Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" Salaspilī tikai ar +8 pieveic LU

"VEF Rīga" Salaspilī tikai ar +8 pieveic LU
Jānis Blūms
Foto: VEF Rīga

Šovakar vienīgajā “Olybet “ Latvijas Basketbola līgas spēlē “VEF Rīga” uzņēma studentus no Rīgas “LU” komandu. Jāņa Gailīša vadītie basketbolisti svinēja panākumu ar rezultātu 82:74.

Šajā duelī neapšaubāmi favorīti bija vefieši, kuri aizvadītajās četrās spēlēs bija izcīnijuši četras uzvaras, studentu komandai ar uzvaru krāšanu tik raiti neiet, aizvadītajos sešos mačos izcīnīts viens panākums pret ogrēniešiem

Rezultātu ar diviem precīziem soda metieniem atklāja studenti. To izdarīja Renārs Birkāns, mirkli vēlāk Edgars Lasenbergs panāca piecu punktu pārsvaru studentiem, pēc tā pirmos trīs punktus nominālajiem mājniekiem guva Armands Šķēle. Ceturtdaļas turpinājumā LU sekmīgi turpināja izrādīt pretestību daudzkārtējiem valsts čempioniem, taču vairāk par divu, trīs punktu pārsvaru iekrāt nespēja. Līdz pirmās ceturtdaļas beigām bija vērojama sīva spēkošanās un pēc spēlētām 10 minūtēm rezultāta starpība bija minimāla 19:18 studentu labā.

Otro ceturtdaļu ar sekmīgām darbībām aizsardzībā un ar rezultatīviem uzbrukumu noslēgumiem uzsāka vefieši , kuriem izdevās panākt divu punktu pārsvaru 23:21, taču Harijs Rubenis prata panākt neizšķirtu 23:23. Pēc tam labu laiku abas komandas apmainijās ar neprecīziem metieniem līdz brīdim, kad Nemanja Bezbradica atkal atjaunoja nelielu pārsvaru par labu mājniekiem. Rezultāts turpināja augt līdzīgi un pie rezultāta 25:27 “LU” galvenais treneris Guntis Endzels pieprasija minūtes pārtraukumu.

Pēc tā rezultāts atkal kļuva neizšķirts, bet pēc tam Arnas Labucks un Niks Kārlis Jansons kopā guva četrus punktus un Guntim Endzelam nācās sasaukt savējos uz vēl vienu apspriedi. “VEF Rīga” komanda sāka kontrolēt notikumus laukumā un izskatijās arvien pārliecinošāk, minūti līdz puslaika beigām panākot jau 10 punktu pārsvaru. Pēc pirmā puslaika rezultāts bija 41:30 vefiešu labā.

Pēc pārtraukuma pirmos divus punktus viesu komandas labā guva Armands Ginters vēl ar diviem piebalsoja Jānis Eiduks, tomēr mazo studentu izrāvienu apturēja Mārtiņš Meiers. Lai kā centās “LU”, diži tuvāk par desmit punktu starpību viņi netika, vēl vairāk pēc sekmīga Jāņa Blūma tālmetiena un Arnolda Helmaņa metiena divu punktu vērtībā rezultāta starpība jau bija +14 par labu vefiešiem. Galvaspilsētas labākā komanda trešajā ceturtdaļā izskaņā droši kontrolēja notikumus un tuvāk jauno studentu komandai neļāva īpaši pietuvoties rezultātā , tādējādi trešo ceturtdaļu noslēdzot ar rezultātu 65:53 savā labā.

Pēdējās 10 minūtes uzsākot rezultāts auga lēni, lai arī teorētiski intriga spēlē vel bija dzīva. VEF komanda pieļāva kļūdas uzbrukumā, taču pretinieki to nespēja izmantot un 11 punktu starpība kādu brīdi nemainijās. Labucks un Helmanis katrs guva pa diviem punktiem un atkal palielināja savas pārstāvētās vienības pārsvaru līdz 14 punktiem. Pēc brīža ar Edgara Lasenberga pūlēm studentiem izdevās pievilkt rezultāta starpību līdz 9 punktu deficītam.

Tūlīt pēc tam gan atkal Helmanis ar diviem precīziem soda metieniem panāca +11.Līdzīgā manierē spēle turpinājās līdz galam, kas ļāva Latvijas līgas līdervienībai svinēt uzvaru ar rezultātu 82:74 . Rezultatīvākais uzvarētāju labā bija Arns Labucks ar 15 punktiem, bet zaudētāju labā 21 punktu guva Edgars Lasenbergs.

Olybet LBL, 9. novembris, Salaspils SN

"VEF Rīga" – "LU" 82:74 (18:19, 23:11, 24:23, 17:21 )
"VEF Rīga": Labucks 15, Blūms 11, Helmanis 10, Gadijs 9, Hāzners 8, Šķēle 7, Jansons 5, Gromovs 5, Bezbradica 4, Ričards 2.
"LU": Lasenbergs 21, Ginters 15, Eiduks 8, Birkāns 8, Rubenis 8, Leja 5, Jaunzems 5, Melderis 4, Grīnbergs, Rēķis

1 2 49 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +3 [+] [-]

, 2016-11-09 20:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Diezgan vasarīga spēle tā teikt, bez lielas iespringšanas....Man patika, ka bija redzams tas, ko Endzelis māca, respektīvi, labi izmantot nevienlīdzīgās maiņas
kur Tava "objektīvā analīze", ka jābūt skarbam un asam? pat uzvarā pret LU ar +8 atrodi ko objektīvi pozitīvu!
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +14 [+] [-]

, 2016-11-09 20:33, pirms 7 gadiem
VEF nospēlēja kā pilnīgākie mēsli – galvenais, ka par to tizlošanos vēl viņiem naudu maksā, Gromovs vispār sūdu maiss, kas vazājas bezjēgā pa laukumu, kāds vēl NBA???? drīzāk LBL2 .
VEF tikai 2 spēles nedēļā un tad vēl jātizlojas, LU amatieri bija jāsit ar vismaz +30. Gailītis var bērnus trenēt, ne tādu klubu kā VEF.

  +6 [+] [-]

, 2016-11-09 20:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es nesaprotu, kur Tu kasies? VEF spēlēja vasarīgi, ar daudz pašu kļūdām un pozitīvais ir par LU, kur spēlētājus māca izmantot miss match un agresīvu spēli

P.s. Tu kasies kasīšanās pēc, ne tā?
Tā ir vienkārši necieņa pret skatītājiem, jau tā tik maz spēles VEF jāspēlē un tad vēl nevar normāli nospēlēt.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-09 20:37, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Tā ir vienkārši necieņa pret skatītājiem, jau tā tik maz spēles VEF jāspēlē un tad vēl nevar normāli nospēlēt.
Iespējams, ka tā, bet es parasti spēles pret LU vairāk uztveru kā treniņspēli un negaidu, ka nu plēsīs katru laukuma centimetru par uzvaru

  +6 [+] [-]

, 2016-11-09 20:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iespējams, ka tā, bet es parasti spēles pret LU vairāk uztveru kā treniņspēli
Novembrī VEF tikai 6!!! spēles, kāda vēl treniņspēle? Tas ir viņu darbs, iet un spēlēt par 100%. Tu būsi priecīgs, ka tev kāds ārsts ar tevi piemēram "patrenēsies" vai taksists aizvedīs uz lidostu ar kavēšanos, jo viņam redz tevi vest ir čiliņš un treniņš... Vienkārši sūda attieksme pret darbu un pret skatītājiem.
Saprastu, ja saspingts spēļu grafiks, spēle katru trešo dienu, tuvojas PO un svarīgas spēles, bet nekas tāds jau nav.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 20:53, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Novembrī VEF tikai 6!!! spēles, kāda vēl treniņspēle? Tas ir viņu darbs, iet un spēlēt par 100%. Tu būsi priecīgs, ka tev kāds ārsts ar tevi piemēram "patrenēsies" vai taksists aizvedīs uz lidostu ar kavēšanos, jo viņam redz tevi vest ir čiliņš un treniņš... Vienkārši sūda attieksme pret darbu un pret skatītājiem.
Saprastu, ja saspingts spēļu grafiks, spēle katru trešo dienu, tuvojas PO un svarīgas spēles, bet nekas tāds jau nav.
Es atvainojos, bet šis bija LU, tas, ka pamatsastāvā bija Jansons jau norādīja, ka būs vairāk nepiespiesta spēle, jā, viss, ko saki ir pareizi, bet no otras puses viņiem bija smaga spēle pret cmoki un pret LU arī skriet?

  +5 [+] [-]

, 2016-11-09 20:54, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Novembrī VEF tikai 6!!! spēles, kāda vēl treniņspēle? Tas ir viņu darbs, iet un spēlēt par 100%. Tu būsi priecīgs, ka tev kāds ārsts ar tevi piemēram "patrenēsies" vai taksists aizvedīs uz lidostu ar kavēšanos, jo viņam redz tevi vest ir čiliņš un treniņš... Vienkārši sūda attieksme pret darbu un pret skatītājiem.
Saprastu, ja saspingts spēļu grafiks, spēle katru trešo dienu, tuvojas PO un svarīgas spēles, bet nekas tāds jau nav.
blin trapīgāk bija grūti pateikt....100% piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2016-11-09 20:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iespējams, ka tā, bet es parasti spēles pret LU vairāk uztveru kā treniņspēli un negaidu, ka nu plēsīs katru laukuma centimetru par uzvaru
liels pluss ir tas, ka jaunie dabūja savus punktus un minūtes.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 20:55, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: liels pluss ir tas, ka jaunie dabūja savus punktus un minūtes.
tas gan, man patika, ka abi pirmos metienus trāpīja, vienīgi varēja arī izspēles uz viņiem būt

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas gan, man patika, ka abi pirmos metienus trāpīja, vienīgi varēja arī izspēles uz viņiem būt
lai piespēles dabūtu noteikti ir daudz jānēsā lielās smagās somas visai komandai.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-09 21:11, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: lai piespēles dabūtu noteikti ir daudz jānēsā lielās smagās somas visai komandai.
Gan jau, vienīgi zini, kas man patīk Gailīša pieejā spēlē ar jaunajiem?

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iespējams, ka tā, bet es parasti spēles pret LU vairāk uztveru kā treniņspēli un negaidu, ka nu plēsīs katru laukuma centimetru par uzvaru
pērn tu visu sezonu to dzini "tikai treniņspēle, nenoskaņojās, pietaupījās utt" bet pienāca play-off un nekas nemainījās, tagad turpini to pašu - ja ne muļķīgi, tad smieklīgi

piem tāds Gaddijs - kad viņš ir parādījis savu augsto līmeni? pilnīgs mīkstais, kurš sava mīkstā rakstura dēļ nespēj parādīt savu potenciālu. vai Bezbaradica var justies drošs par nākotni komandā? Blūms, Šķēle un varbūt Meiers var ar pusspēku uzlaist - pārējiem būt jākapā, jo VTB īsti nevelk

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:16, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: pērn tu visu sezonu to dzini "tikai treniņspēle, nenoskaņojās, pietaupījās utt" bet pienāca play-off un nekas nemainījās, tagad turpini to pašu - ja ne muļķīgi, tad smieklīgi

piem tāds Gaddijs - kad viņš ir parādījis savu augsto līmeni? pilnīgs mīkstais, kurš sava mīkstā rakstura dēļ nespēj parādīt savu potenciālu. vai Bezbaradica var justies drošs par nākotni komandā? Blūms, Šķēle un varbūt Meiers var ar pusspēku uzlaist - pārējiem būt jākapā, jo VTB īsti nevelk
Es atvainojos, bet Tu spēli redzēji? un kāpēc jūs pārvērtējat spēli pret LU?
Es atkārtošu, Jansona izlaišana pamatsastāvā jau parādīja arī Gailīša pieeju spēlei

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:20, pirms 7 gadiem
nezin, spēli neredzēju, bet spriežot pēc ciapariem tika ļauts spēlēt jaunajiem un tiem, kas līdz šim nebija pārāk sekmīgi izpaudušies. fakts, ka tika iespēlēti jaunie, manā uztverē ir vērtējams ļoti pozitivi.
atliek vien piebilst, ka, ja gromovs LBL nerāda 20+10 sniegumu, tad viņam LBL arī ir griesti.

  +6 [+] [-]

, 2016-11-09 21:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es atvainojos, bet šis bija LU, tas, ka pamatsastāvā bija Jansons jau norādīja, ka būs vairāk nepiespiesta spēle, jā, viss, ko saki ir pareizi, bet no otras puses viņiem bija smaga spēle pret cmoki un pret LU arī skriet?
Nav mazliet smieklīgi, VEF ir PRO komanda, 2 spēles nedēļā ir smagi? Ko tad lai saka par to NBA spēlētāji, kas vālē pa 3 spēlēm 4 dienās ar visiem pārlidojumiem.
No tā jau viss sākas, pēc tam tāds M. Lauva brīnās, kapēc jaunajiem latviešu spēlētājiem esot jābrauc uz Spāniju, vai kur citur.
VTB spēlēs viņi netiek uz laukuma, bet ja LBL, tad esot treniņspēle un pārējie vazājas pa laukumu kā pilnīgi lamzaki...
Tapēc jau mums nekas sakarīgs neizaug, ka sezonā tāpat tik maz spēles un tās pašas vēl nevar nospēlēt ar pilnu atdevi...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gan jau, vienīgi zini, kas man patīk Gailīša pieejā spēlē ar jaunajiem?
lūk šo es līdz galam neizfiltrēju. ko tu ar šo gribēji teikt?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:22, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nezin, spēli neredzēju, bet spriežot pēc ciapariem tika ļauts spēlēt jaunajiem un tiem, kas līdz šim nebija pārāk sekmīgi izpaudušies. fakts, ka tika iespēlēti jaunie, manā uztverē ir vērtējams ļoti pozitivi.
atliek vien piebilst, ka, ja gromovs LBL nerāda 20+10 sniegumu, tad viņam LBL arī ir griesti.
Šodien bija pilnīgs sūds... Par labas Eiropas līgas komandu viņš var pat nesapņot, kur nu vēl par NBA

  -1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:24, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Nav mazliet smieklīgi, VEF ir PRO komanda, 2 spēles nedēļā ir smagi? Ko tad lai saka par to NBA spēlētāji, kas vālē pa 3 spēlēm 4 dienās ar visiem pārlidojumiem.
No tā jau viss sākas, pēc tam tāds M. Lauva brīnās, kapēc jaunajiem latviešu spēlētājiem esot jābrauc uz Spāniju, vai kur citur.
VTB spēlēs viņi netiek uz laukuma, bet ja LBL, tad esot treniņspēle un pārējie vazājas pa laukumu kā pilnīgi lamzaki...
Tapēc jau mums nekas sakarīgs neizaug, ka sezonā tāpat tik maz spēles un tās pašas vēl nevar nospēlēt ar pilnu atdevi...
Tagad jau par dziļu ar tiem jaunajiem aizgāji, jo pirmkārt, viņiem tāpat ir jāskrien katra sekunde laukumā pat pret LU, neatkarīgi no tā, ko komandas biedri dara tur.....Citās spēlēs jau arī viņi tiek, nedaudz, bet tomēr tiek

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:24, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Nav mazliet smieklīgi, VEF ir PRO komanda, 2 spēles nedēļā ir smagi? Ko tad lai saka par to NBA spēlētāji, kas vālē pa 3 spēlēm 4 dienās ar visiem pārlidojumiem.
No tā jau viss sākas, pēc tam tāds M. Lauva brīnās, kapēc jaunajiem latviešu spēlētājiem esot jābrauc uz Spāniju, vai kur citur.
VTB spēlēs viņi netiek uz laukuma, bet ja LBL, tad esot treniņspēle un pārējie vazājas pa laukumu kā pilnīgi lamzaki...
Tapēc jau mums nekas sakarīgs neizaug, ka sezonā tāpat tik maz spēles un tās pašas vēl nevar nospēlēt ar pilnu atdevi...
mazliet nesakarīgi teikumi tev. man principā liekas, ka spēlē pret LU noteicošais ir, lai jaunie nestaigā pa laukumu, par pārējiem nekādu pretenziju nav, kamēr komanda beigās vinnē. jaunajiem, jā, viņiem būtu riktīgi jāgrauž parkets, sevišķi Gromovam, kuram tiek piedēvēts liels potenciāls.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:25, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: lūk šo es līdz galam neizfiltrēju. ko tu ar šo gribēji teikt?
Tas, ka Gailītis, brīžos, kad spēle neiet LBL vai VTB spēlēs mēdz uzlaist Jansonu vai Hāzneru kā vienu no veidiem kā komandas spēli pamainīt, man personīgi šķiet, ka tas ir labi arī priekš paša jaunā, tieši apziņas celšanā, ka smagās epizodēs, tieši jaunajam tiek dota iespēja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas, ka Gailītis, brīžos, kad spēle neiet LBL vai VTB spēlēs mēdz uzlaist Jansonu vai Hāzneru kā vienu no veidiem kā komandas spēli pamainīt, man personīgi šķiet, ka tas ir labi arī priekš paša jaunā, tieši apziņas celšanā, ka smagās epizodēs, tieši jaunajam tiek dota iespēja
par šo piekrītu 100%
tas arī būtu vienīgais nelielais pārmetums Muižniekam par šodienu, par to, ka nelaida pārāk uz laukuma jaunos. varbūt domāja uz priekšu par to, lai būtu pārsvars gūtajos punktos pie līdzīga uzvaru zaudējumu skaita nākotnē?

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tagad jau par dziļu ar tiem jaunajiem aizgāji, jo pirmkārt, viņiem tāpat ir jāskrien katra sekunde laukumā pat pret LU, neatkarīgi no tā, ko komandas biedri dara tur.....Citās spēlēs jau arī viņi tiek, nedaudz, bet tomēr tiek
Tas pats Hāzners, ko viņš darīja – puļīja tikai 3 punktniekus, kaut kādu katras sekundes skriešanu un 100% atdevi bija grūti pamanīt... Piespēles nevienas, caurgājiena neviena, 2pt metiena neviena, 2 TO, toties 5 truļņiki izmesti. Bļin, pret LU amatieriem žarīt trīnīšus tikai, nevis mēģināt kādu caurgājieni, utt, viņiem taču centru vispār nav...

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par šo piekrītu 100%
tas arī būtu vienīgais nelielais pārmetums Muižniekam par šodienu, par to, ka nelaida pārāk uz laukuma jaunos. varbūt domāja uz priekšu par to, lai būtu pārsvars gūtajos punktos pie līdzīga uzvaru zaudējumu skaita nākotnē?
Nu nezinu, Leimanim ir jādod spēlēt, jau pērn pierādīja, ka ir labs saspēlnieks savam vecumam, personīgi domāju, ka BKV viņu izīrēt vajadzētu

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:35, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Tas pats Hāzners, ko viņš darīja – puļīja tikai 3 punktniekus, kaut kādu katras sekundes skriešanu un 100% atdevi bija grūti pamanīt... Piespēles nevienas, caurgājiena neviena, 2pt metiena neviena, 2 TO, toties 5 truļņiki izmesti. Bļin, pret LU amatieriem žarīt trīnīšus tikai, nevis mēģināt kādu caurgājieni, utt, viņiem taču centru vispār nav...
klau, varētu piekrist, ja vien Hāzners nebūtu ar izteiktu noslieci uz snaiperēšanu. viņš ir jaunās paaudzes janičenoks.

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:36, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Tas pats Hāzners, ko viņš darīja – puļīja tikai 3 punktniekus, kaut kādu katras sekundes skriešanu un 100% atdevi bija grūti pamanīt... Piespēles nevienas, caurgājiena neviena, 2pt metiena neviena, 2 TO, toties 5 truļņiki izmesti. Bļin, pret LU amatieriem žarīt trīnīšus tikai, nevis mēģināt kādu caurgājieni, utt, viņiem taču centru vispār nav...
Hāzners vispār skaitās kā snaiperis un caurgajiens, cik redzēts arī ir, bet nu tur pievienojos un nesaprotu īsti, kāpēc negribēja iet caurgājienā, lai gan citos brīžos, kad spēlējis ir, nav baidījies to darīt

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:37, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: klau, varētu piekrist, ja vien Hāzners nebūtu ar izteiktu noslieci uz snaiperēšanu. viņš ir jaunās paaudzes janičenoks.
precīzi viņu noraksturoji un pie esošās VEF situācijas, man šķiet, ka Gailītis ir ieinteresēts tajā, lai būtu viņš stabils un varētu iesaistīt stabilāka rotācijā dēļ snaiperu trūkuma

  +1 [+] [-]

, 2016-11-09 21:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nezinu, Leimanim ir jādod spēlēt, jau pērn pierādīja, ka ir labs saspēlnieks savam vecumam, personīgi domāju, ka BKV viņu izīrēt vajadzētu
Kā minimums LBL būtu abiem, Leimanim un Lomažam, jādod liels spēles laiks, Par Leimaņa galveno trūkumu uzskatu viņa fizisko, tas viņam ļoti pietrūkst. tādā ziņā Lomažs ir daudz gatavāks nopietnam veču basketbolam. Lomažam arī patīk asa spēle.

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:40, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kā minimums LBL būtu abiem, Leimanim un Lomažam, jādod liels spēles laiks, Par Leimaņa galveno trūkumu uzskatu viņa fizisko, tas viņam ļoti pietrūkst. tādā ziņā Lomažs ir daudz gatavāks nopietnam veču basketbolam. Lomažam arī patīk asa spēle.
Tas gan, vienīgi Leimanis vairāk šķiet ir tāds, kurš var uznākt, pavilkt komandu un atkal nomierināties, spēlēt ar tādiem kā uzplaiksnījumiem, kad vajag

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Hāzners vispār skaitās kā snaiperis un caurgajiens, cik redzēts arī ir, bet nu tur pievienojos un nesaprotu īsti, kāpēc negribēja iet caurgājienā, lai gan citos brīžos, kad spēlējis ir, nav baidījies to darīt
starp citu, jā, vasarā jauniešos viņš vairākas reizes smuki aizgāja uz grozu. varēt viņš var, bet tā nav viņa pirmā opcija.

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: precīzi viņu noraksturoji un pie esošās VEF situācijas, man šķiet, ka Gailītis ir ieinteresēts tajā, lai būtu viņš stabils un varētu iesaistīt stabilāka rotācijā dēļ snaiperu trūkuma
VEF uz doto brīdi nav nemaz liela snaiperu izvēle.

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:43, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: VEF uz doto brīdi nav nemaz liela snaiperu izvēle.
pa lielam, tikai divi ar pus vīrī Blūms, Ričardss un Helmanis

     [+] [-]

, 2016-11-09 21:43, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: klau, varētu piekrist, ja vien Hāzners nebūtu ar izteiktu noslieci uz snaiperēšanu. viņš ir jaunās paaudzes janičenoks.
Un pēc tam izaugs par tādu nevienam nevajadzīgu šrotu, kā Geks u.tml., Kurai normālas Eiropas līgas komandai ir vajadzīgs tāds tirliņš, kas tikai vienigais ko māk, ir truļus puļīt, viņi labāk paņems kādu afro, kas var gan var iziet līdz grozam, gan truli ieliks, gan piespēli iedos.
1 2 49 komentāri