Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons: "Biedriņš par rezervistu kļūs tikai tad, ja Jūings atsāks karjeru un spēlēs "Warriors""

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Džeksons: "Biedriņš par rezervistu kļūs tikai tad, ja Jūings atsāks karjeru un spēlēs "Warriors""
Marks Džeksons
Foto: AP/Scanpix

Goldensteitas "Warriors" galvenais treneris Marks Džeksons turpinās uzticēties latviešu centram Andrim Biedriņam, atvēlot viņam vietu starta pieciniekā. Lai kas mainītos, Patrikam Jūingam jāatsāk karjera un jāpievienojas "Warriors", izteicies Džeksons.

Biedriņš svētdien pret "Rockets" pārspēja pats sevi, nospēlējot tikai 10 ar pusi minūtes. Šajā laikā latviešu centrs nevienu metienu pa grozu neizdarīja, bet paspēja tikt pie divām atlēkušajām bumbām, pārtvert vienu piespēli un nopelnīt četras piezīmes.

"Warriors" galvenais treneris Marks Džeksons uzsver, ka Biedriņš turpinās būt komandas starta pieciniekā: "Jā, turpināšu viņu laist sākumsastāvā. Biedriņš ir ļoti labs aizsardzības spēlētājs, tāds, kuram uzticos. Andris dara to, ko viņam lieku, jo ir profesionālis, kuram laukumā ir jādara savs darbs."

Zīmīgi, ka "Warriors" vakar kārtējo reizi zaudēja cīņu par atlēkušajām bumbām ar 35:47, bet trīs sekunžu zonā Hjūstonas pārākums punktu izteiksmē bija 36:26.

Vaicāts, kam jānotiek, lai Biedriņš zaudētu vietu starta pieciniekā, pirmo sezonu par treneri strādājošais Džeksons minēja Ņujorkas "Knicks" leģendas vārdu: "Ja Patriks Jūings atkal sāks spēlēt un iegūsim viņu savā īpašumā."

Džeksona bijušais komandas biedrs "Knicks" sastāvā Jūings (49) šobrīd ietilpst Orlando "Magic" treneru korpusā un individuāli strādā ar Dvaitu Hovardu.

"Warriors" (10-14) nākamo maču aizvadīs jau šonakt, kad plkst. 5:30 (pēc Latvijas laika) savā laukumā uzņems Stīvu Nešu un Fīniksas "Suns" (12-15). Komandām tā būs otrā no divām tikšanās reizēm šajā sezonā. 2. janvārī "Suns" mājvietā notikušajā spēlē Fīniksa bija pārāka ar 102:91.

Biedriņam 12 minūtēs 4+2, kā arī 4 piezīmes. Toreiz "Warriors" rīcībā vēl bija Kvamī Brauns. Viņš 24 minūtēs atzīmējās ar 9+7.

Izmantotie resursi:
San Francisco Bay Area — News, Sports,...

Slēpts komentārs: siruan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2012-02-13 18:12, pirms 12 gadiem
Interesanta tā nēģeru (Džeksona) loģika. Uz 10 minūtēm laukumā izlaists spēlētājs skaitās pamatcentrs, kā viņš sauksies, ja spēlēs tikai pirmās 5 minūtes, vai tikai 3 minūtes?
Ja spēlētāju no 48 iespējamām minūtēm tikai 10 tur laukumā- vai tā saucas uzticēšanās?
Tā ir tīrākā ķekšīsa ielikšana pie sākuma sastāva, jo 9 miljonu līgums neļauj AB oficiāli kvalificēt par tālu rezervistu kāds viņš pēc būītības jau sen ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-02-13 18:17, pirms 12 gadiem
Galvenais, ka spēlētājs attaisno trenera uzticību un izpilda doto uzdevumu. Interesanti kā viņš to formulē "Andri - uzbrukumā netraucē mazajiem.."?

Mans skatījums:
zigiss bloko: Par A.Biedriņu pozitīvais 1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-02-13 18:18, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Interesanta tā nēģeru (Džeksona) loģika. Uz 10 minūtēm laukumā izlaists spēlētājs skaitās pamatcentrs, kā viņš sauksies, ja spēlēs tikai pirmās 5 minūtes, vai tikai 3 minūtes?
Ja spēlētāju no 48 iespējamām minūtēm tikai 10 tur laukumā- vai tā saucas uzticēšanās?
Tā ir tīrākā ķekšīsa ielikšana pie sākuma sastāva, jo 9 miljonu līgums neļauj AB oficiāli kvalificēt par tālu rezervistu kāds viņš pēc būītības jau sen ir.
Muļķības! Džeksona uzdevums ir cīnīties par tikšanu play off un to var izdarīt tikai spēlējot ar labākajiem pieejamajiem spēlētājiem. Tas, ka Biedriņs spēlē 10 minūtes un neko jēdzīgu neizdara tā ir tikai viņa problēma, viņam pēdejo trīs gadu laikā dod pietiekami daudz iespēju sevi pierādīt, bet sportacentrā vienmēr vainīgi ir treneri - Nellijs, Smārts un tagad Džeksons.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-13 18:21, pirms 12 gadiem
nu bet ja vins ir starta centrs,tad ari TRENER dod vinam vairak minutes!!!!!

     [+] [-]

, 2012-02-13 18:22, pirms 12 gadiem
Dude88 rakstīja: Muļķības! Džeksona uzdevums ir cīnīties par tikšanu play off un to var izdarīt tikai spēlējot ar labākajiem pieejamajiem spēlētājiem. Tas, ka Biedriņs spēlē 10 minūtes un neko jēdzīgu neizdara tā ir tikai viņa problēma, viņam pēdejo trīs gadu laikā dod pietiekami daudz iespēju sevi pierādīt, bet sportacentrā vienmēr vainīgi ir treneri - Nellijs, Smārts un tagad Džeksons.
klau, lielākā rēka ir ka Biedriņš nemet pa grozu - kā viņš (centrs) var uzmest pa grozu ja viņam nav bumbas?
tipa viņš regulāri saņemtu bumbu, noraustītos un atdotu citiem atpakaļ ..
paskaties GSW ar un bez Biedriņa laukumā:
zigiss bloko: Par A.Biedriņu pozitīvais 2

     [+] [-]

, 2012-02-13 18:24, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Galvenais, ka spēlētājs attaisno trenera uzticību un izpilda doto uzdevumu. Interesanti kā viņš to formulē "Andri - uzbrukumā netraucē mazajiem.."?

Mans skatījums:
http://sportacentrs.com/basketbols/13022012-zigiss_bloko_par_a_biedrinu_pozitivais_1
Kad Andris ir kautcik jēdzīgi spēlejis uzbrukumā, ja neskaita iemest brīvam no groza apakšas. Un kāpēc viņiem uzbrukumā vispār būtu jāspēlē uz Biedriņu? Viņš varētu būt nedaudz produktīvs uzbrukumā, ja spēlētu ar pass first saspēlnieku, bet par cik GSW nav tāds stils viņam ir vienkārši jādara citas lietas, paskaties kā Čandlers nopelnija 15 miljonu līgumu, lai arī ir tīrs lomas spēlētājs, bez uzbrukuma spēles.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-13 18:29, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: klau, lielākā rēka ir ka Biedriņš nemet pa grozu - kā viņš (centrs) var uzmest pa grozu ja viņam nav bumbas?
tipa viņš regulāri saņemtu bumbu, noraustītos un atdotu citiem atpakaļ ..
paskaties GSW ar un bez Biedriņa laukumā:
http://sportacentrs.com/basketbols/13022012-zigiss_bloko_par_a_biedrinu_pozitivais_2
Ne jau par velti viņam nedod bumbu, jo vienkārši viņš ir vājš uzbrukumā un plus GSW nav īsta PG, kurš viņam var padot piespēli brīvam zem groza, spēlēt postā viņš nekad nav īsti labi mācējis plus tagad noteikti ir milzīgs pārliecības trūkums.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-13 18:31, pirms 12 gadiem
Man ir tāda nelaba aizdoma ka Warriors īpašnieki vispār neko nesaprot no basketbola un tāpēc tāds treneris kā Džeksons var darīt ko grib bet Aņdža savukārt, nedarīt plnīgi neko.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-13 18:37, pirms 12 gadiem
Dude88 rakstīja: Kad Andris ir kautcik jēdzīgi spēlejis uzbrukumā, ja neskaita iemest brīvam no groza apakšas. Un kāpēc viņiem uzbrukumā vispār būtu jāspēlē uz Biedriņu? Viņš varētu būt nedaudz produktīvs uzbrukumā, ja spēlētu ar pass first saspēlnieku, bet par cik GSW nav tāds stils viņam ir vienkārši jādara citas lietas, paskaties kā Čandlers nopelnija 15 miljonu līgumu, lai arī ir tīrs lomas spēlētājs, bez uzbrukuma spēles.
Nosauc NBA centrus, kas jēdzīgi apspēlē individuāli? Tas jau ir komandas taktikas un piespēlētāju meistarības jautājums - izvirzīt garo labā pozīcijā - tādus uzbrukumus Biedriņš ir realizējis ~60%, regulāri NBA topā. Protams ka vieglāk neiespringt un pašiem puļīt no distances (+ Biedriņam jādzen Lee ārā no posta?)

  +1 [+] [-]

, 2012-02-13 18:44, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Interesanta tā nēģeru (Džeksona) loģika.
nu pričom te nēģeri, paskaidro man, es nesaprotu, vai tu vienkārši esi debīls vai kas?

  -1 [+] [-]

, 2012-02-13 18:47, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Nosauc NBA centrus, kas jēdzīgi apspēlē individuāli? Tas jau ir komandas taktikas un piespēlētāju meistarības jautājums - izvirzīt garo labā pozīcijā - tādus uzbrukumus Biedriņš ir realizējis ~60%, regulāri NBA topā. Protams ka vieglāk neiespringt un pašiem puļīt no distances (+ Biedriņam jādzen Lee ārā no posta?)
Par centriem piekrītu, ir tikai daži kad labi spēlē uzbrukumā, prātā nak tikai Bainams, M Gasols un daļeji Howards, Hiberts.
Jā, vajag izvirzīt, bet ar Elisu un Kariju tas nenotiks, viņi abi ir kombo gardi ar tendenci puļīt pa grozu, it sevišķi Eliss. Labākās sezonas Andris nospēlēja ar Deivisu un S Džeksonu, kuri arī ir lieli puļītaji, bet tai pat laikā arī bija labi piespēlētāji.
Tāpēc Biedriņam būtu jākoncentrējas uz citām lietam, jākapā aizsardzībā ar lielu enerģiju, jācīnas par bumbām utt.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-13 18:56, pirms 12 gadiem
Dude88 rakstīja: Par centriem piekrītu, ir tikai daži kad labi spēlē uzbrukumā, prātā nak tikai Bainams, M Gasols un daļeji Howards, Hiberts.
Jā, vajag izvirzīt, bet ar Elisu un Kariju tas nenotiks, viņi abi ir kombo gardi ar tendenci puļīt pa grozu, it sevišķi Eliss. Labākās sezonas Andris nospēlēja ar Deivisu un S Džeksonu, kuri arī ir lieli puļītaji, bet tai pat laikā arī bija labi piespēlētāji.
Tāpēc Biedriņam būtu jākoncentrējas uz citām lietam, jākapā aizsardzībā ar lielu enerģiju, jācīnas par bumbām utt.
jap, un tur mēs nonākam pie iemesla, ka Biedriņš vairs nemaz īpaši negrib pūlēties un komanda ar savu stilu neveicina motivāciju. plus treneris saka, ka ar AB spēli viss ir ok un arī Elisa spēli ir ok ..

     [+] [-]

, 2012-02-13 19:06, pirms 12 gadiem
Džeksons mēģina psiholoģiski pabīdīt Biedriņu, taču tas ir lēts mēģinājums, un liek pašam trenerim izskatīties pēc vēl lielāka klauna.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-13 19:15, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: jap, un tur mēs nonākam pie iemesla, ka Biedriņš vairs nemaz īpaši negrib pūlēties un komanda ar savu stilu neveicina motivāciju. plus treneris saka, ka ar AB spēli viss ir ok un arī Elisa spēli ir ok ..
Bet lūk negribēšana pūlēties un uzlabot savu spēli ir tikai un vienīgi viņa problēma. Ja viņš nespēlē labāk par viduvējo Udo, tad kāpēc, lai viņš tiktu vairāk spēlēt. Eliss spēlē kā vienmēr ir spēlejis un viņa stils nemainīsies, būs spēles, kur viņš metīs 40 punktus būs spēles, kur metīs ar drausmīgu precizitāti.
Man personīgi nepatīk kā ir uzbūvēta GSW, ar tādu sastāvu panākumus nevar gūt. Eliss ar Kariju kopā nav labakais aizsargu pāris, jo neviens no viņiem nav īsts PG, kas nebūtu problēma, ja komanda būtu uzbūveta citādāk, piemēram kā tas ir OKC vai Čikāgā, Rouzs un Westbrūks arī ir kombo gardi, bet viņi ir labāki un komanda uzbūvēta daudz savādāk nekā tas ir GSW.

     [+] [-]

, 2012-02-13 19:23, pirms 12 gadiem
Nu jau arī autori sāk ironizēt par AB
''Biedriņš svētdien pret "Rockets" pārspēja pats sevi, nospēlējot tikai 10 ar pusi minūtes. Šajā laikā latviešu centrs nevienu metienu pa grozu neizdarīja, bet paspēja tikt pie divām atlēkušajām bumbām, pārtvert vienu piespēli un nopelnīt četras piezīmes.°''

ps.Interesanti kuram vēl nba sākumcentram statistikas ailēs lielākais cipars regulāri ir ailītē ''piezīmes''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-13 19:29, pirms 12 gadiem
LOL, Jūingam ir 49 gadi Viņš grib teikt, ka Biedriņa vietu ieņems 49 gadīgs opis. Visu cieņu Jūingam, kurš, manuprāt, ir top10 centrs NBA vēsturē, bet šis salīdzinājums ir necieņas izrādīšana Biedriņam. Tajā pašā laikā, ja Jūings savos labākajos gados spēlētu ar Biedriņu kopā, tad Andris uz laukuma kāju spertu vienu/divas minūtes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-13 19:31, pirms 12 gadiem
Tā ir kad par komandu galvenajiem treneriem ieceļ ABC apskatniekus.

     [+] [-]

, 2012-02-13 19:34, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā ir kad par komandu galvenajiem treneriem ieceļ ABC apskatniekus.
Vai Tu maz zini viņa pamatprofesiju? Tas ir tas pats, kas 50 cent'u uzskatīt par gangsteri/hustleri, nevis reperi.

     [+] [-]

, 2012-02-13 19:42, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā ir kad par komandu galvenajiem treneriem ieceļ ABC apskatniekus.
Es arī par viņu biju skeptisks, jo GSW tomēr bija iespēja pacīnīties par Adelmanu vai Dveinu Keisiju, bet tomēr GSW ir diezgan labs rezultāts priekš viņiem, tikai 4 uzvaru attālumā, lai cīnītos par play off.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-13 20:00, pirms 12 gadiem
Dude88 rakstīja: Es arī par viņu biju skeptisks, jo GSW tomēr bija iespēja pacīnīties par Adelmanu vai Dveinu Keisiju, bet tomēr GSW ir diezgan labs rezultāts priekš viņiem, tikai 4 uzvaru attālumā, lai cīnītos par play off.
Es vairāk sliecos uz tavu iepriekš uzrakstīto par spēlētāju nesavietojamību tagad (nevis trenera vainu) un GSW vadību ilgtermiņā. Laiks iet, sastāvā arī tagad 3! tipa AllStars līmeņa veči, normāli palīgi - bet rezultāta nav - konkurē ar daudz vājākām komandām, kuras nonāk bedrē atjaunina sastāvu un pēc laiciņa atkal tālu priekš GSW..

  +2 [+] [-]

, 2012-02-13 20:18, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: Es vairāk sliecos uz tavu iepriekš uzrakstīto par spēlētāju nesavietojamību tagad (nevis trenera vainu) un GSW vadību ilgtermiņā. Laiks iet, sastāvā arī tagad 3! tipa AllStars līmeņa veči, normāli palīgi - bet rezultāta nav - konkurē ar daudz vājākām komandām, kuras nonāk bedrē atjaunina sastāvu un pēc laiciņa atkal tālu priekš GSW..
Par treneri es īstenībā esmu pārsteigts, jo man liekas, ka viņš ar diezgan briesmīgu komandu padara labu darbu un viņš ir labs motivētējs, ko diezgan bieži var redzēt, ka GSW šogad pat cenšas spēlēt aizsardzībā.
Nu šie ne tuvu nav all star līmeņa spēlētāji, vienīgi Eliss varētu būt tuvu tam. Lee nav pat top 5 PF rietumos un šaubos vai Karijs kādreiz kļūs pat par top 10-15 PG līgā. Es ceru, ka viņi beidzot izdomās ko darīt un aizmainīs vai nu Kariju vai Elisu, un sāks būvēt to komandu bišķi jēdzīgāk, jo kopš 2007. gada tā komanda ir drausmīga, itkā tuvu playofiem, bet kāds labums, kad dabūn zemu drafta izvēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-13 21:40, pirms 12 gadiem
tātad ja Ewing savā cienījamā vecumā izdomātu atgriezties, tad Biedriņš būtu rezervē

     [+] [-]

, 2012-02-15 01:16, pirms 12 gadiem
Dude88 rakstīja: Par treneri es īstenībā esmu pārsteigts, jo man liekas, ka viņš ar diezgan briesmīgu komandu padara labu darbu un viņš ir labs motivētējs, ko diezgan bieži var redzēt, ka GSW šogad pat cenšas spēlēt aizsardzībā.
Nu šie ne tuvu nav all star līmeņa spēlētāji, vienīgi Eliss varētu būt tuvu tam. Lee nav pat top 5 PF rietumos un šaubos vai Karijs kādreiz kļūs pat par top 10-15 PG līgā. Es ceru, ka viņi beidzot izdomās ko darīt un aizmainīs vai nu Kariju vai Elisu, un sāks būvēt to komandu bišķi jēdzīgāk, jo kopš 2007. gada tā komanda ir drausmīga, itkā tuvu playofiem, bet kāds labums, kad dabūn zemu drafta izvēli.
Nu Curry tikai vārda pēc sauc par pg - varbūt viņš tāds arī varētu būt, bet kamēr viņš vergos statiem un tik puļīs pa grozu bez jēgas, no viņa pat viduvējs pg nekad nesanāks. Eliss, savukārt, vienmēr ir bijis sg un nekad uz pg titulu nav pretendējis, lai gan šosezon viņš sāk izskatīties daudz vairāk pēc pg nekā mazais šūters Curry, kurš pat sodus sācis mest ar krietni sūdīgāku procentu kā pagājušogad. Labākais ko viņi varētu izdarīt - Curry prom un pretī kaut vai viduvēju pg......domāju, viņiem pat būtu iespēja dabūt līgas labākos saspēles vadītāju Nashu!
Bet reāli - viņiem komandā ir 3 garie, kas iet tā regulāri laukumā - 1 centrs (AB), 1 pf (Udoh) un viens pf/c (Lee). McGuire (pf) var vienā spēlē nospēlēt 20min un pēc tam 3 spēles vispār laukumā neiziet, bet par Tyleru (c) vispār nav ko runāt - pirmgadnieks, par kuru arī Džeksons saka, ka viņš vēl nav gatavs un tikt uz dažām minūtēm laukumā reizi pāris spēlēs viņam jau ir laime. Tātad, GW paliek 3 garie - 1 c, 1 pf un 1 pf/c. Un neviena jēdzīga pg.......Robinsons varētu būt labākā opcija šajā pozīcijā. Viņiem būtu jāmēģina dabūt vienu garo klāt - ne tik būtiski c vai pf vai kombo, bet kādu, kas neliktu tik daudz small ball spēlēt, jo GW ik pa laikam ir situācijas, kad pat neviena no šiem trim garajiem nav laukumā. Ideālais gadījums, ir notirgot Curry, kuru NBA par baigo uzlecošo zvaigzni uzskata, un mēģināt dabūt kādu viduvēju pg + viduvēju pf vai c....jāskatās ko tur vēl var iekļaut tādā darījumā, varbūt arī AB sanāk iesaistīt, bet jebkurā gadījumā, būtu jāmeklē iespējas. Džeksons grib mainīt domāšanu komandā, bet tas būtu daudz iedarbīgāk, ja viņi tiktu vaļā vismaz no kāda vecā stila simboliem/stūrakmeņiem, kuri ir lielākie "R&G/nē aizsardzībai/ nē saspēlei" basketbola piekritēji.