Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Spāņu portāls: Jānis Timma pievienosies "Baskonia"

Andrejs Siliņš

Spāņu portāls: Jānis Timma pievienosies "Baskonia"
Jānis Timma
Foto: Lokomotiv-Kuban

Spāņu portāls gigantes.com vēstī, ka ULEB Eirolīgas klubs Vitorijas "Baskonia" vienojies par trīs gadu līgumu ar Latvijas valstsvienības uzbrucēju Jāni Timmu. Basketbolists Sportacentrs.com norādīja, ka notiek sarunas ar vairākiem klubiem un oficiāli šobrīd jauns līgums nav parakstīts.

"Baskonia" šobrīd atrodas trešajā vietā Spānijas čempionātā, bet vēl atlikušas piecas spēles regulārajā sezonā. Savukārt ULEB Eirolīgā dalība jau noslēgta, jo ceturtdaļfinālā ar 0-3 nācās atzīt Maskavas CSKA pārākumu. Pēc šīs sezonas līgums ar klubu beigsies pamata sastāva vieglajam uzbrucējam Adamam Hangam, un 28 gadus veco ungāru basketbolistu lenc vairāki citi superklubi.

Gigantes.com vēstī, ka "Baskonia" jau atradusi aizvietotāju Hangam - "Spurs" draftēto (#59, 2011) ungāru uzbrucēju aizvietošot Jānis Timma, kurš pēdējās divas sezonas pavadījis Sanktpēterburgas "Zenit" rindās.

"Aģents veic pārrunas ar vairākiem klubiem, neko vairāk šobrīd pateikt nevaru," ceturtdienas rītā, vaicāts komentēt parādījušos informāciju, sacīja Timma. "Pagaidām oficiāli nekas nav parakstīts."

"Baskonia" pieder ilgtermiņa licence dalībai ULEB Eirolīgā, līdz ar to arī nākamajā sezonā komanda noteikti startēs Eiropas prestižākajā klubu turnīrā.

24 gadus vecais Timma, uz kuru tiesības Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) pieder Orlando "Magic", šajā sezonā ULEB Eiropas kausā vidēji guva 16,2 punktus, izcīnīja 4,7 atlēkušās bumbas un atdeva 2,9 rezultatīvas piespēles, bet VTB līgā līdz šim izcēlies ar 13,6 punktiem, 4,0 bumbām un 2,6 piespēlēm.

Timma un "Zenit" jau pavisam drīz viesosies Rīgā, jo VTB līgas ceturtdaļfinālā Sanktpēterburgas komanda tiksies ar "VEF Rīga". Pirmās divas spēles 1. un 3. maijā paredzētas Krievijā, bet trešā un, ja nepieciešams, arī ceturtā cīņa notiks Rīgā 6. un 8. maijā.

Izmantotie resursi
El letón Janis Timma rechaza una oferta del...

     [+] [-]

, 2017-04-27 16:28, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Bērzs sajā sezonā praktiski nav spēlējis un cīnās ar traumām. Turklāt, cik var noprast, viņam ir kašķis ar Bagatski. Ja ir Pasečņiks, Ziņģis, Šmits, noteikti būs Meiers un vai Mejeris, turklāt Bagatskim patīk Siliņš, tad ne Bērzs, ne Freimanis uz Stambulu nebrauks.
Bērzs tak acīmredzami lecas ar Bagatski, to pat ekrānā vērojot spēles izlasē var redzēt, turklāt viņa princeses izgājieni, seviški pēc tam, kad savāra sūdus, sasit piezīmes un iegāž visu komandu, jebkuram varētu apnikt. Savukārt, Freimanis ļoti sakarīgi brīžiem ir spēlējis šosezon, tāpēc, kā Bagijs teica, nevienam izlases durvis nav aizvērtas, tāpēc domāju, ka Freimanis kandidātos būs, bet arī konkurence uz 4ajiem numuriem būs paliela.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 17:01, pirms 7 gadiem
neredzu ar ko Kuzminsks labāks par Timmu. Fiziski vājāks, otro sezonas pusi Knicksos nospēlēja vāji . Metiens nestabils, Vienalga vai pēc Nba vai Eiropas standartiem vērtējot.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 17:07, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: neredzu ar ko Kuzminsks labāks par Timmu. Fiziski vājāks, otro sezonas pusi Knicksos nospēlēja vāji . Metiens nestabils, Vienalga vai pēc Nba vai Eiropas standartiem vērtējot.
tas varbūt nākotnē tā arī pierādīsies, bet pagaidām tīri pēc sasniegumiem vērtējot, Kuzminskas ir Timmam priekšā. Es arī uzskatu Timmu par ļoti labu spēlētāju, šobrīd latvijā viņš ir labākais uzbrucēja postenī, ļoti domājošs un vispusīgs spēlētājs, gūst punktus, labi cīnās par bumbām, labi dod piespēles, viņš arī būs viens no galvenajiem izlases līderiem un vilcējiem čempionātā. Tas pierādijās jau olimpiskajā kvalifikācijā, kurš viņš bija viens no agresīvākajiem uzbrukumā, kā arī ļoti labs aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:09, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Bērzs sajā sezonā praktiski nav spēlējis un cīnās ar traumām. Turklāt, cik var noprast, viņam ir kašķis ar Bagatski. Ja ir Pasečņiks, Ziņģis, Šmits, noteikti būs Meiers un vai Mejeris, turklāt Bagatskim patīk Siliņš, tad ne Bērzs, ne Freimanis uz Stambulu nebrauks.
Viena epizode. Nu, tas ir aizmirsts, un Bērzs jau pieaudzis, saprot, ka nebija uzdevumu augstumos. Ja uz vasarā pastrādās, tad Bērzs būs izlasē, žēl apkārt svaidīties ar 2.13 torni. Pret gariem centriem viņš ir labāks sedzējs, nekā īsais Meijeris. Par Pasečņiku daudz jautājumu, drafta gads. Sliņam slikts sezonas noslēgums, galīgi pazudis pēdējo mēnešu laikā. Šmitam būs sevi jāpierāda, Meiers ir diezgan paprasts spēlmanis, mierīgi var netikt izlasē. Manuprāt, tikai KP gulēs mierīgi.

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:21, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Viena epizode. Nu, tas ir aizmirsts, un Bērzs jau pieaudzis, saprot, ka nebija uzdevumu augstumos. Ja uz vasarā pastrādās, tad Bērzs būs izlasē, žēl apkārt svaidīties ar 2.13 torni. Pret gariem centriem viņš ir labāks sedzējs, nekā īsais Meijeris. Par Pasečņiku daudz jautājumu, drafta gads. Sliņam slikts sezonas noslēgums, galīgi pazudis pēdējo mēnešu laikā. Šmitam būs sevi jāpierāda, Meiers ir diezgan paprasts spēlmanis, mierīgi var netikt izlasē. Manuprāt, tikai KP gulēs mierīgi.
Pirmkārt, Bērzs nekad nav bijis īsti labs aizsardzībā, vienmēr ļoti ātri pelna piezīmes, šajā ziņā tas pats KP uz kustīguma un auguma rēķina savos 20ar astīti aizsardzībā šancē daudz labāk. Bērzs bija vairāk dēļ tā, ka nebija īsti izvēles, kā arī viņam ir tīri labs metiens. Ja Bērzs būtu šosezon spēlējis normālā klubā, normālu laiku, es teiktu, ka visiem izredzes ir vienādas, Bērzam, Freimanim, Meieram, Pašečnikam, visu noteikti sniegums pārbaudes spēlēs. Bagatskis teica intervijās attiecībā uz Freimani, kad nepaņēma, ka katru gadu viss sākas no jauna, durvis nevienam nav aizvērtas, tomēr šogad Bērzam maz cerību. Un Pašečniks visticamāk būs izlasē, kur viņš dalīs centra lomu vai nu ar Kristapu, vai arī Meieri. Siliņam ir vājš sezonas noslēgums, bet viņam pamatpozīcija ir vairāk 3ais numurs, kur viņš konkurēs ar Timmu, Siliņa lielākais pluss ir aizsardzība, mūsu komandai tas ir ļoti svarīgs, komandai vajag tādus kā Siliņš vai Mejeris, kuri var iemest un spēj smagi strādāt aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:29, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pirmkārt, Bērzs nekad nav bijis īsti labs aizsardzībā, vienmēr ļoti ātri pelna piezīmes, šajā ziņā tas pats KP uz kustīguma un auguma rēķina savos 20ar astīti aizsardzībā šancē daudz labāk. Bērzs bija vairāk dēļ tā, ka nebija īsti izvēles, kā arī viņam ir tīri labs metiens. Ja Bērzs būtu šosezon spēlējis normālā klubā, normālu laiku, es teiktu, ka visiem izredzes ir vienādas, Bērzam, Freimanim, Meieram, Pašečnikam, visu noteikti sniegums pārbaudes spēlēs. Bagatskis teica intervijās attiecībā uz Freimani, kad nepaņēma, ka katru gadu viss sākas no jauna, durvis nevienam nav aizvērtas, tomēr šogad Bērzam maz cerību. Un Pašečniks visticamāk būs izlasē, kur viņš dalīs centra lomu vai nu ar Kristapu, vai arī Meieri. Siliņam ir vājš sezonas noslēgums, bet viņam pamatpozīcija ir vairāk 3ais numurs, kur viņš konkurēs ar Timmu, Siliņa lielākais pluss ir aizsardzība, mūsu komandai tas ir ļoti svarīgs, komandai vajag tādus kā Siliņš vai Mejeris, kuri var iemest un spēj smagi strādāt aizsardzībā.
ļoti apšaubu to iespēju, ka KP būs pamatpozīcija centrs, efektīvāk būs kā PF

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ļoti apšaubu to iespēju, ka KP būs pamatpozīcija centrs, efektīvāk būs kā PF
es domāju, ka KP nespēlēs noteiktā pozīcijā, visticamāk un visgudrāk būtu vadīties no spēles situācijas, radīt momentus, kur pie rotācijām un maiņām KP rodas pārsvars par sedzēju.

     [+] [-]

, 2017-04-27 18:12, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pirmkārt, Bērzs nekad nav bijis īsti labs aizsardzībā, vienmēr ļoti ātri pelna piezīmes, šajā ziņā tas pats KP uz kustīguma un auguma rēķina savos 20ar astīti aizsardzībā šancē daudz labāk. Bērzs bija vairāk dēļ tā, ka nebija īsti izvēles, kā arī viņam ir tīri labs metiens. Ja Bērzs būtu šosezon spēlējis normālā klubā, normālu laiku, es teiktu, ka visiem izredzes ir vienādas, Bērzam, Freimanim, Meieram, Pašečnikam, visu noteikti sniegums pārbaudes spēlēs. Bagatskis teica intervijās attiecībā uz Freimani, kad nepaņēma, ka katru gadu viss sākas no jauna, durvis nevienam nav aizvērtas, tomēr šogad Bērzam maz cerību. Un Pašečniks visticamāk būs izlasē, kur viņš dalīs centra lomu vai nu ar Kristapu, vai arī Meieri. Siliņam ir vājš sezonas noslēgums, bet viņam pamatpozīcija ir vairāk 3ais numurs, kur viņš konkurēs ar Timmu, Siliņa lielākais pluss ir aizsardzība, mūsu komandai tas ir ļoti svarīgs, komandai vajag tādus kā Siliņš vai Mejeris, kuri var iemest un spēj smagi strādāt aizsardzībā.
Bērzs aizsardzībā pret kartīgiem torņiem ir efektīgāks, nekā Meijeris, kurš ir par 5-6 cm īsāks, ar īsākām rokām. Nekur Bagijs nav teicis, ka Bērzs nebūs nopietns kandidāts uz izlasi. Esmu pilnigi pārliecināts, ka viņš aizbrauks uz EČ, ja spēs uzņem kaut kādu formu uz pārbaudes spēlēm. Pasečņiks var mierīgi nebūt, viss atkarīgs no drafta un pēcdrafta sarunām ar jauno klubu. Siliņš savā klubā galīgi pazaudējis minūtes, jācer, ka vismaz spēle aizsardzībā nebūs pazudusi. Par 3. uzbrucēja posteni tev taisnība, bet tur var epizodiski arī Dāvi laist. KP noteikti spēlēs gan C, gan PF pozīcijā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 18:33, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzs aizsardzībā pret kartīgiem torņiem ir efektīgāks, nekā Meijeris, kurš ir par 5-6 cm īsāks, ar īsākām rokām. Nekur Bagijs nav teicis, ka Bērzs nebūs nopietns kandidāts uz izlasi. Esmu pilnigi pārliecināts, ka viņš aizbrauks uz EČ, ja spēs uzņem kaut kādu formu uz pārbaudes spēlēm. Pasečņiks var mierīgi nebūt, viss atkarīgs no drafta un pēcdrafta sarunām ar jauno klubu. Siliņš savā klubā galīgi pazaudējis minūtes, jācer, ka vismaz spēle aizsardzībā nebūs pazudusi. Par 3. uzbrucēja posteni tev taisnība, bet tur var epizodiski arī Dāvi laist. KP noteikti spēlēs gan C, gan PF pozīcijā.
Mejeri vai Meieri, kuru domā? Ja Meieri, tad aizsardzībā viņš labāks, jo Bērzs bieži iekšā krita un bija nepacietīgs spēlētājs, pie tam vājāks....Ja salīdzina ar Mejeri, tad viņš ir lēnāks un ar sliktāku lēcienu un nav kaplis....Un nomierinies ar Bērzu, pašlaik viņš nav nopietns pretendents uz izlasi un visticamāk nebūs, pie tam tiek aizmirsts tāds spēlētājs kā Gražulis...

Pasečniks ir cita runa, bet visticamāk, ka izlasē būs, jo ir tikai niecīga cerība braukt uz NBA un spēles izlasē dotu iespēju uz labāku klubu, pie tam cv ieraksts

     [+] [-]

, 2017-04-27 19:52, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzs aizsardzībā pret kartīgiem torņiem ir efektīgāks, nekā Meijeris, kurš ir par 5-6 cm īsāks, ar īsākām rokām. Nekur Bagijs nav teicis, ka Bērzs nebūs nopietns kandidāts uz izlasi. Esmu pilnigi pārliecināts, ka viņš aizbrauks uz EČ, ja spēs uzņem kaut kādu formu uz pārbaudes spēlēm. Pasečņiks var mierīgi nebūt, viss atkarīgs no drafta un pēcdrafta sarunām ar jauno klubu. Siliņš savā klubā galīgi pazaudējis minūtes, jācer, ka vismaz spēle aizsardzībā nebūs pazudusi. Par 3. uzbrucēja posteni tev taisnība, bet tur var epizodiski arī Dāvi laist. KP noteikti spēlēs gan C, gan PF pozīcijā.
bagijs nav teicis, tomēr loģiski var sapast, ka pēc tik sliktas sezonas ar traumām un bez spēļu prakses, kamēr citiem bija visai labas sezonas un labs spēļu līmenis, izredzes tikt izlasē ir mi ni mā las.

     [+] [-]

, 2017-04-27 20:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mejeri vai Meieri, kuru domā? Ja Meieri, tad aizsardzībā viņš labāks, jo Bērzs bieži iekšā krita un bija nepacietīgs spēlētājs, pie tam vājāks....Ja salīdzina ar Mejeri, tad viņš ir lēnāks un ar sliktāku lēcienu un nav kaplis....Un nomierinies ar Bērzu, pašlaik viņš nav nopietns pretendents uz izlasi un visticamāk nebūs, pie tam tiek aizmirsts tāds spēlētājs kā Gražulis...

Pasečniks ir cita runa, bet visticamāk, ka izlasē būs, jo ir tikai niecīga cerība braukt uz NBA un spēles izlasē dotu iespēju uz labāku klubu, pie tam cv ieraksts
Kāpēc nebrauks? Bērzs visus šos gadus bija stabila izlases vērtība.

     [+] [-]

, 2017-04-27 20:03, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bagijs nav teicis, tomēr loģiski var sapast, ka pēc tik sliktas sezonas ar traumām un bez spēļu prakses, kamēr citiem bija visai labas sezonas un labs spēļu līmenis, izredzes tikt izlasē ir mi ni mā las.
Kāds sakars sezonai, ja paši galvenie notikumi norsināsies pārbaudes spēļu laikā? Būt pārākam garajā galā par Freimani, Meieru... Tas ir reāli, konkurencu uz PF un C posteni nebūs liela. Turklāt viņam ir pluss, ka var tikt izmantots abās pozīcijās. Talanta ziņā, viņš ir pārāks par lielāko daļu no mūsu garajiem.

     [+] [-]

, 2017-04-27 20:17, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc nebrauks? Bērzs visus šos gadus bija stabila izlases vērtība.
nebūt ne, pēdējās spēlē Bagijs viņu nelabprāt laida laukumā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 20:18, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds sakars sezonai, ja paši galvenie notikumi norsināsies pārbaudes spēļu laikā? Būt pārākam garajā galā par Freimani, Meieru... Tas ir reāli, konkurencu uz PF un C posteni nebūs liela. Turklāt viņam ir pluss, ka var tikt izmantots abās pozīcijās. Talanta ziņā, viņš ir pārāks par lielāko daļu no mūsu garajiem.
tu tagad troļļo? jau bez Bērza konkurence uz garo galu ir liela

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 21:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tu tagad troļļo? jau bez Bērza konkurence uz garo galu ir liela
man jau ar likās, ka viņš ākstās. šobrīd, kad uz 4ajiem numuriem ir Freimanis, Mejeris, Bertāns, Siliņš, kur abi var spēlēt gan 3, fgan 4, turklāt KP variēs starp 4 un 5, teikt, ka uz pozīciju nav konkurence? skaidrs, ka joks.