Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis: "Latvijas hokejam ļoti paveicies, ka "Dinamo" ir KHL"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Savickis: "Latvijas hokejam ļoti paveicies, ka "Dinamo" ir KHL"
Aigars Kalvītis un Juris Savickis
Foto: Kristaps Kuhaļskis, F64

Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis sarunā ar laikrakstu "Vesti Segodnya" norāda, ka dalība Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) mūsu hokejam nāk par labu.

"Īstenībā visam Latvijas hokejam ir ļoti paveicies, ka Latvijas komanda spēlē tādā līgā. Mūsu līdzjutējiem ir brīnišķīga iespēja redzēt klātienē visas spēcīgākās komandas ar pazīstamiem spēlētājiem. Tas taču ir lieliski! Tas ir arī Rīgas "Dinamo" nopelns. Protams, vēlamies visus uzvarēt," atzīst Juris Savickis. Šajā sezonā kluba budžets ir lielāks nekā iepriekš, starpība - daži simti tūkstošu.

Jaunajā sezonā Rīgas "Dinamo" rezultāti neiepriecina, klubs atrodas pēdējā vietā. "Sāpīgi ir ne tikai līdzjutējiem, bet arī mums. Šajā situācijā vajag pārciest, cīnīties, strādāt un kaut ko darīt. Gatavojam izmaiņas Rīgas "Dinamo", tostarp tiek meklēts jauns treneris. Spēlētājiem jāsaprot, ka galvenā trenera Normunda Sējēja liktenis ir viņu rokās. Pēc pirmajiem trijiem zaudējumiem komanda iekļuva tā saucamajā psiholoģiskajā bedrē. Tagad domājam, kā to izvilkt no tās. Un mēs to izvilksim. Gribu teikt, ka vēl nav zudušas cerības uz izslēgšanas spēlēm - uz to noskaņojam komandu, strādājam ar spēlētājiem. Nevajag dramatizēt situāciju. Vēlos uzsvērt, ka kopumā komanda spēlē ne slikti. Ko darīt, ja spēlētājs netrāpa tukšos vārtos? Treneri skaidro, ka veiksme novērsusies. Tā arī ir - visas neveiksmes ir dažu spēlētāju dažas kļūdas," norāda kluba vadītājs.

Šajā sezonā Latvijas izlases "Dinamo" spēlētājiem statistika nav tā labākā. "Pagaidām puiši nav atvērušies. Mēs gaidām, kad atvērsies. Ja viņi iemet, tad gūtie vārti neglābj komandu. Mēs no viņiem gaidām uzvaras vārtus. Vēl ir problēma ar koncentrēšanos, kā arī nav veiksmes."

Ar dažām komandām grūti sacensties, jo vienkārši pretinieku meistarība ir augstāka. "Piekrītu. Tāda ir kluba stratēģija - pirmkārt, piesaistīt Latvijas hokejistus. No šīs līnijas mēs neatkāpsimies. Nākas rēķināties, ka ne visi uzreiz kļūst par meistariem. Tā tas būs arī turpmāk," saka Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Vesti Segodnya"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-10-14 19:31, pirms 8 gadiem
Vesais18 rakstīja: Lai šo visu traģikomēdiju pārness uz Tallinu!
Brauc pats uz turieni un troļļo tur!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 19:48, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: No otras puses, lai taču spēlē RD krievu līgā par krievu naudu vai Venta 2002 Zviedrijā par zviedru naudu, bet ja spēlē tad godam to vajag darīt, nevis kļūt par izsmieklu. Tāpēc jāprasa piķis klubam ar piekabīti, nevis knapai izvilkšanai.
Šāds RD man. Nepatīk, bet ja veči cīnītos,es pirktu biļetes.
Tam gan es piekrītu - jāspēlē godam, vienmēr un jebkur. Tāpēc negribu redzēt mūžīgos zaudētājus. Un komandas vadībai ir jāparūpējas par to, lai pamestu zaudētāju taku un komanda nekļūtu par lūzeriem - ja vēl cer atgūt līdzjutējus. Kādiem līdzekļiem tas tiks panākts, man pohuj, bet rezultātiem jāmainās. Var būt viena, divas neveiksmīgas sezonas, bet ne vairāk. Tagad tuvojas robeža, aiz kuras atpakaļceļa vairs var nebūt. Jāsaprot, ka pastarītis bez izaugsmes iespējām nav vajadzīgs. Nekur, nevienā čempionātā. Jurim tas jāsaprot ļoti labi.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 20:02, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez kā tas ir sagadījies, ka ap LV hokeju ir sapulcējušies tādi idioti?
Nav brīnums, ka šis sporta veids palēnām tuvojas savam dabiskam finišam.
Beidz #irst! Ne nu tuvojas nekā! Latvijas hokejs ir bijis un būs neskatoties ne uz kādiem idiotiem vai "diktatoriem"! Pāragri spriest vai būs labāk tagad ar jauno vadību (man arī nav viņiem īsti ticības), bet ja nebūs labāk būs vismaz kas savādāk! Galvenais tagad būtu, lai viss LV hoķis netiktu pakārtots vienam "svētklubam".... ceru, ka to perifēriju hokeja cilvēki tomēr nepieļaus, jo tad viņi varēs klapēt savas "bodītes" ciet!

     [+] [-]

, 2016-10-14 20:08, pirms 8 gadiem
Ozo vienigais variants kas ja gribetu varetu sakartot hok saimniecib.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 20:15, pirms 8 gadiem
Man jau šķiet, ka Juris pareizi pateica! Pārsvarā RD spēlē vietējie spēlētāji. Kur vēl viņi var gūt labu pieredzi, izaugsmi ja ne ar citiem klubiem, labiem spēlētājiem. Vai labāk meditēt LV čempī, savā sula!?
Nu labi, neiet mūsu Dinamo sevišķi labi, tā vietā lai nodir,,u aizej uz spēli un atbalsti! Komanda netika sastādīta lai zaudētu! Sējējs ir labs selekcionārs, taču kā rāda fakti, ne tik labs treneris! Vai tāpēc katram gultas fanotājam jāgāž savas samazgas uz komandu? jo blin variet ar savu negatīvismu aizvērties un ne..st (nerunāt), nepatīk neskaties un neraksti komentus, blin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-10-14 20:37, pirms 8 gadiem
als rakstīja: ...Galvenais tagad būtu, lai viss LV hoķis netiktu pakārtots vienam "svētklubam".... ceru, ka to perifēriju hokeja cilvēki tomēr nepieļaus, jo tad viņi varēs klapēt savas "bodītes" ciet!
izskatās, ka krietni vairāk LHF strādās uz to svētklubu... savukārt, perifēriju hokeja cilvēki, kā pavasarī teica Sorokins, ir mīksti. Kamēr Skanstes ielas mafija neuztaisīja apvērsumu federācijā, perifērijās visi klusi rušinājās savās saimniecībās. Nekas jau tur nav mainījies, LHF valdē ar nav neviena no perifērijas.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 20:40, pirms 8 gadiem
fon Dambis rakstīja: Man jau šķiet, ka Juris pareizi pateica! Pārsvarā RD spēlē vietējie spēlētāji. Kur vēl viņi var gūt labu pieredzi, izaugsmi ja ne ar citiem klubiem, labiem spēlētājiem. Vai labāk meditēt LV čempī, savā sula!?
Nu labi, neiet mūsu Dinamo sevišķi labi, tā vietā lai nodir,,u aizej uz spēli un atbalsti! Komanda netika sastādīta lai zaudētu! Sējējs ir labs selekcionārs, taču kā rāda fakti, ne tik labs treneris! Vai tāpēc katram gultas fanotājam jāgāž savas samazgas uz komandu? jo blin variet ar savu negatīvismu aizvērties un ne..st (nerunāt), nepatīk neskaties un neraksti komentus, blin!
smieklīs kekss Tu esi
st.Jurim ir vajadzīgi jau gatavi spēlētāji nevis tādi, kas vēl tikai "gūst pieredzi".

Sējējs labs selekcionārs?? sasmīdināji

p.s. Ģinama nav mana komanda - nekad nefanošu par čekistu izveidotu komandu.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-14 20:45, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Beidz #irst! Ne nu tuvojas nekā! Latvijas hokejs ir bijis un būs neskatoties ne uz kādiem idiotiem vai "diktatoriem"! Pāragri spriest vai būs labāk tagad ar jauno vadību (man arī nav viņiem īsti ticības), bet ja nebūs labāk būs vismaz kas savādāk! Galvenais tagad būtu, lai viss LV hoķis netiktu pakārtots vienam "svētklubam".... ceru, ka to perifēriju hokeja cilvēki tomēr nepieļaus, jo tad viņi varēs klapēt savas "bodītes" ciet!
Protams, ka būs, bet tikai kādā līmenī?
Patreiz izskatās, ka LV hokeja sabiedrība, kura negribēja balsot par Koziolu, ir pamatīgi uzmesta, jo visu varu savās rokās jau paguvis sakoncentrēt Koziols. Kalvītis, vismaz pagaidām tā šķiet, tajā visā būs tikai ''kāzu ģenerālis''.
Tas ka šobrīd viss tiks pakļauts RD vajadzībām, es nešaubos ne mirkli. Un tas ir pilnīgi pretrunā ar manu pārliecību, ka LV hokeja spēks un potenciāls slēpjas stiprā nacionālajā čempionātā ar spēcīgiem klubiem (ne komandām) tajā. Spēcīgām klubu piramīdām.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 21:01, pirms 8 gadiem
gaisma2 rakstīja: Bija piedaavàts arii khl komandaam. Taa, ka auns esi pats
nevis KHL komandām, bet KHL līgas vadībai piedāvāja pievienoties un deleģēt dažas komandas dalībai Čempionu līgā. KHL vadība šos pasūtīta labi tālu.

tā kā auns joprojām vien esi Tu.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-14 21:10, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīs kekss Tu esi
st.Jurim ir vajadzīgi jau gatavi spēlētāji nevis tādi, kas vēl tikai "gūst pieredzi".

Sējējs labs selekcionārs?? sasmīdināji

p.s. Ģinama nav mana komanda - nekad nefanošu par čekistu izveidotu komandu.
ja Tu saki, ka Tu nefanosi tad kāda vella pēc tu šeit vsp veic kādus ierakstus "kekss"?" nepatīk, neskaties un nekomentē! Ja vien būtu konstruktīva kritika : "OK"
Par selekcionāru, ar tādu budžetu, skatit iepriekšejos gadus, tikām play ofos, bet tevi jau tas neinteresē, jop Ģinama nav tava komanda....

     [+] [-]

, 2016-10-14 21:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīs kekss Tu esi
st.Jurim ir vajadzīgi jau gatavi spēlētāji nevis tādi, kas vēl tikai "gūst pieredzi".

Sējējs labs selekcionārs?? sasmīdināji

p.s. Ģinama nav mana komanda - nekad nefanošu par čekistu izveidotu komandu.
Deviņdesmitajos izlasi, klubus sponsorēja bandīti, čekistiem piederošas firmas, nelojāli krievi. Vai tajā laikā tu norobežojies no mūsu hokeja?

     [+] [-]

, 2016-10-14 21:22, pirms 8 gadiem
fon Dambis rakstīja: ja Tu saki, ka Tu nefanosi tad kāda vella pēc tu šeit vsp veic kādus ierakstus "kekss"?" nepatīk, neskaties un nekomentē! Ja vien būtu konstruktīva kritika : "OK"
Par selekcionāru, ar tādu budžetu, skatit iepriekšejos gadus, tikām play ofos, bet tevi jau tas neinteresē, jop Ģinama nav tava komanda....
Noteikti tāpēc ,ka viņam tāpat kā man ir svarīgi ,kas notiek Latvijas hokejā ,un jebkurš viedoklis pret čekistu klubu ir svarīgs.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 21:23, pirms 8 gadiem
Nu gan prot pa ausīm laist,ne velti čekā dienējis.Juris saka- "Pēc pirmajiem trijiem zaudējumiem komanda iekļuva tā saucamajā psiholoģiskajā bedrē. Tagad domājam, kā to izvilkt no tās. Un mēs to izvilksim. ".

Sezonas beigās noteikti atgādināšu šo pļūtīšanu.KHL spēļu komentētāji gan Novokuzņecku,gan Rīgu jau izsvītrojuši no kandiidātu sarakstiem uz play off.Un pareizi vien ir.Brīnumi nebēdz būt,ka komanda pussezonu zadē gandrīz katru spēli un pēkšņi sāks visus pēc kārtas apspēlēt un iekļūst labāko astoņniekā.Tādus murgus tikai svētais Juris var izdomāt.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 21:25, pirms 8 gadiem
checkers rakstīja: Deviņdesmitajos izlasi, klubus sponsorēja bandīti, čekistiem piederošas firmas, nelojāli krievi. Vai tajā laikā tu norobežojies no mūsu hokeja?
Godīgi sakot patīkami nebija ,jo sevišķi runājot par Ļeskova projektiem un dažu Latvijas klubu saimniekiem ,kuri bija reketieri.

     [+] [-]

, 2016-10-14 21:34, pirms 8 gadiem
checkers rakstīja: Deviņdesmitajos izlasi, klubus sponsorēja bandīti, čekistiem piederošas firmas, nelojāli krievi. Vai tajā laikā tu norobežojies no mūsu hokeja?
Septiņdesmitajos un astoņdesmitajos daudz kas bija savādāk nekā tagad, un vai tāpēc mums pareizāk būtu dzīvot tā kā tad dzīvoja?

     [+] [-]

, 2016-10-14 21:48, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Septiņdesmitajos un astoņdesmitajos daudz kas bija savādāk nekā tagad, un vai tāpēc mums pareizāk būtu dzīvot tā kā tad dzīvoja?
Abrags taču ir svētais!

     [+] [-]

, 2016-10-14 21:53, pirms 8 gadiem
fon Dambis rakstīja: ja Tu saki, ka Tu nefanosi tad kāda vella pēc tu šeit vsp veic kādus ierakstus "kekss"?" nepatīk, neskaties un nekomentē! Ja vien būtu konstruktīva kritika : "OK"
Par selekcionāru, ar tādu budžetu, skatit iepriekšejos gadus, tikām play ofos, bet tevi jau tas neinteresē, jop Ģinama nav tava komanda....
es praktiski nekad neveru pat vaļā rakstus par RD, taču šoreiz tēma ir par Latvijas hokeju, tāpēc iesaistījos diskusijā.

     [+] [-]

, 2016-10-14 21:55, pirms 8 gadiem
checkers rakstīja: Deviņdesmitajos izlasi, klubus sponsorēja bandīti, čekistiem piederošas firmas, nelojāli krievi. Vai tajā laikā tu norobežojies no mūsu hokeja?
var teikt, ka arī, ka biju norobežojies - tolaik bija citas rūpes un galīgi nebija laika hokejam, internets jau tolaik bija maz pieejams un dārgs lietošanā. Vienkārši bija citas prioritātes - par hokeju zināju tikai tik daudz, cik izlasīju avīzēs.

     [+] [-]

, 2016-10-14 22:00, pirms 8 gadiem
checkers rakstīja: Abrags taču ir svētais!
Toties redzu, ka Tavi raksti ir riktīga komēdija Par šito riktīgi apsmējos: Latvijas hokejam KHL līgums ar MTG ir traģēdija - skaļi vārdi, Latvijas hokejam

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 22:41, pirms 8 gadiem
Ko Dinamo ir devis izlasei?-kad sotnieks,meija utt.t visi speleja dinamo izlases speletajiem sen vaidzeja bez runasanas saprast kas jadar.
Agarak protams ka Dinamo bija specigs klubs,skatamu hokeju radija,bet kas tagad 2 vai 3 gadus nevar tikt paly-off.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-14 22:41, pirms 8 gadiem
Šķiet, dažiem ir pilnīgi pajāt par Latvijas hokeju un tā nākotni, lai ko viņi rakstītu un cik lielus Latvijas patriotus no sevis tēlotu. Īstenībā viņi sacenšas par to, cik daudz un cik asprātīgi (pašu uztverē, protams) aptirsīs Dinamo, Savicki, kā arī visu ar šo klubu saistīto. Niekkalbji.
Daži gan iet jau arī tālāk, aplejot ar mēsliem visu Latvijas hokeju, izlasi ieskaitot...

  -2 [+] [-]

, 2016-10-14 22:42, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: var teikt, ka arī, ka biju norobežojies - tolaik bija citas rūpes un galīgi nebija laika hokejam, internets jau tolaik bija maz pieejams un dārgs lietošanā. Vienkārši bija citas prioritātes - par hokeju zināju tikai tik daudz, cik izlasīju avīzēs.
Kaut kas jauns. Tos kas visus šos e-sporta-sc.com gadus, diskusijās balstījās uz izlasīto kaut kur, parasti tu apsmēji kā nezinīšus. Nu gan pavērsiens, nebrīnīšos ja tavā biogrāfijā, atklāsies kkas pavisam neglaimojošs.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-14 22:47, pirms 8 gadiem
Piigoznis rakstīja: Do kontaktus!
Re kontaktus!
Mi kontaktus!
Fa kontaktus!
Sol kontaktus!
La kontaktus!
Si kontaktus!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-14 23:11, pirms 8 gadiem
Es taču sak, ka savickis un niknais jenots ir viens un tas pats cilvēks! Savickis ar to niku regulāri troļļo sc! Mēs esam svētīti spēlēt šajā dievišķīgajā superlīgā bla bla bla 😅