Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373), Fid:1247, Did:0, useCase: 3

Video: Vasiļjevs: "Izlases ģērbtuvē valda neziņa..."

Kristaps Driķis
Piedāvājam iespēju noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās intervijas ar Latvijas izlases centra uzbrucēju Herbertu Vasiļjevu, kurš atzīst, ka šobrīd izlasē valda neliela neziņa.
Vērtējums: +64

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 22:06, pirms 13 gadiem
sorry,tas bija Kharlamovs32 domats...
Slēpts komentārs: MrEmeschEmess

  +6 [+] [-]

, 2011-04-20 22:09, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Herbim - RESPECT !!! ...arī par to,ko viņš pateica beigās :" es drusku nesaprotu Jāni..."
Nu, tā gan ir tikai puse no teikuma.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-20 22:12, pirms 13 gadiem
intervija ar Vasiļjevu, bet lielākā daļa apspriež spruktu. lai viņš nespēlē,ja jau nav motivācijas. es priecājos par tiem, kas uzskata, ka izlase nav ikdienas darbs, bet prieks spēlēt saviem Latvijas skatītājiem. nebūtu [izlases] skatītāju, nez kur tas dinamo+ sprukts būtu,

  +2 [+] [-]

, 2011-04-20 22:12, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Nu, tā gan ir tikai puse no teikuma.
Otrā puse vēl skarbāka, vai ne ?

  -4 [+] [-]

, 2011-04-20 22:14, pirms 13 gadiem
Sprukstam vajag geju ,kas pabaida no otras puses ,un viss būs kārtībā.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-20 22:15, pirms 13 gadiem
Arina Kudrjavceva rakstīja: Noguris? O.k,bet ko nozīmē BEZ MOTIVĀCIJAS?? Tad jau viņam japarakņājas savā galvā kāpēc viņam nav motivacijas spēlēt izlasē!!...Nav garīga redz vīņam...Nabadziņš,visu sezonu par 200 latiem mēnesī laikam spēlēja....Pareizi Vītoliņš teica..."zvaigznīti" dzeķiņš noķēris sākot pelnīt labu naudiņu....
Sprukts gan neies kā Lipmans pie žurnālistiem sprēgāt, bet vaina varētu būt LHF, ar kuru vienmēr jācīkstās pat par pašsaprotamākajiem sīkumiem. Tas, ka citi par to nerunā, neko nenozīmē, klusē, lai "miers mājās".

Un tomēr kaut kā nekorekti no treneru (Vītoliņa) un spēlētāju (šajā gadījumā Vasiljeva) puses pat pēc Pučes pamudinājuma, ķerties pie Sprukta izvēles vērtēšanas, pašiem vēl dzīvē ne reizi vien ceļi krustosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 22:16, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: intervija ar Vasiļjevu, bet lielākā daļa apspriež spruktu. lai viņš nespēlē,ja jau nav motivācijas. es priecājos par tiem, kas uzskata, ka izlase nav ikdienas darbs, bet prieks spēlēt saviem Latvijas skatītājiem. nebūtu [izlases] skatītāju, nez kur tas dinamo+ sprukts būtu,
Tieši tā, varu iedomāties Sprukta sejas izteiksmi,kad viņš lepni ieslidotu Arena Riga un tribīnēs ieraudzītu tikai pretinieku komandas fanus ... un savas ģimenes locekļus

  -1 [+] [-]

, 2011-04-20 22:18, pirms 13 gadiem
Žurnālisti laikam nesaprot, jo ilgāk viņi taisīs sev reitingus "mazgājot veļu" sakarā ar Spruktu&co jo tas nodarīs lielāku kaitējumu LV izlasei kopumā. Šogad jau tā grupa ir nereāli smaga un te vēl vajag šitādu balagānu taisīt kopā ar "īstajiem latviešiem" komentētājiem.

  +9 [+] [-]

, 2011-04-20 22:18, pirms 13 gadiem
Un ko Sprukts teiktu Savickim, piemēram gadījumā ja Dinamo būtu jāspēlē KHL finālā...piedod vecīt esmu noguris, hoķis ir līdz kaklam. Te ir variants, ka izlase bija tikai kā atspēriens hokejista izaugsmei, pēc tam kad ir pacelta naudas latiņa, tad izlase ir pie pakaļas, jo izlasē jau tādu nevienam nemaksā.. Viss atdurās naudas jautājumā

  -2 [+] [-]

, 2011-04-20 22:20, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: intervija ar Vasiļjevu, bet lielākā daļa apspriež spruktu. lai viņš nespēlē,ja jau nav motivācijas. es priecājos par tiem, kas uzskata, ka izlase nav ikdienas darbs, bet prieks spēlēt saviem Latvijas skatītājiem. nebūtu [izlases] skatītāju, nez kur tas dinamo+ sprukts būtu,


Spēlētu ārzemēs tāpat kā visi normāli spēlētāji to iepriekš darīja! Ja gribi atsaukties uz to ka Sprukts tad spēlētu LČ, aizmirsti. LČ nekad nav bijis līmenī. Finālos tik slidinājušies bokseri uz slidām un nekas vairāk.

 +15 [+] [-]

, 2011-04-20 22:21, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev derētu paskatīties mazliet plašāk,kā tikai uz LV hokejistiem.
Cik daudz atsaka citās izlasēs piedalīties PČ spēlētāji gan no KHL,gan no NHL. Tad iespējams sapratīsi,ka tas nav nekas ārkārtējs.
Vainhandels,Mortensens,Torensens utt ir atteikusies,bet viņus par cūkām neviens nesauc,nerunājot par NHL spēlētājiem. Pietiek pavērot ASV izlases sastāvu ar Janiem Sčasnijiem priekšgalā,lai saprast,ka PČ viņiem nav nekāda prioritāte. Un viņu darbs ir pirmajā vietā.
Tikai starpība ar Latviju ir tā,ka viņus ir ar ko aizstāt. Herbis arī varēja nebraukt. Nedomāju,ka viņš būtu mazāk noguris par Spruktu, bet Herbim atšķirībā no Jāņa ir atbildības sajūta, jo viņš saprot, ka bez viņa būtu pavisam zadņiks

 +11 [+] [-]

, 2011-04-20 22:22, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev derētu paskatīties mazliet plašāk,kā tikai uz LV hokejistiem.
Cik daudz atsaka citās izlasēs piedalīties PČ spēlētāji gan no KHL,gan no NHL. Tad iespējams sapratīsi,ka tas nav nekas ārkārtējs.
Vainhandels,Mortensens,Torensens utt ir atteikusies,bet viņus par cūkām neviens nesauc,nerunājot par NHL spēlētājiem. Pietiek pavērot ASV izlases sastāvu ar Janiem Sčasnijiem priekšgalā,lai saprast,ka PČ viņiem nav nekāda prioritāte. Un viņu darbs ir pirmajā vietā.
Pirmkart,es par cūku nevienu neesu saucis.Un otrkart man ir pie kājas visas parējas izlases!!.. Lai vīņi tur dara kā grib....Mana izlase ir Latvijas izlase.Sprukts labi zin situāciju komandā....Karsums un Ņizivijs nav īsti veseli un vienalga steidz palīgā!...Labs piemērs Sprukta kungam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 22:25, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ir tāda starpība,ka Spruktam nav jājūtas vainīgam,ka LV hokeja saimniecība ir maksimums vienas konkurēt spējīgas izlases daudzumā.
To tu vari pārmest Lipmana kungam un ko,kas atbild par saimniecību.
Ko tad var Lipmanam pārmest, re - šis dievojas, ka izglābis profesionālo hokeju Latvijā.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-20 22:29, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ir tāda starpība,ka Spruktam nav jājūtas vainīgam,ka LV hokeja saimniecība ir maksimums vienas konkurēt spējīgas izlases daudzumā.
To tu vari pārmest Lipmana kungam un ko,kas atbild par saimniecību.
Ir gan jajūtas vainīgam,jo jebkurā spota veida ir piņemts,ka ja tu esi izsaukts uz izlasi,tatad tu esi labakais šaja valstī...bet ja tu atsaki tai, aizbildinotis ar vienkarsu NAV LUSTES,nu piedod vecīt....es kā treneris vairs nekad nepasauktu!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-04-20 22:32, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Tikai starpība ar Latviju ir tā,ka viņus ir ar ko aizstāt. Herbis arī varēja nebraukt. Nedomāju,ka viņš būtu mazāk noguris par Spruktu, bet Herbim atšķirībā no Jāņa ir atbildības sajūta, jo viņš saprot, ka bez viņa būtu pavisam zadņiks
Pilnībā tev piekrītu !!!!! Vot saka ka Krievi skrien spēlēt kā traki uz izlasi!!!!protams !!!Viņi ta cīnās par zeltu un ja dabūj sudrabu to pat kaklā nevelk (paskatijos ka Ru juniori tāpat dara saskatijušies !)Un protams ka visi grib būt čempioni vot i labs spēlmans neatsaka !!!!! Protams arī citi valstu atsaka hokeisti,bet ir kaudze hokeistu ko aizvietot !!!!! Bet,mums parasti jācīnās par palikšanu elitē un tas ir mūsu sasniegums kurš jānotur !!!Un ja kāds maz ataisnojošu,vai protesta dzīti atsaka latvijas izlasei ir pieskaitāms gandrīz vai kā nodevējs!!! Tāpēc Spruktam jārēkinās ka viņu tagad aprunās un aprunās un aprunās un ja gadijumā izlidosim no elites protams ka vainīgs (līdzjutēju acīs)būs Janka !!!!!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-04-20 22:35, pirms 13 gadiem
Arina Kudrjavceva rakstīja: Ir gan jajūtas vainīgam,jo jebkurā spota veida ir piņemts,ka ja tu esi izsaukts uz izlasi,tatad tu esi labakais šaja valstī...bet ja tu atsaki tai, aizbildinotis ar vienkarsu NAV LUSTES,nu piedod vecīt....es kā treneris vairs nekad nepasauktu!!!
Katrā ziņā, ja nākošgad Spruktu tomēr pasauks uz izlasi, komandas garam tas nenāks par labu, jo jaunie pie sevis padomās apmēram tā : " Ja es atteiktos spēlēt savas iegribas dēļ, mani noteikti vairs nesauktu... "

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 22:36, pirms 13 gadiem
Kopumā jāsecina, ka sprukts ( turpmāk tā) nesaprot, kādās nepatikšanās ir iekūlies sava egoisma dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 22:38, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: Katrā ziņā, ja nākošgad Spruktu tomēr pasauks uz izlasi, komandas garam tas nenāks par labu, jo jaunie pie sevis padomās apmēram tā : " Ja es atteiktos spēlēt savas iegribas dēļ, mani noteikti vairs nesauktu... "
Domaju ja treneris būs Znaroks,Janku izlasē vēl neredzēsim kādu laiku...Nu tā,profilaksei...)) Un tas būs pareizi.Es ta domaju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-20 22:50, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu noteikti par šiem skrējējiem uz izlasi runā
Viens PČ karjerā.
Eliteprospects.com - Pavel Bure
Viens PČ karjerā
Eliteprospects.com - Valeri Bure
Būdams juniors un 40 gadīgs aizbrauca roģinai parādus atdot
Eliteprospects.com - Sergei Fedorov
Neviena PČ karjerā
Eliteprospects.com - Alexander Mogilny
Neviena PČ karjerā
Eliteprospects.com - Sergei Zubov
Neviena PČ karjerā
Eliteprospects.com - Nikolai Khabibulin

Ja ir vēlme varu arī citu pasaules zvaigžņu lielos startus PČ minēt.
Ko Tu tur vari ņemties par citam izlasēm??!! Skati savējo!!......Tev tak paskaidroja,ka TOP izlasēs spelētaji pirmkart labi apzinās,ka viņu aizvietos pilnīgi mierīgi un bez "sāpem"!!...

  +4 [+] [-]

, 2011-04-20 22:51, pirms 13 gadiem
Skumji. Te daudziem ir taisnība. Esmu pieņēmis priekš sevis lēmumu - nākošajā sezona nevienu 'Dinamo spēli neapmeklēšu - šogad biju kādās 11((....lai piedod tādi puiši kā Saša, Mārtiņš un citi MŪSĒJIE....bet .....Jāņa lēmums ir gan saprotams...bet neizprasts....tā nevar pievilt komandas biedrus......līdzjutēji var piedot.....bet KOMANDAS BIEDRI....to neaizmirsīs.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-20 22:52, pirms 13 gadiem
mmm ';

  +1 [+] [-]

, 2011-04-20 22:53, pirms 13 gadiem
Malochiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-20 22:55, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: Skumji. Te daudziem ir taisnība. Esmu pieņēmis priekš sevis lēmumu - nākošajā sezona nevienu 'Dinamo spēli neapmeklēšu - šogad biju kādās 11((....lai piedod tādi puiši kā Saša, Mārtiņš un citi MŪSĒJIE....bet .....Jāņa lēmums ir gan saprotams...bet neizprasts....tā nevar pievilt komandas biedrus......līdzjutēji var piedot.....bet KOMANDAS BIEDRI....to neaizmirsīs.
Es vispār nesaprotu kā es paliktu majās,zinot,ka Karsums piemēram pec operacijas spēlē,bet es redz ne....Nu da i fig s ņim,lai pūšas. Katram savs. Vienkarši citu profesiju vajadzeja izvelēties tada gadījuma!!...

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 23:02, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Mini kaut vienu,kas tajā laikā varētu aizvietot Burē Žmnovu Mogiļno Fjodorovu Kovoļovu Zubovu Žitņiku Habibuļinu utt ? Ja nu vienīgi viens Jašins par visiem,kas nekad neatteica Rus izlasei.
Nu,pirmkārt,NHL uz PČ sākumu ir kā minimums spēles 30 vairak par šodienas KHL,nerunajot pat par tiem gadiem...Un otrkart es jau Tevis nosauktos arī neatbalstu,ja iemesl bija NAV IEDVESMAS....

     [+] [-]

, 2011-04-20 23:02, pirms 13 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Pilnībā tev piekrītu !!!!! Vot saka ka Krievi skrien spēlēt kā traki uz izlasi!!!!protams !!!Viņi ta cīnās par zeltu un ja dabūj sudrabu to pat kaklā nevelk (paskatijos ka Ru juniori tāpat dara saskatijušies !)Un protams ka visi grib būt čempioni vot i labs spēlmans neatsaka !!!!! Protams arī citi valstu atsaka hokeisti,bet ir kaudze hokeistu ko aizvietot !!!!! Bet,mums parasti jācīnās par palikšanu elitē un tas ir mūsu sasniegums kurš jānotur !!!Un ja kāds maz ataisnojošu,vai protesta dzīti atsaka latvijas izlasei ir pieskaitāms gandrīz vai kā nodevējs!!! Tāpēc Spruktam jārēkinās ka viņu tagad aprunās un aprunās un aprunās un ja gadijumā izlidosim no elites protams ka vainīgs (līdzjutēju acīs)būs Janka !!!!!!!!!!!
Vainīgs būs Sprukts un nevis tie spēlētāji, kuri reāli atradās laukumā? Makes sense.

  +9 [+] [-]

, 2011-04-20 23:05, pirms 13 gadiem
Karoče,sarauj puiši un liekam to Spruktu mierā.Lai sēž pie teļļuka aliņu sūkdams!! Būs jau labi!!

  +4 [+] [-]

, 2011-04-20 23:05, pirms 13 gadiem
Herbis labs!!!! Ar nepacietiibu gaidu pilno!

  +8 [+] [-]

, 2011-04-20 23:09, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu noteikti par šiem skrējējiem uz izlasi runā
Viens PČ karjerā.
Eliteprospects.com - Pavel Bure
Viens PČ karjerā
Eliteprospects.com - Valeri Bure
Būdams juniors un 40 gadīgs aizbrauca roģinai parādus atdot
Eliteprospects.com - Sergei Fedorov
Neviena PČ karjerā
Eliteprospects.com - Alexander Mogilny
Neviena PČ karjerā
Eliteprospects.com - Sergei Zubov
Neviena PČ karjerā
Eliteprospects.com - Nikolai Khabibulin

Ja ir vēlme varu arī citu pasaules zvaigžņu lielos startus PČ minēt.
Slinķis Spruksts ir aizvadījis vairāk PČ,kā šie visi censoņi kopā salikti.
tu taču ievēroji ka visi šitie gandrīz katru gadu bija aizņemti playoffos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-20 23:12, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Vainīgs būs Sprukts un nevis tie spēlētāji, kuri reāli atradās laukumā? Makes sense.
Atslāpsti !!!Protams vainīgs būs treners ar komandu ,bet Spruktu pieskaitīs ar !!!! Dievs dot lai tā nebūtu protams !!!!!