Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3

Kambala iesaistās politikā un pievienojas Kaimiņa partijai

Andrejs Siliņš

Kambala iesaistās politikā un pievienojas Kaimiņa partijai
Kaspars Kambala
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Bijušais Latvijas basketbola valstsvienības centra spēlētājs Kaspars Kambala paziņojis, ka iesaistās politikā un pievienojas Artusa Kaimiņa dibinātajai partijai KPV LV.

"Es nestāvēšu malā, kad manējos sit! Es braucu mājās palīdzēt savai valstij, redzot, ka Latvija kļūst par represīvu valsti un liek cilvēkus cietumā dēļ viņu politiskajiem uzskatiem un sauc jauniešus uz pratināšanām dēļ dziesmas ievietošanas youtube, gluži kā PSRS čekas laikos. Aicinu visus nākt palīgā un aizstāvēt mūs kopā," savā "Facebook" profilā raksta Kambala.

39 gadus vecais Kambala jau pusaudža gados devās uz ASV, kur pabeidza vidusskolu un no 1997. līdz 2001. gadam mācījās Lasvegasas Nevadas universitātē (UNLV). Kambala spēlēja universitātes komandā NCAA čempionāta pirmajā divīzijā.

Pēc universitātes pabeigšanas Kambala pārstāvēja "Efes Pilsen", Madrides "Real", Kazaņas "Unics" un Stambulas "Fenerbahce", bet 2006. gada decembrī tika diskvalificēts par kokaīna lietošanu. Izmēģinājis boksera karjeru, 2009. gadā Kambala atgriezās profesionālajā basketbolā un kopš tā laika pārstāvējis Rīgas ASK, Krasnojarskas "Enisey", Sofijas "Lukoil Academic" un virkni vidēja līmeņa komandas Turcijā. 2014./2015. gada sezonā Kambala pārstāvēja Rīgas "Baronu", bet pēcāk atgriezās Turcijā. Pāris pēdējās sezonas centrs spēlēja Ziemeļkipras līgā.

Latvijas valstsvienībā Kambala debitēja 2001. gadā un pārstāvējis Latviju trijos Eiropas čempionātu finālturnīros (2001, 2003, 2009).

2002. gada 30. oktobrī Kambala "Efes Pilsen" sastāvā guva 41 punktu pret "Barcelona", uzstādot Eirolīgas rekordu vienā mačā gūto punktu skaita ziņā. Tikpat punktu iepriekš vienā spēlē guvis Alfonso Fords un Karltons Maierss, bet vēlāk rekordu atkārtoja arī Bobijs Brauns. Šajā mačā Kambala arī uzstādīja Eirolīgas rekordu vienā spēlē izmesto un iemesto divpunktnieku ziņā - 28 izmesti un 18 iemesti.

 +16 [+] [-]

, 2018-07-23 18:42, pirms 6 gadiem
Partijas izvēle nepārsteidz, lol.

  +9 [+] [-]

, 2018-07-23 18:51, pirms 6 gadiem
Būs personīgais miesassargs!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 18:51, pirms 6 gadiem
Es domāju, ka tiem, kuri balso par Kaimiņa partiju, vajadzētu aizliegt vispār jebkādus lēmumus pieņemt

 +12 [+] [-]

, 2018-07-23 18:51, pirms 6 gadiem
Respect
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +25 [+] [-]

, 2018-07-23 18:58, pirms 6 gadiem
Real Rebel jau,balsos par to kur Jaunups tuvak ieslides .

 +25 [+] [-]

, 2018-07-23 18:59, pirms 6 gadiem
Tagad partijas intelekta koeficients sasniegs nebijušus augstumus
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: mtx03

 +20 [+] [-]

, 2018-07-23 19:02, pirms 6 gadiem
valtcis rakstīja: Hahaha. Tu esi smieklīgs. Es nekādā gadījumā nesaku, ka balsošu par Saskaņu, bet labāk vēlētu par viņiem, nekā par mafiju, kas šobrīd ir pie varas...
niger, tev liekas ka saskaņa nav mafija? nu kur tādi tukšpauri rodas, tiešām nesaprotu

  +5 [+] [-]

, 2018-07-23 19:02, pirms 6 gadiem
valtcis rakstīja: Hahaha. Tu esi smieklīgs. Es nekādā gadījumā nesaku, ka balsošu par Saskaņu, bet labāk vēlētu par viņiem, nekā par mafiju, kas šobrīd ir pie varas...
Smieklīgs? Paskaties uz Rīgu, jā esošā vara ir tualetē metama, bet Rīga sen tur jau noskalota ir....Viss, kas darās ap Rīgas budžetu ir kauna traips Latvijai, nemaz nerunāsim par blakus lietām....Vai tev sķiet normāli, ka Ušakovs noguldīja Krājbankā desmit miljonus uz smieklīgiem procentiem aiz labsirdības?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:04, pirms 6 gadiem
Zeme atveries

  -4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:05, pirms 6 gadiem
Vēl viena aita, kas pavelkas uz visu šito sumi!

  -3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: niger, tev liekas ka saskaņa nav mafija? nu kur tādi tukšpauri rodas, tiešām nesaprotu
Ir mafija, protams, ir. Neviens jau neteica, ka nav. Mums kā valstij nav zemāk, kur krist. Tādēļ jāvēlē par partijām, kuras vēl nav bijušas mūsu valsts galvenajos krēslos.

P.S. Vai es tevi kādreiz esmu apvainojis, nosaucot par ''tukšpauri'' vai kā citādāk?
Lūdzu, izturies pret cilvēkiem ar cieņu, arī internetā. +Vēl rasisms.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:05, pirms 6 gadiem
Ir cilvēki kuriem visu laiku ir jābūt uzmanības centrā viņi bez tā nevar.

 +12 [+] [-]

, 2018-07-23 19:06, pirms 6 gadiem
valtcis rakstīja: Ir mafija, protams, ir. Neviens jau neteica, ka nav. Mums kā valstij nav zemāk, kur krist. Tādēļ jāvēlē par partijām, kuras vēl nav bijušas mūsu valsts galvenajos krēslos.

P.S. Vai es tevi kādreiz esmu apvainojis, nosaucot par ''tukšpauri'' vai kā citādāk?
Lūdzu, izturies pret cilvēkiem ar cieņu, arī internetā. +Vēl rasisms.
Ak dievs, nu tak Rīgu paskaties un kādos mēslos viņi ir esošajā brīdī, gan ekonomiski, gan sociāli utt.

Ps. Ja kāds kādreiz ir noticējis SC solījumiem par pensiju, tad apsveicu, jūsu vieta ir lohotronā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:09, pirms 6 gadiem
valtcis rakstīja: Ir mafija, protams, ir. Neviens jau neteica, ka nav. Mums kā valstij nav zemāk, kur krist. Tādēļ jāvēlē par partijām, kuras vēl nav bijušas mūsu valsts galvenajos krēslos.

P.S. Vai es tevi kādreiz esmu apvainojis, nosaucot par ''tukšpauri'' vai kā citādāk?
Lūdzu, izturies pret cilvēkiem ar cieņu, arī internetā. +Vēl rasisms.
es redzu foto, pretī nigers, tā ar urunāju, kur te rasisms? vari arī mani uzrunāt par balto, es neapvainošos
Ta tu saki labāk partija, kas Rīgu izsaimnieko vēl nekaunīgāk, kā varas partijas valsti un vispār kalpo kremlim? Labāk pats pārcelies uz moskoviju, ja reiz gribas būt zem viņu tupeles.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:12, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ak dievs, nu tak Rīgu paskaties un kādos mēslos viņi ir esošajā brīdī, gan ekonomiski, gan sociāli utt.

Ps. Ja kāds kādreiz ir noticējis SC solījumiem par pensiju, tad apsveicu, jūsu vieta ir lohotronā
Kurš latvietis tic SC?

Tu te baigi noliec KPV.LV atbalstītājus un tos kas balsos par šo politisko partiju. Tad, lūdzu, apgaismo par kuriem enģeliem tad balsosi?

  +6 [+] [-]

, 2018-07-23 19:12, pirms 6 gadiem
Visu cieņu Kambim, ka vēlas upurēties un strādāt tautas labā! Var patikt vai nepatikt partijas izvēle, bet tas tomēr nozīmē, ka ir Sirdsapziņa! Vēlas mainīt valsti!

  +9 [+] [-]

, 2018-07-23 19:13, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Kaimins ir prasts populists, tas skaidrs. Bet kuri ir tie labie?
Turpini nolikt cilvēkus, kam kaut par 10% rūp šīs valsts liktenis un ej balsot par tiem kas jau entos gadus ved Latviju uz neiedomājamu "pārticību"
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:16, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Turpini nolikt cilvēkus, kam kaut par 10% rūp šīs valsts liktenis un ej balsot par tiem kas jau entos gadus ved Latviju uz neiedomājamu "pārticību"
kā tieši rūp? SKaļi populistiski saukļi, kurus nereāli piepildīt? Tās ir rūpes vai balsu zvejošana? Vai "noslēpumu" atklāšana, kuri sen bija zināmi tiem, kam ir pieejams televizors un tik tiesām ziņas skatās....Apsveicu, esi uzsēdināts uz āķa, tici turpmāk tam, zelta podā dzīvosi, ja ne zelta, tad vismaz...

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:18, pirms 6 gadiem
Tak kā vispār kāds šeit var atbals'tīt esošo varu? Jūs vispār apjēdzat, kas notiek šajā valstī? Varas ešalons izzog valsti.
Jūs sakat, ka Kaimiņs tāds un šitāds. Viņš ir top2 galvenā ja ne pati galvenākā partijas seja, nevis tas kurš būs galvenais lēmējs!!!! Tas ir komandas darbs, katrs komandā dara to ko vislabāk pieprot!

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:20, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tak kā vispār kāds šeit var atbals'tīt esošo varu? Jūs vispār apjēdzat, kas notiek šajā valstī? Varas ešalons izzog valsti.
Jūs sakat, ka Kaimiņs tāds un šitāds. Viņš ir top2 galvenā ja ne pati galvenākā partijas seja, nevis tas kurš būs galvenais lēmējs!!!! Tas ir komandas darbs, katrs komandā dara to ko vislabāk pieprot!
Nē, skaidrs, ka nebalsosim ne par vienu no tām partijām, kas jau ir Saeimā!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:22, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skatos vēl
Rebi, atsūtīsi Private Message, par ko jābalso, kad būsi izpētījis?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:22, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: kā tieši rūp? SKaļi populistiski saukļi, kurus nereāli piepildīt? Tās ir rūpes vai balsu zvejošana? Vai "noslēpumu" atklāšana, kuri sen bija zināmi tiem, kam ir pieejams televizors un tik tiesām ziņas skatās....Apsveicu, esi uzsēdināts uz āķa, tici turpmāk tam, zelta podā dzīvosi, ja ne zelta, tad vismaz...
Būtu interesanti ar tevi parunāt dzīvajā. Tāds pārgudrelis.
Pirmkārt viņi nesola neko vairāk kā solīja iepriekš Tavi āķa metēji.
Mmmmm...ko tu skaties? Sienā? Tev ir TV un tu visu zini. Ko tad tu vēl domā par ko balsot?
Apsveikt vari savu šauro zonu starp acīm un matiem

  -4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:25, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Būtu interesanti ar tevi parunāt dzīvajā. Tāds pārgudrelis.
Pirmkārt viņi nesola neko vairāk kā solīja iepriekš Tavi āķa metēji.
Mmmmm...ko tu skaties? Sienā? Tev ir TV un tu visu zini. Ko tad tu vēl domā par ko balsot?
Apsveikt vari savu šauro zonu starp acīm un matiem
tipisks kaimiņa elektorāts....Loģiski, ka jādomā, par ko balsot, nav jav nekādas labās izvēles, un pievaldi savus tipiskos izgājienus
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:28, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: kā tieši rūp? SKaļi populistiski saukļi, kurus nereāli piepildīt? Tās ir rūpes vai balsu zvejošana? Vai "noslēpumu" atklāšana, kuri sen bija zināmi tiem, kam ir pieejams televizors un tik tiesām ziņas skatās....Apsveicu, esi uzsēdināts uz āķa, tici turpmāk tam, zelta podā dzīvosi, ja ne zelta, tad vismaz...
Kādi ir argumenti tam kāpēc vēl "skaties". Tu saki ka nevajag balsot par tiem vai tiem. Ko tu vēlies saskatīt atlikušajās partijās atlikušajā laikā pirms vēlēšanām? Tieši tu ar šadu omu gājienu izklausies pēc akla populisma mērķa. vienkārši tev vajag gardāku ēsmu. Tie, kas tagad jau zin par ko balsos, manuprāt, ir ar skaidru un stingru nostāju par to, kas ir jādara un kā. Un protams tic! Bez tās nekas nenotiek...

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:31, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlasīju un saku skaļi smieties
Nebūtu Kaimiņam tv braukuši virsū par neizieto skati, tad joprojām bez tās braukātu
Tu nedrīksti izniekot savu plašo zināšanu spektru! Veido savu politisko spēku. Es vēlētos redzēt, ar kādiem "ieročiem" tu mēģinātu gāzt esošo varu!!!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2018-07-23 19:34, pirms 6 gadiem
Starp citu, es apmēram jau esmu izskaitļojis par kādu politisko spēku varētu balsot Rebis. Tikai, pirms apspriest vai apsmiet viņu, vēlētos, lai Rebis pats to paziņo!

Savādāk tas nebūtu korekti.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:34, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tu nedrīksti izniekot savu plašo zināšanu spektru! Veido savu politisko spēku. Es vēlētos redzēt, ar kādiem "ieročiem" tu mēģinātu gāzt esošo varu!!!
nav nekādu ieroču, ir tikai skaidra valoda un viss....Nevis solījumi, tie nav nekā vērti, bet gan tiešs situācijas novērtējums un izskaidrošana + sabiedrībai jāmāca prioritāšu noteikšana katrā pārskata periodā

  -4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:36, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Starp citu, es apmēram jau esmu izskaitļojis par kādu politisko spēku varētu balsot Rebis. Tikai, pirms apspriest vai apsmiet viņu, vēlētos, lai Rebis pats to paziņo!


Savādāk tas nebūtu korekti.
Es pats vēl nezinu, par ko balsot, jo sarakstus tikai vēl iesniedz CVK, bet jau zini manu izvēli, nu super, padalies, man tad vismaz lieks darbs atkritīs

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:36, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlasīju un saku skaļi smieties
Nebūtu Kaimiņam tv braukuši virsū par neizieto skati, tad joprojām bez tās braukātu
Tu soc.tīklu žurka vari te taisīt no sevis visgudrāko. Droši, te ir, kas uz to paķerās. Bet gribi vai nē KPV.LV būs stabils top2. Un ja tu nebalsosi par SC tad tavi favorīti var iet bekot. Bet to jau tu pārdzīvosi. Varēsi turpināt tēlot nr1 čali te

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:37, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skatos vēl
Uz ko Tu skaties? Uz tiem,kas solīja visus šos gadus?Tiem Tu tici un Kaimiņam nē? Vai tik Tev kāds rada gabals nav pie šprices Kādā no Saeimā esošajām partijām?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:39, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tu soc.tīklu žurka vari te taisīt no sevis visgudrāko. Droši, te ir, kas uz to paķerās. Bet gribi vai nē KPV.LV būs stabils top2. Un ja tu nebalsosi par SC tad tavi favorīti var iet bekot. Bet to jau tu pārdzīvosi. Varēsi turpināt tēlot nr1 čali te
viņi pat tuvumā nebūs top2, lai priecīgi ir, ja būs 7-9% robežās

  -4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:39, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tu soc.tīklu žurka vari te taisīt no sevis visgudrāko. Droši, te ir, kas uz to paķerās. Bet gribi vai nē KPV.LV būs stabils top2. Un ja tu nebalsosi par SC tad tavi favorīti var iet bekot. Bet to jau tu pārdzīvosi. Varēsi turpināt tēlot nr1 čali te
Kāds nu viņš te nr1 Cilvēks,kas ir vef atbalstītājs,nevar būt čalis nr 1

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav nekādu ieroču, ir tikai skaidra valoda un viss....Nevis solījumi, tie nav nekā vērti, bet gan tiešs situācijas novērtējums un izskaidrošana + sabiedrībai jāmāca prioritāšu noteikšana katrā pārskata periodā
Tas skan ļoti super gudri, ko pateici, bet kā tev škiet, cik ļoti tas uzrunās sabiedrību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē? Sabiedrību, kam ir aizmālētas acis ar to visu samazgu, kas uzglūn it visur.
Tavs teiktais patiešām uzrunātu labi ja 15%

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņi pat tuvumā nebūs top2, lai priecīgi ir, ja būs 7-9% robežās
Izskatās,ka Tu mums te baigais profesors esi.Līdz vēlēšanām vēl ir 2,5 mēneši,bet Tu jau zini procentu skaitu.Pasaki kādas vēl partijas tiks saeimā un ar kādu procentu.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 19:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņi pat tuvumā nebūs top2, lai priecīgi ir, ja būs 7-9% robežās
Tev tā kovboja cepure nav konkrēti par mazu? Pelēkās šūnas ir konkrēti saspiestas

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:44, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tas skan ļoti super gudri, ko pateici, bet kā tev škiet, cik ļoti tas uzrunās sabiedrību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē? Sabiedrību, kam ir aizmālētas acis ar to visu samazgu, kas uzglūn it visur.
Tavs teiktais patiešām uzrunātu labi ja 15%
un tā būtu trešā lielākā pārstāvniecība Saeimā, kas mierīgi ļautu turpināt iesākto un nešaubos, ka celtu partijas popularitāti

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:47, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tev tā kovboja cepure nav konkrēti par mazu? Pelēkās šūnas ir konkrēti saspiestas
pats loģiski padomā, ka liela pensionāru daļa atkrīt, vēl atkrīt standarta vēlētājs, kam katrās vēlēšanās ir sava partijas + Kaimiņš vairāk iziet uz jauno vēlētāju, bet tur arī dalās nost, tie, kuri nebalso, tie kuri jau ir kādās partijās utt. iekšā....kaimiņam vienīgais veids kā izdosies palielināt manis nosaukto procentu ir maksimālais balsu skaits no ārzemēm, kur tie cilvēki lasa tik skaļos virsrakstus un tic tam, bet nav laika interesēties par reālo situāciju šeit

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: un tā būtu trešā lielākā pārstāvniecība Saeimā, kas mierīgi ļautu turpināt iesākto un nešaubos, ka celtu partijas popularitāti
Kādā iedomu pasaulē tu dzīvo? Tu būtu tas ģēnijs, kam šis ir ienācis galvā pirmajam? Tak atmosties

Ej balso par savu zzs vai par kādu, kas ir 50/50 uz 5% robežas...Tādā veiā LV tālu tiks. Atkal būs sadrumstalotība, kas būs kā sarkanais paklājs jau esošajiem zagļiem!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es pats vēl nezinu, par ko balsot, jo sarakstus tikai vēl iesniedz CVK, bet jau zini manu izvēli, nu super, padalies, man tad vismaz lieks darbs atkritīs
OK, ja saki, ka vēl neesi izvēlējies - tad nav ko skriet ratiem pa priekšu man - vēlāk paziņosi!

     [+] [-]

, 2018-07-23 19:49, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Kādā iedomu pasaulē tu dzīvo? Tu būtu tas ģēnijs, kam šis ir ienācis galvā pirmajam? Tak atmosties

Ej balso par savu zzs vai par kādu, kas ir 50/50 uz 5% robežas...Tādā veiā LV tālu tiks. Atkal būs sadrumstalotība, kas būs kā sarkanais paklājs jau esošajiem zagļiem!
tā ir veiksmes atslēga jebkurai partijai, tikai nekad nebūs izpildāma, jo esošie politiķi praktiski visās valstīs atbild naudas devējam ne tautai, vai tas būtu Kaimiņš vai Ušakovs, visiem viņiem ir savs saimnieks, izņēmums ir ASV, kur parādās senatori utt. kuri ir tīri, tā teikt un tiek tieši ievēlēti izmantojot manis teikto veidu, netici, pārbaudi, varu pāris nosaukt tev

  +7 [+] [-]

, 2018-07-23 19:49, pirms 6 gadiem
Labāk par KPV LV balsot nekā par pārējiem... vismaiz lai šie pamēģina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:52, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Esošajā režīmā lv ekanomiku kontrolē eirokolhozs un balsot vispār nav jēgas. Kambala grib sev stabīlu algu un ejiet par viņu nobalsojiet. Tik liela jēga tagad ir velēšanām.
Pēc eirokolhoza sabrukuma gan vajadzēs sākt strādāt pašiem.
kolhozs bija tikai psrs, ES pastāvēs vienmēr, tikai forma pamainīsies un mums ES ir vajadzīgi ka ēst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-07-23 19:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: pats loģiski padomā, ka liela pensionāru daļa atkrīt, vēl atkrīt standarta vēlētājs, kam katrās vēlēšanās ir sava partijas + Kaimiņš vairāk iziet uz jauno vēlētāju, bet tur arī dalās nost, tie, kuri nebalso, tie kuri jau ir kādās partijās utt. iekšā....kaimiņam vienīgais veids kā izdosies palielināt manis nosaukto procentu ir maksimālais balsu skaits no ārzemēm, kur tie cilvēki lasa tik skaļos virsrakstus un tic tam, bet nav laika interesēties par reālo situāciju šeit
Ko tu tur murgo? Kas tev maksā? Kādā sfērā tu vispār pielieto savu mega aso prātu? Esmu ļoti tuvu šobrīd ļoti aktuālai tēmai LV, kuru starp citu KPV.LV vēlas iznīdēt. Tur varas puikas kruķī miljonus(un spēki no krievijas) uz tautas rēķina. Kas tu domā viņi no tā atteiksies? Nebrīnos, ja tuvojoties vēlēšanām notiks, kas tāds, kas liks par Kaimiņa cietumu un Roberta KNAB pasmaidīt!
Un nevis Kaimiņs, bet KPV.LV, kur iekšā ir vēl daudzi guri cilvēki.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 19:54, pirms 6 gadiem
visi šiten gudrinieki teciņus par Lembi balsot un tad turpinat čīkstēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:56, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Ko tu tur murgo? Kas tev maksā? Kādā sfērā tu vispār pielieto savu mega aso prātu? Esmu ļoti tuvu šobrīd ļoti aktuālai tēmai LV, kuru starp citu KPV.LV vēlas iznīdēt. Tur varas puikas kruķī miljonus(un spēki no krievijas) uz tautas rēķina. Kas tu domā viņi no tā atteiksies? Nebrīnos, ja tuvojoties vēlēšanām notiks, kas tāds, kas liks par Kaimiņa cietumu un Roberta KNAB pasmaidīt!
Un nevis Kaimiņs, bet KPV.LV, kur iekšā ir vēl daudzi guri cilvēki.
nav diez ko gudri cilvēki, ja trīs gadus nespēj partijas finanses sakārtot un ir pilnīgi vienalga, kuri ir partijā, jo tās seja ir Kaimiņš, ja viņš sagāzīs podus, uzreiz tas viss tiks arī partijai

pašlaik darbojos divās sfērās uzņemējdarbība un lauksaimniecība, tikai otrajā esmu spiests paklusēt, savādāk Lemberga onkulīši Zemnieku saeimas utt. aprindās netieši izteica nepatiku manai vēlmei pārveidot sistēmu

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 19:56, pirms 6 gadiem
kpv ir vienīgā partija par ko balsot

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:56, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Apmēram pēc pieci gadi ES sāks brukt kā kāršu namiņš, bet pagaidām var pamuļķoties- Bergmanis par ministru, bet Kambala par ekanomikas ministru. heh
nebruks dažādu iemeslu dēļ, forma gan pamainīsies, kā jau teicu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 19:58, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Esošajā režīmā lv ekanomiku kontrolē eirokolhozs un balsot vispār nav jēgas. Kambala grib sev stabīlu algu un ejiet par viņu nobalsojiet. Tik liela jēga ir velēšanām.
Pēc eirokolhoza sabrukuma gan vajadzēs sākt domāt un strādāt pašiem.
Tev taisnība par to ka neko jau vairs baigi izmainīt nevar. Viss ir tā ...(rupjš vārds), ka to izlabot nepieciešami entie gadi.
Bet šobrīd ir reāla iespēja mainīt vismaz kaut ko. Atņemt kaut mazliet tiem resnajiem no viņu kumosa

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:00, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tev taisnība par to ka neko jau vairs baigi izmainīt nevar. Viss ir tā ...(rupjš vārds), ka to izlabot nepieciešami entie gadi.
Bet šobrīd ir reāla iespēja mainīt vismaz kaut ko. Atņemt kaut mazliet tiem resnajiem no viņu kumosa
tu neko neatņemsi, tikai pārdalīsi, saproti to reiz taču...sistēma paliks, mainīsies tikai uzvārds algu sarakstā

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 20:00, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav diez ko gudri cilvēki, ja trīs gadus nespēj partijas finanses sakārtot un ir pilnīgi vienalga, kuri ir partijā, jo tās seja ir Kaimiņš, ja viņš sagāzīs podus, uzreiz tas viss tiks arī partijai

pašlaik darbojos divās sfērās uzņemējdarbība un lauksaimniecība, tikai otrajā esmu spiests paklusēt, savādāk Lemberga onkulīši Zemnieku saeimas utt. aprindās netieši izteica nepatiku manai vēlmei pārveidot sistēmu
Nav jau Kaimiņam tādi gali ne nauda, lai varētu kā Sļembergs esot krimināli sodīts būt par mēru daudz gadus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-07-23 20:05, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tu neko neatņemsi, tikai pārdalīsi, saproti to reiz taču...sistēma paliks, mainīsies tikai uzvārds algu sarakstā
Gobzems sola tieši mainīt sistēmu. Neredzu iemeslu viņam neticēt!
Un neredzu vispār nevienu iemeslu ticēt jau esošajiem.
Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?

Necik. Ir simts atrunas, bet neviena risinājuma! Kāpēc man tādiem liekēžiem jāmaksā alga. Privātāja sektorā tādi pajoli lidotu kā korķi. Bet tam visam pamatā ir tie esošo partiju ielikteņi, vadošos amatos šajās valsts iestādēs. Viņi vispār necenšas tiekties uz attīstību, līdz ar to arī darbinieki formāli pilda savu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-07-23 20:08, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Gobzems sola tieši mainīt sistēmu. Neredzu iemeslu viņam neticēt!
Un neredzu vispār nevienu iemeslu ticēt jau esošajiem.
Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?

Necik. Ir simts atrunas, bet neviena risinājuma! Kāpēc man tādiem liekēžiem jāmaksā alga. Privātāja sektorā tādi pajoli lidotu kā korķi. Bet tam visam pamatā ir tie esošo partiju ielikteņi, vadošos amatos šajās valsts iestādēs. Viņi vispār necenšas tiekties uz attīstību, līdz ar to arī darbinieki formāli pilda savu darbu.
Vienai no partijām pat nosaukumā ir Attīstība, bet ja reāli apskatās, kas tur iepakots - tur ir tādas bremzes un degradācija! Tāpat kā degradēts vārds ir Vienotība, kuri plēšas kā zirnekļi burkā savā starpā un, protams, Saskaņa, kuri vērsti tikai uz naida kurināšanu pret latviešiem un visus gadus ar to ielien iekšā!

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:09, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tagad partijas intelekta koeficients sasniegs nebijušus augstumus
Bet kas par spēku, tikko kāds ieknābs tā pa muti

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:10, pirms 6 gadiem
ko var narkomans list par deputatu galma aksts kambala

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:10, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Gobzems sola tieši mainīt sistēmu. Neredzu iemeslu viņam neticēt!
Un neredzu vispār nevienu iemeslu ticēt jau esošajiem.
Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?

Necik. Ir simts atrunas, bet neviena risinājuma! Kāpēc man tādiem liekēžiem jāmaksā alga. Privātāja sektorā tādi pajoli lidotu kā korķi. Bet tam visam pamatā ir tie esošo partiju ielikteņi, vadošos amatos šajās valsts iestādēs. Viņi vispār necenšas tiekties uz attīstību, līdz ar to arī darbinieki formāli pilda savu darbu.
TU saproti, pie kā Gobzema solīšana novedīs? Tieši viņa vislielāko populismu izplata....Viņa varianti nesīs krasu budžeta sarukšanu, to tu vēlies? Lai, kaut ko nedaudzos pielikumus, lai atkal apgriež? Ielāgo vienu lietu, ka kaut kā liela solīšana nozīmē divas lietas vai nu kādiem daudz atņems vai pieaugs valsts parāds

Un tieši tavs tas - neredzu iemeslu viņam neticēt, norāda uz to, ka neesi nevienam viņa solījumam ar loģisko domāšanu piegājis, tāpēc atvaino, bet jēgas nekādas tavam teiktajam nav, tieši tās vienas frāzes dēļ

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:10, pirms 6 gadiem
tur bez vina jau klaunu pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:14, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: ir jāatsakās no pašreizējās monetārās sistēmas un jāveido jauna , kurā būtu aizliegta augļošana un procentmaksājumi
nekad tam neesmu piekritis, vairāk es atbalstu bartera atgriešanu (tas ir tirgojoties, piemēram, kā es, tas nav domāts kā monetārās politikas aizstājējs), kas ir izdevīgāks variants visiem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:14, pirms 6 gadiem
Tā kā reāla Ulmaņa mums nav, tad stingra roka saistībā ar - " tie paši vēži citā mērcē" jālūdz tepat aiz robežām

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:14, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vienai no partijām pat nosaukumā ir Attīstība, bet ja reāli apskatās, kas tur iepakots - tur ir tādas bremzes un degradācija! Tāpat kā degradēts vārds ir Vienotība, kuri plēšas kā zirnekļi burkā savā starpā un, protams, Saskaņa, kuri vērsti tikai uz naida kurināšanu pret latviešiem un visus gadus ar to ielien iekšā!
Var to saukt par populismu, es to tā nesaucu.
Tas ko šogad dara KPV.LV ir kā jauna vēsma LV tautai. Beidzot tiek kaut kas runāts atklāti par lietām par ko runāja tenku līmenī, jo baidījās.

Jūs visi filtrējat kā vispār jūtās Gobzems? Kā viņs var braukt uz darbu un nebūt blakus ģimenei. Cik tad nez viņa aizmugure, kā Rebelītis teica, viņam sasolīja ka viņš ļoti situēts cilvēks piekrita šim visam? Riskējot ar sevi un savu ģimeni...
Ja Kaimiņš bija"suņa nagla pakaļā" tad uz Gobzema fona viņš ir nulle.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:15, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Var to saukt par populismu, es to tā nesaucu.
Tas ko šogad dara KPV.LV ir kā jauna vēsma LV tautai. Beidzot tiek kaut kas runāts atklāti par lietām par ko runāja tenku līmenī, jo baidījās.

Jūs visi filtrējat kā vispār jūtās Gobzems? Kā viņs var braukt uz darbu un nebūt blakus ģimenei. Cik tad nez viņa aizmugure, kā Rebelītis teica, viņam sasolīja ka viņš ļoti situēts cilvēks piekrita šim visam? Riskējot ar sevi un savu ģimeni...
Ja Kaimiņš bija"suņa nagla pakaļā" tad uz Gobzema fona viņš ir nulle.
nosauc kaut vienu lietu, kas tiek runās atklāti, bet agrāk nav bijis, tiesām, nosauc vienu....Neatkarīgi no tā cik situēts ir cilvēks, ikvienam ir sava aizmugure, viņam, tev, man, atšķirība ir tikai vietas, kurās viņi sēž

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:16, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es domāju, ka tiem, kuri balso par Kaimiņa partiju, vajadzētu aizliegt vispār jebkādus lēmumus pieņemt
Tapec ka esi ZZS biedrs?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:16, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nekad tam neesmu piekritis, vairāk es atbalstu bartera atgriešanu (tas ir tirgojoties, piemēram, kā es, tas nav domāts kā monetārās politikas aizstājējs), kas ir izdevīgāks variants visiem
Jaunām meitenēm barters ļoti izdevīgs, bet ko darīt vecām vecenēm?

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 20:17, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: TU saproti, pie kā Gobzema solīšana novedīs? Tieši viņa vislielāko populismu izplata....Viņa varianti nesīs krasu budžeta sarukšanu, to tu vēlies? Lai, kaut ko nedaudzos pielikumus, lai atkal apgriež? Ielāgo vienu lietu, ka kaut kā liela solīšana nozīmē divas lietas vai nu kādiem daudz atņems vai pieaugs valsts parāds

Un tieši tavs tas - neredzu iemeslu viņam neticēt, norāda uz to, ka neesi nevienam viņa solījumam ar loģisko domāšanu piegājis, tāpēc atvaino, bet jēgas nekādas tavam teiktajam nav, tieši tās vienas frāzes dēļ
Lūdzu, nosauc pašu nereālāko solījumu no Gobzema

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:17, pirms 6 gadiem
Un tagad šim apsmieklam arī nariks pievienojies Es *ujeju

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 20:17, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Var to saukt par populismu, es to tā nesaucu.
Tas ko šogad dara KPV.LV ir kā jauna vēsma LV tautai. Beidzot tiek kaut kas runāts atklāti par lietām par ko runāja tenku līmenī, jo baidījās.

Jūs visi filtrējat kā vispār jūtās Gobzems? Kā viņs var braukt uz darbu un nebūt blakus ģimenei. Cik tad nez viņa aizmugure, kā Rebelītis teica, viņam sasolīja ka viņš ļoti situēts cilvēks piekrita šim visam? Riskējot ar sevi un savu ģimeni...
Ja Kaimiņš bija"suņa nagla pakaļā" tad uz Gobzema fona viņš ir nulle.
Piekrītu - visu cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:18, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: ir jāatsakās no pašreizējās monetārās sistēmas un jāveido jauna , kurā būtu aizliegta augļošana un procentmaksājumi
Ja neievēlēsim radikāli citu spēku pie varas tad nereāli...jo kā tad tagad miljonus pelnošie atteiksies no tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:20, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ak dievs, nu tak Rīgu paskaties un kādos mēslos viņi ir esošajā brīdī, gan ekonomiski, gan sociāli utt.

Ps. Ja kāds kādreiz ir noticējis SC solījumiem par pensiju, tad apsveicu, jūsu vieta ir lohotronā
Kāda Tev daļa gar Rīgu, vecīt??! I dont know, man!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:21, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Real Rebel ir komunists vai to atvase ka jau tik loti kritize KPV LV. Brigmana tapka.
man nepatīk pliks populisms un skaļa tā aizstāvēšana, un tas ir visu partiju skatījumā

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:22, pirms 6 gadiem
Pareizais 77 rakstīja: tur bez vina jau klaunu pietiek
Tu arī esi klauns!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:22, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Lūdzu, nosauc pašu nereālāko solījumu no Gobzema
ekonomika, farmācija, maksātnespēja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:22, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nosauc kaut vienu lietu, kas tiek runās atklāti, bet agrāk nav bijis, tiesām, nosauc vienu....Neatkarīgi no tā cik situēts ir cilvēks, ikvienam ir sava aizmugure, viņam, tev, man, atšķirība ir tikai vietas, kurās viņi sēž
Tā kā ļoti labi pārzini, cik lieli populisti, tavuprāt ir KPV.LV tad zini, cik daudzās skandalozās lietās Gobzems ir konkrēti nosaucis uzvārdus, kas zog manu un tavu naudu!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:22, pirms 6 gadiem
Valstij Jāsāk ar Sevi!

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 20:23, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Real Rebel ir komunists vai to atvase ka jau tik loti kritize KPV LV. Brigmana tapka.
Viņš tak Rīgas vef patriots, gan jau par rīgas mēri balso

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:24, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Ko tu tur murgo? Kas tev maksā? Kādā sfērā tu vispār pielieto savu mega aso prātu? Esmu ļoti tuvu šobrīd ļoti aktuālai tēmai LV, kuru starp citu KPV.LV vēlas iznīdēt. Tur varas puikas kruķī miljonus(un spēki no krievijas) uz tautas rēķina. Kas tu domā viņi no tā atteiksies? Nebrīnos, ja tuvojoties vēlēšanām notiks, kas tāds, kas liks par Kaimiņa cietumu un Roberta KNAB pasmaidīt!
Un nevis Kaimiņs, bet KPV.LV, kur iekšā ir vēl daudzi guri cilvēki.
Nosauc tos gudros cilvēkus (ok, Atis iepriekšējo vēlēšanu debatēs sevi ļoti labi nopozicionēja), lūdzu, nosauc!

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 20:24, pirms 6 gadiem
Esmu kvēls BK Ventspils fans, bet Lembergs un viņa partija man totāli besī. Gribu beidzot kādas svaigas asinis redzēt tur saeimā. Apnicis visu laiku uz tiem vecajiem purniem skatīties kuri neko nedara...

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:24, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāda Tev daļa gar Rīgu, vecīt??! I dont know, man!
daļa manu klientu tur ir, man iet sliktāk, ja viņi dzīvo sliktāk....Man ir svarīgi, ka rīdzinieks ar ģimeni atbrauc uz manu ogu dārzu, atpūšas, pielasa sev un atstāj naudiņu

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:25, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kādu sistēmu viņš tur mainīs? Kamēr ES krāns tek neko nevar mainīt un arī nav jēgas. Šādā laikā vienīgais var strādāt pie izglītības vai veselības lietām, bet Kaimiņam un Kambalam ir tikai 7 klašu izglītība un viņi tur neko nevar mainīt.
Ko jūs piesienaties Kaimiņam un Kambalam?!!?
Tās ir partijas sejas. Reklāma! Tie nav lēmēji.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:26, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tā kā ļoti labi pārzini, cik lieli populisti, tavuprāt ir KPV.LV tad zini, cik daudzās skandalozās lietās Gobzems ir konkrēti nosaucis uzvārdus, kas zog manu un tavu naudu!!!!!
nosauc konkrēti un tieši partijas laiku, neizcel vienu Gobzemu, bet gan atbildi par partiju, ko tik ļoti aizstāvi, ko viņi ir atklājuši

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:26, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tā kā ļoti labi pārzini, cik lieli populisti, tavuprāt ir KPV.LV tad zini, cik daudzās skandalozās lietās Gobzems ir konkrēti nosaucis uzvārdus, kas zog manu un tavu naudu!!!!!
Cik lietās viņš to ir nosaucis? Nu nosauc kaut vienu, par kuru nebija zināms. Vai viņš savas n-tās lietas ir nolicis uz galda, kur un miljonus nopelnīja?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:26, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nekad tam neesmu piekritis, vairāk es atbalstu bartera atgriešanu (tas ir tirgojoties, piemēram, kā es, tas nav domāts kā monetārās politikas aizstājējs), kas ir izdevīgāks variants visiem
ja domā par augļošanu, tad tāda ir visā pasaulē, tikai teiksim UK, ja nespēj fikso kredītu atdot, tiesu sistēma neiejaucas - samazinās tavs kredītreitings,kas atsaucas uz visādām citā kredītlietām, bet reāli, ja protams neesi parakstijies, ka atdod sievu ar visiem bērniem ( tāda veida līgumi atkal ar likumu aizliegti ) neviena augļotājfirma izdarīt neko nevar. Un ja esi ņēmis kredītu normālā bankā ar reālu ķīlu, neesmu vēl dzirdējis, ka kādam kaut ko problēmu gadijumā fiksi atņem - savā piemērā, palieku bez darba, pazvanu vai aizeju uz banku, maksājums samazinās pēc ģimenes ienākuma utt., soda procents atceļās utml.

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:27, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nosauc tos gudros cilvēkus (ok, Atis iepriekšējo vēlēšanu debatēs sevi ļoti labi nopozicionēja), lūdzu, nosauc!
Respektīvi tu esi dabas kļūda ja neredzi tur nevienu citu gudru. Neapvainojies. Bet stulbs jautājums no tavas puses.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:27, pirms 6 gadiem
HitMix* rakstīja: Viņš tak Rīgas vef patriots, gan jau par rīgas mēri balso
tad jau tu par Lembergu, ja? Patin pirmo lapu, redzēsi manas top 3 partijas, par kurām nebalsot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:29, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Saskana atkrit, NA beigusies platie, ar paris nabaga valetiem nepavilks vairs ilgi. Paliek Vienotiba un ZZS. Ka jau teicu, komunists.
nē, palasi atpakaļ, par vecajiem vēžiem nekad neesmu balsojis, es esmu tas retais, kurš iepriekšējās vēlēšanās, vienmēr ir ielicis plusus jaunajiem un vecos svītrojis, man nevajag vecos, tie mani tikai kavē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad jau tu par Lembergu, ja? Patin pirmo lapu, redzēsi manas top 3 partijas, par kurām nebalsot
Izlasi manu pēdējo komentāru!

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:33, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: daļa manu klientu tur ir, man iet sliktāk, ja viņi dzīvo sliktāk....Man ir svarīgi, ka rīdzinieks ar ģimeni atbrauc uz manu ogu dārzu, atpūšas, pielasa sev un atstāj naudiņu
Kāpēc Tu koncentrējies uz rīdziniekiem pēkšņi šajā gadījumā? Rīdzinieks neatkarīgi no ienākuma tur brauks (laika nosišanai ar PV), jo tā starpība naudiskā izteiksmē - lasīt vai nopirkt un tajā laikā strādāt - ir pārāk liela).

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:34, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nosauc konkrēti un tieši partijas laiku, neizcel vienu Gobzemu, bet gan atbildi par partiju, ko tik ļoti aizstāvi, ko viņi ir atklājuši
Pirmkārt esmu ļoooooti par to ka ir kaut kas jāmaina šajā valstī, kuru es mīlu-Latvija!
Tu vari teikt ko vēlies. Ej balso par vecajiem...kas pasaka tavām ausīm nepieciešamo poļi korekt tekstu un viss ir labi. Es esmu par pārmaiņām. Ja tauta iebalsos KPV.LV un viņi mūs iegāzīs, tad domāju, būs kas savaksies uz mītiņu un pēc tam brauks prom no LV, un daudzi aizbrauks, jo neiebalsoja viņu cerības...
Bet nesapratu kādu laiku tu domā?
Sāku teikt Gobzems, jo tu noliki Kaimiņu, kas ne tuvu nav smadzenes šai partijai, kā acīmredzot daudzi domā.

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:34, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Respektīvi tu esi dabas kļūda ja neredzi tur nevienu citu gudru. Neapvainojies. Bet stulbs jautājums no tavas puses.
Ja tā grumbainā, blondā vecene Tev liekas gudra, tad ar Tevi ir pilnīgs čau.

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:35, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kāpēc Tu koncentrējies uz rīdziniekiem pēkšņi šajā gadījumā? Rīdzinieks neatkarīgi no ienākuma tur brauks (laika nosišanai ar PV), jo tā starpība naudiskā izteiksmē - lasīt vai nopirkt un tajā laikā strādāt - ir pārāk liela).
laika gaitā esmu pārliecinājies, ka Rīgā būs lielākais īpatsvars tiem cilvēkiem, kuriem nav savu dārzu vai mazdārziņu.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:37, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Pirmkārt esmu ļoooooti par to ka ir kaut kas jāmaina šajā valstī, kuru es mīlu-Latvija!
Tu vari teikt ko vēlies. Ej balso par vecajiem...kas pasaka tavām ausīm nepieciešamo poļi korekt tekstu un viss ir labi. Es esmu par pārmaiņām. Ja tauta iebalsos KPV.LV un viņi mūs iegāzīs, tad domāju, būs kas savaksies uz mītiņu un pēc tam brauks prom no LV, un daudzi aizbrauks, jo neiebalsoja viņu cerības...
Bet nesapratu kādu laiku tu domā?
Sāku teikt Gobzems, jo tu noliki Kaimiņu, kas ne tuvu nav smadzenes šai partijai, kā acīmredzot daudzi domā.
populisms pozitīvas pārmaiņas neveicina, aizmirsti

un neatkarīgi ne no kā, es gaidu atbildi, ko publiski baidījās teikt?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:37, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Cik lietās viņš to ir nosaucis? Nu nosauc kaut vienu, par kuru nebija zināms. Vai viņš savas n-tās lietas ir nolicis uz galda, kur un miljonus nopelnīja?
Tu, taisītais ar to, kas tavā profila bildē vispār kaut ko sajēdz?!
Izej kādreiz ārpus šī portāla.
Un tu kārtējais gudrīt. Komentē kā eksperts un man prasa, kas ko teica!

  -4 [+] [-]

, 2018-07-23 20:39, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tu, taisītais ar to, kas tavā profila bildē vispār kaut ko sajēdz?!
Izej kādreiz ārpus šī portāla.
Un tu kārtējais gudrīt. Komentē kā eksperts un man prasa, kas ko teica!
Lieliska atbilde uz manu jautājumu! KPV FTW (noguglē, ko nozīmē FTW pirms komentē)!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:41, pirms 6 gadiem
Esmu tiktālu atpalicis no politikas, ka pat nezināju, ka mums ir politieslodzītie un par dziesmu ievietošanu youtubā sauc uz pratināšanu policijā. Tas bija sarkasms, daudziem jau problēmas ar realitāti, pat Kambalam Amerikā. Un kur nu vēl youtubs čekas laikos.

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:41, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja tā grumbainā, blondā vecene Tev liekas gudra, tad ar Tevi ir pilnīgs čau.
Smirdi jau sen šeit un arī iepriekš esi izcēlies ar labiem tekstiem
respekt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:42, pirms 6 gadiem
Muļķi turpina balsot par saviem intelektuāļiem, taču nekur jau Valsts ar to gudro d1ršanu nav tikusi, tik turpina stagnēt. Un es arī neesu īpaši priecīgs par Kambja pievienošanos partijai, taču čalim ir laba izglītība, nav jau teikts, ka viņu vispār ievēlēs.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-23 20:43, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Tad jau busi Sudrabas mazdels gan jau, jo nesaskatu jegu balsot par kadu pakju partiju, jo tur redz visi tiko ka pec vidusskolas sez. Beidz vienkarsi liekulot un mulkus meklet.
Tu nesaskati, bet es tam redzu jēgu....Es tev varu divus piemērus no ASV iedot, lai saprastu +/- ko es meklēju jaunajos kadros

     [+] [-]

, 2018-07-23 20:44, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Muļķi turpina balsot par saviem intelektuāļiem, taču nekur jau Valsts ar to gudro d1ršanu nav tikusi, tik turpina stagnēt. Un es arī neesu īpaši priecīgs par Kambja pievienošanos partijai, taču čalim ir laba izglītība, nav jau teikts, ka viņu vispār ievēlēs.
loģiski, viņš ir ņemts kā reklāma

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 20:44, pirms 6 gadiem
Es par KPV LV, bet nezinu vai Kaspars saņems mīnusu no manis. Cilvēks ar augstāko izglītību, dzīves pieredzi utt kas noteikti jai vien ir vairāk kā vairākumam komentāru autoru. Cik Kaspars saprot no politikas lūk tas jau ir cits jautājums. Kaut gan daudzi varbūt pirms iepriekšējām vēlēšanām smīkņāja par Kaimiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 20:47, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Es nedzivoju USA, man vini ir pie djersas.
tev tas arī būtu loģiski, jo intereses mums atšķiras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:56, pirms 6 gadiem
Kambim vajadzētu uz rehabilitācijas centru nosākuma, lai izārstē no baltā pulvera, un tad var domāt par valsts sakārtošanu.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 20:56, pirms 6 gadiem
O! Intelektuāļu partija veidojas! Koka šņaucēju apvienība

  +7 [+] [-]

, 2018-07-23 20:58, pirms 6 gadiem
tagad vēl jāsagaida K.Valtera un Biedriņa paziņojums par partijas "Vienotā Klondaika" izveidi

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 21:11, pirms 6 gadiem
O, Kambis pēkšņi baigais patriots, kad izlasē bija jākapā, tad tāds negribīgs gan bija.

Par KPVL vajadzētu izdarīt tā, lai Kaimiņš vienīgais tur tiek - ar savu kameru viņš Saeimā vismaz kaut kādu disciplīnu ievieš un ir interesanti paskatīties viņa atklāsmes, kā Saeima darbojās. Vairāk nekāda jēga no tās partijas nav - viņi pat savā mājas lapā nevar nopublicēt partijas dalībnieku sastāvu. Pēc KNAB ķurķa apmeklēšanas neviens no viņiem nespēja normāli atbildēt uz jautājumiem par skandalozo video un visi atrunājās aļa Šlesera stilā un tajā brīdī kļuva pilnīgi skaidrs, ka tā partija ir pilnīgs fufels, kuri ķeksē nabaga jauniešu un aizbraukušo balsis un kuri izskatās tādi paši cilvji kā pašreizējie pie varas esošie, tikai ar mazāku pieredzi un ļoti iespējams prāta spējām.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:19, pirms 6 gadiem
Tikai par KPV.LV jābalso!
Jāmet nost tos tirliņus...

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:23, pirms 6 gadiem
Tak Rebels ir Latvijas attīstībai aka PAR aka Edgarina peška
Viņiem tak tagad iet pa radio esošās kliķes un populistu heita reklāmas!

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:24, pirms 6 gadiem
Teikšu, ka šīs vēlēšanas ar kraso popularitātes kritumu S, V un NA partijām būs tik pat trakas kā 6 Saeimas vēlēšanās, kur Zīgerists, Saimnieks u.c. populisti plosījās.

ZZS valdībā būs - nav šaubu, taču, ja nebūs ne NA, ne V, tad pietrūks plurālisma sabalansētības un Gobzemi ar Strīķēm un Pavļutiem tik spēlēs otro plānu un darba kārtību noteiks viena partija.

Mana likme:
S 31
ZZS 22
Strīķe 11
Pavļuts 10
Gobzems 9
NA 9
V 8

  +5 [+] [-]

, 2018-07-23 21:24, pirms 6 gadiem
Man politikas ekspertiem būtu jautājums!
Latvietim parastajam, kas būtu saprotamāks, deputāta kandidāts, kas savā 5minūšu runā izmanto tik daudz svešvārdus utt, ka NEKO nevar saprast, vai tāds Kaimiņš, kas runā LATVISKI, VISIEM saprotamā valodā!?
Lai vai kā, atļaušos sacīt, ka vidējais sportists nav baigais intelektuālis-ja tam no valsts vajag palīdzību-tātad naudu, tas tā arī paprasa, pretī parasti saņemto runas rinķī apkārt, kā visiem grūti, bla, bla, bla...
Gan jau arī KK būs kāda loma šajā vēlēšanu pasākumā

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:26, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es pats vēl nezinu, par ko balsot, jo sarakstus tikai vēl iesniedz CVK, bet jau zini manu izvēli, nu super, padalies, man tad vismaz lieks darbs atkritīs
Tu runā tā, ka līdz vēlēšanām 5gadi vēl gaidāmi, ja neesi jau sen dienas, kā politisko virtuvi papētījis, lai viss būtu skaidrs jau sen dienas! Vienīgā cerība, ja nu AB iet kādā partijā, ne!?
Cerams, sievu pēc šitādas modes neizvēlēsies...

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 21:28, pirms 6 gadiem
Ja par Kaimiņu nebalsosi, bietē dabūsi...

  +4 [+] [-]

, 2018-07-23 21:28, pirms 6 gadiem
Adalberto rakstīja: O, Kambis pēkšņi baigais patriots, kad izlasē bija jākapā, tad tāds negribīgs gan bija.

Par KPVL vajadzētu izdarīt tā, lai Kaimiņš vienīgais tur tiek - ar savu kameru viņš Saeimā vismaz kaut kādu disciplīnu ievieš un ir interesanti paskatīties viņa atklāsmes, kā Saeima darbojās. Vairāk nekāda jēga no tās partijas nav - viņi pat savā mājas lapā nevar nopublicēt partijas dalībnieku sastāvu. Pēc KNAB ķurķa apmeklēšanas neviens no viņiem nespēja normāli atbildēt uz jautājumiem par skandalozo video un visi atrunājās aļa Šlesera stilā un tajā brīdī kļuva pilnīgi skaidrs, ka tā partija ir pilnīgs fufels, kuri ķeksē nabaga jauniešu un aizbraukušo balsis un kuri izskatās tādi paši cilvji kā pašreizējie pie varas esošie, tikai ar mazāku pieredzi un ļoti iespējams prāta spējām.
Un ko Tu ķeksēsi? Visi tā paidās no KPV.LV pat nezinot, kas tur būs.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 21:29, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Teikšu, ka šīs vēlēšanas ar kraso popularitātes kritumu S, V un NA partijām būs tik pat trakas kā 6 Saeimas vēlēšanās, kur Zīgerists, Saimnieks u.c. populisti plosījās.

ZZS valdībā būs - nav šaubu, taču, ja nebūs ne NA, ne V, tad pietrūks plurālisma sabalansētības un Gobzemi ar Strīķēm un Pavļutiem tik spēlēs otro plānu un darba kārtību noteiks viena partija.

Mana likme:
S 31
ZZS 22
Strīķe 11
Pavļuts 10
Gobzems 9
NA 9
V 8
Domājams, ka šīgada divi lielākie ugunsgrēki ZZS smagi iedos pa ribām, gluži kā pērnā gada lieti, un šī pavasara/vasaras sausumi! Par citām glupībām viņu izpildē nemaz nerunājot!
Vienotībai redzi iespēju 5% pārvarēt, domājams totokantoros uz to varētu BAIGI uzvārīties...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-23 21:32, pirms 6 gadiem
KPLV potenciāla indikators:

https://twitter.com/miculis/status/...

Vispār vajadzētu visām politiskām partijām vajadzētu sarīkot pamatīgu testu pirms vēlēšanām, lai varētu novērtēt viņu prāta spējas.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:36, pirms 6 gadiem
Tas ir vājprāts, vēl viens līdz kliņķim nolaidies eksemplārs, kas slēpjas Cyprus no visām parādu astēm Latvijā pēkšņi palicis politiski dzidrs un gaišs kas gatavs upurēt sevi cīņā par latvju tautas gaišāku nākotni

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:39, pirms 6 gadiem
Jā, Kambala ir kārtīgs patriots.
Atceros, cik daudz mēslu viņš twitterī lēja pēc izlases zāģa beļģiem (šķiet 2011. Gadā tas bija).
Vēl jau varēja paaicināt Ādolfu. Būtu politikā "Tagad vai nekad" tandēms.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 21:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es domāju, ka tiem, kuri balso par Kaimiņa partiju, vajadzētu aizliegt vispār jebkādus lēmumus pieņemt
p.s dir.t bomzi,ej balso par vienotibu vai zz

     [+] [-]

, 2018-07-23 21:46, pirms 6 gadiem
nopirktais suns rakstīja: Vēl viena aita, kas pavelkas uz visu šito sumi!
aizej acis vinam to pasaki? vienotibas verg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 22:03, pirms 6 gadiem
endrju bernarskis-filma rintintins rakstīja: p.s dir.t bomzi,ej balso par vienotibu vai zz
Šis komentārs ir 100% atbilstoši KPV noteiktajam Ētikas kodeksa 8. punktam:

8. Partijas biedri un atbalstītāji savā ikdienas darbībā, priekšvēlēšanu procesā un vēlēšanās
uzvedas cieņpilni un atbildīgi, neizmantojot izteikumus vai komentārus, kuru saturs ir
draudošs, pazemojošs, vulgārs, rupjš, apvainojošs, naidīgs, privātumu apdraudošs,
diskriminējošs, kā arī uz šādām rīcībām rosinošs. Partijas biedri nereklamē citas partijas
sociālajos tīklos.

     [+] [-]

, 2018-07-23 22:15, pirms 6 gadiem
Pakalpojiet paklājam!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 22:19, pirms 6 gadiem
Adalberto rakstīja: Šis komentārs ir 100% atbilstoši KPV noteiktajam Ētikas kodeksa 8. punktam:

8. Partijas biedri un atbalstītāji savā ikdienas darbībā, priekšvēlēšanu procesā un vēlēšanās
uzvedas cieņpilni un atbildīgi, neizmantojot izteikumus vai komentārus, kuru saturs ir
draudošs, pazemojošs, vulgārs, rupjš, apvainojošs, naidīgs, privātumu apdraudošs,
diskriminējošs, kā arī uz šādām rīcībām rosinošs. Partijas biedri nereklamē citas partijas
sociālajos tīklos.
Viņi paši to visu nepārtraukti ķengājot citas partijas un Kaimiņa intervijas labāk nemaz nepieminēt

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 22:28, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: traki tai Latvijā ar vārda brīvību, vienu notiesāja par vārda nēģeris lietošanu
http://www.delfi.lv/news/national/criminal/par-naidigu-ierakstu-pret-melnadainajiem-tiesa-virietim-piespriez-menesi-ilgu-cietumsodu.d?id=50237391
cilvēki nesaprot, ka nav tādas vārda brīvības, vismaz tiešā nozīmē, ir brīvība kritizēt utt. bet līdz brīdim, kamēr tas iekļaujas likumiskajās normās un arī ētiskajās, jo pietiekoši neētiska izteikšanās var novest pie zaudējuma civiltiesā

  -2 [+] [-]

, 2018-07-23 22:28, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Visu cieņu Kambim, ka vēlas upurēties un strādāt tautas labā! Var patikt vai nepatikt partijas izvēle, bet tas tomēr nozīmē, ka ir Sirdsapziņa! Vēlas mainīt valsti!
Ko tu tur runaa?
Kaadu valsti?
Savu kabatu no finanshu probleemaam.
Tak mullkkim skaidrs... atkariiba, reputaacija.
Shim raxtam SC nebija jaabuut.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 22:41, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es domāju, ka tiem, kuri balso par Kaimiņa partiju, vajadzētu aizliegt vispār jebkādus lēmumus pieņemt
Tev vajadzētu biežāk ar Ušakovu bučoties!

     [+] [-]

, 2018-07-23 22:51, pirms 6 gadiem
abdulajevs rakstīja: Tev vajadzētu biežāk ar Ušakovu bučoties!
Lai nu kas, bet Kaimiņš ar Ušakovu toč bučojas- abi vienā preses ruporā db.lv tiek reklamēti. Kad viņam pajautāja vai ies ar Saskaņu vienā koalīcijā, tad arī locījās kā zutis

  +1 [+] [-]

, 2018-07-23 23:07, pirms 6 gadiem
Visiem, kuriem rūp Latvijas nākotne vēlēšanās iesaku iet balsot par KPV LV

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 23:18, pirms 6 gadiem
protams nekas nevar but tirs un balts, bet ticu KPV.LV un es ticu ka bus pārmaiņas. jo savādāk džekiem būs švaki)))) par Kpv.lv
nost ar Reizniecem, Usakiem, Nacionaliem, Sudrabam, Lembjiem, brigmaniem. čekistu bars . un visi , kas te saka pretejo vien ir dirs laižas ,lai varetu saglabat vien sev reitingus. Par konservativajiem man ar palika kauns pec pedejiem ierakstiem. vot tā. Romu ar neuzcela vienā dienā, bet Latviju nogremdet 28 gados tas ir jāmāk

  +2 [+] [-]

, 2018-07-23 23:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tagad partijas intelekta koeficients sasniegs nebijušus augstumus
Smieklīgi, bet man šķiet, ka vidējais IQ kā reizi pieaug...

  +3 [+] [-]

, 2018-07-23 23:42, pirms 6 gadiem
Te lielākajai daļai nemaz balss tiesību nav, lai vēlētu, jo neesiet sasnieguši 18gadu vecumu tad ko te pļurkstat pļursktēšanas dēļ?

     [+] [-]

, 2018-07-24 00:04, pirms 6 gadiem
Sasmējos! Brīvdomātāju pūlciņš! Aktieri, sportisti,skolotaji, kosmonauti, pirtnieki, vāveres,šinšilas un Vaļere no Lotgale!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 00:24, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es domāju, ka tiem, kuri balso par Kaimiņa partiju, vajadzētu aizliegt vispār jebkādus lēmumus pieņemt
es domaaju, ka tu vareetu atrast kaadu nodarbi savaa dziivee, iznemot iesmirdeshanu sheit

     [+] [-]

, 2018-07-24 00:32, pirms 6 gadiem
Gribēju nobalsot par KPV ,tagad pat nezinu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 07:39, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es domāju, ka tiem, kuri balso par Kaimiņa partiju, vajadzētu aizliegt vispār jebkādus lēmumus pieņemt
Interesanti, kur jādzīvo un kas jādara, lai kļūtu par tik lielu plānprāti kā tu?!
Nu ir taču jāizglītojas, pirms ver to muti vaļā un bārsta kaut ko.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-24 08:39, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Domājams, ka šīgada divi lielākie ugunsgrēki ZZS smagi iedos pa ribām, gluži kā pērnā gada lieti, un šī pavasara/vasaras sausumi! Par citām glupībām viņu izpildē nemaz nerunājot!
Vienotībai redzi iespēju 5% pārvarēt, domājams totokantoros uz to varētu BAIGI uzvārīties...
Ugunsgrēki jau nu gan ne % nesašūpos.
IeM/VUGD ir V pārziņā.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-24 08:50, pirms 6 gadiem
Klawman rakstīja: Interesanti, kur jādzīvo un kas jādara, lai kļūtu par tik lielu plānprāti kā tu?!
Nu ir taču jāizglītojas, pirms ver to muti vaļā un bārsta kaut ko.
Real Rebel vienmēr bijis Jaunupa pakallaiza, bet šoreiz viņam pilnīga taisnība. Visi skrien un bļauj par vēlēšanām, lai gan neviens saraksts un neviena partiju programma vēl nav iesniegta CVK. Visi jau ir gudri par ko jābalso, lai gan nav pat zināms, ko viņi oficiāli uz papīra piedāvās un solīs.
Par Artusa partiju - ja uzskati, ka partija, kuras līderis ir neizdevies aktieris, alkāns, kurš patiesībā ir stulbs, bet, kuram dažkārt tiek nolieta info, lai viņš no tās taisītu drāmu un lētu PR spēs sakārtot valsti, tad cepuri nost. Viņš būs ļoti kompetents pieņemt izglītības sistēmas ilgtermiņa attīstības plānus vai radīs plānu kā pakāpeniski atteikties no ES finansējuma pirms to masveidā nogriezīs, vai arī Artuss tiks galā ar medicīnas sistēmu, kuru man liekas, pat labākajiem pārstāvjiem no pašas nozares nav īsti sajēgas, kā sakārtot, lai sistēma būtu efektīva un naudu neizšķērdējoša snevietā.
Normālā sabiedrība Kambala nebūtu respektabls cilvēks, kuru kādam ar sajūsmu būtu jāuztver. Padumjšs, iedomīgs basketbolists, kura karjeras galvenais notikums būs kokaīna lietošana, zinot, ka viņš ir pro, kura asinis tiks pārbaudītas. Artuss malacis tādu velkot politikā.
Pēc tam paši čīkstēsiet, kas viņiem dot tādas tiesības, saeima gavno, bet paši to gavno arī iebalsojat.
Labāk sagaidīt ofiviālos pieteikumus. Izlasiet programmas un nebalsojiet ne par vienu politisko spēku, kurš jau ir saeimā vai kura līderi ir bijuši augstos partiju un valsts amatos. Bet tā taču nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 08:55, pirms 6 gadiem
baigi žēl, ka šai partijai vajag ķerties pie vecajiem labajiem PR trikiem, lai savāktu balsis... Kas Kambala par politiķi? švaks piedāvājums

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 09:05, pirms 6 gadiem
Problēma jau tāda ka nav par ko balsot... KPV.LV nav ar neko labāki, viņi principā piedāvā nomainīt valdošo mafiju pret šobrīd snaudošo mafiju, kura var beigās izrādīties vēl sliktāka par esošo. Principā tāda paša satelītpartija kā Sudrabas vien ir....

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 09:08, pirms 6 gadiem
Klawman rakstīja: Interesanti, kur jādzīvo un kas jādara, lai kļūtu par tik lielu plānprāti kā tu?!
Nu ir taču jāizglītojas, pirms ver to muti vaļā un bārsta kaut ko.
Liekas ka tev būtu jāizglītojas un jāredz mazliet plašāk par artusa un co bļaustīšanos

  +2 [+] [-]

, 2018-07-24 09:36, pirms 6 gadiem
mxs rakstīja: Real Rebel vienmēr bijis Jaunupa pakallaiza, bet šoreiz viņam pilnīga taisnība. Visi skrien un bļauj par vēlēšanām, lai gan neviens saraksts un neviena partiju programma vēl nav iesniegta CVK. Visi jau ir gudri par ko jābalso, lai gan nav pat zināms, ko viņi oficiāli uz papīra piedāvās un solīs.
Par Artusa partiju - ja uzskati, ka partija, kuras līderis ir neizdevies aktieris, alkāns, kurš patiesībā ir stulbs, bet, kuram dažkārt tiek nolieta info, lai viņš no tās taisītu drāmu un lētu PR spēs sakārtot valsti, tad cepuri nost. Viņš būs ļoti kompetents pieņemt izglītības sistēmas ilgtermiņa attīstības plānus vai radīs plānu kā pakāpeniski atteikties no ES finansējuma pirms to masveidā nogriezīs, vai arī Artuss tiks galā ar medicīnas sistēmu, kuru man liekas, pat labākajiem pārstāvjiem no pašas nozares nav īsti sajēgas, kā sakārtot, lai sistēma būtu efektīva un naudu neizšķērdējoša snevietā.
Normālā sabiedrība Kambala nebūtu respektabls cilvēks, kuru kādam ar sajūsmu būtu jāuztver. Padumjšs, iedomīgs basketbolists, kura karjeras galvenais notikums būs kokaīna lietošana, zinot, ka viņš ir pro, kura asinis tiks pārbaudītas. Artuss malacis tādu velkot politikā.
Pēc tam paši čīkstēsiet, kas viņiem dot tādas tiesības, saeima gavno, bet paši to gavno arī iebalsojat.
Labāk sagaidīt ofiviālos pieteikumus. Izlasiet programmas un nebalsojiet ne par vienu politisko spēku, kurš jau ir saeimā vai kura līderi ir bijuši augstos partiju un valsts amatos. Bet tā taču nebūs.
nu netiks Artuss pie valsts vadīšanas, tomēr, ja jāizšķiras par Jauno vienotību un KPV, tad jau labāk Gobzems no KPV (starp citu bijušais/varbūt vēl esošais, nezinu, maksātnespējas administrators, ļoti spēcīgs advokāts un izcils tieslietās)

  +5 [+] [-]

, 2018-07-24 10:03, pirms 6 gadiem
Apsveicami, ja cilvēks nestāv malā!
Vissliktāk ir visu nolikt, nekur pašam nepiedalīties!
Neviena partija nav ideāla, visās ir dažādi cilvēki. Visi ir zagļi, tas ir ļoti primitīvs spriedums. JĀ, jau kopš neatkarības atjaunošanas ir pieļautas daudz kļūdas, bet kas tad tās labos, ja maz ir to, kuri grib iesaistīties politikā, paši ko darīt, bet tikai ķēķi visu kritizēt?
Bet runājot par partijām, mums ir divi bloki- latviskais un promaskaviskais. Vienīgi krieviskā Saskaņa prot apvienot savus vēlētājus un ne velti tāpēc valda un izsaimnieko Rīgu. Vai gribiet lai visā Latvijā valda Putina draugi?
Slikti, ka latvieši savus spēkus sadalījuši daudzās partijās, tas pasliktina izredzes.
Tomēr mums ir latviskas partijas, kam rūp mūsu valsts, latviešu tautas nākotnē. Pirmkārt tā ir Nacionālā apvienība. Zinu, ka būs arī pārmetumi nacionāļiem. Bet NA , nacionālie spēki nekad nav bijuši galvenie valdošie Saeimā, tādēļ grūti realizēt visus labos nodomus, jo jācīnās ne tikai ar Saskaņu, bet pat ar pārējām it kā latviskām partijām, kurām nav stingra, nacionālām interesēm atbilstoša rīcība. Vai nav kauna lieta, ka latviešu bērniem Rīgā nav nodrošināti bērnu dārzi un reizēm ir spiesti doties uz krievu bērna dārziem?!
Uzskatu, ka visām partijām lielāka vērība būtu jāveltī sociālekonomiskiem jautājumiem, jo nevienlīdzība valstī ir nepieļaujama, daudzi cilvēki dzīvo trūkumā, minimālās algas, pensijas ir pazemojoši niecīgas, kas nenodrošina elementārās vajadzības, veselības aprūpe daudziem ir nepieejama!
Darāmā ir daudz, bet jācīnās par savu valsti, latvisku, taisnīgu, demokrātisku, kur viens likums ir visiem, kur nav vietas nabadzībai un trūkumam!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-24 10:05, pirms 6 gadiem
Pagaidām par vienu no reālākajiem kandidātiem par ko balsotu ir JKP.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:17, pirms 6 gadiem
Kad Šķerbatihs un Zemļinskis sēž saeima, tad viss ir ok, kad Kambala, tad uzreiz ceļ brēku. Runājot par AK, viņš nav vienīgais aktieris, kas ir politikā, iepriekš bijuši vēl daudzi, tas, ka viņš ir neērts, tas nenozīmē, ka viņš ir baigais populists, jo ko tad viņš ir tādu solījis? Manuprāt, valdošie ir populisti, kas 28 gadu garumā ir solījuši, bet tā arī neko nav paveikuši bez savu interešu realizēšanas.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:26, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Es par KPV LV, bet nezinu vai Kaspars saņems mīnusu no manis. Cilvēks ar augstāko izglītību, dzīves pieredzi utt kas noteikti jai vien ir vairāk kā vairākumam komentāru autoru. Cik Kaspars saprot no politikas lūk tas jau ir cits jautājums. Kaut gan daudzi varbūt pirms iepriekšējām vēlēšanām smīkņāja par Kaimiņu.
ASV preizdents Reigans taču arī bija aktieris! Mums saeimā ir bijuši ne tādi vien personāži. Kāpēc par Buldozeru nesmīkņā, ja viņam ir tikai teķa izglītība, bet, tas netraucēja viņam būt visos iespējamos amatos, kāpēc smīkņā par tie, kuri grib kko mainīt?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:26, pirms 6 gadiem
Nu gan "valsts glābēju "kompānija - neizdevies aktieris, ar kokaīnu sašmucējies bijušais sportists. Īsta suņubūda..

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:32, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: ASV preizdents Reigans taču arī bija aktieris! Mums saeimā ir bijuši ne tādi vien personāži. Kāpēc par Buldozeru nesmīkņā, ja viņam ir tikai teķa izglītība, bet, tas netraucēja viņam būt visos iespējamos amatos, kāpēc smīkņā par tie, kuri grib kko mainīt?
Reigans bija ne tikai aktieris, bet arī aktieru arodorganizācijas vadītājs. Zinot ASV arodbiedrību spēku un ietekmi - tā ir liela pieredze un parāda, ka cilvēks spēj vadīt un organizēt.. Tāpat arī Leščinskis - viņam bija un ir buldoga pieredze biznesā. Ko nevar teikt par mūsu jaunajiem klauniem

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:34, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav diez ko gudri cilvēki, ja trīs gadus nespēj partijas finanses sakārtot un ir pilnīgi vienalga, kuri ir partijā, jo tās seja ir Kaimiņš, ja viņš sagāzīs podus, uzreiz tas viss tiks arī partijai

pašlaik darbojos divās sfērās uzņemējdarbība un lauksaimniecība, tikai otrajā esmu spiests paklusēt, savādāk Lemberga onkulīši Zemnieku saeimas utt. aprindās netieši izteica nepatiku manai vēlmei pārveidot sistēmu
Tie tavi gudrie ieviesa OIK un pārējās shēmas. Nebūtu KPV tagad VID direktors būtu Martinsona cilvēks! Pat labāk ir neko nedarīt, sabalsot cilvēkus, kas neprot tādas shēmas nemaz uztaisīt, tad jau būtu labāk!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:46, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Kad Šķerbatihs un Zemļinskis sēž saeima, tad viss ir ok, kad Kambala, tad uzreiz ceļ brēku. Runājot par AK, viņš nav vienīgais aktieris, kas ir politikā, iepriekš bijuši vēl daudzi, tas, ka viņš ir neērts, tas nenozīmē, ka viņš ir baigais populists, jo ko tad viņš ir tādu solījis? Manuprāt, valdošie ir populisti, kas 28 gadu garumā ir solījuši, bet tā arī neko nav paveikuši bez savu interešu realizēšanas.
Tev vāja atmiņa, par zemļu pamatīgi izrēcās, Viķka ar ir dabūjis. Un pofig par viņiem. Kambala? Kaifariks un pašlabuma meklētājs, nekad viņam nav rūpējusi Latvija, no izlases locījās prom pie pirmās iespējas un Tu domā ka tas kokaīniķis tagad rūpēsies par tevi?

     [+] [-]

, 2018-07-24 10:50, pirms 6 gadiem
nu mums te politikāņi... tad ko var gribēt

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 10:57, pirms 6 gadiem
Nagzzz rakstīja: Problēma jau tāda ka nav par ko balsot... KPV.LV nav ar neko labāki, viņi principā piedāvā nomainīt valdošo mafiju pret šobrīd snaudošo mafiju, kura var beigās izrādīties vēl sliktāka par esošo. Principā tāda paša satelītpartija kā Sudrabas vien ir....
Nu, nu.. salīdzinājums ar Sudrabu te nevietā. Arī ar mafijas maiņu nebūs īsti korekti. Tieši otrādi - KPV LV piedāvā reformas, kas samazinātu valsts aprātu, padarītu valsts pārvaldi efektīvāku, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 11:00, pirms 6 gadiem
es nebalsošu par Kaimiņa partiju, bet šī viņa video uzruna no 12.07. ir interesanta-un to derētu nokatīties gan tiem kas par, gan- pret Kaimiņu un KPV partiju.

https://www.youtube.com/watch?v=XlN...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 11:01, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Nu, nu.. salīdzinājums ar Sudrabu te nevietā. Arī ar mafijas maiņu nebūs īsti korekti. Tieši otrādi - KPV LV piedāvā reformas, kas samazinātu valsts aprātu, padarītu valsts pārvaldi efektīvāku, utt.
Tu esi redzējis reālu programmu šim reformām? Pagaidām viņi tik bļaustās un bļauj to ko latviets grib dzirdēt. Pēc Gobzema blējiena "Tauta - 4. Atmoda ir sākusies" nezināju smieties vai raudāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 11:05, pirms 6 gadiem
Nagzzz rakstīja: Problēma jau tāda ka nav par ko balsot... KPV.LV nav ar neko labāki, viņi principā piedāvā nomainīt valdošo mafiju pret šobrīd snaudošo mafiju, kura var beigās izrādīties vēl sliktāka par esošo. Principā tāda paša satelītpartija kā Sudrabas vien ir....
šobrīd man laba izvēle šķiet Jaunie Konservatīvie (JKP),
https://lv.wikipedia.org/wiki/Jaun%...
bet līdz vēlēšanām vēl var daudzi skeleti no skapjiem izlēkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-24 11:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu esi redzējis reālu programmu šim [KPV] reformām?
šis tas no KPV.LV programmas ir šeit:
https://kampiedervalsts.com/programma

tā kā par Kaimiņu negrasos balsot, tad pats gan neesmu tajā iedziļinājos (vēl jau nav tās -zīmju programmas), bet laiks rādīs, par ko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-24 11:14, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Tikai Latvija mazais darba rukis 4 gadus starp velesanam cinkst un pikst, bet kad pienak velesanu laiks, tad atkal iekrit uz skaistiem saukliem vai naiviem solijumiem un ievel tos pasus kadrus Pasi vien vainigi, nav ko baurot tad. Ejiet, balsojiet par savam Jaunajam Vienotibam un Zalajiem viriniem, viniem tak nav gana.
'Mazais darba rūķis" - tas ir kaut kas no PSKP vēstures un dogmām. Kaut ko jaunu nevari izdomāt???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-24 12:10, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Apsveicami, ja cilvēks nestāv malā!
Vissliktāk ir visu nolikt, nekur pašam nepiedalīties!
Neviena partija nav ideāla, visās ir dažādi cilvēki. Visi ir zagļi, tas ir ļoti primitīvs spriedums. JĀ, jau kopš neatkarības atjaunošanas ir pieļautas daudz kļūdas, bet kas tad tās labos, ja maz ir to, kuri grib iesaistīties politikā, paši ko darīt, bet tikai ķēķi visu kritizēt?
Bet runājot par partijām, mums ir divi bloki- latviskais un promaskaviskais. Vienīgi krieviskā Saskaņa prot apvienot savus vēlētājus un ne velti tāpēc valda un izsaimnieko Rīgu. Vai gribiet lai visā Latvijā valda Putina draugi?
Slikti, ka latvieši savus spēkus sadalījuši daudzās partijās, tas pasliktina izredzes.
Tomēr mums ir latviskas partijas, kam rūp mūsu valsts, latviešu tautas nākotnē. Pirmkārt tā ir Nacionālā apvienība. Zinu, ka būs arī pārmetumi nacionāļiem. Bet NA , nacionālie spēki nekad nav bijuši galvenie valdošie Saeimā, tādēļ grūti realizēt visus labos nodomus, jo jācīnās ne tikai ar Saskaņu, bet pat ar pārējām it kā latviskām partijām, kurām nav stingra, nacionālām interesēm atbilstoša rīcība. Vai nav kauna lieta, ka latviešu bērniem Rīgā nav nodrošināti bērnu dārzi un reizēm ir spiesti doties uz krievu bērna dārziem?!
Uzskatu, ka visām partijām lielāka vērība būtu jāveltī sociālekonomiskiem jautājumiem, jo nevienlīdzība valstī ir nepieļaujama, daudzi cilvēki dzīvo trūkumā, minimālās algas, pensijas ir pazemojoši niecīgas, kas nenodrošina elementārās vajadzības, veselības aprūpe daudziem ir nepieejama!
Darāmā ir daudz, bet jācīnās par savu valsti, latvisku, taisnīgu, demokrātisku, kur viens likums ir visiem, kur nav vietas nabadzībai un trūkumam!
NA un rūp latvieši? tur pat stārķim jāsmejas, atklāšu noslēpumu, viņiem rūp nacionālisms, nevis Latvija, viņi krīt par ideoloģiju navis par valsti....Tādi kā Iesalnieks ir apkaunojums, jo atļaujas spriest un lemt par lietām, kuras nespēj saprast un nezina neko par to + viņu lobētie lēmumi tiešā veidā bremzēs mūsu tautsaimniecību, tā ir rūpēšanās par valsti? Vai tomēr ideoloģijas nolikšana pirmajā vietā?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 12:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu esi redzējis reālu programmu šim reformām? Pagaidām viņi tik bļaustās un bļauj to ko latviets grib dzirdēt. Pēc Gobzema blējiena "Tauta - 4. Atmoda ir sākusies" nezināju smieties vai raudāt.
Jā, tur viss ir izklāstīts viņu mājas lapā.

     [+] [-]

, 2018-07-24 12:17, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: NA un rūp latvieši? tur pat stārķim jāsmejas, atklāšu noslēpumu, viņiem rūp nacionālisms, nevis Latvija, viņi krīt par ideoloģiju navis par valsti....Tādi kā Iesalnieks ir apkaunojums, jo atļaujas spriest un lemt par lietām, kuras nespēj saprast un nezina neko par to + viņu lobētie lēmumi tiešā veidā bremzēs mūsu tautsaimniecību, tā ir rūpēšanās par valsti? Vai tomēr ideoloģijas nolikšana pirmajā vietā?
laikam jau tava un NA izpratne par VALSTI ievērojami atšķiras, jo nacionālistu izpratnē Latvijas valsts ir LATVIEŠU valsts, nevis kosmopolītu, globālistu, un vispasaules imigrantu - ūberliberālu pilsoņu valsts, kurai ar latviešiem ir tikai tik daudz kopīga, kā valsts nosaukums- Latvija, kas ņemts no mūsu latviešu tautas nosaukuma.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 12:19, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Gribēju nobalsot par KPV ,tagad pat nezinu
Balso, bet Kambalu izsvītro, ja nepatīk. Es darīšu līdzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 12:21, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: laikam jau tava un NA izpratne par VALSTI ievērojami atšķiras, jo nacionālistu izpratnē Latvijas valsts ir LATVIEŠU valsts, nevis kosmopolītu, globālistu, un vispasaules imigrantu - ūberliberālu pilsoņu valsts, kurai ar latviešiem ir tikai tik daudz kopīga, kā valsts nosaukums- Latvija, kas ņemts no mūsu latviešu tautas nosaukuma.
Viņu izpratne par valsti robežojas tik cik nacionālisma ideoloģija (politiska ideoloģija) atļauj. Ja nezināji, tad nacionālisms nav patriotisms. Latvijai vajag patriotus, kuri cels šo valsti, nevis nacionālistus, kuri slēgs manu valsti

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 12:31, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņu izpratne par valsti robežojas tik cik nacionālisma ideoloģija (politiska ideoloģija) atļauj. Ja nezināji, tad nacionālisms nav patriotisms. Latvijai vajag patriotus, kuri cels šo valsti, nevis nacionālistus, kuri slēgs manu valsti
Es zinu kas ir nacionālisms un zinu, kas ir patriotisms. Tomēr ne jau viendienīši pilsoņi- imigranti vai caur nekustamajiem īpašumiem pilsonību dabūjušie būs īstie Latvijas patrioti, bet gan tie, kuru saknes Latvijā sniedzas 100 gadus un vairāk, un nav tik lielas nozīmes tam, kādas tautas pārstāvji viņi ir, bet gan apziņa, ka viņu senči vairākās paaudzēs šeit ir dzīvojuši, attīstījuši šo zemi un cēluši šo valsti- Latviju.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 12:40, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: Es zinu kas ir nacionālisms un zinu, kas ir patriotisms. Tomēr ne jau viendienīši pilsoņi- imigranti vai caur nekustamajiem īpašumiem pilsonību dabūjušie būs īstie Latvijas patrioti, bet gan tie, kuru saknes Latvijā sniedzas 100 gadus un vairāk, un nav tik lielas nozīmes tam, kādas tautas pārstāvji viņi ir, bet gan apziņa, ka viņu senči vairākās paaudzēs šeit ir dzīvojuši, attīstījuši šo zemi un cēluši šo valsti- Latviju.
un tagad saproti, ka NA lēmumi tiešā veidā apdraud pilnīgi visus, pat tos, kuri šeit ir neskaitāmajās paaudzēs. Nacionālisms ir jābalansē ar ekonomiku un konkurētspēju + loģisko domāšanu, tās NA biedriem, vismaz skaļākajiem uzvārdiem trūkst

  +2 [+] [-]

, 2018-07-24 12:57, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: laikam jau tava un NA izpratne par VALSTI ievērojami atšķiras, jo nacionālistu izpratnē Latvijas valsts ir LATVIEŠU valsts, nevis kosmopolītu, globālistu, un vispasaules imigrantu - ūberliberālu pilsoņu valsts, kurai ar latviešiem ir tikai tik daudz kopīga, kā valsts nosaukums- Latvija, kas ņemts no mūsu latviešu tautas nosaukuma.
padomā - latvietis, kurš zog un krāpj ir labāks par godīgu krievu? tādu pretstatu piedāvā NA

     [+] [-]

, 2018-07-24 13:12, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: padomā - latvietis, kurš zog un krāpj ir labāks par godīgu krievu? tādu pretstatu piedāvā NA
kurā vietā NA dokumentos vai mājaslapas rakstos ir teikts, ka latvietis- noziedznieks ir labāks par godīgu krievu?!

     [+] [-]

, 2018-07-24 13:17, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: un tagad saproti, ka NA lēmumi tiešā veidā apdraud pilnīgi visus, pat tos, kuri šeit ir neskaitāmajās paaudzēs. Nacionālisms ir jābalansē ar ekonomiku un konkurētspēju + loģisko domāšanu, tās NA biedriem, vismaz skaļākajiem uzvārdiem trūkst
un kāds ir Tavs viedoklis šajos jautājumos par Jaunajiem Konservatīvajiem?
Es pagaidām neesmu iedziļinājies JKV programmā u.c. viņu dokumentos (vēl ir laiks līdz vēlēšanām), bet šobrīd šī partija škiet simpātiska. Tomēr ja veco partiju un apvienību un to publisko Seju skeleti ir vairāk vai mazāk publiskoti un medijos apžļembāti, tad JKV skeletus pagaidām neesmu redzējis.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-24 13:24, pirms 6 gadiem
Argonauts rakstīja: un kāds ir Tavs viedoklis šajos jautājumos par Jaunajiem Konservatīvajiem?
Es pagaidām neesmu iedziļinājies JKV programmā u.c. viņu dokumentos (vēl ir laiks līdz vēlēšanām), bet šobrīd šī partija škiet simpātiska. Tomēr ja veco partiju un apvienību un to publisko Seju skeleti ir vairāk vai mazāk publiskoti un medijos apžļembāti, tad JKV skeletus pagaidām neesmu redzējis.
būtu labāks skats, ja tur ne Strīķes, ne Bordāna nebūtu

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 13:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: būtu labāks skats, ja tur ne Strīķes, ne Bordāna nebūtu
tas gan. Strīķe visu laiku ne tur strīķējas, bet Bordāns ir izteikts politiskais neveiksminieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 13:59, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: NA noteikti ir jabut Saeima, kadam ir japarstav latviskas intereses. Savulaik 95. gada Baltkrievija pie varas koalicija tika tadi vietejie Saskaniesi un uzreiz krievu valodai tika pieskirts oficialas valodas statuss, ka rezultata sobrid balkrievu valoda ir mirusi, jo to ikdiena izmanto tikai ap 5%. Pat Lukasenko nezin to, visi procesi noris krieviski. Vai mums vajag ko lidzigu? Bez NA sen jau krievi uz galvas kaptu
Situācija diezgan precīzi raksturo daudzpartiju sistēmu. Katrai partijai ir kkādas "sarkanās līnijas", un kopā ņemot idejiski vajag tādus klaunus kā Kaimiņu, kas neļauj gulēt, NA, kas aizstāv Latviešus, ZZS(lai gan idejiski no tās partijas ir tikai palicis nosaukums), kas iestājas par zemniekiem, konservatīvos, kas iestājas par latviskumu, ģimeni un Latviju kā Rietumeiropas balstu, sociālistus (šeit arī tas pats gadījums kas ar ZZS), kas cīnās par nabagu interesēm. Tā varētu turpināt saukt un saukt, bet tas viss tikai normāli strādātu JA viņi visi nedomātu par savu personīgo labumu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 13:59, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: NA noteikti ir jabut Saeima, kadam ir japarstav latviskas intereses. Savulaik 95. gada Baltkrievija pie varas koalicija tika tadi vietejie Saskaniesi un uzreiz krievu valodai tika pieskirts oficialas valodas statuss, ka rezultata sobrid balkrievu valoda ir mirusi, jo to ikdiena izmanto tikai ap 5%. Pat Lukasenko nezin to, visi procesi noris krieviski. Vai mums vajag ko lidzigu? Bez NA sen jau krievi uz galvas kaptu
oi, kā mēs te Muldam...Lukašenko zina un viņš liek pāriet lēnām atpakaļ uz Baltkrievu valodu, tieši viņš pirmais sita trauksmi pēc tam ,kad oficiālos datus uzzināja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 14:09, pirms 6 gadiem
Priekš kam otrs klauns partijā?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-24 15:51, pirms 6 gadiem
Haha, ne par kādu naudu nenopirksi tādu reklāmu, kādu KNAB's par brīvu sagādāja Kaimiņam
Un ej nu tagad kādam ieskaidro, ka tas Kaimiņš ar savu videokameru un bļaustīšanos valdošajiem bija tieši tikpat neērts kā dīcoša muša, ne par gramu vairāk. Un ka bez visas šitās epopejas viņš pat visdrīzāk Saeimā vispār neiekļūtu, jo popularitāte bija strauji kritusies.
Bet tagad var visiem bazunēt, cik bīstams viņš ir bijis, kā ticis vajāts dēļ politiskajiem uzskatiem Nebrīnos, ka tāds Kambala uztver to visu nopietni.

Ščerbatiha vieta jau nevar Saeimā palikt tukša, mums noteikti tādi kadri vajadzīgi pie lēmumu pieņemšanas.

     [+] [-]

, 2018-07-24 16:00, pirms 6 gadiem
Latvijā nav partiju. Ir savtīgo interešu grupeles.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-24 17:15, pirms 6 gadiem
Šis būtu labs veselības ministrs legalizētu marihuānu un atļautu pašlietošanas nolūkos iegādāties kokaīnu!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 18:33, pirms 6 gadiem
Var jau protams nolikt Kasparu Kambalu un pasmieties, bet visi dzīvē pieļauj kaut kādas kļudas, tas nenozīmē, ka viņš būtu jānoraksta, galu galā tagad viņam ir 39 gadi un jā, var jau te gudri di..st, bet tam kam izgājis savas dzīves laikā ir Kaspars, retais kurš no jums būtu sasniedzis vismaz tik pat daudz, un tas ka viņš vēlas iesaistīties politikā ir tikai normāli, tas nenozīmē ka vīņš uzreiz būs kaut kāds ministrs vai tiks saimā. Novēlu lai viņam viss izdodas.

P.s.
Var jau arī iemest akmeņus Kaimiņa dārziņā, bet ja jūs kāds varat izdarīt vairāk, tad kā saka krievi - flag vam v ruki. Kaimiņš vismaz uzdod pareizos jautājumus, kas viņam partijā trūkst ir reāli cilvēki ar smadzēnēm kas var strādāt un kaut ko mainīt. Kambala noteikti nav viens no tiem cilvēkiem, bet gan jau kādu pienesumu arī var dot.

     [+] [-]

, 2018-07-24 19:12, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Balso, bet Kambalu izsvītro, ja nepatīk. Es darīšu līdzīgi.
Tā ir taisnība ,KPV.LV ,galvenais ir nevis Kaimiņs vai Kambis ,bet idejas ko dod Latvijas labākais filozofs Atis Zakatistovs ,tāpēc jau vienalga kas tur pogas spiež
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:15, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Visu cieņu Kambim, ka vēlas upurēties un strādāt tautas labā! Var patikt vai nepatikt partijas izvēle, bet tas tomēr nozīmē, ka ir Sirdsapziņa! Vēlas mainīt valsti!
Tas var nozīmēt arī to, ka cilvēks nav ieguvis ne labu izglītību, ne arī apguvis labu profesiju un cer ar politiku nodrošināt sev iztiku.

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:29, pirms 6 gadiem
pipars555 rakstīja: Izskatās,ka Tu mums te baigais profesors esi.Līdz vēlēšanām vēl ir 2,5 mēneši,bet Tu jau zini procentu skaitu.Pasaki kādas vēl partijas tiks saeimā un ar kādu procentu.
To rāda aptaujas. Saeimā tiks Saskaņa (33%), ZZS (23%), NA (10%), A/Par (8%), KPV LV (7%), JKP (6%). Domāju, arī Jaunā Vienotība tiks pāri 5%. Protams, šie procenti būs nedaudz savādāki. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/lat...

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:32, pirms 6 gadiem
HitMix* rakstīja: Labāk par KPV LV balsot nekā par pārējiem... vismaiz lai šie pamēģina
Kura ministra amatā tu redzi Kambalu? Protams, lai mēģina- darīt vienmēr ir labāk nekā nedarīt un kritizēt tos, kuri dara.

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:38, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?
Kāpēc valsts iestādēm tev būtu jāpalīdz - tu esi mazturīgs vai invalīds? Normālam, veselam vīrietim jāpaļaujas uz saviem spēkiem, nevis jāprasa palīdzība no citiem.

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:43, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: un, protams, Saskaņa, kuri vērsti tikai uz naida kurināšanu pret latviešiem un visus gadus ar to ielien iekšā!
To pašu var teikt par Nacionālo apvienību, kas kurina naidu pret krieviem, gejiem un bēgļiem.

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:51, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vienai no partijām pat nosaukumā ir Attīstība, bet ja reāli apskatās, kas tur iepakots - tur ir tādas bremzes un degradācija! Tāpat kā degradēts vārds ir Vienotība, kuri plēšas kā zirnekļi burkā savā starpā un, protams, Saskaņa, kuri vērsti tikai uz naida kurināšanu pret latviešiem un visus gadus ar to ielien iekšā!
Nav un nebūs ideālu partiju - katrai ir un vienmēr būs kādi trūkumi, un katrā ir un būs gan godīgi, gan mazāk godīgi cilvēki. Labākā lieta ir tāda, ka partiju ir daudz. Tas nozīmē, ka starp partijām ir konkurence par vēlētāju balsīm, tās nedrīkst pārāk atklāti un nekaunīgi zagt un tās arī skatās, lai pārāk nekaunīgi nezagtu pārējās partijas. Tā darbojas demokrātija.

     [+] [-]

, 2018-07-24 22:58, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Valstij Jāsāk ar Sevi!
Kas jāsāk, kāpēc valstij, nevis pilsoņiem, un kādā veidā jāsāk? Tizls, neko neizsakošs lozungs.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-24 23:10, pirms 6 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Visiem, kuriem rūp Latvijas nākotne vēlēšanās iesaku iet balsot par KPV LV
Balsot vajag iet obligāti, tas ir pareizi. Par ko - tas katram pašam jāizlemj.

     [+] [-]

, 2018-07-24 23:14, pirms 6 gadiem
alliks rakstīja: protams nekas nevar but tirs un balts, bet ticu KPV.LV un es ticu ka bus pārmaiņas. jo savādāk džekiem būs švaki)))) par Kpv.lv
nost ar Reizniecem, Usakiem, Nacionaliem, Sudrabam, Lembjiem, brigmaniem. čekistu bars . un visi , kas te saka pretejo vien ir dirs laižas ,lai varetu saglabat vien sev reitingus. Par konservativajiem man ar palika kauns pec pedejiem ierakstiem. vot tā. Romu ar neuzcela vienā dienā, bet Latviju nogremdet 28 gados tas ir jāmāk
Latviju neviens nav nogremdējis, un dzīve Latvijā visā tās pastāvēšanas vēsturē nekad nav bijusi tik laba kā tagad. Un būs vēl labāka. Pirmkārt, tas atkarīgs no katra paša pūlēm, izglītības un profesijas, nevis no politiķiem.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-24 23:55, pirms 6 gadiem
Visi, kas noliek partiju , kuru izvelejas vins, juus visi varat drosi iet d*rst. Turpiniet gaidit no siem,kas tgd ir pie varass labaku LV, ar vaajoni prieksgala

  -2 [+] [-]

, 2018-07-25 01:07, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: To rāda aptaujas. Saeimā tiks Saskaņa (33%), ZZS (23%), NA (10%), A/Par (8%), KPV LV (7%), JKP (6%). Domāju, arī Jaunā Vienotība tiks pāri 5%. Protams, šie procenti būs nedaudz savādāki. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/junija-palielinajies-atbalsts-saskanai-attistibaipar-jkp-un-kpv-lv.a284031/
Manuprāt, šie ir no zila gaisa izrauti cipari. Ne es, ne mani paziņas nav piedalījušies šāda veida aptaujās, un līdzīgu viedokli pauž ļoti daudzi cilvēki interneta portālos pie šādiem aptauju raksteļiem.

     [+] [-]

, 2018-07-25 01:26, pirms 6 gadiem
Nash rakstīja: Visi, kas noliek partiju , kuru izvelejas vins, juus visi varat drosi iet d*rst. Turpiniet gaidit no siem,kas tgd ir pie varass labaku LV, ar vaajoni prieksgala
norm, citas alternatīvas nav. Vai nu tagadējie, vai kaimiņš

     [+] [-]

, 2018-07-25 09:58, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: norm, citas alternatīvas nav. Vai nu tagadējie, vai kaimiņš
Nu ja , labak nobalsot par tadiem kam lidz 5% kaa lidz menesim

  +3 [+] [-]

, 2018-07-25 10:09, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: To rāda aptaujas. Saeimā tiks Saskaņa (33%), ZZS (23%), NA (10%), A/Par (8%), KPV LV (7%), JKP (6%). Domāju, arī Jaunā Vienotība tiks pāri 5%. Protams, šie procenti būs nedaudz savādāki. https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/junija-palielinajies-atbalsts-saskanai-attistibaipar-jkp-un-kpv-lv.a284031/
visvairāk mani izbrīna, kur var būt tik daudz stu;bu cilvēku, kas balsotu par ZZS. Tas ir pīii un tā uzvelk. No viņiem ne sū_a nav palicis no zaļiem vai no zemniekiem. Visi notirš vieenotību (protams arī nav bez vainas), bet tas ZZS veidojums ir daudzkārt briesmīgāks

     [+] [-]

, 2018-07-25 12:53, pirms 6 gadiem
Nagzzz rakstīja: visvairāk mani izbrīna, kur var būt tik daudz stu;bu cilvēku, kas balsotu par ZZS. Tas ir pīii un tā uzvelk. No viņiem ne sū_a nav palicis no zaļiem vai no zemniekiem. Visi notirš vieenotību (protams arī nav bez vainas), bet tas ZZS veidojums ir daudzkārt briesmīgāks
Esmu dzirdējis, ka par ZZS daudz balsojot krievi, kas dzīvo pilsētās. Viņi grib atbalstīt Latvijas zemniekus un nezina, ka tādā veidā atbalsta Lemberga un citu oligarhu shēmas.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-25 13:43, pirms 6 gadiem
Pirmais ietirsiens Kaimiņa atbalstītāju sirdīs būs tad, kad KPV LV aizies koalīcijā ar Saskaņu. Otrais ietirsiens būs tad, kad viņi sapratīs, ka bļaustīties no malas par problēmām ir daudz vienkāršāk, kā tās risināt. Trešais ietirsiens būs tad, kad viņi sāks zagt tā pat, kā esošie valdnieki.

Nu nebeigsies šitā visa kuiņa Latvijā, kamēr cilvēki metīs ar akmeņiem citiem, kamēr paši pie pirmās izdevības pat dēļ viena eirika grēkos. Turpināsim pie pirmās izdevības šmaukt savu dārgo Latviju, jo redz tie tak ar zog.
Nezinu, kam jānotiek, lai kaut kas uzlabotos. Reāli cietumsodi pat par mazākajām krāpšanām visiem bez izņēmuma varbūt kaut ko glābtu. Bet kur mēs cietumus miljons cilvēkiem dabūsim?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-25 18:17, pirms 6 gadiem
eziitis rakstīja: Pirmais ietirsiens Kaimiņa atbalstītāju sirdīs būs tad, kad KPV LV aizies koalīcijā ar Saskaņu.
Ļoti reāli principā. Pavēro, kā šādi tādi saskaņieši izsakas pozitīvi par Gobzemu.
Un Saskaņas "žurnālists" Točs (kurš savā "Dienas Biznesā" "sagadīšanās pēc" taisa intervijas ar visiem saskaņiešiem pēc kārtas, Ieskaitot Sproģi pāris nedēļas pirms šis toka, tā teikt, nominēts) arī vairākas reizes uzkrītoši šo slavinājis.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-25 18:28, pirms 6 gadiem
Nash rakstīja: Nu ja , labak nobalsot par tadiem kam lidz 5% kaa lidz menesim
Ja KNAB's nebūtu aizturējis Kaimiņu, viņam pašam līdz tiem 5% būtu kā līdz mēnesim, bet tagad tādiem aitām kā tu var skaidrot, ka nu viņš afigenni bīstams politiskais konkurents bijis, tāpēc noņemts no trases

Ar visu to JKP noteikti būs vairāk %.

Par kaimiņu un viņa partiju daudz, kas ir pateikts, bet tādiem kā tu pietiek, ka aktieris vnk bļaustās, ka viss ir slikti.

"Tautas aizstāvim" Gobzemam arī maximas tiesas sēdēs interesē tikai tā sadaļa, kur ir runa par maksimas apsargu atbildību, jo tieši tur potenciāli lielāko piķi var noplēst. A kur par arhitektiem un skrūvēm, tur viņam pofig. Tā, ka taisnīgums viņam interesē tad, ja ar to var labi nopelnīt. Domā, par velti Neo, žaks, Armands no viņiem aiztinās?

Būtu tev kaut nedaudz kritiskas domāšanas, tu paanalizētu, cik primitīvi populistiski Kaimiņš, Gobzems un Liepiņa vienmēr publiski uzstājas. Ne par ko nerunā pec būtības, vnk uz muļķu publiku vērsta valoda, kūdīšanas stils. Tev vnk pietiek, ka pasaka, ka viss ir slikti, ka cik tur aizbraukuši, palamā vienotību un viss. Lēta balsu zvejošana.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-25 22:39, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja KNAB's nebūtu aizturējis Kaimiņu, viņam pašam līdz tiem 5% būtu kā līdz mēnesim, bet tagad tādiem aitām kā tu var skaidrot, ka nu viņš afigenni bīstams politiskais konkurents bijis, tāpēc noņemts no trases

Ar visu to JKP noteikti būs vairāk %.

Par kaimiņu un viņa partiju daudz, kas ir pateikts, bet tādiem kā tu pietiek, ka aktieris vnk bļaustās, ka viss ir slikti.

"Tautas aizstāvim" Gobzemam arī maximas tiesas sēdēs interesē tikai tā sadaļa, kur ir runa par maksimas apsargu atbildību, jo tieši tur potenciāli lielāko piķi var noplēst. A kur par arhitektiem un skrūvēm, tur viņam pofig. Tā, ka taisnīgums viņam interesē tad, ja ar to var labi nopelnīt. Domā, par velti Neo, žaks, Armands no viņiem aiztinās?

Būtu tev kaut nedaudz kritiskas domāšanas, tu paanalizētu, cik primitīvi populistiski Kaimiņš, Gobzems un Liepiņa vienmēr publiski uzstājas. Ne par ko nerunā pec būtības, vnk uz muļķu publiku vērsta valoda, kūdīšanas stils. Tev vnk pietiek, ka pasaka, ka viss ir slikti, ka cik tur aizbraukuši, palamā vienotību un viss. Lēta balsu zvejošana.
Piekrītu ! tas prastums viņiem laužas ārā pa katru vīli. Ja nu kaimiņš ies atkal kaut kur ieraut,tad, iespējams, Kaspars jau noskatīts par miesassargu.Tad nevajadzēs apsargiem kunga prātā bļaut,vai viņi maz zin,kas es esmu. Kaspara atpazīstamība ir n-tās reizes lielāka,nekā suņu būdas populistam.Pagājuši četri gadi,bet viņš neko nav paveicis,vienīgi bezjēgā filmējis Saeimā un pie mikrofona lamājies.Noķēris tagad Kambalu,kā savulaiku kāds Ozo makšķerēja..

  -1 [+] [-]

, 2018-07-26 10:12, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja KNAB's nebūtu aizturējis Kaimiņu, viņam pašam līdz tiem 5% būtu kā līdz mēnesim, bet tagad tādiem aitām kā tu var skaidrot, ka nu viņš afigenni bīstams politiskais konkurents bijis, tāpēc noņemts no trases

Ar visu to JKP noteikti būs vairāk %.

Par kaimiņu un viņa partiju daudz, kas ir pateikts, bet tādiem kā tu pietiek, ka aktieris vnk bļaustās, ka viss ir slikti.

"Tautas aizstāvim" Gobzemam arī maximas tiesas sēdēs interesē tikai tā sadaļa, kur ir runa par maksimas apsargu atbildību, jo tieši tur potenciāli lielāko piķi var noplēst. A kur par arhitektiem un skrūvēm, tur viņam pofig. Tā, ka taisnīgums viņam interesē tad, ja ar to var labi nopelnīt. Domā, par velti Neo, žaks, Armands no viņiem aiztinās?

Būtu tev kaut nedaudz kritiskas domāšanas, tu paanalizētu, cik primitīvi populistiski Kaimiņš, Gobzems un Liepiņa vienmēr publiski uzstājas. Ne par ko nerunā pec būtības, vnk uz muļķu publiku vērsta valoda, kūdīšanas stils. Tev vnk pietiek, ka pasaka, ka viss ir slikti, ka cik tur aizbraukuši, palamā vienotību un viss. Lēta balsu zvejošana.
Es redzu, ka LV ir dziļā bedrē un , ka valsts vnk izputina cilvēku, neesi gadijumā starp tiem , kas ir starp viņiem ? Nemaksā nodokļus utt ?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-26 10:14, pirms 6 gadiem
Protams , ka var tuksi kult salmus par to ka vini izsakas noniecinosi, bet taa ari ir kaa vini saka. izzog valsti un ir taadi aitas kaa tu kas to neredz un doma ka viss ir zajebis