Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Timmam izcila galotne, disciplinētā Latvija liek trūkties Lietuvai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Timmam izcila galotne, disciplinētā Latvija liek trūkties Lietuvai
Jānis Timma
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība sestdien, 19. augustā, Rīgā uzvarēja Lietuvas izlasi ar 87:77. Latvieši pieļāva tikai 10 kļūdas. Nākamā spēle paredzēta 20. augustā pret Rumāniju.

Pārbaudes spēle pret trīskārtējiem Eiropas čempioniem radīja lielāko interesi pēdējo divu gadu laikā. Tik daudz basketbola līdzjutēju Rīgas arēnā nebija bijis kopš 2015. gada 10. septembra, kad latvieši uzvarēja Igauniju un nodrošināja iekļūšanu Eiropas čempionāta astotdaļfinālā.

Latvijas treneri pieteica 13 spēlētājus, lietuvieši – 14. Malā palika plecu savainojušais Ojārs Siliņš un centra spēlētājs Iļja Gromovs, savukārt Mārtiņš Meiers tika pieteikts pēc slimības. Laukumā izgāja pieci vīri, kuri pērn pārstāvēja NBA klubus – Kristaps Porziņģis, Dāvis Bertāns, Jons Valančūns, Mindaugs Kuzminsks un Donāts Motejūns.

Pirmo reizi valstsvienību kreklos tikās Ņujorkas “Knicks” spēlētāji Kuzminsks un Porziņģis. Par talantu blīvumu laukumā liecināja fakts, ka cīņā piedalījās 4 no pēdējiem 6 Eirokausa uzlēcošās zvaigznes balvas ieguvējiem – Motejūns (2011), Valančūns (2012), Porziņģis (2015), Šmits (2017).

Latvijas un Lietuvas iepriekšējā spēle 2015. gada 6. septembrī – Eiropas čempionāta ietvaros – beidzās ar pārliecinošu dienvidu kaimiņu uzvaru – 49:68. Šoreiz latviešiem pietika ar 25 minūtēm, lai sasniegtu 50 gūto punktu robežu.

Starta piecinieki

Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Timma, Šmits, Porziņģis
Lietuva: Kalnietis, Milaknis, Mačulis, Motejūns, Valančūns

Pirmie ar sekmīgām darbībām izcēlās lietuvieši. Valančūns uzvarēja iemetienā, Motejūns izcīnīja pirmo atlēkušo bumbu uzbrukumā, bet Artūrs Milaknis iemeta tālmetienu – 0:3. Dairis Bertāns tūlīt revanšējās lietuviešu aizsargam, iebruka soda laukumā un garāmgājienā guva divus punktus ar sodu – 3:3. Lietuvieši vēl pāris reižu izvirzījās vadībā (3:7, 8:9), taču latviešu labais sniegums aizsardzībā – četras pārķertas bumbas pirmajās sešās minūtēs – drīz mainīja spēles ritējumu. Dairis Bertāns otro reizi izprovocēja Milakņa pārkāpumu, šoreiz perimetrā (brīvmetieni 3/3), bet viņa jaunākais brālis Dāvis realizēja pirmo tālo bumbu – 15:12. Turpinājumā lietuvieši sasniedza komandas piezīmju normu un tika sodīti – 20:12.

Mārtiņš Meiers no Aigara Šķēles piespēles pirmo reizi panāca divciparu pārsvaru – 22:12. Tas neturējās ilgi. Mindaugs Kuzminsks apliecināja neatlaidību abos laukuma galos, ar izprovocētu piezīmi, pārķertu bumbu un diviem punktiem no groza apakšas ieeļļojot lietuviešu 0:6 atbildes izrāvienu – 22:18. Kristaps Porziņģis pēc minūtes pārtraukuma uzbrukumā izmantoja auguma pārsvaru pret savu “Knicks” kolēģi, bet Jānis Blūms pārdesmit sekundes vēlāk tika atstāts viens perimetrā – 27:18. Lietuvieši divreiz pietuvojās piecu punktu attālumā, taču Latvijas rindās iespēlējās Kristaps Porziņģis. Spēka uzbrucējs vairākas reizes izprovocēja piezīmes un tika pie 2+1 gājieniem. Pirmajā reizē Porziņģa brīvmetienu pielaboja Rolands Šmits, otrajā piegājienā viss sanāca pašam – 42:31. Abas komandas sasniedza piezīmju normu, bet latvieši bija precīzāki. Dāvja Bertāna metiens palielināja pārsvaru līdz 13 punktiem – 45:32.

Pieklājīgo pārsvaru visvairāk sekmēja gūtie punkti pēc kļūdām (16-6). Latvieši divreiz mazāk kļūdījās (5-10) un pārķēra divreiz vairāk bumbu (7-3), tādā veidā tiekot pie jaunām bumbas kontroles iespējām. Cīņā par atlēkušajām bumbām valdīja līdzsvars (20-20, uzbrukumā 6-5), gūto punktu skaits soda laukumā bija identisks (16-16). Kristaps Porziņģis otrajā ceturtdaļā sameta deviņus punktus, summā tiekot līdz 11 punktiem, kamēr brāļiem Dairim un Dāvim Bertānam bija pa astoņiem punktiem katram. Lietuviešu rindās septiņi punkti Kuzminskam, bet Milaknis un Motejūns paspēja tikt pie trīs piezīmēm.

Otrā puslaika sākumā toni laukumā noteica puiši, kuri par augstākā līmeņa spēlētājiem sevi apliecināja ACB līgā. Rolands Šmits un Kristaps Porziņģis palielināja Latvijas pārsvaru līdz 16 punktiem (48:32), bet nākamajās divās minūtēs viņiem spoži atbildēja Mindaugs Kuzminsks. Tālmetiens, iebrukums soda laukumā un starpība strauji saruka – 48:41. Pēc brīža kolēģim perimetrā piebalsoja vēl viens ACB vīrs Martins Gecevičs, bet Jānis Timma kļuva par pirmo latvieti, kurš saņēma trešo piezīmi – 50:44. Lietuviešu ofensīva no tālās distances turpinājās. Pēc Manta Kalnieša trāpījuma komandas šķīra tikai četri punkti (52:48).

Pretinieku izrāvienu pārtrauca Dāvis Bertāns – Sanantonio “Spurs” uzbrucējs vienā uzbrukumā guva četrus punktus, tālmetienam pievienojot brīvmetienu. Nākamajā bumbas kontrolē Bertāns jaunākais izcēlās ar vēl vienu trīspunktnieku – 59:48! Minūti vēlāk tālo bumbu no labā stūra grozā iešāva Žanis Peiners – 62:49. Abu komandu garajiem spēlētājiem nonākot piezīmju problēmās – Meieram un Motejūnam bija pa četriem pārkāpumiem, Porziņģim un Valančūnam trīs – treneri izmantoja mazo sastāvu, Latvijas priekšējā līnijā spēlējot Šmitam un Dāvim Bertānam. Pirms pēdējām desmit minūtēm plus deviņi – 65:56.

Jons Valančūns uzbrukumā nekautrējās laist darbā elkoņus, ceturtās ceturtdaļas ievadā izprovocējot Porziņģim ceturto pārkāpumu. Ar punktu gūšanu no spēles lietuviešu centram nesekmējās, taču brīvmetienus viņš realizēja ar labākiem panākumiem – 5/7 un summā 67:59. Par laimi, Latvijas “dziļums” bija pietiekams, lai turpinātu uzturēt sekmes uzbrukumā (Šmits, Peiners). Lietuvai otro elpu iepūta otrais saspēles vadītājs Luks Lekavičs un Madrides “Real” uzbrucējs Jons Mačulis. Viņu reidi soda laukumā 34. minūtē samazināja starpību līdz pieciem punktiem (70:65), bet Lekaviča tālmetiens satuvināja komandas vēl vairāk – 72:70. Rezultāts kādu laiku svārstījās 2-5 punktu robežās, taču Daira Bertāna pārķertās bumbas un atjaunotās bumbas kontroles sekmēja izšķirošo izrāvienu. Jānis Timma galotnē iemeta divus tālmetienus, atjaunojot divciparu pārsvaru.

Pārbaudes spēle, 19. augusts, Rīgas arēna

Latvija – Lietuva 87:77 (20:12, 25:20, 20:24, 22:21)
Latvija: Dāvis Bertāns 18 (2p 3/4, 3p 3/9, 1p 3/3), Porziņģis 16 (2p 3/9, 3p 1/3, 1p 7/12; 10ab, 9ip), Dairis Bertāns 13 (6rp, 3pb), Timma 11 (5rp), Šmits 8, Strēlnieks 8 (7ab), Peiners 7, Blūms 4, Meiers 2, Šķēle, Gražulis; Janičenoks, Ausējs.
Lietuva: Lekavičs 16, Kuzminsks 14, Kalnietis 11 (4ab, 4rp), Valančūns 8, Motejūns 8, Mačulis 7 (10ab), Gecevičs 6, Milaknis 3, Gudaitis 3, Kairis 1, Ulanovs, Grigonis; Juškevičs, Bendžus.
Tiesneši: Juris Kokainis, Andris Aunkrogers, Kristaps Konstantinovs.
Komisārs: Agnis Pērkons.

Statistika. Latvija 87, Lietuva 77

Metieni no spēles: 28/64 vs 25/65
2p: 18/35 vs 16/43
3p: 10/29 vs 9/22
1p: 21/28 vs 18/24
AB: 36 (8/28) vs 45 (15/30)
RP: 22 vs 16
Kļ.: 10 vs 17
PB: 11 vs 7
BM: 3 vs 3
Personiskās piezīmes: 21 vs 24
Punkti pēc kļūdām: 24 vs 13
Punkti soda laukumā: 28 vs 30
Otrās iespējas punkti: 9 vs 13
Punkti ātrajos izrāvienos: 12 vs 8
Starta piecinieki: 56 vs 37
Rezerves: 31 vs 40

Pārbaudes spēļu grafiks

Laiks un vietaSpēleRezultāts
28. jūlijā Tamperēslēgtā treniņspēle ar Somijas izlasi19:20; 18:12; 26:20; 24:15
29. jūlijā 20:00 Tamperēar Somijas izlasi (LTV7 tiešraide)85:81
4. augustā 16:45 Klaipēdāar Gruzijas izlasi (LTV7 tiešraide)69:73
5. augustā 16:45 Klaipēdāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)76:80
11. augustā 19:30 Arēnāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)77:65
19. augustā 19:30 Arēnāar Lietuvas izlasi (LTV7 tiešraide)87:77
20. augustā 19:30 Arēnāar Rumānijas izlasi (LTV7 tiešraide)
22. augustā 14:30 Kijevāar Ukrainas izlasi
24. augustā 19:30 Arēnāar Čehijas izlasi (LTV7 tiešraide)

 +12 [+] [-]

, 2017-08-19 21:37, pirms 7 gadiem
Labs kā Lv ar ņiprumu un cīņassparu izkapāja uzvaru galotnē. Malači skaista uzvara pār Leišiem!!! pa smuko

 +33 [+] [-]

, 2017-08-19 21:38, pirms 7 gadiem
Jādomā ka Linas Kleiza noskatoties šo spēli būs sapratis ka Latvijas izlase nav tikai K Porziņgis tas ir pats labākais ko parādīja šī spēle!

 +23 [+] [-]

, 2017-08-19 21:38, pirms 7 gadiem
Žanis patīkami pārsteidza, bija skaidrs ka viņš var nospēlēt labi, bet viņš nospēlēja super šodien!

 +14 [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Kurš tur purkšķēja ka bez KP nav izredžu un būs -10? Jāsaka ka LT diezgan labi neitralizēja porzi, bet, kā teica Timma, uzvarēja komanda!

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Cik sapratu no komentētājiem tad spēles ar Čehiju Rīgā nebūs! Kāds zin par to sīkāk?

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Lai arī pārbaudes spēle un viegli negāja ,vienalga -patīkami sirdi silda!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Tiesneši nedaudz palīdzēja Latvijai, bet ar visu to Latvija bija pārāki par leišiem.
Komentētāji gan daudz kļūdījās, sakot, ka atlicis tikai 2 pārbaudes spēles, lai gan ir 3 (+Ukraina), nepareizu gala rezultātu teica. Kauns.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Kas lika to tablo? Izskatījās galīgā pālī, iemetam trīs punkti, pieskaita punktu Lietuvai. Kopumā skaista spēle, Dāvis Bertāns zvērs. Visa komanda malači. Porziņģis vai nu tika neitralizēts, bet neteikšu, ka labākā spēlē, bet neheitoju, viņš spēlēs labāk un es zinu! Izdevies vakars.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Bertāni un Timma ļoti labi šodien nokapāja! Basketbols ir foršs ! #LatvijaVar

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
beerzs hehe !!!!!!!! pohmelka gan jau sodien!

 +13 [+] [-]

, 2017-08-19 21:39, pirms 7 gadiem
Bertāns ar timmu parādīja,ka var būt līderi.Braliukai piedodit,šogad ir mūsu čempis.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:40, pirms 7 gadiem
RahX rakstīja: Tiesneši nedaudz palīdzēja Latvijai, bet ar visu to Latvija bija pārāki par leišiem.
Komentētāji gan daudz kļūdījās, sakot, ka atlicis tikai 2 pārbaudes spēles, lai gan ir 3 (+Ukraina), nepareizu gala rezultātu teica. Kauns.
Noteikumu pārkāpums. Bija 10 sec palikušas. Tad latvietis nostaigāja un 8 sekundes arī nenosvilpa. Esmu vīlies tiesnešu darbībā
Slēpts komentārs: biskaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 21:40, pirms 7 gadiem
to RahX

Komentētāji visu pareizi pateica, rezultātu nepareizu rādīja tas tablo kas bija TV ekrānā! Viņš visu spēli gļukoja!

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:41, pirms 7 gadiem
Maverick rakstīja: Kas lika to tablo? Izskatījās galīgā pālī, iemetam trīs punkti, pieskaita punktu Lietuvai. Kopumā skaista spēle, Dāvis Bertāns zvērs. Visa komanda malači. Porziņģis vai nu tika neitralizēts, bet neteikšu, ka labākā spēlē, bet neheitoju, viņš spēlēs labāk un es zinu! Izdevies vakars.
pirms tam nebija pieskaitiits viens punkts.triini ieskaitiija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Raivo Dobelis

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:43, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: atceros ka man stastija ka pirms 15 gadiem, shadas emocijas bija hokji, zhel ka hokji esam nosprahushi zem tupeles, tagad basi zieda laiki
tu savu komentāru balsti uz vienu rīgas klubu, kas spēlē kolhoza līgā? Paskaties LV izlases spēli un tad izlabo savu viedokli

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:43, pirms 7 gadiem
Viss pareiz! Bet vel naw chempis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:44, pirms 7 gadiem
Super,es tam ticēju jau iepriekš!!!
Gaidu lielas lietas čempī!

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:44, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jādomā ka Linas Kleiza noskatoties šo spēli būs sapratis ka Latvijas izlase nav tikai K Porziņgis tas ir pats labākais ko parādīja šī spēle!
ohh, vēl Šmitam un Pasečņikam paaugties bišķi... tas pats Porzinģis vēl progresēs, cita lieta vai mēs dabūsim vēl viņu uz izlasi. Tam pašam Timmam un Dāvim tikai 25 vēl. Šis sastāvs vēl var spēlēt šādā līmenī vairākus Eurobasket - pēc tam jau redzēsim kas tur no jaunatnes nāks klāt.

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:49, pirms 7 gadiem
Skaisti, bet nesafanosimies. Ja spēle būtu Lietuvā, pirmais puslaiks būtu beidzies ar citu rezultātu... Prozit!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:49, pirms 7 gadiem
Nekādu pārsteigumu... Latvijai pēc sastāva ir spēcīgāka izlase šogad

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:49, pirms 7 gadiem
Stiprākā izlase kopš 2007 gada

  +4 [+] [-]

, 2017-08-19 21:50, pirms 7 gadiem
Cerams Porziņģis tik vāji vairs nespēlēs!

  +5 [+] [-]

, 2017-08-19 21:50, pirms 7 gadiem
Īsāk sakot par šo spēli Spurs>Knicks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-08-19 21:50, pirms 7 gadiem
Skatāma, rezultatīva spēle! Lepnums par Latvijas izlasi!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-19 21:50, pirms 7 gadiem
Tas stulbais pajolis fanotajs tagad ies HMB pēdās un piesārņos katru rakstu ar saviem izkārnījumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 21:51, pirms 7 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Skaisti, bet nesafanosimies. Ja spēle būtu Lietuvā, pirmais puslaiks būtu beidzies ar citu rezultātu... Prozit!
nu mož ne ar +13, bet mož arī ne ar mīnusiem baigajiem. Pie jebkura rezultāta komandas spēlē citādi, pie +13 mūsējiem ar bija kritums. Ir kritumi un kāpumi, man vairāk patika beigas, kur leišiem pie -2 viņiem bija iniciatīva, bet mēs vienalga spējām pārlauzt - tāpat, kā pret poļiem.

  +7 [+] [-]

, 2017-08-19 21:51, pirms 7 gadiem
KP efekts - LT bija parak koncentrejusies uz KP.. Bet super! Nez ka LT jutas kad uz laukuma bija 5 letini, kuri var iemest 3p ar aizvertam acim (speles beigas)..

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:51, pirms 7 gadiem
belo31 rakstīja: stiprākā bija 2009.gadā kad kambala visiem deva štangā
Porzē tagad ir tik kruts kā 2 Kambalas kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2017-08-19 21:52, pirms 7 gadiem
Gaidam rīt KP vēdara bildes ar Jonasa elkoņu zilumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-08-19 21:53, pirms 7 gadiem
Davis loti patika

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:53, pirms 7 gadiem
Y
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bczal

  +4 [+] [-]

, 2017-08-19 21:54, pirms 7 gadiem
Latvijas izlasei tiešām ir liels potenciāls

  +7 [+] [-]

, 2017-08-19 21:55, pirms 7 gadiem
un vēl KP neparādīja savu labāko spēli

  +5 [+] [-]

, 2017-08-19 21:55, pirms 7 gadiem
patīkamais - Lietuvu vienmēr patīkami uzvarēt, brīžiem labs sniegums, jābūt pārliecībai.

bet - ieguvēji būs tie, kuri no šīs spēles izdarīs pareizos secinājumus un būs augstāk EČ 2017, cerība ir laba!

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:56, pirms 7 gadiem
T

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:56, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Cerams Porziņģis tik vāji vairs nespēlēs!
jā viņam šodien nekrita, bet jāsaprot arī viņa nozīmīgā loma uz to, ka gan poļi, gan leiši kā apsēsti visu laiku pievērš uzmanību viņam, bet galīgi aizmirst par mūsu Dāvi Bertānu (San Antonio Spurs), topošo Orlando Magic spēlētāju Jāni Timmu un Dairi Bertānu kā arī Strēlnieku un Šmitu.
Ir jāsaprot, ka visā EC galvenā pretinieku uzmanība tiks pievērsta tieši Porziņģim un tas atbrīvo rokas pārējiem mūsu izlases spēlētājiem.
Lietuva bija pārāk smagnēja priekš mūsu ātrajiem spēlētājiem - Valančūns kā tanks spieda uz grozu, bet tas ir pārāk lēni un mazefektīvi, lai tas spētu izmainīt spēles gaitu leišiem par labu.
Domāju, ka Porziņģim būs daudz vieglāk spēlēt kad izlasei pievienosies Pasečņiks, jo būs vēl viens garais spēlētājs, kas ļaus brīvāk spēlēt Porziņģim, kas pašlaik iznes visu cīnu zem groza uz saviem pleciem (ļoti šodien palīdzēja Timma cīņā zem groza).

  +9 [+] [-]

, 2017-08-19 21:56, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Neciesu jus ZIRGA GALVAS!!
Visiem uzmanību! Šis ir trollis, kurš nav no Lietuvas!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:56, pirms 7 gadiem
Kaut arī Porziņģim pašām šī nebija labākā spēle, tik un tā uz laukuma viņš bija viens no labākajiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:56, pirms 7 gadiem
djimanti rakstīja: A, kas ar Ojāru Siliņu?
Ārstējas.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:57, pirms 7 gadiem
Rai4a rakstīja: KP efekts - LT bija parak koncentrejusies uz KP.. Bet super! Nez ka LT jutas kad uz laukuma bija 5 letini, kuri var iemest 3p ar aizvertam acim (speles beigas)..
Nu Dāvi ar diezgan sāka sargāt, kad viņš sāka mest.
Čaļi vēl augs, ne Porziņģim un domāju arī ne Dāvim, ja tfu tfu tfu nav savainojumu šie vēl nav griesti... vai tam pašam Šmitam.

Dāvis izmeta bezmaz vai trešdaļu no Latvijas truļiem, bet nu tomēr lieliski šodien nokapāja un beigās bija pelnījis pakarāties pie groza, kaut Porziņģis uz to cerēja. Nu nekas... Kristapam rīt gan jau būs iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:57, pirms 7 gadiem
nepatīkamais - LBS primārais iekāst vairāk naudu. redzam, ka Latvijas fani spēj piepildīt Arēnu pat pārbaudes spēlē par lielu naudu. bet LBS tam neticēja un uz EC 2015 notirgoja biļetes leišiem, lai tie vairāk atbrauktu.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-19 21:58, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: nepatīkamais - LBS primārais iekāst vairāk naudu. redzam, ka Latvijas fani spēj piepildīt Arēnu pat pārbaudes spēlē par lielu naudu. bet LBS tam neticēja un uz EC 2015 notirgoja biļetes leišiem, lai tie vairāk atbrauktu.
Neesi trollis?

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:58, pirms 7 gadiem
.

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:58, pirms 7 gadiem
Ambrē rakstīja: jā viņam šodien nekrita, bet jāsaprot arī viņa nozīmīgā loma uz to, ka gan poļi, gan leiši kā apsēsti visu laiku pievērš uzmanību viņam, bet galīgi aizmirst par mūsu Dāvi Bertānu (San Antonio Spurs), topošo Orlando Magic spēlētāju Jāni Timmu un Dairi Bertānu kā arī Strēlnieku un Šmitu.
Ir jāsaprot, ka visā EC galvenā pretinieku uzmanība tiks pievērsta tieši Porziņģim un tas atbrīvo rokas pārējiem mūsu izlases spēlētājiem.
Lietuva bija pārāk smagnēja priekš mūsu ātrajiem spēlētājiem - Valančūns kā tanks spieda uz grozu, bet tas ir pārāk lēni un mazefektīvi, lai tas spētu izmainīt spēles gaitu leišiem par labu.
Domāju, ka Porziņģim būs daudz vieglāk spēlēt kad izlasei pievienosies Pasečņiks, jo būs vēl viens garais spēlētājs, kas ļaus brīvāk spēlēt Porziņģim, kas pašlaik iznes visu cīnu zem groza uz saviem pleciem (ļoti šodien palīdzēja Timma cīņā zem groza).
Sevišķi tas palīdzēs Porziņģim, ja Pasečņiks NBA metīs virs 10 punkti vidēji spēlē
Ok, nez vai tā būs, bet protams mēs gribētu.

Bet tomēr prieks, ka garo trio no tās U18 izlases, kurai vajadzēja paņemt EČ, bet kura beidza 4. vietā tomēr daudz maz piepildīs (izskatās) uz viņiem liktās cerības. Žēl, ka mazajiem no tās izlases nav sanācis īsti vilkt līdzi.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-19 21:58, pirms 7 gadiem
Apsveicu visus izlases noliceejus ar muusu uzvaru.tagad ejiet un kaartiigi IZDRAAZIET sevi.
LATVIJA LABAAKIE...

  +3 [+] [-]

, 2017-08-19 21:58, pirms 7 gadiem
Skaista spele KP6 Ari labs,kadus 6-parkapumus izkartoja

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:58, pirms 7 gadiem
Gaidam čempi!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:59, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Neciesu jus ZIRGA GALVAS!!
vecīt, tas bija slikti no tavas puses... tikai tāpēc ka zaudējāt?

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:59, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, ko tur Bergmanis vai nu kurš tas bija, tā izrunājās par negodīgo tiesāšanu latviešiem pa labu. Leiši mauca sodus un dabūja ko pelnījuši. Tiesāja uz abām pusēm līdzīgi.

Par pašu spēli - mūsējie kontrolēja visu cīņas gaitu un likumsakarīgi vinēja. Ja kāds te bļaustās par to, ka beigās iekrita - bullshit. Līderi tika ilgi atpūtināti un beigās bija svaigāki par leišiem un uz tā reķina arī paņēma. Likumsakarīgs rezultāts un tāda līmeņa izlases kā leiši mūsējiem ir jāņem. Ja paskatīsaties, kas leišiem ir - sapratīsiet, ka nekādi vēsturiskie nopelni nemaina situāciju, ka viņi šobrīd ir švakāki. Neesmu ne pārfanojies, ne ko, bet ar tādu sastāvu ir jācīnās par medaļām un jāāizmirst tas, ka pirms tam neesam bijuši tuvumā... arī tiem pašiem leišiem. Grupā tikai serbi ir mūsu līmeņa - pārējie jāuzvar.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:59, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Tik pat likumsakarīgi kā regulārie pērieni lemberdzēniem pavasarī.
Tu esi kā uzkāries dators. Tikpat bremzēts un stulbs.

     [+] [-]

, 2017-08-19 21:59, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Neciesu jus ZIRGA GALVAS!!
ats.kaa sev labaak

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 21:59, pirms 7 gadiem
Tiesneši pavilka Latviešus. Pārbaudes spēlēs tā varbūt nevajadzētu darīt. Jo EČ būs daudzi strīdīgu tiesnešu lēmumi kas būs mums par sliktu.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:00, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: vecīt, tas bija slikti no tavas puses... tikai tāpēc ka zaudējāt?
Tikai tāpēc, ka nav lietuvietis!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:00, pirms 7 gadiem
KP pašam nekrita, bet nu piezīmes pret viņu leiši gan sapelnīja ļoti daudz
Slēpts komentārs: Ha-ha

  -2 [+] [-]

, 2017-08-19 22:00, pirms 7 gadiem
kas ir sliktāk, leitis, vai zirga galva?

  +3 [+] [-]

, 2017-08-19 22:00, pirms 7 gadiem
Pārbaudes spēle ir tikai pārbaudes spēle bet tik un tā patīkami - jo lietuvieši ir lietuvieši. Mūsējie malači. Cerams šī spēle mūsējiem iedos garīgu dopingu lai jau labi startētu EČ.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:01, pirms 7 gadiem
Vai vispar bija kada izspele uz Porzingi?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:01, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: ohh, vēl Šmitam un Pasečņikam paaugties bišķi... tas pats Porzinģis vēl progresēs, cita lieta vai mēs dabūsim vēl viņu uz izlasi. Tam pašam Timmam un Dāvim tikai 25 vēl. Šis sastāvs vēl var spēlēt šādā līmenī vairākus Eurobasket - pēc tam jau redzēsim kas tur no jaunatnes nāks klāt.
Te ir jāatceras viena būtiska lieta, EČ pēc šī būs tikai ik pa 4 gadiem! Tātad nākamais EČ būs tikai 2021 gadā!

Vai mēs tiksim uz PK? Tas jau būs atkarīgs no tiem spēlētājiem kas nespēlēs ULEB rīkotajos turnīros (Eirolīgā un ULEB kausā)!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:01, pirms 7 gadiem
es domāju ka leitis nav nekāds lamu vārds bet zirga galva tas izklausās sliktāk

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:02, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: es domāju ka leitis nav nekāds lamu vārds bet zirga galva tas izklausās sliktāk
Cik tev maksā nedēļā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:02, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Cik tev maksā nedēļā?
kāds sakars? man neviens neko nemaksā

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:03, pirms 7 gadiem
Kas ar Janičenoku? Viņš tiks uz Stambulu? bagijs tak neņem izlasē veterānus ja nevar nodrošināt tiem spēles laiku un ar šo attaisnojumu tika atšūti Bērzs un Freimanis, bet Janičenoks vispār laukumā pat netiek!

Ja Kristapam bija trauma tad varēja viņa vietā pieteikt to pašu Gromovu, citādi Bagijs iet pret saviem principiem!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-19 22:03, pirms 7 gadiem
prieks, ka gandrīz visos rādītājos pārspējām Lietuvu

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:04, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: kāds sakars? man neviens neko nemaksā
Kādā sakarā tad vispār raksti!
To komentāru nerakstīja lietuvietis!

  +6 [+] [-]

, 2017-08-19 22:04, pirms 7 gadiem
Ha-ha rakstīja: Šmits nekāds................
Šmits ir pat negaidīti labs.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:04, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Visiem uzmanību! Šis ir trollis, kurš nav no Lietuvas!
kā var zināt ka nav?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:04, pirms 7 gadiem
edgarjans rakstīja: Vai vispar bija kada izspele uz Porzingi?
'Pikenrols uz KP šodien tiešām bija ļoti slikts,bet pats ar šausmīgi bumbas kustību rāva nost ar iso basi

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:05, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Kādā sakarā tad vispār raksti!
To komentāru nerakstīja lietuvietis!
nu, es tad laikam neesmu tik gudrs kā jūs kas zin no kurienes kurš raksta. lai nu tā būtu jo es arī nedomāju ka leitis rakstītu ko tādu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:06, pirms 7 gadiem
Delfi.lt komentāri+autotranslate=rullē
.....
Milaknis mājas atvargo
.....
Highlander pārāk bezsamaņā met met.
.....
Berzt latviešus lietuviešiem, kā bērni.
.....
Latvieši laimi viņiem, jo ​​degvīns ir lētāk un gudrāki valdība
.....
Man ir aizdomas, ka Braliukai isspardys ēzeļi lietuviešiem.
.....
Suda Mala protams. Tikai Motiejūnas dusmīgs. Un tiesnesis Latvijas pusi Losi

utt.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:07, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: nu, es tad laikam neesmu tik gudrs kā jūs kas zin no kurienes kurš raksta. lai nu tā būtu jo es arī nedomāju ka leitis rakstītu ko tādu
Lietuvietis ienāca portālā un viņu atkoda!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:08, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: Nesaprotu, ko tur Bergmanis vai nu kurš tas bija, tā izrunājās par negodīgo tiesāšanu latviešiem pa labu. Leiši mauca sodus un dabūja ko pelnījuši. Tiesāja uz abām pusēm līdzīgi.

Par pašu spēli - mūsējie kontrolēja visu cīņas gaitu un likumsakarīgi vinēja. Ja kāds te bļaustās par to, ka beigās iekrita - bullshit. Līderi tika ilgi atpūtināti un beigās bija svaigāki par leišiem un uz tā reķina arī paņēma. Likumsakarīgs rezultāts un tāda līmeņa izlases kā leiši mūsējiem ir jāņem. Ja paskatīsaties, kas leišiem ir - sapratīsiet, ka nekādi vēsturiskie nopelni nemaina situāciju, ka viņi šobrīd ir švakāki. Neesmu ne pārfanojies, ne ko, bet ar tādu sastāvu ir jācīnās par medaļām un jāāizmirst tas, ka pirms tam neesam bijuši tuvumā... arī tiem pašiem leišiem. Grupā tikai serbi ir mūsu līmeņa - pārējie jāuzvar.
nu nezinu, nezinu... sastāvs leišiem tāpat ir līdzvērtīgāks, ja pat varbūt kopumā vairs tie vārdi vairs nebūs tādi kā bija. Jā, no starta sastāva Kalnietis, Mačulis un Milaknis jau ir pārsoļojuši 30 gadu sliekni, jā Valančūns nav un nebūs labāks par Porziņģi nekad un arī Motejūnam ir lejupejoša karjeras trajektorija... Tomēr kopumā izvēles iespējas tur ir plašākas, es par garo galu pat īpaši nesatraucos, jo tur Šmits un Pasečņiks vēl ar būs labāki, bet mums tagad jāskatās kur mums būs atbilstošas klases mazie?? Kur mums ir Lekavičus jaunais ekvivalents piemēram?

Protams, ja Porziņģis kļūs par otru Novicki ziedu gados un brauks uz izlasi, tad var būt ļoti labi ilgākā periodā.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:08, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Dusk Tu Bybi!Eik miegoti AVINE Tu.Slysk po lapais Gaidy!Kai suprasi Lietuviska kalba tai paduok man zinute Asile.Ir dabar slysk po lapais Pydare!!
Kur Lietuvos pergale?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:09, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kas tad nu par brīnumiem, sanāk, ka LV prot mērkaķoties labāk par LT?
Vot galīgi nebiju gaidījis ka lettiņi par leišiem labāk mērkaķosies....

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:10, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: 'Pikenrols uz KP šodien tiešām bija ļoti slikts,bet pats ar šausmīgi bumbas kustību rāva nost ar iso basi
jup, man ar tā likās + aizsardzībā lielākoties pat roku pacelt nevarēja vai zaudēja ātrumā

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:10, pirms 7 gadiem
individuālie punkti un 3p šāvieni lieliski.

kāds ekspertu vērtējums - vai bija redzamas stabilas iespēlētas kombinācijas?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:12, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kāds ekspertu vērtējums - vai bija redzamas stabilas iespēlētas kombinācijas?
Strēlnieks un Timma bišķi uz to strādā, Porziņģis gan jau ar šo to cenšas, bet šodien nesanāca. Par pārējiem nez...

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:13, pirms 7 gadiem
Laikam pirmā reize, kad pret Lietuvu spēlējām no spēka pozīcijām. Super, ka ir džeki ar nerviem, kuri var nokārtot spēles beigas.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:13, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Te ir jāatceras viena būtiska lieta, EČ pēc šī būs tikai ik pa 4 gadiem! Tātad nākamais EČ būs tikai 2021 gadā!

Vai mēs tiksim uz PK? Tas jau būs atkarīgs no tiem spēlētājiem kas nespēlēs ULEB rīkotajos turnīros (Eirolīgā un ULEB kausā)!
Gaidāmās sezonas ULEB kausa spēlētāji būs pieejami izlasēm.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:13, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jādomā ka Linas Kleiza noskatoties šo spēli būs sapratis ka Latvijas izlase nav tikai K Porziņgis tas ir pats labākais ko parādīja šī spēle!
tāpat kā viņu izlase nevar būt tikai Valančūns

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:14, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: Nesaprotu, ko tur Bergmanis vai nu kurš tas bija, tā izrunājās par negodīgo tiesāšanu latviešiem pa labu. Leiši mauca sodus un dabūja ko pelnījuši. Tiesāja uz abām pusēm līdzīgi.

Par pašu spēli - mūsējie kontrolēja visu cīņas gaitu un likumsakarīgi vinēja. Ja kāds te bļaustās par to, ka beigās iekrita - bullshit. Līderi tika ilgi atpūtināti un beigās bija svaigāki par leišiem un uz tā reķina arī paņēma. Likumsakarīgs rezultāts un tāda līmeņa izlases kā leiši mūsējiem ir jāņem. Ja paskatīsaties, kas leišiem ir - sapratīsiet, ka nekādi vēsturiskie nopelni nemaina situāciju, ka viņi šobrīd ir švakāki. Neesmu ne pārfanojies, ne ko, bet ar tādu sastāvu ir jācīnās par medaļām un jāāizmirst tas, ka pirms tam neesam bijuši tuvumā... arī tiem pašiem leišiem. Grupā tikai serbi ir mūsu līmeņa - pārējie jāuzvar.
Tāda līmeņa izlases kā leiši mūsējiem ir jāņem? Kāda līmeņa? Tu neesi nedaudz pārpūlējies?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:14, pirms 7 gadiem
R.Freimanim lielisks tvīts, paldies Roli - lai Tev veicas!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:15, pirms 7 gadiem
Vispār jau garie spēlētāji vieni nevar nokārtot spēles!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:16, pirms 7 gadiem
Visa komanda labākie!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:17, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Visiem uzmanību! Šis ir trollis, kurš nav no Lietuvas!
Redzi.Jus esiet taa "apaudzejusies"ar KRIEVIEM ka tagad visus par trolliem uzskatiet😆Es Vatņikus ciest nevaru.Un labak noslikstu nekaa VATŅIKS mani izglabj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-08-19 22:18, pirms 7 gadiem
Dāvis parādīja, ka arī ir pelnījis tikt saukts par NBA spēlmani, arī pārējie nospēlēja labi. Vienīgi, ka šāda spēle sagadījās pret vāji spēlējošajiem lietuviešiem - ja kāda labāka izlase arī spēs neitralizēt Podriņķi, var sanākt škrobe

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:19, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Sanak ar pusspeku pargajam paari!!!
Protams ka ar pusspeku😅Ar otro sastaavu😅😅Pedarast TU.Eiropas CEMPII TU taadu otro sastavu redzesi,ka pec grupu turnira gaidisi lidostaa savu RIŽO KARAVAANU😆

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:19, pirms 7 gadiem
vitax rakstīja: Laikam pirmā reize, kad pret Lietuvu spēlējām no spēka pozīcijām.
vēl ne - ekspertu vērtējumā Lietuva 5.vieta - Latvijas 11.vieta.
tātad cīņā pat 1/4F mums jāizslēdz kāds lielāks favorīts ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:23, pirms 7 gadiem
Autor, vai tiešām KP gandrīz triple double? 16 punkti, 10 reboundi, 9 piespēles?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:24, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: vēl ne - ekspertu vērtējumā Lietuva 5.vieta - Latvijas 11.vieta.
tātad cīņā pat 1/4F mums jāizslēdz kāds lielāks favorīts ..
Eksperti ir tikai tie, kas ar prognozēm pelna naudu! Pārējie nav eksperti, bet savas jomas speciālisti vai apskatnieki!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:24, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: tāpat kā viņu izlase nevar būt tikai Valančūns
Lietuva nekad nav bijusi viena spēlētāja komanda, pat ne Saboņa vecāka ziedu laikos, tur pakārt vienmēr bijuši citi augstas klases basketbolisti!

Mūsējiem tāda izlase briest, bet loģiski ka leitis kura valstī basketbols ir otrā reliģija negrib saprast to ka lielās izlases nākotne Latvijā ir spožāka!

Vienīgi kas nāks aiz lielās izlases, jo tur spēlētāji mūzām nespēlēs, tur atkal leišiem izskatās tas skats labāks, mūsējiem U izlasēs ar talantiem ir maigi sakot pašvaki!

Mums jau tagad izlasē fatāli trūkst 1 un 2 numura pozīciju spēlētāji lai Dairim un Strēlniekam nav tāda slodze, tur ir ļooti dziļa bedre un tuvākās rezerves aŗi neko labu nesola! Ok tagad Blūms tur kko var piesegt un Timma, bet bail iedomāties kas notiks ar izlasi ja Strēlnieks (tfu tfu tfu) satraumēsies!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:25, pirms 7 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Autor, vai tiešām KP gandrīz triple double? 16 punkti, 10 reboundi, 9 piespēles?
Šis autors pie triple double pieslēdz klāt gan jau ka arī izprovocētās piezīmes!

Zinot Noviku tas nebūtu brīnums!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-19 22:26, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: kas tu pa mufilu no zhopas izlidis???
Sliidi zem lapaam Izjaatais GAILI😉

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:27, pirms 7 gadiem
Komentētāji kko teica ka esot spēlēs ar Čehiem atceltas.. kāds zin kko sīkāk?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:28, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Komentētāji kko teica ka esot spēlēs ar Čehiem atceltas.. kāds zin kko sīkāk?
Spēle aiz slēgtām durvīm atcelta, jo čehi atteikuši, bet 4dien būs spēle pret čehiem ar skatītājiem

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:28, pirms 7 gadiem
Nez ,ko tagad var izlasīt Lietuvas saitos ? Droši vien min neobjektīvo tiesāšanu , latviešu pietēlošanu un vēl visādas ņepruhas.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 22:29, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nez ,ko tagad var izlasīt Lietuvas saitos ? Droši vien min neobjektīvo tiesāšanu , latviešu pietēlošanu un vēl visādas ņepruhas.
It kā mēs būtu ar ko labāki šajā ziņā

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:30, pirms 7 gadiem
Atradu info LBS lapā:

Rīt spēles ar Rumāniju, otrdien Kijevā ar Ukrainu un 4dien Arēnā ar Čehiju būs atklātā spēle, izrādās Čehi ir atteikušies no otrās spēles ar LV kas bija domāta kā spēle bez skatītājiem!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:30, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: It kā mēs būtu ar ko labāki šajā ziņā
Bet protams - brāļu tautas vien tik esam.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:31, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Mums jau tagad izlasē fatāli trūkst 1 un 2 numura pozīciju spēlētāji lai Dairim un Strēlniekam nav tāda slodze, tur ir ļooti dziļa bedre un tuvākās rezerves aŗi neko labu nesola! Ok tagad Blūms tur kko var piesegt un Timma, bet bail iedomāties kas notiks ar izlasi ja Strēlnieks (tfu tfu tfu) satraumēsies!
vo vp, kādreiz trūka garo, tagad vajag rezerves pie mazajiem džekiem... un nezinu vai Aigars Šķēle no Ventspils būs glābējs, kad Lekavičus būs Panathinaikos līderis

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:31, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Lietuva nekad nav bijusi viena spēlētāja komanda, pat ne Saboņa vecāka ziedu laikos, tur pakārt vienmēr bijuši citi augstas klases basketbolisti!

Mūsējiem tāda izlase briest, bet loģiski ka leitis kura valstī basketbols ir otrā reliģija negrib saprast to ka lielās izlases nākotne Latvijā ir spožāka!

Vienīgi kas nāks aiz lielās izlases, jo tur spēlētāji mūzām nespēlēs, tur atkal leišiem izskatās tas skats labāks, mūsējiem U izlasēs ar talantiem ir maigi sakot pašvaki!

Mums jau tagad izlasē fatāli trūkst 1 un 2 numura pozīciju spēlētāji lai Dairim un Strēlniekam nav tāda slodze, tur ir ļooti dziļa bedre un tuvākās rezerves aŗi neko labu nesola! Ok tagad Blūms tur kko var piesegt un Timma, bet bail iedomāties kas notiks ar izlasi ja Strēlnieks (tfu tfu tfu) satraumēsies!
No jaunajiem, aug Rihards Lomažs. Būs labs lietaskoks, ja traumas netraucēs.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 22:31, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: vo vp, kādreiz trūka garo, tagad vajag rezerves pie mazajiem džekiem... un nezinu vai Aigars Šķēle no Ventspils būs glābējs, kad Lekavičus būs Panathinaikos līderis
Jau šodien Šķēle krita ārā

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 22:32, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Bet protams - brāļu tautas vien tik esam.
Kkā neatceros ka kopš neatkarības atgūšanas (90to gadu sākumā kad visa Baltija bija ka viens vesels) esam baigi brāļojušies ar leišiem un te es nedomāju tikai basketbolu!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-19 22:32, pirms 7 gadiem
Spēle ok kkas tāds bija gaidāms... Nesaprotu Porziņģa vai kāda cita spēlētāja nolikšanu.... Bija skaidrs ka Porziņģim neļaus spēlēt,bet tas paver brīvākas rokas citiem... Galvenais lai paliek uz zemes un veiksmi čempī... Daļai komentētāju gan vaidzētu mazliet morāli atīstīties...

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:32, pirms 7 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Autor, vai tiešām KP gandrīz triple double? 16 punkti, 10 reboundi, 9 piespēles?
9 izprovicētas piezīmes es sapratu

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:32, pirms 7 gadiem
Prieks par uzvaru, bet varēja ko labāku ar tiesāšanu izdomāt, taču kopumā skats pozitīvs ir, tik jāsāk domāt, ko darīsim aizsardzībā, ja pretinieks regulāri liks KP spēlēt postā aizsardzībā

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:34, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: No jaunajiem, aug Rihards Lomažs. Būs labs lietaskoks, ja traumas netraucēs.
ir jau vēl citi, tas pats Vecvagars, ja traumas nebūs atstājušas nopietnu iespaidu, vai tagad Liepājā esošais Leimanis, tikai pamainot savu līmeni būs nopietns kandidāts utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:35, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: No jaunajiem, aug Rihards Lomažs. Būs labs lietaskoks, ja traumas netraucēs.
nu cerams, ka būs Pasečņika variants, t.i. pēc ilgstoša ''WTF is happening with him'' beidzot aizies visa spēle un karjera kur augstāk.
Ā nu ok, jā - mūžīgi perspektīvais Vecvagars.
Leimanis? Stipri šaubos... Cik esmu redzējis, kā viņu papresē Eiropas līmenī, tā viņš apjūk un viss cauri.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jau šodien Šķēle krita ārā
Loģiski, viņš nebija ilgi spēlējis tak!

Liekie būs Ausējs, Gromovs un visticamāk ka Gražulis! Ja Siliņš būs gatavs tad viņš toč brauks, ja nē tad brauks vai nu Gromovs vai Gražulis!

Jautājums vienīgi - kas vainas Janičenokam un vai viņš maz ir vajadzīgs izlasei? Grūti viņam dabūt kkādas minūtes un lomu, Bagijs tak teica ka neņems izlasē veterānus ja nevar tiem garantēt spēles laiku!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:37, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kkā neatceros ka kopš neatkarības atgūšanas (90to gadu sākumā kad visa Baltija bija ka viens vesels) esam baigi brāļojušies ar leišiem un te es nedomāju tikai basketbolu!
Abi ar leišiem esam vienā baltu valodu saimē ,tās arī saista vairāk nekā ar igauņiem ,kuriem vairāk sapass ar somiem.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:38, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Loģiski, viņš nebija ilgi spēlējis tak!

Liekie būs Ausējs, Gromovs un visticamāk ka Gražulis! Ja Siliņš būs gatavs tad viņš toč brauks, ja brauks vai nu Gromovs vai Gražulis!

Jautājums vienīgi - kas vainas Janičenokam un vai viņš maz ir vajadzīgs izlasei? Grūti viņam dabūt kkādas minūtes un lomu, Bagijs tak teica ka neņems izlasē veterānus ja nevar tiem garantēt spēles laiku!
Tā viņš neteica, Janičenoka gadījumā ir tā, ka viņš lielas minūtes neprasa, kā tas ir ar Freimi utt. Taču šķiet, ka garais būs jāņem...Kas saistās ar Šķēli, tad tas nav nespēlēšanas dēļ, viņa kļūdas pārbaudes spēlēs ir tās pašas, kas sezonas otrajā pusē Ventspilī, nezinu, kas ar viņu noticis ir

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:38, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Eksperti ir tikai tie, kas ar prognozēm pelna naudu! Pārējie nav eksperti, bet savas jomas speciālisti vai apskatnieki!
nuja, bukmeikeri

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:39, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Abi ar leišiem esam vienā baltu valodu saimē ,tās arī saista vairāk nekā ar igauņiem ,kuriem vairāk sapass ar somiem.
Igauņi tomēr lēnīgāki, kā jau ziemeļtautas (lai gan mūs arī tur pieskaita) starp citu, agrāk bija doma veidot basketbola līgu kopā ar viņiem, un uz esošo naudas problēmu fona, kas valda LBL, to atkal pacelt varētu

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Prieks par uzvaru, bet varēja ko labāku ar tiesāšanu izdomāt, taču kopumā skats pozitīvs ir, tik jāsāk domāt, ko darīsim aizsardzībā, ja pretinieks regulāri liks KP spēlēt postā aizsardzībā
Huuuuu..Tomeer seit arii ir cilveeki kas saprot kko no basketbola😆Respect Tev.Tik iestasti to vel Reņğiniekiem

  +2 [+] [-]

, 2017-08-19 22:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Igauņi tomēr lēnīgāki, kā jau ziemeļtautas (lai gan mūs arī tur pieskaita) starp citu, agrāk bija doma veidot basketbola līgu kopā ar viņiem, un uz esošo naudas problēmu fona, kas valda LBL, to atkal pacelt varētu
Nu un ar savu ''lēnīgumu'' viņi daudzkur paskrējuši ,mums ar leišiem,garām.Bet tas tā -atkāpei ,uz basi tas neattiecas.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:43, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet bibīti? Puņķi un asaras?DD

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:44, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Huuuuu..Tomeer seit arii ir cilveeki kas saprot kko no basketbola😆Respect Tev.Tik iestasti to vel Reņğiniekiem
Viskas gerai

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:44, pirms 7 gadiem
Timma teica, ka svētdien būs vīlies par faniem (jo nebūs tik pilna Arēna)

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:45, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vai tagad Liepājā esošais Leimanis, tikai pamainot savu līmeni būs nopietns kandidāts utt.
nesapratu, precizē - kā Leimanis varētu pamainīt savu līmeni?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:46, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Timma teica, ka svētdien būs vīlies par faniem (jo nebūs tik pilna Arēna)
LBS jau īsti nemaz nereklamēja spēli ar Rumāniju, tikai to vien dzirdēja - Lietuva, Lietuva un velreiz Lietuva, bet to ka nākamajā dienā būs spēle ar Rumāniju to noteikti daudzi uzzināja tikai pēdējās dienās!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:46, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viskas gerai
Aciu kad supranti kazka is krepsinio😊Malacius Tu.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:46, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Igauņi tomēr lēnīgāki, kā jau ziemeļtautas (lai gan mūs arī tur pieskaita) starp citu, agrāk bija doma veidot basketbola līgu kopā ar viņiem, un uz esošo naudas problēmu fona, kas valda LBL, to atkal pacelt varētu
Ar ko lēnīgāki? Drīzāk latvieši šobrīd ir tādi lēnīgi. Ne pis.ēji, ne karognesēji. Galvenais nozagt savējiem un par to priecāties.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:47, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu un ar savu ''lēnīgumu'' viņi daudzkur paskrējuši ,mums ar leišiem,garām.Bet tas tā -atkāpei ,uz basi tas neattiecas.
es domāju, ka tur liela nozīme ir kultūras sakariem un regulārajiem 2,5 stundu prāmjiem ar Helsinkiem vairāk kā jebkam citam.
Ja Rīga būtu pusstundas brauciena ar auto attālumā no Berlīnes, tad mēs dzīvotu ļoti jo ļoti labi. Ir svarīgi arī kas tev ir kaimiņos.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:47, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: LBS jau īsti nemaz nereklamēja spēli ar Rumāniju, tikai to vien dzirdēja - Lietuva, Lietuva un velreiz Lietuva, bet to ka nākamajā dienā būs spēle ar Rumāniju to noteikti daudzi uzzināja tikai pēdējās dienās!
Tie, kuri ikdienā neinteresējas par basi, nezināja

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:48, pirms 7 gadiem
Skrabars rakstīja: Kā Tev iet bibīti? Puņķi un asaras?DD
Why??Rezultats bus EČ!Sodien Latvija nespeleja cik labi,CIK LIETUVA SLIKTI.Taa ir?!Va ne?Pret Serbiem un tt jums PIDETS😆
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:51, pirms 7 gadiem
Bibi, tu kurā kaktā raudi?)

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:51, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es domāju, ka tur liela nozīme ir kultūras sakariem un regulārajiem 2,5 stundu prāmjiem ar Helsinkiem vairāk kā jebkam citam.
Ja Rīga būtu pusstundas brauciena ar auto attālumā no Berlīnes, tad mēs dzīvotu ļoti jo ļoti labi. Ir svarīgi arī kas tev ir kaimiņos.
Nu, pagaidi. Kāds kultūrai sakars, piemēram, ar futenes, roķenes un voleja līmeņa krišanos Latvijā pretstatā Igaunijai? Kāpēc "lēnie" igauņi grib un var izdarīt (kādi stadioni, viesnīcas, u.c.), bet latvieši, tik zog otkatos un uz kvalitātes rēķina?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:51, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: nesapratu, precizē - kā Leimanis varētu pamainīt savu līmeni?
Viņa aģentam vajadzēja meklēt spēcīgāku klubu, jā Liepājā tiks, bet varbūt uz ārzemēm vajadzēja pamēģināt

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:51, pirms 7 gadiem
Nu no Serbiem jūs arī ierīsiet!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:52, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: taisos uz vecrigu ko jus mazas?
mes norejom nugalet!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:52, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ar ko lēnīgāki? Drīzāk latvieši šobrīd ir tādi lēnīgi. Ne pis.ēji, ne karognesēji. Galvenais nozagt savējiem un par to priecāties.
Ne sliktā ziņā lēnīgāki, viņi vairāk izsver savus lēmumus utt.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņa aģentam vajadzēja meklēt spēcīgāku klubu, jā Liepājā tiks, bet varbūt uz ārzemēm vajadzēja pamēģināt
es vispār neizskatu Liepājas, Valmieru vai Baronu špīlerus kā potenciālos LV izlases līderus. Ja tu nemet VEF vai Ventspils sastāvā LBL pie 10 punkti spēlē vai VTB/Eirokausā kaut 7, tad tu neesi vēl nopietns basketbolis, lai būtu jēga par tevi runāt.
Salīdzinājumam Peiners grieķu līgā vidēji meta 10.5 un kaut kādus tur padsmit vai nu pret Oly vai PAO, spēlējot grieķu 5. klubā un viņu joprojām par lūzeri daudzi uzskata, kamēr te tiek cilāti Leimaņi un kas tur vēl...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:54, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es domāju, ka tur liela nozīme ir kultūras sakariem un regulārajiem 2,5 stundu prāmjiem ar Helsinkiem vairāk kā jebkam citam.
Ja Rīga būtu pusstundas brauciena ar auto attālumā no Berlīnes, tad mēs dzīvotu ļoti jo ļoti labi. Ir svarīgi arī kas tev ir kaimiņos.
Es pat teiktu,ka taisnība par tiem kaimiņiem,jo ja viens no tiem te nebūtu ieklīdis ar savām utīm kažokā ,uz 70 gadiem,tad mēs nedzīvotu sūdīgāk kā vācieši. Vai ne tā?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņa aģentam vajadzēja meklēt spēcīgāku klubu, jā Liepājā tiks, bet varbūt uz ārzemēm vajadzēja pamēģināt
Uz ACB vajadzēja iet

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 22:54, pirms 7 gadiem
Skrabars rakstīja: Bibi, tu kurā kaktā raudi?)
Es??Kapeec jaaraud?Vienigi varbut tapeec,ka Tavs Tevs Tavai Matei kadus 7grudienus mazak iecirta,lai Tu daydz maz normals piedzimtu😆Savadak tads RIŽS ar LIELAAM AUSIM,esi padevies😆LOH TU😗

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:54, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nu, pagaidi. Kāds kultūrai sakars, piemēram, ar futenes, roķenes un voleja līmeņa krišanos Latvijā pretstatā Igaunijai? Kāpēc "lēnie" igauņi grib un var izdarīt (kādi stadioni, viesnīcas, u.c.), bet latvieši, tik zog otkatos un uz kvalitātes rēķina?
Iebildīšu, nesaku, ka nav zagšanas, bet pašam ir nācies pieredzēt, ka problēmas ir tās, ka nav piemērotu speciālistu un otrs ir tas, ka baidās no atbildības....Profesionāļu trūkums noved pie tā, ka nauda tiek izlietota neefektīvi + tā domāšana uz konkursiem, ka jāņem lētākais variants arī ir galīgās auzas

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:55, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ne sliktā ziņā lēnīgāki, viņi vairāk izsver savus lēmumus utt.
Nu, nezinu. Paskat, cik jau ilgi Latvija izsver skolu reformu, medicīnas apdrošināšanu, online vēlēšanas, pašvaldību reformu, un tā es varētu visu vakaru Tev saukt, ko latvieši gadu gadiem izsver, bet "lēnīgie" igauņi, 1 reizi piesēdās pie galda, izrunājās un pieņēma lēmumu.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:56, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Es??Kapeec jaaraud?Vienigi varbut tapeec,ka Tavs Tevs Tavai Matei kadus 7grudienus mazak iecirta,lai Tu daydz maz normals piedzimtu😆Savadak tads RIŽS ar LIELAAM AUSIM,esi padevies😆LOH TU😗
Galbut pakaks?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz ACB vajadzēja iet
saprotu, ka visticamāk kā sarkasmu domāji, bet uz lejasgala kā otrais pg pat tikt varbūt varētu, jo pirms tam Liepājā laba sezona un praktiski visās spēlēs, kad iekš BKV parādījās arī labi izskatījās

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:57, pirms 7 gadiem
Skrabars rakstīja: Bibi, tu kurā kaktā raudi?)
Mes Serbus jau loooti daudz reizes esam vinnejusi.Pederast!

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: saprotu, ka visticamāk kā sarkasmu domāji, bet uz lejasgala kā otrais pg pat tikt varbūt varētu, jo pirms tam Liepājā laba sezona un praktiski visās spēlēs, kad iekš BKV parādījās arī labi izskatījās
Neesmu pārliecināts, vai viņš par tādu Lejasmeieru ir labāks

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iebildīšu, nesaku, ka nav zagšanas, bet pašam ir nācies pieredzēt, ka problēmas ir tās, ka nav piemērotu speciālistu un otrs ir tas, ka baidās no atbildības....Profesionāļu trūkums noved pie tā, ka nauda tiek izlietota neefektīvi + tā domāšana uz konkursiem, ka jāņem lētākais variants arī ir galīgās auzas
Vēlreiz, kas liedz to visu (likumdošanas un normatīvo aktu līmenī) novērst? Nav gribēšanas, jo duļķainā ūdenī var zagt uz nebēdu.

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:58, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nu, nezinu. Paskat, cik jau ilgi Latvija izsver skolu reformu, medicīnas apdrošināšanu, online vēlēšanas, pašvaldību reformu, un tā es varētu visu vakaru Tev saukt, ko latvieši gadu gadiem izsver, bet "lēnīgie" igauņi, 1 reizi piesēdās pie galda, izrunājās un pieņēma lēmumu.
Nu jā, viņi izsvēra un vienreiz izdarīja, kamēr mēs vienu lietu simts reizes darām, kaut vai medicīnai, vairāki uzņēmumi taisa un beigās kopā nevar savienot, vai arī taisa tik ilgi, ka tehnoloģija mainās un atkal par jaunu jāveido, tā lūk jau ir tā neprofesionalitāte

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Galbut pakaks?
Ziurek pats!Gslbut ir pakaks😉Is kur Tu moki Lietuviskai?

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:58, pirms 7 gadiem
es vispār neizskatu Liepājas, Valmieru vai Baronu špīlerus kā potenciālos LV izlases līderus. Ja tu nemet VEF vai Ventspils sastāvā LBL pie 10 punkti spēlē vai VTB/Eirokausā kaut 7, tad tu neesi vēl nopietns basketbolis, lai būtu jēga par tevi runāt.
Salīdzinājumam Peiners grieķu līgā vidēji meta 10.5 un kaut kādus tur padsmit vai nu pret Oly vai PAO, spēlējot grieķu 5. klubā un viņu joprojām par lūzeri daudzi uzskata, kamēr te tiek cilāti Leimaņi un kas tur vēl...

     [+] [-]

, 2017-08-19 22:59, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu pārliecināts, vai viņš par tādu Lejasmeieru ir labāks
Cik ir nācies redzēt, tad es teiktu, ka viņam ir labāks uzbrukuma noslēgšanas arsenāls (tīri precizitāte)

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:00, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Vēlreiz, kas liedz to visu (likumdošanas un normatīvo aktu līmenī) novērst? Nav gribēšanas, jo duļķainā ūdenī var zagt uz nebēdu.
Nevis nav gribēšanas, bet reāli baidās, tas pats progresīvais nodoklis tiek ieviests ar minimālu procentu palielinājumu, jo baidās, ka lielie uzņēmēji utt. pārreģistrēsies vai aizies ēnu ekonomikā utt.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:01, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es vispār neizskatu Liepājas, Valmieru vai Baronu špīlerus kā potenciālos LV izlases līderus. Ja tu nemet VEF vai Ventspils sastāvā LBL pie 10 punkti spēlē vai VTB/Eirokausā kaut 7, tad tu neesi vēl nopietns basketbolis, lai būtu jēga par tevi runāt.
Salīdzinājumam Peiners grieķu līgā vidēji meta 10.5 un kaut kādus tur padsmit vai nu pret Oly vai PAO, spēlējot grieķu 5. klubā un viņu joprojām par lūzeri daudzi uzskata, kamēr te tiek cilāti Leimaņi un kas tur vēl...
Peiners nav lūzers, kamēr netiek par PG izmantots, ja viņu ieliek kā PG, tad viņš naturāli mokās tajā pozīcijā un nav rezultāta, piemēram, sezona Grieķijā bija diezgan labāka kā pirms tam pēdējā sezona LV un lielākā atšķirība bija pozīcija, kur viņu izmantoja

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:02, pirms 7 gadiem
We should not have to go to Latvia to play basketball
because a referee to make the wrong rules of the game to allow knocked only a Lithuanian players we always got a bad whistle only to one side by the way, why don't Olegs Latisevs referee of the match he have a great experience of the Euroleague

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu jā, viņi izsvēra un vienreiz izdarīja, kamēr mēs vienu lietu simts reizes darām, kaut vai medicīnai, vairāki uzņēmumi taisa un beigās kopā nevar savienot, vai arī taisa tik ilgi, ka tehnoloģija mainās un atkal par jaunu jāveido, tā lūk jau ir tā neprofesionalitāte
Tā ir kolektīvā bezatbildība. Neprofesionalitāte ir nekompetence. Baidos, ka bez galināšanas no šiem zagļiem valsts amatos vaļā netiksim. Kādus 10 nošaut vai pakārt, pārējiem ar to piedraudēt un savi 80-90% pirms kārtējās zagšanas padomās vai vajag zagt! Ar atlikušajiem, lai policija un pārējie bezizmeklešanas orgāni nodarbojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:06, pirms 7 gadiem
Bibi, muti ciet

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevis nav gribēšanas, bet reāli baidās, tas pats progresīvais nodoklis tiek ieviests ar minimālu procentu palielinājumu, jo baidās, ka lielie uzņēmēji utt. pārreģistrēsies vai aizies ēnu ekonomikā utt.
Ne viņi ies prom, ne pārreģistrēsies. Kamēr pelna un galīgi pie sienas nepiespiež, tikmēr sēž un strādā. Kas tad reāli ir aizgājuši? Lielās starptautiskās kompānijas, kurām jau aiziešanas placdarms ir sagatavots, jo var to atļauties.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:08, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Ziurek pats!Gslbut ir pakaks😉Is kur Tu moki Lietuviskai?
Mažas buvau ir Lietuvos programmos žurejau - TV3, LRT, LNT. Man lengvau kalbet nei rašyt

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:08, pirms 7 gadiem
Kosova - Igaunija 75:69. Žēl Maķedoniju, kuriem derēja tikai Igaunijas uzvara...

2011.g. - Maķedonijai 4.vieta EČ,
2017.g. - Maķedonija paliek pēdējā vietā savā PK pirmskvalifikācijas grupā un netiek 1. kārtā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Iebildīšu, nesaku, ka nav zagšanas, bet pašam ir nācies pieredzēt, ka problēmas ir tās, ka nav piemērotu speciālistu un otrs ir tas, ka baidās no atbildības....Profesionāļu trūkums noved pie tā, ka nauda tiek izlietota neefektīvi + tā domāšana uz konkursiem, ka jāņem lētākais variants arī ir galīgās auzas
Man ar tā šķiet, ka šobrīd lielākā problēma ir kompetences trūkums visā, kaut vai vienkārši skaidrot sabiedrībai kādus lēmumus - cik ilgi bija jāgaida piem. lai līdz sabiedrībai aizietu tas, kāpēc trankā ss.lv un pēc tam bija stostīšanās kaut kādas... Arī citi lēmumi, akcīzes celšana alkoholam vai divlitreņu aizliegšana vai visādas interesantas iniciatīvas kā slēgt tirdzniecības centrus svētdienās. Radās iespaids, ka ekonomiski neviens nezin kā to pamatot, vnk ''tā ir pie leišiem, vāciešiem, igauņiem - vajag arī mums!"

Mums pati politika ir interesanta lieta, jo šķiet, ka tajā neviens nepiedalās nekad, izņemot vienu reizi četros gados vēlēšanās. Citās valstīs (nu ok, varbūt ne tajās, kur komuņisms bija 50 gadus) ir publiskās debates, visādas pilsoņu iniciatīvas u.t.t. Nu ok, kaut kas jau notiek, bet par to nav zināms tik plašā mērogā kā citās valstīs. Un, protams, nepotisms arī, jo ja par deputātu padomniekiem tiek nolīgti radinieču dēli, tad viņi vismaz varētu pacensties twitterī nesaukt sevi vārdā ''slysts'' un darbdienas naktī nelielīties ar to, ka ir pālī kaut kādā bārā 4 no rīta...

Es domāju, ka nav vēl tik traki, ka Latvijā trūkst kompetentu cilvēku - un pat ja trūkst, tad tādi kas grib kaut ko iemācīties, to var ātri izdarīt. Bet problēma ir tā, ka īstie cilvēki netiek pieņemti īstajās pozīcijās, tiek pieņemti visādi radi un draugi, pasaules slaisti.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:08, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tā ir kolektīvā bezatbildība. Neprofesionalitāte ir nekompetence. Baidos, ka bez galināšanas no šiem zagļiem valsts amatos vaļā netiksim. Kādus 10 nošaut vai pakārt, pārējiem ar to piedraudēt un savi 80-90% pirms kārtējās zagšanas padomās vai vajag zagt! Ar atlikušajiem, lai policija un pārējie bezizmeklešanas orgāni nodarbojas.
sauc kā gribi, bet nekas nemainīsies, ja vienu nekompetentu nomainīs cits

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:09, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: zhakete mugura, visu labi, japielej muulis!
A, šlipse, šlipse? Novēmies, bet solīds!

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:10, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Man ar tā šķiet, ka šobrīd lielākā problēma ir kompetences trūkums visā, kaut vai vienkārši skaidrot sabiedrībai kādus lēmumus - cik ilgi bija jāgaida piem. lai līdz sabiedrībai aizietu tas, kāpēc trankā ss.lv un pēc tam bija stostīšanās kaut kādas... Arī citi lēmumi, akcīzes celšana alkoholam vai divlitreņu aizliegšana vai visādas interesantas iniciatīvas kā slēgt tirdzniecības centrus svētdienās. Radās iespaids, ka ekonomiski neviens nezin kā to pamatot, vnk ''tā ir pie leišiem, vāciešiem, igauņiem - vajag arī mums!"

Mums pati politika ir interesanta lieta, jo šķiet, ka tajā neviens nepiedalās nekad, izņemot vienu reizi četros gados vēlēšanās. Citās valstīs (nu ok, varbūt ne tajās, kur komuņisms bija 50 gadus) ir publiskās debates, visādas pilsoņu iniciatīvas u.t.t. Nu ok, kaut kas jau notiek, bet par to nav zināms tik plašā mērogā kā citās valstīs. Un, protams, nepotisms arī, jo ja par deputātu padomniekiem tiek nolīgti radinieču dēli, tad viņi vismaz varētu pacensties twitterī nesaukt sevi vārdā ''slysts'' un darbdienas naktī nelielīties ar to, ka ir pālī kaut kādā bārā 4 no rīta...

Es domāju, ka nav vēl tik traki, ka Latvijā trūkst kompetentu cilvēku - un pat ja trūkst, tad tādi kas grib kaut ko iemācīties, to var ātri izdarīt. Bet problēma ir tā, ka īstie cilvēki netiek pieņemti īstajās pozīcijās, tiek pieņemti visādi radi un draugi, pasaules slaisti.
Ir pietiekoši kompetenti cilvēki, tikai lieta jau tā, ka viņi ir privātajā sfērā, jo alga būs lielāka tur nekā valsts aparātā + ja tā ir politiska persona, tad vēl stress

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:11, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ne viņi ies prom, ne pārreģistrēsies. Kamēr pelna un galīgi pie sienas nepiespiež, tikmēr sēž un strādā. Kas tad reāli ir aizgājuši? Lielās starptautiskās kompānijas, kurām jau aiziešanas placdarms ir sagatavots, jo var to atļauties.
starptautiskās firmas, kas jau šeit ir, īpaši netaisās prom, jo, lai kā tas citiem būtu brīnumaini, viņiem šeit ir izdevīgi darboties

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:12, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Man ar tā šķiet, ka šobrīd lielākā problēma ir kompetences trūkums visā, kaut vai vienkārši skaidrot sabiedrībai kādus lēmumus - cik ilgi bija jāgaida piem. lai līdz sabiedrībai aizietu tas, kāpēc trankā ss.lv un pēc tam bija stostīšanās kaut kādas... Arī citi lēmumi, akcīzes celšana alkoholam vai divlitreņu aizliegšana vai visādas interesantas iniciatīvas kā slēgt tirdzniecības centrus svētdienās. Radās iespaids, ka ekonomiski neviens nezin kā to pamatot, vnk ''tā ir pie leišiem, vāciešiem, igauņiem - vajag arī mums!"

Mums pati politika ir interesanta lieta, jo šķiet, ka tajā neviens nepiedalās nekad, izņemot vienu reizi četros gados vēlēšanās. Citās valstīs (nu ok, varbūt ne tajās, kur komuņisms bija 50 gadus) ir publiskās debates, visādas pilsoņu iniciatīvas u.t.t. Nu ok, kaut kas jau notiek, bet par to nav zināms tik plašā mērogā kā citās valstīs. Un, protams, nepotisms arī, jo ja par deputātu padomniekiem tiek nolīgti radinieču dēli, tad viņi vismaz varētu pacensties twitterī nesaukt sevi vārdā ''slysts'' un darbdienas naktī nelielīties ar to, ka ir pālī kaut kādā bārā 4 no rīta...

Es domāju, ka nav vēl tik traki, ka Latvijā trūkst kompetentu cilvēku - un pat ja trūkst, tad tādi kas grib kaut ko iemācīties, to var ātri izdarīt. Bet problēma ir tā, ka īstie cilvēki netiek pieņemti īstajās pozīcijās, tiek pieņemti visādi radi un draugi, pasaules slaisti.
Arī fakts. Kamēr katrā cilvēkā nepamodīsies PILSONIS, kamēr nebūs pilsoniskās sabiedrības, tikmēr tā arī sēdēsim un gaidīsim "laimes lāci".

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:12, pirms 7 gadiem
Šķēle uz čempi galīgi nav pelnījis braukt. Pārvest bumbu pāri centram var arī Peiners, Blūms u.c. Aizsardzībā Lekavičs ņēma priekšā kā mazo ezi. Ausējs defā toč būtu labāks.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:14, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mažas buvau ir Lietuvos programmos žurejau - TV3, LRT, LNT. Man lengvau kalbet nei rašyt
Gerai.O,tai kur gyveni Latvijoi, kad tokias programas ziurejai?Mano senele gyvena Auce.Ten pad ja yra tokios programos😆

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir pietiekoši kompetenti cilvēki, tikai lieta jau tā, ka viņi ir privātajā sfērā, jo alga būs lielāka tur nekā valsts aparātā + ja tā ir politiska persona, tad vēl stress
Tu laikam nezini algu apmēru dažādās valdēs un padomēs. Šeftmaņi pa 100000 eiriķiem gadā ceļ ārā nepiepūloties, jo ir pareizajās partijās vai radniecībā.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:15, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Arī fakts. Kamēr katrā cilvēkā nepamodīsies PILSONIS, kamēr nebūs pilsoniskās sabiedrības, tikmēr tā arī sēdēsim un gaidīsim "laimes lāci".
un tā ir otra lieta, kas no psrs ir palicis, ka gaidīs, kamēr citi izdarīs, tā vietā, lai pats ko darītu

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:16, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: starptautiskās firmas, kas jau šeit ir, īpaši netaisās prom, jo, lai kā tas citiem būtu brīnumaini, viņiem šeit ir izdevīgi darboties
Pa lielam, jā. Ir atsevišķi, kuri parēķina izmaksas un tad apsver pārcelšanas iespējas vai kā saka - optimizē izmaksas, ja ir jau sagatavota bāze.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:16, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tu laikam nezini algu apmēru dažādās valdēs un padomēs. Šeftmaņi pa 100000 eiriķiem gadā ceļ ārā nepiepūloties, jo ir pareizajās partijās vai radniecībā.
es nerunāju par valdēm, jo cits līmenis, bet gan par vidusdaļu, kuri reāli izstrādā noteikumus utt. piemērs no paša radiem, brālēns strādāja iekšlietu ministrijā, pie viņa atnāca privātais un piedāvāja divreiz lielāku algu pat nepamirkšķinot

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:18, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Gerai.O,tai kur gyveni Latvijoi, kad tokias programas ziurejai?Mano senele gyvena Auce.Ten pad ja yra tokios programos😆
internetas, viskas ir...

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: un tā ir otra lieta, kas no psrs ir palicis, ka gaidīs, kamēr citi izdarīs, tā vietā, lai pats ko darītu
Tieši tā. Tāpēc es ceru, ka līdz galam pamodīsies voleja sabiedrība, tad roķenes un lēnām arī līdz naudīgajām aizies.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: es nerunāju par valdēm, jo cits līmenis, bet gan par vidusdaļu, kuri reāli izstrādā noteikumus utt. piemērs no paša radiem, brālēns strādāja iekšlietu ministrijā, pie viņa atnāca privātais un piedāvāja divreiz lielāku algu pat nepamirkšķinot
protams, cilvēki tik to nesaprot... viņi saprot to, ka ārstam privātajā klīnikā vairāk maksā, bet viss kas saistās ar dokumentu darbiem valsts pārvaldē viņiem šķiet, ka tur visiem leiputrija

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:20, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pa lielam, jā. Ir atsevišķi, kuri parēķina izmaksas un tad apsver pārcelšanas iespējas vai kā saka - optimizē izmaksas, ja ir jau sagatavota bāze.
Tieši tā, lai gan pie mums ir diezgan daudz ražojošie uzņēmumi pa kādai retai ražotnes pārcelšanai var pat pozitīvas sekas būt

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:20, pirms 7 gadiem
RahX rakstīja: Tiesneši nedaudz palīdzēja Latvijai, bet ar visu to Latvija bija pārāki par leišiem.
Komentētāji gan daudz kļūdījās, sakot, ka atlicis tikai 2 pārbaudes spēles, lai gan ir 3 (+Ukraina), nepareizu gala rezultātu teica. Kauns.
Tas info par pārbaudes spēli ar Ukrainu parādijās tieši pirms spēles, tā kā nesprēgā te un rezultātu pateica pareizu, bet tablo gan beigās vel nepaspēja pieskaitīt pēdējos 2 punktus.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:21, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Gerai.O,tai kur gyveni Latvijoi, kad tokias programas ziurejai?Mano senele gyvena Auce.Ten pad ja yra tokios programos😆
70 km no Daugpilio.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: es nerunāju par valdēm, jo cits līmenis, bet gan par vidusdaļu, kuri reāli izstrādā noteikumus utt. piemērs no paša radiem, brālēns strādāja iekšlietu ministrijā, pie viņa atnāca privātais un piedāvāja divreiz lielāku algu pat nepamirkšķinot
Piekrītu, bet tas vidējais (darītāju) slānis ir bez teikšanas, jo priekšā ir savi cilvēki. Tāpēc arī saku, kamēr pilsoniskā sabiedrība nepieprasīs izmaiņas, tikmēr šie karjeristi alias "komjaunatnes" tipa fīreri sēdēs amatos un diriģēs parādi.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:21, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: protams, cilvēki tik to nesaprot... viņi saprot to, ka ārstam privātajā klīnikā vairāk maksā, bet viss kas saistās ar dokumentu darbiem valsts pārvaldē viņiem šķiet, ka tur visiem leiputrija
no vienas puses jau tā ir, ka tur darba laiks ir strikti noteikts, kamēr privātajā pat nakts vidū piezvana, lai gan mani vairāk no rīta ceļ augšā, nezinu, kas cilvēkiem ir, ka patīk ap 8iem zvanīt

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:23, pirms 7 gadiem
A,tai cia arciau Vysagino?!😆

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:24, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Piekrītu, bet tas vidējais (darītāju) slānis ir bez teikšanas, jo priekšā ir savi cilvēki. Tāpēc arī saku, kamēr pilsoniskā sabiedrība nepieprasīs izmaiņas, tikmēr šie karjeristi alias "komjaunatnes" tipa fīreri sēdēs amatos un diriģēs parādi.
lūk, redzi, tev ir sava taisnība...es uz to skatos arī no tā skatu punkta, ka tas augšā prezentē tikai to, ko tas apakšējais pasniedz, vai otrā variantā, tas augšējais it kā izdomā labu lietu, bet tā ieviešanu utt. uztic apakšējajam un tas atkal nav spējīgs kvalitatīvi to izdarīt

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:24, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: protams, cilvēki tik to nesaprot... viņi saprot to, ka ārstam privātajā klīnikā vairāk maksā, bet viss kas saistās ar dokumentu darbiem valsts pārvaldē viņiem šķiet, ka tur visiem leiputrija
Bet kas ir ar tiem dokumentiem, 2/3 no tiem tiek atražoti un reālas vajadzības pēc tiem nav. Birokrātija ir maksimāli jāpārveido par datorprogrammu (darbības algoritmu). tad reāli būs nepieciešami tikai 10-20% no šobrīd esošajiem kadriem.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:26, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 70 km no Daugpilio.
As tai is Alytaus.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, lai gan pie mums ir diezgan daudz ražojošie uzņēmumi pa kādai retai ražotnes pārcelšanai var pat pozitīvas sekas būt
Tāpēc jau ar to nodokļu politiku spēlējas uz fola robežas, lai galīgi vēl visu darbojošos nesalaistu grīstē.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:28, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Bet kas ir ar tiem dokumentiem, 2/3 no tiem tiek atražoti un reālas vajadzības pēc tiem nav. Birokrātija ir maksimāli jāpārveido par datorprogrammu (darbības algoritmu). tad reāli būs nepieciešami tikai 10-20% no šobrīd esošajiem kadriem.
Tieši tā, bet tā izstrāde ir galīgā ananāsā

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:29, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: As tai is Alytaus.
Zinau, kad tas nera toli nuo Lenkijos

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:31, pirms 7 gadiem
To ķēmu, kas sēdēja pie "podziņām" šodien, gan vajadzētu atlaist. 1. ceturtdaļas īstais rezultāts bija 21:10, bet viņa pieļauto kļūdu dēļ protokolā un visur citur ir 20:12.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:31, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Redzi.Jus esiet taa "apaudzejusies"ar KRIEVIEM ka tagad visus par trolliem uzskatiet😆Es Vatņikus ciest nevaru.Un labak noslikstu nekaa VATŅIKS mani izglabj.
šādu tekstu nevar rakstīt leitis. tātad skaidrs kas tu esi, gr.obanijs kremlins. ej di.st, kr opli, skaidrs?

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:32, pirms 7 gadiem
Krishus2308 rakstīja: To ķēmu, kas sēdēja pie "podziņām" šodien, gan vajadzētu atlaist. 1. ceturtdaļas īstais rezultāts bija 21:10, bet viņa pieļauto kļūdu dēļ protokolā un visur citur ir 20:12.
protokolu raksta citi un tas netiek veidots pēc tablo rādītā, tablo tiek pielīdzināts protokolam un to neveic viens cilvēks, vismaz šādās spēlēs nē

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinau, kad tas nera toli nuo Lenkijos
toli dzeivoj muna meiluo, as navaru sazatikt

  -3 [+] [-]

, 2017-08-19 23:33, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: A,tai cia arciau Vysagino?!😆
pšol nah..., krievs

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: lūk, redzi, tev ir sava taisnība...es uz to skatos arī no tā skatu punkta, ka tas augšā prezentē tikai to, ko tas apakšējais pasniedz, vai otrā variantā, tas augšējais it kā izdomā labu lietu, bet tā ieviešanu utt. uztic apakšējajam un tas atkal nav spējīgs kvalitatīvi to izdarīt
Nevar visi cilvēki būt vienlīdz labi reformatori, gan rutīnas darbu darītāji, vadītāji un izpildītāji. Tāpēc jau svarīgs ir komandas darbs. Reti kurā valsts vai pašvaldības kantorī tāds ir. vairāk nākas dzirdēt par mobingiem, bossingiem un citām vadības everģēlībām. Cilvēks netiek uztverts kā resurss. Viņiem šķiet, ka tehnika, ēka vai pildspalva ir resurss, bet cilvēks ir tāds mēsls, ko šodien var apd.irst, bet rīt noniecināt.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, bet tā izstrāde ir galīgā ananāsā
Jo cilvēki saprot, ka paliks bez darba. Tāpēc arī tāda sabotāža.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:34, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: pšol nah..., krievs
Pisk po lapais Byb Ciulpyy.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:35, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nevar visi cilvēki būt vienlīdz labi reformatori, gan rutīnas darbu darītāji, vadītāji un izpildītāji. Tāpēc jau svarīgs ir komandas darbs. Reti kurā valsts vai pašvaldības kantorī tāds ir. vairāk nākas dzirdēt par mobingiem, bossingiem un citām vadības everģēlībām. Cilvēks netiek uztverts kā resurss. Viņiem šķiet, ka tehnika, ēka vai pildspalva ir resurss, bet cilvēks ir tāds mēsls, ko šodien var apd.irst, bet rīt noniecināt.
tā jau ir tā nekompetence, par kuru runājām

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:36, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Jo cilvēki saprot, ka paliks bez darba. Tāpēc arī tāda sabotāža.
savā ziņā varētu būt, lai gan ministrijas nereti izmanto outsorscingu un tur jau privāties strādā, kurus īsti neietekmē mazie ierēdņi

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:36, pirms 7 gadiem
bczal rakstīja: Pisk po lapais Byb Ciulpyy.
atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tup...

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:37, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinau, kad tas nera toli nuo Lenkijos
Joo.Nera taip.kad netoli,bet Tevai guvena Driskinkuose.Is tenais tai laabai netoli.Net nuvaziuoju krepsini paziureti i Lenkija.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:38, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: pšol nah..., krievs
Iedzer baldriāņu tēju - palīdz nomierināt nervus.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:39, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tupf3akLdDo
Dusk Tu Gaidy.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: savā ziņā varētu būt, lai gan ministrijas nereti izmanto outsorscingu un tur jau privāties strādā, kurus īsti neietekmē mazie ierēdņi
Tikai tas ārpakalpojums daudzos gadījumos ir tas pats čoma bizness (jebšu bijušā vai esošā darbinieka biznesiņš, piemēram, PVD ar kursiem un papīru aizpildīšanu, u.c.), ar otkatiem un paviršu darba izpildi, jo čoms (pasūtītājs) čomu (izpildītāju) piesegs.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:41, pirms 7 gadiem
Re kur Vecvagars laiž lietuviski tā, ka es pat varu saprast... man šķiet lietuviešu valodā nav dažu vārdu, ko viņš lieto

https://www.youtube.com/watch?v=Pq5...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:42, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tikai tas ārpakalpojums daudzos gadījumos ir tas pats čoma bizness (jebšu bijušā vai esošā darbinieka biznesiņš, piemēram, PVD ar kursiem un papīru aizpildīšanu, u.c.), ar otkatiem un paviršu darba izpildi, jo čoms (pasūtītājs) čomu (izpildītāju) piesegs.
ne vienmēr čomu būšana ir slikta, pats zinu piemērus, kur reāli novada vadība ir ietaupījusi un dabūjusi kvalitāti pretī....Bet nu daļēja taisnība tur ir, tai pašā laikā tas pats ir starp valsti un privāto, teiksim, dažādās pārbaudēs iedod inspektoram dāvaniņu un viss labi ir

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:43, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Re kur Vecvagars laiž lietuviski tā, ka es pat varu saprast... man šķiet lietuviešu valodā nav dažu vārdu, ko viņš lieto

https://www.youtube.com/watch?v=Pq5TgjRPGIA
Tieši tāpat kā leišu jaunie hokejisti latviski, jo pa 5-6 gadi Liepājā ir dzīvojuši.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:43, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: 2 pajoli caur google translate sarunajas leitiski, nee nu ja es domaju ka dau.niem griesti ir sasniegti, tad kluudijos
Idiot.Es runaju no dzimsanas Lietuviski.Takaa sliidi zem lapsdm Pediņ.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:45, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne vienmēr čomu būšana ir slikta, pats zinu piemērus, kur reāli novada vadība ir ietaupījusi un dabūjusi kvalitāti pretī....Bet nu daļēja taisnība tur ir, tai pašā laikā tas pats ir starp valsti un privāto, teiksim, dažādās pārbaudēs iedod inspektoram dāvaniņu un viss labi ir
Tur jau tā lieta, kamēr būs šis cilvēciskais faktors, tikmēr Latvijā nekas progresīvs ātri nav gaidāms. Par to labo piemēru, jo var no pārregulētās sistēmas izrauties ārā un darīt pareizi pa savam.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:47, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tur jau tā lieta, kamēr būs šis cilvēciskais faktors, tikmēr Latvijā nekas progresīvs ātri nav gaidāms.
un patriotisms, tas daudz ko nosaka, daļai cilvēku šeit ir tas, bet cik daudziem?

Teiksim, tajā pašā ASV cilvēkiem ir lepnums, ka policijā strādā un viņu patriotisms neļauj kukuļus pieņemt utt. Tas mums diezgan trūkst, lai gan es teiktu, ka arī mūsu sabiedrībā ir cilvēki, kas tikpat daudz ciena sevi un savu darbu

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:47, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tieši tāpat kā leišu jaunie hokejisti latviski, jo pa 5-6 gadi Liepājā ir dzīvojuši.
nē nu nav tas grūti, es esmu Lietuvā dzīvojis ilgākais 2 nedēļas un vismaz to, kas rakstīts avīzēs vai internetā kaut ko, galveno domu var uzķert. Ja viņi lēni runā tad jau arī bišķi piedomājot var daudz ko saprast...

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:48, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: 2 pajoli caur google translate sarunajas leitiski, nee nu ja es domaju ka dau.niem griesti ir sasniegti, tad kluudijos
Sūdīgi analizē šoreiz.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:51, pirms 7 gadiem
Kolosāli, ka uzvarējām kā komanda ne viens pats KP! Pēc spēles nedaudz aprunājos ar leišu faniem, dažas lietas iezīmēja, pirmkārt neatcerējās ka vēl kādreiz LV ir uzvarējusi vi ņus, un otrs, Kambala esot jāliek zoo dārzā. Gaiļi kas gaiļi. Tikai viens jaunāks čalis prata ar body zaudēt un atzina, ka spēle bija ļoti skatāma!

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:51, pirms 7 gadiem
es varbūt kļūdos, bet dažās epizodēs izskatījās, ka tiesāšana ir lv izlasei par labu, tādās mikroepizodēs par ko lv treneri un spēlētāji noteikti skaļi īdētu.

varbūt kāds zin, kapēc no Igaunijas (piemēram) nepaņēma tiesnešus uz šo maču, jo tad šādi jautājumi nerastos.

Pārbaudes spēle ļoti laba, varēja daudz vājās vietas lv izlasei redzēt, jācer ka Bagatskis izdarīs secinājumus.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:53, pirms 7 gadiem
morgans rakstīja: es varbūt kļūdos, bet dažās epizodēs izskatījās, ka tiesāšana ir lv izlasei par labu, tādās mikroepizodēs par ko lv treneri un spēlētāji noteikti skaļi īdētu.

varbūt kāds zin, kapēc no Igaunijas (piemēram) nepaņēma tiesnešus uz šo maču, jo tad šādi jautājumi nerastos.

Pārbaudes spēle ļoti laba, varēja daudz vājās vietas lv izlasei redzēt, jācer ka Bagatskis izdarīs secinājumus.
nekļūdies, īpaši pirmajā puslaikā diezgan pietiesāja mums

  +1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:54, pirms 7 gadiem
Dāvis šodien aizvēra mutes kepkam, parādīja Iguodalas nesavtīguma paraugstundu. Labākais +/- . KP zem groza grūti gāja, arī danks nepadevās beigās knapi kājas pavilkt varēja,bet svarīgu 3pt iepūta. Arī Leišiem nebija viegli spēlēt ārā un segt visus uz 3pt. Timma visu maču kluss beigās Ginobili stilā pavilka.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-19 23:54, pirms 7 gadiem
vf rakstīja: Kolosāli, ka uzvarējām kā komanda ne viens pats KP! Pēc spēles nedaudz aprunājos ar leišu faniem, dažas lietas iezīmēja, pirmkārt neatcerējās ka vēl kādreiz LV ir uzvarējusi vi ņus, un otrs, Kambala esot jāliek zoo dārzā. Gaiļi kas gaiļi. Tikai viens jaunāks čalis prata ar body zaudēt un atzina, ka spēle bija ļoti skatāma!
Gm😅😅😅😅TU ZIRG?!Par Kambalu maneejie preciizi pateica😆😆Vins jaa liek zoodarzaa vai Zoonaa,kur vinu taa draztuu ka dibens suudus neturetu.

     [+] [-]

, 2017-08-19 23:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: un patriotisms, tas daudz ko nosaka, daļai cilvēku šeit ir tas, bet cik daudziem?

Teiksim, tajā pašā ASV cilvēkiem ir lepnums, ka policijā strādā un viņu patriotisms neļauj kukuļus pieņemt utt. Tas mums diezgan trūkst, lai gan es teiktu, ka arī mūsu sabiedrībā ir cilvēki, kas tikpat daudz ciena sevi un savu darbu
Lasīju pētījumu par ietekmēšanos no zagšanas un korupcijas. 10% sabiedrības zags jebkurā gadījuma, pat, ja būs nāvessods par zagšanu, tad vēl 80% (tie ir svārstīgie) zags vai atbalstīs zagšanu, ja nebūs nekādas pretdarbības zagšanai (ne preventīvās, ne post factum), bet atlikušie 10% nezags ne pie kādiem apstākļiem. Tāpēc visai sabiedrībai ir jāparāda, ka zagt ir slikti un jāsoda šie pirmie 10%, jo viņi ir patiesais ļaunums.

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:01, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tupf3akLdDo
Tas Tev😅

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:02, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Lasīju pētījumu par ietekmēšanos no zagšanas un korupcijas. 10% sabiedrības zags jebkurā gadījuma, pat, ja būs nāvessods par zagšanu, tad vēl 80% (tie ir svārstīgie) zags vai atbalstīs zagšanu, ja nebūs nekādas pretdarbības zagšanai (ne preventīvās, ne post factum), bet atlikušie 10% nezags ne pie kādiem apstākļiem. Tāpēc visai sabiedrībai ir jāparāda, ka zagt ir slikti un jāsoda šie pirmie 10%, jo viņi ir patiesais ļaunums.
tieši tā, pie mums daļa sabiedrības vēl atbalsta sevis apzagšanu

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:03, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: 2 pajoli caur google translate sarunajas leitiski, nee nu ja es domaju ka dau.niem griesti ir sasniegti, tad kluudijos
Es māku runāt lietuviski, neteikšu, ka ļoti labi, bet varu sarunāties

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:04, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tupf3akLdDo
Tas Tev😆

  +1 [+] [-]

, 2017-08-20 00:05, pirms 7 gadiem
malaci. ';

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne vienmēr čomu būšana ir slikta, pats zinu piemērus, kur reāli novada vadība ir ietaupījusi un dabūjusi kvalitāti pretī....Bet nu daļēja taisnība tur ir, tai pašā laikā tas pats ir starp valsti un privāto, teiksim, dažādās pārbaudēs iedod inspektoram dāvaniņu un viss labi ir
Jā, sevišķi mazos novados nevajag pārspīlēt ar kaut kādiem tur supergodīgumiem... Ja vietējais ražo kvalitatīvu produktu un viņam izdzīvošanai un darbavietām vajag pasūtījumu, tad varbūt konkursā nolemt no viņa pasūtīt nevis par 10 centiem lētāk leišiem vai poļiem kaut ko. Jādomā arī par ''bigger picture''. Protekcionisms ir visur, arī Skandināvijā u.t.t. Nekur Eiropā tu tā viegli tāpat netiksi pie valsts un pašvaldību pasūtījumiem, ja neesi kaut vai no tās pašas valsts tikai.

Vispār politika kā tāda ir interesanta lieta un, lai ar to nodarboties, vajag bišķi būt tādam, ko parastie cilvēki uzskata par kretīnu - jo ir jālemj par tādām tēmām kā to, ka pensionāriem pensijas nebūs lielākas par tādu un tādu summu, vai kādam vispār kaut kas jānoņem nost. Un līdz ar to ir svarīga tā komponente, kas saucas lēmumu skaidrošana sabiedrībai, nevis vienkārši ziņot, ka tur vai tur būs noņemts kaut kas.

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:12, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tupf3akLdDo

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:19, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā, sevišķi mazos novados nevajag pārspīlēt ar kaut kādiem tur supergodīgumiem... Ja vietējais ražo kvalitatīvu produktu un viņam izdzīvošanai un darbavietām vajag pasūtījumu, tad varbūt konkursā nolemt no viņa pasūtīt nevis par 10 centiem lētāk leišiem vai poļiem kaut ko. Jādomā arī par ''bigger picture''. Protekcionisms ir visur, arī Skandināvijā u.t.t. Nekur Eiropā tu tā viegli tāpat netiksi pie valsts un pašvaldību pasūtījumiem, ja neesi kaut vai no tās pašas valsts tikai.

Vispār politika kā tāda ir interesanta lieta un, lai ar to nodarboties, vajag bišķi būt tādam, ko parastie cilvēki uzskata par kretīnu - jo ir jālemj par tādām tēmām kā to, ka pensionāriem pensijas nebūs lielākas par tādu un tādu summu, vai kādam vispār kaut kas jānoņem nost. Un līdz ar to ir svarīga tā komponente, kas saucas lēmumu skaidrošana sabiedrībai, nevis vienkārši ziņot, ka tur vai tur būs noņemts kaut kas.
Pasažieru vilciens pasūtīja dīzeļvilcienu kapitālo remontu Latvijas uzņēmumiem. Un? Cik bieži lasījām, ka vilciens pusceļā apstājies un čuč? Protekcionismam jābūt abpusēji izdevīgam.

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:20, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: atcerējos šo te:
https://www.youtube.com/watch?v=tupf3akLdDo

     [+] [-]

, 2017-08-20 00:20, pirms 7 gadiem
Tas Tev😆ö

     [+] [-]

, 2017-08-20 01:02, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Pasažieru vilciens pasūtīja dīzeļvilcienu kapitālo remontu Latvijas uzņēmumiem. Un? Cik bieži lasījām, ka vilciens pusceļā apstājies un čuč? Protekcionismam jābūt abpusēji izdevīgam.
nu es nesaku, ka VISOS gadījumos tas ir jādara (only Siths deal in absolutes). Šajā gadījumā, ja runa par remontu, tad nav jau daudz opciju kas to labāk paveiktu - te vairāk runa par to vai vispār tur vajadzēja ko remontēt vai tomēr beidzot nopirkt ko jaunu. Bet ja RVR būtu reāli ražojoša rūpnīca, ka ražo kvalitatīvu preci, tad mož varētu izsvērt vai konkursā kādus spāņus izvēlēties vai vietējo

     [+] [-]

, 2017-08-20 01:12, pirms 7 gadiem
SC portālā Latvijas labākais basketbolists tiek saukts par Podriņķi. Kārtējā SC intelektuālisma virsotne ir sasniegta. Apsveicam.

     [+] [-]

, 2017-08-20 01:16, pirms 7 gadiem
basiiiccc rakstīja: malaci.
Kad Spirta Centrs izdomās uztaisīt iespēju aiztaisīt bildi nepārlādējot visu lapu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-20 02:42, pirms 7 gadiem
Būsim godīgi, pat Dinamo ir populārāks par lv basketbola izlasi jo cilvēki izņemot podriņķi tur nevienu nepazīst. Fakts

     [+] [-]

, 2017-08-20 03:03, pirms 7 gadiem
hamaleons rakstīja: Būsim godīgi, pat Dinamo ir populārāks par lv basketbola izlasi jo cilvēki izņemot podriņķi tur nevienu nepazīst. Fakts
Kam vispār interesē tāds mēsla dinamo? Kad viņi pēdējo reiz kaut ko parādījuši cienījamu? Kolhoza līgā sitās pa pēdējo vietu..... un to pašu nejēdz izdarīt.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-20 03:05, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: pšol nah..., krievs
Tev kāds ir teicis, ka tu esi daun1s?

     [+] [-]

, 2017-08-20 03:22, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Tev kāds ir teicis, ka tu esi daun1s?
Jā, es to viņam pie katra F1 raksta atgādinu

  -1 [+] [-]

, 2017-08-20 05:03, pirms 7 gadiem
brīvmetienus

Kā man patīk šitas vārds. Kas tas pa sviestu ir? Free throws? Latviski nav nekādi brīvmetieni ibeņ.

     [+] [-]

, 2017-08-20 05:58, pirms 7 gadiem
hamaleons rakstīja: Būsim godīgi, pat Dinamo ir populārāks par lv basketbola izlasi jo cilvēki izņemot podriņķi tur nevienu nepazīst. Fakts
Fakts ir tāds kad Dinamo uz katru spēli uzstāda jaunus antirekordus apmeklētības ziņā un tāda ir tava popularitāte. Šodien uz basketbola spēles pret lietuvu arēna bija pārpildīta. Kas parāda par lielo intresi par basketbolu.

     [+] [-]

, 2017-08-20 07:09, pirms 7 gadiem
kobalts Co rakstīja: Fakts ir tāds kad Dinamo uz katru spēli uzstāda jaunus antirekordus apmeklētības ziņā un tāda ir tava popularitāte. Šodien uz basketbola spēles pret lietuvu arēna bija pārpildīta. Kas parāda par lielo intresi par basketbolu.
Lielo interesi par basketbolu parāda 200 cilvēki vefeļu spēlēs heh.
Tad kad Podriņkis nespēlēja izlase tad visiem bija pofig par to izlasi. Kas tas tāds Timma, kas tas Šmits un Žanis Plinneris? Neviens tādus nezina.

     [+] [-]

, 2017-08-20 08:36, pirms 7 gadiem
Salidzinaji izlases apmekletibu ar klubu apmekletibu. Tad jau salidzini Dinamo ar Vef vai ventspils. Ari izlasrs hokeja ir parpilditas arenas

  +1 [+] [-]

, 2017-08-20 08:37, pirms 7 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Kurš tur purkšķēja ka bez KP nav izredžu un būs -10? Jāsaka ka LT diezgan labi neitralizēja porzi, bet, kā teica Timma, uzvarēja komanda!
Un domā ka nebūtu?

     [+] [-]

, 2017-08-20 09:03, pirms 7 gadiem
It kaa jau super skaisti,bet,bet, bet - uzvareet ar 6,5 speeleetaajiem var vienu - divas speeles ,shii laikam bija naglas speele uz kuru bija likts viss, tas skaistais sauklis ,tagad vai nekad, bija iedarbinaats no visaam puseem,to jau pirms speeles sapratu,kad ieraudziju tiesneshus ,neviens no labaakajiem - vadoshajiem(varbuut iznjemot Kokaini),jo tiem reputaaciju vairaak samaitaat nevar un tas it sevishkji pieraadijaas pirmajaa puslaikaa ,kad svilpa vai nesvilpa aciimredzamus sodus vai nesodus.... diletantisms ....
Shaada tiesaashana ir milziigs laachu pakalpojums ,driizaak vajadzeetu tisaat nosaciiti pa sliktu ,komandu pieradinaat greuutiibaam,a ta EC raudaas ,luugsies ,pazemosies ,ka nedod pieziimes un pelniis TEHNISKAAS......
Tablo uudenji vai preciizaak sekretariaata darbiiba neattiecas uz speeli ,tas taa....
Kaadreiz basketbolu speeleewja ar galvu,taisija neskaitaamas kombinaacijas,vakar un ne tikai vakar es taadas neredzeeju un ejot prom daudzi runaaja vienu un to pashu ,kur kombinaacijas ,lai apchakareetu pretinieku,laist bumbu apkaart un cereet uz briivu metienu ir utopija,paldies leishiem ,ka vinji galiigi nav formaa ,vai arii speelee pasleepes...
Patiikami ,ka saaak atveerties Timma un Bertans (Davis)

     [+] [-]

, 2017-08-20 09:11, pirms 7 gadiem
P.S. Varbuut man un skatiitaajiem nav taisniiba un mees nespeejam saskatiit modernaas kombinaacijas,Varbuut kaadu komentu par sho vareetu uzrakstiit FIBA SLAVAS ZAALEE nomineetais V.VALTERS - Gjeneraalis !!!???

     [+] [-]

, 2017-08-20 09:53, pirms 7 gadiem
KP kautkur sodametiens pazudis sācis daudz mest garām.Jasaprot ka čempionātā pret viņu daudz pārkāps noteikumus.

     [+] [-]

, 2017-08-20 10:12, pirms 7 gadiem
nez kādēļ man liekas, ka īstajās spēlēs tomēr būs citi scenāriji.. bet, tā - priecājieties, priecājieties

     [+] [-]

, 2017-08-20 13:43, pirms 7 gadiem
kobalts Co rakstīja: Fakts ir tāds kad Dinamo uz katru spēli uzstāda jaunus antirekordus apmeklētības ziņā un tāda ir tava popularitāte. Šodien uz basketbola spēles pret lietuvu arēna bija pārpildīta. Kas parāda par lielo intresi par basketbolu.
UN cik bieži basketbols savāc pilnu arēnu. Basketbola izlase optimālā sastāvā pret Lietuvu. Redzēsim cik populārs basketbols būs šodien. Vai pārsitīs Dzelzceļa kausa vidējo apmeklējumu? Tas varētu būt ap 7000.