Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2873, Did:0, useCase: 3

Šveicei un ASV sausās uzvaras, baltkrievi un itāļi turpina zaudēt

Šveicei un ASV sausās uzvaras, baltkrievi un itāļi turpina zaudēt
Foto: Andre Ringuette/HHOF-IIHF Images

Pasaules čempionāta sestajā dienā Šveices izlase ar rezultātu 3:0 pieveica Baltkrieviju, bet ASV ar tādu pašu rezultātu uzvarēja Itāliju, paceļoties A grupas kopvērtējumā uz otro vietu.

Amerikāņi daudz met un iemet trīs

Pirmajās 20 minūtēs pārsvars piederēja amerikāņiem - metienu attiecībā bija 9:2 par labu ASV izlasei, bet uz pirmo pārtraukumu Džefa Blašika komanda aizgāja atrodoties vadībā ar 1:0 - Itālijas komandas aizsargs mēģināja izmest ripu ārā no zonas, bet trāpīja uz nūjas Brokam Nelsonam, kurš savu iespēju izmantoja, atklājot rezultātu.

Turpinājums izradījās vēl labāks amerikāņiem - metienos 14:3 un vēl divi vārti - sākumā divi spēlētāji mazākumā aizskrēja pretuzbrukumā, un, neskatoties uz itāļu skaitlisko pārsvaru, Nelsons bez problēmām pielika nūju vārtu priekšā, izmantojot Dilana Larkina piespēli - 2:0, bet tad Anders Lī atrada caurumu starp vārtsargu un vārtu stabu, iemetot no asa leņķa - 3:0. Ar šādu rezultātu spēle arī noslēdzās, ASV izlase panāca Latviju turnīra tabulā, bet Itālija palika pēdējā vietā.

ASV - Itālija 3:0 (1:0; 2:0; 0:0)
Vārti: 5:17 Nelsons 1:0, 25:53 Nelsons (Larkins, maz.) 2:0, 27:47 Lī (Gudro, Larkins, vair.) 3:0
Soda minūtes:4:6
Metieni: 32:9
Vārtsargi: Hovards - Bernards

A grupas kopvērtējums

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Latvija330008:29
2.ASV4300115:79
3.Krievija3210018:58
4.Zviedrija3101111:84
5.Slovākija301117:93
6.Vācija310027:143
7.Dānija301026:132
8.Itālija400134:181

Baltkrievi negūst vārtus, Šveice neielaiž

Iepriekšējos trijos mačos ar Baltkrievijas izlases dalību pirmos vārtus vienmēr guvuši pretinieki, nebija izņēmums arī spēle pret Šveici. Deiva Lūisa komanda gandrīz izturēja pirmo periodu, tajā skaitā lielo mazākumu, tomēr divas minūtes līdz trešdaļas beigām Kevins Lalands atvairīja metienu vārtu priekšā, pirmais pie ripas bija Reto Šepi un šveicieši izvirzījās vadībā - 1:0.

Arī otrajā periodā baltkrieviem gandrīz izdevās noturēties, tomēr vienā no epizodēm pēc piespēles no aizvārtnes Andress Ambīls otro reizi pārspēja Lalandu – 2:0. Divu perioda laikā pa Šveices izlases vārtsarga Leonardo Dženoni vārtiem tika mests vien deviņas reizes.

Noslēdzošajā trešdaļā ripa trešo reizi ielidoja Baltkrievijas izlases vārtos - pēc ātra pretuzbrukuma labs metiens no iemetiena apļa padevās Almondam Koudijam – 3:0. Baltkrievijas izlasei ceturtais zaudējums četrās spēlēs, bet Šveice panāca Kanādu B grupas turnīra tabulā.

Šveice - Baltkrievija 3:0 (1:0; 1:0; 1:0)
Vārti: 17:54 Šepi (Unterzanders, Dženaci, vair.) 1:0, 35:29 Ambīls (Holenšteins, Lefels) 2:0, 47:55 Almons (Šepi) 3:0
Soda minūtes: 6:10
Metieni: 23:14
Vārtsargi: Dženoni - Lalands

B grupas kopvērtējums:

VKomandaSpēlesUUPZPZVārtiP
1.Kanāda3300017:39
2.Šveice4211014:89
3.Norvēģija320018:66
4.Francija3110111:75
5.Čehija3110111:85
6.Somija310117:114
7.Slovēnija300127:171
8.Baltkrievija400033:180

Šovakar plkst. 21:15 notiks vēl divas spēles - mājinieki vācieši tiksies ar Slovākiju, bet Somija cīnīsies ar Slovēniju.

PČ sestās dienas grafiks

LaiksGrupaSpēleRezultāts
17:15AASV - Itālija3:0
17:15BŠveice - Baltkrievija3:0
21:15ASlovākija - Vācija-
21:15BSomija - Slovēnija-

Izmantotie avoti:
Ice Hockey World Championship - 2017 WM -...

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:32, pirms 7 gadiem
Izgajienu 2 pret vārtsargu un neiemestus vārtus bieži negadās redzēt bet nu vācieši presē nepajokam

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:33, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: cdn.livetvcdn.net
perfekts strīms , tik vācu valodā
paldies, tiešām neraustas

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:33, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš pietiekoši ilgi bija nodzīvojis LV, lai varētu atļauties izdarīt šādus secinājumus.
Tad jau tas ir ierakstāms Satversmē, jautājumu nav

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:34, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Lai tas sacītais būtu "skarba paiesība", tam ērmam vajadzētu dzīvot LV un pazīt vairāk kā pusi (kā minimums) iedzīvotāju. Visādi citādi, tas ir tāds fuņa pirdienveidīgs vispārinājums, ko Tu esi pieņēmis kā baigo patiesību, jo redz amerikas onka tā izšļupstēja
Beidz izrunāties - tie ir tikpat neapgāžami fakti kā tas, ko saka draudzene no Balkrievijas!

  -3 [+] [-]

, 2017-05-10 22:34, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Pagaidām viss pēc plāna Te jau Ivars iepriekš vairākas reizes nosmirdēja, ķipa no slovākiem vispār šogad nekā nav
Un nav jau arī, jo viņu vadošie spēlētāji izlasei šogad atteica. Pārāk agri sapriecājies par vāciešu iespējamo zaudējumu, jo divu v;ārtu starpība nav nekas. Vakar paši slovāki spēlē ar dāņiem pierādīja, ka pat 3 vārtu deficīts nav nekas. Arī franči vakar parādīja, ka var mierīgi atspēlēties.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:34, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jums te labs latviešu noliceju klubiņš sanāktu- funarins, Ivars, Janka, var vēl kremļa trollēnus paņemt bariņā, ja trijatā gadijumā nepietiek stāstiņu par to, cik te viss slikti un cik latvieši ir nenovīdīgi, plātīgi un kompleksaini.

P.s. psiholoģijas pamatu pamati- citos mūs visvairāk tās īpašības, ar kurām paši īsti labi netiekam galā.. un tieši augstāk minētās īpašības tiešām labi atspoguļo veselas tautas (un vēl pie tam savas it kā) noniecināšanu- tur kompleksiem jābūt visai fundamentāliem un arī uzmanības trūkumam nopietnam, no kā savukārt izriet tā plātība.
Vari turpināt kuri vēl ir kritizējuši latviešu tautu. Es nosaukšu - Vaira Vīķe Freiberga, Dainis Īvāns, Imants Ziedonis, Ieva Akuratere, Eduards Pāvuls, Uldis Dumpis. Tie ir tie ,kuri pirmie ienāca galvā, ko esmu lasījis, jo ļoti daudz interesējos lasu citu domas par latviešu tautas mentalitāti.
Vai varam lepoties ka pētījumos par latviešu tautu mūsu labās un sliktās īpašības nemainās -gan starpkaru Latvijas laikā, gan mūsdienās nosauktas vienas un tās pašas mūsu tautas labās un sliktās īpašības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 22:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tad jau tas ir ierakstāms Satversmē, jautājumu nav
Nē, Satversmē ir ierakstāmi tikai Tavas prātulas. To ko saka citi ir taču pupu mizas.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:36, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, Satversmē ir ierakstāmi tikai Tavas prātulas. To ko saka citi ir taču pupu mizas.
Es neemu amerikosu opaps, ko ta mani. Beidzit esi nonācis līdz vienotam valsim ar funarinu, varat līgani griezties "slikto latviešu" dancī!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 22:36, pirms 7 gadiem
Domāju, kas tad Ivaram par šaizīti notikusi, šis tāds īpaši nīgrs šovakar, bet pilnmēness taču, dabūsim ne to vien dzirdēt gan jau ka

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:37, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Domāju, kas tad Ivaram par šaizīti notikusi, šis tāds īpaši nīgrs šovakar, bet pilnmēness taču, dabūsim ne to vien dzirdēt gan jau ka

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:37, pirms 7 gadiem
2:0 , SI SPELE IEDVES CERIBAS!(DOMAJOT PAR SPELI PRET FRICIEM)

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:38, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Domāju, kas tad Ivaram par šaizīti notikusi, šis tāds īpaši nīgrs šovakar, bet pilnmēness taču, dabūsim ne to vien dzirdēt gan jau ka
Toč, apaļo manīju!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 22:38, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Latvijas latvieši ir kompleksaina un plātīga tauta tas būtu jauztver kā? Kā kompliments varbūt? Un tas, ka tev kkāds amis ar latviešu saknēm pateica kko nievājošu par tevi (esi tak laikam Latvijā dzīvojoš latvietis?) Un tu to te pasniedz kā visparzinamu un vispārzināmu faktu par VISU tautu tieši ko liecina par tevi?
Jā, viņš to pateica arī par mani, un es zinu kādi man ir kompleksi. Tikai atšķirībā no tevis un tev līdzīgiem es to pieņēmu kā reālu faktu, un nevis centos šo vārdu paudēju jebkādi nolikt vai apstrīdēt, jo es viņam piekrītu.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:38, pirms 7 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: Šis?
Bleidelis

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 22:39, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vari turpināt kuri vēl ir kritizējuši latviešu tautu. Es nosaukšu - Vaira Vīķe Freiberga, Dainis Īvāns, Imants Ziedonis, Ieva Akuratere, Eduards Pāvuls, Uldis Dumpis. Tie ir tie ,kuri pirmie ienāca galvā, ko esmu lasījis, jo ļoti daudz interesējos lasu citu domas par latviešu tautas mentalitāti.
Vai varam lepoties ka pētījumos par latviešu tautu mūsu labās un sliktās īpašības nemainās -gan starpkaru Latvijas laikā, gan mūsdienās nosauktas vienas un tās pašas mūsu tautas labās un sliktās īpašības.
Šoreiz es Tev piekrītu par visiem 100%, bet tikai tas cilvēks,kuram Tu to raksti savā aprobežotībā diez vai sapratīs šo Tavu komentāru.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:40, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Pie reizes izrēķīni cik ir mazākais punktu skaits ar kuru var iekļut ceturdaļfinālā
Ātrumā rēķinot laikam 6 punkti. Vienkārša matemātika. Apakšgrupā 8 komandas un kopā izspēlē 28 spēles un iegūst 84 punktus. 3 komandas paņem maksimumu (savā starpā nospēlē līdzīgi-uzvara, zaudējums) 3 komandām 18 punkti, kopā tās paņem 54 punktus. Atliek 30 punkti uz 5 komandām -katrai 6 punkti.
Tabula šāda(punktu skaits: 18,18,18,6,6,6,6,6. Mazākais teorētiski iespējamais punktu skaits pie šīs formulas ar ko var iekļūt PO ir 6 punkti.
Interesanti kurā klasē varētu izrēķināt skolēni kā cieto riekstu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-10 22:41, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš to pateica arī par mani, un es zinu kādi man ir kompleksi. Tikai atšķirībā no tevis un tev līdzīgiem es to pieņēmu kā reālu faktu, un nevis centos šo vārdu paudēju jebkādi nolikt vai apstrīdēt, jo es viņam piekrītu.
Izrādās, ka Ivars arī zin kadi man un man līdzīgajiem ir kompleksi un vai es tos esmu sevī pieņēmusi vai nē. Pilnmēness tevī paver gaišreģi, Ivar?

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vari turpināt kuri vēl ir kritizējuši latviešu tautu. Es nosaukšu - Vaira Vīķe Freiberga, Dainis Īvāns, Imants Ziedonis, Ieva Akuratere, Eduards Pāvuls, Uldis Dumpis. Tie ir tie ,kuri pirmie ienāca galvā, ko esmu lasījis, jo ļoti daudz interesējos lasu citu domas par latviešu tautas mentalitāti.
Vai varam lepoties ka pētījumos par latviešu tautu mūsu labās un sliktās īpašības nemainās -gan starpkaru Latvijas laikā, gan mūsdienās nosauktas vienas un tās pašas mūsu tautas labās un sliktās īpašības.
Ieinteresēja vārds ''pētījums''. Vai tas bija zinātnieku veikts akadēmiska rakstura pētījums? Kas pētīja? Nosaukto personāžu izteikumi presē nav ''pētījums''. Nelīdzsvaroto Īvāna izteicienu par sūdabrāļiem latviešiem tā kā atceros.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:44, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Izrādās, ka Ivars arī zin kadi man un man līdzīgajiem ir kompleksi un vai es tos esmu sevī pieņēmusi vai nē. Pilnmēness tevī paver gaišreģi, Ivar?
"Neparobežoto" runas, nevis kompleksi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:46, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz es Tev piekrītu par visiem 100%, bet tikai tas cilvēks,kuram Tu to raksti savā aprobežotībā diez vai sapratīs šo Tavu komentāru.
Vismaz kādā jautājumā mēs varam nonākt pie kopsaucēja. Te ir daži, kuri ļoti sāpīgi uzver savas tautas kritiku. Nav jābāž galva smiltīs it kā latviešiem nebūtu sliktas īpašības. Patīkami ka arvien biežāk sabiedrībā labi pazīstami cilvēki un ar autoritāti latviešu vidū sāk runāt par īpašībām ko mums vajadzētu izskaust , mazināt. Tas ir lēns process, pat grūti maināms, tā ir mūsu mentalitāte, bet skatoties uz jauno paaudzi , man ir cerības.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-10 22:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ātrumā rēķinot laikam 6 punkti. Vienkārša matemātika. Apakšgrupā 8 komandas un kopā izspēlē 28 spēles un iegūst 84 punktus. 3 komandas paņem maksimumu (savā starpā nospēlē līdzīgi-uzvara, zaudējums) 3 komandām 18 punkti, kopā tās paņem 54 punktus. Atliek 30 punkti uz 5 komandām -katrai 6 punkti.
Tabula šāda(punktu skaits: 18,18,18,6,6,6,6,6. Mazākais teorētiski iespējamais punktu skaits pie šīs formulas ar ko var iekļūt PO ir 6 punkti.
Interesanti kurā klasē varētu izrēķināt skolēni kā cieto riekstu.
FUNS, neskaties VIASAT HISTORY kanālu?
Kopš man viņš ir pieejams manai ģimenei strauji ir uzlabojušās vēstures zināšanas, jo pārsvarā mēs šo kanālu skatāmies.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:47, pirms 7 gadiem
Kas bijuši fuņa pētnieki- žurnaļuga, dziedātāji, dzejnieki, aktieri. Uz emocijām ievirzīti mākslinieki, nevis racionāli domājoši ļaudis/

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:49, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ieinteresēja vārds ''pētījums''. Vai tas bija zinātnieku veikts akadēmiska rakstura pētījums? Kas pētīja? Nosaukto personāžu izteikumi presē nav ''pētījums''. Nelīdzsvaroto Īvāna izteicienu par sūdabrāļiem latviešiem tā kā atceros.
20.gs. 30 gados bija liels pētījums. Pirms gadiem 30 augstskolā lasīju to. Mūsdienās ļoti daudzi cilvēki atkārto to pašu ko lasīju. Ir jābūt aklam lai neredzētu to. Vai tev šķiet ka mums nav sliktas īpašības?

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:49, pirms 7 gadiem
Blin. Raimers iemet. 1-2

  -2 [+] [-]

, 2017-05-10 22:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vismaz kādā jautājumā mēs varam nonākt pie kopsaucēja. Te ir daži, kuri ļoti sāpīgi uzver savas tautas kritiku. Nav jābāž galva smiltīs it kā latviešiem nebūtu sliktas īpašības. Patīkami ka arvien biežāk sabiedrībā labi pazīstami cilvēki un ar autoritāti latviešu vidū sāk runāt par īpašībām ko mums vajadzētu izskaust , mazināt. Tas ir lēns process, pat grūti maināms, tā ir mūsu mentalitāte, bet skatoties uz jauno paaudzi , man ir cerības.
Jā, jāpaiet vel vairākām paaudzēm,un tad jau mūsu tautas vairums būs ticis vaļā no šīs pēcpadomju domāšanas.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vismaz kādā jautājumā mēs varam nonākt pie kopsaucēja. Te ir daži, kuri ļoti sāpīgi uzver savas tautas kritiku. Nav jābāž galva smiltīs it kā latviešiem nebūtu sliktas īpašības. Patīkami ka arvien biežāk sabiedrībā labi pazīstami cilvēki un ar autoritāti latviešu vidū sāk runāt par īpašībām ko mums vajadzētu izskaust , mazināt. Tas ir lēns process, pat grūti maināms, tā ir mūsu mentalitāte, bet skatoties uz jauno paaudzi , man ir cerības.
Sliktās īpašības ir cilvēkiem, nevis latviešiem, jā, tava galva nav smiltīs, tā ir kremļa atejā iebāzta, tāpēc tādu sūdu tu dzen nepārtraukti.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:50, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: FUNS, neskaties VIASAT HISTORY kanālu?
Kopš man viņš ir pieejams manai ģimenei strauji ir uzlabojušās vēstures zināšanas, jo pārsvarā mēs šo kanālu skatāmies.
Skatos. Šonedēļ noskatījos par Marksu, Nīči , Freidu, arī divas daļas par seno Romu.

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:50, pirms 7 gadiem
2:2 bl*

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:50, pirms 7 gadiem
2-2. Sudigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:51, pirms 7 gadiem
Mjā...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-10 22:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Sliktās īpašības ir cilvēkiem, nevis latviešiem, jā, tava galva nav smiltīs, tā ir kremļa atejā iebāzta, tāpēc tādu sūdu tu dzen nepārtraukti.
Tu tēlo vai patiešām neko nezini par tautu mentalitāti?

     [+] [-]

, 2017-05-10 22:51, pirms 7 gadiem
Nu likās jau, ka fričiem ātrak vai vēlak iekritīs, presēja jau baigi