Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase pēc līdzvērtīga sākuma kapitulē Zviedrijai ar 1:8

Rolands Eliņš

Latvijas izlase pēc līdzvērtīga sākuma kapitulē Zviedrijai ar 1:8
Lauris Dārziņš - vienīgo vārtu guvējs Latvijas izlasē un šī mača labākais spēlētājs
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlase pasaules čempionātā Čehijā cietusi trešo zaudējumu trīs spēlēs, ar 1:8 piekāpjoties Zviedrijas valstsvienībai. Vienīgos vārtus Latvijas sastāvā guva Lauris Dārziņš, bet vēl spēles 33. minūtē rezultāts bija tikai 1:2.

Izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis šodienas mačāsastāvā bija ieviesis vairākas izmaiņas, un pirmo spēli šajā PČ aizvadīja Miks Indrašis, savukārt vārtos pret pirmajās divās spēlēs piecus punktus guvušajiem zviedriem stājās Edgars Masaļskis.

Latvija spēli sāka apņēmīgi un piespieda zviedrus arī pārkāpt noteikumus, tiesa, vairākums neizdevās. Zviedrija pamazām pārņēma iniciatīvu, taču neko pārāk bīstamu izveidot nespēja. Arī Zviedrijas vairākums nebija neko spožais, taču ripas rikošets no Oskara Cibuļska slidas ļāvai tai izvirzīties vadībā.

Otrā perioda vidū zviedri panāca 2:0, taču Latvija ar trešo piegājienu realizēja vairākumu - Kaspara Daugaviņa metienu Jūnass Enrūts atvairīja, taču pirmais pie ripas bija Lauris Dārziņš. Diemžēl pagāja nieka desmit sekundes, kad Filips Fošberjs tika pie iespējas izpildīt bullīti. Masaļskis lieliski atvairīja viņa izgājienu spēles laikā, taču soda metienā Fošberjs mūsu vārtsargam neatstāja cerības. Luī Ēriksons pēc Latvijas neizmantota vairākuma trešo reizi iemeta ripu Masaļska vārtos, taču šoreiz vārtu guvums netika ieskaitīts, radot pamatotu sašutumu zviedru līdzjutējos. Ēriksons gan ilgi nesēroja un 14 sekundes pirms perioda beigām tomēr nokārtoja "hat-trick" un panāca 4:1.

Andra Džeriņa noraidījumu trešajā periodā izmantoja Oskars Mellers, izrādoties aktīvākais Latvijas vārtu priekšā. Spēles liktenis bija praktiski izšķirts, un abas izlases sāka spēlēt daudz mierīgāku hokeju, kurā Masaļskis ielaida visai vieglu metienu no asa leņķa, un jau 1:6. Uzreiz pēc tam vēl viens bullītis zviedriem, taču Masaļskis revanšējās par iepriekšējo kļūdu un atvairīja Lindholma metienu. Atlikušajā laikā Zviedrija guva vēl divus vārtus un svinēja uzvaru 8:1.

Līdz ar to Latvijas spēles pret grupas favorītēm noslēgušās, un nu sekos četri mači pēc kārtas, kuros Beļavska vadītā izlase vairs nebūs izteikta pastarīte. Aizvadītās spēles teksta tiešraide pieejama Šeit

Latvija - Zviedrija 1:8 (0:1, 1:3, 0:4)

Vārti: 17:37 L. Ēriksons (vair.) 0:1, 30:05 L. Ēriksons (Ekholms, Krūnvals, vair.) 0:2, 32:53 Dārziņš (Daugaviņš, Galviņš, vair.) 1:2, 33:03 Fošberjs (soda metiens) 1:3, 39:46 L. Ēriksons (Ānelevs) 1:4, 44:43 Mellers (Ekmans-Lāšons, Klinberjs, vair.) 1:5, 49:32 Jūsefsons (Lundkvists) 1:6, 57:04 Lundkvists (Jalmāšons, Ekmans-Lāšons) 1:7,59:51 Rasks (J. Ēriksons, Lindholms) 1:8
Soda minūtes: 10:10
Metieni: 20:36
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Jūnass Enrūts

Latvijas izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija6:1
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija2:4
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija1:8
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

A grupas kopvērtējums

VIzlaseSU-UP-ZP-ZVārtiP
1.Zviedrija32-1-0-020:78
2.Kanāda22-0-0-016:16
3.Čehija21-0-1-09:84
4.Šveice21-0-1-06:54
5.Vācija21-0-0-12:113
6.Austrija20-1-0-15:92
7.Francija20-0-0-22:50
8.Latvija30-0-0-34:180

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:56, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ljoti objektivi salidzinat muusu un SWE izlases sastava iespejas un dziljumu.
Nu jau Tu pārleci no viena topika uz citu!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-04 20:57, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Sastāvs ir vājāks, bet man nepatīk pats Beļavska stils, vairāk tas kombinacionālais hokejs pie šāda sastāva galīgi neder
Tad jau tu gudraaks par Beljavski, ja zini - kas mums der un kas nee...

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:58, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Didzi beidz te demagoģiju dzīt un nesalīdzini pirkstu ar p....i Zviedriem trīs izlases spēlē NHL un vēl sešas vini varētu uztaisīt tādas,kuras Latviju apspēlētu jebkurā diennakts laikaaaa.
Bet par to jau nav runa! Zviedru stāri savus 3 izlasi sabradātu bez problēmām, kamēr ar mūsējo OS sastāvu viņiem gāja ļoti grūti!

     [+] [-]

, 2015-05-04 20:59, pirms 9 gadiem
Osaper rakstīja: Nu es jau domāju, ka nevajadzēja baigi kapāties, labāk būt svaigiem uz tām "ņemamajām spēlēm"
Jo cik atceros, ka vienu gadu baigi traki nokapājāmies ar stiprajām komandām un tad zaudējām relatīvi vājākām komandām, jo nebija vairs spēka un braucām mājās.....
Un cik man izskatās, ka tā ir tā Beļavska taktika.
Kurā PČ tā bija?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-04 21:00, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau tu gudraaks par Beljavski, ja zini - kas mums der un kas nee...
Vot Tu loģiski padomā: Teici, ka sastāvs vājāks ir, bet kombinacionālajam hokejam vajag diez gan labu meistarību, vismaz pret lielajām izlasēm to neredzējām....Tu nedomā, ka ar lielāku kaplēšanos būtu lielākas iespējas sastāvam ar mazāku meistarību?

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:00, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau tu gudraaks par Beljavski, ja zini - kas mums der un kas nee...
Gudrāki jau nav, ebt viens ir skaidrs, ar Beļavska hokeju nevar apspēlēt lielās izlases, tas jau nu ir skaidrs, nevar pat cienīgi nocīnīties - neesam taču zvieedri, ka varam atļauties spēlēt kombiciozo hokeju.
Vienīgā cerība paliek uz to, ka tas strādās pret sava līmeņa komandām!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:01, pirms 9 gadiem
Par Beļavski vēl pāragri spriest,bet personiski man nepatiktu ,ja federācijas prezidents uzstāda praktiski nesasniedzamu rezultātu iesmērējot "klibu zirgu"un prasot ar to iekļūt pasaules labāko astoņu komandu vidū!Te pat zirgam jāsmejās.Būtu komanda nokomplektēta labākajā sastāvā,tad ok.Tagad Belavskis būs Lipmaņa pavadā.Uzdevumu ta neizpildīji draugsAleksandru jau var saprast ,jo gribās pastrādat augstākā līmenī,bet nopietns treneris būtu pielicis pirkstu pie deniņiem un Kirovam tā arī parādījis.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:01, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vot Tu loģiski padomā: Teici, ka sastāvs vājāks ir, bet kombinacionālajam hokejam vajag diez gan labu meistarību, vismaz pret lielajām izlasēm to neredzējām....Tu nedomā, ka ar lielāku kaplēšanos būtu lielākas iespējas sastāvam ar mazāku meistarību?
Te daži ir padomju hokeja fani!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:01, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Bet par to jau nav runa! Zviedru stāri savus 3 izlasi sabradātu bez problēmām, kamēr ar mūsējo OS sastāvu viņiem gāja ļoti grūti!
Kurš teica, ka šie spēlējošie- nebūs nākamie stāri?
Daži jau velk savas NHL komandas- 20 gadīgais Forsbergs, kā piemērs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:03, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Par Beļavski vēl pāragri spriest,bet personiski man nepatiktu ,ja federācijas prezidents uzstāda praktiski nesasniedzamu rezultātu iesmērējot "klibu zirgu"un prasot ar to iekļūt pasaules labāko astoņu komandu vidū!Te pat zirgam jāsmejās.Būtu komanda nokomplektēta labākajā sastāvā,tad ok.Tagad Belavskis būs Lipmaņa pavadā.Uzdevumu ta neizpildīji draugsAleksandru jau var saprast ,jo gribās pastrādat augstākā līmenī,bet nopietns treneris būtu pielicis pirkstu pie deniņiem un Kirovam tā arī parādījis.
Uzdevums vai tad pirmo reizi nav 10.vieta nevis 8.vieta? Nolanam 2013.gadā gan bija ar nemazāk kā klibu zirgu jātiek 8niekā, par ko Lipmanis pat apsvēra šo atlaist pirms OS.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:05, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Kurš teica, ka šie spēlējošie- nebūs nākamie stāri?
Daži jau velk savas NHL komandas- 20 gadīgais Forsbergs, kā piemērs.
Forsbergs gan jā, un vēl O.E.Larssons ir monstrīgi un jau liekami teju līdzās citiem zviedru stāriem.
Bet, kas te notiekas, negāja taču runa par to, kas viņi būs nākotnē, bet gan par doto brīdi un iepriekšējo gadu hokeju un mūsu pretinieku sastāvu gan tad, gan tagad! Kur Tu paspēji uz nākotni pārlēkt?

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:05, pirms 9 gadiem
Vareni skrienot uz priekšu, ir atvestas 18 ripas savos vārtos. P.Vorobjovam būtu ko piebilst!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:07, pirms 9 gadiem
>>>DidzisLV
Cik sapratu 1/4 fināls,bet kāda starpība,jo manuprāt liela veiksme būs šogad noturēties elites divīzijā,kaut arī reizēm mūsējie parādīja epizodiski nesliktu hokeju.Var jau būt,ka esmu pārāk liels pesimists,bet kaut kā nepatīk šī brīža situācija.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:08, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Lielu gudrību tur nevajag, pietiek uzmest aci viņu statistikai un veikumam NHL.
Lindstrom, Josefson - ap 10 punktiem NHL. Rask, Lindholm 30-40. Lander starp NHL un AHL sitās! Un Tu šādus uzbrucēus gribi salīdiznāt ar brāļiem Sediniem, Zettebergu, Silfverbergu, Alfredssonu, Steen and Backstrom? Aizsardzībā līnijā bez O.E.Larssona kaut kas ļoti līdzīgs!
Tas būtu tā pat kā Radulova vietā paņemt Bukartu!
Iespējams, ka šādi spēlētāji- spēlēs pret Latviju ir pat labāki par taviem pieminētājiem.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:10, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Forsbergs gan jā, un vēl O.E.Larssons ir monstrīgi un jau liekami teju līdzās citiem zviedru stāriem.
Bet, kas te notiekas, negāja taču runa par to, kas viņi būs nākotnē, bet gan par doto brīdi un iepriekšējo gadu hokeju un mūsu pretinieku sastāvu gan tad, gan tagad! Kur Tu paspēji uz nākotni pārlēkt?
Es saku, ka spēlējot pret Latviju- nav būtiski vai tu esi 22 gadus vecs un savāc 40-50 punktus, vai esi 30 gadus vecs un savāc 70-80 punktus.

Tas ir būtiski- spēlēs par medaļām - PČ un OS.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 21:13, pirms 9 gadiem
Paldies izlasei!! patika kā spēlēja pirmās divas 3daļas!! labi spēlēja! masaļskis ari labs,tikai viena šaiba uz viņa! 3 trešdaļa bija tikai formulitate un zviedri darija ko vini prorot!!! ceriigi skatos uz Izlasi!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:31, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Es saku, ka spēlējot pret Latviju- nav būtiski vai tu esi 22 gadus vecs un savāc 40-50 punktus, vai esi 30 gadus vecs un savāc 70-80 punktus.

Tas ir būtiski- spēlēs par medaļām - PČ un OS.
Tur nevienam nav no 40-50, visiem zem 40, dažiem uzbrucējiem ap 10.
Būtiski ir tas KĀ mēs spēlējam pret viņiem - Beļavskis grib uz meistarību apspēlēt, nu neizdosies! Beigās ieraujam zarā ar 1:8. Paskat kā Norvēģija spēlē, tā apti Baltkrievija un Francija, agresīvi, vienkārši pret varenajiem, nedaudz vairāk kreatīvi pret sava līmeņa komandām!

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:39, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Tur nevienam nav no 40-50, visiem zem 40, dažiem uzbrucējiem ap 10.
Būtiski ir tas KĀ mēs spēlējam pret viņiem - Beļavskis grib uz meistarību apspēlēt, nu neizdosies! Beigās ieraujam zarā ar 1:8. Paskat kā Norvēģija spēlē, tā apti Baltkrievija un Francija, agresīvi, vienkārši pret varenajiem, nedaudz vairāk kreatīvi pret sava līmeņa komandām!
Mēs pareizi spēlējām, bet tā kā beigas neredzēju, tad piekrītu Pastem, ka visticamāk, beigās spēka nepietika + nohaltūrēja kur aizsardziba..

Spēles plāns: Bija neļaut zviedriem ieskrieties, kas veiksmīgi izdevās, bet pietrūka spēka(spēle visu laiku uz mūsu zonu) un aizsargi nav tik meistarīgi, lai veiksmīgi apturētu - zviedru aizsargu pieslēgšanos.

     [+] [-]

, 2015-05-04 21:41, pirms 9 gadiem
Beļavskim ir kaut kas jādara, jo es redzu spēlēs laika tik kožļa kožleni! Viņam ir jāsapurina komanda!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-04 21:43, pirms 9 gadiem
Latviešu fani be like:
2010 gads: Znaroku nost
2012 gads : Nolanu nost
2015 gads: Beļavski nost
Un tā turpināsies mūžu mūžos, Āmen!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-04 21:51, pirms 9 gadiem
Outlaw rakstīja: Latviešu fani be like:
2010 gads: Znaroku nost
2012 gads : Nolanu nost
2015 gads: Beļavski nost
Un tā turpināsies mūžu mūžos, Āmen!
Un ņemot vērā, ka Beļavski pieprasa nost pēc 3 stiprākajām spēlēm...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 21:56, pirms 9 gadiem
Diezgan šausmīga aina vairākumos-4 minūtes nevarējām ieiet zonā un nostāties-kā tad mēs tos punktus gūsim pret tiešajiem pretiniekiem?Bukarts un Džeriņš taču nevelk pirmo 2 maiņu līmeni!Un tik apkaunojošas spēles beigas Nolana laikos netika piedzīvotas!Reāla būs cīņa par izdzīvošanu ,lai neizkristu uz A grupu.

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:03, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:06, pirms 9 gadiem
Noraidīšanās tiešām ir šogad liels mīnuss. Itkā jau nevar pārmest,tiešām spēcīgi visi trīs pretinieki līdz šim,bet nu,kad bija Nolans,tad pret spēcīgajiem nu ne tuvu šādi bija. Bet nu,ko tur vairs.

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:09, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ...ja runājam par sveju uzvārdiem, tad es tomēr esmu jauno formu pusē. 55.p ļauj abām pusēm pretendēt uz taisnību, tomēr pirmais noteikums ir par atveidi pēc izrunas. Ja LZA terminologi ir rakstījuši par Foršberjiem, tad viens likums visiem.
Skat:

Ministru kabineta noteikumi Nr.114
Rīgā 2004.gada 2.martā (prot. Nr.9 25.§)
Noteikumi par personvārdu rakstību un lietošanu latviešu valodā, kā arī to identifikāciju

55. Citvalodu cilmes personvārdus latviešu valodā atveido iespējami tuvu to izrunai oriģinālvalodā, kā arī ievērojot atveides (cittautu vārdu un uzvārdu rakstīšana latviešu valodā atbilstoši citvalodu īpašvārdu atveides noteikumiem) tradīcijas. Ja iespējami divi viena personvārda atveides varianti, izvēlas oriģinālvalodas rakstībai tuvāko variantu.
56. Atveidojot citvalodu īpašvārdus latviešu valodā, papildus šo noteikumu prasībām ņem vērā Latvijas Zinātņu akadēmijas Valodas un literatūras institūta (Latvijas Universitātes Latviešu valodas institūta) izstrādātos norādījumus par citvalodu īpašvārdu pareizrakstību un pareizrunu latviešu literārajā valodā un Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas ieteikumus, kas publicēti laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
tā mēs ļoti tālu varam nonākt. Acīmredzot arī liela daļa angļu personvārdu rakstība jāpārskata. Piemēram, "Forsaitu teikas"autora uzvārdu Galsworthy krieviski raksta kādos 14 variantos. Attiecīgi līdzīgs skaits variantu ir iespējams arī latviski. Un pietam ir iespējams, ka viens un tas pats angļu vārds, ja lietots Austrālijā, ASV vai Anglijā, latviski rakstīts var tikt dažādi. Un pavisam noteikti tas attiecas uz spāņu valodas vārdiem, jo tos Latīņamerikā izrunā ļoti dažādi.
Uzskatu, ka valoda ir domāta, lai cilvēki vienādi saprastu cits citu, bet akla sekošana izrunai katrā ciemā tik jauc cilvēku prātu. Lai vai ko rakstītu Ministru kabinets.

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:20, pirms 9 gadiem
Liekiet mieru Beļavskim un Co...Kas ir kas redzēs pēc čempja!

Ja ko varēja šodien izdarīt, tad uzskatu, ka trešajā periodā vajadzēja nomainīt vārtos Masalu, lai nemocās, nebojā statistiku un atpūšas, un lai paspēlē citi vārtu vīri! Jo spēlē jau tika iesaistīti jauniņie, tātad spēles liktens jau bija izlemts!

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:45, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Vareni skrienot uz priekšu, ir atvestas 18 ripas savos vārtos. P.Vorobjovam būtu ko piebilst!
Nu ja, pie Pjotra pret pirmajiem trīs grandiem ielaida tikai 17! (Slovēniju pie grandiem neskaitīsim, tāpēc to izlaidu - CZE 1 gols, FIN 5 goli, CAN 11 goli)

     [+] [-]

, 2015-05-04 22:56, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Nu ja, pie Pjotra pret pirmajiem trīs grandiem ielaida tikai 17! (Slovēniju pie grandiem neskaitīsim, tāpēc to izlaidu - CZE 1 gols, FIN 5 goli, CAN 11 goli)
11 pret CAN bija izklaide skatītājiem un Kanādas iedzīvotāju iepazīstināšana, kas tā LV un kur atrodas!
Ieguldot tikai ap 44Ls sīknaudā+vienu privāta censoņa kedu, mēs kļuvām plaši pazīstami visā Ziemeļsportu Pasaulē!
Tu par šo?

     [+] [-]

, 2015-05-05 00:10, pirms 9 gadiem
Ir ok, pirmie 10 komentāri nogāza samazgas, pārējie (nelasīju) notiekti vērtē mūsu sniegumu kā lielisku, jo 3. periods neskaitās.

Piekrītu un ceru uz to labāko.

     [+] [-]

, 2015-05-05 00:21, pirms 9 gadiem
Cerams, futbola speciālistu Vugulu un pliku runātāju (bija domāts cits vārds) Prāmnieku noštrāfēs par pilnīgi ačgārnu spēlētāju uzvārdu lauzīšanu.
Lai arī viņiem ir honorāri, tomēr vismaz 4-5 minimālās mēnešalgas te prasās.

Kā var visu spēli runāt par kaut kādiem Zviedrijas izlasē nespēlējošiem Forsbergiem un Larsoniem??? Mēs kurā zemē dzīvojam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 00:40, pirms 9 gadiem
Toties Ēršons iesita hat-trick!

     [+] [-]

, 2015-05-05 01:13, pirms 9 gadiem
Nozheelojami! Shaadi rezultaati nedriikst buut ne pret kaadiem pretiniekiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-05 09:21, pirms 9 gadiem
Man patīk kā Beļavskis izpēta pretinieku, patīk spēles plāns...
BET... Ja nav izpildītāju, tad nav rezultāta...

Pret zviedriem Bērziņš izslido 1:1.. un uztaisa kaut kādu s*da metienu uz vārtiem ,kuru pat U12 vārtsargs noķertu... Nu kas tas ir? Nost no laukuma uz 2 spēlēm, lai padomā.... Un galvenais, ka pēc tā metiena skatienā nav nekādas nožēlas... Tipa - atslidoju, izdarīju metienu, netrāpīju, pofig...

Un tādas iespējas es pa visu spēli saskaitīju kādas 6... Ja 6 realizē, tad rezultāts nemaz tik slikts nav.. Ziedrija realizēja no kādām 10 t.s. "100%" iespējām - 8