Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Video: Roulends: "Nedrīkstu beigās pieļaut trīs kļūdas pēc kārtas"

Egils Broks
Egils Broks
Vakar zaudējumu pret spāņu "Valencia Basket" piedzīvoja "VEF Rīga" - 96:103. Piedāvājam VEF spēlētāju un trenera komentārus par piedzīvoto neveiksmi.
Vērtējums: +12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-13 09:39, pirms 11 gadiem
ka ta,ka nevar.

     [+] [-]

, 2013-02-13 10:01, pirms 11 gadiem
bet piellaava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2013-02-13 10:12, pirms 11 gadiem
Jūs daudzie fani, ka uzmetuši lūpu uz Rowland, come on, Jūs kaut nedaudz sportu un basi saprotat? Kur mēs būtu, ja viņa nebūtu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-13 10:41, pirms 11 gadiem
nu Butautam respekt ka uzņēmās vainu, bet jēgas jau no tā nav!

kāda jēga spēlēt basketu ja neprot uzlauzt zonas aizsardzību?
un kāpēc neārstējās paši ar Valensijas ieroci, varēja tak likt zonu...

  -4 [+] [-]

, 2013-02-13 10:42, pirms 11 gadiem
Līderis izpaužas pašos svarīgākajos brīžos,spēles galotnēs.
Lai cik punktus Rowlends negūtu 37-38min,bet pēdējās 2-3min
uzņemoties iniciatīvu viņš noraka spēli. Randomā nostaigāts,2kļudas piespēlēs,klusais metiens...Vakar viņi ar Hamiltonu 50min pēc speles
jau sēdēja TGI Vecrīgā un vakariņoja.Mēs ar draugi izteicām viedokli
par to ka viņš noraka spēli...

  -3 [+] [-]

, 2013-02-13 10:43, pirms 11 gadiem
katra sliktuma ir savs labums es piemeram roulenda kludu deel vakar pacelu 88ls

  +5 [+] [-]

, 2013-02-13 11:05, pirms 11 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Jūs daudzie fani, ka uzmetuši lūpu uz Rowland, come on, Jūs kaut nedaudz sportu un basi saprotat? Kur mēs būtu, ja viņa nebūtu?
Tieši tā! Pilnīgi piekrītu! 29 punkti pret Valensiju nav maz! + viņa devums komandai ir pamatīgs un stabils. Ne pirmo spēli ar daudz punktiem. Vispār Vef ir malači un nav daudz ko pārmest, izņemot neveiksmīgo otrā puslaika aizsardzību un dažas kļūdas uzbrukumā. Puiši spēlēja ar emocijām un nepadevās. Daļēji arī tiesneši šo spēli pavilka par labu Valensijai. Nepatika tiesāšanas maniere.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-13 11:06, pirms 11 gadiem
merikikifans rakstīja: Roulends: "Nedrīkstu beigās pieļaut trīs kļūdas pēc kārtas"
kāda jēga tagad par to runāt?vajadzēja nepieļaut kļūdas,un būtu tikuši tālāk.tas,ka atzīst savas kļūdas ir labi,bet par to punktus klāt neliek.vispār Roulenda vakar gan glāba,gan iegāza komandu.būtu iemetis pēdējā minūtē abus sodiņus,uzvarētu jau pamatlaikā,tagad rezultatīvākais spēlētājs,bet arī savā ziņā antivaronis
aizej nokaunies kādas tiesības tev ir nolikt viņu, viņš vakar visu izdarīja beigās džekam vnk spēka nebija un soliņš mums ir īss nevar visi 10 spelētāji komandā spēlēt tādā līmenī
vienīgi ko var vainot ir ka Butauts nespēja tikt ar zonu galā, bet džekiem kaut ko pārmest ir pilnīgi kauns, viņi visi izdarīja savu darbu

  +5 [+] [-]

, 2013-02-13 11:26, pirms 11 gadiem
Ravix rakstīja: Līderis izpaužas pašos svarīgākajos brīžos,spēles galotnēs.
Lai cik punktus Rowlends negūtu 37-38min,bet pēdējās 2-3min
uzņemoties iniciatīvu viņš noraka spēli. Randomā nostaigāts,2kļudas piespēlēs,klusais metiens...Vakar viņi ar Hamiltonu 50min pēc speles
jau sēdēja TGI Vecrīgā un vakariņoja.Mēs ar draugi izteicām viedokli
par to ka viņš noraka spēli...
A ko viņam, mājās ar asarām acīs makaronus vārīt?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-13 11:37, pirms 11 gadiem
Ravix rakstīja: Līderis izpaužas pašos svarīgākajos brīžos,spēles galotnēs.
Lai cik punktus Rowlends negūtu 37-38min,bet pēdējās 2-3min
uzņemoties iniciatīvu viņš noraka spēli. Randomā nostaigāts,2kļudas piespēlēs,klusais metiens...Vakar viņi ar Hamiltonu 50min pēc speles
jau sēdēja TGI Vecrīgā un vakariņoja.Mēs ar draugi izteicām viedokli
par to ka viņš noraka spēli...
Man liekas, tas pat nav iespējams - 50 min pēc spēles? Cmon čaļi ieiet dušā, saģērbjas, sataisās, sakāpj mašīnās + vēl jātiek uz TGI Fridays. LAbi ja pēc pusotras stundas maksimālais. Bet nu ko gan es zinu. Tevi laikam vairāk uztrauc kur kurš un cikos ēd + vēl pēc šādām pazīmēm skaidrot cilvēkiem savu viedokli par to, ka viņš spēli tādēļ noracis? C'mon! Saņemies un domā ar galvu. Čalis vakar noārdijās un 29 punktus sameta. Tad jau varētu Bertānu par kko vairāk vainot, nekā Roulendu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 11:54, pirms 11 gadiem
man jau liekas, ka pēdējās sekundēs pie ničas nedrīkst caurgājiena vietā izmest samocītu trīni. kāda jēga spēlē samest gandrīz 30punktus, ja nočakarē pēdējo izšķirošo metienu. labums tikai personiskajai statistikai nevis komandai.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-13 12:10, pirms 11 gadiem
tommy90 rakstīja: man jau liekas, ka pēdējās sekundēs pie ničas nedrīkst caurgājiena vietā izmest samocītu trīni. kāda jēga spēlē samest gandrīz 30punktus, ja nočakarē pēdējo izšķirošo metienu. labums tikai personiskajai statistikai nevis komandai.
Riktīgi piekrītu! Neticēju savām acīm, kad 6 sekundes pirms spēles beigām mēģināja to trīnīti mest. Domāju, ka bija jāiet zem groza un sliktākajā gadījumā piezīmi dabūt. Iemet vienu sodiņu un brauc mājās spēlēt Nintendo

  +1 [+] [-]

, 2013-02-13 12:22, pirms 11 gadiem
merikikifans rakstīja: protams,ka tiesneši vainīgi.+22 vadībā,beigās zaudē un tiesneši vainīga.tipiskā latvieša-baigā fana reakcija.vai tiesneši iemeta brīvus truļņikus,vai tiesneši nevarēja iemest sodus,vai tiesneši nostaigāja un atdeva bumbu Valensijai?
Es šeit runāju par tiesāšanas manieri, nevis par to ka visu vienmēr tiesneši vainīgi. Ko tas nozīmē? Tas nozīmē un izpaužas kā nevienmērīga tiesāšana, kas traucē spēles mierīgu plūsmu. Daudzi sodi tika nosvilpti tīri svilpšanas pēc, nevis paša "lielā" pārkāpuma dēļ, un otrādi - netika nosvilpti vismaz 3 (pēc mana skatījuma) smagi pārkāpumi. Es to uzskatu kā spēles ritma un plūsmas laušana. Šāda tiesāšanas maniere sniedz kontroli par mača gaitu tiesnešiem, nevis pašiem spēlētājiem. Domāju, ka saprati mani. Kļūdījāmies mēs daudz un kļūdas pieļāvām paši, bet spēles ritmu un gaitu pilnībā kontrolēja tiesneši nevis spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-13 12:44, pirms 11 gadiem
merikikifans rakstīja: Roulends: "Nedrīkstu beigās pieļaut trīs kļūdas pēc kārtas"
kāda jēga tagad par to runāt?vajadzēja nepieļaut kļūdas,un būtu tikuši tālāk.tas,ka atzīst savas kļūdas ir labi,bet par to punktus klāt neliek.vispār Roulenda vakar gan glāba,gan iegāza komandu.būtu iemetis pēdējā minūtē abus sodiņus,uzvarētu jau pamatlaikā,tagad rezultatīvākais spēlētājs,bet arī savā ziņā antivaronis
Tu kaut reizi savā mūžā esi spēlējis basīti (es domāju pa īstam nevis NBA 2K)??? Kļūdījās nejau tīšām un pats par to pārdzīvo, tādi leģionāri ir zelts.

Pēdējās 5min. bumbu iedeva Rowlendam un visi skatījās, kas tagad būs, lai tagad viņš iet un visu izdara. Pārējie neko nevarēja izdarīt.

     [+] [-]

, 2013-02-13 12:58, pirms 11 gadiem
Neskatoties uz Valensijas lielo pārsvaru visa otra puslaika garumā, pati spēles galotne tomēr gāja mums labvēligā gultnē, lidz brīdim, kad kaut kādas padsmit sekundes lidz beiām Roulends neiemeta pirmo no diviem sodiem. +3 vieta +2 un no ši brīža jau 50/50 spēle, jo spāņi vairāk nebija ierobežoti uzbrukumā ( nebija jāmet no distances). Pagarinajumā bez garajiem protams izredzes nebija lielas.

     [+] [-]

, 2013-02-13 12:58, pirms 11 gadiem
merikikifans rakstīja: protams,ka tiesneši vainīgi.+22 vadībā,beigās zaudē un tiesneši vainīga.tipiskā latvieša-baigā fana reakcija.vai tiesneši iemeta brīvus truļņikus,vai tiesneši nevarēja iemest sodus,vai tiesneši nostaigāja un atdeva bumbu Valensijai?
Nē, bet tiesneši iedeva galīgi stulbus sodus, kuru dēļ mēs spēli pabeidzām ar Jahoviču centra pozīcijā. Jāteic gan ka pretiniekiem arī sadeva sodus, bet tas vairāk izskatījās pēc sodu atdošanas atpakaļ.

Bet nu ne jau tiesneši tikai izšķīra spēles likteni.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-13 13:13, pirms 11 gadiem
Ravix rakstīja: Līderis izpaužas pašos svarīgākajos brīžos,spēles galotnēs.
Lai cik punktus Rowlends negūtu 37-38min,bet pēdējās 2-3min
uzņemoties iniciatīvu viņš noraka spēli. Randomā nostaigāts,2kļudas piespēlēs,klusais metiens...Vakar viņi ar Hamiltonu 50min pēc speles
jau sēdēja TGI Vecrīgā un vakariņoja.Mēs ar draugi izteicām viedokli
par to ka viņš noraka spēli...
Pamēģini tu nospēlēt 30-35 min. pie liela spiediena un presinga no pretinieku puses un pēdējās 5min. neviens cits neko nevarēja izdarīt, iedeva bumbu Rowlendam un visi gaidīja lai viņš tagad uzvar spēli. Viņš darīja ko varēja, jau aizmirsi spēli pret Bilbao, kad tieši Rowlends bija tas kurš saplosīja viņus.

A ko viņam pēc spēles bija darīt?? Iet gulēt neēdušam?? Es saprastu ja tu teiktu, ka pēc spēles viņš uzraiz jau bija klubā ar glāzi rokās!

Neko viņš NENORAKA, jā kļūdījās, bet nekļūdās tas, kas neko nedara!!!!

Tā kā iesaku tev izslēgt Play Station un iet pamēģināt izvikt kādu spēli pašam nevis uz kompi tēlot varoni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-13 20:52, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Tu kaut reizi savā mūžā esi spēlējis basīti (es domāju pa īstam nevis NBA 2K)??? Kļūdījās nejau tīšām un pats par to pārdzīvo, tādi leģionāri ir zelts.

Pēdējās 5min. bumbu iedeva Rowlendam un visi skatījās, kas tagad būs, lai tagad viņš iet un visu izdara. Pārējie neko nevarēja izdarīt.
PĒDĒJĀS 3 MINŪTĒS SPĒLI NORAKA VIENNOZĪMĪGI ROULENDS! 20 SEK DRIBLĒJA UN TAD 3!!!!!!!!!!!!!!! KĻŪDAS ~ 2 MIN!!!+ NEIEMESTS SODS+ DEBĪLI IZPŪSTS TRINĪTIS,KUR BIJA DADZ LAIKA!!! VISMAZ 2 SEK, PILNĪGI PIETIKA CAURGĀJIENAM UN VĒL, JA KAS, ATMEST PARTNERIM BUMBU! + VISPĀR NESKATĪJĀS UZ PARTNERIEM! CIK REIZES VARĒJA IEDOT BUMBU IEKŠĀ BĒRZAM, KAS BIJA IZCĪNIJIS POZĪCIJU UN PRASĪJA BUMBU??? KAUT VAI VIŅŠ BŪTU SAMETIS 100 PUNKTU, VIŅŠ NORAKA SVARĪGĀKO SPĒLI SEZONĀ!!!!!! VIENĪGĀ IESPĒJA IZLABOT SAVU KĻŪDU IR UZVARĒT BILBAO! LĪDERIS PARĀDĀS IZŠĶIRĪGAJOS MOMENTOS, PATREIZ REDZAM KĀPĒC SPĀŅIEM VIŅŠ NAV VAJADZĪGS!!!!!111

     [+] [-]

, 2013-02-14 01:14, pirms 11 gadiem
tommy90 rakstīja: man jau liekas, ka pēdējās sekundēs pie ničas nedrīkst caurgājiena vietā izmest samocītu trīni. kāda jēga spēlē samest gandrīz 30punktus, ja nočakarē pēdējo izšķirošo metienu. labums tikai personiskajai statistikai nevis komandai.
Beidzot viens sakarīgs komentārs. 6,6 sekundes pirms beigām pie neizšķirta rezultāta izmetot autu pretinieku zonā varēja iet uz grozu, nevis sajusties, ka sarežģīts 3pt supermetiens iederētos labāk. Ja iemestu, protams, varonis, bet neiemeta..