Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Inetai Radevičai pēc atkārtotām pārbaudēm konstatētas pozitīvas dopinga analīzes

Ints Megnis
Ints Megnis

Inetai Radevičai pēc atkārtotām pārbaudēm konstatētas pozitīvas dopinga analīzes
Ineta Radeviča pēc starta Londonas olimpiskajās spēlēs. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Slavenajai Latvijas tāllēcējai Inetai Radevičai pēc atkārtotām provju pārbaudēm konstatētas pozitīvas dopinga analīzes Londonas olimpisko spēļu laikā, paziņojusi Starptautiskās Vieglatlētikas federācijas (IAAF) ētikas organizācija "Athletics Integrity Unit" (AIU). Pašlaik Radeviča ir Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidente.

Kā pavēstījusi AIU, Radeviča saņēmusi pagaidu diskvalifikāciju. Par viņas rezultāta anulēšanu Londonas olimpiskajās spēlēs ir jālemj Starptautiskajai Olimpiskajai komitejai (SOK). Latviešu zvaigznes organismā konstatēts anaboliskais steroīds oksandrolons.

Radeviča 2010. gadā ar rezultātu 6,92 triumfēja Eiropas čempionātā, bet 2011. gada pasaules čempionātā sākotnēji bija trešā ar rezultātu 6,76 metri, tomēr pēc tam, kad pērn Krievijas sportiste Olga Kučerenko tika diskvalificēta par dopinga lietošanu, viņu paaugstināja uz sudraba pozīciju.

Savukārt 2012. gadā Londonas Olimpiādē Radeviča ar rezultātu 6,88 metri izcīnīja ceturto vietu. Tā gada beigās tāllēcēja trešo gadu pēc kārtas saņēma Gada balvu sportā, kā valsts labākā sportiste, pasniegšanas ceremonijā no skatuves pavēstot, ka beidz savu karjeru.

2017. gadā viņa tika ievēlēta par Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidenti.

IAAF jau ilgstoši uzglabā visas dopinga analīzes, vēlāk tās testējot atkārtoti ar tehnoloģijām, kas laika gaitā kļūst arvien modernākas. Šādi regulāri atkārtotās analīzēs parādās jauni dopinga gadījumi, bet pirmoreiz šādā skandālā iekļuvusi Latvija, turklāt tas noticis ar vienu no neatkarīgās Latvijas labākajām sportistēm.

Ar Radeviču pagaidām portālam Sportacentrs.com nav izdevies sazināties.

  -4 [+] [-]

, 2018-11-24 12:39, pirms 5 gadiem
Opā
Vai šis būs Latvijas Lenss Ārmstrongs?

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 12:39, pirms 5 gadiem
Izrokat to melno no Hitlera olimpiskajām. Tas ari varbūt dopingu rija. (un nevajag te pieminēt krievu bobsleju)
Slēpts komentārs: Ferrari Nr.1 in my heart

  +4 [+] [-]

, 2018-11-24 12:42, pirms 5 gadiem
Tas nevar būt! Krievi tikai lieto.

  +9 [+] [-]

, 2018-11-24 12:45, pirms 5 gadiem
punna rakstīja: Tas nevar būt! Krievi tikai lieto.
Nu ja - vīrs būs kādā naktī sapotējis.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-24 12:59, pirms 5 gadiem
Ko nu melš niekus.. ko tad vecās analīžu čurās var gribēt atrast?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 13:00, pirms 5 gadiem
punna rakstīja: Tas nevar būt! Krievi tikai lieto.
Man jau sen bija aizdomas par viņas rezultātu uzlabošanos pēc bērniņa piedzimšanas un pārvākšanās trenēties uz Maskavu. Vilku barā pats par vilku paliec!

 +20 [+] [-]

, 2018-11-24 13:03, pirms 5 gadiem
punna rakstīja: Tas nevar būt! Krievi tikai lieto.
Lieto daudzu valstu sportisti, pat treneriem ir grūti izkontrolēt savus audzēkņus, bet tikai krieviem, oficiālā valsts līmenī, varēja ienākt prātā, ka viņu pilsoņi nelieto.

  +9 [+] [-]

, 2018-11-24 13:07, pirms 5 gadiem
Ļoti slikta ziņa. Štrunts par sportiskajiem rezultātiem, bet Ineta ir lieliska LVS prezidente. Visdrīzāk, pēc šī skandāla atkāpsies no amata.

  +6 [+] [-]

, 2018-11-24 13:10, pirms 5 gadiem
Леонидс Грецкис rakstīja: Ļoti slikta ziņa. Štrunts par sportiskajiem rezultātiem, bet Ineta ir lieliska LVS prezidente. Visdrīzāk, pēc šī skandāla atkāpsies no amata.
Tā arī būtu jābūt. Nevar vadīt organizāciju, kur pati pārkāpusi godīgas cīņas pamatprincipus.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 13:10, pirms 5 gadiem
backstab rakstīja: Tā arī būtu jābūt. Nevar vadīt organizāciju, kur pati pārkāpusi godīgas cīņas pamatprincipus.
Bet, vai ir kāds labāks, kas varētu viņas vietu ieņemt?
Slēpts komentārs: aloizs

  +9 [+] [-]

, 2018-11-24 13:11, pirms 5 gadiem
Nikujasse rakstīja: Ko nu melš niekus.. ko tad vecās analīžu čurās var gribēt atrast?
Var atrast to, ko 2012. gadā nevarēja. Zināms, ka dopingotāji ir soli priekšā ķērājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2018-11-24 13:13, pirms 5 gadiem
petravicus rakstīja: Bet, vai ir kāds labāks, kas varētu viņas vietu ieņemt?
Te nav runa par to.. varbūt kā federācijas vadītāja viņa ir ok, bet tāds cilvēks ar dopinga ēnu nedrīkst vadīt federāciju. Mums tādi piemēri politikā jau ir daudz, kur atklāti zog, pat lieto narkotikas un turpina sēdēt tālāk. Kaut kādām morāles normām sabiedrībā jābūt.

  +7 [+] [-]

, 2018-11-24 13:14, pirms 5 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Pēc tavas loģikas arī Zubkovam būtu jāatkāpjas kā bobsleja prezidentam
Jā, pilnīgi noteikti - tādiem cilvēkiem lielā sporta tuvumā nav jābūt.

  +5 [+] [-]

, 2018-11-24 13:15, pirms 5 gadiem
aloizs rakstīja: Atvainojiet, bet tas ir kkāds murgs.. ar atpakaļejošu datumu.. kur viņi bija pirms 6 gadiem? Varēja pagaidīt vēl gadus 20.. Varbūt viņiem ir sportistu asinsparaugi no 80ajiem, 90ajiem, divitūkstošo sākuma.. lai pārbauda tos.. gan jau iekritīs kādi 90%
Tas ir normāli, nāk klajā jauni organiskie savienojumi un tāpēc ir rezerves analīzes, ko pārbauda pēc vairākiem gadiem jau pret jaunākiem dopinga veidiem. Viss ir godīgi.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 13:15, pirms 5 gadiem
žēl

  +5 [+] [-]

, 2018-11-24 13:15, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Opā
Vai šis būs Latvijas Lenss Ārmstrongs?
Lens Ārmstrongs? tu kko pīpē? salīdzināji nesalīdzināmo!!!

  +5 [+] [-]

, 2018-11-24 13:17, pirms 5 gadiem
aloizs rakstīja: Atvainojiet, bet tas ir kkāds murgs.. ar atpakaļejošu datumu.. kur viņi bija pirms 6 gadiem? Varēja pagaidīt vēl gadus 20.. Varbūt viņiem ir sportistu asinsparaugi no 80ajiem, 90ajiem, divitūkstošo sākuma.. lai pārbauda tos.. gan jau iekritīs kādi 90%
Labrīt! Tāpēc jau analīzes tiek uzglabātas tik ilgu laiku, jo varbūt 2012. vai jebkādā citā gadā vēl nav konkrētas metodes, lai atklātu tādu vai citu lietoto aizliegto vielu. Paiet laiks, antidopinga metodes uzlabojas - var pārbaudīt analīzes uz vielām, ko tajā laikā nevarēja atrast. Īzī pīzī.

  +8 [+] [-]

, 2018-11-24 13:19, pirms 5 gadiem
Ai ai ai, kāds nesmukums un vēl pie tam uz ko.. nav tev kkāds klepu sīrups.
Slēpts komentārs: maris777

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 13:20, pirms 5 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: Lens Ārmstrongs? tu kko pīpē? salīdzināji nesalīdzināmo!!!
Radēviču līdz šim visi te ir slavējuši un mīlējuši, tāpat kā Lensu ASV.

Gada balva sportā un prēmija par 4. vietu dopingotājai...
Slēpts komentārs: skruvmens

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 13:23, pirms 5 gadiem
Neizklausās nopietni! 2012. gada čuras varbūt ir vērts analizēt priekš zinātniskās pētniecības vai tamlīdzīgi, bet ne vairāk...

Un ko darīs, ja kāds burciņā uz bēniņiem atradīs kāda pirmskara medaļnieka fekāliju?

 +12 [+] [-]

, 2018-11-24 13:23, pirms 5 gadiem
Diez gan negaidīti.
Bet nu ja lietoja, tad jau rezultāts būtu jāanulē. Tikai godīgi.

 +10 [+] [-]

, 2018-11-24 13:26, pirms 5 gadiem
Tiem, kas piesauc sodīšanu ar atpakaļejošu datumu utt. - tātad, piemēram, kad izgudroja DNS testus noziegumu atklāšanai, tos drīkstēja sākt izmantot tikai pēc tam, kad visi noziedznieki iepriekš nobrīdināti un dots laiks sagatavoties?

 +14 [+] [-]

, 2018-11-24 13:32, pirms 5 gadiem
Diemžēl.
Ja pierādīsies , tad te nu nav pamata dubultmorālei - krievs, latvietis vai amerikānis - dopingu lietojušam sportistam no ētikas viedokļa nebūtu pieļaujams atrasties vadošos amatos sportā.

  +8 [+] [-]

, 2018-11-24 13:34, pirms 5 gadiem
Te gan daudz lohu, kas ir liekuļi! Par krieviem, kas lieto - zākā, par latviešiem - meklē attaisnojumus. Pretīgi!

Ja ir lietojusi, tad rezultāti jāanulē, pašai jāatkāpjas no amata, un par OS prēmiju piedzīt.
Neatkarīgi no tautības, valsts ir šie mēsli, kas lieto kaut ko aizliegtu lai uzlabotu savas prasmes sportā - ir jāsoda pēc pilnas bardzības!
Slēpts komentārs: chemist_dk

     [+] [-]

, 2018-11-24 13:46, pirms 5 gadiem
Latviešiem vajadzētu tagad aizstāvēt savu sportisti pret Ļauno Antidopinga komisiju!

Jāpieņem kāds Tiesas lēmums - ka Latvijā viņa joprojām ir Pasaules Vice-čempione, lai ko arī neizdomātu visādas ārzemju komisijas!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 13:48, pirms 5 gadiem
Rīga saka nē.
Slēpts komentārs: chemist_dk

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 13:56, pirms 5 gadiem
Ļoti interesanti ko LV mediji darīs, jo visus iedala labajos un sliktajos tēlos. Labajiem visu piedod, sliktos kritizē defaultā. Kad 1x jau norādīju uz iespējams neētisku rīcību prēmiju saņemšanā, smagi norāvos..

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 13:58, pirms 5 gadiem
backstab rakstīja: Var atrast to, ko 2012. gadā nevarēja. Zināms, ka dopingotāji ir soli priekšā ķērājiem.
tad kad par šo pašu krievus sodīja, tad boja taisnīgs slavējams sods, jo mēs taču vienmēr zinājām, ka viņi lieto ..

  +7 [+] [-]

, 2018-11-24 13:59, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: viņa irlatviete tikpat lielā mērā, cik es esmu ēbrejs

proti 0, hehe

man nev neviena ēbreju priekšteča
gan jau ir, tikai tu pats nezini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-11-24 14:01, pirms 5 gadiem
Es kaut kā neredzu ka Krievijā tagad visa tauta baigi priecātos un lēkātu ka Latvijai dopings!

     [+] [-]

, 2018-11-24 14:04, pirms 5 gadiem
Kapēc Asv mutantiem neko neatrod?? )))

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 14:16, pirms 5 gadiem
Pec idejas tagad vajadzetu atkapties...

  +7 [+] [-]

, 2018-11-24 14:17, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: viņa irlatviete tikpat lielā mērā, cik es esmu ēbrejs

proti 0, hehe

man nev neviena ēbreju priekšteča
Viņas māte ir latviete.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 14:30, pirms 5 gadiem
Sakarā ar augstu sasniegumu sportu man ir izveidojies viedoklis- sods nav par dopinga lietošanu, bet gan par nespēju noslēpt dopinga lietošanas sekas, vai par neizglītotību, jo Tu nemāki konstatēt, ka tas ir dopings!

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 14:34, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kas tã par ãkstîśanos ar dopingu ar atpakałejošu datum!?
Ja nevar to izdarît operatïvi sacensîbu laikà, tad medału atñemśana , vietu pårspéleśanu tãda ãkstîśanas. Var diskvalificët tãlãkiem startiem, bet pagãtni neatgriezt,
Ja par noziegumiem ar atpakaļejošu datumu citās jomās var draudēt juridiska atbildība un ir daudz piemēru, kad cilvēki tajā pat ASV ietupināti tikai par to, ka pašu pierādījumu vākšanas metodes ir zinātniski attīstījušās (piemēram, DNS paraugu apstrāde) laika gaitā...

...tad kādēļ gan sportam jābūt izņēmumam, kur... "ehhh... ja nepieķer šodien, tad esmu ticis sveikā"...?

  +4 [+] [-]

, 2018-11-24 14:35, pirms 5 gadiem
Atbildēšu šejienes troļļiem,kuri te laimīgi tirš,ka krievijas un Latvijas dopstāsti ir vienādi. Nē,nav. Mums nebija savas laborotorijas,mums netika dota komanda no augšas,ka jālieto,jāuzvar un pēc tam jāsamaina vai jābojā analīzes. To pierāda Krievijas OS diskābelis,Latvijai pat runa par to nav.
Radeviča ar dopu sāka ņemties kāreiz krievijā,nav brīnums ja arī vīrs pro sportists ar sakariem un iespējām. Ja vainīga tad jāsoda,tā arī notiks. Esam apbēdināti to uzzinot,taču pieņemam,nevis rīkojam attaisnojošu paraugtiesu Krāslavā un intervijās solam huj. ne medaļas atdot. No amata gan jau aizies pati,vadība stulbības nestāstīs,kā ļaunie amurikāņi no marsa pieheračīja provēm sterikus.
Noslēgumā varu vien piebilst,ka labi saprotu ikviena atlēta vēlmi lietot,cik pats paburzījos sportā arī nonācu līdz izvēlei. Pie tam visi domā,ka ierij dopu un skrien garām Boltam,patiesībā rij cik gribi - pat Arāju neapdzīsi. Dops dod iespēju turēt lielākas slodzes,vairāk strādāt,ātrāk apārstēt traumas,kas rezultātā dod labāku rezultātu. Pašlaik sistēma nav godīga, visticamāk elites atlēti lieto ko tādu,kas nāks gaismā nākamajos 10-20 gados. Tā bija un tā būs. Līdz nenoteiks saprātīgu dopa līmeni visiem,kā tas ir UFC,dsq dodot anormāliem rijējiem.
Radevičai tik un tā paldies par ilgajiem gadiem sportā,manās acīs šis neko nemainīs!
Slēpts komentārs: chemist_dk

     [+] [-]

, 2018-11-24 14:40, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: principā, man ir tāda pati attieksme attiecībā uz slepkavībām un citiem smagiem noziegumiem, visas tās izmeklēšanas un tiesas ir lieka nodokļu maksātāju naudas izšķiešana, ko varētu novirzīt daudz lietderīgākiem mērķiem
aaaha... sarkasmu sapratu...

Ja gribi noziedzīgus nodarījumus kādā jomā izskaust, piemēro vēsturiskajiem nodarījumiem noilgumu sākot no nodarījuma izdarīšanas brīža līdzīgi kā tiesvedības procesam sākot no procesa uzsākšanas brīža

     [+] [-]

, 2018-11-24 14:41, pirms 5 gadiem
Varbūt visiem nodarījumiem, kuros vainīgais netiek pieķerts pie rokas te un tagad, vnk uzliekam "nulles deklarāciju"...

Varētu ko tādu kāds virzīt saeimā. Mūs droši vien no OECD un ES izmestu

  +8 [+] [-]

, 2018-11-24 14:41, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kas tã par ãkstîśanos ar dopingu ar atpakałejošu datum!?
Ja nevar to izdarît operatïvi sacensîbu laikà, tad medału atñemśana , vietu pårspéleśanu tãda ãkstîśanas. Var diskvalificët tãlãkiem startiem, bet pagãtni neatgriezt,
Kā uz tevi vnm par paļauties, ka atkal kkādu infantīlu sviestu uzrakstīsi

Oi, nepieķērām tevi slepkavībā uzreiz uz vietas, bet pierādījām tavu vainu laiciņu pēc tam. Neko darīt, visu gaišu!

Cik tupam jābūt, lai ar šādu uzskatu ietu pa dzīvi?!

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 14:50, pirms 5 gadiem
Vienā sportā veidā toto, otrā dopings!
Kādu sporta veidu, lai skatās?

     [+] [-]

, 2018-11-24 14:53, pirms 5 gadiem
Labrīt komentētāji un viszinātāji, sporta eksperti.. Visā profesionālajā sportā ir un būs dopings. Dopingu lieto 90procenti,ja ne visi, kuri ir vieglatlētikas izlasēs, kā arī citu sporta veidu izlasēs, bobslejs utt. Ko tur šausmināties, tāda ir realitāte, tikai kuru pieķer un kuru nē.

     [+] [-]

, 2018-11-24 14:58, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: Labrīt komentētāji un viszinātāji, sporta eksperti.. Visā profesionālajā sportā ir un būs dopings. Dopingu lieto 90procenti,ja ne visi, kuri ir vieglatlētikas izlasēs, kā arī citu sporta veidu izlasēs, bobslejs utt. Ko tur šausmināties, tāda ir realitāte, tikai kuru pieķer un kuru nē.
Ironiskā kārtā tu sarkastiski par viszinātājiem un ekspertiem saukā pārējos, kas tikai komentē faktu par Radevičas dopinga lietošanu, kamēr tu līdz procentam zini, cik un kuros sporta veidos sportisti lieto dopingu

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:00, pirms 5 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Tā bija un tā būs. Līdz nenoteiks saprātīgu dopa līmeni visiem,kā tas ir UFC,dsq dodot anormāliem rijējiem.
Kas ir "saprātīgs līmenis"? Vienam ir pilnīgi ok ar 1 gramu testosterona nedēļā, citam - vairāki grami dienā. Tādos principiālos jautājumos iziet uz kaut kādu prātīgumu ir bezjēdzīgi. Nestrādās tāds variants.

Ir vienreiz jābūt godīgiem pret sevi un pārējiem un jāatzīst, ka ir normāli lietot farmācijas nozares sasniegumus, lai parādītu ko nu kurš var vai nevar. Turklāt, tāpēc, ka mēs jau gadu desmitus skatāmies "sportu uz dopinga", vienkārši ir tādas rozā brilles ar Kubertēna olimpiskajiem ideāliem.

Risinājums šai situācijai ir diezgan vienkāršs - totāla kontrole visā jauniešu sportā (jā, tas būs dārgi) un uz katra veselo saprātu balstīta sistēma PRO līmenī, t.i., ar minimālu kontroli, lai nelieto vielas, kas nav paredzētas cilvēkiem (veterinārie preparāti, pesticīdi, utt.) un narkotikas (bet tas vairāk ir ētiskas dabas jautājums).
Tā brīvā pieeja dopinga jautājumā ir/bija daudzās federācijās un daudzos sportos un nevar teikt, ka tur notiktu kaut kāds ārprāts.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:04, pirms 5 gadiem
datmons rakstīja: Vienā sportā veidā toto, otrā dopings!
Kādu sporta veidu, lai skatās?
snūkeru,dārtu... tādas lietas

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 15:04, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas ir "saprātīgs līmenis"? Vienam ir pilnīgi ok ar 1 gramu testosterona nedēļā, citam - vairāki grami dienā. Tādos principiālos jautājumos iziet uz kaut kādu prātīgumu ir bezjēdzīgi. Nestrādās tāds variants.

Ir vienreiz jābūt godīgiem pret sevi un pārējiem un jāatzīst, ka ir normāli lietot farmācijas nozares sasniegumus, lai parādītu ko nu kurš var vai nevar. Turklāt, tāpēc, ka mēs jau gadu desmitus skatāmies "sportu uz dopinga", vienkārši ir tādas rozā brilles ar Kubertēna olimpiskajiem ideāliem.

Risinājums šai situācijai ir diezgan vienkāršs - totāla kontrole visā jauniešu sportā (jā, tas būs dārgi) un uz katra veselo saprātu balstīta sistēma PRO līmenī, t.i., ar minimālu kontroli, lai nelieto vielas, kas nav paredzētas cilvēkiem (veterinārie preparāti, pesticīdi, utt.) un narkotikas (bet tas vairāk ir ētiskas dabas jautājums).
Tā brīvā pieeja dopinga jautājumā ir/bija daudzās federācijās un daudzos sportos un nevar teikt, ka tur notiktu kaut kāds ārprāts.
Saprātīgs līmenis medicīnā ir gan izvērtējams... pēc dzimuma, vecuma un pat svara.

To tak dara ar tik daudziem medikamentiem visā pasaulē. Pat ar... paracetamolu (dozu dalījums bērniem/veciem cilvēkiem)

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:05, pirms 5 gadiem
Te paceļas interesants jautājums, vai vīra kungs zināja par sievas nedarbiem.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:06, pirms 5 gadiem
ha-ha-ha-ha..........

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:08, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas ir "saprātīgs līmenis"? Vienam ir pilnīgi ok ar 1 gramu testosterona nedēļā, citam - vairāki grami dienā. Tādos principiālos jautājumos iziet uz kaut kādu prātīgumu ir bezjēdzīgi. Nestrādās tāds variants.

Ir vienreiz jābūt godīgiem pret sevi un pārējiem un jāatzīst, ka ir normāli lietot farmācijas nozares sasniegumus, lai parādītu ko nu kurš var vai nevar. Turklāt, tāpēc, ka mēs jau gadu desmitus skatāmies "sportu uz dopinga", vienkārši ir tādas rozā brilles ar Kubertēna olimpiskajiem ideāliem.

Risinājums šai situācijai ir diezgan vienkāršs - totāla kontrole visā jauniešu sportā (jā, tas būs dārgi) un uz katra veselo saprātu balstīta sistēma PRO līmenī, t.i., ar minimālu kontroli, lai nelieto vielas, kas nav paredzētas cilvēkiem (veterinārie preparāti, pesticīdi, utt.) un narkotikas (bet tas vairāk ir ētiskas dabas jautājums).
Tā brīvā pieeja dopinga jautājumā ir/bija daudzās federācijās un daudzos sportos un nevar teikt, ka tur notiktu kaut kāds ārprāts.
Un pēdējā rindkopa faktiski legalizē "kam vairāk naudas medikamentiem un medicīniskām procedūrām, tas uzvarēs"

(saprotot, ka lielā mērā tā ir taisnība jau tagad, bet... vismaz tas nav oficiāli legalizēts)

Tas ir aptuveni kā legalizēt vai nelegalizēt marihuānu. To, ka marihuānu pīpē, mēs jau zinām. Bet tas nenozīmē, ka tas izmantojams par argumentu legalizēšanai.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:08, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: snūkeru,dārtu... tādas lietas
Tie ir sporta veidi?
Vairāk pēc bāra izklaides izklausās!

  -2 [+] [-]

, 2018-11-24 15:12, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un pēdējā rindkopa faktiski legalizē "kam vairāk naudas medikamentiem un medicīniskām procedūrām, tas uzvarēs"

(saprotot, ka lielā mērā tā ir taisnība jau tagad, bet... vismaz tas nav oficiāli legalizēts)
Galīgi nepiekrītu šādam apgalvojumam.
Proti, tas ir tāpat kā teikt, ka komandas, kam ir lielāks budžets VIENMĒR uzvarēs.

Protams, ka tas bieži notiek, taču ne vienmēr. Te ir tāpat - iespējas, protams, bagātajiem ir/būs lielākas, taču cilvēka organisms nav dators, kuram pieliekot lielāku RAMu viss būs jaudīgāk. Pamatu pamatā tāpat ir sportistu atlase un selekcija, jo vispirms ir jāatrod tas sportists, kurā ielejot X gramus farmas būs 10X rezultāts. Tb, ja vienu un to pašu lietos 10 cilvēki, būs 10 dažādi rezultāti.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:13, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: viņa irlatviete tikpat lielā mērā, cik es esmu ēbrejs

proti 0, hehe

man nev neviena ēbreju priekšteča
cerams, ka nebūs arī turpinājuma, lai vai kas tu tur esi .

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:13, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Saprātīgs līmenis medicīnā ir gan izvērtējams... pēc dzimuma, vecuma un pat svara.

To tak dara ar tik daudziem medikamentiem visā pasaulē. Pat ar... paracetamolu (dozu dalījums bērniem/veciem cilvēkiem)
Tas tiek norādīts ņemot vērā lietošanas nepieciešamību. Sportistiem pēc nav nepieciešamības lietot to vai citu medikamentu.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:15, pirms 5 gadiem
Njā, nu jau pat latvieši čīto , ne tikai krievi un jeņķi psc. Varētu arī norvēģu slēpotājus beidzot pie dziesmas paņemt.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:15, pirms 5 gadiem
Bet tā es vel tagad neesmu noskaidrojis vispār, vai manā radniecības lokā nav šī Radeviča radiniece! Kā man tas besī

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:17, pirms 5 gadiem
Kad man uzdod šos jautājumus - nu kas tad slikts notiktu, ja legalizētu to un šito?

Es pretī iesāku parasti ar vienkāršu jautājumu no savas puses, kas diskusiju bieži vien iedzen absolūtā strupceļā: bet kas slikts notiks, ja tomēr nelegalizēs?

Ja tomēr ar to nepietiek, tad var diskutēt nopietnāk, bet faktiski... tieši šajā lietā arī slēpjas viss fundaments - ka dažādu vielu atļaušana sadzīvē vai sportā... tā faktiski būtu tikai absolūti nevejadzīga esošo apstākļu mainīšana ar mikroskopisku pievienoto vērtību.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:18, pirms 5 gadiem
Siguldas olimpiādē nekad nekas tāds nebūs iespējams. Vietējie ar štoku izbakstīs sienā caurumu un visi gali ūdenī, visi ūdeņi Gaujā. Un kādas zivis pēc tam dzīvos Gaujā, trīs metrus garas, divus metrus resnas!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:20, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas tiek norādīts ņemot vērā lietošanas nepieciešamību. Sportistiem pēc nav nepieciešamības lietot to vai citu medikamentu.
Aij, nu beidz pūst miglu. Pat vitamīniem un vitaminizētajiem dzērieniem ir normas. Kur nu vēl, ja kaut ko lieto ārsta uzraudzībā.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:22, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kad man uzdod šos jautājumus - nu kas tad slikts notiktu, ja legalizētu to un šito?

Es pretī iesāku parasti ar vienkāršu jautājumu no savas puses, kas diskusiju bieži vien iedzen absolūtā strupceļā: bet kas slikts notiks, ja tomēr nelegalizēs?

Ja tomēr ar to nepietiek, tad var diskutēt nopietnāk, bet faktiski... tieši šajā lietā arī slēpjas viss fundaments - ka dažādu vielu atļaušana sadzīvē vai sportā... tā faktiski būtu tikai absolūti nevejadzīga esošo apstākļu mainīšana ar mikroskopisku pievienoto vērtību.
Kas notiks, ja nelegalizēs? Pieaugošās konkurences apstākļos funkcionāriem ir un turpinās būt papildus svira kā manipulēt ar sportistiem.
Tāpat šo preparātu lietošana tieši sportistu snieguma uzlabošanas kontekstā netiks pētīta/pētīta daudz mazāk un līdz ar to - sportistiem tas būs bīstamāk.

Ja jau mūsu planētas sabiedrība ir izdomājusi, ka tai ir interesanti redzēt kā tās pārstāvji cīnās viens ar otru, mēģinot uzstādīt rekordus un tādējādi kļūt par pārcilvēkiem, jau saknē ir nepareizi mēģināt viņiem aizliegt lietot to vai citu (es runāju par pieaugušiem PRO sportistiem).

Tas būtu tāpat kā mēs visi gribētu ātruma rekordus, bet atļautu tos uzstādīt tikai ar kkādu Opel minimālo stoku, jo viss pārējais tač ir ekstra!

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 15:23, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Galīgi nepiekrītu šādam apgalvojumam.
Proti, tas ir tāpat kā teikt, ka komandas, kam ir lielāks budžets VIENMĒR uzvarēs.

Protams, ka tas bieži notiek, taču ne vienmēr. Te ir tāpat - iespējas, protams, bagātajiem ir/būs lielākas, taču cilvēka organisms nav dators, kuram pieliekot lielāku RAMu viss būs jaudīgāk. Pamatu pamatā tāpat ir sportistu atlase un selekcija, jo vispirms ir jāatrod tas sportists, kurā ielejot X gramus farmas būs 10X rezultāts. Tb, ja vienu un to pašu lietos 10 cilvēki, būs 10 dažādi rezultāti.
Tad kāpēc ir jālegalizē priekšrocības???
Joprojām nesaprotu.

Visi tie medikamenti, kurus piedāvā legalizēt sportam, maksā... un atkarībā no sarežģītības, pat augstas summas... kāpēc jālegalizē kaut niecīga priekšrocība, ka čalis no Alūksnes trenēsies tāpat kā čalis no Brinksas, bet Bronksas čalis rijot pulveri to pašu rezultātu ko Alūksnes čalis 3 mēnešos, sasniegs pusotrā līdz divos???

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 15:23, pirms 5 gadiem
Mixes rakstīja: Kā uz tevi vnm par paļauties, ka atkal kkādu infantīlu sviestu uzrakstīsi

Oi, nepieķērām tevi slepkavībā uzreiz uz vietas, bet pierādījām tavu vainu laiciņu pēc tam. Neko darīt, visu gaišu!

Cik tupam jābūt, lai ar šādu uzskatu ietu pa dzīvi?!
Tev ir łoti pavirśs, virspusîgs skats uz dopingu . Tã vienu dienu mildronats nav dopings, tad ir. Un tas nav vienîgais piemérs. Kaut ko atjaunośanai, stimulésanai practise visi. Kur ir robeža? UN pie mûsdienu tehnoloğijãm dopinganalîzes bútu jãveic operatïvi! Péc n- gadiem tas ir murgs. Liela dała zãłu, pat vitamînus arî var uzskatït par dopingu!
Kãds te dopingu salîdzina ar smagu noziegumu. Nu aizdomãjas gan cilvéks. Tãds tiesnesis iedos par maizes kukulîśa zãdzïbu tikai ka par miljonu vai slepkavîbu!

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 15:25, pirms 5 gadiem
Vai tad to oksandrolonu 2012.gadā vēl nevarēja konstatēt? Ko saka LOV ārsti? Vai ir iespējams, ka visi mūsu olimpieši ir aplaimoti/aplaimojušies ar šo spēka dziru? Vai pēdas neved pie viņas tālaika Krievijas trenera? Nedrīkst vienkārši nosodīt, nezinot apstākļus.Ir tikai pliks paziņojums, paskaidrojumu nav ne no vienas puses.Negribas domāt, ka Ineta to darījusi apzināti, taču ja tas ir tā, tad lai godīgi atzīstas , bet ja nav - lai aizstāv sevi tiesā.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:25, pirms 5 gadiem
Cerams, ka Štrombim neko neatklās

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 15:27, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas notiks, ja nelegalizēs? Pieaugošās konkurences apstākļos funkcionāriem ir un turpinās būt papildus svira kā manipulēt ar sportistiem.
Tāpat šo preparātu lietošana tieši sportistu snieguma uzlabošanas kontekstā netiks pētīta/pētīta daudz mazāk un līdz ar to - sportistiem tas būs bīstamāk.

Ja jau mūsu planētas sabiedrība ir izdomājusi, ka tai ir interesanti redzēt kā tās pārstāvji cīnās viens ar otru, mēģinot uzstādīt rekordus un tādējādi kļūt par pārcilvēkiem, jau saknē ir nepareizi mēģināt viņiem aizliegt lietot to vai citu (es runāju par pieaugušiem PRO sportistiem).

Tas būtu tāpat kā mēs visi gribētu ātruma rekordus, bet atļautu tos uzstādīt tikai ar kkādu Opel minimālo stoku, jo viss pārējais tač ir ekstra!
Jālegalizē tāpēc, ka savādāk nevar pastiprināti pētīt to ietekmi

OK, legalizējam smagās narkotikas... to pētīšanas entuziasti arī būs priecīgi, ka daudz vairāk pētījuma subjekti parādījušies.

Piedod par absolūtu pārspīlējumu...
Bet aptuveni tāds ir Tavs pēdējais arguments. Nu piedod, bet nepieņemu es tādu argumentu.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:27, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kãds te dopingu salîdzina ar smagu noziegumu.
Tev vajadzētu noskatīties Icarus filmu vai kādu no intervijām ar Icarus filmas autoru. Viņš diskutē diezgan daudz un saprātīgi par šī nozieguma smaguma pakāpi.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:28, pirms 5 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Cerams, ka Štrombim neko neatklās
Kas tur smieklīgs? Tev problēmas ar psihisko veselību?

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:28, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad kāpēc ir jālegalizē priekšrocības???
Joprojām nesaprotu.

Visi tie medikamenti, kurus piedāvā legalizēt sportam, maksā... un atkarībā no sarežģītības, pat augstas summas... kāpēc jālegalizē kaut niecīga priekšrocība, ka čalis no Alūksnes trenēsies tāpat kā čalis no Brinksas, bet Bronksas čalis rijot pulveri to pašu rezultātu ko Alūksnes čalis 3 mēnešos, sasniegs pusotrā līdz divos???
Nemaksā tas dipings tā kā daudziem gribētos. Katrā gadījum, ja mēs neņemam kaut ko ļoti augstās tehnoloģijās bāzētu (un Radevičai inkriminē tieši tāda, vienkārša, preparāta lietošanu), tas ir lētāks nekā proteīna burka.

Par Bronksas un Alūksnes čaļiem - nav zvanīts kurš kaut ko sasniegs, taču kāds, protams, būs ātrāks un labāks. Tas arī ir sports. Tikai legalizēšanas gadījumā tas būs godīgi. Gan pret skatītājiem, gan sponsoriem, gan arī pašiem sportistiem. Nevis - jūs, protams, lietojiet, bet nevienam to nesakiet. A ja mēs jūs saķersim, tad būs - nu, nu, nu.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:30, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Es kaut kā neredzu ka Krievijā tagad visa tauta baigi priecātos un lēkātu ka Latvijai dopings!
Kad krievus pieķēra, Latvijā arī nekādas svinības nenotika.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:31, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tev ir łoti pavirśs, virspusîgs skats uz dopingu . Tã vienu dienu mildronats nav dopings, tad ir. Un tas nav vienîgais piemérs. Kaut ko atjaunośanai, stimulésanai practise visi. Kur ir robeža? UN pie mûsdienu tehnoloğijãm dopinganalîzes bútu jãveic operatïvi! Péc n- gadiem tas ir murgs. Liela dała zãłu, pat vitamînus arî var uzskatït par dopingu!
Kãds te dopingu salîdzina ar smagu noziegumu. Nu aizdomãjas gan cilvéks. Tãds tiesnesis iedos par maizes kukulîśa zãdzïbu tikai ka par miljonu vai slepkavîbu!
Tu te runā par sirds zālēm un vitamīniem, kamēr Radevičai konstatēts anaboliskais steroīds. Es teiktu robeža šeit ir skaidrāka par skaidru. Plus vēl tas idiotisms, ka cilvēkus nedrīkst sodīt par pārkāpumiem, kas izdarīti vairākus gadus atpakaļ. Tu vsp savu verbālo caureju kādreiz pafiltrē?

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 15:31, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jālegalizē tāpēc, ka savādāk nevar pastiprināti pētīt to ietekmi

OK, legalizējam smagās narkotikas... to pētīšanas entuziasti arī būs priecīgi, ka daudz vairāk pētījuma subjekti parādījušies.

Piedod par absolūtu pārspīlējumu...
Bet aptuveni tāds ir Tavs pēdējais arguments. Nu piedod, bet nepieņemu es tādu argumentu.
Ir piebilde - smagās narkotikas, ja mēs tās izskatām TIKAI kā apreibināšanās veidu, ir gana izpētītas tajā vidē, kurā tās lieto. Tieši tāpēc arī ir izdarīts secinājums - labāk nē.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 15:35, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nemaksā tas dipings tā kā daudziem gribētos. Katrā gadījum, ja mēs neņemam kaut ko ļoti augstās tehnoloģijās bāzētu (un Radevičai inkriminē tieši tāda, vienkārša, preparāta lietošanu), tas ir lētāks nekā proteīna burka.

Par Bronksas un Alūksnes čaļiem - nav zvanīts kurš kaut ko sasniegs, taču kāds, protams, būs ātrāks un labāks. Tas arī ir sports. Tikai legalizēšanas gadījumā tas būs godīgi. Gan pret skatītājiem, gan sponsoriem, gan arī pašiem sportistiem. Nevis - jūs, protams, lietojiet, bet nevienam to nesakiet. A ja mēs jūs saķersim, tad būs - nu, nu, nu.
Tu tiešām nesaproti, par ko, šādu te, "medikamentu paradīzes" starptautisko sportu pārvērtīs:
1) ASV, Krievija un citas naudīgās sporta lielvaras;
2) pasaules medicīnas dūži

Es saprotu, ka Tu aizraujies ar ASV dažādu sportu līgām... bet nedaudz atraujies no tās popkultūras...
Tu atrodies Latvijā un kontaktējies ar Latvijas sabiedrību te. Šis nav "Amerikāņu pīrāgs"

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:36, pirms 5 gadiem
M rakstīja: Tev vajadzētu noskatīties Icarus filmu vai kādu no intervijām ar Icarus filmas autoru. Viņš diskutē diezgan daudz un saprātīgi par šī nozieguma smaguma pakāpi.
Tu izrãvi vãrdus no konteksta. Nedod Dievs, tãdiem cilvékiem dot varu vai tiesneša mantiju! Sîku zaglénu notiesãs tik pat bargi kã rûdîtu bandîtu, kãds pat salîdzina ar slepkavîbu???

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:40, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu tiešām nesaproti, par ko, šādu te, "medikamentu paradīzes" starptautisko sportu pārvērtīs:
1) ASV, Krievija un citas naudīgās sporta lielvaras;
2) pasaules medicīnas dūži

Es saprotu, ka Tu aizraujies ar ASV dažādu sportu līgām... bet nedaudz atraujies no tās popkultūras...
Tu atrodies Latvijā un kontaktējies ar Latvijas sabiedrību te. Šis nav "Amerikāņu pīrāgs"
Es aizraujos ar vietējo, prasto sportu te uz vietas un redzu šo dopinga jautājumu mazliet citādāk, t.i., šajā gadījumā esmu sportistu pusē, jo esošā sistēma pastāv TIKAI UN VIENĪGI ar mērķi manipulēt ar sportistiem un sporta notikumu iznākumiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:45, pirms 5 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tu izrãvi vãrdus no konteksta. Nedod Dievs, tãdiem cilvékiem dot varu vai tiesneša mantiju! Sîku zaglénu notiesãs tik pat bargi kã rûdîtu bandîtu, kãds pat salîdzina ar slepkavîbu???
Tu pats tagad griez visu apkārt...

Un... ja Tu dzīvo Skandināvijā... Tev vajadzētu zināt, kādu... es pat teiktu paranoisku... nopietnību tiesiskas un līdzvērtīgas sabiedrības būvēšanā piekopj šīs valstis.
Neleģitīmu priekšrocību esamība pārējo sabiedrības locekļu priekšā... tas no tiesisko principu viedokļa ir ļoti nopietns pārkāpums. Un vienalga... par tablešu dzeršanu, vai korupciju miljonu eiro apmērā. Nemainās jau tiesiskā nodarījuma raksturs. Tikai apmērs.
Par apmēru jā... tur Tev ir taisnība... sīka zādzība un daudzmiljonu afēra nav viens un tas pats. Rietumeiropā sīkās zādzības bieži pat tiek dekriminalizētas un tām piemērojams tikai administratīvā soda mērs.

Bet Tu pats sākumā vnk runāji par vnk nozieguma ar atpakaļejošu datumu legalizēšanu
Nevis par nodarījuma apmēru, kā Tu te tagad izgrozies

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:46, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es aizraujos ar vietējo, prasto sportu te uz vietas un redzu šo dopinga jautājumu mazliet citādāk, t.i., šajā gadījumā esmu sportistu pusē, jo esošā sistēma pastāv TIKAI UN VIENĪGI ar mērķi manipulēt ar sportistiem un sporta notikumu iznākumiem.

Mums ir katram savs skatījums

Pie tā arī paliksim
Lai veicas.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-24 15:47, pirms 5 gadiem
Tā ir, ka ar krieviem pinas. 0 žēluma pret viņu

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:48, pirms 5 gadiem
Un bez tam, Latvija taču meldonija lielvalsts, kā ta bez dopingistiem

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:49, pirms 5 gadiem
elfs rakstīja: Te gan daudz lohu, kas ir liekuļi! Par krieviem, kas lieto - zākā, par latviešiem - meklē attaisnojumus. Pretīgi!

Ja ir lietojusi, tad rezultāti jāanulē, pašai jāatkāpjas no amata, un par OS prēmiju piedzīt.
Neatkarīgi no tautības, valsts ir šie mēsli, kas lieto kaut ko aizliegtu lai uzlabotu savas prasmes sportā - ir jāsoda pēc pilnas bardzības!
Nekad neesmu zakājis krievus, ja krievi nebūtu uzbrukuši Uzkrainai, tad nekāda dopingu skandāla nebūtu. It īpaši bobslejā un skeletonā kur Gazprom ir galvenais sponsors. Dopingu lieto visi, tikai ne visus ķer un ne visus noķer.

     [+] [-]

, 2018-11-24 15:49, pirms 5 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kad krievus pieķēra, Latvijā arī nekādas svinības nenotika.
Tiešām ?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 15:54, pirms 5 gadiem
dzīvojot raškā, pārņēmusi sliktos ieradumus?

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 15:54, pirms 5 gadiem
Gribētos labāk skaidrojumu, vaiko dod tas Oksandrolons?

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 15:57, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es aizraujos ar vietējo, prasto sportu te uz vietas un redzu šo dopinga jautājumu mazliet citādāk, t.i., šajā gadījumā esmu sportistu pusē, jo esošā sistēma pastāv TIKAI UN VIENĪGI ar mērķi manipulēt ar sportistiem un sporta notikumu iznākumiem.
Pilnīgi piekrītu, tas ko tagad dara Antidopinga aģentūra ir pilnīgs murgs. Ja viņu pieķertu olimpiādes laikā vai kādu mēnesi pēc tam, tad vēl, bet tagad ir pagājuši SEŠI gadi. Kad viņai diskvalifikāciju skaitīs, no 2012 .gada kad pameta sportu, vai tagad no 2018.gada?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 16:02, pirms 5 gadiem
lasu, ka tas bija arī slavenā "Soču kokteiļa" sastāvā, nav forši..

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 16:10, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, tas ko tagad dara Antidopinga aģentūra ir pilnīgs murgs. Ja viņu pieķertu olimpiādes laikā vai kādu mēnesi pēc tam, tad vēl, bet tagad ir pagājuši SEŠI gadi. Kad viņai diskvalifikāciju skaitīs, no 2012 .gada kad pameta sportu, vai tagad no 2018.gada?
1) fakts, ka nekad neizdodas saukt pie atbildības visus nodarījuma izdarītājus, ir aksioma un noziedzības apkarošanas skaudrā realitāte. Bet tas nekad nav izmantojams par argumentu paša noziedzīgā nodarījuma turpmākai nesodīšanai;
2) fakts, ka nozīmīgiem, "material-value" tipa noziegumiem pašiem par sevi nav noilguma (un 4.vietas izcīnīšana olimpiskajās spēlēs nav gluži immaterial ), ir ļoti būtisks preventīvs faktors noziedzības apkarošanā.
Tu pat disertāciju nevari uzrakstīt plaģiātisku, sekmīgi aizstāvēt un būt mierā. Jo Tev pēc vairākiem gadiem var pēkšņi atņemt Tavu grādu. Lūk - piemērs, kā šis fakts liks citiem aizdomāties, ka tā nedrīkst darīt.
Nevis pagājušais laiks, bet gan paša nodarījuma būtība un soda neizbēgamība ir tiesiskuma pamatprincips. Nevis tas, ka, piedod, izdevi pavēli šaut ebrejus pirms 75 gadiem, bet gan pats fakts, ka to izdarīji.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 16:14, pirms 5 gadiem
maris777 rakstīja: Pilnīgi piekrītu, tas ko tagad dara Antidopinga aģentūra ir pilnīgs murgs. Ja viņu pieķertu olimpiādes laikā vai kādu mēnesi pēc tam, tad vēl, bet tagad ir pagājuši SEŠI gadi. Kad viņai diskvalifikāciju skaitīs, no 2012 .gada kad pameta sportu, vai tagad no 2018.gada?
Ar diskvalifikācijām šādās reizēm tiešām ir murgaini. Cik esmu skatījies citus gadījumus, parasti gan anulē rezultātus kādu laiku uz priekšu no datuma, kad ņemtas analīzes, plus vēl tiem, kas palikuši aktīvajā sportā, piešķir arī diskvalifikāciju no brīža, kad uzzināts par dopingu. Tādā ziņā varbūt pat labi, ka EČ tituls un PČ medaļa tika izcīnīta pirms Londonas...

     [+] [-]

, 2018-11-24 16:15, pirms 5 gadiem
Nav pārsteigums ,jo OS Radeviča gatavojās Krievijā.Bija vairākas intervijas kurās viņa teica ,ka OS sagatavojās pateicoties dzīvesbiedra palīdzībai tas ir krieva ar grūtu uzvārdu pjotra naudai.

     [+] [-]

, 2018-11-24 16:16, pirms 5 gadiem
elements rakstīja: Ar diskvalifikācijām šādās reizēm tiešām ir murgaini. Cik esmu skatījies citus gadījumus, parasti gan anulē rezultātus kādu laiku uz priekšu no datuma, kad ņemtas analīzes, plus vēl tiem, kas palikuši aktīvajā sportā, piešķir arī diskvalifikāciju no brīža, kad uzzināts par dopinguu. Tādā ziņā varbūt labi, ka EČ tituls un PČ medaļa tika izcīnīta pirms Londonas...
Pieķerta tātad visi sasniegumi apšaubāmi.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 16:20, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Pieķerta tātad visi sasniegumi apšaubāmi.
Protams, domāt varam visu ko, bet juridiski vismaz pagaidām šīs medaļas nav apdraudētas.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 16:20, pirms 5 gadiem
Aizmirsu piebilst noteikti viņa jāatstādina no jebkādiem oficiāliem amatiem Latvijas sportā,jo mēs neesam krievija ,kur dopingistus ceļ amatos.

  -4 [+] [-]

, 2018-11-24 16:21, pirms 5 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kad krievus pieķēra, Latvijā arī nekādas svinības nenotika.
es svinēju tad, un arī tagad, par Radčevskajas pieķeršanu

  +4 [+] [-]

, 2018-11-24 16:36, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Gribētos labāk skaidrojumu, vaiko dod tas Oksandrolons?
"Maigs" steroīds ar spēcīgu anabolo un vāju androgēno efektu, viens no retajiem steroīdiem, ko bez būtiskām blaknēm var lietot sievietes; vienkāršāk - audzē muskuļus, palielina to spēku, bet bārda augt nesāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 16:51, pirms 5 gadiem
Žēl ka tā, bet ja ir lietojusi, tad lai saņem ko pelnījusi.
Nav nevienam dopingotājam nekādu attaisnojumu. Vai tas latvietis, krievs, vai kādas citas nācijas pārstāvis.
Viens likums un taisnība visiem!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 16:53, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Aizmirsu piebilst noteikti viņa jāatstādina no jebkādiem oficiāliem amatiem Latvijas sportā,jo mēs neesam krievija ,kur dopingistus ceļ amatos.
Ja viss tiks oficiāli apstiprināts, tad par to nav ne mazāko šaubu, jo kā LVS galvgalī persona, kurai ir atklāts dopinga lietošanas gadījums.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-24 16:56, pirms 5 gadiem
oxa rakstīja: Latviešiem vajadzētu tagad aizstāvēt savu sportisti pret Ļauno Antidopinga komisiju!

Jāpieņem kāds Tiesas lēmums - ka Latvijā viņa joprojām ir Pasaules Vice-čempione, lai ko arī neizdomātu visādas ārzemju komisijas!
Labāk lai atskaita valstij €€€.

     [+] [-]

, 2018-11-24 17:01, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Radēviču līdz šim visi te ir slavējuši un mīlējuši, tāpat kā Lensu ASV.

Gada balva sportā un prēmija par 4. vietu dopingotājai...
Ko tu muldi un salīdzini nesalīdzināmas lietas.

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 17:11, pirms 5 gadiem
Tiešām bija jāpaiet 6 gadiem??? Nav saprotams...

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 17:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viss tiks oficiāli apstiprināts, tad par to nav ne mazāko šaubu, jo kā LVS galvgalī persona, kurai ir atklāts dopinga lietošanas gadījums.
Tad aizej un izskrāpē acis Prūsim.

     [+] [-]

, 2018-11-24 17:21, pirms 5 gadiem
elfs rakstīja: Te gan daudz lohu, kas ir liekuļi! Par krieviem, kas lieto - zākā, par latviešiem - meklē attaisnojumus. Pretīgi!

Ja ir lietojusi, tad rezultāti jāanulē, pašai jāatkāpjas no amata, un par OS prēmiju piedzīt.
Neatkarīgi no tautības, valsts ir šie mēsli, kas lieto kaut ko aizliegtu lai uzlabotu savas prasmes sportā - ir jāsoda pēc pilnas bardzības!
Ineta trenējās pie krievu speciālista Maskavā

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 17:24, pirms 5 gadiem
Kleins rakstīja: Tad aizej un izskrāpē acis Prūsim.
Kāpēc man būtu viņam tas jādara?
Ja dopinga ķērāji un arbitrāža viņu attaisnoja, tad kāpēc man būtu jādomā, ka es esmu gudrāks par viņiem, un man būtu vairāk faktu par viņiem?

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 17:28, pirms 5 gadiem
lacis67 rakstīja: Tiešām bija jāpaiet 6 gadiem??? Nav saprotams...
Kas tur nesaprotams?
Nevienam nav noslēpums, ka dopinga ražotāji ir krietnu soli priekšā ķērājiem. Tāpēc jau sportistu asins un urīna paraugi glabājas daudzus gadus, lai vēlāk, kad dopinga ķērājiem būs jaunas metodes un vielas, šos lietotājus atklātu.

     [+] [-]

, 2018-11-24 17:31, pirms 5 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: Pēc tavas loģikas arī Zubkovam būtu jāatkāpjas kā bobsleja prezidentam
Pēc D.Dukura loģikas Inetas situācija tagad ir kā - ''pedofils bērnunama direktora lomā''

  +3 [+] [-]

, 2018-11-24 17:32, pirms 5 gadiem
2100gads!!!!! Tiek anulēti VISI Pasaules, Eiropas, Nacionālie rekordi... jo VISI rijuši ripas!? Man šķiet, ka tad drīzāk NEKO nevajag aizliegt-kas 10gadus pēc medaļām, rekordiem vēl ir dzīvs-tiem lai tad tiek!?

     [+] [-]

, 2018-11-24 17:34, pirms 5 gadiem
Vienīgais labums, ka Londonas OS Ineta izcīnīja 4.vietu un līdz ar to nevienam negodīgi neatņēma medaļu.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 17:36, pirms 5 gadiem
viedoklis rakstīja: 2100gads!!!!! Tiek anulēti VISI Pasaules, Eiropas, Nacionālie rekordi... jo VISI rijuši ripas!? Man šķiet, ka tad drīzāk NEKO nevajag aizliegt-kas 10gadus pēc medaļām, rekordiem vēl ir dzīvs-tiem lai tad tiek!?
Tev nebūs tik ilgi jāgaida, ja aizvien vairāk sporta organizācijas tieši to arī vēlas-anulēt visus pašreizējos sporta sasniegumus un sākt no nulles. Par to pasaules sportā runā aizvien vairāk cilvēki. Dopings daudz ko ir sačakarējis līdz šim.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-24 17:36, pirms 5 gadiem
Neizbrīna fakts, jo, trenējoties Krievijā, gan jau bija iespēja piekļūt labām receptēm.
Gaidīsim oficiālo atrisinājumu.

P.S.
Mans viedoklis, ka 2 gadi - maksimums, ir laiks, kad var pārskatīt rezultātus.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-24 17:38, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Neizbrīna fakts, jo, trenējoties Krievijā, gan jau bija iespēja piekļūt labām receptēm.
Gaidīsim oficiālo atrisinājumu.

P.S.
Mans viedoklis, ka 2 gadi - maksimums, ir laiks, kad var pārskatīt rezultātus.
Ne mazāk kā 10 gadus.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 17:55, pirms 5 gadiem
Nu negaidīta ziņa-tā skaistulīte tā čīkstēja,tā čīkstēja par to centimetru..Zēl jau bija,bet laikam jau tiešām nebija pelnījusi..Nelietoju apzināti..cik daudzi tad atzinušies ka lietoja apzināti!?Un tāda būs LVS prezidente-dopingotāja!?he he..

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 18:20, pirms 5 gadiem
vīrs krievs, tāpēc varbūt likās viņai virsū lai noraktu LVF vadītāju?...

     [+] [-]

, 2018-11-24 18:24, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc man būtu viņam tas jādara?
Ja dopinga ķērāji un arbitrāža viņu attaisnoja, tad kāpēc man būtu jādomā, ka es esmu gudrāks par viņiem, un man būtu vairāk faktu par viņiem?
Kā ar Tretjakovu ?

     [+] [-]

, 2018-11-24 18:25, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Nu ja - vīrs būs kādā naktī sapotējis.
Būs laikam šāvis ar pilnām lodēm..

     [+] [-]

, 2018-11-24 19:04, pirms 5 gadiem
taisnā ceļā politikā iekšā pēc tādas atrunas...
vai ar zemniekiem vai nacionāļiem..

     [+] [-]

, 2018-11-24 19:41, pirms 5 gadiem
Nepatīkama ziņa.Gaidīsim Radevičas atbildi,ja sagaidīsim

     [+] [-]

, 2018-11-24 19:44, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Nepatīkama ziņa.Gaidīsim Radevičas atbildi,ja sagaidīsim
Iestāsies Amerika vai Usa cow a partijā,,,,

     [+] [-]

, 2018-11-24 19:47, pirms 5 gadiem
Var jau nomētāt muļķi un teikt ka neko nezin utt. Bet vienīgi zāles ta specifiskas. Kādu citu sastāvā mb nemaz nav un kļūdas pēc neierija

     [+] [-]

, 2018-11-24 19:55, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kā ar Tretjakovu ?
To lai nosaka WADA un citas institūcijas.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-24 19:57, pirms 5 gadiem
pit rakstīja: taisnā ceļā politikā iekšā pēc tādas atrunas...
vai ar zemniekiem vai nacionāļiem..
Drīzāk ar kādu no muļķu ķērāju partijām-Saskaņu vai KPV.LV

  -3 [+] [-]

, 2018-11-24 20:57, pirms 5 gadiem
6 gadi bija vajadzīgi... lai izdarītu tādu sensacionālu atklājumu... ātrāk jau nebija iespējams. ja neprotat strādāt ātrāk tad ejat d.rst, sū.da kantoris

     [+] [-]

, 2018-11-25 02:10, pirms 5 gadiem
[quote damarcus]
Kad man uzdod šos jautājumus - nu kas tad slikts notiktu, ja legalizētu to un šito?
Es pretī iesāku parasti ar vienkāršu jautājumu no savas puses, kas diskusiju bieži vien iedzen absolūtā strupceļā: bet kas slikts notiks, ja tomēr nelegalizēs?

Ja tomēr ar to nepietiek, tad var diskutēt nopietnāk, bet faktiski... tieši šajā lietā arī slēpjas viss fundaments - ka dažādu vielu atļaušana sadzīvē vai sportā... tā faktiski būtu tikai absolūti nevejadzīga esošo apstākļu mainīšana ar mikroskopisku pievienoto vērtību.[quote]

Einuei! Un nekas nemainās???!!! Pašlaik marihuānas ražošana/transportēšana/tirgošana ir daudzu milijardu bizness Planētas mērofā, visa nauda tiek noziedzniekiem,kam pateicoties tie iegūst līdzekļus uzpirkšanai un korupcijai,mazu zivtiņu algošanai utjpr. Un vēl tirgo velns zin kādu sū.du.
Ja legalizējam tam to visu atņemam noziedzībai,pie tam budžetā parādās papildus ienākumi,pie tam cietumos būs mazāk jaunatnes, jo par tirgošanu tur nokļūt var vēsi.
Domā Nīderlande,Kanāda un jau virkne ASV štatuvir muļķi?
Nē,legalizācija ir tikai laika jautājums