Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

BK "Ventspils" prezidents Lembergs: "Žēl viņiem samaksātās algas"

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

BK "Ventspils" prezidents Lembergs: "Žēl viņiem samaksātās algas"
BK "Ventspils" prezidents Aivars Lembergs un līdzšinējais galvenais treneris Kārlis Muižnieks
Foto: bkventspils.lv

Basketbola klubs "Ventspils" savu kārtējo sezonu noslēdza pavisam pieklusinātos toņos, par ko visiem komandas līdzjutējiem gatavs atvainoties kluba prezidents Aivars Lembergs, norādot, ka šajā gadā tika gaidīti krietni citādāki rezultāti.

Zaudējums LBL finālā VEF komandai 0:4 šķita pavisam likumsakarīgs, redzot, uz ko finālā bija spējīgas abas vienības, taču galīgi nav izprotams, ņemot vērā komandas komplektāciju, mērķus un sezonas gaitā demonstrēto spēli. To atzīst arī Lembergs, norādot, ka veids, kā tas notika, liek uzdot daudz jautājumu. Piemēram, par to, kāpēc jau divas sezonas pēc kārtas neizdodas tikt pie derīga papildinājuma garajā galā. "Pēdējās divas sezonas mums sanāca stipri līdzīgas, lai gan sportiskie rezultāti šogad it kā ir labāki. Vispirms jau neveiksmes komplektācijā. Pagājušajā gadā pilnīgi bezjēdzīgi iztērējām naudu par Deriku Niksu, bet šogad arī redzējām, ka ir problēmas ar centru. To meklēja faktiski jau kopš novembra beigām, bet galu galā atrada tādu, bez kura pavisam mierīgi var iztikt. Pirms tam gan stāstīja, kā nu viņš mums palīdzēs. Otrkārt, komanda savu potenciālu izmantoja par 60–70% – ne vairāk! Stipri tika ignorēts dažu spēlētāju vecums un tas, ka viņus nedrīkst turēt laukumā pa 30 minūtēm. No pārpūles Janičenoks jau iedzīvojās traumā, un arī šosezon vadošie spēlētāji izskatījās noguruši."

Lembergs atzīst, ka sezonas gaitā komanda neauga, bet gan degradējās un play-off mačus sagaidīja vājāka, nekā čempionātu bija uzsākusi, tāpēc pašā laikā esot teiciens, ka zaudē treneris. "Ja ar šādu komplektāciju pamanās zaudēt ar 0:4, tad tikpat labi varēja laukumā vispār neiet. Protams, kādam ir jāzaudē, bet jautājums ir par to, kā tas notika, jo, visu cieņu VEF spēlētājiem, taču viņi ne tuvu nebija Goldensteitas "Warriors". VEF tieši izšķirošajās spēlēs demonstrēja labu komandas sniegumu un katrs spēlētājs parādīja to, ko no viņa gaidīja. Tāpēc varu tikai apsveikt viņus ar uzvaru, bet mūsu spēle vedina uz ļoti nopietnām pārdomām. Man žēl tās algas, ko viņiem maksā, jo atdeve laukumā noteikti nav tā vērta. Piemēram, svarcēlājiem nemaksā gandrīz neko, bet viņi ir super profesionāļi attieksmē gan pret treniņiem, gan sacensībām, gan rezultātiem. Basketbolistiem maksā ļoti labas algas, kā profesionāļiem, bet viņu attieksme un atdeve ir ļoti tālu no profesionālā. Tā ir pilnīga anomālija," neslēpj kluba prezidents.

Lembergs arī norāda uz dīvaino situāciju ar spēlētājiem, kas sezonas gaitā pamet Ventspili: "Saspēles vadītājs Mičels pērn pārcēlās uz Valmieru un spēlēja pret mums, bet centrs Mbodžs, kam sezona it kā bija galā savainojuma dēļ, pavasarī atsāka spēlēt Polijā. Tas norāda arī uz to, ka līgumi tiek slēgti nejēgā. Taču man nav tur jālien iekšā, priekš tam ir ģenerālmenedžeris, kuram ir jāzina un jājūt situācija."

No otras puses, rezultāti, salīdzinot ar pagājušo sezonu ir labāki, jo FIBA Čempionu līgā izdevās iekļūt izslēgšanas spēlēs, bet LBL tikt pie sudraba, tomēr kluba prezidents atzīst, ka rūgtuma sajūtu tas nemazinot – sezonai bija jābūt labākai. Galu galā, arī Čempionu līgā pirmo izslēgšanas maču kārtu bija iespējams pārvarēt. Pagājušajā sezonā "Ventspils" jau pusfinālā tikās ar VEF un piekāpās ar 2:3, bet pēc tam ar 0:2 sāka bronzas sezonu pret komandu "Liepāja/Triobet". Nosēdinot malā divus leģionārus un sapurinot pārējo komandu, ventspilniekiem tomēr izdevās izglābties no pilnīgas izgāšanās un iegūt bronzu, taču izrādās, ka jau pagājušajā vasarā tika spriests par nepieciešamību mainīt galveno treneri: "Bija šaubas, taču mūs pierunāja dot vēl vienu iespēju, ka viņš vēl sevi parādīs un pierādīs. Diemžēl... Tā ka tagad, visticamāk, treneris būs jāmaina. Drīzāk jā, nekā nē. Acīmredzot jārunā ne tikai par psiholoģisko, bet arī fizisko sagatavotību, jo vairākos mačos mēs sabrukām tieši otrajā pusē. Turklāt ne tikai finālā. Atcerēsimies kaut vai pēdējo spēli Čempionu līgā."

Treneriem tiek pārmesta arī spēlētāju ignorēšana un pārturēšana uz soliņa, kur savus talantus izpaust tie, protams, nevar. "Komandā, galu galā, ir 12 spēlētāji. Piemēram, kāda jēga turēt Leimani, kuram arī ir savas stiprās puses – kustīgums, ātrs metiens – un vispār nelaist laukumā? Tas pats jautājums par Ati? Tas nedod labumu nevienam. Tad varbūt var ieekonomēt naudu un spēlēt pa desmit vai par to naudu paņemt kādu spēcīgu centru?" Skaidrība par iespējamajām izmaiņām komandas vadībā varētu būt jūnija otrajā pusē, bet konkrētus datumus kluba prezidents vēl nosaukt nevar.

"Man ir ļoti neērti līdzjutēju priekšā. Sākot no aktīvākajiem faniem un beidzot ar katru, kurš jūt līdzi "Ventspilij". Sezonas noslēgums tiešām bija apkaunojošs. Pirms izšķirošajiem mačiem mums negadījās nekādi negaidīti pārsteigumi, kādi sportā, protams, mēdz būt, tāpēc noteikti vajadzēja uzvarēt. Atceros, bija sezona, kurā piepeši zaudējām Četmenu – galveno saspēles vadītāju un punktu guvēju. Tā ir situācija, kurā neko vairs nevar mainīt. Taču šogad nekā tāda nebija," rezumē Lembergs.

Izmantotie resursi
Laikraksts "Ventas Balss"

     [+] [-]

, 2017-05-31 18:52, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Prasās Ventspili pēc pārmaiņām. Šoreiz gan treneru kolektīvā, ar Bružiku un Muižnieku priekšgalā, kā arī vecais labais Pleinics jau ir sevi izsmēlis šajā klubā. Ja nebūs pārmaiņu, nebūs arī rezultātu. Pārāk tu viss ar sūnām aizaudzis viņiem.
Ko Muižnieks ir super treners. Tur vienkārši Pleinics jāpatriec. Reāli švaki spēlētāji jau 3 sezonu.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 18:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir aizsēdējies, bet nu domāju, ka nākamsezon varētu vēl iekš VEF būt un tad ko citu mēģināt, vienkārši domāju, ka tuvākajā laikā vai nu Blūms vai nu Janičenoks noslēgs karjeru un varētu pievienoties treneru štābam, tas tā pafantazējot
Nevajag atmest variantu, ka pēc nākamās sezonas Gailītis dodas prom un Žeņa kļūst par galveno VEFā. Blūms jau nu toč varētu kļūt par spēlējošo treneri un pēc tam arī par asistentu VEFā

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 18:58, pirms 7 gadiem
savais rakstīja: Anomālija ir daudzās, samērā liela apjoma dotācijas profesionālajam sportam Latvijā.

Lai spēlētu LBL un BBL pietiek ar 350-500tūkst budžetu. Mērķis: lokālpatriotismu kāpināt ar savas pilsētas komandu.
Lai spēlētu Eiropā vajag 5-8 miljonus, savādāk vnk nav vērts.

Varbūt vēl ir jēga uzaudzēt nedaudz >500k, lai spēlētu VTB, lai labākie jaunieši celtu LV līmeni kopā ar veterāniem, kurus ārzēmēs vairs neņem.

Secinājums: tas ko izdarīja VEN un VAL šosezon ir tiešām vējā izmesta nauda.
Kādas dumības rakstam? Par 4 miljoniem varēja agrākā uleb top6 spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:00, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: šis bija vissliktākais gads latviešu klubiem, sācies nenormāls regress. No komandām, kas finālā spēlēja nav neviena spēlētāja, ko ņemt izlasē uz nopietnu lomu aizpildīšanu. Tie paši MVP Blūms un Mejeris nav vajadzīgi, Mejeris vispār, Blūms varbūt tikai kā epizodisks otrā plāna spēlētājs.
Lejupslīdei var pateikties Jaunupam un Lembergam, abi aizveda LV vadošos klubus prom no Eiropas skatuves. Ventspils spēlēja Eirokausā, kas pielīdzināms tam kausam, kurā Valmiera spēlēja 2004-05, VEF vispār nespēlēja Eiropā, bet krievu līgā klubi, kas netika play-off ir LBL līmenī vai tuvu tam.
Izaugsme ir tikai tiem, kas aizbrauc no Latvijas. Pie vainas ir gan Lembergs, gan Jaunups. Jāpiemin, ka tādi Timmas, Bertāni, Strēlnieki LV klubos spēlēja ērās, kad klubi spēlēja arī +/- nopietnos starptautiskajos turnīros.
Vecīt - proti baudīt to, kas tev ir! LBL pēdējos divus gadus kā turnīrs ir savā auigstākajā punktā. Nākamgad varēsi cīkstēt, ka visi palikuši knapāki, sliktāki leģi u.t.t. Ja Ventspils grib titulu, arī viņiem, līdzīgi vefa, jālien siltumnīcā un jāspēlē divi riņķi, tādu komplektu, kas var spēlēt labi visu gadu, nesalasīt. Patlaban latviešu basketbolisti ir pieprasīti, atpazīstamāki kā iepriekš, un kādās vācu vai poļu otrjās līgās maksā vairāk. Turklāt - LBL vairs neienāk talantīgākie jainieši (labi - līdz vidusskolas izlaidumamvēl ir). Spēlētāji, kas šosezon izvirzījušies citā kvalitātē - Butjankovs, Mediss, Aus'js, Freimanis - nav pirmā svaiguma, vai viņi vēl spēlēs par minimumu? Turklāt - kur spēlēt? Kas zin, kas Zonnēm prātā, te bija tādi klusidraudi par Jūrmalas demaršu, LBL2 vinnētāji Jelgava diez vai riskēs atvēzēties kam nopietnam. Mans jautājums - ko no Lv basketbolistiem var pretendēt uz vefu vai bkv (ja vēl spēlēs Eiropas kausos). Un - t.s. basketbola propagandas spēles ārpus Rīgas (drausmīgs pazemojums LBL kā valsts čempionātam) turpināsies, jo ... gala rezultāts J-upam ir pozitīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:05, pirms 7 gadiem
Runājot par BKV, tad viņiem ir jārestartējas.
1) Jāatrod normāls treneris, kurš sapurinās komandu. Nedomāju, ka tas būtu Gulbis, vēl ne. Lai Gulbis 1-2 sezonas Valmierā patrenē un tad jau manīs
2) Jānotur Šķēle (nebrīnīšos, ja VEF viņu mēģinās nocelt, man pret to nebūtu iebildimu ). Šķēle (kopā ar Krisīti) finālā vilka BKV.
3) Jāsaprot, kas notiek ar beņķi. Ziediņš, Ate tiek beztolkā marinēti, tikpat labi kādus jaunos no VA varēja marinēt un par Ziediņa un Ates algām nocelt normālu centru (Kā jau Lembis teica)
4) Jāatrod normāls centrs. Zaķis savu jau ir izsmēlis vai arī vnk psiholoģiski nebija gatavs finālam. Varētu noprovēt Iļjinu, Blauu vai to pašu Rozīti (noprovēt vēl nenozīmē dot līgumu)

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 19:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: šajā gadījumā personīgās intereses spēlē ļoti mazu lomu, jā, viņš ir fanātiķis arī ģimenes dēļ, bet tā pieredze var daudz izšķirt + tomēr vecākiem spēlētājiem var gadīties lielas problēmas uztvert viņu kā autoritāti....Personīgi šķiet, ka viņam jāpavada Valmiera, kam budžeta iespējas lielākas kā Baronam un kāda sezona vēl jānobriest, lai pie lielajiem ķertos
Kur tu rāvi, ka nākamgad Valmierai būs lielākas budžeta iespējas kā Baronā? Tur principā ir komandas restarts, un pēc šādām sezonām līdzekļus parasti nepieliek... Un galu galā - kā tā nobriešana īsti notiek? Piešāda budžeta komandāmkā Barons (bija jau arī Jelgava) viss jau ir paņemts! Kāda pieredze bija Bagija Žalgirī?

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:10, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: šis bija vissliktākais gads latviešu klubiem, sācies nenormāls regress. No komandām, kas finālā spēlēja nav neviena spēlētāja, ko ņemt izlasē uz nopietnu lomu aizpildīšanu. Tie paši MVP Blūms un Mejeris nav vajadzīgi, Mejeris vispār, Blūms varbūt tikai kā epizodisks otrā plāna spēlētājs.
Lejupslīdei var pateikties Jaunupam un Lembergam, abi aizveda LV vadošos klubus prom no Eiropas skatuves. Ventspils spēlēja Eirokausā, kas pielīdzināms tam kausam, kurā Valmiera spēlēja 2004-05, VEF vispār nespēlēja Eiropā, bet krievu līgā klubi, kas netika play-off ir LBL līmenī vai tuvu tam.
Izaugsme ir tikai tiem, kas aizbrauc no Latvijas. Pie vainas ir gan Lembergs, gan Jaunups. Jāpiemin, ka tādi Timmas, Bertāni, Strēlnieki LV klubos spēlēja ērās, kad klubi spēlēja arī +/- nopietnos starptautiskajos turnīros.
Sliktākais gads LBL klubiem? Ko tu pīpē?
VEF atkal iekļuva VTB PO, kur nemz nebija tik slikti (izņemot 3. spēli)
BKV iekļuva CL PO
Valmiera atkrita? Tas bija gaidāms.
Blūms, abi MM, arī Krisītis izlasē būs labi rotācijas spēlētāji. Jā viņi varbūt nespēlēs daudz, bet kā enerģijas spēlētāji noteikti noderēs.
Protams, ka izaugsme ir tiem kas brauc prom, bet lai brauktu prom kādam viņi ir jāpamana. Un nespēlējot LBLā viņus nevar pamanīt

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:10, pirms 7 gadiem
Būtu Ventspils dabūjis normālu centru, būtu iekļuvuši ČL final 4 (ja jau Rejer spēja) un arī LBL finālā būtu pacīnījušies. Tad būtu pavisam cits skats uz sezonu. Tātad visu noteica viena centra neesamība vai arī Mbodža trauma

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 19:12, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Sliktākais gads LBL klubiem? Ko tu pīpē?
VEF atkal iekļuva VTB PO, kur nemz nebija tik slikti (izņemot 3. spēli)
BKV iekļuva CL PO
Valmiera atkrita? Tas bija gaidāms.
Blūms, abi MM, arī Krisītis izlasē būs labi rotācijas spēlētāji. Jā viņi varbūt nespēlēs daudz, bet kā enerģijas spēlētāji noteikti noderēs.
Protams, ka izaugsme ir tiem kas brauc prom, bet lai brauktu prom kādam viņi ir jāpamana. Un nespēlējot LBLā viņus nevar pamanīt
Man liekas, ka Ventspils sniegums ČL tieši parādīja, ka Itālijas, Francijas, Vācijas vidusmēra klubos līmenis nav augstāks un nav pamata pie pirmās iespējas bēgt uz ārzemēm

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 19:14, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Sliktākais gads LBL klubiem? Ko tu pīpē?
VEF atkal iekļuva VTB PO, kur nemz nebija tik slikti (izņemot 3. spēli)
BKV iekļuva CL PO
Valmiera atkrita? Tas bija gaidāms.
Blūms, abi MM, arī Krisītis izlasē būs labi rotācijas spēlētāji. Jā viņi varbūt nespēlēs daudz, bet kā enerģijas spēlētāji noteikti noderēs.
Protams, ka izaugsme ir tiem kas brauc prom, bet lai brauktu prom kādam viņi ir jāpamana. Un nespēlējot LBLā viņus nevar pamanīt
Ne vienmēr izaugsme notiek ārzemēs. Francijā Mejeri čakarēja, bet atbrauca atpkaļ uz VEF un augstākā līmenī VTB atguva spēles garšu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:17, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Man liekas, ka Ventspils sniegums ČL tieši parādīja, ka Itālijas, Francijas, Vācijas vidusmēra klubos līmenis nav augstāks un nav pamata pie pirmās iespējas bēgt uz ārzemēm
It kā jau jā, bet tomēr tevis nosauktajās līgās kopējais līmenis tomēr ir maķenīt labāks par LBL kopējo līmeni. Tas ka BKV normāli cīnās ar Francijas čempionu vai Vācijas, Itālijas TOP5 komandām vēl neko neparāda. Tā tomēr ir viena spēle, turklāt starptautiskā, kur visi spēlētāji vēlas parādīt labāko sniegumu
Nedomāju ka, ja BKV spēlētu šo valstu čempjos viņi būtu stabila TOP6 komanda tur.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:19, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ne vienmēr izaugsme notiek ārzemēs. Francijā Mejeri čakarēja, bet atbrauca atpkaļ uz VEF un augstākā līmenī VTB atguva spēles garšu
Es atbildēju viņa sacītajam par izaugmi. Nebiju gluži tā to domājis. Protams, ka nevienmēr aizbraukšana izrādās pareizais risinājums (Jakovičs, Mejeris). Es vairāk biju domājis par jaunajiem spēlētājiem, ja viņi tiek labu klubu sistēmās, tad var labi izsisties (Pasečniks, Kurucs arī tas pats KP)

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 19:22, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: It kā jau jā, bet tomēr tevis nosauktajās līgās kopējais līmenis tomēr ir maķenīt labāks par LBL kopējo līmeni. Tas ka BKV normāli cīnās ar Francijas čempionu vai Vācijas, Itālijas TOP5 komandām vēl neko neparāda. Tā tomēr ir viena spēle, turklāt starptautiskā, kur visi spēlētāji vēlas parādīt labāko sniegumu
Nedomāju ka, ja BKV spēlētu šo valstu čempjos viņi būtu stabila TOP6 komanda tur.
Ventspils un VEF spēlē gudrāku basketbolu. Ja kādās pozīcijās arī atpaliek individuālā meistarībā, tad kopējā komandas spēlē to kompensē. Žēl, ka Ventspils neatrada otru Mbodžu uz ČL izsl. spēlēm, jo iespējas tikt final 4 bija un uzspēlēt pret Tenerifi, Banvit būtu bijis interesanti

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:23, pirms 7 gadiem
host22 rakstīja: Vai Lembergam/Pleinicam nebūtu jāiniciē pilnais LBL ceturtdaļfināls, respektīvi lai tajā spēlētu 8 klubi? Ja nē, tad BKV atkal būs funkcionālā bedrē uz playofiem.
Domāju, ka tas nāktu par labu ne tikai BKV, bet vispār līgai kopumā. Protams, spēlē 1-8 gan jau būtu milzīgi rezultāti un uzvarētājs būtu zināms pirms spēles, bet vismaz 1. un 2. vietai būtu normālas spēles (var teikt treniņspēles) un arī 7. un 8. vietai būtu iespēja krāt pieredzi kapājoties pret BKV, VEF, Valmieru 1/4finālā nevis reg. sez. ietvaros

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:25, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Es atbildēju viņa sacītajam par izaugmi. Nebiju gluži tā to domājis. Protams, ka nevienmēr aizbraukšana izrādās pareizais risinājums (Jakovičs, Mejeris). Es vairāk biju domājis par jaunajiem spēlētājiem, ja viņi tiek labu klubu sistēmās, tad var labi izsisties (Pasečniks, Kurucs arī tas pats KP)
Katrs gadījums tomēr ir individuāls. Ja agrā vecumā tiec labā sistēmā, tas ir ļoti apsveicami. Bet vienlaikus tā nav garantija, ka iznāks otrs Porzingis vai Bertāns

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:25, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Domāju, ka tas nāktu par labu ne tikai BKV, bet vispār līgai kopumā. Protams, spēlē 1-8 gan jau būtu milzīgi rezultāti un uzvarētājs būtu zināms pirms spēles, bet vismaz 1. un 2. vietai būtu normālas spēles (var teikt treniņspēles) un arī 7. un 8. vietai būtu iespēja krāt pieredzi kapājoties pret BKV, VEF, Valmieru 1/4finālā nevis reg. sez. ietvaros
Skaties no otras puses, tām komandām varētu rasties finansiāli jautājumi pie LBL vadības

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:27, pirms 7 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Runājot par BKV, tad viņiem ir jārestartējas.
1) Jāatrod normāls treneris, kurš sapurinās komandu. Nedomāju, ka tas būtu Gulbis, vēl ne. Lai Gulbis 1-2 sezonas Valmierā patrenē un tad jau manīs
2) Jānotur Šķēle (nebrīnīšos, ja VEF viņu mēģinās nocelt, man pret to nebūtu iebildimu ). Šķēle (kopā ar Krisīti) finālā vilka BKV.
3) Jāsaprot, kas notiek ar beņķi. Ziediņš, Ate tiek beztolkā marinēti, tikpat labi kādus jaunos no VA varēja marinēt un par Ziediņa un Ates algām nocelt normālu centru (Kā jau Lembis teica)
4) Jāatrod normāls centrs. Zaķis savu jau ir izsmēlis vai arī vnk psiholoģiski nebija gatavs finālam. Varētu noprovēt Iļjinu, Blauu vai to pašu Rozīti (noprovēt vēl nenozīmē dot līgumu)
1 - treneris ir normāls, katrā ziņā - labāku par Kārli vismaz Latvijā neatrast. Var jau atnākt cits, un var paveikties, bet trenera Muižnieka kā speciālista kvalitātes man nav vajadzības apšaubīt
2 - Šķēle vefā jau bija... Drīzāk jautājums - kāpēc Aigars nospēlēja tikai tajā spēlē, (gan minūtēs, gan kvalitātē), kurā Krisītis ... vispār nespēlēja?
3 - lomu sadalījums tiešām bija tā sadaļa, kurā Ventspils zaudēja. Atceries, rudenī te visi priecājās, cik līdzvērtīgi tiek noslogoti visi BKV spēlētāji. Sākoties neveiksmēm, tas palēnām izgaisa. Spēli taisa ar 7 -9 spēlētājiem, ja vairāk, tad minūtes tālākajiem jārada mākslīgi. Varbūt, ka tieši sezonas sākumā šī tēma bija atstāta savvaļā?
4 - tevis minētie nav līdzvērtīgi Zaķa potenciālam. Diez vai Eirokausi ir vide, kur mēģināt, pie tam - vīri jau principā ir savos labākajos gados, lēciens meistarībā var būt, bet ne ļoti augsts

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:29, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Katrs gadījums tomēr ir individuāls. Ja agrā vecumā tiec labā sistēmā, tas ir ļoti apsveicami. Bet vienlaikus tā nav garantija, ka iznāks otrs Porzingis vai Bertāns
Es jau nesaku, ka tagad braucot uz Spāniju tu uzreiz būsi otrs KP. Tomēr sistēma tur ir ļoti labā līmenī un jaunajiem spēlētājiem ir labas iespējas progresēt, apgūt cita stila basi, kas var nākt par labu nākotnē. Protams, nav garantija ka tiksi lielajā klubā kapāt, bet Spānijā tomēr tu būsi ievērots un varbūt kādam citam klubam vari būt noderīgs

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skaties no otras puses, tām komandām varētu rasties finansiāli jautājumi pie LBL vadības
Protams, finanses ir visai būtisks faktors tam kāpēc uz doto brīdi PO spēlē 6 ne 8 komandas

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 19:33, pirms 7 gadiem
Liktu derības uz to,ka būs Gulbis

     [+] [-]

, 2017-05-31 19:42, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: 1 - treneris ir normāls, katrā ziņā - labāku par Kārli vismaz Latvijā neatrast. Var jau atnākt cits, un var paveikties, bet trenera Muižnieka kā speciālista kvalitātes man nav vajadzības apšaubīt
2 - Šķēle vefā jau bija... Drīzāk jautājums - kāpēc Aigars nospēlēja tikai tajā spēlē, (gan minūtēs, gan kvalitātē), kurā Krisītis ... vispār nespēlēja?
3 - lomu sadalījums tiešām bija tā sadaļa, kurā Ventspils zaudēja. Atceries, rudenī te visi priecājās, cik līdzvērtīgi tiek noslogoti visi BKV spēlētāji. Sākoties neveiksmēm, tas palēnām izgaisa. Spēli taisa ar 7 -9 spēlētājiem, ja vairāk, tad minūtes tālākajiem jārada mākslīgi. Varbūt, ka tieši sezonas sākumā šī tēma bija atstāta savvaļā?
4 - tevis minētie nav līdzvērtīgi Zaķa potenciālam. Diez vai Eirokausi ir vide, kur mēģināt, pie tam - vīri jau principā ir savos labākajos gados, lēciens meistarībā var būt, bet ne ļoti augsts
1) Neapšaubu Muižnieka kvalitāti. Ok, treneris ir normāls, bet tad stafs ir jādabū kvalificēts
2) Tas ka VEFā viņš ir bijis neliedz VEF viņu atkal nocelt. Šķēli toreiz VEF no Jūrmalas nocēla, man pašam arī bija pārseigums. Domāja, ka būs labs, bet vnk nesanāca. Pārāk straujš lēciens bija. Bet ja VEF patur Armandu, tad Aigaram varētu būt vieglāk iejusties komandā.
3) Neesmu BKV fans, tā ka īsti nesekoju līdzi kāds ir bijis tas minūšu sadalījums. Bet ja treneris tā iespēlē to sastāvu sezona sākumā, tad būtu +/- jātur tāda rotācija visu gadu. Protams, rotāju var izjaukt traumas. Un BKV sastāvs tiešām bija/ir ļoti sabalansēts, kas vēl vairāk iedzen nesaprašanā minūšu sadalījumu.
4) Es jau teicu, ka nevajag jau viņus parakstīt, bet noprovēt jau varētu. Jā, Zaķim ir milzīga pieredze, arī potenciāls, bet viņam vajag kādu normālu palīgu zem groza, jo reāli viņš bija vienīgais normālais centrs. Žeļonis un Gražulis var tur kapāt, bet viņi tomēr ir PF spēlētāji

  +3 [+] [-]

, 2017-05-31 19:58, pirms 7 gadiem
funkyz rakstīja: Es tev pilnībā nepiekritīšu. Salīdzināt ar izlasi ir muļķīgi, jo tajos laikos labi, ja uz gatera strādnieka 3 pirkstiem varēja saskaitīt top komandu latviešus, tagad no NBA, Eirolīgas un top Eirokausa puskomanda sanāk. Tavuprāt LBL būtu jāspēlē latvietim, kurš, piemēram, labāks par Timmu? Manuprāt, nē. Tas ir tikai normāli, ka LBL top latvieši izlasē ir lomas spēlētāji. Un runājot par līgām - Ventspilij vienkārši augstāku nepiedāvāja un VEF gadījumā VTB līga ir daudz labāka par Čempionu līgu.
2009.gada "Tagad vai nekad" (sastāvs ar Biedriņu, Kambalu, Blūmu, K.Valteru) bija 6-7 LBL spēlētāji komandā, jo Ventspils, ASK un Barons turēja labu latiņu LV klubu līmenī. ASK (vēlākais VEF) varēja cīkstēties ar Žalgiri. Kopš tā laika mūsu klubi ir pametuši nopietno Eiropas skatuvi, Eirokauss ir nopietns turnīrs, kas ar katru gadu paliek spēcīgāks.
Lejupslīde ir tādā ziņā, ka LV lielie klubi sper soļus tuvāk vidējiem LV klubiem, nekā soļus tuvāk Eiropas stirprajiem klubiem. Vaina ir vairākos apstākļos - lielo klubu vadībā, ne VEF, ne Ventspils neattīsta ilgtermiņa projektus un daudzsološi spēlētāji ilgtermiņā degradē šajos klubos.
Otra lieta ir basketbola dzīves vadītājos, kuri pieļauj augstākā līmeņa klubu lejupslīdi degradējot turnīrus, par kuriem tiem ir kāda teikšana (LBL, BBL). Piemēram, Lietuvā klubu līmenis aug. Viņiem tagad ir vismaz 4-5 VEF un augstāka līmeņa klubi un viņiem nav vajadzīgs VTB un pa lielam BBL arī viņiem dod tikai iespēja trenēties kaujas apstākļos.
Lemberga teksti ir pirms vēlēšanu saukļi, bet finālu līmenis bija nekāds, un tas ko Lembergs saka nenozīmē, ka tiks izdarīti secinājumi, lai ko panāktu ilgtermiņā. VEF un V-pils politika ir skaidra, nopērc kaķi maisā (aka random lētu melni) un ceri, ka šoreiz izšaus, nākamgad meģinās vēlreiz...

     [+] [-]

, 2017-05-31 20:23, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: 2009.gada "Tagad vai nekad" (sastāvs ar Biedriņu, Kambalu, Blūmu, K.Valteru) bija 6-7 LBL spēlētāji komandā, jo Ventspils, ASK un Barons turēja labu latiņu LV klubu līmenī. ASK (vēlākais VEF) varēja cīkstēties ar Žalgiri. Kopš tā laika mūsu klubi ir pametuši nopietno Eiropas skatuvi, Eirokauss ir nopietns turnīrs, kas ar katru gadu paliek spēcīgāks.
Lejupslīde ir tādā ziņā, ka LV lielie klubi sper soļus tuvāk vidējiem LV klubiem, nekā soļus tuvāk Eiropas stirprajiem klubiem. Vaina ir vairākos apstākļos - lielo klubu vadībā, ne VEF, ne Ventspils neattīsta ilgtermiņa projektus un daudzsološi spēlētāji ilgtermiņā degradē šajos klubos.
Otra lieta ir basketbola dzīves vadītājos, kuri pieļauj augstākā līmeņa klubu lejupslīdi degradējot turnīrus, par kuriem tiem ir kāda teikšana (LBL, BBL). Piemēram, Lietuvā klubu līmenis aug. Viņiem tagad ir vismaz 4-5 VEF un augstāka līmeņa klubi un viņiem nav vajadzīgs VTB un pa lielam BBL arī viņiem dod tikai iespēja trenēties kaujas apstākļos.
Lemberga teksti ir pirms vēlēšanu saukļi, bet finālu līmenis bija nekāds, un tas ko Lembergs saka nenozīmē, ka tiks izdarīti secinājumi, lai ko panāktu ilgtermiņā. VEF un V-pils politika ir skaidra, nopērc kaķi maisā (aka random lētu melni) un ceri, ka šoreiz izšaus, nākamgad meģinās vēlreiz...
kā redzams, tad neesi sapratis, ka tāda līmeņa komandas kā VEF, BKV un tostarp leiši nevar atļauties paņemt zināmus, labi spēlējušus leģus no augstākiem klubiem, tāpēc bieži vien jāņem ties, kas vēlas sevi pieteikt eiropā, vai arī to nav sanācis citur izdarīt + iepriekš bijušie kadri....Kas saistās ar leišiem un VTB, tad īsti tā nav, ik pa laikam tomēr izskan runas, ka varētu atgriezties, jo tīri no turnīru viedokļa tas ir ceturtais spēcīgākais eiropā, aiz ACB un uleb turnīriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 20:25, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: 1 - treneris ir normāls, katrā ziņā - labāku par Kārli vismaz Latvijā neatrast. Var jau atnākt cits, un var paveikties, bet trenera Muižnieka kā speciālista kvalitātes man nav vajadzības apšaubīt
2 - Šķēle vefā jau bija... Drīzāk jautājums - kāpēc Aigars nospēlēja tikai tajā spēlē, (gan minūtēs, gan kvalitātē), kurā Krisītis ... vispār nespēlēja?
3 - lomu sadalījums tiešām bija tā sadaļa, kurā Ventspils zaudēja. Atceries, rudenī te visi priecājās, cik līdzvērtīgi tiek noslogoti visi BKV spēlētāji. Sākoties neveiksmēm, tas palēnām izgaisa. Spēli taisa ar 7 -9 spēlētājiem, ja vairāk, tad minūtes tālākajiem jārada mākslīgi. Varbūt, ka tieši sezonas sākumā šī tēma bija atstāta savvaļā?
4 - tevis minētie nav līdzvērtīgi Zaķa potenciālam. Diez vai Eirokausi ir vide, kur mēģināt, pie tam - vīri jau principā ir savos labākajos gados, lēciens meistarībā var būt, bet ne ļoti augsts
šoreiz īsti nepiekritīšu jums, bet gan piesliešos Blūma teiktajam, ka tieši lielā uzmanība, kas tika vērsta uz viņu, atbrīvoja rokas citiem un pa lielam to mēs arī redzējām tajā aspektā, ka bieži vien nevajadzīgas palīdzības noveda pie viegliem punktiem VEFam, visā fināla garumā un tas ir nopietns akmens Muižnieka dārziņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 20:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kā redzams, tad neesi sapratis, ka tāda līmeņa komandas kā VEF, BKV un tostarp leiši nevar atļauties paņemt zināmus, labi spēlējušus leģus no augstākiem klubiem, tāpēc bieži vien jāņem ties, kas vēlas sevi pieteikt eiropā, vai arī to nav sanācis citur izdarīt + iepriekš bijušie kadri....Kas saistās ar leišiem un VTB, tad īsti tā nav, ik pa laikam tomēr izskan runas, ka varētu atgriezties, jo tīri no turnīru viedokļa tas ir ceturtais spēcīgākais eiropā, aiz ACB un uleb turnīriem
Leģionārus varētu ņemt divreiz mazāk, tad varētu atļauties divreiz labākus. 4 leģu vietā 2. Drīzāk pasaki man, kāpēc pat Eiropas grandi kā Barcelona un Real Madrid var savā sastāvā iespēlēt jaunus čaļus, bet V-pilij un VEFam tas ir super sarežģīti. VEF par velti aizlaida Pasečņiku, Kurucu, Hakansonu ar kuriem nākamgad varētu ļoti labi spēlēt tajā pašā Eirokausā, pasaki man kāpēc? Vai tas nav tāpēc, ka VEF (arī V-pilī) jaunajiem talantiem nav izaugsmes iespēju, jo turnīri, kur klubi spēlē, treniņu process un klubu politika ir tāda, ka jaunajam spēlētājam karjeru iespējams tikai sačakarēt?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:04, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Leģionārus varētu ņemt divreiz mazāk, tad varētu atļauties divreiz labākus. 4 leģu vietā 2. Drīzāk pasaki man, kāpēc pat Eiropas grandi kā Barcelona un Real Madrid var savā sastāvā iespēlēt jaunus čaļus, bet V-pilij un VEFam tas ir super sarežģīti. VEF par velti aizlaida Pasečņiku, Kurucu, Hakansonu ar kuriem nākamgad varētu ļoti labi spēlēt tajā pašā Eirokausā, pasaki man kāpēc? Vai tas nav tāpēc, ka VEF (arī V-pilī) jaunajiem talantiem nav izaugsmes iespēju, jo turnīri, kur klubi spēlē, treniņu process un klubu politika ir tāda, ka jaunajam spēlētājam karjeru iespējams tikai sačakarēt?
Diemžēl daļu tagad jauciet te, jo:
- Pasečņikam bija jāmaina vide, jo tā viņu dikti iespaida + Mazura favorīts bija
- Kurucu pārdeva pa lielam, jo šeit viņam bija limitētas iespējas un VEF nevarēja piedāvāt pietiekošu spēļu skaitu attiecīgajā līmenī, lai atlabtu no savainojuma un iespēlētos
- Hakansons aizbēga un VEF dabūja no spāņiem kompensāciju

Ka saistās ar to spēlētāju skaitu, tad nereti tie daudzie leģi ir paņemti, jo nav kas no vietējiem attiecīgajā līmenī aizpilda vietu, vai arī ir par nesamērīgi lielu atalgojumu un tā problēma iekš LBL ir jau vairākas sezonas....

Taču šosezon Muižnieks diezgan pačakarēja Leimani, jo nu puika bija spējīgs spēlēt vairāk un pēc sezonas droši varam teikt, ka sliktāks par Jakoviču nebija un liels jautājums arī par Ziediņu, kuru, manuprāt, nomarinēja uz soliņa, it īpaši finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-31 21:30, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Tapēc ka tāda Barsa un RM:
1. Neņem visus jauniešus pēc kārtas, bet kārtīgi izskauto un paņem pie sevis tikai labākos. Tas nenozīmē to ka, ja tagad visus VEF skolas jauniešus aizsūtītu un Barsu vai RM un tur visi kā viens izaugtu par NBA kalibra spēlētājiem vai Eirolīgas zvaigznēm.
2. Vai tiešām esi izpētījis to klubu piramīdu jeb tu runā tikai par redzamo mazo daļu t.s. "jaunajiem", kas tikuši lielajā komandā vai pāris jaunajiem "fenomeniem" par ko vienkārši skaļāk runā? Tici man arī to klubu piramīdās ir bijis pietiekoši daudz jauno spēlētāju, kas tā arī ne par kādām zvaigznēm nav izauguši.
3. Arī lielo klubu sastāvos viņi var atļauties iespēlēt pa vienam jaunajam nevis veselu baru. Un var atļauties, jo arī pārējais sastāvs ir tik jaudīgs, ka gadījumā jaunais savāra podus, tad pārējais sastāvs vēl var izglābt spēli. LV klubi tāda līmeņa sastāvu nevar novākt.
4. M.Lauva jau ne reizi ir teicis ka VEF'ā jaunajiem ir tik pat labas izaugsmes iespējas kā tanī Spānijā
5. Arī Spānijā to vietu skaits ir stipri ierobežots un nevar tur kurš katrs gribētājs tā vienkārši aizbraukt.
Piebildīšu, ka tie jaunie tiek mežonīgi atsijāti un ja kāds jaunais tiek lielajā komandā, tad tas apmēram ir vienā gadījumā no simts un pie mums, nav vienkārši tā resursa, lai tā varētu sijāt jaunos

  -3 [+] [-]

, 2017-05-31 21:35, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: A ko tu vispār sauc par Eirokausu? Eiropas pseido ČEMPIONU līgu? Tas tak vispār bija pirmo gadu uz ātru roku sakasīts turnīrelis, ar ne visai cerīgu skatu nākotnē.
Savukārt istajā ULEB Eirokausā dēļ tās FIBA pseido čempiņu līgas šantāžas šogad bija stipri izpurgāts turnīrs, jo daudzām komandām FIBA tur aizliedza piedalīties ar savu šantāžu federācijām. Tiesa nākotne izskatās cerīgāk, jo nākamgad daudzu līgu spēcīgākie klubi tur atkal atgriezīsies un būs atkal pilnvērtīgs turnīrs.
Par to turnīru pilnībā piekrītu. Personīgi sekoju līdzi Eirolīgai un ULEB eirokausam.. Tur ir pārbaudītas vērtības un kvalitāte cita.

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:41, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Par to turnīru pilnībā piekrītu. Personīgi sekoju līdzi Eirolīgai un ULEB eirokausam.. Tur ir pārbaudītas vērtības un kvalitāte cita.
arī Eirokausā bija vairākas švakas komandas

     [+] [-]

, 2017-05-31 21:46, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Leģionārus varētu ņemt divreiz mazāk, tad varētu atļauties divreiz labākus. 4 leģu vietā 2. Drīzāk pasaki man, kāpēc pat Eiropas grandi kā Barcelona un Real Madrid var savā sastāvā iespēlēt jaunus čaļus, bet V-pilij un VEFam tas ir super sarežģīti. VEF par velti aizlaida Pasečņiku, Kurucu, Hakansonu ar kuriem nākamgad varētu ļoti labi spēlēt tajā pašā Eirokausā, pasaki man kāpēc? Vai tas nav tāpēc, ka VEF (arī V-pilī) jaunajiem talantiem nav izaugsmes iespēju, jo turnīri, kur klubi spēlē, treniņu process un klubu politika ir tāda, ka jaunajam spēlētājam karjeru iespējams tikai sačakarēt?
Lai nopirktu patiešām labu leģionāru, nāksies šķirties no 4 pašreizējiem leģionāriem. Un arī ar to var būt par maz
Turklāt neviens Eirolīgas spēlētājs pat par labu naudu nebrauks uz Eiropas zemākas raudzes turnīriem. Vai pat ja atbrauks (kā, piemēram, Astana bija nopirkusi Medliju pēc labas sezonas ACB), tad viņam nebūs motivācijas raut dibenu zemāka līmeņa turnīros

  +2 [+] [-]

, 2017-05-31 21:47, pirms 7 gadiem
Toties man ir žēl tos miljonus ko Sarkanais barons prihvatizējis no sabiedrības līdzekļiem.Mīkstā tiesu vara netiek galā ar frivolu zaglēnu!