Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2897, Did:0, useCase: 3

Lipmans saņem IIHF apbalvojumu par ieguldījumu Latvijas hokeja attīstībā

Agris Suveizda

Lipmans saņem IIHF apbalvojumu par ieguldījumu Latvijas hokeja attīstībā
Kirovs Lipmans
Foto: IIHF

Šajā pēcpusdienā Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā notika Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) ceremonija, kurā tika uzņemti jauni Slavas zāles biedri un izteiktas arī citas atzinības.

Ceremonijā apbalvots tika arī ilggadējais Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kura vietā pirms diviem gadiem stājās Aigars Kalvītis. IIHF ceremonijā tika uzsvērts Lipmana ieguldījums infrastruktūras attīstībā, viņa vadībā tiekot uzceltai "Arēnai Rīga" un parādoties vēl 16 jaunām ledushallēm, kā arī viņa loma pasaules čempionāta atvešanā uz Rīgu.

Lipmanam tika veltīti komplimenti par dažādu attīstības programmu izveidi, piemēram, sieviešu hokejā, tāpat arī dalību četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un arī pirksta pielikšanu Rīgas "Dinamo" izveidē. "Cik gan ātri lido laiks. Šķiet, ka tas vēl bija tikai vakar, kad mazajā Latvijā organizējām pasaules čempionātu," ceremonijā teica Lipmans. "Vēlos pateikties visai hokeja sabiedrībai un draugiem par šo brīdi."

Lipmans no IIHF prezidenta Renē Fāzela rokām saņēma balvu, kas nosaukta kādreizējā IIHF prezidenta Pola Luaka, kurš organizāciju vadīja no 1922. līdz 1947. gadam, vārdā. Šī balva tiek pasniegta kopš 1998. gada, un 2003. gadā to saņēma arī Rīgā dzimušais Visvaldis Džordžs Nagobads, kurš bija ārsts slavenajā ASV izlasē, kas 1980. gadā sensacionāli izcīnīja olimpiskās zelta medaļas.

IIHF Slavas zālē tika uzņemts kanādietis Robs Bleiks, zviedrs Daniels Alfredsons, soms Jere Lehtinens un amerikānis Kriss Čelioss.

Lipmans saņem Pola Luaka apbalvojumu

Slēpts komentārs: unlim

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 14:47, pirms 6 gadiem
Un Indriksona kungam nekaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: henrijz

  -1 [+] [-]

, 2018-05-20 14:57, pirms 6 gadiem
Apsveicu Kirovu ar milzīgo apbalvojumu! Ne jau velti viņam par godu radīta dziesma : Kirow Lipman number one.
Lūk,Kirovs uzcēla Arēnu,viņš lēma par hokeja izlasi,(dažreiz ļoti,ļoti operatīvi),viņš deva savu personīgo naudu mūsu Latvijas hokeja augšupejai un labklājībai,un vienmēr visur,kur vajag,bija klāt. Tagad viņa devumu jau Pasaules kontekstā novērtējusi arī IIHF. Nu,kas vēl skaistāks var būt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-20 15:01, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: nepelnīti
Lai vai kā, bet blakus ar svecīti viņš stāvēja. Reizēm vārīja ziepes, bet svecīte dega un gultā viss notika. Ja kāds domā, ka sliktāk vairs nevar būt, lai paskatās uz Latvijas futbola izlasi. Lai paskatās uz peldēšanas vai pat šaha federācijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 15:03, pirms 6 gadiem
Отличная новость.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2018-05-20 15:33, pirms 6 gadiem
Latvijā dzimušā Dr.Nagobada otrais vārds ir Georgs un nav nekāds Džordžs. Valodnieki hrenovie, Kāšonu speciālisti...

  +4 [+] [-]

, 2018-05-20 15:37, pirms 6 gadiem
Labākais ieguldījums bija, kad aizvācās no amata.

 +11 [+] [-]

, 2018-05-20 15:43, pirms 6 gadiem
Varbūt šis būs diezgan nepopulārs un mīnusots komentārs, taču, manuprāt, pelnīti.

Ja neskatās uz pēdējiem 3 vai 4 gadiem, tad nebija nemaz tik slikti, visu laiku atrodamies elitē un kopumā par hokeju nav nācies uztraukties atšķirībā no citiem sportaveidiem. Varbūt vajadzēja ātrāk aiziet no amata, tad arī faniem paliktu labāka pēcgarša, bet nu kā ir tā ir.

     [+] [-]

, 2018-05-20 15:54, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Varbūt šis būs diezgan nepopulārs un mīnusots komentārs, taču, manuprāt, pelnīti.

Ja neskatās uz pēdējiem 3 vai 4 gadiem, tad nebija nemaz tik slikti, visu laiku atrodamies elitē un kopumā par hokeju nav nācies uztraukties atšķirībā no citiem sportaveidiem. Varbūt vajadzēja ātrāk aiziet no amata, tad arī faniem paliktu labāka pēcgarša, bet nu kā ir tā ir.
Kāpēc, es ar piekrītu, Čempionātu atveda un tas jau tad bija zināms, ka atveda tikai dēļ savas draudzības ar Fāzelu. Savu naudu ielika viņš ļoti lielu. Galvenais jau lielie brēcēji, kas teica, ka nespēlē izlasē dēļ Lipmana jau arī tagad nespēlē, kas tad ir mainījies kopš nomainīja viņu.
Un šie jaunie, kas tagad spēlē izlasē visi jau vēl uzauga Lipmana laikā, tad jau redzēs, kas tad izaugs pie lielajiem sistēmas mainītājiem

  +4 [+] [-]

, 2018-05-20 15:55, pirms 6 gadiem
Paldies ir jāsaka Lipmanam par visiem šiem gadiem, ko veltīja hokejam. Bet diemžēl viņa vadības stils neatbilst mūsdienām un LHF vadības maiņa nāks tikai par labu.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-20 15:57, pirms 6 gadiem
sinaaj rakstīja: Kāpēc, es ar piekrītu, Čempionātu atveda un tas jau tad bija zināms, ka atveda tikai dēļ savas draudzības ar Fāzelu. Savu naudu ielika viņš ļoti lielu. Galvenais jau lielie brēcēji, kas teica, ka nespēlē izlasē dēļ Lipmana jau arī tagad nespēlē, kas tad ir mainījies kopš nomainīja viņu.
Un šie jaunie, kas tagad spēlē izlasē visi jau vēl uzauga Lipmana laikā, tad jau redzēs, kas tad izaugs pie lielajiem sistēmas mainītājiem
visi šitie jaunie ir uzauguši ārzemēs. Un hokeja pamati iegūti ārzemēs.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-20 16:02, pirms 6 gadiem
kurā minūtē Lipmans sāk izteikties video?

 +10 [+] [-]

, 2018-05-20 16:04, pirms 6 gadiem
izskatās, ka daži zoni te ir vienkārši debili.
lipmans - labs vai slikts- ir laika liecība. 20 gadus viņš vadīja lv hokeju. tas ir fakts, kas runā ne tik daudz par viņu, cik par mums pašiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 16:04, pirms 6 gadiem
ok, 24, sapratu

 +11 [+] [-]

, 2018-05-20 16:11, pirms 6 gadiem
Kirovs ir kolorīta un pretrunīga personība, neveikls izteicienos u.t.t.! Bet Kirovs ir Latvijas hokejā leģenda, ikona un pelnījis lielu paldies par to ko ir devis hokejam. Par tumšo pusi ir daudz dabūjis pa ādu, bet šodien tiešām Paldies!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 16:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kirovs ir kolorīta un pretrunīga personība, neveikls izteicienos u.t.t.! Bet Kirovs ir Latvijas hokejā leģenda, ikona un pelnījis lielu paldies par to ko ir devis hokejam. Par tumšo pusi ir daudz dabūjis pa ādu, bet šodien tiešām Paldies!
Pilnīgi piekrītu!
Tikai pilnīgs muļķis var pateikt/uzrakstīt, ka Kira nav pelnījis šo balvu.
Vienīgā un vislielākā Kiras kļūda LHF vadībā bija, ka viņš pats centās izteikties publiski, un nevis šo uzdevumu uzticēja speciāli šim mērķim sagatavotiem cilvēkiem.
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 16:33, pirms 6 gadiem
Tagad katram, kurš vienkārši dara savu darbu, būs augsti apbalvojumi, jeb vēl ir jābūt ebrejam? Nav jau man žēl, tikai krietnu cilvēku Latvijas hokejā ir daudz vairāk , nekā zobārsts to apzinās.Viņi vienkārši nekad nelīdīs ar glaimiem augstos kabinetos, kā to prot biedrs/kungs Lipmans.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-20 16:34, pirms 6 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Ļoti pelnīti! Kirova kungs bija jāatstāj amatā, jo kopš ekspremjera Kalvīša stāšanās amatā hokejs Latvijā ir gājis tikai un vienīgi uz leju. Mums pašiem ir lieliski pašmāju speciālisti, piemēram, Gints Bisenieks, Leonīds Beresņevs, Leonīds Tambijevs, Ēriks Miļūns... Bet nē - mums vajag pokazuhu un kaut kādus kanādiešu trenerus, kuri nesaprot Latvijas hokeja mentalitāti, kas balstīta slavenajā padomju skolā. Kirovs ir un paliek labākais!
Bez ziepēm? Ekselenti!

     [+] [-]

, 2018-05-20 16:38, pirms 6 gadiem
sinaaj rakstīja: Kāpēc, es ar piekrītu, Čempionātu atveda un tas jau tad bija zināms, ka atveda tikai dēļ savas draudzības ar Fāzelu. Savu naudu ielika viņš ļoti lielu. Galvenais jau lielie brēcēji, kas teica, ka nespēlē izlasē dēļ Lipmana jau arī tagad nespēlē, kas tad ir mainījies kopš nomainīja viņu.
Un šie jaunie, kas tagad spēlē izlasē visi jau vēl uzauga Lipmana laikā, tad jau redzēs, kas tad izaugs pie lielajiem sistēmas mainītājiem
Žīds naudu neiegulda tur, kur nevar nopelnīt.Kas izaugs? Veselīgi cilvēki, bez apziņas ka panākt kaut ko var tikai pielienot augstākstāvošajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 16:49, pirms 6 gadiem
Čangal,varěji vel pieminēt, ka esi nemirstīgais Kaščejs vai Mcleouds.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 16:51, pirms 6 gadiem
Zinot Lipmana stiķus un niķus jādomā, ka tā nebija Fāzela iniciatīva....droši vien Kirovs pateica priekšā kas jādara...

  +5 [+] [-]

, 2018-05-20 16:52, pirms 6 gadiem
MOKA rakstīja: Un Indriksona kungam nekaa?
Indriksona kungam Gibraltāra futbola federācijas dzelzs krustu ar velosipēda ķēdi par mūža ieguldījumu Gibraltāra futbola prestiža celšanā.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-20 17:07, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Žīds naudu neiegulda tur, kur nevar nopelnīt.Kas izaugs? Veselīgi cilvēki, bez apziņas ka panākt kaut ko var tikai pielienot augstākstāvošajam.
un tagadējie: Koziols un Kalvītis ir labāki?
atceros, kā Koziols pašu 90-to gadu sākumā izsaimniekoja Radiotehniku. Tas, kā viņš to darīja, pēc mūsdienu kanoniem būtu smags kriminālnoziegums. (un tā nebūt nav vienīgā tāda epizode Koziola darbībā 90-tajos... vēlāk tandēmā ar Šleseru viņi daudz ko "paveica")
Nu, un Kalvīša treknos gadus pagaidām vēl visi atceras... mazāk atceras kā Kalvītis bija sagrābis Latvijas cukura nozari, kuru pats arī nogremdēja...

Šie kungi tā kā būtu labāks piemērs par Lipmanu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 17:20, pirms 6 gadiem
Abraga un Ivara leģenda, beidzot ticis novērtēts!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 17:27, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Abraga un Ivara leģenda, beidzot ticis novērtēts!
Nu Tev jau laikam tas reāls šoks... Sirdsklauves nepiemetās?

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 17:30, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: un tagadējie: Koziols un Kalvītis ir labāki?
atceros, kā Koziols pašu 90-to gadu sākumā izsaimniekoja Radiotehniku. Tas, kā viņš to darīja, pēc mūsdienu kanoniem būtu smags kriminālnoziegums. (un tā nebūt nav vienīgā tāda epizode Koziola darbībā 90-tajos... vēlāk tandēmā ar Šleseru viņi daudz ko "paveica")
Nu, un Kalvīša treknos gadus pagaidām vēl visi atceras... mazāk atceras kā Kalvītis bija sagrābis Latvijas cukura nozari, kuru pats arī nogremdēja...

Šie kungi tā kā būtu labāks piemērs par Lipmanu??
Laiks rādīs, vismaz mazliet labāk vajadzētu būt in nav jāieliek personīgā nauda lai kautko attīstītu. Par koziolu vēl ir arī NĪ joma, bet tāpat rīga2000 labākais klubs kas bijis kops neatkarības atgūsanas.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-20 17:37, pirms 6 gadiem
henrijz rakstīja: Laiks rādīs, vismaz mazliet labāk vajadzētu būt in nav jāieliek personīgā nauda lai kautko attīstītu. Par koziolu vēl ir arī NĪ joma, bet tāpat rīga2000 labākais klubs kas bijis kops neatkarības atgūsanas.
Laiks var dzēst atmiņas, bet pagātni tas neizmainīs...

R'2000 bija labs klubs, kamēr Šuplers to trenēja. Kad par treneri kļuva Sējējs - tad briesmīgi bij skatīties uz tā kluba spēlētāju soliņu...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 17:49, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Laiks var dzēst atmiņas, bet pagātni tas neizmainīs...

R'2000 bija labs klubs, kamēr Šuplers to trenēja. Kad par treneri kļuva Sējējs - tad briesmīgi bij skatīties uz tā kluba spēlētāju soliņu...
Laiks arī dzēs atmiñas, tikai patreizējam vadības duetam ir pierādījies ka smadzenes strādā( varbūt ne labākajā virzienā, bet strādā). Nopelnus ko var uzskaitīt lipmanam ir vienkārsi minimums kas viñam bija jāizdara, esmu prasīgāks un uzskatu ka bija jāizdara vairāk. Sitie frukti lai arī ir skaidrs no kurienes nāk, tomēr nav tik traki saaugusi kopā ar kremli. Neglorificēju, bet būsim atklāti, cik to nabaga beresnevu vēl varēja likt par galveno... Un bobs tomēr ir augstāk kvalificētais treneris kāds mūsu izlasei ir bijis ! Un man personīgi galīgi neskiet labākā psihologija jebkuras institūcijas vadītājam stāstīt cik mēs esam mazi un neko vairāk jau nevaram cerēt, tas prieks kam vispār darīt ! Vajag iedvesmas avotu nevis kautko pretēju

     [+] [-]

, 2018-05-20 18:04, pirms 6 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Ļoti pelnīti! Kirova kungs bija jāatstāj amatā, jo kopš ekspremjera Kalvīša stāšanās amatā hokejs Latvijā ir gājis tikai un vienīgi uz leju. Mums pašiem ir lieliski pašmāju speciālisti, piemēram, Gints Bisenieks, Leonīds Beresņevs, Leonīds Tambijevs, Ēriks Miļūns... Bet nē - mums vajag pokazuhu un kaut kādus kanādiešu trenerus, kuri nesaprot Latvijas hokeja mentalitāti, kas balstīta slavenajā padomju skolā. Kirovs ir un paliek labākais!
Tikai dēļ tādiem utainajiem,kas grimst apšaubāmā nostaļģijā par padumjajiem laikiem,kā tu,mums tās lietas tik lēni virzās uz priekšu!
Visu cieņu "treknajam"Kalvītim un "exelim"Koziolam,ka ar mūsdienīga trennera piesaisti cenšamies panākt fāterlandi,Dāņus un Norges vismaz kautkāda līmeņa ziņā!
Lipmans bij savam laikam labs,bet bij jāzin laiks,kad aiziet un dot vietu jaunajiem ar svaigu skatijumu un dzirksteli acīs!

     [+] [-]

, 2018-05-20 18:13, pirms 6 gadiem
Lai arī Kirovs aizgāja prom ne tik labā gaisotnē, nenoliedzami hokejā iekšā viņš bija un savus gadus un resursus ieguldīja....Izbrīna cik daidz šauro pierīšu šajā portālā sēž...Noliedz pasniegto informāciju, sēž pie kompja kaut asinis pa degunu mēģina kkādu savu seklo pretargumentu dot, pataisot sevi par muļķiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 18:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Tikai pilnīgs muļķis var pateikt/uzrakstīt, ka Kira nav pelnījis šo balvu.
Vienīgā un vislielākā Kiras kļūda LHF vadībā bija, ka viņš pats centās izteikties publiski, un nevis šo uzdevumu uzticēja speciāli šim mērķim sagatavotiem cilvēkiem.
Nevajag aizmirst, arī viņa vienpersonisko valdīšanu. Tāda Putina vertikāle, Latvijas sabiedriskajā organizācijā.
Ja salīdzinām kas bija pirms viņa, tad jā, ir labāk, bet vai tas ir daudz, hvz!
Mans viedoklis, nekad, nevienu diktatoru nevajag godināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 18:37, pirms 6 gadiem
Uzskatu ka pelnīti. Sūdus taisija pats arī izstrēba. Viens pareizi teica ka viņam problēmas ar izteikšanos bija.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-20 18:55, pirms 6 gadiem
Teiksim tā - tas, ka Lipmans ir kļuvis par teju absolūtu antivaroni ir viņa paša nopelns un labā darba rādītajs, lai vai kā tas ne izklausītos.

Viņš bija tas, kurš, lai vai kādām metodēm un kādiem skandāliem, taču izdarīja pietiekoši, lai izlase viņa vadīšanas laikā no elites neizkristu. Viņš atveda PČ uz Rīgu, kas uz to laiku bija GRANDIOZI (pats PČ - nu, tā jau cita runa), viņa laikā izlase tika OS un ne vienu reizi vien, bet U izlases tika elites grupās, viņš bija tas, kurš uzsāka hokeja izvešanu ārpus Rīgas.

Viss tas daudziem lika domāt, ka Latvija ir hokeja smagsvars. Arī pats Lipmans kā mantru atkārtoja, ka Latvija ir hokeja lielvalsts. Līdz ar to, ja kaut kas gāja greizi, vainīgs bija kurš? Pats Lipmans, jo viņš pats bija gan vadītājs, gan LHF runasvīrs. Domāju, ka nebūs baigi melots, ja teikšu, ka teiciens "Latvijas hokejs tas ir Lipmans" bija gana precīzs. Nav rezultātu izlasei? Lipmans vainīgs! Nav hokeja halles kādā pilsētā? Protams, ka Lipmans neiedeva naudu! Nav lielas masveidības bērnu hokejā? Jā, arī tur Lipmans ir pie vainas!

Lipmans pats ar savu darbu (un ne bez sevis slavināšanas) panāca to, ka viņš pats sabiedrības uztverē bija lielāks nekā LHF un viss Latvijas hokejs. Tāpēc arī tās viņa valdīšanas beigas bija tādas... samocītas un nesmukas.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 18:58, pirms 6 gadiem
Fantastiskas Lipmani slavinošas runas...

Laikam jau tikai latvietim ir tipiski vienu dien bezdēt vienu, nākamā jau citu! Un te pēkšņi visi liek plusiņus tiem, kas saka, ka Kirovs ir labs, Kirovs ir leģenda... Nu nav jums konsekvences, nav un tas jūs padara par klauniem manās acīs.

Pa lielam es nedomāju, ka viņš Latvijas hokejam kaut ko lielu ir devis. Pirmos 10 - 15 gadus turējāmies uz vecajiem bukiem, tagad viss uz jaunajiem, kuriem no Limpmaņa labvēlības nav ticis nekas ievērības cienīgs - tāpat vecāki par visu ir maksājuši un rūpējušies par jauno hokejistu izaugsmi. Hokeja sistēma mums te tāda kliba, vietējais čempis nekāds... Ko tad vēl viņš panāca? Hokeja čempi Rīgā, kur bija praktiski tikai viena pilnvērtīga halle, kosmosā dārgas biļetes un tiesneši, kas pat Rīgā, smejoties Kiram sejā, mūsu izlasi notiesāja tā, ka maz nelikās!

Tā viņš tur sēdēja ērti iekārtojies, guva savu labumiņu un nekāda progresa Latvijas hokejā nebija. Par nožēlu gan jāsaka, ka par spīti izlases pārsteidzoši labajam sniegumam pēdējos 2 čempionātos (es vairāk par spēles kvalitāti, ne panākumiem), tāpat neesmu sajūsmā par Cūkmena Kalvīša būšanu pie LHF stūres. Mums jau atmiņas ir īsas, bet tieši Cūkmens bija viens no tiem, kurš savā laikā palīdzēja izzagt un pats zaga no valsts aparāta. Viņa vieta normālā valstī būtu cietumā, bet kā ir tā ir...

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:10, pirms 6 gadiem
emjay rakstīja: Lai arī Kirovs aizgāja prom ne tik labā gaisotnē, nenoliedzami hokejā iekšā viņš bija un savus gadus un resursus ieguldīja....Izbrīna cik daidz šauro pierīšu šajā portālā sēž...Noliedz pasniegto informāciju, sēž pie kompja kaut asinis pa degunu mēģina kkādu savu seklo pretargumentu dot, pataisot sevi par muļķiem...
Ar to 'izbrīna cik daudz šauro pierīšu te sēž' mēģināji pārgudri un varonīgi uzreiz nolikt pie vietas visus, kam ir pretējs viedoklis? Man gan vairāk izskatās, ka tu, sīkais, esi no tiem, kurš baram līdzi bļauj - tipa savu viedokli paust bail (vai tāda visdrīzāk nav), paskaties apkārt, ko vairums kladzina, tad sāc dziedāt līdzi! Ja gribi aizvērt mutes visiem oponentiem, lūdzu pats izklāsti argumentētu viedokli (vēlams ar cipariem pamatotu), ko tad tik ievērības cienīgu Lipmans savas vadīšanas laikā paveica? Un lūdzu tikai bez šitā 'mēs no A grupas neizkritām'. Ne viņš pats gāja uz ledus, ne spēlēja. Un to Rīgas čempi ar vairs nepieminiet - esam kopš neatkarības atgūšanas gandrīz visu laiku 12iekā pasaules rangā, kāds tur brīnums, ka vienu čempi pieklājības pēc mums ļāva uzrīkot!? Kā redzams, tagad vienai Latvijai to rīkot vairs neuztic - tikai kopā ar kaimiņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:23, pirms 6 gadiem
Nebūtu pārsteigums, ja Lipmans Fāzelam piedziedāja pilnas ausis, kāds viņš Latvijā mīlēts varonis un izprasīja apbalvojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 19:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Tikai pilnīgs muļķis var pateikt/uzrakstīt, ka Kira nav pelnījis šo balvu.
Vienīgā un vislielākā Kiras kļūda LHF vadībā bija, ka viņš pats centās izteikties publiski, un nevis šo uzdevumu uzticēja speciāli šim mērķim sagatavotiem cilvēkiem.
Tā kā tu jau mani uzskati par muļķi, tad varu droši rakstīt, ja Kirovs ir pelnījis šo balvu, tad tikai par ilggadību nevis par konkrētu darbu. Par paveikto nav pelnījis šo balvu.

     [+] [-]

, 2018-05-20 19:27, pirms 6 gadiem
Andzzeys rakstīja: Ar to 'izbrīna cik daudz šauro pierīšu te sēž' mēģināji pārgudri un varonīgi uzreiz nolikt pie vietas visus, kam ir pretējs viedoklis? Man gan vairāk izskatās, ka tu, sīkais, esi no tiem, kurš baram līdzi bļauj - tipa savu viedokli paust bail (vai tāda visdrīzāk nav), paskaties apkārt, ko vairums kladzina, tad sāc dziedāt līdzi! Ja gribi aizvērt mutes visiem oponentiem, lūdzu pats izklāsti argumentētu viedokli (vēlams ar cipariem pamatotu), ko tad tik ievērības cienīgu Lipmans savas vadīšanas laikā paveica? Un lūdzu tikai bez šitā 'mēs no A grupas neizkritām'. Ne viņš pats gāja uz ledus, ne spēlēja. Un to Rīgas čempi ar vairs nepieminiet - esam kopš neatkarības atgūšanas gandrīz visu laiku 12iekā pasaules rangā, kāds tur brīnums, ka vienu čempi pieklājības pēc mums ļāva uzrīkot!? Kā redzams, tagad vienai Latvijai to rīkot vairs neuztic - tikai kopā ar kaimiņiem
Sakļauj spārnus,puis! Pārāk plaši esi tos izplētis!
Vari tarkšķēt cik vēlies, bet nekas no tā nemainās-suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:30, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tā kā tu jau mani uzskati par muļķi, tad varu droši rakstīt, ja Kirovs ir pelnījis šo balvu, tad tikai par ilggadību nevis par konkrētu darbu. Par paveikto nav pelnījis šo balvu.
Takā tev un tev līdzīgiem nav, un nevar būt pierādījumu, ka kāds to darbu varēja paveikt labāk, vai vismaz savādāk, tad atslābsti.
Viss ko tu taisies rakstīt būs tikai un vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:36, pirms 6 gadiem
Andzzeys rakstīja: Ne viņš pats gāja uz ledus, ne spēlēja.
Tad sanāk, ka cilvēki, kas konkrēti neiet laukumā un nespēlē, neko nedara, tā beigu rezultāta labā?

Atļaušos nepiekrist, jo bija laiki, kad daudz kas norisinājās tieši kabinetos. Kaut vai klasiskais gadījums par spēlētāju sarunāšanu ar NHL komandām.

Par skaitliskajiem rādītājiem - protams, ka tam var nepiekrist, taču tieši Lipmans bija tas, kurš aizsāka haļļu būvniecību ārpus Rīgas. Vai bez Lipmana tas nenotiktu? Notiktu gan jau ka, taču viņš ar Liepājas halli bija pirmais. Kādam tas bija jāsāk.

Kopumā, kā minēju iepriekš, Lipmanam pārmet to, ko viņš vispār nevar izmainīt. Nav čempionāta vietējā? A ko Lipmans un LHF var darīt? Nu... vismaz tādos lielos vilcienos. Nav bērnu, kas spēlētu un no kuriem pēc tam atlasītu labākos? Kā Lipmans tur var palīdzēt? Utt.

Federācija NAV brīnumnūjiņa, tā ir tikai konkrēta sporta veida pašorganizēšanās forma. Teikšana ir nevis Lipmanam, bet biedru kopsapulcei un, ja viņiem viss bija ok, ja viņi, kā profesionāļi, uzskatīja, ka hokejs iet pareizā virzienā, viss ok.
Beigu beigās bija cilvēki, kas pateica, stop, kaut kas nav tā un Lipmanu nomainīja. Tieši tik vienkārši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Takā tev un tev līdzīgiem nav, un nevar būt pierādījumu, ka kāds to darbu varēja paveikt labāk, vai vismaz savādāk, tad atslābsti.
Viss ko tu taisies rakstīt būs tikai un vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Viss tas ko tu taisies rakstīt labu par Lipmanu būs tikai vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:39, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad sanāk, ka cilvēki, kas konkrēti neiet laukumā un nespēlē, neko nedara, tā beigu rezultāta labā?

Atļaušos nepiekrist, jo bija laiki, kad daudz kas norisinājās tieši kabinetos. Kaut vai klasiskais gadījums par spēlētāju sarunāšanu ar NHL komandām.

Par skaitliskajiem rādītājiem - protams, ka tam var nepiekrist, taču tieši Lipmans bija tas, kurš aizsāka haļļu būvniecību ārpus Rīgas. Vai bez Lipmana tas nenotiktu? Notiktu gan jau ka, taču viņš ar Liepājas halli bija pirmais. Kādam tas bija jāsāk.

Kopumā, kā minēju iepriekš, Lipmanam pārmet to, ko viņš vispār nevar izmainīt. Nav čempionāta vietējā? A ko Lipmans un LHF var darīt? Nu... vismaz tādos lielos vilcienos. Nav bērnu, kas spēlētu un no kuriem pēc tam atlasītu labākos? Kā Lipmans tur var palīdzēt? Utt.

Federācija NAV brīnumnūjiņa, tā ir tikai konkrēta sporta veida pašorganizēšanās forma. Teikšana ir nevis Lipmanam, bet biedru kopsapulcei un, ja viņiem viss bija ok, ja viņi, kā profesionāļi, uzskatīja, ka hokejs iet pareizā virzienā, viss ok.
Beigu beigās bija cilvēki, kas pateica, stop, kaut kas nav tā un Lipmanu nomainīja. Tieši tik vienkārši.
LHF galvenais uzdevums ir sagatavot izlases!
Privāto līgu veidošana ir uzņēmēju rokās!
Cita lieta, ka hokejs ir dārgs sporta veids un ar hokeja līgām ir grūti pelnīt!

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 19:41, pirms 6 gadiem
It kā cits cilvēks Lipmana vietā nevarētu izdarīt to pašu.Lipmans izdarīja to ko vajag darīt šajā amatā un par to ka vienkārši dara to ko vajag balvas nedod. Par ilggadību amatā - jā varbūt var dot. Noturējās šajā amatā (uzpērkot?) ilgi. Komunikācija zem jebkuras kritikas, attieksme pret izlases treneriem kaut kāds ārprāts. Īsts melis kvadrātā kā teica Koziols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:44, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Par to cik adekvāts bija tas vecai žīds varēja pārliecināties tad kad viņš uz OS kvalifikāciju noalgoja 186 gadus veco Vasiljevu kurš jau parunāt vairs īsti nevarēja. Noalgoja par 10 eiro un no reāla skopuma. Viss kas bija pipmaņ laikā tā bija knapināšanās, ubagošana, skraidošas žurkas pa ģērbtuvi un intrigas. Tas vecais žīds tur sēdēja tikai tāpēc lai nopelnītu sev un nevis attīstītu hokeju. Bet tie vecie pirdaki AbragBansi kuri entos gadus atkārtoja ka pipmans nēesot aizstājams drošvien to darīja tāpēc ka bija pipmaņa 3 šķiras locekļi kuri ieteica pipmanim kādus kolhozniekus labāk paņemt no latvijas dirslīgas uz čempi lai knapi paliktu elitē un visiem būtu kauns skatīties uz viņiem. heh
Varbūt palaidu garām, vari nosaukt tos treneru pūļus, kuri gribēja trenēt Latvijas izlasi OS kvalifikācijas turnīrā un stāvēja rindā, bet Lipmans visus izbrāķēja?

     [+] [-]

, 2018-05-20 19:46, pirms 6 gadiem
Un tev juri, trīs četrus gadus atpakal likās Ka lhf viss ir kārtībā, ka tur profesionāli domā un Dara?
Var jau sūdzēties visu laiku ka viss atduras pret naudu, bet ja kautko grib panākt, nē jau nauda vienīgā ko nosaka.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 19:47, pirms 6 gadiem
intp rakstīja: Lursoft var smuki apskatīt: Daļa no nodokļiem vairs neiet uz LHF, bet iet uz valsts budžetu! Lipmans ir goda vīrs visās lietās!
Tas ir kaut kas jauns! Tu pats saproti ko raksti? Daļa no nodokļiem vairs neiet uz LHF!!!!
Kad ir bijuši tādi kriminālie laiki, cilvēki maksā nodokļus un viņi pa tiešo nonāk kādai sabiedriskajai organizācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 20:08, pirms 6 gadiem
henrijz rakstīja: Un tev juri, trīs četrus gadus atpakal likās Ka lhf viss ir kārtībā, ka tur profesionāli domā un Dara?
Var jau sūdzēties visu laiku ka viss atduras pret naudu, bet ja kautko grib panākt, nē jau nauda vienīgā ko nosaka.
Man nelikās, ka viss ir ok un arī pašlaik es nesaku, ka viss bija ok.
Es norādu uz to, ka ir muļķīgi vienas organizācijas vadītāju, kurš atrodas vēlētā amatā, vērtēt pēc balts-melns principa. Arī pirms 4 gadiem es to pašu minēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-20 20:43, pirms 6 gadiem
Lipmana kungs, neklausaties visus šos nolicējis - Jūs esat labākais! Bez Jums Latvija 22 gadus elitē nebūtu noturējusies, jūs visu darījāt hokeja labā. Visu cieņu!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-20 20:48, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Viss tas ko tu taisies rakstīt labu par Lipmanu būs tikai vienīgi tavas fantāzijas un nekas vairāk.
Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.

     [+] [-]

, 2018-05-20 20:52, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.
Par spīti tam, ka KrHuLv fārms?

     [+] [-]

, 2018-05-20 20:56, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par spīti tam, ka KrHuLv fārms?
Tā farma būšana tā vairāk uz papīra.
Un Kiram ar to sakara pamaz, jo tā jau bija kluba izvēle, un nevis Kiras.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.
Vai tad krīzes laikā, kad fani negribēja Lipmana nomaiņu, Tu nebiji šeit aktīvākais viņa demisijas pieprasītājs?
Tajā laikā, viņš faktiski bija vienīgais naudas garants.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 21:05, pirms 6 gadiem
Baldernieku vajadzēja atstāt par ģenerālmenedžeri un Kirovu par valdes konsultantu vismaz... Baldernieks bija labs, tā arī prēminas visiem bija un apdrošināti bija... Čaļiem Kirovs patika - nebija intrigu no federācijas 20 gadu laikā nevienas. Visu tikai paši spēlētāji uzpūta.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 21:07, pirms 6 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Vai tad krīzes laikā, kad fani negribēja Lipmana nomaiņu, Tu nebiji šeit aktīvākais viņa demisijas pieprasītājs?
Tajā laikā, viņš faktiski bija vienīgais naudas garants.
Es joprojām uzskatu, un uzskatīšu, ka Kiram pēc 2006. gada PČ pašam bija jāaiziet no LHF. Jo viņš pēc tam tikai regresēja, un produktivitāte nebija īpaši nekāda.
Tomēr par to, ko viņš izdarīja līdz šim 2006. gadam cepuri nost, un par to vien viņš ir pelnījis šo IIHF balvu.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:08, pirms 6 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Baldernieku vajadzēja atstāt par ģenerālmenedžeri un Kirovu par valdes konsultantu vismaz... Baldernieks bija labs, tā arī prēminas visiem bija un apdrošināti bija... Čaļiem Kirovs patika - nebija intrigu no federācijas 20 gadu laikā nevienas. Visu tikai paši spēlētāji uzpūta.
Labs joks!
Spēlētāji paši staigāja pa televīzijām, stāstīja visādas pasakas par Kiras nopelniem, pēc PČ neslēdza līgumus ar treneriem!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-20 21:09, pirms 6 gadiem
Kira šo pagodinājumu saņēma pelnīti. IIHF jau nesēž lohi.Zina ko dara.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es joprojām uzskatu, un uzskatīšu, ka Kiram pēc 2006. gada PČ pašam bija jāaiziet no LHF. Jo viņš pēc tam tikai regresēja, un produktivitāte nebija īpaši nekāda.
Tomēr par to, ko viņš izdarīja līdz šim 2006. gadam cepuri nost, un par to vien viņš ir pelnījis šo IIHF balvu.
Tam gan es piekrītu! Katram ir jāzina laiks aiziet. Krīze gan bija tāds bažīgs brīdis.

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājas ledus halle un hokeja klubs ''Liepājas metalurgs'' , arī hokeja klubs ''Liepāja'' nav fantāzijas, tā ir realitāte. Par to vien no manas un daudzu liepājnieku puses viņam liels bonus.
Pareizi, lokālpatriotisms zeļ un plaukst. Kurš kaut ko izdarījis labu Liepājai tie ir labie, kuri ar Liepāju nesaist;as tie nav labie.
Prieks ka Pertija un Karašausks arī daudz dara Liepājas labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pareizi, lokālpatriotisms zeļ un plaukst. Kurš kaut ko izdarījis labu Liepājai tie ir labie, kuri ar Liepāju nesaist;as tie nav labie.
Prieks ka Pertija un Karašausks arī daudz dara Liepājas labā.
Saprotu, ka tev kā kārtīgam pstpadomju produktam Dzimtenes izpratne ir stipri izkropļota, bet jebkuram normālam cilvēkam vārds Dzimtene vispirmām kārtām saistās ar dzimto pagalmu,ielu un dzimto pilsētu. Tāpēc nav pat vērts diskutēt par šo tēmu.
Tādi klauni pertijas un karašauski nāk un iet, bet Liepājas pilsētas futbols bija, ir un būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-20 21:59, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: Lipmans nozaga hokeja attīstību par vairāk nekā 20 gadiem

ja pie stūres būtu palicis Magone, tad Latvijas hokejs būtu kā minimums Šveices līmenī, ja ne Somijas
Tas Uģis Magonis, kuru aizturēja par pusmiljona eiro kukuļa pieņemšanu, būtu nesavtīgi attīstījis Latvijas hokeju? Lipmanam pelnīts apbalvojums, paldies viņam.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-20 22:27, pirms 6 gadiem
Kad Lipmans pārņēma LHF, Latvija tika A divīzijā, savukārt Šveice palika B divīzijā.
Šodien Šveice spēlē PČ finālā, regulāri OS, kamēr mēs pārtiekam no haļavām.
Mans uzskats, ka nebūtu RDinamo, hoķis Latvijā būtu ļoti zemā līmenī. Pirms Dinamo vismaz bija AEHL, kuru NHL lokauta laikā spēlēja NHL džeki.

     [+] [-]

, 2018-05-20 22:53, pirms 6 gadiem
sinaaj rakstīja: Kāpēc, es ar piekrītu, Čempionātu atveda un tas jau tad bija zināms, ka atveda tikai dēļ savas draudzības ar Fāzelu. Savu naudu ielika viņš ļoti lielu. Galvenais jau lielie brēcēji, kas teica, ka nespēlē izlasē dēļ Lipmana jau arī tagad nespēlē, kas tad ir mainījies kopš nomainīja viņu.
Un šie jaunie, kas tagad spēlē izlasē visi jau vēl uzauga Lipmana laikā, tad jau redzēs, kas tad izaugs pie lielajiem sistēmas mainītājiem
Vēl jau var pateikt, ka mūsu tagadējie jaunie izauga Obamas laikā, jo viņš tad atradās Baltajā namā... Tagadējie jaunie līderi izauga ārzemēs. Bļugers, Balcers, Elvis, Ķēniņš...

     [+] [-]

, 2018-05-20 23:38, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: un tagadējie: Koziols un Kalvītis ir labāki?
atceros, kā Koziols pašu 90-to gadu sākumā izsaimniekoja Radiotehniku. Tas, kā viņš to darīja, pēc mūsdienu kanoniem būtu smags kriminālnoziegums. (un tā nebūt nav vienīgā tāda epizode Koziola darbībā 90-tajos... vēlāk tandēmā ar Šleseru viņi daudz ko "paveica")
Nu, un Kalvīša treknos gadus pagaidām vēl visi atceras... mazāk atceras kā Kalvītis bija sagrābis Latvijas cukura nozari, kuru pats arī nogremdēja...

Šie kungi tā kā būtu labāks piemērs par Lipmanu??
Par cukuru nevajag, ja nezini.Tur fabriku īpašnieki (lielākie akcionāri) paši alkatības dēļ nogremdēja nozari, bet mirstīgajiem tika pasniegts, ka ES pieprasīja.Kāpēc tad Lietuvai nepieprasīja? Viens no Jelgavas rūpnīcas bosiem tagad Spānijas villā vada bagātīgas vecumdienas, tas nekas, ka tādēļ nācās simtiem zemnieku apkrāpt. Katram ir savas utis, un es nevienā vārdā neesmu slavinājis tagadējos LHF vadoņus.Kalvītis man riebjas vēl vairāk par žīdu, bet Hārtlija piesaiste ir pareiza.

     [+] [-]

, 2018-05-20 23:46, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Vēl jau var pateikt, ka mūsu tagadējie jaunie izauga Obamas laikā, jo viņš tad atradās Baltajā namā... Tagadējie jaunie līderi izauga ārzemēs. Bļugers, Balcers, Elvis, Ķēniņš...
Kāpēc Balcers sāka nodarboties ar hokeju, un nevis,piemēram, sāka trenēties futbolā?
Atbilde-tāpēc, ka Lipmans Liepājā uzcēla ledus halli, kur Balcers, un citi puikas varēja sākt savas hokejistu gaitas. Kā viņam izvērtās hokejista gaitas jau ir cits stāsts, bet pamats tika likts šeit Latvijā.
Un tāds stāsts ir daudziem LV jaunajiem hokejistiem no reģioniem, kuri sāka savas hokejistu gaitas pateicoties Lipmana uzsāktai ledus haļļu būvniecības akcijai 90-to gadu nogalē.

     [+] [-]

, 2018-05-21 09:52, pirms 6 gadiem
Lipmana atbalstītāji savākušies un tik davaj te stāstīt par labajiem Lipmana laikiem. Jā, Lipmans pēc nākšanas pie varas veicināja to, ka reģionos sabūvē halles, kas savukārt veicināja to, ka palielinājās bērnu skaits, kas nodarbojās ar hokeju, mums parādījās lielāka izvēle un pateicoties tam kāpa mūsu jauniešu un junioru līmenis. Bet tas ir arī viss. Viņš neiestājās par treneri Vasiļjevu, kad viņu 2001.gadā krieviski runājošie LV izlases spēlētāji izēda, kaut gan pirms gada Vasiļjevs bija tas, kurš pirmos reizi LV vēsturē ieveda izlasi 8-niekā. Arī citus gadus notika regilāri danči ap izlases treneri... Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma tā arī netika radīta: visi izlases līderi gan jauniešu, gan junioru vecumā ir auguši amerikā vai eiropā. Junioru un jauniešu izlasei treneri visus gadus bija Miļūns - Beresņevs - Miļūns, kuri viens otru mainīja ik pa laikam... Dinamo Rīga tika radita neatkarīgi no Lipmana: viņa varā bija tikai dot akceptu no LHF puses tam, ko apturēt nevarēja, jo Dinamo ir politisks Krievijas projekts, par kuru maksā visa Latvija. Un par labumu LV hokejam no Dinamo puses var vēl diskutēt... Te ir komentārs par to, ka Kalvīša laikā hokejs ir gājis tikai uz leju. To laikam uzrakstīja vai nu nedomājošs cilvēks, vai nu tas, kas negrib LV hokejam uzplaukumu, vai nu Lipmana cilvēks, jo progress ir acīmredzams: juniori atgriezās elitē, bet pieaugušo izlase divus gadus pēc kārtas necīnās par palikšanu (kā tas bija Lipmana laikā visus gadus praktiski), bet gan iekļūst 8-niekā (jā, pirms gada mēs vāciešus uzvarējām). Paldies Lipmanam par labo, taču viņam sen bija laiks aiziet: LV hokejs jau gadus 10 vismaz Lipmana vadībā stagnēja un gāja uz leju.

     [+] [-]

, 2018-05-21 09:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc Balcers sāka nodarboties ar hokeju, un nevis,piemēram, sāka trenēties futbolā?
Atbilde-tāpēc, ka Lipmans Liepājā uzcēla ledus halli, kur Balcers, un citi puikas varēja sākt savas hokejistu gaitas. Kā viņam izvērtās hokejista gaitas jau ir cits stāsts, bet pamats tika likts šeit Latvijā.
Un tāds stāsts ir daudziem LV jaunajiem hokejistiem no reģioniem, kuri sāka savas hokejistu gaitas pateicoties Lipmana uzsāktai ledus haļļu būvniecības akcijai 90-to gadu nogalē.
Es to nenoliedzu, bet tas arī ir viss. Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma radīta netika.

     [+] [-]

, 2018-05-21 09:57, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Par cukuru nevajag, ja nezini.Tur fabriku īpašnieki (lielākie akcionāri) paši alkatības dēļ nogremdēja nozari, bet mirstīgajiem tika pasniegts, ka ES pieprasīja.Kāpēc tad Lietuvai nepieprasīja? Viens no Jelgavas rūpnīcas bosiem tagad Spānijas villā vada bagātīgas vecumdienas, tas nekas, ka tādēļ nācās simtiem zemnieku apkrāpt. Katram ir savas utis, un es nevienā vārdā neesmu slavinājis tagadējos LHF vadoņus.Kalvītis man riebjas vēl vairāk par žīdu, bet Hārtlija piesaiste ir pareiza.
LHF vada nevis Kalvītis, bet gan Koziols. Kalvītis ir tikai aizsegs.

     [+] [-]

, 2018-05-21 10:07, pirms 6 gadiem
archdevil rakstīja: Kad Lipmans pārņēma LHF, Latvija tika A divīzijā, savukārt Šveice palika B divīzijā.
Šodien Šveice spēlē PČ finālā, regulāri OS, kamēr mēs pārtiekam no haļavām.
Mans uzskats, ka nebūtu RDinamo, hoķis Latvijā būtu ļoti zemā līmenī. Pirms Dinamo vismaz bija AEHL, kuru NHL lokauta laikā spēlēja NHL džeki.
Latvija tika A grupā pirms Lipmana... Divus gadus pirms Lipmana. Liels Lipmana darbs ir haļļu būvniecība reģionos, bet tas arī ir viss. Bez Dinamo hokeja līmenis LV būtu ļoti zems? Pirms Dinamo mēs spēlējām Elitē jau daudzus gadus. Dānijā nav Dinamo, tomēr izlase ir Elitē un tai ir vairāki NHL spēlētāji. Tā ir iestagnējusi padomju domāšana, ka bez krievu līgas mēs hokejā neesam nekas... To paši krievi iepūta mums padomju laikos, ka viņi ir bez maz vai dievi, bez kuriem nav dzīvības, un vēl tagad ir cilvēki, kas tam naivi tic. Vajag radīt kvalitatīvu junioru sagatavošanas sistēmu, lai būtu rezultāts. Un tas Lipmana laikos netika izdarīts. Pirmajos gados Dinamo deva rezultātu tikai tāpēc, ka to vilka pirms Dinamo izaudzinātie spēlētāji. Kad viņi sāka aiziet, Dinamo sāka grimt. Junioru sagataves līmenis HK Rīga ir zems. Mūsu ceļš nav Dinamo: mūsu ceļš ir kvalitatīva junioru sagatavošanas sistēma. Kad būs kvalitatīvi juniori, būs arī stipra izlase. Dinamo nedod neko, kā tikai darbu uz vietas latviešu čaļiem, kas nav slikti no vienas puses, bet nedod progresu.

     [+] [-]

, 2018-05-21 11:31, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Par cukuru nevajag, ja nezini.Tur fabriku īpašnieki (lielākie akcionāri) paši alkatības dēļ nogremdēja nozari, bet mirstīgajiem tika pasniegts, ka ES pieprasīja.Kāpēc tad Lietuvai nepieprasīja? Viens no Jelgavas rūpnīcas bosiem tagad Spānijas villā vada bagātīgas vecumdienas, tas nekas, ka tādēļ nācās simtiem zemnieku apkrāpt. Katram ir savas utis, un es nevienā vārdā neesmu slavinājis tagadējos LHF vadoņus.Kalvītis man riebjas vēl vairāk par žīdu, bet Hārtlija piesaiste ir pareiza.
švakas Tev zināšanas. Kalvītis bij viens no lielākajiem Jelgavas cukurfabrikas akcionāriem.

     [+] [-]

, 2018-05-21 11:34, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es to nenoliedzu, bet tas arī ir viss. Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma radīta netika.
kaut kāda kvalitāte tai bērnu/jauniešu sagatavošanas sistēmai tomēr ir. Jo visiem jaunajiem, kas aizbrauc uz ārzemēm, kvalitatīvs pamats tomēr ir ielikts. Neviens (OK, Elvis ir izņēmums; bet nu tas vairāk viņa ģimenes stāvokļa dēļ) no viņiem ārzemēs nav sācis no nulles.

     [+] [-]

, 2018-05-21 11:46, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Lipmana atbalstītāji savākušies un tik davaj te stāstīt par labajiem Lipmana laikiem. Jā, Lipmans pēc nākšanas pie varas veicināja to, ka reģionos sabūvē halles, kas savukārt veicināja to, ka palielinājās bērnu skaits, kas nodarbojās ar hokeju, mums parādījās lielāka izvēle un pateicoties tam kāpa mūsu jauniešu un junioru līmenis. Bet tas ir arī viss. Viņš neiestājās par treneri Vasiļjevu, kad viņu 2001.gadā krieviski runājošie LV izlases spēlētāji izēda, kaut gan pirms gada Vasiļjevs bija tas, kurš pirmos reizi LV vēsturē ieveda izlasi 8-niekā. Arī citus gadus notika regilāri danči ap izlases treneri... Kvalitatīva jauniešu sagatavošanas sistēma tā arī netika radīta: visi izlases līderi gan jauniešu, gan junioru vecumā ir auguši amerikā vai eiropā. Junioru un jauniešu izlasei treneri visus gadus bija Miļūns - Beresņevs - Miļūns, kuri viens otru mainīja ik pa laikam... Dinamo Rīga tika radita neatkarīgi no Lipmana: viņa varā bija tikai dot akceptu no LHF puses tam, ko apturēt nevarēja, jo Dinamo ir politisks Krievijas projekts, par kuru maksā visa Latvija. Un par labumu LV hokejam no Dinamo puses var vēl diskutēt... Te ir komentārs par to, ka Kalvīša laikā hokejs ir gājis tikai uz leju. To laikam uzrakstīja vai nu nedomājošs cilvēks, vai nu tas, kas negrib LV hokejam uzplaukumu, vai nu Lipmana cilvēks, jo progress ir acīmredzams: juniori atgriezās elitē, bet pieaugušo izlase divus gadus pēc kārtas necīnās par palikšanu (kā tas bija Lipmana laikā visus gadus praktiski), bet gan iekļūst 8-niekā (jā, pirms gada mēs vāciešus uzvarējām). Paldies Lipmanam par labo, taču viņam sen bija laiks aiziet: LV hokejs jau gadus 10 vismaz Lipmana vadībā stagnēja un gāja uz leju.
un par U izlašu treneriem Tu bišku pārspīlē. Nebij tā ka bija tikai Miļūns un Beresņevs.. ir bijuši arī Znaroks, Nazarovs, Tambijevs, Maticins, Ankipāns (gan jau vēl kādu aizmirsu). Beresņevu jau parasti piesauca pēdējā brīdī kā ugunsdzēsēju, kad nebija īsti citu ko ņemt. Bez tam, Beresņevs un Miļūns bija tajā laikā arī tie labākie varianti... (īsti neredzu, kuri nepelnīti nebūtu ņemti viņu vietā).

     [+] [-]

, 2018-05-21 15:05, pirms 6 gadiem
Krievijas medijs: Lipmans grib redzēt Latvijas izlasē Znaroku un Vītoliņu
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ho...