Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kristapam Valteram būs operācija

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības saspēles vadītājam Kristapam Valteram tiks izdarīta potītes operācija. Tāds lēmums pieņemts pēc vizītes pie ārsta ASV, ziņo Radio SWH. Līdz ar to, Valters jaunākais Eiropas čempionātā nespēlēs.

Kristaps Valters devās uz ASV pie ārsta Endrjū Feldmana, lai tiktu skaidrībā par potītes savainojuma nopietnību un iespējām septembrī spēlēt Eiropas čempionāta finālturnīrā Latvijas valstsvienības sastāvā.

Feldmans esot šāda veida savainojumu speciālists un dabūjis uz kājām vairākus Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) spēlētājus. Pats Kristaps Valters pirms brauciena izteicās, ka grib saņem autoritatīva ārsta konsultāciju. Kā Radio SWH raidījumā "Top basketbols" pastāstīja Anatolijs Kreipāns, pēc Endrjū Feldmana vārdiem, potītes operācija ir nepieciešama, lai basketbolists vispār varētu nākamo sezonu spēlēt.

Aprīlī Itālijas čempionātā gūtais potītes savainojums likās sadziedēts, taču pēc intensīvajiem Latvijas izlases treniņiem trauma atkal likusi sevi manīt. "Kādā epizodē strauji nobremzēju, un potīte it kā izlēca no vietas. Tagad reizēm iesāpas, pat ejot. Ja es būtu centra spēlētājs, varbūt nebūtu tik traki. Taču man jāspēj strauji uzņemt ātrumu un strauji apstāties, bet kāja to neļauj darīt. Spēlēt par septiņdesmit procentiem, tik un tā nav jēga — labāk, lai laukumā iet džeki, kuri var "kapāties" ar pilnu atdevi," teic basketbolists.

Izmantotie resursi:
Radio SWH
Laikraksts "Diena"

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 20:58, pirms 17 gadiem
kursh no valteriem shitas ir? jaunais?

     [+] [-]

, 2007-07-27 20:59, pirms 17 gadiem
Un cik ilgi viņš nevarēs spēlēt??

     [+] [-]

, 2007-07-27 20:59, pirms 17 gadiem
manupraat vinju nemaz nenjemtu. varbuut pieredzes kraashanai vieniigi. kopaa ar biedru uzspeeleet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:00, pirms 17 gadiem
iingrida, šodien 20:58

kursh no valteriem shitas ir? jaunais?
jaa jaunais!

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:01, pirms 17 gadiem
Marcens, šodien 21:00

Nu tad cik var saprast, tad vinsh nespeeles Eiropas chempii ja?

nespeelees gan!

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:01, pirms 17 gadiem
nebuus nekaads cenzeets

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:01, pirms 17 gadiem
EČ gar degunu..

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:02, pirms 17 gadiem
Nopietns zaudeejums - reaktiivaakais no saspeeles vadiitaajiem + veel labas piespeeles var iedot un pats buut ljoti rezultatiivs.....zeel bet vinja pietruuks

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:02, pirms 17 gadiem
vel neko nevar saprast - Feldmans esot šāda veida savainojumu speciālists un dabūjis uz kājām vairākus Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) spēlētājus

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:02, pirms 17 gadiem
Adolfs izlasei ljoti pietruuks!
kuram nez tiks uzticeeta vieta saakumsastaava?
blumam vai bushinjam!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:05, pirms 17 gadiem
tas ir di...sā...nu nekas,tāpat jālaiž uz Spāniju un jājūt līdz!

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:06, pirms 17 gadiem
Nāksies mums iztikt bez labākā saspēles vadītāja (neredzēsim mēs TV ēterā pasaules čempī). Žēl, bet šobrīd atbilstošs saspēles vadītājs mums nav (izņemot Štelmaheru, kurš atvadījās no izlases). Piemēram - Blūms nav tik tehnisks un tik agresīvs ne aizsardzībā, ne uzbrukumā. Savukārt Buškevics vispār stāv tikai aiz trīspunkta līnijas kādu metru un neizrādot nekādu agresivitāti, norādot tikai ar pirkstiem kāda kombinācija jādara, kura parasti nesanāk. Tomēr, uzskatu, ka Blūms ir stipri labāks nekā Buškevics.

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:06, pirms 17 gadiem
žēl
bet nesaprotu vienu, tad kad dabūja traumu, jau tad bija zināms, ka sūdi būs! avīzē bija rakstīts, ka potītes operācija nepieciešamība nav nekāds jaunums, sen zināms, ka to vajadzētu veikt! tad kāpēc tika nogaidīts visu šito laiku, kopš traumas dabūšanas un mēnesi, bik vairak, pirms čempja sākuma izlemts operēt!!!
lai veseļojas Valters! neko darīt, jaatliek EČ uz nākamo gadu

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:07, pirms 17 gadiem
nu blaaaaaaaaviens cenzēts

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:11, pirms 17 gadiem
Ko padariisi!!!

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:13, pirms 17 gadiem
diemžēl ar spāņiem un horvātiem tāpat būtu ļoti, ļoti grūti, savukārt portugāļi jāuzvar anyway.
Piekrītu, ka zaudējums neizmērojams, jo Bušiņš un Blūms tomēr augstā līmenī neizceļas ar stabilitāti

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:14, pirms 17 gadiem
esmu sokaa cereju uz labaku iznakumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:27, pirms 17 gadiem
slikti LJoti slikti!

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:27, pirms 17 gadiem
nu atliek rakstīt vēstuli štelmaheram... ar lūgumie tautas vārdā...

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:33, pirms 17 gadiem
ar Ādolfu , vai bez - viens pīpis - Portugale jāuzvar ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:36, pirms 17 gadiem
blee ko winjam dariit kapaat EC lai sapistu sawu karjeru?

labaak lai izaarstee sawainjumu unj tad kapaa dzeks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:38, pirms 17 gadiem
incanti kas tagad bus treshais saspeles vaditajs?pirmais bluums ,bushkevic ienkarshi [cenzēts] ara ar savu sievieshu stila triniti.laikam jau vilumam iespeja tikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:39, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis spokss
Nāksies mums iztikt bez labākā saspēles vadītāja (neredzēsim mēs TV ēterā pasaules čempī). Žēl, bet šobrīd atbilstošs saspēles vadītājs mums nav (izņemot Štelmaheru, kurš atvadījās no izlases). Piemēram - Blūms nav tik tehnisks un tik agresīvs ne aizsardzībā, ne uzbrukumā. Savukārt Buškevics vispār stāv tikai aiz trīspunkta līnijas kādu metru un neizrādot nekādu agresivitāti, norādot tikai ar pirkstiem kāda kombinācija jādara, kura parasti nesanāk. Tomēr, uzskatu, ka Blūms ir stipri labāks nekā Buškevics.



Pirmkārt - nevis pasaules čempī, bet gan Eiropas čempionātā; otrkārt - laikam neesi skatījies vismaz LBL finālu ASK prte Ventspili, kur Buškevics diezgan bieži devās negaidītos caurgājienos, kas diezgan bieži beidzās rezultatīvi, tā ka pārmest viņam grozīšanos pie trīspuntu līnijas nevar; treškārt - abi divi tomēr ir diezgan augstas kvalitātes spēlētāji, jo Lietuvas Rytas kuru katru savā sastāvā neņem.

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:44, pirms 17 gadiem
[cenzēts]

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:45, pirms 17 gadiem
If somebody is interested, then here is video with Biedrins in Tallinn
http://213.35.156.10/etv/27072007_koss_tallinn.wmv

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:46, pirms 17 gadiem
ka ta nu vinu nenemtu, tieis vins ir tas kurs biedrinam efektivas piespeles var atdot ehh tiesam zeel ...
tas tik butu sastavs, ja kabmala butu bieds, valters , stelmahers, ostlers ( pie nosacijuma , ka motivets un laba forma) + vel parejie ehh zel, zel, cerams, ka spes aizstat adolfu ka nakas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis AIR

Citāts:

Publicējis spokss
Nāksies mums iztikt bez labākā saspēles vadītāja (neredzēsim mēs TV ēterā pasaules čempī). Žēl, bet šobrīd atbilstošs saspēles vadītājs mums nav (izņemot Štelmaheru, kurš atvadījās no izlases). Piemēram - Blūms nav tik tehnisks un tik agresīvs ne aizsardzībā, ne uzbrukumā. Savukārt Buškevics vispār stāv tikai aiz trīspunkta līnijas kādu metru un neizrādot nekādu agresivitāti, norādot tikai ar pirkstiem kāda kombinācija jādara, kura parasti nesanāk. Tomēr, uzskatu, ka Blūms ir stipri labāks nekā Buškevics.



Pirmkārt - nevis pasaules čempī, bet gan Eiropas čempionātā; otrkārt - laikam neesi skatījies vismaz LBL finālu ASK prte Ventspili, kur Buškevics diezgan bieži devās negaidītos caurgājienos, kas diezgan bieži beidzās rezultatīvi, tā ka pārmest viņam grozīšanos pie trīspuntu līnijas nevar; treškārt - abi divi tomēr ir diezgan augstas kvalitātes spēlētāji, jo Lietuvas Rytas kuru katru savā sastāvā neņem.


Par to pasaules čempi o` k, bet par otro atrunu varam pastrīdēties. Nerunāsim par dažiem mačiem, bet par vispārēju viņa stilu, ko viņš ir rādījis gadu gaitā LBL un BBL. Pamēģini atrast vairāk video materiālus un tev nāksies man piekrist. Viņš nav agresīvs, pārsvarā veido kombinācijas stāvot aiz trīspunkta līnijas un neko nedarot. Arī metiens viņam nav ar traektoriju, tātad izkopts, bet par to nestrīdēsimies, galvenais lai trāpa grozā, ko viņš māk darīt no tālās distances, savukārt tu esi ievērojis vai Buškevis var iemest no pustālās distances? Tas man liekas ir retums, Valters un Blūms to dara vairāk un produktīvāk (par Blūmu ritīgi neesmu pārliecināts par produktivitāti tāpat arī Valteram nevisai iet pustālie). Visumā palieku pie sava, ka Blūms ir stipri labāks.

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:54, pirms 17 gadiem
jaacer ka bluums un buskevics radis visu ko spej, jo bez valtera izlasei buus gruuti. taipat laikaa, bluums un buskevics sanjem labu iespeju paradit sevi augsta limeni, un tas varetu but stimuls labai spelei

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:57, pirms 17 gadiem
Bušiņš ar blūmu jau arī nemaz nav tik slikti..

     [+] [-]

, 2007-07-27 21:59, pirms 17 gadiem
blad [cenzēts] ! zeel ! blums vieniiga ceriiba !

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:02, pirms 17 gadiem
Jā šis ir ļoti nopietns zaudējums gan izlasei gan pašam ādolfam.Vienīgais labums, ka gatavošanās tikko sākusies un vēl var paspēt iepēlēt gan bušu gan blūmu. Bez valtera ātrais tipa warriors nesanāks, tomēr romēr no grupas ārā jātiek un tad jau redzēs.

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:07, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis ALKO
Bušiņš ar blūmu jau arī nemaz nav tik slikti..


Es tev piekrītu, ka viņi nav tik slikti, bet tomēr atzīsti, ka viņi nav TOP saspēles vadītāji. Valteram Itālijā, kura ir viena no spēcīgākajām līgām, nav problēmas darbu atrast, bet viņiem gan vēl sevi jāpierāda. Bušiņam un Blūmam nav piestrādāts pie abu roku dribla māņkustībām. Viss notiek vienā virzienā, līdz ar to pretiniekam nav problēmu uzminēt uz kuru pusi viņi driblēs.

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:09, pirms 17 gadiem
ljoti zheel,bet ko nu padariisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:16, pirms 17 gadiem
a varbuut lai timermanis vada saspeli!

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:16, pirms 17 gadiem
turies kristap!!

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:17, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis iingrida
manupraat vinju nemaz nenjemtu. varbuut pieredzes kraashanai vieniigi. kopaa ar biedru uzspeeleet.


galiigi aptaureeta esi vinsh ir labaakais PG latvijaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:43, pirms 17 gadiem
izskatās, ka no tā lielā treneru korpusa tomēr liela jēga nebūs, jo bez laba PG tāpat nekur augstu neuzlēksim. Ja ņem vēl vērā, ka mums ir problēmas PF pozīcijā, tad skats nav diez ko rožains

     [+] [-]

, 2007-07-27 22:47, pirms 17 gadiem
nos89, šodien 22:16
a varbuut lai timermanis vada saspeli!

[cenzēts] shitas labs...taa norecos...

     [+] [-]

, 2007-07-27 23:02, pirms 17 gadiem
Mums vajadzētu tādu saspēles vadītāju kā Lietuvā Kalnietis. Labs dribls, augums tā kā Janičenokam. Ops, varbūt Janičenoks var vadīt saspēli? Kautgan, ja mazliet piestrādātu, man liekas labs variants būtu Šķēle. Vispār te viens ieminējās par Gabrānu, daudz jau arī viņš no Blūma un Buškevica neatpaliek. Viņš pat ir ātrāks un agresīvāks vismaz uzbrukumā, bet pie aizsardzības ir ļoti, ļoti, ļoti jāpiestrādā.

     [+] [-]

, 2007-07-27 23:47, pirms 17 gadiem
nu [cenzēts] pis ģets Valteru vajag kas viš nevar pēc operācijas speeleet čempii

     [+] [-]

, 2007-07-28 00:05, pirms 17 gadiem
Ādolfs nebuus tas gan buus slikti

     [+] [-]

, 2007-07-28 02:02, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis JamieFoxx
[cenzēts]!! vot tas nav speciaali???
3 meneshus tuesjas.... pa klubiem un t.t. un tagad pazinjojis - DIEMZHEEL OPERACIJA!!
a ja vinjsh uzreiz pec sezonas beigas uztaisitu sho operaviju, tad septembrii jau speletu izlasee Spanijaa!!

VOT TAS NAV SPECIAALI??



bljaaaaa tu tach es kkaads dolbiks tieshaam vinjsh speciaali gaidiija izlases treninjus lai pateiktu ka man saap tas un tas... tur ir vainiigi kluba aarsti kuri vinjam neieteica pareizos aarstus pie kaa konsulteeties... nee tu lamzaks jibio rio brauc vinjam virsuu pa neko.. izproti ta4 vinju.. ja tev pimmmpiits iesaapeetos pees sexinja tu tak neskrietu pie ginekaloga uzreiz lai tas apstiprinaatu ka tawam metamajam ir uzmetusies tuuskai wai weel nez kas cits.. varbuut vieniigais vinjam var paarmest ka winjsh nedirsa tiem aarstiem lai pasaka cik tas nopietni ir.. bet nu tu dod un weel sevi sauc par sporta fanu p.s piedod par asajiem izteikumiem.. bet man tieshaam ir nesaprotama tava atiexme par wienu no labaakajiem latvijas playmeikeriem no offence wnk uzdini man gruzi

     [+] [-]

, 2007-07-28 02:14, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis spokss
Mums vajadzētu tādu saspēles vadītāju kā Lietuvā Kalnietis. Labs dribls, augums tā kā Janičenokam. Ops, varbūt Janičenoks var vadīt saspēli? Kautgan, ja mazliet piestrādātu, man liekas labs variants būtu Šķēle. Vispār te viens ieminējās par Gabrānu, daudz jau arī viņš no Blūma un Buškevica neatpaliek. Viņš pat ir ātrāks un agresīvāks vismaz uzbrukumā, bet pie aizsardzības ir ļoti, ļoti, ļoti jāpiestrādā.



nu nez te ir savi + un - vieniigais no sha trio pie regulaara speles laika tika bushinjsh kaut gan man winjsh nekad naw iipashi paticis tachu shosezin winjsh ir raadijis wissakariigaako speeli no shaa trio.. 2 faktors gabrans ir bik pa zalju prieksh EC un manlex winjsh pat nebija tajos 24 kandidaatos ko iesniedza fibai un taadeelj war rasties gruutiibas winju iekljaut sastaavaa... kaadeelj bluums newar buut NO.1 taadeelj ka wisu sawu karjeru diemzheel ir rukaajis kaa 2 playmeikers( ja neskaita atsevishkas speeles LKL ) un tas tiiri psihalogjiki wareetu buut gruuti ne tijai vinjam bet arii paareejiem komadas shpiileriem.. es teiktu ka 1 buus bushinjsh 2 bluums un 2 wareetu buut shkjeele ja vien KM pieljaus vispaar to domu.. pirmie 2 ir tendeeti uz piespeelju atdoshanu bet shkeele wareetu buut melnais zirdzinjsh no kura wareetu sagaidiit da jebko.. ceru ka KV tomeer dabuus uz pekaam bet ja ne tad lieku kasti ka bushinjsh buus NO.1

     [+] [-]

, 2007-07-28 02:17, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Jury

Citāts:

Publicējis iingrida
manupraat vinju nemaz nenjemtu. varbuut pieredzes kraashanai vieniigi. kopaa ar biedru uzspeeleet.


galiigi aptaureeta esi vinsh ir labaakais PG latvijaa


labaakais ir stelmahers bet no izlases wechiem winjsh ir neapshaubaami labaakais

     [+] [-]

, 2007-07-28 07:51, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis daaawis

Citāts:

Publicējis spokss
Mums vajadzētu tādu saspēles vadītāju kā Lietuvā Kalnietis. Labs dribls, augums tā kā Janičenokam. Ops, varbūt Janičenoks var vadīt saspēli? Kautgan, ja mazliet piestrādātu, man liekas labs variants būtu Šķēle. Vispār te viens ieminējās par Gabrānu, daudz jau arī viņš no Blūma un Buškevica neatpaliek. Viņš pat ir ātrāks un agresīvāks vismaz uzbrukumā, bet pie aizsardzības ir ļoti, ļoti, ļoti jāpiestrādā.



nu nez te ir savi + un - vieniigais no sha trio pie regulaara speles laika tika bushinjsh kaut gan man winjsh nekad naw iipashi paticis tachu shosezin winjsh ir raadijis wissakariigaako speeli no shaa trio.. 2 faktors gabrans ir bik pa zalju prieksh EC un manlex winjsh pat nebija tajos 24 kandidaatos ko iesniedza fibai un taadeelj war rasties gruutiibas winju iekljaut sastaavaa... kaadeelj bluums newar buut NO.1 taadeelj ka wisu sawu karjeru diemzheel ir rukaajis kaa 2 playmeikers( ja neskaita atsevishkas speeles LKL ) un tas tiiri psihalogjiki wareetu buut gruuti ne tijai vinjam bet arii paareejiem komadas shpiileriem.. es teiktu ka 1 buus bushinjsh 2 bluums un 2 wareetu buut shkjeele ja vien KM pieljaus vispaar to domu.. pirmie 2 ir tendeeti uz piespeelju atdoshanu bet shkeele wareetu buut melnais zirdzinjsh no kura wareetu sagaidiit da jebko.. ceru ka KV tomeer dabuus uz pekaam bet ja ne tad lieku kasti ka bushinjsh buus NO.1


Blūms būs Nr.1, Bušiņš Nr.2, bet pēc tam iesaistīsies Skirmants.

     [+] [-]

, 2007-07-28 08:08, pirms 17 gadiem

     [+] [-]

, 2007-07-28 08:36, pirms 17 gadiem
zheel vienvardu sakot riktigi zheel

     [+] [-]

, 2007-07-28 08:59, pirms 17 gadiem
not good, bet nāksies iztikt....

     [+] [-]

, 2007-07-28 09:52, pirms 17 gadiem
Īstenībā baigi švaki ;[

Vienīgais labums, ko varētu izspiest no šiem sūdiem, ja
Muižnieks to mācētu, būtu taktikas pēkšņa maiņa, iesaistot kā PG kādu no 2 numuriem vai varbūt pat Janičenoku skatoties, kuram tas labāk padodas.

Bet domāju, ka Bušiņš ar Blūmu būs visai labs tandēms

     [+] [-]

, 2007-07-28 10:14, pirms 17 gadiem

Citāts:

Banzai, vakar 21:06
žēl
lai veseļojas Valters! neko darīt, jaatliek EČ uz nākamo gadu

Nākamgad nav EČ!

     [+] [-]

, 2007-07-28 10:17, pirms 17 gadiem
Tas, protams, ir smagi. Tomēr ne jau no viena spēlētāja atkarīgas uzvaras. Ja Latvija izgāzīsies, tad mēs nevaram to attiecināt uz Kambja un Valtera trūkumu.

     [+] [-]

, 2007-07-28 10:32, pirms 17 gadiem
ljoti liels zaudeejums

     [+] [-]

, 2007-07-28 10:46, pirms 17 gadiem
Bushinsh ar Bluumu varees kapaat !!!
[cenzēts] visus timermanus un gabranu!!

     [+] [-]

, 2007-07-28 11:09, pirms 17 gadiem
nu fak...
nu ka var taa nepaveikties!?
Ko Muiznieks saka, ka doma mainit speli? Moska patiesam jakrit Robim prieksa uz celiem un jaludz, lai glabj Latviju...
Kas iedos Biedram piespeli!!!???

     [+] [-]

, 2007-07-28 11:27, pirms 17 gadiem
varētu mēģināt Šķēli likt par saspēles vadītāju, vismaz Baronā brīžiem viņam neslikti sanāca ;]

     [+] [-]

, 2007-07-28 11:55, pirms 17 gadiem
vot nu i h.uina

     [+] [-]

, 2007-07-28 12:06, pirms 17 gadiem
Bez valtera būs grūti. Jāmēģina Štelmaheru pierunāt atgriezties.

     [+] [-]

, 2007-07-28 12:13, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Ruutu
If somebody is interested, then here is video with Biedrins in Tallinn
http://213.35.156.10/etv/27072007_koss_tallinn.wmv



Thank you.
Maybe you know some link, where can see this tournament in Estonia in internet?

     [+] [-]

, 2007-07-28 12:37, pirms 17 gadiem
oi kaa kristapu vajag,kadas pispeeles pagarseja cempii daliija ciprusam....
timberis lai nemaz netaisaas braukt
vins pat venspilii solinu silda ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-29 01:27, pirms 17 gadiem
tik stulbi ka Valters nespeles........ baiga skrobe