Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Latvijai stafeti skries Piksons, Bricis, Rozenbergs un Lībietis

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvijai stafeti skries Piksons, Bricis, Rozenbergs un Lībietis
Edgars Piksons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien pasaules čempionātā biatlonā paredzētas pēdējās divas disciplīnas. Meistarsacīkstes noslēgsies ar 4x7.5 kilometru stafeti vīriešiem, un Latvijas izlases sastāvā iekļauti Edgars Piksons, Ilmārs Bricis, Gints Rozenbergs un Kristaps Lībietis. Stafetes sākums - plkst.12:15.

Tādējādi aiz borta palicis Jānis Pleikšnis. Šīs sezonas Pasaules kausa izcīņā stafete ir notikusi četras reizes, un Latvijas komanda ir ieņēmusi 20., 16., 16. un 17. vietu. Kā redzams, labāko piecpadsmitnieks nav sasniegts ne reizi, tāpēc jācer, ka tieši šodien tas varētu beidzot notikt. Pavisam starta protokolā 26(!) izlases.

Šīs sezonas divkārtējiem stafetes uzvarētājiem austriešiem stafeti skries Daniels Mezotičs, Simons Eders, Dominiks Landertingers un Kristofs Zumans. Norvēģu sastāvā iekļauti Emils Hegle Svendsens, nestabilais šāvējs Larss Bergers, Halvards Hanevolds un, protams, Ūle Einārs Bjerndālens. Savukārt pēdējo divu gadu čempiones Krievijas komandā posmus veiks Jevgeņijs Ustjugovs, Ivans Čerezovs, Maksims Maksimovs un Maksims Čudovs. Jāpiebilst, ka zemāk esošajā tabulā iekļauti visi Krievijas stafetes rezultāti, lai gan reāli ieskaitīts tikai viens, jo pārējās stafetēs Krievijai fiksēta diskvalifikācija, jo piedalījies dopingā pieķertais Dmitrijs Jarošenko. Šī iemesla dēļ Krievija šodien startēs tikai ar 21. numuru.

Līdzšinējie vīru stafešu rezultāti 2008./09. sezonā

Vieta2. PK posms3. PK posms4. PK posms5. PK posms
1.KrievijaAustrijaAustrijaNorvēģija
2.AustrijaZviedrijaKrievijaVācija
3.UkrainaFrancijaVācijaAustrija
4.NorvēģijaVācijaNorvēģijaItālija
5.SlovēnijaKrievijaFrancijaASV
6.ZviedrijaUkrainaBaltkrievijaFrancija
7.KanādaNorvēģijaŠveiceKrievija
8.BaltkrievijaBaltkrievijaSlovākijaČehija
9.VācijaČehijaZviedrijaZviedrija
10.ItālijaItālijaČehijaSlovākija
-20. Latvija16. Latvija16. Latvija17. Latvija

Pēdējo 10 gadu pasaules čempioni stafetē

GadsČempions
1999.Baltkrievija
2000.Krievija
2001.Francija
2003.Vācija
2004.Vācija
2005.Norvēģija
2007.Krievija
2008.Krievija

  -2 [+] [-]

, 2009-02-22 10:15, pirms 15 gadiem
Laiks beidzot Latvijas biatlonistiem kaut ko parādīt.
Mēgināšu minēt stafetes iznākumu:
1. Francija
2. Norvēģija
3. Austrija

  +3 [+] [-]

, 2009-02-22 10:25, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Laiks beidzot Latvijas biatlonistiem kaut ko parādīt.
Mēgināšu minēt stafetes iznākumu:
1. Francija
2. Norvēģija
3. Austrija
vini prfekti ar urbanovicu prieksdala rada,ka reklamā
lūk sadi (ne)trenejoties var iznicinat biatlonu sava valstī,ar vecam treninu metodem un sevi jau sen izsmēlušo treneri.
ari federacija biatlona iznicinasana pielikusi savu roku.!

  -4 [+] [-]

, 2009-02-22 10:26, pirms 15 gadiem
Jaamin šitā.
1.Norvegija
2.Vacija
3.Krievija
4.Austrija
5.Francija
6.Polija
7.Zviedrija
8.Čehija
9.Baltkrievija
10.ASV
11.Itālija
12.Ukraina
13.Somija
14.Igaunija (taapat kaa sievieteem)
15.Kanāda
16.Latvija
17.-26. Paareejie miiktie Kinas, Horvaatijas, Lielbritaanijas utt.

  +5 [+] [-]

, 2009-02-22 10:32, pirms 15 gadiem
Skries

     [+] [-]

, 2009-02-22 10:43, pirms 15 gadiem
Ļoti precīzs virsraxts - skries, par slēpošanu to nevar saukt... Cerams, ka tiešām tikai skries, gar šaušanu vispār labāk negrābāties.

     [+] [-]

, 2009-02-22 10:48, pirms 15 gadiem
Latvijai ka vienmer jacer nepalikt pedejiem!

 +15 [+] [-]

, 2009-02-22 10:51, pirms 15 gadiem
Varbuut labaak pietaupiities maajupceljam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-22 10:57, pirms 15 gadiem
...lai sokas...dzeki nav vainigi,jo ne vini izdoma un sastada treninplanu...
...to.ka trenners jamaina,saprot ari ezis,Saulkrastu meza...tikai musu sporta vadiba neko neredz un nedzird...sanak ta pat,ka tiem trijiem,kad kurlmemais teica aklajam,skaties,ka tas trakais mauc...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 11:03, pirms 15 gadiem
V.Urbonovich tikko pa radio teica: Nu nezinu.......laikam shodien nestarteesim..,jo jaapietaupa speeki maajup celam,kursh solaas buut smags..,turklaat Liibietim nedaudz ir iekaisis kruushukurviss...!!!

     [+] [-]

, 2009-02-22 11:15, pirms 15 gadiem
Nākošgad arī būs čempis, tādēļ jātaupās.

     [+] [-]

, 2009-02-22 11:23, pirms 15 gadiem
Njā...mūsu komentāru autori te ir TĀDI meistari uz ņirgāšanos...
Piekrītu vecuvecais komentāram...

     [+] [-]

, 2009-02-22 11:28, pirms 15 gadiem
Aelita rakstīja: Njā...mūsu komentāru autori te ir TĀDI meistari uz ņirgāšanos...
Piekrītu vecuvecais komentāram...
nu vienkarsi vini nesaprot cik tas ir gruti!!!

     [+] [-]

, 2009-02-22 11:34, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: ...lai sokas...dzeki nav vainigi,jo ne vini izdoma un sastada treninplanu...
...to.ka trenners jamaina,saprot ari ezis,Saulkrastu meza...tikai musu sporta vadiba neko neredz un nedzird...sanak ta pat,ka tiem trijiem,kad kurlmemais teica aklajam,skaties,ka tas trakais mauc...
bet vai kads no vinjiem, iznemot Brici, protams, ir ko sasniedzis ? tadu, lai, teiksim, Tu varetu man pateikt- ko pats esi sasniedzis ?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 11:46, pirms 15 gadiem
...ja draudzin,ir gan,panem un paskaties sho jauneklu rezultatus junioru vecuma un paskaties kur bij Bricis vinu vecuma..,bet tik nezin,kapec sanak ta,ka visi kas noklust pie Urbanovicha,tiek pec tam sachakareti un pataisiti pa klauniem...

     [+] [-]

, 2009-02-22 11:53, pirms 15 gadiem
vecuvecais rakstīja: ...ja draudzin,ir gan,panem un paskaties sho jauneklu rezultatus junioru vecuma un paskaties kur bij Bricis vinu vecuma..,bet tik nezin,kapec sanak ta,ka visi kas noklust pie Urbanovicha,tiek pec tam sachakareti un pataisiti pa klauniem...
nesalidzini, Bricim&co bija visa psrs konkurentos, bet izsitas. visu uz treneri novelt jau nav gluzi pratigi, lai gan lielakoties piekritu

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:06, pirms 15 gadiem
Aelita rakstīja: Njā...mūsu komentāru autori te ir TĀDI meistari uz ņirgāšanos...
Piekrītu vecuvecais komentāram...
bet vai tad musu sportisti(it seviski bricis) neko nevar pateikt..?
ka mus neapmierina treninu metodes,treneris un ta talak...?
ta vismaz citur pasaule notiek.. iznak ,ka mes to redzam ,bet slepotaji nē..!
secinajums viens:nekur nederigi sportisti,kas nevar uzradit rezultatus(iznemot brici),un nevar pateikt savu ''ES''..
un ta nav nirgadsanas,bet faktu konstatesana...

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:12, pirms 15 gadiem
Nez kā puiši būs sataupīti stafetei. Ja tāpat kā meitenes, tad....

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:21, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: bet vai tad musu sportisti(it seviski bricis) neko nevar pateikt..?
ka mus neapmierina treninu metodes,treneris un ta talak...?
ta vismaz citur pasaule notiek.. iznak ,ka mes to redzam ,bet slepotaji nē..!
secinajums viens:nekur nederigi sportisti,kas nevar uzradit rezultatus(iznemot brici),un nevar pateikt savu ''ES''..
un ta nav nirgadsanas,bet faktu konstatesana...
Cilvēki ir dažādi-citi ir pieklājīgi priekšniecībai acīs nelec utt. Neļauj iekšējā inteliģence/piemēram Bricim/. Cits teiks ir jāiet jārunā jāsaka trenerim ko domā-vēlreiz tad saku ir cilvēki kas to nedarīs nekad un tas nav labi vai slikti tā vienkārši ir.
Bricis dara savu darbu. Ir tādi kā Graiss kas leksies ar treneri utt.
piemēram maļuhins noteikti kaut ko pateiktu trenerim Briča vietā ko domā- bet tas jau nenozīmē ka būtu labāk-tikai mikroklimatu sabojātu un rezultāti varbūt vēl sliktāki. Nav pareizi vai nepareizi kaut ko teikt.
Pareizi ir tad ja katrs atbild pasr savu darbu un kamēr treneri nesapratīs ka viņi tagad strādā slikti -paši bez citu palīdzības teikšanas pie tāda secinājuma nenonāks nekas nebūs.
Šodien no mūsu stafetes gribu lai tiek 15 niekā.

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:24, pirms 15 gadiem
Ja tiks Muusejie 15-nieka, tad turpinaas dzersanu Korejaa, 100 % vieniigais Bricis nelietos!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:24, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:25, pirms 15 gadiem
Piksons jau normaali atpaliek

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:28, pirms 15 gadiem
Kreipaans labi bliez.... Piksons visu sashaavis un var turpinaat pakaldziishanos...

  -2 [+] [-]

, 2009-02-22 12:37, pirms 15 gadiem
Kreipānu klausīties nevar-es tikai EUROSPORT un interneta online izmantoju. Kreipāns biatlonā nav tas kas Kreipāns futbolā.
Man ļoti patīk biatlons regulāri skatos un sekoju visam iespējamam biatlonā-arī IBU kausā , Eiropas čempionātā utt., tāpēc
žēl kā Kreipāns ar savu komentu visu biatlonu Latvijas tv bojā.
Piksons ar labu šaušanu tikai 18 vietā un 1:33 atpaliek no 1 vietas.
Viņa pakaļdzīšanās-bija 15 pēc 2 šautuves nu ir 18. Vai tad Kreipāns neredzēja ka Piksons šodien ir lēns par kādu dzīšanos ir runa. Noturēties kaut kādā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:39, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Cilvēki ir dažādi-citi ir pieklājīgi priekšniecībai acīs nelec utt. Neļauj iekšējā inteliģence/piemēram Bricim/. Cits teiks ir jāiet jārunā jāsaka trenerim ko domā-vēlreiz tad saku ir cilvēki kas to nedarīs nekad un tas nav labi vai slikti tā vienkārši ir.
Bricis dara savu darbu. Ir tādi kā Graiss kas leksies ar treneri utt.
piemēram maļuhins noteikti kaut ko pateiktu trenerim Briča vietā ko domā- bet tas jau nenozīmē ka būtu labāk-tikai mikroklimatu sabojātu un rezultāti varbūt vēl sliktāki. Nav pareizi vai nepareizi kaut ko teikt.
Pareizi ir tad ja katrs atbild pasr savu darbu un kamēr treneri nesapratīs ka viņi tagad strādā slikti -paši bez citu palīdzības teikšanas pie tāda secinājuma nenonāks nekas nebūs.
Šodien no mūsu stafetes gribu lai tiek 15 niekā.
pilnigas mulkibas...!!!ja tu redzi sava darba,ka tevi(ja tu strada vai macies) māca vai liek darit nepareizi savu darbu tu klusesi..?
tad tads viduvejiba,ja ne sliktaks tu paliksi visu mūžu.

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:40, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Kreipānu klausīties nevar-es tikai EUROSPORT un interneta online izmantoju. Kreipāns biatlonā nav tas kas Kreipāns futbolā.
Man ļoti patīk biatlons regulāri skatos un sekoju visam iespējamam biatlonā-arī IBU kausā , Eiropas čempionātā utt., tāpēc
žēl kā Kreipāns ar savu komentu visu biatlonu Latvijas tv bojā.
Piksons ar labu šaušanu tikai 18 vietā un 1:33 atpaliek no 1 vietas.
Viņa pakaļdzīšanās-bija 15 pēc 2 šautuves nu ir 18. Vai tad Kreipāns neredzēja ka Piksons šodien ir lēns par kādu dzīšanos ir runa. Noturēties kaut kādā līmenī.
Taapat vinsh ir labaakais latvijas komenteetaajs.....!!!Ko tad tu gribeeji..Melderi?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:43, pirms 15 gadiem
BUTU MALUHINS 3.POSMA,TAD VARETU PAT PAR 10.NIEKU CINITIES

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:43, pirms 15 gadiem
ilmārs pa nullēm!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-22 12:46, pirms 15 gadiem
vinegrets rakstīja: Taapat vinsh ir labaakais latvijas komenteetaajs.....!!!Ko tad tu gribeeji..Melderi?
Kreipāns ir viens no sliktāajiem komentētājiem. Nav balss tembrs vajadzīgais, pārāk maļ savu sporta vēsturi. Lai viņš komentē savu futbolu unliek mierā citus sporta veidus. To ka Kreipāns ir pat ļoti vājš biatlonā Tev pateiks daudzi biatlona fani.

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:46, pirms 15 gadiem
Bricis! bet vai vel kas vinjam japierada ?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:47, pirms 15 gadiem
rozenberg izdari kaut ko dzive vertigu,parvari sevi...!

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:47, pirms 15 gadiem
Bricis velk klāt

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:48, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: pilnigas mulkibas...!!!ja tu redzi sava darba,ka tevi(ja tu strada vai macies) māca vai liek darit nepareizi savu darbu tu klusesi..?
tad tads viduvejiba,ja ne sliktaks tu paliksi visu mūžu.
Neuztraucies var darīt labi savu darbu un tikt ārā no viduvējības bet ne ar strīdiem ar priekšniecību kuri ir stūrgalvīgi. var runāt ja tie loģiski domājoši cilvēki. Ja Bricis aizies un pateiks savas domas bet treneris saka nekā nebija Tu darīsi tā kā es gribu. Piemēram es varu darīt pa savam bet sabojātās attiecības man traucēs labi startēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:51, pirms 15 gadiem
Bricis viss aatraak nosleepojis 2 posmu.iespaidiigi.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:51, pirms 15 gadiem
ilmāram labākais etapa laiks :d

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:52, pirms 15 gadiem
Bricis zvērs

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:53, pirms 15 gadiem
10 vieta, bet sāksies lejupslīde, jo Rozenbergs un Lībietis nevar to līmeni turēt jo tas nav iespējams. ceru ka noturēsim 15 nieku kaut arī maz ticams. tāpēc ka Bricis 2 posmā uzrādīja labāko laiku no pilnīgi visiem 2 posma dalībniekiem. Nu nevar to atlikušie 2 ne tuvumā.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:53, pirms 15 gadiem
Ehhh...ILMĀR, PALDIES! bez komentāriem, bet ar LIELU saviļņojumu to rakstu! PALDIES!

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:54, pirms 15 gadiem
Bricim labākais laiks otrajā posmā!! un otrs labākais (aiz vācieša Roša) no pirmajiem diviem posmiem.

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:54, pirms 15 gadiem
Kaut ko jau tā pietaupīšanās ir devusi..tomēr 1. vieta 2. posmā ir ļoti labi, īstenībā jau labāk arī nevarēja

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:56, pirms 15 gadiem
gintam 0 bez patronām

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:56, pirms 15 gadiem
Paldies Bricim par pozitīvajām emocijām čempionāta sākumā un nobeigumā

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:57, pirms 15 gadiem
Nu malacis Rozenbergs, šauj precīzi

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 12:57, pirms 15 gadiem
ok nestridesimies,tu jau atzisti,ka musu biatl.prieksnieciba ir sturgalviga.
ja bricis kaut ko teiktu tad ari priekšn. ieklausitos un neticu ,ka tas traucetu startiem. jebkuras parmainas ir parmainas. un tas ir jadara!!!

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:57, pirms 15 gadiem
Rozenbergs pagaidām malacis - pirmā šautuve 0+0 un tikai 1min un 8 sek atpalicība no pirmās vietas

     [+] [-]

, 2009-02-22 12:59, pirms 15 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ok nestridesimies,tu jau atzisti,ka musu biatl.prieksnieciba ir sturgalviga.
ja bricis kaut ko teiktu tad ari priekšn. ieklausitos un neticu ,ka tas traucetu startiem. jebkuras parmainas ir parmainas. un tas ir jadara!!!
Es uzskatu ka mūsu biatlona vadība ir teiksim tā līdzīga mūsu Saeimai un valdībai-neieklusās citos stingri turas pie savām domām un zinot Briča dabu-kluss mierīgs bet ļoti centīgs, ļoti mīl savu darbu/biatlonu/ viņš dara ko liek un varbūt Bricis kaut ko dara pa savam treniņos bet nestrādās ar treneri. es v;elos kardinālas pārmaiņas biatlona vadībā.

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:00, pirms 15 gadiem
Nākošagad ceru mūsu stafetē būs vēl Rastorgujevs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:03, pirms 15 gadiem
bez apļa jau nevarēja

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:04, pirms 15 gadiem
Nja...1 soda aplis...

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:04, pirms 15 gadiem
Esam 14.v.

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:05, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es uzskatu ka mūsu biatlona vadība ir teiksim tā līdzīga mūsu Saeimai un valdībai-neieklusās citos stingri turas pie savām domām un zinot Briča dabu-kluss mierīgs bet ļoti centīgs, ļoti mīl savu darbu/biatlonu/ viņš dara ko liek un varbūt Bricis kaut ko dara pa savam treniņos bet nestrādās ar treneri. es v;elos kardinālas pārmaiņas biatlona vadībā.
ta ari ir un tas ir skumji.nakosgad vajag treneri jaunu un protams ari rostorgujevu.

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:09, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Kreipāns ir viens no sliktāajiem komentētājiem. Nav balss tembrs vajadzīgais, pārāk maļ savu sporta vēsturi. Lai viņš komentē savu futbolu unliek mierā citus sporta veidus. To ka Kreipāns ir pat ļoti vājš biatlonā Tev pateiks daudzi biatlona fani.
Nu es it kaaa biezhi diezgan apgrozos biatlona aprindaas un esmu fanu klubaa...un mums visiem loti patiik Kreipaana komenteeshana.....!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:11, pirms 15 gadiem
Nu tad vismz igauņi jāuzvar..tas jau būtu labi, jo viņiem tomēr divi labi pieredzējuši vīri sastāvā..Rozenbergs pēc soda apļa nolūza, cerams, ka Lībietis ir labā formā, nu vismaz savā

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:11, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: izdari kaut ko vērtīgu un neapgrūtini vairs šo valsti ar saviem debīlajiem komentāriem.. ja esi tāds pesimists, tad vismaz neraksti 10 komentārus par to kā tev nepatīk mūsu biatlonisti...
ak tas esi atkal tu,kas pats neko nevar uzrakstit,tikai izlasit un un kaut ko tukšu pateikt. domaju ka esi nacis pie prata,bet....neka.
atgadinasu,jo tu nesaproti, es nerakstu ,ka nepatik, bet nepatik treninu metodes un attieksme pret treniniem. es to visu laiku uzsveru.
fakti ir tadi,ka nav par ko priecaties.
jau 17.tie.''tads prieks'' vai ne dinamic..? un rozainas perspektivas...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:11, pirms 15 gadiem
Bricim ja ņem vērā 3 posma dalībniekus-2 labākais laiks

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:22, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: izdari kaut ko vērtīgu un neapgrūtini vairs šo valsti ar saviem debīlajiem komentāriem.. ja esi tāds pesimists, tad vismaz neraksti 10 komentārus par to kā tev nepatīk mūsu biatlonisti...
dynamic tavs optimisms ir tads- es saku ,ka ir sūdigi,tu,ka sūdigak nevar but. ta luk

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:25, pirms 15 gadiem
vinegrets rakstīja: Nu es it kaaa biezhi diezgan apgrozos biatlona aprindaas un esmu fanu klubaa...un mums visiem loti patiik Kreipaana komenteeshana.....!!!!
Brīnos jo Kreipāna komentos ir kļūdas un pie tam daudz. Un viņš arī biatlona niansēs neorientējos. Varētu jau vienā sacensībā izrakstīt Kreipāna kļūdas. Tagad pēc 8 šautuves uzliku Kreipānu-atkal tā vietā lai komentētu sacensības stāsta kurš kurā gadā ko izcīnījis. Jāseko līdz austrietim un norvēģim bet tas pat nepamana ka Bjorndālens iet garām Suman. Gribu lai viņš stāsta kā šosezon biatlonā ir šaušanas statistika,kāda slēpošanas forma ir katram līdz pat niansēm utt. nevis vārīties vienā tempā par biatlona vēsturi.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:25, pirms 15 gadiem
Bricim trešais laiks aiz Roša un Bjorndālena

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:29, pirms 15 gadiem
zel krievu... bez medalas. sausmigi žel..!

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:30, pirms 15 gadiem
Bricim kopumā no visiem dalībniekiem 3 labākais laiks. SUPER!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:33, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Bricim kopumā no visiem dalībniekiem 3 labākais laiks. SUPER!!!!!!!!!!
bricis latvijas biatlona leģenda.. ka teiktu kreipans. ta tas ari ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 18:58, pirms 15 gadiem
Tad nu tā, visiem personāžiem "gudriniekiem". Ja jūs kaut nedaudz būtu painteresējušies par to kas notiek LV Biatlonā, varbūt savus diezgan trulos spriedelējumus mestu pie malas! '
Diemžēl, un tā ir patiesība, finansējumus saņem tikai divi sportisti, viena sieviešu komandas dalībniece un viens vīriešu komandas dalībnieks.... pieļauju domu, ka tik truli jūs neesat, lai neuzminētu kuri divi tie ir.... Visi pārējie ir absolūtā amatieru statusā, kuri paši pelna naudu, paši par savu naudu trenējas, un paši par savu naudu aizbrauca uz Koreju... Iespējams, ka kādas ar sameklēja kādus sponsorus, bet tam jau pa lielam nav nekādas nozīmes.... Neviens no TOP sportistiem nav spiests piestrādāt, lai nopelnītu iztiku, viņi visi ir profesionāļi, bet mūsējie absolūti amatieri, kuri es kā uzsveru, izņemot divus, tur ir par savu, vai pašu sagādātu sponsoru naudu....
Katrā no lielajām komandām, katram sēlētājam pie pakaļas ir kāds šaušanas, fiziskās sagatavošanas un vēl sazin kāds trenneris, ieskaitot psihologu.... Mums viens nabaga Urbanovičš, pluss vēl viens fizioterapeits un labi ja kāds trennera palīgs ņemas pa visām frontēm....
Jebkurā lielajā sportā, rezultāts ir ļoti stipri atkarīgs no ieguldītajām cilvēkstundām, atlases iespējām + ieguldītās naudas.... Ka jums liekas vai viens LV trenneris + daži palīgi ir spējīgi ieguldīt tikpat cik pārdesmit cilvēku komanda, Vācijai, Norvēģijai, Krievijai, un vēl daudzām citām biatlona izlasēm, ieskaitot to pašu Igauniju, kuriem trenneru korpuss ir stipri lielāks par mūsējo......
Ja par to pašu šaušanu runājam, normālā situācijā, tiek izanalizēts katrs, šaušanas trenniņā, šāviens, trāpīts vai nē.... Mums labi ka ir kāds kurš norāda kā pareizi ir jāpieliek plinte pie pleca....
Kā jums liekas, vai Bricis aiz savas mazās pieredzes šauj vidēji par 20 sekundēm lēnāk, kā visi līderi ? Atbilde ir nē, jo tai laikā kad vēl padomju skolā, viņam tika ielikti pamati, tas šaušanas ātrums bija pasaules līmenī, tahgad jau džeki šauj par 15-25 sekundēm ātrāk nekā vidēji tajā laikā, tamdēļ ka ir jaunās tehnoloģijas kuras nav pieejamas mums.........
Par slēpošanu es vispār nerunāšu, tai laikā kad būtu jāpavada augstkalnēs slēpojot, mūsējie labi ja dabon kādu trenniņu tepat alūksnē, ja ir paveicies ar sniegu....

Ai nu labi... bet es jau tāpat saprotu, ka jums visiem liekas, ka pietiek tik ar apņemšanos un vēlmi, nevis apstākļiem ieguldīto laiku, naudu un selektīvo darbu, kas LV ir ļoti zemā līmenī....