecināts biji par Barona pārsvaru. ja biji, tad jau būtu jāgūst laba peļņa par tādu pārliecību ..

     [+] [-]

, 2017-05-22 21:47, pirms 7 gadiem
Atlaist Helmani, atpakaļ Štelmaheru !!!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:48, pirms 7 gadiem
Malači Barons! Starp citu, viņu uzvara dod to, ka divas komandas iekš top trīs ir no Rīgas, labu laiku nebijs notikums

  +7 [+] [-]

, 2017-05-22 21:48, pirms 7 gadiem
Patiešām laimīgs vakars! Apsveicu Baronu kvartālu ar bronzas medaļām, simtprocentīgi pašu nopelnītām!
Paldies Valmieras puikām par regulāro sezonu, kopumā jau tā bija OK, jo - kā viņus mācīja, tā viņi spēlēja. Un varbūt nemaz tik slikti nebija. Taču play off cīņām lāga vīrs Helmanis vairs nebija gatavs, ar šitādu sastāvu pakāst tik bezcerīgi 6 no pēdējiem 7 mačiem, tā jau ir konkrēta nabadzības apliecība... Man ļoti žēl Fišera, kuru laikam taču aģents atsūtīja uz it kā vismaz bronzas medaļu stabilu pretendentu, bet, jobcik, šitaja blicē treneris nevar izdomāt, kā Eirolīgas līmeņa centru lietderīgi izmantot punktu gūšanai! Te jau jālamājas visās valodās...
Ja nopietni, tad šis vakars DSN bija pēdējais Valmieras krāsās veselam baram spēlētāju, vismaz tā vajadzētu būt. Nākošajā sezonā labprāt zaļi baltajā atkal redzētu Kaufmani, Jonātu, arī Mičelu, protams, Iļjinu gaidu atpakaļ, varbūt arī Elksnis un Ziediņs varētu agriezties. Nu, pārējos lai meklē jaunais komandas galvenais treneris, varbūt tas varētu būt, piemēram, Valeiko. Vajag vīru ar emocijām, šitā, kā tas tika muhļīts šopavasar, nevar - tā nav uzvarētāju pieeja lietām.
Kā saka latvieši - pēc zoles nāk krišana. Nokrituši esam, tagad laiks celties augšā, noskurināties un darīt to darbu, ko vajag. Lai tev sanāk, Mārtiņ Bērziņ, kopumā jau klubā lietas ir labi nostādītas. Visiem priecīgu vasaru!

  +5 [+] [-]

, 2017-05-22 21:49, pirms 7 gadiem
Nu mieru,tikai mieru - tie,kas ir biznesā zin, ka vienīgajam lielajam Valmieras naudas devējam tūlīt beigsies nauda,pārejais viss ir fanu emocijas, šitā bija vel pēdejā agonija.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 21:49, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Gulbis saprot, kurš būs labs spēlētājs, bet kurš atbrauks pēc algas čeka
Vēl viena uzslava Gulbim!
Vispār ņēma, ko varēja atļauties un kas pieejams bija, gribētu redzēt, ko nopietnākā līmenī izdarīt varētu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-22 21:49, pirms 7 gadiem
Uvi, atkāpies.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:50, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Ja godīgi, līdzīgas komandas. Valmiera jau šogad nekas īpašs nav, izņemot Fišeru, pārējie vidēja līmeņa spēlētāji. Domāju BK Valm vadībai nav ko tur pukoties, jo Baronam ar labs sastāvs. Domāju Valmiera pazaudēja daudz emocijas pret Vef, savukārt Barons mērķtiecīgi fufeļoja pret BKV gaidot bronzu, tā kā Valm piedodams
Tieši tā. Nevajag stāstīt, ka NBA līmeņa komanda Valmiera zaudēja sētas puišiem no Barona. Tās bija līdzvērtīgas komandas

     [+] [-]

, 2017-05-22 21:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār ņēma, ko varēja atļauties un kas pieejams bija, gribētu redzēt, ko nopietnākā līmenī izdarīt varētu
Spēlētāju par mazu algu bija pieejams salīdzinoši daudz, bet Gulbis no visa tā lēto spēlētāju bara atrada īsto
Skaidrs, ka tagad jāmēģina augstākā līmenī. Un sākumam VEF būtu viena no opcijām
Slēpts komentārs: wolmar

  +7 [+] [-]

, 2017-05-22 21:54, pirms 7 gadiem
Barons kruīzā izmugurēja pārmaksātos Valmieras gaiļus ar Bērziņu priekšgalā...

     [+] [-]

, 2017-05-22 21:54, pirms 7 gadiem
Es domaaju karma naak atpakalj...Ja Tev ir luuzeru filosofija (tjipa vinneet Liepaaju vai kaadus luushus nevis Vefu) tad taa arii jaanotiek...Baronam, lai gan komanda, meesli, ir tomeer taa uzvareetaaju filosofija...Nu vnk, nesaprotu, kaa taads kauna traips vareeja vinnet Vefu...Vot tas ir reaals pazors zaudeet kaadai laukju komandai Valmierai...Ja par sho gadu, tad nu galvenaa vilshanaas Laksa...Beerzinjs kaa bija koks, taa palika un paliks, pa lielam Valmiera iistaa vieta....un Uvelis protams, tur trenera akcijas laikam nosita vairaak nav kur, domaaju karjeru var beigt...

  -3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:55, pirms 7 gadiem
ARNIS K. rakstīja: Nu mieru,tikai mieru - tie,kas ir biznesā zin, ka vienīgajam lielajam Valmieras naudas devējam tūlīt beigsies nauda,pārejais viss ir fanu emocijas, šitā bija vel pēdejā agonija.
Ordo vairs nesponsorēs Valmieru? Lai kā tur būtu, Valmiera ir pietiekami liela pilsēta, lai saglabātu sakarīgu LBL komandu

  -3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:56, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Es domaaju karma naak atpakalj...Ja Tev ir luuzeru filosofija (tjipa vinneet Liepaaju vai kaadus luushus nevis Vefu) tad taa arii jaanotiek...Baronam, lai gan komanda, meesli, ir tomeer taa uzvareetaaju filosofija...Nu vnk, nesaprotu, kaa taads kauna traips vareeja vinnet Vefu...Vot tas ir reaals pazors zaudeet kaadai laukju komandai Valmierai...Ja par sho gadu, tad nu galvenaa vilshanaas Laksa...Beerzinjs kaa bija koks, taa palika un paliks, pa lielam Valmiera iistaa vieta....un Uvelis protams, tur trenera akcijas laikam nosita vairaak nav kur, domaaju karjeru var beigt...
atslābsti, zēn!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:56, pirms 7 gadiem
cerams, ka Valmierā nesāksies panika - visiem izdevīgi, ka tur konkurētspējīgs klubs. vienīgi jātrāpa attiecībā "cena/kvalitāte", izsalkuši jaunekļi būtu labāk par apmierinātiem meistarīgiem runčiem

  -2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:59, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Spēlētāju par mazu algu bija pieejams salīdzinoši daudz, bet Gulbis no visa tā lēto spēlētāju bara atrada īsto
Skaidrs, ka tagad jāmēģina augstākā līmenī. Un sākumam VEF būtu viena no opcijām
Vispār viņš bija jau zināms Gulbim, viņš neņēma nezināmu spēlētāju

  -3 [+] [-]

, 2017-05-22 21:59, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: muļķīgs jautājums, kad zināms uzvarētājs.
pirms sērijas diez vai tik pārliecināts biji par Barona pārsvaru. ja biji, tad jau būtu jāgūst laba peļņa par tādu pārliecību ..
pirms sērijas biju pārliecināts, ka paņems Barons

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 21:59, pirms 7 gadiem
A ko "pustrakais Gulbis"? Naakamgad CSKA trenees?

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 22:00, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Patiešām laimīgs vakars! Apsveicu Baronu kvartālu ar bronzas medaļām, simtprocentīgi pašu nopelnītām!
Paldies Valmieras puikām par regulāro sezonu, kopumā jau tā bija OK, jo - kā viņus mācīja, tā viņi spēlēja. Un varbūt nemaz tik slikti nebija. Taču play off cīņām lāga vīrs Helmanis vairs nebija gatavs, ar šitādu sastāvu pakāst tik bezcerīgi 6 no pēdējiem 7 mačiem, tā jau ir konkrēta nabadzības apliecība... Man ļoti žēl Fišera, kuru laikam taču aģents atsūtīja uz it kā vismaz bronzas medaļu stabilu pretendentu, bet, jobcik, šitaja blicē treneris nevar izdomāt, kā Eirolīgas līmeņa centru lietderīgi izmantot punktu gūšanai! Te jau jālamājas visās valodās...
Ja nopietni, tad šis vakars DSN bija pēdējais Valmieras krāsās veselam baram spēlētāju, vismaz tā vajadzētu būt. Nākošajā sezonā labprāt zaļi baltajā atkal redzētu Kaufmani, Jonātu, arī Mičelu, protams, Iļjinu gaidu atpakaļ, varbūt arī Elksnis un Ziediņs varētu agriezties. Nu, pārējos lai meklē jaunais komandas galvenais treneris, varbūt tas varētu būt, piemēram, Valeiko. Vajag vīru ar emocijām, šitā, kā tas tika muhļīts šopavasar, nevar - tā nav uzvarētāju pieeja lietām.
Kā saka latvieši - pēc zoles nāk krišana. Nokrituši esam, tagad laiks celties augšā, noskurināties un darīt to darbu, ko vajag. Lai tev sanāk, Mārtiņ Bērziņ, kopumā jau klubā lietas ir labi nostādītas. Visiem priecīgu vasaru!
wolmar kurš tad komandai treneri izvēlējās ????? Vai kluba menedžeris nav atbildīgs par šo neveiksmīgo izvēli !!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 22:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār viņš bija jau zināms Gulbim, viņš neņēma nezināmu spēlētāju
Bet viņš paņēma tieši Larsonu un prata arī pareizi izmantot

  +1 [+] [-]

, 2017-05-22 22:00, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: pirms sērijas biju pārliecināts, ka paņems Barons
Hahahaha..Ja biji paarliecinaats, tad vareetu peldeeties naudaa.... Tak Valmiera divas klases augstaaka komanda par Baloniem....

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 22:01, pirms 7 gadiem
un protams nevar nepamanīt sakarību starp varenā Dāvja minūšu izmaiņām Jēkabpils un Valmieras sērijā ar rezultātiem ..

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 22:01, pirms 7 gadiem
Lai Baronam būtu sakarīga nākotne, basketbolista karjera būtu jābeidz SIA Barons kvartāls amatpersonām Zonnem un Epneram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:03, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Bet viņš paņēma tieši Larsonu un prata arī pareizi izmantot
Viņš paņēma, jo zināja viņu

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 22:04, pirms 7 gadiem
fkscd - Valmiera - 25 t - liela pilsēta ? kam - eirokasiem ? sasist Rīgu bez naudas ? Normala komanda būs . Normāla komanda arī ir Ogre, LU - tur visi ir normāli cilvēki.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-22 22:04, pirms 7 gadiem
kompetents viedoklis:

+7 [+] [-]Ziņot
Kadrs23, 2017-05-10 21:13, pirms 2 nedēļām, ignorēt, atbildēt
aarpraats...Tie kuri saka, ka Baronam ir normaals treneris, ruugti maldaas...Jelgavaa pie vinja puse speelju sarunaataas bija, Barona vieniigais ko var tas pelniit tehniskaas...Vienvaardakot, PAZORS BAronam....Shitaa atdoties ir jaamaak...Cerams Valmiera izjaas labi shos par tresho vietu arii....

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 22:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņš paņēma, jo zināja viņu
Vai tad Helmanis un Jēkabpils vadība nezināja Larsonu?

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:08, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Vai tad Helmanis un Jēkabpils vadība nezināja Larsonu?
Kāds tam sakars? Nebrauciet auzās, jo pašlaik velkat kaut kādus argumentus aiz ausīm

  -2 [+] [-]

, 2017-05-22 22:09, pirms 7 gadiem
ARNIS K. rakstīja: fkscd - Valmiera - 25 t - liela pilsēta ? kam - eirokasiem ? sasist Rīgu bez naudas ? Normala komanda būs . Normāla komanda arī ir Ogre, LU - tur visi ir normāli cilvēki.
Runa ir par to, vai Valmiera būs reāla top 3 pretendente LBL, kas varēs cīnīties par uzvaru ne tikai 1 spēlē ar VEF un Ventspili
Ogre, LU, Jūrmala to nevar

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:12, pirms 7 gadiem
juings rakstīja: wolmar kurš tad komandai treneri izvēlējās ????? Vai kluba menedžeris nav atbildīgs par šo neveiksmīgo izvēli !!!!!!!!!!!!
Kāda nu tur bija izvēle... Štelmaheru mēs atļauties vairs nevarējām, tad nu nestāvēja jau nekāda garā rinda. Domāju, ka ņēma to, ko par vidēju naudu varēja dabūt un kuram arī puslīdz pieredze bijusi. Tagad, kad sezona cauri, jāsāk domāt, ka pat vietējais Roberts Zeile, iespējams, būtu pratis likt puikām acīm degt, Uvelim nebija emociju pašam un nebija arī komandai - eh, kaut kā jau vinnēsim... Nevinnējām, jo nebija nekādas sistēmas, pēc kuras spēlēt, kaut kādas improvizācijas, kas robežojās ar izmisīgu mēģināšanu apspēlēt pretinieku viens pret vienu. Ck tad Valmierā tādu puiku ir, kurš to spēj? Viens pats Kaufmanis, reizēm Jonāts...

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:12, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds tam sakars? Nebrauciet auzās, jo pašlaik velkat kaut kādus argumentus aiz ausīm
Sakars tāds, ka Valmiera un Jēkabpils ar ne mazāku budžetu kā Barons izvēlējās nepareizos spēlētājus. Ne jau tikai Larsons ir Gulbja pareizā izvēle. Arī Jogela, Krestinins.

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:12, pirms 7 gadiem
Dirsā soģus!! Labi, ka Barons tāpat var uzvarēt! Malači puši, trenneri!!!

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:14, pirms 7 gadiem
host22 rakstīja: Lai Baronam būtu sakarīga nākotne, basketbolista karjera būtu jābeidz SIA Barons kvartāls amatpersonām Zonnem un Epneram.
Nedomāju, ka vecākajam Zonnem ir nauda izveidot VEF vai Ventspils līmeņa komandu

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 22:16, pirms 7 gadiem
Nu ja Gabrāns ir sākumsastāvā,tad jau vispār jautājumu nav... pēdējā laikā atkal atsācis pīpēdams pa spēļu zālēm vazāties, nu kāds tur vairs špīlmanis viņa gados...

  -3 [+] [-]

, 2017-05-22 22:16, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Sakars tāds, ka Valmiera un Jēkabpils ar ne mazāku budžetu kā Barons izvēlējās nepareizos spēlētājus. Ne jau tikai Larsons ir Gulbja pareizā izvēle. Arī Jogela, Krestinins.
Un? Tai pašā laikā Rozītis nebija tas labākais pirkums...es nesaku, ka Gulbis slikts, pašam patīk, bet tai pašā laikā viņam tāls ceļš vēl ejams, lai kaut to pašu Gailīti noķertu

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 22:17, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Kāda nu tur bija izvēle... Štelmaheru mēs atļauties vairs nevarējām, tad nu nestāvēja jau nekāda garā rinda. Domāju, ka ņēma to, ko par vidēju naudu varēja dabūt un kuram arī puslīdz pieredze bijusi. Tagad, kad sezona cauri, jāsāk domāt, ka pat vietējais Roberts Zeile, iespējams, būtu pratis likt puikām acīm degt, Uvelim nebija emociju pašam un nebija arī komandai - eh, kaut kā jau vinnēsim... Nevinnējām, jo nebija nekādas sistēmas, pēc kuras spēlēt, kaut kādas improvizācijas, kas robežojās ar izmisīgu mēģināšanu apspēlēt pretinieku viens pret vienu. Ck tad Valmierā tādu puiku ir, kurš to spēj? Viens pats Kaufmanis, reizēm Jonāts...
Mazurs ar vēl brīvs ir

  +5 [+] [-]

, 2017-05-22 22:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? Tai pašā laikā Rozītis nebija tas labākais pirkums...es nesaku, ka Gulbis slikts, pašam patīk, bet tai pašā laikā viņam tāls ceļš vēl ejams, lai kaut to pašu Gailīti noķertu
Rozītis bija laba izvēle, jo 3 leģionāru vietas jau bija aizņemtas. Gulbis saprata, ka vajadzīgs garais spēlētājs un dabūja ko varēja
Ar Gailīti salīdzināt nekorekti, jo VEF ir daudz reižu lielākas finansiālās iespējas

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 22:22, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Rozītis bija laba izvēle, jo 3 leģionāru vietas jau bija aizņemtas. Gulbis saprata, ka vajadzīgs garais spēlētājs un dabūja ko varēja
Ar Gailīti salīdzināt nekorekti, jo VEF ir daudz reižu lielākas finansiālās iespējas
Būs ļoti interesanti vasarā pavērot kā Gulbim veiksies ar U-16 izlases trenēšanu Jānovēl veiksme

  +3 [+] [-]

, 2017-05-22 22:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? Tai pašā laikā Rozītis nebija tas labākais pirkums...es nesaku, ka Gulbis slikts, pašam patīk, bet tai pašā laikā viņam tāls ceļš vēl ejams, lai kaut to pašu Gailīti noķertu
kur tad viņam jāaiziet, lai Gailīti noķertu?
common .. pie Gulbja vesels bars ar spēlētājiem, kuri ir ļoti progresējuši.
bet ļoti jāpiepūlas, lai izdomātu kuri ir progresējuši pie Gailīša?

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:32, pirms 7 gadiem
Sex Sex Sex!

Barons Rīga, Barons Rīga, olēē olēē olēēēē!

Vismaz neapkauno Rīgas vārdu, paldies!

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 22:36, pirms 7 gadiem
Atlika tikai komandai pirms sezonas (ne-)parādīt ambīcijas - nestartēsim Eiropā, Latvijā uzrausim ar Gabrānu un Bērziņu - un viss bija beidzies jau tajā brīdī, neatkarīgi no miljonāru saraksta.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 22:47, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kur tad viņam jāaiziet, lai Gailīti noķertu?
common .. pie Gulbja vesels bars ar spēlētājiem, kuri ir ļoti progresējuši.
bet ļoti jāpiepūlas, lai izdomātu kuri ir progresējuši pie Gailīša?
Gailītis tā kā netrenē tāda tipa komandu, bet gan nopietnāku, bet ja tā vēlies, tad viņš ir strādājis praktiski ar visiem Vef esošajiem un bijušajiem spēlētājiem, tostarp Timmu utt.

     [+] [-]

, 2017-05-22 22:48, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Rozītis bija laba izvēle, jo 3 leģionāru vietas jau bija aizņemtas. Gulbis saprata, ka vajadzīgs garais spēlētājs un dabūja ko varēja
Ar Gailīti salīdzināt nekorekti, jo VEF ir daudz reižu lielākas finansiālās iespējas
Nerunāju par komandu samēriem, bet gan komamdas vadīšanas stilu kā tādu, pielāgošanos utt.

  +6 [+] [-]

, 2017-05-22 22:50, pirms 7 gadiem
Barons ļoti labi sezonas laikā papildinājās (Larsons + Rozītis), bet Valmiera savukārt baigi iegrābusies ar Valteru, Fišeru un Mičelu. Fišers vispār slinķis, laikam īsti nesaprata, kādā līmenī nonācis - gribēja visus te apspēlēt ar pusspēku laikam!
Vispār gribētos, lai to DSN licenzē un var arī turpmāk aizvadīt tur spēles. Halle ir lieliska un arī lielā Barona uzvara pret VEFu savulaik šajā pašā hallē notika - veiksmīga Barona zāle, laikam tāpēc, ka Barona ielā atrodas. Baronam jāturpina spēlēt DSNā!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 22:52, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gailītis tā kā netrenē tāda tipa komandu, bet gan nopietnāku, bet ja tā vēlies, tad viņš ir strādājis praktiski ar visiem Vef esošajiem un bijušajiem spēlētājiem, tostarp Timmu utt.
piekrītu - neviens (varēji vismaz kādu jauno nosaukt)

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 23:02, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Kāda nu tur bija izvēle... Štelmaheru mēs atļauties vairs nevarējām, tad nu nestāvēja jau nekāda garā rinda. Domāju, ka ņēma to, ko par vidēju naudu varēja dabūt un kuram arī puslīdz pieredze bijusi. Tagad, kad sezona cauri, jāsāk domāt, ka pat vietējais Roberts Zeile, iespējams, būtu pratis likt puikām acīm degt, Uvelim nebija emociju pašam un nebija arī komandai - eh, kaut kā jau vinnēsim... Nevinnējām, jo nebija nekādas sistēmas, pēc kuras spēlēt, kaut kādas improvizācijas, kas robežojās ar izmisīgu mēģināšanu apspēlēt pretinieku viens pret vienu. Ck tad Valmierā tādu puiku ir, kurš to spēj? Viens pats Kaufmanis, reizēm Jonāts...
Par tādu naudu jau nu labāku varēja izvēlēties nu tik nabaga Latvija jau nav . Pilnībā atbalstu Zeile būtu labāka izvēle ! Mans uzskats , Mārtiņam Bērziņam vajadzētu nolaisties atpakaļ uz grēcīgās zemītes pārāk augstās domās par sevi bij pēc pagājušās sezonas iestājās zvaigznīšu brīdis un apreiba galva no saldās slavas nastas !!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-22 23:04, pirms 7 gadiem
Ar uzvaru, Barons! Godam nopelnītas medaļas! 1/4 finālā pret Jēkabpili grūtāk gāja, būtībā jau tur izšķīrās medaļu liktenis. Valmierieši šogad uz sezonas beigām laikam visu pulveri bija izšāvuši. Neko darīt, tāds visiem liktenis, pēc zoles nāk krišana. Spilgtākais līdzīgs šī gada piemērs - Leicester Anglijas futbolā. Bet nešaubos, ka katrs būtu gatavs piedzīvot kritienu, ja vien izdodas uzšaut tik augstu un ierakstīt savu vārdu vēsturē. Tādēļ arī valmieriešiem pārlieku skumt nevajadzētu, bet nepieciešamības gadījumā atsaukt atmiņā iepriekšējā gada priekus, lai sirdis sasildītu. Katru gadu neviens nebūs čempions!

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 23:06, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Patiešām laimīgs vakars! Apsveicu Baronu kvartālu ar bronzas medaļām, simtprocentīgi pašu nopelnītām!
Paldies Valmieras puikām par regulāro sezonu, kopumā jau tā bija OK, jo - kā viņus mācīja, tā viņi spēlēja. Un varbūt nemaz tik slikti nebija. Taču play off cīņām lāga vīrs Helmanis vairs nebija gatavs, ar šitādu sastāvu pakāst tik bezcerīgi 6 no pēdējiem 7 mačiem, tā jau ir konkrēta nabadzības apliecība... Man ļoti žēl Fišera, kuru laikam taču aģents atsūtīja uz it kā vismaz bronzas medaļu stabilu pretendentu, bet, jobcik, šitaja blicē treneris nevar izdomāt, kā Eirolīgas līmeņa centru lietderīgi izmantot punktu gūšanai! Te jau jālamājas visās valodās...
Ja nopietni, tad šis vakars DSN bija pēdējais Valmieras krāsās veselam baram spēlētāju, vismaz tā vajadzētu būt. Nākošajā sezonā labprāt zaļi baltajā atkal redzētu Kaufmani, Jonātu, arī Mičelu, protams, Iļjinu gaidu atpakaļ, varbūt arī Elksnis un Ziediņs varētu agriezties. Nu, pārējos lai meklē jaunais komandas galvenais treneris, varbūt tas varētu būt, piemēram, Valeiko. Vajag vīru ar emocijām, šitā, kā tas tika muhļīts šopavasar, nevar - tā nav uzvarētāju pieeja lietām.
Kā saka latvieši - pēc zoles nāk krišana. Nokrituši esam, tagad laiks celties augšā, noskurināties un darīt to darbu, ko vajag. Lai tev sanāk, Mārtiņ Bērziņ, kopumā jau klubā lietas ir labi nostādītas. Visiem priecīgu vasaru!
Komanda bija jātalgo un vienlaicīgi jāmotivē ar iespēju spēlēt Eirokausos. Tā kā tas nenotika, tad iznākums likumsakarīgs. Būt par otrā esālona komandu laikam ir Valmieras izvēle.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 23:13, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Komanda bija jātalgo un vienlaicīgi jāmotivē ar iespēju spēlēt Eirokausos. Tā kā tas nenotika, tad iznākums likumsakarīgs. Būt par otrā esālona komandu laikam ir Valmieras izvēle.
Pilnībā piekrītu mīcīšanās uz vietas mūsu sasmakušajā pīļu dīķī noved pie šāda rezultāta kā šodien !!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-05-22 23:18, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: piekrītu - neviens (varēji vismaz kādu jauno nosaukt)
Izlasiet vēlreiz, viņš ir piedalījies visu spēlētāju attīstībā tur, šosezon acīs krīt Gadijs, Gromovs, Blūmā jaunu čakru atvēris iekš LBL, cik redzēts, Hāzners labi spēlē
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  +1 [+] [-]

, 2017-05-22 23:24, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: šausmīga spēle no laksas un mitčela, visas sērijas garumā. un kārlis ar tik bāls ka bail
Mitčels ar visu traumu nokrampēja Larsonu visu 3/4, kā rezultātā Valmiera panāca -2..

  +1 [+] [-]

, 2017-05-22 23:26, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kur tad viņam jāaiziet, lai Gailīti noķertu?
common .. pie Gulbja vesels bars ar spēlētājiem, kuri ir ļoti progresējuši.
bet ļoti jāpiepūlas, lai izdomātu kuri ir progresējuši pie Gailīša?
Nu VEF viņa pagaidām netikt, Ventspilī varbūt, ja Muižnieks kritīs neželestībā pie Lemberga. bet reālāk: sākumā par asistentu sakarīgā visusmēra Eiropas komadā pie laba galvenā trenera.

     [+] [-]

, 2017-05-22 23:28, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Bļāviens, kad reiz beigsies tā īdēšana par Valmieras/ORDO nespēlēšanu Eirokausos - ko mēs tur būtu darījuši?!
Un ko jūs izdarījāt tagad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-22 23:32, pirms 7 gadiem
ficuks rakstīja: Mitčels ar visu traumu nokrampēja Larsonu visu 3/4, kā rezultātā Valmiera panāca -2..
Un ko tas deva? Tik pat labi varēji pateikt, ka slotas kāts ar vienu aci pirmajā spēlē ļāva uzvarēt Valmierai un saglabāt kaut kādas izredzes neiegūt lieliskās koka medaļas, ko kārtējo reizi viņam spēja sagādāt Rīgas otrā komanda.

Nez, kur garais 9999 pazudis?

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 23:32, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Patiešām laimīgs vakars! Apsveicu Baronu kvartālu ar bronzas medaļām, simtprocentīgi pašu nopelnītām!
Paldies Valmieras puikām par regulāro sezonu, kopumā jau tā bija OK, jo - kā viņus mācīja, tā viņi spēlēja. Un varbūt nemaz tik slikti nebija. Taču play off cīņām lāga vīrs Helmanis vairs nebija gatavs, ar šitādu sastāvu pakāst tik bezcerīgi 6 no pēdējiem 7 mačiem, tā jau ir konkrēta nabadzības apliecība... Man ļoti žēl Fišera, kuru laikam taču aģents atsūtīja uz it kā vismaz bronzas medaļu stabilu pretendentu, bet, jobcik, šitaja blicē treneris nevar izdomāt, kā Eirolīgas līmeņa centru lietderīgi izmantot punktu gūšanai! Te jau jālamājas visās valodās...
Ja nopietni, tad šis vakars DSN bija pēdējais Valmieras krāsās veselam baram spēlētāju, vismaz tā vajadzētu būt. Nākošajā sezonā labprāt zaļi baltajā atkal redzētu Kaufmani, Jonātu, arī Mičelu, protams, Iļjinu gaidu atpakaļ, varbūt arī Elksnis un Ziediņs varētu agriezties. Nu, pārējos lai meklē jaunais komandas galvenais treneris, varbūt tas varētu būt, piemēram, Valeiko. Vajag vīru ar emocijām, šitā, kā tas tika muhļīts šopavasar, nevar - tā nav uzvarētāju pieeja lietām.
Kā saka latvieši - pēc zoles nāk krišana. Nokrituši esam, tagad laiks celties augšā, noskurināties un darīt to darbu, ko vajag. Lai tev sanāk, Mārtiņ Bērziņ, kopumā jau klubā lietas ir labi nostādītas. Visiem priecīgu vasaru!
Eirolīgas centram nogādā bumbu 1 pret 1 ar muguru pret Jogelu vai Krestiņinu (kas tie tādi!?) un nezina, ko darīt, met ārā uz truli!!! Un tā regulāri.. diemžēl no Fišera ēna vien bij!

     [+] [-]

, 2017-05-22 23:36, pirms 7 gadiem
ficuks rakstīja: Eirolīgas centram nogādā bumbu 1 pret 1 ar muguru pret Jogelu vai Krestiņinu (kas tie tādi!?) un nezina, ko darīt, met ārā uz truli!!! Un tā regulāri.. diemžēl no Fišera ēna vien bij!
Tipa kāds bija sadomājies, ka pa minimālo būs izdevies paņemt Eirolīgas starting5 līmeņa spēlētāju? Tiešām visi palaida garām, ka moris bija izlaidis precīzi gadu?

  -1 [+] [-]

, 2017-05-22 23:40, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tipa kāds bija sadomājies, ka pa minimālo būs izdevies paņemt Eirolīgas starting5 līmeņa spēlētāju? Tiešām visi palaida garām, ka moris bija izlaidis precīzi gadu?
Viņš nerādīja labu spēli, tas noteikti, pusfinālos, tik redzēju piecas labas minūtes no viņa un tajās viņa varējums bija liels...Domāju, ka reāli baidās savainojumu saasināt, un nespēs klibu nākamsezon atrast, tāpēc gan jau nolēma baigi neriskēt

  +4 [+] [-]

, 2017-05-22 23:42, pirms 7 gadiem
Igauņu vidusmēra klubs TLU/Kalev spēja sakasīt naudiņu, lai šosezon startētu Eirokausos, bet Valmiera - nē. Skumji

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 00:10, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko jūs teiktu, lai Gulbis būtu palīgs Gailītim un Feldmanim VEFā? Varētu tur kaut kas sanākt no šī trio? Kosuškins aizsēdējies, viņam būtu jāturpina galvenā trenera karjera, kādā labā klubā, piemēram Baronā vai Valmierā.
Tu netrolljo, tu esi vnk trollis..🙈 It kaa stulbi reagjeet, bet veelreiz saku, neraksti boldaa... Kaa var pateikt ko tik izcili tizlu...Gulbis pat 20 gados nevienam par paliigu nav bijis, kaadaa sakaraa lai tagad ietu straadaat par 2. treneri... Nu mosh Dokam Riversam arii ietu...Peec taa pamuljka HMB tu laikam otrs tupaakais komenteetaajs esi...😂 Pat taa lemberdzeenu peershana nekrerinee tik ljoti kaa tavi savaarstijumi boldaa..👍

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 00:18, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Tu netrolljo, tu esi vnk trollis..🙈 It kaa stulbi reagjeet, bet veelreiz saku, neraksti boldaa... Kaa var pateikt ko tik izcili tizlu...Gulbis pat 20 gados nevienam par paliigu nav bijis, kaadaa sakaraa lai tagad ietu straadaat par 2. treneri... Nu mosh Dokam Riversam arii ietu...Peec taa pamuljka HMB tu laikam otrs tupaakais komenteetaajs esi...😂 Pat taa lemberdzeenu peershana nekrerinee tik ljoti kaa tavi savaarstijumi boldaa..👍
Pirms cita acī skabargu meklē, izvelc baļķi no savas, draugs /palasi savus komentārus pirms pārmet citiem ko/!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 01:48, pirms 7 gadiem
Prieks par Baronu,par viņu spēli,par emocijām,vienos vārdos,viņi bija pelnijuši.Ko jūs domājat,viegli viņiem tas nācās? Tas ir neredzamais smagais darbs,kas tiek darīts treniņos.Ar to arī apsveicam! Nu par Valmieru,ar vadību viss kārtībā. Viņi gadu no gada cīnās,citreiz labāk,citreiz sliktāk,bet lababa četrinieka komanda.Spēlētāji jau pa lielam bija nokomplektēti līmenī,bet ir viens bet. Ir tādi treneri,kas izveido kombinācijas,bet viņas neizdodās realizēt,pēc pieredzes zinu.Nu ņemsim Laksu,viss ok,bet šais spēlēs viņš nespējs izpausties(netika pie bumbas).Fišers,nu tāds lāpsta jau viņš pavisam nebija,bet viņu ir jāmāk izmantot.Blaus,konkurence viņu pazudina,nevar saprast kas notiek,nu nevelk.Nu šai pēdejā spēlē pat soda metienus ar 50%precizitāti met. Nebijat jūs gatavi,acis nedega un bijāt tādi pļekaini. Žēl,domāju,ka būs lielāka cīņa. Ar jūs es apsveicu ar padarīto darbu!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 08:37, pirms 7 gadiem
Nopēra kā tādu kepku96
Šogad Baronam nebija jābūt titula gadam? Tak te pāris sezonas atpakaļ kluba vadība solīja!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-23 09:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Igauņu vidusmēra klubs TLU/Kalev spēja sakasīt naudiņu, lai šosezon startētu Eirokausos, bet Valmiera - nē. Skumji
VEF jau arī nespēja! (Krievijas līgu Bet igauņi mums ekonomikā smagi priekšā, par ko brīnies!?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 09:36, pirms 7 gadiem
Prieks par slotas kāta aplauzienu!

     [+] [-]

, 2017-05-23 10:08, pirms 7 gadiem
[quote juri]
Prieks par slotas kāta aplauzienu!
[/quote

Tagad zinām tavu profesiju!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-23 11:25, pirms 7 gadiem
P A L D I E S :
- visiem , kuri ticēja un atbalstīja,
- visiem , kuri neticēja,
- visiem , kuri bija neiecietīgi un pat rupji,
- visiem pretiniekiem sezonas garumā,
- visiem, kuri negribēja Barons kvartāls uzvaru un darīja visu , lai tas nenotiktu,
- visiem, kuri mīl basketbolu un ar to saistītās emocijas,
- Daugavas sporta namam par īpašo basketbola mājvietu,
- Zemgales olimpiskajam centram par viesmīlību,
- katram basketbolistam, trenerim, darbiniekam

LAI DZĪVO BASKETBOLS !