Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

"Sporta Avīzē" - Buļa patiesība par Latvijas izlasi

Jānis Celmiņš

"Sporta Avīzē" - Buļa patiesība par Latvijas izlasi
Kristaps Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

„Sporta Avīze” pilnībā, vārds vārdā, publicējusi Latvijas basketbola izlases menedžera Edgara Buļa ziņojumu LBS valdei, kurā klāstīts viņa viedoklis par katru no Latvijas izlases spēlētājiem un treneriem, kā arī sagatavošanās posmu un čempionātu kopumā.

Savā ziņojumā par galveno problēmu cēloni izlasē nodēvējis Kristapu Valteru. „Par viņa slikto ietekmi uz komandu liecina kaut vai tas, ka vairāki spēlētāji atzina, ka pirms diviem Eiropas čempionātā Spānijā izlases mikroklimats bija daudz labāks. Toreiz savainojuma dēļ Kristapa komandā nebija. Ja vēl uz treniņnometnes pirmajām trīs nedēļām Kristaps savācās, tad pēc spēlēm ar Lietuvu viņš savā iedomībā „aizlidoja” tik tālu, ka kļuva nekontrolējams,” teikts ziņojumā.

Izlases kapteiņa asistents visas vasaras garumā esot smagi pārkāpis disciplīnu. „Visas gatavošanās laikā regulāri ballējās, vairākas reizes uz treniņiem ieradās uz paģirām. Piedalījās arī viesnīcas numura demolēšanā Turcijā.”

Izlases stabilāko spēlētāju Eiropas čempionātā Kasparu Kambalu izlases ģenerālmenedžeris vērtējis divējādi. „Treniņos strādā kārtīgi, spēles šķiro. Uz pārbaudes spēlēm izgāja kā uz kuru, bet uz oficiālajām spēlēm noskaņojās nopietni. Kad spēle iet no rokas, spējīgs vienatnē vilkt komandu (uzbrukumā). Ne tik efektīgs aizsardzībā. Tomēr viņa karjeru raksturo tendence – komandas uzbrukuma līderis, bet komanda zaudē. Pāris sekundes pēc zaudētās spēles pret Vāciju Kaspars nesavaldījās un ar elkoni izsita zobu vienam no pretiniekiem. Rezultātā viņam piespriests 6000 eiro liels naudas sods un 4 spēļu diskvalifikācija izlasē. Kā arī kārtējais pliķis Latvijas izlases reputācijā.”

Ziņojumā minēti arī visi Kaspara Bērziņa pārkāpumi vasaras garumā. „Izlases nometnei pievienojās ar nokavēšanos, bet tā kā tā bija saistība ar piedalīšanos NBA vasaras līgā, to var saprast un pieņemt, jo spēlētājs trenējās. Diemžēl nepieņemami ir tas, ka uz pirmo treniņu pēc atgriešanās viņš ierodas, acīmredzami nebūdams skaidrā (arī Biedriņš), par ko uzreiz iekļuva Kemzuras „melnajā sarakstā”. Diemžēl pārkāpumi no viņa puses sekoja viens pēc otra.”

Buļs iesaka tuvākajā laikā uz izlasi vairs neaicināt Armandu Šķēli un Kristapu Valteru.
Uz jautājuma zīmes Buļs atstāj Andra Biedriņa, Uvja Helmaņa, Kaspara Bērziņa, Sanda Valtera, Kaspara Kambalas un Aigara Vītola pieaicināšanu.

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"

 +31 [+] [-]

, 2009-09-29 11:18, pirms 15 gadiem
Kads varetu iemest pilnu atreferejumu

 +47 [+] [-]

, 2009-09-29 11:18, pirms 15 gadiem
jau izlasīju SA, daudz interesanta var uzzināt, drausmīgi gara arīdzan..vismaz par Bērziņu jautājumu vairs vispār nav

 +18 [+] [-]

, 2009-09-29 11:18, pirms 15 gadiem
Un tagad tikai viss sākas tā pa īstam!.

 +18 [+] [-]

, 2009-09-29 11:20, pirms 15 gadiem
... un sākas viss no gala ...

 +32 [+] [-]

, 2009-09-29 11:20, pirms 15 gadiem
Nu tad beidzot skaidrāka bilde parādās, uz izlases "netīro veļu"
Slēpts komentārs: Oskars
Slēpts komentārs: viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 11:22, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: jau izlasīju SA, daudz interesanta var uzzināt, drausmīgi gara arīdzan..vismaz par Bērziņu jautājumu vairs vispār nav
esmu nobriedis tagad lasīt!raksts izskatās ļoti garš!daudz cigaretes aizies

 +70 [+] [-]

, 2009-09-29 11:23, pirms 15 gadiem
Cik de*īlam ir jābūt, lai savos 23++ gados demolētu viesnīcu?
"Piedalījās arī viesnīcas numura demolēšanā Turcijā."

  +5 [+] [-]

, 2009-09-29 11:24, pirms 15 gadiem
sveiki,vai kads var ludzu pateikt kur var sekot ventspils un beneton spelei onlaina?
neatodos lv,bet interese liela,paldies!

 +22 [+] [-]

, 2009-09-29 11:25, pirms 15 gadiem
Par kadu speletaju klaut kas labs ir pateikts?

 +20 [+] [-]

, 2009-09-29 11:25, pirms 15 gadiem
čaļi labi paplostojuši...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 11:25, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Kam tas ir vajadzīgs? Buļam-lai amatu saglabātu-Vai Pučem-lai avīzi kāds pirktu?
Tipiski latviešu garā... kaut mēs visi izmirtu...
kāds te sakars ar Puči?viņš vispār nav "Sporta Avīzē"
vajadzīgs mums,mirstīgajiem!lai kaut ko zinātu,nevis degradētos
Slēpts komentārs: striker

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 11:27, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: kāds te sakars ar Puči?viņš vispār nav "Sporta Avīzē"
vajadzīgs mums,mirstīgajiem!lai kaut ko zinātu,nevis degradētos
Zinātu, ko Buļs spēj? To mēs zinām...

 +38 [+] [-]

, 2009-09-29 11:28, pirms 15 gadiem
kauns par tādu attieksmi pret izlasi.. Biedriņš sabojāja iespaidu

 +12 [+] [-]

, 2009-09-29 11:28, pirms 15 gadiem
Būs jānopērk "sporta avīze"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: jankais

 +68 [+] [-]

, 2009-09-29 11:30, pirms 15 gadiem
sauklis TAGAD vai NEKAD laikam bija domāts par ieraušanu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2009-09-29 11:31, pirms 15 gadiem
Par Valteru viss ir skaidrs...tāds pats iedomīgs kā tēvs,ābols no ābeles tālu nekrīt...tāds izlasē nav vajadzīgs.Arī par Bērzu man domas kārtējo reizi apstiprinājušās,vēl dzīvojas pa mātes klēpi (prāta ziņā) un cik var noprast,nedomā klēpja līst ārā...tur ir siltāk!Par paŗējiem K.K.,AB....nu viņi vismaz sevi ir parādījuši pasaules basketbolā,bet disciplīnas pārkāpumi ir par daudz,var viereiz norauties....bet na jau patstāvīgi.Nesaprotu vienu,kāpēc ar tādu Valteru ir jāaklējas,mums tak ir daudz labu saspēles vadītāju...Vairāk vajag piesaistīt jaunos....Cepuri nost par vecajiem...(Helmani,Vītolu)

 +15 [+] [-]

, 2009-09-29 11:31, pirms 15 gadiem
Interesanti ko pats Buļs par to saka Atklāti pasaka visu par visiem iekšējai lietošanai, bet tagad visa Latvija izlasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2009-09-29 11:32, pirms 15 gadiem
Izlasot rakstu sporta avīzē vienigais ko teikt varu ir WOW! Ir lietas ko zinaju,bet ... Vienkārši ieteiktu izlasīt.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 11:32, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Zinātu, ko Buļs spēj? To mēs zinām...
tā gan ir

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 11:34, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nopērc ,noperc,izlasīsi arī Strausa pārdomu lidojumu alkohola ietekmē
O, Strauss ko vakar teica LNT-nu bija PĒRĻU kolekcija... būtu uz sevi paskatījies...
Slēpts komentārs: siiks47

 +10 [+] [-]

, 2009-09-29 11:35, pirms 15 gadiem
Interesanta būs Edgara turpmākā karjera saistībā ar basketbolu un savstarpējās attiecības ar galvanajiem varoņiem. Kādas prognozes, cik reizes šogad Edgars Buļberijs ciemosies pie AB?

  +6 [+] [-]

, 2009-09-29 11:35, pirms 15 gadiem
Sen nēsu pircis SA,bet šodien būs jānopērk!!

 +18 [+] [-]

, 2009-09-29 11:37, pirms 15 gadiem
Pats labakais ir tas,ka LBS vel joprojam neko nav izdarijusi un viss notiek vnk perfekti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Visi speletaji vainigi,visi kaut ko darijusi,bet LBS sezh savos kreslos it ka nekas nav noticis...Atlaist nafig tos lohus kas tur sezh un amen baznica!Ja jau veram jaunu lapu Latvijas basketa,tad sakam varbut AR LBS?????????????

 +22 [+] [-]

, 2009-09-29 11:37, pirms 15 gadiem
Gaidam VV prettriecienu twiterri
Seklinieks nespes pardzivot, ka viss ir pateikts, tikai ka parasti par homo izlase klusums

 +23 [+] [-]

, 2009-09-29 11:41, pirms 15 gadiem
Es jau trešā ''Narvesen'' kisakā iegāju....nav vairs SA ....visas izpirktas,sākūši par basketbolu interesēties.Biežāk tādus rakstus....

     [+] [-]

, 2009-09-29 11:41, pirms 15 gadiem
Buļ Buļ Buļ... ai ai ai

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 11:41, pirms 15 gadiem
'' Izlases kapteiņa asistents visas vasaras garumā esot smagi pārkāpis disciplīnu '' sitais ieraksts labs!Ja jau bija tik smags gadijums,ko netika atsijats pirms cempja???Kiska tanka LBS???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 11:42, pirms 15 gadiem
Alkaši!

  +8 [+] [-]

, 2009-09-29 11:44, pirms 15 gadiem
Vismaz čaļi izballējušies būs!

  +8 [+] [-]

, 2009-09-29 11:45, pirms 15 gadiem
es izlasīju visu to garo rakstu... un es par to, lai Šnepu atlaiž un Buļu ieceļ Šnepa amatā ! Tā rīkoties nedrīkst. Tas ir ļoti gļēvi no Šnepa puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 11:48, pirms 15 gadiem
IIIIIIIII rakstīja: es izlasīju visu to garo rakstu... un es par to, lai Šnepu atlaiž un Buļu ieceļ Šnepa amatā ! Tā rīkoties nedrīkst. Tas ir ļoti gļēvi no Šnepa puses.
Nu daaa Bulu vispar prom no turienes kur ir sobriid,kads amats!Ja jau tik liela drosme nodirst visu izlasi,ieskaitot jautajuma zimi uz Helmani,paspejot uzbraukt VV,BET NEKUR NESASKATOT SAVU VAINU,tas nav gleevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 11:50, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Visdrīzāk, ka viena lecīgā ķēma karjera basketbolā nu ir norakstīta. Nevajadzēja viņam uz Šnepu dirst virsū, nevajadzēja...
Šī publikācija tikai kārtējo reizi apstiprināja sen zināmas lietas:

1. LBS darboņi nepalaidīs garām nevienu iespēju piepelnīties, arī , jazem tanka tiek palaisti kolēģi.
2. Latvijas basketbolisti ar retiem izņēmumiem ir tusētāji un dzērāji, kuriem pāļa darbībām robežu nav.
3. Buļs ir glums tik cik vien glums var būt un savu merkantilu mērķu sasniegšanai ir gatavs iet pār līķiem.(Tik gara mēle agri vai vēlu iesprūst starp zobiem)
4. SA ar šo tikai apstiprināja, ka ir krietns, dzeltens preses izdevums!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-29 11:50, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: He he tikai jautājums, vai kāds spēlētājs pēc šitā izlasīšanas vēl gribēs, lai Buļs viņam dod pieci spēļu taimautos un papliķē pa dibenu!
Ar vienu roku pieci,ar otru pa seju!Tjip situ tikai divas reizes vienreiz pa seju,otreiz pa zarka vaku :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-09-29 11:52, pirms 15 gadiem
haa2o rakstīja: te jau nebuutu jaapaarmet Buljam par to, ka vinjsh uzdrukaajis taadu atskaiti. vnk pildiija savu darbu un rakstiija visu kaa ir. pofig vai "zvaigzne" vai parasts LV izlases rezervists. un ne jau pats Buljs iedeva SA shito publiceet! Kaads gribeejis uzvaariities uz sho atskaiti un nopelniit papildus naudinju.
Es uzskatu,ka Buļs visu pareizi ir darījis...ka kaut kas nav izlasē,mēs visi zinājām....nu zinām detalizētāk,zinām galvenos vaininiekus.Tas tak nav arī normāli,ka K.V. treniņam vēl nebeidzoties,paķer telefonu un zvana savam ''batjkam'' un visu nodeklarē ,kas notika treniņa procesa laikā un par ko runā....tas attiecīgi tālāk savā twiffterī klāj laukā un visu to vēl izpušķo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2009-09-29 11:54, pirms 15 gadiem
Šī SA būs tikpat leģendāra kā marta Zīlīte

  +8 [+] [-]

, 2009-09-29 11:55, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Es jau trešā ''Narvesen'' kisakā iegāju....nav vairs SA ....visas izpirktas,sākūši par basketbolu interesēties.Biežāk tādus rakstus....
kā saka,pavāram lielākais paldies ir tukš šķīvis,tad domaju ka "Sporta Avīzes"komandai lielākais paldies ir veikala tukšais plaukts ar savu preci

  -3 [+] [-]

, 2009-09-29 11:56, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Es uzskatu,ka Buļs visu pareizi ir darījis...ka kaut kas nav izlasē,mēs visi zinājām....nu zinām detalizētāk,zinām galvenos vaininiekus.Tas tak nav arī normāli,ka K.V. treniņam vēl nebeidzoties,paķer telefonu un zvana savam ''batjkam'' un visu nodeklarē ,kas notika treniņa procesa laikā un par ko runā....tas attiecīgi tālāk savā twiffterī klāj laukā un visu to vēl izpušķo!
Ja Tu uzskati,ka galvenie vaininieki ir speletaji,tad Tev nav nekada sajega par ko te jau vairakas nedeljas visos rakstos tiek runats!Lai Tev pielektu paskaidroju - visas problemas sakas no LBS,pieradushi sanemt piki,pasedet,lai kresli nepaliek auksti,tikai pec tam ir problemas ar speletaju attieksmi utt,neizklastishu velreiz izrunatas lietas...shaja gadijuma redzu pec kara visi gudri,bet pirms cempja nevienam nebija ieksha ko darit lietas laba...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 11:57, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: Buļs un basketbols domāju vairs kopā neiet. Savējos tomēr tā nedrīkst atstāt zem tanka, lai kādi krani viņi nebūtu un kādus sūdus tik nav vārījuši! Principā, normālā sabiedrība, viņu par šo noliņčotu, bet pie mums toč varētu iecelt Šnepa vietā- neizbrīnītu it nemaz
JA ???? UN KO TAD ŠNEPS IZDARĪJA ??? NEPAMETA SAVĒJO (BUĻU) ZEM TANKA DODOT KOMENTĀRUS, KA VIŅŠ VIENĪGAIS VAINĪGS, NESAGAIDOT BUĻA PASKAIDROJUMU ??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-09-29 12:00, pirms 15 gadiem
Kāds nevar ieskanēt un ielikt linku? Tā kā šobrīd neatrodos Latvijā, tad SA iegāde ir neiespējama ... Ja negribas likt publiskajā telpā, var atsūtīt ziņu privāti.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:04, pirms 15 gadiem
Profesionāļi, bļad!
Labāk visas tās no gadu uz gadu paredzētās prēmijas dot tiešām tiem sportistiem, kuriem pietrūksts finansējuma ekipējumam, treniņnometnēm un vispār sagatavei sacensībām kā tādām.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 12:04, pirms 15 gadiem
Buļs nav izdarījs ne pareizi ne nepareizi, vienkārši pildīja savus darba pienākumus. Kāds sakars ar glumību, glums būtu tad, ja atskaitē būtu Ēdenes dārzs uzzīmēts.
Slēpts komentārs: valdinjshh

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:06, pirms 15 gadiem
KolinsDRAGO rakstīja: Būs jānopērk "sporta avīze"
rimcika izlasisu

     [+] [-]

, 2009-09-29 12:06, pirms 15 gadiem
ronchx rakstīja: Izlasot rakstu sporta avīzē vienigais ko teikt varu ir WOW! Ir lietas ko zinaju,bet ... Vienkārši ieteiktu izlasīt.
buus vien man ar jaaiziet uz plus punktu peec sporta aviizes, ieintrigjeeja mani shitas patiesais Bulja staasts

 +11 [+] [-]

, 2009-09-29 12:08, pirms 15 gadiem
Booo rakstīja: Ja Tu uzskati,ka galvenie vaininieki ir speletaji,tad Tev nav nekada sajega par ko te jau vairakas nedeljas visos rakstos tiek runats!Lai Tev pielektu paskaidroju - visas problemas sakas no LBS,pieradushi sanemt piki,pasedet,lai kresli nepaliek auksti,tikai pec tam ir problemas ar speletaju attieksmi utt,neizklastishu velreiz izrunatas lietas...shaja gadijuma redzu pec kara visi gudri,bet pirms cempja nevienam nebija ieksha ko darit lietas laba...
Pilnīgi piekritu Tev par LBS teikto....bet nepiekrītu Tev par basketbola aizstāvēšanu...spēlēt izlasē nav spiesta lieta,bet goda lieta pret Valsti ,nevis pret LBS....par to spēlētāji naudu nesaņem.Negribi spēlēt...nepiesakies izlasē...atpūties ,dzer,ej uz klubiņiem un tā tālāk....tai pašā laikā bija daudzi spēlētāji,kas būtu ar mieru iet sisties ar pilnu atbildību....par mums-faniem,kas bija aizbraukuši uz eiropas čempi šai krīzes laikā...varbūt bez maz par pēdējo naudiņu...Booo,noņem klapes nost no acīm....šaurs Tev tas redzes loks!Nahren vajadzīgi komandā šie pāris ''raspizdjaju'',atvainojos par izteicienu,kas degradē visu komandu....un sen jau ir zināms,ka K.V.ar prātiņu nav kaut kas kārtībā....kuŗš fanus var nosaukt par lielākiem PAJOLIEM pasaulē!

     [+] [-]

, 2009-09-29 12:08, pirms 15 gadiem
citāts no "Sporta Avīzes"
Līdz pagajušās nedēļas beigām ar adekvātu reakciju par saņemto sodu bija izcelies vienīgi Armands Šķēle,izplatot vēstuli,kurā atvainojās faniem par sagādāto vilšanos!
jauki!tikai žēl ka mūsu čaļi nav spējīgi tagad televīzijā,visiem kopā,kas bija reklāmā TAGAD VAI NEKAD,pateikt,ar nokārtām galvām visai valstij-NEKAD

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 12:09, pirms 15 gadiem
Bäc, kur lai es izlasu visu sho rakstu, es esmu Spänijä

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 12:10, pirms 15 gadiem
izskatās pēc Buļa atvadu runas no LBS

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 12:11, pirms 15 gadiem
Vot tev bija visu laiku labākā Latvijas izlase, skumji!

 +18 [+] [-]

, 2009-09-29 12:13, pirms 15 gadiem
ASV dzeltenās preses vākos rotā B.Spīrsas,P.Hiltonas,L.Lohanas,Lady Gagas ... skandāli - mums, basketbola izlases starta piecinieks.
Skumji, ko lai citu saka.

 +17 [+] [-]

, 2009-09-29 12:15, pirms 15 gadiem
aivory_23 rakstīja: Bäc, kur lai es izlasu visu sho rakstu, es esmu Spänijä
Valters drīz dosies,ka arī Bērzs (uz savām komandām)...lai Tev aizved avīzi!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 12:15, pirms 15 gadiem
kapēc Šķēli, ja jau par Kemzuram pret vinu nebij nekadu iebildumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Booo

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:19, pirms 15 gadiem
SVEETAA LBS VALDE: MEES JAU NEKO, VINJI TIKAI VINJI TIE SLIKTIE!!! UZNJEMATIES SAVU DALJU VAINAS ARII... NENOLIEDZU, KA BIJA PELNIIJUSHU SODUS, BET BEZ VALDES ATBALSTA NEKAS TAADS ARII NEVAREETU NOTIKT!!! IZLASIIJU SA RAKSTU, DIKAABELI VAJADZEEJA NE TIKAI SPEELEETAAJIEM... MIIKSTMIESHI!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 12:21, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: skumji ir tikai mums, pašīem spēlētajiem ir pilnīgi pofig, ko mēs te rakstam. un skumji ir tas, ka LV izlase no 9-12 vietas Eiropā, kļūst par 16-20 izlasi! protams, galvenais, lai nedzer un uztur valsts godu, pajāt, ka paši iedzeram un vēlēšanās balsojam par idiotiem, ka tik spēlētāji pareizie
Vot sito es jau sen saku,ka pashi esam ne par matu labaki!Bet kuram interese,ka balsojam par idiotiem,un pats galvenais vel vinjiem ticam

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 12:22, pirms 15 gadiem
jaaaiziet uz veikalu un jaanopeer SA lai visu izlasiit...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 12:24, pirms 15 gadiem
vienu dienu mūsu basketbola sabiedrības lielākais intelektuālis staigā pa draugiem.lv intelektuāli komentējot kristapa, armanda utt saviesīgo dzīvi, jau nākamajā raksta iznīcinošus raportus!? nav ko teikt..., nu idiots kas idiots!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 12:27, pirms 15 gadiem
Ļautiņi, lūdzu ieskanējit to bombu kāds, pats nevaru tagad nopirkt vakarā jau būs par vēlu...
Nu ļoti šito gribas palasīties!!!

     [+] [-]

, 2009-09-29 12:28, pirms 15 gadiem
šodien sporta avīze būs pirktākais žurnāls Latvijas vēsturē būs arī jānopērk, jāzina, tak kā vīri izklaidējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-09-29 12:35, pirms 15 gadiem
Nekādas pretenzijas pret Buļu - ļoti objektīvs, detalizēts, ar faktiem pamatots, izlases izvērtējums. Un cik var saprast - tikai LBS iekšējai lietošanai paredzēts.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:36, pirms 15 gadiem
Kamēr Rimi paiku pirku tikmēr palasiju

 +15 [+] [-]

, 2009-09-29 12:40, pirms 15 gadiem
Labs raksts riktīgi var pazviegt. Šneps gan ir riktīgs dirsas gabals un ņurņiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:43, pirms 15 gadiem
Lil bit alkahol, than basketball playing and hostel demolition bitween that all, it's normal, it's Latvia, nothing special.......

Ja nopietni, tad sāk palikt neomolīgi, jo tā jau pilns ar negācijām apkārt un vēl bonusā viss šitais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:51, pirms 15 gadiem
Tagad visi ir pieņēmuši taktiku "es jau neko, bet tie citi". Buļš tāds pats. Pat ne gluži tikai tāds pats, bet vēl trakāks. Viņš ne tikai negrib atzīt savu vainu "+8/+9" skandālā, bet arī vēl tagad nodirš spēlētājus, kuriem bija uzmeties par čomu un ar kuriem tusēja pa Esīti. Galma āksts.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 12:52, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: No kā atlasīt? No LBL spēlētājiem? Kuri ir tie, kas spēlēs izlasē? Centru nav, ceturto nr nav, otro numuru arī nav, saspēles vadītāji mums kā vienmēr ir nekādi.. par kādu izlasi tu runā?
Starp citu tajā ziņojumā par izlasi Buļs min iespējamo izlases sastāvu nākošajam kvalifikācijas ciklam - izlasi - redzēsi par kādu izlasi iet runa. Uz kādiem gadiem diviem būs kritums, pēc tam rezultāti ies tikai uz augšu, ja izdosies tusiņus treniņprocesa laikā izskaust. Bez tam, uzskatu, ka arī bez diskvalifikācijām K.Valters, K.Bērziņš un K.Kambala izlasē negribētu vairs spēlēt...

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 12:54, pirms 15 gadiem
Tā diemžēl notiek, parādās liela nauda bet prātiņš paliek bērna līmenī!!!Nesaprotu ko var auklēties ar tādiem lohiem?Sen jau visi zināja kas tur notiek,tikai nevienam nebija drosme to skaļi pateikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 13:09, pirms 15 gadiem
nu jebal,labs E.buļ, kurš tad īsti ir ģenerāl menedžeris, un kurš tAD īsti meklē spēlētājus izlasei???
Slēpts komentārs: kristaps81
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 13:15, pirms 15 gadiem
delfos var izlasīt
Slēpts komentārs: kristaps81

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 13:17, pirms 15 gadiem
VISU CIEŅU EDŽAM. TIKAI DIEZ VAI VIŅŠ PATS GRIBĒJA, LAI RAKSTU PUBLICĒ. UN JA JŪS - STRUTU GALVAS NESAPROTAT - KĀDAM TAS BIJA JĀPASAKA LBS VADĪBAI UN TAUTAI, LAI ZIN KĀDI IR ELKI. TAGAD NOTEIKTI IZLASES TIKS VEIDOTA SAVĀDĀK, LABĀK. TAGAD UN VĒL KAUT KAD

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 13:21, pirms 15 gadiem
kristaps81 rakstīja: Vot uzliks ļengano uz izlasi normālie spēlētāji un tad Buļs varēs veidot izlasi no kautkādiem urļikiem!
Nu izveidos no taviem sauktajiem urļikiem....zemāk jau nebūs kā šogad ar visiem stāriem un megastāriem!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 13:23, pirms 15 gadiem
Edvrds rakstīja: VISU CIEŅU EDŽAM. TIKAI DIEZ VAI VIŅŠ PATS GRIBĒJA, LAI RAKSTU PUBLICĒ. UN JA JŪS - STRUTU GALVAS NESAPROTAT - KĀDAM TAS BIJA JĀPASAKA LBS VADĪBAI UN TAUTAI, LAI ZIN KĀDI IR ELKI. TAGAD NOTEIKTI IZLASES TIKS VEIDOTA SAVĀDĀK, LABĀK. TAGAD UN VĒL KAUT KAD
Šobrīd tas teiciens būtu vietā....TAGAD vai NEKAD!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 13:24, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: No kā atlasīt? No LBL spēlētājiem? Kuri ir tie, kas spēlēs izlasē? Centru nav, ceturto nr nav, otro numuru arī nav, saspēles vadītāji mums kā vienmēr ir nekādi.. par kādu izlasi tu runā?
Un ko Tu iesaki, atstāt visus šos izlasē un lai Turpina balēties, pārkāpt noteikumus un tā tālāk?
Kāda atšķirība kur mēs būsim, galvenais, lai spēlē griboši spēlētāji.
Kā nekā mums u - 20 čempionātā bija bronza, sanāk, ka viņi visi pazudīs.

     [+] [-]

, 2009-09-29 13:27, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Nu izveidos no taviem sauktajiem urļikiem....zemāk jau nebūs kā šogad ar visiem stāriem un megastāriem!
zemāk nav kur b divīzija

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 13:29, pirms 15 gadiem
einsteins rakstīja: Un ko Tu iesaki, atstāt visus šos izlasē un lai Turpina balēties, pārkāpt noteikumus un tā tālāk?
Kāda atšķirība kur mēs būsim, galvenais, lai spēlē griboši spēlētāji.
Kā nekā mums u - 20 čempionātā bija bronza, sanāk, ka viņi visi pazudīs.
Tieši tā...daudzi jaunie gribētu sevi pierādīt un apliecināt,ka māk spēlēt šo spēli.Tak nevar gaidīt,kad smadzenes parādīsies dažām mūsu ''megazvaigznēm''!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 13:32, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Es jau trešā ''Narvesen'' kisakā iegāju....nav vairs SA ....visas izpirktas,sākūši par basketbolu interesēties.Biežāk tādus rakstus....
Marupes Statoila vel ir paris eksemplari
Slēpts komentārs: Eddyboyz

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 13:33, pirms 15 gadiem
nikinjsh rakstīja: zemāk nav kur b divīzija
Nu kvalifikācijā ir jāiet ārā no grupas arī ar ''B'' izlasi,vēl jau arī vecie ieroču nesēji mums apzinīgi ir!

  +9 [+] [-]

, 2009-09-29 13:33, pirms 15 gadiem
Tgd sapratu, kpc Jēkabsone paziņoja, ka nespēlēs sieviešu izlasē - viņa spēlēs veču izlasē, jo tur vsp nebūs kas spēlē

     [+] [-]

, 2009-09-29 13:37, pirms 15 gadiem
Nāks jauni sūdi, vecie aizmirsīsies!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-29 13:39, pirms 15 gadiem
Šnabi dzert var tikai stipri vīri.

     [+] [-]

, 2009-09-29 13:40, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: Jā, jā, galvenais piedalīties Kāda bronza u 20? Ja es nemaldos, šogad bija desmitā vieta!
labi par to bronzu nevaru sīkāk pateikt, jo cītīgi nesekoju līdz basketbolam.
Es runāju par to bronzu ko izcīnija, strēlnieks, bertāns, mizis un tt. Tā bija u - 18 izlase.
Bet Tu neatbildēji uz jautājumu. Tu gribi, lai izlasē spēlē visi šie paši cilv';eki, kas tagad diskvalificēti?

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 13:42, pirms 15 gadiem
Nejau Latvijā basketbolumāk spēlēt tikai šie piecis spēlētāji ir arī citi kas to dara! Protams: šie spēlētāji ir patreizējais stūrakmeņi,bet ja tik nestabils, tad laiks liet vai meklēt jaunus kas spēl Latvijasbasketbolu saturēt un izveidot spēcīgu ...!

     [+] [-]

, 2009-09-29 13:53, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: Nu un kur ir tie talanti? Bertāns BKV rezervistos, Strēlnieks turpat, Mizis Zemgalē.. tu smejies?
Tu domā, ka Bertāns un Strelnieks ir rezervē? šodien pat par to varēsi pārliecināties, ka tā gluži nav.
Nu kāda mums ir tā rezerve ar tādu jāspēlē, nu katrā ziņā nedomāju, ka izkritīsim no a divīzijas, bet tas ir mans personīgais viedoklis.
Labi, tos 3 kambalu, bērziņu un Biedriņu vēl var atstāt, bet nu nekas traks jau nenotiktu, ja viņus ar neņemtu izlasē.
Bet ko Tu tad iesaki? ņemt visus atpakaļ un aizmirst par pārkāpumiem ?

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 13:57, pirms 15 gadiem
Kas paliek izlasē? Grafs, Cipruss, Laksa un Timermanis?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 14:04, pirms 15 gadiem
fusho rakstīja: Kas paliek izlasē? Grafs, Cipruss, Laksa un Timermanis?
...un Jeromānovs, Paška Veselovs + U-20

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 14:06, pirms 15 gadiem
kas tam dor..m vēl pret S.Valteru, ka nezin aicinat vai ne.... Buļu pašu tālāk no izlases
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-09-29 14:17, pirms 15 gadiem
njaa peec pilnaa raksta izlasiisanas SA radaas baigaa necienaa pret ssiem speletajiem bet cerams kad vel AB un KB sapratiis savas kluudas un uz nakoso izlases ciklu bus ieradushies ar citu atieksmi .Bet protams ar taadu atieksmi no liideriem nemaz nekas savadaaks rez newareej buut.Trakums veel uz treninniem naak palii nabaga kemzura noteikti visus nervus pazaudeeja ar to beernudaarzu.....Kemzuram jaapaliek!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 14:26, pirms 15 gadiem
Buļs iesaka tuvākajā laikā uz izlasi neaicināt vairs neaicināt Armandu Šķēli un Kristapu Valteru.
Uz jautājuma zīmes Buļs atstāj Andra Biedriņa, Uvja Helmaņa, Kaspara Bērziņa, Sanda Valtera, Kaspara Kambalas un Aigara Vītola pieaicināšanu.
a kas spēlēs?

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 14:27, pirms 15 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Buļs iesaka tuvākajā laikā uz izlasi neaicināt vairs neaicināt Armandu Šķēli un Kristapu Valteru.
Uz jautājuma zīmes Buļs atstāj Andra Biedriņa, Uvja Helmaņa, Kaspara Bērziņa, Sanda Valtera, Kaspara Kambalas un Aigara Vītola pieaicināšanu.
a kas spēlēs?
TU lasīt nemāki ? viņš ir nosaucis 18 (!) spēlētājus, kas turpmāk varētu spēlēt !

  +8 [+] [-]

, 2009-09-29 14:29, pirms 15 gadiem
aivory_23 rakstīja: Bäc, kur lai es izlasu visu sho rakstu, es esmu Spänijä
Kaspar, Tu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 14:35, pirms 15 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Buļs iesaka tuvākajā laikā uz izlasi neaicināt vairs neaicināt Armandu Šķēli un Kristapu Valteru.
Uz jautājuma zīmes Buļs atstāj Andra Biedriņa, Uvja Helmaņa, Kaspara Bērziņa, Sanda Valtera, Kaspara Kambalas un Aigara Vītola pieaicināšanu.
a kas spēlēs?
neuztraucies būs spēlētāji, ne jau ar to basketbols apstājas latvijā.

 +10 [+] [-]

, 2009-09-29 14:36, pirms 15 gadiem
Aptuvens nākamā gada izlases kandidātu saraksts:
Jānis Blūms, Ernests Kalve, Gatis Jahovičs, Rolands Freimanis, Artūrs Štālbergs, Kristaps Janičenoks, Andris Biedriņš, Edgars Jeromanovs, Jurijs Aleksejevs, Ingus Bankevics, Dairis Bertāns, Jānis Strēlnieks, Lauris Blaus, Artūrs Bērziņš, Mareks Jurēvičus, Ronalds Zaķis, Andrejs Šeļakovs, Pāvels Veselovs.
Lūk, jau 18 uzvārdu saraksts, no kuriem var izveidot talantīgu, spēcīgu komandu ar pietiekami labiem spēlētājiem, kuri laukumā cīnīsies par katru metru un kuri var gūt arī lielas uzvaras. Un, ja kādreiz tas arī neizdosies, esmu pārliecināts, šie spēlētāji ar savu uzvedību nedarīs kaunu mūsu valstij.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 14:38, pirms 15 gadiem
Lai gan pēc satura spriežot, dokuments tiešām paredzēts LBS iekšējai lietošanai, savā ziņā pat labi, ka faniem un izlases atbalstītājiem ir iespēja ieraudzīt, kādi tad patiesībā ir mūsu "stāri".

Tiem [līdz 14] gadniekiem, kas čīkst, ka nebūs kas spēlē izlasē iesaku turpināt apmeklēt izglītības iestādes un pieaugt, nemācoties no mūsu basketbola lielmeistariem, kā jāuzvedas izlasē.

Es vispār nespēju aptvert, kā cilvēks, kurš profesionāli spēlē basketbolu, izlasē, kas ir relatīvi, tomēr prestižs pasākums (laikam tikai ne latvjiem), var nākt uz trenniņiem alkohola reibumā, nepildīt trennera norādījumus, uzvesties sliktāk, nekā vidusmēra pilsonis.

Interesanti, ko par šo teiks puiku darba devēji, it īpaši aiz dīķa

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 14:43, pirms 15 gadiem
es neko nesaku, visi taču ir cilvēki un savu reizīti var iedzert (pēc labi padarīta darbiņa), bet tas ko atļāvās darīt mūsu izlases basketbolisti bija kaut kas līdz šim nedzirdēts. Tā jau bija klaja dzerstīšanās kur kā par nelaimi iesaistīti mūsu basketbola labākie spēki. Kārtējais trieciens Latvijas reputācijai kura jau tā pēdējā laikā ir ļoti kritusies. Piekrītu ka tagad LBS arī vajag savu daļu vainas uzņemties nevis, kā teikt, mazgāt rokas nevainībā

  +5 [+] [-]

, 2009-09-29 14:43, pirms 15 gadiem
Biedriņam naw rakstura un sava mugurkaula. Bērzs laikam viņam ir kā sieva, Bērzu izmet (pelnīti), AB kā tāds puišels piedzerās un sāk ārdīties, pārējie intelekta līdzinieki arī nodomā: a ja jau biedža ārdās kapēc mums kādu durvi neizspert?
LBS arī to visu naw spējusi kontrolēt kapēc? vienkārši audzināšana ir augstā līmenī + newajag aizmirst ka starp spēlētājiem un vadību ir draudzīgas un radniecīgas saites nu piem: k. valters kā klīrīga meitenīte te sencim uzpeidžerē, šēnhofs viņa krustēvs......a ko gribat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 14:46, pirms 15 gadiem
LBS un Spēlētāji viena LAIMĪGA ĢIMENE AR Lozungu priekšgalā: man pie di..as, TAGAD VAI NEKAD!

     [+] [-]

, 2009-09-29 14:48, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: njaa peec pilnaa raksta izlasiisanas SA radaas baigaa necienaa pret ssiem speletajiem bet cerams kad vel AB un KB sapratiis savas kluudas un uz nakoso izlases ciklu bus ieradushies ar citu atieksmi .Bet protams ar taadu atieksmi no liideriem nemaz nekas savadaaks rez newareej buut.Trakums veel uz treninniem naak palii nabaga kemzura noteikti visus nervus pazaudeeja ar to beernudaarzu.....Kemzuram jaapaliek!!!
Kemzuram ir piedāvāts palikt bet viņš vēl padomāšot.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 14:51, pirms 15 gadiem
apollo.lv: Apollo - Sports: TOP 10: no Edgara Buļa... LINKS AR TOP10 NO ATSKAITES

  +8 [+] [-]

, 2009-09-29 14:54, pirms 15 gadiem
Par KV divi vārdi - totāls mērglis un citu nav nemaz ko piebilst. Lai pūst savā Spānijā un, lai kļūst par ko vien viņš vēlas. Šitā vīlies nekad neesmu bijis. Paldies Dievam, ka viņš izlasē vairs nespēlēs.

     [+] [-]

, 2009-09-29 14:56, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: Nē, ja tiek atrisināta situācija ar AB un KK. Tāpat iepravītas smadzens Bērziņam. Savukārt, ja notiek tā, ka šie spēlētāji atsauc savu dalību dēļ diskvalifikācijām (kāpēč dsq? kāpēc nevarēja vnk nepaņemt izlasē?), tad es redzu ļoti lielu caurumu, kur nespīd gaisma vismaz divus, trīs gadus un iespējams vairāk, ja neattīstās VTB un atsevišķu spēlētāju karjeras izaugsme.
nu jā, šeit tev piekrītu par AB, KK un arī par Bērziņu, bet ar viņiem jau ari rēķinās, tāpēc arī ir nosacītā DSQ.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 14:57, pirms 15 gadiem
Buļa atskaite tiešām izcila - interesantākais materiāls ko pēdējā laikā ir nācies lasīt par šo tēmu! Visu pateica atklāti, bez jebkādiem ziediņiem un domām starp rindiņām!
Tas ir diezgan interesanti, ņemot vērā, ka Buļs vismaz kādu laiku atpakaļ mīlēja regulāri apmeklēt kazino, kur viņa uzvedība, maigi izsakoties (lai gan smieklīga) nebija adekvāta LV izlašu menedžerim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 15:06, pirms 15 gadiem
Jaunajā "Kas Jauns" atkal ir par AB, kā viņš atdavās pirms došānās uz NBA, izskatās, ka dod vaļā savās labākajās tradīcijās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: dziivnieks

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 15:14, pirms 15 gadiem
Patiesiba...
Savakusies KK,AB,KB,AS numurina visi dedzina Kambja bildi,kad aizdegas matracis visi cura tam virsu un KB nesas pa koridoru ar degosu matraci un ieskrien pie Kemzuras....Iespaidigi

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 15:14, pirms 15 gadiem
Par valteru ja mna vins arii ne parak, bet par to ka buls reaali sava stulbuma deel grib atstaat ai linijas reaali tos speletajus kas kko darija komanda tas gan nav normali !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 15:22, pirms 15 gadiem
Sporta avize viss siki smalki
Tad beidzot mes to zinam

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 15:23, pirms 15 gadiem
Interesanti vai Buļs savā atklāsmē ir minējis faktu kā pats ar izlases spēlētājiem piedzērās,kā pats norāvās brīdinājumu un faktu,ka ar ilgu pierunāšanu lūdza kādu preses izdevumu šo faktu neatspoguļot,bet publicēt kārtējos melus? Jebšu šis ir KV variants-visi vainīgi,visi dzēra,tikai es noskatījos un šausminājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 15:25, pirms 15 gadiem
Kur nav nopērkamas SA?
Slēpts komentārs: Nazis Asais

  -2 [+] [-]

, 2009-09-29 15:28, pirms 15 gadiem
Trūkst vārdu- lielākais Biedriņa un Co ānusu laizītājs un glāzīšu pienesējs tagad ir visu sapratis un apmet kažoku uz otru pusi. Bravo Bulj....

     [+] [-]

, 2009-09-29 15:33, pirms 15 gadiem
Droši vien ja būtu vinnējuši Dutch. ar + 9 visi būtu LAIMĪGI!!!!! Ja māk dzert jāmāk arī spēlēt, tā kā spēles nebija tad sorry, jo reāli viņi zem āmura ar savu attieksmi nolika Kemzuru, jo galvenais treneris parasti ir tas kurš uzņemas atbildību un tiek atlaists, retāki ir tādi gadījumi kad vaina tiek meklēta spēlētājos, bet acīmredzot šis ir no tiem retajiem gadījumiem un pēc tās info. kas ir nonākusi publiski tā ir pamatota, protams ar piebildi ka LBS arī ir jauzņemās daļēja vaina.

     [+] [-]

, 2009-09-29 15:36, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: ...un Jeromānovs, Paška Veselovs + U-20
nu vai beidzot nopirki to avīzi ? es dzirdēju ka babītes sašļičkā vēl pēdējā ir palikuse-)))

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 15:37, pirms 15 gadiem
"Loti cienijamam un augsti godaatajam" Bulja kungam gribeetos pajautaat, kur tie galvenie leemeeji bija pirms chempionaata, ka nesadeva taadus sodus, labi zinaaja kadi tie basketbolisti ir. Aaa pareiz, ja Latvija buutu pusfinaalaa, iespeejams vinjus vestu gar Brivibas pieminekli kaa varonjus un Edgars lepni stavot lidzas, ar naivu smaidu sistu dzhekiem pa plecu. Jutama savas pakaljas glaabshana no nepatikshanaam!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 15:40, pirms 15 gadiem
lidotajs rakstīja: Trūkst vārdu- lielākais Biedriņa un Co ānusu laizītājs un glāzīšu pienesējs tagad ir visu sapratis un apmet kažoku uz otru pusi. Bravo Bulj....
pats kopā tusējās un tagad tik rakstu par visiem dakladnajas ......malacis ,čaļi zinās uz ko var paļauties .
ja jau to visu tu zināji ko tad ātrāk necenties tos tusiņus apturēt un novērst > tas tak ir tavs tiešais pienākums ,a nevis pēc kara kulakus vicināt pār džeku galvām .
es tā arī neizlasīju nevienu teikumu kur tu esi pie ļāvis kļūdas!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-29 15:53, pirms 15 gadiem
viss izpārdotākais Sporta Avīzes nummurs ever

     [+] [-]

, 2009-09-29 15:59, pirms 15 gadiem
Lasīju pilnu atskaiti un tur nekas priecīgs nav
Tagat Valters var droši "tiesāties '' Bēdīgi ka tā nebiju domājis ka tik traki. Nu par Šķēli vēl tā Bet Biedriņš šokēja. Nu ceru ka spēlētāji tomēr pardomās visu to un mainīs atieksmi.

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:02, pirms 15 gadiem
Nu gan!

Tomēr Buļs piebilst, ka "Biedriņam kopumā ir jāspēlē Latvijas izlasē un jākļūst par komandas sirdi un dvēseli. Bet, lai viņš būtu tāds Biedriņš, kādu mēs vēlamies redzēt, ir jāattīra valstsvienības nosmērētais fons. Citiem vārdiem, jāatbrīvojas no dažiem spēlētājiem, ar kuriem Andris vienkārši nav spējīgs izlasē uzvesties normāli."

Šitais jau pilnīgi Staļina stilā! Buļš dod!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 16:03, pirms 15 gadiem
KV vēl teica ka vispār neko nezin kamdēļ Bērziņš diskvalificēts...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 16:04, pirms 15 gadiem
Kāpēc nemin kurš šo publikāciju iedevis?? lielāka daļa sabiedrības domā ka Buļs pats to azinesis uz redakciju!!! fuj LBS!!! (pee)

  +7 [+] [-]

, 2009-09-29 16:13, pirms 15 gadiem
vot buls ir mani patiikai paarsteidzis, raksts vnk super , te faktisi viss ir pilniigi skaidrs...
beerzina atskaitiisana ir bijusi plniigi logiska....

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 16:14, pirms 15 gadiem
Ka tik nesanaak Buljam pasham peec shitiem tekstiem izlasee speeleet...

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:21, pirms 15 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: Kāpēc nemin kurš šo publikāciju iedevis?? lielāka daļa sabiedrības domā ka Buļs pats to azinesis uz redakciju!!! fuj LBS!!! (pee)
tieši tā LBS grib izglābt savas degošās di..sas, publicējot šo atskaiti, tipa viss bija kārtībā , bet tie spēlētāji ...... tei vienīgie vainīgi
Slēpts komentārs: T-J

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 16:24, pirms 15 gadiem
Ļoti, ļoti labs izvērtējums. Man uzlabojās domas par Buļu, varbūt viņš nemaz nav tik liels liekēdis kā es pirms tam domāju. Šaubas rada vai Buļs tagad nedabūs divus tiesas procesus uz kakla - jo apgalvot, ka spēlētājam ir zema inteliģence... gribu redzēt kā viņš šito varētu pierādīt Vispār tiešām tagad viss ir skaidrāks par skaidru. Žēl, ka Kemzūra nesaprot Igora Miglinieka nelietderību. Tā vispār var ar cerīgu skatu raudzīties izlases tuvākajā nākotnē. Jāaiziet arī Uvim un Vītolam, jo, lai arī viņi var vēl kaut ko dot izlasei, tomēr labāk lai viņu lomu aizpilda, kāds jaunais.

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:26, pirms 15 gadiem
jakpe rakstīja: nu vai beidzot nopirki to avīzi ? es dzirdēju ka babītes sašļičkā vēl pēdējā ir palikuse-)))
A kur ir Babītes šašļička....uz Jūrmalenes?Man tur netālu čoms dzīvo,jāsaka lai nopērk!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-29 16:27, pirms 15 gadiem
Dažubrīd gan Buļam piemirsās, ka tas ir oficiāls izvērtējums - "[...]Kristaps Valters tieši otrādi - noorganizē ballīti Bērziņa (un arī Biedriņa) numurā un sakūda to muļķi uz demolēšanu" Ar "tas muļķis" domāts Bērziņš.

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:30, pirms 15 gadiem
Labāk, pasakiet, kur nav, lai nemeklēju veltīgi.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-29 16:33, pirms 15 gadiem
IIIIIIIII rakstīja: TU lasīt nemāki ? viņš ir nosaucis 18 (!) spēlētājus, kas turpmāk varētu spēlēt !
kaut vai nošauj, bet es 3 reizes šito rakstu pārlasiju un nevienā vietā neieraudziju ka runa ir par 18 spēlētājiem, kuri varētu spēlēt izlasē!
Varbūt tas bija rakstīts SA ? Ja tā tad varēja jau arī te to pierakstīt!

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:33, pirms 15 gadiem
ko ta Buļs nostājies pret Biedriņu ?

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:34, pirms 15 gadiem
armigo rakstīja: ko ta Buļs nostājies pret Biedriņu ?
A ko ta nē ? Biedriņš, lai arī ir Buļa čoms, tomēr jāvērtē ir nevis čomiskums [Biedriņš Bērziņa gadījumā izdarīja tieši to], bet profesionālā darbība.

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:35, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Vienmēr visos laikos sportisti vienalga hokejisti , futbolisti vai basketbolisti ir dzēruši, tādā veidā atslābinoteis pēc slodzēm. Kas jums vajag kur izgāst savas dusmas un depresiju " PERFEKTĀ SABIEDRĪBA" Tad izgāžiet to uz valdību -tie tak pie depresijas ir vainīgi, ne Puiši . Bet varbūt jūs arī vienkārši gribat iedzert ? Es eju kost "PRIEKĀ!!!"
tik ej vai jau esi iekodis ? piekosanos pec slodzes ar slodzi pec piekosanas nejauc ?

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:36, pirms 15 gadiem
buļ buļ buļs!

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:38, pirms 15 gadiem
Pizonis rakstīja: Gaidam VV prettriecienu twiterri
Seklinieks nespes pardzivot, ka viss ir pateikts, tikai ka parasti par homo izlase klusums
kur to var lasiit tajaa slavenajaa twiterii?

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:39, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Interesanti vai Buļs savā atklāsmē ir minējis faktu kā pats ar izlases spēlētājiem piedzērās,kā pats norāvās brīdinājumu un faktu,ka ar ilgu pierunāšanu lūdza kādu preses izdevumu šo faktu neatspoguļot,bet publicēt kārtējos melus? Jebšu šis ir KV variants-visi vainīgi,visi dzēra,tikai es noskatījos un šausminājos.
Godīgi sakot par to nebrīnītos - jo viņam līdz šim pašam bijušas diezgan čomiskas attiecības ar galvenajiem varoņiem. Tiaki gribētos zināt dzirdētā avotu!!!!
Tomēr joprojām uzskatu, ka viņa atskaite bija izcila!!!

     [+] [-]

, 2009-09-29 16:42, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: uz solāriju aiziet un iedegt
Lūk, šis ir pirmais Tavs sakarīgais komentārs. Ar to arī apsveicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 17:15, pirms 15 gadiem
Interesanta atskaite

Priekš oficiāla dokumenta, stils gan bieži tāds frivols Kā mutiski kādam stāstītu savas domas:-) Mums lasīt gan interesantāk....

Sodi pelnīti. Ja nu vienīgi uz citu fona Šķēlem varēja būt mazliet mazāk, Biedriņam- vairāk. Bet laikam jau ar pēdējo rēķinās arī nākotnē, pažēloja. Uz Šķēli spēlē viņa esošā reputācija.

Par svarīgāko-
Līdzjutēju tūkstoši sekoja līdzi klātienē, bet simtiem tūkstošu- pie TV. Es piemēram jūtos nodots. Labi, ka neaizbraucu uz Gdaņsku....
Čaļiem sagatavošanās periodā vajadzēja darīt visu iespējamo, lai rezultāts būtu maksimālais, parādīt, ka viņi reāli ir par skaļo saukli- "tagad vai nekad" bet viņi izdarīja to, lai maksimāli apkaunotu sevi. Rezultāta nebija.

Ja dzer, tad jāpierāda ka arī ar dzeršanu var sasniegt rezultātu. Ja nē-tad izgāšanās piedota netiek.

Nekas, dzīve nebeidzas, arī izlase ne. Tas ka kādus gadus sasniegumu nebūs, jārēķinās, esmu gatavs pieciest nākotnes labā. Vieta jau tukša nepaliks. Būs jauni spēlētāji, kādi- dzīve rādīs..

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 17:17, pirms 15 gadiem
tādi āmuri - nav ko teikt...
Slēpts komentārs: Nazis Asais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 17:49, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Kam tas ir vajadzīgs? Buļam-lai amatu saglabātu-Vai Pučem-lai avīzi kāds pirktu?
Tipiski latviešu garā... kaut mēs visi izmirtu...
Es Tev atbildēšu kam tas vajadzīgs: 1/ tas vajadzīgs Latvijai-mūsu basketbolisti rada Latvijas tēlu unkāds tas būs-nodzērušies ,kaušļi, huligāni, demolētāji, kuri regulāri staigā paģiraini utt. 2/ Tas ir vajadzīgs Latvijas basketbola llīdzjutējiem-pirmo reizi laikam man sportā /neatceros neko tādu vismaz savā mūžā/ kad sportā REZULTĀTS VAIRS NAV GALVENAIS- saku to ar lielu sāpi, jo sportā rezultāts izsaka visu, bet ne šoreiz-ja gribam basketbola nākotni tad vajag stingru roku kurš pasaka izlasē spēlēs tikai tie kas ievēros disciplīnu un jautājums netiek apspriests-jā varbūt kritīsim ārā no grupas būsim kur igauņi vai vēl zemāk, bet tad domāju atbalsts pat būtu lielāks-vismaz pats ļoti ietu atbalstīt mūsu jaunos lai vecie ,, bērnudārza līmeņa sportisti redz ka viņi izlasē nav obligāti, 3/ tas ir vajadzīgs sportam-jo kādu piemēru mūsējie rāda jaunajiem, kāds labums no Kambalas kurš velk spēles bet komanda zaudē-starp citu bieži tā bija arī Spānijā, tagad Krasnojarskā-drīzāk tā ir kaut kāda likumsakarība un vēll pēc spēles krauj nevainīgam sportistam tā ka viņam vajag ārsta palīdzību-nu tīnis nekas vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 17:51, pirms 15 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Buļs iesaka tuvākajā laikā uz izlasi neaicināt vairs neaicināt Armandu Šķēli un Kristapu Valteru.
Uz jautājuma zīmes Buļs atstāj Andra Biedriņa, Uvja Helmaņa, Kaspara Bērziņa, Sanda Valtera, Kaspara Kambalas un Aigara Vītola pieaicināšanu.
a kas spēlēs?
Lai spēlē jaunie 2 vai 3 izlase-lai krītam Igaunijas līmenī, bet šitos dzērājus-demolētājus prom no izlases līdz laikam kad vismaz gadus 2 būs pierādījuši ka var ievērot disciplīnu.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-29 17:53, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Lai izaudzinātu jaunu basketbola paudzi vajag vismaz 8-10 gadus , es nevēlos 10 gadus sekot līdz zemāko grupu spēlēm, Man pie kājsa cik un kā viņi dzer BET VIŅI SPĒLĒ A GRUPĀ , dikvalficēt vajag vadību kas neprot no spēlētājiem dabūt ārā maksimumu!!!!!!!!!!1
Bet tak jau dabūja maksimumu! Biedriņš var izdzert 2.5Litrus, Bērziņš 3L, kur vēl vairāk?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 17:59, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Lai izaudzinātu jaunu basketbola paudzi vajag vismaz 8-10 gadus , es nevēlos 10 gadus sekot līdz zemāko grupu spēlēm, Man pie kājsa cik un kā viņi dzer BET VIŅI SPĒLĒ A GRUPĀ , dikvalficēt vajag vadību kas neprot no spēlētājiem dabūt ārā maksimumu!!!!!!!!!!1

Domā arī. ko saki? Pirmkārt viņi pārstāv Latvijas valsti un man nav vienalga, kādu reputāciju par šo valsti šie deģenerāti sagādā ārpus tās robežām - jau tā šeit uz vietas pietiek visādu atsaldēto, kas visu sačakarējuši! Vismaz sportisitem ir iespēja parādīt Latviju no labās puses un arī sabiedrībai dot kādu pozitīvu stimulu. Diemžēl vīriešu basketbola izlase pēdējos gados ir sagādājusi tikai vilšanos un negatīvas emocijas!
Slēpts komentārs: Nazis Asais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-29 18:09, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Jāpērk Sporta avīze
shodien taa ir deficiciitaa es nedabuju, tiesa visus kioskus neapskraidiiju, bet tuveejos divos un arii maximaa, kur parasti ir SA tagad vakaraa vairs nebija..

     [+] [-]

, 2009-09-29 18:13, pirms 15 gadiem
Jāskrien meklēt SA!!!
Šitajam numuram būs jāizdod papildus eksemplāri kādu laiciņu.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-29 18:15, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Domā arī. ko saki? Pirmkārt viņi pārstāv Latvijas valsti un man nav vienalga, kādu reputāciju par šo valsti šie deģenerāti sagādā ārpus tās robežām - jau tā šeit uz vietas pietiek visādu atsaldēto, kas visu sačakarējuši! Vismaz sportisitem ir iespēja parādīt Latviju no labās puses un arī sabiedrībai dot kādu pozitīvu stimulu. Diemžēl vīriešu basketbola izlase pēdējos gados ir sagādājusi tikai vilšanos un negatīvas emocijas!
Tu esi tikumīgs un pareizs ,bet tu man nepatīc. Man patīk Kambala arī tāpēc ka viņš ir huļigāns. Tici man par Latviju intresēsies sakarā ar viņu, nevis par tikumīgiem lūzeriem

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 18:29, pirms 15 gadiem
Skelem 26,Valteram 27 berzinam ar kkadi 24 gadi ,bet uzvedas ,ka mazi puishelji 15 gadigi ,kas aizbraukushi uz turniru kkadu jaunatnes ta jau ir intelekts ir ljoti mazs shiem "profesionaljiem"...
Nevari menesi paciesties no ballem ,ja negribi nafiig nespele izlasee atsakies panjems kaadu ,kas grib spelet!!!Kambalam man ar liekas pie dirsas ta izlase galvenais savi stati ,bet vareji savaak komandu kautvai neesi kapteinis izlase ,ja to nevar izdarit helmanis!!!Citos sporta veidos es neesu dzirdejis tadas komedijas ,kas te notiek!Tas ,ka berzins jutas kaa kings pats es saskaries dzivee vienreiz gribejaas man vinjam ievilkt pa tafeli ,bet gudraaks puisens nepaliktu un kam man tiesas vajadzigas!Biedrinsh vispaar nulle chempii!!!Kemzuram buus pardomas un tas ir labi ,ka vinsh paliek ,jo ir iepazinis puisenus zinas ko nemt ko nee!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-29 18:36, pirms 15 gadiem
Juus vel brinaties kapeec uz jusu parbaudes spelem nenak skatitaaji un polija nebjauj ka vajag fani bijushi ,kas tur teica intervijaa janicenoks,valters!!! nav jau ko atbalstit tos planpratinjus bernus!Skelem vispar ieteiktu beigt spelet arpraats ne basketbolists atceros gadus atpakalj bija kkadi caurgajieni bija aktiivs kkads basis a tagad kriit ,gazhas ,kludas viena peec otras- nodzeris savu pratinju
ko nu tur vairs piebilst!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-29 18:42, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Tu tik pat gudrs cik LBS , visus tik diskvalificēt un spēlēt pa zemākajām līgām uz priekšu tikumīgie intelektuāļi
Man patīk ka visi ir tādi fatālisti, 5 spēlētāju nav, tā uzreiz izlase vairs nebūs A grupā. Nu nav taču nekādi sētas puikas aiz tiem 5, viņi toč nebūtu nostartējuši sliktāk, par šiem 5. Un es pilnīgi nopietni saku, ka nākošā izlase TIKS uz Eiropas Čempionātu un savu B grupu vari sev .... iebāzt.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-29 18:42, pirms 15 gadiem
B-HOP rakstīja: Juus vel brinaties kapeec uz jusu parbaudes spelem nenak skatitaaji un polija nebjauj ka vajag fani bijushi ,kas tur teica intervijaa janicenoks,valters!!! nav jau ko atbalstit tos planpratinjus bernus!Skelem vispar ieteiktu beigt spelet arpraats ne basketbolists atceros gadus atpakalj bija kkadi caurgajieni bija aktiivs kkads basis a tagad kriit ,gazhas ,kludas viena peec otras- nodzeris savu pratinju
ko nu tur vairs piebilst!
Ja tev tik drausmīgi viņi riebjas, ko tu vispār intresējies par viņiem, man liekas ka tev vienkārši skauž ka viņiem ir viss meitenes, nauda, talants ,bet tev naids -ka tev tā nav

  +3 [+] [-]

, 2009-09-29 18:48, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Ja tev tik drausmīgi viņi riebjas, ko tu vispār intresējies par viņiem, man liekas ka tev vienkārši skauž ka viņiem ir viss meitenes, nauda, talants ,bet tev naids -ka tev tā nav
Viņiem nav pats galvenais - ATTIEKSME!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 18:51, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Man patīk ka visi ir tādi fatālisti, 5 spēlētāju nav, tā uzreiz izlase vairs nebūs A grupā. Nu nav taču nekādi sētas puikas aiz tiem 5, viņi toč nebūtu nostartējuši sliktāk, par šiem 5. Un es pilnīgi nopietni saku, ka nākošā izlase TIKS uz Eiropas Čempionātu un savu B grupu vari sev .... iebāzt.
Klausies tu koks ar galiem, ja tiešām būs tā ka izlasē nespēlēs 5-7 vadošie spēlētāji tad tu savu koku varēsi bāzt LBS un savā vēl 5-7 gadus ,jo A grupu mums tik ilgi neredzēt

     [+] [-]

, 2009-09-29 18:57, pirms 15 gadiem
Elephant rakstīja: Viņiem nav pats galvenais - ATTIEKSME!!!
Tu gribi teikt ka izšķirīga spēlē ar Vāciju trūka atieksmes,vai atdeve. Tur trūka normāls treneru korpus,kas spētu noregulēt beigas.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-29 19:01, pirms 15 gadiem
a es vēl fanoju par tādu izlasi, lai tagad sūkā, manas kājas nebūs uz viņu spēles

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 19:17, pirms 15 gadiem
Protams bija intersanti lasīt un uzzināt info no Buļa, teiksim, ka Šķēle ir ar zemu intelekta līmeni. Tā droši vien arī ir, bet jautājums ir tāds - Cik pats Buļs ir sakarīgs čalis un kā viņam ar intelekta līmeni? Atlika tikai paskatīties draugiem.lv bilžu komentārus kurus rakstīja Buļs un viss bija skaidrs. Nu ja menadžeris rakstot tajā saitā zem bildēm lieto tādus vārdus kā pi**is...ja viņš pats ar K.V. ierēc par bildēm ar vēl vairākiem lamuvādiem, tad laikam tālāk komentāri par viņa intelekta līmeni ir lieki. Turklāt Buļs nav spēlētājs kurš varētu būt ar nepabeigtu pamatskolas izglītību, bet gan menedžeris kuram jau nu vajadzētu būt augstākajai izglītībai un intelekta līmenim.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 19:27, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Ja tev tik drausmīgi viņi riebjas, ko tu vispār intresējies par viņiem, man liekas ka tev vienkārši skauž ka viņiem ir viss meitenes, nauda, talants ,bet tev naids -ka tev tā nav
Vinsh ir muzhigais talants ,kas nekad nenaaks uz aaru!Tagad vinji ir topaa ja viss ir a peec tam ko dariis skele ,kad nebuus slava un nauda un meiteneem vinsh vairs neintresees ,ka nebuus basketbola?un doma ,ka vinsh buus vajadzigs kkur tagad kaads maksaa miljonus ?tici man tas viss naks atpakalj!Es esmu apmierinaats tapat un meitenes man ari netrukt

     [+] [-]

, 2009-09-29 19:27, pirms 15 gadiem
buls ir gemorojs....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 19:41, pirms 15 gadiem
ja godīgi esmu šokā par izlasīto. totāls nokauts

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 19:42, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Dažubrīd gan Buļam piemirsās, ka tas ir oficiāls izvērtējums - "[...]Kristaps Valters tieši otrādi - noorganizē ballīti Bērziņa (un arī Biedriņa) numurā un sakūda to muļķi uz demolēšanu" Ar "tas muļķis" domāts Bērziņš.
šitā bija vislabākā pērle, sēdēju un rēcu; bet nu ja godīgi, tad Bērzs tiešām ir bezsmadzeņu radījums, divus mēnešus nevarēja samaksāt par Reval durvīm, kamēr sencis beigās atnāca un tāpat nesamaksāja visu

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 20:01, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Tu gribi teikt ka izšķirīga spēlē ar Vāciju trūka atieksmes,vai atdeve. Tur trūka normāls treneru korpus,kas spētu noregulēt beigas.
Vaitad bija tikai viena spēle?

     [+] [-]

, 2009-09-29 20:19, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Vienmēr visos laikos sportisti vienalga hokejisti , futbolisti vai basketbolisti ir dzēruši, tādā veidā atslābinoteis pēc slodzēm. Kas jums vajag kur izgāst savas dusmas un depresiju " PERFEKTĀ SABIEDRĪBA" Tad izgāžiet to uz valdību -tie tak pie depresijas ir vainīgi, ne Puiši . Bet varbūt jūs arī vienkārši gribat iedzert ? Es eju kost "PRIEKĀ!!!"
Visu laiku šeit bija normāli sporta līzdjutēji, bet uzrodas viens asais nazis kurš aisstāv dzeršanu kā tādu sportistu vidū un sporta sacensību laikā, un aizstav domu ja esi labs savā profesijā tad drīksti vārīt ziepes - jo Tu taču esi izcils sportists. Izlasīju visus Tavus komentārus-nopietni viņus uztvert nevar-kaut kāds murgs.

     [+] [-]

, 2009-09-29 20:35, pirms 15 gadiem
Šis raksts ir labs, vairāki atvērumi ar tādu info! SA šoreiz nostrādājuši pa kreisajiem ceļiem! No rīta nopirku un uz vāka ieraudzīju to virsrakstu, uzreiz padomāju bļa nav apnicis vienu un to pašu malt, bet izrādās īsta odziņa!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 20:50, pirms 15 gadiem
Buļs ir izracis kara cirīti. Redzēs, kurs kritīs, kurš gavilēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mare

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 21:22, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: vai tad tas jau tagad nav skaidrs?


Dzeraji ir dabujushi DQ!! Sen jau vajadzeja un vajadzeja vel lielaku DQ terminju!!
Neiet runa par spēlētājiem- tie ir parasti bandinieki. Es runāju par augstāku līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 21:31, pirms 15 gadiem
Mjā. Beidzot arī zinam kā izlasē viss līdz šim notika [gan jau ka iepriekšējos čempjos bija līdzīgi, tik ažiotāža nebija tik liela].
Šī sporta avīze kļūs par īstu klasiku. Dabuju apstaigāt kādus 5-6 kioskus lai atrastu vienu SA., bet nu patiešām bija to vērts. Šis numurs jāsaglabā, būs ko dienās atcerēties.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-29 21:38, pirms 15 gadiem
Buļš pretīgs tips. Būtu arī minējis kādu savu kļūdu nevis tikai nodirsis un vainojis citus.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 21:47, pirms 15 gadiem
Feno rakstīja: Buļš pretīgs tips. Būtu arī minējis kādu savu kļūdu nevis tikai nodirsis un vainojis citus.
re ko Valdis Valters saka par Buļu:
"Pateikšu ka Buļa atskaiti uzskatu par ģeniālu neskatoties ka tur tika pieminēti mani dēli"

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 21:54, pirms 15 gadiem
Visi, kas nav iegādājušies SA var labāko izlasīt apollo, īsts kārums. Vienīgi es nesaprotu Buļu, vēl nesen bija viens no pirmrindniekiem šajā tusētāju kompānijā, tagad griež kažoku uz otru pusi, laikam cer tā vēl nedaudz noturēties siltajā vietā, kur viņu iekārtoja pateicoties mammas labajiem sakariem... Skumji, Buļ, bez izglītības radinieciņš siltā vietiņā un vēl saviem pudeles brāļiem lec acīs...

     [+] [-]

, 2009-09-29 21:59, pirms 15 gadiem
remu rakstīja: Visi, kas nav iegādājušies SA var labāko izlasīt apollo, īsts kārums. Vienīgi es nesaprotu Buļu, vēl nesen bija viens no pirmrindniekiem šajā tusētāju kompānijā, tagad griež kažoku uz otru pusi, laikam cer tā vēl nedaudz noturēties siltajā vietā, kur viņu iekārtoja pateicoties mammas labajiem sakariem... Skumji, Buļ, bez izglītības radinieciņš siltā vietiņā un vēl saviem pudeles brāļiem lec acīs...
Piekrītu. Loģoski domājot, ja es būtu basketbolists, es negribētu strādāt kopā ar tādu cilvēku kā Buļš. Duraks, pats sev arī bedri rok. Domāju, ka viņa dienas LV izlasē ir skaitītas.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 22:12, pirms 15 gadiem
No vienas puses Buļam taisnība, bet ko tad aicināt izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-29 22:39, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Visdrīzāk, ka viena lecīgā ķēma karjera basketbolā nu ir norakstīta. Nevajadzēja viņam uz Šnepu dirst virsū, nevajadzēja...
Sneps nav nekaads varonis, savtiigs tips, visu naudu basim, pareejam pabiras. Vnk smiekli naaca ka vins skaidroja Riimenim aadeel basim airaak naudas tiek.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 22:47, pirms 15 gadiem
tas buls ir tak kautkaads cirvis ka tik kautko apdirst

     [+] [-]

, 2009-09-29 22:49, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nenorakstiet Skirmantu pa ātru!
Juri Umbrasko arii

  -1 [+] [-]

, 2009-09-29 22:56, pirms 15 gadiem
un kas spēlēs?

     [+] [-]

, 2009-09-29 22:57, pirms 15 gadiem
Kur internetā var redzēt pilnu SA publikāciju???

Nevarēju šodien kioskos nekur nopirkt to žurnālu (kas jau bija sagaidāms)...

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:00, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Kur internetā var redzēt pilnu SA publikāciju???

Nevarēju šodien kioskos nekur nopirkt to žurnālu (kas jau bija sagaidāms)...
internetā pagaidām vēl nebūs, bet vēlāk noteikti būs nra.lv

Lielveikalos noteikti ir SA, piemēram, RIMI, Maxima u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 23:16, pirms 15 gadiem
Pēc stila neizklausās pēc atskaites

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:19, pirms 15 gadiem
Kur ir pieejama pilnaa versija internetaa?

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:25, pirms 15 gadiem
Nekad nau patikusi Izlase iznjemot paaris cilveekus Kambalu,Biedrinju,Helmani..

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:34, pirms 15 gadiem
Daudz kur Kraulinjam nepiekritu:

1)trenera izveele, es uzskatu ka pirmkaart trenerim ir jaabut ar vaardu un tad jaashkjiro kurai tautai pieder.
2)Bulja raksts nebija vieniigais peec kaa LBS izdaliija DQ, sajuuta radaas ka vinsh paarmet LBS ka peec menedzera analiizes tikai pienjemti shie leemumi.(nenoliedzot daudzas LBS neizdariibas)
3)Vinsh teica ka ir bijushi paarkaapumi vienaa EČ no Armanda un Ādolfa, bet vinsh vienīgais par to neesot zinājis, veel vinš teica, ka galvenais treneris ir galvenais atbildīgais, kam viss ir jāzin un Kemzura neesot bijis uzdevuma augstumos. Tad man jāsaka, ka vinš pats nebija. Teica, ka būtu izslēdzis no izlases, ja zinātu. Nonaak pretrunās pats ar sevi.

4)Nepiekritu ka kaadam no tuseetajiem vajadzeeja buut kaptenim, Helmansi bija perfekta kandidatuura, ja jauniem nav tik daudz praata lai respekteetu vecaaku cilveeku, ar laikam 6 Eiropas chempionaatu pieredzi, tad tas ir vnk audzinaatibas truukums.

Varēja piekrist, ka smieklīgi ir tas, ka sodīti tiek tikai spēlētāji, neviens funkcionārs...LBS amata vīri kā sēdēja savās iesildītajās vietiņās tā sēž. Pie tik liela skandāla kādai galvai būtu jāripo, bet ne Latvijā.

2) Piekriitu par Shnepu, visu cienju kaa speeletajam, bet sheit izskataas taa ka visi velju mazgaa, visi visu zin, bet Šneps nezin neko. Sarg;a savu ādu-viss skaidrs.

Kļaviņa teiktajā loģika bija, bet kaut kad taaa kjeede ir jaapaarrauj, nu cik ilgi mees kaapsim uz viena un taa pasha graabeklja?

Kaa mees shodien redzeejam, aareejaa liinijaa mums ir kas naak vietaa, ar centriem ir kaa ir, bet viss buus. Meljnjiks ir paraadijies un ir labaa formaa Ja iztiks bez savainojumiem, vinja karjeraa veel var buut liels uzplaukum. 216cm ar labu triispunktu metienu.

Latvijaa basketbols bija, ir un buss Kodols bija jaamaina, kaa tas tika izdariits taa tika, neviens variants nebuutu ideaals...

P.S. Beidzot visi ir izlasiijushi tieshi visus paarkapumus, par kuriem teicu jau pirms paaris nedeeljaam un par mani smeejaas un teica : Viena tante teicaBet nu tas taa...iipashi nepaardziivoju

     [+] [-]

, 2009-09-29 23:41, pirms 15 gadiem
Man ir atkal šajā sakarā daži jautājumi. Ja jau viss ir tik traki, tad, kur bija LBS pirms čempionāta? Kāda ir vispār izlases vadības spēja sarunāties ar spēlētājiem? Labi, es vēl varētu saprast, ja izlasē būtu problēmas ar vienu, diviem spēlētājiem, bet no menedžera izteikumiem rodas iespaids, ka problēmas bija gandrīz ar pusi komadas. Tad, kas tā bija īsti par komandu? Kas īsti šos spēlētājus izvēlējās un uzaicināja? Kāda bija saruna ar viņiem pirms čempionāta? Ja jau uz Latvijas izlasi tiek aicināti tādi dzērāji un huligāni, tad, kas par to ir beigu beigās atbildīgs?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-29 23:45, pirms 15 gadiem
voldemorts rakstīja: Man ir atkal šajā sakarā daži jautājumi. Ja jau viss ir tik traki, tad, kur bija LBS pirms čempionāta? Kāda ir vispār izlases vadības spēja sarunāties ar spēlētājiem? Labi, es vēl varētu saprast, ja izlasē būtu problēmas ar vienu, diviem spēlētājiem, bet no menedžera izteikumiem rodas iespaids, ka problēmas bija gandrīz ar pusi komadas. Tad, kas tā bija īsti par komandu? Kas īsti šos spēlētājus izvēlējās un uzaicināja? Kāda bija saruna ar viņiem pirms čempionāta? Ja jau uz Latvijas izlasi tiek aicināti tādi dzērāji un huligāni, tad, kas par to ir beigu beigās atbildīgs?
LBS, bet vinji atbildiibu neuznjemsies. Speletaji protams ir tie kas visus tos suudus vaarija, bet vinjus izvelejaas LBS un taas amatpersonas. Peec kara visi gudri, es sliecos aizstaaveet nedaudz trenerus, iipashi Kemzuru, arii Buls man liekas Ok, LBS buutu kaadam jaakrit, bet ir kaa ir. Kas attiecas uz speeletajiem, tad dazhiem ir jaaturas pa gabalu no izlases. Ir jaamaina stereotipi, lai izlase speele dzeki kas grib un ticiet man vinji arii varees, to shodien paraadiaj Ventspils. Kjeedes reakcijaa Jaunatnes basketbolaaa chaljiem buus kaartiigi piemeeri, nevis taa kaa tagad, ja kaads jaunais iekljuust izlasee tad tas tiek nosvineets ar balliiti kuraa shnjabja noiets ir neizmeeraams, tiek ieshnjaukts viens A-7 un tas viss veel notiek pa pliko viesniicas koridooraa...cik zemu mees varam krist? Kjeede ir jaapaarauj.

     [+] [-]

, 2009-09-30 00:03, pirms 15 gadiem
Kas tie par menedžeriem, kas pieļauj kaut kādas demolēšhanas viesnica?! Bērziņš un Šķēle 3 gadus bija Baronā, taču ne durvis bija izsistas, ne kas cits savārīts. Tiešām nesaprotu, neviens nedzirdēja tajā viesnīcā , ka līksmība sit augstu vilni?
Kas tas par menedžeri, kas par " to visu diemžēl uzzina tikai lidostā" ?
Murgs kaut kāds.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-30 00:06, pirms 15 gadiem
Supermens rakstīja: Kas tie par menedžeriem, kas pieļauj kaut kādas demolēšhanas viesnica?! Bērziņš un Šķēle 3 gadus bija Baronā, taču ne durvis bija izsistas, ne kas cits savārīts. Tiešām nesaprotu, neviens nedzirdēja tajā viesnīcā , ka līksmība sit augstu vilni?
Kas tas par menedžeri, kas par " to visu diemžēl uzzina tikai lidostā" ?
Murgs kaut kāds.
Kapeec han menedzerim buutu par to jaazin? Tas neietilpst vinja uzdevumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-30 00:11, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Daudz kur Kraulinjam nepiekritu:

1)trenera izveele, es uzskatu ka pirmkaart trenerim ir jaabut ar vaardu un tad jaashkjiro kurai tautai pieder.
2)Bulja raksts nebija vieniigais peec kaa LBS izdaliija DQ, sajuuta radaas ka vinsh paarmet LBS ka peec menedzera analiizes tikai pienjemti shie leemumi.(nenoliedzot daudzas LBS neizdariibas)
3)Vinsh teica ka ir bijushi paarkaapumi vienaa EČ no Armanda un Ādolfa, bet vinsh vienīgais par to neesot zinājis, veel vinš teica, ka galvenais treneris ir galvenais atbildīgais, kam viss ir jāzin un Kemzura neesot bijis uzdevuma augstumos. Tad man jāsaka, ka vinš pats nebija. Teica, ka būtu izslēdzis no izlases, ja zinātu. Nonaak pretrunās pats ar sevi.

4)Nepiekritu ka kaadam no tuseetajiem vajadzeeja buut kaptenim, Helmansi bija perfekta kandidatuura, ja jauniem nav tik daudz praata lai respekteetu vecaaku cilveeku, ar laikam 6 Eiropas chempionaatu pieredzi, tad tas ir vnk audzinaatibas truukums.

Varēja piekrist, ka smieklīgi ir tas, ka sodīti tiek tikai spēlētāji, neviens funkcionārs...LBS amata vīri kā sēdēja savās iesildītajās vietiņās tā sēž. Pie tik liela skandāla kādai galvai būtu jāripo, bet ne Latvijā.

2) Piekriitu par Shnepu, visu cienju kaa speeletajam, bet sheit izskataas taa ka visi velju mazgaa, visi visu zin, bet Šneps nezin neko. Sarg;a savu ādu-viss skaidrs.

Kļaviņa teiktajā loģika bija, bet kaut kad taaa kjeede ir jaapaarrauj, nu cik ilgi mees kaapsim uz viena un taa pasha graabeklja?

Kaa mees shodien redzeejam, aareejaa liinijaa mums ir kas naak vietaa, ar centriem ir kaa ir, bet viss buus. Meljnjiks ir paraadijies un ir labaa formaa Ja iztiks bez savainojumiem, vinja karjeraa veel var buut liels uzplaukum. 216cm ar labu triispunktu metienu.

Latvijaa basketbols bija, ir un buss Kodols bija jaamaina, kaa tas tika izdariits taa tika, neviens variants nebuutu ideaals...

P.S. Beidzot visi ir izlasiijushi tieshi visus paarkapumus, par kuriem teicu jau pirms paaris nedeeljaam un par mani smeejaas un teica : Viena tante teicaBet nu tas taa...iipashi nepaardziivoju
1) Pilnīgi piekrītu, ka trenera nacionālajai piederībai nav nozīmes. Trenerim ir jābūt augstas klases profesionālim, kas spēj "savākt" komandu un nodrošināt rezultātu. Pirmais priekšnosacījums - trenerim ir jābūt autoritātei, pie tam tādai, lai nevienam pat prātā nevarētu ienākt doma nokavēt treniņu, nerunājot nemaz par kaut kādu ierašanos "uz paģirām". Taču, bez treniņdarba vēl ir arī spēles, kurās galvenajam trenerim ir jāspēj vadīt komanda, jāspēj analizēt situācija un pieņemt pareizos lēmumus īstajā brīdī.

2) Kemzura, kā tagad tas ir tapis zināms, netika galā ne ar ko. Ne disciplīnas, ne atbilstoša treniņdarba (ja var ticēt, ka spēlētāji uz treniņiem nāca un trenējās "noguruši", ne spēles organizācijas (rezultāts ir visiem acīmredzams).

3) Arī komandas kapteinim ir jābūt spēlētājam ar autoritāti. Man līdz šim brīdim nav skaidrs, kāpēc par kapteini netika izraudzīts Biedriņš. Vai varbūt kāds cits no šīs izlases basketbolā ir sasniedzis vairāk?

4) Ja runāt par Ventspils spēli pret Benetton, tad es nebūtu tik pārsteidzīgs secinājumos. Es personīgi redzēju tikai vienu gatavu izlases kandidātu. Par pārējiem ārējā līnijā var ļoti spēcīgi pastrīdēties. Pirmā ceturtdaļa, kas ar emocionālu pacēlumu savā laukumā labi nospēlēta pret "pusaizmigušu" pretinieku vēl nav nekāds rādītājs. Ko iespēs Ventspils Itālijā ar šo sastāvu, īpaši jau, ja Benetton "mazliet pakustēsies", arī vēl ir jautājums?

     [+] [-]

, 2009-09-30 00:28, pirms 15 gadiem
Starp citu. Ja par treneriem runājam, tad īsti nav skaidrs vēl viens aspekts. Kas tad ir tie kritēriji, pēc kuriem izlasei tiek izraudzīti treneri? Nu lūk. Menedžeris saka, ka ar vienu treneri ir tādas problēmas, ar otru citādas problēmas. Atkal rodas interesants jautājums. Kas un kā izvēlas šos trenerus, un, kas ar viņiem tiek pārrrunāts pirms viņi vispār ķeras pie darba. Man, piemēram, nekādi nav skaidrs, kāpēc ar treneriem pirms tie uzsāk darbu, nevar izrunāt jautājumus, kas attiecas uz disciplīnu, izturēšanos pret spēlētājiem, visas lietas, kas saistītas ar kaut kādiem iepriekšējiem konfliktiem un citus līdzīgus jautājumus. Tagad uzzinam, ka viens konfliktē ar spēlētājiem, cits ar viņiem kopā "tusē". Beigu beigās, kas tad īsti atbild par kārtību izlasē?

     [+] [-]

, 2009-09-30 02:48, pirms 15 gadiem
Bet es teikšu- RESPECT BUĻAM!!! BEIDZOT, BEIDZOT kāds riskēja ar savu ādu un pateica visu kā ir!!!

     [+] [-]

, 2009-09-30 03:00, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu uzskatam, ka vajag treneri, kas spēlētājiem būtu autoritāte un viņi "neatļautos".. un tipa Kemzura tāds nav.. JO.. jāsaprot viena lieta, ŠIEM spēlētājiem NEVIENS cilvēks nav autoritāte, NAV!!! Ne viņi ciena vecākus cilvēkus, nevienu.
..
KV pats teica, ka ļoti gribētu lai būtu tāds cienījams treneris kā Kemzura piemēram.. dabūja viņam Kemzuru.. un tāpat visiem ballītes bija pirmajā vietā...

     [+] [-]

, 2009-09-30 03:06, pirms 15 gadiem
Wow, Visu cieņu VV, no twittera : "Pateikšu ka Buļa atskaiti uzskatu par ģeniālu neskatoties ka tur tika pieminēti mani dēli"

  -1 [+] [-]

, 2009-09-30 08:42, pirms 15 gadiem
mare rakstīja: cepuri nost Helmanim un Viitolam ???????? Tu traka ??????? cepures vinniem nost un pa p....akausi !!!
Klausies...sīkā....nelien ,kur lielie čurā...var apšļakstīties!

     [+] [-]

, 2009-09-30 09:56, pirms 15 gadiem
kārkls rakstīja: Klausies...sīkā....nelien ,kur lielie čurā...var apšļakstīties!
-)))))
man patika krauliņa vakardienas teiciens par e.buļu ....
kas viņš tāds lai ko varētu ieteikt vai rekomendēt par izlases treneri un ko ieteikt nelaist tuvumā pie izlases....
menedžerim ir jānodarbojas ar saviem jautājumiem...

     [+] [-]

, 2009-09-30 09:57, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Bet es teikšu- RESPECT BUĻAM!!! BEIDZOT, BEIDZOT kāds riskēja ar savu ādu un pateica visu kā ir!!!
to jau kāds cits nopludināja presei ,buļš tik rakstīja atskaiti saviem LBS prieksniekiem.

     [+] [-]

, 2009-09-30 11:08, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Nepiekrītu uzskatam, ka vajag treneri, kas spēlētājiem būtu autoritāte un viņi "neatļautos".. un tipa Kemzura tāds nav.. JO.. jāsaprot viena lieta, ŠIEM spēlētājiem NEVIENS cilvēks nav autoritāte, NAV!!! Ne viņi ciena vecākus cilvēkus, nevienu.
..
KV pats teica, ka ļoti gribētu lai būtu tāds cienījams treneris kā Kemzura piemēram.. dabūja viņam Kemzuru.. un tāpat visiem ballītes bija pirmajā vietā...
VO VO kaa naglai uz galvas! +100

     [+] [-]

, 2009-09-30 11:10, pirms 15 gadiem
jakpe rakstīja: -)))))
man patika krauliņa vakardienas teiciens par e.buļu ....
kas viņš tāds lai ko varētu ieteikt vai rekomendēt par izlases treneri un ko ieteikt nelaist tuvumā pie izlases....
menedžerim ir jānodarbojas ar saviem jautājumiem...
Vinsh iesniedza atskaiti, tas ir normaali. Tiiri teoreetiski tai nebija jaanonaak liidz presei.Beidzot kaads tajaa diikjii uzaudzeejis pautus un pateica visu kaa ir, varbuut briizhiem bik pa skarbu izteicienuos, iipashi prieksh preses, bet shur tur runaajot par shiem speeletaajiem tie veel ir ziedinji...

     [+] [-]

, 2009-09-30 16:59, pirms 15 gadiem
Varu piekrist tik tam apgalvojumam, ka vaina ir netikai basketbola sabiedrībā, bet visā valstī, kā lai negribas dzert, ja dzird, ka tavi draugi, klases biedri runā, kā izklaidējušies kā dzērūši, pie kādām meitenēm tikuši! Tas ir tikai loģiski, ka arī viņiem gribas pamēģināt! Un vēl, ja iepatīkas un meitenes līp klāt kā trakas, tad, protams, viņiem šāds dzīves veids sāk kļūt par normu!

Manuprāt, tas ir treneru un vecāku darbs audzināšanas darbs, lai šādos sūdos neiekļūtu!

Vienīgias, kas man nepatika Buļa rakstā bija tas, ka viņš neuzrāda savas kļūdas, jo noteikti tādas bija! Nākamajā rakstā Kemzura pats pateica sen seno patiesību: "Nekļūdas tas, kurš neko nedara!"
Galvenais ir kļūdas saprast un no tām mācīties!

Vispār ļoti pozitīvi, ka Buļs šādi uzrakstīja, pateiza to ko visi vairāk vai mazāk cenšas noklusēt. Man agrāk ļoti viņš nepatika (esam 2 spēlējuši basketbolu kopā, kad viņš LSPA/VEF trenējās. Noteikti viņš mani neatceras, bet es viņu gan. Tāpēc ši nepatika nav mediju uzburta, bet gan no savas pieredzes radusies nepatika), bet tagad es izjūtu pret viņu cieņu par atklātību! Itsevišķi nosaukšana dažus spēlētājus par muļķiem. Tas gan nav profesionāli, bet tomēt tas ir patiesi!

Par K.V. - nožēlojami! Man ar viņu vienā dienā dzimšanas dienas, tāpēc viņš bija mans mīļākais spēlētājs Latvijas izlasē, bet tagad manas domas par viņu ir mainījušās par 180 grādiem!

     [+] [-]

, 2009-09-30 17:06, pirms 15 gadiem
Aizmirsu pateikt, vēl Buļa rakstā neptika, ka viņš grib dot Bērziņām kaut kādas atlaides, tikai tāpēc, ka ir 213cm!

     [+] [-]

, 2009-09-30 17:20, pirms 15 gadiem
Buļa gulbja dziesma... Adios!

     [+] [-]

, 2009-09-30 17:41, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: Tu gribi teikt ka izšķirīga spēlē ar Vāciju trūka atieksmes,vai atdeve. Tur trūka normāls treneru korpus,kas spētu noregulēt beigas.
Es EČ redzēju 3 spēles Latvijas valstvienības sastāvā! Vienā varēja redzēt, ka bija attieksme, tas nozīmē, ka viņi ir profesionāļi?!
1. ko es iemācījos no sava basketbola trenera, pie kura trenējos pusgadu - ja treniņos nav attieksme, tad spēlēs viņa no zila gaisa neuzradīsies!

     [+] [-]

, 2009-10-03 19:40, pirms 15 gadiem
Lasiju ari Kemzuras un Helmana intervijas. Par Valterenu neviena laba varda. Un ta vairs nevar but sakritiba. Nepavelti vinam ari lielakais sods.