Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" un Toronto iekļūst otrajā kārtā

"Heat" un Toronto iekļūst otrajā kārtā
Gorans Dragičs ceļā uz grozu
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) Austrumu konferences pusfinālu šovakar sasniedza Maiami "Heat" vienība, kas izšķirošajā septītajā ceturtdaļfināla spēlē negaidīti pārliecinoši ar rezultātu 106:73 pārspēja Šarlotas "Hornets". Nākamajā kārtā Floridas klubs sacentīsies ar Toronto "Raptors", kas sērijas septītajā mačā pieveica Indiānas "Pacers" ar 89:84.

"Heat" un "Hornets" regulāro turnīru (kopā ar "Celtics" un "Hawks") noslēdza ar identiskām 48-34 bilancēm, taču vairākās prognozēs pirms play-off par favorīti tika uzskatīta sava laukuma priekšrocības ieguvusī Maiami vienība. Sirseņi sērijas piektajā mačā gan pierādīja, ka ir spējīgi uzvarēt arī izbraukumā, taču sekojošajā spēlē Šarlotā Floridas kluba simbols Dveins Veids nepieļāva savai komandai priekšlaicīgu sezonas noslēgumu.

Pirmajā ceturtdaļā nedz "Heat", nedz "Hornets" ar augstu metienu precizitāti neizcēlās un spēlēja piesardzīgi (pa abām kopā trīs kļūdas), tomēr laukuma saimnieki izteikti dominēja cīņā par atlēkušajām bumbām (17:7), kas perioda izskaņā nodrošināja 11 punktu pārsvaru (29:18). Pateicoties sekmīgai rezervistu spēlei, viesi spēja samazināt atstatumu līdz pat -4 (40:44), taču atlikušajās trīsarpus pirmā puslaika minūtēs spēja gūt tikai divus punktus. Tikmēr "Heat" rindās lieliskas pirmās 24 minūtes padevās Goranam Dragičam (17 punkti + 6 atl.), un slovēņu aizsarga efektivitāte arī bija viens no iemesliem Maiami kluba vadībai 54:42.

Laukuma saimnieku pārliecinošā spēle turpinājās arī otrā puslaika sākumā - "Heat" gandrīz pilnībā neitralizēja Kembas Vokera un citu "Hornets" spēlētāju centienus uzbrukumā, bet otrā laukuma galā mājinieku līderi nokārtoja 20:2 izrāvienu, kas trešās ceturtdaļas vidū sirseņu izredzes uz izglābšanos padarīja gaužām minimālas (74:46). Iespaidīgā rezultāta starpība saglabājās līdz pat perioda noslēgumam, ļaujot Erikam Spolstram noslēdzošajā spēles nogrieznī bez lieka uztraukuma atpūtināt līderus. Dragičs maču noslēdza ar gūtiem 25 punktiem, double-double (10 p. + 12 atl.) ar pieciem blokiem sakrāja Hasans Vaitsaids, tikmēr sērijas sestajā spēlē 37 punktus guvušais "Hornets" līderis Vokers šovakar guva vien deviņus punktus (metieni 3/16).

Sērijas septītajā spēlē uzvaru izcīnīja arī Toronto „Raptors”, kas otrajā kārtā iekļuvusi tikai otro reizi kluba 20 gadus ilgajā vēsturē, iepriekš to paveicot 2001. gadā. „Raptors” šonakt ar 89:84 apspēlēja „Pacers”, tiesa, pēdējā ceturtdaļā guva tikai 11 punktus un tikai ar lielām grūtībām nosargāja iepriekš iekrāto pārsvaru.

Ar 30 punktiem izcēlās Demārs Derouzans, kurš trāpīja 10 no 32 metieniem no spēles, kamēr Lietuvas centram Jonam Valančūnam „double-double” – 10 punkti un 15 atlēkušās bumbas. „Pacers” sezonas pēdējā spēlē Pols Džordžs nospēlēja 46 minūtes un sameta 26 punktus, kā arī savāca 12 atlēkušās bumbas.

"Warriors" titula aizstāvēšanu turpināja šovakar Oklendā, uzsākot Rietumu konferences pusfināla sēriju pret vienu no sezonas patīkamākajiem pārsteigumiem "Trail Blazers". Portlenda pirmajā kārtā prata atspēlēties no 0-2 un sešās spēlēs izslēdza traumu nomocīto Losandželosas "Clippers", tikmēr kareivji ceļgala savainojuma dēļ joprojām spiesti iztikt bez sava līdera Stefena Karija. MVP iztrūkumu ar pirmajā ceturtdaļā gūtiem 18 punktiem kompensēja Klejs Tompsons, bet Goldensteita jau mača ievadā uzspieda savu ātro un dinamisko spēles tempu, vietā bija arī "Warriors" vispusība aizsardzībā, un čempionu pārsvars ceturkšņa izskaņā jau izskatījās pēc nopietna pieteikuma uz panākumu (37:17).

Pēc starta drudža pārvarēšanas "Trail Blazers", pateicoties sekmīgajam rezervistu sniegumam, pamazām sāka atgūties, spēja samazināt spēles ātrumu līdz sev vēlamiem apgriezieniem un pakāpeniski sadeldēja deficītu līdz pat cerīgajiem -9 (47:56). Nopietnus draudus "Warriors" vadībai gan tas neradīja, un laukuma saimnieki pēc kārtējiem Tompsona un Dreimonda Grīna groziem jau atkal sāka ieskrieties (87:61). Tikmēr Portlendas līderi Deimiens Lilards un Kristians "Sīdžejs" Makolums joprojām bija ieslēgti Goldensteitas ciešās aizsardzības važās, pēc trim ceturtdaļām pa abiem kopā no spēles realizējot vien piecus metienus (no 27).

Intriga izpalika arī ceturtajā ceturtdaļā, un kareivji droši novadīja maču līdz sev vēlamam iznākumam - 118:106. Tompsons realizēja septiņus tālmetienus, kopā gūstot 37 punktus, vienlaikus uzstādot jaunu play-off karjeras rezultativitātes rekordu. Triple-double sakrāja Grīns (23p. + 11 piesp. + 13 atl.), savukārt "Trail Blazers" sastāvā ar 30 punktiem izcēlās Lilards, tiesa, tam bija nepieciešami 26 metieni no spēles (precīzi tikai 8).

Konferenču pusfināli

Rietumi

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Warriors(1)-Trail Blazers(5)118:1061:0
Spurs(2)-Thunder(3)124:921:0

Austrumi

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Cavaliers(1)-Hawks(4)
Raptors(2)-Heat (3)

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 09:37, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: teorētiski viņš var spēlēt... Tikai ņemot vērā, ka cīnās ar trombiem, tad nez vai asinsrites un pulsa paātrināšana ir tas, ko viņam vajag. Turklāt vēl dzerot asins škidrinātājus, tad tur var beigties viss diezgan bēdīgi. Citādi, nekādas traumas jau viņam nav, fiziski arī viņš jūtas labi, sirds str'adā, muskuļi veseli... Es pat teiktu, ka ja tiek līdz CLE, tad jānāk uz laukuma palīgā Bet nez vai tas notiks....
Teorētiski viņu vajag tieši, lai izskolotu Lovu, jo sanāk, ka Lovu segs Dengs vai JJ, bet heat jau pie tā ir pieraduši un, ja arī garais apspēlē īso, tad Hasans viņu, ar monstruālu spēku aizsūta uz otra laukuma pusi!

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 09:58, pirms 8 gadiem
nu antiexperti kuri uz mani bļāva kad heat zaudeja serija 2-3 un es teicu, ka garanteeta heat 4-3 uzvara? tāpat arī par raptors, viss bija skaidrs pirms serijas jau. gsw vispār ideali, šito kārtu paņems uz 4-1 un pret nopietniem pretiniekiem curry ierindā.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 11:26, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja:
Nu pa skaisto
Bet īsti nesapratu Šarloti... Neizskatījās, ka vispār ir iekāriens uzvarēt...
Sākums bija labs, bet nu tā neizlēmība un sliktie lēmumi uzbrukumā...
Lai vai kā, Heat nodeva pa skaisto...
Atieksme, cīņa, visi bija gatavi atdot labāko no sevis, cīnīties , krist pēc bumbām..

Un jāsaka, ka Lina spējas aizsardzībā atļāva Heat saost uzvaras garšu...
Nu pa lielam podus sāka gāzt tieši Lins... Sākumā pat lielais Als Vaitsaidu ģērba ārā kā puiku..
Bet beigu beigās... Heat no pirmās sekundes vadībā
Tās PO 7. spēles jau vienmēr ir tādas, kurās daudz ko izšķir nevis meistarība un taktika, bet gan vēlme uzvarēt, cīņasspars un, protams, pieredze. Šajā gadījumā tā arī bija, ka Heat vairāk gribēja, vairāk cīnījās un zināja ko un kā darīt izškirošajās spēlēs. Hornets vienkārši salūza. Nebija gatavi. Taču vienalga malači - izvilka 7 spēles un bija pavisam tuvu, lai iekļūtu nākamajā kārtā.
Ļoti ceru, ka Heat tiks Austrumu finālā, jo Toronto ir pilnīga lohatronu komanda un finālā pret Cavs(visdrīzāk) viņiem točna nebūs ko likt pretī!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 12:55, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: No sērijas, ja LAC izkrita, tad ieheitot GSW un lai uzvar Spuras vai CLE
Nav jau te nemaz jēga baigi taisnoties.

Es tikai pateicu savu viedokli. Es īsti nezinu ko nozīmē fanot baigi par kādu komandu, bet man liekas tā ir visos sporta veidos, ka ir kāds favorīts. Kā tad tu domāji? LAC izkritīs un es vairāk neskatīšos PO un, ja skatīšos, tad bez favorītiem un vienkārši neitrālu basīti skatīšos?

     [+] [-]

, 2016-05-02 12:58, pirms 8 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: nu antiexperti kuri uz mani bļāva kad heat zaudeja serija 2-3 un es teicu, ka garanteeta heat 4-3 uzvara? tāpat arī par raptors, viss bija skaidrs pirms serijas jau. gsw vispār ideali, šito kārtu paņems uz 4-1 un pret nopietniem pretiniekiem curry ierindā.
Ja pirms sērijas kādam būtu garantēta uzvara, tad nevajadzētu 7 spēles

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:00, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nav jau te nemaz jēga baigi taisnoties.

Es tikai pateicu savu viedokli. Es īsti nezinu ko nozīmē fanot baigi par kādu komandu, bet man liekas tā ir visos sporta veidos, ka ir kāds favorīts. Kā tad tu domāji? LAC izkritīs un es vairāk neskatīšos PO un, ja skatīšos, tad bez favorītiem un vienkārši neitrālu basīti skatīšos?
Viss jau ok, katrs var fanot par ko vēlas, bet tikai šeit ir uzkrītoša tendence heitot GSW, jo redz heiteru Bostonas un lakeri, Lebroni u.c. neuzvar. Izkrita Karijs bezmaz sajūsmas saucieni. Es ja godīgi labprāt redzētu pilnā sastāvā spēlējošu LAC un GSW dueli, bet nu jāspēlē ar to kas ir.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:06, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Viss jau ok, katrs var fanot par ko vēlas, bet tikai šeit ir uzkrītoša tendence heitot GSW, jo redz heiteru Bostonas un lakeri, Lebroni u.c. neuzvar. Izkrita Karijs bezmaz sajūsmas saucieni. Es ja godīgi labprāt redzētu pilnā sastāvā spēlējošu LAC un GSW dueli, bet nu jāspēlē ar to kas ir.
Nu es jau to pirms tam teicu- personīgi es nekur neesmu fanojis par to, ka Karijs notraumējās. Es arī labprāt redzētu LAC-GSW pilnu sēriju pilnos sastāvos. 4-0 tur nekad dzīvē nebūtu.

Un es neheitoju. Biju par SAS pret MIA, biju par MIA(Lebronu) pret OKC. Vienkārši izvēlos katrā kārtā favorītus, bet tam nav nekāds sakars ar fanošanu vai nefanošanu.

IND-TOR pārī mani favorīti bija IND. Tas ko nozīmē? Es heitoju TOR?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:27, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu es jau to pirms tam teicu- personīgi es nekur neesmu fanojis par to, ka Karijs notraumējās. Es arī labprāt redzētu LAC-GSW pilnu sēriju pilnos sastāvos. 4-0 tur nekad dzīvē nebūtu.

Un es neheitoju. Biju par SAS pret MIA, biju par MIA(Lebronu) pret OKC. Vienkārši izvēlos katrā kārtā favorītus, bet tam nav nekāds sakars ar fanošanu vai nefanošanu.

IND-TOR pārī mani favorīti bija IND. Tas ko nozīmē? Es heitoju TOR?
Nja pilnībā piekrītu, bet, manuprāt, LAC savu potenciālu šogad tā arī neparādīja, bet GSW pret LAC es domāju, ka būtu 4-1, 4-2 GSW ir pārāk augsta līmeņa komanda. Pat tagad bez Stefa viņi ar pusspēku pārbrauca pāri POR un pastaigājās pret rockets, kur vienā spēlē paklupa dēļ sliktas dienas.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 13:32, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nja pilnībā piekrītu, bet, manuprāt, LAC savu potenciālu šogad tā arī neparādīja, bet GSW pret LAC es domāju, ka būtu 4-1, 4-2 GSW ir pārāk augsta līmeņa komanda. Pat tagad bez Stefa viņi ar pusspēku pārbrauca pāri POR un pastaigājās pret rockets, kur vienā spēlē paklupa dēļ sliktas dienas.
Nu LAC viņiem nekādu pastaigu nepiedāvātu. Jau sezonas laikā spēles bija labas. Var jau runāt, ka viņi kaut ko nočouko visu laiku, bet nu vienu spēli nenočoukotu, otru nočoukotu. Bet PO būtu pilnīgi cita spēle.

Viņi jau īsti nevarēja parādīt savu potenciālu, ja Grifins bija out lielu daļu sezonas. Pirms traumas mvp rakstos visu laiku bija top5. Varētu teikt, ka labi sagremoja viņa traumu, jo nu tāda līmeņa spēlētāja izkrišana no sastāva ir diezgan nozīmīga.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 13:33, pirms 8 gadiem
Atkal izcilā GSW rotācija: Pirmo 15min laikā- 10 spēlētāji gūst punktus un spēle praktiski izšķirta!
Aizsardzībā ir ļoti grūti spēlēt, jo tu nezini ko sagaidīt!

Eiropā labāk spēlē 24sec uzbrukumus, kā veic šādas rotācijas, kas dod daudz lielāku labumu!

Rezultāts: Maz talantu, kas var tikt līdz NBA līmeņa uzbrukumam!

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:41, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu LAC viņiem nekādu pastaigu nepiedāvātu. Jau sezonas laikā spēles bija labas. Var jau runāt, ka viņi kaut ko nočouko visu laiku, bet nu vienu spēli nenočoukotu, otru nočoukotu. Bet PO būtu pilnīgi cita spēle.

Viņi jau īsti nevarēja parādīt savu potenciālu, ja Grifins bija out lielu daļu sezonas. Pirms traumas mvp rakstos visu laiku bija top5. Varētu teikt, ka labi sagremoja viņa traumu, jo nu tāda līmeņa spēlētāja izkrišana no sastāva ir diezgan nozīmīga.
GSW jau šī sezona arī nebija bez traumām, barns ārā, Ezili, Igodala,Boguts, Stefs. Tik un tā rekords, jo Komandai ir raksturs un labs mikroklimats, bet LAC tomēr ir viss saistīts ap CP3, ja viņš nav komandas spēle pajūk.

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:48, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: GSW jau šī sezona arī nebija bez traumām, barns ārā, Ezili, Igodala,Boguts, Stefs. Tik un tā rekords, jo Komandai ir raksturs un labs mikroklimats, bet LAC tomēr ir viss saistīts ap CP3, ja viņš nav komandas spēle pajūk.
Stefs sezonā nebija nekur OUT.

Un no uzskaitītajiem tomēr viņi visi vairāk role playeri nevis īstie noteicēji.

Un par CP3... jāpiekrīt- viņš ir komandas dvēsele un komandas vadītājs. Pa velti jau visur apkārt neskandina, ka viņš nevis vada saspēli, bet vada komandu. (topošajā USA sastāvā droši būtu ieņēmis Kida lomu, kur Kids audzināja CP3 un DWill). Un tāda spēlētāja izkrišana no komandas loģiski, ka ietekmē visu komandu.

Viņi(GSW) rekordu, man liekas, varēja uztaisīt labāku, ja novērtētu pastarīšus.

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:52, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu es jau to pirms tam teicu- personīgi es nekur neesmu fanojis par to, ka Karijs notraumējās. Es arī labprāt redzētu LAC-GSW pilnu sēriju pilnos sastāvos. 4-0 tur nekad dzīvē nebūtu.

Un es neheitoju. Biju par SAS pret MIA, biju par MIA(Lebronu) pret OKC. Vienkārši izvēlos katrā kārtā favorītus, bet tam nav nekāds sakars ar fanošanu vai nefanošanu.

IND-TOR pārī mani favorīti bija IND. Tas ko nozīmē? Es heitoju TOR?
Tu heito vairākas komandas un warriors ir tajā skaitā, būsim reāli

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:57, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: GSW jau šī sezona arī nebija bez traumām, barns ārā, Ezili, Igodala,Boguts, Stefs. Tik un tā rekords, jo Komandai ir raksturs un labs mikroklimats, bet LAC tomēr ir viss saistīts ap CP3, ja viņš nav komandas spēle pajūk.
Absolūtas muļķības tiek rakstītas.
Karijs, Tomsons, Grīns ir kopā izlaiduši(20 spēles), ja rēķina abas sezonas kopumā.

Sastāva dziļums un maz traumu- Arī ir iemesls rekordiem un tituliem!
Knicks(Entonijs, Porzinģis- tikai šosezon izlaida 20 spēles un tā ir viena sezona!)

     [+] [-]

, 2016-05-02 13:59, pirms 8 gadiem
enzo360 rakstīja: Tu heito vairākas komandas un warriors ir tajā skaitā, būsim reāli
Heito vai neheito, bet tāpat novērtēju sasniegumus. Riebjas Kobe, bet vai tāpēc es viņu nenovērtēju?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 14:10, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Heito vai neheito, bet tāpat novērtēju sasniegumus. Riebjas Kobe, bet vai tāpēc es viņu nenovērtēju?
Šad tad noteikti ka jā

     [+] [-]

, 2016-05-02 14:55, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nav jau te nemaz jēga baigi taisnoties.

Es tikai pateicu savu viedokli. Es īsti nezinu ko nozīmē fanot baigi par kādu komandu, bet man liekas tā ir visos sporta veidos, ka ir kāds favorīts. Kā tad tu domāji? LAC izkritīs un es vairāk neskatīšos PO un, ja skatīšos, tad bez favorītiem un vienkārši neitrālu basīti skatīšos?
NU mums , man šķiet, nemaz nav reāli būt kādas vienas komandas lielākajam fanam. pa lielam jau ir tā, ka ir savi favorītspēlētāji, un tā komanda kur viņi spēlē arī uzreiz ir tā, par kuru fano.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:20, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: NU mums , man šķiet, nemaz nav reāli būt kādas vienas komandas lielākajam fanam. pa lielam jau ir tā, ka ir savi favorītspēlētāji, un tā komanda kur viņi spēlē arī uzreiz ir tā, par kuru fano.
...vai nu arī organizācija kā tāda, kura vai nu patīk, vai riebjas jau no senseniem laikiem. Piemēram es jau n-tos gadus t.i. vēl pirms TD draftēšanas(jā, jā - tik sen) esmu kaut kādā mērā Spurs fans. Patika, kā spēlēja Robinsons, Eiverijs, Eliots, Del Negro. Pēc tam arī TD, Kerrs, Orijs, Elie utt. līdz pat mūsdienām. Un, protams, tas viss Popa virsvadībā. Tajā pat laikā riebjas Kjubans ar visu viņa Mavs un Dirku priekšgalā, lai gan, protams, Dirku kā spēlētāju un personību apbrīnoju.
Tas tā, lai nepadomā, ka visi te fano par Lebriķi un attiecīgi no Cavs metās uz Heat un pēc tam atkal atpakaļ.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:46, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: ...vai nu arī organizācija kā tāda, kura vai nu patīk, vai riebjas jau no senseniem laikiem. Piemēram es jau n-tos gadus t.i. vēl pirms TD draftēšanas(jā, jā - tik sen) esmu kaut kādā mērā Spurs fans. Patika, kā spēlēja Robinsons, Eiverijs, Eliots, Del Negro. Pēc tam arī TD, Kerrs, Orijs, Elie utt. līdz pat mūsdienām. Un, protams, tas viss Popa virsvadībā. Tajā pat laikā riebjas Kjubans ar visu viņa Mavs un Dirku priekšgalā, lai gan, protams, Dirku kā spēlētāju un personību apbrīnoju.
Tas tā, lai nepadomā, ka visi te fano par Lebriķi un attiecīgi no Cavs metās uz Heat un pēc tam atkal atpakaļ.
nu man personīgi kopš vien sekoju līdzi NBA notikumiem simpatizē Bostona, bet daudziem favorītkomanda būs tā, kur spēlēs Lebrons, Karijs vai CP3.

ps: Nu Kjūbans ir uz galvas kritis , nevar vainot nevienu, kam viņa dēļ nepatīk Mavs. Kā var pateikt, ka Deandre būs viņu vilcējspēks uzbrukumā, un pēc pāris mēnešiem pateikt, ka Vestbruks neesot superzvaigzne. gudrs viņš nekad nav bijis, bet nu tas par Vestbruku jau bija jauna līmeņa debīlisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:51, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: nu man personīgi kopš vien sekoju līdzi NBA notikumiem simpatizē Bostona, bet daudziem favorītkomanda būs tā, kur spēlēs Lebrons, Karijs vai CP3.

ps: Nu Kjūbans ir uz galvas kritis , nevar vainot nevienu, kam viņa dēļ nepatīk Mavs. Kā var pateikt, ka Deandre būs viņu vilcējspēks uzbrukumā, un pēc pāris mēnešiem pateikt, ka Vestbruks neesot superzvaigzne. gudrs viņš nekad nav bijis, bet nu tas par Vestbruku jau bija jauna līmeņa debīlisms.
Nu viena lieta kas.... stulbenis īsti nekļūs par miljonāru. Personīgi man viņš patīk ar savu attieksmi. Jā... tā doma, ka DJ būs galvenais uzbrukumā nav īsti gudra. Bet tas tā...