Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Valdis Valters "Tviterī" ķīvējas ar Jaunupu un rupji izlamā viņu

Rolands Eliņš

Valdis Valters "Tviterī" ķīvējas ar Jaunupu un rupji izlamā viņu
Valdis Valters
Foto: Emīls Desjatņikovs/F64

Latvijas basketbola leģenda Valdis Valters sen pazīstams kā aktīvs sociālā tīkla „Twitter” lietotājs, kurš nereti kategorisku viedokli par spēles iznākumu piedāvā jau tās pirmajās minūtēs, īpaši nepievēršot uzmanību vai tas piepildās vai nē. Savu plašo „tvītu” klāstu pēc Latvijas izlases zaudējuma Slovēnijai FIBA Slavas zālē iekļautais Valters papildināja ar rupju atbildi „VEF Rīga” valdes priekšsēdētājam un LBS valdes loceklim Edgaram Jaunupam.

Pēc Latvijas izlases sāpīgā zaudējuma daudzas ar basketbolu saistītas personas nolēma „Tviterī” novērtēt valstsvienības pabeigto dalību Eiropas čempionātā, un Edgars Jaunups bija to vidū. „Pasakainas emocijas sniedza EČ laikā Latvijas komanda. Patiess lepnums, bet arī tik sāpīgi. Vienīgais, kas pietrūka – mazliet veiksmes,” rakstīja Jaunups.

Uz šiem nedaudz poētiskajiem un saviļņotajiem vārdiem viņu sagaidīja pavisam cita stila atbilde. Valdis Valters viņam atbildēja: „Kamēr tāds pidars kā Tu būsi pie basketbola, veiksmes nekad nebūs!” Jāievēro, ka, lai arī Valters izvēlējās Jaunupa raksturošanai izmantot rupju lamuvārdu, vārdu „tu” viņš tomēr rakstīja ar lielo burtu.



Valters savu „Twitter” vakaru pavisam drīz papildināja ar atbildi citam sociālo tīklu brīvdomātājam, bijušajam LFF prezidenta amata kandidātam Krišjānim Kļaviņam, norādot, ka Latvijas izlasei iespējas vēl būs, taču vēl nepieciešams izdabūt no LBS ārā cilvēkus, kurus Valters dēvēja tādā pašā vārdā kā Jaunupu. Pēc šādas tīrīšana, Valteraprāt, arī treneris atradīsies piemērots un izlasei būs panākumi.



Paskaidrojot savus izvēlētos vārdus, Valters to pamatoja ar to, ka šādu teicienu pielietojis speciāli, lai daudziem atvērtos acis.

 +36 [+] [-]

, 2017-09-13 02:12, pirms 7 gadiem
P*dars vaitad ir lamvārds ? Valters daudz sūdus saka, bet šoreiz viss pareizi...

 +19 [+] [-]

, 2017-09-13 02:14, pirms 7 gadiem
Man arī bišk ir sakrājies par dažām lietām... Šoreiz piekrītu Valteram, lai gan jasna, ka spēli viņš skatījās normālā pāli
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs: slaisc

     [+] [-]

, 2017-09-13 02:19, pirms 7 gadiem
da pirms būsi

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 02:29, pirms 7 gadiem
Bagatskim jāpaliek!Viņš zina drēbi un pāc pāris gadiem būsim vieni no galvenajiem favorītiem!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-13 02:38, pirms 7 gadiem
Labs. un labi vien ir, ka runā, tā kaut kas var mainīties ja ir problēma kur, ne klusējot mainīsies

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 02:39, pirms 7 gadiem
budamank rakstīja: Man arī bišk ir sakrājies par dažām lietām... Šoreiz piekrītu Valteram, lai gan jasna, ka spēli viņš skatījās normālā pāli
Toto zaudēja nevis pālis

 +32 [+] [-]

, 2017-09-13 02:51, pirms 7 gadiem
Pareizi ari saka.Visaadi meerkaki lien, tur kur nekaa nesaprot.Kur Jaunups ir spelejis,kada klubaa,var kaads apgaismot?Kads vinam sakars ar basketbolu?Skatoties uz vinu man liekas ,ka vins saprot pat ,kaa kosmiskie kugi vago musu galaktiku un ne tikai.Neaizstajams kadrs .

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 05:08, pirms 7 gadiem
Pirmo reizi piekritiishu VV. Treneru shtaaba impotence arii zaudeeja sho speeli. Pirms speeles jau bija skaidrs, ka Dragicu nenosegs, bet viens vinsh speeli nevinnees. Blaut uz speeleetaajiem kuri jau taa ir uzvilkushies, taa vietaa, lai dotu noraadiijumus- absurds! Zeel, bet speele paraadiija- speeleetaaji vilka Bagiju, kaut,manupraat, jaabuut otraadi!
Mums viss veel priekshaa! Paldies chaljiem! Musu zeme - Latvija!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 07:44, pirms 7 gadiem
Bagatskis ir labs treneris priekš Latvijas izlases, domāju ka mūsu spēlētāji arī tam piekristu!

 +18 [+] [-]

, 2017-09-13 07:58, pirms 7 gadiem
circle rakstīja: Pirmo reizi piekritiishu VV. Treneru shtaaba impotence arii zaudeeja sho speeli. Pirms speeles jau bija skaidrs, ka Dragicu nenosegs, bet viens vinsh speeli nevinnees. Blaut uz speeleetaajiem kuri jau taa ir uzvilkushies, taa vietaa, lai dotu noraadiijumus- absurds! Zeel, bet speele paraadiija- speeleetaaji vilka Bagiju, kaut,manupraat, jaabuut otraadi!
Mums viss veel priekshaa! Paldies chaljiem! Musu zeme - Latvija!
Un tieši ko trenerim ir jādara, ja ar mierīgu runāšanu nesaprot? Tā kliegšana vairāk kā jebkad bija vietā un pēc viņas mēs atkal iegājām atpakaļ spēlē...
Slēpts komentārs: kafijas pauze

 +22 [+] [-]

, 2017-09-13 08:17, pirms 7 gadiem
Principā Valdis pareizi saka ko tāds ments Voins dara tai basketbola federācija??? Kas viņš ir basketbolà ko musars dara pie basketbola stūres? Un tas slīpais sekretārs darītājiņš shitos 2 vajaga dabūt ārā no Latvijas Basketbola federācijas!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 08:20, pirms 7 gadiem
kafijas pauze rakstīja: Cik dzeltens un nožēlojams portāliņš... Lai arī piekrītu VV, bet likt kaut kādu kasīšanos portālā - vāji! Vēl tik trūka pie galvenajām ziņām pielikt!!!
looooooooooooooosis!

 +20 [+] [-]

, 2017-09-13 08:24, pirms 7 gadiem
Uz basketbola spēlēm pat riebjas iet jo galvenajās vietās sēž Āboltiņa un Voins un vēl līdzīgi zagļi! Tauta pasakiet ko šie izkārnījumi dara basketbolā??? Galvenajās vietās jāliek tādi cilvēki kas LV basketbolā kaut ko ir darījuši! Kamēr tāds ments vadīs LV basketbolu uzvaru nebūs!!!

 +18 [+] [-]

, 2017-09-13 08:30, pirms 7 gadiem
Valdi bet ar Jaunupu runāt par basketbolu ir tas pats, kas gejam stāstīt par sexu ar sievieti tāpēc neuzvelcies!!! Sauc to Jaunupu kā gribi tāpat labāk nepaliks!

  +9 [+] [-]

, 2017-09-13 08:37, pirms 7 gadiem
Labs! Pirmo reizi pēc vakardienas pasmējos.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 08:39, pirms 7 gadiem
Sports ir sports,mazliet pietrūka..., manuprāt,emociju. Parādot savas emocijas par izdevušos epizodi arī pretinieks tiek demoralizēts. Slovēņu Luka bija rokas apmī.is. Uz nākamajām izlases cīņām jādabū visi tie paši un Gražuļa vietā Žeņa,tad viss būs o.k. Izlase ir uz pareizā ceļa. Netika tālāk?Vienkārši, vairāk jāstrādā,jāanalizē,kur bija kļūdas. Mūsu zeme - LATVIJA!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 08:40, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Principā Valdis pareizi saka ko tāds ments Voins dara tai basketbola federācija??? Kas viņš ir basketbolà ko musars dara pie basketbola stūres? Un tas slīpais sekretārs darītājiņš shitos 2 vajaga dabūt ārā no Latvijas Basketbola federācijas!
Ja tas būtu tik vienkārši padzīt. Viņi tur visi ir piesūkušies kā dēles. Kā tās dēles nožmiegt?

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 08:49, pirms 7 gadiem
Es ļoti labi pazīstu visus basketbola personāžus un nekad neesmu sapratis kāpēc LV basketbolā pie stūres ir cilvēki kas nesaprot basketbolu! Šneps ir vienīgais izņēmums, bet viņš tak ir slīpāks par slīpu sekretāriņš! Laikam Latvijas basketbolam tāda karma bet komanda mums šogad bija fantastiska pat uz Bagiju pat negribās dusmoties

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 08:56, pirms 7 gadiem
VV vajag mazāk Toto spēlēt, tad nebūs jāpūš sādas negācijas uz citiem. Pie kā tad tagad LBS vai treneris vainīgs - pie tā ka sasniedzis labāko rezultātu ar izlasi jauno laiku vēsturē vai pie pazaudētās algas!?
Lai nokomentē labāk, ko tad viņu izaudzinātās "dzērāju izlases" ir sasniegušas. Šobrīd drīzāk izskatās bez Valteru klātesamības basketbols ir tikai audzis.
Cits teiks ka mums ir KP un DB un bija jābūt medaļām, bet tai pašā laikā citas komandas ar vēl vairāk NBA džekiem nemaz nav 8niekā.. Un arī nebija jau tā ka mūs Slovēnija būtu tagad nomizojusi, vienkārši nepaveicās dažās situācijas un zaudējām pēc spēkiem ļoti līdzīgai komandai. TAS IR SPORTS!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:02, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Es ļoti labi pazīstu visus basketbola personāžus un nekad neesmu sapratis kāpēc LV basketbolā pie stūres ir cilvēki kas nesaprot basketbolu! Šneps ir vienīgais izņēmums, bet viņš tak ir slīpāks par slīpu sekretāriņš! Laikam Latvijas basketbolam tāda karma bet komanda mums šogad bija fantastiska pat uz Bagiju pat negribās dusmoties
Neaizstāvu LBS, bet kāpēc apgalvo ka tur neviens neko nesaprot? Domā ieliekot pēkšņi bijušos basketbolistus viss pēkšņi notiktu. Ar ko viņi vadības ziņā ir labāki, pekšņi mācēs atrast labākus sponsorus, utt.? Ja pārmetumi ir par jaunatnes izlasēm, tad jau jāvaino būtu vairāk vecāki, dažu jauno spēlētāju aģenti, kas nav kārtīgi iedzinuši patriotismu, bet gan vairāk kapitālismu.

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:02, pirms 7 gadiem
Nezinu kas pa umņiku esi bet dzīvē laikam nesaproti spēli basketbols! Lai LV basketbolu saprastu pašam ir bijis jābūt tajā iekšā! Valdis runā par to ka LV basketbolu vada cilvēki kas nesaprot sporta veidu! Izlase mums šogad tiešām bija laba! Bet ja gribam labākus rezultātus tad šito vadību ir jānomaina saknē!
VV vajag mazāk Toto spēlēt, tad nebūs jāpūš sādas negācijas uz citiem. Pie kā tad tagad LBS vai treneris vainīgs - pie tā ka sasniedzis labāko rezultātu ar izlasi jauno laiku vēsturē vai pie pazaudētās algas!?
Lai nokomentē labāk, ko tad viņu izaudzinātās "dzērāju izlases" ir sasniegušas. Šobrīd drīzāk izskatās bez Valteru klātesamības basketbols ir tikai audzis.
Cits teiks ka mums ir KP un DB un bija jābūt medaļām, bet tai pašā laikā citas komandas ar vēl vairāk NBA džekiem nemaz nav 8niekā.. Un arī nebija jau tā ka mūs Slovēnija būtu tagad nomizojusi, vienkārši nepaveicās dažās situācijas un zaudējām pēc spēkiem ļoti līdzīgai komandai. TAS IR SPORTS!!
[/quote]
Slēpts komentārs: Taskanji

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 09:15, pirms 7 gadiem
ja runa iet par basi vai saistīts ar to tad Voldža var darīt ko grib. Basī tas ir nr.1 cilvēks Latvijā

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 09:18, pirms 7 gadiem
Ja Voldža ir Valdis Valters piekrītu, jo šis cilvēks visu dzīvi ir ar basīti uz Tu!

quote zigmars112]
ja runa iet par basi vai saistīts ar to tad Voldža var darīt ko grib. Basī tas ir nr.1 cilvēks Latvijā
[/quote]

 +15 [+] [-]

, 2017-09-13 09:24, pirms 7 gadiem
Par jaunupu VV ir 100% taisnība.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-13 09:25, pirms 7 gadiem
piekrītu VV

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:26, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Ko Tu dziedi es pats esmu bijis sponsors LBS un Šneps pat normālu līgumu nevar uzrakstīt! Finàla pēc sponsorēšanas LBS Am dabūju vēl vidam ar palīdzēt! Summa bija pietiekami laba! Vairāk es LBS nedponsorešu
Kas tad LV izlasei šogad nebij izdarīts kā nākas? Vai tad trūka kāds fizioterapeits, sagatavotības treneris vai kas cits? Lūdzu sniedz kaut vienu sakarīgu argumentu, kā jauna LBS vadība spētu uzlabot esošo izlases sniegumu.. Izklausās pēc tukšas iršanas.

Par sponsorēšanu - nu ja, vairāk lielo nodokļu atvieglojumi nebūs, tad jau vairs neko nesponsorēs. Un ja jau nemāk LBS normāli līgumu uzrakstīt, kāpēc tad pats publiski tādas lietas necel augšā - noklusējot vai tad kaut kas mainīsies!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-13 09:30, pirms 7 gadiem
Teicams tvīts no basketbola leģendas! Cienu par to, ka nelien pēc vārda kabatā.

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:36, pirms 7 gadiem
kāda jēga no tā? Priekškam man cilāt to negatīvo labāk priecāties par to kas ir! Eiropas Čempī mūsu izlase tiešām brīžiem spēlēja ļoti labi! Bet to ka LV basketbolu vada ments es tiešām nesaprotu!!! Laikam tāpēc ka tas suns tos sportistus no šmigas pie stūres otmazivajet!

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:37, pirms 7 gadiem
Principā Dairi Bertānu komandas izkoda sen un caur labo pusi viņam regulāri atņēma bumbu visa čempja laikā 3/4 cet skaidrs ka Slov sāks agresīvi vajadzēja tomēr aizsardzības komandu uzlaist nevis pamatpiecinieku ar 3 ppl ar 3 piezīmēm plus pie 0/8 timeout vaajadzēja
Ne reizi nepamanīju Strēlnieku kopā ar Peineru/varbūt kļūdos---- un atl bumbās vajadzēja kaut ko izdomāt

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 09:37, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: kāda jēga no tā? Priekškam man cilāt to negatīvo labāk priecāties par to kas ir! Eiropas Čempī mūsu izlase tiešām brīžiem spēlēja ļoti labi! Bet to ka LV basketbolu vada ments es tiešām nesaprotu!!! Laikam tāpēc ka tas suns tos sportistus no šmigas pie stūres otmazivajet!
pilnīgi pajāt, kas vada, galvenais ir rezultāts un pašlaik neko LBS pārmest nevar, viss tiek darīts un ir rezultāts, kur problēma?

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:38, pirms 7 gadiem
yess rakstīja: Principā Dairi Bertānu komandas izkoda sen un caur labo pusi viņam regulāri atņēma bumbu visa čempja laikā 3/4 cet skaidrs ka Slov sāks agresīvi vajadzēja tomēr aizsardzības komandu uzlaist nevis pamatpiecinieku ar 3 ppl ar 3 piezīmēm plus pie 0/8 timeout vaajadzēja
Ne reizi nepamanīju Strēlnieku kopā ar Peineru/varbūt kļūdos---- un atl bumbās vajadzēja kaut ko izdomāt
kļūdies gan

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:44, pirms 7 gadiem
To Real Rebrl tāpēc jau medaļas nav ka pilnīgi pajāt kas vada

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:46, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: To Real Rebrl tāpēc jau medaļas nav ka pilnīgi pajāt kas vada
Tas ir pilnībā greizs arguments, realitāte ir tā, ka zaudēja vienu spēli tuvā cīņā dēļ pašu kļūdām, sasteigšanas un vienkārši nepaveikšanās dēļ, tur vainot LBS ir vienkārši greizi un pat nožēlojami es teiktu, jo nespēj vienkārši pieņemt realitāti, bet labāk meklēt vainīgos blakus un par VV runājot, tad viņš vienkārši raud, ka nedara pēc viņa prāta

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:49, pirms 7 gadiem
Piekrītu pēc būtības Valteram. Bagatskis izlai vakar nevadīja, histeriski bļāva pēc 3 perioda, tā ir neprofesionālisma pazīme, tā var uzvarēt spēli bet ne turnīru. Pie LV basketbola ir piesūkušies visādi fīrmaņi, kuri neko nejēdz no basketbola. Jaunups - lai vada savu VEF ja ir finanses, kā vada Abramovičs ČELSI, bet viņš jau nefīrē tādēļ Anglijas futbolu!!! Valters ielika pamatus LV pasketbola sistēmai. Jā, viņa atvases nav tie labākie piemēri, bet viņi jau nesēž LBS un nefīrē. ';

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 09:56, pirms 7 gadiem
RENO MARKS rakstīja: Piekrītu pēc būtības Valteram. Bagatskis izlai vakar nevadīja, histeriski bļāva pēc 3 perioda, tā ir neprofesionālisma pazīme, tā var uzvarēt spēli bet ne turnīru. Pie LV basketbola ir piesūkušies visādi fīrmaņi, kuri neko nejēdz no basketbola. Jaunups - lai vada savu VEF ja ir finanses, kā vada Abramovičs ČELSI, bet viņš jau nefīrē tādēļ Anglijas futbolu!!! Valters ielika pamatus LV pasketbola sistēmai. Jā, viņa atvases nav tie labākie piemēri, bet viņi jau nesēž LBS un nefīrē.
ev neprofesionālisms, tad jau laba daļa no eiropas labākajiem treneriem ir neprofesionāli + visi tie leģendārie treneri, kuri karjeru beiguši....sāk piebesīt, ka elementārākās lietas jaucat, jo ir liela daļa treneru, kuri bļaustās un pat trakākas lietas notiek

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:02, pirms 7 gadiem
neviens jau nesaka ka musors Voins ir vainigs ka dzheki vakar zaudeja bet realitate ir tada ka LV basketbolu vada ments! es saprastu ja ments vaditu shaushanas federaciju vai kaut kadu sambo!


Tas ir pilnībā greizs arguments, realitāte ir tā, ka zaudēja vienu spēli tuvā cīņā dēļ pašu kļūdām, sasteigšanas un vienkārši nepaveikšanās dēļ, tur vainot LBS ir vienkārši greizi un pat nožēlojami es teiktu, jo nespēj vienkārši pieņemt realitāti, bet labāk meklēt vainīgos blakus un par VV runājot, tad viņš vienkārši raud, ka nedara pēc viņa prāta
[/quote

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pilnīgi pajāt, kas vada, galvenais ir rezultāts un pašlaik neko LBS pārmest nevar, viss tiek darīts un ir rezultāts, kur problēma?
Kur ir rezultāts?

     [+] [-]

, 2017-09-13 10:07, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: neviens jau nesaka ka musors Voins ir vainigs ka dzheki vakar zaudeja bet realitate ir tada ka LV basketbolu vada ments! es saprastu ja ments vaditu shaushanas federaciju vai kaut kadu sambo!


Tas ir pilnībā greizs arguments, realitāte ir tā, ka zaudēja vienu spēli tuvā cīņā dēļ pašu kļūdām, sasteigšanas un vienkārši nepaveikšanās dēļ, tur vainot LBS ir vienkārši greizi un pat nožēlojami es teiktu, jo nespēj vienkārši pieņemt realitāti, bet labāk meklēt vainīgos blakus un par VV runājot, tad viņš vienkārši raud, ka nedara pēc viņa prāta
[/quote
Bet, kas tur pa lielam nepareizs ir? Viņš jau viens neveido sistēmu utt. tur apakšā ir lērums basketbola cilvēku, viņš ir tikai redzamākais, tāpat vadītājam ir jāzina tā virtuve, kur viņš grozās un kā bijušajam policijas šefam, viņš to labi zin....Kāpēc tas ir svarīgi? Jo ir jārunā par valsts finansējumu, jāapmeklē ministrijas, politiķi utt. ieliekot kaut kādu basketbolistu, kurš to nemāk ir sagaidāmas auzas, tur ir jābūt cilvēkam, kurš prot tur grozīties, runāt utt. un tur būs maza ietekme vai tas ir basketbolists, vai nav

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:08, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Kur ir rezultāts?
5.vieta (neticu, ka itāļi serbus uzvilks) ir ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases, tāpēc nesaprotu to raudāšanu, pa lielam mūs jau iegāza lietas, ko treneris ļoti maz var ietekmēt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel Basketbolu ir jaavada cilvekam kas ir no basketbola vides! Mentam ir javada dosaf sunju biedribu!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:12, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Real Rebel Basketbolu ir jaavada cilvekam kas ir no basketbola vides! Mentam ir javada dosaf sunju biedribu!
nesaprati? izlasi vēlreiz manu komentāru, varbūt sāksi saprast, tam nav tik liela nozīme, no kuras vides vadītājs ir - uzņēmējs, politiķis vai policists, jo vadītājs sporta veidu kā tādu nevada

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel tāpēc jau arī LV nav uzvaru basketbolā un uz hokeju iet vairāk cilvēku kā uz basīti kaut gan basketbols ir populārāks kā hokejs !

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:19, pirms 7 gadiem
Ments arī Āfrikā ir ments priekš manis! Āmen

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:19, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Real Rebel tāpēc jau arī LV nav uzvaru basketbolā un uz hokeju iet vairāk cilvēku kā uz basīti kaut gan basketbols ir populārāks kā hokejs !
Tak beidz aiz matiem pievilkt kaut kādus faktus, kam ar LBS vadību nav tieša sakara

     [+] [-]

, 2017-09-13 10:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: 5.vieta (neticu, ka itāļi serbus uzvilks) ir ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases, tāpēc nesaprotu to raudāšanu, pa lielam mūs jau iegāza lietas, ko treneris ļoti maz var ietekmēt
Tas nav ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases. Gandrīz visiem ir skaidrs, ka gribējām un varējām vairāk. 5 vai 6 vieta šobrīd ir vājš mierinājums, lai gan sports ir sports un viss kas var notikt vienā spēlē. Nekad nepiekritīšu, ka tagad ir iemesls priecāties par iekļūšanu starp Top 8

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 10:55, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Tas nav ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases. Gandrīz visiem ir skaidrs, ka gribējām un varējām vairāk. 5 vai 6 vieta šobrīd ir vājš mierinājums, lai gan sports ir sports un viss kas var notikt vienā spēlē. Nekad nepiekritīšu, ka tagad ir iemesls priecāties par iekļūšanu starp Top 8
Ir gan labs, sastāvu paskaties, daudz debitantu, spēlētāji, kam īsti tā rūdījuma nav, rokas notrīc vai tieši otrādi forsē, daudziem spēlētājiem ir tikai viena spēles maniere....Mēs pēc sastāva bija top6 izlase un finišējot piektajā vietā, mēs apmēram būsim tur, kur bijām pirms čempja uz papīra tā teikt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:02, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, ko jūs te to ķēmu Valteru aizstāvat!? Tas lohs taču to vien dara, kā nodarbojas ar intrigām, kritizēšanu, grib čakarēt izlases mikroklimatu.
Atceramies, ka jūlijā viņš pat tviterī (kur gan citur) kūdīja Porziņģi, ka gaidot Kristapa paziņojumu, ka "šajā bardakā" viņš nespēlēšot!!! Kur nu vēl tālāk!! Skaidrs, ka VV neinteresē izlases labs sniegums, ka viņš savu intrigu dēļ bija gatavs pat Porziņģi kūdīt uz nespēlēšanu.

Valteru ģimenē cilvēks acīmredzot attīstās daudz lēnāk un īsti pieaudzis nekļūst nekad.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:19, pirms 7 gadiem
beidzot kāds pasaka taisnību, visādi politikāņi salīduši un tēlo pārgudrus spečukus, par treneri jau sen teicu ka vājākais posms izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:20, pirms 7 gadiem
VV pats iepriekš atzina, ka Spānija un Slovēnija ir turnīra stiprākās komandas. Un mēs zaudējām spēli ļoti minimāli un galvenais iemesls - piezīmju svilpšana par katru sīkumu, kas izdevīgāka sanāca slovēņiem, jo viņi izmeta divreiz vairāk soda metienu.

Kur tad ir tā baigā basketa vadības vaina šeit?
Bagijs kā treneris? Mums vai tad ir labāki?

Nepaņēma Bērzu un Freimani? Ar viņiem būtu labāk, komanda saliedētāka?

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:21, pirms 7 gadiem
Pareizi Valters saka. Jaunups tik vienmēr piezīžas kur nauda, te Saeimā, te kādā partijā, tagad basketā. Kāds viņam sakars un saprašana no basketbola?
Bet kas te teica, vienalga kas vad federāciju, galvenais ka ir rezultāts izlasei! Jā dzēki cīnījās pašaizliedzīgi, bija labas spēles, labi momenti, bet. . . rezultāts jau nav! Ko te var kāds pīkstēt par mistisku 5. vietu. Visi , kas ceturtdaļfinālā zaudē ir 5.-8. vietā , visi ir lūzeri un principā tajā pašā pulciņā kā leiši, Francija, Horvātija, kuri brauc mājās, bet par medaļām cīnās- krievi, slovēņi, spāni, grieķi, serbi. . .
Basketbola valstīm untāda ir arī Latvija laba sasnieguma mēraukla ir medaļas, nu labi vēl vismaz pusfināls, kas tālāk jau nav būtiski un nevienā valstī nepriecājas par kaut kādām n-tajām vietām!

  +6 [+] [-]

, 2017-09-13 11:35, pirms 7 gadiem
Varbūt tas slovēņa trīnis ar atsitienu pret vairogu arī bija Bagatska vai Jaunupa vaina?
Bet nopietni, ar kuru treneri mēs būtu slovēņus pieveikuši, medaļas izcīnījuši? Vārds uzvārds?

Ja visus šos gadus viss būtu pēc VV prāta, tad vispār izlasē vēl pat Kambala ar K. Valteru vēl līdzi būtu paņemti tīri gaisotnes jaukšanai. Tagadējā paaudze vispār ir tik laba, ka tos vecos dzērājus laicīgi atšuva.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 11:48, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Pareizi Valters saka. Jaunups tik vienmēr piezīžas kur nauda, te Saeimā, te kādā partijā, tagad basketā. Kāds viņam sakars un saprašana no basketbola?
Bet kas te teica, vienalga kas vad federāciju, galvenais ka ir rezultāts izlasei! Jā dzēki cīnījās pašaizliedzīgi, bija labas spēles, labi momenti, bet. . . rezultāts jau nav! Ko te var kāds pīkstēt par mistisku 5. vietu. Visi , kas ceturtdaļfinālā zaudē ir 5.-8. vietā , visi ir lūzeri un principā tajā pašā pulciņā kā leiši, Francija, Horvātija, kuri brauc mājās, bet par medaļām cīnās- krievi, slovēņi, spāni, grieķi, serbi. . .
Basketbola valstīm untāda ir arī Latvija laba sasnieguma mēraukla ir medaļas, nu labi vēl vismaz pusfināls, kas tālāk jau nav būtiski un nevienā valstī nepriecājas par kaut kādām n-tajām vietām!
ai tak beidz šito demagoģiju dzīt un mums nav entā vieta, bet piektā, kas iepriekš būtu pč nodrošinājusi, savu raudāšanu sev pataupi un sāc objektīvi uz lietām skatīties

  -4 [+] [-]

, 2017-09-13 11:50, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Pareizi Valters saka. Jaunups tik vienmēr piezīžas kur nauda, te Saeimā, te kādā partijā, tagad basketā. Kāds viņam sakars un saprašana no basketbola?
Bet kas te teica, vienalga kas vad federāciju, galvenais ka ir rezultāts izlasei! Jā dzēki cīnījās pašaizliedzīgi, bija labas spēles, labi momenti, bet. . . rezultāts jau nav! Ko te var kāds pīkstēt par mistisku 5. vietu. Visi , kas ceturtdaļfinālā zaudē ir 5.-8. vietā , visi ir lūzeri un principā tajā pašā pulciņā kā leiši, Francija, Horvātija, kuri brauc mājās, bet par medaļām cīnās- krievi, slovēņi, spāni, grieķi, serbi. . .
Basketbola valstīm untāda ir arī Latvija laba sasnieguma mēraukla ir medaļas, nu labi vēl vismaz pusfināls, kas tālāk jau nav būtiski un nevienā valstī nepriecājas par kaut kādām n-tajām vietām!
nū, viņš padsmit gadus basketā darbojas, tad kaut kāda saprašana jau ir, bet nu to jau varam attiecināt uz daudziem cilvēkiem šeit, viņu VV piemin, tikai tāpēc, ka apvainojies + nekad nav ticējis šai izlasei

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:53, pirms 7 gadiem
Spēles par 5 un pārējām vietām nenotika un tās nevienu arī neinteresēja. Šajā čempī
jau nenotika nekāda atlase un principā vienalga kura vieta, ja nav cīņa par medaļām.
Paprasiet pašiem spēlētājiem, vai viņiem ir kāds gandarījums par it kā mistisko piekto vietu uz papīra.

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:58, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Spēles par 5 un pārējām vietām nenotika un tās nevienu arī neinteresēja. Šajā čempī
jau nenotika nekāda atlase un principā vienalga kura vieta, ja nav cīņa par medaļām.
Paprasiet pašiem spēlētājiem, vai viņiem ir kāds gandarījums par it kā mistisko piekto vietu uz papīra.
gandarījums nevienai izlasei nav, bet objektīvi ieņemtā vieta atbilst sastāva iespējām

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 12:00, pirms 7 gadiem
Naudīgākajās savienībās/federācijās parasti valdošā režīma kangariņi un viņu saimnieki visādi pisnesmeņi mēģina iebīdīt uzticamus cilvēkus tā teikt, lai kontrolētu naudas plūsmas.
Ja nemaldos Voina laikā policijā pieauga neatklāto noziegumu skaits vismaz par desmitiem tūkstošu ja ne simts.
Tikai nejau uz VV mainīt, jūs ko, par padomnieku maksimums, un pat tad vēl rūpīgi jāapdomā.
Domāju tagad pirmām kārtām nepieciešams pieprasīt no LBS pilnu finanšu atskaiti par pēdējo gadu.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-13 12:14, pirms 7 gadiem
Derum, mēs rādījām top komandas sniegumu un minimāli zaudējām citai top komandai. Es saprotu, ka vieta tabulā ir sāpīga, bet reāli pēc spēles taču augstu klasi rādījām. Bet lasot jūs, sāk likties, ka esam USA Dream team, kurai tādai Slovēnijai jābrauc pāri 10 spēlēs no 10.

Ja būtu kaut kāda cita basketbola vadība, cits treneris, tad mēs būtu tik ļoti klasi augstāki, ka pret citām top komandām pat līdzīga galotne nebūtu iespējama?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:30, pirms 7 gadiem
Jaunlopu - uz kautuvi. Arī tviterī savu pilsoņa pienākumu jau izpildīju.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ai tak beidz šito demagoģiju dzīt un mums nav entā vieta, bet piektā, kas iepriekš būtu pč nodrošinājusi, savu raudāšanu sev pataupi un sāc objektīvi uz lietām skatīties
Nav jau vēl tā pati piektā vieta nodrošināta!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 12:41, pirms 7 gadiem
>AllBlacks
Bet cik galotnes nav zaudēts pēdējos gados!
Un aizbrauca komanda nenokompektēta( divi Janičenoks un Gražulis praktiski nespēlēja, Šķēle ļoti epizodiski, Meeirs nedaudz vairāk), nebija kas īsti atslogo pamatsastāvu, dabigi, ka līderi arī nogura un neizturēja spriedzi, pret Slivēniju uz lukuma izgāja vien 8, slovēņiem 11 spēlētāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 13:02, pirms 7 gadiem
Patreiz ta ir realitate, valstij naudas nav, lai pilniba sponsoretu un nodrosinatu izlasi, tapec LBS un ari citas federacijas sez tadi tipini, ka Jaunups, vai pats Nacalnika - Voins!!! Visur ir savas intereses, savejo bidisana, korupcija. Sponsori jau tapat naudu nedo, vel jo vairak, pec jauna likuma pienemsanas, kad nodoklu atlaides nespid!!!
Diemzel, jasaka ta, ta jus dzivotat valsti, ko sauc par Latviju!!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 13:32, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir gan labs, sastāvu paskaties, daudz debitantu, spēlētāji, kam īsti tā rūdījuma nav, rokas notrīc vai tieši otrādi forsē, daudziem spēlētājiem ir tikai viena spēles maniere....Mēs pēc sastāva bija top6 izlase un finišējot piektajā vietā, mēs apmēram būsim tur, kur bijām pirms čempja uz papīra tā teikt
neka laba tur nav,sportistam ir jatiecas uz augstako,lai vins butu patiesam labs sportists,ja tu uzsprasitu kadam no dzekiem vai ir apmierinati ar 6vietu,atbilde butu nee,ta ir luzera domasana,apmeram galvenais ir piedalities,ja dzeki teiktu ja mes vairak nevarejam,atdevam visus spekus,tad jaa apsveicam ar 6vietu,bet visi zinaja ka var vairak,vakar speli zaudeja Bagijs,pie ta ka minuti nepanema tresaja ceturdala un pie ta ka beigas neliks meieri kopa ar kp laukuma,zinot,ka pretinieku spfletajiem garajiem ir pa 4piezimem,butu atrak izsitusi kadu no garajiem ara slovenu viss butu vieglak kp un ar meieri varetu apaksu groza ardit ara

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 13:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: gandarījums nevienai izlasei nav, bet objektīvi ieņemtā vieta atbilst sastāva iespējām

luzera domasana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:33, pirms 7 gadiem
tas, ka Valdim pietrūkst gan intelekta gan iteliģences ir jūtams katrā viņa pasacītajā teikumā un darbībā. Reāli cilvēkam nerubī fiška, atliek tikai citus par p.ariem lamāt. Vājprāts!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 14:45, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Tak pietiek to Valdiņu glorificēt par PSRS nopelniem, mūsdienu basketā viņš nebūtu sasniedzis neko diži vairāk par savu dēliņu Ādolfu.

Nevar salīdzināt, kādi pretinieki izlasei ir šodien un tolaik PSRS izlasei, tāpat arī spēles stils ir krietni atlētiskāks. Ne velti tam pašam Ādolfam jau netrūka savainojumu.
Nesalīdzini nesalīdzināmo! Dažādi laiki, dažādas iespējas!

     [+] [-]

, 2017-09-13 14:52, pirms 7 gadiem
Starp citu, kas jauns publicēja rakstu par Kalnīti, čalis maksātnespējīga persona ar 260 eiro ienākumu mēnesi...

Latvijas basketbolistiem miljonus saorganizē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 15:11, pirms 7 gadiem
cik tad VV bija uzlicis uz mūsējiem? es 7 euro

     [+] [-]

, 2017-09-13 16:06, pirms 7 gadiem
VV ir basketbola leģenda.
Taču:
1) visas komandas, ko viņš pats ir vadījis, nav sasniegušas NEKO.
2) paskatieties VV prognozes un argumentus sarunās ar Bukmeikeru (tai skaitā pavērojiet stilu, kā VV piedalās šajās sarunās, regulāri citus pārtraucot), un tad salīdziniet ar reāli notikušajiem faktiem. Iegūsiet visnotaļ precīzu bildi par VV eksperta varēšanu un izdarīsiet secinājumus, vai ir vērts ieklausīties VV padomos.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 17:58, pirms 7 gadiem
dzeidi rakstīja: Pareizi ari saka.Visaadi meerkaki lien, tur kur nekaa nesaprot.Kur Jaunups ir spelejis,kada klubaa,var kaads apgaismot?Kads vinam sakars ar basketbolu?Skatoties uz vinu man liekas ,ka vins saprot pat ,kaa kosmiskie kugi vago musu galaktiku un ne tikai.Neaizstajams kadrs .
Kāpēc ir jāspēlē basītis, lai būtu funkcionārs? Kas tā pa loģiku?

Mums blin ministrs ir spēka vīrs. Baigais sakars?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 18:47, pirms 7 gadiem
Rakstām petīciju slavas zālei - ja ņemat Valdžu tur, tad ar šo citātu apakšā

     [+] [-]

, 2017-09-13 19:16, pirms 7 gadiem
Dažiem tā ir ikdiena! Dažiem tas ir solis pa kreisi, bet dažiem tās ir rīdzenes sarunas!

     [+] [-]

, 2017-09-13 21:26, pirms 7 gadiem
īpatnis rakstīja: Par jaunupu VV ir 100% taisnība.
Hmm, kā gan tu varētu zināt, ka Jaunups ir pederasts (saīsināti- pi dars)? Personiskā pieredze vai kā?

     [+] [-]

, 2017-09-14 00:47, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kāpēc ir jāspēlē basītis, lai būtu funkcionārs? Kas tā pa loģiku?

Mums blin ministrs ir spēka vīrs. Baigais sakars?
Uzskati, ka normāli, ka jefreitors ģenerāļus vada?
Par kādiem basketbola nopelniem Voina un Jaunups ir LBS valdē? Kāpēc VEF čakarē LBL un nespēlē pilnu sezonu? Kurā valstī vēl ir tādi izņēmumi???

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Starp citu, kas jauns publicēja rakstu par Kalnīti, čalis maksātnespējīga persona ar 260 eiro ienākumu mēnesi...

http://jauns.lv/raksts/sports/253749-latvijas-basketbolistiem-miljonus-saorganize-puisis-ar-260-eiro-ienakumiem
Mjā labi ka tu tam tici, respect

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 12:31, pirms 7 gadiem
piekritu valdim-meslu katra federacija ir ka biezs-seviski hokeja

     [+] [-]

, 2017-09-14 20:36, pirms 7 gadiem
gaida vinoga rakstīja: piekritu valdim-meslu katra federacija ir ka biezs-seviski hokeja


futbola

  -1 [+] [-]

, 2017-09-15 23:46, pirms 7 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: VV ir basketbola leģenda.
Taču:
1) visas komandas, ko viņš pats ir vadījis, nav sasniegušas NEKO.
2) paskatieties VV prognozes un argumentus sarunās ar Bukmeikeru (tai skaitā pavērojiet stilu, kā VV piedalās šajās sarunās, regulāri citus pārtraucot), un tad salīdziniet ar reāli notikušajiem faktiem. Iegūsiet visnotaļ precīzu bildi par VV eksperta varēšanu un izdarīsiet secinājumus, vai ir vērts ieklausīties VV padomos.
Renfro, Holdens...