Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3

Autors: Andrejs Siliņš

Kambala iesaistās politikā un pievienojas Kaimiņa partijai

Kambala iesaistās politikā un pievienojas Kaimiņa partijai
Kaspars Kambala
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Bijušais Latvijas basketbola valstsvienības centra spēlētājs Kaspars Kambala paziņojis, ka iesaistās politikā un pievienojas Artusa Kaimiņa dibinātajai partijai KPV LV.

"Es nestāvēšu malā, kad manējos sit! Es braucu mājās palīdzēt savai valstij, redzot, ka Latvija kļūst par represīvu valsti un liek cilvēkus cietumā dēļ viņu politiskajiem uzskatiem un sauc jauniešus uz pratināšanām dēļ dziesmas ievietošanas youtube, gluži kā PSRS čekas laikos. Aicinu visus nākt palīgā un aizstāvēt mūs kopā," savā "Facebook" profilā raksta Kambala.

39 gadus vecais Kambala jau pusaudža gados devās uz ASV, kur pabeidza vidusskolu un no 1997. līdz 2001. gadam mācījās Lasvegasas Nevadas universitātē (UNLV). Kambala spēlēja universitātes komandā NCAA čempionāta pirmajā divīzijā.

Pēc universitātes pabeigšanas Kambala pārstāvēja "Efes Pilsen", Madrides "Real", Kazaņas "Unics" un Stambulas "Fenerbahce", bet 2006. gada decembrī tika diskvalificēts par kokaīna lietošanu. Izmēģinājis boksera karjeru, 2009. gadā Kambala atgriezās profesionālajā basketbolā un kopš tā laika pārstāvējis Rīgas ASK, Krasnojarskas "Enisey", Sofijas "Lukoil Academic" un virkni vidēja līmeņa komandas Turcijā. 2014./2015. gada sezonā Kambala pārstāvēja Rīgas "Baronu", bet pēcāk atgriezās Turcijā. Pāris pēdējās sezonas centrs spēlēja Ziemeļkipras līgā.

Latvijas valstsvienībā Kambala debitēja 2001. gadā un pārstāvējis Latviju trijos Eiropas čempionātu finālturnīros (2001, 2003, 2009).

2002. gada 30. oktobrī Kambala "Efes Pilsen" sastāvā guva 41 punktu pret "Barcelona", uzstādot Eirolīgas rekordu vienā mačā gūto punktu skaita ziņā. Tikpat punktu iepriekš vienā spēlē guvis Alfonso Fords un Karltons Maierss, bet vēlāk rekordu atkārtoja arī Bobijs Brauns. Šajā mačā Kambala arī uzstādīja Eirolīgas rekordu vienā spēlē izmesto un iemesto divpunktnieku ziņā - 28 izmesti un 18 iemesti.


, 2018-07-23 19:36, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlasīju un saku skaļi smieties
Nebūtu Kaimiņam tv braukuši virsū par neizieto skati, tad joprojām bez tās braukātu
Tu soc.tīklu žurka vari te taisīt no sevis visgudrāko. Droši, te ir, kas uz to paķerās. Bet gribi vai nē KPV.LV būs stabils top2. Un ja tu nebalsosi par SC tad tavi favorīti var iet bekot. Bet to jau tu pārdzīvosi. Varēsi turpināt tēlot nr1 čali te
, 2018-07-23 19:37, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Skatos vēl
Uz ko Tu skaties? Uz tiem,kas solīja visus šos gadus?Tiem Tu tici un Kaimiņam nē? Vai tik Tev kāds rada gabals nav pie šprices Kādā no Saeimā esošajām partijām?
, 2018-07-23 19:39, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tu soc.tīklu žurka vari te taisīt no sevis visgudrāko. Droši, te ir, kas uz to paķerās. Bet gribi vai nē KPV.LV būs stabils top2. Un ja tu nebalsosi par SC tad tavi favorīti var iet bekot. Bet to jau tu pārdzīvosi. Varēsi turpināt tēlot nr1 čali te
viņi pat tuvumā nebūs top2, lai priecīgi ir, ja būs 7-9% robežās
, 2018-07-23 19:39, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tu soc.tīklu žurka vari te taisīt no sevis visgudrāko. Droši, te ir, kas uz to paķerās. Bet gribi vai nē KPV.LV būs stabils top2. Un ja tu nebalsosi par SC tad tavi favorīti var iet bekot. Bet to jau tu pārdzīvosi. Varēsi turpināt tēlot nr1 čali te
Kāds nu viņš te nr1 Cilvēks,kas ir vef atbalstītājs,nevar būt čalis nr 1
, 2018-07-23 19:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav nekādu ieroču, ir tikai skaidra valoda un viss....Nevis solījumi, tie nav nekā vērti, bet gan tiešs situācijas novērtējums un izskaidrošana + sabiedrībai jāmāca prioritāšu noteikšana katrā pārskata periodā
Tas skan ļoti super gudri, ko pateici, bet kā tev škiet, cik ļoti tas uzrunās sabiedrību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē? Sabiedrību, kam ir aizmālētas acis ar to visu samazgu, kas uzglūn it visur.
Tavs teiktais patiešām uzrunātu labi ja 15%
, 2018-07-23 19:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņi pat tuvumā nebūs top2, lai priecīgi ir, ja būs 7-9% robežās
Izskatās,ka Tu mums te baigais profesors esi.Līdz vēlēšanām vēl ir 2,5 mēneši,bet Tu jau zini procentu skaitu.Pasaki kādas vēl partijas tiks saeimā un ar kādu procentu.
, 2018-07-23 19:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņi pat tuvumā nebūs top2, lai priecīgi ir, ja būs 7-9% robežās
Tev tā kovboja cepure nav konkrēti par mazu? Pelēkās šūnas ir konkrēti saspiestas
, 2018-07-23 19:44, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tas skan ļoti super gudri, ko pateici, bet kā tev škiet, cik ļoti tas uzrunās sabiedrību ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē? Sabiedrību, kam ir aizmālētas acis ar to visu samazgu, kas uzglūn it visur.
Tavs teiktais patiešām uzrunātu labi ja 15%
un tā būtu trešā lielākā pārstāvniecība Saeimā, kas mierīgi ļautu turpināt iesākto un nešaubos, ka celtu partijas popularitāti
, 2018-07-23 19:47, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tev tā kovboja cepure nav konkrēti par mazu? Pelēkās šūnas ir konkrēti saspiestas
pats loģiski padomā, ka liela pensionāru daļa atkrīt, vēl atkrīt standarta vēlētājs, kam katrās vēlēšanās ir sava partijas + Kaimiņš vairāk iziet uz jauno vēlētāju, bet tur arī dalās nost, tie, kuri nebalso, tie kuri jau ir kādās partijās utt. iekšā....kaimiņam vienīgais veids kā izdosies palielināt manis nosaukto procentu ir maksimālais balsu skaits no ārzemēm, kur tie cilvēki lasa tik skaļos virsrakstus un tic tam, bet nav laika interesēties par reālo situāciju šeit
, 2018-07-23 19:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: un tā būtu trešā lielākā pārstāvniecība Saeimā, kas mierīgi ļautu turpināt iesākto un nešaubos, ka celtu partijas popularitāti
Kādā iedomu pasaulē tu dzīvo? Tu būtu tas ģēnijs, kam šis ir ienācis galvā pirmajam? Tak atmosties

Ej balso par savu zzs vai par kādu, kas ir 50/50 uz 5% robežas...Tādā veiā LV tālu tiks. Atkal būs sadrumstalotība, kas būs kā sarkanais paklājs jau esošajiem zagļiem!
, 2018-07-23 19:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es pats vēl nezinu, par ko balsot, jo sarakstus tikai vēl iesniedz CVK, bet jau zini manu izvēli, nu super, padalies, man tad vismaz lieks darbs atkritīs
OK, ja saki, ka vēl neesi izvēlējies - tad nav ko skriet ratiem pa priekšu man - vēlāk paziņosi!
, 2018-07-23 19:49, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Kādā iedomu pasaulē tu dzīvo? Tu būtu tas ģēnijs, kam šis ir ienācis galvā pirmajam? Tak atmosties

Ej balso par savu zzs vai par kādu, kas ir 50/50 uz 5% robežas...Tādā veiā LV tālu tiks. Atkal būs sadrumstalotība, kas būs kā sarkanais paklājs jau esošajiem zagļiem!
tā ir veiksmes atslēga jebkurai partijai, tikai nekad nebūs izpildāma, jo esošie politiķi praktiski visās valstīs atbild naudas devējam ne tautai, vai tas būtu Kaimiņš vai Ušakovs, visiem viņiem ir savs saimnieks, izņēmums ir ASV, kur parādās senatori utt. kuri ir tīri, tā teikt un tiek tieši ievēlēti izmantojot manis teikto veidu, netici, pārbaudi, varu pāris nosaukt tev
, 2018-07-23 19:49, pirms 6 gadiem
Labāk par KPV LV balsot nekā par pārējiem... vismaiz lai šie pamēģina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-23 19:52, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Esošajā režīmā lv ekanomiku kontrolē eirokolhozs un balsot vispār nav jēgas. Kambala grib sev stabīlu algu un ejiet par viņu nobalsojiet. Tik liela jēga tagad ir velēšanām.
Pēc eirokolhoza sabrukuma gan vajadzēs sākt strādāt pašiem.
kolhozs bija tikai psrs, ES pastāvēs vienmēr, tikai forma pamainīsies un mums ES ir vajadzīgi ka ēst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-23 19:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: pats loģiski padomā, ka liela pensionāru daļa atkrīt, vēl atkrīt standarta vēlētājs, kam katrās vēlēšanās ir sava partijas + Kaimiņš vairāk iziet uz jauno vēlētāju, bet tur arī dalās nost, tie, kuri nebalso, tie kuri jau ir kādās partijās utt. iekšā....kaimiņam vienīgais veids kā izdosies palielināt manis nosaukto procentu ir maksimālais balsu skaits no ārzemēm, kur tie cilvēki lasa tik skaļos virsrakstus un tic tam, bet nav laika interesēties par reālo situāciju šeit
Ko tu tur murgo? Kas tev maksā? Kādā sfērā tu vispār pielieto savu mega aso prātu? Esmu ļoti tuvu šobrīd ļoti aktuālai tēmai LV, kuru starp citu KPV.LV vēlas iznīdēt. Tur varas puikas kruķī miljonus(un spēki no krievijas) uz tautas rēķina. Kas tu domā viņi no tā atteiksies? Nebrīnos, ja tuvojoties vēlēšanām notiks, kas tāds, kas liks par Kaimiņa cietumu un Roberta KNAB pasmaidīt!
Un nevis Kaimiņs, bet KPV.LV, kur iekšā ir vēl daudzi guri cilvēki.
, 2018-07-23 19:54, pirms 6 gadiem
visi šiten gudrinieki teciņus par Lembi balsot un tad turpinat čīkstēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-23 19:56, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Ko tu tur murgo? Kas tev maksā? Kādā sfērā tu vispār pielieto savu mega aso prātu? Esmu ļoti tuvu šobrīd ļoti aktuālai tēmai LV, kuru starp citu KPV.LV vēlas iznīdēt. Tur varas puikas kruķī miljonus(un spēki no krievijas) uz tautas rēķina. Kas tu domā viņi no tā atteiksies? Nebrīnos, ja tuvojoties vēlēšanām notiks, kas tāds, kas liks par Kaimiņa cietumu un Roberta KNAB pasmaidīt!
Un nevis Kaimiņs, bet KPV.LV, kur iekšā ir vēl daudzi guri cilvēki.
nav diez ko gudri cilvēki, ja trīs gadus nespēj partijas finanses sakārtot un ir pilnīgi vienalga, kuri ir partijā, jo tās seja ir Kaimiņš, ja viņš sagāzīs podus, uzreiz tas viss tiks arī partijai

pašlaik darbojos divās sfērās uzņemējdarbība un lauksaimniecība, tikai otrajā esmu spiests paklusēt, savādāk Lemberga onkulīši Zemnieku saeimas utt. aprindās netieši izteica nepatiku manai vēlmei pārveidot sistēmu
, 2018-07-23 19:56, pirms 6 gadiem
kpv ir vienīgā partija par ko balsot
, 2018-07-23 19:56, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Apmēram pēc pieci gadi ES sāks brukt kā kāršu namiņš, bet pagaidām var pamuļķoties- Bergmanis par ministru, bet Kambala par ekanomikas ministru. heh
nebruks dažādu iemeslu dēļ, forma gan pamainīsies, kā jau teicu
, 2018-07-23 19:58, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Esošajā režīmā lv ekanomiku kontrolē eirokolhozs un balsot vispār nav jēgas. Kambala grib sev stabīlu algu un ejiet par viņu nobalsojiet. Tik liela jēga ir velēšanām.
Pēc eirokolhoza sabrukuma gan vajadzēs sākt domāt un strādāt pašiem.
Tev taisnība par to ka neko jau vairs baigi izmainīt nevar. Viss ir tā ...(rupjš vārds), ka to izlabot nepieciešami entie gadi.
Bet šobrīd ir reāla iespēja mainīt vismaz kaut ko. Atņemt kaut mazliet tiem resnajiem no viņu kumosa
, 2018-07-23 20:00, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Tev taisnība par to ka neko jau vairs baigi izmainīt nevar. Viss ir tā ...(rupjš vārds), ka to izlabot nepieciešami entie gadi.
Bet šobrīd ir reāla iespēja mainīt vismaz kaut ko. Atņemt kaut mazliet tiem resnajiem no viņu kumosa
tu neko neatņemsi, tikai pārdalīsi, saproti to reiz taču...sistēma paliks, mainīsies tikai uzvārds algu sarakstā
, 2018-07-23 20:00, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav diez ko gudri cilvēki, ja trīs gadus nespēj partijas finanses sakārtot un ir pilnīgi vienalga, kuri ir partijā, jo tās seja ir Kaimiņš, ja viņš sagāzīs podus, uzreiz tas viss tiks arī partijai

pašlaik darbojos divās sfērās uzņemējdarbība un lauksaimniecība, tikai otrajā esmu spiests paklusēt, savādāk Lemberga onkulīši Zemnieku saeimas utt. aprindās netieši izteica nepatiku manai vēlmei pārveidot sistēmu
Nav jau Kaimiņam tādi gali ne nauda, lai varētu kā Sļembergs esot krimināli sodīts būt par mēru daudz gadus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-23 20:05, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tu neko neatņemsi, tikai pārdalīsi, saproti to reiz taču...sistēma paliks, mainīsies tikai uzvārds algu sarakstā
Gobzems sola tieši mainīt sistēmu. Neredzu iemeslu viņam neticēt!
Un neredzu vispār nevienu iemeslu ticēt jau esošajiem.
Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?

Necik. Ir simts atrunas, bet neviena risinājuma! Kāpēc man tādiem liekēžiem jāmaksā alga. Privātāja sektorā tādi pajoli lidotu kā korķi. Bet tam visam pamatā ir tie esošo partiju ielikteņi, vadošos amatos šajās valsts iestādēs. Viņi vispār necenšas tiekties uz attīstību, līdz ar to arī darbinieki formāli pilda savu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-07-23 20:08, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Gobzems sola tieši mainīt sistēmu. Neredzu iemeslu viņam neticēt!
Un neredzu vispār nevienu iemeslu ticēt jau esošajiem.
Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?

Necik. Ir simts atrunas, bet neviena risinājuma! Kāpēc man tādiem liekēžiem jāmaksā alga. Privātāja sektorā tādi pajoli lidotu kā korķi. Bet tam visam pamatā ir tie esošo partiju ielikteņi, vadošos amatos šajās valsts iestādēs. Viņi vispār necenšas tiekties uz attīstību, līdz ar to arī darbinieki formāli pilda savu darbu.
Vienai no partijām pat nosaukumā ir Attīstība, bet ja reāli apskatās, kas tur iepakots - tur ir tādas bremzes un degradācija! Tāpat kā degradēts vārds ir Vienotība, kuri plēšas kā zirnekļi burkā savā starpā un, protams, Saskaņa, kuri vērsti tikai uz naida kurināšanu pret latviešiem un visus gadus ar to ielien iekšā!
, 2018-07-23 20:09, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tagad partijas intelekta koeficients sasniegs nebijušus augstumus
Bet kas par spēku, tikko kāds ieknābs tā pa muti
, 2018-07-23 20:10, pirms 6 gadiem
ko var narkomans list par deputatu galma aksts kambala
, 2018-07-23 20:10, pirms 6 gadiem
aldis02 rakstīja: Gobzems sola tieši mainīt sistēmu. Neredzu iemeslu viņam neticēt!
Un neredzu vispār nevienu iemeslu ticēt jau esošajiem.
Esmu vērsies daudz valsts iestādes par dažādām mazāk vai vairāk svarīgām lietām. Kā tev šķiet cik ļoti viņi centās man palīdzēt, ja tas nozīmēja viņiem sākt kaut ko darīt?

Necik. Ir simts atrunas, bet neviena risinājuma! Kāpēc man tādiem liekēžiem jāmaksā alga. Privātāja sektorā tādi pajoli lidotu kā korķi. Bet tam visam pamatā ir tie esošo partiju ielikteņi, vadošos amatos šajās valsts iestādēs. Viņi vispār necenšas tiekties uz attīstību, līdz ar to arī darbinieki formāli pilda savu darbu.
TU saproti, pie kā Gobzema solīšana novedīs? Tieši viņa vislielāko populismu izplata....Viņa varianti nesīs krasu budžeta sarukšanu, to tu vēlies? Lai, kaut ko nedaudzos pielikumus, lai atkal apgriež? Ielāgo vienu lietu, ka kaut kā liela solīšana nozīmē divas lietas vai nu kādiem daudz atņems vai pieaugs valsts parāds

Un tieši tavs tas - neredzu iemeslu viņam neticēt, norāda uz to, ka neesi nevienam viņa solījumam ar loģisko domāšanu piegājis, tāpēc atvaino, bet jēgas nekādas tavam teiktajam nav, tieši tās vienas frāzes dēļ
, 2018-07-23 20:10, pirms 6 gadiem
tur bez vina jau klaunu pietiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Latvijas izlases līdzjutēji Ostravā. Foto: SIPA/Scanpix
7

Vairāki simti līdzjutēju PČ Čehijā kļuvuši par krāpniecības upuriem

2024. gada pasaules čempionāta pirmajās četrās dienās par krāpniecības upuriem kļuvuši ap 300 līdzjutējiem, ziņo austriešu portāls ''Heute''.
Artūrs Šingirejs jeb Dons. Foto: LBS
36

Sākta ''manabalss.lv'' iniciatīva novirzīt Eirovīzijas finansējumu Latvijas sportam

Portālā ''manabalss.lv'' sākta parakstu vākšana iniciatīvai par Eirovīzijas dziesmu konkursam atvēlētā finansējuma novirzīšanu Latvijas sportistu atbalstam.
Oskars Batņa pret Vāciju. Foto: IIHF
2

Austrija joprojām kanādiešu murgos: Kanādas lielais medijs Latviju divreiz nosauc par Austriju

Latvijas hokeja izlase otrās trešdaļas beigās pret Vāciju atrodas iedzinējas lomā jau ar 0:7, bet līdzīgi slikta diena gadījusies arī pazīstamajam Kanādas medijam un pasaules čempionāta raidtiesību turētājam TSN, kas Latviju pat divreiz sajauca ar Austriju, kas kanādiešiem pēc sensacionālās atspēlēšanās (pēdējā trešdaļā no 1:6 uz 6:6, pagarinājumā tomēr uzvarēja Kanāda) murgos droši vien rādījās visu nakti. Taisnības labad jāpiebilst, ka dažos pirmajos ierakstos sociālajos tīklos TSN Latviju sauca par Latviju un pēc vāciešu sestajiem vārtiem beidzot atgriezās uz pareizās takas.