Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

''Red Bull'' gūst skaistu dubultuzvaru Japānā

''Red Bull'' gūst skaistu dubultuzvaru Japānā
Fetels svin piekto uzvaru pēc kārtas
Foto: Scanpix/TT NYHETSBYRN

Šodien notikušajā F1 čempionāta Japānas ''Grand Prix'' jau piekto uzvaru pēc kārtas guva Sebastians Fetels no ''Red Bull'', bet otro pozīciju divus apļus pirms sacīkšu beigām izcīnīja viņa komandas biedrs Marks Vēbers. Trešajā pozīcijā finišēja Grožāns ar ''Lotus'' formulu.

Vakar aizvadītajos kvalifikācijas braucienos ātrākais negaidīti bija Vēbers no „Red Bull”, aiz sevis otrajā un trešajā vietā atstājot komandas biedru Fetelu un Hamiltonu no „Mercedes” vienības, kuri šogad kvalifikācijā parasti dominējuši. Ceturtais ātrākais apļa laiks izdevās Grožānam ar „Lotus” formulu, bet no trešās starta rindas startēja „Ferrari” pilots Masa un Rosbergs, kurš pārstāv „Mercedes”. Tālāk sekoja iepriekšējo sacīkšu lielākais pārsteigums Hulkenbergs, bet aiz viņa atradās Alonso un Raikonens. Savukārt pirmo desmitnieku kvalifikācijā noslēdza Batons no „McLaren” komandas.

Pirms paša starta problēmas ar bremzēm radās Fetela formulai – no kreisā priekšējā riteņa bija redzami dūmi, kas liecināja par bremžu pārkaršanu. Pirmajā taisnē neierasti lēns bija Fetels un viņam tika garām gan Grožāns, gan Hamiltons. Ja francūzis jau pirmajā līkumā iebrauca kā pirmais, tad Hamiltons, apdzenot Fetelu, pārplēsa savu aizmugurējo labo riteni un atkrita uz braucēju tabulas beigām. Jāpiemin, ka Fetela un Hamiltona sadursmes dēļ nedaudz cieta arī vācieša priekšējais antispārns.

Pirmajos apļos Grožāns turpināja krāt pārsvaru pār abiem „Red Bull” pilotiem, bet devītajā aplī Hamiltons devās boksos un trasē vairs neatgriezās, sakot, ka sadursme ar Fetelu ir sabojājusi ko vairāk nekā tikai riteni. Trīs apļus vēlāk boksos sāka doties vadošie piloti, taču izmaiņas tas viņu izkārtojumā neieviesa – Grožāns saglabāja nepilnu divu sekunžu pārsvaru pār Vēberu, bet Fetels francūzim zaudēja piecas sekundes.

Pēc pirmajiem boksu apmeklējumiem ļoti intriģējoša cīņa izvērtās par ceturto līdz desmito vietu, kurā labākie izrādījās Hulkenbergs un Alonso, paceļoties attiecīgi uz ceturto un piekto pozīciju.

Tuvojoties otrajiem pitstopiem, abi „Red Bull” piloti sāka sadeldēt Grožāna pārsvaru, taču līdz apdzīšanas iespējām netika. Vēbers 25. aplī atkal kā pirmais no vadošā trijnieka devās boksos, bet četrus apļus vēlāk boksos iebrauca Grožāns. Tajā brīdī skaidri iezīmējās, ka Grožāns ar Fetelu grasījās izmantot divu pitstopu stratēģiju, kamēr Vēbers boksos plānoja braukt trīs reizes.

Neticami, taču Fetels ar cieto riepu komplektu nobrauca 23 apļus un boksos devās vien 36. apļa beigās. Pēc izbraukšanas no boksiem Fetels uzreiz sāka uzstādīt vienu ātrāko apļa laiku pēc otra, esot aptuveni sekundi aplī ātrāks par abiem tuvākajiem konkurentiem, un ātri vien noķēra priekšā esošo Grožānu. Fetels daudz laika netērēja un nākamā apļa starta/finiša taisnē tika garām tobrīd lēnākajam francūzim.

43. aplī trešo reizi boksos devās Vēbers, atgriežoties trasē trešajā pozīcijā. Pirmajos apļos ar jaunām riepām Vēbers bija vēl ātrāks par Fetelu, taču austrālietim, atšķirībā no sava komandas biedra, neizdevās izmantot savu ātrumu, lai tiktu garām „Lotus” pilotam. Ja Vēbers spētu ātri apdzīt Grožānu, iespējams, viņš varētu pacīnīties arī par pirmo vietu, taču šoreiz tam nebija lemts notikt, un galvenā cīņa sacīkšu izskaņā izvērtās par otro pozīciju. Priekšpēdējā apļa ievadā Vēbers ar DRS palīdzību beidzot spēja izmantot savu pārsvaru un apdzina Grožānu, kas nozīmēja „Red Bull” dubultuzvaru. Ceturtajā pozīcijā finišēja Alonso, aiz sevis atstājot Hulkenbergu, Gutjeresu, Rosbergu, bet labāko desmitnieku noslēdza Batons.

Fetelam šī ir jau piektā uzvara pēc kārtas, bet devītā šajā sezonā. Jāpiemin, ka piecas reizes pēc kārtas Fetels vēl nebija uzvarējis - līdz šim labākais rezultāts tika uzstādīts 2012. gadā, kad ar uzvaru Indijas GP vācietis tika pie ceturtās uzvaras pēc kārtas.

Nākamais F1 posms norisināsies pēc divām nedēļām Indijā.

Japānas ''Grand Prix'' rezultāti

VietaBraucējsKomandaLaiks
1Sebastian VettelRed Bull Racing-Renault1h37.410s
2Mark WebberRed Bull Racing-Renault+7.1 secs
3Romain GrosjeanLotus-Renault+9.9 secs
4Fernando AlonsoFerrari+45.6 secs 8
5Kimi RäikkönenLotus-Renault+47.3 secs
6Nico HulkenbergSauber-Ferrari+51.6 secs
7Esteban GutierrezSauber-Ferrari+71.6 secs
8Nico RosbergMercedes+72.0 secs
9Jenson ButtonMcLaren-Mercedes+80.8 secs
10Felipe MassaFerrari+89.2 secs 5
11Paul di RestaForce India-Mercedes+98.5 secs
12Jean-Eric VergneSTR-Ferrari+1 Lap
13Daniel RicciardoSTR-Ferrari+1 Lap
14Adrian SutilForce India-Mercedes+1 Lap
15Sergio PerezMcLaren-Mercedes+1 Lap
16Pastor MaldonadoWilliams-Renault+1 Lap
17Valtteri BottasWilliams-Renault+1 Lap
18Charles PicCaterham-Renault+1 Lap
19Max ChiltonMarussia-Cosworth+1 Lap

Izstājās

BraucējsKomanda
Lewis HamiltonMercedes
Giedo van der GardeCaterham-Renault
Jules BianchiMarussia-Cosworth

Braucēju kopvētējums

VietaBraucējsPunkti
1.Vettel297
2.Alonso207
3.Raikkonen177
4.Hamilton151
5.Webber148
6.Rosberg126
7.Massa90
8.Grosjean87
9.Button60
10.Hulkenberg49
11.Di Resta36
12.Sutil26
13.Perez23
14.Ricciardo18
15.Vergne13
16.Gutierrez6
17.Maldonado1

Konstruktoru kausa kopvērtējums

VietaKomandaPunkti
1.Red Bull-Renault445
2.Ferrari297
3.Mercedes277
4.Lotus-Renault264
5.McLaren-Mercedes83
6.Force India-Mercedes62
7.Sauber-Ferrari55
8.Toro Rosso-Ferrari31
9.Williams-Renault1
1 2 3 73 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2013-10-13 10:39, pirms 11 gadiem
pretīga sacensība.
Pēc tam, kad upurēja Weberu, aizslēdzu.
Vismaz kaut kādu intrigu būtu atstājuši.
Feteļš nepelnīti uzvarēja, jo uzvara tika nozagta Weberam! Vajadzēja Feteļu upurēt, lai apdzītu Lotus nevis Weberu.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-13 10:40, pirms 11 gadiem
Žēl ka Grožāns neuzvarēja

     [+] [-]

, 2013-10-13 10:44, pirms 11 gadiem
nekaa jauna,viss,ka vnm,Grozans nopi-a gonku,Ferrari,ari neko!

 +14 [+] [-]

, 2013-10-13 10:46, pirms 11 gadiem
kas tur skaists autor?

  +3 [+] [-]

, 2013-10-13 10:48, pirms 11 gadiem
Ja vel sacensību sākumā šķita ka RB ļaus notikumiem atrisināties trasē, tad otrā daļā jau kļuva skaidrs ka komandas stratēģija noliks visu pa vietām. RB izdarīja visu precīzi, un salika visu pa plauktiņiem.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-13 10:48, pirms 11 gadiem
Jā un tā skaitijās cīņa trasē...

     [+] [-]

, 2013-10-13 10:49, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: pretīga sacensība.
Pēc tam, kad upurēja Weberu, aizslēdzu.
Vismaz kaut kādu intrigu būtu atstājuši.
Feteļš nepelnīti uzvarēja, jo uzvara tika nozagta Weberam! Vajadzēja Feteļu upurēt, lai apdzītu Lotus nevis Weberu.
Esi dzirdējis tādu autosporta jēdzienu-komandas stratēģija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-10-13 10:55, pirms 11 gadiem
Fetels jau no starta brauca pīpējot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-10-13 10:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esi dzirdējis tādu autosporta jēdzienu-komandas stratēģija?
esmu, un tās rezultātā RedBull ar Feteļu tiek izsvilpti trasē, jo cilvēki maksā un skatās par cīņu trasē nevis par komandas stratēģiju.
Tāda pati situācija bija 2000.gadu sākumā, kad Ferrari ņirgājās par skatītājiem, F1 cieta lielus zaudējumus, jo nevienam neinteresēja sacīkstes, jo visiem bija skaidrs, ka uzvarēs Šumakers, jo Barikello ja ne boksos aizķersies, tad pirms finiša taisnes palaidīs garām.
Feteļš kvalifikāciju zaudēja, komanda darīja visu, lai Weberu pazemotu.
P.S. ja kāds teiks, ka Feteļam nestrādāja KERS, tad lai paskatās top speed kvalifikācijā Q3 - Webers ar kers 302kmh, Feteļš bez kers 305kmh. Vai nu Webers ir cirvis, vai Feteļš ir ubercelvēks, kurš spēj pārspēt fizikas likumus, un iepiržot kokpitā rada papildus vilci, tādā veidā spēj pabraukt ātrāk.

     [+] [-]

, 2013-10-13 10:58, pirms 11 gadiem
".. bet labāko desmitnieku noslēdza Batons." Batons finišēja devītais

  +1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:00, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: pretīga sacensība.
Pēc tam, kad upurēja Weberu, aizslēdzu.
Vismaz kaut kādu intrigu būtu atstājuši.
Feteļš nepelnīti uzvarēja, jo uzvara tika nozagta Weberam! Vajadzēja Feteļu upurēt, lai apdzītu Lotus nevis Weberu.
Sacīksti neredzēju! Pastāsti, kā upurēšana izpaudās? Jo vismaz aprakstā teikts, ka Vēbers pats nespēja tikt galā Grožānam ilgu laiku!

p.s. ja par pitstopu skaitu tu, tad - tu tak zini, ka sacīkšu stratēģija tiek izstrādāta jau pirms sacīkstes kop;ā ar pilotu un viņa sacīkšu inženieri! Resp - 3 pitstopi ir Vēbera izvēle... Protams, sacīkšu laikā pitstopu stratēģiju var pielāgot, bet tā ir gan pilota, gan viņa sacīkšu inženiera un komandas vadības izvēle...
Slēpts komentārs: V.ZATLERS

     [+] [-]

, 2013-10-13 11:01, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: esmu, un tās rezultātā RedBull ar Feteļu tiek izsvilpti trasē, jo cilvēki maksā un skatās par cīņu trasē nevis par komandas stratēģiju.
Tāda pati situācija bija 2000.gadu sākumā, kad Ferrari ņirgājās par skatītājiem, F1 cieta lielus zaudējumus, jo nevienam neinteresēja sacīkstes, jo visiem bija skaidrs, ka uzvarēs Šumakers, jo Barikello ja ne boksos aizķersies, tad pirms finiša taisnes palaidīs garām.
Feteļš kvalifikāciju zaudēja, komanda darīja visu, lai Weberu pazemotu.
P.S. ja kāds teiks, ka Feteļam nestrādāja KERS, tad lai paskatās top speed kvalifikācijā Q3 - Webers ar kers 302kmh, Feteļš bez kers 305kmh. Vai nu Webers ir cirvis, vai Feteļš ir ubercelvēks, kurš spēj pārspēt fizikas likumus, un iepiržot kokpitā rada papildus vilci, tādā veidā spēj pabraukt ātrāk.
šajā trasē max ātrums nav galvenais, KERS vairāk tiek lietots izejā no līkumiem, lai iegūtu lielāku paātrinājumu, nevis taisnēs, lai iegūtu max ātrumu

  -4 [+] [-]

, 2013-10-13 11:04, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: esmu, un tās rezultātā RedBull ar Feteļu tiek izsvilpti trasē, jo cilvēki maksā un skatās par cīņu trasē nevis par komandas stratēģiju.
Tāda pati situācija bija 2000.gadu sākumā, kad Ferrari ņirgājās par skatītājiem, F1 cieta lielus zaudējumus, jo nevienam neinteresēja sacīkstes, jo visiem bija skaidrs, ka uzvarēs Šumakers, jo Barikello ja ne boksos aizķersies, tad pirms finiša taisnes palaidīs garām.
Feteļš kvalifikāciju zaudēja, komanda darīja visu, lai Weberu pazemotu.
P.S. ja kāds teiks, ka Feteļam nestrādāja KERS, tad lai paskatās top speed kvalifikācijā Q3 - Webers ar kers 302kmh, Feteļš bez kers 305kmh. Vai nu Webers ir cirvis, vai Feteļš ir ubercelvēks, kurš spēj pārspēt fizikas likumus, un iepiržot kokpitā rada papildus vilci, tādā veidā spēj pabraukt ātrāk.
Katrai komandai un pilotam jāatstrādā savu sponsoru nauda, un tas ir daudz būtiskāk nekā kaut kāda skatītāju nauda, kas dod ieguldījumu konkrētās trases un F1 vadības kasē. Takā šī ir neauglīga diskusija.
Tad jau labāk uzreiz uzraksti, ka Tevi besī Vetela pārsvars par visiem, un nevis te raksti par dažādiem lietām, lai kādam kaut ko pierādītu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:05, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: esmu, un tās rezultātā RedBull ar Feteļu tiek izsvilpti trasē, jo cilvēki maksā un skatās par cīņu trasē nevis par komandas stratēģiju.
Tāda pati situācija bija 2000.gadu sākumā, kad Ferrari ņirgājās par skatītājiem, F1 cieta lielus zaudējumus, jo nevienam neinteresēja sacīkstes, jo visiem bija skaidrs, ka uzvarēs Šumakers, jo Barikello ja ne boksos aizķersies, tad pirms finiša taisnes palaidīs garām.
Feteļš kvalifikāciju zaudēja, komanda darīja visu, lai Weberu pazemotu.
P.S. ja kāds teiks, ka Feteļam nestrādāja KERS, tad lai paskatās top speed kvalifikācijā Q3 - Webers ar kers 302kmh, Feteļš bez kers 305kmh. Vai nu Webers ir cirvis, vai Feteļš ir ubercelvēks, kurš spēj pārspēt fizikas likumus, un iepiržot kokpitā rada papildus vilci, tādā veidā spēj pabraukt ātrāk.
Max ātrumam taisnēs ir tikpatliels sakars ar kopējo ātrumu aplī, kā ābolu garšai ar viņa krāsu.. praktiski nekāds! Vismaz šajā trasē noteikti!

Ir tāda lieta (kas tev iespējasm būs jaunums) kā auto regulācija - katrs pilots izvēlas sev tīkamāku auto regulāciju - viens grib būt ātrāks līkumos, cits taisnēs utt!

     [+] [-]

, 2013-10-13 11:10, pirms 11 gadiem
oscarsq rakstīja: Max ātrumam taisnēs ir tikpatliels sakars ar kopējo ātrumu aplī, kā ābolu garšai ar viņa krāsu.. praktiski nekāds! Vismaz šajā trasē noteikti!

Ir tāda lieta (kas tev iespējasm būs jaunums) kā auto regulācija - katrs pilots izvēlas sev tīkamāku auto regulāciju - viens grib būt ātrāks līkumos, cits taisnēs utt!
Tāpēc jau es viņam uzraksīju, lai uzreiz pasaka ka besī Vetels, un nevis raksta par lietām kas patālu no dzīves realitātēm.

     [+] [-]

, 2013-10-13 11:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Katrai komandai un pilotam jāatstrādā savu sponsoru nauda, un tas ir daudz būtiskāk nekā kaut kāda skatītāju nauda, kas dod ieguldījumu konkrētās trases un F1 vadības kasē. Takā šī ir neauglīga diskusija.
Tad jau labāk uzreiz uzraksti, ka Tevi besī Vetela pārsvars par visiem, un nevis te raksti par dažādiem lietām, lai kādam kaut ko pierādītu.
tieši tā, katra komanda cenšas atstrādā sponsoru naudu!
Un RedBull sponsori nav, galvenais sponsors ir kaut kāds tupeļu ražotājs un Masetičs katru gadu plosās, ka no savas kabatas komandas kasē ir jāliek vismaz 200mio $, jo citiem sponsoriem RedBull neinteresē - nav reklāmas atdeve, jo brauc pa pirmo vietu, reti kad parādās kadrā.
McLaren, Ferrari, Mercedes 200mio$ saņem no sponsoriem, un pārējo pieliek, jo no tiem reklāmas atdeve ir milzīga!!! RedBull var sapņot par tādu sponsoru pienesumu.
Tāpēc no Ferrari 2002. gadā (pārliecinošas uzvarētājkomandas) aizgāja Vodafone ar 30$ līgumu uz McLaren, jo McLaren nodrošināja daudz lielāku atdevi no reklāmas nekā Ferrari. Raikonens bija sponsoriem daudz interesantāks nekā Šumakers.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-13 11:15, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: pretīga sacensība.
Pēc tam, kad upurēja Weberu, aizslēdzu.
Vismaz kaut kādu intrigu būtu atstājuši.
Feteļš nepelnīti uzvarēja, jo uzvara tika nozagta Weberam! Vajadzēja Feteļu upurēt, lai apdzītu Lotus nevis Weberu.
Nepiekrītu, ka upurēja Vēberu. Viņš no sākta gala bija uz 3stopiem, kamēr Fetels uz 2. Bija gan diezgan pretīgs tas teksts no Mr.Fingera pēc Vēbera 3šā stopa: Keep him away from me. Bet ne jau tadēļ Vēbers iesprūda aiz Grožāna.

patīk Sauber progress. Viennozīmīgi šobrīd ir progresejusi vislabāk un būtu rindojama augstāk par Makiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-13 11:19, pirms 11 gadiem
F1 ir pārvēties par garlaicīgu pasākumu, kurā viss ir paredzams, un cīņa tiek likvidēta jau saknē. F1 sacensības apmeklē 30-50 tūkstoši skatītāji (izņemot Anglija, Japāna), jo nav interesanti.
MotoGP, DTM salasa vairāk skatītājus, jo tur kaut kas notiekas.
Tagad iet MotoGP, četri braucēji savā starpā kaujas - Lorenco, Pedrosa, Markess, Rossi. Apdzīšanas viena pēc otras, visi sēž un ar baudu skatās.
Čempionāts ir garlaicīgs - ieslēdz finišu - Feteļš pa priekšu, tātad nekas nav zaudēts, ka neskatījies.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:19, pirms 11 gadiem
totalizatorā uzliku uz vēberu, ar to tagas es vel vairāk nevarēšu ciest Fetelu:"D

     [+] [-]

, 2013-10-13 11:20, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: apkaunojums pirmajai formulai. izcili neinteresanta sezona
Ko nozīmē apkaunojums? Vēlies , lai Ņūiju ar tehnisko komandu piespiedu kārtā ik pa 2 gadiem rotētu no vienas komadas uz nākošo?

     [+] [-]

, 2013-10-13 11:22, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: tieši tā, katra komanda cenšas atstrādā sponsoru naudu!
Un RedBull sponsori nav, galvenais sponsors ir kaut kāds tupeļu ražotājs un Masetičs katru gadu plosās, ka no savas kabatas komandas kasē ir jāliek vismaz 200mio $, jo citiem sponsoriem RedBull neinteresē - nav reklāmas atdeve, jo brauc pa pirmo vietu, reti kad parādās kadrā.
McLaren, Ferrari, Mercedes 200mio$ saņem no sponsoriem, un pārējo pieliek, jo no tiem reklāmas atdeve ir milzīga!!! RedBull var sapņot par tādu sponsoru pienesumu.
Tāpēc no Ferrari 2002. gadā (pārliecinošas uzvarētājkomandas) aizgāja Vodafone ar 30$ līgumu uz McLaren, jo McLaren nodrošināja daudz lielāku atdevi no reklāmas nekā Ferrari. Raikonens bija sponsoriem daudz interesantāks nekā Šumakers.
Interesanti,kas tad priekš RB ir Infiniti, ja ne sponsors, kas nodrošina šo komandu ar motoriem? Tāpat Total, kas nodrošina ar degvielu?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:25, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Nepiekrītu, ka upurēja Vēberu. Viņš no sākta gala bija uz 3stopiem, kamēr Fetels uz 2. Bija gan diezgan pretīgs tas teksts no Mr.Fingera pēc Vēbera 3šā stopa: Keep him away from me. Bet ne jau tadēļ Vēbers iesprūda aiz Grožāna.

patīk Sauber progress. Viennozīmīgi šobrīd ir progresejusi vislabāk un būtu rindojama augstāk par Makiem.
Treniņos RedBull ar cietām riepām nobrauc 25 apļus. tātad, jebkurā gadījumā pietiek ar diviem boksiem. Kāda vēl trīs boksu stratēģija kvalifikācijas uzvarētājam? Varbūt Feteļš brauca ar 3 boksu stratēģiju, ja netiek pirmais.
Un ja Feteļš nebūtu uzšķērdis Hamiltonu, Feteļš brauktu 3 boksus, jo būtu ceturtais pēc starta.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:25, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: F1 ir pārvēties par garlaicīgu pasākumu, kurā viss ir paredzams, un cīņa tiek likvidēta jau saknē. F1 sacensības apmeklē 30-50 tūkstoši skatītāji (izņemot Anglija, Japāna), jo nav interesanti.
MotoGP, DTM salasa vairāk skatītājus, jo tur kaut kas notiekas.
Tagad iet MotoGP, četri braucēji savā starpā kaujas - Lorenco, Pedrosa, Markess, Rossi. Apdzīšanas viena pēc otras, visi sēž un ar baudu skatās.
Čempionāts ir garlaicīgs - ieslēdz finišu - Feteļš pa priekšu, tātad nekas nav zaudēts, ka neskatījies.
Nu ja!
Daudz interesantāk būtu,ja RB mākslīgi sāktu bremzēt savus pilotus un formulas. Lai skatītājiem prieciņš, ka par uzvarām cīnās komandas un piloti, kuri šo cīņu nevar saasināt dabiskā konkurences ceļā.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:28, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Treniņos RedBull ar cietām riepām nobrauc 25 apļus. tātad, jebkurā gadījumā pietiek ar diviem boksiem. Kāda vēl trīs boksu stratēģija kvalifikācijas uzvarētājam? Varbūt Feteļš brauca ar 3 boksu stratēģiju, ja netiek pirmais.
Un ja Feteļš nebūtu uzšķērdis Hamiltonu, Feteļš brauktu 3 boksus, jo būtu ceturtais pēc starta.
Tev jau normāli apskaidroja, ka komandas stratēģija tiek izstrādāta vel pirms sacensībām. Vai Vetelam tagad jājūtas vainīgam ka Vēbers nevarēja pietiekami atrauties jau sacensību pirmajā pusē, un tik ilgi iestrēga aiz Grožāna?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-13 11:30, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Treniņos RedBull ar cietām riepām nobrauc 25 apļus. tātad, jebkurā gadījumā pietiek ar diviem boksiem. Kāda vēl trīs boksu stratēģija kvalifikācijas uzvarētājam? Varbūt Feteļš brauca ar 3 boksu stratēģiju, ja netiek pirmais.
Un ja Feteļš nebūtu uzšķērdis Hamiltonu, Feteļš brauktu 3 boksus, jo būtu ceturtais pēc starta.
Droši vien, ka MW uzlika uz 3 stopiem, redzot situāciju pēc pirmā apļa. Kas nav aizliegts, to drīkst. RBR ir viena pilota komanda, lai gan liekuļo par to. Tāpat kā Ferrari, kas par to neliekuļo. Bet sacīkstei nebija ne vainas. Interesantāka par Korejas un vēl dažu labu šajā sezonā.

     [+] [-]

, 2013-10-13 11:34, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: Treniņos RedBull ar cietām riepām nobrauc 25 apļus. tātad, jebkurā gadījumā pietiek ar diviem boksiem. Kāda vēl trīs boksu stratēģija kvalifikācijas uzvarētājam? Varbūt Feteļš brauca ar 3 boksu stratēģiju, ja netiek pirmais.
Un ja Feteļš nebūtu uzšķērdis Hamiltonu, Feteļš brauktu 3 boksus, jo būtu ceturtais pēc starta.
Starp citu, svaigas riepas vienmēr būs ātrākas par tām, kas brauc jau padsmito apli, bet varbūt var turēt 25. Uzsvars uz vārda turēt. Tā jau ir šīs sezonas specifika ar Pireli "siera" riepām. Cerams, ka pamanīji, kas notika ar Masu un vēl pāris 2 stopētajiem pēdējos pāris apļos.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-13 11:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti,kas tad priekš RB ir Infiniti, ja ne sponsors, kas nodrošina šo komandu ar motoriem? Tāpat Total, kas nodrošina ar degvielu?
RedBull par to maksā Renault 17mio$, jo Infinity ir Renault daļēji piederošā Nissan piederošais lux auto zīmols, ar kuru tiek pārdotas mašīnas ASV. Tas dod tiesības saukt komandu nevis lētas klases Renault vārdā bet prestižākā Infinity RedBull.
Pārējie par dzinējiem maksā 23-26mio$.
par degvielu RedBull maksā 5 vai 6 mio$, jo Total ir Renault sadarbības partneris degvielā un eļļās.

RedBull skauž, ka Ferrari no Shell saņem ap 30$ gadā, savukārt RedBull ir spiesti reklamēt Total degvielas uzpildes stacijas.
RedBull skauž, ka Mercedes saņem no Petronas 30mio$ gadā.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-13 11:44, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: RedBull par to maksā Renault 17mio$, jo Infinity ir Renault daļēji piederošā Nissan piederošais lux auto zīmols, ar kuru tiek pārdotas mašīnas ASV. Tas dod tiesības saukt komandu nevis lētas klases Renault vārdā bet prestižākā Infinity RedBull.
Pārējie par dzinējiem maksā 23-26mio$.
par degvielu RedBull maksā 5 vai 6 mio$, jo Total ir Renault sadarbības partneris degvielā un eļļās.

RedBull skauž, ka Ferrari no Shell saņem ap 30$ gadā, savukārt RedBull ir spiesti reklamēt Total degvielas uzpildes stacijas.
Nu,lūk, tad RB ir jāatstrādā šie 6-9 Mio. trasē.
Tiešām nezinu, kas RB skauž attiecībā uz Ferārī naudas ieguvi, bet noteikti zinu ka Ferārī grauž RB 4 Konstruktoru kausi un pilota čempiona tituli pēc kārtas pēdējos četros gados.

  -3 [+] [-]

, 2013-10-13 12:09, pirms 11 gadiem
Tīkams pjedestāls

  +2 [+] [-]

, 2013-10-13 12:10, pirms 11 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Fetels uzreiz ar jaunām riepām tika garām Gorožānam, bet Vēbers mocijās . Ar to arī atšķiras čempions no viduvējībām.
Vēbers nekad nav bijis viduvējība. Vienkārši praktiski visās komandās vienam pilotam mašīnu sagatavo labāk, tas nav nekas neparasts.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-13 12:13, pirms 11 gadiem
Fetels Čempions, tur nekas vairs viņu nevar apturēt
1 2 3 73 komentāri