Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

VEF saspringto nedēļu sāks ar spēli pret "Astana"

Andrejs Siliņš

VEF saspringto nedēļu sāks ar spēli pret "Astana"
Artis Ate. Foto: VEF Rīga

Šovakar pulksten 19:30 Elektrum Olimpiskajā centrā VTB Vienotās basketbola līgas spēlē "VEF Rīga" uzņems Kazahstānas čempioni "Astana", kas pēc sešām spēlēm atrodas sestajā vietā turnīra tabulā.

Pirms deviņām dienām Minskas "Tsmoki" izcīnīja savu pirmo uzvaru sezonā un nobīdīja VEF uz pēdējo vietu tabulā (tiesa, abu komandu pirmā savstarpējā spēle vēl tikai priekšā). Šovakar VEF ir iespēja paveikt pretējo - uzvaras gadījumā atkal pēdējā būs Minska. Lai panākumu izcīnītu, būs jāuzveic sezonu solīdi sākušo Kazahstāns superklubu "Astana".

Astanas vienība sāka ar zaudējumu CSKA (61:86), bet turpinājumā izcīnīja trīs panākumus pēc kārtas (93:86 pret "Tsmoki", 93:91 pret "Zenit", 91:82 pret "Zielona Gora"). Novembrī pagaidām komanda spēlē bez uzvarām - zaudēts Eirolīgā spēlējošajai "Khimki" (67:76) un Čempionu līgā spēlējošajai "Nizhny Novgorod" (83:89).

"Astana" treneru korpusā vietējo speciālistu nav - pirmo sezonu komandas galvenais treneris ir maķedonietis Emils Rajkovičs, bet viņam asistē serbs Marko Veličkovičs un lietuvietis Renāts Kuriļonoks. Arī lielāko pienesumu laukumā dod ārzemnieki - pieci amerikāņu spēlētāji, katrs savā pozīcijā. Saspēli jau otro sezonu vada Entonijs Klemonss (17,3 punkti, 5,7 piespēles, 2,2 pārtvertas bumbas). Aizsarga pozīcijā ir arī Vācijā, Itālijā, Grieķijā un Turcijā, kā arī dažādos Eiropas kausos pieredzi krājušais Maikls Dženkinss (12,4 punkti, 3,0 piespēles, 2,0 bumbas).

Uzbrucēja pozīcijā Džeidžejs O'Braiens (14,7 punkti, 5,2 bumbas, 4,0 piespēles) trīs sezonas pavadījis NBA Attīstības līgā un Eiropā spēlējis minimāli, taču divās spēlēs izgājis laukumā arī NBA. Otram uzbrucējam Kenam Hortonam (11,8 punkti, 5,5 bumbas) savukārt nav NBA pieredzes, taču ir plaša vēsture Eiropā - septiņu sezonu laikā spēlēts Francijā, Somijā un Vācijā. 212 centimetrus garais centrs Džefs Grosels (11,5 punkti, 5,3 bumbas, 1,3 bloķēts metiens) pirms pievienošanās "Astana" divas sezonas pavadīja Vācijā.

Ārzemniekiem labs palīgs bijis 24 gadus vecais Kazahstānas izlases spēka uzbrucējs Aleksandrs Žiguļins, kuru savulaik bija noskatījusi "Barcelona" un trīs sezonas basketbolists pavadījis Spānijas otrajā līgā. Šī ir 204 centimetrus garā Žiguļina ceturtā sezona Astanas klubā un līdz šim - pārliecinoši labākā (8,5 punkti, 5,0 bumbas).

Nedēļa pirms izlašu pārtraukuma VEF komandai būs saspringta - jāspēlē pret tiešajiem konkurentiem abos turnīros, kuros klubs piedalās. Šodien VTB līgā pret "Astana", ceturtdien Tallinā Latvijas-Igaunijas līgas mačā pret "Kalev/Cramo", bet svētdien Saratovā VTB līgas spēle pret "Avtodor".

Spēles sākums 19:30, tiešraide kanālā "Best4Sport".

VTB līga, kopvērtējums

VKomandaU-Z%
1.CSKA8-0100.0%
2.Khimki8-0100.0%
3.Unics6-185.7%
4.Zenit4-266.7%
5.Lokomotiv-Kuban4-357.1%
6.Astana3-350.0%
7.Kalev/Cramo3-537.5%
8.Enisejy3-537.5%
9.Avtodor2-433.3%
10.Zielona Gora2-433.3%
11.Nizhny Novgorod2-528.6%
12.Parma2-528.6%
13.Tsmoki1-614.3%
14.VEF1-614.3%
1 2 37 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2018-11-19 13:03, pirms 5 gadiem
Tomēr VTB.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-19 13:08, pirms 5 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Tomēr VTB.
Tu esi kāds meža dīvainis? Pie hokeja raksti- Tomēr hokejs, pie futbola - tomēr futbols. Utt. Tev vajag leksiku un skatpunktu paplašināt.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-19 13:27, pirms 5 gadiem
Cik komandas šogad krīt laukā no krievu līgas? Pēdējās 3? Tātad VEFam labas izredzes nonākt Krievijas zemākā līgā un braulāt pa Tālajiem Austrumiem un Ziemeļu novadiem!

  +3 [+] [-]

, 2018-11-19 13:29, pirms 5 gadiem
Ja grib uz kautko cerēt šos ir jaņem.

  +4 [+] [-]

, 2018-11-19 14:22, pirms 5 gadiem
Man kā rīdziniekam ļoti gribētos, lai galvaspilsētā ir klubs, kuram būtu vēlme sekot līdzi. VEF tāds noteikti nav, būtībā kopš ASK / Barona laikiem nav nekā interesanta. Žēl.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-19 14:36, pirms 5 gadiem
haralds_liepins_115453909448900 rakstīja: Tu esi kāds meža dīvainis? Pie hokeja raksti- Tomēr hokejs, pie futbola - tomēr futbols. Utt. Tev vajag leksiku un skatpunktu paplašināt.
Tomēr sporta līdzjutējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-11-19 15:11, pirms 5 gadiem
Vājš pretinieks. Tabulā turpat, kur VEF.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-19 15:17, pirms 5 gadiem
petjka_neimanitis_100866384245432 rakstīja: Kapēc nefano par Lembergu Aivariņa blici? Mēs jefiņu sektorā vienmēr esam atvērti jaunu seju uzņemšanai, turklāt mārketinga menedžerīte mums te dāļā biļetes par grašiem, ne tā kā VEF, kas prasa 7eur par biļeti! Starp citu, alus cičos ir spēks!

p.s. Lasiet Ventas Balsi.
VEFs!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-19 15:42, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Cik komandas šogad krīt laukā no krievu līgas? Pēdējās 3? Tātad VEFam labas izredzes nonākt Krievijas zemākā līgā un braulāt pa Tālajiem Austrumiem un Ziemeļu novadiem!
Neticu, ka viņi to darītu, drīzāk uz Čempionu līgu rautos!

     [+] [-]

, 2018-11-19 15:54, pirms 5 gadiem
Pēc tam spēle pret Kalev.

     [+] [-]

, 2018-11-19 17:29, pirms 5 gadiem
D-Mob rakstīja: Neticu, ka viņi to darītu, drīzāk uz Čempionu līgu rautos!
Lieta tik tā, ka neviens ārā nekrīt, jo vtb ir turnīrs, kur nenotiek izslēgšana

  -1 [+] [-]

, 2018-11-19 17:34, pirms 5 gadiem
bezbiksis rakstīja: Man kā rīdziniekam ļoti gribētos, lai galvaspilsētā ir klubs, kuram būtu vēlme sekot līdzi. VEF tāds noteikti nav, būtībā kopš ASK / Barona laikiem nav nekā interesanta. Žēl.
Tieši tā!

     [+] [-]

, 2018-11-19 17:36, pirms 5 gadiem
Droša nauda uz Astana!

     [+] [-]

, 2018-11-19 17:41, pirms 5 gadiem
bezbiksis rakstīja: Man kā rīdziniekam ļoti gribētos, lai galvaspilsētā ir klubs, kuram būtu vēlme sekot līdzi. VEF tāds noteikti nav, būtībā kopš ASK / Barona laikiem nav nekā interesanta. Žēl.
Un, kas traucē vefam sekot? Labi pašmāju spēlētaji ir? Ir! Treneri normāli arī....Līmenī arī labā spēlē, kur problēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-11-19 18:06, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un, kas traucē vefam sekot? Labi pašmāju spēlētaji ir? Ir! Treneri normāli arī....Līmenī arī labā spēlē, kur problēma?
No sākuma sekoju, kad klubs tika atjaunots. Domāju, ka lielākā problēma bija ( ir ) kluba vadības attieksmē pret līdzjutējiem. Šķiet, interese sāka zust, kad VEFs "popularizēšanas" nolūkos sāka braukāt apkārt pa Latvijas pilsētām un aizvadīt tur mājas spēles. Protams, ka galvenais iegansts bija izmaksu samazināšana uz zāles īri. Fakts, ka basketbols tiek popularizēts, nebūt nav slikts, bet mērķis šim gājienam bija cits.
Bija tāda L. Spaliņa, tad bija pāris epopejas ar spēlētājiem ( Bērziņš, Janičenoks ).
Piekrītu Tev par labo līmeni, pašmāju spēlētājiem un treneri. No sākuma es vēl skatījos spēles VTB, jo bija interesanti pavērot spēka samērus ar krievu lielajiem klubiem. OK, viena sezona, divas, bet tagad man kā līdzjutējam šis turnīrs absolūti neinteresē, kaut vai paskatieties uz mājas spēļu apmeklējumu, kad VEFs uzņemam viesus. Lielākā intringa ? Iekļūs vai nē play off, kur pirmajā kārtā stabils zāģis. Viss.
Man, piemēram, pilnīgi noteikti sāktu atkal interesēt, ja VEFs spēlētu eirokausos. Šī tēma te ir gana malta, katram savs viedoklis.
Šķiet, pēdējā sezona, kad kādam no LV klubiem jutu līdzi, bija Valmieras čempionu gads, tad gan man Valmieras blice patika, fināls arī bija labs

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:20, pirms 5 gadiem
bezbiksis rakstīja: No sākuma sekoju, kad klubs tika atjaunots. Domāju, ka lielākā problēma bija ( ir ) kluba vadības attieksmē pret līdzjutējiem. Šķiet, interese sāka zust, kad VEFs "popularizēšanas" nolūkos sāka braukāt apkārt pa Latvijas pilsētām un aizvadīt tur mājas spēles. Protams, ka galvenais iegansts bija izmaksu samazināšana uz zāles īri. Fakts, ka basketbols tiek popularizēts, nebūt nav slikts, bet mērķis šim gājienam bija cits.
Bija tāda L. Spaliņa, tad bija pāris epopejas ar spēlētājiem ( Bērziņš, Janičenoks ).
Piekrītu Tev par labo līmeni, pašmāju spēlētājiem un treneri. No sākuma es vēl skatījos spēles VTB, jo bija interesanti pavērot spēka samērus ar krievu lielajiem klubiem. OK, viena sezona, divas, bet tagad man kā līdzjutējam šis turnīrs absolūti neinteresē, kaut vai paskatieties uz mājas spēļu apmeklējumu, kad VEFs uzņemam viesus. Lielākā intringa ? Iekļūs vai nē play off, kur pirmajā kārtā stabils zāģis. Viss.
Man, piemēram, pilnīgi noteikti sāktu atkal interesēt, ja VEFs spēlētu eirokausos. Šī tēma te ir gana malta, katram savs viedoklis.
Šķiet, pēdējā sezona, kad kādam no LV klubiem jutu līdzi, bija Valmieras čempionu gads, tad gan man Valmieras blice patika, fināls arī bija labs
Personīgi es nesaprotu par tiem eirokausiem, jo pēc būtības, tur ir tas pats, kas vtb, jo maksimums tur ir izkļūšana no grupas, tālāk sekos izkrišana. Vienīgais, ja paliec kā piektais, tad fiba eirokauss, kur tas līmenis ir diezgan pašvaks. Kamēr klubiem naudas nav, tikmēr mēs ne uz ko labaku varam arī necerēt, tādēļ es jau vairāk esmu par Uleb, jo tas ir vienīgais turnīrs, bez vtb, kas mums dotu spēles komandas, kas būtu tuvu Eirolīgas līmenim, bet arī tur ir praktiski maksimālais sasniegums - izkļūšana no grupas. Pa lielam, mans skatu punkts uz to ir tāds, ka ja mums ir jāzāģā top komandām, tad zāģēsim augstākā iespējamā līmeņa, tāpēc tas vtb, ja no tā vef izstāsies, tad priekš manis nākamais loģiskais turnīrs būtu Uleb EK, it īpaši, ja tiktu vēl pret Rytas spēlēt, ČL es nevēlos, daļēji dēļ tā, kā tas turnīrs tika veidots, vēl tā tiesa, kas bija....Bet izskatās, ka VEFam tuvāks ceļš ir uz uleb kā čl

Par tām spēlēm reģionos piekrītu, it īpaši tie fināli bija nonsenss un nevajadzīgs pasākums, jo tiem bija jābūt Rīgas skatītāju priekšrocībai, it īpaši vēl Rowlendu vērot. Tīri sezonā skatoties, tad tādas spēles, kas bija pret LU utt. bija mierīgi aizvadāmas reģionā, jo tur nenoliedzami lielāka interese bija un Rīgas skatītājs neko nezaudēja to spēli neredzot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:32, pirms 5 gadiem
Skatos, ka Jaunups izvedis Reksi pie ķēdes pastaigāties svaigā gaisā.

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:33, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Personīgi es nesaprotu par tiem eirokausiem, jo pēc būtības, tur ir tas pats, kas vtb, jo maksimums tur ir izkļūšana no grupas, tālāk sekos izkrišana. Vienīgais, ja paliec kā piektais, tad fiba eirokauss, kur tas līmenis ir diezgan pašvaks. Kamēr klubiem naudas nav, tikmēr mēs ne uz ko labaku varam arī necerēt, tādēļ es jau vairāk esmu par Uleb, jo tas ir vienīgais turnīrs, bez vtb, kas mums dotu spēles komandas, kas būtu tuvu Eirolīgas līmenim, bet arī tur ir praktiski maksimālais sasniegums - izkļūšana no grupas. Pa lielam, mans skatu punkts uz to ir tāds, ka ja mums ir jāzāģā top komandām, tad zāģēsim augstākā iespējamā līmeņa, tāpēc tas vtb, ja no tā vef izstāsies, tad priekš manis nākamais loģiskais turnīrs būtu Uleb EK, it īpaši, ja tiktu vēl pret Rytas spēlēt, ČL es nevēlos, daļēji dēļ tā, kā tas turnīrs tika veidots, vēl tā tiesa, kas bija....Bet izskatās, ka VEFam tuvāks ceļš ir uz uleb kā čl

Par tām spēlēm reģionos piekrītu, it īpaši tie fināli bija nonsenss un nevajadzīgs pasākums, jo tiem bija jābūt Rīgas skatītāju priekšrocībai, it īpaši vēl Rowlendu vērot. Tīri sezonā skatoties, tad tādas spēles, kas bija pret LU utt. bija mierīgi aizvadāmas reģionā, jo tur nenoliedzami lielāka interese bija un Rīgas skatītājs neko nezaudēja to spēli neredzot.
Kuram ULEBā VEFs ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kuram ULEBā VEFs ir vajadzīgs?
Turnīriem klubi ir vajadzīgi, es nešaubos, ka ja vef gribētu, viņi tur tiktu, jo paslaik paskatoties klubu sastāvu, tad noteikti, ka par dažiem jau nu labāki būtu

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skatos, ka Jaunups izvedis Reksi pie ķēdes pastaigāties svaigā gaisā.
Kāpēc Tu par sevi runā trešajā personā? bet labi, ka savu suni izved

  -1 [+] [-]

, 2018-11-19 18:40, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Personīgi es nesaprotu par tiem eirokausiem, jo pēc būtības, tur ir tas pats, kas vtb, jo maksimums tur ir izkļūšana no grupas, tālāk sekos izkrišana. Vienīgais, ja paliec kā piektais, tad fiba eirokauss, kur tas līmenis ir diezgan pašvaks. Kamēr klubiem naudas nav, tikmēr mēs ne uz ko labaku varam arī necerēt, tādēļ es jau vairāk esmu par Uleb, jo tas ir vienīgais turnīrs, bez vtb, kas mums dotu spēles komandas, kas būtu tuvu Eirolīgas līmenim, bet arī tur ir praktiski maksimālais sasniegums - izkļūšana no grupas. Pa lielam, mans skatu punkts uz to ir tāds, ka ja mums ir jāzāģā top komandām, tad zāģēsim augstākā iespējamā līmeņa, tāpēc tas vtb, ja no tā vef izstāsies, tad priekš manis nākamais loģiskais turnīrs būtu Uleb EK, it īpaši, ja tiktu vēl pret Rytas spēlēt, ČL es nevēlos, daļēji dēļ tā, kā tas turnīrs tika veidots, vēl tā tiesa, kas bija....Bet izskatās, ka VEFam tuvāks ceļš ir uz uleb kā čl

Par tām spēlēm reģionos piekrītu, it īpaši tie fināli bija nonsenss un nevajadzīgs pasākums, jo tiem bija jābūt Rīgas skatītāju priekšrocībai, it īpaši vēl Rowlendu vērot. Tīri sezonā skatoties, tad tādas spēles, kas bija pret LU utt. bija mierīgi aizvadāmas reģionā, jo tur nenoliedzami lielāka interese bija un Rīgas skatītājs neko nezaudēja to spēli neredzot.
Jā, naudas jau šobrīd nav kā ASK / Barona laikos, tas arī bremzē visu pasākumu.
Par ČL arī piekrītu, tas turnīrs liekas galīgi nekāds. Ja jāizvēlas starp VTB un Fiba Eirokausi, tad, protams, labāk VTB.
Ļoti gribētos redzēt ULEBā mūsējos, to tiešām būtu interese skatīties. Man vienkārši tie VTB mūsu līmeņa pretinieki galīgi nesaista - Astana, Tsmoki, Parma, Enisey. Ja ar viņiem jāspēlē ir katru gadu, bet līmenis +- paliek komandām tas pats, tad tas nosit interesi. OK, lejasgala komandas dažreiz aiziet, kāds cits pienāk klāt ( Nymburg, Zielena Gora ), bet būtībā situācija jau nemainās.
Bija vēl kādreiz tāda utopiska cerība par Eirolīgas klubu, bet nu Baltijā vēl labu laiku diemžēl tas būs tikai Žalgiris, vēl Rytas sāk lēnām atgūt kādreizējo līmeni.
Nu, pāris vārdos sakot - sūdīgi, ka tā!

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:41, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Turnīriem klubi ir vajadzīgi, es nešaubos, ka ja vef gribētu, viņi tur tiktu, jo paslaik paskatoties klubu sastāvu, tad noteikti, ka par dažiem jau nu labāki būtu
Bez VEF gribētāju pietiek. Nu, nebūs tā, ka VEF uzsvilps un dabūs vietu ULEB kausā.

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:45, pirms 5 gadiem
Biš pārteicos, ČL ir OK, Fiba Eirokausi gan ir nekādi.

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bez VEF gribētāju pietiek. Nu, nebūs tā, ka VEF uzsvilps un dabūs vietu ULEB kausā.
Nekad neesmu teicis, ka viegli iekšā tiktu, tik to, ka manuprāt, tas ir labāks turnīrs par čempionlīgu un būtu loģiska izvēle, atsakoties no vtb

     [+] [-]

, 2018-11-19 18:50, pirms 5 gadiem
bezbiksis rakstīja: Jā, naudas jau šobrīd nav kā ASK / Barona laikos, tas arī bremzē visu pasākumu.
Par ČL arī piekrītu, tas turnīrs liekas galīgi nekāds. Ja jāizvēlas starp VTB un Fiba Eirokausi, tad, protams, labāk VTB.
Ļoti gribētos redzēt ULEBā mūsējos, to tiešām būtu interese skatīties. Man vienkārši tie VTB mūsu līmeņa pretinieki galīgi nesaista - Astana, Tsmoki, Parma, Enisey. Ja ar viņiem jāspēlē ir katru gadu, bet līmenis +- paliek komandām tas pats, tad tas nosit interesi. OK, lejasgala komandas dažreiz aiziet, kāds cits pienāk klāt ( Nymburg, Zielena Gora ), bet būtībā situācija jau nemainās.
Bija vēl kādreiz tāda utopiska cerība par Eirolīgas klubu, bet nu Baltijā vēl labu laiku diemžēl tas būs tikai Žalgiris, vēl Rytas sāk lēnām atgūt kādreizējo līmeni.
Nu, pāris vārdos sakot - sūdīgi, ka tā!
Arī vefam bija tā laba sezonas ar 3+miljonu budžetu, bet diemžēl tas ilgi nebija. Vēl atceros, ka nba lokauta laikā VEF uzvarēja Žalgiri, kur tas jaunais melnais leģis, to nba kadru izveda no pacietības....

Kas saistās ar to līmeni, tad ČL jā, piekrītu, ka pamainās tie pretinieki pa sezonām, bet ja komandas maz rotēs tad agri vai vēlu sāks biežāk tie pretinieki atkārtoties, lai gan nebūs tuvu vtb situācijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-11-19 20:16, pirms 5 gadiem
Tik slikta aizsardzība, šausmas + tā nesaspēlēšanās krīt acīs

     [+] [-]

, 2018-11-19 20:21, pirms 5 gadiem
Jau var neskatīties ja jau -17 un kapēc laukuma netiek Ausejs?

     [+] [-]

, 2018-11-19 20:23, pirms 5 gadiem
Bez komentāriem, uz izeju Gailīt.. izskatās kā amatieru komanda..

     [+] [-]

, 2018-11-19 20:26, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Jau var neskatīties ja jau -17 un kapēc laukuma netiek Ausejs?
nav neatspēlējama starpība
1 2 37 komentāri